Panasonic Plasma 8 Serie PreRelease Vragen en Ervaringen top

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 161.904 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee of de fans op de fullhd plasma lawaai maken?
Is dit storend?

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie ook dat er een "Screen Saver" aanwezig is.
Kan er mij iemand meer uitleg geven hierover?

thx anyway guys...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, bij Redcoon staat de 42PZ85 nu op direct leverbaar. En wat een scherpe prijs zeg, 1469 incl verzenden. Scheelt gewoon 400 euro met Correct. Voor zo'n groot verschil wil ik de gok wel wagen denk ik. Vraag me alleen af of je bij hun ook 2 jaar aan huis garantie hebt van Panasonic zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 20:52

aKra

Intentionally left blank.

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:37:
Hmm, bij Redcoon staat de 42PZ85 nu op direct leverbaar. En wat een scherpe prijs zeg, 1469 incl verzenden. Scheelt gewoon 400 euro met Correct. Voor zo'n groot verschil wil ik de gok wel wagen denk ik. Vraag me alleen af of je bij hun ook 2 jaar aan huis garantie hebt van Panasonic zelf?
Nee, je hebt geen aan huis garantie omdat het om een Duits model betreft... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuck, dat is voor mij toch wel een vereiste. Dan wachten we nog even :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 15:53
In welke landen is de 42PZ85 al wel leverbaar gezien het Duitse model bij Redcoon?

En klopt het verhaal dat je een plasma niet liggend mag vervoeren of is dat een lulverhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:02

|sWORDs|

vSphere/ESXi

supercop7373 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:12:
In welke landen is de 42PZ85 al wel leverbaar gezien het Duitse model bij Redcoon?

En klopt het verhaal dat je een plasma niet liggend mag vervoeren of is dat een lulverhaal?
Het is beter van niet, maar ze gaan niet zo 123 meer kapot.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noenkelMi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-02 10:17
SixCore schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:31:
[...]

Heeft je DvD-speler toevallig een component aansluiting ? Dit is overigens alleen beeld, het geluid kun je dan via de audio-uit van je DvD-speler en de audio-in van de TV of je versterker laten lopen.
bedankt,
neen tis een heel goedkope Philips DVD
maar ondertussen heeft Telenet m'n HD- digicorder ge-installeerd, en heeft de technieker ook alles eens deftig aangesloten (zowel de HD-digicorder, als mijn oude - nu ja nog geen 4 maand - digicorder, als mijn DVDspeler en de VCR, die ik nog veel gebruik (nog 100 banden te bekijken)

deze week ga ik home cinema halen, in Olland: Harman Kardon (DVDspeler met HDMI)

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Ik vind de prijs van Smits in Arnhem veel scherper. Die doet 1499.- voor een NL-model met aan-huis garantie.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
kan iemand vertellen of je enige problemen gaat krijgen als je een plasma bij www.redcoon.nl gaat bestellen, deze zouden uit het buitenland komen en dan dus ook de tuners?
betreft de 42PX80

[ Voor 5% gewijzigd door detonated op 24-03-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 17:25

eisbaer

Zie signature

detonated schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:51:
kan iemand vertellen of je enige problemen gaat krijgen als je een plasma bij www.redcoon.nl gaat bestellen, deze zouden uit het buitenland komen en dan dus ook de tuners?
betreft de 42PX80
Enige problemen? Waar doel je op?

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
nou er word verteld dat de modellen uit het buitenland komen en daardoor andere tuners zouden hebben. kan dit problemen opleveren als ik die dan hier in nederland gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 17:25

eisbaer

Zie signature

detonated schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:05:
nou er word verteld dat de modellen uit het buitenland komen en daardoor andere tuners zouden hebben. kan dit problemen opleveren als ik die dan hier in nederland gebruik?
Ik heb een 42px80 bij redcoon vandaan die op de kabel (casema) aangesloten is. Analoog signaal, werkt prima.
Misschien wordt er gesproken over de dvb-t tuner die er in zit. Daarmee kun je rechtstreeks digitenne aansluiten (voor zover je dat al zou willen).

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
onsgeluk schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:45:
[...]

Ik vind de prijs van Smits in Arnhem veel scherper. Die doet 1499.- voor een NL-model met aan-huis garantie.
Weten we wel zeker dat redcoon duitse modellen verkoopt?
In verleden kwam dat inderdaad voor, maar heeft iemand dit 100% geverifieerd?

Verder levert redcoon zelf on site garantie.
http://www.redcoon.nl/ind...ecenter.reparatieservice/
Als die service een beetje normaal functioneert zou je er dus geen last van hebben. (afgezien van langere reparatie periode)

Maargoed ik hoop dat me tv blijft werken anders kom ik zelf wel erachter of deh idd goed gaat :X
Morgen zou redcoon hem opsturen 42pz85, we shall see..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Unique schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:13:
[...]
Maargoed ik hoop dat me tv blijft werken anders kom ik zelf wel erachter of deh idd goed gaat :X
Morgen zou redcoon hem opsturen 42pz85, we shall see..
Heb je daar een bevestiging van gehad? Telefoontje? Email? Ik heb mijn exemplaar daar ook besteld en heb nog geen nieuws gehad.

Dat met die Duitse modellen had er mee te maken dat Panasonic per land soms andere modellen leverde. Dan had je in NL de 42PY-serie en in Duitsland/UK de 42PZ. Nu heb je (lijkt het) in heel Europa alleen de 42PZ-serie al zitten ook daar weer kleine verschillen in. In de UK heb je de 42PZ85B terwijl je in Duitsland/Zwitserland de 42PZ85E hebt.

[ Voor 30% gewijzigd door ymmv op 25-03-2008 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ga met 'ze' in de chat en vraag er naar of je 2 jaar aan huis garantie hebt van Panasonic, het antwoord was bij mij nee omdat het een Duits model betreft (je ziet kleine hints aan de vertaling van het Nederlands naar het Duits in de product omschrijving waar de afstandsbediening vertalen mislukt is).

Dat was voor mij de reden om de bestelling af te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
[...]

Hoe weet je die prijs? Ben je in de winkel geweest en staat daat de PZ85 daar al? Ik woon in Elst GLD namelijk, dus dat is erg dichtbij.

ik hoor ook graag van iemand de doosmaat ivm vervoer en hoe weet je of je een NL model hebt(aan het serienummer waarschijnlijk maar waar kun je dat checken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Zoek eens op forumlid Vincent en PB hem. Anders kan je ook hier kijken

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
onsgeluk schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:20:
Zoek eens op forumlid Vincent en PB hem. Anders kan je ook hier kijken
ah....ik zie het al

Ik krijg er as dinsdag wel 1 binnen maar ik weet niet wie de gelukkige is voor dat scherm.. :$ Hij is sowieso al verkocht
dus ik vrees dat ik pas de week daarna het scherm op demo krijg.

Mvg

Vincent

[ Voor 25% gewijzigd door supercop7373 op 25-03-2008 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unique
ymmv schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 00:37:
[...]

Heb je daar een bevestiging van gehad? Telefoontje? Email? Ik heb mijn exemplaar daar ook besteld en heb nog geen nieuws gehad.
Vanmorgen vroeg weer een mail vanze dat bestelling weer 2 dagen uitgesteld is.

Heb ze dus in de chat gevragd hoe en wat, ze vertelden me dat ze morgen een levering verwachten.
En dat ik mail zou krijgen als ie verzonden werd.
Al met al dus niet echt netjes, gezien hij nog steeds als direct leverbaar op pagina staat.
Levertijd dus met bak zout nemen.

Vergeten te vragen naar de garantie, maargoed of hun nu ding komen halen of panasonic, kan me op moment even niet veel boeien. Zelfs als ik hem zelf zou sturen, ben ik nog steeds even duur uit alsdat ik hem ergens anders gekocht zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de nieuwe model Pana al gesignaleerd in een Mediamarkt? Ik zou het eerst willen zien in een winkel voordat ik het bestel bij een webwinkel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:37:
Is de nieuwe model Pana al gesignaleerd in een Mediamarkt? Ik zou het eerst willen zien in een winkel voordat ik het bestel bij een webwinkel. :)
Dan was het wel gemeld hier. Krijg de indruk dat veel mensen hier de PZ85 graag eens willen zien. Volgens mij is er nog geen enkele zaak die hem heeft staan. Alleen de HD-ready PX80 moet je al overal kunnen zien.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2023
Ik heb al zoveel hier zitten lurken over de TH-37PX80, dat ik wel wat terug mag doen :)

Zo, ik heb inmiddels al een paar dagen de 37PX80 staan, en na e.e.a. te testen en aan te sluiten is mijn ervaring dat het een prima product is wat zijn geld echt waard is.

Ik heb de volgende setup:

Als TV dus de Panasonix TH-37PX80, HDD/DVD Home cinemaset Pioneer RCS-515H, Samsung digitale ontvanger (SD), digitale TV van Caiway.

De HDD recorder is met HDMI en Scart aan gesloten op de TV, en met scart op de digitale ontvanger. De ontvanger is ook met scart aangesloten op de TV.

Zo uit de doos, antenne kabel er in en de installatie doorlopen gaf al het bekende wow-effect., maar nu digitale TV is het helemaal perfect.

Afhankelijk van de zitpositie zitten we er vanaf 1 meter tot 3.5 meter vanaf. Digitale TV en DVD is vanaf 1 meter nog zeer goed te doen. Analoog is dan wat slechter, maar vanaf 3.5 meter ook prima te bekijken.

Er zijn me wel een aantal zaken in de software opgevallen die niet helemaal lekker werken, of anders hadden kunnen werken:
- Guide+ werkt alleen op de ingebouwde digitale ontvanger, en dus niet als je alleen analoog hebt aangesloten. Gelukkig ondersteunt de HDD recorder dit wel.
- Als de TV naar een AV input springt omdat een aangesloten apparaat ingeschakeld wordt, dan kun je met de ch+/ch- toets op de AB wel zappen, maar slechts de teller gaat omhoog. De AV input blijft geselecteerd. Als je echter handmatig de juiste AV input selecteert, dan kun je helemaal niet zappen, voordat je weer op de AB op de TV knop hebt gedrukt.
- Ik heb de HDMI Uitvoer van mijn HDD recorder op 1080p staan, en de Aspect Ration van de TV op auto. Dat gaat niet goed. De TV geeft het 16:9 beeld in de hoogte samengedrukt weer, en ik zie dan zwarte balken. Pas als ik het beeld op de TV even bevries met de AB van de TV en weer laat lopen springt de TV goed. Als ik goed gekeken heb had de 37PV70 hier ook al last van. Via scart gaat dit wel helemaal goed.
- Vierra Link zal best heel goed werken, maar ik heb een Pioneer en een Panasonic. Dus ik moet gebruik maken van wat Q-link wordt genoemd. Dat werkt niet altijd even soepel. Ik kan vanaf de recorder wel de kanalen downloaden van de TV, maar andersom gaat niet. Andere Q-link functies werken de ene keer wel, de andere keer niet. Zo heb ik eens onbewust (Omdat ik de verkeerde AB in mijn handen had) het Guide+ systeem bediend met de AB van de Panasonic, en dat werkte best heel aardig. Dit is me daarna nooit meer gelukt.
- 100Hz double scan geeft een veel rustiger beeld, maar verliest wel wat scherpte. Dat is met bepaald aanbod een beetje een dilemma of je het gebruikt of niet.

Ander klein minpuntje. Ik vind de bovenrand van het klepje op de TV slecht afgewerkt. Duidelijk te zien dat dat randje slecht gespoten is.

Wat ik wel een beetje mis is een soort van PiP waarbij je bv een AV input aan het kijken bent, en even snel een analoge preview doet.

Maar over de hele breedte ben ik zeer tevreden, en wat ook heel belangrijk is, met vrouw vindt het ook super en is heel blij met de TV. Een breed draagvlak is altijd goed ;)

Koop een taart en ga het vieren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
Unique schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:13:
Verder levert redcoon zelf on site garantie.
http://www.redcoon.nl/ind...ecenter.reparatieservice/
Als die service een beetje normaal functioneert zou je er dus geen last van hebben. (afgezien van langere reparatie periode)
Het vermelde nummer lijkt van Panasonic NL te zijn. Kortom Redcoon claimt zelf dat je van de officiele onsite garantie gebruik kunt maken. :S

[ Voor 19% gewijzigd door mvdklip op 25-03-2008 10:28 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garage
Dat is een nummer van Panasonic ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

garage schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:25:

Wat ik wel een beetje mis is een soort van PiP waarbij je bv een AV input aan het kijken bent, en even snel een analoge preview doet.
Zit er geen PIP op de nieuwe Pana's?
Dat zou wel een flinke domper op de feestvreugde zijn... :(

Je AV-probleempjes zijn op te lossen door een adertje uit de scart los te knippen...
Anders even kijken of je een menufunctie hebt voor "aanschakelen op AV" of iets in die trant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
ik zat wat foto's te bekijken van de PZ85 op: http://www.crutchfield.co...146350&i=13342PZ85&tp=161

maar ik zie zo snel niet de twee SCART aansluitingen zitten. Iemand een idee waar deze verborgen zitten of mis ik een deel van de aansluitingen op de foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

supercop7373 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:49:
ik zat wat foto's te bekijken van de PZ85 op: http://www.crutchfield.co...146350&i=13342PZ85&tp=161

maar ik zie zo snel niet de twee SCART aansluitingen zitten. Iemand een idee waar deze verborgen zitten of mis ik een deel van de aansluitingen op de foto
Indien dat een foto was van een amerikaans model is dit logisch; daar hebben ze geen scart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
MikeyMan schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:50:
[...]

Indien dat een foto was van een amerikaans model is dit logisch; daar hebben ze geen scart...
dat zal het wel eens kunnen zijn ja,... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2020
MikeyMan schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:00:
[...]

Zit er geen PIP op de nieuwe Pana's?
Dat zou wel een flinke domper op de feestvreugde zijn... :(

Je AV-probleempjes zijn op te lossen door een adertje uit de scart los te knippen...
Anders even kijken of je een menufunctie hebt voor "aanschakelen op AV" of iets in die trant...
Wat is er zo bijzonder dan aan PIP? Ik snap de hype nooit zo rondom die functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Evil Hobbit schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:29:
[...]

Wat is er zo bijzonder dan aan PIP? Ik snap de hype nooit zo rondom die functie.
Vind het tijdens reclames nogal handig... Ff iets anders kijken terwijl je de reclame in de hoek zet...

Ook bijvoorbeeld formule1 in de hoek volgen terwijl ik een dvd-tje aan het kijken ben, is iets wat ik geregeld gebruikt heb...

Overigens bedenk ik me nu dat dat met digitale tv sowieso al niet ideaal is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garage
MikeyMan schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:00:
Dat aan en uit schakelen via AV heb ik van het weekend inderdaad gevonden, maar nog niet verder mee aan de gang geweest. Ook bedenk ik me dat het verschil tussen automatische bronkeuze en handmatige bronkeuze ook het verschil kan zijn tussen het wel of niet/nauwelijks werken van de Q-link functies.

Kun je me iets meer vertellen over het losknippen van een ader uit de scart? Bron of meer info oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zoek eens een pinout van een scartstekker...

Uit m'n hoofd is het pin 16, maar dat zou je even na moeten kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vrijdagavond heb ik de panasonic 42PX80 als het goed is :Y

Het was nogal een gezoek (gezeik) hier in de buurt om een winkel te vinden die ze wilt leveren. Sommige zitten nog met de oude stock van de 42PV70 welke ze tegen de hoofdprijs willen verpatsen. Als je dan zegt dat de opvolger evenveel moet kosten dan bloedt hun neus :| Maar hij is besteld :Y

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik het goed dat op de PX80 geen optische audio-uitgang zit? Zo ja, wat is dan de beste manier om de audiosignalen van bijvoorbeeld ps3 en hd-decoder via de PX80 naar een versterker of HC-setje te sturen? Is dit uberhaupt wel mogelijk, zonder vertraging e.d.? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 22:03
Ik ben momenteel ook aan het kijken voor een px80 of een pz80, en het enige verschil dat ik kan ontdekken is dat de PZ een hoger contrast heeft en full hd is. Ik wil de tv eigenlijk ook als monitor voor de pc gaan gebruiken (en xbox360), en dan lijkt me de 1024x768 weer wat te laag.

Verder vraag ik me nog af het zilveren gedeelte op de PZ onderdeel van de voet is of dat het vast aan aan de tv zit. Kan nog geen hi-res plaatje vinden om het duidelijk te kunnen zien. Zou het namelijk een stuk mooier vinden als het zilveren stuk er af kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garage
MikeyMan schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:32:
Zoek eens een pinout van een scartstekker...

Uit m'n hoofd is het pin 16, maar dat zou je even na moeten kijken...
In alle gevallen van een pinout vind ik alleen maar 10 en 12 voor communicatie. Maar als ik die door knip dan is er dus helemaal geen Q-link meer mogelijk.

Zonder bron zo maar iets los knippen wordt me te gortig. In de handleidingen van beide apparaten staat dat het een volledige bedrade scart moet zijn, en dat is in alle gevallen ook zo. En om nou te gaan snoeien in mijn pas aangekochte vergulde kabels.... :/

Ik ga nog wel eens goed testen tussen de verschillende scart aansluitingen, en met verschillende bronkeuze's, zowel automatisch als handmatige bronkeuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Afbeeldingslocatie: http://www.homecinemachoice.com/articles/wvarticles/hardware/images/200102_scart_2.gif

Pin 8 dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
mvdklip schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:26:
Kortom Redcoon claimt zelf dat je van de officiele onsite garantie gebruik kunt maken. :S
Net even met Panasonic NL gebeld omdat ik toch wel graag wil weten hoe je een buitenlandse PX80 van een NL PX80 kan onderscheiden. Antwoord: dat kan niet. Het enige wat je kan doen is ter plekke met de klantenservice van Panasonic NL bellen en het serienummer doorgeven. Dan kunnen zij voor je controleren of het om NL import gaat. :P

Die 42PV80 van Redcoon lijkt me dus echt onzin, tenzij het hun eigen manier is om het verschil te maken tussen een buitenlands en een NL model. Iemand zin om met Redcoon te bellen?

[ Voor 14% gewijzigd door mvdklip op 25-03-2008 14:28 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik heb zelf nog maar eens met Redcoon contact opgenomen, en de garantie loopt inderdaad via Panasonic, maar je moet het serienummer inderdaad doorgeven en omdat hun model vanuit Duitsland geleverd is (dus Panasonic Duitsland) en die de marge er op maken geeft Panasonic geen aan huis service dus je kan twee dingen doen:

1) Zelf contact opnemen met Panasonic en zorgen dat het scherm bij Panasonic Nederland komt en zelf weer ophalen.

2) Contact met Redcoon opnemen, die komt het scherm gratis ophalen en brengt hem naar Panasonic Nederland of Duitsland maar net wat hun beter uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
aKra schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:02:
Ik heb zelf nog maar eens met Redcoon contact opgenomen, en de garantie loopt inderdaad via Panasonic, maar je moet het serienummer inderdaad doorgeven en omdat hun model vanuit Duitsland geleverd is (dus Panasonic Duitsland) en die de marge er op maken geeft Panasonic geen aan huis service dus je kan twee dingen doen:

1) Zelf contact opnemen met Panasonic en zorgen dat het scherm bij Panasonic Nederland komt en zelf weer ophalen.

2) Contact met Redcoon opnemen, die komt het scherm gratis ophalen en brengt hem naar Panasonic Nederland of Duitsland maar net wat hun beter uit komt.
3de optie, niet kopen bij redcoon ;) Het is een overweging tussen kosten en baten. Ansich heb ik er geen probleem mee met een aankoop bij redcoon als de TV voor mij is. Alleen is tv die ik heb besteld voor het gezin en niets is erger als een klagende pa / zuster. Koop je ook wat gemoedsrust mee ;)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

[...]

Weet je toevallig ook de prijs van de 42pz80? Ze hadden inderdaad een aktie prijs geloof ik...
Ik zit toch heel erg te twijfelen, maar als de prijs interessant is misschien toch voor de pz80 ipv px80...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik zie net dat de prijzen bij Smits aangepast zijn naar € 1469,- komt steeds dichter in de buurt van Redcoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
ViNcE schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:26:
[...]

Weet je toevallig ook de prijs van de 42pz80? Ze hadden inderdaad een aktie prijs geloof ik...
Ik zit toch heel erg te twijfelen, maar als de prijs interessant is misschien toch voor de pz80 ipv px80...
1299,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister naar FOKA R'dam geweest om de 42PX80 te halen, wat denk je, uitverkocht! FOK... En ik kom nou niet echt uit de buurt. Wil toch graag dit toestel bij een 'traditionele' of 'semi web-' winkel aanschaffen ivm het 'service aan huis euvel' (dus ff serienummer checken). Heeft iemand de 42PX80 in de buurt van Utrecht gesignaleerd met een maximum verkoopprijs van €999,- Ik zou daarmee erg geholpen zijn. Ben zelf druk opzoek maar kom tot nu toe uit op Smits Arnhem, Goedkoopste.nu Zaandam of Plasmadiscount.nl Duiven. Allemaal niet echt naast de deur. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Bij mediahomeservice staat de Panasonic TH-42PZ85 voor € 1509.00, en de service is goed.

Ik heb daar mijn Panasonic TH-42PY70 bestelt, en de plasma werdt netjes thuis bezorgt, netjes aangesloten(kijken of alles werkt).

http://www.mediahomeservice.nl/product.php?ProductID=915

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb een 42PZ85 bij Smits besteld. Volgende week krijgt ie een ruime voorraad van een stuk of 20 binnen als het goed is. Mooie prijs en NL garantie.

Nu nog m'n 42PV70 op Marktplaats zetten. Het is een prachtig toestel, ben er zéér blij mee maar wil voor m'n PS3 en Xbox360 gewoon Full HD. Alleen hopen dat de SD weergave van de 85 in de buurt zit van de PV70.

Edit: aaahh dank je voor de tip pvr, maar heb 'm net een halfuurtje geleden bij Smits besteld. Toch bedankt :) . Dat is zéker een mooie aanbieding van mediahomeservice.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Wat ik wel een tikje vreemd vind, waarom kopen jullie ongezien zo'n PZ85? Ik ben er ook wel benieuwd na, maar om zoiets nou ongezien te kopen? Ik zou het op zijn minst toch eerst willen zien spelen :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vertrouwen in Panasonic Plasma en uitstekende ervaring met een 42PV70. Als het een LCD van een willekeurig ander merk zou zijn, had ik het anders gedaan inderdaad.

Maar ik weet dat er bij LCD's bepaalde zaken kunnen spelen, die je op Plasma's niet zo snel tegen zal komen. Voor de rest blijft het toch een gokje, dat wel :) .

En mocht ie nou echt helemaal niet zou bevallen, kan ik me altijd nog beroepen op de wettelijke afkoelingsperiode van 7 dagen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:12:Nu nog m'n 42PV70 op Marktplaats zetten. Het is een prachtig toestel, ben er zéér blij mee maar wil voor m'n PS3 en Xbox360 gewoon Full HD.
Hoeveel uren en tegen welke prijs?

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

550 uur prijs tussen de 650/700 euro :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Hmmm, das niet slecht. En met een BCC en een mediamarkt in de buurt eens kijken of ik ze tegen elkaar kan opspelen.
Ik kan trouwens de prijzen van die nieuwe pana's niet vinden op de smits site, of ben ik nou gewoon kippig.
Als het aan mij ligt ga ik hem volgende week halen. Verjaardags cadeatje voor mezelf ;)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, ze staan officieel nog niet op de site. Je kan ze hier bekijken: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=72088.0

Edit: Vanwege de jaloerse concurrentie is het helaas niet mogelijk om continu prijzen te vermelden in dit topic. Voor de actuele prijzen
kunt u het beste direct contact met mij opnemen op 06-20646097

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik zie nu op de dealer site van panasonic staan dat de 42pz85 op voorraad is en dus snel in de winkels te vinden is. de 42pz80 is er helaas nog niet :( dus ik moet nog even wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de PZ85 snel komt, heb hem ook bij Smits besteld en wat van eerdere ervaringen dat dit gewoon een geweldige winkel is met dito personeel!!

Alleen duurt het wachten nog zo lang :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de 42pz85 eind volgende week (belgie)

Ben al aan het kijken waar ik mijn philips crt pixel plus ga zetten... tuinhuis misschien :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:36:
550 uur prijs tussen de 650/700 euro :) .
Niet voor mij dus! Hoewel voor de slaapkamer, leg ik liever wat erbij en koop een px80. Desondanks suc6.

Ontopic, wat mij bevreemd is dat de winkels zo traag aangeleverd krijgen. Volgens mij zijn de modellen waar we met smart op zitten te wachten in buitenland al ruim verkrijgbaar!?

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:38:
Vertrouwen in Panasonic Plasma en uitstekende ervaring met een 42PV70. Als het een LCD van een willekeurig ander merk zou zijn, had ik het anders gedaan inderdaad.

Maar ik weet dat er bij LCD's bepaalde zaken kunnen spelen, die je op Plasma's niet zo snel tegen zal komen. Voor de rest blijft het toch een gokje, dat wel :) .
Dat is, als toekomstig Panasonic Plasma bezitter natuurlijk wel goed om te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Kunnen de mensen die een 42pz85 kopen vertellen waarom ze nu juist voor deze gaan? Wat ik zo heb gelezen zijn de verschillen met de pz80 minimaal. Is het de extra contrast of die cinema mode something. om nog minder judder te hebben?
Ikzelf heb veel moeite met kiezen. Misschien kunnen anderen vertellen wat bij hen de doorslag gaf/geeft.

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Laatst online: 16-12-2024
ViNcE schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:00:
Kunnen de mensen die een 42pz85 kopen vertellen waarom ze nu juist voor deze gaan? Wat ik zo heb gelezen zijn de verschillen met de pz80 minimaal. Is het de extra contrast of die cinema mode something. om nog minder judder te hebben?
Ikzelf heb veel moeite met kiezen. Misschien kunnen anderen vertellen wat bij hen de doorslag gaf/geeft.
snap dit verschil ook niet, heb hem zelf bij de vertegenwoordiger van panasonic besteld en die zij dat er behalve het geluid geen verschil is. hij was zelfs van mening dat die 24p weergave ook niks uitmaakt.heb dus een 42pz80 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een plasma beugel om een 37 inch PV8 zo dicht mogelijk tegen de muur op te hangen. De instap Vogels beugel van 70 euro zit nog 45 mm van de muur. Dat moet toch dunner kunnen? Wat voor beugels zijn er van max 20 mm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

24p Real Cinema weergave in plaats van normale 24p weergave. V-Audio Surround / BBE ViVa HD3D Sound ten opzichte van normaal V-Audio Sound. Dit toestel beschikt bovendien ook over Intelligent Frame Creation.

Verschillen met de PZ80 zijn inderdaad niet al te groot. Maar ik wilde gewoon een middenklasser zeg maar, in plaats van het instapmodel. Beetje als auto's :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:26:
24p Real Cinema weergave in plaats van normale 24p weergave. V-Audio Surround / BBE ViVa HD3D Sound ten opzichte van normaal V-Audio Sound. Dit toestel beschikt bovendien ook over Intelligent Frame Creation.

Verschillen met de PZ80 zijn inderdaad niet al te groot. Maar ik wilde gewoon een middenklasser zeg maar, in plaats van het instapmodel. Beetje als auto's :9 .
dat alles voor slechts 270 euro meer dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is ook zo ongeveer het bedrag wat ik uitspaar door bij Smits te kopen in plaats van bij Correct in Rotterdam. Wat ik eerst wel van plan was maar met een prijs van 1800 euro iets te veel van het goede vondt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 09:28
Review vd 37PX70:
http://reviews.cnet.co.uk...9030218,49296024-2,00.htm

Weet niet of die al gepost was, anders mijn excuses. Alleen het geluid wordt als negatief beschouwd, voor de rest is de review erg positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanienke
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-10-2022
Ik zit er aan te denken om de 42PZ85 aan te schaffen. Heeft iemand ervaring met de ingebouwde DVB-T tuners in de 8-serie? Ik heb thuis nu KPN Digitenne en je leest dat dit niet ideaal is met een LCD of Plasma scherm... geeft het echt zo'n slecht beeld? Die tuners zitten er toch niet voor niets in?

Verder ben ik erg benieuwd of je de EPG kan gebruiken als je de ingebouwde DVB-T tuner gebruikt en of een additionele antenne nodig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
daanienke schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:06:
Ik zit er aan te denken om de 42PZ85 aan te schaffen. Heeft iemand ervaring met de ingebouwde DVB-T tuners in de 8-serie?
Er heeft nog steeds niemand in NL een 42PZ85 in huis staan. Nog ff geduld met je vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanienke
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-10-2022
ymmv schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:29:
[...]

Er heeft nog steeds niemand in NL een 42PZ85 in huis staan. Nog ff geduld met je vragen...
Vandaar dat ik het ook heb over "ingebouwde DVB-T tuners in de 8-serie" dus in het algemeen. Ik las eerder in dit forum een scan van een brochure met daarop de info dat alle modellen een DVB-T tuner hebben. Vandaar mijn vraag. In ieder geval lees ik alleen maar over ervaringen met Digitale kabel, HD content of SD content. Zodoende ben ik erg benieuwd.... ;)

ps dat was dit plaatje uit een NL brochure (met dank aan member kokosnoot1):
http://img134.imageshack.us/my.php?image=specsbb6.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door daanienke op 25-03-2008 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 09:28
Komt de 50PX80 eigenlijk ook nog uit in Nederland? Zie nu alleen maar de 42PX80 of de 50PX8. Maar met de huidige full HD trend is een 50" hdready plasma qua prijsverhouding nu erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:00

Cliffie

Trompetslet

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:37:
Gister naar FOKA R'dam geweest om de 42PX80 te halen, wat denk je, uitverkocht! FOK... En ik kom nou niet echt uit de buurt. Wil toch graag dit toestel bij een 'traditionele' of 'semi web-' winkel aanschaffen ivm het 'service aan huis euvel' (dus ff serienummer checken). Heeft iemand de 42PX80 in de buurt van Utrecht gesignaleerd met een maximum verkoopprijs van €999,- Ik zou daarmee erg geholpen zijn. Ben zelf druk opzoek maar kom tot nu toe uit op Smits Arnhem, Goedkoopste.nu Zaandam of Plasmadiscount.nl Duiven. Allemaal niet echt naast de deur. Alvast bedankt.
Dat is wel pech hebben zeg!

Gisteren ook naar Foka geweest, en ze hadden de 37" nog wel op voorraad. Helaas zo druk geweest, dat deze nog in de doos zit :X

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

De kans is aanwezig dat er morgen de eerste binnenkomen bij hun eigenaars, en wie weet zitten er hier een paar (toekomstige-)eigenaren van de PZ85 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
aKra schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:46:
De kans is aanwezig dat er morgen de eerste binnenkomen bij hun eigenaars, en wie weet zitten er hier een paar (toekomstige-)eigenaren van de PZ85 :)
Ik heb vanmiddag op de Redcoon-chat gevraagd hoe het zat met de levering van de 42PZ85. Ze zouden ze morgen binnenkrijgen. Ik had zelf daarom goede hoop om deze week nog mijn exemplaar te kunnen ontvangen maar volgens de Redcoon-medewerker zou het eerder begin volgende week worden. De vervoerder zou eerst contact met me opnemen en dan de leveringsdatum bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2020
Cliffie schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:04:
[...]

Gisteren ook naar Foka geweest, en ze hadden de 37" nog wel op voorraad. Helaas zo druk geweest, dat deze nog in de doos zit :X
Ben 2e paasdag ook even bij foka geweest, was echt meedogenloos druk toen. Snel weer weg gegaan :P Was in de buurt, denk ff kijken of de PZ80/85 er al is. Nog nooit zo'n drukte gezien, tv's vlogen de deur uit en de verkopers kwamen ogen te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

ymmv schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:51:
[...]

Ik heb vanmiddag op de Redcoon-chat gevraagd hoe het zat met de levering van de 42PZ85. Ze zouden ze morgen binnenkrijgen. Ik had zelf daarom goede hoop om deze week nog mijn exemplaar te kunnen ontvangen maar volgens de Redcoon-medewerker zou het eerder begin volgende week worden. De vervoerder zou eerst contact met me opnemen en dan de leveringsdatum bepalen.
Ik werd vandaag gebeld of ik wat duidelijkheid kon geven over mijn bestelling 8)7

Ik had hem namelijk geannuleerd, maar dat was daar nog niet heel duidelijk want ze wilden hem versturen alleen konden ze wat gegevens niet vinden (of iets in dat platte accent, was niet heel duidelijk). En ik vroeg dus, vandaag op de post, antwoord was dus ja maar ik heb natuurlijk eerlijk gezegd dat ik afbesteld had :+

Dus dat zijn weer andere verhalen, misschien hebben ze al wel een deel van de bestelling binnen maar nog niet alles en doen ze netjes first-in first-out? _/-\o_

Ik moet wachten op Smits helaas... Kom op Vincent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garage schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:22:
Zonder bron zo maar iets los knippen wordt me te gortig. In de handleidingen van beide apparaten staat dat het een volledige bedrade scart moet zijn, en dat is in alle gevallen ook zo. En om nou te gaan snoeien in mijn pas aangekochte vergulde kabels.... :/
Koop dan een El Cheapo scartkabel en experimenteer eerst daarop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cliffie schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:04:
[...]

OMG! Wat een zelfbeheersing! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe mijn best :) deze week moet er 1 binnekomen en volgende week verwacht ik de rest van de bestellingen te kunnen uitleveren .. Vanuit gaande dat Panasonic geen roet in het eten gaat gooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik ben ook aan het kijken, maar ik heb nog wat vraagjes over de PX80 variant.

Ik wilde de TV ook gebruiken voor eventueel wat internetten, in hoeverre zijn alle letters dan nog goed leesbaar en op welke afstand? Dit voor bijvoorbeeld de 37" of 42".

En is het dan aan te raden om Windows ook op 1920x1080 te zetten? Dus zo hoog mogelijk qua resolutie? Of zodat bijv. het aantal horizontale lijnen overeenkomt (1024x768 scherm = 1366x768 in Windows)
Ik vraag me af hoe letters/cijfers geresized worden door de interne scaler.

En speelt iemand spellen via een PC/laptop? Moet deze dan bij voorkeur op een hogere breedbeeldresolutie (720p) draaien?
Of wordt bijvoorbeeld 800x600 ook mooi weergegeven?
Ik weet namelijk zeker dat mijn laptop de spellen niet op hoge resoluties kan draaien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globe
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:41
Is er al iemand die de 42PX80 heeft staan in combinatie met UPC digitale tv? en zoja, hoe bevalt de beeldkwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Ik wil waarschijnlijk de 50pz800 aanschaffen.
Heeft iemand hem al gezien en/of getest .
Vanaf wanneer ie leverbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Globe schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:48:
Is er al iemand die de 42PX80 heeft staan in combinatie met UPC digitale tv? en zoja, hoe bevalt de beeldkwaliteit?
Ik heb de 42PX80 sinds zaterdag staan en heb digitale van UPC. Ik heb de gewone mediabox, dus met scart. Uitstekend beeld. Ik was vooraf een beetje huiverig voor de kwaliteit van het beeld, ook omdat sommigen hier de beeldkwaliteit met digitale tv slechts redelijk vonden, maar daartoe bleek geen reden te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixCore
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-12-2020
picardo schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:11:
Ik wil waarschijnlijk de 50pz800 aanschaffen.
Heeft iemand hem al gezien en/of getest .
Vanaf wanneer ie leverbaar ?
Wordt wel moe van dit soort vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:30:
Ik doe mijn best :) deze week moet er 1 binnekomen en volgende week verwacht ik de rest van de bestellingen te kunnen uitleveren .. Vanuit gaande dat Panasonic geen roet in het eten gaat gooien..
Vincent, dit forum is voor het uitwisselen van ervaringen en informatie aangaande de nieuwe plasma's van Panasonic. Elkaar tippen en prijzen en winkels noemen, is al eigenlijk niet de bedoeling, maar gebeurd soms toch. Ok tot zo ver dan.

Maar dit forum is zeker niet voor winkeliers dan wel verkopers van tv's, die fora afstruinen om mensen naar hun toko te lokken. Dus vincent, ga lekker naar Smits in Arnhem waar je tv's verkoopt, en neem aub afscheid van dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:26:
[...]

Vincent, dit forum is voor het uitwisselen van ervaringen en informatie aangaande de nieuwe plasma's van Panasonic. Elkaar tippen en prijzen en winkels noemen, is al eigenlijk niet de bedoeling, maar gebeurd soms toch. Ok tot zo ver dan.

Maar dit forum is zeker niet voor winkeliers dan wel verkopers van tv's, die fora afstruinen om mensen naar hun toko te lokken. Dus vincent, ga lekker naar Smits in Arnhem waar je tv's verkoopt, en neem aub afscheid van dit forum.
Ik als dagelijks lezer van dit item vind de informatie die Vincent verstrekt wel prettig.
Ben blij dat hij inzicht geeft in de prijzen bij zijn werkgever. Maakt mijn positie hier in de regio ook makkelijker in de onderhandelingen met de locale verkopers. Zie geen enkele reden waarom hij dit forum zou moeten verlaten. Volgens mij doet hij niet geheimzinning over zijn "belang" in informatie verstrekken. Het is voor mij en neem ik aan vele andere hier geen reden om opeens naar Arnhem te gaan rijden. Ik wil een goede winkel in de buurt (rotterdam), maar nogmaals zijn inside information maakt de onderhandelingen hier wel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal proberen mij niet meer te commercieel uit te laten .. Maar ik heb er idd nooit een geheim van gemaakt dat ik werkzaam bij Smits.. Maar ik zal er in de toekomst op letten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Laat dat lekker aan de mods over.

En weer ontopic.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:26:
[...]

En dat bepaal jij? Wat ben jij voor een pannekoek? Hij geeft naar eer en geweten antwoord op een vraag van akra. Laat dat idd lekker aan de mods over.

Ontopic maar weer voordat ik me in echt nare bewoordingen uitlaat :(

Vraag me nog steeds af hoe dat zit met de uitlevering van Pana. Krijg enigzins de indruk dat er net als bij de 70-serie enige backlog lijkt op te treden.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
onsgeluk schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:06:
En dat bepaal jij? Wat ben jij voor een pannekoek? Hij geeft naar eer en geweten antwoord op een vraag van akra. Laat dat idd lekker aan de mods over.
Afbeeldingslocatie: http://smilies.chevy454.net/stupid.gif
Vraag me nog steeds af hoe dat zit met de uitlevering van Pana. Krijg enigzins de indruk dat er net als bij de 70-serie enige backlog lijkt op te treden.
Misschien, Panasonic BE heeft iig wel de 42px80 op voorraad. Ik kan niet wachten tot vrijdag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixCore

Ontopic maar weer voordat ik me in echt nare bewoordingen uitlaat :(

Helemaal mee eens.
Ook ik vind de uitleveringen wat traag op gang komen.
- Op de Belgische site van Panasonic staat: Beschikbaarheid: 30-mrt-2008
- Op de Duitse site van Panasonic: lieferbar ab 01.04.2008
- Op de Nederlands site van Panasonic: ????
Hopelijk is het geen 1 april mop en zijn ze volgende week voldoende leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:07
Als het goed is wordt vanavond mijn 42PZ85 geleverd. Ik heb hem besteld bij Hobo in Enschede. Bij toeval is vandaag ook mijn Toshiba EP30 HD-DVD speler geleverd. Vanavond maar even alles aansluiten en uitproberen. Ben ook benieuwd naar PGR 4 op de Xbox360 op dit scherm. Zal wel even laten weten wat ik ervan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft de levertijden : PX serie is uit voorraad leverbaar bij Panasonic .. De LCD versies komen 1e week april .. PZ85 series komt een pre shipment deze week nog binnen .. (dit zijn vaak max 1 of 2 schermen per winkel) begin april komt als het goed is de grote lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet meer wachten ;-)

Ik vind het fijn dat Vincent ons hier op de hoogte houdt!

Dus TV MASTER, als je thuis niks te vertellen hebt, doe dat hier dan ook niet. Want volgens mij is dit niet tegen de regels en ben jij geen MOD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixCore
AgeOfPanic schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:28:
Als het goed is wordt vanavond mijn 42PZ85 geleverd. Ik heb hem besteld bij Hobo in Enschede. Bij toeval is vandaag ook mijn Toshiba EP30 HD-DVD speler geleverd. Vanavond maar even alles aansluiten en uitproberen. Ben ook benieuwd naar PGR 4 op de Xbox360 op dit scherm. Zal wel even laten weten wat ik ervan vind.
Dat zou mooi zijn, ik denk dat hier veel nieuwsgierigen (waaronder ik) met spanning op jou bevindingen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

En de TH-42PZ85 STAAT!

Ik heb er helaas nog geen foto's van kunnen maken gezien ik geen digitale camera heb liggen in mijn nieuwe huisje... Wellicht ga ik vanavond nog wel even voor foto's...

SD ziet er niet geweldig uit (natuurlijk wel goed), de PC werkte wel meteen erg mooi!

Edit:
Het valt me op, op de CD die er bij zit staan gebruikershandleidingen voor de TH-42PZ85 en voor de TH-42PY85 zal er dan toch nog een specifiek Nederlands model komen?

[ Voor 29% gewijzigd door aKra op 26-03-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unique
Waar had jij hem besteld? En wanneer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:54:
En de TH-42PZ85 STAAT!

SD ziet er niet geweldig uit (natuurlijk wel goed)
Congrats!! :)

Kijk je SD analoog of digitaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixCore
En de TH-42PZ85 STAAT!

Ik heb er helaas nog geen foto's van kunnen maken gezien ik geen digitale camera heb liggen in mijn nieuwe huisje... Wellicht ga ik vanavond nog wel even voor foto's...

SD ziet er niet geweldig uit (natuurlijk wel goed), de PC werkte wel meteen erg mooi!
Nog zo'n bofkont ;) , gefeliciteerd !! :*)
Ben zeer benieuwd naar je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

En de TH-42PZ85 STAAT!

Edit:
Het valt me op, op de CD die er bij zit staan gebruikershandleidingen voor de TH-42PZ85 en voor de TH-42PY85 zal er dan toch nog een specifiek Nederlands model komen?
Snel maar even een mini review plaatsen dan...

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
En de TH-42PZ85 STAAT!

Edit:
Waarschijnlijk voor de oost-Europese markt. Als ik op 42PY85 google, vind ik alleen maar links uit Hongarije, Polen en Litouwen.
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.