Is het misschien een idee om een "Me and my Apple" topic te maken, waarin je jezelf met je Apple kunt showen?
Tot die tijd nog maar weer eens mijn setupje waar sinds de aanschaf van m'n MBP het een en ander aan is toegevoegd:
Wat je ziet:
MacBook Pro 17" (2.4 GHz Core 2 Duo, 2GB Ram, 160GB schijf) in custom stand (zie hieronder)
LG L226WTQ 22" display, aangesloten via DVI (1680 x 1050, zelfde native resolutie als MBP)
Apple Wireless Keyboard
Logitech VX Revolution draadloze muis
iPod 5.5G 30GB
LaCie externe harde schijf 3,5" 500GB (achter de monitor, met Apple stickertje

)
Zelfgemaakte MacBook Pro vertical stand. Ik wilde ruimte besparen omdat de 17" MBP dichtgeklapt en aangesloten op de monitor best wat ruimte op m'n bureau in beslag neemt. Bestaat uit 2 L-vormige aluminium profielen die zijn vastgeschroeft op geverfde MDF blokjes die dik genoeg zijn en zo ver uit elkaar staan dat de warme lucht uit de ventilator-opening voor en achter onder de profielen door kan ontsnappen. Voor deze stand heb ik me laten inspireren door de MacBook dockingstand van
Powersupport die geen ventilatieopeningen heeft waardoor de computer op z'n kop moet staan en de
Floater MacBook Pro vertical stand die met z'n $305 een klein beetje buiten mijn budget valt. Dus heb ik maar het beste van beiden genomen en m'n eigen vertical stand geknutseld. Reverse engineering noemen we dat

M'n MBP staat erg stabiel, blijft netjes op temperatuur en neemt nog maar een fractie van zijn plek in beslag. Ook blijven alle poorten en het DVD slot bereikbaar.
Benodigdheden:
1x L-vormig hoekprofiel aluminium, 40x20x2mm, 1mtr (5,79, Karwei)
8x slotbout + moer m5x20 (doosje a 1,59, Karwei)
Tesa zelfklevend vilt (1,69, Karwei)
restmateriaal MDF 12mm dikte (noppes bij de zaagservice van je bouwmarkt)
2 uurtjes werk (het belangrijkste is dat de proefielen strak aansluiten om kantelen te voorkomen)