Ik heb gisteren de zilvere uitvoering gehaald i.c.m met een 1-jarig Hi student 40 abonnement (met de studenten korting: 32 euries per maand i.p.v 40, 325 minuten, toestel gratis). Voor de studenten die van plan zijn dit toestel ook te gaan halen binnenkort, een gouden tip dus.
Wat ik zo grappig (lees: leuk en fijn) vind is dat ik het komende jaar dus 12 x 32 = 384 ga betalen voor een 1-jarig abonnement i.c.m. met een toestel dat alleen al 409 euro kost, en dan gaan we nog uit van de prijs bij de
Smartphoneshop
De afzetters bij de T for Telecom en de Belcompany durfden mij nog 190 euro voor het toestel te vragen i.c.m 2-jarig (!) T-Mobile Flex 30 abonnement, waar ik in eerste instantie voor wilde gaan. (Bij de Smartphoneshop 40 euro voor het toestel, maar wel nog steeds vast aan 2 jaar lang 30 euro per maand)
Maar dat terzijde,
Ik ben tot nu toe erg blij met het toestel. Heb bij het aanzetten van de telefoon meteen eerst zitten klooien met o.a. de navigatie. Ik heb gemerkt dat wanneer je het het beeldscherm roteert (toestel horizontaal leggen) terwijl je aan het navigeren bent, Nokia Maps vanzelf afsluit, en ik weer terug kom op de stand-by scherm. Hebben jullie dit ook?
Overigens ben ik er nog steeds niet uit of het aanzetten van A-GPS van invloed kan zijn op je maandelijkse kosten bij een abonnement. Het is tenslotte een netwerkdienst, gaat mijn provider (Hi) mij in rekening brengen voor het gebruiken van A-GPS?
Ik ga ervanuit dat het gebruik van WLAN en GPS gewoon gratis is in Nederland, is dit in het buitenland ook het geval?
Dit zijn momenteel de enige 3 dingen waar ik mee zit. Een duidelijk antwoord op alle vragen zou perfect zijn
[
Voor 21% gewijzigd door
Verwijderd op 10-06-2008 01:07
]