Toon posts:

Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 346.800 views

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-04 09:15
Zerveza schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:37:
[...]

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem als waar jij ongetwijfeld met stoeit; waar laat ik mijn center!?

Op de foto lijkt het wel of hij voor de TV staat... je doet je apparatuur absoluut tekort op deze manier.

Waarom heeft overigens iedereen een PS3? Speelt iedereen daar spelletjes op? of wordt hij door iedereen als mediacenter gebruikt?
De PS3 is gewoon super vooral als je een mooie tv hebt. Gamen heerlijk op je bank en lekker Blu-ray kijken :9~

• ev1ltje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-04-2018

ev1ltje

euh.. proper?

Nja, ik bedoelde ook natuurlijk niet dat je de de duurste moet kopen, kzocht gewoon een voorbeeld ervan :P
Er zijn zeker wel goedkopere (en toch nog stevige en betrouwbare) versies in de omloop. :)

Of je neemt een blok massief hout en schildert het een beetje, knalt dat onder je tv en hoppa, hij staat hoger :+

Specsels ♦♦♦ 5D Mark II + wat mooi glaswerk en lichtjes

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:42
Ramon schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:05:
Ik zie ook regelmatig foto's waarbij de tv op de center staat, is dat geen oplossing? of is dat slecht voor de tv ivm geluidstrillingen?
Die opstelling heb ik sinds kort inderdaad ook. En tot nu toe bevalt het prima! Alleen was het eventjes wennen dat mn tv een centimeter of 15 hoger staat nu. Echter moet ik er wel bijzeggen dat de voet van mijn tv wel helemaal op mijn centerspeaker past. De voet steekt dus niet uit zeg maar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:16
Snap zoiezo al niet waarom je een center speaker moet hebben, ben nog steeds van mening 2 goeie speakers een surround er wel uit halen , heb dan wel over B&W en dat soort dingen

is het niet een mogelijk heid hem te verwerken in een kasje en je tv daar op zet ? of een glazen plaat op pootjes en je center daar onder en je tv op de plaat ? zou denk ik ook niet verkeerd staan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Mektheb schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:09:
Snap zoiezo al niet waarom je een center speaker moet hebben, ben nog steeds van mening 2 goeie speakers een surround er wel uit halen , heb dan wel over B&W en dat soort dingen

is het niet een mogelijk heid hem te verwerken in een kasje en je tv daar op zet ? of een glazen plaat op pootjes en je center daar onder en je tv op de plaat ? zou denk ik ook niet verkeerd staan
Absoluut, ik heb nu 5.0 draaien en de eerste die ik eruit heb gegooit is de center speaker, ondanks welke instelling ook het vervuild zo het geluidsbeeld van de linker en rechter speaker. En dan de 2 achter speakers, het geluid "klopt" gewoon niet. Als ik binnenkort wat meer geld hebt komen er 2 goede en duurdere full tone stereo zuilen en ooit eens een goede stereo versteker. Stukken beter geluidsbeeld als met dat surround gebeuren. Om surround goed te krijgen moet je echt goed en duur spul hebben precies afgestemd op de kamer. Dat is met stereo anders, dat klinkt gewoon bijna altijd goed.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mektheb
Joopieboy schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:26:
[...]

Absoluut, ik heb nu 5.0 draaien en de eerste die ik eruit heb gegooit is de center speaker, ondanks welke instelling ook het vervuild zo het geluidsbeeld van de linker en rechter speaker. En dan de 2 achter speakers, het geluid "klopt" gewoon niet. Als ik binnenkort wat meer geld hebt komen er 2 goede en duurdere full tone stereo zuilen en ooit eens een goede stereo versteker. Stukken beter geluidsbeeld als met dat surround gebeuren. Om surround goed te krijgen moet je echt goed en duur spul hebben precies afgestemd op de kamer. Dat is met stereo anders, dat klinkt gewoon bijna altijd goed.
Precies het ligt ook echt aan hoe je kamer is ingedeeld en hoe je wat heb geinstalleerd en wat voor speakers je hebt, ik heb een JBL setje gehad 5.1 geloof ik daarna van me broer B&W speakers gehad 2.0 samen met een Stereo versterker ik heb echt het gevoel er ten 1e meer geluid uit komt en ik niet eens het idee heb van het komt uit die speakers als je film kijkt...terwijl ik met surround het gevoel had het komt links achter me vandaan en nu is het gewoon "rondom"

Verder is het iedereen ze mening natuurlijk ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:31
Om dat nou af te schuiven op surround lijkt me een beetje overdreven. Als jij een film kijkt met een surround set van B&W dan is dat niet te vergelijken met JBL natuurlijk. Dat veel surround dingen vaak goedkope troep zijn betekent niet dat surround fout is.

Je gaat 'stereo' toch ook niet beoordelen omdat er vaak klotegeluid uit laptopspeakers komt? (ik noem maar wat... )

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind een centerspeaker juist een van de belangrijkste van de hele set. Ik heb een nette setup, maar vind het geluid met center zoveel overtuigender uit het scherm komen dan zonder!

Alleen als je precies in het midden zit, is het zonder center ook goed, maar ik wil gewoon ook lekker in de hoek van mijn bank kunnen hangen en overtuigend dialoog geluid hebben.

Voorwaarde: Je moet wel een goede hebben. Als je films kijkt, komt zo'n 80% van al het geluid uit je centerspeaker.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mektheb
Ramon schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:33:
Om dat nou af te schuiven op surround lijkt me een beetje overdreven. Als jij een film kijkt met een surround set van B&W dan is dat niet te vergelijken met JBL natuurlijk. Dat veel surround dingen vaak goedkope troep zijn betekent niet dat surround fout is.

Je gaat 'stereo' toch ook niet beoordelen omdat er vaak klotegeluid uit laptopspeakers komt? (ik noem maar wat... )
Dat zeg ik toch ook niet ? .. zeg gewoon alleen het heel anders klinkt en heel anders staat in je huis en dat er meerdere factoren bij komen kijken , hoe ze staan in je huis etc en tuurlijk zit er een verschil tussen die 2 maar dat zeg ik ook...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sketchy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-05 07:20
Ik post ook maar even een update.

Heb 2 nieuwe fronts aangeschaft, op den duur zullen de jbl speakertjes volledig verdwijnen.
(De plaatjes zijn met een crappy digi-cam geschoten.)

http://home.quicknet.nl/qn/prive/lj.blommers/scooterplaatjes/DSC03986.JPG

Zonder stofkapjes.
http://home.quicknet.nl/qn/prive/lj.blommers/scooterplaatjes/DSC03989.JPG

Bureau + computer.
http://home.quicknet.nl/qn/prive/lj.blommers/scooterplaatjes/DSC03990.JPG

*Sony KDL 32" S2000.
*Harman Kardon avr 132.
*2 x Heco Celan 500.
*Jbl scs260.5 3.1.
*Playstation 3.
*Wii.
*Playstation 2.

Ik ben niet gek ik ben een raceauto BRRRRRMMMM!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kryz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-07-2018
Na heel lang nadenken (zo'n 5 jaar denk ik ;)) ben ik pasgeleden overstag gegaan, en ben ik aan de flatscreen TV gegaan. Mind you: ik heb hiervoor al zo'n 10 jaar geen TV gehad (oude ging kapot, raam uitgeflikkerd, nooit een nieuwe gehaald, internet was wel genoeg entertainment), dus dit is weer even wat nieuws. Natuurlijk moet er dan meteen wel mooi beeld & geluid bij, dus dan stel je een volledige setup samen. Laten we maar beginnen met waar het hier om draait: pics!!11elf:

http://kryz.org/sitepics/HT01.JPG

http://kryz.org/sitepics/HT02.JPG

Wat zien we hier:

Sony Bravia KDL-40X3500 40" LCD TV
Sony PlayStation 3 Game Console
Marantz SR5002 A/V Receiver
Mordaunt-Short Genie 5.1 Surround Set (4 surround speakers, center en subwoofer)

De keuze voor de TV was simpel: 40" was de max (goed te zien denk ik aan de ruimte die er over is), ik wilde zeker FullHD en beeldkwaliteit was een zeer belangrijk punt. Ik heb nooit zo vertrouwd op plasma (volledig ongefundeerde gevoelskwestie overigens), dus werd het LCD, en vervolgens bleek dat deze Sony toch wel een beetje topkwaliteit was op dit moment, en daarnaast vind ik het design ook fantastisch.

De keuze voor de PS3 was eigenlijk: iets met blu-ray dat ook nog wel op andere manieren media kan spelen. Dat er spelletjes op gespeeld kunnen worden: leuk, maar niet zo belangrijk.

De Marantz is gekozen voor het feit dat er 3 HDMI ingangen in zaten voor een redelijke prijs, en ook gezien het feit dat de reviews lovend waren. Ik had hier ook voor Onkyo, HK of Denon kunnen gaan, maar vooral 3 HDMI ingangen met de prijs samen was wel erg netjes.

De Mordaunt-Short Genie set heb ik gekozen op design, kwaliteit en prijs. Kwaliteit: het is natuurlijk geen 'echte' speakerset, met mooie grote vierkante dozen, maar je kan aan de aanwezige hoeveelheid ruimte wel zien waarom dat geen optie was. Dan waren er nog mooiere sets dan deze, vond ik zelf, maar die waren veel te duur, en dit was een betaalbare set, en kijkend naar het hele pakket is het ontzettend veel waar voor je geld. Natuurlijk had hier de combinatie Marantz - Mordaunt-Short nog een factor in moeten spelen, maar zo diep zit ik niet in de audio, en ik kon ook geen goede vergelijkende opstelling vinden in een showroom, dus maar een beetje op het gevoel gedaan (en ook aangezien iemand anders ergens meldde dat hij deze combinatie had, en daar erg tevreden over was). Overigens staat hier nog wel wat te lezen over mijn weg naar de keuze voor de MS set.

Het resultaat? Super! Beeld is natuurlijk fantastisch, zeker met blu-ray films, geluid is wat mij betreft geweldig, maar ik ben absoluut geen audiofiel, dus ik zal vast van alles missen wat ik wel zou moeten horen, maar all in all ben ik erg tevreden. Ik moet nog wel erg wennen aan de bediening van de Marantz, maar daar zal ik gewoon wat tijd in moeten stoppen, anders is het wel veel werk. De afstandsbediening van de Marantz kan ook functies van andere AB's overnemen, dus dat zou ideaal zijn om iig de TV bediening op over te nemen. Overigens kan ik me voorstellen dat je denkt: hmm, kan je wel wat zien op dat scherm met zulke lichte gordijnen? Als je op de juiste viewingplek zit (op de chaise-longue dus ;)) is het zelfs met dit weer perfect te doen. Verder links op de bank zie je wel wat veel licht, maar het is nog wel prima te zien. 's Avonds is het natuurlijk geen enkel probleem, viewing angle is super.

Wat zie je niet op de foto's: mijn PC staat op een bureau waar je nog net een klein hoekje van kan zien op de tweede foto linksonder (zit net voor de rode stoel) en daarvandaan ligt een HDMI-kabel (aangesloten via DVI op de PC) naar de TV (zou eigenlijk naar de Marantz moeten, maar helaas detecteert de PC dan niet goed het aangesloten device), en er loopt ook een audio verbinding naar de Marantz. Vervolgens lopen er weer speakerkabels terug naar het bureau, aangesloten op een stokoude Bose Acoustimass 3 set. Die zitten op de 'B' speakerset van de Marantz. Films vanaf PS3 en PC op de TV gaan dus op speakerset A, geluid van mediazaken die ik bekijk op de PC gaan op speakerset B, en als ik eens flink herrie wil maken met muziek, is het set A+B tegelijkertijd. Wat je ook niet ziet is dat de TV aan een Vogel's EFW 6325 aan de muur hangt - draaibaar en kantelbaar. Niet zo heel spannend, maar wel net zo dat je er achter kunt en dat je hem de kamer in kan draaien zodat je bijvoorbeeld van de eettafel af de TV nog kan zien.

Wat moet er nog gebeuren: de front L+R speakers moeten nog op dezelfde standaards komen te staan als die achter, maar ze hadden maar 1 set standaards geleverd, helaas. Ik hoop dat dat deze week komt, dan kan ik de speakers iets verder uit elkaar zetten (en ze staan ook direct wat hoger), wat toch iets beter zal zijn voor de listening experience. Daarnaast moet er nog wat kabelwerk verricht worden: de zichtbare power- en audiokabel van/naar de sub moeten wat langer worden zodat ze uit het zich kunnen en de sub dichter richting de bank geschoven kan worden. De kabels van de TV af naar beneden moeten ook weggewerkt worden, daar komt een Vogel's XCW 100 strip overheen. Ik had het liever in de muur gefreesd gehad, maar dat was me toch echt iets teveel werk. Daarnaast moeten ook de kabels van/naar de PC nog weggewerkt worden achter de plinten. Dat is ook nog wel een karwei, want de plinten zijn dik genoeg, maar de bestaande uitholling erin levert niet genoeg ruimte op voor de huidige bekabeling. Dat betekent dus dat ik ze wat verder moet uithollen - dat kan wel, maar ik ben benieuwd hoe ik dat ga aanpakken. ;)

The easiest virtue to obtain, is that of never being wrong: simply agree with me. - Visit kryz.org

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kentsfield
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-01 13:40
Geen homecinema wel een stereoset.

Versterker: Rega Brio 2000 38w wpc eigenlijk net te licht voor mijn luidsprekers maar zolang ik niet op kroeg volume draai gaat het prima.
Luidsprekers: HB-1 van Hans Baan transmissielijn luidsprekers.
Project Debut III met ortofon superom 40 element
EMU 0202 usb geluidskaart voor het digitale gebeuren
Kabels standaard en voor de luidsprekers vd hul cs122.

Excuses voor de slechte foto's heb momenteel alleen een telefoon :(

http://img507.imageshack.us/img507/4038/setmz8.jpg

Dingen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:54
Zo eindelijk mijn kamer zo ver opgeruimd dat mijn home cinema show waardig is. Zeker met mijn nieuwe speelgoed er nu bij.

http://home.xmsnet.nl/bjaspers/Home%20cinema/100_0608_600.jpg

http://home.xmsnet.nl/bjaspers/Home%20cinema/100_0600_600.jpg

http://home.xmsnet.nl/bjaspers/Home%20cinema/100_0587_600.jpg

http://home.xmsnet.nl/bjaspers/Home%20cinema/100_0602_600.jpg

http://home.xmsnet.nl/bjaspers/Home%20cinema/100_0592_600.jpg

http://home.xmsnet.nl/bjaspers/Home%20cinema/100_0612_600.jpg

http://home.xmsnet.nl/bjaspers/Home%20cinema/100_0621_600.jpg

http://home.xmsnet.nl/bjaspers/Home%20cinema/100_0611_600.jpg

Met de specs:

Serround Receiver: Marantz SR4500
Front speakers: Mordaunt short 902i
Center speaker: Mordaunt short 905i
Rear speakers: Dual (oud model 3 weg boekenplank)
Draaitafel: Pro-Ject debut III met Ortofon OM2o element
Phono versterker: Pro-Ject MK-II
Buizen versterker: Music Angel XD500 (met EL34A eind buizen)
Film scherm: 20" ViewSonic VX2025W
2e Scherm: NEC MultiSync LCD1770NX
Platen collectie: Beatles, Pink floyd, CSN, the Byrds, Manferd Mann, Super tramp, Zombies, en nog wat hedendaagse indie rock, en oude britpop.

http://home.xmsnet.nl/bjaspers/Home%20cinema/ Voor meer foto's en full res foto's

Eind het eind van de vakantie worden men fronts vervangen voor de Mordaunt Short Mezzo 2. En binnenkort een keer de trafo blokken op de buizen versterker recht zetten en wat elco's en condensatoren in de signaalweg vervangen.

[Voor 4% gewijzigd door kippy op 08-06-2008 21:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kentsfield
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-01 13:40
Prima DT .. heb hem zelf ook :D

Dingen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pittie
[b][message=30206621,noline]
[afbeelding]

[afbeelding]
Een mooie set :) Maar waar ik eigenlijk benieuwd naar ben, wat is dat voor bank?
Ik ga wrs zelf binnenkort verhuizen naar een grotere kamer en dan is er eindelijk! plaats voor een lekkere relax bank. Dan zit ik ook aan zoiets te denken..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_nv40_man
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
kippy schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:08:
Zo eindelijk mijn kamer zo ver opgeruimd dat mijn home cinema show waardig is. Zeker met mijn nieuwe speelgoed er nu bij.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Met de specs:

Platen collectie: Beatles, Pink floyd, CSN, the Byrds, Manferd Mann, Super tramp, Zombies, en nog wat hedendaagse indie rock, en oude britpop.

http://home.xmsnet.nl/bjaspers/Home%20cinema/ Voor meer foto's en full res foto's

Eind het eind van de vakantie worden men fronts vervangen voor de Mordaunt Short Mezzo 2. En binnenkort een keer de trafo blokken op de buizen versterker recht zetten en wat elco's en condensatoren in de signaalweg vervangen.
Mooie Viewsonic :Y)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 183025

@ Kippy:

Waar heb je die 905i gekocht en voor hoeveel? Ik wil die namelijk ook, maar wel tegen een mooi prijsje!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jdm8
  • Laatst online: 15-05 17:03

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Ga je die kabels ook nog wat wegwerken? Of in elk geval bij elkaar binden. Eigelijk zou je een zilveren PS3 moeten hebben, nu valt hij een beetje uit de toon.

Ziet er trouwens goed uit hoor :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:54
Anoniem: 183025 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 22:05:
@ Kippy:

Waar heb je die 905i gekocht en voor hoeveel? Ik wil die namelijk ook, maar wel tegen een mooi prijsje!
In nijmegen bij audio video Hi-Fi. Maar mooie prijs had tie niet echt (170 euro). Maar had mijn oude JBL LX2000 toen voor 70 euro verkocht dus het heeft me uiteindelijk maar 100 euro gekost.
Maar op e-bay komt tie nog wel eens voorbij voor een schappelijke prijs van 100~125 euro.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pittie
kippy schreef op zondag 08 juni 2008 @ 22:13:
[...]

In nijmegen bij audio video Hi-Fi. Maar mooie prijs had tie niet echt (170 euro). Maar had mijn oude JBL LX2000 toen voor 70 euro verkocht dus het heeft me uiteindelijk maar 100 euro gekost.
Maar op e-bay komt tie nog wel eens voorbij voor een schappelijke prijs van 100~125 euro.
Mijn reply was ook voor jou bedoelt Kippy, maar er is iets mis gegaan...
Een mooie set :) Maar waar ik eigenlijk benieuwd naar ben, wat is dat voor bank?
Ik ga wrs zelf binnenkort verhuizen naar een grotere kamer en dan is er eindelijk! plaats voor een lekkere relax bank. Dan zit ik ook aan zoiets te denken..

[Voor 33% gewijzigd door Pittie op 08-06-2008 22:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kryz
Pittie schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:30:
Thanks! En de bank is van Goossens, met een stofje erop genaamd Alcantara of Alcamara of weetikveel wat. Is net suede alleen kan je het dan wel schoon krijgen / houden. ;) En als je naar Goossens gaat (zitten in veel plaatsen met grote showrooms) dan kom je vanzelf stapels bankstellen tegen met zo'n 'relax-deel' (oftewel een chaise-longue).
Pittie schreef op zondag 08 juni 2008 @ 22:55:
Mijn reply was ook voor jou bedoelt Kippy, maar er is iets mis gegaan...

Volgens mij is het toch echt mijn bank en niet die van kippy waar je op reageert, tenminste, aan de fotootjes gezien. ;)
jdm8 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 22:11:
Ga je die kabels ook nog wat wegwerken? Of in elk geval bij elkaar binden. Eigelijk zou je een zilveren PS3 moeten hebben, nu valt hij een beetje uit de toon.

Ziet er trouwens goed uit hoor :)
Thanks. :) En over kabels schreef ik dit:
Kryz schreef op zondag 08 juni 2008 @ 18:13:
Daarnaast moet er nog wat kabelwerk verricht worden: de zichtbare power- en audiokabel van/naar de sub moeten wat langer worden zodat ze uit het zich kunnen en de sub dichter richting de bank geschoven kan worden. De kabels van de TV af naar beneden moeten ook weggewerkt worden, daar komt een Vogel's XCW 100 strip overheen. Ik had het liever in de muur gefreesd gehad, maar dat was me toch echt iets teveel werk. Daarnaast moeten ook de kabels van/naar de PC nog weggewerkt worden achter de plinten. Dat is ook nog wel een karwei, want de plinten zijn dik genoeg, maar de bestaande uitholling erin levert niet genoeg ruimte op voor de huidige bekabeling. Dat betekent dus dat ik ze wat verder moet uithollen - dat kan wel, maar ik ben benieuwd hoe ik dat ga aanpakken. ;)
Ik weet het, was nogal veel tekst, kan het je niet kwalijk nemen dat je het niet gezien had. ;) Maar ja dus, gaat nog wat aan gedaan worden. En de zilveren PS3: op de een of andere manier vond ik die dan weer niet zo mooi, en de zware wel. Ik vond het zelf ook wat uit de toon vallen, maar ik denk dat alles zilver ook wel weer artificial over zou komen (vooral omdat alle zilver/alu kleuren weer net wat van elkaar verschillen).

[Voor 9% gewijzigd door Kryz op 08-06-2008 23:13]

The easiest virtue to obtain, is that of never being wrong: simply agree with me. - Visit kryz.org

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 108824

Kryz schreef op zondag 08 juni 2008 @ 18:13:
Na heel lang nadenken (zo'n 5 jaar denk ik ;)) ben ik pasgeleden overstag gegaan, en ben ik aan de flatscreen TV gegaan. Mind you: ik heb hiervoor al zo'n 10 jaar geen TV gehad (oude ging kapot, raam uitgeflikkerd, nooit een nieuwe gehaald, internet was wel genoeg entertainment), dus dit is weer even wat nieuws. Natuurlijk moet er dan meteen wel mooi beeld & geluid bij, dus dan stel je een volledige setup samen. Laten we maar beginnen met waar het hier om draait: pics!!11elf:

[afbeelding]
Nice set-up!

Off topic: mag ik vragen waar je die salontafel gekocht hebt....? Ben al een tijdje op zoek naar zoiets. Many thanks in advance!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kryz
Anoniem: 108824 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:34:
Nice set-up!

Off topic: mag ik vragen waar je die salontafel gekocht hebt....? Ben al een tijdje op zoek naar zoiets. Many thanks in advance!
Dank je wel, en ja, dat mag: bij Kabana Design in de Villa Arena. Ze maken ze op maat voor je, je kan uit verschillende kleuren hout kiezen (is dus ook geen fineer) en er zitten twee laden in. Het ding heet 'Snoepdoosje' uit mijn hoofd. I know, totally gay, maar who gives a damn. ;)

[Voor 18% gewijzigd door Kryz op 09-06-2008 11:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 108824

Thanks 4 the reply. M'n vriendin vond 'em zo mooi ;)

Mag ik vragen hoeveel ie gekost heeft?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 21:53
Vraag ik me af, krijg je niet een beetje vreemd klankbeeld, zo met de fronts erg dicht bij elkaar en de rears dan weer ver van elkaar af?

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kryz
Anoniem: 108824 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:13:
Thanks 4 the reply. M'n vriendin vond 'em zo mooi ;)

Mag ik vragen hoeveel ie gekost heeft?
Afmetingen 80x80cm, prijs iets van... uhm... 550e voor de tafel, 40e voor bezorgkosten. Dat moest ik even opzoeken. ;) Grotere afmetingen betekent natuurlijk duurder.
TroonStaal schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:21:
Vraag ik me af, krijg je niet een beetje vreemd klankbeeld, zo met de fronts erg dicht bij elkaar en de rears dan weer ver van elkaar af?
Ja, dat klopt niet helemaal. Echter, met de rears kan je wel wat regelen mbt volume, dat is nu redelijk goed op elkaar afgestemd. Daarbij komen de fronts dus nog ietsje verder uit elkaar te staan, als de standaards geleverd worden die ook gebruikt zijn bij de rears. Helemaal perfect is het niet, maar ja, de ruimte staat de ideale setup helaas niet toe.

[Voor 23% gewijzigd door Kryz op 09-06-2008 11:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nico111
lees aub de topic waarschuwing!

[Voor 102% gewijzigd door voodooless op 09-06-2008 13:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pittie
Kryz schreef op zondag 08 juni 2008 @ 23:10:
[...]

Thanks! En de bank is van Goossens, met een stofje erop genaamd Alcantara of Alcamara of weetikveel wat. Is net suede alleen kan je het dan wel schoon krijgen / houden. ;) En als je naar Goossens gaat (zitten in veel plaatsen met grote showrooms) dan kom je vanzelf stapels bankstellen tegen met zo'n 'relax-deel' (oftewel een chaise-longue).

[...]

Volgens mij is het toch echt mijn bank en niet die van kippy waar je op reageert, tenminste, aan de fotootjes gezien. ;)
Dankjewel voor de info! Dan ga ik binnenkort eens op zoek. En ja ik bedoelde inderdaad jouw foto. Hoe ik er dan gisteravond bijkom dat ik Kippy bedoelde 8)7. Het was al aan de late kant zullen we dan maar zeggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-04 17:38
nieuw tv-meubel:

http://upload.halflife-2.nl/20080609-1517.jpg

Op de Gamecube na is er nog niets verandert en staat er het volgende:

JVC AV28CT1EPS (28" breedbeeld tv)
Sony Playstation 3 (40GB, RGB scart)
Nintendo Gamecube (RGB, scart)
Sony LBT-V202 (Remote Controlled Compact Hi-Fidelity Stereo System)
Sony CDP-M18 (Compact Disc Player)
2x Philips LSB387 (Pnom 70watt, Pmus 120watt)

Ik ben nog op zoek naar een paar dingen.

allereerst een vervanger voor het stereo setje, de cd speler is overbodig want muziek luister ik via streamen, de tv, of de cd gaat in de PS3. Cassettedeck gebruik ik ook niet meer dus het enige waar ik hem verder eigenlijk voor gebruik is tv kijken, gamen en films.

Ik ben al op marktplaats een beetje rond aan het kijken naar een receiver die wat meer op de toekomst is gericht met bijv. 5.1 ondersteuning, meer en ook digitale inputs, ingebouwde tuner.

mijn oog is nu gevallen op een Sony STR-DE675 (mijn budget is niet zo groot)

en ook zoek ik nog een RGB-scart box zodat ik een gamecube en PS3 RGB kabel niet steeds hoef te wisselen maar die ik tot nu heb gevonden zijn of te duur (€50,- vind ik veelste veel voor het aansluiten van 2 scart kabels) of ondersteunen geen RGB op alle ingangen. andersmoet ik een kijken naar een kabel waar je 1 scart uitgang heb met meerdere console ingangen met een PS en GC ingang.

en waar staat Pmus eigenlijk voor, maximale input?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Iets minder ontopic vraagje:

Is de Sony LBT-V701 nou echt zo onbekend?
Kan er niks over vinden op google :S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iwaarden
dennus2006 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:54:
Iets minder ontopic vraagje:

Is de Sony LBT-V701 nou echt zo onbekend?
Kan er niks over vinden op google :S
ja je kunt echt weinig vinden over dat soort dingen, mij V202 kun je al helemaal niet van vinden, die V701 heb ik nog een plaatje van gevonden:

http://www.tower-online.de/sony/anlage_alt_sim.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
KillaH87 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 22:02:
[...]

ja je kunt echt weinig vinden over dat soort dingen, mij V202 kun je al helemaal niet van vinden, die V701 heb ik nog een plaatje van gevonden:

http://www.tower-online.de/sony/anlage_alt_sim.jpg
Ja dat is hem, hoe komt het nou dat je NIKS over die dingen kan vinden?
Slecht zijn ze niet toch?

Anoniem: 170903

@KillaH87: Ik las dat je op zoek bent naar een 5.1 receiver. Ik heb een 5.1 Yamaha Receiver (RX-V457) staan die DTS ondersteunt en mits een goed bod zou het wel eens kunnen dat ik deze verkoop. Omdat ik toch maar 2 speakers heb en omdat ik binnenkort zal verhuizen naar een appartement waar geen plaats is voor surround was ik namelijk toch van plan om tussen dit en een jaar terug een stereo receiver te kopen.

• iwaarden
Anoniem: 170903 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:12:
@KillaH87: Ik las dat je op zoek bent naar een 5.1 receiver. Ik heb een 5.1 Yamaha Receiver (RX-V457) staan die DTS ondersteunt en mits een goed bod zou het wel eens kunnen dat ik deze verkoop. Omdat ik toch maar 2 speakers heb en omdat ik binnenkort zal verhuizen naar een appartement waar geen plaats is voor surround was ik namelijk toch van plan om tussen dit en een jaar terug een stereo receiver te kopen.
België is een beetje ver weg en om zo'n ding met de post te laten versturen lijkt me ook niet het slimste, tevens ben ik nu in onderhandeling met iemand over een Sony STR-DE675 die ik voor €60-€75 over zou kunnen nemen, lijkt me niet dat je nog veel goedkoper kunt krijgen en hij woont ook nog eens in Zwolle en hij is zwart wat weer mooi bij de rest van mijn apparatuur wat in de kast staat past.

Misschien de videorecorder er nog eens bijzetten, dan kan ik ook weer eens wat opnemen, zit alleen geen AB bij (en het frontje heb ik een gat in moeten zagen omdat de ejectknop was afgebroken, nu druk je rechtstreeks op het knopje op de printplaat :P)

[Voor 12% gewijzigd door iwaarden op 10-06-2008 01:04]

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01 19:51

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Zoals beloofd, en lang genoeg op moeten wachten, de foto's van de nieuwe kamers!

Salon/Home Cinema

Receiver: Marantz SR-5002 (op foto nog 4300, 5002 is in bestelling)
Eindversterkers: Marantz MA-500
Front speakers: Celestion C3
Front center: Celestion C4-c
Rear center: Celestion C2
Rears: Celestion CS-6
DVD Speler: Celestion DVD300
TV: Samsung PS-42C6H 42" Plasma Tv
(TV beeld is overigens draadloos via Marmitek TV Anywhere)

http://home.scarlet.be/~swinneke/salon001.JPG

http://home.scarlet.be/~swinneke/salon002.JPG

http://home.scarlet.be/~swinneke/salon003.JPG

http://home.scarlet.be/~swinneke/salon004.JPG

http://home.scarlet.be/~swinneke/salon005.JPG

http://home.scarlet.be/~swinneke/salon006.JPG

http://home.scarlet.be/~swinneke/salon007.jpg
Beeld DVD

http://home.scarlet.be/~swinneke/salon008.jpg
Beeld draadloos TV

Foto's van de bureau-set volgen snel! :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 14:36
Nice. Al is het niet een kleurstelling die ik zo snel zal kiezen ;)

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-05 12:08

Krentenbol

Prutz0r

Ik vind het anders een verdomd mooie kamer. Ik had direct zoiets van: Zo'n bank wil ik ook!!! :P

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• Barry
  • Laatst online: 23-06-2022
Inderdaad zeg, zeer mooi geworden :)

Kleuren vind ik juist erg sfeervol.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05 08:11
Bij deze ook mijn bijdrage, zowel mijn stereo als HT-hoek. Heb er in mijn nieuwe woning bewust voor gekozen om HT en stereo te scheiden. Dat ziet er dan zo uit. Op een kamer die 12 meter lang is.

Stereo

http://img403.imageshack.us/img403/9894/cimg1374ie9.jpg

http://img136.imageshack.us/img136/6269/cimg1375bt9.jpg

Dit zie je:

MHZS CD33E buizen cd-spelert
Advance Acoustic 206 voorversterker
Advance Acoustic 406 eindversterker
Aurum Cantus Meldoy 103 speakers
Poes Puk die het nodig vond op de foto's te staan

Home Theater

http://img252.imageshack.us/img252/439/cimg1377lh8.jpg

http://img136.imageshack.us/img136/2448/cimg1378na4.jpg

http://img252.imageshack.us/img252/8063/cimg1379xz7.jpg

Wat zie je:

Philips 32PF5331 lcd tv
JBL center
Magnat fronts
Sony rears
Aurum Cantus SW-10 subwoofer

wat zie je niet maar staat er we l(in het kastje):

HTPC
Denon AVR3806 reciever
Denon DVD1930 dvd-speler

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

Anoniem: 157535

Topicstarter
Die eerste twee foto's zeg erg strak zeg 8). Zet je dan een stoel voor de tafel neer om te luisteren of staat er al wat ?

• Toppe
  • Laatst online: 22:14

Toppe

Oké ✅

Mooi he die Magnat's 507 Dark Rosewood, geweldige speaker. Ik vind ze mooier dan bv de 705. Jij niet?

Hierbij kom ik dan eventjes, nog lang niet af hoor maar goed, het is een begin. Moet nog kabel gootjes tegen die groene muur plakken, achter de gordijnen etc.

http://img232.imageshack.us/img232/1954/homecinema001gz3.jpg
http://img397.imageshack.us/img397/2083/homecinema002ez6.jpg
Komt binnen kort een bank in de staan, echt z'n relax ding;)

Wat zie je?
Level HD6026 (Is samsung panel)
Harman Kardon AVR145
Harman Kardon DVD37
JBL SCS200.5 en SCS260 Center

Binnen kort voor de SCS200.5 home-made speaker stands bouwen @ gevuld met zand (Neem nooit water, ja je hebt van die ******** )

[Voor 20% gewijzigd door Toppe op 10-06-2008 20:37]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Nico111
JTB81 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:15:
Bij deze ook mijn bijdrage, zowel mijn stereo als HT-hoek. Heb er in mijn nieuwe woning bewust voor gekozen om HT en stereo te scheiden. Dat ziet er dan zo uit. Op een kamer die 12 meter lang is.

Stereo

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit zie je:

Home Theater

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat zie je:

Philips 32PF5331 lcd tv
JBL center
Magnat fronts
Sony rears

HTPC
Denon AVR3806 reciever
Denon DVD1930 dvd-speler
Mooie foto doeken met die auto's erop.
Mag ik vragen waar je die vandaan heb en wat ze kosten?

Ik heb een vraagje voor jullie:

Ik ben van plan binnenkort alleen te gaan wonen. Ik zal dan een nieuwe TV moeten aankopen, wat meteen een Full HD LCD zal zijn met HDMI-ingang (mijn laptop heeft namelijk al een HDMI-uitgang).

Nu wou ik (wegens plaatsgebrek) terug overschakelen op stereo. Ik vraag mij af of de volgende combinatie mogelijk is:
* LCD TV met HDMI-ingang
* dvd speler met HDMI-uitgang; beeld via HDMI naar LCD, geluid analoog naar stereo receiver
* stereo receiver zonder HDMI

Lukt dit of gaat dit problemen geven?

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Dat moet prima lukken!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:09
kippy schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:08:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Met de specs:

http://home.xmsnet.nl/bjaspers/Home%20cinema/100_0600_600.jpg

Wat een parel van een film bekijk je daar: This Is England, echt een aanrader... :Y _/-\o_

STRAVA | Mijn trouwfotografie site | Panasonic 5kW J Monoblock

Anoniem: 170903 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:28:
Ik heb een vraagje voor jullie:

Ik ben van plan binnenkort alleen te gaan wonen. Ik zal dan een nieuwe TV moeten aankopen, wat meteen een Full HD LCD zal zijn met HDMI-ingang (mijn laptop heeft namelijk al een HDMI-uitgang).

Nu wou ik (wegens plaatsgebrek) terug overschakelen op stereo. Ik vraag mij af of de volgende combinatie mogelijk is:
* LCD TV met HDMI-ingang
* dvd speler met HDMI-uitgang; beeld via HDMI naar LCD, geluid analoog naar stereo receiver
* stereo receiver zonder HDMI

Lukt dit of gaat dit problemen geven?
Gaat het geluid op deze manier gelijklopen? Want als ik het goed voorheb, stuurt HDMI zowel beeld als geluid door, wat samen met het analoge geluid voor 2 geluiden zorgt.

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:35

silitek

Tubes Only

JTB81 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:15:

Stereo

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit zie je:

Home Theater

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat zie je:

Philips 32PF5331 lcd tv
JBL center
Magnat fronts
Sony rears

HTPC
Denon AVR3806 reciever
Denon DVD1930 dvd-speler
Mooi hoor..vind je HiFi hoek top. Alleen nog een leuke buizenamp voor je MHZS 8)
Geweldige speakers ;)
HT hoekje ook goed zelfde kastje hiero( lang leven IKEA)..LCD rechtstreeks op de muur was geen optie?

Tubes....It's what make music music!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:04

aKra

Intentionally left blank.

JTB81, welke Magnat speakers zijn dat en hoe tevreden ben je? :)

Intentionally left blank.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Akra,

Dat zijn de Magnat Quantum 505 Zwart of Darkrosewood.

Vind het alleen jammer dat als je dan toch in een speaker investeerd je dan niet de 507 neemt, deze heeft 2 subwoofers aanboord zodat een externe overbodig is.

De Quantum 505 heb je vanaf ongeveer 200 euro, de 507 vanaf 220

Overigens vind ik de Magnat Altea 5 ook wel een strak uiterlijk hebben.

Ik denk alleen dat als ik voor een zuilluidspreker ga dat het wel Quadral gaat worden, ik weet niet waarom maar vind het gewoon mooi!

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:14
Heb momenteel een home cinema set met een Denon stereo-reciver.
Hierop aangesloten een setje B&W DM602 boekenplankspeakers, alleen wil ik deze gaan vervangen voor een iets kleiner boekenplankmodel maar dan met liefst dezelfde kwaliteit ongeveer.

Ik zit of aan een ruil te denken of nieuwe speakers te kopen (heb Eltax Monitor III speakers op het oog.) Als ik nieuwe wil kopen, dan moet ik de B&W's nog verkopen (offtopic: iemand een idee wat ik ervoor kan vragen? zijn zo goed als nieuw)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6

• TomSwinnen

TomSwinnen

Barry schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:01:
Inderdaad zeg, zeer mooi geworden :)

Kleuren vind ik juist erg sfeervol.
TKing schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:30:
Ik vind het anders een verdomd mooie kamer. Ik had direct zoiets van: Zo'n bank wil ik ook!!! :P
Thanks! :)
lowfi schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:58:
Nice. Al is het niet een kleurstelling die ik zo snel zal kiezen ;)
Misschien is dan de kleurstelling van de bureau meer je ding ;) :

Bureau/slaapkamer set
Gear:

Cambridge Audio Azur 340A Versterker
Cambridge Audio Azur 340C Cd speler
Cambridge Audio Azur 540P Phono Pre
Thorens TD-160 MKII Plattenspieler
Eltax Camargue Sattelite luidsprekers

Let niet op de stoeltjes, die gaan weg. :)

http://home.scarlet.be/~swinneke/desk003.JPG

http://home.scarlet.be/~swinneke/desk005.JPG

http://home.scarlet.be/~swinneke/desk002.JPG

http://home.scarlet.be/~swinneke/desk001.JPG

http://home.scarlet.be/~swinneke/desk004.JPG

[Voor 5% gewijzigd door TomSwinnen op 11-06-2008 06:07]

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

@ TomSwinnen leuk idee die ambilight achter je bed, kan je 't als wake-up light gebruikenl;) en die 2 houten krukjes staan er voor de sier neem ik aan? ik zou daar echt geen half uur op kunnen zitten hoor...

Overigens ook mooie kleur combinatie... Zien we steeds vaker:)

[Voor 49% gewijzigd door Toppe op 11-06-2008 09:28]

• JTB81
Anoniem: 157535 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:27:
Die eerste twee foto's zeg erg strak zeg 8). Zet je dan een stoel voor de tafel neer om te luisteren of staat er al wat ?
Dat is nog een proces in wording, er komen nog twee speciale stoeltjes te staan om goed te kunnen gaan zitten luisteren. Ik ben meestal toch heen en weer aan het lopen als ik muziek luister (kan niet stilzitten).

• JTB81
Nico111 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:53:
[...]

Mooie foto doeken met die auto's erop.
Mag ik vragen waar je die vandaan heb en wat ze kosten?
Ebay, kosten ongeveer 50 euro inclusief verzendkosten meen ik zie: http://stores.ebay.com/GOIA24SHOP

• JTB81
silitek schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:57:
[...]

Mooi hoor..vind je HiFi hoek top. Alleen nog een leuke buizenamp voor je MHZS 8)
Geweldige speakers ;)
HT hoekje ook goed zelfde kastje hiero( lang leven IKEA)..LCD rechtstreeks op de muur was geen optie?
Dank je, ben er zelf ook errug tevreden over. TV aan de muur was idd geen optie, omdat het een houten wandje is. Daarachter zit een hele vreemde nis (het is een oud huis) waardoor mijn ht er heel vreemd uit zou zien. En dat dunne houten muurtje vertrouw ik mijn LCD niet toe. Hier geen buizenamp, dit is voor mij de ideale combi een buizen cd-speler met een hele dikke transistor eindbak die de eerste 65 watt in klasse A speelt. Daarboven durf je toch niet te komen. Gaat echt te hard.
aKra schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:41:
JTB81, welke Magnat speakers zijn dat en hoe tevreden ben je? :)
Dat zijn idd de Magnat Quantum 505 in zwart. Heb er 170 euro per stuk voor betaald bij de MM in Duitsland. Voor het geld zeker niet slecht maar staan duidelijk in de schaduw van mijn Aurum Cantus speakers. Maar ik was verbaasd wat voor een geluid eruit kwam voor het geld in combinatie met mijn, in verhouding te dure, Denon receiver. Ik heb bewust goedkope speakers gekocht voor het hele HT gebeuren omdat ik daar toch minder kritisch naar luister, ik moet stemmen goed kunnen horen en het moet spectaculair kunnen klinken. Daarom ligt bij mij het zwaartepunt op HIFI.
Toppe schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:54:
Akra,

Dat zijn de Magnat Quantum 505 Zwart of Darkrosewood.

Vind het alleen jammer dat als je dan toch in een speaker investeerd je dan niet de 507 neemt, deze heeft 2 subwoofers aanboord zodat een externe overbodig is.

De Quantum 505 heb je vanaf ongeveer 200 euro, de 507 vanaf 220

Overigens vind ik de Magnat Altea 5 ook wel een strak uiterlijk hebben.

Ik denk alleen dat als ik voor een zuilluidspreker ga dat het wel Quadral gaat worden, ik weet niet waarom maar vind het gewoon mooi!
Sorry maar de subwoofers van de 507 zijn echt geen match voor mijn Aurum Cantus sub, maar dan zitten we ook in een andere prijsklasse.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik ben begonnen met het uittekenen van mijn tv meubel.
De huidige is slap en te klein voor de kamer en de apparatuur die erin moet (leenbakker).
Ik heb straks 6 grote vakken voor apparatuur en 6 kleinere voor controllers e.d.
Zit alleen te bedenken of 2 CM dik hout (geen MDF ofzo) stevig genoeg is voor de spullen. Maar ook voor de televisie met draai plateau. alhoewel er in het midden 3 planken van 2CM dik naar beneden gaan. Dus dat zal wel mee vallen. Ik hoop in iedergeval dat ik uit kom op ruim onder de 400 euro. Maar dat zal wel loslopen.

• Nico111
JTB81 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:59:
[...]

Ebay, kosten ongeveer 50 euro inclusief verzendkosten meen ik zie: http://stores.ebay.com/GOIA24SHOP
Wat een gave store op ebay. Ik denk dat ik hier wel wat ga uitzoeken.
De prijzen zijn niet hoog er komen alleen in verhouding veel verzendkosten overheen.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:56

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Nico111 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:53:
[...]

Wat een gave store op ebay. Ik denk dat ik hier wel wat ga uitzoeken.
De prijzen zijn niet hoog er komen alleen in verhouding veel verzendkosten overheen.
Dat is bewust gedaan, in verband met de invoerkosten.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | Samsung 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• TomSwinnen

TomSwinnen

Toppe schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:08:
@ TomSwinnen leuk idee die ambilight achter je bed, kan je 't als wake-up light gebruikenl;) en die 2 houten krukjes staan er voor de sier neem ik aan? ik zou daar echt geen half uur op kunnen zitten hoor...

Overigens ook mooie kleur combinatie... Zien we steeds vaker:)
Houten krukjes staan er voor op te zitten, helaas. Maar is maar voorlopig, hoor.
Die ambilight achter het bed was ingebouwd bij het bed, heb ik dus niets aan gedaan. Staat aan beide kanten een schakelaar, zijn dus eigenlijk 2 leeslampjes voor in bed voor mijzelf en m'n vriendin. :)

• JTB81
Arunia schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:38:
Ik ben begonnen met het uittekenen van mijn tv meubel.
De huidige is slap en te klein voor de kamer en de apparatuur die erin moet (leenbakker).
Ik heb straks 6 grote vakken voor apparatuur en 6 kleinere voor controllers e.d.
Zit alleen te bedenken of 2 CM dik hout (geen MDF ofzo) stevig genoeg is voor de spullen. Maar ook voor de televisie met draai plateau. alhoewel er in het midden 3 planken van 2CM dik naar beneden gaan. Dus dat zal wel mee vallen. Ik hoop in iedergeval dat ik uit kom op ruim onder de 400 euro. Maar dat zal wel loslopen.
Ik heb een rek gemaakt van 16 mm draadeinden met daartussen 18mm MDF en dat houd dus ook mijn Advance Acoustic eindversterker. Als je dus een beetje fatsoenlijk hout neem moet dat kunnen. Waarom geen MDF? Kost nix, is makkelijk te bewerken en stevig.

• Vrijdag
TomSwinnen schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:07:
[...]

Houten krukjes staan er voor op te zitten, helaas. Maar is maar voorlopig, hoor.
Die ambilight achter het bed was ingebouwd bij het bed, heb ik dus niets aan gedaan. Staat aan beide kanten een schakelaar, zijn dus eigenlijk 2 leeslampjes voor in bed voor mijzelf en m'n vriendin. :)
Je woning en je woonkamer zien er erg mooi uit. Ik weet niet waarom, maar ik krijg er een beetje een "afrikaans/koloniaal" gevoel van, zo met die kleuren (kan het even niet anders omschrijven). Vind het erg mooi, dat donkere en die zand/steenkleuren.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Arunia
  • Nu online
JTB81 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:19:
[...]

Ik heb een rek gemaakt van 16 mm draadeinden met daartussen 18mm MDF en dat houd dus ook mijn Advance Acoustic eindversterker. Als je dus een beetje fatsoenlijk hout neem moet dat kunnen. Waarom geen MDF? Kost nix, is makkelijk te bewerken en stevig.
Ok, dus 20mm hout moet gewoon goed zijn. Ik ga het natuurlijk wel even "testen".
De reden dat ik geen mdf wil is dat ik het eigenlijk alleen wil lakken e.d. Daarnaast moet het bij de rest van het interieur staan en dat is bij mdf absoluut niet zo.
We hebben bijvoorbeeld ook een teak dressoir kast staan.

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-05 21:03

Pepperana

Brabander in hart .....

Je hebt ook mdf gefineerde platen van 19mm dik.In elke housoort bijna.
Het enigste wat je dan nog moet doen is er een fineerbandje opzetten (kopse kanten).
Dat kun je met een strijkijzer en schuurpapiertje.

Massief hout moet je schaven, recht schaven(strijken) en dan verlijmen, op dikte schaven en een hele hoop schuren. Dan moet je er ook nog vanuitgaan dat je het niet goed schaaft en dan trek het krom.
Al die problemen zijn er met plaatmateriaal niet.

[Voor 42% gewijzigd door Pepperana op 11-06-2008 12:41]

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

• TomSwinnen

TomSwinnen

TroonStaal schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:20:
[...]

Je woning en je woonkamer zien er erg mooi uit. Ik weet niet waarom, maar ik krijg er een beetje een "afrikaans/koloniaal" gevoel van, zo met die kleuren (kan het even niet anders omschrijven). Vind het erg mooi, dat donkere en die zand/steenkleuren.
Welbedankt! Dan is mijn missie geslaagd. Het startpunt was afrikaans/koloniaalse stijl, we zijn er uiteindelijk beetje van afgeweken (qua meubel bijvoorbeeld, is meubel gemaakt door mijn opa) maar het zat toch in het achterhoofd! :)

Overigens, dit is niet de woonkamer van het huis, dit is onze (van mijn vriendin en mij) woonkamer, wij wonen min of meer samen op de bovenverdieping van het huis van mijn moeder, is dus nu ingericht als ons stekje. Lekker goedkoop in huur ;)

• Nico111
Dus als ik het goed begrijp en ik bied meer dan de startprijs en niemand overbied mij dan zijn ze verplicht om hem aan mij te verkopen. Dus het kan zijn dat je zo'n doek koopt voor een paar euro plus natuurlijk de verzendkosten.

• Pittie
TomSwinnen schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:27:
Zoals beloofd, en lang genoeg op moeten wachten, de foto's van de nieuwe kamers!

Salon/Home Cinema

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind jou kleurstelling in de kamer ook zeer mooi. Zoals al eerder vermeld ga ik waarschijnlijk binnenkort verhuizen naar een andere kamer. Ideaal moment om te schilderen dus (A). Ik wil 1 muur (bij de tv) in het bruin of donkerrood gaan verven. Mijn vraagje aan jou, kijkt het fijn tv met een bruine muur erachter?

En welke kleuren heb je precies gebruikt?

• TomSwinnen

TomSwinnen

Pittie schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:05:
[...]

Ik vind jou kleurstelling in de kamer ook zeer mooi. Zoals al eerder vermeld ga ik waarschijnlijk binnenkort verhuizen naar een andere kamer. Ideaal moment om te schilderen dus (A). Ik wil 1 muur (bij de tv) in het bruin of donkerrood gaan verven. Mijn vraagje aan jou, kijkt het fijn tv met een bruine muur erachter?

En welke kleuren heb je precies gebruikt?
Kijkt zeker fijn TV! Hebt dan een beter contrast met de muur ook, kijkt veel rustiger.
De kleuren zijn van Levis Ambiance Mix - Colors of Karma. De bleke kleur is Geiser, de donkere kleur is Lava. Zeer goede, mooie verf.

Klik.

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:10
Lang lang geleden, heb ik eens gepost in dit topic...met willeswaar
een heel andere setup. Nu heb ik een andere setup, en vond
het wel leuk jullie te laten zien...niet super spannende foto's...
maar geeft wel een totaal plaatje.

We zien hier.

Pio 5080XD plasma scherm (oe oe fantastisch)
Meubel: justracks van spectral - de kabelgoot, is een trapleuning van de praxis :P
Chario 5.1 speaker setup ( mid paste precies in het meubeltje (tussenstuk)

In het kastje, zit nog een en ander aan spul,

o.a. een denon amp, x360, NMT van egreat (bijna perfecte HD player)
een out of order samsung decoder. In het tussenstukje staat nu tijdelijk
een Humax SD digtitale decoder....deze wordt utieindelijk vervangen door
een HD-pvr decoder....(kreeg de humax gratis, van ziggo)

[Voor 3% gewijzigd door ppeterr op 11-06-2008 13:44. Reden: typo]

MENTAL REBOOT

Anoniem: 250661

ppeterr schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:35:
Lang lang geleden, heb ik ens gepost in dit topic...met willeswaar

[afbeelding]

We zien hier.

Meubel: justracks van spectral - de kabelgoot, is een trapleuning van de praxis :P

een HD-pvr decoder....
Hoe klinken jou Chario's i.c.m. die Denon? Ik heb een Onkyo aan mijn Chario's. Klinkt in principe goed, maar beter kan natuurlijk altijd ;) dus vandaar dat ik dit graag wil weten...

• Arunia
  • Nu online
Pepperana schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:27:
Je hebt ook mdf gefineerde platen van 19mm dik.In elke housoort bijna.
Het enigste wat je dan nog moet doen is er een fineerbandje opzetten (kopse kanten).
Dat kun je met een strijkijzer en schuurpapiertje.

Massief hout moet je schaven, recht schaven(strijken) en dan verlijmen, op dikte schaven en een hele hoop schuren. Dan moet je er ook nog vanuitgaan dat je het niet goed schaaft en dan trek het krom.
Al die problemen zijn er met plaatmateriaal niet.
Dat is ook weer zo. Ik ga er wel een keer naar kijken. Ik moet ook dikkere poten hebben e.d. (poten? Ja, poten. Op de hoeken van de kast voor de stevigheid). Ga wel eens rond kijken. Anders kan ik het altijd nog op maat laten zagen e.d. Komt allemaal wel goed.

• ppeterr
Ik ben eigenlijk wel zeer tevreden over het geluid, de denon in combo met de
chario's geven naar mijn mening een mooi warm en diep geluid. Heeft mij
er zelfs toegezet, om geen sub te gebruiken bij 5.1 Maar dit komt eigenlijk
voort uit het feit dat ik sub over het algemeen niet mooi/fijn vind.

MENTAL REBOOT

• Vrijdag
TomSwinnen schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:48:
[...]

Welbedankt! Dan is mijn missie geslaagd. Het startpunt was afrikaans/koloniaalse stijl, we zijn er uiteindelijk beetje van afgeweken (qua meubel bijvoorbeeld, is meubel gemaakt door mijn opa) maar het zat toch in het achterhoofd! :)

Overigens, dit is niet de woonkamer van het huis, dit is onze (van mijn vriendin en mij) woonkamer, wij wonen min of meer samen op de bovenverdieping van het huis van mijn moeder, is dus nu ingericht als ons stekje. Lekker goedkoop in huur ;)
Alsje, ik had bij het bekijken van jouw interieur echt het idee dat het één of andere luxe suite was in een classy resort ergens in Kenya ofzo 8)

Qua huur heb je het wel goed uitgekiend trouwens ;)

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:58

[afbeelding]

[afbeelding]
We zien hier.

Pioneer plasma O+

No Shame, only Fame!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

JTB81 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:08:
[...]

Dank je, ben er zelf ook errug tevreden over. TV aan de muur was idd geen optie, omdat het een houten wandje is. Daarachter zit een hele vreemde nis (het is een oud huis) waardoor mijn ht er heel vreemd uit zou zien. En dat dunne houten muurtje vertrouw ik mijn LCD niet toe. Hier geen buizenamp, dit is voor mij de ideale combi een buizen cd-speler met een hele dikke transistor eindbak die de eerste 65 watt in klasse A speelt. Daarboven durf je toch niet te komen. Gaat echt te hard.
[...]

Dat zijn idd de Magnat Quantum 505 in zwart. Heb er 170 euro per stuk voor betaald bij de MM in Duitsland. Voor het geld zeker niet slecht maar staan duidelijk in de schaduw van mijn Aurum Cantus speakers. Maar ik was verbaasd wat voor een geluid eruit kwam voor het geld in combinatie met mijn, in verhouding te dure, Denon receiver. Ik heb bewust goedkope speakers gekocht voor het hele HT gebeuren omdat ik daar toch minder kritisch naar luister, ik moet stemmen goed kunnen horen en het moet spectaculair kunnen klinken. Daarom ligt bij mij het zwaartepunt op HIFI.

[...]

Sorry maar de subwoofers van de 507 zijn echt geen match voor mijn Aurum Cantus sub, maar dan zitten we ook in een andere prijsklasse.
Ik bedoelde dat ik de 507 van magnat een mooiere speaker vind omdat daar 2 subwoofers zitten ingebouwd. Ik hou wel van een wat grootere speaker;)

Dus niet dat jou sub slecht is ofzo;)

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-04 20:25
TomSwinnen schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:27:

Salon/Home Cinema

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Beeld DVD

[afbeelding]
Beeld draadloos TV

Waar heb je die bank vandaan? En wat kost die? Vind hem namelijk erg mooi!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Cougar schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 23:42:
[...]

Waar heb je die bank vandaan? En wat kost die? Vind hem namelijk erg mooi!
De bank komt van bij De Prijzenklopper (http://www.deprijzenklopper.be) en kostte, als ik het me goed herinner, 899 euro, voor alles (ook de levering en de kussentjes). :)

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:58

Pubbert

random gestoord

[afbeelding]

[afbeelding]
We zien hier.

een HD-pvr decoder....(kreeg de humax gratis, van ziggo)
Erg strak! :) Ga je die kabels naar de je scherm nog wegwerken in de muur? Dat zou het puntje op de i zijn *D

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• ppeterr
Thund3r schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:11:
[...]

Erg strak! :) Ga je die kabels naar de je scherm nog wegwerken in de muur? Dat zou het puntje op de i zijn *D
Ik heb het overwogen om het gelijk te doen, omdat ik dat inderdaad ook zelf
super mooi vind. Maar ik heb de ervaring, dat als je enkel dat deel van de muur
dan weer aanstrijkt, of in dit geval het motief van het stuukwerk aanbrengt, je het
heel erg duidelijk ziet waar je gefreesd hebt. Dus nu maar even zo opgelost.
Als de muur aan de beurt is, neem ik dat wel gelijk mee :))

MENTAL REBOOT

Anoniem: 264803

silitek schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:16:
Ook maar eens een ander meubel gekocht...was het ophangsysteem wel zat!!

[afbeelding]

[afbeelding]

8)
http://aycu13.webshots.com/image/48012/2005843322080332430_rs.jpg

Weet iemand welk meubel dit is en waar het vandaan komt?

• JTB81
IKEA heb em zelf ook zie 1 pagina terug, maar dan met achterwand.

• Barry
Binnenkort:

http://www.juoiga.nl/dbc-12.jpg

+

http://www.classd.fromru.com/circuits/ucd700_01.jpg

+

http://www.partsexpress.com/imageslarge/295-468L.jpg

= 8)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Ramon
Dit is geen "heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen" ;) Hier graag foto's van je eigen spulletjes.

• iwaarden
heb de Sony STR-DE675 er nu bij staan:

http://upload.halflife-2.nl/20080612-27252.jpg

http://upload.halflife-2.nl/20080612-15977.jpg

http://upload.halflife-2.nl/20080612-17234.jpg

JVC AV28CT1EPS (28" breedbeeld tv)
Sony Playstation 3 (40GB, RGB scart)
Nintendo Gamecube (RGB, scart)
Sony STR-DE675 (Digital Audio/Video Control Center)
2x Philips LSB387 (Pnom 70watt, Pmus 120watt)

Ik heb nu ook een scart-splitter zodat ik de kabels niet steeds hoef te wisselen maar ondanks dat er een witch op zit word het beeld gekruist (beeld van beide consoles doo elkaar) als ik beide consoles aan heb staan en als ik 1 aan heb staan en de van de andere console de scart-stekker er in laat zitten is het beeld minder helder.

en hoe weet je of er nou RGB signaal word doorgestuurd, het beeld is bij beide consoles wel net zo scherp maar het is dus wel wat donkerder.

[Voor 61% gewijzigd door iwaarden op 12-06-2008 18:36]

• Barry
Ramon schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:50:
Dit is geen "heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen" ;) Hier graag foto's van je eigen spulletjes.
Zo'n reactie, na 30 delen 50% fabrieksfoto's / 50% eigen foto's, had ik echt nooit verwacht.

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-05 14:24
Barry schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 18:48:
[...]

Zo'n reactie, na 30 delen 50% fabrieksfoto's / 50% eigen foto's, had ik echt nooit verwacht.
Ik vind dat hij wel gelijk heeft eigenlijk. De apparatuur op zich is niet interessant maar wel hoe je het in je huiskamer hebt staan.

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-03 14:21

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

Oud:
http://home.telfort.nl/sp275161/setje/tv2.jpg
Nieuw:
http://home.telfort.nl/sp275161/setje/tv1.jpg

Panasonic TH-37PX80

Sony trinitron vervangen en te koop via marktplaats ;)
tv meubel ook btw :D

Komt nog nieuw tv meubel waar de center speaker weer geplaatst kan worden.

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

• Barry
GodDamage schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:34:
[...]

Ik vind dat hij wel gelijk heeft eigenlijk. De apparatuur op zich is niet interessant maar wel hoe je het in je huiskamer hebt staan.
Geloof me, mijn behang wil je niet zien ;)

Het gaat mij meer om de reactie opzich. Als hij er al een beetje vroeg bij was (deel 6, etc..) zou hij weten dat hier in dit topic 'vaste' posters zijn, die sneak-previews posten, updates posten en en plannen met elkaar bespreken. Ondertussen zijn er een hoop nieuwe mensen bijgekomen, die vervolgens een hoop onzin vragen/posten en nu mag ik mijn 3 fabrieksfoto's niet meer laten zien en dat moet dan maar in de HK, waar geen hond weet wat het is?

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 22:07

Blamm

Niet meer Smart

Anoniem: 264803 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:02:
[...]

[afbeelding]

Weet iemand welk meubel dit is en waar het vandaan komt?
TOBO van Ikea
Zelf ook pas gekocht, achterplaat komt er misschien nog, kost me namelijk ook weer een muurbeugel dan ;)

• Ramon
Barry schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 20:12:
[...]

Geloof me, mijn behang wil je niet zien ;)

Het gaat mij meer om de reactie opzich. Als hij er al een beetje vroeg bij was (deel 6, etc..) zou hij weten dat hier in dit topic 'vaste' posters zijn, die sneak-previews posten, updates posten en en plannen met elkaar bespreken. Ondertussen zijn er een hoop nieuwe mensen bijgekomen, die vervolgens een hoop onzin vragen/posten en nu mag ik mijn 3 fabrieksfoto's niet meer laten zien en dat moet dan maar in de HK, waar geen hond weet wat het is?
Ik volg dit topic al tijden. Kan me al een keer eerder zo'n discussie herinneren zelfs. Overigens staat het zelfs in het topic-waarschuwing onderaan:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.

• Barry
Ramon schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 20:31:
[...]

Ik volg dit topic al tijden. Kan me al een keer eerder zo'n discussie herinneren zelfs. Overigens staat het zelfs in het topic-waarschuwing onderaan:

[...]
Welliswaar 2 jaar oud, waar niks meer van over is, maar toch..

http://img70.imageshack.us/img70/8729/sneakuw7.jpg

http://img168.imageshack.us/img168/7321/bovenafhw3.jpg

Nu jij :P

Anoniem: 255763

zou je wat specs kunnen plaatsen wat je hebt.
zoals wat zijn die 2 dingen naast de tv, met die blauwe lampje

• Barry
Anoniem: 255763 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:05:
zou je wat specs kunnen plaatsen wat je hebt.
zoals wat zijn die 2 dingen naast de tv, met die blauwe lampje
Dat zijn 2 Vincent monoblokken, daaronder een Rotel RC-03 voorversterker en een Marantz CD-67.
De speakers zijn van T+A, de Triton S150.

Inmiddels het hele spul vervangen door een zelfbouw UcD400 dubbel-mono met passieve PRE op zelfbouw VIB170AL speakers. De laatste wordt ook weer vervangen door wat beters, zie: Lange termijn DIYproject: Nieuwe speakers

Als bron gebruik ik tijdelijk een oude Philips CD speler, met 4/19 loopwerk en een TDA1541 DAC :)
Die wordt uiteindelijk vervangen door een TEAC VRDS 10 of een MHZS speler.

Ook de PRE ga ik nog aanpakking, dit wordt de zelfbouw PRE van Jos v Eijnhoven, de aktieve, geballanceerde versie.

Maar ik moet zeggen: het klinkt nu al een stuk realistischer dan alles wat ik hiervoor had.

[Voor 4% gewijzigd door Barry op 13-06-2008 01:14]

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:30
ppeterr schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:09:
je sub moet zeker niet in de kast :) ik had het over midden voor.
En natuurlijk is het op een kast, vrij-rondom beter....het blijft een overweging.

7.1 moet ik toch echt eens gaan luisteren, is daar al media voor dan, die echt 7 kanaals uitstuurt ?
Een aantal Blu-Ray films heeft een 7.1 DTS-HD MA track. New-Line Cinema en Lionsgate films hebben standaard 7.1 op Blu-Ray.

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• Arunia
  • Nu online
ppeterr schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:09:
je sub moet zeker niet in de kast :) ik had het over midden voor.
En natuurlijk is het op een kast, vrij-rondom beter....het blijft een overweging.

7.1 moet ik toch echt eens gaan luisteren, is daar al media voor dan, die echt 7 kanaals uitstuurt ?
Oh, dat heb ik dan echt verkeerd gelezen. Ik denk dat ik de midden voor wel gewoon voor de tv in het midden zet op de kast zelf. Dat is allemaal niet zo'n probleem. Ik kan deze wel in het vak eronder doen die er nog bij moet komen als ik naar 80 cm ga.

De Disney's (wat bij ons eigenlijk op BR binnen komt) zijn nog niet 7.1, maar geloof wel 6.1. sommige dan.

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-05 14:24
Who Am I? schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:29:
[...]

Een aantal Blu-Ray films heeft een 7.1 DTS-HD MA track. New-Line Cinema en Lionsgate films hebben standaard 7.1 op Blu-Ray.
Het is alleen jammer dan dat Lionsgate van die enorme B-films uitbrengt. New Line Cinema is over het algemeen wel kwaliteit.

• Pittie
TomSwinnen schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:33:
[...]

Kijkt zeker fijn TV! Hebt dan een beter contrast met de muur ook, kijkt veel rustiger.
De kleuren zijn van Levis Ambiance Mix - Colors of Karma. De bleke kleur is Geiser, de donkere kleur is Lava. Zeer goede, mooie verf.

Klik.
Dankjewel, naar die kleur ga ik binnenkort zeker eens kijken!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:05

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Zodra mijn luidsprekers binnen zijn, zal ik mijn setup voor de volledigheid ook posten!

Op naar deel 32 want dit was de 1000ste post! :)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[Voor 37% gewijzigd door loewie1984 op 13-06-2008 14:07]

discogs

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02 18:29

NeoMe

#Addict

Sluit me bij Loewie aan, heb nieuwe boxen / xbox 360 & asus f3-ka laptop die dinsdag binnenkomt. Dus dan maak ik ook nieuwe pics, en uiteraard worden ze ook gepost.

Mijn oude setup staat bovenaan op pagina 8.

[Voor 12% gewijzigd door NeoMe op 13-06-2008 14:23]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• ToniBraxton
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 20:40
JUIST! dat is pas een meubel :9
Heb je deze ergens kunnen bezichtigen voordat je hem kocht?
En zo ja: waar was dat?

"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"

• ppeterr
ToniBraxton schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:25:
[...]

JUIST! dat is pas een meubel :9
Heb je deze ergens kunnen bezichtigen voordat je hem kocht?
En zo ja: waar was dat?
Villa arena amsterdam, ehhhhh een zaak op de 1e etage, aan de oostzijde.
Geen idee meer hoe het heet. natuurlijk had ik al eerder van spectral
een en ander gezien. Maar deze nieuwe, relatief betaalbare serie
is erg interresant. Uiteindelijk heb ik het gekocht, bij de zelfde zaak
als waar men scherm wegkomt, een a/v specialist in Heemskerk.....
Prijzen van spectal liggen overal gelijk....dus zodoende.

MENTAL REBOOT

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.

<b><font color=red>Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt</font></b>.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeggehaald.

<font color=blue>** Dit is geen "wat moet ik kopen"-topic of een "help, mijn apparatuur is stuk"-topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Dergelijke posts worden ook leeggehaald.

Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.</font>

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee