[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 102.358 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191622

Zo ook mijn touch naar 2.0 geupgrade, 1.1.4 jailbreak zonder probleem gehersteld met de 2.0 firmware en daarna me backup terug gezet. Gelijk Super Monkey Ball geinstalleerd, erg gaaf spelletje :)

Toch wel aardig van Apple dat ze de 2.0 firmware gewoon gratis voor touch mensen aanbieden. Tot nu toe nog gelukkig niks voor updates betaald was eigenlijk ook te zot voor woorden dat je als touch eigenaar moest betalen voor je updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Teq_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:53
Anoniem: 191622 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 03:27:
[....]Toch wel aardig van Apple dat ze de 2.0 firmware gewoon gratis voor touch mensen aanbieden. Tot nu toe nog gelukkig niks voor updates betaald was eigenlijk ook te zot voor woorden dat je als touch eigenaar moest betalen voor je updates.
'Officieel' moet je ervoor betalen hoor. Ik denk niet dat Apple had verwacht dat wij allemaal de restore mode zouden gaan gebruiken waardoor we alle data kwijt zijn. Het bestand is dan ook niet meer op de Apple servers te vinden. Het lijkt er gewoon op dat we 'een gelukkie' hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-05 21:39
_Teq_ schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:11:
[...]

'Officieel' moet je ervoor betalen hoor. Ik denk niet dat Apple had verwacht dat wij allemaal de restore mode zouden gaan gebruiken waardoor we alle data kwijt zijn. Het bestand is dan ook niet meer op de Apple servers te vinden. Het lijkt er gewoon op dat we 'een gelukkie' hebben :)
Dus als je via de 'officiële' manier update (er dus voor betaalt) ben je niet je muziek en films kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-04 18:10
ejsp schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:31:
[...]

Dus als je via de 'officiële' manier update (er dus voor betaalt) ben je niet je muziek en films kwijt?
Heb mijn touch net ge-upgraded naar 2.0 (via de Itunes store), en alles blijft erop staan. Alleen de volgorde van de icoontjes is veranderd. App-store is rechts onderin geplaatst.
Ik ga ervan uit dat ik heb moeten betalen, al heb ik nergens een wachtwoord in hoeven te vullen. Dat was pas nodig zodra ik met App-store aan de gang ging.

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-05 10:55
Arthas schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:44:
[...]

Heb mijn touch net ge-upgraded naar 2.0 (via de Itunes store), en alles blijft erop staan. Alleen de volgorde van de icoontjes is veranderd. App-store is rechts onderin geplaatst.
Ik ga ervan uit dat ik heb moeten betalen, al heb ik nergens een wachtwoord in hoeven te vullen. Dat was pas nodig zodra ik met App-store aan de gang ging.
heb je de restore mode gebruikt of heb je hem officieel via itunes gedownload? als je de restore mode gebruikt hebt dan heb je niks betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

verkeerde forum.. :X

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 33358 op 12-07-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:12

RnB

Ach, ik zie het zo: Ik heb 18 euri's betaald voor de applicaties én de 2.0 firmware. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264794

Nou ik heb het ook maar opgegooid... was eerst gejailbraked... die 2.0 vanaf een torrent gedownload... en 't draait nu.

Alleen mijn vraag... Ik had toen die gejailbreaked was i.p.v. Ipod linksbovenin Flamingo staan.. maar dat staat er nu nog steeds. Waar is die optie nu gebleven om 'm weer te veranderen? Of staat het er nu gewoon vast in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-05 17:14

Wiethoofd

Broadcast TOM

Anoniem: 264794 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:56:
Alleen mijn vraag... Ik had toen die gejailbreaked was i.p.v. Ipod linksbovenin Flamingo staan.. maar dat staat er nu nog steeds. Waar is die optie nu gebleven om 'm weer te veranderen? Of staat het er nu gewoon vast in?
Je hebt hem zeker ge-'shift' hersteld en vervolgens je backup terug laten zetten. Dan blijft volgens mij dat Flamingo bovenin idd staan. Als je hem configureert als een nieuwe ben je daar volgens mij van af.

Ik twijfel of ik 2.0 over m´n 1.1.4 jailbroken heen zal gooien omdat ik nu een app heb om m´n computer te besturen met m´n touch via wifi. Of het moet heel makkelijk zijn om van 2.0 weer terug te gaan naar 1.1.4 (eigen custom firmware er op knallen en dan weer klaar).

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah klopt zo heb ik het gedaan.. mm nou jah... ik laat het maar zo.

Ik ben tot nu toe nog niet zo wild van die 2.0 ten opzichte van mijn jailbroken 1.1.4. Veel dingen wat toen gratis was kun je nu voor gaan betalen. En de gratis dingen zijn ook niet echt iets om over naar huis te schrijven. Maar heb het ook nog maar net een half uurtje... dus ben nog op onderzoek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-04 18:10
Extreme smell schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:41:
[...]

heb je de restore mode gebruikt of heb je hem officieel via itunes gedownload? als je de restore mode gebruikt hebt dan heb je niks betaald.
creditcard afschrijving duurt een paar weken, dus kan nog niets zien/zeggen. Maar gedownload via Itunes, de officiële weg dus.

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-04 08:29
Na eindelijk de 2.0 software op mijn ipod te krijgen moet ik zeggen dat het er allemaal heel erg gelikt uit ziet :) Ik moet nog wel wat uitzoeken, maar 'k vind et wel jammer dat je voor alle dingen die je er op wilt zetten moet betalen, zoals bijv. dat monkey ball. Maarja, ik ga nog even verder speulen :)

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-05 12:54
Sc0tTy schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:01:
Na eindelijk de 2.0 software op mijn ipod te krijgen moet ik zeggen dat het er allemaal heel erg gelikt uit ziet :) Ik moet nog wel wat uitzoeken, maar 'k vind et wel jammer dat je voor alle dingen die je er op wilt zetten moet betalen, zoals bijv. dat monkey ball. Maarja, ik ga nog even verder speulen :)
Betalen valt best mee, zulke games brengen ook licentiekosten met zich mee. Dus dat zal niet gratis worden.
Aan de andere kant heb ik al meerdere gratis alternatieven gevonden. Blader gewoon door de Free Apps, dan vind je bijna alles wel.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

nou,he he. Het is hier ook gelukt, via de officiele weg. Ging in een keer goed, waar ik met de update naar 1.1.4 grote problemen had om m er op te krijgen. Die appstore is cool, nog ff denken of ik bomberman of super monkey ball koop....

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Mijn dank aan de personen die een link naar de 2.0 update hadden gepost en aan Apple om het zo op hun servers te zetten :>
Alles werkt hier perfect en een paar gratis apps incl remote zijn super handig.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Net officeel de 2.0 firmware proberen te kopen. Ik had hem al via de on-officele methode gedaan maar ik dacht van laat ik het eens proberen. Na alles accepteren kwam ik uiteindelijk terecht op het scherm met mijn afrekening van de january apps. Er is helemaal niks afgeschreven of een nieuwe factuur in itunes. Het ziet er naar uit dat als je de january apps hebt gekocht je de iPod 2.0 firmware "gratis" krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247556

The CarNagE Man schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:10:
Net officeel de 2.0 firmware proberen te kopen. Ik had hem al via de on-officele methode gedaan maar ik dacht van laat ik het eens proberen. Na alles accepteren kwam ik uiteindelijk terecht op het scherm met mijn afrekening van de january apps. Er is helemaal niks afgeschreven of een nieuwe factuur in itunes. Het ziet er naar uit dat als je de january apps hebt gekocht je de iPod 2.0 firmware "gratis" krijgt..
denk je echt dat het gratis zal zijn?
btw, hoe kan jij factuur in itunes chekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Ik heb de 2.0 firmware erop gezet via iTunes. Nou kreeg ik een melding of ik gratis mobile.me wilde proberen voor 60 dagen. Ik heb dat genegeerd, maar heb me nu bedacht ;-)
Iemand die weet waar dat te vinden is? Of zou het eenmalig geweest zijn?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05 05:26

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Anoniem: 247556 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:21:
[...]

denk je echt dat het gratis zal zijn?
btw, hoe kan jij factuur in itunes chekken?
Moet je naar je account gaan (rechtsboven in het menu staat 'Account') en dan naar 'Aanschafgeschiedenis' of zoiets gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 12:21
Pretorian_ schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:51:
Ik heb de 2.0 firmware erop gezet via iTunes. Nou kreeg ik een melding of ik gratis mobile.me wilde proberen voor 60 dagen. Ik heb dat genegeerd, maar heb me nu bedacht ;-)
Iemand die weet waar dat te vinden is? Of zou het eenmalig geweest zijn?
Ga gewoon naar www.me.com (op je PC/Mac) en klik op "sign up for a free trial".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 11:11
ok. hier heb ik een probleem.
Situatie: ik zit met een main pc met windows xp 64 bit. Die heeft wireless.
verder een servertje met windows server 2003 32 bit. daar draait dan ook itunes op met mijn complete library. ik connect mijn ipod en via remote desktop laad ik dan mp3tjes op mijn ipod. ik laad de muziek via het netwerk van mijn server naar mijn normale pc om gewoon via de computer muziek te luisteren. ook via itunes.

ik wil via de remote app dus met mijn ipod mijn GEWONE computer aansturen. maar je moet zon code verifieren, en dus de ipod aansluiten. dat werkt niet, want er zijn dus geen 64bit drivers voor.

Weet iemand een work-around hiervoor? word de code opgeslagen in 1 of ander funkie bestandje dat ik over kan zetten?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JR1966
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-05 17:56
Ik heb m'n touch ook via de store geupdate naar 2.0 en vervolgens remote gedownload (daar was 't nl. om begonnen). maar dat blijkt niet te werken.

Nu heb ik 3 PC's (1 *Vista, 2 keer XP) in huis en alle PC's herkennen wel netjes de Touch. Ik voer de code netjes in waarna iTunes zegt dat ie klaar is om te worden bediend met de touch.

De remote applicatie op de touch staat even te pruttelen. Daarna stil en een melding dat ie 'de bibliotheek niet heeft gevonden'

Heeft iemand enig idee waarom dat niet werkt ? Doe ik iets fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berendhaan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:16
Op verschillende forums lees ik dat de "gratis" versie van 2.0 kleiner is dan de versie die op iTunes is namelijk 222 tegen 226 MB.

Weet iemand of er echt een verschil in de firmwares zit of is dat maar een gerucht

Ik heb hem "gratis" en het is versie 5A347 wat is het versie nummer van de via iTunes verkregen firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mmm de ene die ik had eindigde op 5A345.....

Maar ik heb inmiddels een harde reset gedaan en nu zette hij 2.0 er automatisch op en haalde 'm via iTunes binnen. Heb er nog niks voor hoeven betalen.... Mijn bedoeling was dat hij terug ging naar 1.1.4 en dat ik het nu via de officiele weg wilde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136294

even een vraag, ik heb gister de zogenaamde 'gratis' versie erop gezet d.m.v. option key methode. Alleen nu heb ik dit niet gedaan door op herstel te drukken, maar op 'zoek naar update'.

Door hier op de klikken kreeg ik een een window waarin ik de locatie moest opgeven van mijn ipsw bestand, zou ik nu moeten betalen? Aangezien ik het niet heb gedaan via de herstel knop. Tis een klein detail, dus ik hoop niet dat ik voor deze waardeloze update moet betalen. Ik ga liever weer terug naar 1.1.4 + installer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het goed is niet... zo had ik het ook gedaan. Maar ik wilde 'm daarna gewoon weer herstellen en toen had ik dus een foutmelding in Itunes.

Dus er zat voor mij niks anders op als een harde reset.... voor de rest zie 2 posts hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

berendhaan schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:53:
Op verschillende forums lees ik dat de "gratis" versie van 2.0 kleiner is dan de versie die op iTunes is namelijk 222 tegen 226 MB.

Weet iemand of er echt een verschil in de firmwares zit of is dat maar een gerucht

Ik heb hem "gratis" en het is versie 5A347 wat is het versie nummer van de via iTunes verkregen firmware?
De "gratis" versie is 223M hier op de iBook G4:

code:
1
2
du -hs Burn\ Folder.fpbf/iPod\ Touch/iPod1\,1_2.0_5A347_Restore.ipsw 
223M    Burn Folder.fpbf/iPod Touch/iPod1,1_2.0_5A347_Restore.ipsw

Het lijkt mij een gerucht overigens, die verschillen in bestandsomvang.
't Is ook maar net hoe je de omvang van zo'n bestand meet: die van mij is met "du" 223M zoals je ziet... ;)

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Flamingo_BB: heb je al een 1.1.4 restore-file gedownload?
- Zo nee, doe dit hier
- Zo ja, zet je ipod touch handmatig in restore mode (homebutton indrukken en houden en vervolgens de aan/uitknop indrukken en houden totdat je het itunes logo met de usbkabel ziet)
- Shift+Klik vervolgens in iTunes op 'Herstellen' en blader naar de eerder genoemde 1.1.4 restore firmware
- Laat vervolgens iTunes z'n gang gaan en als het goed is ben je weer terug op 1.1.4. Mocht je deze nog willen jailbreaken, dan ben je _verplicht_ iTunes 7.6 te downloaden en te installeren als je winPWN gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiethoofd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:46:
Flamingo_BB: heb je al een 1.1.4 restore-file gedownload?
- Zo nee, doe dit hier
- Zo ja, zet je ipod touch handmatig in restore mode (homebutton indrukken en houden en vervolgens de aan/uitknop indrukken en houden totdat je het itunes logo met de usbkabel ziet)
- Shift+Klik vervolgens in iTunes op 'Herstellen' en blader naar de eerder genoemde 1.1.4 restore firmware
- Laat vervolgens iTunes z'n gang gaan en als het goed is ben je weer terug op 1.1.4. Mocht je deze nog willen jailbreaken, dan ben je _verplicht_ iTunes 7.6 te downloaden en te installeren als je winPWN gebruikt.
jah mijn bedoeling was dus naar 2.0 via de off. weg nadat ik 'm dus al eens naar 2.0. had gegooid via een torrent. Maar heb inmiddels al 2 games gekocht en die staan ook op mijn aankoopgeschiedenis.. dus die 2.0 heb ik nu gewoon gratis gekregen via iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

rclahsen schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:06:
[...]
Ga gewoon naar www.me.com (op je PC/Mac) en klik op "sign up for a free trial".
ah kijk aan, cool. Maar ja, nu moet ik weer creditcard invoeren.
Laat nog maar ff hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berendhaan
hbokh schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:44:
[...]

De "gratis" versie is 223M hier op de iBook G4:

code:
1
2
du -hs Burn\ Folder.fpbf/iPod\ Touch/iPod1\,1_2.0_5A347_Restore.ipsw 
223M    Burn Folder.fpbf/iPod Touch/iPod1,1_2.0_5A347_Restore.ipsw

Het lijkt mij een gerucht overigens, die verschillen in bestandsomvang.
't Is ook maar net hoe je de omvang van zo'n bestand meet: die van mij is met "du" 223M zoals je ziet... ;)
Oke 222 of 223 zou kunnen maar 226?? :P lijkt me geen afrondings fout
Zou een gerucht zijn ja merk ook geen problemen ofzo met me iPod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Net me iPod hersteld via de harde herstel methode. Ik had van te voren de "gratis" firmware uit de iPod Software Update map verwijderd en iTunes de firmware opnieuw laten downloaden.
Het bestand wat iTunes gedownload had is precies dezelfde grote als die via de "gratis" link..
Ik zie dus geen verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Nu nog een hack om zelfgebrouwen software op de 2.0 te kunnen draaien, zonder signed code blabla... :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Iemand enig idee in welk Q de 2nd Gen Touch gelanceerd zou worden?

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222889

nvidia schreef op zondag 13 juli 2008 @ 10:56:
Iemand enig idee in welk Q de 2nd Gen Touch gelanceerd zou worden?
Denk eigenlijk niet dat er een 2nd gen Touch aan zit te komen. Kijk maar naar de iPhone 3g, daar hebben ze bijna niets aan veranderd t.o.v. de eerste iPhone. Alleen GPS maar die gaan ze niet in de Touch plaatsen aangezien je Maps toch niet kan gebruiken zonder WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 20:09
Anoniem: 222889 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 12:44:
[...]

Denk eigenlijk niet dat er een 2nd gen Touch aan zit te komen. Kijk maar naar de iPhone 3g, daar hebben ze bijna niets aan veranderd t.o.v. de eerste iPhone. Alleen GPS maar die gaan ze niet in de Touch plaatsen aangezien je Maps toch niet kan gebruiken zonder WiFi.
Kun je Maps niet gebruiken zonder WiFi? En WiFi zit toch in de touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dancing_Animal schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:58:
[...]
Kun je Maps niet gebruiken zonder WiFi? En WiFi zit toch in de touch?
Je kunt maps niet gebruiken als je geen WiFi in de buurt hebt. een iPhone heeft daar geen last van omdat deze via het mobiele netwerk z'n plaats kan bepalen en meteen ook de kaarten binnen kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 20:09
Ok, snap 't.
Hebben jullie nu, na de 2.0 update, ook vaker vastlopers? 1x bij starten MixMeister scratch en 1x bij een andere app. Krijg dan zwart scherm met Apple logo en dan m'n scherm waar ik me code (die heb ik aanstaan) kan intikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Laatst online: 26-05 21:39
Dancing_Animal schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:17:
Ok, snap 't.
Hebben jullie nu, na de 2.0 update, ook vaker vastlopers? 1x bij starten MixMeister scratch en 1x bij een andere app. Krijg dan zwart scherm met Apple logo en dan m'n scherm waar ik me code (die heb ik aanstaan) kan intikken.
Ik heb 2x een vastloper gehad bij het opstarten van de buienradar app. Idd een zwart scherm en een reboot van de Touch. Verder niks geen problemen.

Een ander probleem dat ik had is dat sommige apps die ik op de Touch had gedownload niet wilden syncen met iTunes. Hij blijft dan tijdens synchroniseren gewoon hangen tijden het 'kopiëren naar bibliotheek'. Heb de apps verwijderd en opnieuw gedownload, daarna was syncen geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ik heb helemaal geen problemen gehad qua vastlopers ed.
Enige problemen die ik heb, is dat de meeste applicaties keihard zuigen. :+
Remote, Buienradar, Valuta, Talking Spanish en Morocco zijn de enige applicaties die ik wel handig/leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ik vind dat remote echt cool. Simpel, maar zeer doeltreffend. Coverflow zou nog wel mooi zijn trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

ik gebruik geen itunes (voor m'n muziek dan), dus om nou voor remote over te stappen naar 2.0....

Ik heb nu 1.1.4 JB in combinatie met Touchpad Pro waar ik ook mee heb geholpen aan de vertaling en bugfixes. Hiermee kan je meer dan alleen je iTunes besturen, maar je volledige computer overnemen via Wifi. Ik wacht totdat 2.0 jailbroken is en Touchpad pro 2.0 ready is voordat ik overstap denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JR1966
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-05 17:56
JR1966 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:16:
Ik heb m'n touch ook via de store geupdate naar 2.0 en vervolgens remote gedownload (daar was 't nl. om begonnen). maar dat blijkt niet te werken.

Nu heb ik 3 PC's (1 *Vista, 2 keer XP) in huis en alle PC's herkennen wel netjes de Touch. Ik voer de code netjes in waarna iTunes zegt dat ie klaar is om te worden bediend met de touch.

De remote applicatie op de touch staat even te pruttelen. Daarna stil en een melding dat ie 'de bibliotheek niet heeft gevonden'

Heeft iemand enig idee waarom dat niet werkt ? Doe ik iets fout ?
Ik durf 't bijna niet te vragen... is er misschien iemand die hier nog iets zinnigs over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Heb precies hetzelfde, eerste keer deed ie het meteen, daarna deed ie het 4x niet.
5e keer lukte het weer, maar daarna kon ik weer niet connecten. Ik zou niet weten waar het aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Kan je trouwens geen achtergrond echt als achtergrond gebruiken? Ik zie de achtergrond alleen als ik m'n iPod uit de standby haal.

Sorry al gevonden :o

[ Voor 10% gewijzigd door Alsatian op 14-07-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266953

Oh hoe dan?

*dom*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-05 08:08

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

mmm dat is wel een gave wybwyb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04 07:37
Sinds gisteren heb ik het volgende probleem met m'n iPod Touch (2.0, geupdate via iTunes). Als ik hem helemaal heb opgeladen, en iTunes geeft dit aan. Dan ontkoppel ik hem van de kabel. Echter is hij dan een paar uur later zonder iets gedaan te hebben (hij staat in sluimer modus o.i.d.) bijna helemaal leeg. Zonder dat ie maar iets heeft gedaan... Hebben meer mensen hier last van? Het gebeurde vanmorgen namelijk weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

het kan zijn dat je je wifi ingeschakeld hebt en je mail laat checken om de 15 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:19
JR1966 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:33:
[...]

Ik durf 't bijna niet te vragen... is er misschien iemand die hier nog iets zinnigs over kan zeggen?
Heeft te maken met de firewall in de router
De iPod zit op wlan en de pc via een kabel aan je router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Reef_91 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 17:53:
Ik heb helemaal geen problemen gehad qua vastlopers ed.
Enige problemen die ik heb, is dat de meeste applicaties keihard zuigen. :+
Remote, Buienradar, Valuta, Talking Spanish en Morocco zijn de enige applicaties die ik wel handig/leuk vind.
Geduld, zowel ik als het merendeel van de developers zijn pas net een paar dagen geaccepteerd in het developers programma, je kan heel wat meer verwachten binnen een aantal maanden. Overigens blijf je vaak het probleem houden dat het erg lastig is om apps te maken die ook echt de killer-stempel krijgen, op m'n WM pda had ik ook de keus uit 10000-en apps, maar gebruikte alleen TomTom echt. :)

[ Voor 16% gewijzigd door vgroenewold op 15-07-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:42
RonXP schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:19:
[...]

Heeft te maken met de firewall in de router
De iPod zit op wlan en de pc via een kabel aan je router
Ik geloof niet dat routers verkeer blokkeren tussen WLAN en de 4-poorts switch die erop zit, hier niet in ieder geval.
Firewall in de computer misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Laatst online: 17:03

jelle.

Product Owner
JR1966 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:33:
Ik heb hetzelfde probleem, check ook mijn post hier, misschien helpen die oplossing m.b.t. de Windows Firewall bij jou wel (is momenteel dé oplossing op de Apple support fora).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:19
jelle. schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:37:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, check ook mijn post hier, misschien helpen die oplossing m.b.t. de Windows Firewall bij jou wel (is momenteel dé oplossing op de Apple support fora).
Speedtouch router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
ik heb nog een touch, maar als de 2.0 jailbreak uit is, kan je de betaalde software dan *gratis* krijgen via de alternatieve kanalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Ja, THOMSON SpeedTouch 780.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Kan iemand mij vertellen wat nou precies het nut is van een jailbreak op dit moment?
Enige voordeel wat het denk ik geeft is dat je de betaalde software gratis kan krijgen. En dan is dat nog maar de vraag of dat echt zo is.

Ik zie het iig niet, laat het lekker origineel en koop je stuff die je wilt hebben. Als je dat niet kan betalen, had je ook geen iPod kunnen kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
@ hierboven
Misschien wil je er wel software op hebben die helemaal niet via de app store te krijgen is.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:45
Reef_91 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:01:
Kan iemand mij vertellen wat nou precies het nut is van een jailbreak op dit moment?
Enige voordeel wat het denk ik geeft is dat je de betaalde software gratis kan krijgen. En dan is dat nog maar de vraag of dat echt zo is.

Ik zie het iig niet, laat het lekker origineel en koop je stuff die je wilt hebben. Als je dat niet kan betalen, had je ook geen iPod kunnen kopen. ;)
Zoals hierboven al staat, er is zat software die helemaal niet via de appstore te krijgen is, zoals bijv. AudioScrobbler, hetzij omdat ze niet geport zijn hetzij omdat er van Apple niets op de achtergrond mag draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjab
  • Laatst online: 30-05 12:12
Ik krijg sinds firmware 2.0 de melding "Er is een camera aangesloten, selecteer het programma wat u voor deze actie nodig hebt" wanneer ik mijn ipod touch aansluit. Ik heb windows xp. Heeft iemand dit ook en is dit makkelijk op te lossen?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

bjab schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:56:
Ik krijg sinds firmware 2.0 de melding "Er is een camera aangesloten, selecteer het programma wat u voor deze actie nodig hebt" wanneer ik mijn ipod touch aansluit. Ik heb windows xp. Heeft iemand dit ook en is dit makkelijk op te lossen?.
Dit is omdat de iPod nu een ingebouwde screenshot functie heeft en deze op de photoroll opslaat.
Ik heb dezelfde melding met m'n 1.1.4 zolang ik iTunes niet geïnstalleerd heb. Zodra ik iTunes installeer ben ik van de melding af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

@jailbreakgasten: Ah okay, daar dacht ik even niet aan. Dacht dat er wel genoeg in de Appstore zou zijn. ;)
En heb zelf niet al te goede ervaringen met jailbreaken, dat speelt ook wel een rol.

[ Voor 28% gewijzigd door RnB op 15-07-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
bjab schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:56:
Met vista kan je de standaard instelling van automatisch opstarten wijzigen. Onderaan de melding staat dan standaard instelling van automatisch opstarten wijzigen. Op klikken en bij ipod aangeven dat hij geen actie moet ondernemen.

Ik weet niet of dit met XP ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjab
  • Laatst online: 30-05 12:12
Alsatian schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:06:
[...]

Met vista kan je de standaard instelling van automatisch opstarten wijzigen. Onderaan de melding staat dan standaard instelling van automatisch opstarten wijzigen. Op klikken en bij ipod aangeven dat hij geen actie moet ondernemen.

Ik weet niet of dit met XP ook kan.
Nee, ik zie die melding niet. Ik wacht wel tot mijn iPhone binnenkomt, dan heb ik teminste nog wat aan die melding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Hebben jullie toevallig ook ervaring met auto houders?
Ik wil me ipod een plek in de auto geven, maar zit me af te vragen welke houder ik moet nemen.

Ik vind dit wel een hele mooie, alleen snap ik niet hoe hij werkt :P hoe maak ik dat ding vast aan m'n luchtrooster of iets in die richting. Jullie er toevallig ervaring mee?

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Extera schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:18:
Hebben jullie toevallig ook ervaring met auto houders?
Ik wil me ipod een plek in de auto geven, maar zit me af te vragen welke houder ik moet nemen.

Ik vind dit wel een hele mooie, alleen snap ik niet hoe hij werkt :P hoe maak ik dat ding vast aan m'n luchtrooster of iets in die richting. Jullie er toevallig ervaring mee?
Ik vermoed dat dat cheapo ding, met een dubbelzijdig plakkende sticker wordt geleverd. Mag je de platte kant van het ding met je mooie schone dasboard mee verblijden... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Extera, heb je hier ook al gekeken? http://www.twenga.nl/dir-...iospelers,iPod-autohouder de belkin van 21 euro lijkt mij het handigst met die zuignap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
roronl schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:33:
[...]

Ik vermoed dat dat cheapo ding, met een dubbelzijdig plakkende sticker wordt geleverd. Mag je de platte kant van het ding met je mooie schone dasboard mee verblijden... ;(
Dat "cheapo ding" is van Brodit, een van de bekendste, beste en vooral duurste merken van autohouders voor allerlei apparatuur.

Om hem te gebruiken heb je een Brodit Proclip nodig, die specifiek voor jouw model auto is gemaakt.

Welke Proclip je nodig hebt kan je vinden op http://www.brodit.com .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Longbowh: Ik had het al gevonden inderdaad, ziet er erg goed uit.
Op hun site kan je aanklikken welke auto je hebt, en dan kijken op welke plekken hij in te bouwen is.
Ziet er allemaal wel goed uit.

Ik ga vrijdag naar spanje met de auto, dus daar bestellen gaan we niet meer redden voor vertrek.
Ik ga daarna wel ff uitzoeken welke houder geschikt is voor mijn Ipod incl. Iskin. Ik geloof namelijk dat hij niet in die houder past met mijn Iskin. Ik denk dat het dan eerder een soort universele houder word...

hier een filmpje van de inbouw (met een korrel zout nemen denk ik)

@wiethoofd: Thanks, dat is wel een beetje wat ik zoek, die brodit is mooier, maar deze is voorlopig doeltreffend :9

[ Voor 20% gewijzigd door Extera op 16-07-2008 04:24 ]

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:35

Chiron

Moderator Discord
Ligt het trouwens aan mij of gaat de batterij sinds 2.0 veel harder leeg :? ik heb 'm de afgelopen paar dagen al een paar keer op moeten laden, oke, ook omdat ik er wat meer mee speel nu, maar voor m'n gevoel gaat het echt veel sneller dan met de oude firmware..

**edit

wifi en push services staan uiteraard al uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Chiron op 16-07-2008 11:33 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

http://www.appleiphonesch...du-and-org-to-com-button/
nu nog een landcode etc. (.nl/.be/.de/.info) onder die .com-knop. de .org/.net/.edu zitten nu in 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260495

Chiron schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:32:
Ligt het trouwens aan mij of gaat de batterij sinds 2.0 veel harder leeg :? ik heb 'm de afgelopen paar dagen al een paar keer op moeten laden, oke, ook omdat ik er wat meer mee speel nu, maar voor m'n gevoel gaat het echt veel sneller dan met de oude firmware..

**edit

wifi en push services staan uiteraard al uit.
Dit is ook mijn ervaring... ;( Indien mij iemand kan vertellen hoe ik kan downgraden naar mijn legale 1.1.4 versie hoor ik dit graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Anoniem: 260495 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:03:
[...]

Dit is ook mijn ervaring... ;( Indien mij iemand kan vertellen hoe ik kan downgraden naar mijn legale 1.1.4 versie hoor ik dit graag.
heel makkelijk:

download een restorefile van 1.1.4 (klik)

start iTunes op (ipod niet aankoppelen)
zet je ipod in herstelmodus (homeknop indrukken en ingedrukt houden en vervolgens de aan/uitknop indrukken en houden totdat het restore scherm verschijnt.
dan je ipod aan je computer hangen
Shift+klik op de 'herstel' knop
browse naar de .ispw herstelfile van 1.1.4 en laat itunes z'n gang gaan.

voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172643

:) 2.0 erop

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 172643 op 16-07-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260495

Thx wiethoofd! Zal vanavond eerst eens op mijn Mac of backup zoeken naar een .ispw, heb hem tenslotte legaal gekocht... Als het zo verdergaat gaat 'ie (2.0) er vanaf. Gisterenavond crashte me de Touch in het instellingenmenu, wou daarna niet meer opstarten (tenminste niet binnen 30..120 seconden). Vanmorgen nog eens opgestart, na een tijdje (terwijl gedoucht) deed 'ie het weer. Valt me echt vies tegen..

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 260495 op 16-07-2008 15:05 . Reden: -> (2.0) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:43

dbzfan

Nee.

Heb dit topic al een tijd niet meer gevolgt.. en lees dus nu pas dat er een 2.0 firmware is :P Kan iemand me vertellen hoe ik die erop moet zetten, zonder te betalen...? Het maakt niet zoveel uit als mijn muziek enzo eraf zijn... die zet ik er zo opnieuw op toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192862

dbzfan schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:16:
Heb dit topic al een tijd niet meer gevolgt.. en lees dus nu pas dat er een 2.0 firmware is :P Kan iemand me vertellen hoe ik die erop moet zetten, zonder te betalen...? Het maakt niet zoveel uit als mijn muziek enzo eraf zijn... die zet ik er zo opnieuw op toch?
volgens mij kan je 2.0 firmware er niet meer gratis opzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Anoniem: 192862 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:38:
[...]

volgens mij kan je 2.0 firmware er niet meer gratis opzetten
Gisteravond werkte het nog....bestand ergens vandaan plukken bv nieuwsgroepen en dan erop knallen zoals hierboven ergens vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:58

mjl

Ugh

Zo dan 2.0 downloaden, restore en draaien maar. Overigens was er ook een 1.1.5 update melding voor ik 2.0 er op zette.

http://www.macworld.com/article/134527/2008/07/touch115.html

Een reactie op dezelfde site (kan natuurlijk onwaar zijn...):
it was released because people were figuring out how to get the 2.0 update for free through iTunes. Having the 1.1.5 update it now blocks you from being able to upgrade to 2.0 for free. I highly doubt that it even has bug fixes, just insuring that they, meaning apple, make their money.
Ik zou eerder denken dat er dan ook een iTunes update zou zijn geweest die de upgrade zou voorkomen...

Geen stabiliteits problemen gehad tot nog toe. Soms geeft de installatie van een programma een foutmelding. Door de iPod te ejecten en dan weer opnieuw aan te sluiten gaat het tijdens de eerst volgende synchronisatie wel goed.

Vooralsnog erg tevreden over deze 2.0 versie, het geld meer dan waard!

[Update]: The above statement is flase, upgrading from 1.1.5 to the "free" 2.0 is no problem. See some postst furtheron...

[ Voor 82% gewijzigd door mjl op 18-07-2008 10:19 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Ik snap nu niet wat ik moet doen... Kan iemand het me in stappen uitleggen? Ik heb nu 1.1.5 erop staan.. en iTunes zegt dat dat de nieuwste is... shift+klikken en dan de 2.0 selecteren werkt niet.. dan geeft ie een error...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Wiethoofd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:35:
http://www.appleiphonesch...du-and-org-to-com-button/
nu nog een landcode etc. (.nl/.be/.de/.info) onder die .com-knop. de .org/.net/.edu zitten nu in 2.0
Als ik de .com button langer vast houd dan krijg ik ook .nl in het rijtje. De .net vermelding is er niet.

Maar ik heb een betaalde versie van de update, dus speciaal voor Nederlanders. Jij hebt waarschijnlijk een bestand ergens gratis vandaan gehaald.

[ Voor 15% gewijzigd door Alsatian op 16-07-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

dbzfan schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:33:
Ik snap nu niet wat ik moet doen... Kan iemand het me in stappen uitleggen? Ik heb nu 1.1.5 erop staan.. en iTunes zegt dat dat de nieuwste is... shift+klikken en dan de 2.0 selecteren werkt niet.. dan geeft ie een error...
probeer eerst je touch in herstelmodus te zetten (zie hier een paar posts boven hoe)
en dan met shift klik die 2.0 ipsw er op (laten) zetten.

@ Alsatian, ik zie nu pas voor het eerst op m'n 1.1.4 dat ik ook de .nl kan selecteren (nooit eerder geprobeerd 8)7 )

[ Voor 11% gewijzigd door Wiethoofd op 16-07-2008 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Wiethoofd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:35:
[...]

probeer eerst je touch in herstelmodus te zetten (zie hier een paar posts boven hoe)
en dan met shift klik die 2.0 ipsw er op (laten) zetten.

@ Alsatian, ik zie nu pas voor het eerst op m'n 1.1.4 dat ik ook de .nl kan selecteren (nooit eerder geprobeerd 8)7 )
Krijg precies dezelfde error :( Ook als ik hem dus in herstelmodus heb.

Iemand een link naar een goeie 2.0? Misschien heb ik een verkeerde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien 2.0 een betaalde upgrade is, is het niet echt handig om hier naar links of plekken waar je deze kunt downloaden te vragen. De betaalde upgrade kun je via de iTunes store kopen voor het luttle bedrag van €7,99.

[ Voor 22% gewijzigd door Daedalus op 16-07-2008 19:09 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

Laat maar zitten :) Ik had een te oude versie van iTunes... nu is ie wel bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192862

beetje domme vraag misschien, maar kun je op safari een website als startpagina instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berendhaan
Anoniem: 192862 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:43:
beetje domme vraag misschien, maar kun je op safari een website als startpagina instellen?
Safari heeft niet echt een startpagina omdat hij verder gaat waar jij gebleven was toen je hem afsloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

berendhaan schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:47:
[...]

Safari heeft niet echt een startpagina omdat hij verder gaat waar jij gebleven was toen je hem afsloot.
bij mijn jailbroken touch flipt ie daarmee, ook bladwijzers kan ik niet synchroniseren of toevoegen, ik denk dat ik toch maar 2.0 eens ga proberen. (ja ik weet het, jailbreaken is evil, maar je kan zoveel meer voor zoveel minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ik heb eens geprobeerd om mn bladwijzers te syncen. Et voila, alles weg uit mn touch en alles van safari in mn ipod. Precies wat ik niet wilde. Weet iemand hoe je het nou voor elkaar krijgt dat je ipod bookmarks naar je pc gestuurd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05 05:26

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Als je je iPod bookmarks synct dan gaan de bookmarks die er al staan weg inderdaad. Andersom kan niet afaik. Hij synchroniseert, ook met bookmarks, maar één kant op. De bookmarks kun je, als je dat hebt, terugzetten met een reservekopie. Rechtermuisknop op iTunes -> Reservekopie terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:58

mjl

Ugh

dbzfan schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:25:
Laat maar zitten :) Ik had een te oude versie van iTunes... nu is ie wel bezig :)
Dus een "gratis" upgrade van 1.1.5 naar 2.0 werkt met iTunes 7.7.0.43 ?

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan

dbzfan

Nee.

mjl schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:20:
[...]

Dus een "gratis" upgrade van 1.1.5 naar 2.0 werkt met iTunes 7.7.0.43 ?
Jazeker :)

Maar nu heb ik een ander groot probleem :( Op 1 of andere manier werkt mijn toegangscode niet meer... en kan ik mijn ipod niet meer in :( Is herstellen de enige optie? (dan kan ik dus al mijn muziek, films en programma's er weer opnieuw op gaan zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de geschiedenis van Safari ook écht kan verwijderen? Ik kan bij Instellingen > Safari duizend keer op "Wis geschiedenis" (en "Wis cache") drukken maar dan blijft de hele geschiedenis nog zitten onder het 'back'-pijltje. Bovendien blijven de bezochte sites bij de adresbalk verschijnen en geeft Google suggesties van eerdere zoekopdrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Wis geschiedenis en cache en dan ff rebooten?
Heb daar nooit problemen mee gehad, maar mss dat dit helpt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

dbzfan schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:10:
[...]
Maar nu heb ik een ander groot probleem :( Op 1 of andere manier werkt mijn toegangscode niet meer... en kan ik mijn ipod niet meer in :( Is herstellen de enige optie? (dan kan ik dus al mijn muziek, films en programma's er weer opnieuw op gaan zetten :(
Het is mogelijk, ik zoek even m'n post op hoe het op te lossen is. gevonden

de post met hetzelfde probleem: Anoniem: 166887 in "[iPod touch] Ervaringen & Discussie - De..."
mijn post met de oplossing: Wiethoofd in "[iPod touch] Ervaringen & Discussie - De..."

[ Voor 19% gewijzigd door Wiethoofd op 17-07-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Reef_91 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:08:
Wis geschiedenis en cache en dan ff rebooten?
Heb daar nooit problemen mee gehad, maar mss dat dit helpt. :)
Thanks voor de tip. Rebooten wist inderdaad de 'back-pijltje-geschiedenis', de geschiedenis in de adresbalk (suggesties) kreeg ik echter pas weg na het rebooten nog eens de geschiedenis en cache te wissen. Maar de Google zoeksuggesties (van eerdere zoekopdrachten) krijg ik er met geen mogelijkheid uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berendhaan
Kun je niet gewoon alles legen via het Settings menu?
Dan is echt alles weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
berendhaan schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:42:
Kun je niet gewoon alles legen via het Settings menu?
Dan is echt alles weg.
Settings menu :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berendhaan
ehh... Settings > Safari ?

Instellingen in het nederlands ofzo beetje google kan ook geen kwaad IMO
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.