Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nvidea 7300gt starcraft en een hoop andere spellen trekt hij wel. Coho zelf ook. Het is alleen bij dat rare player scherm.

Over lvl's Ik heb geen idee wat lvl's betekenen in de orginele coh's. Dit is mijn eerste keer dat ik coho speel en eigenlijk alleen maar terror. Speel 4v4's omdat je daar voor men gevoel het snelste lvl'd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Hier ook een nieuwe Company of Heroes speler, voor 9 euro kon ik de Anthology edition niet laten liggen bij de Dynabyte :+
Ik heb de eerste 2 missies al gehaald.
Ik vroeg mij af hoe het zit met dat schieten van de soldaten, ik probeer soms stealth te laten flanken, maar ze beginnen dan meteen te schieten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Dat kan niet, tenzij het een unit wat camouflage kan (sniper, storm troopers). Zodra een unit binnen het bereik komt beginnen zij met schieten. Stealth flanken is er dus niet echt bij, dat wordt gewoon flanken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

haha inderdaad en explosieven gooien :+
Binnenkort maar eens online een kijkje nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Inderdaad, Hold Fire en Fire at will (sneltoets 'D') kan alleen bij stealth units.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Net voor het eerst online gespeeld.
Ik zit nog met riflemans komen er ineens tanks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

brilsmurfffje schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 23:41:
Net voor het eerst online gespeeld.
Ik zit nog met riflemans komen er ineens tanks :+
Haha ja, daar zou ik even mee wachten ;). Speel eerst de campaign maar eens en wat potjes tegen de AI. Of kijk wat replays van goede spelers, nog beter leer materiaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 07-11-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
brilsmurfffje schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:09:
Hier ook een nieuwe Company of Heroes speler, voor 9 euro kon ik de Anthology edition niet laten liggen bij de Dynabyte :+
Ik heb de eerste 2 missies al gehaald.
Ik vroeg mij af hoe het zit met dat schieten van de soldaten, ik probeer soms stealth te laten flanken, maar ze beginnen dan meteen te schieten :S
Je moet COH niet zien als een RTS game met basis en alles maar als een tactische squad combat spel. Je stuurt alleen squads aan en daar knok je mee. Je hebt ook eigelijk geen basis of iets noemenswaardig. Je krijgt het vast nog wel door. En flanken is altijd een goed idee. Maar Daar heb je minimaal 2 squads voor nodig. Oh en 1 tip voor al sje online gaat. Alle mappen met bruggen zijn ongeloofelijk noob maps, als je CoH wilt kunnen moet je die niet spelen want dan wordt je alleen maar slechter(kan je nog vast wel lol hebben).

Mocht je gewoon speelguides en tips nodig hebben: Gamereplays.org en dan even naar het CoH portaal gaan. Staan zeer veel faction guides en ook uitleg van alle powers en units etc.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik heb de Anthology versie gehaald, maar in het hoesje zaten 2 keys. Dus ik installeer het spel, zegt ie dat ie Tales of Valor aan het installeren is .. Ik denk ... nou ja prima hoor .. moet ik straks die andere key toevoegen zeker. Dus ik installeer hem, hij gaat updaten .. en wat schetst mijn verbazing .. Invasion of Normandy is locked. Die Campaign .. Hoe unlock ik hem. Met de andere key heb ik Opposing fronts unlocked. En nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Als het goed is, is 1 key CoH Gold, dus CoH + Opposing Fronts, en de andere voor Tales of Valor.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg: You have allready registered your product key with this account. Bij beide keys krijg ik dat als ik de campaign van COH vanilla wil unlocken ..

Nou ik heb mn originele COH er maar bij gepakt en mijn key getransferred naar mijn nieuwe online account. Focking gaar gedoe zeg. Maar goed alles unlocked.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meesterlijk spel, speel nu 1v1 en wat je soms tegenkomt...
ik heb 2 pio's komt er een frigging lvl 5 jeep een pio lastig vallen. Zo erg dat ik het punt dat bijna gecapped is ongedaan word gemaakt omdat de pioneers er niet meer bij kunnen vanwege de jeep. Vervolgens gaat die jeep vrolijk mijn punt overnemen.
Later probeer een inf unit in een gebouw te stoppen omdat het niet echt veilig is. Gaat die gast met zijn jeep voor mijn units lopen frotten voordat ik eindelijk in het gebouw geraak kan ik er alweer uit en vluchten omdat ik bijna dood ben.

Ik weet nog niet goed wat ik tegen mines moet doen. Ik kom ze af en toe overal tegen. Ik man gewoon up en loop er over heen maar goed men halve leger is dan aan het retreaten omdat ze bijgevuld moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 11:18
Die jeep... tja die is gewoon irritant, alhoewel met een flamethrower of 1 volkssquad je ze heel snel neer kunt leggen.

Die mijnen zijn gemakkelijk te vinden met een minesweeper op je pio's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Wat een bagger spel is dat Online zeg... ik mis mijn ouwe trouwe CoH.
Gewoon je eigen commander uitkiezen wanneer het JOU zint, als antwoord op hoe jij wordt aangevallen en op welke map de server besluit te spelen.
Geen tachtig knoppen in een onoverzichtelijk scherm met allerlei speelse geluidjes en tig menu's.
Geen rare hero units die in het begin minder kunnen dan een echte hero zou kunnen.
Geen XP vergaren in het spel en er dan vervolgens helemaal niks mee kunnen doen!

Het enige voordeel is dat Online werkt op mijn systeem waar vanilla CoH 100% van de keren crashed als ik start (met de laatste patch erover... met de enerlaatste deed hij het af en toe nog).

Wil er iemand nog een code voor CoH? heb er nog een over ;)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik heb het ook gehad met CoHo....doe mij maar good old CoH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ik heb 1 potje CoH:O gespeeld en toen werd het al van de schijf gegooid. -O- Hier gewoon good old CoH. *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Rudios op 24-11-2010 18:53 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 18:45
Wat een gejank allemaal. Wat maakt COHO dan zo slecht?

1. Het werkt beter online dan vCOH
2. Afschaffen van british / panzer elite fracties maakt het spel meer balanced én tactischer.
3. Om reden 2 zijn veel topspelers weer teruggekeerd zoals Nystrom en AFKninja.

De expansions hebben vCOH vernaggeld. COHO doet me weer aan het origineel zitten, het is gratis en de scene is weer helemaal terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

1. Bij mij heeft vCOH altijd goed online gewerkt (enkel niet op mijn hoofd PC).
2. En saaier en enkelzijdiger...
3. Ik geef niet om andere topspelers (niet dat ik er een ben), ik geef meer om mijn eigen pleziertjes.

De expansions hebben vCOH meer kleur en diversiteit gegeven. Ik hoop nog steeds op Russen en Jappen expansions, maar die kans schat ik laag in.

De 'scene', hehe... het is een spelletje voor vermaak :)

Maar.. ieder zijn meug...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

Hoe kan je COHo nou spelen?
Moet je die downloaden van de site? Of moet je eerst een account aanmaken, want ik zie niets staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 19:40
Contagio schreef op maandag 29 november 2010 @ 04:38:
Hoe kan je COHo nou spelen?
Moet je die downloaden van de site? Of moet je eerst een account aanmaken, want ik zie niets staan.
Beide moet je doen

Registreren
http://www.companyofheroes.com/register

Na activatie en login krijg je de optie "Download Now" te zien bovenin.

Have phun! Ik heb net net geregistreerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

goldmemberf1 schreef op maandag 29 november 2010 @ 01:36:

2. Afschaffen van british / panzer elite fracties maakt het spel meer balanced én tactischer.
De hele hero meuk, mindere sound, upgrade geneuzel en vooraf beslissen over je commandtree.

1. Ligt dan mssn meer aan jouw (pc) dan aan vCOH, bij mij heeft het vanaf dag 1 altijd goed gefunctioneerd.
2. Onzin, met de 2 fracties heb je legio meer aan diversiteit.
3. Zegt me niet veel, waar zijn die andere 50 topspelers gebleven dan? Juist die zitten nog gewoon in vCoH

Maargoed, ieder z'n ding.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een leuk spel maar geen goede RTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik heb juist de impressie dat de matchmaking het wel uitdagender maakt dan in vCoH.
Want je wordt niet tegen hetzelfde level uitgespeeld maar tegen iemand met dezelfde skilllevel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldmemberf1
  • Laatst online: 12-09 18:45
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:14:
[...]

Het is een leuk spel maar geen goede RTS
Argumenten? vCOH was briljant, is briljant, en COHo heeft alle goede aspecten gewoon meegenomen. Goede RTS dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goldmemberf1 schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:40:
[...]

Argumenten? vCOH was briljant, is briljant, en COHo heeft alle goede aspecten gewoon meegenomen. Goede RTS dus.
Een goede rts moet zich kunnen meten met starcraft. (en dan niet de stijl)
1. Gebalanceerd.
2. Goede matchmaking.
- snel
- "even" matches
3. Bug vrij
4. Goede support

1. Het spel is een free 2 play rpg rts. Wat er op neer komt dat er dus een imbalance zit.
-army items
-commander lvl abilities
-heroes
Iemand zonder items, heroes, lvls, en supply om charges te kopen heeft het een stuk moeilijker tegen een lvl 50 persoon tot de tanden bewapend met goede zeldzame items, lvl 5 heroes, commander abilities en alles volledig gecharged.

1.2 Stel iedereen is lvl 50 met lvl5 heroes en zeldzame items en genoeg supply. Dan heb je nog de balance van de units/abilities onderling. Ik ben niet goed genoeg om een echte mening over de balans te geven, maar het komt over van wat ik op dat forum lees en van wat ik heb gespeeld dat er wel wat imbalans in zit.

2 Matchmaking duurt een eeuwigheid. 5-7minuten is geen uitzondering.
2.2 Je krijgt situaties als een goede lvl 10 speler die tegen een redelijke lvl 45 speler moet. Die lvl 10 speler moet zich het schompes spelen en nog ziet het systeem het als een "even" match.

3. Het spel is buggy en
4. De support is traag. Er word nauwelijks wat met bugreports gedaan en de patches die uitkomen zijn niet erg indrukwekkend.

Het is een leuk vermakelijk grappig spel, maar het is geen goede serieuze RTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:34

BaT

Bah, net weer een ranzig potje gespeeld (normale CoH).

2 v 2 Road to Montherme > 2 Americans tegen 2 Axis, ik zat bij het amerikaanse team. We spelen een kwartier en zijn dik aan het winnen (lees: we hebben 4/5 van de map en staan er verder goed voor kwa units). Opeens (rage) quit een van de tegenstanders en wordt hij overgenomen door een ultra CPU die alles ENORM micro-ed en alleen maar loopt te cappen en precies tanks weg stuurd voor we ze kapot hebben.... uiteindelijk na 1,5 uur een pijnlijke dood gestorven, terwijl de overgebleven Axis speler rustig een vloot van tankjes kon bouwen... Dit is echt een ZWAAR minpunt aan de game. Uiteindelijk had de CPU 49 points gejat (ik zat op 30, maar die cpu is gewoon niet bij de te houden) en die andere Axis speler maar 7 :/

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PitbullTerr0r
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Tijgert schreef op maandag 29 november 2010 @ 02:18:
1. Bij mij heeft vCOH altijd goed online gewerkt (enkel niet op mijn hoofd PC).
2. En saaier en enkelzijdiger...
3. Ik geef niet om andere topspelers (niet dat ik er een ben), ik geef meer om mijn eigen pleziertjes.

De expansions hebben vCOH meer kleur en diversiteit gegeven. Ik hoop nog steeds op Russen en Jappen expansions, maar die kans schat ik laag in.

De 'scene', hehe... het is een spelletje voor vermaak :)

Maar.. ieder zijn meug...
nou als je de russen wilt spelen dan moet je is naar easternfront.org gaan ;)

is een mod gebaseerd op het oostfront waarvan die andere uitbreidingen ToV en OF ook speelbaar zijn,
met the ostheer zijn ze nog volop bezig.

nadeel is wel dat er nog nie zo heel veel mense hem spelen.

ik zou zegge : check it out 8) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius

De expansions hebben vCOH vernaggeld. COHO doet me weer aan het origineel zitten, het is gratis en de scene is weer helemaal terug.
Zie mijn posts in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. ConaN
  • Laatst online: 31-08 16:50
Ook maar de Anthology versie gekocht bij Bart Smits voor €6,99.

Ik had de originele CoH gekregen bij een budget videokaart een jaar geleden en heb het toen geinstalleerd. Omdat die kaart het spel toen nog niet echt optimaal draaide (HD4650 van €40.-) heb ik het laten liggen. Heb een keer de computer opnieuw geinstalleerd zag dat het spel nog steeds opstarte (had nog niet online gespeeld, of zelfs maar geupdate).

Maar nu ik een HD5850 er in heb zitten opnieuw geprobeerd en kon alle opties lekker op ultra zetten. Ben toen de campain gaan spelen en ik zat er gelijk in. Nu wil ik online gaan spelen maar zag dat ik dan moest updaten. Echter doordat ik opnieuw de computer had geinstalleerd zat de install dir niet meer in het registry (en om een of andere vage reden was zelfs het uninstall programma er ook niet meer in de CoH dir). Als klap op de vuurpijl was ik de code van het spel kwijt geraakt.

Heb toen maar eens gekeken naar CoHO. Heb de tutorial missies bijna af en kijk wel eens af en toe om een match daar te spelen, maar ik wil eerst de campains van OF en TaV gaan spelen. Zal zowiezo niet veel online spelen denk ik (vCoH of CoHO), dus denk dat ik daarna eens naar singleplayer mods kijk bij de CoH sites.

Ik geniet in iedergeval prima van het spel de laatste tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Capt. ConaN schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:42:
Ook maar de Anthology versie gekocht bij Bart Smits voor €6,99.

Ik had de originele CoH gekregen bij een budget videokaart een jaar geleden en heb het toen geinstalleerd. Omdat die kaart het spel toen nog niet echt optimaal draaide (HD4650 van €40.-) heb ik het laten liggen. Heb een keer de computer opnieuw geinstalleerd zag dat het spel nog steeds opstarte (had nog niet online gespeeld, of zelfs maar geupdate).

Maar nu ik een HD5850 er in heb zitten opnieuw geprobeerd en kon alle opties lekker op ultra zetten. Ben toen de campain gaan spelen en ik zat er gelijk in. Nu wil ik online gaan spelen maar zag dat ik dan moest updaten. Echter doordat ik opnieuw de computer had geinstalleerd zat de install dir niet meer in het registry (en om een of andere vage reden was zelfs het uninstall programma er ook niet meer in de CoH dir). Als klap op de vuurpijl was ik de code van het spel kwijt geraakt.

Heb toen maar eens gekeken naar CoHO. Heb de tutorial missies bijna af en kijk wel eens af en toe om een match daar te spelen, maar ik wil eerst de campains van OF en TaV gaan spelen. Zal zowiezo niet veel online spelen denk ik (vCoH of CoHO), dus denk dat ik daarna eens naar singleplayer mods kijk bij de CoH sites.

Ik geniet in iedergeval prima van het spel de laatste tijd :)
CoH:A is nog goed te doen online. Als je wat minder competitief wilt zijn kan je 3v3 en 4v4 doen, kan je vrij veel prutsen en nog een heel leuk potje heben. CoH is echt heel veel beter als CoHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. ConaN
Postius schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:45:
[...]

CoH:A is nog goed te doen online. Als je wat minder competitief wilt zijn kan je 3v3 en 4v4 doen, kan je vrij veel prutsen en nog een heel leuk potje heben. CoH is echt heel veel beter als CoHO
Ah, dat is fijn om te weten. Waarschijnlijk is de onballans die hier boven genoemd wordt ook minder in 3vs3 en 4vs4 in CoHO omdat iedereen wel zijn eigen hero units heeft?

Ik zag in het Anthology doosje dat er nu stickers over de originele codes zijn geplakt die wel uit 5 delen bestaan. Dus THQ heeft wel wat gedaan aan die 4 code missers. (voor zowel CoH:OF als CoH:ToV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Nu het er zoveel sneeuw ligt: ik wil sneeuwmappen in de ardennen!!!!! :*)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudios schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:19:
Nu het er zoveel sneeuw ligt: ik wil sneeuwmappen in de ardennen!!!!! :*)
Nog iemand zin in "de slag om de ardennen" over te doen? (lees: battle of the bulge 1944-1945)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Onlangs Company of Heroes: Anthology gekocht.
Hierin zitten CoH, CoH:Opposing Fronts & CoH:Tales of Valor.
Hierbij zaten 2 keys, het lijkt of alleen Opposing Fronts & Tales of Valor op de DVD staan, of ontbreekt er een key?

Ik kan namelijk 'Invasion of Normandy' niet spelen, hiervoor is een 3e key nodig. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Of moet ik contact opnemen met Intertoys omdat er een key ontbreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. ConaN
bij mij zitten er ook 2 codes in. Die heb ik ingevoerd tijdens het installeren. Ik weet het niet meer precies maar 1 code gaf wat problemen bij het installeren dus ik heb de andere gebruikt en daarna de andere code toegevoegd bij mijn account online. Toen kon ik dus alle campaings spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Hm, ik heb 2x de installatie gedraaid. 1x met elke code.
Als ik nu CoH opstart en bij online kijk, staan daar ook beide code's. Helaas geen code om 'Invasion of Normandy' te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. ConaN
Hmm ik heb er 2 codes staan:

CoH: Gold edition (dit betekent CoH "normandy" en CoH Opposing Fronts)
CoH: Tales of Valor

Als er Gold Edition staat, dan moet hij toch te spelen zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Capt. ConaN schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:33:
Hmm ik heb er 2 codes staan:

CoH: Gold edition (dit betekent CoH "normandy" en CoH Opposing Fronts)
CoH: Tales of Valor

Als er Gold Edition staat, dan moet hij toch te spelen zijn lijkt me.
Er staat bij mij niks van Gold ofzo. Zou kunnen dat ik alleen Opposing Fronts had moeten installeren. En dan Tapes of Valor activeren in het game-menu.

Morgen proberen, backup van savegame, uninstall en re-install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Hoe moet je je codes validaten in CoHo?
Ik heb alle varianten gekocht ooit en die code zou je moeten kunnen gebruiken voor extra unlocks in CoHo, maar mij niet lukken :)

Edit: Blijkbaar probleem met het systeem aldaar, na nog een paar keer invoeren lukte het wel. Blijkbaar is alles daar nog Beta...

[ Voor 28% gewijzigd door Tijgert op 12-01-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Laatst online: 05-08 21:19
Moet toch wel zeggen dat ik vCoH toch wel echt veel beter vind als CoHo. CoHo is best een leuk spel maar in mijn optiek is het vooral in strategisch opzicht wel echt inferieur aan vCoH. Al die hero units e.d. maken het echt unbalanced en meer arcade dan RTS...

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Hero units zuigen, niet meer je eigen doctrine kunnen kiezen aan de hand van de map en de situatie zuigt... en hoewel ik geen Panzer Elite speelde mis ik wel de occasional BergeTiger om mijn eigen Tijgertje te fixen! vCoH is gewoon het leukst.

By the way: Ik kan bijna enkel maar award games spelen, als ik een custom game zoek dan zie ik slechts 2 of 3 games i.p.v. de hele waslijst uit vCoH. Weet iemand hier wat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik ben ook weer bezig met vCoH, heb CoHo al lang niet aangeraakt. Bevalt mij weer uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
AgoNitE schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:54:
[...]

Er staat bij mij niks van Gold ofzo. Zou kunnen dat ik alleen Opposing Fronts had moeten installeren. En dan Tapes of Valor activeren in het game-menu.

Morgen proberen, backup van savegame, uninstall en re-install.
Een medewerker van THQ Support USA heeft onder mijn account een key voor CoH Gold geactiveerd. Kan nu alle campaigns spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik raad iedereen aan eens te kijken naar de Blitzkrieg Mod van vCoH. Realisme ietwat verhoogd, naar one shot voor tiger om sherman te killen (prijzen wel weer veranderd). Leuke mod iet wat unbalanced op het moment maar zeker het proberen waard.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 14-09 13:00
HOe kom je nou precies aan die CoH: online ?
Heb net tales of valor geinstalleerd, maar werkt niet moet eerst updaten zegt die dat ik geen internet heb -.-
Hoop dat ik mijn accuont stuff nog weet.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
alaintje schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:48:
Heb net tales of valor geinstalleerd, maar werkt niet moet eerst updaten zegt die dat ik geen internet heb -.-
http://www.companyofheroes.com/
Meld je aan en download de installer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
jow thx, effe kijken of die wat is.
Ook nog helemaal gratis zo te zien, zullen wel veel mensen zijn die dit spelen.

10 gb nog 2 uur gemmidelde van 5MB/s.
Ga het nu effe beyoutuben, hoe het werkt enzo.
Maar vrees dat mijn pc het niet trekt, CoH:ToV trekte die amper om medium.

[ Voor 41% gewijzigd door alaintje op 15-01-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02:32
Is het zo dat als je bijvoorbeeld de Eastern Front Mod of de Blitzkrieg Mod installeerd , je niet meer online kunt spelen? En zijn de mods ook uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik moet zeggen dat ik van CoH overgestapt ben op DoW2 komt binnenkort een uitbreiding voor uit. Net zo goed als CoH maar betere ondersteuning en iets activere community(en je bent nog iets verder verwijdert van CoH:O wat altijd goed is, grootste bagger is dat).

Overigens als je een campaign niet kan spelen of iets, ik zou eerst het spel helemaal updaten en daarna pas de keys ingeven.
alaintje schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:48:
CoH:O is een ander spel.
Tales of valour is een uitbreiding voor CoH als je daarmee online wilt moet je naar multiplayer :D

[ Voor 36% gewijzigd door Postius op 19-01-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Heb het nu binnen, al dagen.
Vind het wel leuk, de oude coh spelen mij wat te weinig mensen anders wel profs :( .
Omdat deze gratis is, zijn er lekker veel mensen online.
Die soviet mod/eastern is 3 x niks, vind ik. Ik kan er niet echt een taktiek in vinden...
Bij CoH:O speel ik lekker axis en dan blitzkrieg (6) .
Maar de firestorm is niet meer wat het geweest is, helaas.
Ik vind die heroes best vet, heb mijn Volksgrenadiers lekker in level 5 8) . Houden ze het teminste vol met +25% HP. en die panzerfaust+grenade, ideaal.
Teammates doen het infantry werk, zodat ik vlotjes met mijn flak ostwinds en panzer IV voorbij kom scheuren.
Snel een officer derop, maakt alles 3 x zo snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rundfunk rudi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 15:12
de meeste spelen BIJ COH:O axis.. is mein inziens de sterkere fractie,.. kon gister geen potje meer winnen opeens. :( firestorm is juist wel dodelijk (speel vnl americans infanterie) veel beter dan de off map arti van americans. Je moet echt als team gaan spelen eigenlijk, maar das met al die nubs niet te doen, snappen niks van flanken etc. moet eigenlijk met een vast groepjes gaan spelen.
laast in 3 vs 3 hadden ze totaal iets van 30 bunkers gebouwd, wtf is dat, en upgraden enzo, kost dat allemaal niks meer ofzo (had er 19 vernietigd). maar had ik er 2 kapot gemaakt stonden er weer 3 nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet per se de sterkere factie, je komt als noob zijnde met wat meer weg als axis zijnde.

Met allied is het belangrijk om actief te zijn en druk te zetten en dat is niet weggelegd voor elke noob. Met axis hoe langer je het volhoud hoe sterker je word.

Met axis heb ik een 2-1 w/l ratio in alle leagues 1v1 - 4v4
Met allied heb ik een 2-1 w/l in 1v1 en een 1-2 w/l bij de rest. Team games met allied is niet te doen met een random team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rundfunk rudi
ik heb ook nog net een 2 vs 1 w/l verhouding in 1vs1, maar speel echt soms potje die ik onmogelijk kan winnen waarbij riflemen worden opgevreten door pio`s, En ik speel altijd heel aggressief met americans (map control)
valt me ook vaak op in multiplayer games hoe weinig mn teamgenoten cappen..
regelmatig heb ik 3 kwart van de caps in een 3vs3 of 4vs4 game.. kom je nauwelijks aan spelen toe.
verder wordt ik gek van die bunker spam (en OStwind spam), (dat dwingt me tot Ranger spam).
wat kost trouwnes een ostwind, soms heb ik volledige map control (75%) en zit ik echt te wachten op genoeg fuel komt die pipo met 3 a 4 ostwinds aanzetten.

Het moeilijke Aan COH:O dat er zoveel units zijn dat het moeilijk is om een goede strategie uittezetten, de ene ostwind is de andere niet. maar het maakt het ook wel weer leuk..+ het is gratis

team games als allied zijn idd een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

I S2 Ostwinds!! :P (kost maar 410 MP en 40 fuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Ik ga altijd voor de panzer IV , heb die skirts+ armor+ hogere top speed.
Daar wat KCH bij, die kunnen teminste goed tegen die kut sterke arty van de americans.
Man mijn hele beeldscherm gaat daar van trillen. Die howitzers hebben ook nog geen smoke !
Maargoed, niemand kan op tegen 5 elite KCH + 3 panzer IV. Panzers snel gebruiken icm firestorm om die bunkers te mollen en dan met mijn KCH alles snel innemen en dan naar zijn basis 8) .
Ik vind zelf te panther echt te duur, krijg je 3 flaks voor en met de flaks kun je dan lekker tanks omsingellen, ook is een volksgrenadiers + panzerrange+panzer reduced cost zeer handig icm flaks, flaks nemen het snel op tegen anti infatry en de poppetjes tegen een tank als die er is. Die panzerfaust is zó sterk he :D !
Heeft iemand nog tips hoe ik een AT gun makelijk om kan krijgen, gebruik meestal een granaat, maar volgens mij moet ik eens expirmenteren met een flamethrower!

Maar idd het is niet te doen, wat een noobs zijn er tegenwoordig online, zitten ze alleen maar in het spaans te lurken, ja wat heb ik daar nou aan :| ? Heeft nog geen een poppetje bewogen terwijl ik al alles zit de macro'en . Zelf ben ik nou ook geen held, maar heb nu 3 matches achter elkaar verloren door mijn team mates, spreken geen engels of praten überhaupt niet, ik spreek teminste engels en kan dan tips opvolgen.
Ik vraag tachtig keer om een HMG team maar nee hoor, ze komen nog niet eens kijken.

Heb echt wat vaste spelers nodig, voeg mij toe TerrorofNL (speel als wehrmacht met terror)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
alaintje schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 11:45:
Ik ga altijd voor de panzer IV , heb die skirts+ armor+ hogere top speed.
Daar wat KCH bij, die kunnen teminste goed tegen die kut sterke arty van de americans.
Man mijn hele beeldscherm gaat daar van trillen. Die howitzers hebben ook nog geen smoke !
Maargoed, niemand kan op tegen 5 elite KCH + 3 panzer IV. Panzers snel gebruiken icm firestorm om die bunkers te mollen en dan met mijn KCH alles snel innemen en dan naar zijn basis 8) .
Ik vind zelf te panther echt te duur, krijg je 3 flaks voor en met de flaks kun je dan lekker tanks omsingellen, ook is een volksgrenadiers + panzerrange+panzer reduced cost zeer handig icm flaks, flaks nemen het snel op tegen anti infatry en de poppetjes tegen een tank als die er is. Die panzerfaust is zó sterk he :D !
Heeft iemand nog tips hoe ik een AT gun makelijk om kan krijgen, gebruik meestal een granaat, maar volgens mij moet ik eens expirmenteren met een flamethrower!

Maar idd het is niet te doen, wat een noobs zijn er tegenwoordig online, zitten ze alleen maar in het spaans te lurken, ja wat heb ik daar nou aan :| ? Heeft nog geen een poppetje bewogen terwijl ik al alles zit de macro'en . Zelf ben ik nou ook geen held, maar heb nu 3 matches achter elkaar verloren door mijn team mates, spreken geen engels of praten überhaupt niet, ik spreek teminste engels en kan dan tips opvolgen.
Ik vraag tachtig keer om een HMG team maar nee hoor, ze komen nog niet eens kijken.

Heb echt wat vaste spelers nodig, voeg mij toe TerrorofNL (speel als wehrmacht met terror)!
Dat is ongeveer ook de doelgroep voor CoH:O :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha ja :p. Voor mij geen CoHo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohands
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 16:38
AgoNitE schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:39:
Onlangs Company of Heroes: Anthology gekocht.
Hierin zitten CoH, CoH:Opposing Fronts & CoH:Tales of Valor.
Hierbij zaten 2 keys, het lijkt of alleen Opposing Fronts & Tales of Valor op de DVD staan, of ontbreekt er een key?

Ik kan namelijk 'Invasion of Normandy' niet spelen, hiervoor is een 3e key nodig. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Of moet ik contact opnemen met Intertoys omdat er een key ontbreekt?
Ik had hetzelfde probleem, wat heb ik gedaan bij het opstarten van de game zie je de optie staan van Support.

Dan kom je op de site van THQ en kan je contact met hun opnemen via zo een formulier, hier leg je je probleem uit (in Engels uiteraard) en geef je je e-mail adres en ingame account naam. Ik kreeg vrijwel gelijk (was s' nachts op een lanparty, dan is het dag in Canada waar het bedrijf is) netjes bericht terug dat ze mijn versie tot de GOLD versie hadden omgetoverd.

En inderdaad na inloggen was alles unlocked en kon ik lekker gamen!!!

Ik zeg, prima service hier kunnen menig gamedevolpers nog een puntje aan zuigen.

Succes ermee en misschien tot ziens hier in het topic of op het slagveld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Dadelijk weer eens vCoH spelen :p /tales of valor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rundfunk rudi
@alaintje ik speel COHO onder de naam sessionD9 (americans) en SSdivisionTK (wher)
voeg me maar toe ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Vraagje: ik weet dat met Wehrmacht je hero units geen bonus ontvangen van je veterancy gebouw (je hero Panzer IV krijgt geen MG42 als elite). Maar hebben hero units wel profijt van de Army units die je equipped? (van die verbeterde abilities waar je doekoe's voor neertelt).
b.v. Mijn hero mortier, krijgt die ook de +16% health bonus als ik die army unit equip? Of enkel de reguliere mortier units?

[ Voor 27% gewijzigd door Tijgert op 27-01-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Hero units ontvangen geen extra bonus van army items. Ze moeten het hebben van hun eigen bonussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ander vraagje: Als je te gierig bent om te lappen voor units, hoe kan je zien welke units je vroeg of laat gratis krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 11:18
Tijgert schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 01:16:
Ander vraagje: Als je te gierig bent om te lappen voor units, hoe kan je zien welke units je vroeg of laat gratis krijgt?
Kun je niet zien, de armyitems/hero's doe je aan het eindv an een gevecht krijgt zijn compleet random. Kwestie van geluk hebben dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Nu dan toch officieel bevestigd door THQ dat CoH:O niet uitgebracht gaat worden. Toch maar weer focussen op de normale variant :P

nieuws: THQ schrapt Company of Heroes Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsjah beetje zwak al die mensen die coho cash gekocht hebben, heroes en commanders hebben geleveled. En dan binnen een maand sluiten.

Terwijl ze al veel langer wisten dat ze er mee gingen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Goed nieuws :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Suicyder schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:14:
Nu dan toch officieel bevestigd door THQ dat CoH:O niet uitgebracht gaat worden. Toch maar weer focussen op de normale variant :P

nieuws: THQ schrapt Company of Heroes Online
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

The King is dead, long live the King!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 19:03
Potverdomme, ik ben sinds een paar weken verslaafd aan CoHO!

Vandaag maar even alle 3 de delen gekocht en daarmee verder gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, aangezien ik met mijn NAT-problemen blijf hangen ben ik ook maar eens (uit pure frustratie) COHO gaan checken. Moet zeggen dat ik er in het begin totaal niet over te spreken was maar naarmate je verder levelt wordt het steeds beter. Beetje dingen kopen via XP-points en het wordt steeds leuker.

Wat me idd erg opviel is de totaal andere speelstijl van CoHo en het enorme noob-gehalte (domweg defense bouwen).

Toch vind ik het jammer dat het ermee stopt aangezien ik het wel een kans had willen geven!
Nu maar hopen dat de insteek (toename spelers COH door goedkopen goldeditie) zijn vruchten gaat afwerpen aangezien het spelersaantal wel mag verbeterd worden.

PS: Aangezien ik geen nat-expert ben ben ik benieuwd of iemand geen last heeft van de NAT-problems van COH in combinatie met een KPN TG789VN modem?? (ik zit aan deze modem vast ivm itv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
In het persbericht wat is uitgegaan geven ze aan de serie een stap verder te willen helpen, ben daarom benieuwd wat voor nieuws er gaat uitkomen of welke richting ze inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk pakken ze de connection probs aan, zoals ik al vermelde hierboven is dit de reden geweest om CoHo te spelen. Nu zit ik vanaf 31-03 weer met dat probleem dat ik maar 25% van de keren kan connecten.

Ik heb echt van alles geprobeerd, alle poorten geforward maar niets helpt. Heeft iemand een idee? :'(

• x-cessive
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:35:
Hopelijk pakken ze de connection probs aan, zoals ik al vermelde hierboven is dit de reden geweest om CoHo te spelen. Nu zit ik vanaf 31-03 weer met dat probleem dat ik maar 25% van de keren kan connecten.

Ik heb echt van alles geprobeerd, alle poorten geforward maar niets helpt. Heeft iemand een idee? :'(
Ben helaas geen expert op dat gebied, porten open zetten was mijn enige idee maar dat heb je blijkbaar al gedaan!

Ben je allied of axis? Wat is je nick? Zal ik je toevoegen!

• rundfunk rudi
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:12:
Idd, aangezien ik met mijn NAT-problemen blijf hangen ben ik ook maar eens (uit pure frustratie) COHO gaan checken. Moet zeggen dat ik er in het begin totaal niet over te spreken was maar naarmate je verder levelt wordt het steeds beter. Beetje dingen kopen via XP-points en het wordt steeds leuker.

Wat me idd erg opviel is de totaal andere speelstijl van CoHo en het enorme noob-gehalte (domweg defense bouwen).

Toch vind ik het jammer dat het ermee stopt aangezien ik het wel een kans had willen geven!
Nu maar hopen dat de insteek (toename spelers COH door goedkopen goldeditie) zijn vruchten gaat afwerpen aangezien het spelersaantal wel mag verbeterd worden.

PS: Aangezien ik geen nat-expert ben ben ik benieuwd of iemand geen last heeft van de NAT-problems van COH in combinatie met een KPN TG789VN modem?? (ik zit aan deze modem vast ivm itv)
Mee eens, eenmaal een beetje ingeburgerd in COHO en met fatsoenlijke medespelers had het veel meer dimensies.
maarja veel NOOBS, MGnest spam en wat vooral opvalt is het totale gebrek aan de intensie om te cappen

• x-cessive
rundfunk rudi schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:46:
[...]

Mee eens, eenmaal een beetje ingeburgerd in COHO en met fatsoenlijke medespelers had het veel meer dimensies.
maarja veel NOOBS, MGnest spam en wat vooral opvalt is het totale gebrek aan de intensie om te cappen
Met name soms ook gebrek aan kennis vd units, soms op de meest onligische momenten met een sniper o.i.d aankomen zetten (kost toch weer 340 manpower).
Maargoed, vaak ook wel leuke potjes gehad dus over algemeen ben ik ook tevreden over COHo.

Verwijderd

hoe zit het trouwens met maphacks in coh?

Aangezien ze er toch mee kapte met coho had ik er even 2 minuten op gegoogled. En toen vond ik een universeel coh hack. Ik drukte f2 en ik kon alles zien. Belachelijk hoe makkelijk het werkte. En ik vroeg me toen af hoevaak ik al zoiets tegen mij gebruikt heb gekregen.
Na de test coho van mijn pc gegooid. Geen relic rts meer voor mij.

• Postius
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:08:
hoe zit het trouwens met maphacks in coh?

Aangezien ze er toch mee kapte met coho had ik er even 2 minuten op gegoogled. En toen vond ik een universeel coh hack. Ik drukte f2 en ik kon alles zien. Belachelijk hoe makkelijk het werkte. En ik vroeg me toen af hoevaak ik al zoiets tegen mij gebruikt heb gekregen.
Na de test coho van mijn pc gegooid. Geen relic rts meer voor mij.
Bedoel je nu CoHO of CoH?

Verwijderd

Ik ben zelf niet bekend met coh, maar die hack die ik vond zei een universeel hack te zijn.

De replays in coho nemen ook niet de camera van de tegenstander op. Dus je kunt ook niet 123 zeggen dat iemand maphacked.

Het voelt gewoon ontzettend stompzinning aan dat je zo makkelijk kunt maphacken.

• Postius
Bij CoHO geloof ik het nog wel, bij CoH was het ook niet moeilijk maar ook niet echt makkelijk. Er is daar meer sprake van drophacken. Maar de orginele CoH is gewoon al oud en de mensen die het spelen is toch een ander soort volk dan mensen die cheaten in games, das alleen "leuk" bij nieuwe en populaire spellen. Cheaten in CoHO lijkt me in ivm met levels en xp enzo ook gunstiger dan in CoH(daar heb je er nie echt veel aan behalve je eigen plezier vergallen).

Edit: Nog zo'n helden game was battlefield heroes lol, daar wordt je met aimbots doodgegooit :+ (al heb ik het echt al meer dan een jaar niet gedaan en dat wil ik graag zou houden voor altijd.)

[ Voor 17% gewijzigd door Postius op 10-02-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x-cessive schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:02:
[...]

Ben helaas geen expert op dat gebied, porten open zetten was mijn enige idee maar dat heb je blijkbaar al gedaan!

Ben je allied of axis? Wat is je nick? Zal ik je toevoegen!Mijn nick is "fonsje"(COH & COHO)
Maar bij COH moet ik eerst zorgen dat ik van die NAT-probs afkom.
Het verrekte van deze modem/router (tg789vn kpn) is dat ik zelf voor mn nas-station etc prima poorten kan aanstellen maar voor COH lukt het me simpelweg niet. De connection problemen blijven aanhouden.
poorten 6100, 9100, 30260, 6112, 30275 heb ik openstaan maar helaasssssss...... :'(

Heb volgens mij alle fora al doorgenomen en sommigen hebben we heel bijzondere oplossingen als de driver vd ethernetkaart updaten :? Of de Relic downloader uitschakelen.

Niemand suggesties?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:44
driver van de ethernetkaart upgraden lijkt me toch niet zon enorm exotische methode? waarom probeer je eerst niet of dat werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Drivers updaten is vrij simpel. Gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blueice85 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 10:45:
driver van de ethernetkaart upgraden lijkt me toch niet zon enorm exotische methode? waarom probeer je eerst niet of dat werkt?
Zal ik zekers ff proberen vanavond. Ik laat het wel ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 07:30:
[...]

Zal ik zekers ff proberen vanavond. Ik laat het wel ff weten.
Gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry nog geen tijd gehad. (schrijf dit nu vanuit werk cpu) zodra ik het heb uitgevoerd meld ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Nu COHo gaat stoppen binnenkort ben ik aan het kijken voor de 'normale' COH. Welke is het beste?
Het orgineel? Tales of Valor of Opposing fronts? Welke wordt nog het meest online gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij de orginele zonder uitbreidingen.
Kan het mis hebben, maar er was wel een hoop geklaag over de expansion factions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007

MsG

Forumzwerver

x-cessive schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:36:
Nu COHo gaat stoppen binnenkort ben ik aan het kijken voor de 'normale' COH. Welke is het beste?
Het orgineel? Tales of Valor of Opposing fronts? Welke wordt nog het meest online gespeeld?
Voor 5 euro heb jij de FRS bijvoorbeeld de Anthology, dan heb je ze alle 3. Je hebt meer opties geloof ik als je alles speelt. Het spel integreert alle delen in 1 geheel, ik weet dus niet wanneer er precies iets van de expansion wordt benut en wanneer niet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Euhm company of heroes is allemaal dezelfde online functies.
Als je de uitbreidingen hebt kan je nieuwe zijdes spelen anders niet. Maar je kan dus wel tegen mensen spelen die de uitbreiding hebben en jij niet. Is allemaal naadloos geintregreerd. Redelijk brilliant.(overigens is CoH:anthology pack te koop voor 8 euro dus je hoeft niet eens te kiezen).

• Tijgert

Tijgert

Waar ik het poep van krijg is dat ik eerst een uur (*) mag gaan updaten alvorens ik up-to date ben... Waarom brengt men niet gewoon 1 patch uit of 1 *king* versie met alles er op en er aan??

En dan nog, tot de laatste patch liep alles redelijk tot goed, nu heb ik met de config in mijn sig 100% crashes nog voordat de map geladen is... verse install met zowel XP als W7u getest en de laatste drivers...
CoHo werkte wel weer 100% goed... why oh why!!

*/trekt haar uit

(* dat uur is voor mij 10 minuten op mijn SSD, maar voor een ander is het een kolereklus)

Verwijderd

Heb het geprobeerd, helaas zoals ik al verwacht had: Geen succes! 8)7

Verwijderd

Als je COHO gespeeld hebt kun je via Steam voor 5 euri (of zelfs dollar) de gold-edition kopen:
Coh+OF+TOV! Dus Niet alleen allies en exis, ook panzerelite en brittish!
En met TOV (tales of valor) kun je nog meer varianten kiezen die los staan van COH zelf.
bijvoorbeeld spelen met tanks of alleen met heroes (infanterie). Zelf vind ik dit niks aan.
En met TOV heb je nieuwere vormen van tanks e.d.

maar je moet altijd de gold edition kopen en niet alleen COH! Kun je je absoluut niet aan verkopen!

NU MAAR HOPEN DAT DIE NAT-NEGOTIATION PROBLEMEN VERHOLPEN WORDEN???

Verwijderd

Tijgert schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 02:34:
Waar ik het poep van krijg is dat ik eerst een uur (*) mag gaan updaten alvorens ik up-to date ben... Waarom brengt men niet gewoon 1 patch uit of 1 *king* versie met alles er op en er aan??

En dan nog, tot de laatste patch liep alles redelijk tot goed, nu heb ik met de config in mijn sig 100% crashes nog voordat de map geladen is... verse install met zowel XP als W7u getest en de laatste drivers...
CoHo werkte wel weer 100% goed... why oh why!!

*/trekt haar uit

(* dat uur is voor mij 10 minuten op mijn SSD, maar voor een ander is het een kolereklus)
CHECK: http://cohpatch.relic.com/

• x-cessive
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 08:41:
Als je COHO gespeeld hebt kun je via Steam voor 5 euri (of zelfs dollar) de gold-edition kopen:
Coh+OF+TOV! Dus Niet alleen allies en exis, ook panzerelite en brittish!
En met TOV (tales of valor) kun je nog meer varianten kiezen die los staan van COH zelf.
bijvoorbeeld spelen met tanks of alleen met heroes (infanterie). Zelf vind ik dit niks aan.
En met TOV heb je nieuwere vormen van tanks e.d.

maar je moet altijd de gold edition kopen en niet alleen COH! Kun je je absoluut niet aan verkopen!

NU MAAR HOPEN DAT DIE NAT-NEGOTIATION PROBLEMEN VERHOLPEN WORDEN???
Balen dat het niet heeft geholpen! Echt zonde.
Zal vanavond wel eens even de stad inlopen, toch koopavond. Anders even via steam doen.

• Jaapoes
  • Laatst online: 05-08 21:19
Sinds gister heb ik de nieuwe ATi drivers geinstalleerd welke MLAA mogelijk maken op mijn 5970. Als ik deze aanzet dan ziet COH er erg vreemd uit.. Letters worden dikker en vager en ingame loopt het ook stroef.. blurry ook. Zijn er meer mensen met dit probleem?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Anthology gehaald, gisteravond de stonewall operation uitgeprobeerd. Erg tof maar ook moeilijk. We konden op het eind niet meer alle tigers aan, zijn die tankdestroyers toch wat te slap voor. Maar pershing kost zo rete veel. In elk geval leuke uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Persing is en blijft en zal altijd waardeloos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, een tigers en panthers ownen hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
Postius schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 13:17:
Persing is en blijft en zal altijd waardeloos zijn.
De Persing is een leuk lok middel. Als je als Axis weet dat Allied een Persing heeft. Word dat je nummer 1 om als eerste kapot te maken. En zet je daar je meeste/beste units op in.
Als je als Allied dus weet waar de Axis zich op focust heb je daar een voordeel mee.
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste