Oké..... dit is relaxed, mijn 42PX80 is geleverd
Even een historie wat voor deze aankoop afging. Ergens in oktober / november ging de Sony 32FQ85 (ofzoiets, wil het niet meer weten) kapot voor de 3de keer in 3 jaar. Dat is natuurlijk niet aanvaardbaar. Met het gedachte _weer_ die 90kg bak te sleuren vond ik het wel hoog tijd om dat klere ding eruit te gooien. Eventuele coulance te claimen heb ik nog steeds geen zin in. Zeker omdat de tent waar ik em gekocht had erg onbeschoft deed nadat hij voor de 2de keer gerepareerd werd.
Na lang wikken en wegen kwamen er een Samsung, een Philips en een Panasonic voor mijn weg. Na 4 maanden te twijfelen en op internet te lezen eindelijk de knoop doorgehakt om tot de aanschaf over te gaan. Die tijdelijke 70cm Philips CRT was het ook maar niet

Maarja, de G11 ging uitkomen dus toch maar ff gewacht
Dinsdag de 42PX80 besteld en ik was die em bestelde bij de lokale zaak waar ik al veel goeds over had gehoord. De installateur was wat te laat want hij vond de locatie niet

De GPS stuurde em de verkeerde kant uit, slechts 40 000km omweg
Na het installeren, wat 10 minuten duurde, het ding aangezet en er gebeurde............... iets

Direct naar de analoge signalen gekeken en dat zag er goed uit. Netjes gescaled en eigenlijk weinig op aan te merken. Stukken beter als in de toonzalen waar ik het toestel het eerst zag. Digitale SD via Indi (geen receiver met HDMI) zag het beeld er goed uit. Helaas maar enkele minuten naar gekeken dus nog geen goede mening over kunnen vormen.
DVD dan. Ja die Pioneer DV600 met upscaling is toch wel fijn maar ik merk zelf weinig verschil tussen een 576p en een 1080p signaal. Lijkt me dus dat de interne scaler van de Pana het best netjes doet
Eerste indrukken: zeer tevreden voor het geld. Ook het formaat is goed, ik krijg al te horen dat het bankstel achteruit moet. Goed dat ik geen 50" heb genomen. En absoluut geen spijt dat ik geen FullHd heb genomen

Die actieve koeling en het stroomverbruik staken me toch wel wat tegen. Maar heb er absoluut geen spijt van
[
Voor 8% gewijzigd door
Chevy454 op 28-03-2008 18:22
]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.