[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 102.347 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:13

jelle.

Product Owner
berendhaan schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:51:
[...]

ehh... Settings > Safari ?

Instellingen in het nederlands ofzo beetje google kan ook geen kwaad IMO
Beetje lezen kan ook geen kwaad imho 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-05 14:35

Denko

|{ing Øf ßlitz

hm, net iets heel geks aan de hand met mijn ipod touch, ge-update naar 2.0 en me scherm heeft opeens 2 subpixels midden in het scherm, een blauwe en een groene. Iemand dit eerder meegemaakt? (begrijp ook best dat dit niet met elkaar te maken hoeft te hebben, maar het is wel een toeval)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:34

RnB

Heb het idee dat mijn iPod met 2.0 iets trager is geworden. Neem bijvoorbeeld Coverflow, dit ging met 1.1.4 en vorige versies instant als ik dat ding draai, nu zit er een kleine lag in, zeg een seconde. Ook als ik een nummer luister en ik wil terug naar het nummer kiezen zeg maar, dan swipe ik met mijn vinger over de albumart en dan is het de ene keer wel instant, de andere (meerdere) keren zit er lag in.
Heel jammer vind ik dit, aangezien ik mijn Touch altijd bewonderde om zijn grafische snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-05 17:14

Wiethoofd

Broadcast TOM

Denko schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:53:
hm, net iets heel geks aan de hand met mijn ipod touch, ge-update naar 2.0 en me scherm heeft opeens 2 subpixels midden in het scherm, een blauwe en een groene. Iemand dit eerder meegemaakt? (begrijp ook best dat dit niet met elkaar te maken hoeft te hebben, maar het is wel een toeval)
terugzetten naar 1.1.4 en kijken of ze er nog zijn, zo nee, ligt het aan 2.0
zo ja, touch heeft 2 dode/sub-pixels en ga garantie claimen als ze echt hinderlijk zijn.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:53

mjl

Ugh

Gisteren voor het eerst een vastloper gehad, ik wilde een phrasebook proggie starten en belande in een zwart schem met een glimmend apple-tje er op. Na enige tijd (duurde wel erg lang voor mijn gevoel) kreeg ik weer het "slide to unlock" scherm in beeld... Wie weet dat de 2.0.1 versie die in ontwikkeling dit soort bugs gaat oplossen.... en als ik dan alsnog de 7 euro moet lappen ben ik daar zeker toe bereid, de 2.0 versie bied echt waar voor dat geld!

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
mjl schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:22:
Gisteren voor het eerst een vastloper gehad, ik wilde een phrasebook proggie starten en belande in een zwart schem met een glimmend apple-tje er op. Na enige tijd (duurde wel erg lang voor mijn gevoel) kreeg ik weer het "slide to unlock" scherm in beeld...
Ja heb ik ook al een keer gehad, soort van reboot lijkt wel maar dan duurt het veel langer dan normaal opstarten (met het Apple logo). Ik kreeg 'm toen ik Safari opstartte terwijl ik muziek aan het luisteren was.

@ Reef_91; met de coverflow heb ik geen problemen hoor? Even soepel als eerst. Enige wat ik merk is dat het draaien (met accelerometer) van coverflow > lijst met nummers van een album en weer terug iets minder soepel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260495

2.0 is in mijn ogen toch bagger, de Touch puur als iPod met het beeldscherm uit houdt het nu nog pakweg 10 uur meer vol... :'(

Wiethoofd, jouw link naar 1.1.4 werkt(e) niet meer, 1 op deze pag. wel. Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik ben ook helemaal niet tevreden met 2.0. Mijn iPod is traag als bagger geworden. Een simpel filmpje van 30mb synchroniseren duurt opeens heel lang. iTunes loopt om de haverklap vast. de iTunes Store doet het slecht/langzaam en tevens loopt iTunes regelt matig vast in de store. De batterij doet het inderdaad slechter. De iPod wordt opeens warm (??). Gewoon tijdens het afspelen van muziek is me onderkant redelijk warm geworden. Dit heb ik bij alle 1.xxx versies nooit gehad :/.

Ik weet niet wat er gebeurd is maar ik vind het jammer dat een trouwe gebruiker(s) hier de dupe van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222889

Kom me ook even melden als trotse eigenaar van een 8gb iPod Touch :D
Wat een prachtding zeg, werkt fantastisch icm MobileMe en mn MacBook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online
Nou me iPod lijkt zich weer normaal te gedragen. Het overzetten gaat weer goed. Ik weet niet waar die vanmiddag last van had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zo te horen (lezen red.) is het voor mij niet rendabel om van 1.1.4 JB naar 2.0 NJB over te stappen.
1. Geen jailbreak
2. Geen eigen en gratis apps (de gratis appstore apps maken mij niet echt warm)
3. Vastlopers waar ik zelfs met m'n jailbreak geen last van heb gehad
* Wiethoofd loopt snel naar buiten, zoekt een boom en klopt af
4. Je moet voor een legale 2.0 betalen wat ik, net als voor de Software Update van januari, vertik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berendhaan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:44
Wiethoofd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:17:
4. Je moet voor een legale 2.0 betalen wat ik, net als voor de Software Update van januari, vertik.
Heb niks betaald hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik ook niet, maar dat betekend niet dat ik hem verplicht op m'n touch moet zetten.
Ik wacht keurig af en heb al een paar mensen geholpen terug naar 1.1.4 te komen omdat 2.0 niet beviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233632

Kan iemand me helpen.
Ik heb 24 afl. van Frasier op me PC en 24 ondertiteling-bestandjes. Hoe krijg ik die nu samen in 1 voor iPod geschikt videobestand?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Anoniem: 233632 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 12:59:
Kan iemand me helpen.
Ik heb 24 afl. van Frasier op me PC en 24 ondertiteling-bestandjes. Hoe krijg ik die nu samen in 1 voor iPod geschikt videobestand?

Alvast bedankt!
Daar is ergens een ander topic voor (zie de startpost!). Xvid4PSP vind ik zelf een fijn proggie hiervoor

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 20:44
Sinds twee dagen heb ik de Remote App op de Touch hier draaien in combinatie met de Airport Express. Het werkt zo goed dat ik bezig ben mijn veelgeluisterde cd's om te zetten naar Apple lossless. Dit komt erg in de buurt van oplossing a la Sonos. Erg lekker om je muziek library vanaf
de bank te kunnen doorspitten zonder cd's te wisselen (en zonder kwaliteitsverlies te luisteren uiteraard, tenminste, ik hoor geen verschil). De Airport hangt optisch aan de voorversterker. Imac + iTunes staat 2 verdiepingen hoger met 500Gb Wd externe USB2.0 harddisk. Aiport werkt prima samen met mijn wireless Fritzbox, als uitbreiding op bestaande wireless netwerk. Erg weinig vertraging, de bediening werkt bijna direct. De belasting op de iMac is minimaal, je kunt er gewoon prima op werken.(intel core duo)

So far, very good!

probleempjes ondervonden?
Heb 1 keer gehad dat de verbinding even wegviel, bij controle bleek de signaalsterkte erg zwak te zijn.. had dus puur met netwerk te maken.
Soms kwam de album coverart niet door. Itunes en Remote app opnieuw booten loste dit op. Verder geen last meer van.

Nog een aantal vraagjes...
Je kunt bij de instellingen (van Remote app) kiezen voor een andere iTunes Library. Nu heb ik twee library's, die ik bij het opstarten van iTunes kan selecteren. Vanuit de Remote App wisselen lukt echter niet. Er wordt verzocht om opnieuw via een code in Itunes te autoriseren, maar dan gebeurt er verder niets. Wat is de functie van deze optie? (more/settings/add library). Volgens mij heb je zowieso in iTunes geen mogelijkheid om on-the-fly van library te wisselen, maar moet je herstarten.

nog een vraag, beetje offtopic, maar toch:
Mijn router is een b/g snelheid, de Mac en Airport ondersteunen n. Zou ik een directe verbinding kunnen maken tussen de iMac en de Airport Express voor het streamen, waarbij ik het bestaande wireless netwerk intact laat en ontzie (en mijn Mac is reeds wired verbonden aan de Fritzbox wireless router)?

Ben benieuwd wat er nog aan functionaliteit bijkomt in latere versies! (Radio? Coverflow? etc). Maar ik klaag niet! super! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Even een kort vraagje. Ik hoop dat het nog niet eerder langs is geweest, heb het zo snel niet kunnen vinden iig.
Kan je met de iPod Touch ook met Wifi internetten via een Wifi telefoon (HTC S730 bijvoorbeeld) of is dat net even wat te veel gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Anoniem: 181786 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:30:
Even een kort vraagje. Ik hoop dat het nog niet eerder langs is geweest, heb het zo snel niet kunnen vinden iig.
Kan je met de iPod Touch ook met Wifi internetten via een Wifi telefoon (HTC S730 bijvoorbeeld) of is dat net even wat te veel gevraagd?
als jou telefoon als accespoint/router kan fungeren en je kan daar op inloggen is het mogelijk. Je zou het kunnen proberen met je telefoon en een laptop. Als je met je laptop via je telefoon op internet komt is het met je touch ook mogelijk. (lijkt mij althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Wiethoofd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:37:
[...]

als jou telefoon als accespoint/router kan fungeren en je kan daar op inloggen is het mogelijk. Je zou het kunnen proberen met je telefoon en een laptop. Als je met je laptop via je telefoon op internet komt is het met je touch ook mogelijk. (lijkt mij althans)
Dank voor de tip, ik zal het eens nazoeken in de handleiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

In de handleiding van je telefoon lijkt me ;) bij de touch wordt er online een "meegeleverd" maar zal je in dit geval niet veel aan hebben.

Terug ontopic: Zijn er ook mensen die last hebben van stofjes onder het touch gedeelte? Ik merkte er vandaag een op toen ik Reno 911! aan het kijken was en m'n scherm zo hield dat de zon niet vervelend deed en de kras in m'n scherm vrijwel niet zichtbaar was. Het is er nog maar 1 en een kleintje, maar als het er meer worden ga ik terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online
Hey. Mijn iPod Touch met F2.0 en een aantal apps, vraagt bij het synchroniseren of tie de apps moet overzetten naar me mac. (zoiets iig). Dan zegt ie ook dat ik de mac toestemming moet geven. Maar waar doe ik dat?
iTunes zegt onder Store en dan machtig de mac..
Maar dat zie ik nergens staan.
Ik gebruik iTunes versie 7.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Daar keek ik ook eerst overheen, maar iTunes bedoelt de store in de menubalk.
Als je die aanklikt, staat er ergens machtig deze pc oid. :)

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2wempe0.jpg

Alsjeblieft.

[ Voor 20% gewijzigd door RnB op 20-07-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online
RnB schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:34:
Daar keek ik ook eerst overheen, maar iTunes bedoelt de store in de menubalk.
Als je die aanklikt, staat er ergens machtig deze pc oid. :)

[afbeelding]

Alsjeblieft.
Ah oke. Ik zat al te kijken in Preferences en in de verkenner van iTunes onder Store. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Herkenbaar. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-05 07:47

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Even een ervaring van mijn kant:

Ik heb een Amerikaans iTunes Store-account gemaakt, en vanuit de app store de Google Mobile app gedownload. Daarna m'n computer gemachtigd (kennelijk doet hij dat niet automatisch bij het aanmaken), en de app op m'n iPod gezet. En het werkt uitstekend! Ik zou dus nu ook Last FM kunnen download en alle andere apps die in deze store niet te halen zijn :) Weinig werk, veel meer opties (namelijk ook het huren en kopen van films en TV Shows bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Vind trouwens die batterijduur bij de apps ook wel jammer. Bij muziek/videos geen last van, maar gisteren was mijn batterij nog voor ongeveer 60-70% vol, halfuurtje Moonlight Mahjong gespeeld en vervolgens drie kwartier Aurora Feint en toen had ie nog maar 10% :|

WiFi lijkt overigens ook meer te slurpen dan eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

@scottB: wat moet je doen om dat voor elkaar te krijgen?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Laatst online: 22:40
Laat me raden: Apple heeft nog steeds geen ondersteuning voor de Radio Remote teruggebracht? En de afstandsbedieningsfunctie ervan werkt niet? Maar ze hebben wel al tig updates gedaan om Jailbreaken af te schermen. -zucht-

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 22-05 07:47

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

jelle. schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:41:
Vind trouwens die batterijduur bij de apps ook wel jammer. Bij muziek/videos geen last van, maar gisteren was mijn batterij nog voor ongeveer 60-70% vol, halfuurtje Moonlight Mahjong gespeeld en vervolgens drie kwartier Aurora Feint en toen had ie nog maar 10% :|

WiFi lijkt overigens ook meer te slurpen dan eerst.
Ik heb dat idee ook, ik denk dat dat komt door Mail (en mss andere applicaties die van WiFi gebruik maken), aangezien ie om het kwartier of iig om het iets checkt of je mail hebt.
Bij eerdere software versies had ik makkelijk WiFi aan kunnen laten staan als ie op standby was, want dan ging de verbinding na een tijdje ook weg. Maar nu blijft ie volgens mij de verbinding houden, waardoor je geen stront heb aan de standby functie, want de volgende dag is ie gewoon leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:24

World Citizen

FreeReef.nl

stukje ervaring...

firmware 1.1.4 Ipod aangezet bij de aanschaf... nooit meer uitgezet. Alteid dus in standby.. nooit problemen gehad.

firmware 2.0 ipod elke 2 dagen opnieuw opstarten... Of je krijgt een crash... (ik ben er zuur van )

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Decon Frost schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:45:
stukje ervaring...

firmware 1.1.4 Ipod aangezet bij de aanschaf... nooit meer uitgezet. Alteid dus in standby.. nooit problemen gehad.

firmware 2.0 ipod elke 2 dagen opnieuw opstarten... Of je krijgt een crash... (ik ben er zuur van )
Tja, je kunt natuurlijk terug naar 1.1.4 of 1.1.5 ... maar als je de apps wilt gebruiken moet je de crashes nog even voor lief nemen, er wordt gewerkt aan een 2.0.1 update !

[ Voor 12% gewijzigd door mjl op 25-07-2008 12:42 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-05 17:41
Ik heb de iPod touch 8gb nu een week
Direct naar 2.0 geupgrade. Geen last van crashes oid...

De GUI is echt de beste ooit. Wat een prachtig apparaat!
Jammer dat de accu met WiFi het niet heel lang trekt. (max 2.5 uur)

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

olson schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:20:
Ik heb de iPod touch 8gb nu een week
Direct naar 2.0 geupgrade. Geen last van crashes oid...

De GUI is echt de beste ooit. Wat een prachtig apparaat!
Jammer dat de accu met WiFi het niet heel lang trekt. (max 2.5 uur)
de crashes komen ook door buggy software uit de appstore, alle standaard apps werken bij mij ook zonder problemen.

2.5 uur is heel behoorlijk hoor, een laptop doet vaak minder lang met z'n accu bij internet gebruik.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

mjl schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:42:
2.5 uur is heel behoorlijk hoor, een laptop doet vaak minder lang met z'n accu bij internet gebruik.
Met 1.1.4 haal ik bijna de 4 uur met internetten, en dan zit ik niet eens dicht bij het modem in de buurt.
Ik heb hem nu al bijna 6 weken aanstaan, met als hij bijna leeg is (progje voor) hem bijladen. Van anderen (met 2.0) heb ik gehoord dat ze dat niet meer halen omdat de wifi in stand-by niet meer uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-05 17:41
Het valt mij wel op dat de wifi verbinding niet heel soepel gaat.
Ik heb al dhcp uit gezet om t wat sneller te laten aanmelden, maar soms verbreekt de verbinding
en dan is het met geen mogelijkheid meer aan te zetten. Het enige wat overblijft is de wifi uit te zetten.
Daarna gaat het meestal wel weer goed.
Verder zou het handig zijn om netwerken voor goed uit te zetten. Er zitten er nogal wat in mijn buurt.
Is daar geen tooltje voor?

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-03-2018
Hallo allemaal, ik heb een vraagje, mijn Ipod Touch heeft al een behoorlijke tijd een probleem. Het scherm doet het op een bepaalde plek niet en dat zorgt voor een hele hoop problemen! Zo kan ik niet bij de eerste selectie van een lijst (Bijv. podcasts, wifi etc.) en doen bepaalde letters van het toetsenbordje het niet. Wel vreemd is dat sommige letters het soms wel doen en soms niet, de letter T bijvoorbeeld terwijl hij gewoon in dezelfde postitie blijft (Niet gedraait). Dit allemaal is erg vervelend en irriterend en daarom heb ik een paar dagen terug Apple gebeld en hem opgestuurd om hem te laten repareren. Nu kreeg ik het mailtje met het volgende:
''Onze technici hebben een complete diagnostische controle uitgevoerd op uw IPOD TOUCH en hebben de symptomen zoals vermeld bij het aanvragen van de reparatie niet kunnen reproduceren. Wij kunnen als resultaat van het testen bevestigen dat uw product voldoet aan de specificaties van Apple voor aanvaardbare prestatie, bruikbaarheid en functionaliteit.

Als onderdeel van onze evaluatie- en testprocedures, zijn op uw product de nieuwste software- en firmware-updates geïnstalleerd. Nu zult u het product terugkrijgen; u kunt het binnen twee werkdagen verwachten. Bijgesloten treft u dan een brief aan met meer informatie over onze evaluatie en wat nuttige tips voor probleemoplossen.''
Dus dit betekent dat het probleem er nog steeds is? Moet ik nu weer Apple bellen of weten jullie misschien iets tegen dit probleem?

Edit: Heb hem net terug gekregen, probleem is er nog steeds :(, Wel gratis de niewe firmware ;)

- Dynd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

mjl schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:42:
[...]

de crashes komen ook door buggy software uit de appstore, alle standaard apps werken bij mij ook zonder problemen.

Nou dat valt bij mij vies tegen hoor. Heel het OS is buggy, dus niet alleen maar die apps uit de appstore.
Voorbeeld: Ik sluit mijn iPod aan op mijn laptop, iTunes wordt opgestart en hij begint met synchronisatie. Ik liep even weg, omdat dat altijd wel even duurt. Kom ik terug, zie ik dat mijn iPod is vastgelopen (dat annuleerschuifje animeerde niet meer) en kreeg ik 5 foutmeldingen bij iTunes. Dus ik allemaal op OK gedrukt en maar wachten, reboot mijn iPod opeens en duurt het echt een minuut voordat ie weer is opgestart.
Nog eentje: Iedere keer als ik een track aan het luisteren bent en haal m uit standby, dan springt ie terug naar de homescreen als ik met mijn vinger schuif over de albumart.
En sowieso voelt het maar traag aan alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:26
RnB schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:43:
[...]
Nou dat valt bij mij vies tegen hoor. Heel het OS is buggy, dus niet alleen maar die apps uit de appstore.
Downgraden naar 1.1.4/1.1.5 blijft een optie natuurlijk, 't internet staat bomvol met mensen die hierover klagen, kom je nu eenmaal niet omheen gok ik, 2.0 is en blijft voorlopig nog buggy, net zoals 1.01 was in 't begin, ik blijf voorlopig gewoon nog even bij een jailbroken 1.1.4 totdat 2.0 lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ja klopt, ik ga m zo idd even downgraden. 2.0 werkt, maar het haalt heel het gebeuren waar de iPod Touch om draait onderuit. Toen ik m net had, verbaasde ik me echt over de soepelheid van het OS. Daar is met 2.0 helemaal niks meer van te merken. Het lijkt wel op Windows. :P

Ja, ik draai gewoon windows xp op mijn laptop. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Windows Vista bedoel je zeker ;)

en wat jij beschrijft weerhoudt mij er van op überhaupt up te graden naar 2.0. Ik heb de firmwarefile wel maar iedereen is er niet echt over te spreken. Pas als 2.1 uitkomt (komt er binnenkort aan) wil ik daarvan eerst ervaringen horen voordat ik m'n jailbreak ongedaan maak op m'n 1.1.4 touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Wat een gedoe om te downgraden zeg. :/
Schijnt dat het niet lukt met iTunes 7.7; dan krijg je allerlei foutmeldingen. Nu 7.5 downloaden en hopen dat het daar wel mee lukt. En als alles gelukt is, dan ga ik idd ook wachten op andermans ervaringen met 2.1, want heb geen zin in weer al die shit.
Vanavond op vakantie, dus ik heb mijn iPod wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

RnB schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 13:30:
Wat een gedoe om te downgraden zeg. :/
Schijnt dat het niet lukt met iTunes 7.7; dan krijg je allerlei foutmeldingen.
handmatig in DFU of restore-modus zetten en shift/cmd + herstellen werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Nope, ik had per se 7.5 nodig. Ik kreeg steeds een 1601 foutmelding, dus ik op google zoeken naar downgrade to 1.1.4 en toen kwam ik erachter. Don't ask me why, maar Apple zal wel een reden hebben daarvoor. :Z

Het is inmiddels ook gewoon gelukt trouwens. ;) Alleen krijg ik mijn januari update er niet op. Na de vakantie kijk ik wel naar een oplossing, beetje zonde om een uur van tevoren nog te gaan herstellen.

[ Voor 32% gewijzigd door RnB op 02-08-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171534

Vandaag ontdekt, en volgens mij heb ik het hier (of ergens anders) nog niet zien staan. Dus bij deze. Je kunt vanuit Safari plaatjes opslaan. Gewoon even je vinger een seconde op het plaatje leggen.

Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/6043/img0002vx6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Anoniem: 171534 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 17:58:
Vandaag ontdekt, en volgens mij heb ik het hier (of ergens anders) nog niet zien staan. Dus bij deze. Je kunt vanuit Safari plaatjes opslaan. Gewoon even je vinger een seconde op het plaatje leggen.
Dit is op 2.0 volgens mij, het lukt mij niet op 1.1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiethoofd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:06:
[...]

Dit is op 2.0 volgens mij, het lukt mij niet op 1.1.4
Mijn touch is idd 2.0. Dan is het een nieuwe feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhepius
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-02-2023
Waar worden de screenshots opgeslagen welke je kunt maken met firmware 2.0?

Dat was dus die melding dat mijn iPod ook als camera was gedetecteerd :)

[ Voor 54% gewijzigd door rhepius op 03-08-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huorpalantir
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-05 21:29
Hebben meer mensen er last van dat de Nederlandse region format nu de weken begint met maandag en bij 1.1.4 nog met zondag. Omdat ik zondag gewend ben heb ik dat liever, maar nu kan dat niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druup
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 19:23
Heeft iemand deze app al getest voor internetradio? Zit er ook aan te denken om een touch te kopen maar hij moet wel internet radio kunnen spelen en de app op deze site dit te regelen voor de Ipod Touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:04
druup schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 00:43:
Heeft iemand deze app al getest voor internetradio? Zit er ook aan te denken om een touch te kopen maar hij moet wel internet radio kunnen spelen en de app op deze site dit te regelen voor de Ipod Touch
http://www.nederland.fm/iphone/

Vind je er ook een boel ;)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druup
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 19:23
Okej maar werken deze sites een beetje? als ik het via mijn laptop flytunes probeer dan gaat dat zo'n 6 minuten goed en dan stopt hij! Kan iemand het voor mij op een touch proberen?

Thanx

p.s. snap er trouwens geen reet van er standaard geen player in zit die dit kan....

[ Voor 10% gewijzigd door druup op 04-08-2008 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 19-05 20:54
Ja, deze sites werken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montigny
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09-2024
iPod Touch software 2.0.1 is van nu (gratis) te downloaden via itunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Mensen die er al ervaringen mee hebben? Als ie net zo buggy is als 2.0, hebben we er geen reet aan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147672

Gisteren is mijn touch uit mijn zakken gevallen, toen ik aan het rijden was met de scooter.... pfft... kut hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
24 mb groter voor bugfixes ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

RnB schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 01:22:
Mensen die er al ervaringen mee hebben? Als ie net zo buggy is als 2.0, hebben we er geen reet aan natuurlijk.
Hier ga ik hem vanmiddag erop zetten. Hopen dat de fout die ik heb (wifi aan is geen reactie meer van het touchscreen) opgelost is. Is zeer irritant als je hem vooral gebruikt als browser ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

Wat voor problemen hebben jullie dan met 2.0? (Dat heb ik even gemist.) Ik heb zelf nooit problemen gehad met 2.0 (nog). Ben nu aan het upgraden naar 2.0.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Anoniem: 107960 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:27:
Wat voor problemen hebben jullie dan met 2.0? (Dat heb ik even gemist.) Ik heb zelf nooit problemen gehad met 2.0 (nog). Ben nu aan het upgraden naar 2.0.1.
Als wifi aanstaat en verbinding heeft gemaakt dan reageer het touchscreen niet meer.
Zet ik hem uit dan doet hij gewoon alles weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Voorbeeld: Ik sluit mijn iPod aan op mijn laptop, iTunes wordt opgestart en hij begint met synchronisatie. Ik liep even weg, omdat dat altijd wel even duurt. Kom ik terug, zie ik dat mijn iPod is vastgelopen (dat annuleerschuifje animeerde niet meer) en kreeg ik 5 foutmeldingen bij iTunes. Dus ik allemaal op OK gedrukt en maar wachten, reboot mijn iPod opeens en duurt het echt een minuut voordat ie weer is opgestart.
Nog eentje: Iedere keer als ik een track aan het luisteren bent en haal m uit standby, dan springt ie terug naar de homescreen als ik met mijn vinger schuif over de albumart.
En sowieso voelt het maar traag aan alles.
&
Ja klopt, ik ga m zo idd even downgraden. 2.0 werkt, maar het haalt heel het gebeuren waar de iPod Touch om draait onderuit. Toen ik m net had, verbaasde ik me echt over de soepelheid van het OS. Daar is met 2.0 helemaal niks meer van te merken. Het lijkt wel op Windows. :P
Mensen zijn lui dezer dagen hè. Deze staat nog op de vorige pagina. ;)
The CarNagE Man schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:34:
[...]

Als wifi aanstaat en verbinding heeft gemaakt dan reageer het touchscreen niet meer.
Zet ik hem uit dan doet hij gewoon alles weer..
Hm apart, daar had ik gelukkig geen last van gehad. Maar laat het me even weten. Ook of het OS minder bugs bevat (zie mijn quotes hierboven) en het allemaal weer net zo soepel is als in het begin. :)

[ Voor 36% gewijzigd door RnB op 05-08-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Ik zal mijn ervaringen met de 2.0.1 update hier wel melden. Ik heb ook last van het lag problemen welke bekend zijn dus laten we hopen dat die update het oplost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

RnB schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:11:

Mensen zijn lui dezer dagen hè. Deze staat nog op de vorige pagina. ;)

Hm apart, daar had ik gelukkig geen last van gehad. Maar laat het me even weten. Ook of het OS minder bugs bevat (zie mijn quotes hierboven) en het allemaal weer net zo soepel is als in het begin. :)
Die had ik nog gelezen hoor ;) Wel apart, ik heb juist helemaal geen problemen met traagheid of crashend apps of wat dan ook gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218867

Hallo allen,
Heb gister de IpodTouch 16GB aangeschaft! GE-WEL-DIG!
maar nu heb ik 1 probleempje, ik heb 2 spellen in Itunes gedownload, maar ik weet niet hoe ik hem op mijn Touch krijg, ik laat hem synchroniseren, maar dan staat het er niet op.
ik heb overigens 1.1.5 of heb ik perse 2.0.x nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257404

Anoniem: 218867 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:16:
Hallo allen,
maar nu heb ik 1 probleempje, ik heb 2 spellen in Itunes gedownload, maar ik weet niet hoe ik hem op mijn Touch krijg, ik laat hem synchroniseren, maar dan staat het er niet op.
de App Store is er pas bijgekomen met 2.0 dus ik veronderstel dat je 2.0 of 2.0.1 die onlangs is uitgekomen moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218867 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:16:
Hallo allen,
Ja, je hebt perse 2.0.x nodig. Maar waar heb je je touch gekocht dan? Ik zou hem anders omruilen voor een exemplaar waar 2.0 opstaat. Of je moet de 8euro betalen om te upgraden naar 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Anoniem: 171534 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:59:
[...]

Ja, je hebt perse 2.0.x nodig. Maar waar heb je je touch gekocht dan? Ik zou hem anders omruilen voor een exemplaar waar 2.0 opstaat. Of je moet de 8euro betalen om te upgraden naar 2.0.
Een iPod touch met 2.0 is voor zover ik weet nog niet te koop.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daedalus schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:00:
[...]
Een iPod touch met 2.0 is voor zover ik weet nog niet te koop.
Nee? Ik heb ze ook nergens gezien ofzo, ben er eigenlijk gewoon vanuit gegaan dat op nieuwe touches 2.0 zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JefSnare
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2020
Ik ben nu de 2.0.1 software aan het installeren, en verwacht dat dan kleine probleempjes zoals traagheid en freezes zijn opgelost. Ik reply zo snel mogelijk na het proberen ervan!

p.s. problemen bij mij waren traagheid, wifi bleef aan staan etc..

Twitter Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik neem aan dat er op z'n minst een nieuwe revisie (/C) komt, net als met de Januari-update (van /A naar /B). Maar het is meer waarschijnlijk dat er gewoon een nieuwe generatie iPod touch eraan komt, omdat het de tijd ervoor is (in september/oktober komen er meestal nieuwe iPod's), er in de 2.0 firmware hints naar een nieuw model zijn gevonden en omdat de iPod touch op dit moment bijzonder slecht te verkijgen is.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JefSnare
Daedalus schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:17:
Ik neem aan dat er op z'n minst een nieuwe revisie (/C) komt, net als met de Januari-update (van /A naar /B). Maar het is meer waarschijnlijk dat er gewoon een nieuwe generatie iPod touch eraan komt, omdat het de tijd ervoor is (in september/oktober komen er meestal nieuwe iPod's), er in de 2.0 firmware hints naar een nieuw model zijn gevonden en omdat de iPod touch op dit moment bijzonder slecht te verkijgen is.
Daedalus,

dat klopt idd, ik verwacht dat Apple aan het begin van oktober met iPod Touch 2Gen komt. Zo niet dan zullen we misschien nog een 2.1 update zien?!?!

Twitter Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JefSnare
zojuist de installatie compleet afgerond! Ben zeer tevreden over de update, er is veel gedaan om de snelheid weer terug te krijgen. oa zorgt dit ervoor dat het multitouch beeldscherm veel sneller en beter tikt dan voorheen. (ik tik dit nu vanaf mijn Touch)

De contact pagina werkt ook sneller, met ruim 600 contacten in de lijst kan ik me voorstellen dat het wat langzaam is. Maar sinds de update is alles een stuk sneller, en krijg dan ook het idee dat alles lichter draait.
De rotatie van landscape naar normaal is ook verbeterd, en de wifi staat (volgens mij) nu wel uit in stand-by.

Ik heb de iPod helemaal volgestapt met apps. Om even te testen hoe dat ging. Dat gaat nu veel beter, iTunes synchroniseert sneller!
Hou wel in de gaten, hoe meer apps hoe lang zamer sommige dingen worden.

Kortom een goede update en gewoon updaten, slechter wordt het niet!

Twitter Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Nou mij problemen met wifi zijn helaas door de update niet opgelost.
Zal dus eventjes langs de apple store hier in haarlem moeten lopen om hem te laten repareren.
Toch wel jammer altijd als je hem intensief gebruikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Montigny schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 01:13:
iPod Touch software 2.0.1 is van nu (gratis) te downloaden via itunes
Heb je een directe link ?

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:24

World Citizen

FreeReef.nl

Ik heb net de nieuwe 2.0.1 geinstalleerd.. dit is goed gegaan

Ik merk nog geen verschil.

(ik had 2.0 via de apple link gratis kunnen downloaden en via de restore functie kunnen installeren. Nu ik naar 2.0.1 geupdate ben via de officieele weg, lijkt het erop dat ik dus niet meer voor 2.0 hoef te gaan betalen.)
mjl schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:22:
[...]

Heb je een directe link ?
8)7 VIA ITUNES 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door World Citizen op 06-08-2008 11:41 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:44

YellowCube

Wait...what?

ben ik uniek als ik zeg dat 2.0 bij mij helemaal prima en vloeiend loopt of doe ik te rustig aan?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

YellowCube schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:45:
ben ik uniek als ik zeg dat 2.0 bij mij helemaal prima en vloeiend loopt of doe ik te rustig aan?
Misschien precies de goede revisie ipod touch ;)
Die van mij was vanaf het begin nadat ik de 2.0 geinstalleerd had al lastig. Toch wel jammer dat Apple het dan zomaar uitbrengt en er in principe ook nog mensen voor laat betalen.
Eigenlijks zou iedereen die problemen heeft hun geld voor de 2.0 moeten terugvragen. Maar ja dat iets totaal anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191622

YellowCube schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:45:
Bij mij werkt die ook gewoon soepel, nergens problemen mee gehad. Heb deze touch sinds begin januari en hij is altijd jailbroken geweest tot en met 1.1.4 en toen een restore naar 2.0 gedaan en nu met 2.0.1 werkt het ook nog steeds perfect.

Je hoort natuurlijk eerder de mensen waar iets mis is met hun touch. Hopelijk worden alle problemen bij de volgende update naar 2.1 voor deze groep mensen opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Decon Frost schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:41:
Ik heb net de nieuwe 2.0.1 geinstalleerd.. dit is goed gegaan

Ik merk nog geen verschil.

(ik had 2.0 via de apple link gratis kunnen downloaden en via de restore functie kunnen installeren. Nu ik naar 2.0.1 geupdate ben via de officieele weg, lijkt het erop dat ik dus niet meer voor 2.0 hoef te gaan betalen.)

[...]

8)7 VIA ITUNES 8)7
Tja dat je daar voor moet schreeuwen is niet netjes.... maar mijn request is niet zomaar:

iTunes PC heeft geen inet... dus een kale image is nodig -> directe download ... :z
Top! (had 'm nog niet kunnen vinden!) !!

[ Voor 29% gewijzigd door mjl op 07-08-2008 13:25 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

mjl schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:24:
[...]

Tja dat je daar voor moet schreeuwen is niet netjes.... maar mijn request is niet zomaar:

iTunes PC heeft geen inet... dus een kale image is nodig -> directe download ... :z
http://appldnld.apple.com...25c3d46eb6892b24166ccaadb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Sinds ik toepassingen geinstalleerd heb op mijn touch gaat hij deze synchroniseren via itunes. Allemaal leuk en aardig maar dit gaat heeeel sloom. Op het moment dat ik aangeef via itunes dat er niet gesynchroniseert dient te worden, gebeurd het nog steeds....alleen dan met nieuwe programma's (denk ik). Hoe los ik dit op, want zo gaat dat synchroniseren wel heel langzaam en het enige wat ik laat synchroniseren zijn de podcasts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Laatst online: 11-03 13:35
Ik heb sinds een paar dagen ook de 2.0.1 FW op m'n Touch staan, maar ik heb iets heel raars (of unieks, als je 't positief bekijkt)
Heel af en toe verschijnt er een speaker-icoon in het midden van m'n scherm, met daaronder een wat lijkt op een volumebar. Het gebeurde een paar keer terwijl ik door m'n albums zat te scrollen, en nu net toen ik in Safari zat. Iemand dat ook? Of is het iets van de iPhone wat toevallig op de Touch terecht is gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

Yup ik had dat net ook voor de 1e keer. Speaker icon kan ik verder niet reproduceren. Bij mij gebeurde het ook in Safari, FW 2.0.1
Het is hetzelfde icon als in OSX.

[ Voor 11% gewijzigd door GSL op 07-08-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

ik heb hetzelfde speaker icoon eens gezien op m'n lockscreen op m'n 1.1.4 jailbroken, dus helemaal speciaal is het niet. Al kan ik het niet reproduceren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
GSL schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:08:
Yup ik had dat net ook voor de 1e keer. Speaker icon kan ik verder niet reproduceren. Bij mij gebeurde het ook in Safari, FW 2.0.1
Het is hetzelfde icon als in OSX.
Als ik m'n touch in 't Universal Dock hoort, kun je het volume met de Apple Remote wijzigen, wat eenzelfde geluidsicoon teweegbrengt. ;)

[ Voor 255% gewijzigd door NickvdB op 07-08-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ignatius schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:19:
Ik heb sinds een paar dagen ook de 2.0.1 FW op m'n Touch staan, maar ik heb iets heel raars (of unieks, als je 't positief bekijkt)
Heel af en toe verschijnt er een speaker-icoon in het midden van m'n scherm, met daaronder een wat lijkt op een volumebar. Het gebeurde een paar keer terwijl ik door m'n albums zat te scrollen, en nu net toen ik in Safari zat. Iemand dat ook? Of is het iets van de iPhone wat toevallig op de Touch terecht is gekomen?
Heb het ook wel eens. Gebeurde ook al voor 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247556

zou er geen mogeljkheid bestaan om de gps funtie op de ipod touch te zetten ?

of is apple dat van plan in de toekomst mits betaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:39
Wat ik vond met Google:
GPS voor de iPhone & iPod touch

[ Voor 92% gewijzigd door emiel74 op 08-08-2008 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247556

waar ergens kan je die update halen van 2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

Ondersteunt de ipod touch op enige wijze mp3mixes met een .cue erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Anoniem: 109288 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:51:
Ondersteunt de ipod touch op enige wijze mp3mixes met een .cue erbij?
Nee, je zal dan die mix op een cd moeten branden met de .cue en dan de losse nummers rippen als mp3 of de complete set op je touch zetten.
Anoniem: 247556 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:44:
waar ergens kan je die update halen van 2.1?
Die is nog niet uit. 2.0.1 is al wel beschikbaar en staat een paar posts boven de jouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07
Wiethoofd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:58:
[...]

Nee, je zal dan die mix op een cd moeten branden met de .cue en dan de losse nummers rippen als mp3 of de complete set op je touch zetten.
Daarbij ondersteunt de iPod touch (net als de andere iPods) gapless playback. Dus je gaat er niets op achteruit :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Laatst online: 23:41
ignatius schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:19:
--knip--
Heel af en toe verschijnt er een speaker-icoon in het midden van m'n scherm, met daaronder een wat lijkt op een volumebar. Het gebeurde een paar keer terwijl ik door m'n albums zat te scrollen, en nu net toen ik in Safari zat. Iemand dat ook? --knip--
Anoniem: 171534 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 00:24:
Heb het ook wel eens. Gebeurde ook al voor 2.0.
Same here, heb helaas nooit kunnen ontdekken wat ik precies deed om dat te krijgen, ziet er wel netjes uit.

Moet overigens wel zeggen dat ik het gevoel heb dat de accu van de iPod Touch (heb 'm sinds november 07) wel erg hard achteruitgaat. FW 2.0 of niet, wifi aan of uit, lijkt allemaal bar weinig uit te maken. Ik luister 2 uur p/dag muziek, ongeveer 40 min wifi'en en sporadisch een tv-show van 25 minuten. Dan is de accu echt wel ver leeg aan het einde van de dag en als ik eens een videootje kijk is ie echt leeg. Uiteraard ben ik op de hoogte dat het scherm gewoon veel verbruikt, i.c.m. wifi gaat het begrijpelijkerwijs nog harder, maar ik vind (lekker subjectief idd) dat toch veel te weinig. Nu kom ik elke dag minimaal één keer in de buurt van een stopcontact, dus dat is het probleem niet. Maar laatst vloog ik naar Warschau: 40 min in de trein (alleen muziek), uurtje op Schiphol (wifi aan, van alles wat) 2 uur vliegen (afwisselend Super Monkeyball, video, muziekje) en in Warschau krijg ik al de melding dat er nog maar 20% capaciteit over is van de volledig opgeladen iPod. Valt me tegen en is toch voor mij wel een groot minpunt. Voor de rest niks te klagen, blijft een mooi gadget :*)

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
driedees schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:20:
[...]

[...]

Same here, heb helaas nooit kunnen ontdekken wat ik precies deed om dat te krijgen, ziet er wel netjes uit.

Moet overigens wel zeggen dat ik het gevoel heb dat de accu van de iPod Touch (heb 'm sinds november 07) wel erg hard achteruitgaat. FW 2.0 of niet, wifi aan of uit, lijkt allemaal bar weinig uit te maken. Ik luister 2 uur p/dag muziek, ongeveer 40 min wifi'en en sporadisch een tv-show van 25 minuten. Dan is de accu echt wel ver leeg aan het einde van de dag en als ik eens een videootje kijk is ie echt leeg. Uiteraard ben ik op de hoogte dat het scherm gewoon veel verbruikt, i.c.m. wifi gaat het begrijpelijkerwijs nog harder, maar ik vind (lekker subjectief idd) dat toch veel te weinig. Nu kom ik elke dag minimaal één keer in de buurt van een stopcontact, dus dat is het probleem niet. Maar laatst vloog ik naar Warschau: 40 min in de trein (alleen muziek), uurtje op Schiphol (wifi aan, van alles wat) 2 uur vliegen (afwisselend Super Monkeyball, video, muziekje) en in Warschau krijg ik al de melding dat er nog maar 20% capaciteit over is van de volledig opgeladen iPod. Valt me tegen en is toch voor mij wel een groot minpunt. Voor de rest niks te klagen, blijft een mooi gadget :*)
Adviesje voor trein/vlieg/bus/etc-reizen. Kijk even op www.proporta.com. Ik heb de Ted Baker Mobile Charger besteld. Daarmee kun je een gemiddelde GMS 4 keer opladen. iPod aansluiting zit erbij.

Enne vwb je Touch, ik heb sinds een paar dagen de helderheid een stuk lager staan. Volgens mij scheelt het een hoop, alhoewel mijn Touch-gebruik niet elke dag even zwaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Laatst online: 23:41
ignatius schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:02:
[...]

Adviesje voor trein/vlieg/bus/etc-reizen. Kijk even op www.proporta.com. Ik heb de Ted Baker Mobile Charger besteld. Daarmee kun je een gemiddelde GMS 4 keer opladen. iPod aansluiting zit erbij.

Enne vwb je Touch, ik heb sinds een paar dagen de helderheid een stuk lager staan. Volgens mij scheelt het een hoop, alhoewel mijn Touch-gebruik niet elke dag even zwaar is.
Bedankt voor de Proporta-link, prijs valt best mee. De helderheid van m'n iPod staat net onder de helft en "Pas automatisch aan" staat uit. Die accuduur is volgens mij een onontkoombaar verschijnsel bij dergelijke gadgets: slank én 3,5 inch touchscreen.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
driedees schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 16:12:
[...]

Bedankt voor de Proporta-link, prijs valt best mee. De helderheid van m'n iPod staat net onder de helft en "Pas automatisch aan" staat uit. Die accuduur is volgens mij een onontkoombaar verschijnsel bij dergelijke gadgets: slank én 3,5 inch touchscreen.
Ik heb m'n helderheid op een kwart staan, en past ook automatisch aan. Overdag (vooral buiten) wordt het scherm dan feller. 's Avonds weer minder fel, erg handig. Ik denk dat het vooral persoonlijk is, de instelling. Maar ik denk wel dat het uitmaakt voor je accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ik vind die instelling ook erg handig, maar ben er niet helemaal tevreden over. Zo werkt het niet altijd: Soms is het scherm even helder in het donker als in het licht, dus erg fel! Dat is gelukkig niet altijd, maar hij zou gewoon altijd op de goede helderheid moeten zijn, dus ´s nachts niet zo bright en ´s middags in de volle zon, erg bright.
Ook had ik liever gezien dat het scherm zich ook andersom instelt, dus van bright naar minder bright. Het enige wat ie nu kan, is van minder bright naar bright.
Maar ach, in dat jaartje dat ik hem heb, ben ik nog even tevreden over het ding; iets wat ik niet vaak ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Laatst online: 20:53

OcGuru

Giulietta Qv

Ik heb sinds vandaag een touch. Maar is het verstandig om er gelijk 2.01 erop te zetten? Hoe kan het eigelijk dat je voor 2.0 moet betalen en voor 2.01 niet 8)7 Ik neem aan dat in 2.01 ook gewoon de extra aps zitten die je er bij 2.0 bij kreeg?

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
OcGuru schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 14:02:
Ik heb sinds vandaag een touch. Maar is het verstandig om er gelijk 2.01 erop te zetten? Hoe kan het eigelijk dat je voor 2.0 moet betalen en voor 2.01 niet 8)7 Ik neem aan dat in 2.01 ook gewoon de extra aps zitten die je er bij 2.0 bij kreeg?
Natuurlijk, maar ik vermoed dat je alleen kunt opgraden naar 2.0.1 als je 2.0 geinstalleerd (en gekocht) hebt :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.