Daarom is het ook zo handig dat er een "time" mode in zit. Het ergste bij Multiplayer games(vind ik) is het gebrek aan respawn o.i.d. Ook al bak je er niets van je kunt Smash Bros. spelen en lol hebben iets dat met veel FPS titels bijvoorbeeld niet kan. Het is best frustrerend om na 1 minuut door een goede speler te zijn uitgeschakeld en je nog vijf minuten moet wachten totdat je weer mee kan doen omdat de andere spelers wel aan elkaar gewaagd zijn. Aan de andere kant is het met skilled spelers wel weer leuker om stock te doen. Het wordt dan op een gegeven moment een duel tussen de twee laatste overgebleven spelers. Overigens is 2/3 minuten wel iets te kort aangezien sommige levels dan nog niet eens een rondje zijn gevlogen(Halberd, Castle Siege).GoldenSample schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:05:
de kracht van deze games is ook, al word je gigantisch ingemaakt als je bijv. met z'n 4en in de huiskamer zit, het blijft toch leuk omdat als je die ander er ook maar 1x af gooit je gelijk toch het winnaar gevoel hebt. Maar voor de diehards blijft hij ook leuk.
De Subspace emmisary heb ik net uitgespeeld en het is een hele vette adventure mode, maar wel vreemd? Er komt geen enkele stage uit de game voor in de subspace. Het zijn allemaal andere/nieuwe gebieden die behalve de skyworld, jungle, halberd ook niet echt gebaseerd zijn op bestaande Nintendo gebieden. Ze hebben het zichzelf echt moeilijk gemaakt. Ik vind het wel jammer dat Sonic een vrij kleine rol speelde in het geheel. Helemaal aan het einde komt hij ineens opdagen. In het filmpje van zijn introductie zag je hem door een bos heen rennen iets dat totaal niet in de game voor kwam. De subspace emmisary inclusief camera(met start/+ kan speler 2 overigens op ieder moment naar speler 1 warpen) is bijna een exacte kopie van Sakurai's eerdere Kirby's Fun Pack/Super Star.