eentje waar je ook de bluetooth headset van apple in kan plaatsen.
Welke maat wacom is het?
Welke maat wacom is het?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat is een hele fijne Intuos3 A4 ..Tijn89 schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:17:
eentje waar je ook de bluetooth headset van apple in kan plaatsen.
Welke maat wacom is het?
Hoe doe je dat dan? Klinkt als een goeie tip voor me vader, die een beetje last heeft van de kleine lettertjes.. Of bedoel je de 'weergaveopties' > 'Symboolgrootte' en 'Tekstgrootte'?zwahiel schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:24:
[...]
Scheelt dat je bij een Mac idd de DPI omhoog kunt schroeven en dat er goeie functies in zitten voor slechter zienden. Je kunt gemakkelijk op hoge resolutie werken maar toch grotere letters en duidelijke iconen hebben in OSX. Werkt geweldig, 10000x beter als de functie bij Windows.
Het staat wel mooi zo''n standaard, maar mij lijkt het wel irritant hoog. Of kun je hem naar beneden stellen?Civic519 schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:10:
Even cmd + c > cmd + v uit het OMT forum (ben dr blij mee)
[afbeelding]
Wat je ziet:
MacBook Pro 2,4 op een Griffin Elevator
iPod Touch 16 Gb in een Universal Dock
Apple Keyboard met een Wacom Graphire 4
Western Digital usb hdd 750 Gb
Setje Logitech speakers
Sennheiser HDR 130
old school Lavalamp
Wat je niet ziet
Een irritante dwars balk onder mn bureau waar ik steeds mn knie tegen stoot
Als iemand toevallig een goede plek weet waar je degelijke bureaus kunt scoren tegen studenten prijs, let me know
Instelbaar is hij niet, maar het werkt een stuk prettiger wanneer je langer aan het werkt bent.cornelixnootje1 schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:12:
[...]
Het staat wel mooi zo''n standaard, maar mij lijkt het wel irritant hoog. Of kun je hem naar beneden stellen?
Dat kan ik overigens bevestigen. Een standaard werkt een stuk prettiger en is - eenmaal je eraan gewend bent - onmisbaar in je setup.Civic519 schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:18:
[...]
Instelbaar is hij niet, maar het werkt een stuk prettiger wanneer je langer aan het werkt bent.
Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge
nice,... very nice!ratz schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:19:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
15,4" MBP Penryn 2,4 GHz op een Griffin Elevator
20" Cinema Display
Logitech S530 keyboard en MX1000 muis
Logitech Z3 speakers
Wacom Graphire4
FSC n560 PocketPC en Handspring Visor Edge
[ Voor 5% gewijzigd door Willem op 24-04-2008 14:03 ]
Koopwillem169 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:50:
Dat 'ie wat hoger staat komt doordat mijn FireWire kabel te kort is, en stekkers aan de voorkant komt omdat Apple echt altijd al veelste weinig USB poorten beschikbaar stelt op de machine. De audio link heb ik maar gewoon in de achterzijde geprikt, dat scheelt inderdaad.
Zou best wel eens wat stillere fans willen inbouwen, dan zou ik de kast op m'n bureau willen plaastsen. Nu staat de case eronder omdat ie best wat geluid produceert.
De oude G5's werden dan ook erg warm.cornelixnootje1 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:53:
[...]
Koop
- een langere firewirekabel
- een usbhub
- een kabelslang
Kost je weinig, en het ziet er direct 10x chiquer uit.
Het staat niet raar dat hij onder je bureau staat, dat kan best mooi zijn, het is meer dat hij op een berg rommel staat.
Best wel vreemd eigenlijk dat ondanks dat het zo'n prijzige machine is, de fans nog altijd zoveel herrie maken. Je zou zeggen dat een setje stille fans de prijs niet meer dan 0,5% hoeven op te drijven, en het lijkt mij zeker de moeite waard.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Dat is echt heel erg vet! Zelf gedaan of laten doen?Sillymidget schreef op zondag 27 april 2008 @ 17:06:
Mijn nieuwe aanwinst:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jouw naam in onder mijn Post
Mooi.Sillymidget schreef op zondag 27 april 2008 @ 17:06:
Mijn nieuwe aanwinst:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wow! totaalprijs?Ramy14 schreef op zondag 27 april 2008 @ 17:14:
Mijn nieuwe Apple MacBook Pro:
[afbeelding]
[afbeelding]
2,5GHz Intel Core 2 Duo
4GB 667MHz DDR2 Cas 4 (later aangeschaft)
200GB Serial ATA @ 7200 rpm
17" Breedbeeldscherm met glanzende toplaag (1920 x 1200)
Kan je zelf denk ik ook wel gewoon samenstellen op Apple.nl?
tja, dat kan. Moet je wel helemaal voor naar de Apple website, en dat is een eind weg.osc4r schreef op zondag 27 april 2008 @ 18:44:
[...]
Kan je zelf denk ik ook wel gewoon samenstellen op Apple.nl?
Ja, en dat kon je zelfs in zijn post lezen! Hoef je helemaal niet voor naar een andere website!Hoop in elk geval dat hij het upgradekitje genomen heeft van Corsair i.p.v. de Apple geheugen upgrade, want dat is echt over-de-top
[ Voor 60% gewijzigd door cornelixnootje1 op 27-04-2008 19:12 ]
Via http://www.icolours.ca/ 3 van die plaatjes besteld, koste 6 euro.loser180 schreef op zondag 27 april 2008 @ 17:17:
[...]
Dat is echt heel erg vet! Zelf gedaan of laten doen?
En hoe/waar?
Ik weet niet of het via Surfspot is gegaan, ik zei tegen de mevrouw van Apple dat ik student ben en kreeg ineens een nieuwe order met de studentenkorting.cornelixnootje1 schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:10:
Aha, ook die 14% eraf nog 3 dagen via Surfspot? Ik heb ook net een iMac 20inch besteld voor mijn ouders, scheelde enorm.
Volgens mij is de standaard korting 100 euro voor studenten. Surfspot was wat spectalurairder in de maand April.Ramy14 schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:58:
[...]
Ik weet niet of het via Surfspot is gegaan, ik zei tegen de mevrouw van Apple dat ik student ben en kreeg ineens een nieuwe order met de studentenkorting.
Ik heb €294 euro korting gekregen en heb 'm in Maart bij de Apple Store besteld.cornelixnootje1 schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:24:
[...]
Volgens mij is de standaard korting 100 euro voor studenten. Surfspot was wat spectalurairder in de maand April.
www.surfspot.nl --> partnershops --> apple store
Voortaan niet meer denkencornelixnootje1 schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:24:
[...]
Volgens mij is de standaard korting 100 euro voor studenten. Surfspot was wat spectalurairder in de maand April.
www.surfspot.nl --> partnershops --> apple store
Thanks voor de tip. 5 dollar en gratis verzending is geen geld.Sillymidget schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:48:
[...]
Via http://www.icolours.ca/ 3 van die plaatjes besteld, koste 6 euro.
Op de site staat dat de installatie moeilijk is, maar was een koekie. Je hebt alleen wat tijd nodig en een kleine kruiskop schroevendraaier.
En ik ben echt mega tevrede met het resultaat. Toch net even iets anders dan de rest van de mensen die met een macbook rond lopen ^^.
Verwijderd
Ik zat maandag naast je op school in het XPS lokaal. Ik zag je Apple logo en vroeg me al af waar je zoets vandaan haaltSillymidget schreef op zondag 27 april 2008 @ 17:06:
Mijn nieuwe aanwinst:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
damn wat gaaf inderdaad zeg! Bij zwart wel mooier dan bij wit is mijn meningVerwijderd schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:36:
[...]
Ik zat maandag naast je op school in het XPS lokaal. Ik zag je Apple logo en vroeg me al af waar je zoets vandaan haalt
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Je garantie vervalt. Lijkt me een leuk idee voor na een jaar (of3metapplecare)Sillymidget schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:48:
[...]
Via http://www.icolours.ca/ 3 van die plaatjes besteld, koste 6 euro.
Op de site staat dat de installatie moeilijk is, maar was een koekie. Je hebt alleen wat tijd nodig en een kleine kruiskop schroevendraaier.
En ik ben echt mega tevrede met het resultaat. Toch net even iets anders dan de rest van de mensen die met een macbook rond lopen ^^.
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
kun je ze er niet gewoon weer afhalen als je hem moet opsturen?Spider_NL schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:36:
[...]
Je garantie vervalt. Lijkt me een leuk idee voor na een jaar (of3metapplecare)
Je moet wel een soort wit plastic laagje weghalen voordat je het plaatje kan plaatsen, maar dit kun je gewoon weer terugplakken als het zou moeten.cornelixnootje1 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:42:
[...]
kun je ze er niet gewoon weer afhalen als je hem moet opsturen?
[ Voor 12% gewijzigd door hbokh op 30-04-2008 17:28 . Reden: URL BootXChanger ]
This is my sick nature.
Nice mod....... kan je dit ook met mijn MacBook Pro doen ;-)hbokh schreef op woensdag 30 april 2008 @ 17:21:
Naast het pimpen van mijn iBook G4 met iColours: http://flickr.com/photos/b-o-k/sets/72157604806937198/
ook het boot-logo maar identiek aangepakt met BootXChanger:
[afbeelding]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik denk dat hij het eerder bedoelde of Hbokh dat bij zijn mbp wou doen, niet of het konVincentG schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:41:
5sec op de site kijken en je had kunnen zien dat het ook met de MB Pro kon.
Kijk Red noemt mij BOK, dat geeft de verhouding al aan!Red schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:52:
Pcies..... plus misschien had ik het in offtopic tags moeten zetten.... ken Bok al een behoorlijke tijd... beetje verwarrend zo...
[ Voor 13% gewijzigd door hbokh op 30-04-2008 21:53 . Reden: Ik bedoel... ]
This is my sick nature.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
My bad. Verkeerd gelezen. Komt door koninginnedag waarschijnlijk.MYST schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:44:
[...]
Ik denk dat hij het eerder bedoelde of Hbokh dat bij zijn mbp wou doen, niet of het kon
Oh oh Mr. B, oh oh!
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 01-05-2008 00:02 ]
Verwijderd
Mischien heeft ie helemaal geen benen??jwtje schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:02:
Zo kan je toch niet achter je computer zitten, je kan je benen niet eens kwijt...
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ik voel me echt een zak patat voor dit vooroordeel. Mijn excuses.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2008 12:47 ]
Maar je hebt dus wel benen?Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:45:
uhhmm,,,, als jullie hadden gelezen wat er stond: "de volgende keer post ik als hij op zijn defenitieve plaatst staat" lijkt me opzich wel vrij logisch dat dit dan even tijdelijk is. Dit is namelijk eigenlijk mijn meubel waar mijn TV normaal gesproken op staat. En aangezien ik aan het verbouwen ben, laat ik de spullen niet stofhappen! Het gaat dus niet zozeer om de locatie.
Over de macbook: dit is niet echt een werkmachine, maar wordt meer gebruikt als server.
edit: @ Aloys: jij leest tenminste ! En je gaat door voor de koelkast
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door carfreak02 op 02-05-2008 13:32 ]
Verwijderd
uhmmm,,,, ja
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:45:
edit: @ Aloys: jij leest tenminste ! En je gaat door voor de koelkast
Lijkt apart, zo'n groot beeldscherm en dan zo'n grappig klein toetsenbordje. Wel nette setup verdercarfreak02 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:29:
[afbeelding]
Nieuw scherm. Verder een iPhone 16 GB , Soundsticks II , MX Revolution , Bluetooth toetsenbord. De Mac staat onder het bureau.
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Verwijderd
De voeten van je SoundSticks staan verkeerdcarfreak02 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:29:
[afbeelding]
Nieuw scherm. Verder een iPhone 16 GB , Soundsticks II , MX Revolution , Bluetooth toetsenbord. De Mac staat onder het bureau.
Het valt mij op dat het bij veel mensen verkeerd gaatVerwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:48:
[...]
De voeten van je SoundSticks staan verkeerd
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door O.D.Smolik op 02-05-2008 21:55 ]
Verwijderd
iPhone + PowerMac dual-TFT + MacBook. Uit welke verschrikkelijk elitaire kringen kom jij dat je jezelf dan nog de titel "arme student" durft te geven?Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:47:
Dan zal deze arme student zijn opstelling ook maar eens laten zien
Wat je ziet o.a. :
- PowerMac G5 DP 2,5Ghz met 5GB ram en 600GB opslag + 1TB extern & 2 x Samsung 930BF 19" LCD via DVI aangesloten
- Bluetooth Keyboard + Bluetooth mighty mouse
- iPhone 8GB US
- Als je goed kijkt nog op de grond een MacBook White CD 2.0
Verwijderd
Prachtige setup!Armo schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:56:
Laat ik mijn tijdelijke mac hoek ook eens posten....
[afbeelding]
- Mac Pro (2x2,8Ghz, 6GB RAM, 1.5TB, 8800GT)
- iMac 24" (2,4Ghz, 4GB RAM, 320GB)
- MacBook (2,2Ghz, 2GB RAM)
- iPhone 8GB
- TimeCapsule 1TB (niet zichtbaar)
Ben bezig met bouwen van een nieuwe (grote) bureau daarom is dit tijdelijk. Mac Pro komt iMac vervangen dus die gaat binnenkort weg en MacBook gaat weg en in plaats daarvan komt binnenkort en MBP of een Air
Offtopic:Armo schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:56:
Laat ik mijn tijdelijke mac hoek ook eens posten....
[afbeelding]
- Mac Pro (2x2,8Ghz, 6GB RAM, 1.5TB, 8800GT)
- iMac 24" (2,4Ghz, 4GB RAM, 320GB)
- MacBook (2,2Ghz, 2GB RAM)
- iPhone 8GB
- TimeCapsule 1TB (niet zichtbaar)
Ben bezig met bouwen van een nieuwe (grote) bureau daarom is dit tijdelijk. Mac Pro komt iMac vervangen dus die gaat binnenkort weg en MacBook gaat weg en in plaats daarvan komt binnenkort en MBP of een Air
iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD
Volgens wie ? Als ze zo zouden 'horen' kwamen ze zo wel uit de doos. Je kunt de voet niet voor niets bewegen. En dus net zo neerzetten als je wilt. Daarbij vind ik het 'zoals het hoort' er ook niet uit zien.Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:48:
[...]
De voeten van je SoundSticks staan verkeerd
[afbeelding]
Verwijderd
Hoe lange armen heb jij wel niet wil je een beetje fatsoenlijk kunnen typen???Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 13:26:
[afbeelding]
U ziet:
MacBook Pro 15.4 inch C2D
Griffin Elevator
Harman Kardon Soundsticks 2
M-Audio Keystation E-49
Dour Festival Ticket
Ipod Touch 8GB
Apple Remote
Frank 501 boekjes
Verwijderd
haha,,, was ook meer sarcastisch bedoeltVerwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 21:04:
[...]
iPhone + PowerMac dual-TFT + MacBook + MacBook Pro . Uit welke verschrikkelijk elitaire kringen kom jij dat je jezelf dan nog de titel "arme student" durft te geven?
Haters everywhere but I don’t really care
http://www.pacemaker.net ..matthijst schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:02:
@diotav, wat zijn dat zwarte ding met 2 rondjes erin en die glanzende plaat die op t bureau liggen? Gok dat de ene een tekentablet is ofzo?
Verwijderd
hehe, Macbook staat daar enkel bij het maken van muziek eigenlijk. Verderest altijd op schoot waarneer ik op bed of op de bank zit.Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:58:
[...]
Hoe lange armen heb jij wel niet wil je een beetje fatsoenlijk kunnen typen???
En is dat ding z'n 520 (!) euro een beetje waard?
Vraag ik me dus ook afsteven_cooreman schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:03:
[...]
En is dat ding z'n 520 (!) euro een beetje waard?
diotav schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:18:
Absoluut .. al moet ik stellen dat ik er geen € 620 (adviesprijs) voor betaald heb. Er zijn trouwens ook weinig winkels in NL die de Pacemaker verkopen aangezien er maar één dealer is in de Benelux.
Bekijk trouwens ook de commercial .. http://www.vimeo.com/690607
Nog aardig wat....Nu te koop in Nederland en Belgie via de volgende verkoop adressen:
- BAX-shop, Goes
- Boutique, Amsterdam
- Dalsheim Digi-Totaal, Leeuwarden
- Digame, Leuven (BE)
- Feedback, Rotterdam
- Feedback, Utrecht
- Feedback, Eindhoven
- Feedback, Apeldoorn
- Futurestore, Utrecht
- Outland Records, Amsterdam
- Paramorph, Den Haag
- Schiphol Plaza, Amsterdam
- Schiphol Lounge 1 - 2 en 3, Amsterdam
- Warnerraven (Apple Premium Reseller), Almere
Respect gast. Mooie opstelling voor je consoles ook, zo onder die gloeiend harde teevee. DAMN!
Beetje donker, maar ziet er goed uit!
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Had er nog nooit van gehoord, maar wat een vet ding zeg....Die commercial is ook briljant te noemen.diotav schreef op maandag 05 mei 2008 @ 16:18:
Bekijk trouwens ook de commercial .. http://www.vimeo.com/690607
No Shame, only Fame!
Verwijderd
mooi spul, alleen zou je het bureau niet eens een likje verf (kunnen) geven ? is namelijk opzich een mooi dik houten blad, alleen de verf heeft zijn beste ijd wel gehad denk
Is de Galant serie, bij de Ikea te koop....Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:58:
@Diotav:
Mag ik weten wat voor bureau dat is en waar je dat hebt gekocht ?
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Ga binnen kort op kamers dus nu doe ik er nog maar weinig aan. En de hdd's zijn voor backups. Vertrouw cd's niet echt.Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:24:
[...]
mooi spul, alleen zou je het bureau niet eens een likje verf (kunnen) geven ? is namelijk opzich een mooi dik houten blad, alleen de verf heeft zijn beste ijd wel gehad denk. Verder je hebt nogal wat losse harddisks liggen
sla je alles op harddisk op ofzo ?
Vestax VCI-100Fragbeestje schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:35:
[...]
Beetje donker, maar ziet er goed uit!
Welk mixpaneeltje zit daar in dat koffertje?
[ Voor 18% gewijzigd door rhodium op 06-05-2008 18:51 ]
MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports
[ Voor 31% gewijzigd door cornelixnootje1 op 10-05-2008 17:55 ]
haha Telegraaf... mja vind het een prima krant... lees alleen de voorpagina en de stripjes ^^cornelixnootje1 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:54:
Ik mis het bier.
Is dat scherm nog goed te zien zo buiten?
Edit: Offtopic: Dat is geen krant.
MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports
Verwijderd
vind het hele mooie van de macbook eerlijk gezegd behoorlijk teniet gedaan worden door deze ingreep eigenlijk(Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:36:
Mijn macbookje
Met scherm uit:
[afbeelding]
Met scherm aan:
[afbeelding]
Verwijderd
Ik heb dit gedaan met een simpel stukje rood plastic, dit om het te testen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:58:
[...]
vind het hele mooie van de macbook eerlijk gezegd behoorlijk teniet gedaan worden door deze ingreep eigenlijk() ! Lekker wit en "simpel" ! Zou dan een zwart appeltje nog wel "stoer" staan, maar rood
Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro
Verwijderd
erg mooi diotav
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2008 19:05 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq