Nokia N82 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste
Acties:
  • 224.400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat ik mis is een simpele stopwatch op de N82. Kan iemand mij aan een tooltje helpen? Excuses als deze al ergens in dit topic is gepost. Dan heb ik erover heen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:50

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
insan1ty schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:13:
Ik heb een probleem met mijn Parrot CK3100 carkit. Ten eerste gaat het geluid van de radio uit als er een melding op het scherm verschijnt (bijvoorbeeld "Bericht afgeleverd bij $naam" waar geen geluid bij zit). Ten tweede kan ik mijn telefoonlijst niet benaderen vanaf de carkit. Externe SIM modus aan of uit maakt niet uit. Telefoonlijst blijft gewoon grijs, er wordt ook niet gevraagd of de carkit de telefoonnummers mag kopiëren uit de telefoon zoals bij mijn 6233. Hoe kan dat?
Voor de N en E serie moet je een progje downloaden van de nokia site, hiermee kan je je telefoonboek synchroniseren, je netwerk en bateterij kan je niet zien daar is geen oplossing voor
http://europe.nokia.com/nokia/0,6771,42796,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59

robertwebbe

Robert Webbe

never mind

[ Voor 100% gewijzigd door robertwebbe op 24-04-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1 dode pixel :'(
Zal ik hem terug sturen? Ben ik hem volgens de man in de vodafone winkel wel ongeveer 3 weken kwijt...
Iemand nog meer een dode pixel gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:02:
Ik heb 1 dode pixel :'(
Zal ik hem terug sturen? Ben ik hem volgens de man in de vodafone winkel wel ongeveer 3 weken kwijt...
Iemand nog meer een dode pixel gespot?
Ik heb er nog geen 1 gespot maar
is er een proggie net zoals DPT ( Dead pixel tester )
Voor een phone dan ;)

Afbeeldingslocatie: http://software-today.com/images/Dead_Pixel_Tester.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 24-04-2008 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zou niet met een dode pixel kunnen leven op zo'n schermpje, dus ik zou hem wel terugsturen. Dan maar even met m'n oude phone bellen (of voor 25 euro de F3 van Motorola kopen ;) *). Maar dat zijn die drie weken wel waard.

* Actually, die heb ik echt als backup gekocht. Je kunt er niets mee (behalve bellen en als het echt niet anders kan ook smsen), maar het is zeer sterk telefoontje

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

visie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:56:
[...]

Voor de N en E serie moet je een progje downloaden van de nokia site, hiermee kan je je telefoonboek synchroniseren, je netwerk en bateterij kan je niet zien daar is geen oplossing voor
http://europe.nokia.com/nokia/0,6771,42796,00.html
Dat tooltje werkt wel maar zal bij iedere verbinding met je carkit het gehele adresboek gaan synchroniseren. Dit duurt enorm lang en is hierdoor ook niet bruikbaar aangezien je het adresboek niet kan gebruiken tijdens het synchroniseren. Beter is dus af en toe te synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Kan iemand me helpen met Nokia Maps 2.0?

Blijkbaar is mijn trial-periode van de spraakbegeleiding afgelopen, ik zou dus graag wat extra tijd kopen. Ik krijg hiertoe echter niet de kans...

Ik zorg dat ik een GPS-fix heb, ik kies een adres en vraag hier naar rijden/lopen. Vervolgens krijg ik de vraag de updates voor koop-opties enzo te downloaden, ik druk accepteren, ik krijg een melding dat alles is bijgewerkt en dan kom ik gewoon weer op de kaart terecht, zonder het scherm waarin ik mijn keuze van betaling kan doen eerst te zien, en er is dan ook geen stem die me zegt wat ik moet doen. Wat doe ik fout? Ik heb de keuze wel 1 keer gekregen maar deze toen geanulleerd omdat er niet genoeg belwaarde op mijn prepaid kaart meer stond, maar nu krijg ik die lijst met betaalkeuzes niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Tunboy schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 02:57:

Blijkbaar is mijn trial-periode van de spraakbegeleiding afgelopen, ik zou dus graag wat extra tijd kopen. Ik krijg hiertoe echter niet de kans...

Ik zorg dat ik een GPS-fix heb, ik kies een adres en vraag hier naar rijden/lopen. Vervolgens krijg ik de vraag de updates voor koop-opties enzo te downloaden, ik druk accepteren, ik krijg een melding dat alles is bijgewerkt en dan kom ik gewoon weer op de kaart terecht, zonder het scherm waarin ik mijn keuze van betaling kan doen eerst te zien, en er is dan ook geen stem die me zegt wat ik moet doen. Wat doe ik fout? Ik heb de keuze wel 1 keer gekregen maar deze toen geanulleerd omdat er niet genoeg belwaarde op mijn prepaid kaart meer stond, maar nu krijg ik die lijst met betaalkeuzes niet meer.
Bij precies hetzelfde geval. Als ik andere kaarten selecteer dan krijg ik wel een betalingskeuze te zien. Heb net mail naar Nokia gestuurd. Hoop dat ze hier antwoord op hebben. Het frustrerende is dat een kameraad van mij dezelfde beta heeft gedownload en tot nu toe onbeperkt gebruik kan maken van de nagivatieoptie. Iemand een idee?

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Welk programma is het beste voor uitlezen van de GPS cordinaten die zijn gekoppeld aan de foto's (geotagging)? Ik had al wat zitten Googlen, maar ik kom steeds op de site Flickr etc. uit. Mijn voorkeur gaat liever uit dat ik de foto's gewoon op de computer heb, dan dat ik ze allemaal op het internet heb staan.

edit: Al gevonden! Met Picasa en Google Earth. :)

[ Voor 7% gewijzigd door nlboy op 25-04-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
stp_4 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:49:
[...]

Bij precies hetzelfde geval. Als ik andere kaarten selecteer dan krijg ik wel een betalingskeuze te zien. Heb net mail naar Nokia gestuurd. Hoop dat ze hier antwoord op hebben. Het frustrerende is dat een kameraad van mij dezelfde beta heeft gedownload en tot nu toe onbeperkt gebruik kan maken van de nagivatieoptie. Iemand een idee?
Heb ook het zelfde probleem !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg sinds kort na het afsluiten van een website de boodschap: ! Systeemfout.

Ik moet de N82 dan opnieuw opstarten door de aan/uitknop een behoorlijk aantal seconden ingedrukt te houden.
Na het invoeren van de pincode start de telefoon op met het standby scherm dat dan meteen weer verdwijnt en opnieuw na een paar seconden weer in beeld komt.
Ik zoek mijn eigen wlan op en leg een verbinding met internet aan. Gaat allemaal prima en dan sluit ik internet af en opnieuw de gehate boodschap: ! Systeemfout. Aan/uitzetten enz

Iemand een idee wat dit kan zijn? Heb de laatste firmware gedownload.

Het valt me op dat ik wanneer ik niet mijn eigen Wlan gebruik maar Vodafone GPRS (mijn provider) dit tot nu toe niet optreedt. (Wlan-scan is dan uit).

Wanneer ik in een hotel in duitsland met de N82 wil internetten vindt hij feilloos de wlan van het hotel en wanneer ik internet op wil gaan krijg ik de boodschap: Web: geen reactie van gateway

Wellicht een hoop tegenstrijdige info maar misschien is er iemand die kan zeggen waar het aan zou kunnen liggen.

Heb ergens het gevoel dat het fout gaat wanneer wlan-scan aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:50
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:03:
Na het invoeren van de pincode start de telefoon op met het standby scherm dat dan meteen weer verdwijnt en opnieuw na een paar seconden weer in beeld komt.
Dit is bij mij standaard. Bij anderen ook?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatman
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
nlboy schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:16:
Welk programma is het beste voor uitlezen van de GPS cordinaten die zijn gekoppeld aan de foto's (geotagging)? Ik had al wat zitten Googlen, maar ik kom steeds op de site Flickr etc. uit. Mijn voorkeur gaat liever uit dat ik de foto's gewoon op de computer heb, dan dat ik ze allemaal op het internet heb staan.

IrfanView met plugins i.c.m. Google Earth kan dat ook en is gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nlboy schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:16:

En wat gebruiken Mac-users hier? Ik werk met: PhotoGPSEditor (donationware): http://www.mmisoftware.co.uk/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In contacten kan je een verjaardag aangeven.. (datum)

Is er ook een mogelijkheid dat hij je hier op attendeert, wanener iemand jarig is? Kan dat evt. in de agenda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mail gebruik ik de gmail application en mail ontvangen gaat daarop perfect, echter als ik mail wil sturen krijg een ik een 404 foutmelding. Iemand die dit ook heeft gehad en weet hoe ik t op kan lossen? Kheb overigens een abbo bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:32:
Voor mail gebruik ik de gmail application en mail ontvangen gaat daarop perfect, echter als ik mail wil sturen krijg een ik een 404 foutmelding. Iemand die dit ook heeft gehad en weet hoe ik t op kan lossen? Kheb overigens een abbo bij Hi.
HTTP error 404 is dat ie de pagina niet kan vinden. Lijkt mij zeer vreemd. Heb je op dat moment nog wel verbinding en doe je het via UMTS of WLAN?

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
dafz0r schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:13:
zijn er hier nog mensen die GooSync gebruiken om google calendar te syncen met je n82? Ik gebruik dit sinds dag 1 maar er is wel één vervelend ding. De gratis versie ondersteund maar syncen van 30 dagen in de toekomst... terwijl de betalende versie 365 dagen doet.
Nu wil ik de betalende versie niet omdat alle andere features daarop mij wat overbodig zijn, dus nu is de vraag, is er nog een ander n82 compatibel progje dat je google calendar sync met recurring events en meedere maanden op voorhand?
Ik doe het zelf met het gratis programma van google. Laat ik eerst met outlook syncen, en outlook synced het weer terug naar mn telefoon via pc suite.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Ik wilde iets onzinnig zeggen. Mogelijk dat deze post verwijdert kan worden...

[ Voor 86% gewijzigd door F-O-C-U-Z op 26-04-2008 00:10 ]

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
kleine vraag.

ik weet niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb maar ik ben het icoontje en het programma lifeblog kwijt op mijn pc.

ik kan via nokia.nl niets meer weervinden waar ik het kan downloaden.

iemand enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, als ik het geheugen kaartje eruit doe ben ik dan ook de nokia maps kwijt. Ik wil er eigenlijk een 8 gb kaartje inzetten.

Hij blijf soms ook hangen moet ik hem uitzetten. Heb firmware 11.0.117 op
en volgens mij is er al een ieuwe uit. Als ik update probeer via de pc met het nokia programma blijft hij ook hangen (programma dan)

Lees ik dat goed dat de navigatie maar 3 maanden werkt, ik dacht alleen de spraak was 3 maanden proef.

Danny

Pas eigennaar van een N82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:55:
Misschien een domme vraag, als ik het geheugen kaartje eruit doe ben ik dan ook de nokia maps kwijt. Ik wil er eigenlijk een 8 gb kaartje inzetten.
De applicatie staat op je telefoon, de mappen staan op je geheugenkaartje, maar die zou je simpelweg kunnen kopieren naar je nieuwe kaartje of even downloaden met het map download programmaatje van nokia zelf. (ben even vergeten hoe het heet, misschien kan iemand anders dat even verhelderen. :P )
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:55:
Hij blijf soms ook hangen moet ik hem uitzetten. Heb firmware 11.0.117 op
en volgens mij is er al een ieuwe uit. Als ik update probeer via de pc met het nokia programma blijft hij ook hangen (programma dan)
Er is inderdaad een nieuwe firmware versie, probeer niet je firmware te upgraden via vista als je niet helemaal zeker van je zaak bent. Je kunt het beste via Windows XP de firmware gaan upgraden dan heb je voor 99% de garantie dat het goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
firefighter2 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:03:
kleine vraag.

ik weet niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb maar ik ben het icoontje en het programma lifeblog kwijt op mijn pc.

ik kan via nokia.nl niets meer weervinden waar ik het kan downloaden.

iemand enig idee???
normaals gesproken zit dat bij je PC-Suite. Misschien kan je het icoon hier nog vinden.
Anders kan je de PC-Suite altijd opnieuw installeren.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Laatst online: 17-09-2020
F-O-C-U-Z schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:28:
[...]

normaals gesproken zit dat bij je PC-Suite. Misschien kan je het icoon hier nog vinden.
Anders kan je de PC-Suite altijd opnieuw installeren.
ja dat werkt dus ook niet.
had ik nl al geprobeert.
icoontje is weg en komt niet weer.

ook via de nokia site zoeken op lifeblog levert niets op.

gr marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gisteren zat ik te navigeren in de auto met de n82. Gisteren was het natuurlijk lekker weer. Ik reed in een zwarte auto met de N82 in de volle zon. Na een tijdje deed m'n N82 een beetje raar. De navigatie applicatie liep 'vast', terwijl de spraak gewoon door ging. Ik wilde toen de navigatie applicatie afsluiten dmv taskmanager, maar toen liep die ook snel vast. Daarna was het gewoon een verloren zaak en moest ik de batterij eruit trekken. Het viel me op dat de n82 ontzettend warm was. Nu weet ik niet of het door de zon komt, gps of iets anders waardoor de N82 vastliep. Dit is bij mij de eerste keer dat het is gebeurd. iemand anders hier ook deze rare voorval meegemaakt? Een echte probleem is het nog niet.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
firefighter2 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:24:
[...]

ja dat werkt dus ook niet.
had ik nl al geprobeert.
icoontje is weg en komt niet weer.

ook via de nokia site zoeken op lifeblog levert niets op.

gr marc
Vond net dit op het internet: http://www.thugworld.nl/archives/105
Denk dat dit de reden is dat je het niet kon vinden.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Bassjuh

Alvast bedankt voor je reactie. Weet jij misschien waar die staan dan die kaarten en hoe doe ik dat met die firmware.
Ben ik dan alles kwijt of niet.

Danny
bassjuh schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:00:
[...]

De applicatie staat op je telefoon, de mappen staan op je geheugenkaartje, maar die zou je simpelweg kunnen kopieren naar je nieuwe kaartje of even downloaden met het map download programmaatje van nokia zelf. (ben even vergeten hoe het heet, misschien kan iemand anders dat even verhelderen. :P )

[...]

Er is inderdaad een nieuwe firmware versie, probeer niet je firmware te upgraden via vista als je niet helemaal zeker van je zaak bent. Je kunt het beste via Windows XP de firmware gaan upgraden dan heb je voor 99% de garantie dat het goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:03:
Krijg sinds kort na het afsluiten van een website de boodschap: ! Systeemfout.

Ik moet de N82 dan opnieuw opstarten door de aan/uitknop een behoorlijk aantal seconden ingedrukt te houden.
Ik zoek mijn eigen wlan op en leg een verbinding met internet aan. Gaat allemaal prima en dan sluit ik internet af en opnieuw de gehate boodschap: ! Systeemfout. Aan/uitzetten enz

Iemand een idee wat dit kan zijn? Heb de laatste firmware gedownload.

Het valt me op dat ik wanneer ik niet mijn eigen Wlan gebruik maar Vodafone GPRS (mijn provider) dit tot nu toe niet optreedt. (Wlan-scan is dan uit).

Wanneer ik in een hotel in duitsland met de N82 wil internetten vindt hij feilloos de wlan van het hotel en wanneer ik internet op wil gaan krijg ik de boodschap: Web: geen reactie van gateway

Wellicht een hoop tegenstrijdige info maar misschien is er iemand die kan zeggen waar het aan zou kunnen liggen.

Heb ergens het gevoel dat het fout gaat wanneer wlan-scan aanstaat.
Dat het beginscherm na het opstarten even verdwijnt, om daarna weer terug te komen heeft te maken met programma's die op de achtergrond starten en even de focus nemen. Niet erg, als het scherm maar weer terugkomt.

"Geen reactie van Gateway" lijkt me een typisch geval van "Eerst betalen dan Internet". Ik ken niet zoveel hotels die internet volledig gratis aanbieden. In dit geval mag je wel hun WiFi netwerk op, alleen heb je geen toegang naar buiten. Je telefoon krijgt dus geen contact met het WWW.

Het crashen van je telefoon na interet: ik weet zo niet wat het is, behalve dat ik hier ook een tijdje last van heb gehad. Ik heb toen handmatig al mijn toegangspunten (behalve wlan) verwijderd. Telefoon opnieuw opgestart en ze opnieuw toegevoegd. Daarna geen last meer van gehad.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online

Ik zorg dat ik een GPS-fix heb, ik kies een adres en vraag hier naar rijden/lopen. Vervolgens krijg ik de vraag de updates voor koop-opties enzo te downloaden, ik druk accepteren, ik krijg een melding dat alles is bijgewerkt en dan kom ik gewoon weer op de kaart terecht, zonder het scherm waarin ik mijn keuze van betaling kan doen eerst te zien, en er is dan ook geen stem die me zegt wat ik moet doen. Wat doe ik fout? Ik heb de keuze wel 1 keer gekregen maar deze toen geanulleerd omdat er niet genoeg belwaarde op mijn prepaid kaart meer stond, maar nu krijg ik die lijst met betaalkeuzes niet meer
stp_4 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 08:49:
[...]

Is hier al een oplossing voor gevonden ?
Heb nog steeds het zelfde probleem........

[ Voor 47% gewijzigd door Albert020 op 27-04-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 02:11:
Hoi Bassjuh

Alvast bedankt voor je reactie. Weet jij misschien waar die staan dan die kaarten en hoe doe ik dat met die firmware.
Ben ik dan alles kwijt of niet.

Danny
[...]
Als je de firmware upgrade blijft in principe alles staan maar ik zou wel een backup maken via pc suite mocht het toch stiekem mis gaan. Mijn eigen ervaring is wel dat na een update een master reset wel verstandig is ( = opnieuw instellen = alles weg )

Ik zou zo niet durven zeggen waar die maps opgeslagen worden, sorry. Waarschijnlijk vind je dat wel op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommieralfie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
heb een n82 zonder internet abbonement sinds een maand of twee.nu krijg ik de maandelijkse rekening en daar zit 14 euro extra kosten bij voor data,ik internet afentoe op een draadloos verbinding dacht dat dat gratis was.of moet je dat ergens instellen ?
BVB DANK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
tommieralfie schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:07:
heb een n82 zonder internet abbonement sinds een maand of twee.nu krijg ik de maandelijkse rekening en daar zit 14 euro extra kosten bij voor data,ik internet afentoe op een draadloos verbinding dacht dat dat gratis was.of moet je dat ergens instellen ?
BVB DANK
Heb je assisted GPS aan staan? die vraagt ook de satelliet posities op via inet. Zit bij mij rond de 2 euro maandelijks, maar ik weet niet hoeveel gebruik je daar van maakt. Als er 4 witte kleine blokjes rechts bovenin komen te staan als je aan het internetten bent maak je gebruik van wifi, anders zit je op gewoon internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
tommieralfie schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:07:
BVB DANK
Als je WiFi Gebruikt moet je de tel op Offline mode zetten, zo gebruik je geen date
en worden er geen kosten in rekening gebracht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal. Ik zit met een groot probleem, ik heb nu sinds vrijdag jl. De Nokia N82, en vind/vond het een top en pracht toestel tot voor 1 uur geleden, ik wilde de firmware update versie 20XXXX instaleren, hij is vastgelopen en als ik hem nu aanzet blijft het scherm zwart, de lichtjes branden wel net als de backlight van het scherm, maar start niet verder op, als ik de battery eruit haal en op nieuw ostart doet ie verder niks als hier boven beschreven. help , is dit op te lossen???

alsvast bedankt voor de antwoorden

ik heb zelf al van alles geprobeerd maar zonder baad, wie o wie weet wat ik er aan kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:30:
Hallo allemaal. Ik zit met een groot probleem, ik heb nu sinds vrijdag jl. De Nokia N82, en vind/vond het een top en pracht toestel tot voor 1 uur geleden, ik wilde de firmware update versie 20XXXX instaleren, hij is vastgelopen en als ik hem nu aanzet blijft het scherm zwart, de lichtjes branden wel net als de backlight van het scherm, maar start niet verder op, als ik de battery eruit haal en op nieuw ostart doet ie verder niks als hier boven beschreven. help , is dit op te lossen???

ik heb zelf al van alles geprobeerd maar zonder baad, wie o wie weet wat ik er aan kan doen
Dus onder het updaten is hij vastgelopen..., Dan zou je ben ik bang hem,
morgen toch terug moten brengen naar de winkel, of weet iemand een andere oplossing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
Albert020 schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:17:
[...]

Als je WiFi Gebruikt moet je de tel op Offline mode zetten, zo gebruik je geen date
en worden er geen kosten in rekening gebracht :o
Als je wifi gebruikt maak je geen kosten en als je GPRS/UMTS/HSDPA gebruikt wel. Er is geen enkele reden om je toestel in off-line modus te zetten. Ik heb zelf ook nog geen data abonnement en ik vind het makkelijkste om je toestel alleen op GSM te zetten en je toegangspunten te verwijderen. Hierdoor heb je nergens last van en wordt er geen extra data gerekend aan het einde van de maand. Zal raar zijn wanneer je met wifi op internet zit dat je per telefoon onbereikbaar zal zijn.

Heb je niet stiekem een applicatie geinstalleerd die op een verkeerd toegangspunt geconfigureerd staat en automatisch opstart na het inschakelen van je apparaat?

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:30:

Nog een keer proberen of je hem via de computer kan benaderen met het software update programma, zoja, dan opnieuw flashen en anders naar een Nokia Service Point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
F-O-C-U-Z schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:18:
[...]

Als je wifi gebruikt maak je geen kosten en als je GPRS/UMTS/HSDPA gebruikt wel. Er is geen enkele reden om je toestel in off-line modus te zetten. Ik heb zelf ook nog geen data abonnement en ik vind het makkelijkste om je toestel alleen op GSM te zetten en je toegangspunten te verwijderen. Hierdoor heb je nergens last van en wordt er geen extra data gerekend aan het einde van de maand. Zal raar zijn wanneer je met wifi op internet zit dat je per telefoon onbereikbaar zal zijn.

Heb je niet stiekem een applicatie geinstalleerd die op een verkeerd toegangspunt geconfigureerd staat en automatisch opstart na het inschakelen van je apparaat?
Dat klopt niet, als je de tel niet op Offline mode zet maakt je zodra hij de WiFi verbinding
heeft gebruik van het GPRS netwerk van de provider, hiervoor worden kosten in rekening gebracht
als je geen abn hebt, ik heb het zelf ook meegemaakt, heb nu een abn van 9,50 euro ( Zorgeloos Internet ) van Vodafone en krijg nu dus geen hogere kosten dan alleen mijn abonnement....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Albert020 schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:27:
[...]

Dat klopt niet, als je de tel niet op Offline mode zet maakt je zodra hij de WiFi verbinding
heeft gebruik van het GPRS netwerk van de provider, [...]
Maak je hier nou een typefout? Als je Wifi hebt gebruikt, maakt hij niet automatisch ook gebruik van GPRS, hoor. Ook als je geen Wifi in de buurt hebt, zal hij niet automatisch GPRS/UMTS/HSDPA gebruiken. Dan krijg je een lijstje met beschikbare verbindingen.
Tenzij je de applicatie hebt geconfigureerd om automatisch GPRS/UMTS/HSDPA te gebruiken. Google maps, bijvoorbeeld. Die vraagt nooit. Die gebruikt alleen de geconfigureerde verbinding.

[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 27-04-2008 23:49 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Room42 schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:46:
[...]
Maak je hier nou een typefout? Als je Wifi hebt gebruikt, maakt hij niet automatisch ook gebruik van GPRS, hoor. Ook als je geen Wifi in de buurt hebt, zal hij niet automatisch GPRS/UMTS/HSDPA gebruiken. Dan krijg je een lijstje met beschikbare verbindingen.
Tenzij je de applicatie hebt geconfigureerd om automatisch GPRS/UMTS/HSDPA te gebruiken. Google maps, bijvoorbeeld. Die vraagt nooit. Die gebruikt alleen de geconfigureerde verbinding.
Dus als hij hem gewoon op Offline mode zet, hoeft ie zich geen zorgen maken
Dan maakt hij van geen één netwerk gebruik, alleen van het WiFi Netwerk . . :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Albert020 schreef op zondag 27 april 2008 @ 23:51:
[...]

Dus als hij hem gewoon op Offline mode zet, hoeft ie zich geen zorgen maken
Dan maakt hij van geen één netwerk gebruik, alleen van het WiFi Netwerk . . :+
Nee, maar dan hoeft ie zich ook geen zorgen te maken dat ie gebeld wordt of een smsje ontvangt |:(
D'oh

[ Voor 59% gewijzigd door Room42 op 28-04-2008 00:01 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om alles uit tezetten zodat hij niet naar internet gaat om niet voor hoge kosten komen te staan. Buiten wlan om want dat kost niets.

Waar staan trouwens de nokia maps op het kaartje. Als ik een 8 gb kaartje erin zet ben ik dan ook de navigatie maos kwijt.

Stel voor ik zet er een ander navigatie programma op moet dat dan gewoon op het kaartje en dan instaleren of hoe werkt dat.

Die nokia maps is dat ook te koop, als je even er aan gewend bent werk het goed.

Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 03:39:
Is het mogelijk om alles uit tezetten zodat hij niet naar internet gaat om niet voor hoge kosten komen te staan. Buiten wlan om want dat kost niets.

Waar staan trouwens de nokia maps op het kaartje. Als ik een 8 gb kaartje erin zet ben ik dan ook de navigatie maos kwijt.

Stel voor ik zet er een ander navigatie programma op moet dat dan gewoon op het kaartje en dan instaleren of hoe werkt dat.

Die nokia maps is dat ook te koop, als je even er aan gewend bent werk het goed.

Danny
1. Dat is mogelijk, telefoon op Offline mode zetten als je gebruik gaat maken van Wifi

2. Nokia maploader downloaden van de nokia site, installeren tel aansluiten naar je pc
aanklikken welke kaarten je wil hebben en hij zet ze op je nieuwe 8 GB kaartjeuhh

3. Als je een andere navigatie koopt kun je deze gewoon op je geheugenkaart installeren.

4. Nokia map is zeker te koop, alleen is er nu een of andere storing, deze duurt al bijna 2 weken
waar door koop optie niet werkt, weet iemand hier al een oplossing voor ???

[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 28-04-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Room42 schreef op maandag 28 april 2008 @ 00:00:
[...]

Nee, maar dan hoeft ie zich ook geen zorgen te maken dat ie gebeld wordt of een smsje ontvangt |:(
D'oh
Sms'jes onvangen en gebeld worden is zijn vraag niet, D'ohD'ohD'oh :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Albert020 schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:23:
[...]

Sms'jes onvangen en gebeld worden is zijn vraag niet, D'ohD'ohD'oh :O
Ik bedoelde aan te geven dat het natuurlijk belachelijk zou zijn als je je telefoon Offline moet zetten als je geen kosten wilt maken bij het gebruik van WiFi. Dat kan niet de bedoeling zijn en zo werkt het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Room42 schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:37:
[...]

Ik bedoelde aan te geven dat het natuurlijk belachelijk zou zijn als je je telefoon Offline moet zetten als je geen kosten wilt maken bij het gebruik van WiFi. Dat kan niet de bedoeling zijn en zo werkt het ook niet.
Maar zo is het wel veilig, en zeker als je al weet dat er kosten gemaakt worden
en je geen Mobiel Internet Abonnement hebt....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Albert020 schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:48:
[...]

Maar zo is het wel veilig, en zeker als je al weet dat er kosten gemaakt worden
en je geen Mobiel Internet Abonnement hebt....... ;)
Kijk gewoon goed op je scherm dan is het Offline zetten overbodig, de N82 laat duidelijk zien met welk netwerk hij verbinding gaat maken. Als je begint met browsen doe dit dan via : Wlan-Scan > Wlan selecteren > browser starten, dan pakt die namelijk altijd internet via WLAN, doe je het via de webbrowser zelf dan heb je kans dat er gebruik wordt gemaakt van GPRS.

Ook wel handig als je gewoon gebeld en gesmst kan worden tijdens het internetten :X

[ Voor 20% gewijzigd door Vin87 op 28-04-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
effe oftopic: bij de hi.nl shop is de zwarte nu ook leverbaar!!

kan iemand even de -punten en of/ de bugs. op een rijtje zetten ben het overzicht een beetje kwijt na al de 30 pagina's gelezen te hebben alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:00
Waarom wordt de witte zo weinig verkocht? Ik vind dat een hele mooie, maar weinig winkels hebben die. Ze hebben dan wel de Titanium en black, maar niet de white.
Zijn er grote nadelen aan de witte kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 12:38
voor zover ik weet bestaat er geen witte. Enkel de titanium en de black versie. ook in de startpost wordt niks over een witte gerept dus als je een linkje hebt houd ik me aanbevolen
pim89 schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:01:
Waarom wordt de witte zo weinig verkocht? Ik vind dat een hele mooie, maar weinig winkels hebben die. Ze hebben dan wel de Titanium en black, maar niet de white.
Zijn er grote nadelen aan de witte kleur?

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basix
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:27
Afgelopen vrijdag heb ik de N82 black gekocht. Kan niet anders zeggen dan dat het een toptoestel is. Ben nog geen concrete bugs of whatever tegengekomen....ik zal over een paar dagen hier een mini review neerknallen...

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
amsterdammertje schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:15:
voor zover ik weet bestaat er geen witte. Enkel de titanium en de black versie. ook in de startpost wordt niks over een witte gerept dus als je een linkje hebt houd ik me aanbevolen

[...]
Die witte is er wel degelijk. Ik heb op bestelmaar.nl ook wel de witte gezien. Maar ik wil natuurlijk wel de goedkoopste, en als er maar een paar winkels zijn, is dat niet makkelijk.

edit: bewijs: http://www.pdawijzer.nl/gsmshop/product?product=2243

[ Voor 6% gewijzigd door pim89 op 28-04-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.. IK heb mn contactpersonen gesorteerd in het telefoonboek op voornaam, achternaam.

Nu krijg ik smsjes en daar komt eerst achternaam, en daarna voornaam.. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan jebij firmware beste het kaartje eruit halen, of ben je niets kwijt.
Als je een ander kaartje koopt is de firmware dan ook weg of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
pim89 schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:31:
[...]

Die witte is er wel degelijk. Ik heb op bestelmaar.nl ook wel de witte gezien. Maar ik wil natuurlijk wel de goedkoopste, en als er maar een paar winkels zijn, is dat niet makkelijk.

edit: bewijs: http://www.pdawijzer.nl/gsmshop/product?product=2243
Mooi, goed nieuws, ik denk dat ik liever de white dan de black neem.
Gelukkig net op tijd aangezien ik morgen mag verlengen :)

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Ja, ik vind wit ook mooier. Die is er trouwens al een tijdje. In maart was die er in ieder geval ook al. Ik mag over 2 weken een nieuwe telefoon kiezen. Dan zijn er ook weer nieuwe aanbiedingen, ik hoop dat ze gunstig zijn.
Een voordeel van de witte is dat bijna niemand die heeft. De Titanium zie je al best vaak. En de zwarte zal je ook wel veel zien. Van de witte weet lang niet iedereen dat die bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzy_abc
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-11-2021
ik heb de n82 black nu sinds zaterdag en ik ben er tot dusver erg tevreden over. ik heb:

- hem gehaald bij belcompany met vodafone 22,50 + onb. internet (met 20 euro bijbetaling)
- geen last van krakende toetsen of losse toetsen
- een paar bijna-vastlopers gehad
- hem met veel klooien al 2 keer (!!) op moeten laden
- geen last van verkleuringen in het beeldscherm

verder heb ik niks op te merken, behalve dat het een toptoestel is en ik blij ben dat ik de zwarte versie heb gekozen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
1 of 2 jaar?
Bij 1 jaar vind ik het een goeie deal
Bij 2 jaar niet

Ik ga er vanuit dat het 1 jaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzy_abc
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-11-2021
@pim89

Het is idd niet de beste deal. Ik heb een 2-jarig abbo, maar wel goeie voorwaarden+hsdpa

Btw heb ik dit via mijn n82 gepost:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Goeie voorwaarden? Je mag het internet niet eens met je laptop gebruiken. Dat mag bij T-Mobile wel. En dan kon je een Relax 150 abbo nemen, met sms en onbeperkt internet, en dan ben je nog steeds goedkoper uit.
Het enige nadeel is de snelheid. Maar ik internet liever via m'n laptop onderweg, dan dat het snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

pim89 schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:27:
Ja, ik vind wit ook mooier. Die is er trouwens al een tijdje. In maart was die er in ieder geval ook al. Ik mag over 2 weken een nieuwe telefoon kiezen. Dan zijn er ook weer nieuwe aanbiedingen, ik hoop dat ze gunstig zijn.
Een voordeel van de witte is dat bijna niemand die heeft. De Titanium zie je al best vaak. En de zwarte zal je ook wel veel zien. Van de witte weet lang niet iedereen dat die bestaat.
De witte verschilt qua frontje vrijwel niet van de titanium, dus erg origineel loop je er dan alsnog niet bij...

Ik wacht nog steeds op mijn zwarte N82 i.c.m. Vodafone 18 p/m abo. Alleen heeft bestelmaar leverproblemen met deze telefoon, vreemd want in andere winkels is de zwarte versie voorradig.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Weinig verschil? Wit of zilver, dat zie je wel duidelijk. Niet zo duidelijk als zwart, maar het is wel duidelijk te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb regelmatig dat tijdens het internetten plotseling de browser afsluit. Ik gebruik gewoon de standaardbrowser en heb de nieuwste firmwire. Is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
gram501 schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:48:
effe oftopic: bij de hi.nl shop is de zwarte nu ook leverbaar!!

kan iemand even de -punten en of/ de bugs. op een rijtje zetten ben het overzicht een beetje kwijt na al de 30 pagina's gelezen te hebben alvast bedankt.
Zag vandaag de zwarte bij de Belcompany staan en ook die heeft last van kieren rond het scherm, daar zou ik wel op letten als ik jou was.

Ik heb de titanium versie nu één maand in gebruik, ben altijd voorzichtig met m'n toestel en hij zit altijd 'alleen' (dus niet met sleutels samen) in mijn broekzak. Toch zie ik een aantal hele lichte krasjes op het glimmende frontje, aan de ene kant wel te verwachten met zo'n spiegelend oppervlak (alle iPods hebben er ook last van), maar het blijft toch jammer.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrienden even voor de duidelijkheid: de N82 is standaard titanium(zilver) met een witte achterkant, sinds een tijdje is er nu ook een tweede kleur te krijgen namelijk de zwarte (voor en achterkant).
Er gaan geruchten dat er ook een blauwe aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:07:
Ik heb regelmatig dat tijdens het internetten plotseling de browser afsluit. Ik gebruik gewoon de standaardbrowser en heb de nieuwste firmwire. Is hier wat aan te doen?
Op mijn N95 heb ik precies hetzelfde probleem. Tot-op-heden geb ik er geen oplossing voor gevonden (ook geen verklaring). :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Vrienden even voor de duidelijkheid: de N82 is standaard titanium(zilver) met een witte achterkant, sinds een tijdje is er nu ook een tweede kleur te krijgen namelijk de zwarte (voor en achterkant).
Er gaan geruchten dat er ook een blauwe aankomt.
Disagree
Althans, gedeeltelijk. Inderdaad, de N82 is standaard Titanium. Daarnaast is er een witte, en sinds kort ook een zwarte. Zo klopt het helemaal.

[ Voor 46% gewijzigd door pim89 op 28-04-2008 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Hmm dat was wel apart vandaag zeg.
Ik mocht vandaag mijn abo verlengen en besloot richting de T for telecom te gaan.
N82 was al zeker in het oog gevallen en ik informeerde naar een 1 jaar contractverlening icm hi 40. Ik moest 154,- bij betalen. (zonder internet)
Besloot er nog even over na te denken en ging wat surfen op de Hi site. Uiteindelijk Hi gebeld en kijken wat hun prijs was.
Nu krijg ik de telefoon voor 0,-? terwijl ik precies hetzelfde heb aangevraagd als in de winkel.
Raar, maar waar, toch erg voordelig ;).
Ik hoop hem binnen 3 werkdagen binnen te krijgen :D ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Niet per ongeluk met 2 jaar verlengd? :)

Overigens ben ik ook aan t kijken voor een nieuw toestel en 1 van de kandidaten is zeker wel de (zwarte) N82, alleen ik vind m zo erg lijken op mijn huidige (zwarte) N73 :D

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Scipionyx schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:04:
Niet per ongeluk met 2 jaar verlengd? :)

Overigens ben ik ook aan t kijken voor een nieuw toestel en 1 van de kandidaten is zeker wel de (zwarte) N82, alleen ik vind m zo erg lijken op mijn huidige (zwarte) N73 :D
Nope, bevestigingsmail zegt duidelijk 1 jaar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
gram501 schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:48:
Er zijn helaas een paar grote minpunten aan de N82:

De grootste: de bedieningsknoppen: die zijn echt rotslecht. Voor simpele navigatie tussen de menu's valt het nogal mee maar spellen spelen is gewoon een ramp met die navigatieknoppen.
Die zijn veel te klein en zitten veel te dicht bij de andere knoppen.
Tijdens het spelen floept regelmatig opeens het spel weg omdat je een tikkeltje teveel naar links of rechts hebt geduwd waardoor een andere knop wordt ingedrukt en een andere funktie wordt geactiveerd.
Op de CNET review van de N82 hebben ze het terecht over design flaws.

Andere minpunten:
- het scherm is veel te donker, zelfs op de helderste stand. Zoveel merk je daar niet van (tenzij in zonlicht) maar als je vergelijkt met een andere gsm is het verschil enorm.
Gisteren zat mijn vriendin naast mij en stuurde een foto van haar gsm (Nokia N7373) naar mijn gsm. We hebben onze gsm's met die foto naast elkaar gelegd en daar kon je het verschil heel goed zien. De kwaliteit van het N7373 scherm is echt een pak beter dan die van de N82 net zoals het scherm van mijn K750.

- de toetsen kraken behoorlijk maar dat is dus blijkbaar een kwestie van pech/geluk (in mijn geval dus pech)

En verder zijn er een hoop kleinere irritante dingen.

Je kunt de N82 vergelijken met een Fiat 500 met een Ferrarimotor. Enorm potentieel binnenin maar een waardeloze buitenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:02

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

keanu_ schreef op maandag 28 april 2008 17:56

Ik mocht vandaag mijn abo verlengen en besloot richting de T for telecom te gaan.
N82 was al zeker in het oog gevallen en ik informeerde naar een 1 jaar contractverlening icm hi 40. Ik moest 154,- bij betalen. (zonder internet)
Besloot er nog even over na te denken en ging wat surfen op de Hi site. Uiteindelijk Hi gebeld en kijken wat hun prijs was.
Nu krijg ik de telefoon voor 0,-? terwijl ik precies hetzelfde heb aangevraagd als in de winkel.
Raar, maar waar, toch erg voordelig .
Ik hoop hem binnen 3 werkdagen binnen te krijgen ben erg benieuwd.
Nog lang niet zo raar als mijn verhaal.

Vorige week vrijdag 18 april ging ik naar the phonehouse.
gemeld dat ik de N82 Black wil. en dat ik op de kpn site had gelezen over een kpn 20 1e jaar voor 11,95 en internet 1e jaar voor 5,95. dit voor 2 jaar en de tel was dan 30 euro.
hun melden dat dat niet kon bij hun. totdat hij er lucht van kreeg dat het om een verlenging ging. toen kon het zelfs met de telefoon gratis.
dus heb ik hun de N82 zwart laten bestellen.
donderdag gebeld. nogsteeds het zelfde verhaal, en vrijdag zou hij er zijn.
en idd. vrijdag was de N82 Black bij hun op voorraad.
Ik helemaal happy. komt die lullo met de melding dat hij het niet goed had begrepen, hij dacht dat het om een nieuw abbo ging, dus wat hij zij kon niet door gaan.
dus ik zeg. doe dan maar een nieuw abbo.
ohw.. dat kon ineens ook niet meer. het werd dan
1e 6 maanden 17 euro p/m daarna 6 maanden 22,50 p/m en dan nog 1 jaar 32,95.

Die konden ze dus vergeten.
ik op internet kijken.
bestelmaar kon mij de aanbieding doen vodafone 22.50 voor 18 p/m en tel gratis.
vrijdag dat besteld. vandaag mail van hun. leveringsproblemen.
wordt ik door Hi gebeld. Voor verlenging hadden hun een aanbieding voor mij.
Hi20 voor 2 jaar voor 16 euro p/m en telefoon gratis _/-\o_ .
dus deze nu maar besteld.
krijg dat bestelmaar nooit meer te pakken aan de telefoon om ze te melden dat mijn bestelling stop gezet moet worden :(

goede nieuws is:
Hi20 voor 16 p/m en tel gratis, en vrijdag binnen :*)

[ Voor 19% gewijzigd door HellStorm666 op 28-04-2008 20:03 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 14:52
pim89 schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:43:
[...]

Disagree
Althans, gedeeltelijk. Inderdaad, de N82 is standaard Titanium. Daarnaast is er een witte, en sinds kort ook een zwarte. Zo klopt het helemaal.
Even nog duidelijker dan, 3 kleuren op dit moment?
1. titanium voorkant, titanium achterkant ("standaard") = light titanium
2. titanium voorkant, wit achterkant = white titanium
3. zwart voorkant, zwart achterkant = black

[ Voor 4% gewijzigd door elpino.rv op 28-04-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Zeggen dat de toetsen te dicht bij mekaar staan is zoiets als zeggen dat een ferrari waardeloos is omdat hij steeds doorslipt als je het gas helemaal indrukt...

De voorbije dagen waren zonnig, en ik kon nog perfect berichten typen enzo, dus dat "donkere" scherm is ook wel wat overdreven.

Voor mij is de N82 de Bugatti Veyron van de GSM's ;-p

Wat betreft de problemen met gesproken navigatie aankopen voor Nokia Maps 2.0: nog steeds niets veranderd, heb ondertussen maar een maandje Benelux+Frankrijk aangekocht in de hoop dat er binnen de 30 dagen een oplossing is voor het pakket Benelux+ of dat ik tegen dan een ander navigatiepakket heb. Iemand mischien enig idee wanneer Nokia Maps 2.0 uitkomt (de niet-beta versie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Tunboy schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:31:
Zeggen dat de toetsen te dicht bij mekaar staan is zoiets als zeggen dat een ferrari waardeloos is omdat hij steeds doorslipt als je het gas helemaal indrukt...

De voorbije dagen waren zonnig, en ik kon nog perfect berichten typen enzo, dus dat "donkere" scherm is ook wel wat overdreven.

Voor mij is de N82 de Bugatti Veyron van de GSM's ;-p

Wat betreft de problemen met gesproken navigatie aankopen voor Nokia Maps 2.0: nog steeds niets veranderd, heb ondertussen maar een maandje Benelux+Frankrijk aangekocht in de hoop dat er binnen de 30 dagen een oplossing is voor het pakket Benelux+ of dat ik tegen dan een ander navigatiepakket heb. Iemand mischien enig idee wanneer Nokia Maps 2.0 uitkomt (de niet-beta versie)?
Gebruik anders de Garmin navigatie software. klasgenoot van me heeft t ook op z'n N95 draaien. Deze is, met behulp van het een en ander, gratis. ook gesproken.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Albert020 schreef op zondag 27 april 2008 @ 15:26:

Ik zorg dat ik een GPS-fix heb, ik kies een adres en vraag hier naar rijden/lopen. Vervolgens krijg ik de vraag de updates voor koop-opties enzo te downloaden, ik druk accepteren, ik krijg een melding dat alles is bijgewerkt en dan kom ik gewoon weer op de kaart terecht, zonder het scherm waarin ik mijn keuze van betaling kan doen eerst te zien, en er is dan ook geen stem die me zegt wat ik moet doen. Wat doe ik fout? Ik heb de keuze wel 1 keer gekregen maar deze toen geanulleerd omdat er niet genoeg belwaarde op mijn prepaid kaart meer stond, maar nu krijg ik die lijst met betaalkeuzes niet meer

[...]
Is hier al een oplossing voor gevonden ?
Heb nog steeds het zelfde probleem........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiezettie
  • Laatst online: 27-08 20:02
Vraagje, mijn internetverbinding is zo onbetrouwbaar en sloom als wat (aan boord van een schip),
Kan ik nu voor de update van de firmware toch veilig uitvoeren als eerst alles gedownload is? of moet de telefoon van begin tot einde aan de computer gekoppeld blijven?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-O-C-U-Z
De telefoon moet van begin tot einde gekoppeld zijn. De NSU download eerst de update en zal daarna met installeren beginnen. Je telefoon sluit je aan met een USB. Je zal weinig risico lopen als je met de NSU installeerd.

Mijn Weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiezettie
  • Laatst online: 27-08 20:02
zal er over denken, ruim 1,5 dag dowloaden vermoed ik, weet niet of nsu daaarin trapt. kan ik evenyueel nog afbreken zolang er niet geflasht is?
iig bedankt voor het atwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
elpino.rv schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:27:
[...]

Even nog duidelijker dan, 3 kleuren op dit moment?
1. titanium voorkant, titanium achterkant ("standaard") = light titanium
2. titanium voorkant, wit achterkant = white titanium
3. zwart voorkant, zwart achterkant = black
Ja, ik zat nog even te zoeken en ik zie verschillende dingen. Op sommige sites zie ik White staan, dat hij helemaal wit is, en op andere sites staan plaatjes van een grijze voorkant (misschien is het gewoon een plaatje van de titanium, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img366.imageshack.us/img366/1072/n82white3pl2.jpgAfbeeldingslocatie: http://img516.imageshack.us/img516/4691/n82white1nv6.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Tunboy schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:31:
Wat ik zeg is dat als je het gas helemaal induwt de radio begint te spelen en de ruitenwissers aan gaan omdat de bedieningsknoppen te klein zijn en te dicht bij de gaspedaal staan.
Dat is natuurlijk heel subjectief. Het verschil is heel duidelijk als je vergelijkt met een andere gsm.
Ik heb wat zitten googlen en blijkbaar heeft Nokia de helderheid softwarematig gelimiteerd. Dus het scherm kan wel helderder maar je kunt dit niet instellen. Nokia zou dit hebben gedaan om de levensduur van de batterij te verhogen. :X
Op WirelessInfo hebben ze de helderheid met een lux meter gemeten:

We found that the Nokia N82's screen was remarkably dull, measuring only 26 lux in our test. This is an extremely low score...

Vergeleken met andere toestellen:

Cell PhoneBrightness (lux)Score
Nokia N82262.55
Nokia N81 8GB755.50
BlackBerry Pearl 8130808.50
Palm Centro546.90
Razr2 V81569.10
Apple iPhone16815.40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Laatst online: 26-03-2023
ik ga waarschijnlijk de zwarte n82 bestellen! :)

En dan zoals ik al las bij andere tweaker gebruikers, de n82 black icm VODAFONE 22,50 (2J).

Bij bestelmaar heb je het toetstel dan inderdaad GRATIS! maar is deze vertrouwd? Aangezien iemand er al problemen mee had (leveren!).

Verder kost hij bij 2call.nl dan nog €59, (incl 22.50 2 jaar)

Nog een klein offtopic vraagje:

Wat zit er nou allemaal precies in bij dat vodafone basis abonnement?
Je betaald dus €18 in de maand, krijg 22.50 beltegoed. Maar wat kan je daarmee? Zowiezo smsen + bellen naar Nederlandse nummers. maar ook naar buitenlandse nummers? 0900 nummers?

En gaat internetten (3,6 mb/s) (€0,75 p kwartier) ook via die bundel? (OF apart?? )

dankje!

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Ik zie het inderdaad op die foto's. Kwam ze ook toevallig tegen op het internet. Vind het dan alleen raar dat ze hier (http://www.pdawijzer.nl/g...82-met-een-150-abonnement) een hele witte laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor de voorkant is gewoon "zilver" als je het goed bekijkt..

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Ja, inderdaad. Je hebt gelijk.
Maar ik denk toch dat ik voor die witte achterkant ga kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Johantjuuh schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:07:
ik ga waarschijnlijk de zwarte n82 bestellen! :)

En dan zoals ik al las bij andere tweaker gebruikers, de n82 black icm VODAFONE 22,50 (2J).

Bij bestelmaar heb je het toetstel dan inderdaad GRATIS! maar is deze vertrouwd? Aangezien iemand er al problemen mee had (leveren!).

Verder kost hij bij 2call.nl dan nog €59, (incl 22.50 2 jaar)

Nog een klein offtopic vraagje:

Je betaald dus €18 in de maand, krijg 22.50 beltegoed. Maar wat kan je daarmee? Zowiezo smsen + bellen naar Nederlandse nummers. maar ook naar buitenlandse nummers? 0900 nummers?

En gaat internetten (3,6 mb/s) (€0,75 p kwartier) ook via die bundel? (OF apart?? )

dankje!
Dat internetten gaat appart. Maar hou er rekening mee dat 1 x ff je mail kijken je dus ook 75 cent kost.
voor dat 22,50 abbo van 18,- heb je 150 bel minuten of 150 smsjes.
bij hi krijg je het toestel voor 20 euro. dan heb je een hi 30 waar je de eerste 6 maanden 15 euro betaal. als je student ben krijg je altijd 20% korting. een hi 20 dus voor 16 euro.
met een student abbo kan je voor 24 euro p/m de tel voor 20 euro en dan heb je 225 bel min of 450 smsjes.
je kan eventueel ook met internet nemen. dan zit je met een hi 20 al op een gratis toestel.

Ook op kpn.com kan je redelijk goedkoop een abbo nemen met tel. maar vodafone en hi zijn nogsteeds het goedkoopst.

zoek anders even wat sites af via www.gsmacties.nl

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
ok.

Maar ik dacht dat dat internet dus in de bundel zat? (zit)!?

http://www.vodafone.nl/Vo...ievenfolder_2101_2008.pdf

Zie pagina 5! (rechts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ik las dat er ook gedacht werd dat er een blauwe N82 zou komen. Nu heb ik op een andere website gelezen (sorry, ben bron kwijt) dat dit een limited edition zou worden, speciaal voor alle medewerkers die hebben meegeholpen aan het maken van de N82. Helaas... blauw is ook wel stylevol! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Johantjuuh schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:07:nog een klein offtopic vraagje:

dankje!
In dat Vodafone basis abonnement zit alleen (beeld)bellen, sms-en en mms-en BINNEN Nederland!

Als je naar het buitenland belt, komt dat EXTRA bovenop je belbundel :'(
Die fout heb ik vorig jaar ook gemaakt bij het afsluiten van een 1-jarig abo :(
Ik bel regelmatig naar België en Duitsland en was onaangenaam verrast toen ik mijn eerste rekening overzicht kreeg.

Internet is een apart 'Blox' geval. Je kan bv. onbeperkt internet blox nemen voor 9,50/mnd.
Dat heb ik gedaan omdat ik bij dat 1-jarig abo 50% korting kreeg, dus maar 4,75/mnd betaal.
Ik gebruik dat Vodafone abo sindsdien alleen nog maar voor bellen in NL en internet.

Voor alle andere dingen gebruik ik m'n oude KPN-Mobiel abo waar wel ALLES uit m'n bundel gaat :)
Dit abo wordt echter niet meer verkocht en is vervangen door Flexibel waar je bundel maar twee maanden houdbaar is en bellen naar het buitenland ook exta is bovenop je bundel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img169.imageshack.us/img169/740/n82bluexb4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Discussie over abonnementen hoort in Telecomproviders ; niet in dit topic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59

robertwebbe

Robert Webbe

Twister336 schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:07:
[...]
Wat ik zeg is dat als je het gas helemaal induwt de radio begint te spelen en de ruitenwissers aan gaan omdat de bedieningsknoppen te klein zijn en te dicht bij de gaspedaal staan.
Ik had daar de eerste week ook nogal last van. Maar als je even noestig doorzet zul je merken dat het snel went en dat je de toetsjes op een andere manier gaat indrukken waardoor je hem moeiteloos bedient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

De blauwe Nokia N82 was een 1 april grap. Een zg. Music Edition met 8GB aan boord (of volgens sommigen zelfs 16GB).

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
*knip*

Communicatie verloopt via het forum. Als dit niet het juiste forum is, dan moet je op zoek naar het juiste forum (of kijk in het profiel van de betreffende user of er een email-adres in staat).

[ Voor 104% gewijzigd door pven op 29-04-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Er is een bericht van mij verwijderd omdat het over abonnementen ging. Dit gaat daar ook allemaal over. Als ik jullie was zou ik uitkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de helderheid. wanneer ik sygic opstart wordt het scherm veel lichter, wanneer ik dit navigatieprogramma afsluit is het scherm de 1e seconde nog steeds helder, waarna het scherm automatisch dimt.. het zou moeten kunnen dus. Ook trouwens wanneer ik de n82 uit en weer aan zet is het 1e scherm (wit scherm) veer lichter dan normaal...
Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de Nokia N82 en bijbehorende zaken. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kunt nemen hoort niet in dit topic.