[Wii] Super Smash Bros: Brawl

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

GoldenSample schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:05:
de kracht van deze games is ook, al word je gigantisch ingemaakt als je bijv. met z'n 4en in de huiskamer zit, het blijft toch leuk omdat als je die ander er ook maar 1x af gooit je gelijk toch het winnaar gevoel hebt. Maar voor de diehards blijft hij ook leuk.
Daarom is het ook zo handig dat er een "time" mode in zit. Het ergste bij Multiplayer games(vind ik) is het gebrek aan respawn o.i.d. Ook al bak je er niets van je kunt Smash Bros. spelen en lol hebben iets dat met veel FPS titels bijvoorbeeld niet kan. Het is best frustrerend om na 1 minuut door een goede speler te zijn uitgeschakeld en je nog vijf minuten moet wachten totdat je weer mee kan doen omdat de andere spelers wel aan elkaar gewaagd zijn. Aan de andere kant is het met skilled spelers wel weer leuker om stock te doen. Het wordt dan op een gegeven moment een duel tussen de twee laatste overgebleven spelers. Overigens is 2/3 minuten wel iets te kort aangezien sommige levels dan nog niet eens een rondje zijn gevlogen(Halberd, Castle Siege).

De Subspace emmisary heb ik net uitgespeeld en het is een hele vette adventure mode, maar wel vreemd? Er komt geen enkele stage uit de game voor in de subspace. Het zijn allemaal andere/nieuwe gebieden die behalve de skyworld, jungle, halberd ook niet echt gebaseerd zijn op bestaande Nintendo gebieden. Ze hebben het zichzelf echt moeilijk gemaakt. Ik vind het wel jammer dat Sonic een vrij kleine rol speelde in het geheel. Helemaal aan het einde komt hij ineens opdagen. In het filmpje van zijn introductie zag je hem door een bos heen rennen iets dat totaal niet in de game voor kwam. De subspace emmisary inclusief camera(met start/+ kan speler 2 overigens op ieder moment naar speler 1 warpen) is bijna een exacte kopie van Sakurai's eerdere Kirby's Fun Pack/Super Star.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

tip om snel alle spelers te krijgen.
speel Brawl mode tegen de comp.stock op 1.
en dan je dan telkens meteen naar beneden vallen.
zo heb je bv snel:
spoiler:
Falco 50 Brawl Matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:43:
zo heb je bv snel:
spoiler:
Falco 50 Brawl Matches
Ik vind het leuker om gewoon de subspace te spelen binnen 8 uurtjes loop je er doorheen en dan heb je de meeste characters unlocked. Ik geloof dat je met de classic mode ook nog het een en ander kon krijgen:
spoiler:
Classic mode hard met Link unlocked Ganondorf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

zo heb je bv snel:
spoiler:
Falco 50 Brawl Matches
Dan is het hele idee van unlocken toch verdwenen? Dan hadden ze ze net zo goed al standaard in kunnen doen. Ik vind het juist leuk dat je af en toe na je best te hebben gedaan weer een nieuwe fighter of level krijgt. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

monnick schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:54:
Weet iemand al een fix voor het probleem dat ik (en ook anderen) niet de "Play with anyone" feature kunnen spelen op WFC? Lijkt me leuk om naast GoTt'ers ook eens ingemaakt te worden door onbekende Brawlers.
Heb tot nu al geprobeerd poorten te openen (na statisch IP adres enzo gedaan te hebben), ook heb ik de DMZ op m'n router aangezet, maar ook dat lijkt niet uit te halen. Ik kan wachten tot ik een ons weeg in de practice-mode, maar niemand die me joined. :/
Eergisteren wilde het bij mij ook niet werken, maar gisteren. Was wel wat lag maar nog steeds goed speelbaar!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

Captain N schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 07:11:
[...]

Dan is het hele idee van unlocken toch verdwenen? Dan hadden ze ze net zo goed al standaard in kunnen doen. Ik vind het juist leuk dat je af en toe na je best te hebben gedaan weer een nieuwe fighter of level krijgt. :)
spoiler:
je moet door sommige poppetjes vrij te spelen honderden brawl matches spelen
en door de hele tijd naar benee te vallen heb je weer een match gespeeld.
duurt denk ik net zo lang als het spel daadwerkelijk uit te spelen maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Even een vraagje tussendoor.
Kan je nu bij Stamina Mode ook de hoeveelheid HP instellen?

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 215024 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:07:
spoiler:
je moet door sommige poppetjes vrij te spelen honderden brawl matches spelen
en door de hele tijd naar benee te vallen heb je weer een match gespeeld.
duurt denk ik net zo lang als het spel daadwerkelijk uit te spelen maar goed :P
Dat weet ik, maar daarom is het toch JUIST leuk om die characters te unlocken? Een van de coole dingen aan Smash Bros is dat er zoveel unlockables zijn, en je dus na weken spelen nog steeds nieuwe dingen kunt unlocken. Dat veeg je een beetje van tafel als je even in een paar uurtjes alle characters unlockt imo. Maar goed, ieder z'n ding. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Z3R0 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:11:
Even een vraagje tussendoor.
Kan je nu bij Stamina Mode ook de hoeveelheid HP instellen?
Dat kan je naast je naam doen, beetje lastig uit te leggen maar in iedergeval in het gebied waar je character selection staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Heb nu Brawl een paar keer gespeeld en hij is top, maar het blijft me verbazen dat ze in de menu's de IR sensor niet hebben gebruikt! Je merkt hierdoor opeens heel goed hoe handig dat is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
spoiler:
Dan kun je beter een special brawl met de stamina van je tegenstander op 1 en met flower spelen. Dan heb je al gewonnen voordat de match begint. ;) Scheelt weer tijd.

Heb het gister even geprobeert maar het duurt alsnog toch wel erg lang en het is dood saai... Ik ga gewoon lekker door met SSE, die wil ik sowieso uitspelen.
SaURoN schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:25:
[...]
Dat kan je naast je naam doen, beetje lastig uit te leggen maar in iedergeval in het gebied waar je character selection staat :P
Idd. Maar ik vind het jammer dat je dat online niet onafhankelijk van elkaar kan doen met Friends. Ook echt balen dat je custom stages niet online kan spelen... :'(

[ Voor 26% gewijzigd door Victorio op 20-03-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
Wat vinden jullie trouwens van de characters?
Welke hadden er beter niet in moeten zitten en welke juist wel?

Ik had gehoopt dan Megaman en wat meer Donkey Kong personages (King K. Rool) ipv Pokémons er in zouden komen. En van mij mogen alle characters van de vorige versies gewoon blijven.

btw, ik heb SSBB nog niet :( hopelijk heb ik 'm binnen een week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256246

Friend code : 0173-1030-7975
Ik heb iedereen al toegevoegd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245611

megaman had ik ook zo zwaar gehoopt (het liefste X (+ ZERO)) maar helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Z3R0 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:05:
Wat vinden jullie trouwens van de characters?
Welke hadden er beter niet in moeten zitten en welke juist wel?

Ik had gehoopt dan Megaman en wat meer Donkey Kong personages (King K. Rool) ipv Pokémons er in zouden komen. En van mij mogen alle characters van de vorige versies gewoon blijven.

btw, ik heb SSBB nog niet :( hopelijk heb ik 'm binnen een week binnen.
Megaman hoort er inderdaad in.. vreemd dat deze ontbreekt. Persoonlijk had ik graag Dixie Kong gezien.

Wat ik jammer vind is dat de characters niet echt balanced zijn. In 1 tegen 1 zullen ze allemaal wel goed zijn, maar in 4 player matches ontbreekt bij een aantal toch de kracht om de uiteindelijke trap te maken. Waar sommige al bij 100% mensen uit de arena werpen zonder problemen, hebben andere 200% nodig of een perfect kick met perfecte timing, anders slaan ze gewoon niet hard genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-05 17:49

Wiebbe

<none />

Dantar schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 07:14:
[...]

Megaman hoort er inderdaad in.. vreemd dat deze ontbreekt. Persoonlijk had ik graag Dixie Kong gezien.

Wat ik jammer vind is dat de characters niet echt balanced zijn. In 1 tegen 1 zullen ze allemaal wel goed zijn, maar in 4 player matches ontbreekt bij een aantal toch de kracht om de uiteindelijke trap te maken. Waar sommige al bij 100% mensen uit de arena werpen zonder problemen, hebben andere 200% nodig of een perfect kick met perfecte timing, anders slaan ze gewoon niet hard genoeg
Characters die veel harder slaan hebben bijna altijd een ander negatief punt, veel langzamer, of hele langzame smash attacks. Ik vind het aardig balanced dan hoor ;)

Punt is gewoon dat als je dan ramt met een langzame en er nog 3 andere mensen zijn je gewoon meer kans hebt iemand te raken.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dantar schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 07:14:
[...]

Zou je voorbeelden kunnen noemen? Ik wil het graag van je aannemen, denk het namelijk zelf ook. Maar heb nog niet echt goed kunnen ontdekken welke characters goed de finishing-hit kunnen doen. ;)

Ben trouwens ook begonnen aan de The Subspace E***** (?), tot nu toe erg leuk. Levels zijn er mooi uit, genoeg afwisseling. Alleen jammer dat ik nog amper characters heb unlocked, alleen Ness, Marth en Luigi. Maar die heb ik alleen met de Classic Mode unlocked. Maar iig wel leuk om characters te unlocken, ik ben -nu nog- van mening dat het veel leuker is om ze allemaal met wat extra (leuk) werk te unlocken ipv die snelle methodes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254733

Is er iemand die de freeloader van Gameseek heeft besteld ? Zit nou al bijna ander halve week te wachten en had smash op zelfde dag besteld ( vorige week vrijdag had ik die al binnen van Playasia )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254733 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:14:
Is er iemand die de freeloader van Gameseek heeft besteld ? Zit nou al bijna ander halve week te wachten en had smash op zelfde dag besteld ( vorige week vrijdag had ik die al binnen van Playasia )
Smash Bros. was op 10 maart verzonden(Play Asia) en had ik zaterdag binnen, Freeloader was ook op 10 maart verzonden(Gameseek) en had ik pas maandag. Pakketpost van Hong Kong naar Nederland is dus sneller dan pakketpost van Engeland naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
monnick schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:18:
[...]
Zou je voorbeelden kunnen noemen? Ik wil het graag van je aannemen, denk het namelijk zelf ook. Maar heb nog niet echt goed kunnen ontdekken welke characters goed de finishing-hit kunnen doen. ;)
http://guides.ign.com/guides/748545/page_3.html
Hier staat per character een Move List met bij sommigen hit percentages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ik zal ook even wat mensen toevoegen aan me lijstje :) Hier mijn nummer

0216-0619-9404

Dus als die er even bij kan in de startpost thanks :)

Moet zeggen dat ik de subspace wel lache vind, als afwisseling maar classic vind ik leuker tbh, hebben meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
SaURoN schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:28:
Moet zeggen dat ik de subspace wel lache vind, als afwisseling maar classic vind ik leuker tbh, hebben meer mensen dat?
Het zou vervelend zijn als dat niet zo was he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ja :P behoorlijk haha kan er niks van, zelfs niet met classic controller :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-04 22:20
Wat een gaaf spel, alleen is er nu ff niemand in de buurt om mee te brawlen. Dus dan maar online.
Ben nu iedereen uit de TS aan het toevoegen.
Mijn code is 3780-8887-7730.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

duzzz... ik krijg van niemand requests terwijl heel veel mensen dat de ts word toegevoegd (sta ik toch echt in :P) en iedereen bij wie ik request staat dat ie nog moet registeren... wat doe ik fout? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Anoniem: 245611 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:57:
duzzz... ik krijg van niemand requests terwijl heel veel mensen dat de ts word toegevoegd (sta ik toch echt in :P) en iedereen bij wie ik request staat dat ie nog moet registeren... wat doe ik fout? :P
Geen idee. Maar wat ik wel weet is dat ik jou heb toegevoegd maar dat je status nog steeds op "wachten op acceptatie" oid. staat. :?

Ben alweer wat verder met de SSE, nu 25% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik heb gisteren de SSE mode uitgespeeld, het laatste stuk
spoiler:
the maze
vond ik een beetje een goedkope manier om content te hergebruiken, maargoed al met al heb ik mezelf toch wel aardig vermaakt en het is ook wel leuk dat je gedwongen word om alle characters een keer te gebruiken, waardoor je een beter inzicht in alle moves en characters krijgt. Ik heb SSBM alleen bij vrienden gedaan, dus ik was niet zo'n goede smasher, maar dankzij SSE heb ik toch wel het idee dat ik weer wat dingetjes heb geleerd :) Ik zou het niet erg vinden als nintendo nog een keer met een 3D sidescrolling platform game komt (ala Mario op de DS ook)

Nu maar eens besluiten wat mijn favo character gaat worden: op dit moment vind ik kirby en sheik wel lekker vechten, maar sonic lijkt me ook wel leuk, alleen al omdat het sonic is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Laatst online: 18-05 13:12
ik heb bij de meesten uit de topicstart nog steeds 'waiting for acceptation' -- terwijl hier een aantal mensen zijn die iedereen uit de TS al hadden ge-add?

Gisteren heb ik
- de poorten opengezet zoals de in de Gamespot topic werd beschreven en geforward naar mijn Wii;
- mijn Wii eindelijk kunnen connecten aan een Asus WLG510 Wifi Bridge (hij bleek alleen te connecten op channel 11)

Online brawl lijkt al een stuk beter te gaan -- geen random disconnects en véél minder lag. Zolang dit goed gaat haal ik geen LAN Adapter.

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 08:23
Ik heb 2 dagen geleden voor het eerst geprobeerd om online te spelen en dat ging eigenlijk gelijk zonder problemen.

Ik heb toen wel tegen 'anyone" online gespeeld, maar dat ging eigenlijk probleemloos, zonder iets aan mijn router te veranderen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MONNICK!
gooi je mij ook even in de lijst?
3136-6395-4633

kan ik eindelijk testen hoe het online gedeelte werkt.
En of ik echt zo goed ben als ik denk :P

edit:iedereen uit de lijst heb ik toegevoegd.wat een pokkewerk!
zou leuk zijn als de rest het dus ook even doet ;)

wat vind ik de single player vet!niet zozeer de gameplay.maar die filmpjes tussendoor!!!sow!!!
vooral het filmpje op 53% was wel even genieten

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 212684 op 22-03-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ik zuig echt stiereballen met dit spel, zelfs met classic controller haha :D Steeds 4e online :(

Zo de laatste 2 nieuwe friendcodes ook toegevoegd, maar ik heb bij iedereen nog awaiting registration staan echter bij Monnick zie ik wel een groenlampje de heletijd? :o

Vraagje:
Heeft iemand hier al een leuke custom level gemaakt?

[ Voor 40% gewijzigd door SaURoN op 22-03-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256465

Hey guys, aangezien die random matchmaking niet werkt geef ik ook eve mn friends code.
Ben benieuwd hoe ik me online kan meten na jaren smash: melee te hebben gespeeld

2363-5458-0261

Ik ga nu ff de rest van het topic door om jullie allemaal toe te voegen :)

Cya

Edit: Ik had de handige lijst aan het begin niet gezien. Kan iemand me er misschien bijgooien? O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 256465 op 23-03-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05 21:25

DapperKonijntje

Draw monkey

Mijn Brawl code, zal iedereen in de TS lijst toevoegen :)

1289-8040-2549

[ Voor 13% gewijzigd door DapperKonijntje op 23-03-2008 21:40 ]

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net even online gedaan tegen mensen die ik niet ken.Aangezien iedereen nog op nog niet aangemeld staat bij mij.
Maar dat was dus ook niet te doen.Wat een lag

ik heb slecht nieuws trouwens!!!
http://www.wiiparty.nl/nieuws/item/44230/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Anoniem: 212684 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:18:
Net even online gedaan tegen mensen die ik niet ken.Aangezien iedereen nog op nog niet aangemeld staat bij mij.
Maar dat was dus ook niet te doen.Wat een lag

ik heb slecht nieuws trouwens!!!
http://www.wiiparty.nl/nieuws/item/44230/
DapperKonijntje, ik heb je toegevoegd :)

@ deBart, check het Wii topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
monnick schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:20:
[...]

DapperKonijntje, ik heb je toegevoegd :)

@ deBart, check het Wii topic. ;)
Ik heb jou ook toegevoegd, maar staat awaiting registration met een groenbolletje? :P Wat betekend dat? Zie het namelijk altijd staan bij jou, maar bij de rest niet? :)

spoiler:
Vandaag ook de 300 brawls bereikt, jeetje koste me 5 turns om sonic eindelijk te verslaan, wat een snel mannetje

[ Voor 14% gewijzigd door SaURoN op 24-03-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

vind 't alleen raar in de subspace blabla heb ik alle levels gedaan alleen staat niet bij alles een vlagetje en zit ik nog maar op 79% oid terwijl ik die levels wel gedaan heb en gehaald, hoe komt dit? komt dit omdat ik een continue heb gebruikt daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
GoldenSample schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:06:
vind 't alleen raar in de subspace blabla heb ik alle levels gedaan alleen staat niet bij alles een vlagetje en zit ik nog maar op 79% oid terwijl ik die levels wel gedaan heb en gehaald, hoe komt dit? komt dit omdat ik een continue heb gebruikt daar?
Volgens mij is het vlaggetje dat je nog niet 100% alles hebt gedaan in het level en het kroontje dat je wel 100% hebt. (of net andersom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

zie helemaal geen kroontjes geloof ik maar vlaggetjes en alleen knipperende (of is dat juist 't kroontje :P ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
SaURoN schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:48:
[...]

Ik heb jou ook toegevoegd, maar staat awaiting registration met een groenbolletje? :P Wat betekend dat? Zie het namelijk altijd staan bij jou, maar bij de rest niet? :)
Geen idee wat dat betekend. Ik heb je in ieder geval eergisteren toegevoegd aan mijn friendlist maar ben sindsdien niet meer online geweest (op SSBB). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke en wie noemt zichzel "LOR"?

mag ik ook een keer winnen aub????
@Getsuga hier onder.

nee oke dan weet ik dat jij dat bent.
Maar dat was ik niet hoor.was mn euh....broertje!die wou ook even testen ;)
ik ben er veeeeel beter in normaal.
kun je nog iets van zinnen in stellen of doorsturen?
wil af en toe wel een keer pokkel*l kunnen zeggen ofzo.

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 212684 op 24-03-2008 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256465

Hehe dat ben ik.. kga ff wat eten fixen nu, ben later weer terug :)

Lastig dat je niet ff kan zeggen dat je weggaat ingame. Misschien instellen als zo'n keybind als ik gevonden heb waar dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256465 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:55:
Hehe dat ben ik.. kga ff wat eten fixen nu, ben later weer terug :)

Lastig dat je niet ff kan zeggen dat je weggaat ingame. Misschien instellen als zo'n keybind als ik gevonden heb waar dat kan.
zet m onder een taunt dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Mijn SSBB friendscode:
2019-9567-9399
Ik ben super slecht, dus voor wat easy wins mag je me toevoegen :)
Zal ook zo snel mogelijk even iedereen uit de ts toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb ook eindelijk men freeloader + Brawl binnen. Nog niet heel veel kunnen spelen maar het is wel een geweldig spel. Gisteren binnen gekregen en hoewel ik vannochtend om 6:00 op moest staan toch tot 03:30 door zitten spelen :D

Zit nu nog even op men werk maar ik zal vanavond iedereen uit de ts toevoegen en mijn eigen code hier geven. Kan niet wachten om online aan de slag te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 14:20

Meneer iCy

swarma

Over een maandje/1,5 maandje zie je mij pas weer online :-( Wii gaat morgenavond de doos in en vanaf volgende week ga ik mijn nieuwe huisje verbouwen.

Daarna kan ik wel weer online spelen want dan zorg ik voor een usb -- network adapter voor me wii :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb iedereen uit de ts toegevoegt.

Mijn code is: 2492-4051-8712

Als mensen mij ook toe willen voegen en ik in de start post mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zie nu bij een paar mensen 'offline' staan en de rest nog steeds niet registered ;) (ik krijg trouwens geen verzoekjes binnen maar misschien komt dat omdat ik vandaag pas nieuwe firmware drop heb gegooid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-05 02:06
hehe, tegen de tijd dat die game in europa uitkomt hebben jullie er genoeg van ;) Of jullie zijn inmiddels zo goed, dat het voor de rest van europa niet meer leuk is om online te gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Haha don't bet on it. Bak er helemaaal niks van :$

Maar zal de vraag nogmaals stellen, want het is in 1x rustig hier de laatste paar dagen :P Heeft iemand hier al wat goede custom levels gemaakt/gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb me wel een coole stage gemaakt.heb hem ook geupload.Waar zou die uitkomen?
naar vrienden kon ik hem niet sturen want die lijst was leeg???terwijl ik er toch een paar in heb staan.
En veel van jullie staan nog steeds op awaiting registration trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Anoniem: 212684 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:07:
Ik heb me wel een coole stage gemaakt.heb hem ook geupload.Waar zou die uitkomen?
naar vrienden kon ik hem niet sturen want die lijst was leeg???terwijl ik er toch een paar in heb staan.
En veel van jullie staan nog steeds op awaiting registration trouwens.
Upload hem anders eens. Want dan zet ik hem wel op SD en daarna op mijn wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik zal dit weekend weer eens even mijn friend list updaten met de nieuwe friend codes die daarin staan. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Laatst online: 18-05 13:12
Iedereen lijkt problemen te hebben met het toevoegen van friends. Zelf heb ik maar 10/23 als friend staan nu, terwijl een aantal met 'awaiting registration' hier in dit topic hebben aangegeven iedereen in de lijst toe te hebben gevoegd.

Vaag systeem...

Eigenlijk moeten we een keertje een GoT Brawl toernooi houden. Single elimination...random draw...32 man. Als het aan slaat, kun je overwegen het vaker te houden en misschien zelfs een league op te starten ;)

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199898

Is er misschien een site waar alle moves van de characters op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

als ik een random brawl start zie ik alleen mezelf in de keuze scherm en bij de andere 3 staat er "seeking". Maar hoe lang ik ook wacht ik krijg de spots niet gevuld hoor. Heb een aantal friends code hier in dit topic toegevoegd, awaiting registration helaas.
hebben meerdere dit probleem? Moeilijk om ff snel online een potje te brawlen?

oh ja in case mijn friends code:

0259-0299-1434

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 01-04-2008 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Heel vreemd bij mij werkte dat random brawl eigenlijk binnen 2 min altijd. Heb volgens mij wel de Wii een keertje als DMZ gezet toen ik DBZ 3 ging spelen tegen collega. Weet niet of het nog aanstaan, zou eigenlijk niks uit moeten maken.

Zal van de week ook even de laatste paar nieuwe vriendcodes toevoegen. Ben al aantal dagen niet online geweest :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Mijn friend code is 0430-8476-3586

Ik wil graag aan de topic start toegevoegd worden :)

Als ik even tijd heb zal ik iedereen die daar in staat ook toevoegen :)

Heb wel een paar matches tegen anyone gespeeld, wel beetje lag. En na 2 stages was ik disconnected.

[ Voor 60% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 14-04-2008 11:03 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van het weekend paar potjes online gedaan, Meeste met lag ( hebben jullie daar ook problemen mee ?).

Zal vanavond is friendcode opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256246

Voor mensen die eerst niet konden connecten met random brawl, nintendo heeft een aantal wijzigen toegebracht aan de servers, waardoor voor een groot aantal mensen het eeuwige wachten bij anyonematches verdwenen zijn:)

Voor mij dus ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Hallo!

Ik had een vraagje over de freeloader waarmee je regio vrij kan spelen. Zou iemand me kunnen uitleggen hoe het precies werkt en waar je het kan krijgen? Ik heb zitten googlen, maar er is nergens een artikel hoe het precies in elkaar zit. Binnenkort zijn mijn examens afgelopen, zou wel leuk zijn als ik dan gelijk online kan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je gaat naar het CD kanaal, stopt de freeloader disk er in, het scherm maakt een soort veeg over het scherm 2x. Daarna zegt ie dat ie geen cd kan vinden, freeloader er uit, import game erin en starten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Als je Zelda hebt kun je ook even Googlen naar Gecko Region Free. Werkt ook, maar dan gratis. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-05 12:14

Chaos-Zero

Sega fan!

Is er ook iets van een online ranking? Zoals bij Guitar Hero 3 op guitarhero.com ?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
? Heb alle gastjes geunlocked maar zie zero suit samus niet in het rijtje staan, kan je die dan alleen in SE gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Z3R0 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:01:
? Heb alle gastjes geunlocked maar zie zero suit samus niet in het rijtje staan, kan je die dan alleen in SE gebruiken?
Zero Suit samus kun je zijn door met Samus een Final Smash te doen dan verliest ze haar pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 00:01

Woohooo

Smilie, James Smilie

Heb net ff poosje die online mode zitten spelen maar hierin zit echt een enorme vertraging..
Dat is echt bijna niet te doen om hiermee te spelen..

Is dat normaal of ligt dit aan de USA versie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Valt me tegen dat het in dit topic toch akelig stil is, zal komen doordat de meeste mensen die uitkeken naar dit spel de game al lang uit Amerika geïmporteerd hebben... ;)

Maar goed, komende vrijdag komt hij dus ook uit in Nederland! En het wachten is wel lang genoeg geweest nu, ik hoop dat ik een exemplaar weet te bemachtigen... andere mensen die hem nog niet hebben maar wel vrijdag gaan halen?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
CaptainCharisma schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:44:
Valt me tegen dat het in dit topic toch akelig stil is, zal komen doordat de meeste mensen die uitkeken naar dit spel de game al lang uit Amerika geïmporteerd hebben... ;)

Maar goed, komende vrijdag komt hij dus ook uit in Nederland! En het wachten is wel lang genoeg geweest nu, ik hoop dat ik een exemplaar weet te bemachtigen... andere mensen die hem nog niet hebben maar wel vrijdag gaan halen?
Ik :)

Als ze tenminste beter leverbaar zijn als Mario Kart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
BlackMage schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:08:
[...]

Ik :)

Als ze tenminste beter leverbaar zijn als Mario Kart
Ik mag aannemen van wel, alleen al in dit topic is de populariteit van de game flink gedaald na de release... wat erop kan duiden dat heel wat mensen de game al hebben i.c.m. een Freeloader. Misschien ligt hij woensdag of donderdag al ergens te koop :)

[ Voor 4% gewijzigd door WickedWizard op 24-06-2008 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
CaptainCharisma schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:14:
[...]

Ik mag aannemen van wel, alleen al in dit topic is de populariteit van de game flink gedaald na de release... wat erop kan duiden dat heel wat mensen de game al hebben i.c.m. een Freeloader. Misschien ligt hij woensdag of donderdag al ergens te koop :)
Er valt maar zoveel te discusseren over een spel en aangezien import voor veel mensen buiten bereik ligt denk ik dat de discussie wel weer groeit na vrijdag. De mensen die het spel al hebben zullen dan ook weer actiever worden hier om de vragen van alle n00bs op te lossen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:40
ik wilde hem reservergen bij FRS maar die hadden er niet eens van gehoord en wisten niet of ze het spel wel binnen zouden krijgen?

PARDON?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Je kan beter naar een echte gamezaak gaan of grote electronicazaak. Zover ik heb gezien zijn de games bij FRS zeker 5-10 euro duurder dan andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BlackMage schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:39:
Je kan beter naar een echte gamezaak gaan of grote electronicazaak. Zover ik heb gezien zijn de games bij FRS zeker 5-10 euro duurder dan andere zaken.
hier niet, de gamezaak hier is meestal duurder, en bij FRS heb ik 10% korting via ANWB

Verder is Dixons etc allemaal even duur. Alleen Mediamarkt misschien niet maar dat geld ben ik dan weer kwijt aan benzine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hey mensen, ik heb dit spel enige tijd geleden bij een maat gespeeld die de import had.. maar vinden jullie dit spel nu niet ERG veel van hetzelfde als de vorige delen? er is vrijwel niets nieuws toegevoegd wat ik zo snel gezien had. afgezien van een online functie dan. Vroeger vond ik dit een prachtig spel.. maar mijn indruk is niet al te best op het moment.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

SpoTs schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:18:
Hey mensen, ik heb dit spel enige tijd geleden bij een maat gespeeld die de import had.. maar vinden jullie dit spel nu niet ERG veel van hetzelfde als de vorige delen? er is vrijwel niets nieuws toegevoegd wat ik zo snel gezien had. afgezien van een online functie dan. Vroeger vond ik dit een prachtig spel.. maar mijn indruk is niet al te best op het moment.
Ik vind het zelf een erg leuke toevoeging aan het vorige deel. Melee speelde ik elke dag en nu eigenlijk alleen maar Brawl. Wel zijn sommige van die powerups belachelijk en frustrerend, heb daarom ook maar de helft hiervan uitgezet.

Ik hoop nog steeds dat ze in de euro versie iets aan die multiplayer veranderen, dit was wel de grootste terleurstelling. Totaal niet speelbaar vanwege de lag, altijd met 4 speler en geen mogelijkheid om b.v. stock te spelen zonder items.. erg jammer.

Afbeeldingslocatie: http://www.detstar.com/files/features/supersmashbrosbrawl/characters/pit.jpg

Pit, mijn held O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH-JPS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 13:21
CaptainCharisma schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:44:

Ik heb hem gereserveerd bij Dixons en ik kreeg net een mail dat hij vandaag verstuurd gaat worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-05 14:26
Liep net even door Delft heen en zag tot mijn verbazing dat Dynabite 'm al heeft liggen voor €49.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-03 20:59
Er!k schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:50:
Liep net even door Delft heen en zag tot mijn verbazing dat Dynabite 'm al heeft liggen voor €49.
Inderdaad, eergister besteld bij dynabyte, vandaag al ontvangen :D Handleiding en andere boekjes allemaal in het nederlands, spel in het engels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180171

Na lang gewacht te hebben en enorm veel Melee gespeeld te hebben was het gister eindelijk zo ver..

Ik heb smash bros brawl ook in me bezig, mijn friends code is 0559-8191-6469

Als het kan word ik graag aan de starttopic toegevoegd en als mensen mij kunnen toevoegen helemaal top, ik ga dit weekend iedereen even toevoegen.

Zorewin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH-JPS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 13:21
Ik heb hem ook vandaag binnen gekregen!

Ik ben helemaal nieuw met deze serie dus ik moet het allemaal nog uitvinden. Kan ik nou beter de controls aanleren met of zonder Nunchuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071

hugoy schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:46:
[...]

Inderdaad, eergister besteld bij dynabyte, vandaag al ontvangen :D Handleiding en andere boekjes allemaal in het nederlands, spel in het engels ;)
Sterker nog, ik heb niks besteld, en haalde de laatste bij dynabyte vandaan, de rest was gereserveerd.
*Ook een blije SSBB eigenaar* :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 08:27

Knaak

It's me, Mario!

Net ook even langs gelopen en hem bij de Dixons opgepikt, zeer leuke game tot nu toe. Pit blijft tot nu toe erg goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Ik vind met de oude vertrouwde Gamecube-controller spelen wel een stuk makkelijker dan met Wiimote+Nunchuk combo.

Ik zoek naar vriendjes om eens een keer een 2 vs. enemies of gewoon lekker brawl te doen! Mijn friendcode is: 2363-7066-5359, kan ik misschien in de ts? :$

edit: Bedankt TS, ik zal eens alle mensen gaan toevoegen. xD

[ Voor 10% gewijzigd door WickedWizard op 26-06-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-05 19:15
Bestuurt weer als vanouds met de gamecube controller. Qua graphics is het allemaal niet legendarisch, maar alle nieuwe characters zorgen wel weer voor een tijdje fun :9~

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 26-04 11:29
Vanmiddag gehaald en wat een bagger spel........die besturing is waardeloos. Zowel met Nunchuck, Alleen Wii-mote, GameCube en Classic controller. Veel te druk en geen mogelijkheid iets terug te doen. Die combo's werken slecht of niet en de levels zijn veel te klein en te druk. Ik kom in de stage > BAM BAM BAM BAM > valt eraf > sowieso verloren. Je hebt geen schijn van kans iets terug te doen en die knopjes en besturing is gewoon erg slecht. Toch zeker 2 uur met van alles geoefend (training, ik versus CPU, ik versus me zusje, gewoon toernooi, ect) alles gaat slecht en zeer ongeorganiseerd. je hebt naar mijn idee geen tijd om een fatsoenlijke aanval te doen, alles gaat veel te snel en te druk.

Al met al voorlopig een mega afknapper. Morgen nog maar eens flink oefenen en als dat niet lukt gaat het spel en de Wii weg. Ben er helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Cubic X schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:17:
Vanmiddag gehaald en wat een bagger spel........die besturing is waardeloos. Zowel met Nunchuck, Alleen Wii-mote, GameCube en Classic controller. Veel te druk en geen mogelijkheid iets terug te doen. Die combo's werken slecht of niet en de levels zijn veel te klein en te druk. Ik kom in de stage > BAM BAM BAM BAM > valt eraf > sowieso verloren. Je hebt geen schijn van kans iets terug te doen en die knopjes en besturing is gewoon erg slecht. Toch zeker 2 uur met van alles geoefend (training, ik versus CPU, ik versus me zusje, gewoon toernooi, ect) alles gaat slecht en zeer ongeorganiseerd. je hebt naar mijn idee geen tijd om een fatsoenlijke aanval te doen, alles gaat veel te snel en te druk.

Al met al voorlopig een mega afknapper. Morgen nog maar eens flink oefenen en als dat niet lukt gaat het spel en de Wii weg. Ben er helemaal klaar mee.
xD. Dan heb je denk ik het verkeerde spel gehaald als je niet van die chaos houdt. ;) Ik moet zeggen dat ik de Wiimote en Nunchuk combinatie ook ietwat omslachtig vond ten opzichte van het gebruik met de Gamecube-controller, voornamelijk natuurlijk omdat ik die laatste gewend was met SSB:Melee.
Nu ik met de GC-controller speel, is het zeker te doen en is dit spel in elk opzicht weer een stuk beter dan zijn voorganger. Jammer is wel dat het nogal vaak lagt online, maar er zitten ook regelmatig potjes tussen dat het vrij vloeiend loopt allemaal.
Ik vind het een heel leuke game waar ik nog vele uurtjes in zal stoppen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 26-04 11:29
CaptainCharisma schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:21:
[...]

xD. Dan heb je denk ik het verkeerde spel gehaald als je niet van die chaos houdt. ;) Ik moet zeggen dat ik de Wiimote en Nunchuk combinatie ook ietwat omslachtig vond ten opzichte van het gebruik met de Gamecube-controller, voornamelijk natuurlijk omdat ik die laatste gewend was met SSB:Melee.
Nu ik met de GC-controller speel, is het zeker te doen en is dit spel in elk opzicht weer een stuk beter dan zijn voorganger. Jammer is wel dat het nogal vaak lagt online, maar er zitten ook regelmatig potjes tussen dat het vrij vloeiend loopt allemaal.
Ik vind het een heel leuke game waar ik nog vele uurtjes in zal stoppen! _/-\o_
Valt wel mee. Ik wist dat het druk zou zijn, opzich geen probleem...maar die besturing werkt imo slecht. Ik heb het boekje zovaak bekeken voor die combo's...dan weet ik eindelijk de combinaties...probeer ik het > mislukt het omdat een CPU op me in gaat rammen. Terwijl die CPU's zelf als een dolle de ene na de andere combo eruit slingeren. Het zal ook wel aan mij liggen, maar er is iets met de besturing wat me niet lekker zit. Morgen maar eens langere tijd met de GameCube controller spelen aangezien dat volgens velen beter werkt. Moest gewoon mijn frustraties kwijt omdat ik onder andere voor dit spel een Wii heb gekocht. Het apparaat bezorgt me de ene na de andere teleurstelling... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Cubic X schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:27:
[...]

Moest gewoon mijn frustraties kwijt omdat ik onder andere voor dit spel een Wii heb gekocht. Het apparaat bezorgt me de ene na de andere teleurstelling... :'(
Geef het wat tijd, ik denk dat je dít spel wel zal gaan waarderen. :) En wat betreft die teleurstellingen denk ik dat ik dat gevoel wel een beetje ken, maar ik heb goede hoop dat Nintendo de komende E3 wat verrassingen uit de hoge hoed gaat toveren(een nieuwe Zelda o.a., en waar blijft in vredesnaam een nieuwe Mario Tennis? Die lijkt me uitermate geschikt voor de Wii!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Tja ik heb het niet eens geprobeerd met die wii-mote. Ben er ook niet zo weg van, maar met de GC-controller is het gewoon weer als vanouds hoor. Lijkt wel alsof alles een heel kleine beetje trager is juist. Gewoon ff wennen en spelen met 4 man en het is weer lachen hoor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Heeft iemand de online al geprobeerd van de europa versie?
Ben benieuwd of hier iets in verbeterd is t.o.v. de USA versie zoals enorm veel lag tijdens het spelen en lange wachttijden voordat je eindelijk eens kan beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Nog niet geprobeerd... net pas Luigi geunlocked 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik snap dat homerun gebeuren niet helemaal, volgens mij was ik hier op de cube ook al slecht in. Kom niet verden dan 20 meter na 30 pogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 23:54:
ik snap dat homerun gebeuren niet helemaal, volgens mij was ik hier op de cube ook al slecht in. Kom niet verden dan 20 meter na 30 pogingen.
Eerst die zak veel damage geven, bijvoorbeeld schieten met de gun van Fox of met Yoshi naar beneden trappen. Dan de knuppel eerst tegen de zak aangooien, dan de knuppel weer opvangen/pakken en de zak weg slaan met de knuppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04:35
Cubic X schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:27:
[...]

Valt wel mee. Ik wist dat het druk zou zijn, opzich geen probleem...maar die besturing werkt imo slecht. Ik heb het boekje zovaak bekeken voor die combo's...dan weet ik eindelijk de combinaties...probeer ik het > mislukt het omdat een CPU op me in gaat rammen. Terwijl die CPU's zelf als een dolle de ene na de andere combo eruit slingeren. Het zal ook wel aan mij liggen, maar er is iets met de besturing wat me niet lekker zit. Morgen maar eens langere tijd met de GameCube controller spelen aangezien dat volgens velen beter werkt. Moest gewoon mijn frustraties kwijt omdat ik onder andere voor dit spel een Wii heb gekocht. Het apparaat bezorgt me de ene na de andere teleurstelling... :'(
Er zijn maar weinig games waarbij de besturing juist zo spot-on is als bij Super Smash Bros.

Als het mislukt doordat de CPU op je in begint te rammen. Tsja, dat is nou juist de bedoeling van het spel. Daarnaast draait het om de timing van je moves en of je een snelle of tragere maar sterkere move gebruikt op het juiste moment.

Al kan ik me niet voorstellen dat de specialmoves mislukken. Die zijn een kwestie van een richting opduwen en op de button drukken. De CPU is trouwens knap waardeloos vergeleken met de betere menselijke tegenstanders, dat je het alvast weet :+

Zelf gebruik ik overigens de classic controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:19:
[...]

Eerst die zak veel damage geven, bijvoorbeeld schieten met de gun van Fox of met Yoshi naar beneden trappen. Dan de knuppel eerst tegen de zak aangooien, dan de knuppel weer opvangen/pakken en de zak weg slaan met de knuppel.
en dat in 10 seconden? haha ik en er al 3 kwijt om d knuppel op te rapen.
Bovendien breekt op een gegeven moment dat forcefield en valt de zak,plof, recht omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Zijn er hier mensen die in de PAL versie al door de Subspace Emissary heen zijn?
Ik ben van de US versie overgestapt op de PAL versie en wil niet ALLES opnieuw hoeven doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

81% clear :x Mis alleen wat trophies en jigglypuff geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Hoe gooi je items weg? Vroeg kon je gewoon dmv een smash de item gooien maar het viel me op dat dat bij sommige items niet meer werkt...

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste