Ja, ik heb een goede oplossing, koop een NVIDIA kaartLee245 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:51:
Ik heb sinds een week een nieuwe PC met ATI 6770 kaart.
Alleen heb ik nog steeds last van die zwarte randen rond mijn scherm.
Ik heb bij ATI CCC de scaling al op 0% gezet, maar dat helpt niet. Ik denk dat het aan de refreshrate ligt. Mijn monitor doet iig 60Hz, maar in het spel kan ik het niet instellen ook niet in de config file.
Iemand een oplossing?
Eh ik heb net die company of heroes uitbreiding gekocht via hun Company of Heroes: Tales of Valor. Ik heb dus die serial via steam geactiveerd maar in spel kan ik die uitbreiding nog niet spelen.
Dus ik voer die key in is die daar niet geldig
Ik zie alleen bij steam nu Company of heroes retail staan.
Nu nog een oplossing waarvoor ik geen geld kwijt benM4DMan schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:52:
[...]
Ja, ik heb een goede oplossing, koop een NVIDIA kaart
Hmmm, ik weet niet of je vraag uberhaupt in dit topic thuis hoort, maar heb je misschien een printscreen van je probleem?Lee245 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:05:
[...]
Nu nog een oplossing waarvoor ik geen geld kwijt ben

"via hun" Via wie?Amdwarrior schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:55:
Eh ik heb net die company of heroes uitbreiding gekocht via hun Company of Heroes: Tales of Valor. Ik heb dus die serial via steam geactiveerd maar in spel kan ik die uitbreiding nog niet spelen.
Heb je Tales of Valor wel op steam gekocht? Zo niet, dan moet je hem enkel ingame activeren.
Zo heb ik enkel de retail in steam en de 2 uitbreidingen als niet-steam. Niet heel handig maar ja.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Na 2 games zit je in de top 4000 dus dan ben je nog steeds een noob lol. 1 win en je zit al hoger xD )zo ongeveer' 1v1 als je binnen de 1000 zit ben je aardig en boven de 200 alleraardigst. Boven de 100 begint het wel echt goed te worden maar dit is toen ik nog speelde dus alweer lang terug. Ik denk dat alleen maar minder mensen het zijn gaan doen. Of je moet het over CoH online hebben dat recentelijk is gestopt.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:17:
Ik ken iemand die zit in de ladder in de top 4000. Is dat goed? Hoeveel actieve spelers zijn er nog. Zijn er verschillende servers?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Nee, maar het komt vaker voor bij games icm een ATI kaart. Ik had het pas ook bij GTA IV, maar daar kon je makkelijk de refreshrate wijzigen en toen was het probleem weg.M4DMan schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:11:
[...]
Hmmm, ik weet niet of je vraag uberhaupt in dit topic thuis hoort, maar heb je misschien een printscreen van je probleem?
Het spel staat op full HD resolutie, net als mijn monitor. Alleen zitten er nog zwarte randen omheen en wordt het beeld als het ware iets verkleint.
Edit:
Like this

[ Voor 9% gewijzigd door Lee245 op 22-08-2011 17:38 ]
http://www.gamersgate.co....-of-heroes-tales-of-valorMsG schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:31:
[...]
"via hun" Via wie?
Heb je Tales of Valor wel op steam gekocht? Zo niet, dan moet je hem enkel ingame activeren.
Zo heb ik enkel de retail in steam en de 2 uitbreidingen als niet-steam. Niet heel handig maar ja.
Daar dus eerst via steam geactieveerd daar doet ie het dus. maar in het spel zelf niet

Hmmm heel apart.. Ben weer geneigd iets te zeggen over ATI maar ik hou me inLee245 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:37:
[...]
Nee, maar het komt vaker voor bij games icm een ATI kaart. Ik had het pas ook bij GTA IV, maar daar kon je makkelijk de refreshrate wijzigen en toen was het probleem weg.
Het spel staat op full HD resolutie, net als mijn monitor. Alleen zitten er nog zwarte randen omheen en wordt het beeld als het ware iets verkleint.
Edit:
Like this
[afbeelding]
Klik hier voor info
[ Voor 10% gewijzigd door M4DMan op 23-08-2011 07:23 ]
Wist ik eigenlijk al, maar het helpt niet. Ligt denk echt aan die refreshrate.M4DMan schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:21:
[...]
Hmmm heel apart.. Ben weer geneigd iets te zeggen over ATI maar ik hou me inAnyways, ik heb hier een artikel gevonden, misschien dat het iets helpt.. Het heeft blijkbaar met underscan/overscan te maken, refresh rate leek me al heel erg sterk aangezien dat alleen het aantal verversingen aangeeft
(officieel hoort deze vraag hier niet thuis!!)
Klik hier voor info
Toch bedankt
Geen probleem.. Ik raad je aan deze vraag te stellen in het ATI topic onder Videokaarten in het forum.. Dit is toch echt een technische issue en heeft niet zozeer met CoH te makenLee245 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:03:
[...]
Wist ik eigenlijk al, maar het helpt niet. Ligt denk echt aan die refreshrate.
Toch bedankt
Met andere games heb ik het niet, dus het zal toch wel enigszins met COH te maken hebben.M4DMan schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:12:
[...]
Geen probleem.. Ik raad je aan deze vraag te stellen in het ATI topic onder Videokaarten in het forum.. Dit is toch echt een technische issue en heeft niet zozeer met CoH te makenGood luck !
Thanks!
Dit heeft met meerdere factoren te maken.
Je TV kan blijkbaar geen fequentie van 60 hz aan, helaas genoeg kan je in CoH (en meeste andere games) deze niet instellen op 59 Hz wat je TV eigenlijk is (vooral Philips binnenwerken hebben dit).
Je TV kan blijkbaar geen fequentie van 60 hz aan, helaas genoeg kan je in CoH (en meeste andere games) deze niet instellen op 59 Hz wat je TV eigenlijk is (vooral Philips binnenwerken hebben dit).
Verwijderd
Zucht, eindelijk.........heb glasvezel van de kpn sinds gister icm met de Thomson TG789(i)vn.
Nu eindelijk de mogelijkheid van portforwarding!!!!
Jarenlang gespeeld met de bekende "nat-negotiation problems" omdat ik door mijn itv gebonden was aan deze modem. Nu kan ik eindelijk de meesten connecten!!!
Dus mochten er meerderen zijn die door de glasvezel nu een ander modem hebben ontvangen (en inmiddels de moed opgegeven hadden te forwarden), ff opnieuw poortjes vrijgeven en knallen!!
Moest dit stukje enthousiastme ff kwijt
Nu eindelijk de mogelijkheid van portforwarding!!!!
Jarenlang gespeeld met de bekende "nat-negotiation problems" omdat ik door mijn itv gebonden was aan deze modem. Nu kan ik eindelijk de meesten connecten!!!
Dus mochten er meerderen zijn die door de glasvezel nu een ander modem hebben ontvangen (en inmiddels de moed opgegeven hadden te forwarden), ff opnieuw poortjes vrijgeven en knallen!!
Heb het spel sinds kort ook weer. Leuk om online te spelen! Ben alleen nog beetje te noob volgens mij
. Wie wil het mij leren
Verwijderd
ik zou zeggen blijf oefenen en leer van je 1 vs 1 potjes.Brik schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:03:
Heb het spel sinds kort ook weer. Leuk om online te spelen! Ben alleen nog beetje te noob volgens mij. Wie wil het mij leren
En bekijk eens wat replays op http://www.gamereplays.org/companyofheroes/
Ik heb zelf CoH, iemand anders ook maar we kunnen met geen mogelijkheid via LAN spelen... oplossingen?
Hamachi een optie?acidd91 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:03:
Ik heb zelf CoH, iemand anders ook maar we kunnen met geen mogelijkheid via LAN spelen... oplossingen?
Maar dit kwam dus puur doordat je een nieuw modem hebt ontvangen? Zit hier nog altijd met een Thomson TG789vnVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:21:
Zucht, eindelijk.........heb glasvezel van de kpn sinds gister icm met de Thomson TG789(i)vn.
Nu eindelijk de mogelijkheid van portforwarding!!!!![]()
![]()
![]()
Jarenlang gespeeld met de bekende "nat-negotiation problems" omdat ik door mijn itv gebonden was aan deze modem. Nu kan ik eindelijk de meesten connecten!!!![]()
![]()
Dus mochten er meerderen zijn die door de glasvezel nu een ander modem hebben ontvangen (en inmiddels de moed opgegeven hadden te forwarden), ff opnieuw poortjes vrijgeven en knallen!!![]()
Verwijderd
Ja puur een nieuwe modem die je krijgt bij KPN-glasvezel.peakaboo schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:04:
[...]
Maar dit kwam dus puur doordat je een nieuw modem hebt ontvangen? Zit hier nog altijd met een Thomson TG789vn
Heb alles maar dan ook echt ALLES geprobeerd om de poorten forwarden maar niets hielp.
KPN heeft de modems tot en met de TG789VN zo dichtgetimmerd dat je met COH alleen maar de volgende meldingen krijgt bij de meeste servers: "nat nogitiation problem". Ik denk dat je hooguit maar 10% van alle servers/games kunt connecten.
Ik heb interactieve tv van kpn dus kon ook geen andere modem aanschaffen dus was er gewoon gebonden aan.
En ook ik heb veel via Hamachi gespeeld. Wel de 1.1 versie (erg oude) want alleen deze werkte bij mij.
1 nadeel van hamachi is dat je ranking niet werkt omdat je met een Lan-game bezig bent.
kort samengevat: Heb je geen itv van kpn dan snel een andere modem/router kopen
Heb je wel itv van kpn? You're doomed

Wij willen met wat man op een LAN CoH spelen, dus enkel multiplayer games...dan heeft iemand toch genoeg aan alleen ToV? Om alle fracties te spelen?
Heb zelf alle 3 de versies dus weet zo niet wat losse versies precies kunnen
. Weet dat ze campaigns e.d. toevoegen.
Heb zelf alle 3 de versies dus weet zo niet wat losse versies precies kunnen
[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 11-10-2011 11:47 ]
Verwijderd
Geen idee, maar als het goed is komt COH compleet op steam in de aanbieding voor een paar euro voorbij. Opletten deze week en weekend dus met de THQ aanbiedingen.
Ja ik zag hem al in de aanbieding voorbij komen op steam dus vandaar dat we nu ook interesse hebben. Maar ik ben enige die hem heeft...
ToV is 6,66
OF is 4.66
CoH is 5.33
Complete pack 16.65
ToV is 6,66
OF is 4.66
CoH is 5.33
Complete pack 16.65
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 11-10-2011 12:34 ]
Verwijderd
Idd je hebt de gold-edition via steam voor weinig dacht ik. Deze was sinds COHO ermee stopte al in de bingoVos schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:34:
Ja ik zag hem al in de aanbieding voorbij komen op steam dus vandaar dat we nu ook interesse hebben. Maar ik ben enige die hem heeft...
ToV is 6,66
OF is 4.66
CoH is 5.33
Complete pack 16.65
Verwijderd
ze hebben nu inderdaad al korting, alleen het kan dus zijn dat het nog deze week in een speciale dagaanbieding komt die nog meer korting geeft.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2011 13:00 ]
ik heb de "gold edition" voor 5 euro bij freerecordshop.
Na jaren CoH te hebben gespeeld (sinds de release) kap ik ermee. Speel op redelijk hoog niveau 1v1 (lvl 16), en begon me al steeds meer op te vallen dat mijn tegenstanders steeds leken te weten wat ik van plan was...
Nou dat was dus ook zo, maphack in CoH is ech kinderlijk eenvoudig te gebruiken. Aangezien ik van Relic ook geen verdere support verwacht qua anticheat tools is het dus over. Heel erg jammer want het is een fantastisch spel, ook na al die jaren
Nou dat was dus ook zo, maphack in CoH is ech kinderlijk eenvoudig te gebruiken. Aangezien ik van Relic ook geen verdere support verwacht qua anticheat tools is het dus over. Heel erg jammer want het is een fantastisch spel, ook na al die jaren
ik doe het gewoon over lan;)
Ben ook de beste niet in CoH hoor, ik speel over lan met mn broer en/of een vriend tegen de pc, leuk zat.
ps: ik speel ook "eastern front"
Ben ook de beste niet in CoH hoor, ik speel over lan met mn broer en/of een vriend tegen de pc, leuk zat.
ps: ik speel ook "eastern front"
[ Voor 60% gewijzigd door TheJukeBox op 18-10-2011 10:54 ]
Die maphack werkt toch niet meer met de nieuwe patch?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Helaas wel dus. 1 google search en je vindt hem al (samen met een thread van weetikveel hoeveel pagina's om de maker te bedanken voor de updateTijgert schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:54:
Die maphack werkt toch niet meer met de nieuwe patch?

Damn... ik vond hem ook direct ja.
Tja, het enige wat je dan nog kunt doen is hem zelf ook gebruiken... of anders enkel tegen de PC spelen...
Het verklaart wel hoe ik ook meerdere keren werd onderschept door precies genoeg units van de juiste soort om mij terug te laten trekken terwijl niemand (behalve een sniper) me heeft zien aan komen...
Tja, het enige wat je dan nog kunt doen is hem zelf ook gebruiken... of anders enkel tegen de PC spelen...
Het verklaart wel hoe ik ook meerdere keren werd onderschept door precies genoeg units van de juiste soort om mij terug te laten trekken terwijl niemand (behalve een sniper) me heeft zien aan komen...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Spelen jullie dut nu nog steeds? Ik ben direct gestopt toen een maat mij haarfijn kon vertellen wat ik in mijn kamp aan het doen was... Is toch geen drol meer aan zo.
Hoe kon hij dan in jouw kamp kijken? Ik speel het zelf niet meer omdat het niveau online veel te hoog is, 1 vs 1 wordt ik veel te snel afgemaakt en als ik bv 3 vs 3 speel heb ik echt het idee dat het team verliest vanwege mij. Ik heb het ook veel offline gedaan maar online is gewoon een heel ander niveau?madmaxnl schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:05:
Spelen jullie dut nu nog steeds? Ik ben direct gestopt toen een maat mij haarfijn kon vertellen wat ik in mijn kamp aan het doen was... Is toch geen drol meer aan zo.
Maphack, je kunt dus gewoon de hele map zien.
Kan je niet gewoon afspreken dat zowel jij als je tegenstander die maphack niet gebruiken?
Het lijkt me inderdaad niet leuk, namelijk.
Nb. Ik speel alleen tegen vrienden, dus ik weet niet hoe 'nobel' mensen online zijn.
Nb. Ik speel alleen tegen vrienden, dus ik weet niet hoe 'nobel' mensen online zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door anandus op 19-10-2011 09:28 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Als je in de top 100 2vs2 speelt is zoiets moeilijk af te spreken. Het zielige is dat mensen ook in custom games maphacken en in zekeren zin veel vaker als in ranked games, maar het kan ook zijn dat de ranked spelers het beter weten te verbergen door af en toe ook eens iets te doen wat laat lijken dat ze juist geen maphack hebben. Als je het te opvallend doet kun je namelijk gebanned worden als admins de replay te zien krijgen. In de top 100 zul je dus niemand zien die heel erg opvallend maphack gebruikt.
[ Voor 21% gewijzigd door madmaxnl op 19-10-2011 17:38 ]
Zo redeneerde ik dus eerst ook (zelf ook maar gebruiken dan). Maar je voelt je in de praktijk lullig tegenover een tegenstander die MH niet gebruikt, en als je tegenstander het ook gebruikt is er gewoon niets aan eigenlijk. Zo kan je zien waar snipers lopen, waar mijnen liggen etc.Tijgert schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:34:
Damn... ik vond hem ook direct ja.
Tevens heb je, zoals Madmax hierboven ook al postte, nog de dreiging dat je gereport wordt bij gr.org, waarna je gebanned kan worden. Maw soms loop je richting een mijn, en loop je er dus maar expres overheen omdat het anders wel heel erg opvalt.
Al met al is spelen met MH dus ook geen optie voor mij. Jammer maar helaas, geen CoH meer dus
Online mensen en "nobel"...nee dat gaat niet echt samen. Er is sprake van ontzettend slecht gedrag in 1v1 ranked op high level. Zo word ik regelmatig uitgescholden als ik win, en zie je gewoon ontzettend veel mensen die MH gebruiken. Als je ze er dan van beschuldigt wordt het altijd ontkend (totdat je alsnog van ze wint en ze F6+F7 doen voor sync error om hun loss te vermijden).anandus schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:27:
Kan je niet gewoon afspreken dat zowel jij als je tegenstander die maphack niet gebruiken?
Rampzalig dus...
[ Voor 27% gewijzigd door Stoffa op 20-10-2011 10:58 ]
als ik online speel, speel ik met random people tegen ai's en nooit tegen andere players.
*$%#$ MH!
*$%#$ MH!
Ik vind de AI zo dramatisch dat ik wel gewoon tegen mensen speel: Heb weinig last van MH´ers...althans ik kom ze weinig tegen of merk er weinig van dus vind ik het wel prima.
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 20-10-2011 16:24 ]
Oh.. eyeopener... daarom verloor ik snipers als water door een vergiet...Zo kan je zien waar snipers lopen,
Precies, het komt vaak echt gewoon neer op acteren...Stoffa schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:55:
[...]
Maw soms loop je richting een mijn, en loop je er dus maar expres overheen omdat het anders wel heel erg opvalt.
Al met al is spelen met MH dus ook geen optie voor mij. Jammer maar helaas, geen CoH meer dus
Ik ben gestopt met CoH toen voor mij bleek dat MH blijkbaar nog steeds werkte ondanks de patch.
Erg jammer allemaal want het is gewoon een steen goede RTS(zo niet de beste, ja ik heb ook SCII dus ik weet waar ik het over heb), maar Relic en THQ hebben het gewoon verneukt door geen goede marketing campagne tegen aan te gooien om de game ook bij het grote publiek bekent te maken. Verder hebben ze de game via Steam in de koopjes bak gegooid om nog winsten te generen. Mensen kochten de game voor een paar dollar, maar speelde het vervolgens niet actief online omdat de drempel te hoog is en veel dingen niet soepel werken; balance, matchmaking, lobby, patches en het bijna verplicht moeten kopen van de anderen delen voor de units en extra teams. Jammer, jammer en nog eens jammer.
Ik heb een vraag, en sommigen (..?) onder de lezers zullen het misschien een ietwat ' noobish' /suffe vraag vinden maar ik ben nu eenmaal geen expert maar vind gamen gewoon leuk (..en ja, ik ben vrouw)!
Mijn vraag is hetvolgende: Ik speel graag CoH en heb een officiele versie van de game, maar ik wil deze ook op een andere pc installeren zodat ik m op twee verschillende locaties kan spelen. Is dit toegestaan of heb ik dan straks een accountban?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Mijn vraag is hetvolgende: Ik speel graag CoH en heb een officiele versie van de game, maar ik wil deze ook op een andere pc installeren zodat ik m op twee verschillende locaties kan spelen. Is dit toegestaan of heb ik dan straks een accountban?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Be yourself
Kan prima, maar ik zou niet op twee plaatsen tegelijk proberen in te loggen. Alhoewel zelfs dat in mijn ogen niet tot een ban zal leiden al helemaal niet als het vanaf hetzelfde IP aders is.
Je krijgt geen ban : Het zal gewoon niet werken 
Zolang je niet met die 2 PC's tegen elkaar probeert te spelen of samen gaat het wel goed komen !!
Zolang je niet met die 2 PC's tegen elkaar probeert te spelen of samen gaat het wel goed komen !!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Oke mooi, bedankt!
Be yourself
Je kunt niet met hetzelfde account inloggen op 2 pc's tegelijk, maar als je over LAN gaat zou het helemaal goed moeten komenGierP schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:42:
Oke mooi, bedankt!
Joindry, wat voor fout kreeg je, of deed hij helemaal niks ?
kheb je een dm gestuurd Jukebox, in oppsoing fronts (en tales of valor) heb toch enkel de optie om te spelen via internet?
Verwijderd
Helaas ben ik zelf ook een erg grote fan van COH, er bestaat in mijn ogen ook geen mooiere RTS.madmaxnl schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:20:
[...]
Precies, het komt vaak echt gewoon neer op acteren...
Ik ben gestopt met CoH toen voor mij bleek dat MH blijkbaar nog steeds werkte ondanks de patch.
Erg jammer allemaal want het is gewoon een steen goede RTS(zo niet de beste, ja ik heb ook SCII dus ik weet waar ik het over heb), maar Relic en THQ hebben het gewoon verneukt door geen goede marketing campagne tegen aan te gooien om de game ook bij het grote publiek bekent te maken. Verder hebben ze de game via Steam in de koopjes bak gegooid om nog winsten te generen. Mensen kochten de game voor een paar dollar, maar speelde het vervolgens niet actief online omdat de drempel te hoog is en veel dingen niet soepel werken; balance, matchmaking, lobby, patches en het bijna verplicht moeten kopen van de anderen delen voor de units en extra teams. Jammer, jammer en nog eens jammer.
Ben zelf helemaal van de FPS af en dan is dit een heerlijke oplossing
VB: Je denkt heel leuk te flanken, wat zie je te je grootste verbazing: een mg richting de zijkant van de map gericht, geheel niet logisch, en precies op jou gericht. AARRGG!!

Merk ook dat het aantal ervaren spelers met high lvl afneemt dus voor mij gaat de lol er ook af op deze manier. Dus beetje met friends is de enige optie nog helaas
Zoek nog een goed alternatief, heb zelf SC2 al maar ben hier niet kapot van.
Mocht je toch iets tactischer en op kleinschalig niveau willen micromanagen en meer uitdaging zoeken. Ik heb nu Men of War ontdekt en ik vind het door het verhoogde realisme toch eigenlijk weer een stukje toffer dan CoH.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Humm, heb even wat gameplays bekeken en ziet er wel redelijk uit. Zal eens kijkenMsG schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:34:
Mocht je toch iets tactischer en op kleinschalig niveau willen micromanagen en meer uitdaging zoeken. Ik heb nu Men of War ontdekt en ik vind het door het verhoogde realisme toch eigenlijk weer een stukje toffer dan CoH.
Gister toch weer ff 1 pot coh gespeeld, nu was ik er zeker van dat mijn tegenstander MH gebruikt, mijn complete groep panzergrenadiers werd compleet verrast door 2 Shermans Calliope! AAARRGH zo zwaar onmogelijk!!

Verwijderd
Ik verbaas me over hoe vaak er in dit topic wordt geroepen dat er veel MH'ers zijn. De laatste tijd speel ik weer wat vaker (lees, elke avond 1 a 2 potjes) en ik heb nog geen enkele keer het idee gehad dat mn tegenstander MH gebruikte. Ik ben ook wel benieuwd naar de rank waarop dat zo veel voorkomt. Zelf speel ik alleen ranked 1v1 automatch, momenteel rond lvl10/11. En let wel, sommige spelers, waaronder mezelf, draaien op voorhand een mg richting een mogelijk flank, nog voor ze iets gezien hebben.
gister weer lekker geland met broer en een vriend, erg leuke potjes moet ik zeggen! ( tegen AI
)
Gister ook met een vriend 2v2 gedaan, normal en hard AI. Vrij simpel...hij is niet zo goed dus niet te moeilijk
. Maar die AI doet wel gekke dingen hoor. Blobben met 3/4 HMG teams en dat soort gekke dingen. Ze maakten ook geen AT...
Tegen AI spelen is geen zak aan, AI 'speelt vals' doordat ze veel meer manpower binnen krijgen. Tactisch spelen ze enorm slecht. Je kunt er dus makkelijk van winnen, maar er is niks aan.
[ Voor 18% gewijzigd door madmaxnl op 26-10-2011 16:43 ]
Tegen mensen blijft inderdaad vele malen leuker. Speel denk ik per week zo'n 3/4 potjes online, vaak 2v2.
Hier ook 1v1, voor de ladder reset lvl 16, nu iets van 14/15. Niet lullig bedoeld maar ik denk dat op jouw niveau ook wat minder geMH'ed wordt...op dat level wordt er toch een game toch vooral door gebrek aan micro/strategie beslist.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:50:
Ik verbaas me over hoe vaak er in dit topic wordt geroepen dat er veel MH'ers zijn. De laatste tijd speel ik weer wat vaker (lees, elke avond 1 a 2 potjes) en ik heb nog geen enkele keer het idee gehad dat mn tegenstander MH gebruikte. Ik ben ook wel benieuwd naar de rank waarop dat zo veel voorkomt. Zelf speel ik alleen ranked 1v1 automatch, momenteel rond lvl10/11. En let wel, sommige spelers, waaronder mezelf, draaien op voorhand een mg richting een mogelijk flank, nog voor ze iets gezien hebben.
Verwijderd
No offense taken, ik ben het helemaal met je eensStoffa schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:25:
[...]
Hier ook 1v1, voor de ladder reset lvl 16, nu iets van 14/15. Niet lullig bedoeld maar ik denk dat op jouw niveau ook wat minder geMH'ed wordt...op dat level wordt er toch een game toch vooral door gebrek aan micro/strategie beslist.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 22:56 ]
mensen die de AI niet zoveel aan vinden zouden zeker de "eastern front mod" eens moeten proberen..
deze werkt met alle versies(Opposing Fronts, ToV, en CoH), zeker een aanrader,
verder speel ik alleen met mensen die ik ken/vertrouw, tegen AI, en niet met/tegen onbekende mensen, omdat er teveel hackers tussenzitten,
en ik speel ook geen ranked games, ik ben en blijf toch slecht
verder speel ik alleen met mensen die ik ken/vertrouw, tegen AI, en niet met/tegen onbekende mensen, omdat er teveel hackers tussenzitten,
Verwijderd
Is het nog steeds zo dat je als rus met de easternfront mod niet kunt "retreaten"?Fbarmentlo schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:28:
mensen die de AI niet zoveel aan vinden zouden zeker de "eastern front mod" eens moeten proberen..
Ik heb het gespeeld in het begin toen dit nog niet mogelijk was.
nee, die is inmiddels veranderd, en er zijn nog grote veranderingen doorgebracht, teveel om hier even op te noemen, enorm veel verbeteringen
gewoon installeren, en even een berichtje naar me sturen hier op tweakers, dan pakken we een game samen tegen AI, verwijderen kan altijd weer
er zijn nu ook andere bonus-eenheden(Tales Of Valor)
retreaten kan,
limieten op eenheden van commanders en doctrines zijn verhoogd/aangepast,
vele aanpassingen aan de AI(de AI gebruikt nu ook cloaking van snipers/hellcats/PAK's
gewoon installeren, en even een berichtje naar me sturen hier op tweakers, dan pakken we een game samen tegen AI, verwijderen kan altijd weer
er zijn nu ook andere bonus-eenheden(Tales Of Valor)
retreaten kan,
limieten op eenheden van commanders en doctrines zijn verhoogd/aangepast,
vele aanpassingen aan de AI(de AI gebruikt nu ook cloaking van snipers/hellcats/PAK's
Wtf is dit voor zwaar spel
ik heb 5770 in crossfire maar met een beetje scrollen zakt framerate van 60/50 naar onder de 30
Dit spel is toch prima spelbaar op AMD Phenom ii x6 1090t met 8 gig ram?

Volgens mij wil dit zeggen dat de game gewoon slecht scaled... ik heb een 5850, die denk ik wat minder presteert dan 2X5770. Ik heb totaal geen last van framedrops.
Hehe, ja, scalen doet het voor geen meter!Amdwarrior schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:59:
Wtf is dit voor zwaar spelik heb 5770 in crossfire maar met een beetje scrollen zakt framerate van 60/50 naar onder de 30
![]()
Zit hier met een 6990 + 2600k@ 4.6 GHz en haal aan het eind van de ronde/game max 40 FPS...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
ik heb deze klachten totaal niet,
niet gehad op mijn Club 3D HD3850, en ook niet op mijn huidige Asus EAH5570.
geen framedrops, en geen lag
FPS weet ik niet, maar het loopt allemaal soepel, ook met unlimited population(Eastern Front Mod), en 4 sovjet players met veel infanterie(dus veel animaties), gaat het soepel..
heb dan trouwens wel mijn instellingen op laag, anders gaat mijn KPNrouter klagen..
niet gehad op mijn Club 3D HD3850, en ook niet op mijn huidige Asus EAH5570.
geen framedrops, en geen lag
FPS weet ik niet, maar het loopt allemaal soepel, ook met unlimited population(Eastern Front Mod), en 4 sovjet players met veel infanterie(dus veel animaties), gaat het soepel..
heb dan trouwens wel mijn instellingen op laag, anders gaat mijn KPNrouter klagen..
Euh.. wat hebben je (grafische) settings te maken met je internet verbinding? Met alle settings op low is het ook wel logisch dat je met wat oudere hardware het spel prima kunt draaien. Op high/ultra heeft m'n 5850 het er ook moeilijk mee als ik met de camera ga draaien..Fbarmentlo schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:39:
Iemand die nog eens met/tegen deze noob wil spelen?
Ik ben nu ongeveer op het niveau dat ik soms win en soms verlies 1 vs 1 tegen een hard computer.. Ja ik ben slecht, i know...
Ik ben nu ongeveer op het niveau dat ik soms win en soms verlies 1 vs 1 tegen een hard computer.. Ja ik ben slecht, i know...
Coh is wel echt een vet spel ( sorry moest er even uit
)
Speel het nu of met de "eastern front mod" of met "blitzkrieg mod" ( met jagdtigers etc ) of met de "NHC mod"
Deze is eigenlijk meer een fun mod, waarbij je ook german vs german kan spelen en je als je dat wilt wat fun zooi kan instelling ( zoals de ezelshrek ) en natuurlijk the almighty Maus
( en een V2, dat terzijde )
Speel het nu of met de "eastern front mod" of met "blitzkrieg mod" ( met jagdtigers etc ) of met de "NHC mod"
Deze is eigenlijk meer een fun mod, waarbij je ook german vs german kan spelen en je als je dat wilt wat fun zooi kan instelling ( zoals de ezelshrek ) en natuurlijk the almighty Maus
Verwijderd
Ik was weer eens ff een potje skirmish britt aan het spelen en nu valt het mij op dat mijn brittish teamgenoten (cpu expert) bij de eerste deploy van een groep infantery 2 troepen krijgen. Of 1 infant.+ luitanant.
Weet iemand hoe dit kan?Misschien ben ik wel nub maar ik speel nooit met brit :-)
Weet iemand hoe dit kan?Misschien ben ik wel nub maar ik speel nooit met brit :-)
o wacht das steam naam. Das bij mij mrroosen. Heb je toegevoegd vos!
algemeen bekend dat CPU cheat..Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:03:
Ik was weer eens ff een potje skirmish britt aan het spelen en nu valt het mij op dat mijn brittish teamgenoten (cpu expert) bij de eerste deploy van een groep infantery 2 troepen krijgen. Of 1 infant.+ luitanant.
heb ik ook tegen de whermacht.. een whermacht CPU player die een Halftrack maakt, zal er een gratis pioneer unit bij/in krijgen.
zit m in de coding, denk ik
als ik mijn instellingen op high/ultra zet, en ik ga online spelen met meerdere spelers, kan ik een half uur spelen, dan reset onze experiabox zichzelf, en hij word enorm heet,primusz schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:21:
Euh.. wat hebben je (grafische) settings te maken met je internet verbinding? Met alle settings op low is het ook wel logisch dat je met wat oudere hardware het spel prima kunt draaien. Op high/ultra heeft m'n 5850 het er ook moeilijk mee als ik met de camera ga draaien..
speel ik echter op laag/medium, met dezelfde maps, zelfde medespelers en tegenstanders, gebeurt dit niet, en blijft hij alles gewoon werken.
[ Voor 36% gewijzigd door Fbarmentlo op 09-12-2011 14:13 ]
Verwijderd
Ah kijk vandaar dus!Fbarmentlo schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:10:
[...]
algemeen bekend dat CPU cheat..
heb ik ook tegen de whermacht.. een whermacht CPU player die een Halftrack maakt, zal er een gratis pioneer unit bij/in krijgen.
zit m in de coding, denk ik
[...]
Ik probeerde jullie ook toe te voegen, geen idee of dat gelukt is op steam, gebruik amper steam meer maar had wel trek in een potje weer eens
Vandaag weer eens een potje gespeeld na ongeveer 1,5 á 2 jaar.
Pakte het verdacht makkelijk weer op zeg
Pakte het verdacht makkelijk weer op zeg
Verwijderd
CoH lijkt me een leuke strategy game, en denk er over na om het te kopen.
Mijn vraag is nu; wat kan ik het beste kopen? CoH voor voor 8 euro (Steam) of CoH gold voor 15? En wordt dit spel nog een beetje online gespeeld?
Mijn vraag is nu; wat kan ik het beste kopen? CoH voor voor 8 euro (Steam) of CoH gold voor 15? En wordt dit spel nog een beetje online gespeeld?
gewoon deze kopen, pricewatch: Company of Heroes, Anthology, PC
ik had hem een keer bij de dynabyte opgepikt voor ik dacht 5 of 10 euro
Het wordt nog best wel veel online gespeeld, zijn ook veel noobs. Ik ben er 1 van
ik had hem een keer bij de dynabyte opgepikt voor ik dacht 5 of 10 euro
Het wordt nog best wel veel online gespeeld, zijn ook veel noobs. Ik ben er 1 van
Geen melding gekregen...Brik schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:27:
o wacht das steam naam. Das bij mij mrroosen. Heb je toegevoegd vos!
En CoH zegt dat er geen speler onder jouw naam is.
CoH: lroosen85Vos schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:34:
[...]
Geen melding gekregen...
En CoH zegt dat er geen speler onder jouw naam is.
Steam: Medic!
Excuus!
verkeerde plek
[ Voor 95% gewijzigd door Suicyder op 13-12-2011 21:49 ]
Hoe kan ik de richting van een MG of AT zien als ik hem al hem neergezet. Soms twijfel ik nl of bv die ene tank net wel/net niet in de 'view' van mijn AT valt maar als ik hem dan opnieuw deploy kost t veel te veel tijd!
Je MG team kan je neerzetten met je rechtermuisknop volgens mij, dan kan je de richting bepalen waar ze heen kijken.
Hij wil weten hoe je het kan zien als hij al staat...volgens mij kan dat niet. Of misschien opnieuw selecteren, plaatsen met rechtermuisknop en de move annuleren? Maar zou het zo niet precies weten
. Ik plaats hem altijd direct goed
.

[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 23-12-2011 15:55 ]
Verwijderd
Een vraagje aan de hardwarespecialisten hier:
Ik wil mijn vriend de Anthology Edition cadeau om samen te spelen maar ik weet niet of zijn laptop aan de systeemeisen voldoet.
Dit is zijn laptop: http://www.laptopshop.be/...50g-2434g75mn-azerty.html
Zal hij het kunnen draaien?
Edit: COH 1 kon hij draaien maar de uitbreidingen zijn toch normaal veel zwaarder , daarom deze vraag.
Ik wil mijn vriend de Anthology Edition cadeau om samen te spelen maar ik weet niet of zijn laptop aan de systeemeisen voldoet.
Edit: COH 1 kon hij draaien maar de uitbreidingen zijn toch normaal veel zwaarder , daarom deze vraag.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 16:08 ]
Alle CoH delen worden vanuit hetzelfde hoofdmenu met dezelfde instellingen opgestart. Voor zover ik weet is alles op dezelfde engine gebouwd. Kijk, laptops zijn nu eenmaal niet echt gemaakt voor games (behalve de Dell Alienwares en soortgelijkenVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:05:
Een vraagje aan de hardwarespecialisten hier:
Als hij de originele CoH erop kan draaien lukken de uitbreidingen ook.. Plus de anthology kost maar 5 tot 10 euro als je goed zoekt, dus daar verlies je weinig op hehehe
[ Voor 22% gewijzigd door M4DMan op 02-01-2012 17:20 ]
Verwijderd
hallo allemaal,
ik heb recentelijk coh gold via steam gekocht voor mezelf en voor een vriend. Tijdens multiplayer wij vs cpu dropped die vriend op een random tijdstip (hij ziet mij droppen), kan in het begin zijn en ook aan het eind. We spelen allebei via een kabel en hebben onze poorten geopend voor steam en coh. Hebben jullie nog tips?
ik heb recentelijk coh gold via steam gekocht voor mezelf en voor een vriend. Tijdens multiplayer wij vs cpu dropped die vriend op een random tijdstip (hij ziet mij droppen), kan in het begin zijn en ook aan het eind. We spelen allebei via een kabel en hebben onze poorten geopend voor steam en coh. Hebben jullie nog tips?
Hallo heren,
Laatst COH GOTY edition uit de bargain bin gevist. Destijds de demo gespeeld en ik wist dat het een goede game was, maar er zijn te veel games en te weinig vrije tijd helaas. Dus niet eerder aan toegekomen.
Gisteravond spul van de DVD geinstalleerd op mijn PC, code uit het boekje netjes ingevuld etc. Install balkje liep en ik ben weggegaan.
1e poging kwam ik terug bij de PC en was de install schijnbaar vastgelopen, want er was niets meer te zien.
Zodoende opnieuw de install gestart (run as administrator) , dit keer maar meteen op mn D schijf (c wil ik schoon houden). alemaal gelukt en de game gestart.
Je krijgt dan meteen over het menu heen het verzoek om de GOTY disc erin te doen. Maar deze zit er al in.
Nu heeft mijn dvd rom wel vaker kuren, dus ff ejecten en opnieuw erin gedaan. Komt de melding "Validating..." Maar helaas: "error validating disc" en de optie Exit to windows is het enige dat ik krijg
Iemand tips? Mijn game PC hangt overigens standaard NIET aan het web. Dit moet ik nog proberen vanavond, maar dan is de foutmelding wel flink misleidend. Heb ook nergens zien staan dat ik online moet zijn voor validatie, zoals bij STEAM oid.
Ik heb windows 7 32bit, maar geloof niet dat dit een issue kan zijn bij deze game?
Heb al wat gegoogled, maar kom vooral issues met alle uitbreidingen en download versies tegen.
Laatst COH GOTY edition uit de bargain bin gevist. Destijds de demo gespeeld en ik wist dat het een goede game was, maar er zijn te veel games en te weinig vrije tijd helaas. Dus niet eerder aan toegekomen.
Gisteravond spul van de DVD geinstalleerd op mijn PC, code uit het boekje netjes ingevuld etc. Install balkje liep en ik ben weggegaan.
1e poging kwam ik terug bij de PC en was de install schijnbaar vastgelopen, want er was niets meer te zien.
Zodoende opnieuw de install gestart (run as administrator) , dit keer maar meteen op mn D schijf (c wil ik schoon houden). alemaal gelukt en de game gestart.
Je krijgt dan meteen over het menu heen het verzoek om de GOTY disc erin te doen. Maar deze zit er al in.
Nu heeft mijn dvd rom wel vaker kuren, dus ff ejecten en opnieuw erin gedaan. Komt de melding "Validating..." Maar helaas: "error validating disc" en de optie Exit to windows is het enige dat ik krijg
Iemand tips? Mijn game PC hangt overigens standaard NIET aan het web. Dit moet ik nog proberen vanavond, maar dan is de foutmelding wel flink misleidend. Heb ook nergens zien staan dat ik online moet zijn voor validatie, zoals bij STEAM oid.
Ik heb windows 7 32bit, maar geloof niet dat dit een issue kan zijn bij deze game?
Heb al wat gegoogled, maar kom vooral issues met alle uitbreidingen en download versies tegen.
Persoonlijk zou ik de game proberen te starten met internet eraan. De Disc validatiesoftware van het spel is vrij slecht is mijn ervaring (en de originele DVD druk van de disc zelf ook).
Ik heb dit probleem ooit ondervonden met Opposing Fronts, maar sinds ik alle updates heb geen last meer gehad.
Tevens krijg ik pas validatie vragen meer wanneer het Relic Realm op zijn gat ligt tegenwoordig.
Ik heb dit probleem ooit ondervonden met Opposing Fronts, maar sinds ik alle updates heb geen last meer gehad.
Tevens krijg ik pas validatie vragen meer wanneer het Relic Realm op zijn gat ligt tegenwoordig.
Nou, kabel uitgerold door de huiskamer (1 van de redenen dat ie doorgaans niet aan het web hangt, moet nog eens een wireless stickje kopen, maar ach de andere PC en laptops hangen wel aan de wifi/kabel) et voila, na het downloaden van een flinke lading patches moest ik inloggen en kon ik spelen.
Viel me trouwens op dat de patch ook de uitbreidingen omvat. Deze worden ook in het menu getoond, maar dan " locked".
Na een tijdje spelen (top spel, tand des tijds goed doorstaan!) de kabel eruit gehaald.. en jawel, zelfde vage foutmelding over de disc.. grrrrrrr.
Dit verwacht ik echt niet van een game uit 2006. Bij steam kun je naar offline mode gaan en de kabel eruit snokken, maar die optie heb ik hier niet gevonden.
Wel staat er in het menu bij " voordelen van Relic Online dat je dan zonder dvd kunt spelen", schijnbaar zit er een beste bug in dit systeem als je offline MET cd wilt spelen. Behoorlijk irritant wat mij betreft, daar koop je dan een game voor in de winkel. Nu moet ik alsnog een no cd crack gaan zoeken. zucht.
Viel me trouwens op dat de patch ook de uitbreidingen omvat. Deze worden ook in het menu getoond, maar dan " locked".
Na een tijdje spelen (top spel, tand des tijds goed doorstaan!) de kabel eruit gehaald.. en jawel, zelfde vage foutmelding over de disc.. grrrrrrr.
Dit verwacht ik echt niet van een game uit 2006. Bij steam kun je naar offline mode gaan en de kabel eruit snokken, maar die optie heb ik hier niet gevonden.
Wel staat er in het menu bij " voordelen van Relic Online dat je dan zonder dvd kunt spelen", schijnbaar zit er een beste bug in dit systeem als je offline MET cd wilt spelen. Behoorlijk irritant wat mij betreft, daar koop je dan een game voor in de winkel. Nu moet ik alsnog een no cd crack gaan zoeken. zucht.
[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 04-01-2012 21:44 ]
no cd crack is een slecht plan. je moet dan enkele bestanden in de map "validators" overriden en ik denk niet dat de online validation dat niet leuk gaat vinden, mocht je ooit wel weer met internet willen spelen.
Update je orginele instal._Anvil_ schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:40:
Nou, kabel uitgerold door de huiskamer (1 van de redenen dat ie doorgaans niet aan het web hangt, moet nog eens een wireless stickje kopen, maar ach de andere PC en laptops hangen wel aan de wifi/kabel) et voila, na het downloaden van een flinke lading patches moest ik inloggen en kon ik spelen.
Voeg de key codes toe aan je game.
???
Profit.
Je moet updaten, je hebt geen keus. Het gaat ook niet om de cd. Het enige wat je nodig hebt zijn de CD keys. DIe iso's kun je beter van internet halen (als je redelijk internet hebt). Gewoon het origneel instaleren en helemaal updaten. Je moet die CD's eigenlijk niet eens gebruiken, je hebt er toch niks aan. Maar sowiezo updaten tot de laatste versie.
Ik zou eerst origineel installeren(liefst vanaf een iso). Vervolgens helemaal updaten en daarna de keys ingeven in het men u voor de 2 of 3 uitbreidingen.
overigens bij patch zoveel cracked relic zijn eigen software, en zit er een legale no-cd crack bij van relic voor mensen die een hekel hebben aan dvd erin doen (dank u relic). Ik heb zelf hier CoH echt 5 keer liggen ofzo
[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 09-01-2012 14:06 ]
Uiteindelijk maar een usb wifi adapter gehaald. Scheelt een hoop gedoe met kabels uitrollen elke keer.
Single player campaign bevalt erg goed. Doet me veel denken aan Sudden strike en vooral ook Blitzkireg van CDV.
Alle actie en grafische pracht en praal (plus de audio) overtreffen deze titiels natuurlijk wel. Al mis ik wel zaken als unit morale (zie Sudden strike series!) en munitie (is unlimited voor alle units).
Verder is arty soms wat overpowered. Zonder ammo of tijdslimiet kun je met mortarts, rocket art. of off map art. gewoon alles platgooien alvorens je optrekt. Dit wordt deels ongedaan gemaakt door het feit dat de AI actief units blijft bouwen en tegenaanvallen onderneemt, iets wat bij Blitzkrieg! zeer zeldzaam was (want scripted).
Daar bouwde je meestal voor niets loopgraven en mijnenvelden rond je beginpositie. Wel leuk dat het allemaal kon.
Ik merk dat ik voornamelijk met een paar tanks en veel basic/elite infantry werk. Zaken als HMg teams en snipers vullen je unit cap nodeloos en met engineers kun je toch elk gebied verdedigen door MG emplacements te spammen.
Multiplayer ga ik niet aan beginnen, te weinig tijd om goed en snel genoeg te worden voor deze chaos en met jonge kinderen en een drukke baan is het wel handig op pauze en save te kunnen drukken.
Valt me trouwens op dat je geen savegames kunt overschrijven? Zo krijg je er wel ERG veel.
Single player campaign bevalt erg goed. Doet me veel denken aan Sudden strike en vooral ook Blitzkireg van CDV.
Alle actie en grafische pracht en praal (plus de audio) overtreffen deze titiels natuurlijk wel. Al mis ik wel zaken als unit morale (zie Sudden strike series!) en munitie (is unlimited voor alle units).
Verder is arty soms wat overpowered. Zonder ammo of tijdslimiet kun je met mortarts, rocket art. of off map art. gewoon alles platgooien alvorens je optrekt. Dit wordt deels ongedaan gemaakt door het feit dat de AI actief units blijft bouwen en tegenaanvallen onderneemt, iets wat bij Blitzkrieg! zeer zeldzaam was (want scripted).
Daar bouwde je meestal voor niets loopgraven en mijnenvelden rond je beginpositie. Wel leuk dat het allemaal kon.
Ik merk dat ik voornamelijk met een paar tanks en veel basic/elite infantry werk. Zaken als HMg teams en snipers vullen je unit cap nodeloos en met engineers kun je toch elk gebied verdedigen door MG emplacements te spammen.
Multiplayer ga ik niet aan beginnen, te weinig tijd om goed en snel genoeg te worden voor deze chaos en met jonge kinderen en een drukke baan is het wel handig op pauze en save te kunnen drukken.
Valt me trouwens op dat je geen savegames kunt overschrijven? Zo krijg je er wel ERG veel.
Jouw manier van spelen werkt nu wel, maar vrij snel niet meer.
Ook lukt dit alleen tegen een simpele AI.
Maar het is wel leuk om zo te beginnen.
Het lastige van MG's is dat ze meetellen voor je unit cap.
Zelf vind ik het altijd het vervelendst als je alles lekker infantry-infantry hebt, en de computer heeft ineens toch al een Tank of rijdend kanon, dan lig je ineens achter.
Heb zelf ook nog nooit online gespeeld.
Ook lukt dit alleen tegen een simpele AI.
Maar het is wel leuk om zo te beginnen.
Het lastige van MG's is dat ze meetellen voor je unit cap.
Zelf vind ik het altijd het vervelendst als je alles lekker infantry-infantry hebt, en de computer heeft ineens toch al een Tank of rijdend kanon, dan lig je ineens achter.
Heb zelf ook nog nooit online gespeeld.
Huh, tellen die Mg nests mee voor je cap? Wist ik niet. Eens kijken of ik ze kan wissen/slopen.
Ik gebruik zelf altijd rangers en rifleman die panzerschrecks hebben opgepikt, met wat dekking slachten ze zelf wel de tanks die ze tegenkomen. Desnoods gooi je er een sticky bomb bij.
Ben met de St. Lo map nu. Grappig detail daar is dat er elke paar minuten(?) een panzer IV de kaart op rijdt vanaf een weg links in het midden. Als je dat niet ziet heb je constant tanks achter je linies!
Heb er zelf maar 2 AT guns naast gezet die ze in de flank schieten terwijl ze spawnen.
EDIT: Heb nog geen skirmish gespeeld trouwens. Alleen een paar jaar terug toen ik alleen de demo had.
Ik gebruik zelf altijd rangers en rifleman die panzerschrecks hebben opgepikt, met wat dekking slachten ze zelf wel de tanks die ze tegenkomen. Desnoods gooi je er een sticky bomb bij.
Ben met de St. Lo map nu. Grappig detail daar is dat er elke paar minuten(?) een panzer IV de kaart op rijdt vanaf een weg links in het midden. Als je dat niet ziet heb je constant tanks achter je linies!
Heb er zelf maar 2 AT guns naast gezet die ze in de flank schieten terwijl ze spawnen.
EDIT: Heb nog geen skirmish gespeeld trouwens. Alleen een paar jaar terug toen ik alleen de demo had.
[ Voor 8% gewijzigd door _Anvil_ op 11-01-2012 13:02 ]