Heeft iemand een idee waar ik die januari update kan downloaden?
Ik kan hem niet makkelijk vinden op de apple site..
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Die is hier te vinden.Alsatian schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:46:
Heeft iemand een idee waar ik die januari update kan downloaden?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 14:13 ]
Als je iTunes gebruikt, hoe je er niets voor te doen. Alles wat gapless hoort te zijn is dan gaplessNickvdB schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 16:58:
Waar is de Gapless Playback functie op de iPod touch?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
waarom word ik altijd 500% genegeerd?Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 02:21:
Dag iPod Touch users!
Mijn trouwe iPod Photo van 5 jaar is het stil aan aan het begeven.
Dus de iPod Toch lijkt mij een waardige opvolger.
Nu was mijn bedoeling om deze iPod alleen voor films af te spelen en te browsen gebruiken.
Zou dit enkel hiervoor een goede koop zijn?
Xyus!
In de winkel als je hem effe test ga je nooit zo een goed beeld krijgen als jullie iPod Touch users.
Verwijderd
Verwijderd
houdt rekening met de accelerometer/tiltsensor omdat de browser draait als je touch draait, of juist de pagina blijft staan als jij je hoofd een kwart slag gedraaid hebt en dus op je kussen ligtVerwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:22:
Nuja,
als je in je bed ligt of I don't know en dan zo even op msn gaan of dergelijke?
hoezo niet? als je dat wel doet kan je tijdens een autorit (als je niet zelf hoeft te rijden) kijken, of tijdens een treinreis oid.Ik heb alle seizoens van sopranos en ga ze dus converten en niet bekijken op mijn toekomstige iPod
groeten doen hoeft niet, dat 'voelen we aan'xyus
lijkt mij een goede deal. ik heb de mijne voor 320 gekocht, en ben inmiddels aan de derde toe (daarover hieronder zo een post)(edit: ik kan een 16gb iPod touch voor 150 euro kopen? wel gebruikt ofc)
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Tommilio op 19-06-2008 23:26 ]
Verwijderd
Excuseer typo:)Wiethoofd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:35:
[...]
houdt rekening met de accelerometer/tiltsensor omdat de browser draait als je touch draait, of juist de pagina blijft staan als jij je hoofd een kwart slag gedraaid hebt en dus op je kussen ligt
[...]
hoezo niet? als je dat wel doet kan je tijdens een autorit (als je niet zelf hoeft te rijden) kijken, of tijdens een treinreis oid.
[...]
Verwijderd
Jep alle instellingen staan goed, zelfde als in outlook op de pc, en webmail heb ik nog niet gedaan via de touch, maar dat zal wel werken, maar dat is voor mij te omslachtig weer, ik wil gewoon met 1 klik mijn mail binnen kunnen halen onderwegf.....Wiethoofd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 21:13:
al je instellingen goed overgenomen van: http://klantenservice.internet.telfort.nl/Mail-en-meer.aspx ?
verder de webmailvariant geprobeerd, en heel zeker dat je je wachtwoord en gebruikersnaam goed in hebt gevoerd (het blijft een touchscreen)
Verwijderd
Je kunt het instellen onder de instellingen en dan helderheid. Daarnaast zit er ook nog een lichtsensor in (die je aan of uit kan zetten) die de helderheid regelt gebaseerd op de hoeveelheid omgevingslicht. Overigens, volgens mij zei Wiethoofd het al eerder, je hoeft niet je naam onder elke post te zettenVerwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 03:23:
@Hoedje:
Hoezo? kan je het scherm van de iPod touch nog eens afstellen dan? (mss domme vraag)?
Ja dan zal wss een of andere grapjas het misschien erg donker hebben gezet (want zo was het ook)
Nuja misschien dat ik doodgewoon tot september wacht tot de update, als er tenminste eentje komt.
xyus
Verwijderd
Staat je datum wel goed in je iPod en/of in je Outlook.Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 13:03:
Ik heb een probleempje met het synchroniseren van mijn afspreken in Outlook en op de Ipod Touch.
Als ik een afspraak een hele dag laat duren in Outlook, zeg op 23 juni, dan verschijnt hij op de Ipod Touch op 22 juni.
Iets dergelijks gebeurt ook met afspraken over meerdere dagen.
Ik heb firmware 1.1.4 en een versie B Ipod Touch.
Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
Voor de rest vind ik het een prachtig apparaat
Verwijderd
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Verwijderd
Gaat het je om de muziek? Of echt om de playlist zelf?ikbengoofy schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 20:23:
Hallo.
Ik had een hele mooie playlist gemaakt om in mijn itunes. Onwijs veel albums allemaal netjes op naam gezet. Heeft aardig wat werk in gezeten.
Maar nu was mijn pc gecrashed en ben ik dus alles kwijt. De muziek zelf heb ik nog op mijn externe mybook em op mijn touch zelf staan. Maar niet meer zo mooi in itunes.
Heeft er iemand een !! Werkende !! tool waarmee in mijn playlist vanaf mijn ipod terug in itunes kan zetten? Ik ben tot nu toe nog geen enkele tool tegengekomen die daadwerkelijk werkt...
Verwijderd
Hi,Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 18:15:
Hi,
Mijn vader heeft net een Ipod Touch gekocht.
Toen ik hem had gesynchroniseerd met iTunes, kwam er op
dat ik versie 1.1.2 had en heb ik mijn iPod Touch geupdate naar de laatste nieuwe versie (1.1.4)
Ondanks update van mijn Ipod Touch, krijg ik niet de 5 nieuwe applicaties van
de update van Januari.
Aangezien ik een nieuwe Ipod Touch heb gekocht ga ik er vanuit
dat ik niet die 17 euro moet betalen voor deze update?
Heeft Fnac me dan een "oude versie" aangesmeerd ?
Ik zou normaal zeker Apple spullen kopen in een Swich Shop maar
jammergenoeg kocht mijn vader deze in de Fnac omwille van kortingsbons.
[ Voor 5% gewijzigd door ikbengoofy op 22-06-2008 00:07 ]
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Verwijderd
Kan je aub iets duidelijker zijn?ikbengoofy schreef op zondag 22 juni 2008 @ 00:07:
Om de playlist zelf.
http://www.modmyifone.com...-off-while-ipod-mode.htmlFlipFlink schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:38:
Ik zet meestal als ik ga slapen mn iPod op shuffle en laat het draaien totdat ik in slaap val. Maar is er ook een manier om de iPod automatisch na zegmaar een uurtje uit te zetten? Erg irritant als ik midden in de nacht opeens wakker wordt gemaakt door een harde liedje.
Ga naar klok, kies timer, doe als timer eindigt, en dan sluimer iPod;) succesFlipFlink schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:38:
Ik zet meestal als ik ga slapen mn iPod op shuffle en laat het draaien totdat ik in slaap val. Maar is er ook een manier om de iPod automatisch na zegmaar een uurtje uit te zetten? Erg irritant als ik midden in de nacht opeens wakker wordt gemaakt door een harde liedje.
Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl
Zitten in de 2.0 update ook de 5 applicaties van de januari update? De januari update kost namelijk € 18,- en de 2.0 update gaat +/- € 10,- kosten.Hoedje schreef op zondag 22 juni 2008 @ 16:07:
NickMBP, het forum heeft automatische regelafbreking, dus je hoeft niet na elke regel op enter te drukken. Het leest een stuk fijner, als je de enter toets alleen gebruikt als je een nieuwe alinea wilt beginnen
Het zou best kunnen dat Apple de januari-update niet meer verkoopt, in afwachting van de 2.0 update. Ik zou dan ook gewoon even geduld hebben. De 2.0 software update zal uiterlijk 11 juli beschikbaar zijn voor iPod touch gebruikers en kost maar 10 dollar.
[ Voor 28% gewijzigd door Wiethoofd op 23-06-2008 15:04 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:20:
Ik heb een touch 8 gb gekocht voor 200 euro is wel een redelijke prijs toch?
