10 mei gaan we om ongeveer 13 uur (verder met) een MHZS CD33 modden: passieve mod, PiO caps en voltage mod zoals in de andere draad beschreven (link zie startpost onder cd-spelers). En we gaan even proberen het verschil/resultaat hoorbaar te maken met een aantal spelers.
1 is (nog) ongemod (van Digitalman)
1 heeft alleen de passieve mod en caps (van Bronco.b)
1 heeft alle mods zoals beschreven (mijne).
Verder alles wat meegenomen wordt als we tijd hebben. Ik weet niet echt heel veel van elektronica maar ik heb al wel wat dingen onder handen genomen. En waarschijnlijk komt Koifarm ook nog, die weet wel heel veel.
Ik heb n aantal versterkers staan (Yarland FV34A gemodde caps, vv Hytron en ev KT77, Relyon KT88 gemodde caps en vv-buizen) op mijn Reference3A MMC (mss nog de 4 Ohm Baccarats) en verder wat er evt meegenomen wordt.
Ik maak ook eten omdat we waarschijnlijk niet in een paar uurtjes klaar zijn en sommige mensen toch een aardig stukje moeten rijden. Vandaar dat ik ook even wil weten wie er komt.
Voor zover in nu weet komen dus Bronco.b, Digitalman, Hemaworst, ... uit Limburg (naam ff kwijt) en mss Koifarm (weet het vrijdag).
[
Voor 20% gewijzigd door
Verwijderd op 03-05-2008 13:28
]