Hi-fi uit China vs. de bekende commerciele Hi-fi. deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 97.107 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235262

*O* *O* *O* 1000 *O* *O* *O*

Sorry ik kon de verleiding niet weerstaan. Net zoals met chinesche buizen audio.

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 235262 op 26-05-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37732

mijn versterker is na 2 maanden binnen hoor....blijkbaar vonden ze het nodig om met mijn doos te gooien want door het gewicht van de trafo is de kast verbogen en staan de trafo's ook nog is scheef. Kan ik hiervoor nog terecht bij de verscheper of heb ik gewoon dikke pech.

Ik zal van de week even foto's maken.

jammer allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13443

Topicstarter
Dat is nou dus weer precies wat ik bedoel he Benjamin? Als je vind dat je het beter kunt, dan moet je het ook DOEN. Niet lullen maar poetsen.
Je kunt wel tig k posts hebben maar je hebt hier voorlopig vooral voor stennis gezorgd door veel uit te lokken en niet echt zo heel veel bij te dragen.
Je mag van mij best de TS maken, maar maak het dan ook goed, en ga niet mijn tekst weggooien. Ik heb er namelijk erg veel tijd in zitten. 90% van de startpost heb ik hard en lang op zitten werken.

Daarom vind ik het ook bijzonder vervelend als jij hem weer vlug voor mijn neus probeert weg te kapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219813

@tolner..da's echt k*t voor je! Ik hoop voor je dat het probleem op te lossen is.

@jeep...Zen en de kunst van het motoronderhoud!!!

'In Zen en de kunst van het motoronderhoud verhaalt Robert M. Pirsig over de motorfietstocht die de hoofdfiguur en zijn elf jaar oude zoon Chris een zomermaand lang van Minnesota naar Californië maken. Het is het spannende en wanhopige relaas van een vader en een zoon die gegrepen worden door een steeds ingrijpender krankzinnigheid. Via verhandelingen over het motorfietsonderhoud en de vraag 'Wat is leven?' mondt dit boek uit in de vorming van een filosofisch systeem waarin wetenschap, religie en humanisme tot elkaar worden gebracht'.

Dus waar hebben we het over? :+ snappie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb net een MHZS CD33 gekocht voor een heel mooi prijsje :).

Hebben jullie specs van die mod van je?

@]eep: ga je gang met je nieuwe TS. Ik wacht wel af.
Ik vind het erg jammer dat een aantal mensen mij onterecht op een bijzonder grove wijze denkt te mogen bejegenen omdat ik 'anders' denk over bepaalde zaken. Best eng...
Oh ja, voor en na die mod gaat de killfaktormesser en de scope aan die cd-speler ;).

[ Voor 43% gewijzigd door Boudewijn op 26-05-2008 21:06 ]

i3 + moederbord + gehuegen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223060

heren, wie kan mij uitleggen wat het technisch/hoorbare verschil is tussen Triode en Ultralinear ? ik heb tot nog toe de MA kt 88 alleen in de Triode stand beluisterd en dit klinkt tot nog toe uitstekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:45

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

ok, luister, ik ben in een "foul mood" dus het komt er wat bot uit:

Modbreak:Als mensen denken dat ze hier een topic "bezitten", dan denken ze verkeerd.

En, als het volgende deel van het topic weer zo'n rare wending krijgt ben ik de eerste die het op slot kwakt.

Verder kan de TS best strakker; het is nu een grote lap tekst onder elkaar.

[ Voor 17% gewijzigd door teacher op 26-05-2008 22:07 ]

Wise enough to play the fool

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.