Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
iCy schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 23:18:
[...]

Heb je toegevoegd, maar jij mij nog niet//jij bent offline.

Zijn er anderen die mij hebben verwijderd? Zoja voeg me eens overnieuw toe, want ik denk dat het probleem is verholpen.

Edit:
Kon zo 4 potjes achterelkaar doen met captain _/-\o_ :D Daarna was hij foetsie

1x lag in de SD, maar dat was me vriendin die was een bestand aan het versturen via msn :X
Op zich zou je dan geen last van lag moeten hebben aangezien de file-transfers van MSN met max 5 kb/s gaan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:49

Meneer iCy

swarma

monnick schreef op zondag 16 maart 2008 @ 00:35:
[...]

Op zich zou je dan geen last van lag moeten hebben aangezien de file-transfers van MSN met max 5 kb/s gaan. :/
Zeker weten? Ook met MSN Plus? Naar mijn weten verbruikt het wel de volle bandbreedte dan, tenminste de router geeft wel een piek van 100KB/s aan en dat is ook mijn verbinding.

Ging het spelen bij jou ook goed nu captain? Aan mijn kant wel.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ja, stukken beter iig. Het ging even nog een beetje langzaam, maar dat zal die file transfer geweest zijn dan waarschijnlijk.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Wat voelen jullie ervoor om een IRC kanaaltje te maken? Weet niet hoeveel mensen er hier gebruik maken van IRC, als het er weinig zijn heeft het weinig nut. Maar lijkt me een handige manier om met elkaar af te spreken enzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
monnick schreef op zondag 16 maart 2008 @ 00:56:
Wat voelen jullie ervoor om een IRC kanaaltje te maken? Weet niet hoeveel mensen er hier gebruik maken van IRC, als het er weinig zijn heeft het weinig nut. Maar lijkt me een handige manier om met elkaar af te spreken enzo? :)
Prima idee maar alsjeblieft geen apart kanaal... Het is al zo stil in de tweakers kanalen die er nu zijn! Ga dus NU naar #nintendo en #wii @ irc.tweakers.net :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Gisteravond 3 uur aan het prutsen geweest met router, maar wordt iedere keer tijdens het zoeken gedisconnect. Op Strikers ed. nooit problemen, maar ik blijf maar error codes krijgen bij Brawl. Heb 1x online kunnen spelen, was gelijk verslaafd. Ga morgen maar even zo'n USB->UTP ding halen, geen wireless meer, dan kan ik jullie ook in elkaar komen beuken :)

Zojuist de SSE uitgespeeld. Ik moet zeggen dat het laatste gedeelte me erg tegenvalt, het begin is veel leuker met al die filmpjes.

spoiler:
Wat gigantisch vet als je met Samus tegen Ridley moet trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Dantar schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:23:
Zojuist de SSE uitgespeeld. Ik moet zeggen dat het laatste gedeelte me erg tegenvalt, het begin is veel leuker met al die filmpjes.
Hoelang deed je erover totaal? Ik doe steeds 1 stage... en ga van 3 naar 6 naar 8%... dus lijkt niet erg op te schieten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
mmm icy joinde men friends game
het begon goed
lag spike .... 5 minuten
then disconnect ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Pensmaster-B schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:30:
mmm icy joinde men friends game
het begon goed
lag spike .... 5 minuten
then disconnect ;x
Heb jij dat al met anderen gehad of niet? Ik weet echt niet meer waar het aan ligt hier :S Zal als ik verhuist ben mijn pc maar eens als accespoint instellen.

Het ging gisteren namelijk perfect op de ene lag spike na toen me vriendin aan het uploaden was :/ Denk dat ik ook maar een wired ding ga halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
Victorio schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:26:
[...]

Hoelang deed je erover totaal? Ik doe steeds 1 stage... en ga van 3 naar 6 naar 8%... dus lijkt niet erg op te schieten... :)
Misschien 8 uurtjes.. na 60% gaat het heel erg rap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
iCy schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:46:
[...]

Heb jij dat al met anderen gehad of niet? Ik weet echt niet meer waar het aan ligt hier :S Zal als ik verhuist ben mijn pc maar eens als accespoint instellen.

Het ging gisteren namelijk perfect op de ene lag spike na toen me vriendin aan het uploaden was :/ Denk dat ik ook maar een wired ding ga halen
kheb nog niet met anderen kunnen spelen helaas
monnick zat heletijd met victorio te gamen, kon er niet meer bij in NOES they blocked me ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Net samen met monnick online de 100 man Brawl co-op uitgespeeld. Duurde ff voor het lukte maar was wel gaaf. Alleen had ik gehoopt dat we iets zouden unlocken nadat het gelukt was. Maar blijkbaar kun je niks unlocken door dingen online te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-05 22:48
Mijn friend code: 0044-2587-7899.

Ik zie er naar uit om online te brawlen.

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
iCy je verbinding is nogsteeds niet goed. Zodra je joinde freezde m'n scherm practisch en moest ik wachten tot de connection lost was zodat ik weer terug naar het menu kon.

Ook Kajun gaf lag. Rot dat er zo te zien grote problemen zijn met de verbinding.

[ Voor 19% gewijzigd door Victorio op 16-03-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Laatst online: 12-05 22:48
monnick: nice brawl! Ik ben echt een newbie in het spel, zoals je zag aan mijn Olimar, Ice Climbers en Kid Icarus :)

Victorio: jammer van de random hang-ups... die krijg ik in fasen. Toen ik alleen met monnick speelde, had ik het probleem niet, dat ging heel goed. Maar bij de 3-player brawl ging het flink mis.

Ik hoop nog eens 4-player lag-free te spelen...

[ Voor 30% gewijzigd door Kajun op 16-03-2008 17:18 ]

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Victorio schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:46:
iCy je verbinding is nogsteeds niet goed. Zodra je joinde freezde m'n scherm practisch en moest ik wachten tot de connection lost was zodat ik weer terug naar het menu kon.

Ook Kajun gaf lag. Rot dat er zo te zien grote problemen zijn met de verbinding.
Ja ik merkte het, ging gelijk maar weg. Ik koop wel een wired usb ding voor de wii, kutdraadloos. Terwijl counterstrike op de laptop goed gaat op een veel verdere afstand :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
iCy schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:48:
[...]
Ja ik merkte het, ging gelijk maar weg. Ik koop wel een wired usb ding voor de wii, kutdraadloos. Terwijl counterstrike op de laptop goed gaat op een veel verdere afstand :/
Heeft niks met afstand te maken. En ik weet weinig van wifi af verder... maar je bent niet de enige die voor SSBB een LAN adaptertje koopt als je dat gaat doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Victorio schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:54:
[...]

Heeft niks met afstand te maken. En ik weet weinig van wifi af verder... maar je bent niet de enige die voor SSBB een LAN adaptertje koopt als je dat gaat doen. ;)
Ik zie veel namaak adapters, is de wii lan adapter niks anders dan een simpele usb to network adapter?

Niet alleen voor SSBB maar als Pro Evolution Soccer voor de Wii uit is, heb ik hem ook nodig vermoed ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Meneer iCy op 16-03-2008 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
iCy schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:14:
[...]
Ik zie veel namaak adapters, is de wii lan adapter niks anders dan een simpele usb to network adapter?
Niet alleen voor SSBB maar als Pro Evolution Soccer voor de Wii uit is, heb ik hem ook nodig vermoed ik.
Poeh geen idee. Ik heb iig gewoon de originele, kostte me 30 euro maar ik had hier sowieso niet wifi. Overigens zou het best kunnen dat het WEL alleen voor SSBB nodig is hoor... ik ben nog niet zoveel wifi problemen tegen gekomen op fora als bij SSBB.

Edit:
Online problemen met wifi?
Lees dit eens door...
Ik weet er weinig van af en heb er geen ervaring mee, maar zo te lezen moet er een oplossing voor te vinden zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Victorio op 16-03-2008 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Kajun schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:17:
monnick: nice brawl! Ik ben echt een newbie in het spel, zoals je zag aan mijn Olimar, Ice Climbers en Kid Icarus :)

Victorio: jammer van de random hang-ups... die krijg ik in fasen. Toen ik alleen met monnick speelde, had ik het probleem niet, dat ging heel goed. Maar bij de 3-player brawl ging het flink mis.

Ik hoop nog eens 4-player lag-free te spelen...
Ja, was leuk! Alleen kon ik OF met jou spelen OF met Victorio, met z'n 3-en wilde niet echt werken. Maare, ik ben een nog groter newbie dan jij bent aangezien ik de meeste Brawls van je verloor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220233

mijn friendcode is 5155-2639-4454. Wil ik ook wel eens lag free kunnen spelen! voeg me maar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Wat is Diddy Kong een held! :D Iemand trouwens enig idee waar die papiertjes voor dienen die vijanden soms achter laten in Adventure Mode?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Victorio schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:19:
[...]

Poeh geen idee. Ik heb iig gewoon de originele, kostte me 30 euro maar ik had hier sowieso niet wifi. Overigens zou het best kunnen dat het WEL alleen voor SSBB nodig is hoor... ik ben nog niet zoveel wifi problemen tegen gekomen op fora als bij SSBB.

Edit:
Online problemen met wifi?
Lees dit eens door...
Ik weet er weinig van af en heb er geen ervaring mee, maar zo te lezen moet er een oplossing voor te vinden zijn.
Alles al uitgevoerd, daarom dacht ik dat gisteravond de problemen waren opgelost toen ik tegen Klaas aan het spelen was. Na de verhuizing maar zo'n ding bestellen en voor de rest lekker oefenen met me ice climbers :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Captain N schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:18:
Wat is Diddy Kong een held! :D Iemand trouwens enig idee waar die papiertjes voor dienen die vijanden soms achter laten in Adventure Mode?
dat zijn stickers
die kun je op de of het "voet" plaatsen van chars
zo heeft lucas bij mij +15 to fire damage er op geplakt etc

soort van stats die je toe kunt voegen aan je chars in adventure mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Captain N schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:18:
If only I knew... welke dat is... Ben nog geen duidelijk overzicht van alle items (plaatjes) met beschrijving tegen gekomen...

Items:
Even doorlezen dan maar...
Pensmaster-B schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:28:
[...]
dat zijn stickers
die kun je op de of het "voet" plaatsen van chars
zo heeft lucas bij mij +15 to fire damage er op geplakt etc
soort van stats die je toe kunt voegen aan je chars in adventure mode
Ohhh. Ik snapte al niet wat die stickers waren... maar dat is puur een collecting iets dus? Heeft het verder nog een functie?

"Character stickers. Other than their obvious purpose as collectibles, stickers serve as a means to power up your character in The Subspace Emissary."

Ahh... hmm dus dan zijn we wel nuttig. Elke sticker die je oppakt (ook online?) wordt bewaard?

[ Voor 48% gewijzigd door Victorio op 16-03-2008 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ah ok, ik wist idd wel dat je stickers op die statues kon plakken en zag ook steeds dat ik nieuwe stickers kreeg, maar het kwartje was nog niet gevallen dat die blaadjes die stickers waren. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-05 23:20
WhiteViper schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 15:50:
even een vraagje, waar hebben degene die brawl al hebben hun exemplaar vandaan? ik neem aan geimporteerd uit amerika i.c.m. een freeloader. maar bij welke shops hebben jullie deze gehaald?
niemand ;( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254733

Play Asia en Gameseek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

De mijne komt van Yesasia.com, NTSC-J versie. Geen Freeloader, want heb ook een NTSC-J Wii.

[ Voor 33% gewijzigd door Captain N op 16-03-2008 23:00 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Anoniem: 233768 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:20:
De 'With Anyone' werkt nog niet als ik de berichten op de gamespot forums mag geloven.
Ik denk zelf dat nintendo zijn servers nog niet helemaal op orde heeft..

Edit:

[...]

Ja, ik heb genoeg zelda spellen gespeeld. :P
En in die spellen is hij redelijk licht ja, wat me altijd verwonderd heeft omdat hij zo'n hoeveelheid
aan spullen meeneemt(niet dat dat slecht is, anders worden de reistijden zonder Epona nogal lang.)

En blijkbaar dachten de mensen die smash bros ontwikkeld hebben ongeveer hetzelfde, Want link is altijd al redelijk traag en zwaar geweest is de Smash series. Wat trouwens ook niet meer dan logisch is, omdat het anders harstikke ongebalanceerd wordt. ;)
Dat ligt er maar net aan hoe je de balance doet, er zijn genoeg karakters in het spel die licht en snel zijn, en Link zo daar overduidelijk bij moeten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
1shot1kill schreef op maandag 17 maart 2008 @ 03:02:
[...]

Dat ligt er maar net aan hoe je de balance doet, er zijn genoeg karakters in het spel die licht en snel zijn, en Link zo daar overduidelijk bij moeten horen.
Als je vergelijkt met andere karakters zoals Diddy en Zero Suit Samus die licht zijn, vind ik dat Link met schild en zwaard niet in de licht klasse hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Wat betreft characters unlocken, is het zo dat:
spoiler:
als je SSE hebt uitgespeeld (evt gewoon op easy?) je automatisch ALLE characters hebt? (I.t.t. wat de TS zegt dus...) Ik vind het op easy trouwens best vreemd, sommige stukken zijn best druk, andere delen loop je schermen lang zonder tegenstanders...

Wow, deze guide mag ook wel in de TS:
http://guides.ign.com/guides/748545/index.html

Check vooral de moves & techniques per character... erg duidelijk.
Zo zie je goed dat % Damage tussen moves/characters enorm verschillen!

Ik heb inmiddels iedereen uit de TS (10) in m'n friend list staan...

[ Voor 38% gewijzigd door Victorio op 17-03-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Mijn vriendjescode, ik hoor wel als iemand wil brawlen. :)

4253-3296-4817

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Anoniem: 104593 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:27:
Mijn vriendjescode, ik hoor wel als iemand wil brawlen. :)
Ik start NU een multi-man 15 minute brawl... monnick komt er zo bij... nintex jij ook?

Actieve online brawlers: kom gewoon naar #wii / #nintendo @ irc.tweakers.net

Lol. 116 KO's in de 15 minute brawl met monnick... en de 3 minute brawl uitgespeeld... ging wel lekker. Ike kan best hard meppen en Marth is ook wel ok na een paar brawls. :) En damn als je weet wat de items doen dan wordt het een stuk leuker.

Homerun test is misschien saai, maar het is wel een kunst om die sandbag in die 10 seconden boven de 100% te raggen zodat je hem > 2000ft ver kan slaan... op zich een leuke feature dat je elkaar online kan laten zien hoe goed je daarin bent. (Mijn record is 1600 ofzo.)

[ Voor 59% gewijzigd door Victorio op 17-03-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Victorio schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:05:
[...]

Ik start NU een multi-man 15 minute brawl... monnick komt er zo bij... nintex jij ook?

Actieve online brawlers: kom gewoon naar #wii / #nintendo @ irc.tweakers.net
Hmm, Victorio en ik hadden 116 alloys gebeat in de 15-minute-brawl mode. Ook hebben we even de homerun-mode geprobeerd maar daar vind ik geen zak aan. Erg leuk spel! Nu moet online 'with anybody' nog even werken. :)

Toegevoegd NinteX! :P

[ Voor 3% gewijzigd door monnick op 17-03-2008 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Bij mij werkt online With Anyone ook niet. Heb nog nooit iemand zien joinen, spectaten werkt wel. Maar eigenlijk boeit het me weinig... dan speel je tegen vreemden en dan? Vind het wel zo leuk om via GoT of MSN achteraf nog wat te melden over een match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, victorio en monnick ik heb jullie toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
"Play with anyone" zou wel moeten werken volgens diverse sites. Op de fora van IGN wordt aangeraden om de DMZ-feature op je router te enablen. Verder las ik dat de volgende poorten misschien geforward moeten worden:
Forward these ports on your router/firewall: 28910, 29900, 29901, 29920. Worked for me.
Beide dingen heb ik geprobeerd, maar nog steeds geen andere spelers die mij joinen met "Play with anyone". Maar als dit echt zou moeten vind ik het een enorm slechte zaak, Nintendo kan toch niet van de wat minder tweaker-mensen verwachten dat ze poorten gaan forwarden..... :|

Iemand andere tips? En er zijn toch ook mensen in dit topic bij wie de feature gewoon werkt? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

monnick schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:37:
En er zijn toch ook mensen in dit topic bij wie de feature gewoon werkt? :o
Bij de Japanse versie heeft het bij mij nooit gewerkt, en bij de USA ook nooit.. tot net! Opeens kreeg ik wel players, paar potjes gespeeld.

Dus misschien gewoon blijven proberen? :P

Lag was wel gigantisch trouwens, sommige potjes vielen wel mee maar 1 potje van 2 minuten duurde 6 minuten door de lag. Het wordt dan echt buttonbashen, want je kunt aanvallen toch niet meer timen :z

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net via Wifi anyone gewoon wat matches gespeeld.

Ik had er drie gewonnen en bij de derde was er aardig wat lag waardoor het slecht ging.

Het verschilt echt per match of je een goede connectie heb of niet. Volgens mij heeft het level er ook weinig mee te maken want op een relatief simpel/rustig level als Final Destination heb ik vaak meer lag dan op de hele drukke/grote stages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

@monnick, kun je asjeblieft check images inrammen bij de ts? dan verspringt hij niet zo :).
Verder heb ik steeds het vage probleem dat m'n connection lost raakt om de zoveel tijd :S
En hoe kun je eigenlijk joinen bij een ander, ik moet altijd zelf een nieuwe game aanmaken :S
Heb de mensen uit de Startpost toegevoegd by the way.
Zet mij maar in de startpost onder: 3609-0830-4209

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
GoldenSample schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:00:
@monnick, kun je asjeblieft check images inrammen bij de ts? dan verspringt hij niet zo :).
Verder heb ik steeds het vage probleem dat m'n connection lost raakt om de zoveel tijd :S
En hoe kun je eigenlijk joinen bij een ander, ik moet altijd zelf een nieuwe game aanmaken :S
Heb de mensen uit de Startpost toegevoegd by the way.
Zet mij maar in de startpost onder: 3609-0830-4209
Bedankt voor de tip, heb check images gedaan! En heb je tevens toegevoegd aan de TS en wanneer ik SSBB start ben je ook toegevoegd aan m'n friendlist. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Valt het jullie ook op dat deze game echt anders is dan Melee. De aanvallen lijken meer impact te hebben en een hoop combo's zijn eruit gehaald. Bijvoorbeeld deze van Fox:
Down+Z(paktrucje)
Down+B(reflector ding)

Wat dan weer toegevoegd is zijn diverse air aanvallen, je kunt nu ook in de lucht een ontwijk move doen en daarna een aanval. Vroeger kon je niets meer nadat je de ontwijk move in de lucht deed. Het zijn van die kleine dingen die me gelijk opvielen. Ik begin ook steeds meer de nieuwe characters onder de knie te krijgen, Pit, Metaknight maar ook Ike die met wat oefening echt heel goed is. Het is wel apart dat Ike als enige zwaardvechter een langzaam power personage is geworden en niet snel zoals Marth.

Ik ben benieuwd wat ik allemaal nog ga ontdekken in dit spel, Melee zat al tjokvol content maar deze is helemaal overladen met opties/levels/personages _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 17-03-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Net met vrienden een special stamina brawl gedaan met fast speed... damn dat is lekker hectisch!!! Heerlijk... elke klap is een KO en bewegen gaat rap! Echt te gek! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255889

FC: 0559-6234-9289
nickname: SoZe
voeg me toe

ik heb al een paar van jullie toegevoegd .....ik hoop dat jullie goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
monnick schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:37:
Beide dingen heb ik geprobeerd, maar nog steeds geen andere spelers die mij joinen met "Play with anyone". Maar als dit echt zou moeten vind ik het een enorm slechte zaak, Nintendo kan toch niet van de wat minder tweaker-mensen verwachten dat ze poorten gaan forwarden..... :|

Iemand andere tips? En er zijn toch ook mensen in dit topic bij wie de feature gewoon werkt? :o
Werkte bij mij ook niet. Had alle ports geforward, werkte niet, dus Wii statisch IP gegeven en als DMZ ingesteld. Firewall eraf, zelfs computer afgekoppeld en wachtwoord van router afgehaald, kon nog steeds niemand vinden ondanks dat volgens mij router alles volledig open stond en iedere willekeurige japanner in mij Wii kon komen. Gisteren USB->UTP ding gehaald en Wii in mijn modem geplaatst, binnen 30 seconden 4 speler...

Aantal keer online gespeeld met Diddy, erg cool, die Final Smash ook erg leuk om te gebruiken :) na 3x door de arena gerost te zijn heb ik mijn eerste overwinning behaald. Erg jammer dat sommige maps het gevecht overnemen, zodat je uiteindelijk niet tegen anderen vecht maar tegen het terrein. Had soms wel wat minder gemogen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-05 22:04
vraagje, in de SP staat er Pokémon Trainer is dat niet Ash Ketchum? Of heet hij echt zo in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

Hoe zit het eigenlijk met die extra dingen zoals mini games en die vc demo's?
beetje lachen?
Als het goed is heb ik hem vanmiddag ook....
dit word een lange lange werkdag. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Die maps vind ik dan juist weer leuk. Jammer dat dat Metroid level uit Melee er niet meer in zit waar Kraid de boel ronddraait. Ook Pokemon Stadium vind ik een fantastisch level. Die scrollende maps zijn wel weer irritant though, vooral die omhoog scrollen zoals dat DK level.

Wat vinden jullie overigens van de toevoeging van Metaknight en Dedede? Ik vind ze persoonlijk niet zo heel spannend eigenlijk. Vooral Dedede lijkt wel erg op Kirby. Zelfde geldt imo voor Lucas (Ness)en Ike (Marth). Nu zitten er natuurlijk wel wat verschillen tussen, maar ik had liever wat meer diversiteit gezien. In dat opzicht vind ik Pikmin & Olimar dan wel weer een geweldige toevoeging, en ben ik ook niet rauwig om het vertrek van Dr. Mario. Ook de Pokémon Trainer is erg cool. :)

spoiler:
Kwam gisteren online trouwens ook Mr. Game & Watch tegen, wat wel een behoorlijke opluchting was! Was even bang dat ze een van de coolste personages uit Melee eruit hadden gegooid, maar gelukkig kan je hem blijkbaar nog op een of andere manier unlocken. :)

Ik speel dus zelf overigens met een NTSC-J versie, en via Wi-Fi, maar heb totaal geen problemen. Geen lag als de verbinding van m'n tegenstander(s) goed is, en ik kan ook gewoon Brawls met random mensen spelen online. Ik heb zo'n klein Linksys geval (de kleinste, van 50 euro oid, weet zo even 1-2-3 het preciese model niet), welke ingesteld staat op WEP (heb ook een DS) en MAC-filtering. Met die settings werkt het als een trein bij mij. :)
Pixxa schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:34:
vraagje, in de SP staat er Pokémon Trainer is dat niet Ash Ketchum? Of heet hij echt zo in het spel?
Hij lijkt er in elk geval verdacht veel op, maar hij heet echt Pokémon Trainer in het spel.
Anoniem: 212684 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:34:
Hoe zit het eigenlijk met die extra dingen zoals mini games en die vc demo's?
Je kunt idd demo's van VC games unlocken. Ik heb F-Zero unlocked, maar heb het nog niet geprobeerd, dus weet niet in welk opzicht het een demo is. Uiteraard zijn het goede lokkertjes om de volledige versie aan te schaffen via de VC. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Captain N op 18-03-2008 09:54 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

@ die engelse guide's ik snap daar echt niks van, ben sowieso al niet zo in de netwerken en dan ook nog eens dat m'n broers linksys eerst nog aan een Etech routertje hangt. Verder is m'n engels niet echt relaxt dus dat maakt dat ik er al helemaal niet uit kom.
In brawl word ik dus om de zoveeltijd gedisconnect... (krijg ik connection lost with other players.)
En hoe ga je nu met andere spelers online spelen zonder dat ik zelf steeds de match aan maak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie heeft zin om tegen me te brawlen..ik zoek een waardige tegenstander

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 255889 op 18-03-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

erg goed ben ik nog niet echt maar ik wil opzich wel anders ;)
3609 - 0830 - 4209
is m'n vriendcode

Neem je trouwens die stickers ook mee in een online spel?

[ Voor 47% gewijzigd door GoldenSample op 18-03-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goldensample
voeg me toee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:33

Wiebbe

<none />

Captain N schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:46:
Wat vinden jullie overigens van de toevoeging van Metaknight en Dedede? Ik vind ze persoonlijk niet zo heel spannend eigenlijk. Vooral Dedede lijkt wel erg op Kirby. Zelfde geldt imo voor Lucas (Ness)en Ike (Marth). Nu zitten er natuurlijk wel wat verschillen tussen, maar ik had liever wat meer diversiteit gezien. In dat opzicht vind ik Pikmin & Olimar dan wel weer een geweldige toevoeging, en ben ik ook niet rauwig om het vertrek van Dr. Mario. Ook de Pokémon Trainer is erg cool. :)
Nou, ik vind king dedede duidelijk een stuk beter dan kirby. Je kan met dedede zowat infinite grabben, hij is alleen wat langerzamer dan kirby met smashes :P

Lucas en Ness zijn echt idd bijna hetzelfde, hadden ze van mij een andere character van kunnen maken.

Maar het verschil met Ike en Marth is wel heel erg groot hoor. Enige wat beetje overeen komt is dat ze beide een zwaard hebben en een "defense" stance. Maar Ike is veeeel langzamer, heeft dikke smashes en fire attacks ;)
Hij lijkt er in elk geval verdacht veel op, maar hij heet echt Pokémon Trainer in het spel.
Ja inderdaad, hij lijkt erop. Maar volgens mij is het niet satoshi van pokemon de anime serie. Ik denk dat ze gewoon de trainer hebben genomen van Pokemon Fire/Red de gameboy games, zeker omdat het de 3 start pokemon zijn van die games :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wiiebbe
heb je zin om te smashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254733

Wiebbe schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:11:

[...]

Ja inderdaad, hij lijkt erop. Maar volgens mij is het niet satoshi van pokemon de anime serie. Ik denk dat ze gewoon de trainer hebben genomen van Pokemon Fire/Red de gameboy games, zeker omdat het de 3 start pokemon zijn van die games :P
Volgens mij is dat gewoon om te voorkomen dat kinderen gaan schreewen dan Ash die pokemon niet heeft of meer heeft ofzo.

Nog steeds geen freeloader, vrijdag had ik smash al binnen maar kan het niet spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb iedereen toegevoegd en ik hoop dat jullie mij ook toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wie gebruiken er nog meer de iCy Brothers? Wat ik wel jammer vind van de icy brothers is als het mannetje valt je ook dood bent in plaats van dat je dan het overgebleven vrouwtje ben. Als het vrouwtje valt dan kan je nog met het mannetje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ice climbers zijn ook net zoals vele andere characters achteruit gegaan.
vind ik opzich wel jammer want zo krijg ik het gevoel dat de makers van brawl hun ouwe smashers van melee (wij dus) niet willen behouden

kijk maar naar sheik, falco, samus, capn falcon...zijn allemaal slechter gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Wiebbe schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:11:
Nou, ik vind king dedede duidelijk een stuk beter dan kirby. Je kan met dedede zowat infinite grabben, hij is alleen wat langerzamer dan kirby met smashes :P

Lucas en Ness zijn echt idd bijna hetzelfde, hadden ze van mij een andere character van kunnen maken.

Maar het verschil met Ike en Marth is wel heel erg groot hoor. Enige wat beetje overeen komt is dat ze beide een zwaard hebben en een "defense" stance. Maar Ike is veeeel langzamer, heeft dikke smashes en fire attacks ;)Ja inderdaad, hij lijkt erop. Maar volgens mij is het niet satoshi van pokemon de anime serie. Ik denk dat ze gewoon de trainer hebben genomen van Pokemon Fire/Red de gameboy games, zeker omdat het de 3 start pokemon zijn van die games :P
Ja, inderdaad, hoewel ik dat personage ook altijd als Ash/Satoshi heb beschouwd eigenlijk. :P Maar goed, what's in a name, hè? :) Marth en Ike verschillen idd wel wat, vooral qua snelheid, maar ik vind het verschil nog wel erg klein. Link is bijvoorbeeld ook wel een beetje vergelijkbaar, maar heeft wel echt totaal andere aanvallen. Bovendien lijkt Ike ook wel erg veel op Roy uit Melee, meer nog dan 'ie op Marth lijkt. Sowieso had ik liever die Fire Emblem en Earthbound characters er niet bij gehad, want ik heb er niet zoveel mee. Megaman of Simon Belmont (Castlevania) had me dan leuker geleken, hoewel dat juridisch gezien wel weer lastig zit natuurlijk. Captain N (uit de tekenfilmserie) zou ook niet misstaan overigens. :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245611

Victorio schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 12:24:
Idd Gizz... allemaal goede ideeen, maar monnick heeft vannacht even snel een TS gemaakt... zal nog genoeg aan gebeuren komende dagen denk ik. ;)

[...]

Pardon? In een keer die hele SSE uitgespeeld? Hoelang deed je daarover? Ik zit op 12% ofzo nu...

Ik vond mezelf net al ERG goed toen ik 480.000 punten haalde op easy in Solo Brawl, uitgespeeld met Samus. 8)
8 uur... al mn afspraken die dag maar gecanceld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik moet zo werken...wie heeft ff snel snel zin in een potje smash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Anoniem: 255889 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:56:
ik moet zo werken...wie heeft ff snel snel zin in een potje smash
#nintendo en/of #wii @ irc.tweakers.net ... is makkelijker...

[ Voor 3% gewijzigd door Victorio op 18-03-2008 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Welkom op GoT... ik zie dat je vanaf vandaag rondloopt hier. Mocht je blijkbaar geen IRC client hebben kun je ook webbased joinen:
http://www.jpilot.com/jirc/demo1

Nick Name: lijkt me duidelijk... ;)
Channel: #nintendo en/of #wii
Server Name: irc.tweakers.net

Is er iemand die een betere online irc client weet? Of iemand die zelf cgi irc draait?

[ Voor 24% gewijzigd door Victorio op 18-03-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 09:46
Zo, ik heb er net ff een paar toegevoegd....
FC: 1203-9028-0762
Name: Neg

Moet die naam correct zijn btw die je invult? Of kan je dat voor jezelf invullen?? Want heb niet bij iedereen zelfde naam :)

Ook net ff hele tijd met dezelfdde 3 potjes gedaan... Kan wel zien dat ik het nooit gedaan heb :+

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Tanerabi 0559 - 6234 - 9289

Friendcode incorrect?

Verder heb ik iedereen weer toegevoegd.
neggix schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:41:
Moet die naam correct zijn btw die je invult? Of kan je dat voor jezelf invullen?? Want heb niet bij iedereen zelfde naam :)
Nee gewoon iets invullen, namen staan vanzelf goed als de ander je toegevoegd heeft.

[ Voor 77% gewijzigd door Victorio op 18-03-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Dit topic is, net als elk ander game-topic op GoT, niet bedoeld voor gameafspraken. Doe dat - zoals voorgesteld - via IRC bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
Captain N schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:46:
Wat vinden jullie overigens van de toevoeging van Metaknight en Dedede? Ik vind ze persoonlijk niet zo heel spannend eigenlijk. Vooral Dedede lijkt wel erg op Kirby.
De moves van King Dedede lijken inderdaad op Kirby, maar de king dededes waar ik tegen gespeeld heb kunnen toch behoorlijk hard knallen, hij is wat langzamer en slaat harder.

Metaknight vind ik zelf erg leuk om online mee te spelen. Vooral de BSpecial en B -> of B<- Special doen erg veel schade. Het is wel wat moeilijker om mensen uit de arena te knallen , maar zeker niet onmogelijk. Wat ik meestal doe is wachten totdat iemand >60% omhoog wordt gegooid door iemand anders , dan zelf half vliegend in de lucht verder slaan en zo uit de arena werpen. Werkt vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245611

kheb de hele TS toegevoegd in mn friends list... iedereen moet nog geregistered worden ofzoiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen ik zie inderdaad dat mijn FC verkeerd is ingevoerd.

het moet zijn : 0559-6234-9389

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Dit was gister al in het nieuws maar toch altijd leuk om te lezen. Ben benieuwd of de PAL ook hard verkocht gaat worden over 2 maanden.

"After just one week on store shelves, Super Smash Bros. Brawl for Wii has become the fastest-selling video game in Nintendo of America's history. Since its launch on March 9, the feature-packed fighting action game has sold more than 1.4 million units in the United States, including more than 874,000 on March 9 alone. It has sold at a rate of more than 120 units per minute between launch and March 16."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233768

Even een vraagje voor de mensen die het spel al hebben: Hoe zijn de verschillende control types?
En heeft iemand al iets creatiefs met de Stage Builder gedaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Doe zelf alleen nunchuck+remote en werkt prima.
vind 't alleen moeilijk om een richting en A tegelijk te doen (voor een smash de arena uit)...
Vind zelf MetaKnight ook erg relaxt alleen idd dat van 't level schoppen is lastig, en daar gaat 't nu net om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
GoldenSample schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:21:
Doe zelf alleen nunchuck+remote en werkt prima.
vind 't alleen moeilijk om een richting en A tegelijk te doen (voor een smash de arena uit)...
Vind zelf MetaKnight ook erg relaxt alleen idd dat van 't level schoppen is lastig, en daar gaat 't nu net om...
Ik heb ook grote problemen met richting + A als ik de nunchuck gebruik. Speel daarom nu met alleen de wiimote... rottige is dat de B knop lastig is en je shield minder makkelijk kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Victorio schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:25:
[...]

Ik heb ook grote problemen met richting + A als ik de nunchuck gebruik. Speel daarom nu met alleen de wiimote... rottige is dat de B knop lastig is en je shield minder makkelijk kan gebruiken...
Je kan ook een GameCube controller gebruiken of de classic controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Victorio schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:25:
Ik snap niet wat je er zo lastig aan vindt, het hoeft ook niet eens exact tegelijkertijd. Zorg wel dat je echt een zwiep geeft aan je stick, dus niet terwijl je al een tijdje naar rechts loopt op A drukken, of de stick maar zachtjes een zetje geven. Hij moet echt all te way gaan zeg maar. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Captain N schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:29:
[...]
Ik snap niet wat je er zo lastig aan vindt, het hoeft ook niet eens exact tegelijkertijd. Zorg wel dat je echt een zwiep geeft aan je stick, dus niet terwijl je al een tijdje naar rechts loopt op A drukken, of de stick maar zachtjes een zetje geven. Hij moet echt all te way gaan zeg maar. :)
Dude ik heb die stick zowat afgebroken in een poging om die special attacks te krijgen... ;) En ik heb (nog) geen GC of classic controller. Denk wel dat ik er een ga bestellen.

Ik dacht trouwens dat Zero Suit Samus een stuk minder kwaad kon dan Metal Samus maar op zich valt dat best mee: http://guides.ign.com/guides/748545/page_59.html

Snel alle characters unlocken?
spoiler:
If you're in a hurry to just get all the characters out and about, use this method:

* 1. Special Brawl
* 2. Stamina to lowest percentage
* 3. Flower on head
* 4. Keep pressing start whilst sitting at computer.

You'll have 500 matches in no time and should unlock everyone on the character roster. As a rough indication on how long it takes, I got everyone in less than hour using this method. So for anybody with an hour to spare, this is a great way to do it.

[ Voor 38% gewijzigd door Victorio op 18-03-2008 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik speel met mijn Gamecube controller. Ik vind het fijn als ik geen combinaties/timing hoef te gebruiken om bepaalde acties te verrichten (A+... etc), dus dan blijven eigenlijk alleen de classic pad en de GC controller over en die laatste ligt net een stukje lekkerder in de hand vind ik.

Ik zit op dit moment rond de 30% in de solo space adventure mode (ben de naam even kwijt), maar ik vind het allemaal toch wel een beetje karig hoor. Super simpel level design en als je met 2 spelers speelt, dan is de camera echt een crime. Het is natuurlijk een extra, maar van mij hadden ze er wel wat meer tijd en aandacht aan mogen besteden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
nioz schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:53:
Ik zit op dit moment rond de 30% in de solo space adventure mode (ben de naam even kwijt), maar ik vind het allemaal toch wel een beetje karig hoor.
Mja, ik had er meer van verwacht. Zit nu op 28% ofzo en het zal me een worst wezen wat er met Peach gebeurt... ;) Het 'adventure' komt niet echt over op me en het is meer elk level 'uitzitten' zodat ik weer een filmpje kan zien, want daar doe ik het vooral voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het kost wat maar nu heb ik ook wat!
Wat een vet spel!!!
Wou gisteren even online gaan tegen een vriend.Ik kom op WFC ik zie hem in mijn lijst staan maar daarna ging telkens de connection lost.
Hebben er meer last van gehad gisteren ofzo.
Misschien door de drukte op de servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Anoniem: 233768 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:00:
En heeft iemand al iets creatiefs met de Stage Builder gedaan? ;)
Ik heb net even wat zitten rommelen. Op zich een leuke feature. De mogelijkheden zijn prima en je kan best bizarre stages maken als je een beetje creatief bent.

Wat ik alleen niet snap is dat de characters van bovenaf in de stage gedropt worden als je de stage gaat spelen... Dus bij het eerte obstakel dat een character raakt blijft hij staan... Als je een stage hebt met een 'dak' erop blijft hij op het dak staan. Ik snap dus nog niet helemaal hoe je een dichte kooi kan bouwen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarom juist.
Als je een dichte kooi maakt kun je t doel van het spel toch niet meer spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Anoniem: 212684 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:44:
Daarom juist.
Als je een dichte kooi maakt kun je t doel van het spel toch niet meer spelen?
Hoezo niet? Je kan toch bv een stamina special brawl spelen? :9

Semi-oplossing en voorbeeld:
http://nl.youtube.com/watch?v=j7vrBokZMdQ (999% is max... :P )

Maar niet helemaal wat ik bedoel... wel een slim idee met zo'n vallend blok... als je daar 2 van boven elkaar maakt in een schacht kan niemand er meer uitvliegen denk ik...? :z

[ Voor 34% gewijzigd door Victorio op 19-03-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Mijn Brawl Friend-code: 4253-3311-3698

Ga vanavond iedereen hier toevoegen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Victorio schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:57:
[...]

Hoezo niet? Je kan toch bv een stamina special brawl spelen? :9

Semi-oplossing en voorbeeld:
http://nl.youtube.com/watch?v=j7vrBokZMdQ (999% is max... :P )

Maar niet helemaal wat ik bedoel... wel een slim idee met zo'n vallend blok... als je daar 2 van boven elkaar maakt in een schacht kan niemand er meer uitvliegen denk ik...? :z
Om een 'kooi' te maken moet je de bovenkant van spikes maken. Dan maak je bijv. een
doos, en aan de bovenkant bedek je met spikes. Als het goed is worden de characters gespwand op het hoogste veiligste punt. Dus dan zou in de kooi de enige plek zij waar het nog kan. :P

Overigens wacht ik zelf tot de PAL release, hoe lang dat ook mag duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Weet iemand al een fix voor het probleem dat ik (en ook anderen) niet de "Play with anyone" feature kunnen spelen op WFC? Lijkt me leuk om naast GoTt'ers ook eens ingemaakt te worden door onbekende Brawlers.
Heb tot nu al geprobeerd poorten te openen (na statisch IP adres enzo gedaan te hebben), ook heb ik de DMZ op m'n router aangezet, maar ook dat lijkt niet uit te halen. Ik kan wachten tot ik een ons weeg in de practice-mode, maar niemand die me joined. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
monnick schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:54:
Weet iemand al een fix voor het probleem dat ik (en ook anderen) niet de "Play with anyone" feature kunnen spelen op WFC? Lijkt me leuk om naast GoTt'ers ook eens ingemaakt te worden door onbekende Brawlers.
Heb tot nu al geprobeerd poorten te openen (na statisch IP adres enzo gedaan te hebben), ook heb ik de DMZ op m'n router aangezet, maar ook dat lijkt niet uit te halen. Ik kan wachten tot ik een ons weeg in de practice-mode, maar niemand die me joined. :/
Ik heb het gisteren even geprobeerd en het werkte gewoon hier, werd alleen ff vies hard ingemaakt maar goed :D Heb nooit super smash gespeeld :$

Maar het kan aan mij liggen, maar erg onoverzichtelijk spel ? :P Begrijp me niet verkeerd ik vind het een leuk spelletje, maar al die ophef kan ik niet echt begrijpen :P Misschien komt het nog though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Wel grappig... de enkeling die Smash Bros niet leuk vindt heeft altijd dezelfde opmerking: het is zo onoverzichtelijk. Ik vind dat juist een van de charmes van het spel. :) En hoe meer je het speelt, hoe beter je die chaos aan kunt. Misschien eerst eens beginnen met de wat simpelere levels, niet teveel tegenstanders, en geen/weinig items? Ik vind Hyrule Castle uit Melee altijd wel een geschikt level voor beginners, aangezien 'ie groot en statisch is. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Captain N op 19-03-2008 15:43 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Captain N schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:42:
Wel grappig... de enkeling die Smash Bros niet leuk vindt heeft altijd dezelfde opmerking: het is zo onoverzichtelijk. Ik vind dat juist een van de charmes van het spel. :)
Haha, ja maar je kan het een charme vinden en nog steeds onoverzichtelijk :? Dat zijn 2 eigenschappen die niet tegenover elkaar staan je kan het onoverzichtelijk vinden maar het charmant vinden of je vind het onoverzichtelijk :P

Plus ik heb niet gezegt dat het niet leuk is, maar ik vind het niet het meest overzichtelijke spel ooit gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Anoniem: 233768 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:52:
[...]
Om een 'kooi' te maken moet je de bovenkant van spikes maken. Dan maak je bijv. een
doos, en aan de bovenkant bedek je met spikes. Als het goed is worden de characters gespwand op het hoogste veiligste punt. Dus dan zou in de kooi de enige plek zij waar het nog kan. :P
Damn it... heb net een mooie kooi gemaakt met een soort sluis erin. :) Maar zal die spikes eens proberen... Het is overigens echt bizar spelen in een kooi en met 4 characters die op 999% zitten... VUURWERK! ;)

Wat betreft onoverzichtelijkheid: ach... bij een grote stage met veel characters/items wordt soms ver uitgezoomd... en ja of dat dat onoverzichtelijk is of niet... hangt van jezelf af. Je kan zelf een hoop overzicht en controle houden over de stage als je slim beweegt. ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Victorio op 19-03-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

SaURoN schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:44:
Haha, ja maar je kan het een charme vinden en nog steeds onoverzichtelijk :? Dat zijn 2 eigenschappen die niet tegenover elkaar staan je kan het onoverzichtelijk vinden maar het charmant vinden of je vind het onoverzichtelijk :P

Plus ik heb niet gezegt dat het niet leuk is, maar ik vind het niet het meest overzichtelijke spel ooit gemaakt...
Dat is zonder meer waar. Het is op zijn tijd erg onoverzichtelijk, en dat is ook zo met opzet gedaan natuurlijk. Net als Wario Ware bijvoorbeeld een groot "WTF is er aan de hand!?!?" idee oproept bij de speler. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

de kracht van deze games is ook, al word je gigantisch ingemaakt als je bijv. met z'n 4en in de huiskamer zit, het blijft toch leuk omdat als je die ander er ook maar 1x af gooit je gelijk toch het winnaar gevoel hebt. Maar voor de diehards blijft hij ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Anoniem: 233768 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:52:
[...]
Heb het geprobeerd en het spawnen gebeurt idd binnen de kooi ja... maar ik heb nu een kooi waar je je tegenstanders uit kan knuppelen als je geluk hebt... en dan spawnen ze daarna niet meer in de kooi maar erboven...

Voor een stamina brawl is de spikes methode prima, maar anders niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

Victorio schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:52:
[...]

Heb het geprobeerd en het spawnen gebeurt idd binnen de kooi ja... maar ik heb nu een kooi waar je je tegenstanders uit kan knuppelen als je geluk hebt... en dan spawnen ze daarna niet meer in de kooi maar erboven...

Voor een stamina brawl is de spikes methode prima, maar anders niet. ;)
dus de laatste die nog overblijft in de kooi heeft gewonnen.
of zie ik het nu verkeerd.
of kan je later nog in de kooi komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Anoniem: 215024 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:59:
[...]

Lijkt me wel, want de rest krijgt suicide-strafpunten door de spikes ;)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Anoniem: 215024 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:59:
[...]
of zie ik het nu verkeerd.
of kan je later nog in de kooi komen :?
Als je een dichte kooi maakt met spikes als dak, dan kun je een stamina special brawl spelen. Dan start iedereen in de kooi met een hoeveelheid Hp en de laatste die blijft leven wint. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

Victorio schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:07:
[...]

Als je een dichte kooi maakt met spikes als dak, dan kun je een stamina special brawl spelen. Dan start iedereen in de kooi met een hoeveelheid Hp en de laatste die blijft leven wint. >:)
ah ok duidelijk
voor normale gameplay heeft dat level dus niet zo veel effect lijkt me dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Anoniem: 215024 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:11:
[...]
ah ok duidelijk
voor normale gameplay heeft dat level dus niet zo veel effect lijkt me dan :P
Als je een normale brawl in zo'n kooi speelt waar niemand uit kan vliegen gaat een sudden death eeuwig door terwijl elk character op de max van 999% blijft staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is dus een hack waarmee movests verwisseld kunnen worden: http://wii.qj.net/Videos-...ing-hack/pg/49/aid/115271

Vond het zelf wel grappig en misschien dat andere mensen het nog willen zien. :P
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste