Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

oh dus die vickers mg schiet bug is dus onderdeel van de "balance" ?
Alsof dan een ieder weet waar je het over hebt...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:44
http://community.companyo...t/post-patch-2502-debrief

deze dus ;)

was meer een reactie op rudios, als je dan toch zegt dat een bepaalde factie perfect gebalanceerd is met de rest neem ik aan dat je de bugs ook kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Laatst online: 23:21
Komt in patch 2.600 toch weer goed? :P

En zo blijven we lekker doorgaan :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Rudios schreef op maandag 04 mei 2009 @ 20:13:
[...]

Stevig verkloot? Je bedoelt, stevig rechtgezet. Man, wat waren die britten OP, nu zijn ze keurig balanced met de rest.
Je zit er helemaal naast.

Neen, de Britten waren helemaal niet OP. Wehr is pas OP. Je wint er met je ogen dicht mee.
Trouwens Wehr balanced? Al gezien hoeveel keer er piospam wordt toegepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

Ja en de PE IHT die klopt... Er kloppen wel meerdere dingen niet, machine team in gebouwen welke niet of heel laat schiet..etc. Relic is niet helemaal lekker bezig met die patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Vos schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:36:
Ja en de PE IHT die klopt... Er kloppen wel meerdere dingen niet, machine team in gebouwen welke niet of heel laat schiet..etc. Relic is niet helemaal lekker bezig met die patches.
Daar had ik gisteren ook last van. :/ Ik had 2 MG42's in zo'n gebouw zitten, duur het heel lang voordat ze gaan schieten. Eerst zat één team ook met het geweer de verkeerde kant op te wijzen...

Ik vind de Britten juist niet OP. Die infanterie is zo sloom en die Bren Carrier heb je zo kapot. Ook valt de anti-tank zwaar tegen. De Firefly is erg duur en niet eens zo goed..

Wehr blijft wel de favoriet bij mij. Met de Volksgrenadiers kan je in het begin haast alles baas. Als ze dan met voertuigen komen heb je ze redelijk snel kapot met die Panzerfaust :)
Ook heb je dankzij de Nebelwerfers en de Walking Stuka's ook nog wat mobiele artillerie. (die artillerie van de Britten en de Amerikanen heb je redelijk snel kapot.)

Ook is het wel jammer dat de artillerie van de Britten nu niet meer zo ver kan, ook al heb je die perk dat die verder kan... Dat mobiele artillerie voertuig van de Britten kan daarentegen wel weer stukken verder :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha net 2vs2 gespeeld..mijn (onbekende) teammate dropde al heel snel. Ik had 2 PAK's op het veld, en ik was een PAK spammer..terwijl meneer wel 5 of 6 T17's had rondrijden. Dan heb ik die dingen wel nodig...dat redden grenadiers niet. Dat hij er roekeloos inrijdt is zijn probleem... En 4 squads infantry is geen spam? Tegen spammers trek ik me gewoon terug, als hij al zijn units aan de ene kant van de map heeft...dan cap ik mooi de andere helft. Of je gooit er arty of mortieren op. Vindt hij het vreemd dat mijn mortar 5/6 poppen in 1 schot raakt.

Verder was ik een noob etc. omdat ik arty op zijn maat zijn HQ truck gooide. Sinds wanneer mag dat niet meer? Is dat besloten in een conventie ofzo? ;)

Naja opgerold samen met de AI :p. Weet iemand welk niveau de AI aanneemt als een speler dropped?

[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 05-05-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
quote:
Vos schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:36:

Daar had ik gisteren ook last van. :/ Ik had 2 MG42's in zo'n gebouw zitten, duur het heel lang voordat ze gaan schieten. Eerst zat één team ook met het geweer de verkeerde kant op te wijzen...
HMG teams moeten wel opzetten he, volgens mij geldt dat ook gewoon voor HMG teams in gebouwen.

Wat mij opvalt is dat HMG teams altijd de support mannetjes in de belangrijke ramen/deuren zetten en niet de HMG'er.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ja I know, maar dan nog duurt het ziek lang of switchen ze zelfs helemaal niet van raam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 18:06
Dat is een bekende bug.

Gegarrisonde infantry schiet pas heel laat op langslopende units, de precieze reden weet ik niet meer. Wat je kan doen is de infantry in de building selecteren en handmatig vertellen dat ze aan moeten vallen.

Overigens is dat ook de reden dat de emplacements van de British niet of slecht werken. Die bestaan uit een gebouwtje met daarin een crew gegarisonned.

[ Voor 24% gewijzigd door Zsub op 05-05-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
ze hebben een 2 sec setup delay toegvoegd voor weaponcrews ingebouwtjes mede omdat er eerst een instant switch bug was waardoor je hmgs instant van raam konden switchen iets wat het flanken van zon gebouw in principe onmogelijk maakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Alleen de uitvoering is wat minder gelukt ;). Maar er komt binnenkort weer nieuwe patch uit, hopelijk fixed die wat irritante dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
true, we blijven hopen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Wat ik niet snap..? Ik heb gisteren 10 potjes met een vriend van me gedaan en werkelijk alles verloren...

- we hebben redelijk goed samengewerkt
- in het begin veel punten overgenomen
- blijven aanvallen en niet defensief opstellen
- en toch alles verliezen?

Is er een tactiek die ik mis ofzo? Hoe pakken jullie dat aan in 2 vs 2? :S

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Heb je replays? Zonder dat kunnen we er natuurlijk weinig over zeggen. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

SysRq schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:43:
Heb je replays? Zonder dat kunnen we er natuurlijk weinig over zeggen. :)
Oef helaas niet, maar dat zal ik voortaan ff maken :)

Ik krijg gewoon soms het idee dat wat ik ook in de aanval zet (met flanken) dan heeft de tegenstander altijd iets klaar om mij alsnog te counteren. :P

De laatste potjes was ik voornamelijk Americans en mijn collega was de Britten....hoe pakken jullie zon combinatie aan? any tips? :)

[ Voor 14% gewijzigd door Step op 08-05-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:01
Nou, mijn GOTY heeft ook geen juiste cd-key.. Net mail naar THQ gestuurd en maar zien of ik terug moet naar de winkel of dat zij het aanpassen.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Step schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:33:
Wat ik niet snap..? Ik heb gisteren 10 potjes met een vriend van me gedaan en werkelijk alles verloren...

- we hebben redelijk goed samengewerkt
- in het begin veel punten overgenomen
- blijven aanvallen en niet defensief opstellen
- en toch alles verliezen?

Is er een tactiek die ik mis ofzo? Hoe pakken jullie dat aan in 2 vs 2? :S
Graag replays inderdaad.. Het blijft kwestie van oefenen. Je laatste game bewaart CoH automatisch onder temp.rec Misschien heb je die nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Vos schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:28:
[...]

Graag replays inderdaad.. Het blijft kwestie van oefenen. Je laatste game bewaart CoH automatisch onder temp.rec Misschien heb je die nog?
Ik zal 'em even zoeken en op me webserver plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHiKoRa
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 12:34
BaT schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 02:57:
[...]

Ik had toen dezelfde mail gehad; heb net een nieuwe key gekregen _/-\o_ ... Installing as we speak.

Toch nog een O+ op de late avond van deze trieste Koninginnedag.
Goed om te horen BaT. Is het uiteindelijk toch opgelost. Heb je trouwens nog iets van Wehkamp vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Ik heb em gevonden maar hij is maar rond de 700 KB?
Linkje hier voor het temp.rec bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Wie was jij daar? Wehr of Americans?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

SysRq schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 20:31:
Wie was jij daar? Wehr of Americans?
De verliezende partij :P ik ben ShiroiKumo.

[ Voor 5% gewijzigd door Step op 09-05-2009 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Zeau. En ik heb een nieuwe code _O_. Hulde aan THQ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:01
Step schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 19:57:
Ik heb em gevonden maar hij is maar rond de 700 KB?
Linkje hier voor het temp.rec bestand
Als ik de replay bekijk vallen me een paar dingen op.

In het begin gaat het al fout. Er worden een aantal resourcepoints verloren welke in handen blijven van de allies.
Aatal dingen die me opvielen:

- Je gaat tot 3 keer toe in de aanval met 1 gradenier squad in ale drie de gevallen verlies je het hele squad.
- bijv je probeerd met je net geupgrade gradenier het middelste vp terug te cappen echter door die mg is dat onmogelijk je verlies je eerste geupgrade squad. Het was better geweest je terug te trekken en met 2/3 squads de tegenaanval in te zetten. Dit gebeurd hierna nogmaals 2 keer. (onodig verlies van squad that is)
- Probeer in het begin met 2 /3 squads aan te vallen ondersteund met zon inf truck dan kan je ook gelijk je verliezen ter plekke vervangen.

- De armour car kwam net op tijd. Echter toen je links bovenaanviel met een enkele armour car was het mischien handig wat inf mee te nemen.
- Je gaat mischien te lang door met armour cars bouwen op het moment dat hj A-10 heeft heeft dat niet zoveel zin meer denk ik . Better was geweest denk ik Panzersschrecks en mp44 inf.
- Armour car was wel nog handig geweest als hit en run echter zodra er tanks komen kan je ze better terugtrekken.

- Als je oplet zie je vervolgens 2 squads bijna de halve game bij je hq staan uit hun neus te eten ;)
Hiermee had je in indergeval kunnen proberen het middelste vp te cappen.
- Je partner is in het begin ook eeen beethe inactief in plaats van dat fuel point te pakken wacht ie op de trein of zo.
- bij zijn tweede mooie offensief cap ie niet de resources points ( Daar jij jij bijv die 2 squads voor kunnen gebruiken.

Bovenstaande valt me natuurlijk op in de replay. Gedurende het spel zelf zit je in de heat of the battle ofc.
Wel mooie gevechten btw.

Wat mischien nog wat kunnen uitmaken op het moment dat je die twee armour cars had met alletwee aanvallen aan de linkerkant om die mg's uit die huizen te schieten en vervolgens met al je inf die points cappen. Gedurende de tweede helft van de game word daar niet eens om gevochten ;)

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel goed spel.
World in conflict heb ik ook gespeeld en dan merk je het pas !! Dat is echt bagger namelijk.
Zijn weleens wat kleine dingetjes, zo had ik een geschut opgesteld en stond de vijand dichterbij de kerk die ik moest bewaken maar wat meer daaronder, ze waren wel min of meer om dat geschut heen gegaan in plaats van het met de grond gelijk te maken(zo`n simpel dingetje met 3 man eraan, tegenover een heel leger wat erlangs sneakt ofzo :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

snakeye schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 11:43:
[...]

Als ik de replay bekijk vallen me een paar dingen op.

In het begin gaat het al fout. Er worden een aantal resourcepoints verloren welke in handen blijven van de allies.
Aatal dingen die me opvielen:

- Je gaat tot 3 keer toe in de aanval met 1 gradenier squad in ale drie de gevallen verlies je het hele squad.
- bijv je probeerd met je net geupgrade gradenier het middelste vp terug te cappen echter door die mg is dat onmogelijk je verlies je eerste geupgrade squad. Het was better geweest je terug te trekken en met 2/3 squads de tegenaanval in te zetten. Dit gebeurd hierna nogmaals 2 keer. (onodig verlies van squad that is)
- Probeer in het begin met 2 /3 squads aan te vallen ondersteund met zon inf truck dan kan je ook gelijk je verliezen ter plekke vervangen.

- De armour car kwam net op tijd. Echter toen je links bovenaanviel met een enkele armour car was het mischien handig wat inf mee te nemen.
- Je gaat mischien te lang door met armour cars bouwen op het moment dat hj A-10 heeft heeft dat niet zoveel zin meer denk ik . Better was geweest denk ik Panzersschrecks en mp44 inf.
- Armour car was wel nog handig geweest als hit en run echter zodra er tanks komen kan je ze better terugtrekken.

- Als je oplet zie je vervolgens 2 squads bijna de halve game bij je hq staan uit hun neus te eten ;)
Hiermee had je in indergeval kunnen proberen het middelste vp te cappen.
- Je partner is in het begin ook eeen beethe inactief in plaats van dat fuel point te pakken wacht ie op de trein of zo.
- bij zijn tweede mooie offensief cap ie niet de resources points ( Daar jij jij bijv die 2 squads voor kunnen gebruiken.

Bovenstaande valt me natuurlijk op in de replay. Gedurende het spel zelf zit je in de heat of the battle ofc.
Wel mooie gevechten btw.

Wat mischien nog wat kunnen uitmaken op het moment dat je die twee armour cars had met alletwee aanvallen aan de linkerkant om die mg's uit die huizen te schieten en vervolgens met al je inf die points cappen. Gedurende de tweede helft van de game word daar niet eens om gevochten ;)
:) Erg bedankt, ik snap nu een beetje wat je bedoeld! _/-\o_ Moet wel zeggen dat ik het achteraf ook wel begrijp, maar tijdens de battle maak ik me veelste druk en heb ik blijkbaar niet goed het overzicht :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenw00t
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-09 21:15
Ik raad iedereen af die Windows 7 draait en een ATi kaart heeft om de nieuwste WHQL driver (8.612) voor Windows 7 te installeren. Daarnet crashte ie met als gevolg een ranked loss...
Ook daarna begaf de display driver het zelfs in het CoH menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:01
Step schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:36:
[...]

:) Erg bedankt, ik snap nu een beetje wat je bedoeld! _/-\o_ Moet wel zeggen dat ik het achteraf ook wel begrijp, maar tijdens de battle maak ik me veelste druk en heb ik blijkbaar niet goed het overzicht :S
Ik ken het probleem ;)

[ Voor 18% gewijzigd door snakeye op 10-05-2009 12:42 ]

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Vanmiddag ook maar even Opposing fronts gekocht na vorige week de GOTY te hebben gekocht. :)
Samen €7,33 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 09:13
GAIAjohan schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 16:39:
Vanmiddag ook maar even Opposing fronts gekocht na vorige week de GOTY te hebben gekocht. :)
Samen €7,33 :P
Hier ook zo iemand, originele CoH (niet de GOTY edition, wilde geen gezeik met brakke serials) en CoH: OF voor EUR 9,50 :). Nu nog ff wachten tot CoH: ToV in de budget bakken ligt... Na UT2004 nu al mijn beste aankoop ooit, wat een gaaf spel zeg!

Alleen jammer dat online nogal een drama is, als nieuwkomer word ik telkens in de pan gehakt :(. Er zijn weinig andere 'recruits' die open staan voor een 1-on-1, meeste games met vrije slots en lage ping zijn toch games waar al behoorlijk geroutineerde spelers in zitten...

Kun je die multiplayer maps ook tegen de computer doen, om te oefenen? Dat zou wellicht helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Zeker.

In het multiplayer overzicht, is er een dropdown menu waar je op de Skirmish games kan filteren. Daar kan je (eventueel met andere spelers) tegen een computer tegenstander oefenen.

Zelf kan je van het hoofdmenu (dacht ik) ook een Skirmish starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 08:49
The_Big_Easy schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 08:22:
[...]
Kun je die multiplayer maps ook tegen de computer doen, om te oefenen? Dat zou wellicht helpen...
Yep, dat is te vinden onder de knop "skirmish". Je moet alleen dan even opletten dat andere mensen je game niet joinen.

Je kunt ook, zoals ik, gewoon meedoen in "Comp Stomp" multiplayer games waarbij je gezamelijk het tegen de computer opneemt.

Het is en blijft een heerlijk spel! Het enige spel wat mij na zoveel jaren nog enorm weet te boeien :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb eerder deze week de gold edition van CoH gekocht samen met een vriend van mij.
Het probleem is dat op zijn pc het spel niet wil starten. Hij blijft gewoon niks doen als hij hem start.
Hij heeft hem al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd maar het mocht niet helpen hij overweegt het spel terug te brengen! Wat zou het kunnen zijn dat hij niks doet?

ps. Bij mij werkt alles prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Zijn pc trekt het gewoon niet?

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 19:58
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 20:00:
Hallo,
Ik heb eerder deze week de gold edition van CoH gekocht samen met een vriend van mij.
Het probleem is dat op zijn pc het spel niet wil starten. Hij blijft gewoon niks doen als hij hem start.
Hij heeft hem al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd maar het mocht niet helpen hij overweegt het spel terug te brengen! Wat zou het kunnen zijn dat hij niks doet?

ps. Bij mij werkt alles prima :)
Meld even de specs van het systeem waar je het op aan het proberen bent.
Wat heb je gedaan om het probleem te achterhalen?
Drivers vervangen?

met andere woorden, meer info graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ben nog niet online geweest, aangezien ik gewoonlijk erg slecht in dit soort spellen ben (Ben eigk een simracer). Maar offline is erg tof. Misschien binnenkort eens online proberen als ik dit spel op wat moeilijkere niveaus heb uitgespeeld. Enige oorlogsspel dat ik voorheen ook tof vond was de Hidden and dangerous serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft een paar maanden oude Toshiba qosmio x300-14e met twee 9700's dus zijn pc is zeker niet te zwak!
Alleen hij heeft nog nooit handmatig zijn drivers geupdate maar zouhet daaraan kunnen liggen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 19:58
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 13:34:
Hij heeft een paar maanden oude Toshiba qosmio x300-14e met twee 9700's dus zijn pc is zeker niet te zwak!
Alleen hij heeft nog nooit handmatig zijn drivers geupdate maar zouhet daaraan kunnen liggen dan?
Het is altijd te proberen. Ik ga er namelijk vanuit dat de game zelf goed is. Indien de hardware dat ook is dan is er nog de software over (Windows/drivers).

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suicyder schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:05:
[...]

Het is altijd te proberen. Ik ga er namelijk vanuit dat de game zelf goed is. Indien de hardware dat ook is dan is er nog de software over (Windows/drivers).

Niet geschoten is altijd mis.
hmm heeft niet gewerkt!

heb de driver geupdate maar start nog steeds niet op!!!

ik duw de CD in de laptop, de pc begint met werken en de autorun verschijnt. Ik kiez dan de knop "PLAY" om het spel te starten --> het venster van autorunn verdwijnt en de laptop houd op met werken en de game word niet opgestart! Er verschijnt geen enkele foutmelding of andere mededeling!

het is net of de computer het opstarten van het spel tegenhoud. hij stopt opeens met werken!

hebben jullie misschien een idee hoe je dit zou kunnen oplossen!

PS: hebt het spel op een andere pc geinstalleerd en dan doet hij het wel! Dus het moet wel aan de laptop liggen. jullie enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

probeer eens het spel vanuit de install directory op te starten :? de coh.exe dus

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

help oook niet!

precies hetzelfde probleem dat hij gwn niet wilt opstarten
hij reageert er gwn weg niet op !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Welke drivers heb je geupdate?

-Probeer eens de crossfire functie uit te zetten
-Bekijk je logboeken eens
-Start CoH eens op in WinXP compatibliteitsmodue

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thiesggb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11-2020
Hee tweakerts, ff een vraagje waar ik geen antwoord op gegoogeld krijg......

Dat nvidia physics werkt dat nou met een extra videokaart in company of heroes???????

Alle geforce 8-9 serie en 200-serie ondersteunen physics en zijn te gebruiken als physics kaart, dus ik heb een gtx285 en eigenlijk wil ik daar een gts250 of zoiets naast prikken.
Ik lees nergens iets concreets dat dat gaat werken maar ook nergens dat dat niet gaat werken.
In de supportlijst voor physics games word COH niet genoemd maar COH maakt wel weer gebruik van de Havok 3 Physics Engine en er zit een hoop physics in 't spel, dus...........

groeten thies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
pff weer een paar potjes kunnen winnen vandaag, maar wat zijn die stuka's toch sterk :'( en een goede counter is er ook niet echt voor, vandaag 2 potjes achelous river verloren dankzij die krengen, je neemt het linker of rechter eiland + het middelste eiland in en verdedigt alle bruggen, onder tussen is het enige wat de vijand doet stuka's bouwen. hebben ze nog 50 VP's te gaan, bombarderen ze alles helemaal plat met ong 15/18 stuka's repareren met 10 pio's razendsnel de brug en rollen erover heen met 2 panzers, flamer pio's en ostwinds, zeg maar dag tegen je potje :/

echt een zielige manier van winnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kies een andere map? Dat is ook zo'n camp map...die speel ik nooit.

En counters? Howitser? 25 pounder? Maar de mobiliteit is wel erg nice van de Stuka's.

[ Voor 39% gewijzigd door Vos op 25-05-2009 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
hoeft helemaal geen camp map ze zijn, als je een beetje actief speelt en het initiatief neemt dan kunnen er hele leuke gevechten ontstaan. maar die klote arty verspest het spel helaas tevaak (beide zeiden, maar duitse arty toch echt veruit het ergst)

en als US (speel ik veruit het meest) heb je maar in 1 tree arty, en het duurt veeeel langer om die te krijgen dan stuka's. Natuurlijk schieten die stomme stukas hun OP lading en rijden dan vrolijk weer de FoW in, dan heeft een 25 pounder ook weining zin :P

[ Voor 36% gewijzigd door !GN!T!ON op 25-05-2009 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
als je de tegenstander 15/18 stukas laat bouwen dan verlies je de pot al veel eerder en niet alleen door die stuka barrage, je zult dan toch wat agressiever moeten gaan spelen ipv alleen de bruggen en het eiland af te campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal

Ik heb ook zaterdag Company of heroes TOV gekocht. Bij BOL.com Nu wil ik graag de Compane game spelen, maar ik kan alleen de onderste 3 games spelen. De bovenste drie staat een slot bij. Hij zegt dan dat ik mij product key al bij een ander account heb gebruikt. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen!!!!

PS Online kan ik wel.
Alvast bedankt

Vriendelijke Groet T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:25:
Hallo Allemaal

Ik heb ook zaterdag Company of heroes TOV gekocht. Bij BOL.com Nu wil ik graag de Compane game spelen, maar ik kan alleen de onderste 3 games spelen. De bovenste drie staat een slot bij. Hij zegt dan dat ik mij product key al bij een ander account heb gebruikt. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen!!!!

PS Online kan ik wel.
Alvast bedankt

Vriendelijke Groet T.
Simpel, door ook de andere 2 versies (Company of Heroes en de expansion Opposing Fronts) te kopen en de key ervan in te voeren :)
Hierdoor unlock je de bovenste missies.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke,
Company of heroes Heb ik thuis liggen, maar zijn dat de oude missie`s of zijn dat vervolg missie`s.
Die andere zou ik dan moeten kopen.

Groeten Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Dat zijn de oude missies. Sinds de nieuwe patch zie je bij alledrie de delen hetzelfde startscherm waarbij je je keys gebruikt om de betreffende missies te unlocken. Je zult dus de oude missies van CoH unlocken met je orginele key.

Je hebt dus in chronologische volgorde de volgende delen:
- Company of Heroes
- Company of Heroes: Opposing Fronts
- Company of Heroes: Tales of Valor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke Bedankt voor de info....

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 01:32

BaT

sHiKoRa schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 18:53:
[...]

Goed om te horen BaT. Is het uiteindelijk toch opgelost. Heb je trouwens nog iets van Wehkamp vernomen?
Van de Wehkamp helemaal NIKS meer vernomen :/ Binnenkort ff zeuren; want dit is geen service.

Vriend van me heeft het spel ook besteld bij de Wehkamp (en ook incomplete key) en moest hem terug sturen... nadat hij een key had aangevraagd bij THQ... >:)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

'A toy robot...'

Weet iemand of er al een mod is voor Tales of Valour, dat je die multiplayer maps tegen de cpu kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Aight! schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:43:
Weet iemand of er al een mod is voor Tales of Valour, dat je die multiplayer maps tegen de cpu kan spelen?
Huh?

Heb je zelf Tales of Valour ? Elke map is online te spelen multiplayer tegen de CPU? Ik snap je vraag niet helemaal.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
ipazza schreef op maandag 01 juni 2009 @ 14:40:
[...]

Huh?

Heb je zelf Tales of Valour ? Elke map is online te spelen multiplayer tegen de CPU? Ik snap je vraag niet helemaal.
ik denk dat hij het heeft over Operations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

'A toy robot...'

Ja dat bedoelde ik idd. Stonewall en zo.

Normaal gesproken zijn er wel al mods, maar nog niet veel gevonden op de community site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ik weet niet of het gevoel ook bij jullie leeft, maar ondanks dat het spel fantastisch is erger ik me wel een klein beetje aan het collision-model van de tanks en andere voertuigen. Ik mis toch het feit dat ik mijn Tiger of Panzer niet over andere voertuigen of units kan laten rijden om ze te vernietigen. Misschien een leuk idee voor deel 2 als je daadwerkelijk kunt opstomen met je tanks waarbij je gewoon die zwakke MG / mortar nests verpulvert onder je rupsbanden ipv dat je stil moet staan en ze kapot moet schieten met meerdere schoten.

Sigh....

En nu maar weer lekker comp bashen met andere luitjes online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

Joarie schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:35:
Ik weet niet of het gevoel ook bij jullie leeft, maar ondanks dat het spel fantastisch is erger ik me wel een klein beetje aan het collision-model van de tanks en andere voertuigen. Ik mis toch het feit dat ik mijn Tiger of Panzer niet over andere voertuigen of units kan laten rijden om ze te vernietigen. Misschien een leuk idee voor deel 2 als je daadwerkelijk kunt opstomen met je tanks waarbij je gewoon die zwakke MG / mortar nests verpulvert onder je rupsbanden ipv dat je stil moet staan en ze kapot moet schieten met meerdere schoten.

Sigh....

En nu maar weer lekker comp bashen met andere luitjes online
zeer wenselijk inderdaad maar wil eerst pathfinding nu eens optimaal hebben. 2 tanks naast elkaar hebben nog steeds problemen om weg te rijden. Even een paar uur draaien en dan pas weg

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ja die pathfinding is af en toe een draak. Het enige wat daar helpt is het micro'en van je voertuigen en hopen dat niet één van je medestanders dropped en vervangen wordt door AI. Joarie heeft al te vaak van dat soort medestanders gehad waardoor je opgescheept zit met een AI die al zijn units oppot in het midden van de map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
Joarie schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:02:
Ja die pathfinding is af en toe een draak. Het enige wat daar helpt is het micro'en van je voertuigen en hopen dat niet één van je medestanders dropped en vervangen wordt door AI. Joarie heeft al te vaak van dat soort medestanders gehad waardoor je opgescheept zit met een AI die al zijn units oppot in het midden van de map
beter dan medestanders die geen kont van het spel snappen

/me had laatst een game waarin hij 30k aan points gescoord had en lekker bezig was, maar hij toch verloor

ik had meer punten dan de hoogste van het andere team (27k punten)
en de andere twee in mn team hadden allebei zo'n 11k. Ik zit te roepen wat ze moeten doen, luisteren ze niet, gaan ze liever een base bomben met arty ipv. 1 key bridge te mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Dat is misschien ook wel een tikkie meer frustrerender. De leukste games zijn toch wel de expert comp bash games waar iedereen vanaf de start zijn aandeel weet uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Online potjes zijn erg leuk, maar ik trap steeds in games waar experts zich als noobs voordoen. Vervolgens wordt je steeds volledig afgeslacht.
Iemand tips hoe je kan zorgen dat je tegenstandiger op een beetje gelijkwaardig niveau zijn?

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

dirkjesdirk schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:24:
Online potjes zijn erg leuk, maar ik trap steeds in games waar experts zich als noobs voordoen. Vervolgens wordt je steeds volledig afgeslacht.
Iemand tips hoe je kan zorgen dat je tegenstandiger op een beetje gelijkwaardig niveau zijn?
Naar de stats is het enige wat je kan doen lijkt me.. meer losses dan wins zegt toch wel wat. En iemand die 0-0 staat is vast geen noob nee ;). Verder kan je zelf een game creeren en zo bepalen wie je wel of niet toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
of voeg mij toe, en dan help ik je experts bashen [/duivel]
nee maar ik zoek eigenlijk wel spelers die niet doelloos iets gaan doen ofzo, voeg me toe ingame (Rubbieus) of op steam. ik heb bijna wel altijd zin in een potje (zo zij het niet dat ik ergens anders mee bezig ben.)

Het maakt echt niet uit als je niet goed bent ofzo, als je communiceert is dat al genoeg :P

PS: ik ben zelf ook niet leet pro, maar ik heb wel enig strategisch inzicht :P

[ Voor 23% gewijzigd door rubbieus op 04-06-2009 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
@ rubbieus: ok, ik zal volg week (als ik weer thuis ben) ns naar je uitkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weird:
Ik heb OF geïnstalleerd en wilde daarna CoH (GOTY) installeren door de key in te vullen.
Nu zegt-ie dat de key invalid is? (beide games zijn legaal)

Heel vreemd, want volgens mij had ik het eerder andersom gedaan (eerst CoH, daarna OF) en toen deed-ie het geloof ik wel. (CoH heeft het sowieso altijd gedaan)
Kan ook zijn dat ik toen online was en nu niet.

Kent iemand dit probleem?

Of moet het in de juiste volgorde geïnstalleerd worden?

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 07-06-2009 15:01 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
als je OF geinstalleerd hebt hoef je de originele COH niet meer te installeren, je kunt dan ( als je je key van OF destijds aan je COH account hebt toegevoegd ) gewoon ook de missie ed uit de originele COH spelen en met de US en de wehrmacht online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
blueice85 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:15:
als je OF geinstalleerd hebt hoef je de originele COH niet meer te installeren, je kunt dan ( als je je key van OF destijds aan je COH account hebt toegevoegd ) gewoon ook de missie ed uit de originele COH spelen en met de US en de wehrmacht online.
Nou, ik heb op dit moment sowieso geen internet op mijn game-PC.
Maar dat was dus wat ik wilde doen, OF geïnstalleerd, ging prima, daarna klik ik op de Missie "Invasion of Normandy", dan vraagt-ie om mijn CoH-key en zegt-ie doodleuk dat-ie niet geldig is, terwijl ik zeker weet dat die key het eerst wel deed.
Dit alles dus zonder internetverbinding.

Edit:
Andersom doet-ie het prima, ik installeer CoH zonder probleem, klik op een van de OF-missies, voer OF-key in en hij zegt dat-ie added is.

Blijkbaar als je geen internetverbinding hebt moet je hem in de juiste volgorde installeren?

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 07-06-2009 15:30 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Voor liefhebbers van Duitse Panzer units:
http://www.achtungpanzer.com/

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
rubbieus schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 19:40:
of voeg mij toe, en dan help ik je experts bashen [/duivel]
nee maar ik zoek eigenlijk wel spelers die niet doelloos iets gaan doen ofzo, voeg me toe ingame (Rubbieus) of op steam. ik heb bijna wel altijd zin in een potje (zo zij het niet dat ik ergens anders mee bezig ben.)
Kan je vooralsnog niet vinden. Zit je in chatroom Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
typ in de chatroom, ingame "/addfriend rubbieus"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Of even in de ranking zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
anandus schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:24:
[...]
Nou, ik heb op dit moment sowieso geen internet op mijn game-PC.
Maar dat was dus wat ik wilde doen, OF geïnstalleerd, ging prima, daarna klik ik op de Missie "Invasion of Normandy", dan vraagt-ie om mijn CoH-key en zegt-ie doodleuk dat-ie niet geldig is, terwijl ik zeker weet dat die key het eerst wel deed.
Dit alles dus zonder internetverbinding.

Edit:
Andersom doet-ie het prima, ik installeer CoH zonder probleem, klik op een van de OF-missies, voer OF-key in en hij zegt dat-ie added is.

Blijkbaar als je geen internetverbinding hebt moet je hem in de juiste volgorde installeren?
kennelijk moet het dan idd op de "juiste" volgorde, heb het zelf nog nooit geprobeerd zonder i-net verbinding te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
rubbieus schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 00:10:
typ in de chatroom, ingame "/addfriend rubbieus"
ok. done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dirkjesdirk schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:24:
Ranked gaan spelen. Na een tijdje kom je dan vanzelf op een plek waar je regelmatig gematched wordt tegen gelijkwaardige tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-07 13:27
Ranked spelen is echt de manier om het spel te leren.
Het is waarschijnlijk dat je soms dik en dik ingemaakt wordt maar dat hoort er bij als je nog begint.
Laat dat vooral je niet van streek maken door het verliezen van games!!
Probeer van je games te leren door ze terug te kijken met het replay systeem. Begin vooral met 1 vs 1 en wanneer je daar een beetje aan het winnen bent, probeer 2 vs 2 daar leer je all round spelen.

Voor een tutorial met Airborn, straffing en bombingruns:

http://www.youtube.com/wa...xpsq9H3o8&feature=channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
patch 2.600 vanavond :D

ze spreken nu al van een 'golden age of balance' 8)

en MG building en burst bug opgelost :*)
Patch 2.600 Notes

Bug Fixes

* Fixed an issue where Bergetiger audio volume was lower than intended.
* Fixed an issue with speech mixing.
* Fixed an issue with the game crashing while trying to exit from cinematic mode.
* Fixed a number of issues with the World Builder.
* Updated the help text for a few units.
* Fixed an issue with incompatibility between save games and version.
* Fixed a bug with long scenario descriptions.
* Cool-downs are now working properly for all weapons.
* HMGs in buildings will now switch targets as intended; there is a 3.5 second delay before the hmg will fire at another target.
* Squads will no longer rush at an undeployed weapons crew when ordered to attack.
* Fixed an issue where Pak38s could stack their first-strike modifiers.
* Fixed an issue with the lobby and front-end slowing down and operating slowly. This makes joining games and automatch teams much more reliable.
* Fixed a networking issue that caused a player's stats to appear as all zeroes.
* Fixed an issue that caused the last played map to be forgotten when starting a game of the same type.
* Fixed an issue where a host's game would crash when both host and client would try to move to an empty slot simultaneously.
* Fixed a few issues with players swapping slots and gameplay types within the lobby.
* Fixed an issue with "Swap Starting Location" functionality.
* Fixed a usability issue with the Autopatcher error messages.
* Fixed an issued that caused the game to crash upon loading the Mission 4 from Invasion of Normandy.
* The help text for the British Staghound has been updated to correctly reflect its role.
* Raised Panzerschreck squads preference to target Light Vehicles while garrisoned in buildings.
* SCAR Bug reporting has been turned off while players are running with -dev.
* Purple box no longer appears when trying to place British emplacements next to each other.
* Panzerkrieg: Fixed exploit that let players create Defensive Infantry for free ignoring the cool down timer.
* Repair bunker pioneers now repair engine criticals when repairing damaged vehicles.

Maps

* Added a new map called Panzerkrieg: Hébécrevon.
* 2p Sturzdorf has been updated to its proper version.
* 2p Beaux Lowlands has been updated to its proper version.
* 2p Wrecked Train has been updated to its proper version.
* 2p Langres has been updated to its proper version.
* 6p The Scheldt has been updated to its proper version.

Gameplay

* Improved the reliability and effectiveness of the American's Strafing Run.
* The T17 armored car's damage output has been reduced.
* Penetration of the T17 armored car has been reduced.
* The Panzer Elite's Schwimmwagen Scorched Earth ability has been replaced with an "Incendiary Trap" ability.
* The British Command Truck's mobile ability will no longer be available while the Truck is setting up.
* Panzergrenadier's Suppression Volley can properly target weapon crews that are set-up.
* Infantry sections with Bren upgrades can now use 'Button Enemy Vehicle' when garrisoned inside a building.

Panzerkrieg

* Recon flight will now detect camouflaged vehicles and infantry (Panzerkrieg only).
* Panther health decreased by 11%.
* Panther Damage Multiplier reduced by 7%.
* Panther Range Multiplier reduced by 7%.
* Hellcat weapon reload modifier decreased by 11%.
* Hellcat damage multiplier increased by 9%.
* Hotchkiss health decreased by 10%.
* Churchill range increased by 7%.
* Stealth infantry units now cost 35 Manpower.
* Stealth infantry sticky bomb damage reduced by 27%.

Additional fixes not in the patch notes due to localization:

Gameplay

* Panzer Elite Infantry Halftrack suppression lowered.

Bug Fixes

* Fixed an issue where British Howitzers could use their barrage ability when it should be disabled.
* Fixed an issue where British MG nests would not open fire at targets within range.

[ Voor 94% gewijzigd door !GN!T!ON op 10-06-2009 18:37 . Reden: patch notes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Hier zijn de volledige patchnotes te vinden.

Echt een paar goddelijke fixes tussen, moet ik zeggen :-) Kan je ook weer met de British spelen zonder dat je ook al je Vickers nog eens moet gaan micro'en omdat ze zelf niet schieten. Ook die MG-bug was ein-de-loos irritant maar zou gefixed moeten zijn =D

Edit: oi oi !GN!T!ON, mij een beetje Ninja-editten :P

[ Voor 6% gewijzigd door Zsub op 10-06-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
k had het al gedit voor je klaar was met jouw post :P

en precies wat je zegt, eindelijk ook weer normaal british spelen, goddelijk!

EDIT:

en hij is live *O* *O* *O* *O*

zodra CoH start vraagt hij direct om de update te downloaden *43MB* :*)

[ Voor 31% gewijzigd door !GN!T!ON op 10-06-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
hier is een torrent als je ook geen gebruik kan/wil maken van de crappy ingame downloader:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Ik hoop zo dat die "fix" op strafing runs de boel wat normaler maakt ;x dat ding was echt way OPed! Heb daar al menig maal op lopen vloeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Ik meende uit de patch-notes op te maken dat ze 'm nog wat gebuffed hebben, eigenlijk :P Ik vrees met grote vreze voor mijn infantry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Het is in 2.502 gewoon absurd dat je met 6x4 PEs rondloopt en na 1 run er nog maar 6x1 PE overhoudt...

Zal het wel zien morgen oid hoe dat is in 2.600...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
nouja, hij was ook wel weer soms generfd hoor, 150 ammo gebruiktje je dan, raakte hij VOL, gingen er 2 gastjes dood van de 15 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Gameplay

* Panzer Elite Infantry Halftrack suppression lowered.
Dát werd eens tijd. :P

Ik denk verder dat ik weer overstap op de M8 in plaats van de T17, M8 mines zijn toch wel erg fijn...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ik wist het!

* Fixed an issue with "Swap Starting Location" functionality.

Die zat me al dwars ten tijde van de lancering van ToV, zoals al eerder hier aangegeven :)

Eens kijken wat ze nu weer met de Scheldt hebben gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Laatst online: 11-09 20:36
Ik heb vanavond de patch geinstalleerd onder Vista.

Als ik een missie opstart, springt hij terug naar het bureaublad en geeft een error.
Lijkt me niet helemaal de bedoeling. :?

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Joarie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:34:
Eens kijken wat ze nu weer met de Scheldt hebben gedaan
Ze hebben de bruggen naar het middelste eilandje (weer) indestructible gemaakt. Dat maakt de map er een stuk dynamischer op, moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
  • Laatst online: 23-07 13:27
"When Relic fixxes one issues, they introduces 2 new issues"

Mooi dat die patch er is, maar fixt helaas nog niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Zsub schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:55:
[...]

Ze hebben de bruggen naar het middelste eilandje (weer) indestructible gemaakt. Dat maakt de map er een stuk dynamischer op, moet ik zeggen.
Jeez, alweer? Ze weten ook niet wat ze willen.
Dat is al de 3e keer dat ze dat veranderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
strafing run is niet gebuffed perseé, het grote verschil tussen 2 runs is eruit gehaald. waar je voor de patch een run op 30 man kon doen en er gaat er maar 1 dood, terwijl bij de volgende run 19 dood gaan en ze allebei er VOL OP komen.

nou gaat er gewoon een gemiddelde dood, zodat je geen 150 muni verspilt aan iets waar je absoluut geen controle over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 13-09 11:45
Vet! Heb de Scheldt nooit gesnapt met al die destroyable bridges. Na een actief begin de eerste 10 minuten, verandert het altijd in een artillerie feest, wat lang aanhoud, en uiteindelijk de Wehr chargen met lvl 3 vet panthers +ostwinds en winnen. Bovendien was duitse artillery veel beter in het instant slopen van bruggen. Ben benieuwd hoe het nu speelt.

Ik hoop trouwens dat ze de britse arty emplacements wel supercharged shells hebben gegeven nu, die dingen hebben echt een waardeloze range vorige patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
WaWaWiiiiWa schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 08:50:
Vet! Heb de Scheldt nooit gesnapt met al die destroyable bridges. Na een actief begin de eerste 10 minuten, verandert het altijd in een artillerie feest, wat lang aanhoud, en uiteindelijk de Wehr chargen met lvl 3 vet panthers +ostwinds en winnen. Bovendien was duitse artillery veel beter in het instant slopen van bruggen. Ben benieuwd hoe het nu speelt.
Ik weet niet hoe je dat laat gebeuren, maar ik kan je verzekeren dat als minstens één iemand uit jouw team armour company is dat niet voor zal komen. Je Calliope's maken echt korte metten met een heleboel shit op dat middelste eilandje, zeker als je twee tegelijk laat schieten. Dan nog een zut Shermans met gunupgrade en een Pershing en Wehr kan chargen wat ze willen, maar dat redden ze echt nooit. Andersom is het trouwens ook vrij lastig/ondoenbaar.

Meestal als het op het midden vast zit stelt iemand uit mijn team voor één van de andere bruggen open te gooien, degene die niet naar het middelste eilandje lopen. Dat zorgt meestal voor het einde van het potje binnen tien minuten à een kwartier, waarbij het onzeker is wie dat wint :P
WaWaWiiiiWa schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 08:50:
Ik hoop trouwens dat ze de britse arty emplacements wel supercharged shells hebben gegeven nu, die dingen hebben echt een waardeloze range vorige patch.
Supercharged shells werken weer <3 Net zoals alle andere emplacements _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
Jaguar645 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:48:
Ik hoop zo dat die "fix" op strafing runs de boel wat normaler maakt ;x dat ding was echt way OPed! Heb daar al menig maal op lopen vloeken :P
Viel wel mee toch :9

Vanavond maar eens kijken of het beter is geworden Jaguar :)

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Arty fest dus :O :/

Patch ziet er verder goed uit!! :*)

[ Voor 50% gewijzigd door Rudios op 11-06-2009 10:22 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
ja eindelijk de MG oplossing. maar ik denk dat ik er geen misbruik meer kan gaan maken als PE in 1vs1.

En voor mensen die vaak online spelen voeg me toe.... account naam staan in TS , maar is dus Aquila2
en Rubbieus je hebt me als steam friends (TF2) .... dus bij deze. Mensen met steam kunnen me toevoegen als
aquila1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Hmm, ik wist niet dat de supercharged shells niet werkten. Blijkbaar toch te weinig met de britten gespeeld. En nu ook maar eens kijken of het weer zin heeft om die emplacements en garrison te gebruiken.

Maarre, voor degene die het ook fijn vinden om 's avonds een (paar) potje(s) expert comp stomp te doen, je kunt me toevoegen als Jompje in de game. (Rubbieus ik had je al ge-add een paar dagen geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
ik compstomp niet, vind ik zo saai na 2x, je wint toch altijd en er zit imo geen uitdaging in.

mijn ingame nick is trouwens kontact, speel vooral 2v2 :)

[ Voor 3% gewijzigd door !GN!T!ON op 11-06-2009 17:14 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste