Het grote "Show je Apple computer" topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 296.533 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

@diotav: Wat is dat zwart venster naast iTunes? Peacemaker software?

Afbeeldingslocatie: http://i288.photobucket.com/albums/ll195/Arne-/040508163709copy.jpg

Te zien:
  • MacBook 2.16Ghz, 2GB RAM, 120GB HD.
  • LaCie HD Porsche Design 500GB
  • JBL Spot luidsprekers
  • Apple aluminium keyboard
  • Apple wireless MM
  • Raindesign mStand
Niet te zien:
  • iPod shuffle 2G
  • iPod touch 8GB
  • LG Shine
Mijn oprechte excuses overigens voor de fotokwaliteit.

[ Voor 75% gewijzigd door Genya op 11-05-2008 18:26 ]

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diotav, erg mooie opstelling. Waar heb je dat bureau gekocht? Ik zoek ook zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE123
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 10:25

RHE123

Edubits

Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:15:
[...]

Diotav, erg mooie opstelling. Waar heb je dat bureau gekocht? Ik zoek ook zoiets.
Dat is een GALANT bureau van de Ikea, net als mijn bureau overigens :)

Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yjanse
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3152/2335059196_09dc508db5.jpg

Ik gebruik hem voor mijn hobby-fotografie. Wallpaper is een zelfgemaakte foto, te zien op mijn Flickr photostream.

Het is een 2.8 GHz Extreme, 4GB RAM, 500GB disk, 24" 1920x1200 iMac met BT toetsenbord en muis.

[ Voor 2% gewijzigd door yjanse op 11-05-2008 19:37 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:25
Mooie foto .. ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ontzettend mooi plaatje zo idd O+

* Spike_wolf jaloers is :$

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

@yjanse: Wat ligt er naast je Apple Remote?

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
2,5" schijfje waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je klikt op de foto zie je een beschrijving van de foto:
Afbeeldingslocatie: http://home.telfort.nl/sp.versluis/forums/60GB_7200.png

is dus een 2,5" externe 60GB 7200RPM harddisk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:43
yjanse schreef op zondag 11 mei 2008 @ 19:36:
[afbeelding]

Ik gebruik hem voor mijn hobby-fotografie. Wallpaper is een zelfgemaakte foto, te zien op mijn Flickr photostream.

Het is een 2.8 GHz Extreme, 4GB RAM, 500GB disk, 24" 1920x1200 iMac met BT toetsenbord en muis.
Cool!

Welk type externe HD is dat?
Ziet er erg compact uit!

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yjanse
  • Niet online
Het is inderdaad gewoon een 7200rpm Toshiba laptop harddisk uit een kapotte laptop die ik in een goedkope (Pricewatch Eur 13.10) Icy Box heb gezet. Zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1258/1214195566_e8e22ec894_m.jpg

Werkt als een trein!

[ Voor 17% gewijzigd door yjanse op 12-05-2008 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tadaa! Bij deze mijn laptop (ja en mijzelf)
Bijna 4 jaar oude iBook, mist de ejectknop want die deed het steeds uit zichzelf. Verdere specificaties vind ik zelf niet zo interessant. Als je het persee wilt weten mag je 't altijd vragen.

En duude wat zijn jullie bureau's netjes o.O Of ruimt iedereen gewoon netjes op voor de foto, want no way dat ik dat voor elkaar krijg. :$

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 17:29 . Reden: Foto verwijderd omdat m'n school het er niet mee eens is, zogezegd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img30.picoodle.com/img/img30/4/5/12/f_Fotos0001m_5ea6ab7.jpg

Ik verwacht binnenkort een nieuwe tafel en een nieuwe iMac. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:53

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:59:
Bijna 4 jaar oude iBook, mist de ejectknop want die deed het steeds uit zichzelf. Verdere specificaties vind ik zelf niet zo interessant. Als je het persee wilt weten mag je 't altijd vragen.
[afbeelding]

En duude wat zijn jullie bureau's netjes o.O Of ruimt iedereen gewoon netjes op voor de foto, want no way dat ik dat voor elkaar krijg. :$
Mooi:) Ook een leuke iBook trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:14:
als je klikt op de foto zie je een beschrijving van de foto:
[afbeelding]
Nee maar even serieus... Is het mogelijk dat je die afbeelding online zet? Ik vind hem namelijk erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yjanse
  • Niet online
@Tink Different: mooie foto en nog gefeliciteerd :) Ik vind het geweldig dat deze iBooks nog zo lang meegaan. Dat kun je niet zeggen van een gemiddelde Dell laptop tegenwoordig.

Mijn bureau ziet er eigenlijk altijd zo uit :) Alleen staan er nu links en rechts nog een plantje en ligt mijn camera er meestal op.

@Daytek: wat bedoel je? Mijn wallpaper in die foto? Zoals ik in de post zeg, staat deze gewoon in mijn Flickr photostream, dus hij staat al online.

[ Voor 27% gewijzigd door yjanse op 12-05-2008 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

Romke

Dieselhead

[afbeelding]

Ik snap dat ook niet helemaal, ik maak er ook altijd mar een bende van en ben daar heel consequent in.
Netjes zal het nooit worden :P

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben nu 3 macjes thuis:
Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/3p2bwv
iMac 2.0GHZ

Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/3klfjq
Macbook Pro 2.4GHZ 4 GB ram

Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/3qd4ag
Macbook 2.1GHZ 2GB ram. 22" CRT voor photoshop en me 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

[afbeelding]

maak eens een foto vanaf de andere kant met die mac zo achter je rug _/-\o_

Klikker de klik voor me desk
  • Mac Mini c2d 1.86Ghz 2GB ddrII
  • Logitech ultra-x tobo + Logitech mx 440 (oid ?)
  • 10E,- boxjes :P
  • Lacie 500GB externe hdd
  • 22" WS TFT

[ Voor 16% gewijzigd door CrankyGamerOG op 12-05-2008 14:59 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:48:
[...]

Klikker de klik voor me desk
Linkje werk niet, het moet .JPG zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:55:
[...]

Linkje werk niet, het moet .JPG zijn ;)
jah spuit 11, was allang gefixed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-05 14:03
Anti-XP schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:34:
Ik snap dat ook niet helemaal, ik maak er ook altijd mar een bende van en ben daar heel consequent in.
Netjes zal het nooit worden :P
* RubenJ snapt het ook niet
Als ik thuis of hier bij TinkDifferent naar onze bureau's kijk is het echt een ongelofelijke rotzooi, vandaar dat we nu op de schommelbank in de tuin aan ons huiswerk zitten :(

Hier nog een fototje van mijn fakebook 8)7
Afbeeldingslocatie: http://rubenj.nl/got/toshimac.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

RubenJ schreef op maandag 12 mei 2008 @ 15:00:
[...]

Als ik thuis of hier bij TinkDifferent naar onze bureau's kijk is het echt een ongelofelijke rotzooi, vandaar dat we nu op de schommelbank in de tuin aan ons huiswerk zitten :(

[afbeelding]
jij moet je snel in een hoekje gaan zitten en hopen dat meneer apple dit niet ziet,
Dit is verkrachting van het logo man ! :o ( heb er zelf ook 1 op me pc zitten :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
[afbeelding]

Hmm.. ik gok dat iedereen opruimt voor de foto. Ik betrap mezelf er ook vaak op, al heb ik hier pas twee keer iets geplaatst. Tijd voor een nieuwe pic, me dunkt. :)

Ohja. Gewaagde foto, weer eens wat anders dan die saaie doch strakke bureautjes. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
[...]

[afbeelding]
Zonde van de sticker .. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:48:
[...]

Ja die opmerking krijg ik wel vaker. :P
Ik dacht dat jullie de enige foto's die ik van mijn oude trouwe iBook heb, wel konden waarderen. :D

En nee man dat is niet zonde van de apple sticker! Nou weet zijn laptop tenminste dat ie gewaarschuwd is en dat ie gelijk vervangen wordt als ie dwarsligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-05 14:03
CrankyGamerOG schreef op maandag 12 mei 2008 @ 15:18:
jij moet je snel in een hoekje gaan zitten en hopen dat meneer apple dit niet ziet,
Dit is verkrachting van het logo man ! :o ( heb er zelf ook 1 op me pc zitten :+ )
Ik bevredig mijn verlangens naar een Mac vast dmv een stickertje 8)7 totdat er hij vervangen wordt door echte Mac :9~
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:10:
En nee man dat is niet zonde van de apple sticker! Nou weet zijn laptop tenminste dat ie gewaarschuwd is en dat ie gelijk vervangen wordt als ie dwarsligt!
Je hebt helemaal gelijk !
wanneer heeft mijn gf nou geen gelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:10:
[...]

Ja die opmerking krijg ik wel vaker. :P
Ik dacht dat jullie de enige foto's die ik van mijn oude trouwe iBook heb, wel konden waarderen. :D

Als je al zo vaak dat verzoek gehoord hebt waarom willig je het niet eens een keer in dan :P >:)

en toch vind ik het niet kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

CrankyGamerOG schreef op maandag 12 mei 2008 @ 19:37:
[...]

Als je al zo vaak dat verzoek gehoord hebt waarom willig je het niet eens een keer in dan :P >:)

en toch vind ik het niet kunnen :)
Omdat RubenJ (die met zijn nep Mac) dat waarschijnlijk niet tof vindt?

Ik moet mijn bureau ook maar weer eens opruimen voor een fototje.
Ik heb alweer een tijdje een nieuwe Mac.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-08 15:56
[...]

[afbeelding]
hehe ik heb ook zon fakebook, maar dan wel echt met Leopard erop :P zal later wat pics posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Kunnen we misschien weer ontopic :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat post ik niet omdat ik van mening ben dat jullie dat niet aan kunnen, ik wil niet verantwoordelijk zijn voor natte toetsenborden. ;)
Sorry Daedalus!

Maar jongens maken jullie eens creative foto's van je mac!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:46

iMars

Full time prutser

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:13:
Nee dat post ik niet omdat ik van mening ben dat jullie dat niet aan kunnen, ik wil niet verantwoordelijk zijn voor natte toetsenborden. ;)
Sorry Daedalus!

Damn, na zo'n mooie foto is de lat wel erg hoog gelegd -O-
Erg mooie foto _/-\o_ ben benieuwd wie dat kan overtreffen...

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:13:
Is het misschien een idee om een "Me and my Apple" topic te maken, waarin je jezelf met je Apple kunt showen?

Tot die tijd nog maar weer eens mijn setupje waar sinds de aanschaf van m'n MBP het een en ander aan is toegevoegd:

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/q/l.w.p.canton/personal/IMG_5775_thumb.jpg

Wat je ziet:

MacBook Pro 17" (2.4 GHz Core 2 Duo, 2GB Ram, 160GB schijf) in custom stand (zie hieronder)
LG L226WTQ 22" display, aangesloten via DVI (1680 x 1050, zelfde native resolutie als MBP)
Apple Wireless Keyboard
Logitech VX Revolution draadloze muis
iPod 5.5G 30GB
LaCie externe harde schijf 3,5" 500GB (achter de monitor, met Apple stickertje ;))

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/q/l.w.p.canton/personal/IMG_5772_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/q/l.w.p.canton/personal/IMG_5773_thumb.jpg

Zelfgemaakte MacBook Pro vertical stand. Ik wilde ruimte besparen omdat de 17" MBP dichtgeklapt en aangesloten op de monitor best wat ruimte op m'n bureau in beslag neemt. Bestaat uit 2 L-vormige aluminium profielen die zijn vastgeschroeft op geverfde MDF blokjes die dik genoeg zijn en zo ver uit elkaar staan dat de warme lucht uit de ventilator-opening voor en achter onder de profielen door kan ontsnappen. Voor deze stand heb ik me laten inspireren door de MacBook dockingstand van Powersupport die geen ventilatieopeningen heeft waardoor de computer op z'n kop moet staan en de Floater MacBook Pro vertical stand die met z'n $305 een klein beetje buiten mijn budget valt. Dus heb ik maar het beste van beiden genomen en m'n eigen vertical stand geknutseld. Reverse engineering noemen we dat }) M'n MBP staat erg stabiel, blijft netjes op temperatuur en neemt nog maar een fractie van zijn plek in beslag. Ook blijven alle poorten en het DVD slot bereikbaar.

Benodigdheden:
1x L-vormig hoekprofiel aluminium, 40x20x2mm, 1mtr (5,79, Karwei)
8x slotbout + moer m5x20 (doosje a 1,59, Karwei)
Tesa zelfklevend vilt (1,69, Karwei)
restmateriaal MDF 12mm dikte (noppes bij de zaagservice van je bouwmarkt)
2 uurtjes werk (het belangrijkste is dat de proefielen strak aansluiten om kantelen te voorkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Creatief hoor, maar raakt de macbook niet bekrast als je hem erin zet of schuift?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Mooi gedaan idd, maar had je niet beter ook foam aan de zijkanten kunnen stoppen?
Ik heb het idee dat je zo erg snel krassen aan de boven en onderkant van je MBP hebt :X

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:29:
Creatief hoor, maar raakt de macbook niet bekrast als je hem erin zet of schuift?
Daar is aan gedacht ;) op de foto zie je de achterkant van het profiel waar de rubber dopjes aan de onderkant van de MBP langs schuiven dus die kan kan niet krassen en aan de voorkant, waar het deksel langs schuift, zit een dun laagje zelfklevend vilt. Het schuift er in alsof 'ie door boter glijdt zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Laptop voordeel 8)

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3273/2488889439_2e27ce661f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:24:
Zelfgemaakte MacBook Pro vertical stand. Ik wilde ruimte besparen omdat de 17" MBP dichtgeklapt en aangesloten op de monitor best wat ruimte op m'n bureau in beslag neemt.
Wel mooi gemaakt die standaard, maar vind je het niet jammer dat je het scherm van die 17" Macbook Pro niet gebruikt? Een dual-monitor opstelling met de MBP zou mijn voorkeur hebben, maar neemt misschien teveel plaats in beslag op jouw buro (groter buro nemen dan :))

@Tink: Je hebt mooi lang haar genoeg om een hele creatieve foto van de voorkant te maken :)

[ Voor 7% gewijzigd door zonoskar op 13-05-2008 16:38 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_cw
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-01-2022
Net verhuist, zo'n beetje klaar met inrichten...

Afbeeldingslocatie: http://u1.ipernity.com/u/5/BB/8E/1871547.f8ee85511.l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://u1.ipernity.com/u/5/BC/8E/1871548.c3dade211.l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://u1.ipernity.com/u/5/C0/8E/1871552.dcd087b01.l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://u1.ipernity.com/u/5/BF/8E/1871551.9a42ca651.l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://u1.ipernity.com/u/5/BD/8E/1871549.f5b1a1421.l.jpg

http://www.flickr.com/photos/sanderd777/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Laatst online: 10-09 19:05
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:24:
[...]

Is het misschien een idee om een "Me and my Apple" topic te maken, waarin je jezelf met je Apple kunt showen?

Tot die tijd nog maar weer eens mijn setupje waar sinds de aanschaf van m'n MBP het een en ander aan is toegevoegd:

[afbeelding]

Wat je ziet:

MacBook Pro 17" (2.4 GHz Core 2 Duo, 2GB Ram, 160GB schijf) in custom stand (zie hieronder)
LG L226WTQ 22" display, aangesloten via DVI (1680 x 1050, zelfde native resolutie als MBP)
Apple Wireless Keyboard
Logitech VX Revolution draadloze muis
iPod 5.5G 30GB
LaCie externe harde schijf 3,5" 500GB (achter de monitor, met Apple stickertje ;))

[afbeelding]

[afbeelding]

Zelfgemaakte MacBook Pro vertical stand. Ik wilde ruimte besparen omdat de 17" MBP dichtgeklapt en aangesloten op de monitor best wat ruimte op m'n bureau in beslag neemt. Bestaat uit 2 L-vormige aluminium profielen die zijn vastgeschroeft op geverfde MDF blokjes die dik genoeg zijn en zo ver uit elkaar staan dat de warme lucht uit de ventilator-opening voor en achter onder de profielen door kan ontsnappen. Voor deze stand heb ik me laten inspireren door de MacBook dockingstand van Powersupport die geen ventilatieopeningen heeft waardoor de computer op z'n kop moet staan en de Floater MacBook Pro vertical stand die met z'n $305 een klein beetje buiten mijn budget valt. Dus heb ik maar het beste van beiden genomen en m'n eigen vertical stand geknutseld. Reverse engineering noemen we dat }) M'n MBP staat erg stabiel, blijft netjes op temperatuur en neemt nog maar een fractie van zijn plek in beslag. Ook blijven alle poorten en het DVD slot bereikbaar.

Benodigdheden:
1x L-vormig hoekprofiel aluminium, 40x20x2mm, 1mtr (5,79, Karwei)
8x slotbout + moer m5x20 (doosje a 1,59, Karwei)
Tesa zelfklevend vilt (1,69, Karwei)
restmateriaal MDF 12mm dikte (noppes bij de zaagservice van je bouwmarkt)
2 uurtjes werk (het belangrijkste is dat de proefielen strak aansluiten om kantelen te voorkomen)
Heel netjes gedaan! Ik heb zelf een eigen dock gemaakt voor mijn iPod Touch, en jouw idee bevalt me ook wel! Vind je het erg als ik dit ooit (als ik mijn MBP) heb ga 'namaken'? In ieder geval bedankt voor de inspiratie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 12-09 20:46

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

[afbeelding]

_/-\o_ Je hebt me bij deze overtuigd om géén 'Me and my Mac' foto te posten ;) Die van jou heeft de lat te hoog gelegd ben ik bang ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha jonge jonge :P

Post ook een keer een meisje iets op GoT hoor, stelletje slijmballen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SFRtje schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:10:
[...]

Heel netjes gedaan! Ik heb zelf een eigen dock gemaakt voor mijn iPod Touch, en jouw idee bevalt me ook wel! Vind je het erg als ik dit ooit (als ik mijn MBP) heb ga 'namaken'? In ieder geval bedankt voor de inspiratie ;).
No problem, dat zie ik juist graag ;) er zit geen copyright op ofzo :P
zonoskar schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:27:
[...]

Wel mooi gemaakt die standaard, maar vind je het niet jammer dat je het scherm van die 17" Macbook Pro niet gebruikt? Een dual-monitor opstelling met de MBP zou mijn voorkeur hebben, maar neemt misschien teveel plaats in beslag op jouw buro (groter buro nemen dan :))
Ik gebruik de MBP overdag altijd "open" op een studie / werkplek, 's avonds gaat 'ie thuis in de dock want dan vind ik zo'n groot scherm prettiger werken. Maar je hebt gelijk dat bij gebruik van programma's die veel schermruimte opeisen (Photoshop en 3D CAD) een dual opstelling niet weg is. Ik heb daarom de notebookstandaard die ik eerst gebruikte nog niet weggedaan zodat ik een tijdelijke dubbele opstellng kan creeëren. Voor de rest van de tijd kan ik m'n paperassen uitspreiden over de rest van het bureau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:36:

Hahaha call me a slijmbal :+ maar ik vind het echt een mooie foto :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 12:51

Klopt ja, stelletje rukkers. :X

Haha. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door -elw00d op 14-05-2008 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ik weet heel zeker dat jij niet zit te wachten op een foto van mij, naakt, zittend met mijn rug naar de camera, met mijn MBP voor mijn reet gepositioneerd, en mijn vanzelfsprekend enorm sexy blik recht door de lens :+

Dus... Tink heeft gewoon een erg mooie (ietwat gewaagde) 'Me and my Mac' foto geplaatst, die de mannelijke schare APL-bewoners niet snel kan overtreffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

-elw00d schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 00:38:
[...]

Klopt ja, stelletje rukkers. :X

Haha. 8)
jezus jullie gaan echt allemaal te ver, ik was nog grappig... :+
Daedalus doe er eens wat aan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 12:51
Whieee schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 00:59:
[...]

Ik weet heel zeker dat jij niet zit te wachten op een foto van mij, naakt, zittend met mijn rug naar de camera, met mijn MBP voor mijn reet gepositioneerd, en mijn vanzelfsprekend enorm sexy blik recht door de lens :+

Dus... Tink heeft gewoon een erg mooie (ietwat gewaagde) 'Me and my Mac' foto geplaatst, die de mannelijke schare APL-bewoners niet snel kan overtreffen ;)
Maar mn vriendin wel. >:)

Maar dat houd ik dan weer lkr voor mezelf... 8)
CrankyGamerOG schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 01:32:
[...]

jezus jullie gaan echt allemaal te ver, ik was nog grappig... :+
Daedalus doe er eens wat aan }:O
Ik bedoelde het ook grappig.

[ Voor 18% gewijzigd door -elw00d op 14-05-2008 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Het is nu weer leuk geweest. Het is tijd voor foto's van Macs (met of zonder vriendinnetjes ;) ), dus minder praten en meer foto's!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

Hoedje schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:53:
[mbr]Het is nu weer leuk geweest. Het is tijd voor foto's van Macs (met of zonder vriendinnetjes ;) ), dus minder praten en meer foto's![/]
My thoughts exactly :Y)
webmail hoopt op meer vriendinnetjes in deze topic >:) :9
Binnenkort verhuizen, dus een nieuwe werkplek. Tot die tijd lekker aan een bureau:
Afbeeldingslocatie: http://images.zuidwijk.com/?file=IMG_3476.JPG&view=tweakers3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

-elw00d schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:02:
[...]
Maar mn vriendin wel. >:)
[...]
Die zit op foto's van mij te wachten? :+ omg 8)7

Nog maar een foto van mijn MacBooks (Blackbook voor werk, Pro voor privé), en zonder mezelf :+
Afbeeldingslocatie: http://whieee.nl/forumpics/macbooks.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Laatst online: 17-01-2022
webmail schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:18:
[...]

My thoughts exactly :Y)
webmail hoopt op meer vriendinnetjes in deze topic >:) :9
Binnenkort verhuizen, dus een nieuwe werkplek. Tot die tijd lekker aan een bureau:
[afbeelding]
Leuke foto, maar wat doen die zetpillen op je bureau? En doet dat niet zeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar een foto van mijn MacBooks (Blackbook voor werk, Pro voor privé), en zonder mezelf :+
[afbeelding]
Ik vind de sleeves wel mooi, waar heb je die gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:51:
[...]

Ik vind de sleeves wel mooi, waar heb je die gehaald?
Zijn gewoon standaard Tucano sleeves, te koop bij zo'n beetje elke Premium Reseller geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Mikey NL schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:00:
[...]

Zijn gewoon standaard Tucano sleeves, te koop bij zo'n beetje elke Premium Reseller geloof ik...
u gaat door voor de koelkast :) Al moet ik wel zeggen dat de 'rand' aan de binnenkant bij de nieuwere modellen niet praktisch is. Te breed, en te strak. De stiksels scheuren makkelijk uit. De 'oude' sleeves, zoals ik om mijn MBP heb zijn dan veel fijner. Aan de buitenkant is er overigens geen zichtbaar verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/2vm8zlk.jpg
klikken kan ook!

Minder praten, meer showen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Mooi carfreak02, geen bluetooth tobo meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Afbeeldingslocatie: http://www.tjeerdbakker.nl/nieuwklein.jpg

is klikbaar

wellicht doet de thumbnail het niet. Maar in ieder geval. Een nieuwe kamer, een bank die niet door de deur past en nog geen bureau :+ This is living zullen we maar zeggen!

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

cornelixnootje1 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:13:
[...]

Leuke foto, maar wat doen die zetpillen op je bureau? En doet dat niet zeer?
lol, neen dat zijn van die dropkrijtjes hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

@carfreak: Is dat de MX Revolution?

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
.Arne schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:29:
@carfreak: Is dat de MX Revolution?
Oui. Erg fijne muis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Bakkert schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:23:
[afbeelding]

is klikbaar

wellicht doet de thumbnail het niet. Maar in ieder geval. Een nieuwe kamer, een bank die niet door de deur past en nog geen bureau :+ This is living zullen we maar zeggen!
Alweer iemand zonder benen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

soms zou ik dat inderdaad wel willen... dit werkt voor geen meter zo :S
carfreak02 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:12:
[afbeelding]
klikken kan ook!

Minder praten, meer showen !
irritant doen:
de pootjes van je soundsticks staan verkeerd :+

[ Voor 40% gewijzigd door Tjebakka op 14-05-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Bakkert schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:41:
[...]

soms zou ik dat inderdaad wel willen... dit werkt voor geen meter zo :S
Misschien kun je die deurtjes open doen en je benen daar in kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

cornelixnootje1 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:42:
[...]

Misschien kun je die deurtjes open doen en je benen daar in kwijt!
daar heb ik kleren liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:10
Ziet er superstrak uit!

Krijg na mijn schoolexamens ook mijn iMac 20", kan niet wachten! :)

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Bakkert schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:43:
[...]

daar heb ik kleren liggen :(
Die moet je ook aan doen!

Ik vind: meer praten, meer foto's. :) Er gaan echt niet minder foto's worden geplaatst als ze meer besproken worden. In tegendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

Bakkert schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:41:

[...]

irritant doen:
de pootjes van je soundsticks staan verkeerd :+
Je bent werkelijk de 769788765e die dat zegt, terwijl het echt helemaal nergens op slaat. Je kan de pootjes bewegen, dus logischerwijs heb je gewoon de keuze tussen beide standen. Er is geen 'foute' en 'juiste' methode...

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

.Arne schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:36:
[...]

Je bent werkelijk de 769788765e die dat zegt, terwijl het echt helemaal nergens op slaat. Je kan de pootjes bewegen, dus logischerwijs heb je gewoon de keuze tussen beide standen. Er is geen 'foute' en 'juiste' methode...
doe eens even cynisch opzoeken in het woordenboek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

Bakkert schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:22:
[...]

doe eens even cynisch opzoeken in het woordenboek
Zoek even 'zouteloos' op in het woordenboek... en ik kan dit zelfs formuleren in een Nederlandstalig correcte zin. :+

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

en zoeken jullie allebei eens "miereneuker" op dan :9

Ontopic : Het begint nu wel echt eng te worden , al die lege strakke bureau's met macjes.
Is dat soms een eigenschap van mac gebruik ? clean desk policy :)

Want eerlijk is eerlijk, vroeger toen ik nog pc's gebruikte was het bij mij ook een zooitje , maar heel vreemd sinds de mac niet meer :x
Op een of andere manier heb ik nu altijd de neiging om het mooi op te ruimen om het design te complimenteren ofzo

[ Voor 37% gewijzigd door CrankyGamerOG op 15-05-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst mijn kamer maar weer eens verbouwd. En een verticale steun gemaakt. (naar idee van LocA)

Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/2331/dsc0012kleinxc5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/9676/dsc0013kleinoj6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img158.imageshack.us/img158/743/dsc0003kleinnw2.jpg

Wat je ziet:

MacBook 2Ghz, 4GB RAM, 250GB HDD
Samsung SyncMaster 193P
JBL Creature II Speakers
Belkin 7 Poorts Hub
Logitech Wave Toetsenbord+Muis
Externe DVD Brander
HP PSC 2170 Printer
El Cheapo bureaulampje

Nu nog een iMac.... :9~

(edit: plaatjes maar goed gemaakt, was iets fout gegaan.)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

En klikbare plaatjes :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, mooi is dat, ik dacht pre-cies hetzelfde :P

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:06
Moet wel zeggen, die verticale stand is wel echt geniaal gewoon.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-08 10:49
Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/2331/dsc0012kleinxc5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/9676/dsc0013kleinoj6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img158.imageshack.us/img158/743/dsc0003kleinnw2.jpg

Ik had ze toch al in mijn tabs staan om ze groot te bekijken

Ik vind de verticale stand ook geniaal. Maar de sleuven aan de 2 buitenste hoeken van de macbook, zijn dat speakers of ventilatie gaten? Als het speakers zijn ga ik het ook doen.

[ Voor 23% gewijzigd door justinb81 op 15-05-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:41:
Laatst mijn kamer maar weer eens verbouwd. En een verticale steun gemaakt. (naar idee van LocA)
...en we hebben een early adopter _/-\o_ mooi zo met die alu blokjes d'r onder.

@ justinb81: zo te zien zijn het holle aluminium balkjes. Maar als je speakers heb die klein genoeg zijn en je bent een beetje handig met electronica (lees: een versterkertje knutselen, eventtueel op USB voeding, zodat je 'm op de headphone aansluiting kunt aansluiten) kun je er best 2 speakers in bouwen. Alleen geeft m'n MBP ook dichtgeklapt nog een heel aardig geluid dus dat lijkt me wat overbodig. Zat eerder te denken aan LEDjes d'r onder ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-08 10:49
Ik bedoel de sleuven die in de MacBook zelf zitten in de 2 buitenste hoeken, niet van de steun.
De aluminium profielen blokkeren die namelijk zo te zien.

[ Voor 23% gewijzigd door justinb81 op 15-05-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:52
Leuk om te zien dat er ook Maccers zijn die zelf wat knutselen voor hun Macs :)
daar op voorbordurend wil ik zelf een stand gaan maken voor mijn 20" iMac, ik heb een hekel om de computer op een tafel te hebben die achteraf in een kamertje staat, dus had ik altijd mijn Laptop op een zelfgemaakt tafeltje staan naast de bank 8)

dus nu moest ik iets verzinnen om de iMac ook in en vergelijkbare opstelling te kunnen gebruiken, en na wat diverse ideeën en schetsen ben ik op een simpel idee gekomen, en dat is een uit vergrootte versie van de voet van de imac.

deze ga ik in lagen CNC uitfrezen, en die gelaminereerd monteren, en die afgedekt wordt door een Alu of kunststof plaat om het strak af te werken.

verder zal er wel wat veranderen aan de perspex steunen voor het keyboard en muis, en wat plek voor mijn iPhone en dergelijke

Afbeeldingslocatie: http://hooverae.com/upload/files/150508/4610350.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
[afbeelding]

Wat ben jij mooi O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
* simon dweilt wat kwijl op

absrnd, wordt dat niet enorm zwaar, zo'n lompe voet? wel erg mooi..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
absrnd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:54:
verder zal er wel wat veranderen aan de perspex steunen voor het keyboard en muis, en wat plek voor mijn iPhone en dergelijke

[afbeelding]
Misschien leuk als je het werkblad in de vorm van het Apple logo doet. Voorkant ietsje ronder en je bent er bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
Misschien leuk als je het werkblad in de vorm van het Apple logo doet. Voorkant ietsje ronder en je bent er bijna.
absrnd, wordt dat niet enorm zwaar, zo'n lompe voet? wel erg mooi..
de voet moet een beetje zwaar en stabiel zijn, omdat de iMac de boel een beetje top zwaar maakt, en ook anders kloppen de proporties niet :)

het blad in de vorm van een appel zou wel een beetje kitscherig worden, maar het moet wel uit het midden zitten met een hap er uit om naast de bank te kunne staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dan ben erg beniewd hoe dat er uit gaat zien..
Maarre doet je muis het wel op een doorzichtige ondergrond ?
Anders daar ook iets voor maken ipv simpel muismatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:07:
Zo dan ben erg beniewd hoe dat er uit gaat zien..
Maarre doet je muis het wel op een doorzichtige ondergrond ?
Anders daar ook iets voor maken ipv simpel muismatje
de muis gebruik ik gewoon op de leuning van de bank :P , en ik
heb alleen een plekje nodig om de muis weg te leggen na gebruik.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 10:07
lijkt me wel een uitvergrote Cinema Display voet.. :P
daar op voorbordurend wil ik zelf een stand gaan maken voor mijn 20" iMac, ik heb een hekel om de computer op een tafel te hebben die achteraf in een kamertje staat, dus had ik altijd mijn Laptop op een zelfgemaakt tafeltje staan naast de bank 8)

dus nu moest ik iets verzinnen om de iMac ook in en vergelijkbare opstelling te kunnen gebruiken, en na wat diverse ideeën en schetsen ben ik op een simpel idee gekomen, en dat is een uit vergrootte versie van de voet van de imac.

deze ga ik in lagen CNC uitfrezen, en die gelaminereerd monteren, en die afgedekt wordt door een Alu of kunststof plaat om het strak af te werken.

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Gadgets
MacBook Pro IIMacBook Pro I

Hierbij ook wat foto's van mijn nieuwste aanwinst.

De monitoren achter de MBP zijn van mijn werkstation. Naast de mbp ligt mijn oude laptop vredig te slapen. Die gaat binnenkort als servertje dienen.

En ja, ik moet mijn bureau ook nog weer eens opruimen...

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39

[afbeelding]
Mooi idee maar je moet er even rekening mee houden dat 'lazer' muizen niet op glas werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

t1mmy schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:01:
[...]

Mooi idee maar je moet er even rekening mee houden dat 'lazer' muizen niet op glas werken ;)
absrnd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:57:
[...]

de muis gebruik ik gewoon op de leuning van de bank :P , en ik
heb alleen een plekje nodig om de muis weg te leggen na gebruik.

.
Moraal van dit verhaal: lezen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
Shit sorry :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind alleen die verticale laptop stands een beetje "eng". Ik heb altijd "geleerd" dat als je een harddisk horizontaal houd dat je dit het beste zijn hele cariérre kan aanhouden. En om dan de hele tijd te gaan wisselen van houding..... ik weet het niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik dacht dat dat alleen van toepassing was op kogel gelagerde HD's? Ik dacht dat met de komst van vloeistof lagering dat geen probleem meer was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Dat lijkt me ook wel raar met die mstand of griffin stand, die zijn toch ook schuin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso, een laptop heb je vaak op schoot en dan maakt hij ook wel eens rare hoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:42:
vind alleen die verticale laptop stands een beetje "eng". Ik heb altijd "geleerd" dat als je een harddisk horizontaal houd dat je dit het beste zijn hele cariérre kan aanhouden. En om dan de hele tijd te gaan wisselen van houding..... ik weet het niet :o
dat is een fabeltje.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosonator
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 12:04
Wat dacht je dan dat je laptop rondzeulen in de metro was voor de HDD. Alle schokken natuurlijk vermijden, maar horizontaal of verticaal is altijd goed. Er is mij wel vertelt dat schuin minder goed is.

Tweakblog, voornamelijk over 3d-printen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
FTMarcella schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:12:
[...]

Wat dacht je dan dat je laptop rondzeulen in de metro was voor de HDD. Alle schokken natuurlijk vermijden, maar horizontaal of verticaal is altijd goed. Er is mij wel vertelt dat schuin minder goed is.
Een van mijn favoriete dingen om te doen als ik moet wachten op mijn computer is de externe harde schijf in mijn hand houden en tilten/rondjes draaien. Werkt als een leuke gyroscoop. :+

En die doet het ook nog altijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

Hier mijn Mac Mini Media Center / Internet-terminal voor luie mensen... :)

Afbeeldingslocatie: http://student.science.uva.nl/~thomasdh/mac%20mini_klein.jpg

Wat bediend wordt met:
Afbeeldingslocatie: http://student.science.uva.nl/~thomasdh/toetsenbord_klein.jpg

Lekker vanuit m'n bed filmpje kijken of internetten :D

Het is een CoreDuo 1,66GhZ, met 1GB geheugen, voor de rest alles standaard. Normaal zit er ook een 500GB Iomega Minimax externe HDD onder, maar die staat nu bij m'n broertje omdat z'n iMac gecrashed is en hij hem nodig heeft voor z'n backups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Fijne LCD TV, die hebben we hier beneden ook in de woonkamer staan.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van max. 600 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.