[Wii] Super Smash Bros: Brawl

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

YoshiBignose schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:56:
Hoe gooi je items weg? Vroeg kon je gewoon dmv een smash de item gooien maar het viel me op dat dat bij sommige items niet meer werkt...
De Z knop als het goed is, kijk anders even onder options bij controls geloof ik, daar kan je zelf nog wijzigingen aanbrengen in de opties voor de controller die je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-05 11:31
Ja de Z knop dan gooi je hem gewoon weg zeg maar, maar je kon vroeger ook de item gooien. Als je bijv. het zwaard hebt dan is de C knop nu gewoon slaan met het zwaard. Maar hoe gooi ik het zwaard dan naar een tegenstander (zodat hij geraakt wordt)?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Congratulations you've unlocked all characters, eindelijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

YoshiBignose schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:09:
Ja de Z knop dan gooi je hem gewoon weg zeg maar, maar je kon vroeger ook de item gooien. Als je bijv. het zwaard hebt dan is de C knop nu gewoon slaan met het zwaard. Maar hoe gooi ik het zwaard dan naar een tegenstander (zodat hij geraakt wordt)?
Controllerstick richting waar je wilt gooien+Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Schalkie schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:13:
[...]

Controllerstick richting waar je wilt gooien+Z
Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-03 11:00
Sinds donderdag Brawl binnen, vet spel! Moest wel even wennen aan de controls, omdat ik galaxy gewend was( probeer ik in paniek met A te springen :X )

Adventure mode is trouwens een stuk beter uitgewerkt dan met SSB:melee :)

Ik vind het wel jammer dat ze geen gebruik hebben gemaakt van de wii-mote functionaliteit, zelfs in de menu's geen gebruik van het aanwijsgebeuren :N !

maar verder top spel! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:13

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik vind het wel jammer dat ze geen gebruik hebben gemaakt van de wii-mote functionaliteit,
Je kunt wel een smash attack doen door met de wiimote te slaan, maar dat moet je wel apart instellen :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:33
Ik heb hem ook sinds donderdag, het spel heb ik tot nog toe alleen gespeeld op de N64, wat trouwens een erg fijn spel was. :)

Ik moest ook compleet wennen aan de besturing en heb hiervoor dan ook de classic controller gekocht.. Na de nodige uurtjes oefenwerk heb ik het een beetje onder de knie en begint het spel steeds leuker en leuker te worden, de Adventure mode vind ik persoonlijk erg "genieten".. _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door rscheper op 28-06-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-05 20:31
Heb nu ook paar uurtjes gespeeld en moet inderdaad zeggen dat oefening kunst baart. Besturing is veel beter en win zelfs potjes. Nu kan het feest beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
quote: topicstart
Nintendo kiest elke dag de beste / spectaculairste stage uit stelt deze als download beschikbaar.
Is dit mogelijk en zoja hoe doe ik dat?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Argh, iemand die replay van homerun al gezien? Die is standaard bijgesloten geloof ik, het lukt me maar niet om in de buurt te komen, zo frustrerend >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:33
Ben wel erg jaloers nu dat ik geen wii heb zeg. Ik wil ook smashen met 4spelers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

SCIxX schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:07:
Ben wel erg jaloers nu dat ik geen wii heb zeg. Ik wil ook smashen met 4spelers :(
Dan koop je een Wii met SSBB erbij, en kan je het ook... :)
Ik zie de toevoeging aan een topic van dit soort berichten nou nooit, maar zal wel aan mij liggen... ;)

Mochten er nog mensen zijn die plaats hebben in hun friends list, mijn FC is 4511 - 1924 - 2102.
Stuur me even een DM met jouw FC als je me add... :) Anders heeft toevoegen weinig zin, zo is mijn ervaring... :)

Misschien een idee, om het volgende plaatje toe te voegen aan de TS:
Afbeeldingslocatie: http://wii-ccdb.nl/wccdb.php?wat=ssbb
Kleuren zijn dacht ik ook aan te passen, ik weet alleen effe niet hoe... :+ Anyhow, dit is dus een lijstje met mensen op Wii-Ccdb.nl met Brawl in hun profiel met eventuele friend code! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
GJ-tje schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 19:05:
[...]
Dan koop je een Wii met SSBB erbij, en kan je het ook... :)
Ik zie de toevoeging aan een topic van dit soort berichten nou nooit, maar zal wel aan mij liggen... ;)

Mochten er nog mensen zijn die plaats hebben in hun friends list, mijn FC is 4511 - 1924 - 2102.
Stuur me even een DM met jouw FC als je me add... :) Anders heeft toevoegen weinig zin, zo is mijn ervaring... :)

Misschien een idee, om het volgende plaatje toe te voegen aan de TS:
[afbeelding]
Kleuren zijn dacht ik ook aan te passen, ik weet alleen effe niet hoe... :+ Anyhow, dit is dus een lijstje met mensen op Wii-Ccdb.nl met Brawl in hun profiel met eventuele friend code! :)
Is misschien wel makkelijker, dan hoeft monnick de huidige lijst in de TS niet meer handmatig aan te passen :) En GJ-tje, ik voeg je zo even toe ;) (Mijn FC staat in die database van Xin-Evil)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Iedereen zegt dat de gamecube-controller het beste werkt, maar om practische en financiele redenen wil ik dat niet.

Ik ben wel aan het overwegen om een classic controller te kopen, maar hoe werkt dat t.o.v. wiimote+nunchuck? Kan je bijv. ook de 4punts toets gebruiken om te lopen? of alleen de analoge sticks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Heb hem net gekocht, vlak voor winkel sluitingstijd, doet hij het niet :(
Gelukkig is het morgen koopzondag, hopen dat een andere disk het wel doet, anders mag ik mijn Wii 2 weken missen ... ik wil brawl!

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:21
BlackMage schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 19:21:
Iedereen zegt dat de gamecube-controller het beste werkt, maar om practische en financiele redenen wil ik dat niet.

Ik ben wel aan het overwegen om een classic controller te kopen, maar hoe werkt dat t.o.v. wiimote+nunchuck? Kan je bijv. ook de 4punts toets gebruiken om te lopen? of alleen de analoge sticks?
4 punt druktoets is standaard voor de taunts, besturen doe je met de analoge stick. Weet niet of je dat kan verandeen, zal zo wel kijken.

Voor de rest werkt het allemaal erg lekker. Overigens is analoog voor de smashmoves etc gewoon het fijnst (itt andere beat em ups waarbij ik de vierpuntdruktoets het liefst gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143

Webby_143

1 Omhoog

Ik heb 2 witte cube controllers gehaald voor 20 euro per stuk bij yesasia. Nu alleen nog een werkende game ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
BarôZZa schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 19:33:
[...]

4 punt druktoets is standaard voor de taunts, besturen doe je met de analoge stick. Weet niet of je dat kan verandeen, zal zo wel kijken.

Voor de rest werkt het allemaal erg lekker. Overigens is analoog voor de smashmoves etc gewoon het fijnst (itt andere beat em ups waarbij ik de vierpuntdruktoets het liefst gebruik).
Ik denk dat een analoge sticks veel te veel te leiden heeft onder het snelle ragwerk van een beat-em-up... en de analoge sticks van de classic controller zijn iets minder tactisch gepositioneerd als men zou hopen (schijnt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Het voordeel van een vierpuntdruktoets is gewoon dat je makkelijker gewoon een richting opdrukt. Ook krart/halve cirkels werken fijner. Bij SSB is dat minder van belang.
Ragwerk doe je zelf, maar volgens mij zijn de analoge sticks van de classic controller daar degelijk genoeg voor. Het is niet zoals bij de N64 controller dat de pookjes na een tijdje helemaal gaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Het gaat niet om mijzelf, maar meer om mensen die wat minder ervaren zijn met SSBB die toch wel iets anders omgaan met de controls omdat ze gewoon letterlijk op die controller raggen. Vaak weten ze niet eens welke character ze zijn en daarom krijgt dat pookje er best van langs.

Maar ik ondervond zojuist dat de Wiimote op zen zij gebruiken ook heel goed werkt, beter dan met nunchuck erbij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Gamecube controllers kunnen wel tegen het nodige ragwerk, alhoewel ik nu, na zo'n 4 jaar merk dat de C knop het toch een beetje begint te begeven. Hij beweegt nog soepel maar hij pakt het soms gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CaptainCharisma schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 19:10:
En GJ-tje, ik voeg je zo even toe ;) (Mijn FC staat in die database van Xin-Evil)
Helemaal top! Ga ik jou vandaag toevoegen (zie je berichtje nu pas... ;))

Over de controller, ik zal zo ook is proberen met de GC controller, probleem is alleen dat ik die Pyrana controller heb met die turbo knop, dus als ik niet goed oplet, zit ik ook nog is daar op te drukken, hahaha... :( SSBM vond dat niet zo geweldig... ;) Dacht eerst dat het aan mij lag, maar gelukkig dus niet... :) Gaat daar misschien nog een update voor komen of zo? Want het is erg irritant... :(

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 29-06-2008 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Na een tijdje de NTSC versie gespeeld te hebben, heb ik me vandaag eens gewaagd aan de Europese versie. Nadat ik bij de NTSC versie altijd gefrustreerd was dat de 'online with anyone' mode niet werkte, werkt dit ineens wel bij de PAL versie van SSBB.

Helaas beviel het online me niet erg aangezien er enorm veel lag was, jammer. En de NTSC savegame werkt ook niet met de PAL versie van de game, nu kan ik al mijn characters weer opnieuw unlocken.

Voor de liefhebber m'n nieuwe friendcode: 5456 - 0887 - 1988 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

monnick schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:36:
Na een tijdje de NTSC versie gespeeld te hebben, heb ik me vandaag eens gewaagd aan de Europese versie. Nadat ik bij de NTSC versie altijd gefrustreerd was dat de 'online with anyone' mode niet werkte, werkt dit ineens wel bij de PAL versie van SSBB.

Helaas beviel het online me niet erg aangezien er enorm veel lag was, jammer. En de NTSC savegame werkt ook niet met de PAL versie van de game, nu kan ik al mijn characters weer opnieuw unlocken.

Ik zal zo je nieuwe FC toevoegen... Is het misschien geen idee om hem ook te zetten op http://wii-ccdb.nl/ dan hoef je niet elke keer een friendcode te geven.

Het plaatje die gegenereerd word voor SSBB kan dan in de TS gezet worden en is er daar verder geen omkijken meer naar... :)

Zie ook
Afbeeldingslocatie: http://wii-ccdb.nl/wccdb.php?wat=ssbb

;)

Trouwens, in de TS, bij het tabel van Personages, wellicht een idee om ook een indicatie te geven van hoeveelheid damage? :) Want dat verschilt toch ook per character? :) Een zware en langzame character, zal bijvoorbeeld meer damage doen dan een lichte maar snelle. Zie Donkey Kong vs. Diddy Kong... :)

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 29-06-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
monnick schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:36:

Ik had de eerste paar potjes ook lag, maar heb de laatste (tientallen!) potjes toch kunnen spelen in een goed speelbare staat. Er zitten wel wat potjes tussen dat je iets meer lag hebt dan de andere keer, maar vaak genoeg ook leuke, ouderwetse Smash Bros. potjes ;)

En ik zal je nu ook even toevoegen als dat kan, mijn FC staat zowel in mijn sig als in die database die GJ-tje hierboven postte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CaptainCharisma schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:02:
Ik had de eerste paar potjes ook lag, maar heb de laatste (tientallen!) potjes toch kunnen spelen in een goed speelbare staat. Er zitten wel wat potjes tussen dat je iets meer lag hebt dan de andere keer, maar vaak genoeg ook leuke, ouderwetse Smash Bros. potjes ;)

En ik zal je nu ook even toevoegen als dat kan, mijn FC staat zowel in mijn sig als in die database die GJ-tje hierboven postte. :)
Wat is jouw nickname? Bij het toevoegen van een FC moet je namelijk een naam geven. Word daar ook op gevalideerd of is dat slechts ervoor, dat ik weet wie wie precies is? :?

Ik kan niet eens potjes mee doen, en als ik ze zelf begin, kan ik wachten tot ik een ons weeg: verbinding lijkt steeds weg te vallen of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
GJ-tje schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:07:
[...]
Wat is jouw nickname? Bij het toevoegen van een FC moet je namelijk een naam geven. Word daar ook op gevalideerd of is dat slechts ervoor, dat ik weet wie wie precies is? :?

Ik kan niet eens potjes mee doen, en als ik ze zelf begin, kan ik wachten tot ik een ons weeg: verbinding lijkt steeds weg te vallen of zo...
Die nickname maakt niet uit ;) Als ik online kom bij jou zie je toch de nickname zoals ik hem heb ingevoerd. Het is gewoon puur zodat jij weet wie die persoon is met die FC vóórdat hij jou heeft geaccepteerd ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

GJ-tje schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:32:
Trouwens, in de TS, bij het tabel van Personages, wellicht een idee om ook een indicatie te geven van hoeveelheid damage? :) Want dat verschilt toch ook per character? :) Een zware en langzame character, zal bijvoorbeeld meer damage doen dan een lichte maar snelle. Zie Donkey Kong vs. Diddy Kong... :)
De hoeveelheid damage maakt een character niet beter of slechter. Het gaat in Smash Bros. immers ook om de recovery(Snake's UAV, Kirby's vlieg kwaliteiten) de hitbox van een aanval(Ike :() en er zijn nog tientallen andere factoren te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 104593 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:47:
De hoeveelheid damage maakt een character niet beter of slechter. Het gaat in Smash Bros. immers ook om de recovery(Snake's UAV, Kirby's vlieg kwaliteiten) de hitbox van een aanval(Ike :() en er zijn nog tientallen andere factoren te noemen.
Dat snap ik, maar het geeft wel een indicatie natuurlijk, dat bedoel ik meer... ;) Want nu komt het een beetje scheef over; zwaar en traag... En anderen licht en snel... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 30-06-2008 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Het geeft helemaal geen goede indicatie over hoe een character vecht. Het geeft alleen de verkeerde indruk dat een character met weinig damage nutteloos is.

De een doet meer damage.
De ander kan meer damage hebben.
Weer een ander is heel snel.
Of juist heel traag.

En zo zijn er nog meer factoren. Als je al deze factoren weet te vinden, alle characters beoordeeld op deze factoren en dit in een mooi duidelijk overzicht zet, dan pas heb je wat aan de informatie.

Incompete informatie is nog slechter als geen informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Wat ik me altijd heb afgevraagd, ook al bij SSBM, is of er werkelijk mensen waren die goed konden spelen met bijv. Bowser of Donkey Kong. Hoe veel je er ook mee oefende, ze waren altijd kansloos tegen een goede Fox, Samus, Link etc.

Ligt dit aan mij, of zijn die zware characters gewoon echt slechter? Ik merk wel dat Bowser iets beter geworden is in Brawl.

[ Voor 8% gewijzigd door YoshiBignose op 30-06-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Met zware karakters moet je een heel andere tactiek gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YoshiBignose schreef op maandag 30 juni 2008 @ 09:24:
Wat ik me altijd heb afgevraagd, ook al bij SSBM, is of er werkelijk mensen waren die goed konden spelen met bijv. Bowser of Donkey Kong. Hoe veel je er ook mee oefende, ze waren altijd kansloos tegen een goede Fox, Samus, Link etc.

Ligt dit aan mij, of zijn die zware characters gewoon echt slechter? Ik merk wel dat Bowser iets beter geworden is in Brawl.
Het ligt een beetje aan de situatie. Het is soms beter om een zwaar mannetje te nemen en drie van de beste nieuwe characters zijn Ike, King Dedede en Snake alledrie zwaar. Je bent niet altijd kansloos tegen een Fox, Samus, Link o.i.d. vooral niet als je een goede strategie gebruikt. Bowser's UP+A(Scratch) aanval bijvoorbeeld is echt een vrij snelle en ook nog eens een sterke aanval. Hetzelfde geld voor de UP+B van Donkey Kong. Ik kijk meestal per aanval of het snel is of langzaam aangezien het niet aan het uiterlijk of aan de klasse van je character ligt. Samus is in Brawl vooral met springen e.d. vrij langzaam. Link is ook niet zo heel goed meer en Fox is hier en daar een combo kwijt.

Het lijkt misschien in het begin dat Ike echt overpowered is. Vooral als je ziet hoe makkelijk hij je wegslaat. Aan de andere kant zitten er hele grote pauzes tussen zijn aanvallen en zijn z'n klappen heel langzaam. Je kunt het dus allemaaal vrij makkelijk ontwijken en aangezien Ike weinig defensieve moves heeft kun je hem gemakkelijk vastpakken en de arena uitsmijten met Mario. Sonic lijkt veel te snel, maar zijn aanvallen doen nauwelijks damage. Het is vaak zo dat degene die met Sonic speelt doelloos door het level heen rent en af en toe een rake klap uitdeelt. Voor de rest kan de Sonic speler weinig doen om iemand het level uit te krijgen aangezien de Smashes van Sonic vrij slap zijn en hij heel snel wegvliegt. Je moet met Sonic dus eerst het risico nemen om dicht bij de rand te gaan staan om tegenstanders uit het veld te rammen maar als Sonic al aardig wat damage hebt dan vliegt hij met een klap de arena uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Bedankt voor de info, maar bij ssbm was het gewoon onmogelijk om met Bowser te winnen van bijv. Marth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-05 23:06
Vooral leuk vind ik Zero Suit Samus. Die heeft een range van moves waardoor ze een goede recovery heeft, ze heeft meerdere spikes, en ze heeft een goed wapen voor medium-afstand (Side-B), en ze is snel en sterk.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Pit is ook erg goed, met die B-links. Irritante schijtaanval ik blijf daar altijd klem inzitten, heb je zo 30% erbij. Zelf speel ik nu vaak met Meta Knight, erg grappig vind ik die. Moet alleen B-up een beetje onder controle zien te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Net in het 'hoofd' topic gepost, maar hier hoort deze vraag eigenlijk meer thuis.
Is het mogelijk om tegen EU spelers te 'brawlen', of is online gameplay ook regiogebonden? Ik zie in de TS alleen een lijst 'friends', niet of ze US/EU zijn.
Net in het het hoofd-topic antwoord gekregen: ja, kan dus...

[ Voor 11% gewijzigd door chrisboers op 01-07-2008 09:53 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik speel graag met ness of lucas, de psi aanvallen zijn supersterk en als iemand je van boven aanvalt en je timed omhoog-B goed dan smijt je hem vrijwel direct de arena uit, ongeacht de damage die hij al heeft. (met uitzondering van de "zware" karakters dan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Zo ben erg blij met SSBB!

kon er maar niet inkomen, vond de besturing echt te onhanding maar toen ik die adventure mode ging spelen werd ik met het veld meer enthousiast, echt een te vette toevoeging!

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 22:28

Wiebbe

<none />

Ik denk dat de gamecube controller (of classic) toch wel de meeste controle geeft over je character :P
Ik speel zelf de amerikaanse versie al een paar maanden met de Wavebird en dat speelt echt lekker.

Lucario is op dit moment mijn favoriet, paar aardige smashes, snel, medium weight, heeft een floaty jump, kan wall climber en krijgt naar mate zijn % omhoog gaat steeds meer damage. Wel gevaarlijk dus om mee te spelen maar je kan er ook ongelovelijk veel damage meer doen!

Wat me trouwens is opgevallen is dat Toon link op een of andere manier amper gesmashed wordt. Ondanks dat het een kleine character is heeft hij het gewicht van ganondorf ofzo :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Ik vind het vooral jammer dat de online mogelijkheden zo verschrikkelijk beperkt zijn. Ik ben bijvoorbeeld al sinds Melee uitkwam gewend om lightning speed te mulitplayeren. Om dan naast de lag ook nog eens op normal speed te spelen is echt niet leuk :/

Ook jammer dat je niet met 2 spelers vanaf 1 Wii can connecten, was leuk geweest om zo een beetje tournaments te spelen.

Al met al vind ik het een erg leuk spel, maar ik denk dat ik voor de serieuze battles toch bij melee blijf. Dat voelt gewoon net wat beter (hoewel dat natuurlijk wel kan veranderen naarmate ik het meer speel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Anoniem: 29882 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:23:
Ook jammer dat je niet met 2 spelers vanaf 1 Wii can connecten, was leuk geweest om zo een beetje tournaments te spelen.
Tegen mensen in je friendlist kun je gewoon samen met een vriend(of twee vrienden) op 1 Wii online gamen, hoor. :) En ik denk dat je Brawl wel meer gaat waarderen - en zelfs beter zal vinden - dan Melee als je het wat vaker speelt. Mits je het de tijd geeft natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 12:47
Heb 'em vandaag opgepikt bij de Toy's R Us (hadden ze er plenty trouwens), dus ik kan niet wachten tot ik vanavond kan smashen! Zit al sinds ik de Wii heb uit te kijken naar dit spel.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
CaptainCharisma schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:30:
[...]

Tegen mensen in je friendlist kun je gewoon samen met een vriend(of twee vrienden) op 1 Wii online gamen, hoor. :) En ik denk dat je Brawl wel meer gaat waarderen - en zelfs beter zal vinden - dan Melee als je het wat vaker speelt. Mits je het de tijd geeft natuurlijk :)
Oooh kan alleen tegen mensen uit friendslist dus? Ik probeerde ook met 2 personen te connecten maar lukte ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180171

Heb nu alle character en alle stages unlocked duurde even :) zit nu al aardig wat uur in, speel samen met me broertje, als iemand nog tegenstanders zoekt voor een 2 vs 2? mijn friends code = 0559-8191-6469

Voeg me maar toe :D ik sta ook op http://wii-ccdb.nl

Zorewin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143

Webby_143

1 Omhoog

Bij Nintendo langs geweest en een nieuwe Wii gekregen. Dag 2,5 jaar savegames. Kom ik thuis haal hem uit de doos, DISK ERROR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CaptainCharisma schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:30:
[...]

We zullen zien. Ik heb melee echt kapot gespeeld en dan is het moeilijk om opeens die switch te maken, hoe subtiel de verschillen ook mogen zijn. Ik vermaak me er iig goed mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217133

Webby_143 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:59:
Bij Nintendo langs geweest en een nieuwe Wii gekregen. Dag 2,5 jaar savegames. Kom ik thuis haal hem uit de doos, DISK ERROR!
Dat lijkt me flink balen zeg...gelukkig heeft SSBB mij nooit echt getrokken en had ik ook niet de neiging om het spel te kopen...anders baal je mooi als je een andere Wii krijgt en die het óók niet doet :/ :)

Hopelijk komen er niet meer dual layer games uit, dat scheelt bij veel mensen een hoop ergernissen die hun Wii op moeten sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuroshin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-12-2024
Wat een vet spel man die singleplayer is onwijs uitgebreid zeg, maar het gaat om het brawlen :)
Iemand zin om te brawlen? Voeg maar toe zou ik zeggen.

Mijn friendcode is: 4253-4962-1271

Ik heb al een aantal mensen hier toegevoegd.
En ik sta ook op http://wii-ccdb.nl/

[ Voor 21% gewijzigd door Kuroshin op 01-07-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Toegevoegd, mijn code is

3136-8010-4555

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 180171 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:45:
Heb nu alle character en alle stages unlocked duurde even :) zit nu al aardig wat uur in, speel samen met me broertje, als iemand nog tegenstanders zoekt voor een 2 vs 2? mijn friends code = 0559-8191-6469

Zorewin
En hoe sta je daar dan? Met DrChop of Zorewin (qua naam)? ;) Is wel wat onduidelijk nu.

Ben van de week nog niet echt aan Brawlen toegekomen, heb van het weekend alleen nog Marth vrij gespeeld. Van het weekend maar even flink verder Brawlen.

Over Zero Suit Samus, volgens mij hoef je niet per se een Final Smash te doen.
(Wat er gezegd werd over Final Smash, dat Samus dan het pak verliest klopt overigens wel)
Hoe ik het precies deed weet ik niet meer, maar ik had bijvoorbeeld ook met Sheik gespeeld door een knop in te drukken als ik Zelda selecteerde bij het selectie venster... :) Dus dat is ook nog een mogelijkheid... :)
Webby_143 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:59:
Dag 2,5 jaar Wii savegames? Misschien wat mierneukerij, maar de Wii is toch echt pas sinds December 2006 op de markt, hoe kan jij hem dan 2,5 jaar al hebben? :) Of heb je soms een Japanse import of zo?

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 01-07-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleEye812
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-11-2024
Is er een manier / algemene techniek om meer dan 400 meter te slaan bij het homerun-minigame? Ik heb de vorige versies van het spel nooit gespeeld, dus het is me allemaal nog nieuw. :)

edit: heb al wat filmpjes gevonden op youtube, sommigen gebruiken zelfs niet eens de bat :D

[ Voor 20% gewijzigd door EagleEye812 op 02-07-2008 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

GJ-tje schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:11:
[...]Over Zero Suit Samus, volgens mij hoef je niet per se een Final Smash te doen.
(Wat er gezegd werd over Final Smash, dat Samus dan het pak verliest klopt overigens wel)
Hoe ik het precies deed weet ik niet meer, maar ik had bijvoorbeeld ook met Sheik gespeeld door een knop in te drukken als ik Zelda selecteerde bij het selectie venster... :) Dus dat is ook nog een mogelijkheid... :)
Op de Classic Controler / GameCube controller houd je de R knop ingedrukt terwijl je op start drukt (na het kiezen van Samus) Voor de Wii Mote is het "-" indrukken terwijl je op "+" drukt. Voor Wiimote + nunchuck is het "z" en "+".

[ Voor 7% gewijzigd door 90710 op 02-07-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-05 18:07
EagleEye812 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 09:23:
Is er een manier / algemene techniek om meer dan 400 meter te slaan bij het homerun-minigame? Ik heb de vorige versies van het spel nooit gespeeld, dus het is me allemaal nog nieuw. :)

edit: heb al wat filmpjes gevonden op youtube, sommigen gebruiken zelfs niet eens de bat :D
tis mij nu ook eindelijk gelukt, ergens in de 450+ meter

wat heb ik trouwens een hekel aan kirby. We spelen altijd met 3 man, eentje neemt altijd kirby. Dat beest komt uit alle onmogelijke posities terug. 290+% en nog wil ie niet doodgaan.
grrrr

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:31:
[...]

tis mij nu ook eindelijk gelukt, ergens in de 450+ meter

wat heb ik trouwens een hekel aan kirby. We spelen altijd met 3 man, eentje neemt altijd kirby. Dat beest komt uit alle onmogelijke posities terug. 290+% en nog wil ie niet doodgaan.
grrrr
Down Smash of schuin naar beneden rammen een knappe Kirby die dan nog terug komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-05 18:07
Anoniem: 104593 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:46:
[...]

Down Smash of schuin naar beneden rammen een knappe Kirby die dan nog terug komt :+
geloof me, ik had laatst lucas, hij kirby met 250%, ik doe vervolgens die special smash of finishing move hoe je het ook noemt, en hij leefde nog

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Kirby is zo licht man, op 90% vliegt die al weg. Ik was vroeger altijd goed met Peach, speelde er vaak mee, nu nog steeds trouwens. B-links/rechts is gelukkig verbeterd want was vroeger altijd waardeloos. Helaas is de final smash niet echt super. In 1v1 wel nuttig, maar met meer man niet echt. Ze mochten wel wat langer slapen :9

Wat me wel opvalt aan Peach nu is dat ze met een smash echt niemand meer eruit kan rammen. C-omlaag of links / rechts zijn echt zwak, krijg je Kirby op 250% inderdaad ook niet mee weg. Alleen C-omhoog is wel krachtig.

[ Voor 99% gewijzigd door YoshiBignose op 02-07-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EagleEye812 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 09:23:

Veel met de bat gooien tegen de zak aan helpt. Record staat hier ondertussen op 580 meter en dat was met rond de 130% dmg. Bewaar de echte knal voor de laatste seconde, als het 'glas' verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186045

Als melee-veteraan vind ik het spel vooral wat langzamer spelen. De gastjes vallen wat langzamer, ze slaan wat langzamer en je wordt minder snel uit het veld gelanceerd. Maar dit is natuurlijk niet alleen maar slecht.

Overigens is mijn friendcode: 4554-1414-3938, dus als mensen willen brawlen, heel graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143

Webby_143

1 Omhoog

GJ-tje schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:11:
Dag 2,5 jaar Wii savegames? Misschien wat mierneukerij, maar de Wii is toch echt pas sinds December 2006 op de markt, hoe kan jij hem dan 2,5 jaar al hebben? :) Of heb je soms een Japanse import of zo?
1,5 jaar, ik dacht ff niet na, echt erg is het niet, maar ik had wel alles unlocked bij mario kart, dat was heel wat uurtjes. Heb net nog even gebeld of ze mijn oude Wii die ze nu toch hebben staan niet kunnen repareren, maar die is al niet meer, stuur je huidige maar weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hoe sta je daar dan? Met DrChop of Zorewin (qua naam)? ;) Is wel wat onduidelijk nu.
Gewoon als Zorewin, heb jaren geleden me tweakers account ooit is aangemaakt had beter een andere naam kunnen kiezen maar jah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Zijn er nog mensen die nu willen knokken?

Code = 3136-8010-4555

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 23:42

ye-roon

knaak

Anoniem: 180171 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:45:

Zorewin
Dit had je ook gewoon via msn kunnen vertellen^^

anyways ik zit op werk plaats me code vanmiddag wel even in dit topic. Vraag me af waar je broertje mee speelt, maar die Link van jou gaat vliegles krijgen ^^

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan niet wachten yeroon

oftwel: put your money where your mouth is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zo zeg, wel een redelijk stijle learning curve, ik krijg die zandzak nog nieteens de ring uit, laat staan 400m verder :) Moet misschien toch maar eens een GC controller aanschaffen, speel nu alleen met de Mote + Nunchuck en ik raak een beetje de weg kwijt kwa knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Wanneer unlock je characters? Ik speel eigenlijk alleen maar gewoon BRAWL matches en er komt telkens wel te staan "A new foe appeared". Marth, Sonic, Lucario, Captain Falcon etc. heb ik nu al geunlocked op die manier. Dus is het zo dat als ik dit gewoon blijf spelen ik alle characters uiteindelijk unlock? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-05 22:22

Snippertje

Light up your life

YoshiBignose schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:23:
Wanneer unlock je characters? Ik speel eigenlijk alleen maar gewoon BRAWL matches en er komt telkens wel te staan "A new foe appeared". Marth, Sonic, Lucario, Captain Falcon etc. heb ik nu al geunlocked op die manier. Dus is het zo dat als ik dit gewoon blijf spelen ik alle characters uiteindelijk unlock? :9
Ja, duurt alleen wel lang volgens mij :P

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
YoshiBignose schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:23:
De snelste manier is om gewoon de adventure-mode door te spelen, de SSE dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103431

Heb Gamecube controllers besteld, jammer genoeg zijn ze niet echt goed leverbaar vanwaar ik ze besteld had dus eventjes wachten. Ondertussen speel ik enkel met de wiimote. Ik heb wel een nunchuck maar dat vind ik minder. Ik vind analoge stick nogal vervelend als je ook moet springen met die knop ;). Dus als je nog geen gc controller hebt, probeer echt eens slechts een wiimote uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Anoniem: 103431 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 09:38:
Heb Gamecube controllers besteld, jammer genoeg zijn ze niet echt goed leverbaar vanwaar ik ze besteld had dus eventjes wachten. Ondertussen speel ik enkel met de wiimote. Ik heb wel een nunchuck maar dat vind ik minder. Ik vind analoge stick nogal vervelend als je ook moet springen met die knop ;). Dus als je nog geen gc controller hebt, probeer echt eens slechts een wiimote uit.
Dat was ook mijn probleem met de nunchuck, alleen je kunt ook springen met de C knop.

Alleen inmiddels ben ik zo gewend aan de wiimote-only dat ik zwaar suck als ik dat niet gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-05 22:15

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Snik ik kan maar niet online brawlen! Maak wel verbinding maar blijft maar op "seeking" staan...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

CaptainCharisma schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 18:05:
[...]

De snelste manier is om gewoon de adventure-mode door te spelen, de SSE dus. ;)
Nee de snelste mannier is om 450(!) brawls te doen, maar dan wel one minute brawls ;) Ben je 7.5 uur kwijt. En ik deed 10 uur over de SSE op Normal.

[ Voor 9% gewijzigd door 90710 op 05-07-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Nice :9 Maar ik speel bijna alleen maar normale Brawl matches, speel namelijk vooral met meerdere mensen. Dus laat ik het maar op die manier doen, die SSE duurt mij veel te lang :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Anoniem: 180171 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:36:
Kan niet wachten yeroon

oftwel: put your money where your mouth is :D
0130 3295 3144

en voor de rest, als je me toevoegd, stuur ff een pm, dan kan ik het andersom ook doen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 24-05 20:33

Woohooo

Smilie, James Smilie

90710 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:53:
[...]

Nee de snelste mannier is om 450(!) brawls te doen, maar dan wel one minute brawls ;) Ben je 7.5 uur kwijt. En ik deed 10 uur over de SSE op Normal.
En als je de stamina dan ook nog aanzet (Bloem op je kop) kost het je maar 1sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Dat is wel heel triest :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
90710 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:53:
[...]

Je kan beter stock brawls doen met 1 leven en de damage op maximaal zetten. Dan duren potjes maar een paar seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-05 16:02
BarôZZa schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 18:20:
[...]

Je kan beter stock brawls doen met 1 leven en de damage op maximaal zetten. Dan duren potjes maar een paar seconden.
dan is het toch helemaal niet leuk meer, het idee erachter is dat je ze gaanderweg vrijspeel tijdens het multiplayeren, wat is er nou beter dan met 3 vrienden spelen en er achter komen dat je er weer een vrij kan spelen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Game Error schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 18:24:
[...]

dan is het toch helemaal niet leuk meer, het idee erachter is dat je ze gaanderweg vrijspeel tijdens het multiplayeren, wat is er nou beter dan met 3 vrienden spelen en er achter komen dat je er weer een vrij kan spelen. _/-\o_
Inderdaad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuroshin
Zijn er mensen, die nu online willen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Game Error schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 18:24:
[...]

Nou, zoveel mogelijk keuze hebben om uit te kiezen vind ik zelf nog beter.
Vooral Snake wilde ik wel ff uitproberen, dus na 15 potjes op zijn level krijg je hem.

Net wel even online wat mensen erlangs gegeven met Jigglypuff en Princess Peach _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door BarôZZa op 05-07-2008 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik had ongeveer al mn chars in de SSE unlocked. (Alleen marth had ik al eerder unlocked)
In de SSE heb je het voordeel dat je meestal niet eerst een gevecht hoeft aan te gaan met de nieuwe char. (De (3) verborgen chars uitgezonderd, die kan je pas unlocken NADAT je de SSE hebt uitgespeeld of door te brawlen)

[ Voor 55% gewijzigd door 90710 op 05-07-2008 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Sinds gister ook het spel gehaald. Nooit echt een enorm fan geweest van Super Smash, en was het deel op de Gamecube al na 2 maanden zat. Waarom begrijp ik op dit moment niet, want ik ben er nu al aan verslaafd. Subspace Emissary is een stuk beter uitgewerkt als avontuur, dan het verhaal van Melee, en online ziet er gewoon retestrak uit. Even registreren op de consoledatabase site, en dan ben ik online good to go.

Niet dat ik me daar voorlopig nog toon, want over mijn kwaliteiten in het gevecht wil ik het liever nog niet hebben. Nou ja, spectator-mode is ook leuk, toch? B)

Friendcode is: 4468-2526-0348. Als je me toevoegt, graag trouwens, laat het me dan maar even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
_/-\o_ Inderdaad een vet spel die ik sinds gistere ook heb, ben er gistereavond mee zoet gehouden.

Terwijl ik eigenlijk ook andere dingen moet doen, maar de online functie lijkt me ook retestrak om die een keer uit te proberen.

Maar eerst ff goed trainen voordat ik online ga.
En een favo speler kiezen.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Persoonlijk vind ik het juist enorm lame als mensen continu met dezelfde character spelen. En vaak zelfs ook in 90% van de gevallen dezelfde aanval gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103431

Heb het spel vrijdag pas binnen en heb al een goeie 12 uur gespeeld. Via internet met een maat gespeeld, werkt goed afgezien een paar lag schokjes soms. Geweldig spel. Mag iets minder flashy qua special effects zijn, maar als je eenmaal went is het prima. Ik speel op het moment met de wiimote en dat werkt goed, heb wel gamecube controllers besteld maar die laten op zich wachten.

Classic ondertussen op intense uitgespeeld en 40% @ adventure.

Oja, ik zie hier soms wat friend codes rondvliegen. Is het in orde als ik gewoon iedereen toevoeg die ik zie? Heb je namelijk altijd een online game. Hier is die van mij: 5155-4502-1343. Voeg me met alle plezier toe.
BarôZZa schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:38:
Persoonlijk vind ik het juist enorm lame als mensen continu met dezelfde character spelen. En vaak zelfs ook in 90% van de gevallen dezelfde aanval gebruiken.
Denk dat je irritatie meer ligt bij dezelfde aanvallen ;). Speel zelf bijna altijd met link gewoon vanwege de grote hoeveelheid aanvallen. Heerlijk, kan ze nu zo'n beetje allemaal goed gebruiken en dat maakt zeker wel uit.

Als je wilt oefenen op een karakter zal je eerst 3 aanvallen moeten leren en die telkens blijven toepassen. Later pas moet je er wat meer bij doen anders word het niet anders dan button bashen.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 103431 op 06-07-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik zal je even toevoegen, zin in een potje?

Voor de rest vind ik het veel leuker als iedereen gewoon afwisselt met characters. Dat maakt de potjes veel leuker.

Mijn code: 3136-8010-4555

[ Voor 8% gewijzigd door BarôZZa op 06-07-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-05 22:15

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ike <3. Ike is cool! Pikachu is kut. Met die blikseminslag steeds...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Anoniem: 103431 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:12:
Heb je namelijk altijd een online game. Hier is die van mij: 5155-4502-1343. Voeg me met alle plezier toe.
Ik heb jullie maar even toegevoegd, net als Kuroshin.

Ooh ja, en Captain Falcon <3. Heel fijn om mee te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Nog iemand zin om te spelen? Irritant dat je mensen niet kan uitnodigen als je ze online ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb iedereen toegevoegd in de topic start en in de threads!

Ik heb ook iedereen toegevoegd van dit lijstje : http://wii-ccdb.nl/wccdb.php?wat=ssbb

mensen die mij nog niet hebben toegevoegd mijn code is: 0559-8191-6469

Kan dit ook in de Topic start worden toegevoegd?

Zorewin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
M'n vingers zijn verkrampt ;) (K!NG in Brawl)

Leuke potjes iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuroshin
Ja cker :D Bar thanks voor de potjes :D

DrChop jouw heb ik ook toegevoed.

[ Voor 32% gewijzigd door Kuroshin op 06-07-2008 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Anoniem: 180171 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:15:
Ik heb iedereen toegevoegd in de topic start en in de threads!

Ik heb ook iedereen toegevoegd van dit lijstje : http://wii-ccdb.nl/wccdb.php?wat=ssbb

mensen die mij nog niet hebben toegevoegd mijn code is: 0559-8191-6469

Kan dit ook in de Topic start worden toegevoegd?

Zorewin
Done!

jeej, zojuist alle characters unlocked (op een flauwe manier, maja). Nu kan ik lekker mijn favoriete character uitkiezen. Moet eerlijk bekennen dat ik Brawl nog niet zo veel gespeeld heb, al heb ik hem al een hele tijd (sinds de NTSC release). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 24-05 20:33

Woohooo

Smilie, James Smilie

Anoniem: 103431 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:12:
Heb het spel vrijdag pas binnen en heb al een goeie 12 uur gespeeld. Via internet met een maat gespeeld, werkt goed afgezien een paar lag schokjes soms.
Hier gaat het online brawlen met 4 random personen je af dan, wat betreft de lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Kuroshin schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:50:
Ja cker :D Bar thanks voor de potjes :D

DrChop jouw heb ik ook toegevoed.
Had jij lag gister avond in al die potjes waar ik hard van je verloor? Ik had namelijk nergens last van. Maar toen ik met Drchop ging spelen had hij massive lag toen ik hoste, en hadden we beide massive lag toen hij hoste.

Iemand een idee wat die lag kan veroorzaken en zo ja hoe halen we het weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Tja lag kan maar komen door twee dingen:

1. traag internet (downloads aan?)
2. ver van elkaar af

Die 2e lijkt me sterk aangezien jullie allebei in NL wonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik ben er gister dus achtergekomen dat het tweede analoge pookje op m'n thrustmaster 'gamecube' controller gewoon gebruikt kan worden voor smashes. Yay :) Ben nu op 20% van de Subspace Emissionary. Als je nog nooit dit soort games gespeeld hebt is het echt wel ff wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuroshin
ye-roon schreef op maandag 07 juli 2008 @ 07:21:
[...]

Had jij lag gister avond in al die potjes waar ik hard van je verloor? Ik had namelijk nergens last van. Maar toen ik met Drchop ging spelen had hij massive lag toen ik hoste, en hadden we beide massive lag toen hij hoste.

Iemand een idee wat die lag kan veroorzaken en zo ja hoe halen we het weg :)
Nee totaal geen lag, daarna ook tegen K!ng gespeeld en ook toen had ik geen lag.

Ik heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen, misschien was het internet gewoon traag.
Maar onze potjes waren gewoon goed.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste