Beetje lezen kan ook geen kwaad imhoberendhaan schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:51:
[...]
ehh... Settings > Safari ?
Instellingen in het nederlands ofzo beetje google kan ook geen kwaad IMO

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Beetje lezen kan ook geen kwaad imhoberendhaan schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:51:
[...]
ehh... Settings > Safari ?
Instellingen in het nederlands ofzo beetje google kan ook geen kwaad IMO
PSN & XBL: Denkoyugo
terugzetten naar 1.1.4 en kijken of ze er nog zijn, zo nee, ligt het aan 2.0Denko schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:53:
hm, net iets heel geks aan de hand met mijn ipod touch, ge-update naar 2.0 en me scherm heeft opeens 2 subpixels midden in het scherm, een blauwe en een groene. Iemand dit eerder meegemaakt? (begrijp ook best dat dit niet met elkaar te maken hoeft te hebben, maar het is wel een toeval)
-------
Ja heb ik ook al een keer gehad, soort van reboot lijkt wel maar dan duurt het veel langer dan normaal opstarten (met het Apple logo). Ik kreeg 'm toen ik Safari opstartte terwijl ik muziek aan het luisteren was.mjl schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:22:
Gisteren voor het eerst een vastloper gehad, ik wilde een phrasebook proggie starten en belande in een zwart schem met een glimmend apple-tje er op. Na enige tijd (duurde wel erg lang voor mijn gevoel) kreeg ik weer het "slide to unlock" scherm in beeld...
Anoniem: 260495
Anoniem: 222889
Heb niks betaald hoorWiethoofd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:17:
4. Je moet voor een legale 2.0 betalen wat ik, net als voor de Software Update van januari, vertik.
Ik ook niet, maar dat betekend niet dat ik hem verplicht op m'n touch moet zetten.
Anoniem: 233632
Daar is ergens een ander topic voor (zie de startpost!). Xvid4PSP vind ik zelf een fijn proggie hiervoorAnoniem: 233632 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 12:59:
Kan iemand me helpen.
Ik heb 24 afl. van Frasier op me PC en 24 ondertiteling-bestandjes. Hoe krijg ik die nu samen in 1 voor iPod geschikt videobestand?
Alvast bedankt!
-------
Anoniem: 181786
als jou telefoon als accespoint/router kan fungeren en je kan daar op inloggen is het mogelijk. Je zou het kunnen proberen met je telefoon en een laptop. Als je met je laptop via je telefoon op internet komt is het met je touch ook mogelijk. (lijkt mij althans)Anoniem: 181786 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:30:
Even een kort vraagje. Ik hoop dat het nog niet eerder langs is geweest, heb het zo snel niet kunnen vinden iig.
Kan je met de iPod Touch ook met Wifi internetten via een Wifi telefoon (HTC S730 bijvoorbeeld) of is dat net even wat te veel gevraagd?
Anoniem: 181786
Dank voor de tip, ik zal het eens nazoeken in de handleiding...Wiethoofd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:37:
[...]
als jou telefoon als accespoint/router kan fungeren en je kan daar op inloggen is het mogelijk. Je zou het kunnen proberen met je telefoon en een laptop. Als je met je laptop via je telefoon op internet komt is het met je touch ook mogelijk. (lijkt mij althans)
[ Voor 20% gewijzigd door RnB op 20-07-2008 17:36 ]
Ah oke. Ik zat al te kijken in Preferences en in de verkenner van iTunes onder Store.RnB schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:34:
Daar keek ik ook eerst overheen, maar iTunes bedoelt de store in de menubalk.
Als je die aanklikt, staat er ergens machtig deze pc oid.
[afbeelding]
Alsjeblieft.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Zie http://forums.mactalk.com...-itunes-account-free.htmlPretorian_ schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:31:
@scottB: wat moet je doen om dat voor elkaar te krijgen?
Ik heb dat idee ook, ik denk dat dat komt door Mail (en mss andere applicaties die van WiFi gebruik maken), aangezien ie om het kwartier of iig om het iets checkt of je mail hebt.jelle. schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:41:
Vind trouwens die batterijduur bij de apps ook wel jammer. Bij muziek/videos geen last van, maar gisteren was mijn batterij nog voor ongeveer 60-70% vol, halfuurtje Moonlight Mahjong gespeeld en vervolgens drie kwartier Aurora Feint en toen had ie nog maar 10%![]()
WiFi lijkt overigens ook meer te slurpen dan eerst.
FreeReef.nl
Tja, je kunt natuurlijk terug naar 1.1.4 of 1.1.5 ... maar als je de apps wilt gebruiken moet je de crashes nog even voor lief nemen, er wordt gewerkt aan een 2.0.1 update !Decon Frost schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:45:
stukje ervaring...
firmware 1.1.4 Ipod aangezet bij de aanschaf... nooit meer uitgezet. Alteid dus in standby.. nooit problemen gehad.
firmware 2.0 ipod elke 2 dagen opnieuw opstarten... Of je krijgt een crash... (ik ben er zuur van )
[ Voor 12% gewijzigd door mjl op 25-07-2008 12:42 ]
-------
Compjoeters... hu?
de crashes komen ook door buggy software uit de appstore, alle standaard apps werken bij mij ook zonder problemen.olson schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:20:
Ik heb de iPod touch 8gb nu een week
Direct naar 2.0 geupgrade. Geen last van crashes oid...
De GUI is echt de beste ooit. Wat een prachtig apparaat!
Jammer dat de accu met WiFi het niet heel lang trekt. (max 2.5 uur)
-------
Met 1.1.4 haal ik bijna de 4 uur met internetten, en dan zit ik niet eens dicht bij het modem in de buurt.mjl schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:42:
2.5 uur is heel behoorlijk hoor, een laptop doet vaak minder lang met z'n accu bij internet gebruik.
Compjoeters... hu?
Dus dit betekent dat het probleem er nog steeds is? Moet ik nu weer Apple bellen of weten jullie misschien iets tegen dit probleem?''Onze technici hebben een complete diagnostische controle uitgevoerd op uw IPOD TOUCH en hebben de symptomen zoals vermeld bij het aanvragen van de reparatie niet kunnen reproduceren. Wij kunnen als resultaat van het testen bevestigen dat uw product voldoet aan de specificaties van Apple voor aanvaardbare prestatie, bruikbaarheid en functionaliteit.
Als onderdeel van onze evaluatie- en testprocedures, zijn op uw product de nieuwste software- en firmware-updates geïnstalleerd. Nu zult u het product terugkrijgen; u kunt het binnen twee werkdagen verwachten. Bijgesloten treft u dan een brief aan met meer informatie over onze evaluatie en wat nuttige tips voor probleemoplossen.''
Nou dat valt bij mij vies tegen hoor. Heel het OS is buggy, dus niet alleen maar die apps uit de appstore.mjl schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:42:
[...]
de crashes komen ook door buggy software uit de appstore, alle standaard apps werken bij mij ook zonder problemen.
2.5 uur is heel behoorlijk hoor, een laptop doet vaak minder lang met z'n accu bij internet gebruik.
Downgraden naar 1.1.4/1.1.5 blijft een optie natuurlijk, 't internet staat bomvol met mensen die hierover klagen, kom je nu eenmaal niet omheen gok ik, 2.0 is en blijft voorlopig nog buggy, net zoals 1.01 was in 't begin, ik blijf voorlopig gewoon nog even bij een jailbroken 1.1.4 totdat 2.0 lekker werkt.RnB schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:43:
[...]
Nou dat valt bij mij vies tegen hoor. Heel het OS is buggy, dus niet alleen maar die apps uit de appstore.
Windows Vista bedoel je zeker
handmatig in DFU of restore-modus zetten en shift/cmd + herstellen werkt niet?RnB schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 13:30:
Wat een gedoe om te downgraden zeg.![]()
Schijnt dat het niet lukt met iTunes 7.7; dan krijg je allerlei foutmeldingen.
[ Voor 32% gewijzigd door RnB op 02-08-2008 14:40 ]
Anoniem: 171534
Dit is op 2.0 volgens mij, het lukt mij niet op 1.1.4Anoniem: 171534 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 17:58:
Vandaag ontdekt, en volgens mij heb ik het hier (of ergens anders) nog niet zien staan. Dus bij deze. Je kunt vanuit Safari plaatjes opslaan. Gewoon even je vinger een seconde op het plaatje leggen.
Mijn touch is idd 2.0. Dan is het een nieuwe feature.Wiethoofd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:06:
[...]
Dit is op 2.0 volgens mij, het lukt mij niet op 1.1.4
[ Voor 54% gewijzigd door rhepius op 03-08-2008 19:52 ]
http://www.nederland.fm/iphone/druup schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 00:43:
Heeft iemand deze app al getest voor internetradio? Zit er ook aan te denken om een touch te kopen maar hij moet wel internet radio kunnen spelen en de app op deze site dit te regelen voor de Ipod Touch
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Okej maar werken deze sites een beetje? als ik het via mijn laptop flytunes probeer dan gaat dat zo'n 6 minuten goed en dan stopt hij! Kan iemand het voor mij op een touch proberen?Erulezz schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 00:51:
[...]
http://www.nederland.fm/iphone/
Vind je er ook een boel
[ Voor 10% gewijzigd door druup op 04-08-2008 01:28 ]
Anoniem: 147672
Hier ga ik hem vanmiddag erop zetten. Hopen dat de fout die ik heb (wifi aan is geen reactie meer van het touchscreen) opgelost is. Is zeer irritant als je hem vooral gebruikt als browserRnB schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 01:22:
Mensen die er al ervaringen mee hebben? Als ie net zo buggy is als 2.0, hebben we er geen reet aan natuurlijk.
Anoniem: 107960
Als wifi aanstaat en verbinding heeft gemaakt dan reageer het touchscreen niet meer.Anoniem: 107960 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:27:
Wat voor problemen hebben jullie dan met 2.0? (Dat heb ik even gemist.) Ik heb zelf nooit problemen gehad met 2.0 (nog). Ben nu aan het upgraden naar 2.0.1.
&Nou dat valt bij mij vies tegen hoor. Heel het OS is buggy, dus niet alleen maar die apps uit de appstore.
Voorbeeld: Ik sluit mijn iPod aan op mijn laptop, iTunes wordt opgestart en hij begint met synchronisatie. Ik liep even weg, omdat dat altijd wel even duurt. Kom ik terug, zie ik dat mijn iPod is vastgelopen (dat annuleerschuifje animeerde niet meer) en kreeg ik 5 foutmeldingen bij iTunes. Dus ik allemaal op OK gedrukt en maar wachten, reboot mijn iPod opeens en duurt het echt een minuut voordat ie weer is opgestart.
Nog eentje: Iedere keer als ik een track aan het luisteren bent en haal m uit standby, dan springt ie terug naar de homescreen als ik met mijn vinger schuif over de albumart.
En sowieso voelt het maar traag aan alles.
Mensen zijn lui dezer dagen hè. Deze staat nog op de vorige pagina.Ja klopt, ik ga m zo idd even downgraden. 2.0 werkt, maar het haalt heel het gebeuren waar de iPod Touch om draait onderuit. Toen ik m net had, verbaasde ik me echt over de soepelheid van het OS. Daar is met 2.0 helemaal niks meer van te merken. Het lijkt wel op Windows.
Hm apart, daar had ik gelukkig geen last van gehad. Maar laat het me even weten. Ook of het OS minder bugs bevat (zie mijn quotes hierboven) en het allemaal weer net zo soepel is als in het begin.The CarNagE Man schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:34:
[...]
Als wifi aanstaat en verbinding heeft gemaakt dan reageer het touchscreen niet meer.
Zet ik hem uit dan doet hij gewoon alles weer..
[ Voor 36% gewijzigd door RnB op 05-08-2008 11:15 ]
Anoniem: 107960
Die had ik nog gelezen hoorRnB schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:11:
Mensen zijn lui dezer dagen hè. Deze staat nog op de vorige pagina.
Hm apart, daar had ik gelukkig geen last van gehad. Maar laat het me even weten. Ook of het OS minder bugs bevat (zie mijn quotes hierboven) en het allemaal weer net zo soepel is als in het begin.
Anoniem: 218867
Anoniem: 257404
de App Store is er pas bijgekomen met 2.0 dus ik veronderstel dat je 2.0 of 2.0.1 die onlangs is uitgekomen moet hebben.Anoniem: 218867 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:16:
Hallo allen,
Heb gister de IpodTouch 16GB aangeschaft! GE-WEL-DIG!
maar nu heb ik 1 probleempje, ik heb 2 spellen in Itunes gedownload, maar ik weet niet hoe ik hem op mijn Touch krijg, ik laat hem synchroniseren, maar dan staat het er niet op.
ik heb overigens 1.1.5 of heb ik perse 2.0.x nodig?
Ja, je hebt perse 2.0.x nodig. Maar waar heb je je touch gekocht dan? Ik zou hem anders omruilen voor een exemplaar waar 2.0 opstaat. Of je moet de 8euro betalen om te upgraden naar 2.0.Anoniem: 218867 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:16:
Hallo allen,
Heb gister de IpodTouch 16GB aangeschaft! GE-WEL-DIG!
maar nu heb ik 1 probleempje, ik heb 2 spellen in Itunes gedownload, maar ik weet niet hoe ik hem op mijn Touch krijg, ik laat hem synchroniseren, maar dan staat het er niet op.
ik heb overigens 1.1.5 of heb ik perse 2.0.x nodig?
Een iPod touch met 2.0 is voor zover ik weet nog niet te koop.Anoniem: 171534 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:59:
[...]
Ja, je hebt perse 2.0.x nodig. Maar waar heb je je touch gekocht dan? Ik zou hem anders omruilen voor een exemplaar waar 2.0 opstaat. Of je moet de 8euro betalen om te upgraden naar 2.0.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Nee? Ik heb ze ook nergens gezien ofzo, ben er eigenlijk gewoon vanuit gegaan dat op nieuwe touches 2.0 zou staan.Daedalus schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:00:
[...]
Een iPod touch met 2.0 is voor zover ik weet nog niet te koop.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Daedalus,Daedalus schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:17:
Ik neem aan dat er op z'n minst een nieuwe revisie (/C) komt, net als met de Januari-update (van /A naar /B). Maar het is meer waarschijnlijk dat er gewoon een nieuwe generatie iPod touch eraan komt, omdat het de tijd ervoor is (in september/oktober komen er meestal nieuwe iPod's), er in de 2.0 firmware hints naar een nieuw model zijn gevonden en omdat de iPod touch op dit moment bijzonder slecht te verkijgen is.
Heb je een directe link ?Montigny schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 01:13:
iPod Touch software 2.0.1 is van nu (gratis) te downloaden via itunes
-------
[ Voor 22% gewijzigd door World Citizen op 06-08-2008 11:41 ]
FreeReef.nl
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Misschien precies de goede revisie ipod touchYellowCube schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:45:
ben ik uniek als ik zeg dat 2.0 bij mij helemaal prima en vloeiend loopt of doe ik te rustig aan?
Anoniem: 191622
Bij mij werkt die ook gewoon soepel, nergens problemen mee gehad. Heb deze touch sinds begin januari en hij is altijd jailbroken geweest tot en met 1.1.4 en toen een restore naar 2.0 gedaan en nu met 2.0.1 werkt het ook nog steeds perfect.YellowCube schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:45:
ben ik uniek als ik zeg dat 2.0 bij mij helemaal prima en vloeiend loopt of doe ik te rustig aan?
Tja dat je daar voor moet schreeuwen is niet netjes.... maar mijn request is niet zomaar:Decon Frost schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:41:
Ik heb net de nieuwe 2.0.1 geinstalleerd.. dit is goed gegaan
Ik merk nog geen verschil.
(ik had 2.0 via de apple link gratis kunnen downloaden en via de restore functie kunnen installeren. Nu ik naar 2.0.1 geupdate ben via de officieele weg, lijkt het erop dat ik dus niet meer voor 2.0 hoef te gaan betalen.)
[...]
VIA ITUNES
Top! (had 'm nog niet kunnen vinden!) !!
[ Voor 29% gewijzigd door mjl op 07-08-2008 13:25 ]
-------
http://appldnld.apple.com...25c3d46eb6892b24166ccaadbmjl schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:24:
[...]
Tja dat je daar voor moet schreeuwen is niet netjes.... maar mijn request is niet zomaar:
iTunes PC heeft geen inet... dus een kale image is nodig -> directe download ...
[ Voor 11% gewijzigd door GSL op 07-08-2008 19:09 ]
Als ik m'n touch in 't Universal Dock hoort, kun je het volume met de Apple Remote wijzigen, wat eenzelfde geluidsicoon teweegbrengt.GSL schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:08:
Yup ik had dat net ook voor de 1e keer. Speaker icon kan ik verder niet reproduceren. Bij mij gebeurde het ook in Safari, FW 2.0.1
Het is hetzelfde icon als in OSX.
[ Voor 255% gewijzigd door NickvdB op 07-08-2008 22:40 ]
Heb het ook wel eens. Gebeurde ook al voor 2.0.ignatius schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:19:
Ik heb sinds een paar dagen ook de 2.0.1 FW op m'n Touch staan, maar ik heb iets heel raars (of unieks, als je 't positief bekijkt)
Heel af en toe verschijnt er een speaker-icoon in het midden van m'n scherm, met daaronder een wat lijkt op een volumebar. Het gebeurde een paar keer terwijl ik door m'n albums zat te scrollen, en nu net toen ik in Safari zat. Iemand dat ook? Of is het iets van de iPhone wat toevallig op de Touch terecht is gekomen?
Anoniem: 247556
[ Voor 92% gewijzigd door emiel74 op 08-08-2008 10:12 ]
Nee, je zal dan die mix op een cd moeten branden met de .cue en dan de losse nummers rippen als mp3 of de complete set op je touch zetten.Anoniem: 109288 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:51:
Ondersteunt de ipod touch op enige wijze mp3mixes met een .cue erbij?
Die is nog niet uit. 2.0.1 is al wel beschikbaar en staat een paar posts boven de jouwe.Anoniem: 247556 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:44:
waar ergens kan je die update halen van 2.1?
Daarbij ondersteunt de iPod touch (net als de andere iPods) gapless playback. Dus je gaat er niets op achteruitWiethoofd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:58:
[...]
Nee, je zal dan die mix op een cd moeten branden met de .cue en dan de losse nummers rippen als mp3 of de complete set op je touch zetten.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
ignatius schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:19:
--knip--
Heel af en toe verschijnt er een speaker-icoon in het midden van m'n scherm, met daaronder een wat lijkt op een volumebar. Het gebeurde een paar keer terwijl ik door m'n albums zat te scrollen, en nu net toen ik in Safari zat. Iemand dat ook? --knip--
Same here, heb helaas nooit kunnen ontdekken wat ik precies deed om dat te krijgen, ziet er wel netjes uit.Anoniem: 171534 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 00:24:
Heb het ook wel eens. Gebeurde ook al voor 2.0.
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Adviesje voor trein/vlieg/bus/etc-reizen. Kijk even op www.proporta.com. Ik heb de Ted Baker Mobile Charger besteld. Daarmee kun je een gemiddelde GMS 4 keer opladen. iPod aansluiting zit erbij.driedees schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:20:
[...]
[...]
Same here, heb helaas nooit kunnen ontdekken wat ik precies deed om dat te krijgen, ziet er wel netjes uit.
Moet overigens wel zeggen dat ik het gevoel heb dat de accu van de iPod Touch (heb 'm sinds november 07) wel erg hard achteruitgaat. FW 2.0 of niet, wifi aan of uit, lijkt allemaal bar weinig uit te maken. Ik luister 2 uur p/dag muziek, ongeveer 40 min wifi'en en sporadisch een tv-show van 25 minuten. Dan is de accu echt wel ver leeg aan het einde van de dag en als ik eens een videootje kijk is ie echt leeg. Uiteraard ben ik op de hoogte dat het scherm gewoon veel verbruikt, i.c.m. wifi gaat het begrijpelijkerwijs nog harder, maar ik vind (lekker subjectief idd) dat toch veel te weinig. Nu kom ik elke dag minimaal één keer in de buurt van een stopcontact, dus dat is het probleem niet. Maar laatst vloog ik naar Warschau: 40 min in de trein (alleen muziek), uurtje op Schiphol (wifi aan, van alles wat) 2 uur vliegen (afwisselend Super Monkeyball, video, muziekje) en in Warschau krijg ik al de melding dat er nog maar 20% capaciteit over is van de volledig opgeladen iPod. Valt me tegen en is toch voor mij wel een groot minpunt. Voor de rest niks te klagen, blijft een mooi gadget
Bedankt voor de Proporta-link, prijs valt best mee. De helderheid van m'n iPod staat net onder de helft en "Pas automatisch aan" staat uit. Die accuduur is volgens mij een onontkoombaar verschijnsel bij dergelijke gadgets: slank én 3,5 inch touchscreen.ignatius schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:02:
[...]
Adviesje voor trein/vlieg/bus/etc-reizen. Kijk even op www.proporta.com. Ik heb de Ted Baker Mobile Charger besteld. Daarmee kun je een gemiddelde GMS 4 keer opladen. iPod aansluiting zit erbij.
Enne vwb je Touch, ik heb sinds een paar dagen de helderheid een stuk lager staan. Volgens mij scheelt het een hoop, alhoewel mijn Touch-gebruik niet elke dag even zwaar is.
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Ik heb m'n helderheid op een kwart staan, en past ook automatisch aan. Overdag (vooral buiten) wordt het scherm dan feller. 's Avonds weer minder fel, erg handig. Ik denk dat het vooral persoonlijk is, de instelling. Maar ik denk wel dat het uitmaakt voor je accuduur.driedees schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:12:
[...]
Bedankt voor de Proporta-link, prijs valt best mee. De helderheid van m'n iPod staat net onder de helft en "Pas automatisch aan" staat uit. Die accuduur is volgens mij een onontkoombaar verschijnsel bij dergelijke gadgets: slank én 3,5 inch touchscreen.
Bl44t
Natuurlijk, maar ik vermoed dat je alleen kunt opgraden naar 2.0.1 als je 2.0 geinstalleerd (en gekocht) hebtOcGuru schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 14:02:
Ik heb sinds vandaag een touch. Maar is het verstandig om er gelijk 2.01 erop te zetten? Hoe kan het eigelijk dat je voor 2.0 moet betalen en voor 2.01 nietIk neem aan dat in 2.01 ook gewoon de extra aps zitten die je er bij 2.0 bij kreeg?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq