• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Gisteravond nog potje stonewall gedaan, blijft toch erg leuk hoor!
Je kan alleen de moeilijkheidsgraad niet wijzigen?? Op basis waarvan wordt die ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Nog mensen die 1 vd COH versies spelen (niet CoHo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:53
Jazeker, veel online met vrienden tegen bots, soms tegen elkaar.

Ik las iets over een beta, moet je CoH in de winkel kopen en dan je key op Steam invullen, maar wat als je het spel op Steam gekocht hebt en alsnog mee wil doen? Er worden waanzinnig veel balance-dingen getest namelijk, ik wil ze wel eens proberen :)

En op Stonewall kan je idd de difficulty niet wijzigen, weet ook niet waarom. Probeer het eens met meer mensen te spelen, dan moet je veel beter opletten wie wat doet :)

[ Voor 21% gewijzigd door Zsub op 03-03-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Ik heb voor 5 euro de COH Gold Edition gekocht, dit kon goedkoop naar aanleiding van het stoppen van COHO. Speel het nu bijna elke avond coöp met een vriend van me, geweldig! Wel jammer dat Tales of Valor niet bij de Gold Edition zit.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Voor 5 euro had je bij de FRS ook de Anthology gehad :), of bij Bart Smit of Intertoys.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
MsG schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:09:
Voor 5 euro had je bij de FRS ook de Anthology gehad :), of bij Bart Smit of Intertoys.
Klopt, dat heb ik inderdaad gedaan (dan voor een tientje maargoed).
Heb al meerdere keren stonewall met zijn 4-en gespeeld en dat ging wel vrij goed, maar altijd easy of normal pc gehad.
Als er mensen zijn die het leuk vinden om gezamelijk een potje te doen, voeg me toe! (Xcessiver).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Mocht je zoals ik de Steam-versie gekocht hebben, rechtsklik op een CoH, Show CD Key en copypaste die in het "Activata a product on steam" ding. Daarmee is de beta beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik nou goed uit alle reacties dat dit spel verre van vlekkeloos online is? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Hoe bedoel je?

Ik heb namelijk nooit ergens last van qua lag of NAT issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Ik heb ook niet zo vaak problemen online, af en toe kan je bepaalde games niet joinen...maar het dikke merendeel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Heb ook nooit ergens last van gehad, werkt prima online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Heeft hier altijd vlekkeloos gewerkt, en bij 6 vrienden van me ook(CoD groepje)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Mwoah zodra je internetverbinding eventjes wegvalt is het "<player> has dropped" en heb je een gratis loss of win. Age of Empires had 10 jaar geleden al saven van een multiplayerpotje. Waarom heeft CoH het niet :(. Dit spel speelt lekker weg, maar met ietwat instabiel internet af en toe is het soms gewoon zonde van de tijd.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

MsG schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 02:24:
Mwoah zodra je internetverbinding eventjes wegvalt is het "<player> has dropped" en heb je een gratis loss of win. Age of Empires had 10 jaar geleden al saven van een multiplayerpotje. Waarom heeft CoH het niet :(. Dit spel speelt lekker weg, maar met ietwat instabiel internet af en toe is het soms gewoon zonde van de tijd.
Dat heb ik serieus nog nooit gehad, regel een stabiele verbinding? Hoe wil je weer een game gaan starten als je kon saven met vreemde mensen...die vind je niet weer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
MsG schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 02:24:
Euhm, verbeter je verbinding gewoon?......Hoe kan je verbinding af en toe weg vallen? Dat is erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Is er eigenlijk al een custom stonewall map? Ik vind stonewall best leuk, maar die ene map schiet niet echt op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

In welke uitbreiding zit Stonewall eigenlijk?

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Tales of Valor dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Ja, maar de scriptfile voor Stonewall is schijnbaar meer dan 8000 regels, dus ik kan me voorstellen dat daar niet direct veel mee gedaan wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Vos schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:33:
[...]

Dat heb ik serieus nog nooit gehad, regel een stabiele verbinding? Hoe wil je weer een game gaan starten als je kon saven met vreemde mensen...die vind je niet weer :p
Je kan toch met bekenden spelen? Bij Age of Empires 2 werkt het ook al eeuwen goed. De verbinding kan hier niet zomaar stabieler, anders had ik dat wel gedaan. Net als die lag grace meter die niet uit kan. Wil graag zelf de punishment bepalen als iemand lagt, dat hoeft de game niet hardcoded voor mij te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Dan is de oplossing natuurlijk simpel :)

Lekker Age of Empires 2 gaan spelen! :D

Als 'echte' oplossing: probeer eens iemand anders te laten hosten.

[ Voor 29% gewijzigd door Zsub op 24-03-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Hulde aan THQ, heb dus paar weken geleden COH anthology gekocht maar daar zaten maar 2 codes in. Volgens de gameshop werken de twee codes voor alle drie de games maar dat is dus niet het geval. Schijnt iets mis te zijn gegaan bij THQ ofzo. In elk geval, heb THQ support gemaild en heb nu gold editie toegevoegd gekregen zodat nu ook de normale COH is unlocked, erg netjes van ze! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
x-cessive schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:52:
Hulde aan THQ, heb dus paar weken geleden COH anthology gekocht maar daar zaten maar 2 codes in. Volgens de gameshop werken de twee codes voor alle drie de games maar dat is dus niet het geval. Schijnt iets mis te zijn gegaan bij THQ ofzo. In elk geval, heb THQ support gemaild en heb nu gold editie toegevoegd gekregen zodat nu ook de normale COH is unlocked, erg netjes van ze! _/-\o_
Ging bij mij net zo, volgens mij komt dat bij zon beetje iedereen die de Anthology aanschaft voor.
Lossen ze inderdaad erg netjes op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:45
Ik speel ook geregeld, ik sta in de TS maar mijn naam is(ja heel leuk): americawealthforces
En dat terwijl ik voornamelijk wehr of PE spel haha.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:21
Heren,

Ik heb sinds een tijdje CoH weer geinstalleerd :) Erg leuk om te doen. Ik speel het niet online maar alleen maar Skir. Nu staat zoon beetje overal dat je de uitbreiding ''Tales of Valor'' moet kopen voordat ik er gebruik van kan maken. Is dit verstandig om te doen? En doet ToV het ook op de eerste versie van CoH of moet ik eerst andere updates kopen?

Alvast bedankt.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 09:45
Voor 10-15 euro ofzo heb je alle 3 de company of heroes, en kun je ook online(als je dat nu nog niet kunt).

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
8 euro bij de bart smith Company of heroes: Anthology(dan heb je alles. Iedere uitbreiding is standalone. Je kan alles met elkaar combineren. In principe staat alle data voor al die campaigns etc al op je computer(als je een online verbinding hebt), je moet het alleen unlocken. Maar je hebt geen coh nodig om tales of valour te spelen. Maar goed zie mijn eerste opmerking :9.

Stevens je haalt updates en uitbreiding door elkaar. Updates zijn gratis van internet te halen en moet je sowiezo instaleren. De uitbreidingen moet je kopen. Maar als je internet hebt, en coh(legaal) dan heb je als het goed is automatisch al de laatste versie. Zo niet meteen downloaden.

Anders is de free record shop ook een goeie om te proberen, een half jaar geleden lag hij hier in tilburg/breda en eindhoven in iedere FRS en bart smit voor 5 tot 8 euro.

[ Voor 39% gewijzigd door Postius op 29-04-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Dank u :) Ik gaat eens even kijken. Bedankt voor de uitleg.

* stapt op de fiets naar Bart Smith*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Zo.. eindelijk, het was wat druk met school enzo maar ik heb de kans gevonden om CoH ANTHOLOGY (€5,- @ FRS) te kopen. Nu is mijn vraag: Het lijkt me leuk om bijv ook met de Wehrmacht te spelen, of de DPE. Is dat mogelijk in de skirmish? Of moeten daar medals voor gehaald worden?

Gr,
Mij

Ieder leger heeft trouwens wel een totaaaal andere speelwijze zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Volgens mij kun je MP gewoon met alle factions spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

In de MP kan je spelen met Wehrmacht, Panzer Elite, Britten en Amerikanen :) Ik kan je ook absoluut de operations aanraden! Ik ben gek op stonewall, maar panzerkrieg en assault zijn ook geniaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Gisteravond nog paar potjes tegen expert comp gedaan, blijft mooi hoor!
Had lekkere killzone gecreerd bij een brug en dan maar laten aanvallen. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Ik kan ook Skirmish spelen en dan Wehrmacht zijn... Moet je alleen even: ''switch to this place'' o.i.d. doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Welke tweakers spelen hier nog regelmatig COH?
Ben van plan om vana weer aantal potjes te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik speel het zo nu en dan nog wel..maar niet tegen de AI....altijd online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Dat doe ik ook;)
Wat is je ingame naam, kunnen we keer team vormen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zal vanavond ff naar me nick kijken...smurf iets te veel ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 18-05-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 07:52
Nieuwe patch komt er aan:

Company of Heroes Patch Release Date
Thu, 05/19/2011 - 11:12 AM | by Thunder

We have received the all clear from the Quality Assurance team to release the next patch for Company of Heroes, which will update the game version to 2.602. We will be releasing the patch on Tuesday, May 24, after a brief maintenance window. The maintenance window is scheduled to last from 09:00 – 10:00 PST, which is 12 noon – 13:00 EST and 16:00 – 17:00 GMT, after which players will be prompted to update to the new patch when they log in to the game.

In addition, we will be performing a reset of our leaderboard that will affect all players that are rank 11 and higher. These players will have their ranks reset to 10. Players that are rank 10 or lower will not be affected by this reset. We will be performing the rank reset on Tuesday as part of the patch release.

Thank you for your patience and support in the creation of the patch, especially to those players that played in our beta. Your feedback has been invaluable.

vraag mij af wat die patch gaat doen en waarom iedereen > 10 naar 10 gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 10:42

broes_willems

kippie hachee moddereter

Zijn er ook mensen hier die de gratis online versie spelen?

Ik heb in het verleden zowel de gratis als de originele versie gespeeld. Waarschijnlijk ga ik dit weekend weer eens online CoH spelen. :-)

Heb afgelopen week even wat skirmishjes gedaan om mezelf af te stoffen ;-)

(Ben max level 6 geweest)

[ Voor 67% gewijzigd door broes_willems op 20-05-2011 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

CoHo? Dat is toch stop gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
ja, dat bestaat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Heeft iemand de releasenotes ? B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 10:42

broes_willems

kippie hachee moddereter

Vos schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:58:
CoHo? Dat is toch stop gezet?
Ha dat maakt het een stuk makkelijker kiezen ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandruten
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:30
madmaxnl schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:39:
Heeft iemand de releasenotes ? B.v.d.
Zie hier de complete lijst met release notes, o.a. drie nieuwe maps en een lange lijst met bug fixes.

http://www.companyofheroe...cs/COH-2602-Release-Notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02:32
Al lange tijd heb ik een erg vervelend probleem met mijn fps van CoH. Deze zakt soms uit het niets tijdens een potje online/skirmish in tot wel soms wel 1 . Dit houdt soms ongeveer 5 seconden aan maar ook wel eens 1 minuut en dan meerdere keren.Dit zorgt ervoor dat ik gekickt wordt ondanks dat m'n fps de rest van het spel wel goed is. Wanneer er uiteindelijk bij het laden van een potje het knopje staat "press a key"en ik dat doe dan blijft het geluid vaak lang hangen/hapert soms crasht CoH gelijk erachteraan nog voordat ik uit het laadscherm ben. Ik heb vandaag CoH opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft aan houden.

Tevens heb ik met SpeedFan mijn temperaturen uit en sommige waren rond 85 graden tijdens een potje CoH. Is dit te warm?En zo ja hoe los ik dit op?

B.v.b dank :)

[ Voor 16% gewijzigd door DR.V op 26-05-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-08 08:08
Wie kan mij verder helpen?

Ik heb COH ooit naar een andere partitie verplaatst en COH heeft daarna gewoon gewerkt. Nu de nieuwe patch uit is heb ik een probleem. Ik kan COH niet updaten omdat ik het spel verplaatst heb en omdat Windows vers is staan er geen verwijzingen in het register. Hoe kan ik de patch toch installeren? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Kan simpel weg gewoon niet of iemand moet jou alle bestanden gaan door sturen zodat jij ze in je map kan zetten. Maar je kan COH ook gewoon aan je register gaan toevoegen maar ik heb geen idee hoe dat moet maar het gaat wel.

Maar ik wil je wel helpen, als jij mij zegt welke bestanden jij nodig hebt dan zoek ik die uit en stuur ze je door via rapidshare o.i.d.

[ Voor 56% gewijzigd door madmaxnl op 01-06-2011 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

JP-tjuh schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:54:
Wie kan mij verder helpen?

Ik heb COH ooit naar een andere partitie verplaatst en COH heeft daarna gewoon gewerkt. Nu de nieuwe patch uit is heb ik een probleem. Ik kan COH niet updaten omdat ik het spel verplaatst heb en omdat Windows vers is staan er geen verwijzingen in het register. Hoe kan ik de patch toch installeren? 8)7
Kan je het spel niet gewoon opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals het heet een quickreply en wel dat ik het spel voor het eerst heb aangeschafd en de eerste indrukken erg positief zijn als spel. Ik zal dit topic dan ook wat veelvuldiger in de gaten gaan houden als houder en speler van dit spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 06:40
stevens20 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:11:
Zo.. eindelijk, het was wat druk met school enzo maar ik heb de kans gevonden om CoH ANTHOLOGY (€5,- @ FRS) te kopen. Nu is mijn vraag: Het lijkt me leuk om bijv ook met de Wehrmacht te spelen, of de DPE. Is dat mogelijk in de skirmish? Of moeten daar medals voor gehaald worden?

Gr,
Mij

Ieder leger heeft trouwens wel een totaaaal andere speelwijze zeg...
Dankzij je tip ook vandaag voor 5 euro gescoord. Altijd leuk om te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-08 08:08
Heb het spel uiteindelijk maar opnieuw geïnstalleerd. Had het liever niet gedaan omdat het een nogal langdurig proces is met alle patches.

Wat vinden jullie van de nieuwe maps? Ik vind ze weinig toevoegen eigenlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 06:40
Hmmm, ik heb het alweer een beetje gehad met CoH. De pathfinding is er niet beter op geworden door de patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Mi6, pathfinding is goed hoor. Je moet gewoon beetje zelf het heft in handen nemen en een beetje goede speler microëd daarom ook zelf.

@JP-tjuh

De maps zijn enorm goed vergeleken bij The Scheldt, A-River en Hochwaldgap(tuk noob maps).

[ Voor 28% gewijzigd door madmaxnl op 04-06-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was copany ff zat maar heb hem nu weer uit de kast gepakt. en heb de eastern front mod gedownload.
alleen heb nu een probleempje ik kan de sovjet unie niet spelen :( er staat een slotje voor bij de skirmisch. weet iemand hoe je die lock weg haalt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Zijn er nog een beetje leuke nieuwe alternatieven voor coh? Wat ik in coh altijd een beetje miste was de mogelijkheid van echte grote veldslagen a la c&c

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je al mods gedownload het is echt leuk je hebt hele andere battles en ze vallen ook is x aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Volgens mij hebben ze ook eindelijk de maphack aan gepakt! Werd tijd:D

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Is er al een update voor de blitzkrieg mod? Want sinds die laatste patch voor COH van een maand geleden ofzo is die niet meer compatibel.

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- niet meer van toepassing -

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Zijn er al geruchten of beelden van een opvolger?
COHo is nooit uitgekomen, ze zouden komen met een totaal vernieuwende COH volgens dat persbericht, iemand die hier al iets over heeft gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
edit: ups, verkeerde topic...

[ Voor 90% gewijzigd door RocketKoen op 26-07-2011 19:06 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
x-cessive schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:14:
Zijn er al geruchten of beelden van een opvolger?
COHo is nooit uitgekomen, ze zouden komen met een totaal vernieuwende COH volgens dat persbericht, iemand die hier al iets over heeft gehoord?
Ik niet, maar vraag me ook al een tijd af hoe en wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Zonde, beetje publiciteit is volgens mij nooit verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Er zit geen opvolger in de pijplijn volgens officieel bericht. Echter denk ik zelf dat als THQ klaar is met het 40k universum ze de aandacht weer naar CoH gaan verleggen. Das natuurlijk een gok maar volgens mij is na de warhammer franchise, company of heroes THQ meest economisch rendabele reeks. Maar ze zijn zich de laatste tijd erg op het warhammer universum aan het focussen: Dawn of War 2: Retribution, WH40k: SPace Marine en de aangekondigde wh40k MMORPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Er is niks van te merken dat CoH een economisch rendabele reeks is. Immers is de support voor die game praktisch nul. Maphack is weer in zijn volle glorie terug en ik raad THQ dan ook gewoon aan om FoW(Fog of War) uit te zetten. Blijkbaar zijn ze bij THQ niet instaat een fatsoenlijk anti-cheat mechanisme in te bouwen. Opzicht is dat begrijpelijk want niks is waterdicht, maar ze proberen het volgens mij niet eens. Want een nieuwe patch maakt 'oude' maphack programma's waardeloos want die moeten dan weer geüpgrade worden. Constant patches uitbrengen is dus een goede oplossing en dit kost praktisch niks want de uitrol van de patches gaat via p2p/Torrent.

De balance is nu opzicht goed geregeld, nu de cheats nog aanpakken. Het is zo jammer dat CoH een van de beste RTS games is, want het kan gewoon nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
madmaxnl schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:08:
Er is niks van te merken dat CoH een economisch rendabele reeks is. Immers is de support voor die game praktisch nul. Maphack is weer in zijn volle glorie terug en ik raad THQ dan ook gewoon aan om FoW(Fog of War) uit te zetten. Blijkbaar zijn ze bij THQ niet instaat een fatsoenlijk anti-cheat mechanisme in te bouwen. Opzicht is dat begrijpelijk want niks is waterdicht, maar ze proberen het volgens mij niet eens. Want een nieuwe patch maakt 'oude' maphack programma's waardeloos want die moeten dan weer geüpgrade worden. Constant patches uitbrengen is dus een goede oplossing en dit kost praktisch niks want de uitrol van de patches gaat via p2p/Torrent.

De balance is nu opzicht goed geregeld, nu de cheats nog aanpakken. Het is zo jammer dat CoH een van de beste RTS games is, want het kan gewoon nog beter.
Euh, geen support geven is veel goedkoper dan wel heel veel support geven........

[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 29-07-2011 04:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Meen je dat nou ? Dôh :) Maar wat ik bedoelde was dat als iets rendabel is dat je dit ook zo wilt houden d.m.v. een vervolg. Starcraft heeft bijvoorbeeld een extreme goede support m.b.t. anti-cheats, balance, connection, servers etc. Hierdoor spelen enorm veel mensen het en is het economisch een kaskraker vanjewelste. CoH zou als het ook een goede support zou hebben veel beter lopen dan dat het nu doet. Veel mensen hebben de game maar toch zie je niet heel veel mensen online maximaal 8000. Veel mensen stoppen en of spelen het niet meer omdat ze gefrustreerd raken van al die kut dingen zoals; map hack, balance, slecht connection(NAT) en het ontbreken van een degelijk matchmaking system. Ik ken veel mensen die al zijn gestopt en in 50% van de gevallen zijn deze personen is overgestapt op Starcraft.

Ze grappen altijd over hoe lang het wel niet duurt voordat je een goede 4vs4/3vs3 match hebt gevonden. Uit ervaring kan ik je zeggen dat één uur wachten geen uitzondering is. Ik heb het natuurlijk wel over een goede 4vs4/3vs3 match wat betekent >level14 geen Scheldt en Hochwald Gap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

De grootste ergernis vind ik zelf het gebrek aan online saven. Age of Empires heeft dit al, en er hoeft maar 1 nanoseconde iets te gebeuren met de verbinding of je hebt een paar uur vergooid. Regelmatig gebeurd ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Een online game saven? Waar is dat voor nodig dan? Een lange pot is iets meer dan een uur. Gemiddeld gezien misschien 30 minuten. Ik zie er het nut niet van in... Duren games bij AoE niet veel langer?

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 29-07-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
madmaxnl schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 04:38:
Meen je dat nou ? Dôh :) Maar wat ik bedoelde was dat als iets rendabel is dat je dit ook zo wilt houden d.m.v. een vervolg. Starcraft heeft bijvoorbeeld een extreme goede support m.b.t. anti-cheats, balance, connection, servers etc. Hierdoor spelen enorm veel mensen het en is het economisch een kaskraker vanjewelste. CoH zou als het ook een goede support zou hebben veel beter lopen dan dat het nu doet. Veel mensen hebben de game maar toch zie je niet heel veel mensen online maximaal 8000. Veel mensen stoppen en of spelen het niet meer omdat ze gefrustreerd raken van al die kut dingen zoals; map hack, balance, slecht connection(NAT) en het ontbreken van een degelijk matchmaking system. Ik ken veel mensen die al zijn gestopt en in 50% van de gevallen zijn deze personen is overgestapt op Starcraft.

Ze grappen altijd over hoe lang het wel niet duurt voordat je een goede 4vs4/3vs3 match hebt gevonden. Uit ervaring kan ik je zeggen dat één uur wachten geen uitzondering is. Ik heb het natuurlijk wel over een goede 4vs4/3vs3 match wat betekent >level14 geen Scheldt en Hochwald Gap.
Sorry maar je mist het punt wat, je gaat er automatisch vannuit dat ondersteuning langere player base oplevert. Dat kan wel maar dat levert je GEEN GELD OP. Het enige waaran met CoH wordt verdiend is du PURE VERKOOP en alleen de verkoop. Al die problemen die jij opnoemd hebben er helemaal niks mee te maken en te doen. Wat blizzard doet kost ze klauwen met geld en is dan ook het enige bedrijf. Jij zuigt hier wat uit je duim en denkt dat dat CoH het beter gaat doen? Heb je wel is naar cijfers gekeken? 8000 mensen standaard online, doe dat is maal 24x en je hebt de player base. Das nog echt wel veel voor een oude game.

Daarnaast als mensen een spel spelen daar verdient een bedrijf NIKS AAN. Je haalt dat echt de hele tijd door elkaar. ALs iedereen die CoH had gekocht nooit het spel had gespeeld denk je dat THQ dat iets had uitgemaakt? Nee, het gaat hun om het GELD. Niet om de player base. Daarnaast is het enige waar jij aan denkt een soort van slechte competitieve scene, de hardcore scene is veels te klein om interessant te zijn. OVerigens bestaat er geen goede 3v3 of 4v4 dan ben je ook een casual speler.

Maar als mensen je spel langer spelen maak je niet meer winst. Je kan erbij halen wat je wilt maar zo werkt het nou eenmaal. En alles met blizzard gaan vergelijken is vrij zinloos. Blizzard heeft onbeperkt geld dat maakt het leven wat makkelijker.

Maar goed om het nog een keer echt duidelijk te maken.
De casual game markt is veel en veel groter dan hardcore gaming(ik hou deze termen maar even aan)
Online clan gebeuren(serieus) is ook veel kleiner dan de casuals die samen met wat vriendjes PC willen gaan stompen(willekeurig welke game).
En als laatst, THQ MAAKT WINST OP DE VERKOOP. Niet als mensen het spel spelen, dat kost ze geld omdat ze servers in de lucht moeten houden. Het best was voor THQ geweest als iedereen CoH koopt en verder dat hele spel nooit zou opstartten.

Overigens snap ik je frustraties met CoH, van maphacks. Maar je argument is gewoon fout(sorry). Support heeft niks met winst en verkopen te maken. Ook de hoeveelheid spelers die het spel spelen is geen factor(tenzij mmorpg).

En ik vind een player base van ongeveer 2miljoen spelers(wat jij zegt) erg veel nog voor een oud spel.
Maar het punt wat je maakt met ondersteuning = winst is gewoon redelijk onzin(sorry ik snap wat je bedoelt maar die vlieger gaat niet echt op).

EN hoe je langer dan een uur bezig kan zijn met een potje CoH?....You're doing it wrong! :+ . Interne save?.....de meeste games zijn binnen 20-30 minuten voorbij en das een ruime schatting. ALs je echt goed gaat 45 min.

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 29-07-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
FireFoz schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:49:
Zijn er nog een beetje leuke nieuwe alternatieven voor coh? Wat ik in coh altijd een beetje miste was de mogelijkheid van echte grote veldslagen a la c&c
Heb je al eens gekeken naar Men of War? Dan wel MoW:AS, de anderen zijn niet zo leuk (buggy).
Daar is tenminste wel direct control goed te gebruiken.

CoH is in vergelijking met dat een stuk meer arcade. Ik ben meer van het realisme; jammer dat MoW:AS bij de meesten nog onbekend is waardoor de playerbase ook niet groot is.

[ Voor 17% gewijzigd door Bolletje op 29-07-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Voor mensen die twijfelen of map hack weer vollop in de roulatie is:
http://www.2shared.com/file/ITzAz0bg/temp.html
Zijn twee snipers retreaten vlak voordat ze in mijn cloaked ambush lopen.

PS let niet op mijn slechte spelen :(

[ Voor 9% gewijzigd door madmaxnl op 30-07-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Vos schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:14:
Een online game saven? Waar is dat voor nodig dan? Een lange pot is iets meer dan een uur. Gemiddeld gezien misschien 30 minuten. Ik zie er het nut niet van in... Duren games bij AoE niet veel langer?
Je moet eten, je wil het spel even stoppen? Backup voor als het er uitknalt? Er kan toch altijd iets zijn waardoor je even echt wil saven iv alleen even pauzeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
MsG schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 14:30:
[...]

Je moet eten, je wil het spel even stoppen? Backup voor als het er uitknalt? Er kan toch altijd iets zijn waardoor je even echt wil saven iv alleen even pauzeren?
Nou eerlijk gezegd als ik ga eten ga ik geen game spelen dus dat is je eigen domme schuld dan(ik kom het online ook bij andere games, zat vaak als "excuus" tegen maar dat is het niet echt). Eruit knallen gebeurd eigelijk zelden, en daar helpt saven niet voor. Dan moet je om de 5 minuten saven of iets. Als je een game als Civ online speelt of Age of empires 2 snap ik dat je wilt saven. Maar bij CoH vind ik het wat vergezocht aangezien de potjes er niet lang genoeg voor duren. Alleen 4v4 maar dat is ook een beetje een kansloze onderneming. Tegen vreemden ga je je game sowiezo niet saven. Misschien voor de co-op functies kan het handig zijn want dat speel je nog met vrienden maar die scenario's duren ook allemaal niet echt lang. Alleen voor 4v4 zou het bruikbaar zijn maar dan nog, zelfs die games zitten onder een uur.

[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 30-07-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dan speel je 3vs3 met 5 onbekenden en dan save je de game...dan moet je daarna al die 5 mensen weer opzoeken? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Waarschijnlijk dat hij het daarom ook over comp stomp games heeft. Waar je dus met een x aantal mensen tegen AI speelt. Is geen reet aan, maar er zijn mensen die het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
madmaxnl schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 17:35:
Waarschijnlijk dat hij het daarom ook over comp stomp games heeft. Waar je dus met een x aantal mensen tegen AI speelt. Is geen reet aan, maar er zijn mensen die het doen.
Sterker nog het is de meerderheid. Of camp mappen zodat je elkaar 2 uur met arty kan bestoken. Maar sowieso is unranked bij CoH populaider dan ranked.

(overigens persoonlijk vindt ik comp stompen ook 8)7 als je online speelt)

[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 30-07-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Postius schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 19:21:
Of camp mappen zodat je elkaar 2 uur met arty kan bestoken.
Jammer genoeg heb ik die tijden ook gekend, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Postius schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 16:22:
[...]

Nou eerlijk gezegd als ik ga eten ga ik geen game spelen dus dat is je eigen domme schuld dan(ik kom het online ook bij andere games, zat vaak als "excuus" tegen maar dat is het niet echt). Eruit knallen gebeurd eigelijk zelden, en daar helpt saven niet voor. Dan moet je om de 5 minuten saven of iets. Als je een game als Civ online speelt of Age of empires 2 snap ik dat je wilt saven. Maar bij CoH vind ik het wat vergezocht aangezien de potjes er niet lang genoeg voor duren. Alleen 4v4 maar dat is ook een beetje een kansloze onderneming. Tegen vreemden ga je je game sowiezo niet saven. Misschien voor de co-op functies kan het handig zijn want dat speel je nog met vrienden maar die scenario's duren ook allemaal niet echt lang. Alleen voor 4v4 zou het bruikbaar zijn maar dan nog, zelfs die games zitten onder een uur.
Nou ik heb vaak genoeg potjes van 2 uur of meer gehad met CoH. Waarom moet het iets als "schuld" zijn bij eten. het is toch gewoon een handigheid waar een game op in kan spelen? Elke noemenswaardige RTS heeft online save, behalve CoH. maar goed wie weet in een volgende versie.

En ja ik speel vaak met bekenden tegen elkaar of met bekenden tegen CPU. Ik bepaal zelf wel of dat wat aan is :). Ik heb weleens tegen onbekenden gespeeld, maar dan was het óf zwaar ingemaakt worden, of van die lui die dan ineens dropten.

[ Voor 8% gewijzigd door MsG op 31-07-2011 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
MsG schreef op zondag 31 juli 2011 @ 01:50:
Elke noemenswaardige RTS heeft online save, behalve CoH. maar goed wie weet in een volgende versie.
Starcraft II volgens mij toch niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
MsG schreef op zondag 31 juli 2011 @ 01:50:
[...]

Nou ik heb vaak genoeg potjes van 2 uur of meer gehad met CoH. Waarom moet het iets als "schuld" zijn bij eten. het is toch gewoon een handigheid waar een game op in kan spelen? Elke noemenswaardige RTS heeft online save, behalve CoH. maar goed wie weet in een volgende versie.

En ja ik speel vaak met bekenden tegen elkaar of met bekenden tegen CPU. Ik bepaal zelf wel of dat wat aan is :). Ik heb weleens tegen onbekenden gespeeld, maar dan was het óf zwaar ingemaakt worden, of van die lui die dan ineens dropten.
Ja maar ik zou echt niet weten hoe je zolang over een potje doet. Ik denk niet dat de developers er rekening mee hebben gehouden dat mensen hun spel zo zouden verkr anders zouden spelen. Ik weet echt niet hoe je aan 2 uur komt bij CoH. Zelfs 4v4 duren niet zolang. Compstomps ook niet. Je bent dan echt alleen maar in je basis aan het campen en artilerry aan het maken of iets?

En noem nog is een noemenwswaardige RTS waar je kan saven online? Want geen enkele heeft het. Geef dan in ieder geval nog een argument.

EN je mag altijd spelen hoe en tegen je wilt of waar je lol aan wilt beleven. Maar echt eerlijk waar, ik heb echt lang CoH gedaan online(800-900 games totaal denk ik, waarvan minimaal 50% ranked) maar 2 uur red je gewoon niet. Of je doet het echt heel erg verkeerd of iets. Dus van daaruit snap ik niet waarom online saven handig zou zijn.

AoE2 inderdaad, maar die is 10+jaar oud. Idem voor stronghold die is 7 jaar oud geloof ik. Ik denk dat ik wel weet hoe je aan zulke lange potjes komt. Ik heb ook gewoon vrienden die houden van lekker campen in je basis en wachtten tot je een heel groot leger hebt.

@2hieronder: Speel je dan wel een ranked map of alleen de noob mappen met maar 2 choke points dus dan wordt het een arty camp fest. De enige goede mappen in CoH zijn de ranked mappen. Je moet die andere mappen ook eigelijk niet spelen. Het enige wat je daar doet is campen bij 1 van de 2 chokepoints op de map en massive long range arty bouwen. Dodelijk saaie potjes CoH zijn dat. Neem een goede map, je potjes worden er echt veel leuker van(je moet zowaar wat doen dan). Je kan bij unranked games ook ranked mappen selecteren. Echter zijn de mappen met 1 of 2 chokepoints erg populair onder de noobs/casuals. DIt omdat je lekker kan kampen, niks hoeft te doen en een beetje met arty schieten. Hoe hard kan je CoH verk......

Maar goed als je op een ranked map speelt, dan kunnen die potjes zelden langer dan een uur duren. CoH is een dynamisch tactisch spel. Wat 95% draait om de veldslagjes zelf over heel de map. En waarin Olie de cruciale rescource is. Maar juist als je een chokepointmap hebt dan wordt de complete dynamiek van CoH Kapot gemaakt. De allies moeten met die eerste 3/4 riflemen meteen 50 topt 75% van de map kunnen cappen. Als Axis is het juist wer de bedoeling in het begin minimaal 1 groot olie punt te krijgen en je eerste Pio's niet dood te laten gaan tegen die rifles. Zo krijg je een veel leuker kat en muis spel, ook op de map. Wat veel dynamischer is mobieler is en veel leuker. Maar goed zoals gezegd, op unranked worden alleen maar de noob maps gespeeld, dus weinig kans. Unranked op een ranked map tegen iemand die even goed is levert echt brilliante potjes op. Qua gameplay loopt CoH imo niet ver achter bij starcraft 2 alleen zoveel mensen doen het zo fout......(als ze lol hebben prima hoor, maar alles wat gaaf is aan CoH wordt eruit gesloopt op mappen als Lyon, Vire river en de andere noob mappen).

Oke hill 331 is wel tof. Dan zat je met wat betere mensen, en dan heb je wel is langere potjes. Maar dan nog. Das uitzondering.

[ Voor 43% gewijzigd door Postius op 03-08-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ja als je niet per se supersnel wil winnen maar gewoon een beetje relaxed. Ik zal het eens bijhouden, maar zelfs dan is kunnen saven imo gewoon handig, maar prima, blijkbaar vinden veel mensen het niet handig.

AoEII had het al, dat is ook zo'n platgespeeld spel door iedereen. Stronghold ook geloof ik. Voor de rest speel ik niet zoveel verschillende RTS'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 19:40
Ik heb anders vaak genoeg 2 vs 2 en 3 vs 3 potjes gehad die dik 4 uur duurden puur omdat beide partijen niet op wouden geven en de games belachelijk gebalanced waren. Meestal was ik dan samen met bekenden de allies zijde, als wij axis waren liepen we te makkelijk over tegenstanders heen.

Vaak niet eens met artyrommelen, maar gewoon ene keer grond winnen en dan weer wat verliezen. We hebben potjes gespeeld waarbij we dregen helemaal alles te verliezen maar toch na een uur ploeteren weer terugkwamen om vervolgens alsnog te winnen.

Compstompgames moet je binnen een uur uitspelen eerlijk gezegd. Ranked heb ik maar heel weinig gespeeld omdat ik liever met bekenden bleef spelen. Toen het rankingsysteem werd aangepakt was ik allang vrijwel gestopt met het spelen van CoH. Speel nu ook maar HEEL af en toe potje, maar de laatste duurde gelijk alweer ruim 2 uur tegen een stel artillerycampers op Vire River, viel nogal tegen dat ik de overkant van het water niet kon houden aan het begin (krijg je als je lang niet speelt) maar toch weet te winnen.
MsG schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:16:
Nou ja als je niet per se supersnel wil winnen maar gewoon een beetje relaxed. Ik zal het eens bijhouden, maar zelfs dan is kunnen saven imo gewoon handig, maar prima, blijkbaar vinden veel mensen het niet handig.
Meeste lange potjes bij ons waren niet relaxed, maar 3-4 uur aan blok zware potjes spelen waar je amper drinken kan halen en naar de wc kan omdat je dan verliest :P
Postius schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:00:
@2hieronder: Speel je dan wel een ranked map of alleen de noob mappen met maar 2 choke points dus dan wordt het een arty camp fest. De enige goede mappen in CoH zijn de ranked mappen.
Bij voorkeur speelden we open mappen, 3 vs 3 bij voorkeur 'Hill 331' en bij 2 vs 2 liever 'Rails and Metal' en kan zo snel niet op de andere namen komen. Vooral heel veel Hill 331 gespeeld hier.

edit:
Ik moet er wel bij zeggen dat we bewust op zoek gingen naar goede tegenstanders, dat kan ook de lange potjes verklaren.

[ Voor 34% gewijzigd door Suicyder op 03-08-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Speel je dan VP games? Of annihilation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik speel zelf vaak annihilation met vrienden, ook vaak gedownloade maps. En dan heb je idd net als hierboven gezegd wordt dat je soms praktisch verloren hebt, maar met een klein groepje toch weer groot wordt om vervolgens een genadeslag te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Meestal annihilation, VP games kunnen niet zo lang duren tenzij je een map met 4 VP's hebt en beide teams niets weggeven, maar dat is vrijwel niet mogelijk.

Eerlijk gezegd vind ik VP games ook niet zo leuk, omdat als je helemaal klein gemaakt bent eigenlijk nooit meer 100% terug kan komen om alsnog terug te slaan, omdat je VP's dan (vrijwel) op zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door Suicyder op 03-08-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:28
Mensen ik heb een serieus probleem met dit spel :(

In het begin kreeg ik te maken met resolutie (Samsung 19 inch 1440x900) krijg ik de onderste balk niet te zien ;(

Nu is dat ineens wel goed maar nu zie ik als ik online spel alleen maar zwart soms zie ik mannetje.Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat is het verschil...VP of annihilation. Ik speel nagenoeg enkel VP spellen, is meer tactisch imo. Annihilation is vaak ingraven en 'wachten', dat vind ik niet leuk. Maar ieder zijn ding he :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Vos schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:58:
Dat is het verschil...VP of annihilation. Ik speel nagenoeg enkel VP spellen, is meer tactisch imo. Annihilation is vaak ingraven en 'wachten', dat vind ik niet leuk. Maar ieder zijn ding he :).
Mwoa... ik heb een hekel aan ingraven, hetgeen wat wij deden was dus constant pushen en je units gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Suicyder schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 23:58:
[...]

Mwoa... ik heb een hekel aan ingraven, hetgeen wat wij deden was dus constant pushen en je units gebruiken.
Ingraven met VPs werkt niet, dan moet jij je dus op drie plaatsen in gaan graven. De tegenstander zal dan samen werken om zich op één van deze plaatsen te focussen en je te breken waardoor je meer zal verliezen dan de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Suicyder schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:26:
Meestal annihilation, VP games kunnen niet zo lang duren tenzij je een map met 4 VP's hebt en beide teams niets weggeven, maar dat is vrijwel niet mogelijk.

Eerlijk gezegd vind ik VP games ook niet zo leuk, omdat als je helemaal klein gemaakt bent eigenlijk nooit meer 100% terug kan komen om alsnog terug te slaan, omdat je VP's dan (vrijwel) op zijn.
Juist in VP maak je een betere kans om terug te komen dan in annihilation. Bij anni kan je veel makkelijk ingraven en chokepoints holden. Bij VP kan je dat niet veroorloven.

[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 04-08-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Juist niet, in een annihilation game heb je meer kans op een comeback dan in een VP game. Tevens is er meer kans op een comeback met de Axis dan met de Allies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken iemand die zit in de ladder in de top 4000. Is dat goed? Hoeveel actieve spelers zijn er nog. Zijn er verschillende servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Top 4000? Dat stelt niks bijzonders voor :-). 1vs1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:38:
Top 4000? Dat stelt niks bijzonders voor :-). 1vs1?
In 1v1. Hij zei dat hij 4000ste is van de xxxxxxxx

Kon niet plaatsen of het goed is of niet want ik weet niet hoeveel actie spelers er zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wat voor level ben je dan...rond de 10? Wat is goed he...je zit wel bij de bovenlaag qua spelers. Denk dat er 60/70.000 man ranked zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Ranked tel je pas mee op het moment dat je in de top 100 speelt of een combinatie rank hebt die gelijkwaardig is. Voorbeeld: iemand is met USA, Brit, PE en Wehr respectievelijk plaats 120, 140, 110 en 130. Iemand anders is bijvoorbeeld met USA, Brit, PE en Wehr respectievelijk plaats 500, 600, 60 en 90. Beiden spelers kunnen ongeveer tot het zelfde kaliber worden gerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 07:52
Andere mensen ook last van login problemen ? Hij vraagt nu iedere keer om de DVD, vervolgens kan ik inloggen en krijg 9 van de 10 keer de melding dat mijn profile busy is ? 8)7 Heel af en toe lukt het nog wel om in te loggen en online te spelen, met zo te zien zat mensen die nergens last van hebben

edit: zie nu op de http://www.companyofheroes.com/ het volgende:

Post-Maintenance Problems
Fri, 08/19/2011 - 03:07 PM | by Noun

It's come to our attention that since our server maintenance some users have been having issues connecting to our servers and playing the game. We have discussed the issue with the company who administers our servers and they have found and corrected a problem that we believe was causing these issues. This fix may take awhile to propagate out over the network, and we thank you for being patient during this time.

If you continue to have trouble please post your issues in this thread on the topic in our forums. If the problem then goes away, please also post that as an update so we know if you're still having an issue. There is also a thread with community members providing work-around-solutions to the issues that they have experienced which would be worth trying.

Once again thank you for your patience.

Afwachten maar tot dit gefixed is ...... :'(

[ Voor 62% gewijzigd door mdouble op 21-08-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:54
Ik heb sinds een week een nieuwe PC met ATI 6770 kaart.
Alleen heb ik nog steeds last van die zwarte randen rond mijn scherm.
Ik heb bij ATI CCC de scaling al op 0% gezet, maar dat helpt niet. Ik denk dat het aan de refreshrate ligt. Mijn monitor doet iig 60Hz, maar in het spel kan ik het niet instellen ook niet in de config file.

Iemand een oplossing?
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste