Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Dat zal vast wel aangezien ze op de site aangeven dat je direct ToV kunt installeren om zo ook direct bij patches te zijn :) Zal alles vast wel gewoon nog op een DVDtje passen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Het alleen al geen 12 patches meer installeren is het al waard om ToV te kopen ;)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-09 00:44
Ik ben zelf zeer benieuwd naar de nieuwe coh tov!

Zelf vorige week ook de 2.400 patch geinstalleerd, maar vind het zelf sterk verbeterd! De verhoudingen van de legers zijn inderdaad weer aangepast, maar dit is bijna bij elke patch geweest. Is altijd even wennen.

De geluiden zijn gewoon erg goed! En het viel mij ook direct op dat de AI ook verbeterd is, ze vallen nu wat 'verrassender' aan.

Tis en blijft voor mij gewoon het beste spel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-08 13:00
Er wordt nu zelfs melding gemaakt dat patch 2.501 ook al klaar staat .... :?
Company of patches zou een betere naam zijn.

Desalniettemin über spel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:12
Zowel patch 2.500 en 2.501 sijpelen nu binnen via de (nieuwe) Relic DL.

Ben erg benieuwd hoe de game eruit komt te zien! Kan ook niet wachten totdat TOV op de deurmat ligt (hopelijk voor de Paasdagen).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
als ik het zo lees dan hebben ze het zwaar verpest met betaalde DLC en units die je wel kan gebruiken in ToV maar zonder ToV niet, dus als je US speelt kan je de M18 gebruiken als je geen ToV hebt niet.

HOE balance je dan mensen zonder en met Tov? :/

ik vind het hele idee van DLC sowieso helemaal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Dat balancen is ze toch ook prima gelukt met mensen die wel en geen OF hebben? waarom zou het nu dan ineens niet meer lukken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:58
Nou de patches worden binnengehaald, dramatische snelheden moet ik zeggen.

Over het balans, dat zal uiteindelijk wel goedkomen, maar van OF/normal CoH heeft ook erg lang geduurd voordat het goed was, nu moeten ze nog eens 2 teams fixen.

Ben benieuwd strak bij ToV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Laatst online: 06-09 18:39
Jaguar645 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 19:59:
Dat balancen is ze toch ook prima gelukt met mensen die wel en geen OF hebben? waarom zou het nu dan ineens niet meer lukken? :)
omdat je toen kon balancen door alle legers op elkaar af te stemmen, nou krijg je maar een half leger, dus heeft een speler met ToV een groot voordeel omdat hij units kan gebruiken die een speler zonder ToV niet heeft, om het heel dramatisch te stellen: je hebt 2 legers en allebei de legers hebben MG's, koop je ToV dan krijgt je er mortieren bij die je kan gebruiken tegen spelers zonder ToV, dus is die speler zonder toV f#cked, zo'n gevoel krijg ik erbij tbh.

overigens download ik de patch via bittorrent, die relic downloader werkt hier voor geen meter, die trekt maar 20kb/s terwijl ik met een torrent makelijk 400 haal O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Hmmz, ik denk dat ik de eerste "bug" al heb gevonden:
Bij het aanmaken van een skirmish met en tegen compu's kon je vroeger makkelijk "switch location" doen waarbij de allies en axis van plek verwisselden...nu flipper je alleen zelf naar de andere kant (als allies) en word je automatisch ook de andere partij (axis).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
35 euro voor een add on via steam ... kassa

belachelijk.

http://www.amazon.co.uk/C...mes&qid=1239246678&sr=8-3

[ Voor 54% gewijzigd door MaXeRs op 09-04-2009 05:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

Joarie schreef op donderdag 09 april 2009 @ 00:18:
Hmmz, ik denk dat ik de eerste "bug" al heb gevonden:
Bij het aanmaken van een skirmish met en tegen compu's kon je vroeger makkelijk "switch location" doen waarbij de allies en axis van plek verwisselden...nu flipper je alleen zelf naar de andere kant (als allies) en word je automatisch ook de andere partij (axis).
dit was toch altijd al :? 'Switch to this location' wordt altijd al jezelf mee bedoeld?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
PoweRoy schreef op donderdag 09 april 2009 @ 09:07:
[...]

dit was toch altijd al :? 'Switch to this location' wordt altijd al jezelf mee bedoeld?
Nope, dan werd het complete team incl jezelf naar de andere kant gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

mmm, ik hoop dat ik hem wel op tijd binnen krijg, release-datum staat bij Gcshop nog op 24-4.....
en hij komt toch morgen officieel in nederland uit?

is het ook mogelijk om TOV aan te schaffen via steam als je COH en COH:OF "normaal" hebt? of gaat dat problemen geven?

[ Voor 28% gewijzigd door flessuh op 09-04-2009 13:27 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Op steam issie al uit, en bij cd wow en play.com liggen ze op voorraad. Tevens ook bij de dynabyte in nederland dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 01:32

BaT

@ Ignition > goede poorten open zetten; patch kwam eerst bij mij ook met maar 20 kb/sec binnen; toen ik de goede poort had ingesteld met 1,3 mb/sec... werkt prima dus die Relic downloader; maakt ook gebruik van peer-to-peer net als bittorrent.

Nieuwe patch is weer verassend : de meest populaire map van het spel (The Scheldt) is 'enorm' veranderd... je hebt nu geen onverwoestbare bruggen meer in het middelste eiland... m.a.w. : geen enkele veilige overgang meer :P Andere maps heb ik nog niet bekeken, maar ik kan me voorstellen dat daar ook spul aan is veranderd. Ik weet niet of ik dat wel wat vind... ben benieuwd hoe erg de tactieken gaan wijzigen op die map.

Tales of Valor wacht ik nog ff mee; heb net OF gekocht, en aangezien dat allemaal nieuw voor me is, vermaak ik me daar prima mee :)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
BaT schreef op donderdag 09 april 2009 @ 18:14:

Nieuwe patch is weer verassend : de meest populaire map van het spel (The Scheldt) is 'enorm' veranderd... je hebt nu geen onverwoestbare bruggen meer in het middelste eiland... m.a.w. : geen enkele veilige overgang meer :P Andere maps heb ik nog niet bekeken, maar ik kan me voorstellen dat daar ook spul aan is veranderd. Ik weet niet of ik dat wel wat vind... ben benieuwd hoe erg de tactieken gaan wijzigen op die map.
Dan hebben ze dat weer teruggedraaid aangezien in het begin die map ook al was met verwoestbare bruggen in het midden (wat wel erg fijn was :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Toch wel dus... op de een of andere manier zag het er ook wel vertrouwd uit... maar m'n laatste 150 potjes op die map waren 'met zonder kapot te maken bruggen' :+ , dus daar was ik onderhand wel aangewend.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
150 games op scheldt? En je kan nog functioneren? damn

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Heb de nieuwe Tales of Valor eergisteren besteld ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij eris :)

Geen zin om te wachten ging ik maar 'even' de patches downloaden en installeren. 2x met Firefox van gamershell bleek hij 10min op 'a few seconds remaining' staan en gaf toen een error. Toen maar met google chrome wat wel goed ging (duurde wel lang op 99% maarja).
Dus 3 keer gedownload, zal wel niks meer fout gaan... patch aan t installeren gaf hij bijna bij het einde aan "no more free space, you may have to reinstall" :X (had 6gig vrij) Toen nog eens 3 gig vrijgemaakt en opnieuw wezen patchen. + 2.501 ook gelijk daarna patchen wat even lang erover deed.

Ze moeten toch echt eens dat patchen fixen. Hoe moeilijk is het nu om een warning neer te zetten als je te weinig vrije ruimte hebt. :o

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Talos of Valor is al te koop. Zag 'm bij de free record shop hier in veendam.
Waar ik niet zo blij mee ben is dat je een betere processor nodig bent dan bij het origineel.
Je hebt minimaal een p4 3,0 Ghz nodig en voor het origineel is minimaal een p4 2,0 Ghz. Ook Opposing Fronts heeft minimaal 2,0 Ghz nodig.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik zag CoH liggen voor 5 euro bij de Bart Smit, toch maar even meegenomen. Heb ooit Opposing Fronts gereviewd dus moet deze nog steeds een keer inhalen.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
Pfff zeg...vandaag een nieuwe computer gebouwd met oa een AMD phenon II 940 3ghz en een saphire 4870 1GB kaart, 4GB 1066 geheugen en 1500GB schijf.

Dus ik gelijk company nu net geinstalleerd, want wil dat wel eens zien nu super soepel, want op mijn vorige systeem van 5 a 6 jaar oud was het aardig schokken.

Maarja nu moet eerst patch 2500 en 2501 nog gedownload worden....grr moet ik toch nog wachten dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Waarschuwing : ik heb CoH GOTY edition en Oppossing Fronts allebei gekocht bij de wehkamp (los). Opposing fronts werd netjes met boekje geleverd en kon in met de 20 cijferige code zo in mijn huidige CoH account unlocken... De CoH GOTY edition wou ik op een andere pc installeren, zodat ik ook eens met iemand anders lokaal kan lannen : ik maak de verpakking open, en tref aan de binnenkant van het doosje : geen boekje, alleen een stikker met daarop : Company of Heroes GOTY en een INCOMPLETE cd-key van maar 16 characters ipv 20 :( kan hem ook dus niet installeren op die tweede pc; want de code moet wel degelijk 20 characters zijn... op met google al iemand anders kunnen vinden die het ook had ondervonden, ook met de stand alone CoH GOTY edition....

Ik ga THQ NL maar ff mailen....

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
Hmm...das raar zeg!

Ik merk sowieso al dat het anders geleverd wordt. Want bij CoH GOTY heb ik niet eens een boekje erbij gekregen. Zit gewoon in zo'n DVD hoes en de code zit met een stickertje bij de dvd zelf geplakt.

En de CoH Oppossing Fronts heb ik ook in een dvd gekregen, zit WEL een boekje bij met op de achterkant waar de code hoort, maar is daar helemaal wit en heb ik ook een sticker zitten naast de dvd.

Mijn broertje heeft een dubbel pack, daarbij staan ze allebei weer in het boekje, raar dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Ik zeg precies wat jij zegt hoor :P

Bij CoH GOTY edition > geen boekje, maar stikker > maar de code er op is incompleet bij mij.

Bij Opposing Fronts > wel boekje (zoals bij de oude CoH DVD, die ik hier ook heb liggen), met op de achterkant van het boekje de code dus > die wel compleet zijn.

Edit: Oh lol, bij jou bij OF dus wel een boekje, maar de code op een stikker ;) even overheen gelezen.
Tja logisch dat als je het op zoveel verschillende manieren gaat toepassen, dat het dan een keer mis gaat met een batch.... jammer dat dat mij dan weer moet overkomen...

Ik heb THQ een mail gestuurd en een mail richting Wehkamp gedaan. Kijken wie er het eerst reageerd.

[ Voor 25% gewijzigd door BaT op 11-04-2009 00:55 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Laatst online: 12-09 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Banzaibunny schreef op donderdag 09 april 2009 @ 11:06:
mmm, ik hoop dat ik hem wel op tijd binnen krijg, release-datum staat bij Gcshop nog op 24-4.....
en hij komt toch morgen officieel in nederland uit?
Euh nee? 8 april is die al uit gekomen. Gisteren (9 april) heb ik hem al ontvangen (+ uitgespeeld) :)

Veranderingen zijn wel groot: Eerst deed ik altijd Expert tegenstanders bij Skirmish, nu kan ik nauwelijks hard baas :/

Het spel is niet helemaal in balans, vooral dat gedoe dat je midden in een stad staat die je moet verdedigen moeten ze verbeteren...

Over dat gedoe met die code:

Ik heb hier ook de GOTY van het origineel. Bij mij is het als volgt:

Origineel GOTY: Boekje + artwork - Code met een stikker op het boekje geplakt.
Opposing Fronts: Boekje - Code staat achterop het boekje.
Tales of Valor: Boekje - Code staat achterop het boekje.

[ Voor 19% gewijzigd door Bolletje op 11-04-2009 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
En wat is nou precies die update 2.500?

Het heeft met Tales of Valor te maken, dat lees ik wel. Maar ik heb die expansion nog niet, (ga ik uiteraard nog deze week halen!)

Want ik ben nou aan het downloaden via de Relic Downloader, maar het schiet voor geen meter op. Heb nog maar 16%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Riczun schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 01:10:
En wat is nou precies die update 2.500?

Het heeft met Tales of Valor te maken, dat lees ik wel. Maar ik heb die expansion nog niet, (ga ik uiteraard nog deze week halen!)

Want ik ben nou aan het downloaden via de Relic Downloader, maar het schiet voor geen meter op. Heb nog maar 16%
Is een redelijk grote patch in de zin van dat hij veel veranderd in de gameplay. Je kan o.a., als je OF ook hebt, de nieuwe voertuigen gebruiken, maar ook de moeilijkheidsgraden zijn aangepast. Expert is nu niet meer te doen (voorheen deed ik altijd tegen 4 experts, met 1 normal als vriend om ze bezig te houden :P, nu is één expert al erg moeilijk)

[ Voor 11% gewijzigd door Bolletje op 11-04-2009 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Veranderingen zijn wel groot: Eerst deed ik altijd Expert tegenstanders bij Skirmish, nu kan ik nauwelijks hard baas
Beter! Compstompen is leuk, maar het was altijd te makkelijk...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
Bolletje92 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 01:14:
[...]

Is een redelijk grote patch in de zin van dat hij veel veranderd in de gameplay. Je kan o.a., als je OF ook hebt, de nieuwe voertuigen gebruiken, maar ook de moeilijkheidsgraden zijn aangepast. Expert is nu niet meer te doen (voorheen deed ik altijd tegen 4 experts, met 1 normal als vriend om ze bezig te houden :P, nu is één expert al erg moeilijk)
Oke, cool. Ben erg benieuwd! Vooral dat de AI verbeterd is wel beter.

Alleen wat is nu nog het nut dan om ToV te kopen? m.a.w. wat krijg ik dan nog erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Riczun schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 01:22:
Alleen wat is nu nog het nut dan om ToV te kopen? m.a.w. wat krijg ik dan nog erbij?
Je krijgt nieuwe campagnes en erg lijpe nieuwe speelstijlen voor de multiplayer. Gisteren heb ik met 4 andere lui (er waren maar 3 servers in totaal voor ToV :') ) die speelstijl van dat je je stad moet verdedigen en dat de computer dan met golven troepen op je afkomt. Was erg leuk, aanrader dus. Die andere speelstijlen heb ik nog niet gedaan, ik zal daar morgen is naar kijken. Er was namelijk ook zo'n stijl dat ieder 6 tanks heeft en dat je dan gebruik moet maken van dat 'Direct Fire', of hoe dat ook heet. Dit is volgens mij alleen voor ToV en daar ga ik dan ook mooi gebruik van maken :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bolletje op 11-04-2009 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Laatst online: 23:21
Gisteren eerste (classic) multiplayer gespeeld in ToV, de T17 is toch wel een erg lekker wagentje :P

De m8-mine ga ik alleen wel missen...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
Ik had vannacht toch nog een goede site gevonden voor patch 2400_2500. Die ging tenminste tussen de 600-1000kb/s :D
En vanochtend al even gespeeld, maar de AI is inderdaad enorm veel lastiger!!

En kan het spel eindelijk met alle grafische settings op z'n allerhoogst draaien :D Wat een mooi spel dan eigenlijk zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
SysRq schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 10:02:
Gisteren eerste (classic) multiplayer gespeeld in ToV, de T17 is toch wel een erg lekker wagentje :P
Uhu, wel grappig. Hij schiet ook best snel. Alleen jammer dat ze niet 2 totaal verschillende wagentjes hebt. Die Staghound en T-17 zijn haast precies hetzelfde. Ook die Schwimmwagen met 2 verschillende types. Ze kunnen beide wel wat anders, maar het komt er gewoon op neer andere textures erop en dat is het. Wel jammer....

@ Riczun
Wat zijn de specs van je PC? Want ik had dat eerst ook, kon ik niet eens zo hoog. Had ik zo'n FPS wall bij 60 FPS oid. Terwijl andere mensen met een vergelijkbaar systeem er ruimschoots over heen gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Bolletje op 11-04-2009 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
Zo gister 3 a 4 winkels afgeweest om de Tales of Valor te scoren, uiteindelijk bij de intertoys (weer) gelukt. Die winkel had toen ook als enige maar de andere delen voor mij. Maargoed helemaal blij natuurlijk!
Had gister al eventjes snel gekeken, maar kon de nieuwe voertuigen volgens mij nog niet kiezen, volgens mij moet je dat vooraf instellen. Maar ik kon niet echt op het icoontje klikken, dus vandaag nog maar eens rustig bekijken :D
Bolletje92 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 19:00:

@ Riczun
Wat zijn de specs van je PC? Want ik had dat eerst ook, kon ik niet eens zo hoog. Had ik zo'n FPS wall bij 60 FPS oid. Terwijl andere mensen met een vergelijkbaar systeem er ruimschoots over heen gaan.
En mijn specs zijn nou wel dik genoeg lijkt mij: ;)
- AMD phenom II 940
- ATI 4870 1GB
- OCZ 4GB 1066
- 1500GB Seagete
- Gigabyte MA790X UD4

Maar het spelt draait op dit systeem prima (alles staat op z'n hoogst AA ook op 8x), had hiervoor nog een oude pentium 4 2.8ghz met een 9800xt met 128mb ram :P en dat draaide dus eigenlijk voor geen meter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

CoH maar opnieuw geinstalleerd, en Tov gehaald, maar loopt te klooien met het updaten.. Lijkt erop dat ik een tijdje niet gepatched hebt (sinds OF ben ik vooral met Kmod bezig geweest), en dus een hoop schade moet inhalen... Is er niet een full patch in plaats van alle incrementals?

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenw00t
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-09 21:15
djidee schreef op zondag 12 april 2009 @ 12:04:
CoH maar opnieuw geinstalleerd, en Tov gehaald, maar loopt te klooien met het updaten.. Lijkt erop dat ik een tijdje niet gepatched hebt (sinds OF ben ik vooral met Kmod bezig geweest), en dus een hoop schade moet inhalen... Is er niet een full patch in plaats van alle incrementals?
Is het niet zo dat als je de ToV DVD start dat ie CoH en/of OF eraf gooit en dan een schone installatie doet vanaf de DVD? Bij OF was dat toch zo.. gedaan met uren patches installeren, alleen nog 2.501 nu normaal, want ToV is 2.500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
@ Rizcun
Heb je de campagnes al uitgespeeld? Misschien komen ze dan pas vrij...(ik heb direct alle campagnes uitgespeeld :p)

Patchen is inderdaad een heel ruk gebeuren. Bij mijn broertje was het zelfs dat hij soms terugliep (dus dan gaat die even door tot zeg maar 36.5 MB, dan gaat die weer afzakken naar 36.1 MB en dan weer naar 36.5. Zo de hele tijd door (dit proces herhaalde zich om de 15 MB ongeveer). Dan moest je maar op cancel drukken en weer opnieuw (dan is die wel waar je nog was).

Het patchen gaat kortom nog niet helemaal goed, ook die Relic Downloader is niet zo heel fijn.

Bij ToV gaf die bij mij wel een melding dat al eerdere versies van CoH geïnstalleerd waren. Ik heb hem toen maar op een andere partitie geïnstalleerd en daar neemt hij weer de volle 9GB in. :l

Toen ik met OF en de originele zat ging ik gewoon eerst OF installeren en toen de originele. Daar kon je gewoon de code erbij in voeren in zo'n schermpje als je op de campagne klikte. Net zo handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Crisus, wat is inderdaad die expert comp lastig geworden. Hij zal wel extra resources krijgen want je wordt compleet overrunned door die gasten.
Gisteren een 4 x 4 exp comp gedaan online, maar niemand had een antwoord tegen het geweld.

Die defend the town missie is wel weer een frisse aangename toevoeging tot de gerne. Die Assault missie is nog even een gepuzzel: hou je je bezig met het neerleggen van de hero's van de tegenstanders, of ben je degene die zelf zsm de linies doorbreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
Bolletje92 schreef op zondag 12 april 2009 @ 14:25:
@ Rizcun
Heb je de campagnes al uitgespeeld? Misschien komen ze dan pas vrij...(ik heb direct alle campagnes uitgespeeld :p)
Nee, nog niet gedaan eigenlijk. Ik speel eigenlijk niet zoveel campagnes. Ik speel altijd veel online via automatch, skirmisch en nu dan ook die operations.
Maar ik had gisteravond trouwens bij de britten wel al de nieuwe voertuigen en bij de amerikanen ook al met de T17 gemaakt. Best sterke voertuigen! Maar hoe ik nou de 'oude voertuigen' moet kiezen. Geen idee ;) Het icoontje is wel groen.

Maar ik vind die operations ook een erg leuke toevoeging op de game. Heb alleen nog maar Stonewall gedaan, van de stad verdedigen.
En de expert AI is gewoon bijna ondoenlijk geworden zeg, gisteravond nog even wat meer mee gespeeld samen met een andere menselijke speler. Op hard is het prima te doen, maar lijkt op expert nivo dat ze inderdaad meer resources krijgen ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door Riczun op 14-04-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Ik probeerde vrijdag COH online te doen met een maat van mij alleen wij kunnen elkaar niet joinen... (Hij kan geen poorten open zetten, dus hij kan niet hosten).
Ik heb poorten UDP: 6112 en UDP: 30275 openstaan (vond ook een paar keer 30260 :?). Maar steeds krijgt hij de NAT error.

In dit topic zag ik dat het met een Zyxel (2602HW) (ivm telfort) router een bekend probleem is (2 posts gevonden alleen...). Iemand tips wat het kan zijn :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
1. als je maat zijn poorten gesloten houdt, zal je zeker niet in staat zijn om te connecteren.

2. Zyxel's... fail. Bekijk maar eens de technische Relic fora:
http://forums.relicnews.com/search.php?searchid=716705

Te vermijden routers: Zyxel, BT Home Hubs, Thomson and IIRC Speedstream routers should be avoided. The Belkin model in the readme's not so hot either.

De exacte redenen liggen uit mekaar maar het heeft meestal te maken met de specifieke manier van porttriggering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Riczun schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:47:
[...]

Best sterke voertuigen! Maar hoe ik nou de 'oude voertuigen' moet kiezen. Geen idee ;) Het icoontje is wel groen.
Met het knopje "customize army" in de aangemaakte game. Weet alleen niet of alleen de host dat kan doen, of ook de mensen apart die joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 18:06
Iedereen kan zijn eigen army customizen met de "customize army" knop.

Verder is Panzerkrieg zo on-ge-lofelijk vet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Deef_ schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:56:
1. als je maat zijn poorten gesloten houdt, zal je zeker niet in staat zijn om te connecteren.

2. Zyxel's... fail. Bekijk maar eens de technische Relic fora:
http://forums.relicnews.com/search.php?searchid=716705
Router blokkeren toch alleen maar inkomende poorten. Dus als hij naar mij probeert te connecten hoeft hij toch geen poorten open te gooien?

de link doet het niet :( Erg klote dat het dus bij Zyxel is, geen zin om een nieuwe router te kopen voor 1 spel...

EDIT:
Ik zie dat het toch 30260 moet zijn (30275 is een typefout in de readme)
Hamachi had ik ook geprobeerd, maar ik zag dat een oude versie het kan oplossen. Even vanavond testen.

[ Voor 13% gewijzigd door PoweRoy op 14-04-2009 17:25 ]

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Je wilt natluurlijk wel dat hij updates van jouw units binnenkrijgt of niet? Das ook inkomend verkeer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

de AI is echt vaag aangepast...

eerst kon ik met mn maat 1x normal en 1x hard makkelijk aan, 2x hard lijkt ineens onmogelijk

en expert lijkt omgeruild te zijn met easy ofzo :+

panzerkrieg vind ik wel leuk (maar 1x gedaan) maar de armor van de tanks lijkt wel van papier....

en als je operation stonewall doet is het ook zo, alleen niet met de tanks van de AI, die lijken van titanium ofzo
(12 !!!! raketten van rangers om 1 armored car weg te krijgen)

[ Voor 44% gewijzigd door flessuh op 14-04-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Expert rolde ik altijd easy op, vanmiddag 1 potje expoert gedaan op Angoville...ik had wel mapcontrol maar op gegeven moment kon ik het multi-tasken niet meer aan...dat is wel ff iets anders geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hehe, had ik toch gelijk in één van mijn eerste posts hier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenw00t
Ik heb een schone installatie gedaan van ToV en daarna ingelogd met mijn account waar CoH en OF al toegevoegd waren. Alle campaigns zitten dus op de ToV dvd want de voorgaande versies waren niet op mijn systeem aanwezig:
Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/7523/tov.jpg
Het lijkt me dus best om CoH of OF er eerst gewoon af te gooien voor je ToV gaat installeren want dan ben je toch up-to-date op 2.501 na. Verder vind ik 8.9GB voor een spel met 6 campaigns en 46 (?) maps in de multiplayer niet overdreven hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Vos schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:53:
Expert rolde ik altijd easy op, vanmiddag 1 potje expoert gedaan op Angoville...ik had wel mapcontrol maar op gegeven moment kon ik het multi-tasken niet meer aan...dat is wel ff iets anders geworden.
En laat daar de CPU nou geen last van hebben.
Het slacht gewoon 1voor1 je sqd af. Vanacht 3 uur bezig geweest om hardcomp te verslaan.
Maar het is gelukt.
Nu slapen :P .

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Ik heb simpelweg de ToV serial key toegevoegd aan mijn account, en klaar. Alle campaigns van alledrie de spellen beschikbaar. Ik had een installatie met CoH en OF, en 2.500 (die grote patch van laatst) had ToV al toegevoegd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Gammro schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:34:
Je wilt natluurlijk wel dat hij updates van jouw units binnenkrijgt of niet? Das ook inkomend verkeer ;)
oja het is P2P :X Dan moet hij inderdaad zijn poorten openzetten. Dan is de enige mogelijkheid nog hamachi die daar geen last van heeft.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Tijgert is onblij :(

Tales of Valor crashed bij het starten van een spel. Hij laadt tot het laatste grote stuk wat normaal in ene keer vol oopt en dan -> desktop.

Mijn Windows XP is vers, hardware is volgens mijn sig en 182.50 drivers. Ook al getest met alles op lage settings, geen verschil. Is iemand op de hoogte van rare crashes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Yeppers, ik heb een tweetal keer in de afgelopen dagen al een crash gehad naar mijn desktop als ik een multiplayer game wou joinen.

Echter, heb Vista 64 en ATI 4870x2 en tijdens het laden van het spel geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Kenw00t schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 21:16:
Ik heb een schone installatie gedaan van ToV en daarna ingelogd met mijn account waar CoH en OF al toegevoegd waren. Alle campaigns zitten dus op de ToV dvd want de voorgaande versies waren niet op mijn systeem aanwezig:
[afbeelding]
Het lijkt me dus best om CoH of OF er eerst gewoon af te gooien voor je ToV gaat installeren want dan ben je toch up-to-date op 2.501 na. Verder vind ik 8.9GB voor een spel met 6 campaigns en 46 (?) maps in de multiplayer niet overdreven hoor.
Hoe maak jij screenshots? Met Xfire krijg ik een compleet zwart beeld en met de gewone Prntscrn knop ook :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Joarie schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:17:
Yeppers, ik heb een tweetal keer in de afgelopen dagen al een crash gehad naar mijn desktop als ik een multiplayer game wou joinen.

Echter, heb Vista 64 en ATI 4870x2 en tijdens het laden van het spel geen problemen.
Zelfde hier eigenlijk. Na het join game te klikken uitkomen op de desktop. Ik stuur de reports gewoon in, hoop wel dat ze dit probleem snel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenw00t
Bolletje92 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 17:56:
[...]

Hoe maak jij screenshots? Met Xfire krijg ik een compleet zwart beeld en met de gewone Prntscrn knop ook :s
Met PrtScn stond er eentje op het plakbord (een slechte, met randen van een venster ook al stond het spel fullscreen :? ) en blijkbaar ook een .jpg in de map My Games\Company of Heroes\screenshots.
Volgens mij maakt het dus niet uit aan welk programma je de PrtScn dus toekent, CoH gooit er sowieso eentje in die map ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Kenw00t schreef op woensdag 15 april 2009 @ 21:31:
[...]
Met PrtScn stond er eentje op het plakbord (een slechte, met randen van een venster ook al stond het spel fullscreen :? ) en blijkbaar ook een .jpg in de map My Games\Company of Heroes\screenshots.
Volgens mij maakt het dus niet uit aan welk programma je de PrtScn dus toekent, CoH gooit er sowieso eentje in die map ;) .
Je bent mijn held _/-\o_

Er staan er nu namelijk een bult in dat mapje van My Games\Company of Heroes\screenshots. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

De Tiger Ace campaign kon ik wel spelen, maar zodra ik een Skirmish start -> Desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHiKoRa
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 12:34
BaT schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 00:32:
Waarschuwing : ik heb CoH GOTY edition en Oppossing Fronts allebei gekocht bij de wehkamp (los). Opposing fronts werd netjes met boekje geleverd en kon in met de 20 cijferige code zo in mijn huidige CoH account unlocken... De CoH GOTY edition wou ik op een andere pc installeren, zodat ik ook eens met iemand anders lokaal kan lannen : ik maak de verpakking open, en tref aan de binnenkant van het doosje : geen boekje, alleen een stikker met daarop : Company of Heroes GOTY en een INCOMPLETE cd-key van maar 16 characters ipv 20 :( kan hem ook dus niet installeren op die tweede pc; want de code moet wel degelijk 20 characters zijn... op met google al iemand anders kunnen vinden die het ook had ondervonden, ook met de stand alone CoH GOTY edition....

Ik ga THQ NL maar ff mailen....
Ik heb precies hetzelfde probleem met CoH GOTY. Dat er geen boekje bij zit wist ik, deze zou namelijk op de schijf moeten staan. Ik denk dat ik ook maar eens contact met THQ ga opnemen aangezien dit hier wordt geadviseerd. Heb jij al iets van THQ vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Ik heb contact met THQ europe opgenomen per mail; hun reply kwam er op neer :
" Je hebt iets gekocht wat achteraf niet compleet blijkt te zijn : zoals in jou geval een misprint van een cd-key. Je moet daarom gewoon terug gaan naar de plek waar je het spel hebt gekocht en daar ruilen, dat zijn ze verplicht. Mvg THQ bladieblad... "

Meteen een mail richting de Wehkamp gedaan, in een dag antwoord :

" We hebben meer tijd nodig om dit probleem op te lossen. Het spijt ons voor het ontstane ongemak. Wij nemen nog contact met u op. Mvg Wehkamp NL bladieblad. "

Nu een paar dagen later, heb ik nog steeds niks gehoord van de Wehkamp.... ik stuur anders van het weekend nog wel een mail.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
Ik heb nu overigens met ToV ook al tot 2 keer toe gehad dat ik opeens weer op mijn desktop stond. En zo'n relic schermpje dat je informatie over de fout kan sturen. Dat had ik voorheen helemaal niet!

Wel beetje jammer als je net in een spannend game zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHiKoRa
BaT schreef op donderdag 16 april 2009 @ 20:27:
Ik heb contact met THQ europe opgenomen per mail; hun reply kwam er op neer :
" Je hebt iets gekocht wat achteraf niet compleet blijkt te zijn : zoals in jou geval een misprint van een cd-key. Je moet daarom gewoon terug gaan naar de plek waar je het spel hebt gekocht en daar ruilen, dat zijn ze verplicht. Mvg THQ bladieblad... "

Meteen een mail richting de Wehkamp gedaan, in een dag antwoord :

" We hebben meer tijd nodig om dit probleem op te lossen. Het spijt ons voor het ontstane ongemak. Wij nemen nog contact met u op. Mvg Wehkamp NL bladieblad. "

Nu een paar dagen later, heb ik nog steeds niks gehoord van de Wehkamp.... ik stuur anders van het weekend nog wel een mail.
Ik heb ook per email contact met THQ Europe opgenomen en zij vertelde mij hetzelfde. Ik moest gewoon terug naar de winkel.

Ik had het spel via de website van de Freerecordshop besteld, maar wel in de lokale winkel laten bezorgen. Ik ben dus terug naar de winkel gegaan en na wat moeilijk doen hebben ze met het Freerecordshop (de website) gebeld en geregeld dat ik nieuwe krijg. Ze hadden hem helaas niet in de winkel liggen, anders had ik hem meteen kunnen meenemen.
Net even op de website ingelogd en de nieuwe staat al in bestelling, hopelijk dat het hiermee geregeld is.

Veel succes met je omruilactie bij Wehkamp. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Tja..ik ben benieuwd hoelang het gaat duren :/ Ik laat het nog wel weten.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

'A toy robot...'

Ik hem hem ook, geniale game, alleen nog 3 missie waarbij je die duitsers moet redden. Rest al uitgespeeld op hard :D.

Dat met die 2 squads, en die tiger ace vond ik erg leuk, alleen erg kort, dat is weer minder.

Kan je trouwens die andere multiplayer modes ook met en tegen cpu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Aight! schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 21:21:
Kan je trouwens die andere multiplayer modes ook met en tegen cpu doen?
Ik heb die functie nog niet kunnen vinden, erg jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

ja, zit er volgens mij ook niet in...
panzerkrieg en assault kunnen niet tegen CPU voor zover ik weet.

wel jammer want eigenlijk had ik wel meer verwacht van deze uitbreiding, vooral wat multiplayer betreft, want elke nieuwe spelmodus maar 1 map bijvoorbeeld...
ik hoop dat er snel meer bij gaat komen, maar toch, ik vermaak me wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igorvans
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 23:09
Als ik een skrimisch start om tegen de pc te spelen, loggen er gewoon spelers bij in.. Is dat nieuw sinds die laatste patch? Heb dan geen host game bij MP gedaan..

@ Suicyder
Thanks voor je snelle antwoord

[ Voor 12% gewijzigd door Igorvans op 20-04-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ze hebben tegenwoordig een onderscheid gemaakt in de rankings, hierdoor zijn de multiplayer vs CPU en skirmish samengevoegd tot skirmish. Hun devs zijn bezig deze uit elkaar te halen.
De grote roep om gescheide rankings vs AI en humans was dermate groot dat ze eigenlijk een fast solution hebben gedaan, dat terwijl ze tijd genoeg gehad hebben.

Beste manier om dit te voorkomen is een MP game te maken met een wachtwoord.

Overigens vind ik de Geschutzwagen overpowered, zelfs een King Tiger doet minder damage dan een Geschutzwagen, ronduit belachelijke damage voor een Tier 3 Wehrmachttank. Ze hadden de Geschutzwagen Tier 4 moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

En dan heb je het nog niet over de range van die dingen! Een rups pak38.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Inderdaad, erg lijp zo'n Geschutzwagen. Ook die M18 Hellcat vind ik wel fijn. Die kan naar mijn weten ook verder schieten dan een sherman, heeft redelijke goede damage en je kan hem nog upgraden met een .50 cal :)

Die Kangaroo tank (of hoe die ook heet, die nieuwe van de Britten), vind ik maar een dom ding. Britten hebben zo helemaal niets meer van tanks (ja, de Firefly, maar die is erg duur en is nog niet eens zo heel goed).

Valt me trouwens op dat best veel mensen uit de tachtiger en zeventiger jaren (197x, 198x) dit spel spelen (gezien de profielen). Met CoD 4 of iets dergelijks ligt dit volgens mij wel anders.

Tactiek FTW :7

[ Voor 53% gewijzigd door Bolletje op 20-04-2009 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Bolletje92 schreef op maandag 20 april 2009 @ 21:38:

Valt me trouwens op dat best veel mensen uit de tachtiger en zeventiger jaren (197x, 198x) dit spel spelen (gezien de profielen). Met CoD 4 of iets dergelijks ligt dit volgens mij wel anders.
Daar is toch helemaal niks mis mee? :P
Dat komt alleen maar de gameplay en communicatie ten goede :)

Die Hellcat is inderdaad erg fijn...al had ik gisteren wel het gevoel dat elke Panzerschrek die de AI afvuurde ook meteen een voltreffer was (ongeacht flank, rear of front shot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Bolletje92 schreef op maandag 20 april 2009 @ 21:38:
Die Kangaroo tank (of hoe die ook heet, die nieuwe van de Britten), vind ik maar een dom ding. Britten hebben zo helemaal niets meer van tanks (ja, de Firefly, maar die is erg duur en is nog niet eens zo heel goed).

Tactiek FTW :7
Mja... de britten kun je met een kangeroo met commando's/piat commando's ernstige schade toedienen en flames hebben weinig (te weinig) effect.

Over de leeftijden, om goed en leuk te spelen dien je over tactiek etc na te denken denk ik. Dat is meer voor "onze" generatie weggelegd :P .
Ik heb sinds deze versie ook eindelijk weer mijn originele account uit de kast gehaald, mensen accepteren die tegenwoordig tenminste weer in games >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
Shit. :(
Eindelijk ToV aangekomen, maar met een misgeprinte product key...
Mailtje naar THQ gestuurd en nu hopen maar op een replacement key.

Heeft er nog iemand dit probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Niet met ToV, maar met CoH GOTY edition: je moet terug naar je verkoop punt; THQ doet hier zelf niks aan... Kijk ff een paar posts terug.

Edit : omdat het onderhand een leuke soap begint te worden post ik ff al me e-mail verkeer over dit probleem.
Voor de mensen die dus de GOTY edition gaan kopen bij de Wehkamp; u bent gewaarschuwd; zo gaan zij met hun klanten om :

GAME DETAIL: Company of Heroes GOTY INCOMPLETE CD-KEY
PLATFORM: PC (PC)

De eerste reactie die ik krijg van THQ is wat je van elke Support E-mailer mag verwachten : Een persoonlijk kort en bondig mailtje met duidelijk antwoord op je gestelde vraag...

----------------------------
MAIL NAAR THQ

DESCRIPTION OF THE PROBLEM:

Hi, since i like CoH so much; i bought it again to install it on my second pc... (so that my two pc's can play the game online at the same time) so i bought the GOTY edition of CoH. The problem is that inside the dvd box there is a sticker with just 16 characters for a cd-key... while i am asked during setup to fill in a 5 X 4 digit key; i only have 4 X 4 printed on the sticker.. So what now ? Do I need to send you the incomplete string, so you can e-mail me the 4 lost characters :S ....

MAIL VAN THQ dezelfde dag nog

As your CD key is misprinted, it is considered to be faulty and by extension so is the whole game.

Given this is not what you paid for you should return it to the retailer for an exchange.

If you need further assistance, you can contact our technical support staff via telephone on 0870 608 0047, or reply to this e-mail. Also be sure to include all previous replies when/if responding to this message.

Best Regards,
A*** M. at THQ Technical Support

EERSTE MAIL NAAR WEHKAMP dezelfde dag verstuurd als de mail naar THQ

de PC game Company of Heroes GOTY edition wordt geleverd met een cd-key van 16 karakters, dit terwijl bij de installatie om een 20 karakter sleutel wordt gevraagd... ik kan de game nu niet installeren... een mooie onderzetter is het.. Wat gaan jullie hier aan doen ??

EERSTE MAIL VAN WEHKAMP een dag later

Geachte heer, mevrouw Kok

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Om de kwestie goed af te kunnen handelen hebben we meer tijd nodig.
U kunt binnenkort antwoord van ons verwachten.

Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

E**** B****

Klantenservice wehkamp.nl

TWEEDE MAIL NAAR WEHKAMP 8 dagen later nadat ik het probleem voor het eerst aankaarte

Ik vind dat jullie er onderhand wel heel lang over doen om dit probleem op te lossen. De uitgever van het spel (THQ) vertelde mij in 3 uur tijd, dat jullie gewoon het product moeten ruilen... Maar ik heb nu al een week niks meer van jullie gehoord...

TWEEDE MAIL VAN WEHKAMP 8 dagen later

De klacht is in behandeling, u hoort zo spoedig mogelijk van ons.

Met vriendelijke groet,

E**** B****

DERDE MAIL NAAR WEHKAMP 10 dagen later

Met spoedig verwacht ik binnen dezelfe dag nog antwoord, vooral omdat uw vorige mail geen inhoud heeft.

Wat zijn jullie allemaal aan het uitzoeken als ik vragen mag?

Jullie hebben gewoon een batch gehad met een misprint van cd-keys. Vriend van mij heeft het zelfde probleem bij jullie, met hetzelfde spel. Dus ik ben niet de enige. THQ antwoord mij in een paar uur, dus wat duurt er in godsnaam zo lang? Ik wil duidelijkheid van wat de stand van zaken is.

Als jullie mij een week laten wachten, ga ik niet akkoord met alleen maar 'uw probleem wordt spoedig behandeld', want daar duurt dit al veel te lang voor. Wat doen jullie precies en wat duurt er zo lang?

DERDE MAIL VAN WEHKAMP 10 dagen later

De klacht is in behandeling u krijgt zsm bericht.

Met vriendelijke groet,

E**** B****

VIERDE MAIL NAAR WEHKAMP nog steeds 10 dagen later en nog steeds niks wijzer

Hier gaan mijn haren recht van overeind staan E**** B****! Ik vraag om duidelijkheid en ik krijg WEER dezelfde inhoudloze mail van je terug!?

Praat ik tegen een robot? Dat was toch Sanne op de Wehkamp site en niet E****?!! Nog zo'n waardeloos antwoord en ik dien ook tegen jou een klacht in.

Ik vraag meerdere dingen en je beantwoord geen 1 vraag!? Zeg dan dat je het niet weet (wat ook absurd zou zijn), maar ga niet net doen alsof ik niks heb gevraagd, want dat is ronduit onbeleefd!

Dit was mijn eerste en laatste Wehkamp bestelling, bedankt E****!

Opvallend detail : de derde mail vandaag verstuurd en binnen 10 minuten beantwoord en mijn vierde mail die direct daarop volgde is ondertussen na een uur nog niet beantwoord...

Waar ik me ook aan erger; na zoveel keer mijn voornaam BART te hebben gelezen vind ik ook wel dat ze eens een keer die stomme mevrouw uit haar standaard reply mailtje mag gooien; lijkt het tenminste nog of ze uberhaubt wat deed met haar grijze massa toen ze op send drukte. Dit waren overigens geen auto-reply emailtjes, ter verduidelijking: die heb ik niet gepost omdat ze niet zoveel toevoegen... de echte klanten service emailtjes ook niet... vooral als je ze zo onder elkaar ziet staan 8)7

Edit2: Hehe eindelijk eens een 'persoonlijk antwoord'
VIERDE MAIL VAN WEHKAMP nog steeds 10 dagen later en ietjes wijzer

U heeft bij ons navraag gedaan waarom er maar 16 karakters op de CD key zitten terwijl er om 20 karakters wordt gevraagd.Wij doen bij de leverancier hier navraag over en die heeft ons op dit moment hierop nog geen antwoord gegeven. Zodra wij dit antwoord hebben ontvangen kunnen wij antwoord op uw klacht geven en krijgt u bericht van ons.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

E**** B****

http://www.wehkamp.nl

VIJFDE MAIL NAAR WEHKAMP nog steeds 10 dagen later en ietjes wijzer

Hehe, eindelijk eens een mail die je eigenlijk de eerste keer al had moeten sturen. Eentje die duidelijkheid schept voor de klant ipv alleen maar zeggen u wordt spoedig geholpen etc etc... 10 dagen, want zolang duurt dit gezeur al, komt ook niet als spoedig over.

Ik hoop dat dit verkeer gemonitored wordt en u extra training krijgt, want als u zelf nog eens al ons mail verkeer doorloopt, kan u net als mij niet anders concluderen dat het net leek alsof ik tegen een muur aan het praten was.

Nog een prettige dag.

Ik zal mevrouw nu wel met rust laten... voorlopig.... ze kan het verder ook niet helpen/versnellen en er iets aan doen, maar de afhandeling van de klacht ansich is te beroerd voor woorden. Geen games via de Wehkamp meer voor mij.

[ Voor 109% gewijzigd door BaT op 21-04-2009 15:06 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Joarie schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:42:
[...]

Daar is toch helemaal niks mis mee? :P
Dat komt alleen maar de gameplay en communicatie ten goede :)
Nee, is ook niets mis mee, viel me alleen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
BaT,

Dat is echt klote... hopelijk komt het toch snel goed.
Trouwens, op het Relic forum wordt er toch gesteld om foute/missing keys te rapporteren aan THQ.

Ik heb intussen 24h later van THQ een key gekregen in men mail... (y)

En de leverancier cdwow heeft ook al gereageerd met een voorstel het terug te sturen voor een refund/replacement....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Wat vaag dat ik dan door THQ naar de verkoper wordt gestuurd en andere mensen wel gewoon van hun een volledige key krijgen gemaild :?

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
BaT schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:07:
Wat vaag dat ik dan door THQ naar de verkoper wordt gestuurd en andere mensen wel gewoon van hun een volledige key krijgen gemaild :?
Hmm, als ik het telnr van THQ bekijk, heb je te maken gehad met de UK divisie.

Volgens de support link van CoH (http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=168206) is het aangewezen om de USA divisie te contacteren voor CD key issues.

Ik heb dit gedaan via deze form (http://support.thq.com/thq/consumer/question.asp), waarbij ik de foto's had bijgeleverd van de misgeprinte product key en een aankoopbewijsscreenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHiKoRa
BaT schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:07:
Ik word door THQ ook teruggestuurd naar de winkel (Freerecordshop). Ik heb mijn probleem direct bij Freerecordshop gemeld en zij hebben na lang aandringen een nieuw exemplaar besteld. Na een week was de nieuwe versie binnen. Het is echter bijna niet te geloven maar de tweede versie heeft hetzelfde probleem (een key van 16 tekens).

Ik heb daarop nogal een pittige discussie met de verkoper van Freerecordshop gehad omdat deze stelde dat het mijn eigen fout was en ik niet wist hoe ik spel moest installeren. Daarnaast trekte de verkoper mijn verhaal dat THQ mij terug naar de winkel stuurde in twijfel. Freerecordshop kon kort samengevat niets meer voor mij betekenen. Ik heb nogal boos het spel meegenomen en ga nu maar weer bij THQ proberen.

De soap duurt in ieder geval voort.....
Hmm, als ik het telnr van THQ bekijk, heb je te maken gehad met de UK divisie.

Volgens de support link van CoH (http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=168206) is het aangewezen om de USA divisie te contacteren voor CD key issues.

Ik heb dit gedaan via deze form (http://support.thq.com/thq/consumer/question.asp), waarbij ik de foto's had bijgeleverd van de misgeprinte product key en een aankoopbewijsscreenshot.
Ik had dit inderdaad ook gelezen en heb mijn hoesje van de binnenzijde ingescand en samen met een kopie van de rekening naar THQ US gestuurd conform die link. Ik kreeg daarop dezelfde dag een mailtje dat ik mij moest wenden tot THQ in mijn regio zijnde de UK. Nogal verwarrend dat het bij jou wel heeft gewerkt.

Dit was namelijk het antwoord van THQ US:
Thank you, Bram, for contacting THQ Customer Support.

If you are missing part of the key, please try returning the game to the place of purchase first, explaining that the CD key is defective. If they refuse, you will need to contact one of the following European THQ offices for exchange info. This office provides exchanges for the US and Canada only.

[ Voor 40% gewijzigd door sHiKoRa op 22-04-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen. Sinds vandaag kan ik het spel om onverklaarbare redenen niet meer spelen. Als ik het spel opstart kan ik niet meer inloggen. Als ik dat probeer moet hij een "media validation" doen. Dit duurt een aantal minuten en vervolgens gebeurd er niets, ik ben dan ook niet ingelogd. Zo kan ik het spel dus gewoon niet meer online spelen. De CD zit er gewoon nog in en gister heb ik het spel nog gewoon met dezelfde CD gespeeld zonder problemen (CD is er niet uit geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 15:03
Twee vrienden van mij en ikzelf hebben hetzelfde probleem (wij hebben de steam-versie, maar dat maakt volgens mij niet uit).

Tot op heden nog geen oplossing gevonden, maar (bijna) soortgelijke problemen zijn op het forum van steam te vinden:
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=846692

edit: http://community.companyofheroesgame.com/

Lijkt op scheduled downtime dus...

[ Voor 12% gewijzigd door Daspeed op 22-04-2009 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHiKoRa
Goed nieuws. We got him! :+

Ik heb eerst THQ UK geschreven, met zoals iBarL ook al ervaren heeft weinig resultaat.
Further to your correspondence of 22 April 2009
Your customer number is ********

All we can do is advise the same thing we have previously.

However this time please phone us while you are there and we will speak with the shop assistant that refused your exchange.

I am afraid we have no replacement keys here so cannot provide you with one.

If you need further assistance, you can contact our technical support staff via telephone on 0870 608 0047, or reply to this e-mail . Also be sure to include all previous replies when/if responding to this message.

Best Regards,
THQ Technical Support
Maar n.a.v. de post van Deef_ heb ik een tweede poging gewaagd bij THQ US.

Ik heb THQ US hetzelfde geschreven als ik eerder naar UK had gedaan en een kopie van de binnenzijde van het DVD-hoesje meegestuurd,
Dear Sir/Madam,

As you advised in your previous email I returned the game to the store where
I purchased it. After a long discussion they were willing to order a new
copy of the game for me.

Today the new game arrived in the store. I went to pick up the new copy of
the game and asked them to check the key before I left the store.
Unfortunately the second copy of the game also had a 16 character key
printed in the inside, but a 20 character key is necessary to install the
game.
The store manager accused me of not knowing how to install a game and said
that she doubted my story of an incomplete key. She said that they can't do
anything for me anymore and that I should contact THQ to solve this issue.

Obviously I am not to happy about the outcome, but I can't do anything else
than contact you with the request to provide me with a new cd-key of Company
of Heroes GOTY.

I attached a copy of the inside of the dvd-box with
incomplete key as proof of a legitimate copy of the game.

Since I don't have anywhere to go to except you, I really hope you can help
me out.

Thank you very much.

Bram
Dit was het antwoord van THQ US:
Hi Bram,

I added a new key to your Relic Online account (this was the only way I could provide a key, as we don't have a list of replacement keys available). You can now sign into your account and have access to the original COH armies and campaigns. Here is the key that was attached: ****-****-****-****-**** (Please write it down for safe-keeping)

Best regards,

THQ Customer Support
http://support.thq.com
Het maffe is wel dat dezelfde support medewerker die mij in eerste instantie naar THQ UK had gestuurd nu wel aan de key kan helpen. Hoe dan ook voor problemen met je key moet je gewoon naar THQ US gaan. Je kan je vraag via dit formulier insturen.

Ik heb overigens THQ UK op de hoogte gebracht dat THQ US het probleem wel kan oplossen, dit omdat er volgens mij een hele batch Company of Heroes GOTY met incomplete keys in Nederland aanwezig is. Ze kijken maar wat ze er mee doen.

Veel succes iBarL en als je hem werkend krijgt moeten we maar eens een potje online spelen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door sHiKoRa op 01-06-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
Naaaize! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Mooi dat het opgelost is, kan je eindelijk het spel spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Nice Shikora! Ik ga het vanavond direct invullen en op sturen!

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHiKoRa
Ik had THQ US Support bedankt ondanks dat ik zoveel problemen heb gehad. Support verontschuldigde zich voor het ongemak dat ik heb ondervonden en wilde toch graag weten welke winkel mij zoveel problemen had gegeven aangezien. THQ US Support had namelijk dit onder de aandacht van de developer's gebracht.

Ik heb daarop dit aan hun terug geschreven:
That's no problem, I'm already happy it's solved. I purchased the game at Freerecordshop (I know it's a strange name, unfortunately nothing is for free there). The incomplete CD-key issue is a problem here in the Netherlands, I read on forums more people with the same problem. Stores are giving trouble, THQ UK Support doesn't have replacement keys and can't do anything else than sending people back to the stores. I told THQ UK Support that you guys can access the accounts and have replacement keys, they weren't aware of that and Head Office didn't instruct them to give the people this solution.

Overall it's pretty frustrating for some people out there, especially because they are being sent back and forward with no solution in the end.

It would be good if THQ UK Support (and maybe other THQ Support centres) were instructed to send people with the incomplete cd-key issue to you guys if the store doesn't want to replace the game.

Anyhow I am happy it's solved for me. I just hope people who are going through this trouble right now are also given a solution.

Best regards,

Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Net mailtje Shikora

Ik verwacht vandaag of morgen ook mijn nieuwe key te ontvangen _/-\o_

Met de Wehkwamp weet ik nog niet, nog steeds niets gehoord van ze.... miscchien ga ik ff bitchen tegen hun klachten/klanten service dat het al ZOOO lang duurt en ik het ondertussen al zelf geregeld heb, schop net zo lang tot ze me een leuke waardebon aanbieden ;)

[ Voor 14% gewijzigd door BaT op 24-04-2009 19:09 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik blijf maar Fatal AI errors krijgen... damnit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHiKoRa
BaT schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:08:
Net mailtje Shikora

Ik verwacht vandaag of morgen ook mijn nieuwe key te ontvangen _/-\o_
Thx BaT. Heb je al een nieuwe key van THQ ontvangen?

Ik heb trouwens al een antwoord van THQ US Support ontvangen op mijn vorige mail.
Thanks for the info. This is a new problem that we just discovered, so that is probably why the European THQ offices were unaware of the ability to add keys. We can only add keys to exisiting Relic accounts, but we are working with Relic to obtain keys that we can give to people who have not yet created an account.

Best regards,

THQ Customer Support
http://support.thq.com
Het lijkt erop dat ze er in ieder geval iets mee doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Dankzij de nieuwe patch (2.502 meen ik) van vorige week geen problemen meer gehad met crashes naar desktop tijdens joinen multiplayer. Delen andere mensen deze ervaring ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

eigenlijk nog nooit echt problemen gehad, behalve met opposing fronts, als ik dan alt-tab deed werden alle letters en cijfers onleesbaar.

wat zijn die hotchkiss tanks heerlijk met walking stuka upgrade, altijd leuk tegen een turtle tegenstander op 2vs2 lyon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik kan niet alle trainingen doen, de laatste twee blijven in het grijs staan. Dit is onder andere 2nd 'british armor traning'. Hij zegt dat je de training moet herstarten maar als ik dit doe blijft hij weer mooi in het grijs staan. Ik heb alleen de gewone CoH maar ik zie nergens dat die andere missies bij de uitbreiding horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
De britten zitten alleen in Opposing fronts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

sHiKoRa schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:45:
[...]

Thx BaT. Heb je al een nieuwe key van THQ ontvangen?

Ik heb trouwens al een antwoord van THQ US Support ontvangen op mijn vorige mail.

[...]

Het lijkt erop dat ze er in ieder geval iets mee doen. :)
Ik had toen dezelfde mail gehad; heb net een nieuwe key gekregen _/-\o_ ... Installing as we speak.

Toch nog een O+ op de late avond van deze trieste Koninginnedag.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
Niet te geloven.
Na de key problemen met ToV, heb ik nu ook na de aanschaf van coh GOTY het aan mijn broek.
Ook hier heb ik een key gekregen van 16 characters ipv de noodzakelijke 20 characters...

Trouwens, die laatste patches hebben het wel stevig verkloot voor de Brit spelers. Na 2 ranks gezakt te hebben tot level 9, schakelen we maar over naar Wehr, totdat Relic (=company of patches) dit rechtzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Deef_ schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:57:

Trouwens, die laatste patches hebben het wel stevig verkloot voor de Brit spelers. Na 2 ranks gezakt te hebben tot level 9, schakelen we maar over naar Wehr, totdat Relic (=company of patches) dit rechtzet.
Stevig verkloot? Je bedoelt, stevig rechtgezet. Man, wat waren die britten OP, nu zijn ze keurig balanced met de rest.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Laatst online: 17:44
oh dus die vickers mg schiet bug is dus onderdeel van de "balance" ?
het klopt dat die brits een nerf nodig hadden maar er zitten een paar iri buggs nu bij die niet in horen te zitten
Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste