Panasonic Plasma 8 Serie PreRelease Vragen en Ervaringen top

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 161.915 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 09:40
42pz85 Staat momenteel bij FoKa Rotterdam. Hij staat wel in een hoekje. KOmt waarschijnlijk grote er naast denk ik. Wel een mooi toestel alleen in de winkel konden ze me geen FULL HD materiaal laten zien.

Ik wacht nog een maandje met het aanschaffen.

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

aKra

Intentionally left blank.

kingnbajam schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 20:16:
Vraag aan de PZ85 bezitters: hebben jullie last van het geluid van de fans op de achterkant? Is er een gezoem te horen wanneer de tv aanstaat? Ik ga zelf vrijwel zeker morgen de knoop doorhakken en een 46PZ85 kopen. Ben nu overtuigd dat het stroomverbruik toch best meevalt en dat inbranding geen extreem groot probleem meer is.
De TH-42PZ85 maakt geen merkbaar geluid bij afspelen van een film op de HDMI ingang met naar 1080i opgewaardeerd beeld, ook niet als de TV is gemute :)

Je voelt ze nauwelijks blazen ook, maar je ziet ze wel bewegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 19:57
Voor de goede orde, er zitten op de PZ85 toch 2 SCART aansluitingen??? Ik heb namelijk een versterker HK230 en DVD 22 van Harman Kardon uit 2004 zonder HDMI die dus op de SCART moeten.
Mijn PS3 kan wel via HDMI uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:52

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 23:17:
goedenavond,
th-37px80
ik heb alleen nog één vraag, die hopelijk beantwoord kan worden door iemand die er al een heeft staan.
kan je met deze tv het beeld stilzetten terwijl je zit te kijken?
Ja. Je kan het beeld bevriezen

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken hier mensen de inspeel dvd? Wil hem zelf wel gaan gebruiken maar ben benieuwd of je de dvd onafgebroken moet laten spelen of dat je hem ook er tussen door mag stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees zeer veel goede kritiek over de PZ85 op dit forum. Ik zou daarom ook dit toestel zo snel mogelijk willen aanschaffen. Kunnen jullie mij nog jullie ervaring geven ivm de weerspiegeling op het toestel bij een grote lichtinval. Ik lees gewoonlijk dat dit een groot nadeel is voor een plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de tv uitstaat weerspiegeld hij ja, zodra hij aan staat zie ik er echter niks meer van.. maarja tv kijken moet je in een (bijna) verduisterde kamer doen joh ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
heeft iemand al de kans gehad om standard definition materiaal op de HD ready en fullHD te kunnen bekijken en vergelijken?

ik bedoel dus echt standard definition materiaal, het hoeft niet per se analoog beeld te zijn. ik ben zelf van plan om via de schotel SD materiaal te gaan ontvangen. wil graag weten of dat tussen de modellen nog uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tv kijken in een bijna verduisterde kamer zal echt niet lukken bij mij. Er zal altijd veel lichtinval (geen rechtstreeks zonlicht op tv) zijn. Zou ik dan toch beter voor lcd gaan? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

supercop7373 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 09:05:
Voor de goede orde, er zitten op de PZ85 toch 2 SCART aansluitingen??? Ik heb namelijk een versterker HK230 en DVD 22 van Harman Kardon uit 2004 zonder HDMI die dus op de SCART moeten.
Mijn PS3 kan wel via HDMI uiteraard.
Ja, er zijn twee SCART aansluitingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
dangerpaki schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:15:
heeft iemand al de kans gehad om standard definition materiaal op de HD ready en fullHD te kunnen bekijken en vergelijken?

ik bedoel dus echt standard definition materiaal, het hoeft niet per se analoog beeld te zijn. ik ben zelf van plan om via de schotel SD materiaal te gaan ontvangen. wil graag weten of dat tussen de modellen nog uitmaakt.
Met de 42px80, no problemo :Y Met een degelijk signaal ziet het er netjes uit :)

Vraagje voor de G10/G11 eigenaars over het invoersignaal over HDMI
Wat voor een signaal geven jullie aan de pana? Met mijn Pioneer DV600 kan ik een uitvoer geven van 1080p. Dit is toch beter als 1080i en geniet toch de voorkeur?

@Akra: mooi toestel :)

[ Voor 22% gewijzigd door Chevy454 op 29-03-2008 12:41 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

En hier mijn foto's, sorry voor de kwaliteit... Ik moet nodig een D80 aanschaffen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/pz85/P3260137%20(Large).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/pz85/P3260138%20(Large).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/pz85/P3260139%20(Large).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/pz85/P3260140%20(Large).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/pz85/P3260141%20(Large).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/pz85/P3260142%20(Large).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/pz85/P3260143%20(Large).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/pz85/P3270144%20(Large).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/pz85/P3270145%20(Large).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/pz85/P3270146%20(Large).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/pz85/P3270147%20(Large).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/pz85/P3270148%20(Large).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/pz85/P3270150%20(Large).JPG

[ Voor 3% gewijzigd door aKra op 29-03-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eisbaer schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 09:37:
[...]

Ja. Je kan het beeld bevriezen
dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
Vanmiddag heb ik dan toch eindelijk de 46PZ85 besteld. Het toestel moet donderdag of vrijdag binnen zijn, dus volgend weekend heb ik hopelijk m'n nieuwe tv! Tot die tijd blijf ik dit topic volgen, want ik vind het interessant om van huidige PZ85 bezitters te horen hoe hun ervaringen zijn en vind tips voor instellingen en gebruik ook altijd welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Sta dus op het punt om een 42PZ85 te kopen. :)

Paar dingen waar ik benieuwd naar ben:
- Hoe zie ik of de TV bij de Nederlandse importeur vandaan komt.
- Hoe bang moet ik zijn voor inbrandeffecten als ik 4:3 tv zenders in native resolutie bekijk.
- Hoe bekijken jullie die 4:3 tv uitzendingen :? Want dat zijn er nog best veel en uitgerekte hoofden lijkt me niks. :o

Oh ja ik ga de tv aansluiten met hdmi op de Samsung DCB-H360RSA HDTV decoder via de kabel.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 08:19
Help!!!! schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:47:
- Hoe bekijken jullie die 4:3 tv uitzendingen :? Want dat zijn er nog best veel en uitgerekte hoofden lijkt me niks. :o

Oh ja ik ga de tv aansluiten met hdmi op de Samsung DCB-H360RSA HDTV decoder via de kabel.
Ik kijk op mijn pv70 ook met de h360 en ik heb hem op ontvanger op 16:9 staan en de TV op auto en het gaat eigenlijk altijd goed, zo heel veel 4:3 uitzendingen zijn er eigenlijk niet en wat 4:3 is rekt de tv op bijna beeldvullend en het valt mij niet eens op dat er uitgerekte hoofden zijn panasonic doet dit echt heel erg netjes. Niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken. Wil je ze toch in 4:3 frame bekijken dan kan dat en voor inbranden hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb de tv natuurlijk wel van dynamisch beeld en het contrast van fakkel stand afgehaald.

Toen ik de tv 2 uur had ben ik lekker lotr gaan kijken op dvd. Toen de dvd afgelopen was schrok ik me kapot, op het zwarte scherm kon ik heel licht de balken zien, lotr is geen 16:9 maar 1:2,35 ofzo. Wist ik veel dat de instellingen per input zijn geschakeld dus als je je tv van fakkelmodes afhaald voor hdmi1 geldt dit niet scart1 ed. Dus ik had 2 balken in het scherm staan. Ik heb toen welgeteld 2 minuten een tv zender aangezet die wel beeldvullend was en weg was het.

Moraal van dit verhaal. Image retentie bestaat idd nogsteeds op plasma's maar inbranden doen ze niet meer. Image retentie verdwijnt vanzelf weer naar een paar minuten op een andere zender, het is niet zo dat de strepen dan ziet op de andere zender, je hebt gewoon goed beeld. Als je de tv niet op de fakkelstand hebt staan verschijnt er zelfs geen retentie bij mij. Maar ik moet eerlijk zeggen het interesseert me ook niet zo. Ik geniet gewoon van mijn tv. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Help!!!! schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:47:
In 4:3 mode heb je gewoon aan de zijkanten zwarte balken :)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Chevy454 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 12:37:
[...]

Met de 42px80, no problemo :Y Met een degelijk signaal ziet het er netjes uit :)

Vraagje voor de G10/G11 eigenaars over het invoersignaal over HDMI
Wat voor een signaal geven jullie aan de pana? Met mijn Pioneer DV600 kan ik een uitvoer geven van 1080p. Dit is toch beter als 1080i en geniet toch de voorkeur?

@Akra: mooi toestel :)
ok thanks... dat is goed om te weten
aKra schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 12:38:
En hier mijn foto's, sorry voor de kwaliteit... Ik moet nodig een D80 aanschaffen ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
welk model heb je gekocht uiteindelijk? analoog ziet er eigenlijk redelijk goed uit moet ik zeggen. helemaal niet slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, en wat met het "inbranden" van deze beelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevy454 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:54:
[...]

In 4:3 mode heb je gewoon aan de zijkanten zwarte balken :)
Ik denk dat als je dit meerdere malen gaat doen, dat je het inbrandt effekt toch gaat hebben hoor.

PZ85 is besteld... next week delivery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:17:
Ik denk dat als je dit meerdere malen gaat doen, dat je het inbrandt effekt toch gaat hebben hoor.
Hoezo? Worden die dan ook aangestuurd? Want dat zou ik wel extreem vervelend vinden sinds TCM (pa's meest favo kanaal naast de DVD speler) in 4:3 uitzendt :(

[ Voor 18% gewijzigd door Chevy454 op 29-03-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:55:
[...]

[...]

analoog ziet er eigenlijk redelijk goed uit moet ik zeggen. helemaal niet slecht
Stilstaande plaatjes zeggen eigenlijk helemaal niks he, hou daar een beetje rekening mee :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:48

-Stef-

Slainthe!

Ik ben vanmiddag even naar de MM geweest om (na hier veel over gelezen te hebben) de TH-42PX80 te bekijken en dit wordt hem. Ik ga voor de PX80 omdat FullHD voor mij gebruik 'overdone' is. Wij kijken voornamelijk TV en ik heb een stuk of 100 DVD's (non-HD en non-BluRay). HD-Ready volstaat dus voor ons.

Ik heb nu (analoge) Casema en moet me gaan inlezen over welk digitale abonnement mij het best zal bevallen. Ik begrijp dat de TV standaard een KPN Digitennetuner heeft? Dan zou ik dus alleen een kaartje moeten aanschaffen om een digitaal signaal te kunnen bekijken met mijn TH-42Px80?

Betekent dat trouwens dat ik niet een andere HD decoder kan gebruiken, bv een Humax?

[ Voor 6% gewijzigd door -Stef- op 29-03-2008 19:06 ]

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Stef- schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:03:
Ik heb nu (analoge) Casema en moet me gaan inlezen over welk digitale abonnement mij het best zal bevallen. Ik begrijp dat de TV standaard een KPN Digitennetuner heeft? Dan zou ik dus alleen een kaartje moeten aanschaffen om een digitaal signaal te kunnen bekijken met mijn TH-42Px80?

Betekent dat trouwens dat ik niet een andere HD decoder kan gebruiken, bv een Humax?
Gewoon Casema houden je hoeft alleen maar een digitale ontvanger te kopen en een kaartje van casema. kost ongeveer 130 euro.

Tip neem deze: humax ir-fox c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 10:18

GekkeR

key = key

Heb zelf de 50PZ800 besteld nu.

Vraag me alleen 2 dingen af.

Hoe hij 24p zal afspelen (met name de refreshrate).
En of hij 1080p via component kan pakken.

Ik hoorde dat pioneers 24p afspelen met 3:3 (dus 72Hz), ik zag het beeld van de pioneers in de shop ook niet trillen.
De panasonic die ik ernaast zag staan trilde me de ogen uit mn hoofd (geen idee wat de refresh was).
En van wat ik hoorde doet de panasonic 2:2 , oftewel 48Hz.

Hier schrok ik zelf iig een beetje van :)
Hoop niet dat ik hem hierdoor moet inruilen tegen een hd ready pioneer.

[ Voor 6% gewijzigd door GekkeR op 29-03-2008 20:41 ]

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Ik ben vanmiddag even naar de MM geweest om (na hier veel over gelezen te hebben) de TH-42PX80 te bekijken en dit wordt hem. Ik ga voor de PX80 omdat FullHD voor mij gebruik 'overdone' is. Wij kijken voornamelijk TV en ik heb een stuk of 100 DVD's (non-HD en non-BluRay). HD-Ready volstaat dus voor ons.
Goede keuze :Y De 42PX80 doet het met geupscalede DVD's echt heel netjes, met analoog signaal ziet het er nog goed uit :)
Ik heb nu (analoge) Casema en moet me gaan inlezen over welk digitale abonnement mij het best zal bevallen.
Voordat je een abo gaat afsluiten zou ik eerst afvragen of het nut heeft. Ik heb thuis een degelijk coax netwerk liggen waardoor het signaal hier goed is. Het resultaat is best goed. Maar ik weet niet hoe de coax bij jou ligt maar zou het eerst eens beoordelen als hij er staat. Een abo afsluiten kan altijd nog.

Tenzij je het doet voor de extra kanalen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Chevy454 op 29-03-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 14:42
Hallo allemaal, ik lees al geruime tijd mee, omdat wij eerdaags ook een plasma (of lcd) tv willen gaan aanschaffen. Mijn voorkeur gaat uit naar de TH-42PZ80 of de Sony 40 W3000.
LCD of plasma ben ik nog niet helemaal over uit.

Mijn gaat mijn vraag over het gebruik van een decoder voor digitale tv.
Heeft iemand hier ervaring met de decoder van Panasonic? Werkt deze ook met de a.b. van de tv ?
Aangezien ik een hekel heb aan meerdere a.b.'s, vind ik dit een belangrijk punt.
Of kan de DVB-T aansluiting op een Panasonic ook overweg met een soort van 'slot' kaart, zodat de decoder feitelijk in de tv wordt gestoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:06:
[...]

Gewoon Casema houden je hoeft alleen maar een digitale ontvanger te kopen en een kaartje van casema. kost ongeveer 130 euro.

Tip neem deze: humax ir-fox c
Bedankt, ik zie hem op de Casema-site staan en heb veel goeds over de Humax gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

[[...]
Voordat je een abo gaat afsluiten zou ik eerst afvragen of het nut heeft. Ik heb thuis een degelijk coax netwerk liggen waardoor het signaal hier goed is. Het resultaat is best goed. Maar ik weet niet hoe de coax bij jou ligt maar zou het eerst eens beoordelen als hij er staat. Een abo afsluiten kan altijd nog.
Natuurlijk. Ik moet eerst uitvogelen waar ik de Pana het beste kan kopen en hoe lang de levering duurt. Daarna zie ik wel of en welk digi-abonnement er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N,a.v. de opmerkingen onder de foto's. Mooi, kan ik eindelijk zien dat er een andere voet onder dit getoonde model zit. Een mooiere dan op het niet-HD model, door de chromen strip. Er zit wel en batterij ventilatoren op, jammer, het is dus toch een plasmakacheltje.
Ik vind het eigenlijk wel prettig die direct zichtbare foto's, kan je zo snel inzoomen. Waarom thumpnails, deze zijn onhandig. Snap die opmerking in de rode balk dus niet, lekker zo laten aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:24:
[...]

Stilstaande plaatjes zeggen eigenlijk helemaal niks he, hou daar een beetje rekening mee :) .
in ieder geval wordt er niet verrot gescaled :) dat is een van de belangrijke dingen.
en dat de panan dat dit soort beeldjes achter elkaar kan plakken moet ik dan maar geloven :)

denk dat de analoge kwaliteit dus wel goed is op de nieuwe panas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 22:59
Kan iemand die de PZ85 al in zijn bezit heeft aangeven hoeveel component aansluitingen er aanwezig zijn? En ook zou ik graag willen weten of er een scart aansluiting aanwezig is welke RGB ondersteund aangezien ik 2 apparaten (via component) wil aansluiten welke geen HDMI hebben.

Ik ben nog aan het twijfelen tussen de 85 of de 800 maar de aansluiting mogelijkheden zijn volgens mij hetzelfde buiten de extra HDMI voor de 800...

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

Marvie schreef op zondag 30 maart 2008 @ 11:20:
Kan iemand die de PZ85 al in zijn bezit heeft aangeven hoeveel component aansluitingen er aanwezig zijn? En ook zou ik graag willen weten of er een scart aansluiting aanwezig is welke RGB ondersteund aangezien ik 2 apparaten (via component) wil aansluiten welke geen HDMI hebben.

Ik ben nog aan het twijfelen tussen de 85 of de 800 maar de aansluiting mogelijkheden zijn volgens mij hetzelfde buiten de extra HDMI voor de 800...
De PZ85 heeft 2 x SCART en 1 x component!

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/pz85/P3270147%20(Large).JPG

[ Voor 6% gewijzigd door aKra op 30-03-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
zo nieuwe tv meubel staat er al ... nu nog de tv O+
deze week ff kijken waar ik de PZ85 ga kopen

[ Voor 35% gewijzigd door Pensmaster-B op 30-03-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 22:59
aKra schreef op zondag 30 maart 2008 @ 11:44:
[...]

De PZ85 heeft 2 x SCART en 1 x component!

[afbeelding]
Thanx en ik zie op de foto dat beide scarts ook RGB in ondersteunen dus kan ik meerdere apparaten via component aansluiten

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pensmaster-B schreef op zondag 30 maart 2008 @ 11:47:
zo nieuwe tv meubel staat er al ... nu nog de tv O+
deze week ff kijken waar ik de PZ85 ga kopen
enige foto van je TV meubel?
Ben ook nog op zoek naar een geschikt meubel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 22:21
Chevy454 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:58:Voordat je een abo gaat afsluiten zou ik eerst afvragen of het nut heeft. Ik heb thuis een degelijk coax netwerk liggen waardoor het signaal hier goed is. Het resultaat is best goed. Maar ik weet niet hoe de coax bij jou ligt maar zou het eerst eens beoordelen als hij er staat. Een abo afsluiten kan altijd nog.

Tenzij je het doet voor de extra kanalen ;)
Neem absoluut een DTV aansluiting van je provider. Ik heb een prima analoog signaal maar toen ik digitaal aangesloten was (42px80, casema, Humax fox c) zag ik dvd kwaliteit qua kleuren en scherpte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BanRay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:46
Even een vraagje over de doos van de 42PZ85: de doos is 80 cm hoog. Als het goed is kan ik deze week mijn 42PZ85 gaan ophalen. Een vriend van me heeft een stationwagon, en de opening is 74 cm. Dat betekent of (iets) schuin vervoeren of een deel van de verpakking verwijderen. Dat laatste heeft mijn voorkeur. Nu weet ik van een vorig model Pana (de PV60) dat je de doos er grotendeels af kon 'ritsen'. Het onderste gedeelte van de doos wat dan overbleef was lekker stevig waarin de tv gewoon goed staat.

Kan een gelukkige eigenaar mij iets vertellen over hoe de 42PZ85 is verpakt en of wat ik hierboven beschrijf ook geldt voor de 42PZ85?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Wat ik mij nu eigenlijk zit af te vragen is op ik de TH-42PX80 als die wordt afgeleverd snel en eenvoudig kan aansluiten, zodat ik zeg binnen 30 minuten TV kan kijken? Ik lees namelijk veel over calibreren en andere instellingen die gedaan moeten worden, test DVD's etc. Ik wil de TV enkel voor SD materiaal gebruiken: uitzendingen en mijn huidige (standaard) DVD's. Ik zal daarbij waarschijnlijk wel DTV van Casema nemen.

Zijn de fabrieksinstellingen belabberd voor dit gebruik of is de TV 'out of de box" al gebruiksklaar? Ik zal tussen de TV en mijn DVD-speler een SCART-kabel hangen. Later komt er dan dus wellicht nog een SCART tussen een Humax en de TV en een optische tussen de Humax en mijn receiver.

[ Voor 6% gewijzigd door -Stef- op 30-03-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:19:
[...]

enige foto van je TV meubel?
Ben ook nog op zoek naar een geschikt meubel :P
Ik heb deze gehaald bij de Ikea

Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/PIAimages/59516_PE165410_S3.jpg

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80103768

Goed hard stabiel meubel, goede kijkhoogte ( 52 cm hoog )
2 laden voor de controllers/boekjes etc, en dan van achteren open ivm kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ben nog even aan het twijfelen tussen de 46inch of 50inch in de toprange voor een kijkafstand van +-420 cm. Wil hem eind april / begin mei dan gaan bestellen. Nu ben ik ook al verder aan het kijken voor een bijpassende speakerset maar wil ik niet de ruim 1800 uit gaan geven aan de Viera set van Panasonic zelf.

Weet een van jullie een mooi speakerset die erbij past binnen een niet al te hoge budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pensmaster-B schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:12:
[...]

[afbeelding]

nice en in het wit verkrijgbaar...

Kun je die wielen eraf doen en gewone chrome pootjes onderzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Mr.Nash schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:28:
Ben nog even aan het twijfelen tussen de 46inch of 50inch in de toprange voor een kijkafstand van +-420 cm. Wil hem eind april / begin mei dan gaan bestellen. Nu ben ik ook al verder aan het kijken voor een bijpassende speakerset maar wil ik niet de ruim 1800 uit gaan geven aan de Viera set van Panasonic zelf.

Weet een van jullie een mooi speakerset die erbij past binnen een niet al te hoge budget?
Ik neem aan dat je op zoek bent naar een 5.1 speakerset (dus incl. subwoofer)? Zelf heb ik enkele maanden geleden ook een nieuwe surround sound receiver + speakerset gekocht. Ik had vooraf research gedaan en er kwam een set van KEF zeer goed uit de bus. Vervolgens ben ik naar een grote zaak (Stassen in Venlo) geweest, waar ik zelf verschillende speakers heb getest met enkele films en concerten. Terwijl ik de KEF speakers dus wilde kopen, kwam ik uiteindelijk toch uit op een andere set, die iets goedkoper was, maar VEEL en VEEL beter klonk. Ik raad je dus eingelijk ook aan om meerdere sets zelf uit te proberen. Met reviews alleen kom je er wat mij betreft niet, al is het wel handig om vooraf eerst reviews te checken en op basis daarvan een eerste selectie te maken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
BigSurf schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:41:
Ik heb een prima analoog signaal maar toen ik digitaal aangesloten was (42px80, casema, Humax fox c) zag ik dvd kwaliteit qua kleuren en scherpte!
Ja maar met welke resolutie?
Analoog SD vergelijken met Digitaal geupscaled SD is natuurlijk niet eerlijk vergelijken hé ;)
Geupscaled SD welke van een digitale bron komt is natuurlijk beter.

Maar als je een dvd speler met upscaling heeft moet je eens voor de gein testen met 576i en 1080p :) De scaler die er in de panasonic zit is best goed :)

[ Voor 14% gewijzigd door Chevy454 op 30-03-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:33:
[...]

mmm weet niet of je andere pootjes op kunt zetten
zou wel kunnen denk ik, als ze maar 4 gaten hebben om in het meubel te schroeven
vaak heeft ikea wel aparte pootjes, hier dit keer niet opgelet of gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Ik ben vanmiddag even naar de MM geweest om (na hier veel over gelezen te hebben) de TH-42PX80 te bekijken en dit wordt hem.
bel ik vrijdag de MM op, of ze al de 80 serie hebben.
zeggen ze van eeuhm nee die hebben we niet en staat ook nog nergens in het systeem, wat een noobs
ik ga vrijdag zelf wel rond kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Nu online

aKra

BanRay schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:44:
Even een vraagje over de doos van de 42PZ85: de doos is 80 cm hoog. Als het goed is kan ik deze week mijn 42PZ85 gaan ophalen. Een vriend van me heeft een stationwagon, en de opening is 74 cm. Dat betekent of (iets) schuin vervoeren of een deel van de verpakking verwijderen. Dat laatste heeft mijn voorkeur. Nu weet ik van een vorig model Pana (de PV60) dat je de doos er grotendeels af kon 'ritsen'. Het onderste gedeelte van de doos wat dan overbleef was lekker stevig waarin de tv gewoon goed staat.

Kan een gelukkige eigenaar mij iets vertellen over hoe de 42PZ85 is verpakt en of wat ik hierboven beschrijf ook geldt voor de 42PZ85?
Er zit aan de onderkant een speciale 'doos' waar de TV zeg maar in zit met piepschuim, dan kan je de bovendoos er zeg maar afhalen maar raad ik niet aan met vervoeren...

Ietsjes schuin kan vast wel, als je hard door de bocht gaat staat er ook wel kracht op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 18:41

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:33:
[...]

Bodempaneel: spaanplaat

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL ...

thx anyway voor de info... <- twas een vraag van de vrouw O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een maand de 42PX80E,van de MM, en af en toe krijg ik in een deel van het beeld een soort wiebeling, of nog erger, zie ik soms kleine blokjes, niet het volledig scherm maar op bv één tiende daarvan.
Is dit normaal?
Ook krijg ik bij sommige posten, zoals National geografic, de tekstmaar half te zien de rest zit onder de onderste boord.
Eerst was het met de gewone distributie kabel,
Nu zijn ze geweest van telenet om digitaal signaal te krijgen, ze hebben de plasma aangesloten met een scartkabel aan een digicorder van telenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:50:
Ook krijg ik bij sommige posten, zoals National geografic, de tekstmaar half te zien de rest zit onder de onderste boord.
Aspect juist?
Nu zijn ze geweest van telenet om digitaal signaal te krijgen, ze hebben de plasma aangesloten met een scartkabel aan een digicorder van telenet.
Een HD digicorder met scart toch niet :X ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, vanavond neem ik afscheid van m'n trouwe PV70 :'( ;) . Hopelijk stelt z'n broer me niet teleur :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevy454 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:12:
[...]

Aspect juist?

[...]

Een HD digicorder met scart toch niet :X ?
Als het de SD versie: ja
Als het de HD versie is moet je dit doen via HDMI |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:16:
Als het de SD versie: ja
Als het de HD versie is moet je dit doen via HDMI |:(
Dat zeg ik! Gamma! Telenet!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevy454 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:16:
[...]

Dat zeg ik! Gamma! Telenet!

;)
héhé :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Pensmaster-B schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:12:
[...]

[afbeelding]

Cool! Vanmiddag ook gelijk ditzelfde kastje gehaalt bij de IKEA :*) Mooi ding en ook erg praktisch vanwege de stevige bovenplank en de open achterkant. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Laatst online: 18-09 22:21
Chevy454 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:39:
Ja maar met welke resolutie?ii
Analoog SD vergelijken met Digitaal geupscaled SD is natuurlijk niet eerlijk vergelijken hé
Hoe bedoel je niet eerlijk? Ik vergelijk analoog kijken met digitaal kijken en zeg dat het digitaal veeeeel mooier is dan analoog. Als je eenmalig 130 euro uitgeeft heb je veel meer plezier van je plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2020
Iemand al een PZ80 binnen of onder de loep kunnen nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben niet goed thuis in die materie, ken wel knopje aan en uit,
Dus beste Chevy, wat mag aspect wel betekenen. En ja, door de installateur van telenet himself zo aangesloten, als dit al niet juist is, ze doen met mensen die niet meer zo mee zijn met al die nieuwigheden (en toch moet je af en toe wel iets vervangen) wat ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 10:42
Wilde vanmiddag de 42PZ85 aanschaffen maar ben daar nog niet in geslaagd helaas :'(

Ben diverse winkels afgegaan waaronder de MM Arena en Almere, S&F almere en It's almere. Van de MM Arena kreeg ik te horen dat waarschijnlijk ze over een week of 2 a 3 de PZ serie binnen krijgen. De PX80 serie is wel volop al te verkrijgen in diverse formaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:03:
Dus beste Chevy, wat mag aspect wel betekenen.
Beeldverhouding. De linkerbovenknop van de afstandsbediening (nee, niet die aller linkerbovenknop, dat is aan/uit :+).
En ja, door de installateur van telenet himself zo aangesloten, als dit al niet juist is, ze doen met mensen die niet meer zo mee zijn met al die nieuwigheden (en toch moet je af en toe wel iets vervangen) wat ze willen.
Kijk eerst na of het om een HD decoder gaat of niet. Indien het een HD decoder is dan hebben ze bij de lurven gehad. De HDMI kabel zit niet in het pakket en daarom dat ze em met SCART aansluiten. De installateur had je hier wel op kunnen (en moeten) wijzen vind ik.
Pensmaster-B schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:59:
bel ik vrijdag de MM op, of ze al de 80 serie hebben.
zeggen ze van eeuhm nee die hebben we niet en staat ook nog nergens in het systeem, wat een noobs.
Dat is beter als de zaak waar ik ging horen. Staalhard tegen de klanten liegen zodat ze hun oude voorraad van PV70's tegen de hoofdprijs kunnen verkopen. En dan beweren dat de verdeelde pana's demo's waren 8)7.

[ Voor 27% gewijzigd door Chevy454 op 30-03-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Miki schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:49:
Wilde vanmiddag de 42PZ85 aanschaffen maar ben daar nog niet in geslaagd helaas :'(

Ben diverse winkels afgegaan waaronder de MM Arena en Almere, S&F almere en It's almere. Van de MM Arena kreeg ik te horen dat waarschijnlijk ze over een week of 2 a 3 de PZ serie binnen krijgen. De PX80 serie is wel volop al te verkrijgen in diverse formaten.
denk dat je bij een internetwinkel flink wat euro's goedkoper uit bent dan in een van de winkels die je nu noemt :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 10:42
supercop7373 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:38:
[...]

denk dat je bij een internetwinkel flink wat euro's goedkoper uit bent dan in een van de winkels die je nu noemt :X :X :X
Heb je helemaal gelijk in maar in hoeverre heb ik de garantie dat ik een nederlands model met de daarbij behorende garantie kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Miki schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:52:
[...]

Heb je helemaal gelijk in maar in hoeverre heb ik de garantie dat ik een nederlands model met de daarbij behorende garantie kan kopen?
Er zijn meerdere internetshops die gewoon Nederlandse modellen verkopen. Panasonic heeft de toestellen nu zelf op voorraad en kan dus direct leveren. De garantie (aan huis) zelf wordt daarbij ook door Panasonic Nederland geleverd. Ikzelf heb zonder twijfelen m'n 46PZ85 via internet gekocht. Het geld wat ik hiermee bespaar, ga ik o.a. in een professionele ISF calibratie steken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingnbajam schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:55:
[...]

Het geld wat ik hiermee bespaar, ga ik o.a. in een professionele ISF calibratie steken. _/-\o_
Hmm je brengt me op een idee. Heb 'm bij Smits besteld voor 1469, wat nogal wat scheelt tov 1799 wat de adviesprijs is voor dit toestel. Morgen komt ie, ben op van de zenuwen :9 . Zit nu ff op een 32" Sony Bravia te kijken, jezus dat is dan toch wel weer érg klein hoor vergeleken met 42".

Zo'n professionele ISF calibratie kost toch wel wat duiten? Zo rond de 250 euro of iets in die richting als ie aan huis komt dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
ik zelf woon tussen Arnhem en Nijmegen in. En ga volgende week eens kijken als bij Smits Arnhem de demo van de PZ85 binnen is, wil de plasma toch eerst ECHT gezien hebben voordat ik een dikke 1400 euro aftik. En ik weet dat de prijzen bij Smits ook scherp zijn en afhalen scheelt natuurlijk verzendkosten.

Je kunt natuurlijk altijd ook op kieskeurig kijken. Heb zelf ooit een 66cm /26 " LCD gekocht bij verkoop.net uit Wageningen. Die shop heeft zeer goede recencies alhier op tweakers. En zo zullen er vast meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:09:
[...]

Zo'n professionele ISF calibratie kost toch wel wat duiten? Zo rond de 250 euro of iets in die richting als ie aan huis komt dacht ik?
Je moet inderdaad wel aan dat soort bedragen denken als het bij je thuis wordt gedaan. Ik ga mijn toestel zelf langsbrengen en dan wordt het voor 80 euro gecalibreerd. Dan moet ik er alleen voor zorgen dat m'n plasma rechtop wordt vervoerd, maar dat gaat me wel lukken voor die 100+ euro die ik bespaar als ik het zelf breng ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

66 (?) inch...

65 ken ik (heel nieuw) maar 66 ken ik niet hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog wat foto's van de pz85 terug te vinden:

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1000479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:44:
66 (?) inch...

65 ken ik (heel nieuw) maar 66 ken ik niet hoor :/
66 cm....sorry |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

Ik heb de nieuwe plasma's nog niet in het echt gezien, zijn de zwarte randen aan de voorkant glanzend zwart of matzwart van de PZ80 en PZ85?

groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
BigSurf schreef op zondag 30 maart 2008 @ 16:49:
Hoe bedoel je niet eerlijk? Ik vergelijk analoog kijken met digitaal kijken en zeg dat het digitaal veeeeel mooier is dan analoog.
Ja maar welke resolutie heeft het digitaal signaal? een HD resolutie bevat meer informatie als een SD resolutie en daarom geeft HD natuurlijk scherper beeld. Daarom vraag ik ook hoe je het vergelijkt. Als je op SD resolutie gaat vergelijk tussen digitaal en analoog dan merk ik weinig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
zijn er al ergens foto's van de z80 te vinden ?
heb deze 1 maand geleden besteld maar ben nog steeds heel benieuwd hoe hij er in het echt uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Laatst online: 12:28

MrDry

Desperados!

Van het weekend wezen kijken bij een lokale TV boer. Hier hingen de 42px80 en 42pz85 naast elkaar. Bron was een digitale promo over component.

Ik vond het beeld van de 42pz85 mooier. Het leek wel of het contrast hoger was maar zou ook kunnen dat de tv's niet hetzelfde ingesteld zijn. (De verkoper was hier niet zeker van...)

Op een meter of 2 afstand kon ik geen verschil in scherpte ontdekken tussen HD-ready en Full-HD hoewel de verkoper van wel vond... Zou ik ook zeggen :-)

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingnbajam schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:55:
[...]

Er zijn meerdere internetshops die gewoon Nederlandse modellen verkopen. Panasonic heeft de toestellen nu zelf op voorraad en kan dus direct leveren. De garantie (aan huis) zelf wordt daarbij ook door Panasonic Nederland geleverd. Ikzelf heb zonder twijfelen m'n 46PZ85 via internet gekocht. Het geld wat ik hiermee bespaar, ga ik o.a. in een professionele ISF calibratie steken. _/-\o_
Weet iemand of REDCOON inmiddels ook Nederlandse modellen levert? Ik wil daar een Pana bestellen voor mijn vader, maar aangezien hij vaak pech heeft met electronische apparatuur wil ik wel garantie aan huis ;)

Heeft iemand overigens de 800 al in het echie gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:36:
Weet iemand of REDCOON inmiddels ook Nederlandse modellen levert? Ik wil daar een Pana bestellen voor mijn vader, maar aangezien hij vaak pech heeft met electronische apparatuur wil ik wel garantie aan huis ;)
Op de website van Redcoon staat dat ze expliciet dat ze duitse modellen verkopen. Dus de garantie verloopt via Redcoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Chevy454 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:40:
[...]

Op de website van Redcoon staat dat ze expliciet dat ze duitse modellen verkopen. Dus de garantie verloopt via Redcoon.
De voorraadstatus van Redcoon is een lachertje, want er wordt niet rekening gehouden met eerdere bestellingen. Als er bij wijze van spreken 10 pre-orders zijn en 1 exemplaar in het magazijn, dan is de TV volgens hen op voorraad. Ik had er twee weken geleden een 42PZ85 besteld, vorige week was die op voorraad en volgens een medwerker die ik in de chatroom gesproken had zou die een paar dagen later bezorgd kunnen worden. Een dag erop was de status 'binnen drie weken leverbaar' en kon ik weer een paar weken wachten. In de chat was het excuus dat ze verrassend veel pre-orders hadden gehad en dat de voorraadstatus blijkbaar nog niet geynchroniseerd was.

Ik heb mijn bestelling toen geannuleerd, want zo kun je niet op die hele voorraadstatus vertrouwen en is het volstrekt afwachten wanneer je bestelling daadwerkelijk geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat er!! :P :P

Holy shit wat een toestel. Ben er pas een uurtje mee bezig hoor, maar wat ben ik er blij mee!!

SD Digital via UPC is prachtig, ik heb zelfs het idee nog een tikkeltje beter als op de PV70. En geloof me, ik ben een zeikerd wat dat betreft. Lol als ik naar zenders kijk met een heel sterk signaal, zoals Film1, lijkt het soms wel of naar HD zit te kijken, omgelooflijk.

Xbox360 en PS3 fenomenaal, nogmaal ik ben een pietje precies en ik zie toch écht wel wat verschil tussen HD ready en Full HD, al is het verschil natuurlijk niet zo heel erg groot.

Blu Ray is, uiteraard, smullen geblazen.

Maar vooral ook het feit dat de SD weergave zo goed is, stemt mij intens gelukkig :*)
Nu nog wachten op de HD DVR van UPC, en dan is het helemaal compleet.

Kortom, deze TV biedt precies wat ik er van verwachtte, en zelfs nog iets meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Zaterdagmiddag had ik mijn 46PZ85 besteld bij goedkoopste.nu en zojuist een telefoontje gekregen dat de tv binnen is en morgenochtend al kan worden bezorgd. Dat is dus sneller dan ik dacht! :*) Geeft me weer iets meer tijd voor de "break in" periode 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK ben hem nu ook lekker aan het inspelen :9 . Vorige keer bij de PV70 zat ik na ruim 2 weken op die 200 uur ongeveer.

Helaas vanavond weer de nacht in, en ik laat 'm lieve rniet draaien als ik niet thuis ben.

Maar ow ow wat is het een prachtig apparaat. Voorlopig de eerste jaren geen TV meer voor mij, deze is zo goed als perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:45:
IK ben hem nu ook lekker aan het inspelen :9 . Vorige keer bij de PV70 zat ik na ruim 2 weken op die 200 uur ongeveer.

Helaas vanavond weer de nacht in, en ik laat 'm lieve rniet draaien als ik niet thuis ben.

Maar ow ow wat is het een prachtig apparaat. Voorlopig de eerste jaren geen TV meer voor mij, deze is zo goed als perfect.
Waar heb jij hem gehaald als ik vragen mag?
ga deze week ff beslissen waar ik deze tv haal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Zijn er eigenlijk al mensen die de PZ800 besteld (of al binnen) hebben? Ben eigenlijk wel benieuwd of de +/- 500 euro extra het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevy454 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:40:
[...]

Zou het niet handig zijn om samen een lijstje te maken van leveranciers met erbij of ze Nederlandse toestellen leveren of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 01-08 09:31
Ik ben van plan binnenkort een 46pz85e te kopen, nadat ik de 42pz85e in Correct gezien heb afgelopen zaterdag. Wat een beeld! _/-\o_

Voor HD content wil ik een mac mini aanschaffen (na de update) alleen vraag ik me af hoe deze het best aangesloten kan worden. De mac mini heeft een dvi-poort dus kan ik een dvi-to-hdmi of dvi-to-component kabel kopen. Ondersteund de 46pz85e zowel via hdmi als component 1080p/24p? Als dat het geval is, welke kabel zal dan het beste beeld geven?

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Heeft iemand met een logitech harmony zijn Pana al fatsoenlijk aan gekregen? Ik krijg alles in orde met de harmony maar het inschakelen van de TV wilt maar niet lukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
[FrEEzEr] schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:31:
Ik ben van plan binnenkort een 46pz85e te kopen, nadat ik de 42pz85e in Correct gezien heb afgelopen zaterdag. Wat een beeld! _/-\o_

Voor HD content wil ik een mac mini aanschaffen (na de update) alleen vraag ik me af hoe deze het best aangesloten kan worden. De mac mini heeft een dvi-poort dus kan ik een dvi-to-hdmi of dvi-to-component kabel kopen. Ondersteund de 46pz85e zowel via hdmi als component 1080p/24p? Als dat het geval is, welke kabel zal dan het beste beeld geven?
1080p/24p is alleen mogelijk via HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pensmaster-B schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:57:
[...]

Waar heb jij hem gehaald als ik vragen mag?
ga deze week ff beslissen waar ik deze tv haal
Bij Smits in Arnhem. Daar staat ie voor 1469. Volgens mij kreeg hij er deze week een stuk of 20, dus ik denk als je snel besteld je hem deze week nog hebt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:52

eisbaer

Zie signature

Chevy454 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:34:
Heeft iemand met een logitech harmony zijn Pana al fatsoenlijk aan gekregen? Ik krijg alles in orde met de harmony maar het inschakelen van de TV wilt maar niet lukken :(
Het werkte in eerste instantie niet. Dat bleek te liggen aan mijn device instelling Always on voor de tv. Overigens heb ik een ander toestel geselecteerd. een TH-42PV70F ipv de 42px80 vanwege de aanvankelijke problemen. Het werkt nu goed.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
kingnbajam schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:34:
[...]

Dan is de keuze makkelijk dan wordt het een HDMI kabel :) Bedankt!

Ik heb ook nog een xbox360 staan en die wil ik natuurlijk ook op 1080p gaan draaien alleen heb ik geen xbox360 met HDMI poort. Ondersteund de 46pz85e wel gewoon 1080p via component of via vga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
eisbaer schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:45:
Overigens heb ik een ander toestel geselecteerd. een 42pv700 ipv de 42px80 vanwege de aanvankelijke problemen. Het werkt nu goed.
De kanaal aansturingen en dergelijke blijven toch wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[FrEEzEr] schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:47:
[...]

Ik heb ook nog een xbox360 staan en die wil ik natuurlijk ook op 1080p gaan draaien alleen heb ik geen xbox360 met HDMI poort. Ondersteund de 46pz85e wel gewoon 1080p via component of via vga?
Via component in ieder geval. VGA durf ik niet me zekerheid te zeggen, maar ik neem aan van wel.

Wat ik ook erg fijn vindt, is dat de Panasonic TV's alle instellingen per uitgang onthouden. Ik had in het verleden een Toshiba LCD, en die deed dat niet. Heel erg irritant was dat.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Top! Bedankt weer voor alle antwoorden nu nog ff wachten tot mijn salaris binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:27

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik had even geïnformeerd bij Qsix aangezien ik zag dat ze ook de "oude" PY70(0) modellen leveren. Dus ik had even gemaild of ze ook de TH-42PZ85 gaan leveren en dat gaan ze doen: €1475,- inclusief 5 jaar onsite garantie. Dat vind ik een hele mooie prijs. Jammer dat ik zelf nog even 2 maanden moet sparen...
Je moet je wel even registreren om de inhoud van de site te bekijken geloof ik (en de 42PZ85 staat er nog niet op), maar je kan beter gewoon even een mail sturen. Ik heb daar m'n Dell 2407WFP gekocht en heb goede ervaringen met die winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevy454 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:34:
Je moet de knop vrij lang ingedrukt houden om hem aan te zetten. De Harmony geeft waarschijnlijk een te kort signaal. Dat kun je dacht ik wel programeren op de Harmony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shonen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb mijn toestel bij MM in Utrecht gekocht voor 1540, hij is ontzettend mooi.
Nou heb ik een vraagje... er zit een DVB-T tuner in, kan ik hiermee ook Ned 123 mee ontvangen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shonen schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:01:
Ik heb mijn toestel bij MM in Utrecht gekocht voor 1540, hij is ontzettend mooi.
Nou heb ik een vraagje... er zit een DVB-T tuner in, kan ik hiermee ook Ned 123 mee ontvangen???
Dat schijnt te kunnen met digtenne van KPN, is alleen erg slechte kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Mr_Dark schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:21:
Zijn er eigenlijk al mensen die de PZ800 besteld (of al binnen) hebben? Ben eigenlijk wel benieuwd of de +/- 500 euro extra het waard is.
Ik heb hem wel besteld ...
word eind mei verwacht .

Dit zijn de extra's die de pz800 heeft.

Een mooier design ( mijn mening )
Betere geluids systeem . (THX certifisering schijnen de europese modellen niet te hebben )
En een extra hdmi ingang.
Digital chinema color
Natural vision filter en dan de pro versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingnbajam schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:34:
[...]
Mac Mini heeft geen BluRay speler. Tip: sluit de Mac Mini via VGA aan, geeft veel minder problemen dan overscan problemen met HDMI. Ik gebruik OSXBMC op mijn Mac Mini om mijn HD content af te spelen, in combinatie met XTV is dit de perfecte mediaplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Is 1080p/24p alleen van toepassing icm een blu-ray drive? Ik neem aan dat BluRayDisc-rips dezelfde content hebben en dus ook in 1080p/24p afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shonen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11-2024
Ja, maar nu weet ik niet meer zeker of ik wel of geen dvd-t tuner heb. Ik kan het namelijk niet meer terugvinden in de instellingen.

Trouwens schijnt dat je niet perse een KPN digitenne nodig te hebben om dvb-t te kunnen ontvangen. Schijnt dat je alleen een dvb-t nodig te hebben.

Weet iemand trouwens wat de resolutie is wanneer je vga aansluit? Ik heb alleen 1024x768 kunnen krijgen.
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.