wees daar maar blij mee, ik rijd met mijn leon 10.6/100km met een beetje doorrijden

Audi S3
De oude 1.8 20v is een zuipschuit. Ik kwam ook niet beter dan 10-11l/100km (1 op 9 a 10 dus).MexxT schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:47:
[...]
wees daar maar blij mee, ik rijd met mijn leon 10.6/100km met een beetje doorrijden
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ik wil ook de bekleding in mijn Octavia laten "be-leren". Waar heb jij dat laten doen, en wat heeft je dat gekost?Falcon schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:31:
KNIP
Mocht je leer willen is mijn tip om dit ook achteraf te doen!
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar
Vraag dit even aan Higgy op het Skodaforum.nl. Ik heb het zelf niet laten doen. Ik heb de tip van hem.LordMorgoth schreef op zondag 14 september 2008 @ 20:07:
[...]
Ik wil ook de bekleding in mijn Octavia laten "be-leren". Waar heb jij dat laten doen, en wat heeft je dat gekost?
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Let even voor de periode dat je in een avensis rijd op de bijtelling die je betaald. De avensis zal misschien een hogere fiscale waarde.911GT2 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:28:
Bij leaseplan blijk deze maand de octavia elegance attractive business in de 'specials' te zitten.
Dus voor de prijs van een Elegance rij ik nu straks een ATB![]()
WOEI ik kan niet wachten... de leasemaatschappij zoekt nu voor me uit of de Stof Eminent Ivory Crème ook leverbaar is op hun actiemodellen, dat zou het helemaal af maken![]()
Levering zal hoogst waarschijnlijk rond 1 januari liggen, tot die tijd mag ik in een avensis rondscheuren... ook niet vervelend
Heb jij toevallig foto's van jou interieur?Falcon schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:26:
[...]
Vraag dit even aan Higgy op het Skodaforum.nl. Ik heb het zelf niet laten doen. Ik heb de tip van hem.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Zal even wat foto's voor je schieten. Duurt wel even want ik heb niet alle tijd van de wereldLordMorgoth schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:29:
[...]
Heb jij toevallig foto's van jou interieur?
hha ja een kameraad van mij die reed in mijn auto (deed heel voorzichtig) en die haalde 9,8/100km.SeatRider schreef op zondag 14 september 2008 @ 12:58:
[...]
De oude 1.8 20v is een zuipschuit. Ik kwam ook niet beter dan 10-11l/100km (1 op 9 a 10 dus).
Audi S3
De 1.6 is de enige motor die nog met G3 kan. En met het oog op rijden in files zou ik liever betere ICE hebben dan een 2 liter motor die ook nog eens meer zuipt.911GT2 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 09:16:
met alle respect hoor maar is een 1.6 niet een beetje underpowered? Zeker omdat ik zie dat je een trekhaakje hebt?
Ik zou persoonlijk minder uitgegeven heben aan ICE en een iets grotere motor gekocht hebben. Al vind ik wel dat alles keurig is ingebouwd!
* 911GT2 Moet zelf nog heel lang wachten op zijn O2 EAB
Al wenste ik bij de laatste show je auto meeting dat ik minstens 400 pk extra had, want als achterste van de rij moet je telkens vol gas.SeatRider schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:12:
Sowieso begin ik steeds meer te vinden dat het nut van een zware motor wordt overschat, in dit vlakke landje. Ik had hiervoor een 1.4 in mijn Fabia Combi, en nu een 1.3 in mijn Civic hybrid. Beiden geen zware motoren maar het stoort mij absoluut niet. Sterker, het dwingt een wat rustigere rijstijl af waar ik mij prima in kan vinden. Niet dat gejaagde. Ik heb dus ook al anderhalf jaar geen snelheidsboete meer gekregen.
[ Voor 7% gewijzigd door Falcon op 24-09-2008 11:24 ]
Tja maar zodra je op vakantie gaat zit je met je 1.6 op gas te kijken, dat gaat al bijna fout net na luik. er vanuit gaande dat er aan dat bolleke een vouwwagen komt, want met een caravanSeatRider schreef op woensdag 24 september 2008 @ 09:39:
[...]
De 1.6 is de enige motor die nog met G3 kan. En met het oog op rijden in files zou ik liever betere ICE hebben dan een 2 liter motor die ook nog eens meer zuipt.
Omdat het niet kanSeatRider schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:12:
Sowieso begin ik steeds meer te vinden dat het nut van een zware motor wordt overschat, in dit vlakke landje. Ik had hiervoor een 1.4 in mijn Fabia Combi, en nu een 1.3 in mijn Civic hybrid. Beiden geen zware motoren maar het stoort mij absoluut niet. Sterker, het dwingt een wat rustigere rijstijl af waar ik mij prima in kan vinden. Niet dat gejaagde. Ik heb dus ook al anderhalf jaar geen snelheidsboete meer gekregen.
[ Voor 27% gewijzigd door 911GT2 op 24-09-2008 16:44 ]
Totaal geen problemen tot nu toe mee gehad. Het is ook maar net wat je gewend bent natuurlijk. Ik kom uit een 206sw 1.4 hdi en dan naar deze bak, das voor mij al zo verschil dat ik het beter zal merken dan jou.911GT2 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:43:
[...]
Tja maar zodra je op vakantie gaat zit je met je 1.6 op gas te kijken, dat gaat al bijna fout net na luik. er vanuit gaande dat er aan dat bolleke een vouwwagen komt, want met een caravan![]()
Of gewoon even simpel iemand inhalen bij 120 km/h lijkt me al een opgave...
Da sta ik wel wat vaker te stinken met de diesel (helaas ook maar 1,9) maar goed de baas betaald.
Ik vind het wel een mooie auto, ik denk alleen dat het gewoon wat minder lekker rijd omdat hij wat underpowered is.
[ Voor 21% gewijzigd door LordMorgoth op 25-09-2008 12:08 ]
Ik heb er aan het begin ook over zitten twijfelen (nu nog overigens). Maar ik vind het zo ook al prima rijden, ook al kost een chip voor 140pk bij JD nu maar 440..LordMorgoth schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:07:
Persoonlijk blijf ik me verbazen over het koppel en de trekkracht van de 1.9TDI in mijn O2. In eerste instantie wilde ik 'm laten chippen, maar op dit moment zie ik daar het nut niet meer van in.
Daar sluit ik me volledig bij aan.LordMorgoth schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:07:
Persoonlijk blijf ik me verbazen over het koppel en de trekkracht van de 1.9TDI in mijn O2. In eerste instantie wilde ik 'm laten chippen, maar op dit moment zie ik daar het nut niet meer van in.
Weet je wat, ik ga er even serieus op in. Beide auto's hebben een top van tegen de 180, maar het is inderdaad waar dat je daar niet snel aankomt. Maar ook in de stad (waar ik bij mijn 1.9 en 2 liter TDI Leons) al mijn boetes scoorde) rij ik gewoon wat minder gejaagd. Wil je er voor? Nou, dan ga je toch. Moet je eens proberen, je komt echt een stuk minder opgefokt thuis911GT2 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:43:
[...]
Tja maar zodra je op vakantie gaat zit je met je 1.6 op gas te kijken, dat gaat al bijna fout net na luik. er vanuit gaande dat er aan dat bolleke een vouwwagen komt, want met een caravan![]()
Da sta ik wel wat vaker te stinken met de diesel (helaas ook maar 1,9) maar goed de baas betaald.
Ik vind het wel een mooie auto, ik denk alleen dat het gewoon wat minder lekker rijd omdat hij wat underpowered is.
[...]
Omdat het niet kan![]()
Sorry inkoppertje
Met een sleurhut op vakantie gaan is sowieso911GT2 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:43:
[...]
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Die vraag kun je beantwoord krijgen op het Skodaforum.LordMorgoth schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:56:
Dat beeldscherm in de hoofdsteun is wel ideaal. Mijn zoontje is inmiddels 1.5 en hij slaapt niet meer op lange ritten. Weten jullie of het mogelijk is om op de Nexus een extra beeldscherm aan te sluiten en deze via ICE link oid aan te sturen?
Mee eens, mij zul je ook nooit met een bolleke zien rijden...RobertJ schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:01:
[...]
Met een sleurhut op vakantie gaan is sowieso.
Dat snap ik, maar tis harder werken dan met een 1.8 of een tdi of zo dat bedoel ikMaar dat je bij 120km/u niet iemand kunt inhalen is echt schromelijk overdreven...
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
really niceTylen schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:27:
Ik kan natuurlijk niet uitblijven hier.
Ik rijd nu een Leon FR TDI met bijna alle opties. En hiervoor had ik een Ibiza FR TDI. De ibiza was kwalitatief echt stukken beter dan de Leon. En mijn toekomstige auto's worden echt nooit meer een Seat. Ik ben de kwalitiet echt spuug zat.
Maar goed. Hier een paar fototjes(van telefoon)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Stoelverwarming?LocalJoost schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:36:
[...]
really nice
Ik heb zitten twijfelen over een FR, alleen dan ging mijn leaseprijs toch net iets te ver omhoog
Wat zijn die scrollwieltjes links en rechts naast de AC unit? (foto2)
Volgens mij ondertussen nog maar 55 ofzoJ0YR1D3R schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:56:
Wat een traag hok joh, dat je je daarmee hier durft te vertonen90pk toch?
Niks, maar de 170pk tdi is gewoon een *&^%$#@#$ motor. Die steeds minder gaat presteren.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Die civic dwingt een rustige rijstijl af omdat je bang bent om je gehoor te beschadigen zodra je dat ding in de toeren jaagtSeatRider schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:12:
Mooi ding.LordMorgoth schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 17:51:
Zie hier, de facelift van de octavia:
[afbeelding]
En zie hier, alle veranderingen:
http://new.skoda-auto.com...look/Pages/look.aspx?ff=1
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
R8 had dat ook al, alleen dan voor de lampHertog schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:46:
[...]
Mooi ding.
[afbeelding]
Grappig detail, die typenaam daar.
Zie nu overigens dat de Superb dat ook heeft.
Audi S3
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
[ Voor 8% gewijzigd door 911GT2 op 21-11-2008 13:56 ]
Dat valt erg mee. Het is sowieso zinloos om die auto boven de 3000, 3500 toeren te trekken met een CVT.THIJZEL schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:09:
[...]
Die civic dwingt een rustige rijstijl af omdat je bang bent om je gehoor te beschadigen zodra je dat ding in de toeren jaagt. Elke vorm van isolatie ontbreekt.
Ja, maar dat is dus zinloos. Mijn ervaring is dat boven de 3500 toeren wel de herrie, maar niet de versnelling toeneemt. Zal iets te maken hebben met het maximum koppel dat, mede door de toevoeging van de electromotor en de CVT, vrij laag ligt.THIJZEL schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:35:
Hoezo is dat zinloos? Als je een beetje vlot wil optrekken moet je toch z'n vermogen(== hoge toerentallen) aanspreken.
Ik heb zo'n ding proef gereden en bij bijv. het invoegen vond ik dat hij (door de hoge toerentallen) veel herrie maakte. Daarnaast was hij nou niet bepaald vlot. Voor de rest was het bij constante snelheden een redelijk comfortabele auto.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Dan zal ik wel verklappen dat ik me niet kan voorstellen dat het een seat wordt! Ik gok op de gefacelifte octavia, of wellicht een superb?Jazzy schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:46:
Volgende week mag ik mijn nieuwe auto ophalen, ik verklap alleen maar dat hij in dit topic hoort.
Ik kwam vandeweek ook zo een ABT tegen... zilver en met mijn Delta (230 PK / 370NM) kon ik er niet bij in de buurt komenJazzper schreef op maandag 18 mei 2009 @ 19:37:
Ik denk altijd dat mijn 150PK (235NM @ 2500rpm) 2 liter Turbo burgerbak best nog wel pittig loopt, maar:
- twee weken terug op een 80km weg komt er ineens allejezus hard een oranje/witte/zwarte Leon me voorbij stuiven: exact deze dus (vlakbij Leusden, dus dat zal wel bij Pon vandaan komen):
[afbeelding]
kon niet naar binnen kijken maar kamphues/coronel op de achterruit.
- paar dagen terug, ook op een 80km weg (blijven heerlijke stoplichtwegen in zekere zin):
[afbeelding]
Seat Leon ABT.
tering wat trok die fel weg en soepel van baan wisselend. Maar die heeft dan ook iets relaxtere specs. Daar kan zelfs de stoere zus van mijn auto (Activa V6) niet tegenop (wel het bochtenwerk)
mooie speledinkies die Leons dus
Heeft ook een computer!
Noobmeter WoT: Froekie
Ik weet gewoon nu al dat mijn volgende weer een octavia gaat worden. Toevallig moest de mijne maandag naar de 30k service en kreeg ik een Focus mee. Nou dat was wel effe een cultuurshock. Wat een hoop goedkoop plastic binnenin zeg.Jazzy schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:46:
Nu nog mijn dagelijkse auto:
[afbeelding]
Skoda Octava II 1.9 TDI Combi Elegance
Volgende week mag ik mijn nieuwe auto ophalen, ik verklap alleen maar dat hij in dit topic hoort.
Ik kon de ivory bekleding niet meer bestellen... dus nu is alles zwart... ik denk dat het wel mooi geweest was, maar met een kleine van 7 maanden niet echt slim idd.kazuka schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:01:
Ik twijfel nog wel tussen de A3 of weer een Octavia als volgende leaser. Moet zeggen dat de facelift best aardig is, interieur is ook mooier geworden. Bovendien ben ik ook wel benieuwd naar de nieuwe 1.6TDI. Mijn hudiige 1.9TDI is fijn maar wel een herrieschopper af en toe. Ook neem ik nu niet meer de ivory bekleding. Ziet er fraai uit maar oh zo besmettelijk. Hopelijk komt binnenkort de DSG bak ook leverbaar met de 1.6TDI.
Yep, het is een Superb:loewie-643- schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:45:
Dan zal ik wel verklappen dat ik me niet kan voorstellen dat het een seat wordt! Ik gok op de gefacelifte octavia, of wellicht een superb?
[ Voor 8% gewijzigd door Jazzy op 11-09-2009 21:27 ]
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Verwijderd
Status... (in hun hoofd dan wel te verstaan)418O2 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 22:25:
en als je die prijs ziet, vraag je je af waarom iemand nog een Golf of Passat koopt/leased
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Maar bekijk mijn foto's eens, je rijdt echt niet in een instapmodel. Alleen zelf schakelen en redelijk traag, daar moet je tegen kunnen.kazuka schreef op zondag 17 januari 2010 @ 20:54:
Ik rij ook nog in mijn Octavia en mijn volgende wordt denk ik ook weer een Octavia. een Elegance Businessline met DSG valt in mijn budget, de Superb zou altijd een Greenline worden en dat vind ik toch wat jammer als ik zo'n flinke bak zou kiezen.
Das ook mijn bedoeling Octavia 1.4 tsi met dsg elegance businessline, de fabia wordt nu 4 en dan mag ie eruit van de baas ergens in november dus in augustus langzaamaan bestellen? Hoe zit het ongeveer met de levertijden op het moment, iemand daar iets zinnigs over te zeggen?kazuka schreef op zondag 17 januari 2010 @ 20:54:
Ik rij ook nog in mijn Octavia en mijn volgende wordt denk ik ook weer een Octavia. een Elegance Businessline met DSG valt in mijn budget, de Superb zou altijd een Greenline worden en dat vind ik toch wat jammer als ik zo'n flinke bak zou kiezen.
[ Voor 11% gewijzigd door Falcon op 18-01-2010 19:17 ]
Dit ging over de Amundsen in mijn Superb II. Ik heb nog een beetje gespeeld met mijn WM 6.1 telefoon en kwam bij bluetooth een optie tegen die leek op iets als "Toegang op afstand inschakelen". Dat aangezet en nu werkt hij prima met mijn auto samen.Jazzy schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:54:
Het telefoongedeelte ondersteunt alleen telefoons met rSAP, wat mijn HP dus niet blijkt te hebben en ook de nieuwe HTC die ik van mijn werk krijg niet. Misschien dat ik gewoon een simpele Nokia in de auto leg die dit wel heeft, daar kan ik wel mee leven.
Nice ook een leuke kleur Fabia, Wij rijden hier sinds een maand in een 2e hands Fabia een ambition uit 2007 met nog een flinke berg extra opties en dat rijdt echt een heel stuk beter als mijn corsa uit 94 of de astra uit 2006 die ik van de baas regelmatig leen voor lange afstanden. Hebben ook nog getwijfeld over een yaris of een honda jazz. Maar de vrouw die er het meeste in rijdt was (gelukkig) voor de Fabia gevallen.Robin schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 16:53:
Sinds 1 april rijden we thuis in een Skoda Fabia in Sprint-uitvoering met een 1.4-liter benzinemotor. Als opties zitten er gordijnairbags, klein leerpakket en parkeersensoren op. De rest van de opties (lichtmetalenvelgen. projectorkoplampen, mistlampen voren, 8 speakers, klimaatcontrole en donkergetinte achterramen) worden standaard bij de Sprint-uitvoering geleverd.
Bijna 3000km later zijn we dik tevreden over de auto. We reden voorheen in een dieselauto dus het is wel even wennen om op de autosnelweg vlot mee te komen, maar het lage gewicht van de auto (1050kg) maakt veel goed. Als je goed doorrijdt dan kom je heel goed met het verkeer mee en onzuinig is de wagen niet.
Onze keuze was gevallen op een Opel Corsa en een Skoda Fabia, maar de Corsa was 3000 euro duurder met iets minder opties. Hoewel de afwerking van de Corsa een stuk beter is, hebben we toch voor de Fabia gekozen. De verwachte levertijd was 8 weken en we hebben 7 weken op de auto moeten wachten. Volgende week zaterdag krijgt de auto zijn eerste 'grote' uitstapje. Dan rijden we een retourtje naar het Duitse Rammstein.
[afbeelding]
Volgens mij hangt dat samen met wat voor telefoonvoorbereiding je hebt gekozen (normaal/premium). Normaal is alleen via maxidot, premium ook via Amundsen/Columbus (Maak ik op uit de folder van de Octavia.Jazzy schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:01:
[...]
Moet wel zeggen dat de bedieding met de knopjes op het stuur gaat en de weergave alleen getoond wordt op het paneeltje tussen toerenteller en snelheidsmeter. De knop 'Telefoon' op de Amundsen doet helemaal niets, ik had gehoopt dat je de telefoon zou kunnen bedienen via dat lekker grote aanraakscherm. Nou ja, het werkt in ieder geval.
[ Voor 16% gewijzigd door Spacecowboy op 06-06-2010 10:04 . Reden: Quote Jazzy toegevoegd ]
HENG HENG
HENG HENG
Cool, dat schijnt prima te rijden zo'n Octavia met TSI.loewie1984 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:06:
Morgen eindelijk een proefrit met de nieuwe octavia. Als alles doorgaat en mijn leasebak over 4 maanden afloopt gaan we upgraden van fabia elegance naar octavia elegance met dsg 1.2 tsi that is
Jazzy schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:56:
[...]
Cool, dat schijnt prima te rijden zo'n Octavia met TSI.
HENG HENG
1500kg, waar haal je die vandaan? Als ik kijk naar de specs weegt de 1.2 elegance 1210kg, ik heb een yeti gereden die weegt 1245kg en die vond ik al erg vlotjes! Dus ik denk persoonlijk dat het wel mee zal vallen. De luxe om voor een sterkere motor te kiezen heb ik niet. Het is namelijk een auto van de zaak en ik zit al aan de max wat bijbetalen betreft, maar ik wil en zal perse deze auto rijden kost wat kost. (afgezien of dat een verstandige beslissing is, het is mijn weloverwogen beslissing)Spacecowboy schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:29:
Wat ik hoor is de 1.2TSI aan de krappe kant. Op zich wel genoeg power, maar je moet 'm wel aan 't werk zetten. Houd er rekening mee dat het een relatief zware auto is. Die van mij is rijklaar al tegen de 1500kg aan...
[ Voor 9% gewijzigd door Spacecowboy op 31-07-2010 14:34 ]
HENG HENG
Ik zelf ben dus ook aan het kijken naar een Octavia Combi 1.2 TSI. De Elegance Business.loewie1984 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 14:51:
True!
Ik ben vanochtend gaan rijden in een 1.2 schakelbak met 6 versnellingen en ik moet zeggen het valt me niet tegen. De auto rijdt vlotjes tot aan de 140. Geen probleem met te weinig als ik met 2 mensen erin zit, ik was positief verrast door de resultaten. Dus nu maar hopen dat er niets veranderd aan de leaseprijs binnen nu en een half jaar, en dan kan ik mooi upgraden naar 'n witte
Money for nothin' and your chicks for free
Hangt er een beetje vanaf of je van te voren hebt aangegeven of je voornemens bent om er een dag mee te gaan rijden. Toen ik dat aangaf dat ik de auto een uur of twee wilde hebben begon de garage hoog en laag te springen dat dat absoluut niet kon. (ok misschien kwam dat in mijn geval omdat ze wisten dat het om een leasebak ging) Uiteindelijk gaven ze aan dat ik ongeveer 30 tot 45 minuten kon rijden. Daar heb ik zelf maar een half uurtje bijgeteld en toen ik terug kwam zag ik geen boze gezichten of klachten dus het zal wel goed zijn geweest. Ik zou even kijken dat je dat ding ook de snelweg op jaagt en even kijkt naar de dingen die voor jou belangrijk zijn. Interieur is iig fijn afgewerkt zeer compleet en de stoelen zitten naar mijn mening prima.DeeJee schreef op donderdag 30 september 2010 @ 08:23:
Testrit met de Octavia is aangevraagd. Iemand een idee hoe lang je een auto mag meenemen voor een testrit?
De Yeti met de 1.2TSI is trekauto van het jaar geworden, dus trekken kan die motor primaDeeJee schreef op donderdag 30 september 2010 @ 08:23:
Ach de Octavia Combi 1.2 TSI zou betere trek prestaties leveren dan mijn huidige Peugeot 307 SW 1.6
Dus daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor. Ook lees ik op verschillende caravan sites dat de motor best voldoende is. En ach voor die 1x in het jaar dat er een caravan achter hangt...
Ook met een 1.2 kun je met gemak een behoorlijke caravan trekken hoor. Ik heb zelf een YETI 1.2 DSG (105 PK fabrieksopgaaf) en die trekt onze caravan een heel stuk beter in vergelijk met de Scenic 1.6 Aut. die we hiervoor hadden met hetzelfde aantal PK's.loewie1984 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 19:38: En ik kan zeggen dat als je geen zware dingen wil trekken zoals een caravan is een 1.2 echt wel voldoende........
[ Voor 5% gewijzigd door Guardian Angel op 30-09-2010 09:03 ]
ARME AOW’er
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq