"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
-
Verwijderd
Direct-fire zal je niet kunnen gebruiken in multiplayer games. En wat betreft 't 'levelen' van de tank crew, ik verwacht ook niet dat dat in multiplayer zal komen.SysRq schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:55:
Tja, ik ben benieuwd hoe (óf?) ze dat concept ook in de multiplayer verwerken. Zoals het er nu naar uit ziet is de singleplayer campain met 1 tank + wat grondtroepen?
Daar ben ik blij mee, ik vind juist de huidige gameplay geweldig en heb geen zin in een halve FPS.Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:43:
[...]
Direct-fire zal je niet kunnen gebruiken in multiplayer games. En wat betreft 't 'levelen' van de tank crew, ik verwacht ook niet dat dat in multiplayer zal komen.
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Same here. 'k las gisteren de laatste beta patch updates en die zijn ook erg goed vind ik. Een aantal dingen weer teruggedraaid van eerdere beta-patches (zoals de puma met veelsteveel -accuracy received %). Het wordt alleen maar beterRudios schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:14:
[...]
Daar ben ik blij mee, ik vind juist de huidige gameplay geweldig en heb geen zin in een halve FPS.
Verwijderd
www.coh-stats.com al gevonden?Haijo schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:55:
Ik ben dit spel de laatste tijd weer aan het spelen maar weet iemand een link naar de command trees van de British en de Panzer Elite? Ik kan ze echt niet vinden op internet of op de officiele site. Het moet toch wel mogelijk zijn om die te kunnen bekijken?!
Heb je mssn een linkje voor me? Kan deze niet vinden. ThxVerwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:22:
[...]
'k las gisteren de laatste beta patch updates en die zijn ook erg goed vind ik.
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Beta patch 2.506Rudios schreef op donderdag 27 november 2008 @ 23:50:
[...]
Heb je mssn een linkje voor me? Kan deze niet vinden. Thx
volledige lijst tov retail
Patch notes zien er idd erg goed uit, mooie en subtiele veranderingen. Britten wordt grotendeels wat generfed en dat is goede zaak, want de britten zijn de meest OP faction op dit moment.
Whole lot of stars ***
Ik zie voor mij (Wehrmacht) zowel plussen als minnen...Jammer nog steeds dat 88's niet kunnen worden gemoved of gedemonteerd...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Wanneer moet eigenlijk die nieuwe patch uitkomen??
Whole lot of stars ***

[ Voor 9% gewijzigd door aquila2 op 01-12-2008 12:30 ]
Ik heb trouwens geen idee of het belangrijk is of niet maar ik wil het in elk geval zelf bepalen.
Verplaatsbare artillerie/AA, dat is op zich helemaal niet zo raar. Eigenlijk vond ik dat het leukste aan Sudden Strike.Rudios schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:11:
Waarom zou je een 88 willen demonteren? Voordat je zoveel fuel besteed aan de bouw, denk je toch wel even na waar je zo'n ding neerzet neem ik aan'n 88 is een geweldige unit, alleen bouw ik er zelde een omdat hij 1 groot nadeel heeft; het feit dat hij makkelijk over te nemen is door allies.
Wanneer moet eigenlijk die nieuwe patch uitkomen??
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Zelfde als British arty... dat moet je ook kunnen afbreken en ergens opnieuw opbouwen.
Maak het dan zo dat je het kan demo'en.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Meer oefening kon zeker geen kwaadaquila2 schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:28:
Zo gistern avond weer eens gespeeld. 4 maanden geleden voor het laast. gelukkig had ik nog een backup van alle patches. dus dat scheelde weer een heleboel. Het speel starte raar op in vista. in een soort van window mode. Het irritanten was als ik dus op unit wou maken dat de unit er naast werd aan geklikt. Werken met de map ging dus ook niet het cappen van points ook niet.. De muis stond 1cm naar rechts ,heel leuk. na het alt tabe was het weg maar had ik af en toe mooi zwart beeld
. maar moet zeker weer wat gaan oefenen.
Nouja eigelijk 1 grote.
Ik speel voornamelijk 2 vs 2 games, en 9 van de 10 keer speel je tegen britten(wat een verassing), zelf heb ik de uitbereiding niet.
Ik speel meestal vrij agressief(al zijn die germans vooral late game sterk) en probeer meteen in het begin de tegenstander vast te pinnen voor map control. Want in mijn RTS logica(die al voor multiplayer opgaat sinds C&C geloof ik)= "Meer map control = Meer rescources = Win(met een foutmarge van 10%-15%
Maar die britten graven zich in, ok geen verassing britten zijn een turtle fractie heb ik gelezen en gemerkt. Echter vaak zijn er max 2 a 3 doorgangen op een map. Die spammen hun vol met verdediging. Zelfs al hebben wij map overwicht door al die turrets komen we niet heen. Met long range zooi niet want die worden weggebombardeerd, een Inf+tank rush werkt ook niet echt soms lukt het wel maar als die brit weet wat ie doet en zijn guns goed heeft geplaatst wordt het lastig. En er doorheen rushen(gewoon Inf. eerst al meatshield en je tanks erachter en als een gek in 1keer er doorheen rijden) lukt ook wel is maar is redelijk ineffectief.
Moet ik ze in het begin al meteen uitschakelen als iemand een brit is? Want er is bijna geen beginnen aan als je eenmaal op het "stalemate" punt bent. Ik erken dat ik nog niet goed ben. Ik maak fouten maar ik leer erg snel en bekijk replays om beter te worden, ik maak eigelijk nooit een grote fout vaker dan 1keer. Maar tegen die britten is het maar moeizaam, dus iemand tips?
(ohja in 1 vs 1 sloop ik ze wel redelijk makkelijk).
Ik heb trouwens pas heel weinig potjes gedaan maar dit begon me al snel op te vallen.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Zodra je ziet dat het spel windowed opstart moet je Alt+enter indrukkenaquila2 schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:28:
Zo gistern avond weer eens gespeeld. 4 maanden geleden voor het laast. gelukkig had ik nog een backup van alle patches. dus dat scheelde weer een heleboel. Het speel starte raar op in vista. in een soort van window mode. Het irritanten was als ik dus op unit wou maken dat de unit er naast werd aan geklikt. Werken met de map ging dus ook niet het cappen van points ook niet.. De muis stond 1cm naar rechts ,heel leuk. na het alt tabe was het weg maar had ik af en toe mooi zwart beeld
. maar moet zeker weer wat gaan oefenen.
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Wat ik doe als ik met wehrmacht of Panzer Elite speel;
Wehrmacht, OP snel wat ammo resources (natuurlijk de hoogste ammo points op de map, de +10 of +16). T2 dan T4 upgraden zodat je stuca's kunt bouwen. Maak er 2 a 3 zo snel mogelijk, deze zijn namelijk een nightmare voor de britten. Ze zijn erg destructief tegen emplacements. Als je wat meer fuel hebt doe je ze upgraden met veterancy voor nog meer damage output. Hou de stuca's in beweging, laat ze niet op 1 plaats zitten want anders worden ze gechased. Dus probeer ze na elke barrage weer te verplaatsen, hou ze heel, ze worden steeds belangrijker naar mate de game verstrijkt. Open tegen de britts ook met Bikes, deze werken goed tegen het 'herassen' van infantry en infantry die bezig is met bouwen van emplacements.
PE: maak zo snel mogelijk mortar HT's, schakel daarmee vroege emplacements uit zoals machinegun nests en mortarpits evt met incin. shells. Snelle upgrade naar incin. nades voor de trenches.
Whole lot of stars ***
Btw online hebben meer dan 80% van de games een ping van 300-400 of hoger. Dat is toch erg vreemd? Er zijn er maar weinig met een goede ping, en ik kan downloaden met 8mb/s en uploaden met 5 dus daar ligt het toch niet aan. Wat ik nog vreemder vind is dat als ik met iemand speel die ik ken en in Breda woont(ik zit in Tilburg) dat hij bij mij een ping van 700 heeft en vice versa.
Ik ben verhuisd en heb ander internet, nu kan ik niet meer online spelen (NAT fouten). Heeft iemand het aan de praat gekregen met een speedtouch modem + achterliggende router?
Dan is er toch een probje met je router of je verbinding of iets anders met de poorten. Want ik heb zelde dat er pings hoger zijn dan 400. 90% liggen de pings van mijn tegenstanders rond de 40 en 200.Postius schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 20:29:
Bedankt ga het is proberen!
Btw online hebben meer dan 80% van de games een ping van 300-400 of hoger. Dat is toch erg vreemd? Er zijn er maar weinig met een goede ping, en ik kan downloaden met 8mb/s en uploaden met 5 dus daar ligt het toch niet aan. Wat ik nog vreemder vind is dat als ik met iemand speel die ik ken en in Breda woont(ik zit in Tilburg) dat hij bij mij een ping van 700 heeft en vice versa.
Whole lot of stars ***
Edit: En weet iemand waar je opposing fronts nog goedkoop kan scoren? Ik zie hem nergens er is wel een GOTY edition van CoH maar de Gold edition inc OP zie ik niet, en OP los ook niet
[ Voor 14% gewijzigd door Postius op 03-12-2008 15:37 ]
Ik zag hem voor 13eu bij CD wow geloof ik: http://www.cdwow.nl/searc...ny+of+heroes&category=allPostius schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:17:
Mmm oke iets vreemds, ik heb hier thuis een bijzonder goed internet. De grafische instelling van CoH staan zo dat ik gemiddeld 54 FPS heb, laagst was 8 hoogste was 75. Ok die 8 is ruk maar gemiddeld 54 vind ik netjes. 1 tegen 1 gaat ook prima als een speer. Maar ik heb de indruk dat zodra ik een potje join met meer dan 2 spelers dat ik lagg veroorzaak. Het spel loopt gewoon ietsjes trager 80%. En ik heb geen idee hoe dit komt maar het is wel jammer want team games vind ik het leuk. Btw mijn relic nick is ook Postius, dus als iemand is een potje wilt spelen.
Edit: En weet iemand waar je opposing fronts nog goedkoop kan scoren? Ik zie hem nergens er is wel een GOTY edition van CoH maar de Gold edition inc OP zie ik niet, en OP los ook niet
Edit: Zelfs voor een tientje al, maar dat is volgens mij een soort van platinum edition ofzo, schijnt wel ook DVD te zijn dus moeit niet boeien lijkt me? Spel blijft hetzelfde. 10eu voor OF is een koopje en de gewone COH bij dynabyte voor 5eu is ook geen geld. Tis nogsteeds een top spel. Succes!
Whole lot of stars ***
Aha, dat kon het ook nog zijn idd! Sjiek, have fun!Postius schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:33:
W00000tttt ik heb mijn lag problemen opgelost. Het was mijn virusscanner NOD32, nu draait is super en soepel en opeens heeft 3/4 van de lobby een ping van 200 of lager. Me is happy.
Whole lot of stars ***
Je kan hem op Steam ook kopen.
COH : 19,99 dollar --> +/- 15 euro
COH EXP : 19,99 dollar
Bundled : 30 dollar --> +/- 22 euro
Als je dit al wist, laat dan maar vallen
NUC I5 256GB SSD
Whole lot of stars ***
[ Voor 62% gewijzigd door Postius op 10-12-2008 15:39 ]
Voeg me anders maar toe, ingame nick: VoC
-
erutangis
als je er 3v3 van kan maken vind ik het pas echt leuk, ingame nick: Rubbieus? of was het Rubieus? (met 1 bSysRq schreef op woensdag 10 december 2008 @ 17:28:
Hmm, lijkt mij wel leuk. Ik speel over het algemeen US of brits, wehr nog niet echt veel.
Voeg me anders maar toe, ingame nick: VoC
erutangis
/addfriend [playernaam]
Vaak zegt hij de eerste keer dat die speler niet bestaat, maar de 2e keer werkt het wel.
Door /help in te rammen krijg je allemaal handige commando's bijvoorbeeld hoe je moet whisperen naar iemand.
[ Voor 19% gewijzigd door Lipton16 op 10-12-2008 20:12 ]
Nog even terugvallen op deze strategie. Deze werkt lang niet altijd, als de speler samen met een andere brit werkt ( doe ik soms wel) dan kan de ene voor defence gaan en de ander ook nog voor counterbattery.Rudios schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:01:
@postius.
Wat ik doe als ik met wehrmacht of Panzer Elite speel;
Wehrmacht, OP snel wat ammo resources (natuurlijk de hoogste ammo points op de map, de +10 of +16). T2 dan T4 upgraden zodat je stuca's kunt bouwen. Maak er 2 a 3 zo snel mogelijk, deze zijn namelijk een nightmare voor de britten. Ze zijn erg destructief tegen emplacements. Als je wat meer fuel hebt doe je ze upgraden met veterancy voor nog meer damage output. Hou de stuca's in beweging, laat ze niet op 1 plaats zitten want anders worden ze gechased. Dus probeer ze na elke barrage weer te verplaatsen, hou ze heel, ze worden steeds belangrijker naar mate de game verstrijkt. Open tegen de britts ook met Bikes, deze werken goed tegen het 'herassen' van infantry en infantry die bezig is met bouwen van emplacements.
PE: maak zo snel mogelijk mortar HT's, schakel daarmee vroege emplacements uit zoals machinegun nests en mortarpits evt met incin. shells. Snelle upgrade naar incin. nades voor de trenches.
en stuka's vs counterbattery = dode stuka's.
in dat geval is het't beste om met stormtroopers+shreks aan te vallen.
@rubieus. Counterbattery tegen stuca's? Heb daar eigenlijk nooit last van, omdat ik na elke Stuca barrage de wagens verplaats.
Whole lot of stars ***
Whole lot of stars ***
Counter battery begint bijna meteen als jouw barrage begintRudios schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 16:57:
Niet direct, iig, ik krijg de stuca's altijd weg na een barrage.
Tenminste, ik dacht dat, voordat stuka's klaar zijn met volley, ongeveer 2 arty shells gevallen zijn...
[ Voor 18% gewijzigd door rubbieus op 22-12-2008 01:57 ]
Wat ook werkt is om stuk voor stuk je Stuka's te laten vuren omdat die battery ook moet rechargen (geloof ik). Als je alle Stukas tegelijk laat vuren heb je vaak toch al probemen met pathfinding omdat de dingen traag zijn en mekaar blokkeren.
CB werkt het beste tegen Nebels, Hummels en gewoon Mortieren, Stuka's worden nog wel eens te laat weg gestuurd na een barrage.
Wat ik zo nuttig vind aan CB is dat omliggende units eventueel ook geraakt kunnen worden.
Britten zijn heel slapjes tegen Flame units, Nebels en Stuka's, maar dat valt ook weer gemakkelijk te counteren.
Momenteel sta ik met mijn 2 vs 2 Partner op de 49ste plaats op de ladder, en zijn we level 11, geweldig om mee te doen in de top van Company of Heroes.
Als wat speel jij dan 2vs2? Ik speel zo nu en dan ook 2vs2 met kameraad...ik Brit en hij USA...maar wij hebben nogal moeite met de Duitsers later in het spel. Dan komen er of te veel tanks op het veld met een blob PE'ers (MP44 en 4-man squads) dat het niet meer te houden is.Lipton16 schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:55:
Stuka's kunnen gemakkelijk CB ontwijken, maar dan moeten ze wel direct na de salvo vertrekken.
CB werkt het beste tegen Nebels, Hummels en gewoon Mortieren, Stuka's worden nog wel eens te laat weg gestuurd na een barrage.
Wat ik zo nuttig vind aan CB is dat omliggende units eventueel ook geraakt kunnen worden.
Britten zijn heel slapjes tegen Flame units, Nebels en Stuka's, maar dat valt ook weer gemakkelijk te counteren.
Momenteel sta ik met mijn 2 vs 2 Partner op de 49ste plaats op de ladder, en zijn we level 11, geweldig om mee te doen in de top van Company of Heroes.
Ik ga eens replays zoeken
Maar ik geil best wel veel op de 17 pounder en firefly's, Snipers werken meestal wel goed tegen PE, maar dan moet je ze wel goeie back up geven met andere units, bijvoorbeeld een squad van jou of een m8.
Gewoon zoveel mogelijk spelen, misschien moet je mij eens adden, dan kan ik altijd hier en daar adviseren. (gebruik de zelfde nickname ingame, /addfriend Lipton16 = commando)
Verwijderd
Nope, sterker nog, online kan je alleen maar met de rassen uit de expansie spelen, niet met de Wehrmacht of de Allies.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:46:
Ik was eens aan het rondkijken voor CoH Opposing front. Dit is een stand alone expansion pack, maar kan ik dan ook de missie van het eerste spel spelen?
Als je hoeft alleen maar OF te installen en later CoH activeren ingame.
Verzamel genoeg punten om een tiger op te roepen. verniel je eigen Tiger ( is wel het makkelijkst ) Roep een nieuwe Tiger op. Je PE teammate gaat dan met een Bergertiger je tiger schroot hoop om vormen tot een nieuwe Tiger. zorg wel dat je niet over je tiger schroot over heen rijdt en hou op met schieten zodra je Tiger kapot is.
En je hebt er op eens 2
met meer heb ik nog niet getest. meer je kan er zeker wel "abuse" van maken.
Verwijderd
Je kan als PE met een bergetiger dan ook dik over je popcap heen door al je vehicles zo een 2e leven te gevenaquila2 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 20:58:
Ik heb een leuke Bug ontdekt. Ga minimaal 2vs2 als germans , 1 Werwacht blitzkrieg doc. en de andere PE.
Verzamel genoeg punten om een tiger op te roepen. verniel je eigen Tiger ( is wel het makkelijkst ) Roep een nieuwe Tiger op. Je PE teammate gaat dan met een Bergertiger je tiger schroot hoop om vormen tot een nieuwe Tiger. zorg wel dat je niet over je tiger schroot over heen rijdt en hou op met schieten zodra je Tiger kapot is.
En je hebt er op eens 2.
met meer heb ik nog niet getest. meer je kan er zeker wel "abuse" van maken.
Boobytrap op ammopoints e.d. is handig.
Boobytraps werken geweldig tegen mensen die niet zo goed in het spel zijn, ook werkt het vertragend en vaak zie je dat men huiverig is om te gaan cappen.
Whole lot of stars ***
-
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 04-02-2009 11:23 ]
Op verschillende sites staat nog de oude release datum, maar volgens mij wordt het toch echt pas 9-10 april dat we hem kunnen kopen en spelen.
Wat weten jullie hier over?
Correct.:peakaboo schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:19:
Tales of Valor is uitgesteld of niet?
Op verschillende sites staat nog de oude release datum, maar volgens mij wordt het toch echt pas 9-10 april dat we hem kunnen kopen en spelen.
Wat weten jullie hier over?
Release Date: 09/04/2009
-
jammer want het is een zeer vette game!
Dat ligt niet aan de game, want vroeger was dat probleem er niet, het ligt aan de server maar relic wil het niet fixen.SysRq schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:08:
Ik ben benieuwd wanneer die patch eindelijk komt. Ik heb zovaak last gehad van niet tellende wins, dat ik er voorlopig maar even mee gestopt ben...
Klopt, maar ik heb begrepen dat ze het tegelijk met de patch willen aanpassen.Lipton16 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 21:47:
[...]
Dat ligt niet aan de game, want vroeger was dat probleem er niet, het ligt aan de server maar relic wil het niet fixen.
-
Er zijn idd NAT problemen met een aantal merken van routers (ook Zyxel en sommige Netgears, dacht ik). Er zit niets op dan een andere router te plaatsen.aquila2 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 22:04:
Ik kan al lange tijd niet spelen door mijn nieuwe router een speedtouch 780wl. echt alles geprobeerd. komt er op neer dat hij maar 1 peer to peer connectie toe laat op poort 6112 waar door ik maximaal maar met 1 iemand kan connecten. dus 2vs2 of hoger gaat dus niet door. heb 2 vrienden met de zelfde router en hebben de zelfde problemen. heb nog verder een goede guide voor portforward problemen. http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=371911
Meer daarover op de technische fora van Relic.
http://www.amazon.com/Com...es-Valor-Pc/dp/B001E27KTM
[ Voor 24% gewijzigd door thiesggb op 03-03-2009 20:15 ]
Het is stront irritant, voor mensen die een beetje basic games en compstomp games spelen maakt het niet zoveel uit.Vos schreef op maandag 02 maart 2009 @ 21:52:
Ach ik spel voor de fun, maakt me niet zoveel uit dat wins niet tellen...dit geldt ook voor losses soms dus..
Maar ik rank alleen maar, en wanneer je dan van 2 gasten wint die veel hoger dan jou staan, is het ZEER irritant dat je de win niet krijgt.
http://community.companyo...s/topic/patch-2400-coming
- Lieutenants now enjoy long walks on the beach.
[ Voor 13% gewijzigd door Simmity op 30-03-2009 20:01 ]
En trager dan een dial up verbindingSimmity schreef op maandag 30 maart 2009 @ 19:59:
Het is zover, patch 2.4 is uit. 95.64 mb.
Ben benieuwd wat voor wijzigingen er zijn...
Zoals je een paar posts boven je kan zien erg veelLapixx schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:07:
[...]
En trager dan een dial up verbinding
Ben benieuwd wat voor wijzigingen er zijn...
YeaHaquila2 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 22:04:
Ik kan al lange tijd niet spelen door mijn nieuwe router een speedtouch 780wl. echt alles geprobeerd. komt er op neer dat hij maar 1 peer to peer connectie toe laat op poort 6112 waar door ik maximaal maar met 1 iemand kan connecten. dus 2vs2 of hoger gaat dus niet door. heb 2 vrienden met de zelfde router en hebben de zelfde problemen. heb nog verder een goede guide voor portforward problemen. http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=371911
Op de frontpage kwam ik de volgende tip tegen : Wehkamp biedt CoH (origineel) aan voor 4,50 en Opposing Fronts (los) voor 4,99.
Ik zelf wou Opposing Fronts los kopen; maar niet in een bundel van 20 euro (die je meestal vond, als je Opposing Fronts ergens nog kon vinden)... dus voor wie hem nog niet heeft : doe je voordeel ermee.
Speel vrij graag 3v3, en als ik iemand ken ook wel eens 2v2.
Iedereen heeft het erover dat er veel problemen met Nat zijn opgelost. Voor mij leek het gisteren echter alleen maar erger te zijn, en ik gebruik geeneens een router. Mischien was het incidenteel maar het viel me op.
Daarnaast zat ik gisteren in een game waarbij er iemand dropped en de hele game hing nog steeds...
Beetje terleurgesteld dat dit probleem nog steeds de wereld niet uit is. iemand andere ervaringen?
De nieuwe geluidjes zijn ok, ik moet nog diverse gamplay veranderingen merken.
Had gisteren even met de Amerikanen gespeelt met airborn.
Ik vind dat straffing runs wel erg generfed zijn. Met mazzel gaan er nu maar liefst 2 infanterie dood met 1 run.. wat gewoon waardeloos is tegen 150 munitie.
Zowiezo werden de strafin runs al minder effecties als de wehr eenmaal gevet zijn, nu lijkt het met helemaal nutteloos. zonde.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Standalone is er wel kijk maar op http://cohpatch.relic.com/ zelfs een torrent bestandWaWaWiiiiWa schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:47:
Kan niet inloggen :*(. De patch download loopt bij mij altijd vast, ik heb een standalone nodig!
Ik heb de nieuwe patch ook geïnstalleerd, maar het opstarten en inloggen gaat wel erg traag. Mijn vriend heeft hetzelfde probleem. Multiplayer screen is tevens erg traag geworden echt verbeterd is het in dat opzicht dus niet.
En wat is het icoontje (progje) Relic DL wat ineens geïnstalleerd is, volgens mij een soort background downloader alla world of warcraft, maar in de de release notes niets kunnen vinden hierover.
[ Voor 41% gewijzigd door callofduty op 01-04-2009 12:18 ]
Dit verschilt wel enorm, soms pakt ie ook complete full health squads.snakeye schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:09:
....
Had gisteren even met de Amerikanen gespeelt met airborn.
Ik vind dat straffing runs wel erg generfed zijn. Met mazzel gaan er nu maar liefst 2 infanterie dood met 1 run.. wat gewoon waardeloos is tegen 150 munitie.
Zowiezo werden de strafin runs al minder effecties als de wehr eenmaal gevet zijn, nu lijkt het met helemaal nutteloos. zonde.

waar, de, loos.....
(vooral mines zijn echt goddelijk)
[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 02-04-2009 21:01 ]

Vind de nieuwe geluiden die erin zitten wel leuk ook, niet iets wat je direct zou verwachten namelijk
http://community.companyo...00-patch-coming-next-week
en de patch is maar 1,5 Gb dus valt weer ruzen mee. gelukkig zijn ze hun servers aan het verbeteren.
Company of Heroes: Tales of Valor is 2.500. If you have the game pre-ordered or plan on buying it early, the release date is April 9, you can save yourself the download by just installing with your DVD.
Tenminste ik heb nadat OF er was nooit meer de normale CoH geinstalleerd en kan prima die campaigns ook spelen.....
[ Voor 31% gewijzigd door Tijgert op 07-04-2009 00:22 ]