Best wel weinig volgens mij aangezien ik jou leeftijd ben en ook dat bedrag bijna verdien per uur en dat parttime in een magazijn van een grote meubelgigant. Zeker aangezien je C# programmeur bent ik weet niet hoe goed je bent maar dit kan beter gok ik.Anoniem: 264405 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:18:
Leeftijd: 24
Opleiding: MBO ICT Beheerder / Applicatie ontwikkeling / Laatste jaars student HBO Informatica
Werkervaring: Sinds mijn 17de verschillende stages bij ICT bedrijven en daarnaast altijd verschillende junior beheerder/ontwikkelaar bij-baantjes gehad
Werkgever: Klein ICT Bedrijf van een man of 5 (Onderdeel van grotere holding) die zich vooral richt op de ontwkkeling van websites/webapplicates/software voor de zuster-bedrijven
Huidige functie: Junior c#/MSSQL programmeur
Laptop: Nee (kan thuis wel via VPN werken)
Vakantiegeld: Zit bij uurloon in berekend
Vakantiedagen: Zit bij uurloon in berekend
13/14e maand of winstuitkering: Nee.
GSM: nee
Auto: Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Reiskosten worden vergoed (Elke dag zo'n 40km heen / 40km terug met OV of Auto)
Werkweek: 40 uur per week werken (Kan er deze zomervakantie fulltime werken)
Mijn half jaar stage bij dit bedrijf zit er nu op, en ze willen me graag houden met een oproep contract zodat ik naast mijn opleiding daar nog kan gaan werken voor 1 dag in de week + vakanties.
Nu wordt er mij een bruto uurloon geboden van 9,21 euro.
Omdat ik een oproep contract krijg, kan ik geen vakantiedagen opnemen, dus zit dit al bij 't uurloon in berekend (8%)
Nu lijkt mij dit wel erg weinig, of niet?
Wat zouden jullie mij geven
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i