Ik ga altijd voor de panzer IV , heb die skirts+ armor+ hogere top speed.
Daar wat KCH bij, die kunnen teminste goed tegen die kut sterke arty van de americans.
Man mijn hele beeldscherm gaat daar van trillen. Die howitzers hebben ook nog geen smoke !
Maargoed, niemand kan op tegen 5 elite KCH + 3 panzer IV. Panzers snel gebruiken icm firestorm om die bunkers te mollen en dan met mijn KCH alles snel innemen en dan naar zijn basis

.
Ik vind zelf te panther echt te duur, krijg je 3 flaks voor en met de flaks kun je dan lekker tanks omsingellen, ook is een volksgrenadiers + panzerrange+panzer reduced cost zeer handig icm flaks, flaks nemen het snel op tegen anti infatry en de poppetjes tegen een tank als die er is. Die panzerfaust is zó sterk he

!
Heeft iemand nog tips hoe ik een AT gun makelijk om kan krijgen, gebruik meestal een granaat, maar volgens mij moet ik eens expirmenteren met een flamethrower!
Maar idd het is niet te doen, wat een noobs zijn er tegenwoordig online, zitten ze alleen maar in het spaans te lurken, ja wat heb ik daar nou aan

? Heeft nog geen een poppetje bewogen terwijl ik al alles zit de macro'en . Zelf ben ik nou ook geen held, maar heb nu 3 matches achter elkaar verloren door mijn team mates, spreken geen engels of praten überhaupt niet, ik spreek teminste engels en kan dan tips opvolgen.
Ik vraag tachtig keer om een HMG team maar nee hoor, ze komen nog niet eens kijken.
Heb echt wat vaste spelers nodig, voeg mij toe TerrorofNL (speel als wehrmacht met terror)!
Absoluut relatief, relatief absoluut.