Dit heb ik al vaker gelezen, maar die personen kunnen de regen quality omlaag gooien in de graphics options of zie ik dat nou verkeerd? Of gaat het dan alsnog traag...aquila2 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 21:34:
Hoop dat de wheater settings , voor minder lagg gaan geven. Voor al bij mensen met een minderen pc is het irritant als ze gaan lagge door de regen , op de map the Schelt bijvoorbeeld.
Verwijderd
Wie kan voor mij het register tak exporteren of posten of een andere manier van patchen bedenken van company of heroes opossing fronts zodat ik de 2301 patch kan installeren , ik kan hem niet patchen omdat ik mijn pc opnieuw hebt geïnstalleerd, een reinstall duurt me te lang.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2008 13:24 ]
Zojuist mijn eerste potjes online gespeeld: 3 verloren (staat als disputes) door connectieproblemen. Gezien het aantal meldingen volgens mij niet van mijn kant, maar goed. Volgende keer toch maar even een kabel aansluiten in plaats van vertrouwen op mijn geweldige draadloze netwerk.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
http://forums.relicnews.com/showthread.php?p=2984122#post2984122 gevonden.Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:16:
Wie kan voor mij het register tak exporteren of posten of een andere manier van patchen bedenken van company of heroes opossing fronts zodat ik de 2301 patch kan installeren , ik kan hem niet patchen omdat ik mijn pc opnieuw hebt geïnstalleerd, een reinstall duurt me te lang.
klopt en je kan zelfs uit zetten. maar de meesten mensen die CoH spelen zijn geen tweakers. Ik host meestal games onder de naam met onder andere good/perf only , ik kick iedereen die een slechte ping of performance heeft, ook gast die gaan zeuren dat hun mede speleres zo slecht zijn , en gaan vrage of ik die wil kicken.Dit heb ik al vaker gelezen, maar die personen kunnen de regen quality omlaag gooien in de graphics options of zie ik dat nou verkeerd? Of gaat het dan alsnog traag...
In het nieuws van CoH staat iets van een exploit. Weet iemand om welke exploit het gaat wat ze recentelijk hebben ontdekt?
Whole lot of stars ***
Waarschijnlijk de killer donkey , een ezel met panzer, 2 shrecks en walking stukka. Geen idee hoe je die krijgt maar schijnt zelfs in auto match te werke.

[ Voor 87% gewijzigd door luxzenburcht op 29-05-2008 21:18 ]
Zojuist heb ik de Battle of the Bulge Mod gedownload en uitgepakt zoals het moet.
Ik kan alles doen,behalve een skirmish game starten,ik kan de map uitkiezen,maar start game doet het niet.
Hebben meer mensen dit?of zou het liggen aan de mod.ik heb de laatste patch van opposing fronts.Ik kan namelijk niets over dit vinden,enige wat ik heb gelezen is is dat sommigen beter kunnen wachten op de installer ipv uitpakken in .....
Moet wel zeggen dat het er erg goed uitzient,een mooie intro met best wel indrukwekkende beelden,en naar wat ik heb gelezen is het echt een hele goede mod.
Ik kan alles doen,behalve een skirmish game starten,ik kan de map uitkiezen,maar start game doet het niet.
Hebben meer mensen dit?of zou het liggen aan de mod.ik heb de laatste patch van opposing fronts.Ik kan namelijk niets over dit vinden,enige wat ik heb gelezen is is dat sommigen beter kunnen wachten op de installer ipv uitpakken in .....
Moet wel zeggen dat het er erg goed uitzient,een mooie intro met best wel indrukwekkende beelden,en naar wat ik heb gelezen is het echt een hele goede mod.
Ik ben onlangs weer begonnen met het spelen van Opposing fronts. Ik heb hiervoor ook de originele COH gespeeld. Nu merk er daar meer verschil in prestaties in als dat ik zou willen. Ik weet dat er nieuwe effecten zijn toegevoegd etc. Maar COH kon ik altijd goed spelen met alles vol met DX10 op een resolutie van 1280x1024 met 2x AA ( of 4x dat weet ik niet meer )
Nu koos ik bij Opposing fronts voor dezelfde instellingen. Ingame merkte ik al heel snel dat het niks zou worden zo. Het was zo traag als dikke stront. Het beeld haperde veel en bij explosies enzo bleef ie gewoon 2 seconde hangen. Werd het verderop wat drukker kon ik het al helemaal op mijn buik schrijven
.
system:
Vista Ultimate 64 bit
C2D e6700 @ 3.00Ghz
4 GB ddr2 800Mhz
8800 GTS 640 mb XXX ( fabrieks overclock van XFX )
Is inmiddels geen high-end systeem meer, maar het zou nog goed mee moeten kunnen ( trek Crysis iig high en met veel op very high ( geen AA ) )
Ik ben toen gaan spelen met de instellingen om een balans te vinden. Eerste wat ik dee was AA uitzetten. Dit scheelde, maar was nog niet afdoende. Daarna wat instellingen van ultra en high teruggeschroeft. Uiteindelijk was het weer super speelbaar. Hartsikke vloeiend, maar oh wat was het lelijk en kartelig
.
Zag op internet dat veel mensen het spel speelde op DX9 en met de rest op max.
Dat heb ik dus nu ook. DX9 , 4x AA ( ga misschien nog naar 8x ) en de rest gemaxed. Speelt super vloeiend. Kan heel de kaart tegelijk platbombarderen en nog blijft het vloeiend
. En eerlijk gezegd merk ik weinig verschil tussen Dx9 en Dx 10
Iemand meer ervaring met :
- De performancehit tussen COH en OF
- Verschil in frames tussen Dx9 en Dx10
Nu koos ik bij Opposing fronts voor dezelfde instellingen. Ingame merkte ik al heel snel dat het niks zou worden zo. Het was zo traag als dikke stront. Het beeld haperde veel en bij explosies enzo bleef ie gewoon 2 seconde hangen. Werd het verderop wat drukker kon ik het al helemaal op mijn buik schrijven
system:
Vista Ultimate 64 bit
C2D e6700 @ 3.00Ghz
4 GB ddr2 800Mhz
Is inmiddels geen high-end systeem meer, maar het zou nog goed mee moeten kunnen ( trek Crysis iig high en met veel op very high ( geen AA ) )
Ik ben toen gaan spelen met de instellingen om een balans te vinden. Eerste wat ik dee was AA uitzetten. Dit scheelde, maar was nog niet afdoende. Daarna wat instellingen van ultra en high teruggeschroeft. Uiteindelijk was het weer super speelbaar. Hartsikke vloeiend, maar oh wat was het lelijk en kartelig
Dat heb ik dus nu ook. DX9 , 4x AA ( ga misschien nog naar 8x ) en de rest gemaxed. Speelt super vloeiend. Kan heel de kaart tegelijk platbombarderen en nog blijft het vloeiend

1. Geen verschil, dx10 liep bij Coh vanilla ook niet vloeiend op een 8800GTXSkybullet schreef op zondag 08 juni 2008 @ 18:38:
2. Dx9 loopt kutjesoepel en er is marginaal verschil te zien tussen dx9 en dx10. Wat lichteffecten die amper opvallen.
Whole lot of stars ***
Er is inmiddels ook weer een Beta uit om het spel nog beter te maken.
heb je daar toevallig een linkje van ?Lipton16 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:42:
Er is inmiddels ook weer een Beta uit om het spel nog beter te maken.
Ik heb bijna dezelfde pc en heb geen last gehad op vista met deze game. Alleen het laden en de menu's zijn een stuk trager. Let erop dat de game een aantal vista updates vereist.Skybullet schreef op zondag 08 juni 2008 @ 18:38:
Ik ben onlangs weer begonnen met het spelen van Opposing fronts. Ik heb hiervoor ook de originele COH gespeeld. Nu merk er daar meer verschil in prestaties in als dat ik zou willen. Ik weet dat er nieuwe effecten zijn toegevoegd etc. Maar COH kon ik altijd goed spelen met alles vol met DX10 op een resolutie van 1280x1024 met 2x AA ( of 4x dat weet ik niet meer )
Nu koos ik bij Opposing fronts voor dezelfde instellingen. Ingame merkte ik al heel snel dat het niks zou worden zo. Het was zo traag als dikke stront. Het beeld haperde veel en bij explosies enzo bleef ie gewoon 2 seconde hangen. Werd het verderop wat drukker kon ik het al helemaal op mijn buik schrijven.
system:
Vista Ultimate 64 bit
C2D e6700 @ 3.00Ghz
4 GB ddr2 800Mhz
Ik ben toen gaan spelen met de instellingen om een balans te vinden. Eerste wat ik dee was AA uitzetten. Dit scheelde, maar was nog niet afdoende. Daarna wat instellingen van ultra en high teruggeschroeft. Uiteindelijk was het weer super speelbaar. Hartsikke vloeiend, maar oh wat was het lelijk en kartelig.
Dat heb ik dus nu ook. DX9 , 4x AA ( ga misschien nog naar 8x ) en de rest gemaxed. Speelt super vloeiend. Kan heel de kaart tegelijk platbombarderen en nog blijft het vloeiend. En eerlijk gezegd merk ik weinig verschil tussen Dx9 en Dx 10
![]()
E6750 @ 3 ghz
2x 1024 @ 1000 mhz
8800GTS 640mb
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik heb service pack 1 voor Vista geinstalleerd en voor zover ik weet heeft windows update de overige updates ook binnengehaaldsdk1985 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:09:
[...]
Let erop dat de game een aantal vista updates vereist.
Vista SP1 zou voldoende moeten zijn.Skybullet schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:08:
[...]
Ik heb service pack 1 voor Vista geinstalleerd en voor zover ik weet heeft windows update de overige updates ook binnengehaald
Zelf had ik ook problemen met Company onder Vista, maar ik heb het al een geruime tijd niet meer geprobeerd (dualboot XP/Vista hier).
het probleem in het kort is zoals in mijn verhaal hierboven al staat. COH vanille kon ik uitstekend spelen op Vista met DX 10, en de andere instellingen gemaxed met 2x AA op 1280 x 1024.
Kies ik dezelfde instellingen voor OF dan lag ik als de ziekte. OF met DX10 wil bij mij pas lekker spelen als AA uit is en de rest ook verlaagd is. Dan speelt het wel, maar vind ik het te lelijk en kartleig.
Speel het nu dus op DX9 alles maxed en 4x AA. Supervloeiend, mis alleen paar lichteffecten en het korte gras.
Kies ik dezelfde instellingen voor OF dan lag ik als de ziekte. OF met DX10 wil bij mij pas lekker spelen als AA uit is en de rest ook verlaagd is. Dan speelt het wel, maar vind ik het te lelijk en kartleig.
Speel het nu dus op DX9 alles maxed en 4x AA. Supervloeiend, mis alleen paar lichteffecten en het korte gras.
Sja...OF blijkt sowieso CoH zwaarder gemaakt te hebben, de decals zijn nu ook beter.
Over AA, ik moet met die gare 3870 de AA onder DX9 niet eens te hoog zetten (1680x1050), want dan verlies ik veel fps. (Sui baalt nog steeds dat zijn X1900XT kapot gegaan is, want die was op DX9 gebied toch ECHT sneller dan de 3870)
Over AA, ik moet met die gare 3870 de AA onder DX9 niet eens te hoog zetten (1680x1050), want dan verlies ik veel fps. (Sui baalt nog steeds dat zijn X1900XT kapot gegaan is, want die was op DX9 gebied toch ECHT sneller dan de 3870)
Hoe kun je de boobytraps van de PE disablen?
Iemand enig idee waar ik de gold edition van dit spel een beetje goedkoop kan bestellen.
Company Of Heroes: Gold Edition is bij play.com 25 euro.
Is er in de US of A nog een aardige site om dit spel te bestellen?
gamehubs had em niet.
Company Of Heroes: Gold Edition is bij play.com 25 euro.
Is er in de US of A nog een aardige site om dit spel te bestellen?
gamehubs had em niet.
Burp
Via Steam kan je de gold uitvoering krijgen voor $30, dat is iets van 23 euro inclusief BTW. De vanilla uitvoering kan je overigens al voor een tientje krijgen.
Mensen ik kan door de patches de patch niet meer vinden. Ook werkt die interne download niet. ik moet nu een update hebben vanaf v1.203 naar de laatste. Mijn hemel. ff spelletje installeren. Ben nu al 2 uur bezig met patches en heb nog niks

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Dit spel is echt briljant. Speel met een vriend van me vaak AT 2vs2.
Wel moet ik zeggen dat ik de laatste tijd helemaal gék wordt van de sim-city style van sommige engelse spelers. Zeker op maps als st-mere-dumont is dit echt dodelijk omdat je gewoonweg niet veel kunt doen.
Enige oplossing die tot nu toe aardig werkt (ik speel meestal met PE) is er héél vroeg bijzitten, zodat je uitstelt dat ze een field-support-truck kunnen maken, en dus ook geen bofort-rape-cannon / AT-gun kunnen maken.
Persoonlijk vind ik ook dat die mortar-halftracks te weinig doen tegen emplacements, maar dat gaat veranderen in de beta.
Wel moet ik zeggen dat ik de laatste tijd helemaal gék wordt van de sim-city style van sommige engelse spelers. Zeker op maps als st-mere-dumont is dit echt dodelijk omdat je gewoonweg niet veel kunt doen.
Enige oplossing die tot nu toe aardig werkt (ik speel meestal met PE) is er héél vroeg bijzitten, zodat je uitstelt dat ze een field-support-truck kunnen maken, en dus ook geen bofort-rape-cannon / AT-gun kunnen maken.
Persoonlijk vind ik ook dat die mortar-halftracks te weinig doen tegen emplacements, maar dat gaat veranderen in de beta.
Niet, maar je kunt ze makkelijk ontwijken: cap een punt, hoor de klik, en loop daarna niet naar achter maar naar vóren. wacht 2 seconde en cappen maar.Zillion01 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 23:24:
Hoe kun je de boobytraps van de PE disablen?
Deze tip heb je van een PE speler
Wanneer zou de nieuwe patch uitkomen, weet iemand dat?
Whole lot of stars ***
Wanneer de beta klaar is en die is momenteel nog in volle gang.
Er wordt gespeculeerd over een nieuwe expansion pack, getiteld Tales of valor. Eindelijk het rode leger in actie?
Stel je voor... een K1 tegen een Tiger... yammie!
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Zou natuurlijk erg gaaf zijn! Rode leger erbij voor de allies, maar tegen welk 3de leger van de Duitsers? SS?Shabbaman schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:19:
Er wordt gespeculeerd over een nieuwe expansion pack, getiteld Tales of valor. Eindelijk het rode leger in actie?
Maar van de andere kant, dit is wel erg dubieus, nergens vind je info over een aankomende expansion, zelfs niet van de makers zelf, maar Amazon heeft het wel al in pre-order staan?
Whole lot of stars ***
Hoeft mischien niet de duitsers te zijn, maar wat van de italianen bv?
Die hadden een waardeloos legertje... Dus lijkt me sterk..Jaguar645 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:05:
maar wat van de italianen bv?
Whole lot of stars ***
mjah dat is zo
er zal anders ook vast nog wel een of andere vergeten elite duitse eenheid zijn die ze kunnen gebruiken...
Die zitten er al in
Whole lot of stars ***
Waffen SS, Totenkopf divisie...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Wellicht dat er Japanners om de hoek komen kijken? (aangezien die ook een aandeel hebben gehad in WOII)
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Tja, maar dan krijg je dat Japanners op Europees grondgebied zouden vechten aan Duitse zeide, dat is uitermate onrealistisch. Bovendien hecht ik waarde aan mijn units dus zou ik erg gefrustreerd raken als er van een squad maar 1 mannetje over is wat weigerde zich terug te trekken en zich dan maar vol op de vijand stort...
Tja...maar aan de andere kant kunt je dan wel de eilandjes-oorlog tussen de Japs en Amerikanen simuleren.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ik vind het niet zo'n gek voorstel, de jappen.
Ook hebben de engelsen en amerikanen in Azie gevochten, het zou alleen onrealistisch zijn om japan en duitsland tegelijk op het scherm te hebben, maar daar zet ik me wel overheen
Ook hebben de engelsen en amerikanen in Azie gevochten, het zou alleen onrealistisch zijn om japan en duitsland tegelijk op het scherm te hebben, maar daar zet ik me wel overheen
De russen als allied klinkt wel heel goed, hoop alleen niet dat het dan weer 2 maanden duurt tot alles een beetje gebalanced is. Misschien krijgen we nieuws van Relic op Leipzig 
Ik hoop trouwens echt dat Company of Heroes 2 een modern setting heeft. Company of Heroes is voor mij gewoon de beste RTS die ik ooit heb gespeeld, en waarschijnlijk ook de beste WW2 game. Zou echt geniaal zijn al geven ze Company of Heroes 2 een Modern setting (zoals bv. Cod Modern Warfare).
Nu maar hopen dat Company of Heroes nog een tijdje active blijft
Ik hoop trouwens echt dat Company of Heroes 2 een modern setting heeft. Company of Heroes is voor mij gewoon de beste RTS die ik ooit heb gespeeld, en waarschijnlijk ook de beste WW2 game. Zou echt geniaal zijn al geven ze Company of Heroes 2 een Modern setting (zoals bv. Cod Modern Warfare).
Nu maar hopen dat Company of Heroes nog een tijdje active blijft
[ Voor 49% gewijzigd door The Answer op 20-08-2008 13:25 ]
XPS 9500 | Sony A7RIII
De maps zullen ten eerste niet veranderen en zelfs met uitbreiding zullen Duitsers niet op Guadacanal gaan vechten. En als je met eilandjes echte met water bedoelt... tja, moet ik er op ingaan dat er geen boten mee doen?Tja...maar aan de andere kant kunt je dan wel de eilandjes-oorlog tussen de Japs en Amerikanen simuleren.
Ik vind Russen toevoegen een superplan, maar voor de Axis ben ik bang dat je toch aan de Italianen vast zit of aan een bijzondere Duitse unit ofzo. 'Helaas' doet men in het spel niet aan Swastika's en Nazi's anders kan je het nog wel wat smeuiger maken met SS en zo. Alles zwart
Wat ik ECHT graag wil is wat meer maps... meer 4v4 en 3v3 maps... liefst groter
Daar kijk ik ook al een tijdje naar uit. Je heb wel tig maps die je kan downloaden, maar bij bijna geen enkele zie je een ingame minimap.Wat ik ECHT graag wil is wat meer maps... meer 4v4 en 3v3 maps... liefst groter
Dat vind ik toch wel erg jammer.
Fear can hold you prisoner, Hope can set you free
Wat natuurlijk ook kan, geen nieuwe faction, maar aanvulling op de huidige allies en duiters. Er zijn zoveel meer panzer voertuigen, tanks en units die ze in wwII hebben gebruikt die niet in de game zitten verwerkt. Zou ook niet verkeerd zijn, dit alles in combinatie met nieuwe maps. Misschien nog wat emplacements voor de amerikanen en wat nieuwe emplacements voor duiters, zoals loopgraven, AT bunkers etc etc.
[ Voor 12% gewijzigd door Rudios op 20-08-2008 15:12 ]
Whole lot of stars ***
Even wat anders... ik wil mijn OF eens opnieuw installeren en was al mijn patches kwijt.
Nu zie ik vanaf 2.100 7(!) patches om naar 2.301 te komen.
Da's wat veel
Is er geen cumulatieve patch?
Nu zie ik vanaf 2.100 7(!) patches om naar 2.301 te komen.
Da's wat veel
Weet iemand of er eigenlijk een instelling is om alleen met infantry te spelen?
Ik speel niet online, maar vind tanks eigenlijk zo zonde, en zou wel eens tegen een computer willen spelen die ook geen tanks heeft.
Ik speel niet online, maar vind tanks eigenlijk zo zonde, en zou wel eens tegen een computer willen spelen die ook geen tanks heeft.
Nope, je zal er helaas toch doorheen moeten worstelen.
Whole lot of stars ***
Wat ik me ineens ook bedenk. Ik wil winter!! In iedergeval, maps in Ardenne, Foy, Bastogne etc. Dat zou ook een mooie nieuwe toevoeging zijn in een nieuwe add-on.
Whole lot of stars ***
Verwijderd
/signRudios schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 01:07:
Wat ik me ineens ook bedenk. Ik wil winter!! In iedergeval, maps in Ardenne, Foy, Bastogne etc. Dat zou ook een mooie nieuwe toevoeging zijn in een nieuwe add-on.
Volgens mij zijn er wel mods te vinden met infanterie only.jopie schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:00:
Weet iemand of er eigenlijk een instelling is om alleen met infantry te spelen?
En google weet naturlijk ook altijd wel iets:
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
Verwijderd
Ik weet niet of je ook online winter wilt spelen (zou geweldig zijn) maar er is een mod met mappen enVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 09:07:
[...]
/signDat zou hele sfeervolle maps opleveren. Ik heb een tijdje met de map editor lopen stoeien en naar 'sneeuw' gezocht, maar helaas, het zit er niet in. (Naja, het kan wel een beetje in de buurt van sneeuw, maar echt sneeuw is het niet.)
wapens van het ardennen offencief.
http://companyofheroes.fi...Battle_of_the_Bulge;90069
Wow... 400MB voor een map... kewl
Ik ga hem wel leechen.
Konden we alweer met custom maps online spelen eigenlijk?
Konden we alweer met custom maps online spelen eigenlijk?
Verwijderd
Ik heb het een keer geprobeerd met die mod maar ik kon niet joinen.
Mischien dat het met een workaround wel kan.
Daar heb ik nog niet naar gekeken.
Mischien dat het met een workaround wel kan.
Daar heb ik nog niet naar gekeken.
Verwijderd
ik zit met een vreemd probleem. Ik heb onlangs een Acer 5920G aangeschaft, vandaag binnengekomen, dolblij. Alle normale tjak er op gezet, en toen dacht ik eens te beginnen aan CoH en CoHOF. Installatie niets mis mee, maar dan wil ik m patchen, en dat is waar het compleet de mist in gaat. Hij begint goed, tikt in luttele seconden door de eerste MB'tjes heen en dan zegt ie "Patch Download Failed" - "Please Try Again Later", dus doe ik dat en hij gaat dan wel door waar hij gebleven was, maar langzamer. En hij blijft het keer op keer weer zeggen "Patch Download Failed", soms na 3 minuten, soms na 3 seconden. Mijn vorige patch (137,23 MB) koste me 3 uur, daar heb ik niet nog eens zin in.
Hebben jullie dit eerder gehad? Hebben jullie enig idee wat er aan de hand is? Of kunnen jullie me misschien aan een downloadable patch helpen die ik dan met mn desktop kan downloaden?
Of zit ik in een compleet verkeerd deel van het forum te posten?
Hebben jullie dit eerder gehad? Hebben jullie enig idee wat er aan de hand is? Of kunnen jullie me misschien aan een downloadable patch helpen die ik dan met mn desktop kan downloaden?
Of zit ik in een compleet verkeerd deel van het forum te posten?
Download de patch(es) gewoon manualy, bijvoorbeeld van gamershell.
Als dat niet lukt moet je OF even opnieuw installeren.
Als dat niet lukt moet je OF even opnieuw installeren.
Ik denk dat je dan eerst van 2.101 naar 2.202 moet installeren..
Ze mogen trouwens wel eens een cumulative patch uitbrengen, 20x patchen na een install is vrij waardeloos
Ze mogen trouwens wel eens een cumulative patch uitbrengen, 20x patchen na een install is vrij waardeloos

Doet iemand ook die custom scenario's maps spelen?
Je had zo een hele mooie, 3 duiters tegen 3 amerikanen, D-Day, je krijgt steeds poppetjes om de zoveel minuten, je moet dus gewoon verdedigen, je generaal moet het overleven en er komen af en toe een paar missie's. Bijvoorbeeld tanken kapot maken, of snipers redden, etc.
Mega top map, maar wel vet moeilijk, je moet het geloof ik 15 minuten uithouden, maar na een minuut of 12 komen ze met die dikste tanks van de amerikanen, met 2 computers red je het niet.
Wel mooi gemaakt en gescript.
Je had zo een hele mooie, 3 duiters tegen 3 amerikanen, D-Day, je krijgt steeds poppetjes om de zoveel minuten, je moet dus gewoon verdedigen, je generaal moet het overleven en er komen af en toe een paar missie's. Bijvoorbeeld tanken kapot maken, of snipers redden, etc.
Mega top map, maar wel vet moeilijk, je moet het geloof ik 15 minuten uithouden, maar na een minuut of 12 komen ze met die dikste tanks van de amerikanen, met 2 computers red je het niet.
Wel mooi gemaakt en gescript.
Welke map is dat? Zijn er meer van??
Jazeker D-Day heb ik ook veel gespeeld en nu Destination Reichstag.
Check zijn website maar effe staat meer info op scripted mappen en mods.
http://www.aowmaps.net/
Check zijn website maar effe staat meer info op scripted mappen en mods.
http://www.aowmaps.net/
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
Hey COH liefhebbers,
Ik heb een mooie deal gevonden:
https://www.dynabyte.nl/gaming/SOFST/3
COH - 7eu
OF - 5eu
Met klantenkaart krijg je daar nog eens 1,20eu vanaf, dus 2 spellen voor iets meer dan 10eu. Het zijn echt toppers, ik speel het bijna dagelijks nog met een paar maten. Blijft voor mij het leukste spel wat er is op dit moment, je blijft het spelen en het is elke keer weer gaaf.
Zijn er nog goede aanraders wat betreft map(packs)? Ik heb de d-day mappack al.
Game on!
COH - 7eu
OF - 5eu
Met klantenkaart krijg je daar nog eens 1,20eu vanaf, dus 2 spellen voor iets meer dan 10eu. Het zijn echt toppers, ik speel het bijna dagelijks nog met een paar maten. Blijft voor mij het leukste spel wat er is op dit moment, je blijft het spelen en het is elke keer weer gaaf.
Game on!
Grappig, eergisteren nog even met mijn broer een lan potje gedaan, alleen kregen we de MOD V1.2 van D-Day niet samen, wel de oudere dus die maar gedaan. Heb hem even een mail gestuurd met de aanbieding en zelf ook maar even gekocht met een Dual Shock controller voor de PS3 die had ik toch nog nodig.peakaboo schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:52:
Hey COH liefhebbers,
COH - 7eu
OF - 5eu
Game on!
Danku!
Wat vreemd zeg aangezien opposing fronts overal nog rond de 30 Euro is. Ik bestel meteen!peakaboo schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:52:
Hey COH liefhebbers,
COH - 7eu
OF - 5eu
Game on!
Flickr PSN ID= cheironnl
Heb hem dus besteld, kreeg vandaag een mail dat hij niet op voorraad was, ik ben benieuwd wanneer ik hem dan krijg.
Voor de mensen die nog regelmatig coh spelen, voeg ''ThunderDaan'' en ''Hannibal1969'' maar toe als ze online zijn. Anders voeg ''pabgran'' maar toe op xfire. Wij spelen bijna dagelijks elke avond wel een potje en vinden het leuk om eens tegen iemand anders te spelen
. Jullie zijn welkom.
Ik heb bij coh en OF (heb ze beide al legaal maar toch
) BIA hells highway gekocht, dus het duurt voor mij zowieso ff voordat het binnen is. Maar ik vond 10eu voor COH en OF echt geen geld, daar kan ik iemand nog mooi blij mee maken. Is echt een van de top spellen van de laatste jaren, combi van strakke gameplay en mooi graphics, laat staan alle geluiden die voorbij razen (engineerssssss welcome to the frontlines!!!)
Ik heb bij coh en OF (heb ze beide al legaal maar toch
Mag ik vragen waar je beide dan voor 10 euri hebt gezien/gekocht?peakaboo schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 01:13:
Voor de mensen die nog regelmatig coh spelen, voeg ''ThunderDaan'' en ''Hannibal1969'' maar toe als ze online zijn. Anders voeg ''pabgran'' maar toe op xfire. Wij spelen bijna dagelijks elke avond wel een potje en vinden het leuk om eens tegen iemand anders te spelen. Jullie zijn welkom.
Ik heb bij coh en OF (heb ze beide al legaal maar toch) BIA hells highway gekocht, dus het duurt voor mij zowieso ff voordat het binnen is. Maar ik vond 10eu voor COH en OF echt geen geld, daar kan ik iemand nog mooi blij mee maken. Is echt een van de top spellen van de laatste jaren, combi van strakke gameplay en mooi graphics, laat staan alle geluiden die voorbij razen (engineerssssss welcome to the frontlines!!!)
nvm (zie het hierboven al....

De nieuwe patch schiet ook niet meer op. Ik hoop niet dat CoH langzaam doodbloed kwa support

Whole lot of stars ***
Verwijderd
Hier is mijn systeem:
Vista home premium 64bit
E8400 op 3,6 GHZ
4GB DDR-800 op 4-4-4-12
2x 9800GTX in SLI
750GB WD harddisk
En het speelt gewoon haperig in 1680x1050 met alles op max en 4xAA in DX9. In DX10 is het gewoon niet leuk spelen meer. Doe ik iets fout? Want ik vind de performance nogal matig voor hoe het spel eruit ziet. Ik heb het spel via Steam, en ik heb ook die novsync command ook geprobeerd.
Vista home premium 64bit
E8400 op 3,6 GHZ
4GB DDR-800 op 4-4-4-12
2x 9800GTX in SLI
750GB WD harddisk
En het speelt gewoon haperig in 1680x1050 met alles op max en 4xAA in DX9. In DX10 is het gewoon niet leuk spelen meer. Doe ik iets fout? Want ik vind de performance nogal matig voor hoe het spel eruit ziet. Ik heb het spel via Steam, en ik heb ook die novsync command ook geprobeerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 16:47 ]
Verwijderd
Dat hoop ik ook niet. Ik denk ook niet dat dat zo snel zal gebeuren. Maar idd, erg snel zijn ze niet. De laatste update was van 26 aug. en sindsdien is het stil. Maar goed, die patch komt er nog wel dit jaar denk ik.Rudios schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:49:
De nieuwe patch schiet ook niet meer op. Ik hoop niet dat CoH langzaam doodbloed kwa support
Was gisterenavond online, en er waren wederom dik 8000 mensen online. Dat is wel erg mooi. Helaas was net op 't moment dat ik wilde spelen automatch stuk (iets wat ik sinds maanden niet meer heb meegemaakt). Als die 8000 mensen online blijft stijgen (zij het erg licht) dan zie ik het wel goed tegemoet.
Wbt de patch, heb vanmiddag nog de fixes in de huidige beta doorgenomen, en het ziet er toch wel goed uit al zeg ik het zelf. O.a. een meer gebalanceerde PE, elite infantry minder spammerig, US mortar fix vs PE, en US T4 meer bruikbaar, om maar wat te noemen.
Lijkt me dat je met zo'n systeem iig in DX9 op 1680x1050@4xAA gewoon soepel moet kunnen spelen. Heb je dit enkel in COH? Btw, heb je al 's gekeken op de sites van Relic zelf of bij gr.org? 'k heb zelf geen ervaringen met COH+VistaVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:45:
[...]
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 16:58 ]
Ik speel CoH bijna dagelijks nog en automatch werkte tot op heden altijd ja. Ik blijf het een superspel vinden
. Iemand mss keer in voor een 2on2? Beetje communicatie is dan wel handig en dat heb je bij @random games veelal niet.
Voeg me toe, heb net un nieuw naampje aangemaakt: InsaneCompanyVos schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:15:
Ik speel CoH bijna dagelijks nog en automatch werkte tot op heden altijd ja. Ik blijf het een superspel vinden. Iemand mss keer in voor een 2on2? Beetje communicatie is dan wel handig en dat heb je bij @random games veelal niet.
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Heb de nieuwe Nvidia drivers gedownload van 25 sept. Draait al een stuk beter. In DX10 goed speelbaar nu, maar als het druk wordt, gaat ie wel richting de 30 frames. Het blijft een heel tof spelVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:54:
Lijkt me dat je met zo'n systeem iig in DX9 op 1680x1050@4xAA gewoon soepel moet kunnen spelen. Heb je dit enkel in COH? Btw, heb je al 's gekeken op de sites van Relic zelf of bij gr.org? 'k heb zelf geen ervaringen met COH+Vista
Verwijderd
Ik heb coh nog maar net en vind het echt super vet. Maar toch betrap ik me dat ik vaak afhaak na 2 potjes vanwege slechte teammates. Dus ik als iemand samen een keer met microfoons wil spelen voeg me toe op xfire: skraale.
Ik had eigenlijk een vraagje aan jullie als experts op het gebied van CoH.
We hebben over 3 weken een lan en we spelen sowieso CoD4. Ik zou graag een 2e game introduceren. Het is een Lan van max 11 personen en ik zat te denken om als 2e game CoH te spelen.
Is dit een geschikt spel hiervoor. Ik heb zelf wel ervaring met het spel toen het net uitkwam, maar heb het maar zeer weinig gespeeld (zonder echte reden). Ik kan me dus ook moeilijk een beeld vormen of dit geschikt is voor max 11 spelers. Hoe is de leer-curve. Het doel zal zijn om dit max een uurtje of 3-4 te spelen op deze dag. Is dat de moeite of zit je met CoH dan een 'schaal' te hoog qua moeilijkheid en leercurve?
Sommige hebben wel wat ervaring met RTS, maar een aantal ook zeker niet.
Kort samengevat:
-Geschikt voor max 11 spelers?
-Hoe is de leercurve?
-Is 3 a 4 uur te kort om dit spel te spelen?
Ik hoor graag jullie mening.
We hebben over 3 weken een lan en we spelen sowieso CoD4. Ik zou graag een 2e game introduceren. Het is een Lan van max 11 personen en ik zat te denken om als 2e game CoH te spelen.
Is dit een geschikt spel hiervoor. Ik heb zelf wel ervaring met het spel toen het net uitkwam, maar heb het maar zeer weinig gespeeld (zonder echte reden). Ik kan me dus ook moeilijk een beeld vormen of dit geschikt is voor max 11 spelers. Hoe is de leer-curve. Het doel zal zijn om dit max een uurtje of 3-4 te spelen op deze dag. Is dat de moeite of zit je met CoH dan een 'schaal' te hoog qua moeilijkheid en leercurve?
Sommige hebben wel wat ervaring met RTS, maar een aantal ook zeker niet.
Kort samengevat:
-Hoe is de leercurve?
-Is 3 a 4 uur te kort om dit spel te spelen?
Ik hoor graag jullie mening.
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Maximaal aantal spelers in een game is 4vs4, dus da's 8.Mystikal schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:48:
[...]
Kort samengevat:
Vergeleken met andere RTS-spellen (C&C bijv.) is de leercurve van CoH vrij stijl. Het is dan ook niet een spam-de-grootste-tank-en-win-game. Het enige nadeel is dat iemand die enigszins het belang van cover en unit-behoud weet en hiermee om kan gaan, al gauw een heel groot voordeel boven een nieuwkomer. (als in, potje is in 5 minuten beslist).-Hoe is de leercurve?
Nee hoor, in 3-4 uur kun je best 2 tot 4 4vs4 matches doen. Een 1vs1 duurt meestal zo'n 30-40 minuten.-Is 3 a 4 uur te kort om dit spel te spelen?
Als men bereidt is wat moeite te stoppen in het 'leren' van het spelletje, heb je aan CoH echt wel een leuke lan-game. De goede gfx maken het sowieso erg veel fun om naar te kijken en in 4vs4 valt er veel op te blazen, en dat is altijd leukIk hoor graag jullie mening.
Een korte uitleg van hoe resources werken, strategic points en cover is denk ik wel noodzakelijk wil je het voor iedereen leuk houden.
Ik speel 't zelf ook altijd wel op lan's. Vrienden van mij spelen het ook regelmatig, dat maakt het wel iets makkelijker.
Vandaag een mailtje dat het spel "dit jaar niet meer binnen gaat komen".. Hoe verzin je het ookpeakaboo schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:52:
Hey COH liefhebbers,
COH - 7eu
OF - 5eu
Game on!
Flickr PSN ID= cheironnl
lol vandaag weer eens gespeeld, en ik ging armour company,
ik had echt zeer geluk met mijn calliope
kilde met 2 calliope's steeds ong, 1 panther en een stug,
best leuk (menselijke speler
) uiteindelijk had ik met 1 calliope ongeveer 12 panthers verwoest 
ook leuk als je met een m8 microen een marder killt.
PS: als je niet een jaar wilt wachten, op steam is Opposing fronts te koop voor 20 dollar (14,..... euro)
ik had echt zeer geluk met mijn calliope
kilde met 2 calliope's steeds ong, 1 panther en een stug,
best leuk (menselijke speler
ook leuk als je met een m8 microen een marder killt.
PS: als je niet een jaar wilt wachten, op steam is Opposing fronts te koop voor 20 dollar (14,..... euro)
[ Voor 14% gewijzigd door rubbieus op 20-10-2008 01:08 ]
vind iemand wehrmacht vs americans in very late game ook zo overpowerd?
ik kan echt niks als ie met 3 panthers mijn basis komt steamrollen, ook al heb ik zoveel AT's, ik ben al dood voordat zijn tanks neerzijn, iemand hier nog een oplossing voor?
PS: Kickje
ik kan echt niks als ie met 3 panthers mijn basis komt steamrollen, ook al heb ik zoveel AT's, ik ben al dood voordat zijn tanks neerzijn, iemand hier nog een oplossing voor?
PS: Kickje
Een sniper die scout voor je AT guns kan erg helpen. Dan slopen je AT guns een Panther voordat ze je AT guns zien en dat scheelt er alweer 1 
Bovendien helpen tank traps ook, al was het alleen maar om ze OM je AT guns te leiden terwijl je AT guns die tanks stukje voor stukje uit elkaar halen... Tenminste, ik als Wehrmachter heb altijd een hekel aan die AT guns die ik niet zie maar wel voel
Bovendien helpen tank traps ook, al was het alleen maar om ze OM je AT guns te leiden terwijl je AT guns die tanks stukje voor stukje uit elkaar halen... Tenminste, ik als Wehrmachter heb altijd een hekel aan die AT guns die ik niet zie maar wel voel
Meerdere dingen eigenlijk, altijd proberen te flanken ivm armor. Dat hij zoveel panthers heeft, tekent wel dat er vrij voorzichtig gespeeld is, als je namelijk blijft duwen op je tegenstander stuurt hij die 1e panther al wel jouw kant op.
Probeer altijd te pushen, want dan bepaal JIJ waar er gevochten wordt, zodra dat andersom wordt ben je de verdedigende partij en moet je eerst weer moeite gaan doen om de overhand te krijgen. Dat kan door defensief te gaan of een tegenoffensief op te zetten.
even to the point
Ja, 3 panthers zijn zwaar irritant en sterk, maar ze zijn niet onmogelijk (AT Armor Piercing aan scheelt veel!) en dus ook niet overpowered. Als US tegen Wehrmacht MOET er tactisch gespeeld worden, omdat de units wat minder zijn, alleen bij juist gebruik zijn ze effectiever.
Tip: leg op tactische punten mijnen neer met een Armored Car, die zijn namelijk sterker dan die de engineers leggen, maar leggen de panther direct lam.
Probeer altijd te pushen, want dan bepaal JIJ waar er gevochten wordt, zodra dat andersom wordt ben je de verdedigende partij en moet je eerst weer moeite gaan doen om de overhand te krijgen. Dat kan door defensief te gaan of een tegenoffensief op te zetten.
even to the point
Ja, 3 panthers zijn zwaar irritant en sterk, maar ze zijn niet onmogelijk (AT Armor Piercing aan scheelt veel!) en dus ook niet overpowered. Als US tegen Wehrmacht MOET er tactisch gespeeld worden, omdat de units wat minder zijn, alleen bij juist gebruik zijn ze effectiever.
Tip: leg op tactische punten mijnen neer met een Armored Car, die zijn namelijk sterker dan die de engineers leggen, maar leggen de panther direct lam.
[ Voor 8% gewijzigd door Suicyder op 23-10-2008 12:24 ]
Verwijderd
Wehrmacht late game is ook erg sterk, o.a. door (gekochte) veterancy en erg goede tanks. Als je als US speelt, ga dan niet proberen teveel te verdedigen, hou de druk op je tegenstander. Het ingraaf-spelletje zal de Wehr-speler altijd winnen, omdat hij z'n veterancy kan kopen, terwijl jij daarvoor moet vechten.rubbieus schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:12:
vind iemand wehrmacht vs americans in very late game ook zo overpowerd?
En 2-3 AT's met AP rounds halen 1 panther erg snel neer. Focus fire de panthers 1 voor 1 neer. Sticky bomb de panthers met je riflemen zodat ze engine damage krijgen en minder snel weg kunnen. Een m8 opofferen om een panther te blocken zodat ie niet weg kan, is imo ook een goede ruil.
Tanktraps vs panthers heeft niet veel zin, want panthers hebben Heavy Crush en rijden daar zo overheen.
Maar eh..3 panthers, da's hoop ik niet 1v1, want dan heb je ergens eerder in het potje al verloren...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2008 12:45 ]
ik ben al een tijdje bezig met de campaign van OF maar missie 8 cean storm front van de Engelse kom ik maar niet uit. Zelfs op easy wordt ik keer op keer overrompeld door de duitsers. Ik heb bij aanvang een aantal tanks en deze houden de eerst aanvalsgolven nog wel tegen maar elke keer bezwijk ik op een gegeven moment omdat ik mijn troepen niet kan blijven aanvullen en zeker de kingtigers een grote tol eisen. Heeft iemand een goede tactiek voor deze missie?
Company of Heroes 'Tales of Valor' uitbreiding! Ik kan niet wachten!
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Las het vanmorgen ook. Erg leuk om weer een uitbreiding te zienRudios schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:17:
Company of Heroes 'Tales of Valor' uitbreiding! Ik kan niet wachten!
Ik vond hem niet zo heel lastig.. Gewoon een paar 17 pounders bouwen rond de punten die je vast moet houden. Kies voor support dan krijg je sterkere emplacement en kunnen je tanks hull down gebruiken.TCR schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:49:
ik ben al een tijdje bezig met de campaign van OF maar missie 8 cean storm front van de Engelse kom ik maar niet uit. Zelfs op easy wordt ik keer op keer overrompeld door de duitsers. Ik heb bij aanvang een aantal tanks en deze houden de eerst aanvalsgolven nog wel tegen maar elke keer bezwijk ik op een gegeven moment omdat ik mijn troepen niet kan blijven aanvullen en zeker de kingtigers een grote tol eisen. Heeft iemand een goede tactiek voor deze missie?
Daarnaast ook gewoon wat trenches gebouwd met wat inf erin en een Bosfor op bij het middelste punt.
Upgrade wat engies naar repair zodat ze je emplacement weer snel kunnen fixen.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Liever geen nieuwe factions, de 4 factions op dit moment is al onzettend moeilijk te balanceren, met nog 2 nieuwe factions wordt het te gecompliceerd en ook zeker onrealistisch. (Russen hebben nooit met de Tommies gevochten bv).
Dat ze maar nieuwe commandtrees verzinnen, flink wat nieuwe units (want er is nog veel meer wat betreft infantry, armor en emplacements wat de Duiters en allies gerbruikte). Nieuwe mappen (incl. sneeuw mode). De gfx nog meer optimaliseren - als het uberhaupt nog mooier kan
Dat ze maar nieuwe commandtrees verzinnen, flink wat nieuwe units (want er is nog veel meer wat betreft infantry, armor en emplacements wat de Duiters en allies gerbruikte). Nieuwe mappen (incl. sneeuw mode). De gfx nog meer optimaliseren - als het uberhaupt nog mooier kan
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Tja, onrealistisch....voor realisme moet je geen CoH spelenRudios schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:50:
Liever geen nieuwe factions, de 4 factions op dit moment is al onzettend moeilijk te balanceren, met nog 2 nieuwe factions wordt het te gecompliceerd en ook zeker onrealistisch. (Russen hebben nooit met de Tommies gevochten bv).
Grafisch gezien ben ik erg tevreden, maar sneeuw in de mappen zou ik ook heel erg gaaf vinden.Dat ze maar nieuwe commandtrees verzinnen, flink wat nieuwe units (want er is nog veel meer wat betreft infantry, armor en emplacements wat de Duiters en allies gerbruikte). Nieuwe mappen (incl. sneeuw mode). De gfx nog meer optimaliseren - als het uberhaupt nog mooier kan
Gisteren tijdens een replay van mezelf in slow-motion zitten kijken hoe mn airplane wordt gesloopt door PE base defense en frontaal crasht met een grenadier die op de verkeerde plek stond
Heeft er iemand trouwens een idee wat er met Verrieres Ridge is gebeurd? Ik zag die onlangs staan in de automatch en de volgende dag was ie al weer weg. Had 'em even geprobeerd in een skirmish en het is wel een aardige map vind ik. Alleen is de fuel van de noord speler makkelijk te decappen en die van de zuid speler niet

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 14:14 ]
Nou, ik vind anders dat CoH een verdomd realistische approach heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:12:
[...]
Tja, onrealistisch....voor realisme moet je geen CoH spelen
Yup, prachtig hoe sommige dingen zich ontwikkelen ingame, alleen dat is al bij een replay leuk om te bekijken.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:12:
Grafisch gezien ben ik erg tevreden, maar sneeuw in de mappen zou ik ook heel erg gaaf vinden.
Gisteren tijdens een replay van mezelf in slow-motion zitten kijken hoe mn airplane wordt gesloopt door PE base defense en frontaal crasht met een grenadier die op de verkeerde plek stondGrafische pracht
Ik denk dat deze niet geheel geschik is voor ranking games. Ik was ook blij dat ze pas weer Viviere River en Lyon mappen eruit gegooid hadden. Deze mappen zijn een verschrikking om te spelen door de choke points midden in de map.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:12:
Heeft er iemand trouwens een idee wat er met Verrieres Ridge is gebeurd? Ik zag die onlangs staan in de automatch en de volgende dag was ie al weer weg. Had 'em even geprobeerd in een skirmish en het is wel een aardige map vind ik. Alleen is de fuel van de noord speler makkelijk te decappen en die van de zuid speler niet
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Hallo,
Sinds enkele weken CoH weer uit de kast gehaald en het blijft een TOP-spel !
Maar daar bel ik niet voor:
Hoe kan het toch dat de AI binnen de kortste keren tanks en ander motorisch spul heeft ? Ik ben halvewege m'n Weapons Support Center met enkele AT-guns en hij staat al met Tigers bij de poort ?
Zelfs al heb je drie-kwart van de map, dan is de AI (Germans) nog in staat om zware tanks te bouwen en ook te BLIJVEN bouwen. Hoe kan dit ? Vorige weekend nog geprobeerd met een 2x2-map (2 x AI en 2 x human) met Annihilate-objective; 1 AI-base over en toch diverse tanks in m'n mik ?
Iemand tips ?
Sinds enkele weken CoH weer uit de kast gehaald en het blijft een TOP-spel !
Maar daar bel ik niet voor:
Hoe kan het toch dat de AI binnen de kortste keren tanks en ander motorisch spul heeft ? Ik ben halvewege m'n Weapons Support Center met enkele AT-guns en hij staat al met Tigers bij de poort ?
Zelfs al heb je drie-kwart van de map, dan is de AI (Germans) nog in staat om zware tanks te bouwen en ook te BLIJVEN bouwen. Hoe kan dit ? Vorige weekend nog geprobeerd met een 2x2-map (2 x AI en 2 x human) met Annihilate-objective; 1 AI-base over en toch diverse tanks in m'n mik ?
Iemand tips ?
Verwijderd
De AI cheat op hogere levels he.Vos schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:38:
Pak zijn fuel af...misschien zet hij wel een OP op zijn fuel?
Ow ok..naja ik heb geen moeite met Expert AI dus let daar nooit zo op
@rlvdijk: tegen welk niveau AI speel je?
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 19-11-2008 11:59 ]
Verwijderd
Meestal Normal maar soms ook Expert.
Misschien is dan toch een kwestie van tactiek en inderdaad: die fuel-points. Daar ga ik vanavond eens naar kijken.
Misschien is dan toch een kwestie van tactiek en inderdaad: die fuel-points. Daar ga ik vanavond eens naar kijken.
Expert CPU cheat niet (kijk maar eens een replay) - het kan overigens wel zo zijn dat hij met meer manpower begint - expert CPU blijft maar pio's spammen die je weerhoudt om goede fuel/ammo inkomsten te generen, tegenlijkertijd haalt de CPU zelf veel fuel en ammo binnen waardoor hij snel kan 'techen'.
Whole lot of stars ***
Ik geloof niet dat het al genoemd is, maar bij Bart Smit kan je Company Of Heroes voor 5 euro meepakken!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Inderdaad de AI krijgt op expert x4 resourches 
Met AI-mod = dit 8x aangezien ik wel van een leuke battle hou heb ik al praktisch alle maps 2 mensen Vs 2/3/4 pc's uitgespeeld, wordt bijna altijd een oorlogje zoals ze in de 1e wereldoorlog ook deden, waarbij de kraters niet meer te tellen zijn. Over uitdaging gesproken
maar jah thats me, heb hetzelfde gedaan met AoE2 dan 2 vs 6 op allerhardst dat potje duurde bij elkaar iets van 24uur. CoH is natuurlijk wel echt superveel gaver, tegen elkaar spelen om op te levelen blijft ook leuk.
Met AI-mod = dit 8x aangezien ik wel van een leuke battle hou heb ik al praktisch alle maps 2 mensen Vs 2/3/4 pc's uitgespeeld, wordt bijna altijd een oorlogje zoals ze in de 1e wereldoorlog ook deden, waarbij de kraters niet meer te tellen zijn. Over uitdaging gesproken
maar jah thats me, heb hetzelfde gedaan met AoE2 dan 2 vs 6 op allerhardst dat potje duurde bij elkaar iets van 24uur. CoH is natuurlijk wel echt superveel gaver, tegen elkaar spelen om op te levelen blijft ook leuk.
Nukezone FTW
Mij lukt het niet om de patch te installeren (ik denk omdat-ie op I:\ geïnstalleerd is, ipv C:\ )
Hij zegt dat-ie het installatiebestand niet kan vinden.
Heel irritant, omdat-ie telkens wil patchen als ik het spel opstart
Nu kan ik alleen spelen als ik mijn internetverbinding uitschakel..
Iemand een suggestie?

Iemand een suggestie?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik zou 'm dan toch gewoon op C: installeren.
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Hmmm, welke partitie je gebruikt, zou niet uit mogen maken. Ik speelde eerst vanaf E:/, en later heb ik de hele boel gekopieerd naar L:/ en dat werkt tot op de dag van vandaag nog steeds goed. Ook patchen is geen probleem. Let wel dat je in het register het juiste pad van CoH instelt, anders kun je inderdaad niet patchen.anandus schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:31:
Mij lukt het niet om de patch te installeren (ik denk omdat-ie op I:\ geïnstalleerd is, ipv C:\ )
Iemand een suggestie?
Dus ik zou even controleren of die registersleutel nog wel de juiste waarde heeft.
Dit doe ik ook vaak met mijn broer, meestal gaat het goed, daarna verdrijven ze ons, en daarna pakken we ze weer terug, voorzichtig stukje voor stukje in nemen. En natuurlijk 4 howiters spammen en maar knallenPowrskin schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:21:
Inderdaad de AI krijgt op expert x4 resourches
Voor al die 4x4 map
Tis alleen wel langdradig, en soms ben ik gewoon te langzaam. Altijd 2x human vs 2,3 of 4 cpu's. Waarbij 4 cpu wel mega moeilijk is, bijna niet te doen.