Dit snap ik even niet. Je zegt eerst dat je hem gekocht hebt en nu zeg je weer dat je hem hebt gewonnen.Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:07:
gewonnen via een prijsvraag en inclusief garantie papieren. Ipod is nog gesealed in een doos.
Ik ga hem vanavond ophalen.
Verwijderd
Volgens mij heeft iemand anders de iPod Toch gewonnen maar hoeft hem niet en verkoopt hem dus door. Voor 200 euro.SlideR NL schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:23:
[...]
[...]
Dit snap ik even niet. Je zegt eerst dat je hem gekocht hebt en nu zeg je weer dat je hem hebt gewonnen.
Verwijderd
Gebeld met Apple, in de 2.0 update zitten de applicaties van de januari update ook. En de januari update is niet meer beschikbaar. Voor de mensen die problemen hebben met het vinden van de januari update, staakt het zoeken.Alsatian schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:46:
[...]
Zitten in de 2.0 update ook de 5 applicaties van de januari update? De januari update kost namelijk € 18,- en de 2.0 update gaat +/- € 10,- kosten.
Ook ik heb problemen met de januari update op mijn ipod te krijgen.
Heb de 16gb versie met gratis adapter voor € 300,- op de kop getikt.
Verwijderd
Ehm....Kaspers schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:19:
Ja waar is die app store anders voor..
Verwijderd
Dat is helemaal mooi want de 2.0 update werd toch niet meer als 10 euro? Wel lullig voor al die mensen die netjes de update hadden gekocht.Alsatian schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:35:
[...]
Gebeld met Apple, in de 2.0 update zitten de applicaties van de januari update ook. En de januari update is niet meer beschikbaar. Voor de mensen die problemen hebben met het vinden van de januari update, staakt het zoeken.
Nou op dit moment is dat alleen mogelijk met een jailbroken iPhone. En dan gaat de installatie allemaal automatisch via Installer. Dus geen drag & drop met iTunes.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:55:
Ehm....
Hij is gedownload maar op de 1 of andere manier kan ik hem niet naar me ipod verslepen via itunes.
De App Store op de iPod touch en via iTunes is nog helemaal niet open. Daarbij zul je eerst nog de 2.0 software moeten aanschaffen en zetten op je iPod touch voordat je de applicaties kunt installeren. Dus je kan nog helemaal geen applicatie voor je iPod touch hebben gekocht, noch draaien. Ik denk dat je een spelletje voor de iPod (5G of classic/nano 3G) hebt gekocht, i.p.v. de iPod touch.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:55:
[...]
Ehm....
Hij is gedownload maar op de 1 of andere manier kan ik hem niet naar me ipod verslepen via itunes.
Maar dit lijkt me allebei niet echt van toepassing in bovenstaande gevalWiethoofd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:12:
offtopic:
Als je je ipod Jailbreakt mbv WinPWN heb je wel degelijk iTunes nodig om je custom firmware te flashen
En er zijn al mensen die de 2.0 firmware in hun bezit hebben om hun eigen ontwikkelde apps op te testen.
@ Hoedje: verder is de verleden tijd van jailbreaken jailbroken en niet 'gejailbreaked'
Verwijderd
Hoedje schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:09:
[...]
De App Store op de iPod touch en via iTunes is nog helemaal niet open. Daarbij zul je eerst nog de 2.0 software moeten aanschaffen en zetten op je iPod touch voordat je de applicaties kunt installeren. Dus je kan nog helemaal geen applicatie voor je iPod touch hebben gekocht, noch draaien. Ik denk dat je een spelletje voor de iPod (5G of classic/nano 3G) hebt gekocht, i.p.v. de iPod touch.
Tenzij, zoals Kaspers al aangeeft je je iPod touch hebt gejailbreakt, maar dan speelt iTunes helemaal geen rol.
En dat is de enige goeie vervoeging. Jailbreaken is een Engels woord dat je op z'n Nederlands vervoegt.Hoedje schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:16:
[...]
Maar dit lijkt me allebei niet echt van toepassing in bovenstaande geval.
[...]
offtopic:
In het Engels wel, maar in het Nederlands heb ik eigenlijk geen idee. Daarbij gaat dit om het voltooid deelwoord. Ik heb nu maar gejailbreakt ervan gemaakt. Dat pas volgens mij het beste bij Nederlandse spellingregels.
is inderdaad een leuke overstapJefSnare schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:38:
Ik heb nu de iPod Touch ter vervanging van mijn iPod Nanon 2Gen. Ik moet echt zeggen dat het een verbetering is!
helemaal eensDe interface is kinderspel,
niet waar, ik ben op dit moment aan mijn derde touch toe uit de garantie.en de kwaliteit is zoals altijd goed van Apple!
ben ik ook een tijdje mee bezig geweest, en dan houdt je nog nummers waarvan je niet weet welk album je ze hebt geplukt of gedownload.Alleen de coverflow is nog niet in orde bij mij, omdat ik overgenomen muziek van de LP's nog niet van een plaatje heb voorzien
Jij hebt gewoon de pech dat je steeds een ''slechte'' iPod heb, heeft niets met de algemene kwaliteit te maken natuurlijk.Wiethoofd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:57:
niet waar, ik ben op dit moment aan mijn derde touch toe uit de garantie.
1. V1 ging werd de audioingang te wijd
2. V2 uit de garantie gekregen en hiervan ging na 4 dagen de aan/uitknop stuk
3. V2 m'n huidige
[ Voor 8% gewijzigd door RnB op 25-06-2008 22:03 ]
Verwijderd
Mijn coverflow, het heeft even geduurd, maar ik heb ze vrijwel allemaal | |
[ Voor 57% gewijzigd door Wiethoofd op 25-06-2008 23:45 . Reden: plaatjes ]
Nou heb ik een probleem met een kabeltje. Ik heb zelf een classic, mijn vriendin een touch, en nu wilde ik die touch aan mijn PC hangen met het USB kabeltje van mijn classic. Ik dacht dat die stekkertjes hetzelfde waren maar laden deed hij niet tot nauwelijks (aan en uit) en iTunes liep vast! Ik snap dat niet want volgens mij zijn ze hetzelfde, klopt dat?jelle. schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:50:
[...]
Ik zit met hetzelfde en laat mijn vader komend weekend een iPod Touch 16 GB uit de VS meenemen. Hoe het prijsverschil in China is weet ik niet maar met de VS scheelt het bijna 100 euro.
Voor mijn antwoorde op je vragen wil ik je er even op wijzen dat dit opgaat voor de VS, en ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of China hier als een van de weinige landen wellicht van afwijkt. Ik vermoed van niet, maar het zou zomaar eens kunnen. Wat betreft garantie zou je namelijk geen problemen moeten hebben. Je Apple garantie is wereldwijd dekkend, enige verschil is dat je geen dealer in Nederland hebt waarbij je terecht kunt om er aanspraak op te maken (moet dus direct naar fabrikant). Op elke iPod Touch zitten maar liefst 17 talen dus ook Nederlands (of Engels als je dat liever hebt). De aansluitingen zijn hetzelfde met de universele pin-connector. Je kunt een bestaande iPod-datakabel en/of USB lichtnetadapter dus gewoon blijven gebruiken!
Criticism is prejudice made plausible.
Hoe zou je in godsnaam zo'n truukje kunnen toepassen om een touch zo om de tuin te leiden en hem (of haar) laten denken dat hij niet aan een USB-poort of een Apple-oplader ligt.Sebastiaannn schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:36:
Bij iPod Touch's (Alle nieuwere iPods) werken alleen nog de officiele adapters, een trucje van Apple om je die dure troep (50 euro voor een adaptertje) aan te smeren.
Dat is onzin. De iPod touch en de iPhone zijn wel een stuk selectiever qua adapters, niet elke USB adapter zal meer werken.Sebastiaannn schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:36:
Ik gebruik ook regelmatig een kabeltje van een iPod Nano eerste generatie en die werkt gewoon. Misschien had je een klein foutje?
Bij iPod Touch's (Alle nieuwere iPods) werken alleen nog de officiele adapters, een trucje van Apple om je die dure troep (50 euro voor een adaptertje) aan te smeren.
Ik heb gelezen dat ze zoeken naar een bepaald type chip in de adapter, het type wat in de officiele adapters zit. Ja die zitten ook wel in sommige andere adapters, wat niet wegneemt dat veel mensen toch voor de officiele adapter gaan voor de zekerheid dat het werkt.Hoedje schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:48:
[...]
Dat is onzin. De iPod touch en de iPhone zijn wel een stuk selectiever qua adapters, niet elke USB adapter zal meer werken.
Ja, dat is natuurlijk een heel ander type adapterWiethoofd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:39:
[...]
Hoe zou je in godsnaam zo'n truukje kunnen toepassen om een touch zo om de tuin te leiden en hem (of haar) laten denken dat hij niet aan een USB-poort of een Apple-oplader ligt.
Verder heb ik een 900 euro adapter(hiermee kan ik op internet, gamen, muziek luisteren, film kijken
)
Ik ben heel benieuwd naar je bron. Het wordt vaak verward met de chip die moet zitten in de beeldkabels.Sebastiaannn schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:59:
[...]
Ik heb gelezen dat ze zoeken naar een bepaald type chip in de adapter, het type wat in de officiele adapters zit. Ja die zitten ook wel in sommige andere adapters, wat niet wegneemt dat veel mensen toch voor de officiele adapter gaan voor de zekerheid dat het werkt.
[ Voor 47% gewijzigd door Uberprutser op 26-06-2008 23:32 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
wat ik dus al zei: herstellen ben je alles kwijt, of (wat ik nu zeg) gewoon aan de computer hangen waar hij als eerste aan heeft gelegen om muziek op te zetten.According to Apple, if you have forgotten the code, you can unlock the iPod by doing the following:
Connect your iPod to the primary computer you use it with (the first one iPod synced with), and open iTunes. When you disconnect iPod from the computer, it will no longer be locked.
If you can't unlock iPod using either [the code or connecting it to the computer you use to manage its songs]. . . you can restore your iPod to factory settings using iPod Updater. Please note that this will erase all data on your iPod. Afterwards, you can add your music and data back to your iPod.
[ Voor 69% gewijzigd door Wiethoofd op 28-06-2008 21:43 ]
Verwijderd
Oke thanks man hier heb ik denk ik wel wat aan.Wiethoofd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 21:39:
heb je al geprobeerd je touch te herstellen? download een firmware van internet (1.1.4) en zet die naar je touch (of die van je vriendin in dit geval)
verder kan je proberen de aan/uitknop en de homeknop tegelijk in te drukken en zo je touch in de herstelstand te bregen.
die code heb ik nog niet van gehoord, ik zal zo even googlen....
{update}
je vriendin heeft een cijferslot ingesteld om haar touch te beveiligen tegen anderen zodat die niet bij haar data kan. Deze code is dus 3x fout ingevoerd waardoor hij geblokkeerd is....
{update 2}
toch maar even gegoogled en toen vond ik dit
[...]
wat ik dus al zei: herstellen ben je alles kwijt, of (wat ik nu zeg) gewoon aan de computer hangen waar hij als eerste aan heeft gelegen om muziek op te zetten.
Ik denk eerder je vriendinVerwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 21:57:
[...]
Oke thanks man hier heb ik denk ik wel wat aan.
Verwijderd
Even wachten de mijne gaat in de verkoop als ik een iPhone koop, en de firmwire kun je op alle iTouch's gewoon updatenBertuz schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:18:
Even vraagje, ik ben eigenlijk van plan om binnenkort een Ipod Touch te halen. Alleen wat zou het verstandigste zijn... 11 juli komt de 2.0 firmware uit? Zou dat betekenen dat er ook nieuwe Ipod Touch in de winkels komt te liggen met die firmware?
En zou die voor dezelfde prijs komen? Bij de saturn ligt ie nu voor 240 en mediamarkt heeft deze week een actie?
Wat is verstandig? Nu kopen en later (eventueel betaald upgraden) of wachten tot de 2.0 versie?
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Ja, als je 10 euro voor de nieuwe firmware betaald ja. Je spullen aanbieden doe je maar via vraag & aanbod (als je dit bedoeld, ander snap ik niet waarom je het over de verkoop van je iTouch hebt)qless schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:45:
[...]
Even wachten de mijne gaat in de verkoop als ik een iPhone koop, en de firmwire kun je op alle iTouch's gewoon updaten
Wat is eigenlijk de "catch" bij de aanbieding van de MM ? Ik heb wel zin om een 16GB touch te gaan halen, en zo te zien krijg je de korting direct op de prijs zelf, dus geen waardebon oid. Maar ergens moet de korting dus inzitten he ?Bertuz schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:18:
Even vraagje, ik ben eigenlijk van plan om binnenkort een Ipod Touch te halen. Alleen wat zou het verstandigste zijn... 11 juli komt de 2.0 firmware uit? Zou dat betekenen dat er ook nieuwe Ipod Touch in de winkels komt te liggen met die firmware?
En zou die voor dezelfde prijs komen? Bij de saturn ligt ie nu voor 240 en mediamarkt heeft deze week een actie?
Wat is verstandig? Nu kopen en later (eventueel betaald upgraden) of wachten tot de 2.0 versie?
[ Voor 4% gewijzigd door Daftz op 01-07-2008 14:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
gewoon wachtwoord invullen, zou gewoon moeten werken... thuis hebben we WEP en ik zie hem gewoon in het rijtje staan, gewoon bij instellingen en dan wireless aanvinken... Daar vul je gewoon wachtwoord in, hoe het werkt als je zo'n onzichtbaar netwerk hebt of wpa beveiliging weet ik niet.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:45:
heb net mijn ipod touch 16 gb binnengekregen
nu hebben wij thuis een netwerk met wachtwoord en kan ik hier niet op inloggen met mijn touch iemand ideeen?
Het is idd gewoon het wachtwoord van je netwerk invullen, een onzichtbaar netwerk zul je handmatig in het wifi gedeelte in je instellingen moeten instellenLeVortex schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:26:
[...]
gewoon wachtwoord invullen, zou gewoon moeten werken... thuis hebben we WEP en ik zie hem gewoon in het rijtje staan, gewoon bij instellingen en dan wireless aanvinken... Daar vul je gewoon wachtwoord in, hoe het werkt als je zo'n onzichtbaar netwerk hebt of wpa beveiliging weet ik niet.
Verwijderd
Verwijderd
Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl
Verwijderd
keycorrection valt niet uit te zetten tenzij je jailbreakt en Kb2 of Kb downloadVerwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:51:
ik msn wel is op mn ipod touch, en k gebruik daarvoor meebo.com, maar elke keer als ik woorden typ worden die automatisch verbeterd, is er een manier om dit uit te zetten?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door QuiCk01 op 05-07-2008 21:58 ]
[ Voor 50% gewijzigd door QuiCk01 op 05-07-2008 22:34 ]
bij mij na 3x nog steeds geen installer. ik heb geen fouten gezien. Ik heb 16GB versie. Iemand een idee?QuiCk01 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 22:09:
Ik ga het gewoon proberen ik zie het wel!
Ik laat wel horen hoe het is gegaan!
Edit;
Het is gelukt en het is zo makkelijk dat een kleuter het kan. 1ste keer installeerde hij de installer niet dus heb ik het even overnieuw gedaan en nu werkt hij perfect!
Nu de progamma's er nog opkrijgen
Multimonitor is relax :P
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq