Mijn huidige situatie
Leeftijd: 28 /edit: damn, ben natuurlijk al 29
Opleiding(en): Havo, MBO Technische Informatica, HBO Informatica (HIO)
Certificaten: MCSA-Messaging&Security + MCSE-Security
Werkervaring: 3 jaar (waarvan 1.5 jaar stages en 1.5 jaar "echt", allemaal binnen het huidige bedrijf)
Werkgever: Detacheerder
Huidige functie: 2e lijns support-engineer / Systeem- en netwerkbeheerder
Laptop: Ja
Vakantiegeld: Ja, 8,66666666%
Vakantiedagen: 27,5
13/14e maand of winstuitkering: Jaarlijkse winstuitkering die niet teveel voorstelt, was dit jaar 376 euro (bruto)
GSM: Ja (100 minuten prive)
Leaseauto: Ja, Peugeot 207, 60 euro (bruto) bijbetalen vanwege overschrijding leasebudget (onbeperkt prive)
Werkweek: 40 uur, in de praktijk meestal meer (afhankelijk van gebeurtenissen/projecten soms 45 uur, maar soms ook 50..), gecompenseerd dmv tijd-voor-tijd (die ik vervolgens kan verkopen tegen mijn uurtarief (hoeft niet, mag ook opnemen uiteraard, mits mogelijk))
Pensioenregeling: Ja, maar doe ik niet aan mee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Internet betaald (netto, max 30,-), onbeperkte opleidingen, NS Business Card (alleen zakelijk te gebruiken) en nog een paar dingetjes...
Land: Nederland
Basisloon (Bruto): 2105 euro (Exclusief vakantiegeld (wordt jaarlijks betaald in mei), bijdrage auto (bruto: 60,-) reeds afgetrokken)
Bonusregeling: Variabel adhv je inzetbaarheid. Norm is 165,- in mijn geval, bij normale inzetbaarheid wordt dat ongeveer 150% daarvan = ongeveer 250 euro. Bij overuren kan dit stijgen tot maximaal 200%, bij ziekte of het niet hebben van een klus kan het ook 0% worden. In de praktijk zit ik (doordat ik overuren kan, mag en soms moet draaien op mijn klus) meestal op 190% = dus rond de 300 euro. Dit is echter geen zekerheid, zoals uit bovenstaande blijkt, hoewel ik al meer dan een jaar op 1 klus zit en dus al zo'n 18 maanden minstens 150% scoor, en meestal meer (op twee maanden na dat ik een aantal dagen ziek was, toen was het 0%)...
Bruto Salaris: Variabel door de bonus, maar grofgezegd meestal rond de 2105 + 250 =
2355,-
Zou graag willen weten of dit markconform is? Ik heb al wat verhogingen gehad (ben anderhalf jaar geleden begonnen met 1800 - 60 (auto) = 1740 (basisloon, wat nu dus 2105 is), maar ik vind het, voor het werk dat ik doe, een beetje mager, zeker het basisloon. De bonus maakt er nog wat van, maar misschien verwacht ik teveel?
[
Voor 3% gewijzigd door
FreakNL op 08-05-2008 23:01
]