[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 102.490 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Mag hier over jailbreaks worden gesproken?

Mijn iPod Touch geeft de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://htmlrulezd00d.com/walls/Foto%202.jpg

Hij was gejailbreakt en toen ik heb ik ik geprobeerd nogmaals ZiPhone te draaien. Met al resultaat dit dus. Maar het probleem: ik kan er niks meer mee... De knoppen werken niet, iTunes herkent hem niet evenals ZiPhone...

Iemand een idee? :/

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Zet hem uit, hang hem aan je pc, en houdt vervolgens home button (ronde knop onder je beeld dus) en power knop ingedrukt tot je onderstaand scherm hebt.
Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/5139/previewd5ff704esp0.jpg
Probeer hem dan te herstellen/restoren met iTunes :)

Oh, als je hem niet uit krijgt, hou de home button en power knop eens lang ingedrukt?

[ Voor 13% gewijzigd door Muthas op 06-07-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Jailbreaks mogen besproken worden, maar voor problemen mag je een nieuw topic openen, zoals ook in de waarschuwing staat :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Muthas schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:26:
Zet hem uit, hang hem aan je pc, en houdt vervolgens home button (ronde knop onder je beeld dus) en power knop ingedrukt tot je onderstaand scherm hebt.
[afbeelding]
Probeer hem dan te herstellen/restoren met iTunes :)

Oh, als je hem niet uit krijgt, hou de home button en power knop eens lang ingedrukt?
Ik krijg hem niet eens uit! :/
Daedalus schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:28:
Jailbreaks mogen besproken worden, maar voor problemen mag je een nieuw topic openen, zoals ook in de waarschuwing staat :)
Hmm okee. Ik open dan vanavond eventueel wel een nieuw topic. Ik ben nu weg.

[ Voor 23% gewijzigd door Beta op 06-07-2008 17:29 ]

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-09 18:29
waarom jailbraiken als bijna de nieuwe update in aantocht is... dan moet je waarschijnlijk toch weer alles opnieuw doen....

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SNAPT IEMAND DIT?

Ik heb nu voor de 2e keer de 32 GB touch van mediamarkt, had mij eerste al ingerolen voor een nieuwe.. want er zaten kleine witte puntjes in het scherm? Geen pixels maar kleine puntjes. De medewerker zag het na lang kijken, en snapte dat het irritant was bij video's. Nu zitten er WEER 3 duidelijke puntjes in het scherm? Moet ik terug gaan voor nieuwe, of een bon of contant terugnemen..

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

over jailbreaken, er is ook al een topic hier op GoT: [iPhone & iPod touch] Jailbreaken

en @ woutehhh, het gaat niet erg lekker met je hardware en gadgets ;) Ik zou met je touch naar een applestore gaan, die hebben een betere en snellere garantie-afhandeling en je hebt binnen 3 dagen tot 2 weken een nieuwe (in mijn geval 3 dagen).

Misschien kan je een foto maken van de puntjes in het scherm. Bak licht er op en in de goede hoek een foto maken.

Zelf heb ik ondervonden dat het 'onkrasbare' scherm van de touch niet onkrasbaar is! Ik heb nu op de helft van m'n scherm aan de rechterkant een kras zitten van 1,5cm lang. Hoe hij daar komt: geen flauw idee (geen sleutels oid in m'n zakken, en ik heb een speciaal custommade zakje om m'n touch gedaan).

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Ik ben op zoek naar ervaringen met "Docking stations/ portable-desk speakersystemen."

Je kent ze wel... 3 speakers in een mooie behuizing, met speciaal Ipod docking connector.

Ik heb er namelijk een gekocht... de : Next Base Media 10

Opzich voldoet hij prima, echter mijn ipod word Heet.... echt gruwelijk gewoon. Ik durf hem er al niet meer in te steken, met het idee dat hij er gewoon kapot van gaat. Vooral de onderkant, waar hij in het docking zit....

Ik ben dus benieuwd hoe dit bij jullie dockings is. Word je Ipod warm of heet.... of gebeurd er niets. Merk en type mag je erbij zetten maar is niet noodzakelijk.

Zou je willen kiezen uit de volgende categorieën.

* Koud
* lauw tot hand warm
* warm tot heel warm
* Heet (zo heet dat je hem niet meer tegen je wang houd)

Alvast heel bedankt.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:38:
SNAPT IEMAND DIT?

Ik heb nu voor de 2e keer de 32 GB touch van mediamarkt, had mij eerste al ingerolen voor een nieuwe.. want er zaten kleine witte puntjes in het scherm? Geen pixels maar kleine puntjes. De medewerker zag het na lang kijken, en snapte dat het irritant was bij video's. Nu zitten er WEER 3 duidelijke puntjes in het scherm? Moet ik terug gaan voor nieuwe, of een bon of contant terugnemen..

Wat vinden jullie?
Dode (sub)pixel's heeft mijn pas nieuwe 8GB ook. Ik ga vanmiddag even terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Killzone schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:35:
Woutehh, hoeveel kosten ze bij de mediamartkt? Ik heb gebeld, maar ze wouden geen prijzen doorgeven via de telefoon 8)7 |:(
Scheelt heel erg qua prijzen per filiaal van MediaMarkt. Bij de filialen in Rotterdam geeft de telefoniste zelfs de prijzen al aan je door en als je wordt doorverbonden naar een verkoper geeft die ze ook gewoon. Heb daar zelfs een gehad dat iemand de prijzen al begon te noemen voor ik er naar vroeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Is het mogelijk om met de touch op internet te gaan via de nieuwe wifi n versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Tommilio schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:20:
Is het mogelijk om met de touch op internet te gaan via de nieuwe wifi n versies?
Nee

http://www.apple.com/ipodtouch/specs.html
Wireless
* Wi-Fi (802.11b/g)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

even een vraagje tussendoor.
Ik heb dus ook de ipod touch 8 GB.

Nu zit er die functie op van google maps om een route te berekenen. en dit is echt een mooie functie.
echter heb je hier een wifi verbinding voor nodig en die heb ik ook.

Maar wat als je dat in de auto wilt gebruiken? Ik heb een externe bluetooth gps ontvanger liggen maar die kan je zeker niet connecten met de touch?

willen ze op deze manier mensen naar de iphone lokken ofzo? aangezien daar intern een gps zit en het dan wel zal werken als je onderweg bent.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:16:
Hey,

even een vraagje tussendoor.
Ik heb dus ook de ipod touch 8 GB.

Nu zit er die functie op van google maps om een route te berekenen. en dit is echt een mooie functie.
echter heb je hier een wifi verbinding voor nodig en die heb ik ook.

Maar wat als je dat in de auto wilt gebruiken? Ik heb een externe bluetooth gps ontvanger liggen maar die kan je zeker niet connecten met de touch?

willen ze op deze manier mensen naar de iphone lokken ofzo? aangezien daar intern een gps zit en het dan wel zal werken als je onderweg bent.

alvast bedankt.
In de originele iPhone zat ook geen GPS, het is een nieuwe functie in de 3G. In de originele iPhone en iPod touch was eerst helemaal geen mogelijkheid om je positie te bepalen, dit is pas later ingevoerd en toen maakte ze gebruik van wat er in het apparaat zat, voor de iPhone was dat WiFi+GPRS en voor de iPod Touch alleen WiFi. Ik denk niet dat er nog een iPod Touch met GPS gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke duidelijk.

Maar dan kunnen ze neem ik aan in de updates toch wel een mogelijkheid toevoegen om een bluetooth gps te verbinden met je ipod touch.

want dat zou wel weer een leuke toevoeging zijn aangezien je niet overal een wifi hotspot tot je beschikking hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:34
Touch heeft geen bluetooth, dus dat wordt lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al 2.0 op de Touch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

morgen wordt firmware 2.0 vrijgegeven!

is inmiddels vandaag vrijgegeven en te downloaden.

Ook is hij al gejailbreakd, maar die is nog niet openbaar gemaakt: http://www.appleiphonesch...ev-team-has-jailbroke-20/

[ Voor 72% gewijzigd door Wiethoofd op 10-07-2008 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:44

RnB

Als ik op Update zoeken klik, dan krijg ik dat 1.1.4 de recentste firmware is? Ben ik te ongeduldig of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:19
Wiethoofd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:12:
morgen wordt firmware 2.0 vrijgegeven!

is inmiddels vandaag vrijgegeven en te downloaden.

Ook is hij al gejailbreakd, maar die is nog niet openbaar gemaakt: http://www.appleiphonesch...ev-team-has-jailbroke-20/
Waar kan je de Touch 2.0 firmware dan downloaden?

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

meuk: Apple iPhone 2.0 build 5A347

hij is nog wel alleen voor de iphone, maar updaten hier in nederland van je V1 iPhone raad ik ten zeerste af. Dit omdat hij nog niet jailbroken is en je dus 1. al je gegevens kwijt bent 2. een onbruikbare iphone krijgt tenzij je hem terugbreakt (wat lastig gaat, maar wel mogelijk is) en 3. je nu de installer hebt met gratis apps en je in de applestore moet betalen voor (bijna) alle apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

dus nog geen touch 2.0.... helaas.

edit: mmm 8:30 op 11 juli. Nog geen update volgens iTunes.

[ Voor 53% gewijzigd door Pretorian_ op 11-07-2008 08:26 ]

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-08 20:02
Ik heb gisteren iTunes 7.7 op mijn laptop met Vista geinstalleerd.

Echter bij de pogingen het programma te sluiten loopt het vast en stijgt de cpu tijd bij mij naar 60%. Alleen het killen van de taak werkt dan nog.

Is het een iTunes bug of moet ik iets veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gymaroe schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:14:
Ik heb gisteren iTunes 7.7 op mijn laptop met Vista geinstalleerd.

Echter bij de pogingen het programma te sluiten loppt het vast en stijgt de cpu tijd bij mij naar 60%. Alleen het killen van de taakt werkt dan nog.

Is het een iTunes bug of moet ik iets veranderen?
Misschien even een Windows reinstall? Aan iTunes zal het niet liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-08 20:02
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:32:
[...]Misschien even een Windows reinstall? Aan iTunes zal het niet liggen...
Ik denk dat je dat ironisch bedoeld O-)

[url]http://http://tweakers.net/meuktracker/18032/apple-itunes-77.html[/url]

Zoals je ziet zijn er in iedergeval een aantal meer die een soortgelijk probleem met deze versie lijken te hebben.

Ander moet ik mijn iPod maar te koop zetten ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

dat probleem heb ik ook, dus maak je geen zorgen. Dat ligt echt aan iTunes.
Opstarten en gebruik is een stuk sneller geworden, maar dit is dan weer een beetje een afknapper.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag,

als ik een ipod touch ga kopen bij iFactors, kan ik dan een ipod verwachten die geen fouten heeft (dus niet één van de eerste ipod modellen)

Want bij de mediamarkt had ik 3 keer een ipod met problemen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

je hebt niet de garantie dat hij niet stuk gaat.

Ik heb zelf mijn touch gekocht bij de mediamarkt, garantie geclaimed bij een apple store, en een week later stond ik weer bij hun op de stoep voor een nieuwe.

Ik denk dat ik die ik nu heb ook maar 'stuk' maak omdat er een kras in m'n scherm zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het vervelende, heb hier geen apple store.. tenminste kan ifactors geen store meer noemen

iFactors neemt mijn kapotte ipod aan voor €17,50 en stuurt naar apple :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:27:
het vervelende, heb hier geen apple store.. tenminste kan ifactors geen store meer noemen

iFactors neemt mijn kapotte ipod aan voor €17,50 en stuurt naar apple :S
Wat een onzin dat ze daar €17,50 voor rekenen zeg. Je hebt het ding toch mij MM gekocht? Lijkt mij dat je teruggaat naar MM en een nieuwe neemt. Desnoods vraag je of je hem in de winkel al mag bekijken en pak je net zolang doosjes uit tot je een goeie hebt :p

Die firmware 2.0 mag van mij nou weleens komen, het is hier alweer een tijdje de 11de en m'n apps staan te trappelen om over het USB-lijntje naar m'n touch te mogen huppelen *O*

[ Voor 32% gewijzigd door Dancing_Animal op 11-07-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 17:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wiethoofd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:16:

Ik denk dat ik die ik nu heb ook maar 'stuk' maak omdat er een kras in m'n scherm zit :P
Het is verder jouw keuze dat soort dingen te doen, ik hoop dat je het dan echter niet erg vind als anderen je vertellen dat zulk soort acties ook uitvoeren, domweg asociaal is tegenover andere consumenten en het misbruik is van normale garantieregels op onterechte grond. :/

[ Voor 19% gewijzigd door RM-rf op 11-07-2008 11:50 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
ik zit al vanaf gisteravond 10 uur te wachten tot itunes de melding Nieuwe firmware gevonden! geeft. (tussendoor nog wel even geslapen :P) maar nu nog niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb ifactors gebeld of ik een kapotte ipod touch van mediamarkt kan inruilen bij hun (apple store?) Nee kon niet, maar wel als ik €17,50 betaalde ..

vind beetje achterlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

http://www.apple.com/ipodtouch/appstore/
daar kan je firmware versie 2.0 kopen, site ligt er nog wel uit ivm opzetten betalingsgedoe etc.

vaag dat je 17,50 moet betalen voor een ipod om te ruilen, neem anders direct contact op met een apple store of een apple medewerker via de site.

en @ RM-rf, waarom denk je dat ik het small heb staan, aanhalingstekens om stuk heen en een smiley met z'n tong uit z'n mond. Ik vind m'n touch een te vet apparaatje ik ga hem echt om die kras in m'n scherm niet stuk maken omdat hij daardoor minder functioneert. De vorige keren was er wel degelijk iets stuk en had ik gewoon recht op garantie (audio ingang stuk en de tweede deed m'n aan/uit/lock-knop het niet meer na 4 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Dat is inderdaad wel stom ja, administratie en verzendkosten zeker?

iemand de update al gespot want net als Dancing_Animal staan mijn appz ook te trappelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:51
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:07:
ja ik heb ifactors gebeld of ik een kapotte ipod touch van mediamarkt kan inruilen bij hun (apple store?) Nee kon niet, maar wel als ik €17,50 betaalde ..

vind beetje achterlijk
Gewoon direct via Apple regelen via de website, staat UPS na werkdag bij je op de stoep voor noppes, werkt veel beter ;) Enige nadeel is dat je niet meteen 'n nieuwe meekrijgt, maar goed, die garantie heb je bij 'n normale winkel ook niet, en het duurde bij mij ook maar 'n werkdag of 4 voordat ik 'n nieuwe van Apple in huis had nadat m'n touchscreen ging staken.

[ Voor 22% gewijzigd door Leftblank op 11-07-2008 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Ik heb de hele tijd van die vlekjes op mijn scherm, ronde stipjes die na een tijdje weer weg zijn, wel op andere plekken. Valt dit onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus, als mijn ipod touch niet naar behoren werkt stuur ik hem op naar apple, en krijg ik in één week tijd een nieuwe (ligt er aan natuurlijk..) via UPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:51
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:26:
Dus, als mijn ipod touch niet naar behoren werkt stuur ik hem op naar apple, en krijg ik in één week tijd een nieuwe (ligt er aan natuurlijk..) via UPS?
Hoe vaak moet ik 't nog herhalen? ;)
--Christiaan-- schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:20:
Ik heb de hele tijd van die vlekjes op mijn scherm, ronde stipjes die na een tijdje weer weg zijn, wel op andere plekken. Valt dit onder garantie?
Vul een support request in en je ziet 't zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Als ik in iTunes op Werk bij klik geeft ie aan dat 2.0 er is *O*
Store is alleen nog wel down -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De functie waar ik echt op zit te wachten mbt FW 2.0 is het delen van playlists. Als je twee computers met iTunes hebt, kun je de playlists delen. Ik wil dat mijn Touch (die overigens voor de tweede keer is opgestuurd naar Apple ivm een defect .... :(...grrrmmllgvd...) deze gedeelde playlist kan bekijken en de nummers erin kan afspelen. Weet iemand of dit kan (zonder 3rd party apps.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dancing_Animal schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:27:
Als ik in iTunes op Werk bij klik geeft ie aan dat 2.0 er is *O*
Store is alleen nog wel down -O-
Dan zegt ie dat 1.1.4 de nieuwste versie is, dan dat 2.0 er is. Ik denk dat het nog zeker een dagje gaat duren voordat alles weer up and running is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:10:
[...]

Dan zegt ie dat 1.1.4 de nieuwste versie is, dan dat 2.0 er is. Ik denk dat het nog zeker een dagje gaat duren voordat alles weer up and running is.....
Na een paar keer klikken laat hij mij mij ook zien dat 2.0 beschikbaar is, maar daar is dan ook alles mee gezegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik ben nu 2.0 aan het installeren. Ziet er allemaal goed uit. Het duurt wat langer dan normaal omdat er eerst een backup wordt gemaakt van de inhoud. Deze wordt daarna weer teruggezet als het goed is! :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoppeA
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:07
Hij ziet bij mij ook dat 2.0 er is, maar als ik klik op Meer Informatie of op Bijwerken krijg ik weer de melding.
Uw verzoek aan de iTunes Store kan niet worden voltooid, tijdelijk niet beschikbaar.
De store is sinds gisteravond al niet beschikbaar, terwijl hij in andere landen wel gewoon lijkt te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoppeA schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:33:
Hij ziet bij mij ook dat 2.0 er is, maar als ik klik op Meer Informatie of op Bijwerken krijg ik weer de melding.
Uw verzoek aan de iTunes Store kan niet worden voltooid, tijdelijk niet beschikbaar.
De store is sinds gisteravond al niet beschikbaar, terwijl hij in andere landen wel gewoon lijkt te werken...
hier ook zo eentje, het lukt ook echt niet.
En maandag vertrek ik op reis en zou zo graag die nieuwe update hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ipod 2.0 firmware:
http://content.info.apple...C1_2.0_5A347_Restore.ipsw

link is van apple.com zelf:)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 21:46
Inmiddels geeft ie bij mij geen nieuwe update meer aan.. Apple is aan't klooien met de release's van nieuwe software e.d. MobileMe werkte slecht, AppStore matig. En nu dit weer?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je mag em wel posten (handmatig downloaden is zekerder dan via iTunes), maar je moet als ipod touch gebruiker toch 10 euro betalen om überhaupt die 2.0 op je touch te kunnen zetten.

Ik blijf nu nog bij m'n 1.1.4 jailbroken die perfect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:35:
[...]

Je mag em wel posten (handmatig downloaden is zekerder dan via iTunes), maar je moet als ipod touch gebruiker toch 10 euro betalen om überhaupt die 2.0 op je touch te kunnen zetten.

Ik blijf nu nog bij m'n 1.1.4 jailbroken die perfect werkt.
werkt shift+restore knop niet meer dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:52
JeroenGans schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:34:
Inmiddels geeft ie bij mij geen nieuwe update meer aan.. Apple is aan't klooien met de release's van nieuwe software e.d. MobileMe werkte slecht, AppStore matig. En nu dit weer?!
Je zal maar een vrije dag hebben opgenomen om bijvoorbeeld een iPhone te kopen. Dit geklooi ben ik eigenlijk niet gewend van Apple. Knap frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Nu online
link doet het niet :'(

EDIT: sorry, niet bij actieve downloads gekeken :z

[ Voor 8% gewijzigd door Extreme smell op 11-07-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Ik ook niet, maar het is ook wel heel veel vraag naar van alles en nog wat in een keer. Mobile Me, iPhones over de hele wereld, elke iPod touch-gebruiker wil updaten (en, ik weet niet of die het kunnen, elke iPhone 1G-gebruiker ook) naar de nieuwe firmware. Tegelijkertijd is de App Store uit met iTunes 7, wat allemaal gedownload moet worden. Normaal is het gewoon een veelgevraagde firmware-update en klaar. Maar dit is allemaal, wereldwij, zó ontzettend gewild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 21:46
ScottB schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:00:
Ik ook niet, maar het is ook wel heel veel vraag naar van alles en nog wat in een keer. Mobile Me, iPhones over de hele wereld, elke iPod touch-gebruiker wil updaten (en, ik weet niet of die het kunnen, elke iPhone 1G-gebruiker ook) naar de nieuwe firmware. Tegelijkertijd is de App Store uit met iTunes 7, wat allemaal gedownload moet worden. Normaal is het gewoon een veelgevraagde firmware-update en klaar. Maar dit is allemaal, wereldwij, zó ontzettend gewild...
Een bedrijf met deze naam en reputatie hoort een drukte als dit te kunnen voorspellen, en zich op voor te kunnen bereiden. Ik ben behoorlijk pro-apple, maar dit valt me heel vies tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Ik verdedig Apple ook niet, ik geef alleen een mogelijke verklaring waarom het zo slecht werkt allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Ze hadden de drukte ook kunnen spreiden: dinsdag iPod touch update, woensdag MobileMe, donderdag iTunes 7.7 & AppStore en vandaag de iPhone. Wordt de drukte toch meer verspreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

edit: klaat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPod Touch produceert een irritant sissend geluid wanneer er niets wordt afgespeeld. Dit is zeer duidelijk te horen als ie in de Bose sounddock staat en zo nu en dan ook door de oordopjes. Heb 'm met deze klacht opgestuurd naar Apple, maar kreeg 'm terug met de melding dat er geen defect is gevonden. Wat zou ik nog kunnen doen? Dit zou toch niet mogen?

Overigens via apple.com gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoppeA
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:07
Nu werkt de iTunes store na 20 uur offline geweest te zijn weer, en nu krijg ik weer de melding dat 1.1.4 de nieuwste release is. Een beetje jammerlijk zoals dit gaat, ben al de hele dag af en toe aan het proberen om up te daten, eerst zei die dat 2.0 er was, en toen deed de iTunes store het niet, en nu weer andersom. Hopelijk kunnen ze zorgen dat zometeen alles tegelijk werkt zodat ik kan updaten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
rclahsen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:15:
Ze hadden de drukte ook kunnen spreiden: dinsdag iPod touch update, woensdag MobileMe, donderdag iTunes 7.7 & AppStore en vandaag de iPhone. Wordt de drukte toch meer verspreid.
Klopt, dat zat ik me ook al te bedenken. Maar iPod touch-gebruikers hebben niks aan de update zonder de AppStore, dus die moet je eigenlijk wel tegelijk doen. En dan wil Apple eigenlijk ook niet de touch-gebruikers 'voortrekken' door hen eerder de App Store te geven. Mobile Me moet wel, voor de push-functionaliteiten op de iPhone, eerder klaar zijn dan wanneer de eerste iPhone verkocht werd. Zo zou het dan worden denk ik:

Dinsdag Mobile Me, woensdag iPhone, donderdag iTunes 7.7, vrijdag iPod touch-gebruikers.

Maar ach, het maakt niet uit, want zo is het niet gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
ScottB schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:25:
[...]

Klopt, dat zat ik me ook al te bedenken. Maar iPod touch-gebruikers hebben niks aan de update zonder de AppStore, dus die moet je eigenlijk wel tegelijk doen.

[...]
Vergeet de wetenschappelijke calculator niet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Zouden er mensen zijn die, als ze de nieuwe firmware hebben geïnstalleerd, eerst naar de wetenschappelijke calculator gaan kijken ? :')

Overigens wel erg vet, maar die feature is natuurlijk niets vergeleken met de App Store :P

edit: Maar goed, daar ging het niet om. iPod touch-gebruikers hebben misschien wel íets aan de software, maar er zullen er maar weinig zijn die de firmware installeren voor de wetenschappelijke calculator.

[ Voor 31% gewijzigd door Scott op 11-07-2008 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 18:14
heb nu de restore file binnen... Nu nog ff bijwerken en ik kan met mn ipod ook lekker super monkey bal spelen...

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Nu online
nu doet de itunes store het, en hij zegt nu ook dat er 2.0 beschikbaar is. Als ik dan op meer informatie klik dan zegt ie dat de itunes store niet beschikbaar is :X nou ja, we komen steeds dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Dat doet ie bij mij de hele dag al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

als ik hier klik http://www.apple.com/nl/ipodtouch/appstore/ op updaten....dan gaat iTunes open en zegt ie dat de store niet bereikbaar is. Terwijl als ik gewoon in iTunes op de store klik ik die wel zie....
lekker allemaal dit, kom op met die update!!

edit: ok nu zegt ie tenminste dat 2.0 er is. maar ja, store reageert niet. We blijven buttonbashen ;-)

[ Voor 17% gewijzigd door Pretorian_ op 11-07-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Handige update is ook dat als je nu een wachtwoord intypt dat ie dan eerst een tijdje de ingetypte letter en of cijfer laat zien... Wel alleen de laatst ingetypte natuurlijk... dan veranderen ze in bolletjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Raar dat ik nog steeds niks heb hoeven te betalen... maar dat zie ik later wel... zal zodirect even een filmpje maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:47
Iemand een tip om de remote uit de app store te koppelen aan iTunes?
Zodra ik de code invoer en op ok klik is de remote verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog niks hoeven te betalen, terwijl ik wel AIM op m'n ipod heb staan. Misschien komt het nog, of is het al gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:35
Ben nou toch benieuwd wanneer die update er is.. Krijg nu niet meer de melding dat de store niet beschikbaar is, maar krijg nu een time-out.. :/

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de update kan je hier downloaden (torrent):
http://torrents.thepirate...grade.4287476.TPB.torrent

als de update binnen is start je iTunes op, en klik je op 'zoek naar updates' terwijl je shift indrukt (of option bij Mac). Dan verwijs je naar de file die je hebt gedownload. Dit bestand werkt zowel op Mac als PC.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
RonXP schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:04:
Iemand een tip om de remote uit de app store te koppelen aan iTunes?
Zodra ik de code invoer en op ok klik is de remote verdwenen.
Ik moest Remote opstarten vanuit de iPod. Vervolgens wordt er een cijfercode weergegeven. Selecteer de optie 'iPod' in de linkerrij met bronnen (het icoon van de iPod is ook vervangen door een icoon van een IR-poort) en vervolgens kun je je code in iTunes intoetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:10:
de update kan je hier downloaden (torrent):
http://torrents.thepirate...grade.4287476.TPB.torrent

als de update binnen is start je iTunes op, en klik je op 'zoek naar updates' terwijl je shift indrukt (of option bij Mac). Dan verwijs je naar de file die je hebt gedownload. Dit bestand werkt zowel op Mac als PC.
ja maar is dit de goede of die update die slechts voor test doeleinden bedoeld was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pretorian_ schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:21:
[...]

ja maar is dit de goede of die update die slechts voor test doeleinden bedoeld was?
De volledige versie die nu ook bij apple te downloaden is (aan 15 kb/sec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ja maar bij mij niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Filmpje over Super Monkey ball die ik net heb gemaakt: Veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WybWyb schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:51:
Filmpje over Super Monkey ball die ik net heb gemaakt: Veel plezier
Kun je voor mij eens een print screen van je Home Scherm maken, en dan geef de ipod de naam tweakers.net

bewijs van gelukte update :)

prnt screen maak je door de home knop ingedrukt te houden en dan de aan/uit knop 1x in te drukken. ze staan dan bij je foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update is bij mij ook gelukt, ook al een aantal apps geinstalleeerd, vind t wel vreemd dat k nog niet heb hoeven te betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:54:
update is bij mij ook gelukt, ook al een aantal apps geinstalleeerd, vind t wel vreemd dat k nog niet heb hoeven te betalen...
heb je ook niet voor de apps hoeven betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Dit is mijn homescreen... slimme functie trouwens om screenshots mee te maken
Afbeeldingslocatie: http://mail.google.com/mail/?attid=0.1&disp=emb&view=att&th=11b137cbc762a3b5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:54:
via itunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee heb de update gedownload via een link op megaupload.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
WybWyb schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:00:
Dit is mijn homescreen... slimme functie trouwens om screenshots mee te maken
[afbeelding]
mooi plaatje.... ik zie helaas niks ;)

Ben nu zelf bezig met de installatie van de 5A347 firmware, duurt allemaal wel lang, maar ik heb geduld, las dat het inderdaad een tijd kan duren voordat de nieuwe firmware geinstalleerd staat

[ Voor 22% gewijzigd door weststar op 11-07-2008 21:21 ]

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb de firmware ook zonder problemen kunnen installeren. Tijd voor foto's en een meukpost :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
Mooi, firmware update is gelukt en zelfs m'n instellingen van 1.1.4 werden teruggezet. Nu nog even wachten op het terugzetten van alle muziek en dan eens even kijken wat 2.0 me te bieden heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berendhaan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:43
Is het niet illegaal om die file van de apple server te downloaden? want je betaald toch dan niet er voor? wat je normaal wel moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Nu online
berendhaan schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:42:
Is het niet illegaal om die file van de apple server te downloaden? want je betaald toch dan niet er voor? wat je normaal wel moet doen
als het niet illegaal zou zijn hadden ze het wss niet open en bloot op hun server moeten zetten. maar ik kan me voorstellen dat ze het liever niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:14
Als je de 2.0 firmware gebruikt krijg je dan ook de apps die in januari erbij gekomen zijn?

Of moet je die al eerder gekocht hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die krijg je er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
weststar schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:20:
[...]

mooi plaatje.... ik zie helaas niks ;)

Ben nu zelf bezig met de installatie van de 5A347 firmware, duurt allemaal wel lang, maar ik heb geduld, las dat het inderdaad een tijd kan duren voordat de nieuwe firmware geinstalleerd staat
OH nou hier alsnog mn plaatje dan... hoop dat je m nu wel ziet.. want ik zie m zelf namelijk wel.. k heb m nu ergens anders gehost:) Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/wybetichelaar/SHfDa5AY03I/AAAAAAAAAJs/ok4fEc5cHhE/photo.jpg?imgmax=400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:47
Heb nu ook 2.0 erop inclusief 'Remote'. Werkt geweldig, alleen ik krijg geen Coverflow als ik 'Remote' gebruik, wel als ik de normale inhoud van mijn Touch bekijk....Vreemd!

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
MasterMaceMichu schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:57:
Heb nu ook 2.0 erop inclusief 'Remote'. Werkt geweldig, alleen ik krijg geen Coverflow als ik 'Remote' gebruik, wel als ik de normale inhoud van mijn Touch bekijk....Vreemd!
Nee hoor, niet vreemd. Remote app biedt (nog) geen coverflow. Komt vast nog wel in een update van de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Nu online
kan je met remote nou ook je muziek van je ipod afspelen op een Airport Express? via airtunes dus. Dat je dus de muziek op je ipod streamt naar de airport express, zonder tussenkomst van een pc? dan zou ik toch zeker wel een aiport express willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
@Extreme smell: nee, dat is misschien in jouw beleving een dingetjes van Remote app, maar dat is niet hoe de app werkt. Remote app streamt helemaal geen muziek over WLAN. Het communiceert met je itunes bibliotheek en stuurt het aan. Muziek zelf gaat nog niet WLAN heen en weer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Hier ook de 2.0 firmware gedownload en zonder problemen geinstalleerd.
Ik heb niet eens een melding gehad dat ik iets moest betalen.. Heb ook bij me account van iTunes gekeken maar niks afgeschreven of iets dergelijks.
Vind het maar raar dat er overal berichten staan dat er betaald moet worden terwijl er zo overduidelijk een downloadlink is en er nergens in de iTunes iets over de firmware staat.

Maar we klagen niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Nu online
Er staat bij Remote onder het kopje functies: 'AirTunes-luidsprekers gebruiken.'
Ik weet niet wat ze met die functie bedoelen dan.

@The CarNagE Man: Ik denk dat er nog wel iets zal gebeuren, maar ik hoop het niet natuurlijk. :P

Edit: op de apple site staat dit:
'There’s no better complement to AirTunes than Remote. You can see all your AirPort Express and Apple TV AirTunes speakers on your iPod touch or iPhone. Slide all of them on or turn a few of them off, and rock the house.'

dus ik neem aan dat je dmv Remote je stereo die op de Airport Express aangesloten staat, kan gebruiken als speakers voor de iPod?

[ Voor 73% gewijzigd door Extreme smell op 12-07-2008 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, volgens mij als ab voor de library waaraan de airtune geconnect is, dus pc of Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-03 15:11
Ik probeer ook mijn iPod touch te updaten met de 'shift methode', maar ik blijf maar ''An unknown error occurred (5)'' krijgen.
Weet iemand hoe dit op te lossen is?

Ik heb het bestand dat rechtstreeks van de apple server afkomt.(via de link die meerdere malen is genoemd in dit topic)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.