[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 102.486 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:38:
Ik heb een uitdaging,

Ik kan wel gewoon internetten enz, maar mijn youtube doet het niet meer. Hij laad gewoon geen filmpjes, ik zit eindeloos te wachten.

Iemand enig idee?
google maar is op iphone youtube fix, daar kom je wel een end mee ;)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

iemand iets om tv te streamen naar je ipod? Heb gekeken met vlc, maar kan geen manier vinden daarmee

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeIsTwisted schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:07:
mochten mensen nog zitten met converten: http://www.jakubsloup.cz/iLove/
Dit kan converten naar mpeg4 en h264 en ondersteund ook ondertiteling en werkt supersimpel
hoe kan je dat prgramma downloaden?
en Is het gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:31:
[...]

hoe kan je dat prgramma downloaden?
en Is het gratis?
Op GoT verwachten we wel wat eigen inzet ;) . Als je de pagina opent, dan is het meteen de link linksboven (http://www.jakubsloup.cz/iLove/iLove_3.6.torrent). Je zult wel een torrentprogramma zoals bijv. Transmission moeten hebben om het te kunnen downloaden. Op dezelfde pagina staat verder "Is free and open source".

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook handig om video te converten: IpodMe ( http://www.box.net/shared/6gghqjs4kg ) Erg simpel. Ben niet echt een techneut dus weet niet of het ook het beste programma is op dit gebied. Bij mij werkt ie echter als een trein.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:25:
Sinds kort ben ik ook een blije eigenaar van een Touch.
Nu ben ik op zoek naar een draadloze RF afstandsbediening.
Voor andere iPods heb ik die wel gevonden, maar nog niet voor de Touch.
Bestaan die (nog) niet, of moet ik beter zoeken? :P
Ik moest dus beter zoeken. Ik heb een mooie gevonden op ebay. Voor geinteresseerden, het is de Scosche IPNRFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-09 18:29
Ik heb even een vraagje, is het in de iTunes store van de touch zelf mogelijk om ook podcasts te downloaden of je er op te abboneren?

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
Ik heb hem toch maar gekocht en ben erg te spreken over de goede kwaliteit. Op het scherm heb ik tot nu toe geen dode of luie pixels weten te herkennen, dus dit is wel mooi:D Ik heb hem bij digital streets gekocht, helaas wel zonder Januarie applicaties, maarja die koop ik wel appart;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Ik heb hem bij de release gekocht, en ben er nog steeds heel erg tevreden over. Enige nadeel is dat ik de 8 GB toch een beetje krap begint te worden nu, maar da's m'n eigen schuld – dat krijg je als je er hele DVDs op zet :D

Na de touch gebruikt te hebben zal ik mezelf ook nooit meer kunnen overhalen een 'gewone' telefoon te kopen wanneer de telefoon die ik nu heb het begeeft. Dat gaat een iPhone worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ik hier lekker op m'n balkon. Vroeg ik mij af of ik radio 1 kon luisteren (voetbal). Ik zag dat op de site van radio 1 zelf, je kan kiezen uit quicktime en windows media player. Uiteraard quicktime kiezen, maar ik kreeg 'm dus niet werkende op m'n ipod touch. Ik dacht dat de ipod wel quicktime ondersteund, maar dit is dus niet waar? is er nog een andere manier om internetradio op m'n ipod te krijgen (niet jailbreaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:29:
Zit ik hier lekker op m'n balkon. Vroeg ik mij af of ik radio 1 kon luisteren (voetbal). Ik zag dat op de site van radio 1 zelf, je kan kiezen uit quicktime en windows media player. Uiteraard quicktime kiezen, maar ik kreeg 'm dus niet werkende op m'n ipod touch. Ik dacht dat de ipod wel quicktime ondersteund, maar dit is dus niet waar? is er nog een andere manier om internetradio op m'n ipod te krijgen (niet jailbreaken).
Afbeeldingslocatie: http://justfuckinggoogleit.com/bart.gif
Tweede hit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theatman
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
Is inderdaad niet mogelijk zonder jailbreak, echter...

mét jailbreak wel! Installeer het programma MNPLight, en je kunt naar harteluist .pls-bestanden (die je kent van Winamp/Shoutcast) op je iPod Touch / iPhone zetten en zo mp3 streams luisteren van alle nederlandse radiostations. Meer info over dit programma op http://iphone.lefessant.net/

Overigens kan het nog veel meer, zit een file-editor in, en het syncen van je Kalender met je Google Calendar is een fluitje van een cent!

Als er interesse is, kan ik mijn .pls bestand (met daarin veel NL-stations) wel mee attachen met een post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Het zou nog mooier zijn als er een app was die .asx bestanden zou kunnen afspelen. Ik heb nog geen programma gevonden die dat kan in ieder geval. iRadio bestaat ook, maar daar kan je volgens mij alleen bepaalde stations mee ontvangen via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

theatman schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:00:
Is inderdaad niet mogelijk zonder jailbreak, echter...

mét jailbreak wel! Installeer het programma MNPLight, en je kunt naar harteluist .pls-bestanden (die je kent van Winamp/Shoutcast) op je iPod Touch / iPhone zetten en zo mp3 streams luisteren van alle nederlandse radiostations. Meer info over dit programma op http://iphone.lefessant.net/

Overigens kan het nog veel meer, zit een file-editor in, en het syncen van je Kalender met je Google Calendar is een fluitje van een cent!

Als er interesse is, kan ik mijn .pls bestand (met daarin veel NL-stations) wel mee attachen met een post.
Hardstikke bedankt! Ik heb meteen voor mijn 3 favoriete radiostations .pls files gemaakt, en ze weren alle drie! (Radio 538, Caz, Slam FM).

Ik had iRadio geprobeerd, maar die heeft mijn iPod gecrashed (ECHT gecrashed, dat alle data verloren was en ik hem moest formateren) dus die probeer ik niet totdat de beta over is en de release er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
Heeft ook iemand een manier om op je Ipod naar uitzendinggemist te kijken? met of zonder jailbraik? dit lijkt mij namelijk erg makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamer1009 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:03:
Heeft ook iemand een manier om op je Ipod naar uitzendinggemist te kijken? met of zonder jailbraik? dit lijkt mij namelijk erg makkelijk
Nee is nog niets op gevonden, zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

wordt al wel in quicktime aangeboden...maar werkt niet

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 19:48

Laguna

Connaisseur

Aangezien Apple geen simpel hoesje bij de Touch levert zoals bij de 5G iPod en deze nergens zijn te krijgen behalve in amerika maar dan betaal je 25 dollar verzendkosten voor een hoesje van 9 dollar, dus zelf maar lapje suede gekocht met dit als resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.sindustries.nl/IMG_0713.jpg

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Laguna schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:42:
Aangezien Apple geen simpel hoesje bij de Touch levert zoals bij de 5G iPod en deze nergens zijn te krijgen behalve in amerika maar dan betaal je 25 dollar verzendkosten voor een hoesje van 9 dollar, dus zelf maar lapje suede gekocht met dit als resultaat:

[afbeelding]
Creabea @ work! :p Ziet er leuk uit! Zijn ook diverse tuts/filmpjes over te vinden hoe zelf een touch-hoesje te maken. Ben het volkomen met je eens dat er weinig simpele en mooie hoesjes zijn te krijgen. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 12:11

El Martino

Zo niet, dan toch.

Helaas, mijn 16GB Touch heeft na nog geen half jaar een flink probleem. Sinds maandag werkt mijn home-knop niet meer. Verder werkt alles normaal, maar na het kiezen van bijv. "Muziek" op het home-scherm kan ik dus niet meer terug naar een andere applicatie zonder opnieuw te booten.

Complete reset en daarna nog een herstel via iTunes heeft niet geholpen, het lijkt dus echt een hardware probleem te zijn. :(

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:21
Ik heb helaas net als el Martino alleen een minder leuke ervaring om te delen; sinds eergisteren heb ik een iPod Touchless; de iPod lijkt normaal te functioneren (restore werkt gewoon) maar reageert op geen enkele aanraking van het scherm; de iPod zet 't scherm gewoon weer uit omdat ik de slider niet kan verplaatsen op 't unlock scherm.
Meteen maar een RMA bij Apple aangevraagd, nu maar afwachten wat ze er mee doen en vooral hoe lang 't gaat duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
Als je geluk hebt kan je je ipod bij een erkend Mac adres afgeven. dat versnelt alles al een beetje. als je nog wat meer geluk hebt is dat ook gelijk een reparatie afdeling, en kijken ze daar vrijwel meteen (lees 1 dag) wat het probleem is, en word hij OF vervangen (refurbished) of gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Kan ik mijn Belkin siliconen hoesje gewoon met water wassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Sqorpius schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:59:
Als je geluk hebt kan je je ipod bij een erkend Mac adres afgeven. dat versnelt alles al een beetje. als je nog wat meer geluk hebt is dat ook gelijk een reparatie afdeling, en kijken ze daar vrijwel meteen (lees 1 dag) wat het probleem is, en word hij OF vervangen (refurbished) of gerepareerd.
Heb ik inderdaad vanmiddag gedaan. Er werd meteen een vervangend exemplaar voor me besteld. Voor het weekend ging waarschijnlijk niet meer lukken, maar begin volgende week ben ik weer voorzien als het goed is! Wellicht kom ik op deze manier ook nog 'gratis' aan de januari applicaties :Y)

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Laguna schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:42:

[afbeelding]
Ik heb er in totaal al 4 gemaakt,

Gewoon wat oude broeken en t-shirts uit de kast gepakt. Voeren met fleece en je hebt een perfect hoesje.

bv met bruin RIP stof... of 60's flower power, of Bacardi rood/zwart...
Ik ben een website aan het maken waar ik al die dingen op zet (ook voor bv laptop) Ik zal hier ook een foto'tje plaatsen.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeIsTwisted schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:35:
iemand iets om tv te streamen naar je ipod? Heb gekeken met vlc, maar kan geen manier vinden daarmee
moet je even opzoek naar orb.
werkt supper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, nadat mijn scherm al een keer totaal ongevoelig is geworden en ik een nieuw Touch heb gekregen, is gisteren het aan/uit knopje aan de bovenkant ermee opgehouden. Ik kan hem dus niet meer uitzetten of opnieuw opstarten. Kan ik weer terug naar de Dixons.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Wat is de beste manier om een webpagina op te slaan om het ook offline te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier dan ook even een berichtje vanaf mijn gisteren aangekomen Touch. Ben er erg tevreden over, heb alleen last van het hier al besproken probleem van ruis, maar dit iriteert me op dit moment nog niet heel erg. Morgen wel maar eventjes een hoesje fixen, op de achterkant zitten zelfs na nog geen 36 uur ultravoorzichtig gebruik al krasjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Is er eigenlijk al wat bekend over navigatie voor de Touch ?

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
Sqorpius schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:59:
Valt mee gok ik, ik kon nu 1 dag later m'n iPod meteen met UPS meegeven; eerst naar 'n Apple store toe zou meer tijd kosten ivm 't niet hebben van vervoer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremes
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-08 16:38
Ik heb sinds kort ook een probleem met mijn Touch, en het is niet bepaald een gangbaar probleem. De koptelefoon-ingang heeft speling, waardoor de 3.5mm jack af en toe geen contact maakt. Bij nadere controle bleek dat als ik het ding heen en weer wiebelde er drie verschillende standen waren:
- volledig geluid :*)
- gedempt geluid :?
- geen geluid ;(
Eerst dacht ik dat het aan mijn Creative EP-630's lag. Het linkeroortje hiervan was ook stuk, maar bij andere koptelefoons kwam het probleem ook voor dus het ligt aan de iPod vrees ik... Iemand al eens zoiets meegemaakt? Ik ga hem waarschijnlijk retourneren, maar het probleem is dat mijn hele agenda erin staat en ik geen idee heb hoe ik die gegevens op mijn pc krijg (PC XP SP3) Even wachten tot na de examens dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Supremes schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:46:
Ik ga hem waarschijnlijk retourneren, maar het probleem is dat mijn hele agenda erin staat en ik geen idee heb hoe ik die gegevens op mijn pc krijg (PC XP SP3) Even wachten tot na de examens dus....
Zodra je je iPod aan je computer legt en iTunes op start maakt iTunes automatisch een backup.
als je dan dus op herstellen klikt zet hij de nieuwste firmware terug, en na het herstellen wordt er een 'nieuwe' iPod gevonden waar je dan je backup op terug kan zetten met alle instellingen, notities, email, en agendagegevens.

Zelf ook gebruikt na m'n jailbreak, werkt perfect

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vaag probleempje iedere keer als ik m'n Touch aan mn pc hang; hij verandert iedere keer de datum en tijd, lijkt wel random. De ene keer is het opeens 5 mei drie uur 's nachts, dan weer 28 april twee uur 's middags.. :S Komt iemand dit bekend voor en weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:56:
Ik heb een vaag probleempje iedere keer als ik m'n Touch aan mn pc hang; hij verandert iedere keer de datum en tijd, lijkt wel random. De ene keer is het opeens 5 mei drie uur 's nachts, dan weer 28 april twee uur 's middags.. :S Komt iemand dit bekend voor en weet iemand hier een oplossing voor?
al de nieuwste firmware er op gezet? jailbroken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:40:
[...]

al de nieuwste firmware er op gezet? jailbroken?
Firmware is versie 1.1.4, en hij is niet jailbroken.. Vindt het nogal een vreemd probleem, zal morgen als ik tijd heb eens kijken of ik erachter kan komen waar het aan ligt en of er een eventuele oplossing voor het probleem beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:11:
[...]
Firmware is versie 1.1.4, en hij is niet jailbroken.. Vindt het nogal een vreemd probleem, zal morgen als ik tijd heb eens kijken of ik erachter kan komen waar het aan ligt en of er een eventuele oplossing voor het probleem beschikbaar is.
Wat je zou kunnen proberen is em te herstellen, gewoon de firmware er opnieuw op zetten (je bent wel al je data kwijt maar je instellingen kan je mbv iTunes weer terugzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:58:
[...]

moet je even opzoek naar orb.
werkt supper
ik heb orb wel geprobeerd voor opgenomen tv-afleveringen en dat ging niet. Gaat tv wel dan? Werkt bij jou?

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:56:
Is een bekende bug en heb ik zelf al last van sinds 1.1.1, er staan meerdere topics over op de Apple Fora, enige workaround die er tot nu toe is, is 't afsluiten van iTunes voordat je je iPod weer connect, restores e.d. hielpen hier in ieder geval niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Laatst online: 09-09 19:35
Supremes schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:46:
Ik heb sinds kort ook een probleem met mijn Touch, en het is niet bepaald een gangbaar probleem. De koptelefoon-ingang heeft speling, waardoor de 3.5mm jack af en toe geen contact maakt. Bij nadere controle bleek dat als ik het ding heen en weer wiebelde er drie verschillende standen waren:
- volledig geluid :*)
- gedempt geluid :?
- geen geluid ;(
Eerst dacht ik dat het aan mijn Creative EP-630's lag. Het linkeroortje hiervan was ook stuk, maar bij andere koptelefoons kwam het probleem ook voor dus het ligt aan de iPod vrees ik... Iemand al eens zoiets meegemaakt? Ik ga hem waarschijnlijk retourneren, maar het probleem is dat mijn hele agenda erin staat en ik geen idee heb hoe ik die gegevens op mijn pc krijg (PC XP SP3) Even wachten tot na de examens dus....
Op het tabblad info van je iPod staat een optie om te synchroniseren met de agenda van outlook. Ik weet niet of hij ook andere programma's aankan, maar als het mogelijk is zit het daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

El Martino schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:02:
Heb ik inderdaad vanmiddag gedaan. Er werd meteen een vervangend exemplaar voor me besteld. Voor het weekend ging waarschijnlijk niet meer lukken, maar begin volgende week ben ik weer voorzien als het goed is! Wellicht kom ik op deze manier ook nog 'gratis' aan de januari applicaties :Y)
Met die garantieafhandeling van Apple zit het wel goed. Gistermiddag een nieuwe iPod kunnen ophalen, gloednieuw en dus met de januari applicaties. iTunes heeft de backup van mijn vorige iPod teruggezet dus alle instellingen zijn ook in één keer helemaal goed. * El Martino weer helemaal tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

El Martino schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:19:
[...]

Met die garantieafhandeling van Apple zit het wel goed. Gistermiddag een nieuwe iPod kunnen ophalen, gloednieuw en dus met de januari applicaties. iTunes heeft de backup van mijn vorige iPod teruggezet dus alle instellingen zijn ook in één keer helemaal goed. * El Martino weer helemaal tevreden!
Apple heeft er weer een tevreden klant bij. :+

Wat ik eventjes wil weten is of je je Touch ook bij een erkend Mac adres gekocht hebt, of heb je hem ergens anders hier in Nederland vandaan? Ik was wel benieuwd of het namelijk scheelt met de garantie in dit soort gevallen. Touch is en blijft een Touch natuurlijk, maar ik weet niet of ze bij Mac-winkels moeilijk gaan doen als hij daar niet gekocht is. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
Er is tegenwoordig zoveel keuze aan Fm transmitters. Is er hier iemand die een bepaalde FM transmitter veel in Nederland gebruikt voor z'n ipod?

Eentje met geen ruis en een goed signaal en batterijgebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik heb er afgelopen week eentje van DealExtreme besteld voor $12 dollar, veel positieve reacties daar te vinden, was ook speciaal voor iPod (werkt ook met iPod touch & iPhone) want hij gaat in de onderkant. Ik laat wel horen of het was is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Muthas schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:25:
Ik heb er afgelopen week eentje van DealExtreme besteld voor $12 dollar, veel positieve reacties daar te vinden, was ook speciaal voor iPod (werkt ook met iPod touch & iPhone) want hij gaat in de onderkant. Ik laat wel horen of het was is :)
Ik begrijp dat je geen acculader daarbij hebt die in je auto gaat of wel? Ik heb ik een aantal reviews gelezen dat er in NL weinig vrije frequenties zijn en dat daarom die Fm transmitters erg sterk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 08:08
Carnagy schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:19:
Er is tegenwoordig zoveel keuze aan Fm transmitters. Is er hier iemand die een bepaalde FM transmitter veel in Nederland gebruikt voor z'n ipod?

Eentje met geen ruis en een goed signaal en batterijgebruik?
ik heb inmiddels zowel een kensington RDS digital FM transmitter, als een Conrad FM modulator geprobeerd en allebei zijn knudde! De FM Transmitter is een drama want er is bijna geen frequentie op de FM vrij dus altijd gestoor in de vorm van ruis en getik van andere kanalen erdoor heen en op een kort ritje van Amsterdam naar Rotterdam moet je 3 keer van frequentie wisselen. De Conrad FM Modulator (achter op je radio inbouwen) is ruisvrij maar alles klinkt vervormt en flodderig, niet om aan te horen...

Helaas!

[ Voor 7% gewijzigd door pipo1000 op 18-05-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

je moet ook een uiterste frequentie kiezen, dus 107.5 of 87.0 (kan de mijne iig) want daarop zitten geen radiostations voor zover ik weet en krijg je alleen ruis en/of een ander kanaal als iemand met zijn fm transmitter op dezelfde frequentie zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

sorry, verkeerde topic.

[ Voor 92% gewijzigd door Beta op 18-05-2008 17:02 ]

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
weet je toevallig ook of er zoiets ook voor windows is? Ik zie al dat het gewoon op de zelfde site ook voor windows bestaat;) ik ga het meteen testen

[ Voor 47% gewijzigd door Gamer1009 op 18-05-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Wiethoofd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:22:
je moet ook een uiterste frequentie kiezen, dus 107.5 of 87.0 (kan de mijne iig) want daarop zitten geen radiostations voor zover ik weet en krijg je alleen ruis en/of een ander kanaal als iemand met zijn fm transmitter op dezelfde frequentie zit ;)
welke heb jij? En hoe bevalt deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Carnagy schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:34:
[...]
welke heb jij? En hoe bevalt deze?
een conraddingetje (zal zo even specs terugvinden) en hij bevalt goed, al is hij af en toe ruisig als je hem te ver van de antenne hebt liggen (maar dat lijkt me logisch)

{edit}
en de specs @ conradsite teruggevonden: linkje

[ Voor 58% gewijzigd door Wiethoofd op 18-05-2008 16:00 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Op de website van Apple staat dat de Touch ook .gif ondersteund, maar bij mij werken bewegen ze niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Wiethoofd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:57:
[...]

een conraddingetje (zal zo even specs terugvinden) en hij bevalt goed, al is hij af en toe ruisig als je hem te ver van de antenne hebt liggen (maar dat lijkt me logisch)

{edit}
en de specs @ conradsite teruggevonden: linkje
je linkt doet het hiet niet. Ik krijg een error. Wat is de naam? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Carnagy schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:56:
[...]
je linkt doet het hiet niet. Ik krijg een error. Wat is de naam? :)
op conrad zoeken op 'fm transmitter' levert als 11e resultaat DNT MusicFly Mini-FM-transmitter, zwart op, deze heb ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

ExPlanE schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:29:
[...]

Apple heeft er weer een tevreden klant bij. :+

Wat ik eventjes wil weten is of je je Touch ook bij een erkend Mac adres gekocht hebt, of heb je hem ergens anders hier in Nederland vandaan? Ik was wel benieuwd of het namelijk scheelt met de garantie in dit soort gevallen. Touch is en blijft een Touch natuurlijk, maar ik weet niet of ze bij Mac-winkels moeilijk gaan doen als hij daar niet gekocht is. :9
Nope, hij komt van Wehkamp, ik had hem daar met de kortingsvierdaagse gekocht. Van de week heb ik via de Apple site een authorised serviceprovider in de buurt opgezocht en 'm daar heen gebracht. Zonder bon overigens. Dus ze doen alles behalve moeilijk ;) Overigens was de Mac-winkel hier in de stad wel premium reseller, maar geen authorised serviceprovider volgens apple.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:47
Ik heb sinds afgelopen dinsdag een iPod Touch 16gb, een vriend van me heeft hem meegenomen uit Amerika voor de omgerekende prijs van €286,06.

Hij bevalt tot nu toe uitstekend. Gebruiksgemak en gadget-gehalte liggen erg hoog. Leuk om m'n vrienden op school een beetje jaloers te maken natuurlijk :P.

Ik heb inderdaad ook 'last' van een zachte ruis oftewel 'hiss' als er geen muziek speelt. Dit heb ik zelfs met de standaard meegeleverde Apple-oordopjes. Echter als de muziek speelt heb ik er totaal geen last meer van. Ik ga er dan denk ik ook niet achteraan om dit te laten fixen.

Ik heb mijn iPod gejailbreak'd. Er zijn een aantal leuke applicatie via de installer te vinden alleen had ik graag wat leukere games gezien. Ik moet me er maar bij neerleggen dat het geen Nintendo DS is :9. Ik kan niet wachten op de SDK, die demonstratie van Spore zag er fantastisch uit en voor zulke games zou ik best willen betalen.

Een paar dingen waar ik tegen aan loop:
Als ik mijn iPod aansluit op mijn computer is er (standaard) geen mogelijkheid om de bestanden erin te bekijken. Dat vind ik jammer omdat ik mijn oude iPod ook wel eens als usb stick gebruikte voor bijvoorbeeld powerpoint presentaties of word bestanden. Ik heb in dit topic over een programma WinSCP gelezen. Deze moet verbinding maken met de iPod. Ik las echter op de site dat deze dat doet door middel van WiFi? Dat zou niet erg handig zijn omdat ik dan op school de bestanden niet kan openen.
Zijn er geen andere programma's die dit doen? (Zodat de iPod bij 'Deze Computer' staat?)

Ook viel het me op dat de signaal-sterkte van het draadloze netwerk vaak erg laag is. Ik kan eigenlijk alleen in de woonkamer op ons netwerk, zelfs op de beneden WC valt ie al weg. Heel soms krijg ik boven in de slaapkamer twee streepjes, het volgende moment valt alles weer weg.
Hebben meer mensen hier last van of ligt het aan mijn te oude router?

Bedankt iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Ik zou zeggen dat het door je router komt. Ik heb zowel bij mij thuis als bij vrienden/familie overal prima ontvangst, ook op zolder terwijl de router op de begane grond staat. Aan je iPod zou het normaal gesproken niet moeten liggen (tenzij je een maandagochtend model hebt ... ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:47
El Martino schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:52:
Ik zou zeggen dat het door je router komt. Ik heb zowel bij mij thuis als bij vrienden/familie overal prima ontvangst, ook op zolder terwijl de router op de begane grond staat. Aan je iPod zou het normaal gesproken niet moeten liggen (tenzij je een maandagochtend model hebt ... ;))
Erm, ik keek net even naar m'n router en kwam erachter dat de antenne eraf lag. Die weer even erop gedraaid en heb nu in het hele huis drie streepjes ontvangst. Dom dom 8)7.
Maar bedankt hè :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Hehe, in ieder geval een goedkope oplossing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Laatst online: 10-09 14:55
Ik heb mijn ipod touch vanmiddag herstelt omdat hij opeens geen muziek films niks meer kon vinden.
Na het herstellen zijn echter mijn applicaties die ik heb gekocht (van die update a 17,99) niet meer terug gekomen. Volgens mij moet itunes deze gewoon weer installeren aan de hand van het serienummer. Ik zit ook gewoon ingelogt op hetzelfde itunes account. Iemand die weet hoe ik dit fix?of toch maar even langs een applestore.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

ik zou langs een applestore gaan, maar eerst nog eens controleren in de itunes store of je opnieuw moet activeren. Trouwens, naar welle firmware heb je je touch herstelt? Dit moet 1.1.3 of hoger zij om die software update te kunnen gebruiken en/of installeren. Ook op je touch via wifi naar de itunes store gaan kan je probren en loop anders dezelfde handelingen na als dat je moest doen om de software update in eerste instantie op je touch te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Laatst online: 09-09 19:35
3dmaster schreef op maandag 19 mei 2008 @ 02:04:
Ik heb mijn ipod touch vanmiddag herstelt omdat hij opeens geen muziek films niks meer kon vinden.
Na het herstellen zijn echter mijn applicaties die ik heb gekocht (van die update a 17,99) niet meer terug gekomen. Volgens mij moet itunes deze gewoon weer installeren aan de hand van het serienummer. Ik zit ook gewoon ingelogt op hetzelfde itunes account. Iemand die weet hoe ik dit fix?of toch maar even langs een applestore.
Ik heb dit ook gehad, heb toen een mail gestuurd naar de customer support en had een dag later een mail dat ik hem via zoeken naar aankopen in iTunes weer op kon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeIsTwisted schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:32:
[...]

ik heb orb wel geprobeerd voor opgenomen tv-afleveringen en dat ging niet. Gaat tv wel dan? Werkt bij jou?
ik gebruik orb om film's en muziek te kijken/luisteren bij mij thuis en ik heb daar geen probleemen mee alles loopt soepel.
ik weet aleen wel dat ik aleen als ik thuis ben goed kan verbinden.hier op me stage kan ik vergeeten om filmps te kijken muziek wil wel maar is ook niet om over naar huis te schrijfen. maar zolang ik thuis zit werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Laatst online: 10-09 14:55
sackie schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:03:
[...]

Ik heb dit ook gehad, heb toen een mail gestuurd naar de customer support en had een dag later een mail dat ik hem via zoeken naar aankopen in iTunes weer op kon halen.
Waar kun je mailen dan. Als ik support doe en beetje doorklik kom ik alleen maar ene allemaal faq's terecht. (die dus niet werken.)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Ondersteund de iPod Touch ook EAP TTLS pap?

Ik ben van plan om een iPod Touch te kopen en dat hierboven is wel handig als ik op mijn school op het wifi netwerk wil. Mijn school maakt gebruik van eduroam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik ben van plan om binnenkort een Ipod Touch te kopen.. en ik hoorde dat het handig was als je Januari Applicaties erop had staan.. en dat die extra geld kostten.

Ook hoorde ik dat die bij de meeste nieuwe Ipods, deze er wel opziet. Kun je dit zien aan de prijs van de Ipod? Ik zie de prijzen namelijk erg variëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Killerbees schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:30:
Ik ben van plan om binnenkort een Ipod Touch te kopen.. en ik hoorde dat het handig was als je Januari Applicaties erop had staan.. en dat die extra geld kostten.

Ook hoorde ik dat die bij de meeste nieuwe Ipods, deze er wel opzit. Kun je dit zien aan de prijs van de Ipod? Ik zie de prijzen namelijk erg variëren.
Als in de zelfde winkel V1 en V2 verkocht worden is de prijs van de V2 (die met software update van januari) meestal 18 euro duurder, precies de prijs van die update.

Mocht je toch van plan zijn je touch binnenkort te gaan jailbreaken dan kan je die 18 euro uitsparen en ze er illegaal op zetten, maar dan verlies je wel je garantie!

De V1 heeft als 'Part No."achterop het doosje staan: MA627ZD/A waar de V2 /B aan het eind heeft staan.

Bij de V&D ben ik helemaal wat absurds tegen gekomen: de V2 met update was 40 euro duurder dan de V1 omdat ze 'van de V1 af wouden' (ookal was de V1 in prijs nog steeds duurder dan bij de mediamarkt waar ze de V2 niet hadden)

ik heb nu de V1 jailbroken met alle extra apps van januari er op en ook spellen etc, maar daarvoor moet je hier zijn: [iPhone & iPod touch] Handige & onmisbare applicaties en [iPhone & iPod touch] Jailbreaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
Wiethoofd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:15:
[...]
Mocht je toch van plan zijn je touch binnenkort te gaan jailbreaken dan kan je die 18 euro uitsparen en ze er illegaal op zetten, maar dan verlies je wel je garantie!
Na een restore is er niets meer aan de iPod te zien, dus in principe kun je naar hartelust jailbreaken, als je iPod 'kapot' gaat kun je 9 vd 10 keer toch nog wel 'n restore doen, het risico is dus niet heel groot verder.

[ Voor 8% gewijzigd door Leftblank op 19-05-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Een restore wist niet alle sporen van een jailbreak uit heb ik al gemerkt, dus dat is niet helemaal waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
wat blijft er staan dan?? als je het toch al gemerkt heb kun je het ook delen ;) Of bedoel je dat je met progrmma's de data weer terug kunt halen?? als je dat bedoel gewoon weer helemaal vol zetten met muziek tot de laatste kb, is alles overschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlideR NL schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:39:
Ondersteund de iPod Touch ook EAP TTLS pap?

Ik ben van plan om een iPod Touch te kopen en dat hierboven is wel handig als ik op mijn school op het wifi netwerk wil. Mijn school maakt gebruik van eduroam.
Standaard niet, met Firmware 2.0 (nog niet uit) volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik las dat je verplicht itunes moest gebruiken? Kan je dan niet gratis muziek erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:51:
[...]

