[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 102.489 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Heeft iemand een idee waar ik die januari update kan downloaden?

Ik kan hem niet makkelijk vinden op de apple site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsatian schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:46:
Heeft iemand een idee waar ik die januari update kan downloaden?

Ik kan hem niet makkelijk vinden op de apple site..
Die is hier te vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Waar is de Gapless Playback functie op de iPod touch? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
NickvdB schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 16:58:
Waar is de Gapless Playback functie op de iPod touch? ;(
Als je iTunes gebruikt, hoe je er niets voor te doen. Alles wat gapless hoort te zijn is dan gapless :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Hij zou in iTunes te zijn moeten zijn volgens dat bericht. Dit is bij mij niet het geval, of hij moet ergens verstopt staan.

Misschien toch maar eens bellen met apple ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het hangt wel van het bronmateriaal af ;). iTunes analyseert al je muziek en berekent de informatie om het gapless af te kunnen spelen. Natuurlijk moet je dan wel een goede bron hebben. Een slechte rip kan iTunes ook niet gapless maken. Maar als je bijv. zelf een CD neemt en die ript of een CD koopt bij de iTunes Music Store, zul je zien dat het prima werkt. Je hoeft er verder ook niets voor in te stellen bij iTunes of op je iPod.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 02:21:
Dag iPod Touch users!

Mijn trouwe iPod Photo van 5 jaar is het stil aan aan het begeven.

Dus de iPod Toch lijkt mij een waardige opvolger.

Nu was mijn bedoeling om deze iPod alleen voor films af te spelen en te browsen gebruiken.

Zou dit enkel hiervoor een goede koop zijn?

Xyus!
In de winkel als je hem effe test ga je nooit zo een goed beeld krijgen als jullie iPod Touch users.
waarom word ik altijd 500% genegeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik 'm ook met name voor films... en op dat gebied heb ik er niks op aan te merken. Maar ik heb ook geen vergelijkbaar materiaal.

Ben van de discman in de jaren 90 naar een ipod touch gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Ik vind 'm wel aardig, 't is alleen dat ik er weinig op doe als alleen muziek luisteren, dus eigenlijk had ík net zo goed een iPod Classic kunnen kopen, maargoed. Verder doet de iPod echt goed zijn werk als t om films gaat, ze zijn goed te bekijken, filmpje kijken is echt een genot. Surfen gaat ook vrij goed, alleen vind ik dat je er niet zo superveel aan hebt. door het lage aantal hotspots dat er te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuja,

als je in je bed ligt of I don't know en dan zo even op msn gaan of dergelijke?

Ik heb alle seizoens van sopranos en ga ze dus converten en niet bekijken op mijn toekomstige iPod :p

xyus
(edit: ik kan een 16gb iPod touch voor 150 euro kopen? wel gebruikt ofc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:22:
Nuja,
als je in je bed ligt of I don't know en dan zo even op msn gaan of dergelijke?
houdt rekening met de accelerometer/tiltsensor omdat de browser draait als je touch draait, of juist de pagina blijft staan als jij je hoofd een kwart slag gedraaid hebt en dus op je kussen ligt
Ik heb alle seizoens van sopranos en ga ze dus converten en niet bekijken op mijn toekomstige iPod :p
hoezo niet? als je dat wel doet kan je tijdens een autorit (als je niet zelf hoeft te rijden) kijken, of tijdens een treinreis oid.
xyus
groeten doen hoeft niet, dat 'voelen we aan' ;)
(edit: ik kan een 16gb iPod touch voor 150 euro kopen? wel gebruikt ofc)
lijkt mij een goede deal. ik heb de mijne voor 320 gekocht, en ben inmiddels aan de derde toe (daarover hieronder zo een post)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me helpen met email instellingen binnen de Touch ?

Ik heb dus een telfort internet account, die ik geconfigureed heb in mijn ipod.
Alle instelling correct ingevoerd, maar blijf constant de melding krijgen:

kan geen verbinding krijgen met pop3.telfort.nl en met smtp.telfort.nl

Heb ik iets over het hoofd gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

al je instellingen goed overgenomen van: http://klantenservice.internet.telfort.nl/Mail-en-meer.aspx ?
verder de webmailvariant geprobeerd, en heel zeker dat je je wachtwoord en gebruikersnaam goed in hebt gevoerd (het blijft een touchscreen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Net wifi geinstalleerd thuis...belkin54g...apparaat heb ik bijna naast de touch. Razendsnel alleen na paar sec dan blokkeert ie en staat ie weer stil :S waar kan het aan liggen...verkeerde instelling? dynamische statische ipadres?

Internet gaat over het algemeen wel snel...maar bij bv mxtube blijft ie hangen na een aantal mb....heel raar.

[ Voor 19% gewijzigd door Tommilio op 19-06-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:35:
[...]

houdt rekening met de accelerometer/tiltsensor omdat de browser draait als je touch draait, of juist de pagina blijft staan als jij je hoofd een kwart slag gedraaid hebt en dus op je kussen ligt

[...]

hoezo niet? als je dat wel doet kan je tijdens een autorit (als je niet zelf hoeft te rijden) kijken, of tijdens een treinreis oid.

[...]
Excuseer typo:)

Ik ga ze wel bekijken op mijn toekomstige iPod maar in de apple store stonden een iPod Classic & iPod touch langs elkaar met beide zonnelicht erop.

Wat mij opviel was dat de iPod classic vele betere verlichting & in de zon was.
Nuja het kan ook aan mij leggen, want de psp en zon is ook niet hét van hét.
Is er nog veel zichtbaar op een iPod touch in zonlicht? Mijn eerste indruk is van niet (ik verwachtte het ook niet hé, iPod touch blijft nog steeds een geweldig apparaat)

xyus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
De iPod touch heeft een fantastisch scherm, ook in de zon werkt het nog best goed. Weet je zeker dat de helderheid goed stond afgesteld? Dat scheelt wel een stuk. Het scherm van de iPod touch is helderder dan een iPod classic. Het voordeel van een iPod classic is wel dat de interface bij fel licht goed afleesbaar blijft, omdat het overal donker op licht is (dus met hoog contrast tussen letters en achtergrond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 21:13:
al je instellingen goed overgenomen van: http://klantenservice.internet.telfort.nl/Mail-en-meer.aspx ?
verder de webmailvariant geprobeerd, en heel zeker dat je je wachtwoord en gebruikersnaam goed in hebt gevoerd (het blijft een touchscreen)
Jep alle instellingen staan goed, zelfde als in outlook op de pc, en webmail heb ik nog niet gedaan via de touch, maar dat zal wel werken, maar dat is voor mij te omslachtig weer, ik wil gewoon met 1 klik mijn mail binnen kunnen halen onderwegf.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hoedje:

Hoezo? kan je het scherm van de iPod touch nog eens afstellen dan? (mss domme vraag)?

Ja dan zal wss een of andere grapjas het misschien erg donker hebben gezet (want zo was het ook)
Nuja misschien dat ik doodgewoon tot september wacht tot de update, als er tenminste eentje komt.

xyus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 03:23:
@Hoedje:

Hoezo? kan je het scherm van de iPod touch nog eens afstellen dan? (mss domme vraag)?

Ja dan zal wss een of andere grapjas het misschien erg donker hebben gezet (want zo was het ook)
Nuja misschien dat ik doodgewoon tot september wacht tot de update, als er tenminste eentje komt.

xyus
Je kunt het instellen onder de instellingen en dan helderheid. Daarnaast zit er ook nog een lichtsensor in (die je aan of uit kan zetten) die de helderheid regelt gebaseerd op de hoeveelheid omgevingslicht. Overigens, volgens mij zei Wiethoofd het al eerder, je hoeft niet je naam onder elke post te zetten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met het synchroniseren van mijn afspreken in Outlook en op de Ipod Touch.

Als ik een afspraak een hele dag laat duren in Outlook, zeg op 23 juni, dan verschijnt hij op de Ipod Touch op 22 juni.
Iets dergelijks gebeurt ook met afspraken over meerdere dagen.

Ik heb firmware 1.1.4 en een versie B Ipod Touch.

Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

Voor de rest vind ik het een prachtig apparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 12:11
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 13:03:
Ik heb een probleempje met het synchroniseren van mijn afspreken in Outlook en op de Ipod Touch.

Als ik een afspraak een hele dag laat duren in Outlook, zeg op 23 juni, dan verschijnt hij op de Ipod Touch op 22 juni.
Iets dergelijks gebeurt ook met afspraken over meerdere dagen.

Ik heb firmware 1.1.4 en een versie B Ipod Touch.

Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

Voor de rest vind ik het een prachtig apparaat :)
Staat je datum wel goed in je iPod en/of in je Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Mijn vader heeft net een Ipod Touch gekocht.
Toen ik hem had gesynchroniseerd met iTunes, kwam er op
dat ik versie 1.1.2 had en heb ik mijn iPod Touch geupdate naar de laatste nieuwe versie (1.1.4)
Ondanks update van mijn Ipod Touch, krijg ik niet de 5 nieuwe applicaties van
de update van Januari.

Aangezien ik een nieuwe Ipod Touch heb gekocht ga ik er vanuit
dat ik niet die 17 euro moet betalen voor deze update?

Heeft Fnac me dan een "oude versie" aangesmeerd ?
Ik zou normaal zeker Apple spullen kopen in een Swich Shop maar
jammergenoeg kocht mijn vader deze in de Fnac omwille van kortingsbons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Er zijn nog steeds versies in de omloop zonder de extra applicaties. Die kortingen komen ergens vandaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Hallo.

Ik had een hele mooie playlist gemaakt om in mijn itunes. Onwijs veel albums allemaal netjes op naam gezet. Heeft aardig wat werk in gezeten.

Maar nu was mijn pc gecrashed en ben ik dus alles kwijt. De muziek zelf heb ik nog op mijn externe mybook em op mijn touch zelf staan. Maar niet meer zo mooi in itunes.

Heeft er iemand een !! Werkende !! tool waarmee in mijn playlist vanaf mijn ipod terug in itunes kan zetten? Ik ben tot nu toe nog geen enkele tool tegengekomen die daadwerkelijk werkt...

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbengoofy schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 20:23:
Hallo.

Ik had een hele mooie playlist gemaakt om in mijn itunes. Onwijs veel albums allemaal netjes op naam gezet. Heeft aardig wat werk in gezeten.

Maar nu was mijn pc gecrashed en ben ik dus alles kwijt. De muziek zelf heb ik nog op mijn externe mybook em op mijn touch zelf staan. Maar niet meer zo mooi in itunes.

Heeft er iemand een !! Werkende !! tool waarmee in mijn playlist vanaf mijn ipod terug in itunes kan zetten? Ik ben tot nu toe nog geen enkele tool tegengekomen die daadwerkelijk werkt...
Gaat het je om de muziek? Of echt om de playlist zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 18:15:
Hi,

Mijn vader heeft net een Ipod Touch gekocht.
Toen ik hem had gesynchroniseerd met iTunes, kwam er op
dat ik versie 1.1.2 had en heb ik mijn iPod Touch geupdate naar de laatste nieuwe versie (1.1.4)
Ondanks update van mijn Ipod Touch, krijg ik niet de 5 nieuwe applicaties van
de update van Januari.

Aangezien ik een nieuwe Ipod Touch heb gekocht ga ik er vanuit
dat ik niet die 17 euro moet betalen voor deze update?

Heeft Fnac me dan een "oude versie" aangesmeerd ?
Ik zou normaal zeker Apple spullen kopen in een Swich Shop maar
jammergenoeg kocht mijn vader deze in de Fnac omwille van kortingsbons.
Hi,

Daarnet langs de Apple Reseller geweest en de verkoper wist me te vertellen
dat ze in hun shops ook nog modellen verkopen zonder de 5 extra applicaties..

Hij heeft toen 10 minuten achter zijn Mac gezocht naar de link naar
een update voor mijn Ipod Touch (betalend)..
Net zoals mij vond hij nergens op de iTunes Store de update..
Hij zei me dat deze update automatisch wordt gevraagd bij synchroniseren met de iPod Touch.
Bij mijn iTunes is dit jammergenoeg niet het geval (nieuwste iTunes)

Iemand een link naar de iTunes shop waar ik kan inloggen met mijn iTunes-ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Om de playlist zelf.

[ Voor 5% gewijzigd door ikbengoofy op 22-06-2008 00:07 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je aub iets duidelijker zijn?
Ik heb het internet al afgeschuimd en ik heb ergens gelezen dat
de update tijdelijk niet meer beschikbaar zou zijn omdat er in Juli '08
een nieuwe update zou uitkomen. Klopt dit ?

Iemand alsnog suggesties om die 5 applicaties te downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
NickMBP, het forum heeft automatische regelafbreking, dus je hoeft niet na elke regel op enter te drukken. Het leest een stuk fijner, als je de enter toets alleen gebruikt als je een nieuwe alinea wilt beginnen ;)

Het zou best kunnen dat Apple de januari-update niet meer verkoopt, in afwachting van de 2.0 update. Ik zou dan ook gewoon even geduld hebben. De 2.0 software update zal uiterlijk 11 juli beschikbaar zijn voor iPod touch gebruikers en kost maar 10 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik zet meestal als ik ga slapen mn iPod op shuffle en laat het draaien totdat ik in slaap val. Maar is er ook een manier om de iPod automatisch na zegmaar een uurtje uit te zetten? Erg irritant als ik midden in de nacht opeens wakker wordt gemaakt door een harde liedje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

FlipFlink schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:38:
Ik zet meestal als ik ga slapen mn iPod op shuffle en laat het draaien totdat ik in slaap val. Maar is er ook een manier om de iPod automatisch na zegmaar een uurtje uit te zetten? Erg irritant als ik midden in de nacht opeens wakker wordt gemaakt door een harde liedje.
http://www.modmyifone.com...-off-while-ipod-mode.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-09 18:29
FlipFlink schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:38:
Ga naar klok, kies timer, doe als timer eindigt, en dan sluimer iPod;) succes

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Hoedje schreef op zondag 22 juni 2008 @ 16:07:
NickMBP, het forum heeft automatische regelafbreking, dus je hoeft niet na elke regel op enter te drukken. Het leest een stuk fijner, als je de enter toets alleen gebruikt als je een nieuwe alinea wilt beginnen ;)

Het zou best kunnen dat Apple de januari-update niet meer verkoopt, in afwachting van de 2.0 update. Ik zou dan ook gewoon even geduld hebben. De 2.0 software update zal uiterlijk 11 juli beschikbaar zijn voor iPod touch gebruikers en kost maar 10 dollar.
Zitten in de 2.0 update ook de 5 applicaties van de januari update? De januari update kost namelijk € 18,- en de 2.0 update gaat +/- € 10,- kosten.

Ook ik heb problemen met de januari update op mijn ipod te krijgen.

Heb de 16gb versie met gratis adapter voor € 300,- op de kop getikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

er zijn nog maar weinig details bekend over de 2.0 firmware.
Welke software en/of verbeteringen er in zitten voor de touch is niet echt bekend.

http://www.apple.com/iphone/softwareupdate/ hier een lijstje met veranderingen gevonden op de apple site.

[ Voor 28% gewijzigd door Wiethoofd op 23-06-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een touch 8 gb gekocht voor 200 euro is wel een redelijke prijs toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Wel erg weinig informatie om te zeggen dat dit wel een redelijke prijs is,

Is ie nieuw? Dan ja, maar dat zal wel niet, als ie 2e hands is, zit er een bon bij, dan zou hij ook een redelijk geprijsd kunnen zijn. Maar zit er geen bon bij etc, dan word het al wat lastig.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewonnen via een prijsvraag en inclusief garantie papieren. Ipod is nog gesealed in een doos.
Ik ga hem vanavond ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 12:11
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:20:
Ik heb een touch 8 gb gekocht voor 200 euro is wel een redelijke prijs toch?
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:07:
gewonnen via een prijsvraag en inclusief garantie papieren. Ipod is nog gesealed in een doos.
Ik ga hem vanavond ophalen.
Dit snap ik even niet. Je zegt eerst dat je hem gekocht hebt en nu zeg je weer dat je hem hebt gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlideR NL schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:23:
[...]

[...]

Dit snap ik even niet. Je zegt eerst dat je hem gekocht hebt en nu zeg je weer dat je hem hebt gewonnen.
Volgens mij heeft iemand anders de iPod Toch gewonnen maar hoeft hem niet en verkoopt hem dus door. Voor 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep klopt...

Affijn ik heb nu ook de ipod touch 8 GB en wel een leuk apparaatje moet alleen nog even alles ontdekken:P

kan je er die games op spelen die je uit de store kan kopen? want ik krijg dat brain spelletje er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:59
Ja waar is die app store anders voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Alsatian schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:46:
[...]

Zitten in de 2.0 update ook de 5 applicaties van de januari update? De januari update kost namelijk € 18,- en de 2.0 update gaat +/- € 10,- kosten.

Ook ik heb problemen met de januari update op mijn ipod te krijgen.

Heb de 16gb versie met gratis adapter voor € 300,- op de kop getikt.
Gebeld met Apple, in de 2.0 update zitten de applicaties van de januari update ook. En de januari update is niet meer beschikbaar. Voor de mensen die problemen hebben met het vinden van de januari update, staakt het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:19:
Ja waar is die app store anders voor..
Ehm....

Hij is gedownload maar op de 1 of andere manier kan ik hem niet naar me ipod verslepen via itunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsatian schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:35:
[...]

Gebeld met Apple, in de 2.0 update zitten de applicaties van de januari update ook. En de januari update is niet meer beschikbaar. Voor de mensen die problemen hebben met het vinden van de januari update, staakt het zoeken.
Dat is helemaal mooi want de 2.0 update werd toch niet meer als 10 euro? Wel lullig voor al die mensen die netjes de update hadden gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:01

RnB

Tzoo, dat vind ik dus een slechte zaak hea! :/
Ik heb begin deze maand nog 18 euro uitgegeven voor die januari update!
Dus als ik 2.0 wil, heeft het me in totaal 28 euro gekost!

Ik adoreer mijn Touch, maar dit vind ik wel teveel van het goede hoor. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het blijft apple, je had em ook kunnen jailbreaken, scheelt je 28 euro.

Of je had een iPhone moeten halen/importeren, dan krijg je alle updates gewoon gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:59
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:55:
Ehm....

Hij is gedownload maar op de 1 of andere manier kan ik hem niet naar me ipod verslepen via itunes.
Nou op dit moment is dat alleen mogelijk met een jailbroken iPhone. En dan gaat de installatie allemaal automatisch via Installer. Dus geen drag & drop met iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:55:
[...]

Ehm....

De App Store op de iPod touch en via iTunes is nog helemaal niet open. Daarbij zul je eerst nog de 2.0 software moeten aanschaffen en zetten op je iPod touch voordat je de applicaties kunt installeren. Dus je kan nog helemaal geen applicatie voor je iPod touch hebben gekocht, noch draaien. Ik denk dat je een spelletje voor de iPod (5G of classic/nano 3G) hebt gekocht, i.p.v. de iPod touch.

Tenzij, zoals Kaspers al aangeeft je je iPod touch hebt gejailbreakt, maar dan speelt iTunes helemaal geen rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

offtopic:
Als je je ipod Jailbreakt mbv WinPWN heb je wel degelijk iTunes nodig om je custom firmware te flashen

En er zijn al mensen die de 2.0 firmware in hun bezit hebben om hun eigen ontwikkelde apps op te testen.

@ Hoedje: verder is de verleden tijd van jailbreaken jailbroken en niet 'gejailbreaked' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Wiethoofd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:12:
offtopic:
Als je je ipod Jailbreakt mbv WinPWN heb je wel degelijk iTunes nodig om je custom firmware te flashen

En er zijn al mensen die de 2.0 firmware in hun bezit hebben om hun eigen ontwikkelde apps op te testen.
Maar dit lijkt me allebei niet echt van toepassing in bovenstaande geval ;).
@ Hoedje: verder is de verleden tijd van jailbreaken jailbroken en niet 'gejailbreaked' ;)
offtopic:
In het Engels wel, maar in het Nederlands heb ik eigenlijk geen idee. Daarbij gaat dit om het voltooid deelwoord. Ik heb nu maar gejailbreakt ervan gemaakt. Dat pas volgens mij het beste bij Nederlandse spellingregels :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan heb ik voor een ander type een spelletje gekocht :(
Hoedje schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:09:
[...]

De App Store op de iPod touch en via iTunes is nog helemaal niet open. Daarbij zul je eerst nog de 2.0 software moeten aanschaffen en zetten op je iPod touch voordat je de applicaties kunt installeren. Dus je kan nog helemaal geen applicatie voor je iPod touch hebben gekocht, noch draaien. Ik denk dat je een spelletje voor de iPod (5G of classic/nano 3G) hebt gekocht, i.p.v. de iPod touch.

Tenzij, zoals Kaspers al aangeeft je je iPod touch hebt gejailbreakt, maar dan speelt iTunes helemaal geen rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Hoedje schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:16:
[...]

Maar dit lijkt me allebei niet echt van toepassing in bovenstaande geval ;).

[...]

offtopic:
In het Engels wel, maar in het Nederlands heb ik eigenlijk geen idee. Daarbij gaat dit om het voltooid deelwoord. Ik heb nu maar gejailbreakt ervan gemaakt. Dat pas volgens mij het beste bij Nederlandse spellingregels :).
En dat is de enige goeie vervoeging. Jailbreaken is een Engels woord dat je op z'n Nederlands vervoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JefSnare
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2020
Ik heb nu de iPod Touch ter vervanging van mijn iPod Nanon 2Gen. Ik moet echt zeggen dat het een verbetering is!
De interface is kinderspel, en de kwaliteit is zoals altijd goed van Apple!
Alleen de coverflow is nog niet in orde bij mij, omdat ik overgenomen muziek van de LP's nog niet van een plaatje heb voorzien :P

Twitter Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

JefSnare schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:38:
Ik heb nu de iPod Touch ter vervanging van mijn iPod Nanon 2Gen. Ik moet echt zeggen dat het een verbetering is!
is inderdaad een leuke overstap ;)
De interface is kinderspel,
helemaal eens
en de kwaliteit is zoals altijd goed van Apple!
niet waar, ik ben op dit moment aan mijn derde touch toe uit de garantie.
1. V1 ging werd de audioingang te wijd
2. V2 uit de garantie gekregen en hiervan ging na 4 dagen de aan/uitknop stuk
3. V2 m'n huidige
Alleen de coverflow is nog niet in orde bij mij, omdat ik overgenomen muziek van de LP's nog niet van een plaatje heb voorzien :P
ben ik ook een tijdje mee bezig geweest, en dan houdt je nog nummers waarvan je niet weet welk album je ze hebt geplukt of gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Wiethoofd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:57:

niet waar, ik ben op dit moment aan mijn derde touch toe uit de garantie.
1. V1 ging werd de audioingang te wijd
2. V2 uit de garantie gekregen en hiervan ging na 4 dagen de aan/uitknop stuk
3. V2 m'n huidige
Jij hebt gewoon de pech dat je steeds een ''slechte'' iPod heb, heeft niets met de algemene kwaliteit te maken natuurlijk. ;)
Die van mij is nog als nieuw, ondanks dat ie een paar keer flink is gevallen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door RnB op 25-06-2008 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die coverflow

hoe regel ik dat? want nu toont geen enkel nummer in me ipod een plaatje :S

en als ik op me ipod op albums klik zie ik losse nummers staan die als album worden getoond terwijl het een losse mp3 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

coverflow is met itunes gewoon een illustratie aan de mp3 toevoegen, even googlen en dit topic lezen helpt je verder.

En als je ze als album ziet, ookal zijn het losse nummers dan heb je in iTunes in de ID3tag informatie staan dat hij van een album komt en heeft dat ook in itunes zo naar je touch gezonden.

{edit}
Mijn coverflow, het heeft even geduurd, maar ik heb ze vrijwel allemaal
Klikbaar naar originele grootteKlikbaar naar originele grootte
Klikbaar naar originele grootteKlikbaar naar originele grootte

[ Voor 57% gewijzigd door Wiethoofd op 25-06-2008 23:45 . Reden: plaatjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:23
jelle. schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:50:
[...]

Ik zit met hetzelfde en laat mijn vader komend weekend een iPod Touch 16 GB uit de VS meenemen. Hoe het prijsverschil in China is weet ik niet maar met de VS scheelt het bijna 100 euro.

Voor mijn antwoorde op je vragen wil ik je er even op wijzen dat dit opgaat voor de VS, en ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of China hier als een van de weinige landen wellicht van afwijkt. Ik vermoed van niet, maar het zou zomaar eens kunnen. Wat betreft garantie zou je namelijk geen problemen moeten hebben. Je Apple garantie is wereldwijd dekkend, enige verschil is dat je geen dealer in Nederland hebt waarbij je terecht kunt om er aanspraak op te maken (moet dus direct naar fabrikant). Op elke iPod Touch zitten maar liefst 17 talen dus ook Nederlands (of Engels als je dat liever hebt). De aansluitingen zijn hetzelfde met de universele pin-connector. Je kunt een bestaande iPod-datakabel en/of USB lichtnetadapter dus gewoon blijven gebruiken!
Nou heb ik een probleem met een kabeltje. Ik heb zelf een classic, mijn vriendin een touch, en nu wilde ik die touch aan mijn PC hangen met het USB kabeltje van mijn classic. Ik dacht dat die stekkertjes hetzelfde waren maar laden deed hij niet tot nauwelijks (aan en uit) en iTunes liep vast! Ik snap dat niet want volgens mij zijn ze hetzelfde, klopt dat?

Ik kon op internet niet veel duidelijkheid vinden, via google gezocht op "USB cable classic touch" en variaties daarop incluis "difference".

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Je moet de verschillen van de verschillende iPods niet onderschatten, zeker niet als je de iPod Touch vergelijkt met de andere iPods.
Het lijkt allemaal hetzelfde, maar dat is het zeer zeker niet.

Voorbeeldje wat ik heb meegemaakt; mijn Touch was bijna leeg, maar ik was in het buitenland zonder laptop. Klasgenoten leenden een of ander USB-netadapter om hun Nano's mee op te laden, dus ik het ook maar geprobeerd en wat denk je? Hij wilde niet opladen, niet met hun kabeltjes, niet met de mijne.
Gelukkig had iemand anders wel een officiële apple usb-netadapter waar hij het wel in deed.

Dus de verschillen lijken klein, maar ze zijn groot genoeg om iets niet te laten werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Wat Reef_91 zegt over de lichtnetadapter heb ik ook: originele Apple lader werkt prima met Mini, Nano enzovoort maar mijn Touch wil ie echt niet laden.

USB datakabel geeft echter geen problemen bij mij hoor, ik gebruik er gewoon eentje van plusminus 3 jaar oud, doet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:47
Ik gebruik ook regelmatig een kabeltje van een iPod Nano eerste generatie en die werkt gewoon. Misschien had je een klein foutje?

Bij iPod Touch's (Alle nieuwere iPods) werken alleen nog de officiele adapters, een trucje van Apple om je die dure troep (50 euro voor een adaptertje :s) aan te smeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Sebastiaannn schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:36:
Bij iPod Touch's (Alle nieuwere iPods) werken alleen nog de officiele adapters, een trucje van Apple om je die dure troep (50 euro voor een adaptertje :s) aan te smeren.
Hoe zou je in godsnaam zo'n truukje kunnen toepassen om een touch zo om de tuin te leiden en hem (of haar) laten denken dat hij niet aan een USB-poort of een Apple-oplader ligt.

Verder heb ik een 900 euro adapter ;) (hiermee kan ik op internet, gamen, muziek luisteren, film kijken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Sebastiaannn schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:36:
Ik gebruik ook regelmatig een kabeltje van een iPod Nano eerste generatie en die werkt gewoon. Misschien had je een klein foutje?

Dat is onzin. De iPod touch en de iPhone zijn wel een stuk selectiever qua adapters, niet elke USB adapter zal meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:47
Hoedje schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:48:
[...]

Dat is onzin. De iPod touch en de iPhone zijn wel een stuk selectiever qua adapters, niet elke USB adapter zal meer werken.
Ik heb gelezen dat ze zoeken naar een bepaald type chip in de adapter, het type wat in de officiele adapters zit. Ja die zitten ook wel in sommige andere adapters, wat niet wegneemt dat veel mensen toch voor de officiele adapter gaan voor de zekerheid dat het werkt.
Wiethoofd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:39:
[...]

Hoe zou je in godsnaam zo'n truukje kunnen toepassen om een touch zo om de tuin te leiden en hem (of haar) laten denken dat hij niet aan een USB-poort of een Apple-oplader ligt.

Verder heb ik een 900 euro adapter ;) (hiermee kan ik op internet, gamen, muziek luisteren, film kijken ;))
Ja, dat is natuurlijk een heel ander type adapter :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Sebastiaannn schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:59:
[...]

Ik heb gelezen dat ze zoeken naar een bepaald type chip in de adapter, het type wat in de officiele adapters zit. Ja die zitten ook wel in sommige andere adapters, wat niet wegneemt dat veel mensen toch voor de officiele adapter gaan voor de zekerheid dat het werkt.
Ik ben heel benieuwd naar je bron. Het wordt vaak verward met de chip die moet zitten in de beeldkabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:50
Hier een Touch die aan een iPod 1G lader hangt (dus met FireWire) met een non-Apple kabel en die laat gewoon op...

Het is wel zo dat sommige USB adapters net ff te weinig stroom geven om volledig op te laden.
Zo kan ik met een goedkoop USB ladertje mijn Blackberry niet opladen en met een Apple USB lader weer wel :)

[ Voor 47% gewijzigd door Uberprutser op 26-06-2008 23:32 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriendin van mij heeft dus een Ipod touch alleen na wat spelen op dat ding ( Je weet hoe vrouwen en hardware zijn ) is het ding 'geblokkeerd'. Er staat nu midden in het scherm: Ipod is geblokkeerd en daaronder verbind met Itunes. Nou ik verbinden met Itunes, maar dan krijg ik het volgende: Itunes kan geen verbinding tot stand brengen met de Ipod Ipod omdat deze met een toegangscode is beveiligd. U moet deze toegangscode op de Ipod invoeren voordat deze met Itunes kan worden gebruikt.

Nou klinkt dat allemaal wel leuk en aardig alleen hoe voer ik zo'n code in?

Heb trouwens voor de rest alles geprobeerd zoals resetten etc, maar dat geeft ook geen resultaat.
Hoop dat iemand hier precies weet wat ik bedoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

heb je al geprobeerd je touch te herstellen? download een firmware van internet (1.1.4) en zet die naar je touch (of die van je vriendin in dit geval)

verder kan je proberen de aan/uitknop en de homeknop tegelijk in te drukken en zo je touch in de herstelstand te bregen.

die code heb ik nog niet van gehoord, ik zal zo even googlen....

{update}
je vriendin heeft een cijferslot ingesteld om haar touch te beveiligen tegen anderen zodat die niet bij haar data kan. Deze code is dus 3x fout ingevoerd waardoor hij geblokkeerd is....

{update 2}
toch maar even gegoogled en toen vond ik dit
According to Apple, if you have forgotten the code, you can unlock the iPod by doing the following:

Connect your iPod to the primary computer you use it with (the first one iPod synced with), and open iTunes. When you disconnect iPod from the computer, it will no longer be locked.

If you can't unlock iPod using either [the code or connecting it to the computer you use to manage its songs]. . . you can restore your iPod to factory settings using iPod Updater. Please note that this will erase all data on your iPod. Afterwards, you can add your music and data back to your iPod.
wat ik dus al zei: herstellen ben je alles kwijt, of (wat ik nu zeg) gewoon aan de computer hangen waar hij als eerste aan heeft gelegen om muziek op te zetten.

[ Voor 69% gewijzigd door Wiethoofd op 28-06-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 21:39:
heb je al geprobeerd je touch te herstellen? download een firmware van internet (1.1.4) en zet die naar je touch (of die van je vriendin in dit geval)

verder kan je proberen de aan/uitknop en de homeknop tegelijk in te drukken en zo je touch in de herstelstand te bregen.

die code heb ik nog niet van gehoord, ik zal zo even googlen....

{update}
je vriendin heeft een cijferslot ingesteld om haar touch te beveiligen tegen anderen zodat die niet bij haar data kan. Deze code is dus 3x fout ingevoerd waardoor hij geblokkeerd is....

{update 2}
toch maar even gegoogled en toen vond ik dit

[...]

wat ik dus al zei: herstellen ben je alles kwijt, of (wat ik nu zeg) gewoon aan de computer hangen waar hij als eerste aan heeft gelegen om muziek op te zetten.
Oke thanks man hier heb ik denk ik wel wat aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 21:57:
[...]
Oke thanks man hier heb ik denk ik wel wat aan. :)
Ik denk eerder je vriendin ;)

en om het een volgende keer te voorkomen, zet er of geen cijferslot op, of onthoudt de code! of vul hem niet 3x fout in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb pas een universal dock gekocht voor m'n ipod touch.
ik heb het dock aangesloten op mn computer en op m'n stereo-installatie.
maar nu is mijn vraag;

is het slecht voor de levensduur van de ipod om het elke keer in en uit het dock te halen, en hem dus elke keer kleine beetjes te laten opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Op een gegeven moment zal het steeds in kleine beetjes bijladen van je touch wel funest worden. Hier heeft elke batterij last van, maar om je touch de hele tijd nou leeg te gaan laten spelen en weer op te laden is 1. niet te doen, en 2. ook niet perfect gezond voor je batterij.

Het beste kan je je touch pas op het dock zetten als je hem er buiten vrijwel helemaal leeg hebt gespeeld/-bruikt. (lijkt mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuz
  • Laatst online: 03-09 22:01
Even vraagje, ik ben eigenlijk van plan om binnenkort een Ipod Touch te halen. Alleen wat zou het verstandigste zijn... 11 juli komt de 2.0 firmware uit? Zou dat betekenen dat er ook nieuwe Ipod Touch in de winkels komt te liggen met die firmware?

En zou die voor dezelfde prijs komen? Bij de saturn ligt ie nu voor 240 en mediamarkt heeft deze week een actie?

Wat is verstandig? Nu kopen en later (eventueel betaald upgraden) of wachten tot de 2.0 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:06

qless

...vraag maar...

Bertuz schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:18:
Even vraagje, ik ben eigenlijk van plan om binnenkort een Ipod Touch te halen. Alleen wat zou het verstandigste zijn... 11 juli komt de 2.0 firmware uit? Zou dat betekenen dat er ook nieuwe Ipod Touch in de winkels komt te liggen met die firmware?

En zou die voor dezelfde prijs komen? Bij de saturn ligt ie nu voor 240 en mediamarkt heeft deze week een actie?

Wat is verstandig? Nu kopen en later (eventueel betaald upgraden) of wachten tot de 2.0 versie?
Even wachten de mijne gaat in de verkoop als ik een iPhone koop, en de firmwire kun je op alle iTouch's gewoon updaten

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
qless schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:45:
[...]

Even wachten de mijne gaat in de verkoop als ik een iPhone koop, en de firmwire kun je op alle iTouch's gewoon updaten
Ja, als je 10 euro voor de nieuwe firmware betaald ja. Je spullen aanbieden doe je maar via vraag & aanbod (als je dit bedoeld, ander snap ik niet waarom je het over de verkoop van je iTouch hebt)

@Bertuz, tjsa, wat is verstandig, ja versies met de nieuwe firmware zullen ongetwijfeld in de winkel komen te liggen, nee dit zal waarschijnlijk niet gelijk op 11 juli zijn. Als je een goede aanbieding ziet zou ik hem nu kopen, waarschijnlijk 'verdien' je die 10 euro daar wel mee terug, en bovendien kun je er dan eerder van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Mijn touch stond gister helemaal uit terwijl ik alleen maar de knop bovenin even ingedrukt had. Moest de powerknop 10 seconden indrukken wilde hij weer aangaan. Meer mensen met dit verschijnsel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daftz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:33
Bertuz schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:18:

Wat is eigenlijk de "catch" bij de aanbieding van de MM ? Ik heb wel zin om een 16GB touch te gaan halen, en zo te zien krijg je de korting direct op de prijs zelf, dus geen waardebon oid. Maar ergens moet de korting dus inzitten he ? >:) Oude firmware wellicht ?

Iemand die 'm al gehaald heeft ?

edit: da's natuurlijk dom van mij. de aanbieding start pas over 2 dagen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Daftz op 01-07-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmorgen de iPod touch 8gb binnengekregen, leuk apparaat, ook mijn eerste echte mp3 speler (alhoewel, dit is wat meer :P). Het duurde even om alles uit te zoeken ivm iTunes maar uiteindelijk heb ik nu mooie albums en al wat filmpjes erop, ik moet wel steeds veel converten bij de filmpjes (Avi --(via PSP video 9 -> mpeg4 en dan moet iTunes de video nog eens converten voor de iPod :S.

Ook internet werkt, echt vet dat je overal in het huis filmpjes kunt kijken etc, alleen dat is nog een beetje onstabiel, maar Google Maps werkt van geen kant, ik krijg alleen een raster te zien (blijft zelfs na een tijdje te wachten).

Maargoed tot dusver ben ik erg tevreden, ook over de bezorging zelf (via apple website, duurde 2 dagen, met engraving).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net mijn ipod touch 16 gb binnengekregen
nu hebben wij thuis een netwerk met wachtwoord en kan ik hier niet op inloggen met mijn touch iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:34
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:45:
heb net mijn ipod touch 16 gb binnengekregen
nu hebben wij thuis een netwerk met wachtwoord en kan ik hier niet op inloggen met mijn touch iemand ideeen?
gewoon wachtwoord invullen, zou gewoon moeten werken... thuis hebben we WEP en ik zie hem gewoon in het rijtje staan, gewoon bij instellingen en dan wireless aanvinken... Daar vul je gewoon wachtwoord in, hoe het werkt als je zo'n onzichtbaar netwerk hebt of wpa beveiliging weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

LeVortex schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:26:
[...]
gewoon wachtwoord invullen, zou gewoon moeten werken... thuis hebben we WEP en ik zie hem gewoon in het rijtje staan, gewoon bij instellingen en dan wireless aanvinken... Daar vul je gewoon wachtwoord in, hoe het werkt als je zo'n onzichtbaar netwerk hebt of wpa beveiliging weet ik niet.
Het is idd gewoon het wachtwoord van je netwerk invullen, een onzichtbaar netwerk zul je handmatig in het wifi gedeelte in je instellingen moeten instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag. Mijn Ipod Touch heeft een soort stof onder het glas liggen. Het lijken allemaal dode/luie pixels, sommige heel klein, sommige iets groter, maar het zijn er zoveel dat het bijna geen pixels kunnen zijn. Ik heb mijn Touch al een tijdje en dit is mijn 2de, Ik dacht zelf nog even te wachten met inruilen. Is dat verstandig? Heb er alleen last van tijdens film kijken in een donkere ruimte.
Zal binnenkort even een foto maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.0 firmware ---- wat bedoelen ze daarmee, komen er applicaties bij of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Met de 2.0-firmware heb je alle features die geïntroduceerd worden met het SDK (de app store bijvoorbeeld). Om die features allemaal te laten werken moet overigens wel nog €10 betaald worden, maar ik denk dat het zijn geld wel waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Over de firmware wat er allemaal inzit is er gisteren op de apple-site een filmpje geplaatst.
Link naar het filmpje: http://www.apple.com/iphone/guidedtour/whatsnew/medium.html

Vooral de Scientific Calculator lijkt me vet, maar om nou dat 10tje voor alleen die app te gaan dokken wacht ik wel totdat er een jailbroken versie van is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-09 18:29
Ik twijfel of ik de update moet kopen, want ik ben benieuwd hoe duur alle apps gaan worden.... die van EA en SEGA worden in iedergeval al iets van 10 dollar.... vind ik best prijzig, ik wacht denk ik een paar dagen met het aanschaffen van de update tot ik wat meer reviews heb gehoord/gelezen...

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Och, er zullen ook genoeg gratis apps komen, dus die 10 euro is het echt wel waard. Voor verdere vragen over App Store: [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik msn wel is op mn ipod touch, en k gebruik daarvoor meebo.com, maar elke keer als ik woorden typ worden die automatisch verbeterd, is er een manier om dit uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:51:
ik msn wel is op mn ipod touch, en k gebruik daarvoor meebo.com, maar elke keer als ik woorden typ worden die automatisch verbeterd, is er een manier om dit uit te zetten?
keycorrection valt niet uit te zetten tenzij je jailbreakt en Kb2 of Kb download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, heb net nieuwe ipod touch gehaald bij mediamarkt! 32 GB voor films, series en muziek :)

Alleen kan het kloppen dat op dit model het "zwart" fout word weergeven? Dat ene probleem van de eerste serie..

Of heb ik het mis? Het lijkt wel alsof ik in de normale kijkhoek heel vreemd zwart zie.. alsof ik een schermpje vanaf de zijkant bekijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:54
Woutehh, hoeveel kosten ze bij de mediamartkt? Ik heb gebeld, maar ze wouden geen prijzen doorgeven via de telefoon 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh haha.

200 euro voor 8GB
300 voor 16 GB
400 voor 32 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Is dat met januari update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Heb een vraagje omtrent podcast. Je kan ze zelf van je ipod touch afgooien en uiteraard via itunes. Nu heb ik alleen geen handig systeem. Doe ik automatisch synchroniseren dan gooit hij alles er weer op..ook die ik op de touch manueel verwijderd heb. Dit wil ik niet...maar ik heb teveel er nu opstaan dus kan ik ook niet handig zelf alles erop gooien via itunes. Is hier niet een makkelijkere manier voor of een instelling. Dat hij dat wat je weggooit op je ipod touch ook van itunes weggooit bv?

Voor de nieuwkopers van een touch kan je ook kijken op ebay. Heb er nu twee gekocht een voor mijzelf en voor mijn vader...en prijs was tussen 250-265 voor de 16GB. Telkens bij dezelfde persoon gekocht, die ze vanuit UK verscheept. Wel een levertijd die iets van drie weken duurt maar wel weer wat goedkoper voor de geintresseerde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje.
Ik wil voor me iPod touch de Apple Universal Dock aanschaffen. Alleen zit daar ook een kabel bij om de dock aan te sluiten op een stopcontact? Dat ik hem dus via het stopcontact kan opladen. Uit de beschrijving in de Apple Store kan ik dat er niet helemaal uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:48
Ik heb ook een vraag ivm met het jailbreaken.
Ik wil dat dus gaan doen alleen ben ik nog een beetje "bang" :P.

begrijp ik het goed dat als ik jealbreak enz dat moet wel lukken maar dat stel er iets foutgaat of ik wil de jailbreak ongedaan maken dat ik dan gewoon in Itunes op herstellen druk en dat hij dan weer "orgineel" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ja, klopt, je kan hem weer compleet herstellen Zorg er voor gewoon dat je telkens weet wat je gaat doen en niet maar iets probeert, dan kan er echt niks fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
Ik heb deze tut gevonden: http://www.ipodtouchblog....break-je-ipod-versie-114/

Deze vind ik makkenlijker als die op de startpagina van dit topic. Is dit ook een goeie uitleg?

Edit: Ik heb ook versie 1.1.4 vandaar.

[ Voor 9% gewijzigd door QuiCk01 op 05-07-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
Ik ga het gewoon proberen ik zie het wel!
Ik laat wel horen hoe het is gegaan!

Edit;

Het is gelukt en het is zo makkelijk dat een kleuter het kan. 1ste keer installeerde hij de installer niet dus heb ik het even overnieuw gedaan en nu werkt hij perfect!

Nu de progamma's er nog opkrijgen :P

[ Voor 50% gewijzigd door QuiCk01 op 05-07-2008 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

QuiCk01 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 22:09:
Ik ga het gewoon proberen ik zie het wel!
Ik laat wel horen hoe het is gegaan!

Edit;

Het is gelukt en het is zo makkelijk dat een kleuter het kan. 1ste keer installeerde hij de installer niet dus heb ik het even overnieuw gedaan en nu werkt hij perfect!

Nu de progamma's er nog opkrijgen :P
bij mij na 3x nog steeds geen installer. ik heb geen fouten gezien. Ik heb 16GB versie. Iemand een idee?

deze tutorial gebruikt.
http://www.ipodtouchblog....break-je-ipod-versie-114/

Multimonitor is relax :P

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.