Enig idee of de fans op de fullhd plasma lawaai maken?
Is dit storend?
Iemand ervaring mee?
Is dit storend?
Iemand ervaring mee?
Verwijderd
Verwijderd
Nee, je hebt geen aan huis garantie omdat het om een Duits model betreft...Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:37:
Hmm, bij Redcoon staat de 42PZ85 nu op direct leverbaar. En wat een scherpe prijs zeg, 1469 incl verzenden. Scheelt gewoon 400 euro met Correct. Voor zo'n groot verschil wil ik de gok wel wagen denk ik. Vraag me alleen af of je bij hun ook 2 jaar aan huis garantie hebt van Panasonic zelf?
Intentionally left blank.
Het is beter van niet, maar ze gaan niet zo 123 meer kapot.supercop7373 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:12:
In welke landen is de 42PZ85 al wel leverbaar gezien het Duitse model bij Redcoon?
En klopt het verhaal dat je een plasma niet liggend mag vervoeren of is dat een lulverhaal?
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
bedankt,SixCore schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:31:
[...]
Heeft je DvD-speler toevallig een component aansluiting ? Dit is overigens alleen beeld, het geluid kun je dan via de audio-uit van je DvD-speler en de audio-in van de TV of je versterker laten lopen.
Ik vind de prijs van Smits in Arnhem veel scherper. Die doet 1499.- voor een NL-model met aan-huis garantie.Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:37:
Hmm, bij Redcoon staat de 42PZ85 nu op direct leverbaar. En wat een scherpe prijs zeg, 1469 incl verzenden. Scheelt gewoon 400 euro met Correct. Voor zo'n groot verschil wil ik de gok wel wagen denk ik. Vraag me alleen af of je bij hun ook 2 jaar aan huis garantie hebt van Panasonic zelf?
[ Voor 5% gewijzigd door detonated op 24-03-2008 22:58 ]
Enige problemen? Waar doel je op?detonated schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:51:
kan iemand vertellen of je enige problemen gaat krijgen als je een plasma bij www.redcoon.nl gaat bestellen, deze zouden uit het buitenland komen en dan dus ook de tuners?
betreft de 42PX80
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
Ik heb een 42px80 bij redcoon vandaan die op de kabel (casema) aangesloten is. Analoog signaal, werkt prima.detonated schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:05:
nou er word verteld dat de modellen uit het buitenland komen en daardoor andere tuners zouden hebben. kan dit problemen opleveren als ik die dan hier in nederland gebruik?
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
Weten we wel zeker dat redcoon duitse modellen verkoopt?onsgeluk schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:45:
[...]
Ik vind de prijs van Smits in Arnhem veel scherper. Die doet 1499.- voor een NL-model met aan-huis garantie.
Heb je daar een bevestiging van gehad? Telefoontje? Email? Ik heb mijn exemplaar daar ook besteld en heb nog geen nieuws gehad.Unique schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:13:
[...]
Maargoed ik hoop dat me tv blijft werken anders kom ik zelf wel erachter of deh idd goed gaat![]()
Morgen zou redcoon hem opsturen 42pz85, we shall see..
[ Voor 30% gewijzigd door ymmv op 25-03-2008 00:48 ]
Hoe weet je die prijs? Ben je in de winkel geweest en staat daat de PZ85 daar al? Ik woon in Elst GLD namelijk, dus dat is erg dichtbij.onsgeluk schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:45:
[...]
Ik vind de prijs van Smits in Arnhem veel scherper. Die doet 1499.- voor een NL-model met aan-huis garantie.
ah....ik zie het alonsgeluk schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:20:
Zoek eens op forumlid Vincent en PB hem. Anders kan je ook hier kijken
[ Voor 25% gewijzigd door supercop7373 op 25-03-2008 08:31 ]
Vanmorgen vroeg weer een mail vanze dat bestelling weer 2 dagen uitgesteld is.ymmv schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 00:37:
[...]
Heb je daar een bevestiging van gehad? Telefoontje? Email? Ik heb mijn exemplaar daar ook besteld en heb nog geen nieuws gehad.
Verwijderd
Dan was het wel gemeld hier. Krijg de indruk dat veel mensen hier de PZ85 graag eens willen zien. Volgens mij is er nog geen enkele zaak die hem heeft staan. Alleen de HD-ready PX80 moet je al overal kunnen zien.Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:37:
Is de nieuwe model Pana al gesignaleerd in een Mediamarkt? Ik zou het eerst willen zien in een winkel voordat ik het bestel bij een webwinkel.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Koop een taart en ga het vieren!
Het vermelde nummer lijkt van Panasonic NL te zijn. Kortom Redcoon claimt zelf dat je van de officiele onsite garantie gebruik kunt maken.Unique schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:13:
Verder levert redcoon zelf on site garantie.
http://www.redcoon.nl/ind...ecenter.reparatieservice/
Als die service een beetje normaal functioneert zou je er dus geen last van hebben. (afgezien van langere reparatie periode)
[ Voor 19% gewijzigd door mvdklip op 25-03-2008 10:28 ]
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Zit er geen PIP op de nieuwe Pana's?garage schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:25:
Wat ik wel een beetje mis is een soort van PiP waarbij je bv een AV input aan het kijken bent, en even snel een analoge preview doet.
Indien dat een foto was van een amerikaans model is dit logisch; daar hebben ze geen scart...supercop7373 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:49:
ik zat wat foto's te bekijken van de PZ85 op: http://www.crutchfield.co...146350&i=13342PZ85&tp=161
maar ik zie zo snel niet de twee SCART aansluitingen zitten. Iemand een idee waar deze verborgen zitten of mis ik een deel van de aansluitingen op de foto
dat zal het wel eens kunnen zijn ja,...MikeyMan schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:50:
[...]
Indien dat een foto was van een amerikaans model is dit logisch; daar hebben ze geen scart...
Wat is er zo bijzonder dan aan PIP? Ik snap de hype nooit zo rondom die functie.MikeyMan schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:00:
[...]
Zit er geen PIP op de nieuwe Pana's?
Dat zou wel een flinke domper op de feestvreugde zijn...
Je AV-probleempjes zijn op te lossen door een adertje uit de scart los te knippen...
Anders even kijken of je een menufunctie hebt voor "aanschakelen op AV" of iets in die trant...
Vind het tijdens reclames nogal handig... Ff iets anders kijken terwijl je de reclame in de hoek zet...Evil Hobbit schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:29:
[...]
Wat is er zo bijzonder dan aan PIP? Ik snap de hype nooit zo rondom die functie.
Dat aan en uit schakelen via AV heb ik van het weekend inderdaad gevonden, maar nog niet verder mee aan de gang geweest. Ook bedenk ik me dat het verschil tussen automatische bronkeuze en handmatige bronkeuze ook het verschil kan zijn tussen het wel of niet/nauwelijks werken van de Q-link functies.MikeyMan schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:00:
Je AV-probleempjes zijn op te lossen door een adertje uit de scart los te knippen...
Anders even kijken of je een menufunctie hebt voor "aanschakelen op AV" of iets in die trant...
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
In alle gevallen van een pinout vind ik alleen maar 10 en 12 voor communicatie. Maar als ik die door knip dan is er dus helemaal geen Q-link meer mogelijk.MikeyMan schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:32:
Zoek eens een pinout van een scartstekker...
Uit m'n hoofd is het pin 16, maar dat zou je even na moeten kijken...
Net even met Panasonic NL gebeld omdat ik toch wel graag wil weten hoe je een buitenlandse PX80 van een NL PX80 kan onderscheiden. Antwoord: dat kan niet. Het enige wat je kan doen is ter plekke met de klantenservice van Panasonic NL bellen en het serienummer doorgeven. Dan kunnen zij voor je controleren of het om NL import gaat.mvdklip schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:26:
Kortom Redcoon claimt zelf dat je van de officiele onsite garantie gebruik kunt maken.
[ Voor 14% gewijzigd door mvdklip op 25-03-2008 14:28 ]
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
3de optie, niet kopen bij redcoonaKra schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:02:
Ik heb zelf nog maar eens met Redcoon contact opgenomen, en de garantie loopt inderdaad via Panasonic, maar je moet het serienummer inderdaad doorgeven en omdat hun model vanuit Duitsland geleverd is (dus Panasonic Duitsland) en die de marge er op maken geeft Panasonic geen aan huis service dus je kan twee dingen doen:
1) Zelf contact opnemen met Panasonic en zorgen dat het scherm bij Panasonic Nederland komt en zelf weer ophalen.
2) Contact met Redcoon opnemen, die komt het scherm gratis ophalen en brengt hem naar Panasonic Nederland of Duitsland maar net wat hun beter uit komt.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Weet je toevallig ook de prijs van de 42pz80? Ze hadden inderdaad een aktie prijs geloof ik...onsgeluk schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:45:
[...]
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
1299,-ViNcE schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:26:
[...]
Weet je toevallig ook de prijs van de 42pz80? Ze hadden inderdaad een aktie prijs geloof ik...
Ik zit toch heel erg te twijfelen, maar als de prijs interessant is misschien toch voor de pz80 ipv px80...
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:37:
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 17:16 ]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 17:43 ]
Hoeveel uren en tegen welke prijs?Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:12:Nu nog m'n 42PV70 op Marktplaats zetten. Het is een prachtig toestel, ben er zéér blij mee maar wil voor m'n PS3 en Xbox360 gewoon Full HD.
Hmmm, das niet slecht. En met een BCC en een mediamarkt in de buurt eens kijken of ik ze tegen elkaar kan opspelen.
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 18:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
Niet voor mij dus! Hoewel voor de slaapkamer, leg ik liever wat erbij en koop een px80. Desondanks suc6.
Dat is, als toekomstig Panasonic Plasma bezitter natuurlijk wel goed om te horenVerwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:38:
Vertrouwen in Panasonic Plasma en uitstekende ervaring met een 42PV70. Als het een LCD van een willekeurig ander merk zou zijn, had ik het anders gedaan inderdaad.
Maar ik weet dat er bij LCD's bepaalde zaken kunnen spelen, die je op Plasma's niet zo snel tegen zal komen. Voor de rest blijft het toch een gokje, dat wel.
Mijn BGG profiel
snap dit verschil ook niet, heb hem zelf bij de vertegenwoordiger van panasonic besteld en die zij dat er behalve het geluid geen verschil is. hij was zelfs van mening dat die 24p weergave ook niks uitmaakt.heb dus een 42pz80 besteldViNcE schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:00:
Kunnen de mensen die een 42pz85 kopen vertellen waarom ze nu juist voor deze gaan? Wat ik zo heb gelezen zijn de verschillen met de pz80 minimaal. Is het de extra contrast of die cinema mode something. om nog minder judder te hebben?
Ikzelf heb veel moeite met kiezen. Misschien kunnen anderen vertellen wat bij hen de doorslag gaf/geeft.
Verwijderd
Verwijderd
dat alles voor slechts 270 euro meer dusVerwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:26:
24p Real Cinema weergave in plaats van normale 24p weergave. V-Audio Surround / BBE ViVa HD3D Sound ten opzichte van normaal V-Audio Sound. Dit toestel beschikt bovendien ook over Intelligent Frame Creation.
Verschillen met de PZ80 zijn inderdaad niet al te groot. Maar ik wilde gewoon een middenklasser zeg maar, in plaats van het instapmodel. Beetje als auto's.
Verwijderd
Er heeft nog steeds niemand in NL een 42PZ85 in huis staan. Nog ff geduld met je vragen...daanienke schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:06:
Ik zit er aan te denken om de 42PZ85 aan te schaffen. Heeft iemand ervaring met de ingebouwde DVB-T tuners in de 8-serie?
Vandaar dat ik het ook heb over "ingebouwde DVB-T tuners in de 8-serie" dus in het algemeen. Ik las eerder in dit forum een scan van een brochure met daarop de info dat alle modellen een DVB-T tuner hebben. Vandaar mijn vraag. In ieder geval lees ik alleen maar over ervaringen met Digitale kabel, HD content of SD content. Zodoende ben ik erg benieuwd....ymmv schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:29:
[...]
Er heeft nog steeds niemand in NL een 42PZ85 in huis staan. Nog ff geduld met je vragen...
[ Voor 10% gewijzigd door daanienke op 25-03-2008 22:59 ]
Dat is wel pech hebben zeg!Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:37:
Gister naar FOKA R'dam geweest om de 42PX80 te halen, wat denk je, uitverkocht! FOK... En ik kom nou niet echt uit de buurt. Wil toch graag dit toestel bij een 'traditionele' of 'semi web-' winkel aanschaffen ivm het 'service aan huis euvel' (dus ff serienummer checken). Heeft iemand de 42PX80 in de buurt van Utrecht gesignaleerd met een maximum verkoopprijs van €999,- Ik zou daarmee erg geholpen zijn. Ben zelf druk opzoek maar kom tot nu toe uit op Smits Arnhem, Goedkoopste.nu Zaandam of Plasmadiscount.nl Duiven. Allemaal niet echt naast de deur. Alvast bedankt.
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Ik heb vanmiddag op de Redcoon-chat gevraagd hoe het zat met de levering van de 42PZ85. Ze zouden ze morgen binnenkrijgen. Ik had zelf daarom goede hoop om deze week nog mijn exemplaar te kunnen ontvangen maar volgens de Redcoon-medewerker zou het eerder begin volgende week worden. De vervoerder zou eerst contact met me opnemen en dan de leveringsdatum bepalen.aKra schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:46:
De kans is aanwezig dat er morgen de eerste binnenkomen bij hun eigenaars, en wie weet zitten er hier een paar (toekomstige-)eigenaren van de PZ85
Ben 2e paasdag ook even bij foka geweest, was echt meedogenloos druk toen. Snel weer weg gegaanCliffie schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:04:
[...]
Dat is wel pech hebben zeg!
Gisteren ook naar Foka geweest, en ze hadden de 37" nog wel op voorraad. Helaas zo druk geweest, dat deze nog in de doos zit
Ik werd vandaag gebeld of ik wat duidelijkheid kon geven over mijn bestellingymmv schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:51:
[...]
Ik heb vanmiddag op de Redcoon-chat gevraagd hoe het zat met de levering van de 42PZ85. Ze zouden ze morgen binnenkrijgen. Ik had zelf daarom goede hoop om deze week nog mijn exemplaar te kunnen ontvangen maar volgens de Redcoon-medewerker zou het eerder begin volgende week worden. De vervoerder zou eerst contact met me opnemen en dan de leveringsdatum bepalen.
Verwijderd
Koop dan een El Cheapo scartkabel en experimenteer eerst daaropgarage schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:22:
Zonder bron zo maar iets los knippen wordt me te gortig. In de handleidingen van beide apparaten staat dat het een volledige bedrade scart moet zijn, en dat is in alle gevallen ook zo. En om nou te gaan snoeien in mijn pas aangekochte vergulde kabels....
Verwijderd
OMG! Wat een zelfbeheersing!Cliffie schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:04:
[...]
Dat is wel pech hebben zeg!
Gisteren ook naar Foka geweest, en ze hadden de 37" nog wel op voorraad. Helaas zo druk geweest, dat deze nog in de doos zit
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb de 42PX80 sinds zaterdag staan en heb digitale van UPC. Ik heb de gewone mediabox, dus met scart. Uitstekend beeld. Ik was vooraf een beetje huiverig voor de kwaliteit van het beeld, ook omdat sommigen hier de beeldkwaliteit met digitale tv slechts redelijk vonden, maar daartoe bleek geen reden te zijn.Globe schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:48:
Is er al iemand die de 42PX80 heeft staan in combinatie met UPC digitale tv? en zoja, hoe bevalt de beeldkwaliteit?
Wordt wel moe van dit soort vragenpicardo schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:11:
Ik wil waarschijnlijk de 50pz800 aanschaffen.
Heeft iemand hem al gezien en/of getest .
Vanaf wanneer ie leverbaar ?
Verwijderd
Vincent, dit forum is voor het uitwisselen van ervaringen en informatie aangaande de nieuwe plasma's van Panasonic. Elkaar tippen en prijzen en winkels noemen, is al eigenlijk niet de bedoeling, maar gebeurd soms toch. Ok tot zo ver dan.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:30:
Ik doe mijn bestdeze week moet er 1 binnekomen en volgende week verwacht ik de rest van de bestellingen te kunnen uitleveren .. Vanuit gaande dat Panasonic geen roet in het eten gaat gooien..
Ik als dagelijks lezer van dit item vind de informatie die Vincent verstrekt wel prettig.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:26:
[...]
Vincent, dit forum is voor het uitwisselen van ervaringen en informatie aangaande de nieuwe plasma's van Panasonic. Elkaar tippen en prijzen en winkels noemen, is al eigenlijk niet de bedoeling, maar gebeurd soms toch. Ok tot zo ver dan.
Maar dit forum is zeker niet voor winkeliers dan wel verkopers van tv's, die fora afstruinen om mensen naar hun toko te lokken. Dus vincent, ga lekker naar Smits in Arnhem waar je tv's verkoopt, en neem aub afscheid van dit forum.
Verwijderd
PSN: Shiver23
En dat bepaal jij? Wat ben jij voor een pannekoek? Hij geeft naar eer en geweten antwoord op een vraag van akra. Laat dat idd lekker aan de mods over.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:26:
[...]
Vincent, dit forum is voor het uitwisselen van ervaringen en informatie aangaande de nieuwe plasma's van Panasonic. Elkaar tippen en prijzen en winkels noemen, is al eigenlijk niet de bedoeling, maar gebeurd soms toch. Ok tot zo ver dan.
Maar dit forum is zeker niet voor winkeliers dan wel verkopers van tv's, die fora afstruinen om mensen naar hun toko te lokken. Dus vincent, ga lekker naar Smits in Arnhem waar je tv's verkoopt, en neem aub afscheid van dit forum.
onsgeluk schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:06:
En dat bepaal jij? Wat ben jij voor een pannekoek? Hij geeft naar eer en geweten antwoord op een vraag van akra. Laat dat idd lekker aan de mods over.
Misschien, Panasonic BE heeft iig wel de 42px80 op voorraad. Ik kan niet wachten tot vrijdagVraag me nog steeds af hoe dat zit met de uitlevering van Pana. Krijg enigzins de indruk dat er net als bij de 70-serie enige backlog lijkt op te treden.
Verwijderd
Verwijderd
Dat zou mooi zijn, ik denk dat hier veel nieuwsgierigen (waaronder ik) met spanning op jou bevindingen wachten.AgeOfPanic schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:28:
Als het goed is wordt vanavond mijn 42PZ85 geleverd. Ik heb hem besteld bij Hobo in Enschede. Bij toeval is vandaag ook mijn Toshiba EP30 HD-DVD speler geleverd. Vanavond maar even alles aansluiten en uitproberen. Ben ook benieuwd naar PGR 4 op de Xbox360 op dit scherm. Zal wel even laten weten wat ik ervan vind.
[ Voor 29% gewijzigd door aKra op 26-03-2008 21:20 ]
Waar had jij hem besteld? En wanneeraKra schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:54:
en de TH-42PZ85 STAAT!
Verwijderd
Congrats!!aKra schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:54:
En de TH-42PZ85 STAAT!
SD ziet er niet geweldig uit (natuurlijk wel goed)
Nog zo'n bofkontaKra schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:54:
En de TH-42PZ85 STAAT!
Ik heb er helaas nog geen foto's van kunnen maken gezien ik geen digitale camera heb liggen in mijn nieuwe huisje... Wellicht ga ik vanavond nog wel even voor foto's...
SD ziet er niet geweldig uit (natuurlijk wel goed), de PC werkte wel meteen erg mooi!
Snel maar even een mini review plaatsen dan...aKra schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:54:
En de TH-42PZ85 STAAT!
Ik heb er helaas nog geen foto's van kunnen maken gezien ik geen digitale camera heb liggen in mijn nieuwe huisje... Wellicht ga ik vanavond nog wel even voor foto's...
SD ziet er niet geweldig uit (natuurlijk wel goed), de PC werkte wel meteen erg mooi!
Edit:
Het valt me op, op de CD die er bij zit staan gebruikershandleidingen voor de TH-42PZ85 en voor de TH-42PY85 zal er dan toch nog een specifiek Nederlands model komen?
Mijn BGG profiel
Waarschijnlijk voor de oost-Europese markt. Als ik op 42PY85 google, vind ik alleen maar links uit Hongarije, Polen en Litouwen.aKra schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:54:
En de TH-42PZ85 STAAT!
Edit:
Het valt me op, op de CD die er bij zit staan gebruikershandleidingen voor de TH-42PZ85 en voor de TH-42PY85 zal er dan toch nog een specifiek Nederlands model komen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq