Mensen, het gaat hier steeds meer over de zwarte N82. Dat is op zich niet erg, echter mogen vragen als wanneer is hij er nou en ik heb hem dan eindelijk en hij is daar en daar op voorraad achterwegen blijven. Dit soort berichten zien wij als overbodig en niet informatief mbt dit topic :
Volgens mij is iedereen hier trouwens stekeblind want zoals Johantjuuh al zei (op bladzijde 16) is ie vanaf volgende week vrijdag (18 april) leverbaar).. Dit geldt allesinds al voor de 2 webshops die hij aanhaalde, ik denk niet dat het de bedoeling is dat jullie ALLE datums van alle webshops en winkels exact moeten weten?
Laten we het antwoord dus maar houden op: Nokia N82 Black, leverbaar vanaf 18 april.
Laten we het antwoord dus maar houden op: Nokia N82 Black, leverbaar vanaf 18 april.
Lijkt mij een heel duidelijk antwoord waarmee we dit onderwerp kunnen sluiten. Google is je vriend als je toch niet voldoende aan het antwoord van Tunboy hebt, GoT dus niet!Tunboy schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 19:16:
Volgens mij is iedereen hier trouwens stekeblind want zoals Johantjuuh al zei (op bladzijde 16) is ie vanaf volgende week vrijdag (18 april) leverbaar).. Dit geldt allesinds al voor de 2 webshops die hij aanhaalde, ik denk niet dat het de bedoeling is dat jullie ALLE datums van alle webshops en winkels exact moeten weten?
ontopic:
Hebben mensen nog bijzonderheden aan de nieuwe firmware ontdekt? Behalve een iets betere muziekbeleving is het me ook opgevallen dat de browser erg vaak crashed. Ik had daar met de vorige firmware geen last van, maar nu gebeurt het me veelvuldig.
Een vraag: is het mogelijk om een opml bestand met newsfeeds te importeren zonder dat deze feeds in de Podcasts map terecht komen?
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Nevermind...
[ Voor 95% gewijzigd door insan1ty op 11-04-2008 20:37 ]
Verwijderd
Het kan via USB en Bluetooth. In mijn vb de E90 dmv Bluetooth verbonden met de laptop. Kijk ff bij instellingen om je provider e.d. in te stellen.nlboy schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:27:
offtopic:
Ik word een beetje gek van al die mensen die standaard vragen stellen over de black edition van de N82! Het is gewoon een kopie van de N82 met een zwart frontje. Ff googlen naar review van N82 of black edition en dan weet je genoeg.
Hoe kan ik via mijn laptop internetten via bluetooth (N82 --(via bluetooth)--> laptop -> internet)?

Je gaat dus gewoon via je provider (GPRS/UMTS) het internet op.
Edit: je wilt dus het tegenovergestelde.Idd Gnubox of Hiisi Suite
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 21:17 ]
Met de nieuwste PC Suite kan je nu ook eindelijk Windows Agenda (Vista) syncen met de Nokia.
Je kon al contactpersonen syncen maar nu ook eindelijk afspraken.
Hier zat ik al heel lang op te wachten. Weg met dat logge en veel te dure MS Outlook!
Eindelijk simpel en gratis syncen met je PC.
Ik wil ook de firmware updaten. Alleen moet eerst het de software updater geupdate worden en dat gaat niet. Zelfs als ik de oude versie eerst deinstalleer en dan pas de nieuwste versie installeer blijft het foutmeldingen geven. Dit op twee verschillende pcs met Vista.
Deze foutmelding gaat het om:
Je kon al contactpersonen syncen maar nu ook eindelijk afspraken.
Hier zat ik al heel lang op te wachten. Weg met dat logge en veel te dure MS Outlook!
Eindelijk simpel en gratis syncen met je PC.
Ik wil ook de firmware updaten. Alleen moet eerst het de software updater geupdate worden en dat gaat niet. Zelfs als ik de oude versie eerst deinstalleer en dan pas de nieuwste versie installeer blijft het foutmeldingen geven. Dit op twee verschillende pcs met Vista.
Heeft iemand anders hier ervaring mee?Installer Application werkt niet meer
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: NokiaSoftwareUpdaterSetup_nl(2).exe
Versie van toepassing: 2.0.16.0
Tijdstempel van toepassing: 47cfb1cd
Naam van foutmodule: StackHash_bed4
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 00000000
Uitzonderingscode: c0000096
Uitzonderingsmarge: 02aece08
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: bed4
Aanvullende informatie 2: 2f08a885822de40e79684a49c729ab72
Aanvullende informatie 3: 334c
Aanvullende informatie 4: cbbff5dbae40b50606d0d69f6cb7aa96
[ Voor 63% gewijzigd door KarlMarX op 11-04-2008 21:57 ]
Bij mij crashed de browser niet. Mogelijk dat dit niet aan de firmware ligt maar aan de installatie. Ik hoor meerdere mensen die 2 maal de firmware erop hebben mogen zetten alvorens alles goed werkte. Tot op heden heb ik nog helemaal geen problemen ontdekt met de nieuwe firmware. Ok sommige bugs van de vorige versie (woord verdwijnt wanneer je aan het typen bent en het beeld kantelt) zitten er nog in, maar dit is dan ook geen verslechtering te noemen.roma0803 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:12:
[...]
ontopic:
Hebben mensen nog bijzonderheden aan de nieuwe firmware ontdekt? Behalve een iets betere muziekbeleving is het me ook opgevallen dat de browser erg vaak crashed. Ik had daar met de vorige firmware geen last van, maar nu gebeurt het me veelvuldig.
Verwijderd
Probleem:
Bij het updaten van de firmware van mijn Nokia N82 (van 11.0.117 naar 20.0.062) blijft de voortgangsbalk nu al ruim 30 minuten staan op "Nog 15 minuten te gaan". Ook kreeg ik een bericht van Windows dat Nokia Service Layer Host Process is afgesloten.
Wat moet ik nu doen, wachten (hoe lang?) of toch de Nokia loskoppelen? En wat dan?
Bij het updaten van de firmware van mijn Nokia N82 (van 11.0.117 naar 20.0.062) blijft de voortgangsbalk nu al ruim 30 minuten staan op "Nog 15 minuten te gaan". Ook kreeg ik een bericht van Windows dat Nokia Service Layer Host Process is afgesloten.
Wat moet ik nu doen, wachten (hoe lang?) of toch de Nokia loskoppelen? En wat dan?
Duizend Maal Dank!ReseT schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:17:
[...]
\
Opgelost. is garmin xt
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=1313709
Klopt. dit kun je verhelpen door de engelse versie te downloaden ipv de nederlandse. de nederlandse schijnt niet te werken...KarlMarX schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 21:42:
[...]
Heeft iemand anders hier ervaring mee?
[ Voor 36% gewijzigd door BastiaanN op 12-04-2008 11:04 ]
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Is er al iemand die geprobeert heeft met Vista Ultimate zijn taal te veranderen in het Engels. Scheelt downloaden.bassjuh schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:52:
[...]
Duizend Maal Dank!
[...]
Klopt. dit kun je verhelpen door de engelse versie te downloaden ipv de nederlandse. de nederlandse schijnt niet te werken...
Anyway, op de Nokia site staat ook nog dit:
Hier staat het; http://www.n95users.com/f...tting-reinstalling-d.html
Vond nog een handige link overigens. Stelt je in staat applicaties die niet meer werken van je memcard te verwijderen zonder het hele ding te moeten formatterenNokia Software Updater (NSU v 1.3.40) and Home Media Server (HMS 4.1.4.0067) are not offered for installation on Windows Vista.
Hier staat het; http://www.n95users.com/f...tting-reinstalling-d.html
[ Voor 41% gewijzigd door BastiaanN op 12-04-2008 11:41 ]
Even lezen wat hier in dit forum al veelvuldig is benoemd. Kleine moeite, groot plezier.Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:37:
Probleem:
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Dank je! De engelse software updater werkt inderdaad wel perfect. Hier op Windows Vista was de update binnen 5 minuten klaar en de telefoon is inderdaad nu sneller. Backup terug gezet van geheugen kaart en alles is top nu.bassjuh schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:52:
[...]
Klopt. dit kun je verhelpen door de engelse versie te downloaden ipv de nederlandse. de nederlandse schijnt niet te werken...
Verwijderd
Ja idd het zelfde hierFuZZy04 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:26:
[...]
Veel mee rotzooien. Heb Laptop afgesloten, updater opnieuw gestart en op een gegeven moment ging de updater weer rustig verder met waar 'ie gebleven was. Gelukkig maar!![]()
Heb jij het zelfde probleem?
Verwijderd
Crashen van browser heb ik pas 1 keer gehad. Maar ik vind het lastig dat het autorotate nu zo snel gaat. Bijna altijd als ik op de telefoon iets ga doen draait het beeld vanzelf... Beetje storend.roma0803 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:12:
[...]
Lijkt mij een heel duidelijk antwoord waarmee we dit onderwerp kunnen sluiten. Google is je vriend als je toch niet voldoende aan het antwoord van Tunboy hebt, GoT dus niet!
ontopic:
Een vraag: is het mogelijk om een opml bestand met newsfeeds te importeren zonder dat deze feeds in de Podcasts map terecht komen?
Inderdaad! ik heb het nu uitgeschakeld. Misschien is het programmaatje rotate-me (wat officiëel voor de N95 is bedoeld) een goed alternatief. Als ik met de N82 de telefoon ook maar een klein beetje schuin houdt dan kantelt het scherm alVerwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:40:
[...]
Crashen van browser heb ik pas 1 keer gehad. Maar ik vind het lastig dat het autorotate nu zo snel gaat. Bijna altijd als ik op de telefoon iets ga doen draait het beeld vanzelf... Beetje storend.
Edit; linkje erbij http://www.bysamir.fr/rotateme/ er staat op de site dat hij de N82 ook ondersteund. dus gewoon auto-rotate uitschakelen en ipv daarvan rotateme installeren, hier kan je namelijk de Sensitivity e.d. ook instellen
Edit2; Ik heb hem geinstalleerd, hij werkt echt prachtig
[ Voor 24% gewijzigd door BastiaanN op 12-04-2008 13:07 ]
Wisten jullie al dat N-Gage nu ook beschikbaar is voor de N82?
http://www.n-gage.com/ngi/ngage/web/nl/en/get_ngage/devices/n82.html
Ngage stond hier standaard al geinstalleerd dus niet echt nieuw? Met de demo's van Fifa '08 en Asphalt 3 erop. Dat was zo met firmware 11.zoveel en natuurljk ook met de nieuwe 20.nogwat.
Standaard staat de offline versie (Oranje pictogram) in de firmware.
Na download heb ik nu een blauw pictogram en kan ik meer games downloaden.
Na download heb ik nu een blauw pictogram en kan ik meer games downloaden.
[ Voor 5% gewijzigd door robertwebbe op 12-04-2008 14:41 ]
*kuch* nieuws: Nokia opent deuren van mobiele gamedienst N-gage *kuch*robertwebbe schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 14:19:
Wisten jullie al dat N-Gage nu ook beschikbaar is voor de N82?![]()
edit; niet vervelend bedoeld hoor, maar het stond al sinds 4 april op de frontpage!
[ Voor 9% gewijzigd door BastiaanN op 12-04-2008 16:48 ]
Ja maar iemand hier zij het even om het nog een keertje onder de aandacht te brengen, wat ik toch wel aardig vind want soms ben ik nogal vergeetachtig
veel smsplezier walletje-w
veel smsplezier walletje-w
Er zit bij mij ineens een barst in het glas (plastic) van de flitser. Zou ik hem dan terug kunnen brengen naar een nokia punt voor een nieuwe? Ik heb er niet wild mee gedaan en verder heeft hij zo goed als geen beschadegingen op een paar kleine krasjes na.
Nee, dat gaat je niet lukken. Die barst zat er niet in toen je hem kocht, en om er nu mee aan te komen geeft gewoon aan dat het tijdens gebruik gebeurd is, 0% kans dat ze hem dan omruilen.walletje-w schreef op zondag 13 april 2008 @ 13:23:
Er zit bij mij ineens een barst in het glas (plastic) van de flitser. Zou ik hem dan terug kunnen brengen naar een nokia punt voor een nieuwe? Ik heb er niet wild mee gedaan en verder heeft hij zo goed als geen beschadegingen op een paar kleine krasjes na.
Misschien dat het plastic lost te verwisselen is. Lijkt mij dat je niet de hoofdprijs moet betalen voor een stukje plastiv van 2 vierkante cm. Alleen de arbeidsloon zal wel weer wat voor neergelegt moeten worden.walletje-w schreef op zondag 13 april 2008 @ 13:23:
het is dat je netjes moet blijven anders @#%#^#@$&^@#
Maar ik ga het toch maar proberen niet geschoten altijd mis, alhoewel ik nu wel een leger kan gebruiken.
nog een prettige dag verder.
Maar ik ga het toch maar proberen niet geschoten altijd mis, alhoewel ik nu wel een leger kan gebruiken.
Sinds ik de nieuwe firmware erop gezet heb, trilt mijn nokia niet meer. Heel vreemd, meer mensen die dit hebben?
Ontspan.
Ik heb nu onder Linux een goede manier om batchgewijs video's te transcoden naar 320x240 zodat ze precies op de N82 passen (met ffmpeg, doh, dat ik daar niet eerder aan dacht
).
Daar was ik echt naar op zoek omdat het kijken op de N82 helemaal niet vervelend is. Maar alles wat je vind ik altijd alleen maar voor Windows. En vaak is het dan nog bloated shareware ook, dus moet je weer naar cracks op zoek (of het kopen). Plus dan moet het nog maar weer draaien in Wine of ik moet er speciaal Windows in VirtualBox voor opstarten. Nee, dan is open source fijner
Denk eraan dat ie sowieso niet trilt als hij aan de oplader hangt.
Daar was ik echt naar op zoek omdat het kijken op de N82 helemaal niet vervelend is. Maar alles wat je vind ik altijd alleen maar voor Windows. En vaak is het dan nog bloated shareware ook, dus moet je weer naar cracks op zoek (of het kopen). Plus dan moet het nog maar weer draaien in Wine of ik moet er speciaal Windows in VirtualBox voor opstarten. Nee, dan is open source fijner
Ja, die staat gewoon uit in je profiel, na de update. Je hoeft hem alleen weer aan te zettenMagnolia schreef op zondag 13 april 2008 @ 14:38:
Sinds ik de nieuwe firmware erop gezet heb, trilt mijn nokia niet meer. Heel vreemd, meer mensen die dit hebben?
[ Voor 24% gewijzigd door Room42 op 13-04-2008 14:44 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Nee hoor, mijn profiles waren ongewijzig. 'Vibrate alert' staat gewoon op 'on' en hij trilt niet meer. Niet bij een ontvangen smsje, niet bij het afgaan van de wekker (profile: general). Weet iemand waar een service punt in Nijmegen zit, de site van nokia geeft een fatale fout als je dat wilt op zoeken (http://www.nokia.nl/A4394002).
Ontspan.
al een hard reset geprobeerd?Magnolia schreef op zondag 13 april 2008 @ 14:55:
Nee hoor, mijn profiles waren ongewijzig. 'Vibrate alert' staat gewoon op 'on' en hij trilt niet meer. Niet bij een ontvangen smsje, niet bij het afgaan van de wekker (profile: general). Weet iemand waar een service punt in Nijmegen zit, de site van nokia geeft een fatale fout als je dat wilt op zoeken (http://www.nokia.nl/A4394002).
Dat moest met een code toch? Factory settings terugzetten via 't menu doet dat niet wel?
Ontspan.
klopt 
Has something weird happened to your device, or is it behaving strangely - unlike when you first got it? Then re-installing the OS might be the last option. But what about your messages, contacts and all the goodies you have installed on it?
Yes, your messages contacts and everything on your phone memory will be lost. And I mean it - erased. You might want to back up to your memory card though, as that will remain intact. Using the backup to memory card utility is advised, or better still backup your stuff to your PC using PC Suite.
When you’re done, you have to do the following.
Type *#7370# from the standby screen while your phone is on.
It will ask for the lock code which is 12345 unless you have previously changed it.
Wait for the process to complete
Re-install all of your applications and themes.
Thnx, misschien dat ik dat nog ff probeer. Ik heb al een backup gemaakt via Nokia Suite, maar volgens mij moet je dan nog steeds al je programma's opnieuw installeren (weinig zin in).
Ontspan.
ondertussen nog steeds niks gehoord van de reparatie, toch maar keertje achteraan bellenFlappiewappie schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:33:
[...]
Heb mijn telefoon naar The Phonehouse gebracht omdat ik de navigeer knop niet in orde vondt. Ben hem nu 2 weken kwijt. Liever 2 weken kwijt, dan meer dan een jaar met een telefoon te zitten waar ik me irriteer aan bepaalde dingetjes.
Hier staat wat
Als je een backup maakt naar de memorycard, hoef je niets opnieuw te installeren bij het terugzetten.Magnolia schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:23:
Thnx, misschien dat ik dat nog ff probeer. Ik heb al een backup gemaakt via Nokia Suite, maar volgens mij moet je dan nog steeds al je programma's opnieuw installeren (weinig zin in).
In het Nerderlands: Instrumenten -> Hulpprogramma's -> Geheugen -> Opties -> Reservekopie.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik gok overigens dat hij na de hard-reset gewoon weer netjes gaat vibreren hoorRoom42 schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:39:
[...]
Als je een backup maakt naar de memorycard, hoef je niets opnieuw te installeren bij het terugzetten.
In het Nerderlands: Instrumenten -> Hulpprogramma's -> Geheugen -> Opties -> Reservekopie.
Ja vreemd, ik heb hem net opnieuw gestart (3e keer ofzo) en nou trilt hij gewoon weer. Misschien stopt hij met trillen als de batterij heel weinig stroom over heeft (had nog maar 1 streepje toen ik merkte dat hij niet meer trilde). Anyway laten we hopen dat dit niet vaker voor komt. Bedankt voor de snelle reply's.
Ontspan.
Is er een programmaatje waarmee je je scherm kan laten oplichten of dat er een lichtje gaat branden als je een smsje hebt gekregen!!
Op mijn ouder samsung gingen er 2 lichtjes knipperen als ik een smsje had en dat vind ik erg handig!
Op mijn ouder samsung gingen er 2 lichtjes knipperen als ik een smsje had en dat vind ik erg handig!
Aah dat is een goede, deze wist ik nog niet, heb gelijk even eenRoom42 schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:39:
[...]
Als je een backup maakt naar de memorycard, hoef je niets opnieuw te installeren bij het terugzetten.
Reservekopie gemaakt op me kaartgeheugen
Ik heb nog wat dingetjes die ik nog al vreemd vind aan mijn N82.
Ik heb al een keer gemeld dat mijn "Download!"-folder het niet deed. Hij doet het nogsteeds niet ondanks alle tips. Weet niet of je veel aan deze folder hebt, maar ben best wel nieuwschierig!
Ik lees net trouwens van Robert Webbe dat er na de firmware-update de icoontjes van het menu vervangen zijn? Ik heb nog steeds het oranje n-gage icoontje in het menu staan. Klopt dit of niet?
Als ik N-gage probeer te installeren lukt dit niet! Ik heb geprobeerd via internet op mijn N82, maar deze site geeft dan een foutmelding, dus kan ik 'm sowieso niet van af halen. Als ik het probeer via mijn laptop gaat downloaden prima, maar het installeren niet, hij geeft na een tijdje aan dat installatie is geannulleerd (terwijl ik niks doe!).
Ik heb eindeloos internetten dus check ook graag even mijn hyves op mijn N82. Even snel 0 indrukken, in bookmarks "Hyves" aanklikken en hij showt ingelogd mijn hyves-menu. Maar sinds ik een update heb gedraaid moet ik steeds mijn wachtwoord en nickname invullen, vaak 2 x achter elkaar (ook al weet ik 100% zeker dat ik alles goed intyp). Sowieso erg irritant dat ik mijn gegevens weer moet invullen, ik heb de pagina incl. gegevens al een paar keer weer geprobeerd op te slaan, maar hij onthoud de gegevens simpel weg niet! Erg vervelend!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!
Ik heb al een keer gemeld dat mijn "Download!"-folder het niet deed. Hij doet het nogsteeds niet ondanks alle tips. Weet niet of je veel aan deze folder hebt, maar ben best wel nieuwschierig!
Ik lees net trouwens van Robert Webbe dat er na de firmware-update de icoontjes van het menu vervangen zijn? Ik heb nog steeds het oranje n-gage icoontje in het menu staan. Klopt dit of niet?
Als ik N-gage probeer te installeren lukt dit niet! Ik heb geprobeerd via internet op mijn N82, maar deze site geeft dan een foutmelding, dus kan ik 'm sowieso niet van af halen. Als ik het probeer via mijn laptop gaat downloaden prima, maar het installeren niet, hij geeft na een tijdje aan dat installatie is geannulleerd (terwijl ik niks doe!).
Ik heb eindeloos internetten dus check ook graag even mijn hyves op mijn N82. Even snel 0 indrukken, in bookmarks "Hyves" aanklikken en hij showt ingelogd mijn hyves-menu. Maar sinds ik een update heb gedraaid moet ik steeds mijn wachtwoord en nickname invullen, vaak 2 x achter elkaar (ook al weet ik 100% zeker dat ik alles goed intyp). Sowieso erg irritant dat ik mijn gegevens weer moet invullen, ik heb de pagina incl. gegevens al een paar keer weer geprobeerd op te slaan, maar hij onthoud de gegevens simpel weg niet! Erg vervelend!
[ Voor 14% gewijzigd door Edzeau op 13-04-2008 18:11 ]
Bij mij was er ook iemand op het forum met precies hetzelfde probleem. Hij heeft het weten op te lossen. Klik hier om te lezen hoe hij dat gedaan heeft.FuZZy04 schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:09:
Ik heb al een keer gemeld dat mijn "Download!"-folder het niet deed. Hij doet het nogsteeds niet ondanks alle tips. Weet niet of je veel aan deze folder hebt, maar ben best wel nieuwschierig!![]()
heeft de n82 ook een ssort flikkerend lampje als het scherm in stand-by gaat?
zoals mijn n80 even wachten nog en dan haal ik mijn n82 heb nu al kriebels.
p.s. heeft iemand nog een leuke review gezien van de n82 (en dan niet die van de start-post)
met duidelijke foto's enzo
zoals mijn n80 even wachten nog en dan haal ik mijn n82 heb nu al kriebels.
p.s. heeft iemand nog een leuke review gezien van de n82 (en dan niet die van de start-post)
met duidelijke foto's enzo
Ik denk dat je me niet begrijpt. N-Gage is een platform, deze is op 4 april geopend. Vanaf die datum konden gebruikers met een N81 de N-Gage applicatie upgraden, andere toestellen werden nog niet ondersteund. Sinds afgelopen worden ook de N95 en N82 ondersteund.bassjuh schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:45:
[...]
*kuch* nieuws: Nokia opent deuren van mobiele gamedienst N-gage *kuch*
edit; niet vervelend bedoeld hoor, maar het stond al sinds 4 april op de frontpage!
Als je nu een Orange N-Gage icoon in je menu hebt, dan heb je een offline versie waar je een paar test spelletjes kunt spelen maar verder niets kunt downloanden. Installeer je nu de nieuwe N-Gage applicatie (dan het het N-Gage icoon blauw), dan kun je meer spelletjes downloaden. Ook zitten er nog meer dingen in zoals high-scores uit de hele N-Gage community.
Als je dit interessant vindt, kijk dan even op http://www.n-gage.com/. Bovenin staat "Get N-Gage", daar kun je de nieuwe N-Gage applicatie vinden.
Dit klopt, op het moment dat de laatste softwareversie gereleased werd, was het platform ook nog niet beschikbaar. Je zult hem dus nog zelf moeten downloaden en installeren. Waarschijnlijk zal hij pas in de volgende versie automatisch meekomen.FuZZy04 schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:09:
[ Voor 19% gewijzigd door robertwebbe op 13-04-2008 20:20 ]
Nochmaals een kuch. Ik heb even een tekst voor je gequote:robertwebbe schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:17:
[...]
Ik denk dat je me niet begrijpt. N-Gage is een platform, deze is op 4 april geopend. Vanaf die datum konden gebruikers met een N81 de N-Gage applicatie upgraden, andere toestellen werden nog niet ondersteund. Sinds afgelopen worden ook de N95 en N82 ondersteund.
Het was vanaf de 4e al mogelijk N-Gage op je N82 te gebruiken. N-Gage was voor 4 april ook al een platform en alleen maar te gebruiken door de N81. De eerste kuch was dus wel een beetje op zijn plaatsIn eerste instantie kunnen alleen de N81, de N81 8GB, de N82, de N95 en de N95 8GB van de dienst gebruikmaken, maar andere modellen, waaronder de N73, de N93 en de N93i, volgen binnen afzienbare tijd, zo heeft Nokia beloofd.
Ik heb sinds de nieuwe firmware onder toepassingen en icoontje met online delen??
Iemand enig idee wat dit inhoud??
Als ik dat open staat er Flickr en Vox en allebei zijn de gereeg voor activeren staat er onder??
Wat is dit allemaal, hebben meer mensen dit???
Als ik dat open staat er Flickr en Vox en allebei zijn de gereeg voor activeren staat er onder??
Hier enkele handige tips om betere foto's te nemen met je N82.
Verwijderd
Iemand al een geschikte carholder gevonden voor de n82, die 'm ook meteen oplaadt? Heb nog niks kunnen vinden namelijk.. 
edit: moet toch maar eens beter zoeken, blijkt maar weer..
Heb de brodit houder gevonden.
edit: moet toch maar eens beter zoeken, blijkt maar weer..
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 12:27 ]
Verwijderd
Heb je de proxy settings al veranderd? Dit was voor mij de oplossing. Lees anders even dit bericht op pagina 8 van dit topic.FuZZy04 schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:09:
Ik heb al een keer gemeld dat mijn "Download!"-folder het niet deed. Hij doet het nogsteeds niet ondanks alle tips. Weet niet of je veel aan deze folder hebt, maar ben best wel nieuwschierig!![]()
[...]
Dank je. Idd andersom, want via de N82 internetten is al gelukt (was al standaard geinstalleerd). Maar als ik zeg maar op school ben vind ik het chill om even snel een aantal podcasts via mijn laptop te downloaden, want helaas kan ik niet op de wireless van school met de N82 (Securew2).Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 21:12:
[...]
Het kan via USB en Bluetooth. In mijn vb de E90 dmv Bluetooth verbonden met de laptop. Kijk ff bij instellingen om je provider e.d. in te stellen.
[afbeelding]
[afbeelding][/quote]
Je gaat dus gewoon via je provider (GPRS/UMTS) het internet op.
Edit: je wilt dus het tegenovergestelde.Idd Gnubox of Hiisi Suite

[ Voor 5% gewijzigd door nlboy op 14-04-2008 13:16 ]
Yes, ook al geprobeerd maar ook dat is niet gelukt. Ik heb trouwens geen Vodafone maar Hi, weet niet of dit verschil moet uitmaken?Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:04:
[...]
Heb je de proxy settings al veranderd? Dit was voor mij de oplossing. Lees anders even dit bericht op pagina 8 van dit topic.
Bestaat er voor de Nokia N82 ook een software programma dat de volume begrenzer verwijderd van de mediaplayer, ik vindt dat hij nogal zacht gaat op 100%
Nieuwste firmware update er op gezet? Daardoor gaat ie nog een stuk harder! Wat mij betreft al hard genoeg!Albert020 schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:09:
Bestaat er voor de Nokia N82 ook een software programma dat de volume begrenzer verwijderd van de mediaplayer, ik vindt dat hij nogal zacht gaat op 100%
Ik had de Nieuwste firmware update er vorigeweek al opgezet,FuZZy04 schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:20:
[...]
Nieuwste firmware update er op gezet? Daardoor gaat ie nog een stuk harder! Wat mij betreft al hard genoeg!
maar hij gaat mij nog niet hard genoeg hoor
Mooie ben jij, jij maakt je telefoon kapot en dan vind je het redelijk dat Nokia dat kostenloos voor jou gaat repareren?walletje-w schreef op zondag 13 april 2008 @ 14:06:
het is dat je netjes moet blijven anders @#%#^#@$&^@#
de n82 brodit houder doet toch niet aan opladen?Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:24:
Iemand al een geschikte carholder gevonden voor de n82, die 'm ook meteen oplaadt? Heb nog niks kunnen vinden namelijk..
edit: moet toch maar eens beter zoeken, blijkt maar weer..Heb de brodit houder gevonden.
Dat niet, maar de USB poort is wel vrij. Misschien gebruikt ie zo'n fraai 12V>USB omzettertje en dan de USB kabel.admiral866 schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:55:
[...]
de n82 brodit houder doet toch niet aan opladen?
Volgens mij kun je de telefoon niet via USB opladen.
Zag net reclame van KPN met een zwarte N82. Gratis bij een abbo.. ging even te snel om te zien hoe of wat.
Gratis bij een flexibel 27,50 2 jarig + surf&mail voor 9,95.Orcie schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:58:
Zag net reclame van KPN met een zwarte N82. Gratis bij een abbo.. ging even te snel om te zien hoe of wat.
http://gsm.kpn.com/kpn/RAPRD/Nokia-N82/TNON82SMTI.html
Je kan niet opladen via de USB. Hiervoor dien je het gaatje te gebruiken waar je laadkabel ingaat.insan1ty schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:04:
[...]
Dat niet, maar de USB poort is wel vrij. Misschien gebruikt ie zo'n fraai 12V>USB omzettertje en dan de USB kabel.
Je kan wel iets kopen wat van USB naar dat connectortje gaat.
Heb ik me net een N82 (zwart) besteld, komen jullie hier verkondigen dat ie niet via USB op te laden valt...
Vind ik persoonlijk toch wel erg stom, aangezien Samsung dit wel kan... nuja, zo wat alle GSM's en MP3 spelers met een USB ingang kunnen toch ook via die USB opgeladen worden, is dit dan algemeen niet zo bij Nokia of specifiek voor de N82?
Vind ik persoonlijk toch wel erg stom, aangezien Samsung dit wel kan... nuja, zo wat alle GSM's en MP3 spelers met een USB ingang kunnen toch ook via die USB opgeladen worden, is dit dan algemeen niet zo bij Nokia of specifiek voor de N82?
Dit is al langer bekend dan vandaag. Dat sommige forum leden zich niet verdiepen, tja... dat is aan je zelf.Tunboy schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:26:
Heb ik me net een N82 (zwart) besteld, komen jullie hier verkondigen dat ie niet via USB op te laden valt...
Nokia ondersteunt dit gewoon niet, waarom? Dat is niet bekend.
Dat Samsung dat wel doet, tja, dat heet misschien te maken met de verschillende doelgroepen.
Nokia staat bekend om de betrouwbaarheid en zakelijkheid (wat jammer genoeg sommige N- en E- serie toestellen niet bepaald ondersteunden) Samsung besteed meer aandacht om het uiterlijk en de funny kant van telefoneren.
AMD Ryzen 5800x | Macbook Pro 14 m1 | iPhone 14 Pro Max | Apple Watch gen 5
De gewone oplaad ingang is ook vrij hoor.insan1ty schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:04:
[...]
Dat niet, maar de USB poort is wel vrij. Misschien gebruikt ie zo'n fraai 12V>USB omzettertje en dan de USB kabel.
Ik heb namelijk een n82 brodit houder
en dan een aparte aansteker->lader stekker.
Misschien ben ik één van de weinige, maar ik haat (lichte) krasjes op het scherm, dus voorzie ik mijn toestellen altijd van een screenprotector. Voor mijn vorige toestellen kocht ik altijd protectors van Exim (via eBay), die dingen zijn echt krasbestendig!
Helaas bedekte de Exim protector voor de N82 alleen het werkelijke scherm en niet het gedeelte eromheen (dit was bij de Exim SE en - HTC protectors wel het geval!). Dus heb ik een protector van Brando aangeschaft (via screenprotector.nl, overigens echt een top shop).
De protector is goed op maat (net iets groter dan het plastic dat op het scherm zit als je het toestel nieuw koopt) en is echt crystal clear! Het aanbrengen is een eitje. Tot zover een aanrader dus, nu maar hopen dat die ook goed krasbestendig is.
Verder heb ik vanochtend mijn toestel voorzien van de laatse firmware. De pc die ik daarvoor gebruikte draaide Vista en de melding van "15 minutes left" bleef zeker 45 minuten staan, toen heb ik er maar voor gekozen om het update programma te 'killen' en de workaround die een paar paginas terug te vinden is te volgen. Het is trouwens best eng om tijdens het flashen van je nieuwe mooie toestel zomaar het update programma te beeindigen, het angstzweet brak me uit
.
Gelukkig verliep alles volgens plan en nu draai ik ook de nieuwste firmware, die 'SMS bug' is inderdaad aanwezig, en dit was bij 11.0.xxx niet het geval! Hopen dus dat er snel een nieuwere firmware volgt. Verder bedankt voor de tips hier in het topic mbt het updaten.
Helaas bedekte de Exim protector voor de N82 alleen het werkelijke scherm en niet het gedeelte eromheen (dit was bij de Exim SE en - HTC protectors wel het geval!). Dus heb ik een protector van Brando aangeschaft (via screenprotector.nl, overigens echt een top shop).
De protector is goed op maat (net iets groter dan het plastic dat op het scherm zit als je het toestel nieuw koopt) en is echt crystal clear! Het aanbrengen is een eitje. Tot zover een aanrader dus, nu maar hopen dat die ook goed krasbestendig is.
Verder heb ik vanochtend mijn toestel voorzien van de laatse firmware. De pc die ik daarvoor gebruikte draaide Vista en de melding van "15 minutes left" bleef zeker 45 minuten staan, toen heb ik er maar voor gekozen om het update programma te 'killen' en de workaround die een paar paginas terug te vinden is te volgen. Het is trouwens best eng om tijdens het flashen van je nieuwe mooie toestel zomaar het update programma te beeindigen, het angstzweet brak me uit

Gelukkig verliep alles volgens plan en nu draai ik ook de nieuwste firmware, die 'SMS bug' is inderdaad aanwezig, en dit was bij 11.0.xxx niet het geval! Hopen dus dat er snel een nieuwere firmware volgt. Verder bedankt voor de tips hier in het topic mbt het updaten.
Verwijderd
Je hebt van brodit de passive en de active.
Bij de passive zou je dus ook nog een extra lader moeten kopen, deze originele of deze aftermarket.
Bij de passive zou je dus ook nog een extra lader moeten kopen, deze originele of deze aftermarket.
Waar heb je deze besteld?Tunboy schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:26:
Heb ik me net een N82 (zwart) besteld`..
WOW wat is die orginele auto lader duur zeg!Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:51:

maar jij hebt er dan denk ik ook niet zo'n mooie houder bij die Maxxieh nu wel heeft... Zeer lastig met navigatie als je toestel niet vastgezet kan worden.
Au contraire mon frère, er zijn een aantal Nokia modellen (oa. de 6500) die zelfs geleverd worden met de AC-6 lader die enkel een micro-USB aansluiting heeft ipv de mini-plug. Zie foto:SimD schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:38:
[...]
Dit is al langer bekend dan vandaag. Dat sommige forum leden zich niet verdiepen, tja... dat is aan je zelf.
Nokia ondersteunt dit gewoon niet, waarom? Dat is niet bekend.
Dat Samsung dat wel doet, tja, dat heet misschien te maken met de verschillende doelgroepen.
Nokia staat bekend om de betrouwbaarheid en zakelijkheid (wat jammer genoeg sommige N- en E- serie toestellen niet bepaald ondersteunden) Samsung besteed meer aandacht om het uiterlijk en de funny kant van telefoneren.

Zo vreemd is dat dus niet.
Volgens SimD is opladen via USB iets "funny" en niet zakelijk (je gsm opladen via je laptop terwijl je op de trein een verslag van een meeting typt is dus eerder funny dan zakelijk te noemen.
Ben er wel nog niet achter op welke manier een USB-lader de betrouwbaarheid kan in de weg staan maar zal wel liggen aan het feit dat ik niet zakelijk genoeg ben.
@psvbart:
Heb em besteld bij afgebeld.nl, 1 van de 2 shops waar enkele bladzijden terug al van gezegd was dat je de zwarte N82 er kon krijgen...
Ben er wel nog niet achter op welke manier een USB-lader de betrouwbaarheid kan in de weg staan maar zal wel liggen aan het feit dat ik niet zakelijk genoeg ben.
@psvbart:
Heb em besteld bij afgebeld.nl, 1 van de 2 shops waar enkele bladzijden terug al van gezegd was dat je de zwarte N82 er kon krijgen...
Waarom hoor ik hier niets over die originele nokia houder? Heb hem zelf ook en hij werkt prachtig! 
http://mobielbereikbaar.n...sy+Mount+Holder+Origineel
http://mobielbereikbaar.n...iversele+Houder+Origineel
er was ooit een combi pack van deze 2, die stukken goedkoper was. kan hem alleen niet weervinden
http://mobielbereikbaar.n...sy+Mount+Holder+Origineel
http://mobielbereikbaar.n...iversele+Houder+Origineel
er was ooit een combi pack van deze 2, die stukken goedkoper was. kan hem alleen niet weervinden
niemand een idee?????ErikE12 schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:53:
Ik heb sinds de nieuwe firmware onder toepassingen en icoontje met online delen??
ErikE12: in On line delen -> Opties -> Help
[ Voor 38% gewijzigd door Room42 op 15-04-2008 09:02 ]
Ahh oke, was gewoon nieuwsgierig waar je hem besteld had.Tunboy schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 02:06:
@psvbart:
Dan ga ik hem ook maar is bestellen
Ik heb advies nodig,
Ik wil ook graag de N82 Black. Bij vodafone is ie niet zo duur, maar nu de vraag, wel of geen onbeperkt internet? Hoeveel heb je internet nodig bij de n82?
Heb even gerekend, een onbeperkt abbo kost 9,50 p/m.
Zonder onbeperkt kost het 75 cent per 15 min. 9,50/.75= 12.6x15 = 190 min. dat komt dus neer op 3,16 uur. Dus zodra je meer dan 3.16 uur internet per maand is het goedkoper om onbeperkt internet te nemen, anders is het goedkoper om het zonder zo'n abbo te doen.
Kom je met de N82 aan die ruim 3 uur? zijn er veel dingen op de telefoon die internet moeten hebben?
plz. help mij uit mijn dilemma. alvast bedankt.
Ik wil ook graag de N82 Black. Bij vodafone is ie niet zo duur, maar nu de vraag, wel of geen onbeperkt internet? Hoeveel heb je internet nodig bij de n82?
Heb even gerekend, een onbeperkt abbo kost 9,50 p/m.
Zonder onbeperkt kost het 75 cent per 15 min. 9,50/.75= 12.6x15 = 190 min. dat komt dus neer op 3,16 uur. Dus zodra je meer dan 3.16 uur internet per maand is het goedkoper om onbeperkt internet te nemen, anders is het goedkoper om het zonder zo'n abbo te doen.
Kom je met de N82 aan die ruim 3 uur? zijn er veel dingen op de telefoon die internet moeten hebben?
plz. help mij uit mijn dilemma. alvast bedankt.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Is niet echt ophef maar ben een leek op dat gebied dus ik vroeg het mij gewoon af.Room42 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:57:
[...]
ErikE12: in On line delen -> Opties -> HelpZo moeilijk is het toch niet. Daarbij is de naam aardig omschrijvend (dus: je spul uploaden naar Flickr of Fox). Om daar nou zo'n ophef over te maken...
Maar bedankt voor de reactie!!
Ik zou wel veel online zijn. Als je onbeperkt internet hebt, kan je ook gewoon nonstop online zijn op messenger. (of mag dat niet bij vodafone?). Ik ga in mei een n82 bestellen. Ik weet alleen nog niet welke kleur. Op zich vind ik wit wel erg mooi...
ja, dat is wel zo, maar het kost je wel 9,50 per maand om dat te zijn, en msn gebruik ik toch niet veel. bij vodafone mag je trouwens gewoon alles doen, behalve het gebruiken als modem voor je pc of laptop. met een fair use van 50 mb per maand.pim89 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:23:
Ik zou wel veel online zijn. Als je onbeperkt internet hebt, kan je ook gewoon nonstop online zijn op messenger. (of mag dat niet bij vodafone?). Ik ga in mei een n82 bestellen. Ik weet alleen nog niet welke kleur. Op zich vind ik wit wel erg mooi...
Scientia Potentia Est
Ik wil zelf ook een een onbeperkt internet abbo afsluiten als ik de N82 heb ontvangen.
Ik wil het gaan gebruiken voor wat surfen, mailen en msn. Maar heb geen idee hoeveel data sommige applicaties gebruiken? En dan zit je ook nog is met die fair use policy toch?
Ik wil het gaan gebruiken voor wat surfen, mailen en msn. Maar heb geen idee hoeveel data sommige applicaties gebruiken? En dan zit je ook nog is met die fair use policy toch?
[ Voor 86% gewijzigd door psvbart op 15-04-2008 12:11 ]
voor gewoon internetten en mailen kom je nooit aan je 50 mb, d8 dat je 50 pagina's kon openen met 1mb.psvbart schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:09:
Ik wil zelf ook een een onbeperkt internet abbo afsluiten als ik de N82 heb ontvangen.
maar waarom een internet abbo nemen als je wifi heb op je mobo? thuis en op school is er gratis wifi, in de trein ook al steeds vaker..
Scientia Potentia Est
Dit topic gaat over de N82 en niet over data-abonnementen. Dat soort zaken mag in Telecomproviders worden besproken.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
hebben meer mensen last van het feit, dat na de update naar versie 20,0,062 de internetradio applicatie van Nokia zelf niet meer wil opstarten??
Is er al een nieuwere versie oid die wel met deze software versie werkt?!?1
Is er al een nieuwere versie oid die wel met deze software versie werkt?!?1
Maar dit heeft toch ook betrekking op de N82, je moet immers wel weten wat je er bij nodig heb.pven schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:33:
[mbr]Dit topic gaat over de N82 en niet over data-abonnementen. Dat soort zaken mag in Telecomproviders worden besproken. :)[/mbr]
Scientia Potentia Est
Nee, dat heeft werkelijk niets te maken met de N82 ansicht. In dit topic gaat het puur om het toestel en niet welk abo nou het best erbij isHellStorm666 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:45:
[...]
Maar dit heeft toch ook betrekking op de N82, je moet immers wel weten wat je er bij nodig heb.
Ah ok. Kon geen active versie vinden ten tijde van m'n aankoop. Maar goed komt ook eigenlijk op hetzelfde neer als ik die plaatjes zo zie. Ideaal zou je een ingang onderin hebben op de active. En dat je alleen de telefoon erin hoeft te schuiven. En dat de houder dan zorgt dat ie gelijk geladen wordt. Nu moet je nog steeds zelf het ladertje er in doen.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:51:
In mijn ogen niet echt "active" maargoed, de marketing wil ook wat he
Verwijderd
Hallo allemaal!
Nokia Maps wil op mijn N82 niet meer opstarten. Het programma wordt geladen tot 90% en sluit dan vanzelf af. Weet iemand dit op te lossen? Opnieuw installeren werkte helaas niet.
Gegroet.
Nokia Maps wil op mijn N82 niet meer opstarten. Het programma wordt geladen tot 90% en sluit dan vanzelf af. Weet iemand dit op te lossen? Opnieuw installeren werkte helaas niet.
Gegroet.
Welke versie gebruik je? Misschien dat je wel 2.0 kan installerenVerwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:47:
Verwijderd
Het lijkt erop dat door de nieuwe firmware de bluetooth verbinding met mijn headset is verbeterd. Ik zie nu ook bij inkomende gesprekken het telefoonnummer op de display van mijn headset, waar dit eerder dus niet het geval was. Helaas word de mp3 tag nog steeds niet weergegeven op de headset maar dit vind ik niet echt boeiend. De lags zijn helaas nog steeds wel aanwezig, das dan wel weer jammer.Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 12:37:
Ik heb een aantal pagina's terug er ook al iets over gezegd maar hier voor de volledigheid mijn bevindingen en vragen over de N82 icm de bluetooth headset van Sony, de hbh ds970:
Het werkt op zich allemaal redelijk goed. Het geluid is zuiver en goed, ook werken de knopjes allemaal perfect. Dus nummers vooruit/achteruit, volumeregeling, telefoon opnemen dat werkt allemaal prima.
Maar dan, de negatieve puntjes. Bij het afspelen blijft het geluid plus minus om de 2 minuten ff hangen. Ik praat dan over een halve seconde ofzo, zeg maar een kleine lag. Het speelt daarna gewoon weer verder. Ook worden de nummers van de mp3/beller niet weergegeven op het schermpje van de ds970. Het enigste wat op het scherm is te zien is de batterij duur.
Zijn er meer mensen met deze problemen? En is dit op de een of andere manier te verhelpen?
Verwijderd
Ik gebruik 2.0... Was helaas ook geen oplossing.F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:07:
[...]
Welke versie gebruik je? Misschien dat je wel 2.0 kan installeren
Als ik Nokia Maps 2.0 installeer op me N82,
kan ik dan gewoon de kaarten gebruiken van MapLoader 1.3
***edit***
Nope zie het al, voor Nokia Maps 2.0 Beta moest je Nokia Map Loader 1.3.5 gebruiken
Die 2.0 ziet er overgens wel veel beter uit !!!
Nokia Maps 2.0 Beta
kan ik dan gewoon de kaarten gebruiken van MapLoader 1.3
***edit***
Nope zie het al, voor Nokia Maps 2.0 Beta moest je Nokia Map Loader 1.3.5 gebruiken
Die 2.0 ziet er overgens wel veel beter uit !!!
Nokia Maps 2.0 Beta

[ Voor 90% gewijzigd door Albert020 op 15-04-2008 21:06 ]
Ff zoeken op Pasta Timer... die gebruikt ook de speech engine. Hoor je: "It's al dente" en "It's ready" als 't klaar isnadroJ schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:32:
Trouwens, waarom zit er in hemelsnaam geen stopwatch en timer op de N82???
En er zijn ook genoeg andere proggies die dat kunnen.
Maar je punt is opzich wel goed, 't is een kleine moeite om dat er meteen op te zetten voor Nokia!
Hadden jullie de blauwe N82 al gezien?
Dit kan als spam gezien worden omdat je eigen site is, let hierop aub!
[ Voor 51% gewijzigd door een moderator op 15-04-2008 22:18 ]
Overigens, het is geen limited-edition maar diegene die mee geholpen hebben aan de ontwikkeling van de N82 hebben die speciale kleur gekregen. Er zijn er 200 voor de 200 mensen die mee geholpen hebben aan dat projectF-O-C-U-Z schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:08:
Hadden jullie de blauwe N82 al gezien?
off-topic: okay... zal ik niet meer posten dan... sorry. Ik wil het linkje wel aanpassen maar dat kan niet meer omdat jij mijn bericht al ge-edit hebt. Wanneer je mij de mogelijkheid geeft dit weer aan te passen zal ik de link wijzigen. (dit had je ook kunnen vragen
)
Maar dat was mij niet duidelijk dat dit voor de 200 mensen was die meegeholpen hebben. Zal wel een dure oplage zijn geweest.
Maar dat was mij niet duidelijk dat dit voor de 200 mensen was die meegeholpen hebben. Zal wel een dure oplage zijn geweest.
[ Voor 31% gewijzigd door F-O-C-U-Z op 15-04-2008 21:32 ]
Mwah, duur. Ze kregen hem van Nokia als dank voor hun gedane werk, dus zo hebben ze iets speciaals van iets waar ze aan gewerkt hebbenF-O-C-U-Z schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:30:
off-topic: okay... zal ik niet meer posten dan... sorry. Ik wil het linkje wel aanpassen maar dat kan niet meer omdat jij mijn bericht al ge-edit hebt. Wanneer je mij de mogelijkheid geeft dit weer aan te passen zal ik de link wijzigen. (dit had je ook kunnen vragen)
Verwijderd
Ach, is gewoon n kwestie van een andere faceplate monteren. Binnenkort kun je elke kleur krijgen die je wilt. Voor de mensen die graag n zwarte willen, even zoeken op internet, zwarte faceplates zijn voor een paar euro te vinden.....F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:30:
Ik heb trouwens nog niets gelezen of het getik van de navigatie toetsen ook over zal zijn bij het zwarte toestel heeft iemand anders daar al iets over gehoord of gelezen? Lijkt mij dat Nokia voldoende tijd heeft gehad dit euvel weg te werken.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:24:
[...]
Ach, is gewoon n kwestie van een andere faceplate monteren. Binnenkort kun je elke kleur krijgen die je wilt. Voor de mensen die graag n zwarte willen, even zoeken op internet, zwarte faceplates zijn voor een paar euro te vinden.....
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. De kwaliteit van de N95-8GB was ook een stuk beter dan de eerste normale N95.F-O-C-U-Z schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:36:
[...]
Ik heb trouwens nog niets gelezen of het getik van de navigatie toetsen ook over zal zijn bij het zwarte toestel heeft iemand anders daar al iets over gehoord of gelezen? Lijkt mij dat Nokia voldoende tijd heeft gehad dit euvel weg te werken.
Verwijderd
Dat valt te begrijpen, maar is dat niet op de 1 of andere manier te wijzigen dat ik hem gewoon al een witte klok krijg, want vind dat blauwe ongelofelijk irritant.[b]
Reg. datum: 23 februari 2004
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
YoungCaesar schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:12:
Ik heb sinds een paar dagen de nieuwe nokia N82 als mobiele telefoon, nouw had ik op mijn vorige telefoon (n70) dat het klokje gewoon wit is en dit is bij de n82 niet zo, die is blauw.
Weten jullie hoe ik hem kan veranderen.
De kleur van de klok is afhankelijk van je toegepaste thema van je telefoon[b]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over de Nokia N82 en bijbehorende zaken. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kunt nemen hoort niet in dit topic.
Dit topic gaat over de Nokia N82 en bijbehorende zaken. Discussie over welk abonnement je er het beste bij kunt nemen hoort niet in dit topic.