Standaard niet, met Firmware 2.0 (nog niet uit) volgens mij wel.
Oke bedankt voor je antwoord.
Dan kan ik niet op het wireless van de HvA, jammer maar maakt niet uit. Ga hem toch wel kopen :P
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:58:
Hallo, ik las dat je verplicht itunes moest gebruiken? Kan je dan niet gratis muziek erop zetten?
Itunes is gratis... Of snap ik je vraag niet?
En je hebt Itunes nodig idd.

[ Voor 31% gewijzigd door SlideR NL op 20-05-2008 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
iTunes is niet gelijk aan iTunes Music Store. Met iTunes kan je natuurlijk ook je eigen audio bestanden beheren, spelen en uploaden naar je iPod/iPhone.

Overigens zijn er alternatieven voor iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Cubix schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:02:
Overigens zijn er alternatieven voor iTunes.
Maar kan je daarmee ook bestanden naar je iPod/iPhone sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Wifi? Of via iets anders? Bluetooth? Of via een kabeltje? Ik ben hier een noob in, en ik krijg als ik slaag 200 euro, en ik heb nog wat geld, dus besloot ik de 8 gb ipod touch te kopen, maar ik wou eerst wat informatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:11:
Via Wifi? Of via iets anders? Bluetooth? Of via een kabeltje? Ik ben hier een noob in, en ik krijg als ik slaag 200 euro, en ik heb nog wat geld, dus besloot ik de 8 gb ipod touch te kopen, maar ik wou eerst wat informatie :P
Je kan je ipod gewoon aan je pc koppelen met een meegeleverd usb kabeltje. Je stopt hem gewoon in de USB poort van je pc en via iTunes kun je muziek op je ipod zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je bent wel verplicht itunes nodig :P.
Maar je kan dus alleen via itunes naar de ipod slepen? Wel onhandig xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan had ik gelijk maar nog een vraag. Ik zag een aantal applicaties zoals iBeer. Kan je die (als je jailbreakt) op de iPod touch doen? En hoe moet je jailbreaken, eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
LeVortex schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 09:04:
wat blijft er staan dan?? als je het toch al gemerkt heb kun je het ook delen ;) Of bedoel je dat je met progrmma's de data weer terug kunt halen?? als je dat bedoel gewoon weer helemaal vol zetten met muziek tot de laatste kb, is alles overschreven
Ik had m'n iPod gejailbreakt, maar ik kwam er laatst per toeval achter dat er in ieder geval nog één map van een app die ik had geïnstalleerd is blijven staan. Ik denk dus dat dat niet de enige is en dat je zelfs na een herstel nog sporen terugvindt van een jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:13:
En dan had ik gelijk maar nog een vraag. Ik zag een aantal applicaties zoals iBeer. Kan je die (als je jailbreakt) op de iPod touch doen? En hoe moet je jailbreaken, eigenlijk?
Alles over jailbreaken is hier te vinden:
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken

En er zijn volgens mij ook andere programma's om muziek op je iPod te zetten naast iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:11:
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:21:
Dus je bent wel verplicht itunes nodig :P.
Maar je kan dus alleen via itunes naar de ipod slepen? Wel onhandig xD.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:13:
Depentionica, dit is niet de bedoeling van GoT. Het is geen helpdesk waar je alle vragen die in je opkomen kunt neergooien. Dit zijn allemaal stuk voor stuk simpele vragen die je met minimale inspanning zelf kunt beantwoorden. Je kunt kijken op de site van Apple, je kunt op GoT de startposts van o.a. [iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 5 & [iTunes 7] Ervaringen & Discussie - Deel 2 doorlezen of gewoon de zoekfunctie gebruiken.

Let er dus in het vervolg op dat je eerst zelf probeert het antwoord te vinden en even aangeeft wat je hebt gedaan/waar je hebt gezocht, alvorens je hier je vraag stelt. Om GoT voor iedereen leuk te houden, is het sowieso handig om Het algemeen beleid & Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) door te lezen :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik zal er aan denken, en ik zal tijd vrij maken het door te lezen ^^.

Mijn echte naam is trouwens Rob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Nu online
kun je ook je adres geven, dan weet ik waar ik de 200 euro vandaan kan halen |:(
ScottB schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:19:
[...]

Ik had m'n iPod gejailbreakt, maar ik kwam er laatst per toeval achter dat er in ieder geval nog één map van een app die ik had geïnstalleerd is blijven staan. Ik denk dus dat dat niet de enige is en dat je zelfs na een herstel nog sporen terugvindt van een jailbreak.
ok, dit wist ik eigenlijk niet... als je een mac hebt kun je je ipod toch formateren?? en dan firmware opnieuw erop zetten, dan is die zeker helemaal schoon (heb overigens geen mac hoor, maar andere mensen wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Ik weet niet of je hem kunt formatteren onder Mac, ik ben ook een Windows-gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Nu online
Bij iTunes kun je meerdere artwork toevoegen, maar daar kun je niet door scrollen ofwel?? ik weet in iedergeval dan niet hoe. Is het gewoon niet mogelijk of doe ik wat verkeerd?

ook met filmpjes, ik heb filmpjes en soms wil ik alleen dat geluid ervan horen, maar zet je je beeld op zwart, dan stopt dus hele filmpje... en om beeld aan te laten staan dan is je iTouch met 5 minuten leeg. Zonde als ik de volgende dag wakker wordt dat die dan leeg is en dat ik dan niks meer aan me iPod heb voor de heenweg naar school.

Ik weet dat ik makkelijk de audio eruit kan halen, met bijvoorbeeld audio extractor, maar dan heb ik dus het filmpje en de audia allebij, beetje overbodig en maakt zoeken lastiger (luister nogal veel muziek van 1 artiest ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Als je het filmpje instelt als muziekvideo krijg je volgens mij dat wat jij wilt. Dat was tenminste zo op de 5G, dus ik denk dat dat bij de touch niet anders is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
wat dacht je van de sluimer op je iPod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Nu online
oh ok bedankt :D, ga ik gelijk proberen :D, had ze alleen net allemaal als tv programma gezet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

als je ze als muziekvideo zet vind je touch ze gewoon als losse nummers in je muziekbieb, maar ook als clip onder video's! Het werkt bij mij iig wel, keurig gesorteerd op films, muziekclips en tv-series

wel een gedoe overal alles goed neerzetten en dan overzetten, ook met album artwork, net goed gedaan op m'n touch, vastloper en moest ik em herstellen :(

en omdat ik winamp gebruik als muziekspeel prog dus al m'n artwork opnieuw in moeten voeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Nu online
Gamer1009 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:22:
wat dacht je van de sluimer op je iPod?
dan stopt het geluid dus grapjas

@hierboven, dat is mooi balen, artwork toevoegen was een ware hel vond ik, duurt verschrikkelijk lang, maar als je het met iTunes doet dan is het gelukkig maar 1 keer en ben je klaar

Scottb: jah precies wat ik wilde bedankt :D

[ Voor 38% gewijzigd door LeVortex op 22-05-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
ja, maar als je maar een uur je video aan zet en dan in slaap valt, dan is je touch de volgende dag toch nog niet leeg? het scheelt in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Nu online
ik slaap onregelmatig.. soms blijf ik halve nacht wakker, soms niet, maar met videos gaat het zowiezo ontzettend hard met je batterij... met alleen muziek moet ik hem zowiezo al 1 keer per 2 dagen opladen

maar scheelt idd wel een hoop

maar meer album art is dus niet mogelijk?? ik heb al bij (live albums) de plaatjes wat afgewisselt door bij sommige liedjes een ander plaatje te doen, maar je kan dus niet zelf erdoor scrollen of dat die zelf random een plaatje pakt?

[ Voor 40% gewijzigd door LeVortex op 22-05-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

video is idd 'funest' voor je batterij, hij haalt dan 6-8 uur, ik laad m'n touch dagelijks op, omdat ik op internet zit te klooien, muziek luister, spelletjes speel (jailbroken), of een filmpje/seizoensaflevering kijk.

Album art bij itunes werkt voor geen meter, toevoegen is omslachtig,en hij voegt niet zelf iets toe als je wel een album hebt maar het onbekend is in de database. Ook neemt hij niet altijd de 'Folder.jpg' van m'n map mee die ik zelf heb toegevoegd, dus moet die handmatig weer toegevoegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Nu online
ik gebruik hem eigenlijk alleen voor muziek, maar soms vind ik het wel leuk om clip te kijken denk ik (nog niet gedaan eigenlijk, maar zometeen in de vakantie ofzo.. gewoon even muziekclip bijken)

Ik voeg het allemaal handmatig toe, dus gewoon een groep liedjes (album) selecteren.. en dan toevoegen. art opzoeken met de hulp van google, werkt perfect, want van zo'n account op iTunes moet ik niks hebben. Die folder.jpg neemt die volgens mij zowiezo niet mee, die laat die lekker staan en gebruikt die al helemaal niet.

ps, waarom maakt die zo'n folder.jpg soms wel aan en soms niet? vind ik nogal raar en het ziet er mooi uit als ze erwel zijn in de verkenner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

ik voeg altijd zelf de folder.jpg toe

en als je de clip als muziekvideo op je touch zet/veranderd dan staan hij en bij je video's als video maar ook in je muziek als nummer met als álbumart'een frame van de clip

[ Voor 24% gewijzigd door Wiethoofd op 22-05-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Nu online
ow ok, moet ik dan ook maar gaan doen, jah had het gezien, echt onwijs gaaf dit. nadeel aan iTunes is dat je niet een groep kunt selecteren en dan het weizigen van video naar muziekvideo, moet allemaal apart, voor de rest werkt het allemaal wel aardig (op coverflow na, dat zuigt in iTunes zelf, zelfs op de iTouch schokt het minder hard)

windows maat ze zelf ook wel eens aan, maar het rare is dat dit dus neit altijd gebeurd

[ Voor 11% gewijzigd door LeVortex op 22-05-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Mmm ik vind het allemaal perfect werken. Wat ook scheelt is om gewoon een iTunes Store account aan te maken en dan gewoon het album artwork op te halen via de verbinding. Maar toen ik nog een Windows systeem had vond ik het wel allemaal wat minder en was na een tijd overgestapt naar andere programma's. Nu ik een Mac heb vind ik iTunes weer helemaal geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Nu online
dat hoor ik echt zo vaak dat iTunes beter werkt op mac, moeten ze even veranderen dat op windows ook iets sneller werkt, heb echt enorm lag en log gevoel op windows met iTunes,

maar jij bent mac gebruiker, kun je iTouch dan formateren op mac en je firmware terugplaatsen daarna? was ik benieuwd na, om alle sporen van jailbreak te wissen
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.