Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Dit topic is weer over de 1000 posts
. Wie wil een nieuw deel openen?
[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 29-06-2008 14:36 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Da's nog eens een opgeruimd bureauHJR schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 19:06:toon volledige bericht
ik was helemaal vergeten mijn mini ook op de foto te zetten. mini dient als mediacenter
de imac had ik al getoond.
specs
imac: 24", 2.8 ghz, 4 gb memory, 500 gb harddisk, nvidia 8800
mac mini: was eerst een solo. nu met core2duo 2 ghz, 2 gb memory, pioneer k06 dvd brander, 250 gb harddisk, 802.11n upgrade, pinnacle pctv usb stick in combi met eyetv voor opnemen televisie.
met de laatste osxbmc kan de mini goed 1080p mkv bestanden met dts afspelen. eindelijk van de week zwartboek in 1080p gekeken die ik dus al een half jaar had liggen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is zeker een opgeruimd bureau! Ik zou willen dat ik het zo had staan, maar op de een of andere manier komen er toch altijd weer kabels aan te pas...Mei schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:36:
[...]
Da's nog eens een opgeruimd bureauStaat trouwens wel mooi zo, iMac op een zwarte tafel.

Anoniem: 156110
Graag hier verder, in deel 8.Hoedje schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:35:
Dit topic is weer over de 1000 posts. Wie wil een nieuw deel openen?
^^ What he said
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van max. 600 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van max. 600 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.