Het grote "Show je Apple computer" topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 296.487 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175802

Idd.. Ik wou ook eerst de apple muis aanschaffen, maar vond de rechtermuis knop niet echt fijn werken. Je moet dan je linker vinger wat optillen voordat hij reageert.

Vandaar dat het de muis van logitech is geworden.

@carfreak02: Ik kan de foto gewoon zien (zelfs na een refresh werkt het nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 238860 schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:47:
Ik heb de muis in de apple shop uitgeprobeerd, en vind hem best fijn werken. Zijn er nog meer mensen die er zo over denken als davidgilmour? Graag uitleg bij het mogelijke commentaar :)
Ik heb een iMac waar een Apple alu keyboard met Mighty Mouse bij zit maar ik gebruik nogsteeds m'n draadloze Logitech S530 setje. Het toetsenbord is het fijnste keyboard dat ik ooit gehad heb en de muis is veel fijner dan de Mighty Mouse. Het Apple keyboard is overigens ook zeker een goed bord maar de muis is gewoon niks voor mij. Ik stoor me vooral aan de vorm en het zware clicken van de knop.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

[...]

Verklaar je nader?

Ik heb de muis in de apple shop uitgeprobeerd, en vind hem best fijn werken. Zijn er nog meer mensen die er zo over denken als davidgilmour? Graag uitleg bij het mogelijke commentaar :)

Sta op het punt er een te kopen namelijk
Niet kopen! In het begin een schitterende muis, na enkele weken/maanden een ramp omdat je 'm om de vijf tellen moet 'kuisen'. Dat scrollwieltje werkt in het begin echt heerlijk, maar wanneer er wat vuil in geraakt, is het echt een tenenkrommend gedrocht, die MM. :P

Absoluut geen aanrader imho, besteed je €70 a.u.b. wijzer door bijvoorbeeld een Logitech muis te kopen.

[ Voor 30% gewijzigd door Genya op 07-04-2008 22:01 ]

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-07 15:52
Anoniem: 175802 schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:55:
Idd.. Ik wou ook eerst de apple muis aanschaffen, maar vond de rechtermuis knop niet echt fijn werken. Je moet dan je linker vinger wat optillen voordat hij reageert.

Vandaar dat het de muis van logitech is geworden.

@carfreak02: Ik kan de foto gewoon zien (zelfs na een refresh werkt het nog)
Weird. Bij mij bij alle 3 de foto's een 404 error.
.Arne schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:00:
[...]

Niet kopen! In het begin een schitterende muis, na enkele weken/maanden een ramp omdat je 'm om de vijf tellen moet 'kuisen'. Dat scrollwieltje werkt in het begin echt heerlijk, maar wanneer er wat vuil in geraakt, is het echt een tenenkrommend gedrocht, die MM. :P

Absoluut geen aanrader imho, besteed je €70 a.u.b. wijzer door bijvoorbeeld een Logitech muis te kopen.
Precies. Echter laat je niet in de war brengen door de prijzen bij Logitech. Deze prijzen zijn veel hoger dan in de normale computershop. Zo kost een MX revolution rond de 60 euro bij vele winkels , bij Logitech vragen ze er 100 voor. :+

[ Voor 46% gewijzigd door carfreak02 op 07-04-2008 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-07 13:58
[...]

Ik vind de MM een top muisje. Ik werk er super vaak mee en neem 'm overal mee naar toe samen met mn MacBook. Ik heb 'm al meer dan een half jaar en als je 'm gwoon een beetje netjes/schoon houdt dan is er niets aan de hand hoor. Qua batterijduur vind ik het ook een aanrader, ik werk altijd maar op 1 batterij en ik heb nog maar 1 keer een nieuwe erin gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ik heb ook een wireless mighty mouse, en ik vind het echt een fijne muis. (alhoewel het wel wennen was) Ik heb em pas 1x hoeven schoon te maken. Maar dat is enkel maar een kwestie van even over m'n been rollen.

Het handigste is dat je alle kanten op kan scrollen, bij normale muizen mis ik dat heel erg.

Batterijduur is ook erg goed. Ik heb em nu een maandje of 3 en hij heeft nog steeds 80%.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

Sorry voor de GSM-kwaliteit:

Afbeeldingslocatie: http://img386.imageshack.us/img386/5219/040508163750copyog2.jpg

*klikbaar

Te zien op de foto:
- MacBook 2.16 Ghz, 2GB Ram;
- Apple aluminium toetsenbord;
- Wireless MM;
- JBL Spots;
- mStand;
- stukje van mijn LaCie externe HD.

Niet te zien op foto:
- iPod shuffle 2G + dock;
- iPod touch 8GB + universal dock;
- LG Shine (hiermee de foto genomen).

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 15:37
[...]

Zijn er nog meer mensen die er zo over denken als davidgilmour? Graag uitleg bij het mogelijke commentaar :)
Ja, ik vind 'm véél te klein. Na 30 seconden heb ik al acute RSI met die muis.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:35
.Arne schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:30:
Sorry voor de GSM-kwaliteit:

[afbeelding]

*klikbaar

Te zien op de foto:
- MacBook 2.16 Ghz, 2GB Ram;
- Apple aluminium toetsenbord;
- Wireless MM;
- JBL Spots;
- mStand;
- stukje van mijn LaCie externe HD.

Niet te zien op foto:
- iPod shuffle 2G + dock;
- iPod touch 8GB + universal dock;
- LG Shine (hiermee de foto genomen).
Is dat een screensaver op je MacBook? En zo ja, waar is deze te downloaden??? :)

Edit: Heb 'm al gevonden... :*) Is deze ook met een 24-uurs clock te verkrijgen...?

[ Voor 7% gewijzigd door Flatwhite op 08-04-2008 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

Afaik niet...

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Flatwhite schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 01:13:
[...]

Is dat een screensaver op je MacBook? En zo ja, waar is deze te downloaden??? :)

Edit: Heb 'm al gevonden... :*) Is deze ook met een 24-uurs clock te verkrijgen...?
Dat kan inderdaad door een toets in te drukken.

Afbeeldingslocatie: http://xs226.xs.to/xs226/08152/screensaver141.png

[ Voor 3% gewijzigd door carfreak02 op 08-04-2008 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

Romke

Dieselhead

[...]

Ik werk nu bijna een jaar met de Wireless Mighty Mouse, en vind 'm eigenlijk nog best fijn werken.
Hij is niet te groot, je kunt 'm in beide handen gebruiken, en die 360 graden scrollfunctie ga je ook wel waarderen zodra je met waterkaarten van 10000*7000 moet werken ;)

Balletje heb ik overigens niet heel veel problemen mee, als 'ie een keer vervelend is wrijf ik 'm een paar keer stevig over m'n been en dan is het klaar. Ik heb er ook een keer een paar druppels alcohol 96% in gegooid en toen over een schoon doekje gewreven. Balletje leek wel weer nieuw >:)

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
carfreak02 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:22:
[...]

[afbeelding]
Weten jullie toevallig ook in welke map fliqlo moet staan? Of waar ik hem moet mounten? Een simpele dubbelklik volstaat bij mij niet om hem in mijn lijst van screensavers te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 11:20
Sleep hem naar het screensaver instellingen venster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
DayteX schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:51:
[...]

Weten jullie toevallig ook in welke map fliqlo moet staan? Of waar ik hem moet mounten? Een simpele dubbelklik volstaat bij mij niet om hem in mijn lijst van screensavers te krijgen :(
Macintosh HD > Library > Screen Savers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Mijn dank is groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110229

Super screensaver thnx voor het delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-06 13:10
Anti-XP schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:22:
[...]

Ik werk nu bijna een jaar met de Wireless Mighty Mouse, en vind 'm eigenlijk nog best fijn werken.
Hij is niet te groot, je kunt 'm in beide handen gebruiken, en die 360 graden scrollfunctie ga je ook wel waarderen zodra je met waterkaarten van 10000*7000 moet werken ;)

Balletje heb ik overigens niet heel veel problemen mee, als 'ie een keer vervelend is wrijf ik 'm een paar keer stevig over m'n been en dan is het klaar. Ik heb er ook een keer een paar druppels alcohol 96% in gegooid en toen over een schoon doekje gewreven. Balletje leek wel weer nieuw >:)
Ik heb ook een wireless mm, helemaal geen problemen mee (al een jaar niet). Als je apple hebt en je wil er een muis bij haal dan een wmm ik vindt een andere muis eigenlijk geen gezicht. Wel kan ik me voorstellen als je bijna 24/7 met een muis in je handen zit dat je deze niet neemt. Alhoewel ik er veel meer werk hou ik van deze muis vooral om de batterijduur, het design en het scrollen all the way. Ps mijn nieuwe werkplek is ook compleet binnenkort keer fototje posten. gr ackten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanomiX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-06-2019
carfreak02 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:22:
[...]

[afbeelding]
Bedankt! Dit wist ik niet _/-\o_

http://parkingwerchter.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

ZanomiX schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:37:
[...]

Bedankt! Dit wist ik niet _/-\o_
Same! _/-\o_

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-06 13:10
Herbij mijn werkplekje, als ik niet onderweg ben zit ik voor het tv kijken hier lekker te werken. Ideaal je macbook 1080P aangesloten op een Sony KDL40v3000.

http://members.home.nl/aagten/TV/Afb006.jpg

http://members.home.nl/aagten/TV/Afb007.jpg

Zou je misschien thumbnails willen maken van maximaal 600 pixels breed, met een link naar het origineel :>

Wat je ziet:

Macbook late 2006
Orgidee plant
2 Budda's
Foto van mij en mijn vriendin
Sony dvd-speler
Yamaha Receiver rx v650
Kef HTS 2005
Linksys wrt54gl die binnenkort wordt vervangen door time capsule van apple

gr ackten

[ Voor 12% gewijzigd door een moderator op 08-04-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Damn zeg. Aankomend bericht van een modje:
  • Thumbnails maken
  • Bijdraaien
  • Op GoT groeten we niet
:+

Verder wel nice setup hoor :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiolos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
toch wat weinig plaatjes de laatste posts.
Anyway, mijn setup:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.w.dejong/got/werkplek1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.w.dejong/got/werkplek2.jpg
Wat zie je:
- Zwarte MacBook
- Logitech usb keyboard
- Logitech MX500
- RadTech BT600 (bluetooth muis. Ik heb m net een paar dagen, bevalt goed)
- LaCie 160GB 2,5" externe schijf
- DigiConnect 250GB, voor TimeMachine (1e foto, net boven de Logitech muis
- Veel blikjes (allemaal leeg...)
- Random zooi, waaronder ook de 19" crt van m'n PC, die ik sinds ik de MacBook heb amper meer gebruik, heerlijk zo'n Mac)

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosonator
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 12:04
Aiolos schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:38:
Anyway, mijn setup:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zie je:
- Zwarte MacBook
- Logitech usb keyboard
- Logitech MX500
- Random zooi, waaronder ook de 19" crt van m'n PC, die ik sinds ik de MacBook heb amper meer gebruik, heerlijk zo'n Mac)
Zwarte MacBook?? dat had ik nog niet gezien... :9 Maar wordt je niet constant afgeleid door al die blikjes om je heen... ik ben meer voor een steriele omgeving.

Tweakblog, voornamelijk over 3d-printen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146655

Anyway, mijn setup:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar haalde je dat bureau vandaan? Ik zoek ook zoiets gezien ik een nieuwe monitor wil komen en een groter bureau nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-07 20:34

Nitai

Live the life you love.

FTMarcella schreef op donderdag 10 april 2008 @ 08:32:
[...]

Zwarte MacBook?? dat had ik nog niet gezien... :9 Maar wordt je niet constant afgeleid door al die blikjes om je heen... ik ben meer voor een steriele omgeving.
Zwarte Macbook is er al een tijdje hoor (net zo lang als de witte Macbook eigenlijk...als ik me het goed herinner)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 11:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Volgens mij is dit iets van een DYI.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:30
Do Yourself It? }:O

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiolos
  • Niet online
Anoniem: 146655 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:39:
[...]

Waar haalde je dat bureau vandaan? Ik zoek ook zoiets gezien ik een nieuwe monitor wil komen en een groter bureau nodig heb.
Het bureau komt ergens uit een kantoor, afdankertje zonder enige gebruikssporen :)
De verhoging heb ik zelf inelkaar geklust, plank bij de bouwmarkt halen, op maat laten zagen en 6 pootjes eronder en klaar.

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Anyway, mijn setup:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zie je:
- Zwarte MacBook
- Logitech usb keyboard
- Logitech MX500
Ben je niet bang dat ze omvallen en je MacBook beschadigen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
NickvdB schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:43:
[...]

Ben je niet bang dat ze omvallen en je MacBook beschadigen? :o
Zullen wel geplakt zijn... lijkt me... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiolos
  • Niet online
-elw00d schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:54:
[...]

Zullen wel geplakt zijn... lijkt me... :z
Nee, geplakt zijn ze niet...
Dat omvallen valt ook reuze mee, is me nog maar 1 keer gebeurd. Toen raakte ik met het scherm de blikjes aan. Het scherm is natuurlijk magnetisch (vanwege de sluiting) en dan blijven blikjes dus ook hangen...
Blikjes zijn ook leeg, dus zoveel schade kunnen ze niet aanrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:54
Afbeeldingslocatie: http://i14.photobucket.com/albums/a316/Rivanov/11042008695.jpg

Wat zie je:

- iMac 20" 2,4Ghz
- iPod touch 8GB
- Aluminium toetsenbord + wired Mighty Mouse
- Belkin Leather Folio
- HP Pavilion dv9255ea
- Epson Stylus D68
- Western Digital My Book Studio Edition 500GB

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Een polssteun voor een van de platste keyboards tot nu toe? :/
Ik neem aan dat het fijn is, maar zweven je handen nu niet echt ver boven je keys?

[ Voor 14% gewijzigd door Wootism op 11-04-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb m'n toetsenbord express een stukje van het kussen afliggen. Dus het werkt nu perfect. En er zitten wat groefjes in m'n bureau waardoor m'n Mighty Mouse alle kanten op flipte, dat is nu ook verholpen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:22
@Rivanov: je hebt uiteindelijk een (origineel) dock kunnen vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
rclahsen schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:07:
@Rivanov: je hebt uiteindelijk een (origineel) dock kunnen vinden? :)
Deze is niet origineel. Deze replica heb ik via eBay gekocht voor 12euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:23

nWn

In Geocentric Orbit

Bij deze mijn setup:

Afbeeldingslocatie: http://www.nwn-music.com/media/P1010053klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nwn-music.com/media/P1010055klein.jpg

Wat je zoal ziet:
- Macbook 2.1 Ghz 2Gb
- Behringer 1622FX-Pro Mixer
- KRK RP 5 Monitors (speakers)
- Tascam US 122L Geluidskaart
- Evolution MK-225C Midi Controller
- 19 inch LG monitor
- 250 Gb externe HD

De rest van de kamer is nogal een rommeltje, dus daar heb ik maar geen foto van gemaakt. Er staat verder nog een PC, een Yamaha keyboard, panfluit, microfoon etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-05 07:54
nWn Music schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:20:
Bij deze mijn setup:

[afbeelding]
[afbeelding]

Wat je zoal ziet:
- Macbook 2.1 Ghz 2Gb
- 19 inch LG monitor
- 250 Gb externe HD

De rest van de kamer is nogal een rommeltje, dus daar heb ik maar geen foto van gemaakt. Er staat verder nog een PC, een Yamaha keyboard, panfluit, microfoon etc.
cool! (behalve die behringer dan :p )
hoe bevalt die midi controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

Ik weet het, die Behringer is een beetje jammer, maar voor het weinige dat ik opneem is ie prima.

De midi controller is een oud dingetje, goedkoop tweedehands gekocht, maar hij doet het nog prima. Knopjes zijn handig, vooral omdat ik bijna altijd een virtueel orkest gebruik. Draaiknoppen voor expressie zijn dat fijner dan Midi data intekenen.
Binnenkort ga ik echter op kamers wonen, en dan wil ik graag een nieuwe (bijv. uit de Novation reeks, mooie dingen zijn dat :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258578

nWn Music schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:20:
Bij deze mijn setup:

[afbeelding]
[afbeelding]

Wat je zoal ziet:
- Macbook 2.1 Ghz 2Gb
- 19 inch LG monitor
- 250 Gb externe HD

Mooie setup hoor .
Kabeltje werkt blijkbaar :)
Nu nog leren fotos draaien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

Of jij leert je hoofd te draaien :),
Nee grapje, ik dacht er pas aan toen ik al op submit had geklikt, en nu heb ik even geen zin om het te veranderen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou dan zal ik mijn recente aanwinst ook even showen:

Afbeeldingslocatie: http://discusnature.com/MacBookAirSmall.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
Anoniem: 258578 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 19:03:
Nou dan zal ik mijn recente aanwinst ook even showen:

[afbeelding]
Vettt.... 8)
Bevalt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja zeker wel.

Hij is erg dun en erg licht, maar toch een volwaardige laptop.
Heeft een mooi helder scherm, en accuduur is goed.

Enig minpunt voor mij is de harde schijf,
die is wel echt langzaam (4200rpm, 80gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Je kan er altijd een SSD ingooien.
Waarschijnlijk is het een 1,8" maar die verkoop Dell nu al voor 250 euro voor een 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Bierkameel schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:55:
Je kan er altijd een SSD ingooien.
Waarschijnlijk is het een 1,8" maar die verkoop Dell nu al voor 250 euro voor een 32GB
Is de macbook air wel open te schroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens iFixit.com is dat juist heel goed te doen.

Maar voorlopig houd ik hem nog even zoals die is :)
Toch bedankt voor de tip.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 258578 op 12-04-2008 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanderkroon
  • Laatst online: 17:41
Hier mijn nieuwste aanwinst een MacBook 2.1 Penryn standaard uitgerust.

Afbeeldingslocatie: http://i297.photobucket.com/albums/mm239/macjk/IMG_3589_600x450shkl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i297.photobucket.com/albums/mm239/macjk/IMG_3582_600x450shkl.jpg

Op de foto zie je ook nog:

Een Samsung 205BW aangesloten met een apple mini dvi naar dvi kabeltje.
Apple remote
SE W810i met docking station
Een fles fanta voor de creativiteit

En de pc die je aan de linkerkant ziet staan wordt vervangen zodra de iMac's worden geupdate. Dan schuift ook gelijk het samsung scherm een plaatsje op en wordt de 14 inch in de kast weggedaan. (deze wordt momenteel gebruikt om tv te kijken)

--------------------
Zo me vriendin ook een Macbook aangesmeerd (zelfde model als ik heb)

Ik heb ze maar even tegenover elkaar gezet.

Afbeeldingslocatie: http://i297.photobucket.com/albums/mm239/macjk/IMG_3601_600x450shkl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i297.photobucket.com/albums/mm239/macjk/IMG_3607_600x450shkl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i297.photobucket.com/albums/mm239/macjk/IMG_3609_300x225shkl.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door jvanderkroon op 12-04-2008 21:36 ]

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258740

En de pc die je aan de linkerkant ziet staan wordt vervangen zodra de iMac's worden geupdate. Dan schuift ook gelijk het samsung scherm een plaatsje op en wordt de 14 inch in de kast weggedaan. (deze wordt momenteel gebruikt om tv te kijken)
Is hier al wat meer over bekend dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222889

Dit weekend mn bureau weer eens omgegooid.
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2049/2410909862_f719e56bfe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2057/2410079305_59eda94e30.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3033/2410906668_c8c84bf319.jpg?v=0

Wat je ziet:

MacBook (zie sig)
Benq T705
Seagate Free Agent 250gb
iPod Nano 2nd gen 4gb
Samsung U600

Wat je niet ziet:
iPod Shuffle 2nd gen
Nikon D70s (fotos mee gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

In navolging van een aantal hier heb ik ook mijn eigen ambilight gemaakt mbv Ikea's Dioder LED verlichting. Ziet er best aardig uit en het is erg rustig voor je ogen. Gelukkig blijft het wel altijd wit, ipv meekleuren met het beeld :)

Afbeeldingslocatie: http://212.238.216.189/Computer/PowermacG5mod/desk.jpg
Clickable.

Wat je ziet:
- Apple Macbook Pro 15.4" 1.83Ghz Coreduo (geen C2D).
- Mstand voor de MBP.
- Dat witte ding in mijn MBP is een Delkin CF card reader voor in het ExpressCard slot.
- 2x Apple alu toetsenbord, 1x wired en 1x BT.
- iPhone v1.1.3.
- 2x Logitech 620 muizen.
- Bamboo tablet.
- Setje Gravity 2.1 boxjes.
- Dell 2407WPF schermpje.
- Mijn Zonosmac hackintosh (geen echte Powermac G5 dus).

Wat je niet ziet:
- Apple TV 2.0.1.
- Apple Cube G4 webserver (host bovenstaande plaatjes).
- Canon EOS 40D met een 10-22mm lensje erop.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanderkroon
  • Laatst online: 17:41
Anoniem: 258740 schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:45:
[...]

Is hier al wat meer over bekend dan?
Nee maar verwacht op de wwdc (nog 55 dagen) wel een update. of iets in die richting.

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-07 21:35
Die update, is dat dan alleen intern zeg maar? Dus betere specs? Of gaat ook het design op de schop? Wil namelijk eerdaags een iMac aanschaffen....

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-07 22:19
Waar heb je die wallpaper vandaan? (dell scherm wallpaper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

thomasvdw schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:51:
Waar heb je die wallpaper vandaan? (dell scherm wallpaper)
Die wallpaper komt van skins.be.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189219

S2801 schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:47:
Die update, is dat dan alleen intern zeg maar? Dus betere specs? Of gaat ook het design op de schop? Wil namelijk eerdaags een iMac aanschaffen....
design zou ik niet op rekenen, deze is net nieuw. intern valt er echter wel het een en ander te updraden zoals dat gebruikelijk is bij apple: betere CPU, standaard meer ram en hdd en misschien de keuze uit een nieuwere videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:11
zonoskar schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:45:
In navolging van een aantal hier heb ik ook mijn eigen ambilight gemaakt mbv Ikea's Dioder LED verlichting. Ziet er best aardig uit en het is erg rustig voor je ogen. Gelukkig blijft het wel altijd wit, ipv meekleuren met het beeld :)
Wat is de gemiddelde levensduur van die dingen eigenlijk?

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:30
40 duizend uur

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146737

[afbeelding]
Clickable.

Wat je ziet:
- Mstand voor de MBP.
- Dat witte ding in mijn MBP is een Delkin CF card reader voor in het ExpressCard slot.
- iPhone v1.1.3.
- Bamboo tablet.

Wat je niet ziet:
- Apple TV 2.0.1.
Vraagje, hoe krijg je je dock zo? Dat is toch het dock zoals hij er uitziet als je je dock aan de rechter of linker kant plaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Nee, is het 2D dock van Leopard. Even googlen en je weet hoe je het in je terminal kan inschakelen. Ziet er zeker beter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
mijn setupje

Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/7046/dsc01846qd2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/6196/dsc01847mb1.jpg

en deze is wat ouder maar op de foto met versterker en mangpaneel etc

Afbeeldingslocatie: http://img167.imageshack.us/img167/3504/dscn1715tk1.jpg

wat je ziet:

hardware:

-macbook 2,2ghz, 4gb ram, 120gb, os x 10.5
-wd elements 500gb
-hp19" L1925
-sony ericsson z710i
-hp photosmart c1480
-apple mighty mouse en keyboard

sound:

-jbsystems mx4mk2
-yamaha versterker:A-420
-yamaha radio en cd-speler
-jb systemstsx-10
-2 x h-15

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
  • Laatst online: 27-02-2021
Mijn mini :9
Afbeeldingslocatie: http://i164.photobucket.com/albums/u7/RHochstenbach/me/IMG_0173-1.jpg

Het is een Intel Mac Mini (1.8 GHz) met aluminium toetsenbord, mighty mouse, deel van Logitech Z5500 speaker systeem, Samsung i600 en een hoop kabels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146737

osc4r schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:09:
Nee, is het 2D dock van Leopard. Even googlen en je weet hoe je het in je terminal kan inschakelen. Ziet er zeker beter uit :)
Tnx, erg makkelijk met terminal te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

RHochstenbach schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:34:
Mijn mini :9
[afbeelding]

Het is een Intel Mac Mini (1.8 GHz) met aluminium toetsenbord, mighty mouse, deel van Logitech Z5500 speaker systeem, Samsung i600 en een hoop kabels ;)
Hoe bevalt de Mini.. ik ben nog aan het twijfelen tussen een mini met 22" HP W2207 scherm, of een 24" iMac..

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephone
  • Laatst online: 25-07-2023
Calitomnication schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:44:
[...]

Hoe bevalt de Mini.. ik ben nog aan het twijfelen tussen een mini met 22" HP W2207 scherm, of een 24" iMac..
Ik zou zeker voor iMac gaan.
1. groter scherm
2. betere specificaties
3. minder kabels en een beter design
4. het is inderdaad duurder... maar daarvoor krijg je ook veel meer mac

 MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-07 12:00

Maartenvs

For Sale

En wat als hij alleen surft en office applicaties gebruikt? Van het verschil kun je al bijna een macbook halen. Ik geef je geen ongelijk op de eerste 3 punten, maar om nu gelijk het dubbele uit te gaan geven en nog geen kwart van de capaciteiten te gaan benutten is ook maar zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Maartenvs schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:51:
En wat als hij alleen surft en office applicaties gebruikt? Van het verschil kun je al bijna een macbook halen. Ik geef je geen ongelijk op de eerste 3 punten, maar om nu gelijk het dubbele uit te gaan geven en nog geen kwart van de capaciteiten te gaan benutten is ook maar zonde.
Een 20" iMac eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
  • Laatst online: 27-02-2021
Calitomnication schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:44:
[...]

Ik vind de mini best goed presteren met die specificaties. Maar deze gebruik ik als een 'instapmodel' om kennis te maken met een Mac. In andere gevallen zou ik de iMac of de Mac Pro aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Sephone schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:56:
[...]

Ik zou zeker voor iMac gaan.
1. groter scherm
2. betere specificaties
3. minder kabels en een beter design
4. het is inderdaad duurder... maar daarvoor krijg je ook veel meer mac
True, dit zijn ook mijn eisen. Daarnaast ben ik van plan om te gaan Photoshoppen en RAW bstanden van m'n camera te gaan gebruiken.
Ik ga zeker voor een iMac. Het zal dan wel een 24" worden. Mijn ogen zijn ook niet geweldig goed, dus een 20" is "te klein"..
Hoop dat de nieuwe iMac een widescreen zal zijn..

[ Voor 4% gewijzigd door Calitomnication op 16-04-2008 13:11 ]

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

De 20" heeft 99 pixels per inch, de 24" heeft 94 pixels per inch. Dat verschil is te verwaarlozen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:34
Calitomnication schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:10:
[...]

True, dit zijn ook mijn eisen. Daarnaast ben ik van plan om te gaan Photoshoppen en RAW bstanden van m'n camera te gaan gebruiken.
Ik ga zeker voor een iMac. Het zal dan wel een 24" worden. Mijn ogen zijn ook niet geweldig goed, dus een 20" is "te klein"..
Hoop dat de nieuwe iMac een widescreen zal zijn..
De iMac is al járen widescreen :) (al sinds de G4 iMac)
Volgens mij was Apple met de G4 iMac zelfs een van de eerste die breedbeeld-schermen bij hun computers leverden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-06 18:22

Mud.Starrr

I shoot people for money

Zie hierboven.
Het is alleen zo dat de rand eromheen er voor zorgt dat hij op het eerste gezicht geen widescreen lijkt.
Maar hij is het wel.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_cw
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-01-2022

[afbeelding]
Clickable.

Wat je ziet:
- Mstand voor de MBP.
- iPhone v1.1.3.
- Bamboo tablet.

Wat je niet ziet:
- Apple TV 2.0.1.
Zou je de achterkant van je beeldscherm kunnen laten zien? Ben benieuwd hoe je de Ikea lampjes hebt geplaatst

http://www.flickr.com/photos/sanderd777/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-07 20:40
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vrsRQyqt0PaPW2rnHE9S9slr/full.jpg

- iMac 24" (2,4Ghz, 4GB RAM)
- MacBook Pro (2,16Ghz, 4GB RAM)
- Time Capsule (500GB)
- iPhone 8GB
- SanDisk Cardreader

Ben hard toe aan een nieuwe bureau en misschien ga ik mijn iMac binnenkort vervangen door een Mac Pro :D

[ Voor 8% gewijzigd door Armo op 17-04-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Superhuuper schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:27:
[...]

De iMac is al járen widescreen :) (al sinds de G4 iMac)
Volgens mij was Apple met de G4 iMac zelfs een van de eerste die breedbeeld-schermen bij hun computers leverden.
Sorry voor het vloeken.. En met "slechte" ogen bedoel ik dan ook echt slechte ogen. Dus het aantal pixels per inch is voor mij niet zo interessant, heb is meer een groot scherm met een redelijk lage resolutie zodat ook ik prettig kan werken. Dáárom is de 24" voor mij een leuk beestje.
Ik heb door de jaren heen al vaak bij een Macbook gestaan. Alleen een scherm van 13"' is voor mij gewoon te klein....
Ik houd de updates van Apple evt in de gaten en dan ga ik voor de 24"..

@ hierboven.. Dat is een erg strakke setup.. ziet er zéér netjes uit..

[ Voor 4% gewijzigd door Calitomnication op 17-04-2008 11:31 ]

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-06 18:22

Mud.Starrr

I shoot people for money

Calitomnication schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:30:
[...]

Sorry voor het vloeken.. En met "slechte" ogen bedoel ik dan ook echt slechte ogen. Dus het aantal pixels per inch is voor mij niet zo interessant, heb is meer een groot scherm met een redelijk lage resolutie zodat ook ik prettig kan werken. Dáárom is de 24" voor mij een leuk beestje.
Ik heb door de jaren heen al vaak bij een Macbook gestaan. Alleen een scherm van 13"' is voor mij gewoon te klein....
Ik houd de updates van Apple evt in de gaten en dan ga ik voor de 24"..

@ hierboven.. Dat is een erg strakke setup.. ziet er zéér netjes uit..
Aan de pixels per inch kun je zien hoe groot de letters zullen worden als je de natieve resolutie aanhoud.
De 20 en de 24 inch zullen dus hetzelfde blijven.
Of kies je voor een lagere resolutie dan waar het scherm voor bedoeld is, en is het niet belangrijk dat het beeld dan onscherp (lees: lelijk) wordt?

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Mud.Starrr schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:27:
[...]

Aan de pixels per inch kun je zien hoe groot de letters zullen worden als je de natieve resolutie aanhoud.
De 20 en de 24 inch zullen dus hetzelfde blijven.
Of kies je voor een lagere resolutie dan waar het scherm voor bedoeld is, en is het niet belangrijk dat het beeld dan onscherp (lees: lelijk) wordt?
Het zal het 2e worden denk ik... Lees. ik werk nu op een 22"widescreen met een resolutie van 1152 x 720. Noem het lelijk, noem het zonde van het scherm.. Ik noem het prettig voor m'n ogen.
Soms zet ik de resolutie "hoger" en probeer er aan te wennen.. Zo kan ik langzaam naar een hogere resolutie werken.. De aangeraden resolutie van die scherm 1600 x 1050 is voor mij helaas niet haalbaar. De grote van het scherm is dus puur, grotere letters, prettig leesbaar. Dat het dan minder mooi zal zijn neem ik op de koop toe.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:39
Calitomnication schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:45:
[...]

Het zal het 2e worden denk ik... Lees. ik werk nu op een 22"widescreen met een resolutie van 1152 x 720. Noem het lelijk, noem het zonde van het scherm.. Ik noem het prettig voor m'n ogen.
Soms zet ik de resolutie "hoger" en probeer er aan te wennen.. Zo kan ik langzaam naar een hogere resolutie werken.. De aangeraden resolutie van die scherm 1600 x 1050 is voor mij helaas niet haalbaar. De grote van het scherm is dus puur, grotere letters, prettig leesbaar. Dat het dan minder mooi zal zijn neem ik op de koop toe.
Is het geen optie om simpelweg je DPI te verhogen?
Op die manier krijg je grote, maar wel strakke, letters! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

sander_cw schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:09:
Zou je de achterkant van je beeldscherm kunnen laten zien? Ben benieuwd hoe je de Ikea lampjes hebt geplaatst
Afbeeldingslocatie: http://212.238.216.189/Computer/PowermacG5mod/IMG_9841.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.238.216.189/Computer/PowermacG5mod/IMG_9844.jpg

Zoiets? Gewoon met de meegeleverde plakstrips op de monitor geplakt. Ik ga het ook op de Plasma in de kamer doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
zonoskar schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:10:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zoiets? Gewoon met de meegeleverde plakstrips op de monitor geplakt. Ik ga het ook op de Plasma in de kamer doen :)
Meegeleverd bij je scherm bedoel je? Of waar koop je die dingen? :)

Is het echt rustgevender of zeg je dat nu alleen maar omdat het anders een verspilde investering was? :+ (ik promoot nog altijd Windows ME omdat ik er ooit 100 gulden aan kwijt ben geweest. ;))

/edit: sorry, IKEA, ik kan niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
zonoskar schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:10:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zijn ze er trouwens ook in warmere kleuren, of alleen in dat felle wit?

Edit: Ik zie ze staan op de Ikea site en er staat het volgende bij:

"Je kan wisselen tussen 7 verschillende kleuren of 1 per keer kiezen."

Maar welke kleuren zijn dat dan precies?

Edit 2: Oja, ik zie het al, die witte kosten 30 euro en de meerkleurige kosten 50 euro. Ik ga wel eens kijken of de kleur me bevalt. :)

[ Voor 25% gewijzigd door -elw00d op 17-04-2008 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Die Dioder dingen kosten 30 euro. Ik vind het rustgevender, niet omdat het 30 euro gekost heeft, maar omdat ik dat echt vind :)

/edit: Volgens mij alleen in wit en in een variant die 7 kleuren kan weergeven (rood/blauw/groen/etc.) maar die is dan weer 50 euro.

[ Voor 34% gewijzigd door zonoskar op 17-04-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
zonoskar schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:54:
Die Dioder dingen kosten 30 euro. Ik vind het rustgevender, niet omdat het 30 euro gekost heeft, maar omdat ik dat echt vind :)

/edit: Volgens mij alleen in wit en in een variant die 7 kleuren kan weergeven (rood/blauw/groen/etc.) maar die is dan weer 50 euro.
Ja precies, ik wil eigenlijk warm geel licht, maar ik ga wel eens een kijkje nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 05-07 21:15

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Calitomnication schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:45:
[...]

Scheelt dat je bij een Mac idd de DPI omhoog kunt schroeven en dat er goeie functies in zitten voor slechter zienden. Je kunt gemakkelijk op hoge resolutie werken maar toch grotere letters en duidelijke iconen hebben in OSX. Werkt geweldig, 10000x beter als de functie bij Windows.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

-elw00d schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:00:
Ja precies, ik wil eigenlijk warm geel licht, maar ik ga wel eens een kijkje nemen. :)
Kleurfiltertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205470

Is bij die Dioder lampjes niet eens nodig. Volgens mij zit er geel bij, in die met verschillende kleuren we te verstaan.
Ik heb ze zelf ook, alleen dan die "rondjes"
Afbeeldingslocatie: http://www.eriktiekstra.nl/dir/got/setup200803_2_small.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 205470 op 18-04-2008 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

zwahiel schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:24:
[...]

Scheelt dat je bij een Mac idd de DPI omhoog kunt schroeven en dat er goeie functies in zitten voor slechter zienden. Je kunt gemakkelijk op hoge resolutie werken maar toch grotere letters en duidelijke iconen hebben in OSX. Werkt geweldig, 10000x beter als de functie bij Windows.
Ik heb in the States al eens op zo'n iMac gewerkt en moet zeggen dat ik inderdaad weinig moeite had met de standaard resolutie.
Die lampjes aan de achterkant van het scherm ga ik zeker in gedachten houden. Nog even mijn eigen Windows bak afmatten en dan langzaam maar eens voor een iMac gaan shoppen...

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250518

Anoniem: 205470 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:07:
[...]

Is bij die Dioder lampjes niet eens nodig. Volgens mij zit er geel bij, in die met verschillende kleuren we te verstaan.
Ik heb ze zelf ook, alleen dan die "rondjes"
[afbeelding]
Heb je een foto van de achterkant? (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257404

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/2zs5l5h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/9pstv4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/255s8cw.jpg

Wat valt er te zien:

Macbook 2.4 ghz Penryn, 2gb ram, 160 gig 5400rpm,.. :9
Logitech V470 Buetooth Laser Mouse
iPhone 8GB
Zen Vision M 30GB
Apple-oortjes
Texas Instruments TI-84 Plus
Camera Olympus Lenskapje
USB Stickje 2GB
Lelijke Oude Bruine tafel en Lelijke rode lamp :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Laatst online: 04-07 22:32

iMars

Full time prutser

Anoniem: 257404 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 21:25:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat valt er te zien:

Macbook 2.4 ghz Penryn, 2gb ram, 160 gig 5400rpm,.. :9
Logitech V470 Buetooth Laser Mouse
iPhone 8GB
Zen Vision M 30GB
Apple-oortjes
Texas Instruments TI-84 Plus
Camera Olympus Lenskapje
USB Stickje 2GB
Lelijke Oude Bruine tafel en Lelijke rode lamp :X
Vind het wel wat hebben zo'n oude houten tafel. Zet er een mooie lamp op en je bent klaar :P

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
webmail schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 22:32:
[...]

Vind het wel wat hebben zo'n oude houten tafel. Zet er een mooie lamp op en je bent klaar :P
ik vind die lamp ook wel tof. :)

Toch een beetje dat hele oude en fancy nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-06 16:21

rGz

De tafel creeërt ergens wat sfeer vindt ik. Nu die lamp nog even weg :9

Ik gok trouwens op een huis op leeftijd, als je een beetje naar de verwarming kijkt, althans, dat is wat ik ervan opmaak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rGz schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:36:
De tafel creeërt ergens wat sfeer vindt ik. Nu die lamp nog even weg :9

Ik gok trouwens op een huis op leeftijd, als je een beetje naar de verwarming kijkt, althans, dat is wat ik ervan opmaak :D
Inderdaad is een oud herenhuis in Arendonk :). Het is wel een gezellige woonst moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
Afbeeldingslocatie: http://www.diotav.nl/downloads/OMT/Desk1-04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.diotav.nl/downloads/OMT/Desk2-04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.diotav.nl/downloads/OMT/Desk3-04.jpg

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-06 16:21

rGz

Nette workplace!

offtopic: volgens mij is dat witte ding wat onder je Living Colors afstandsbediening ligt een houdertje voor de lamp zelf, anders zou je de onderkant van de kunststoffen bol toch kunnen beschadigen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
rGz schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:03:
Nette workplace!

offtopic: volgens mij is dat witte ding wat onder je Living Colors afstandsbediening ligt een houdertje voor de lamp zelf, anders zou je de onderkant van de kunststoffen bol toch kunnen beschadigen? :)
Kreeg de suggestie ook al op OMT .. krijg je als je de handleiding nooit leest! :o

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:27
en die burostoel. ik zit daar ook op , in mjin werk dan.
het je die stoel prive aangeschaft, of mocht je die houden van je baas.
het zijn heerlijke stoelen om in te zitten, erg duur net zoals alle andere professionele buro stoelen.
ik wil dus een goede burostoel thuis maar die dingen zijn schreeuwend duur.
die wij hebben is al 300 euro geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Geweldig scherm Diotav .. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door carfreak02 op 21-04-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prachtige setup :9~ , wat soort dock is dat van je iPhone?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van max. 600 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.