[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 53.385 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 09:50
hoe mute je lui volledig met de ps3 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
als er nog clans willen oefenen, mijn server staat elke dag aan: flippy.linkfiesta.com

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Just heard from Activision. The Variety Map Pack will be EXCLUSIVE to the Xbox 360 for the first 21 days of release. Sorry, PS3 owners
Over PC dus nog niks.

http://loot-ninja.com/200...ails-on-cod4-goy-edition/

[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 20-03-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

sekeroglan schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:48:
[...]

Of je ze speelt samen met ons HQ, minimaal 700 XP per game :>
O ja nou dat is mij dan nog niet vaak gebeurd :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:52
paulmp schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:43:
hoe mute je lui volledig met de ps3 versie?
Ingame op select dan krijg je het scorebord dan kan je met x per speler mute aan zetten.

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:17

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Slasher schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:42:
[...]

O ja nou dat is mij dan nog niet vaak gebeurd :P
700? ik zat altijd rond de 1500 zonder challenges O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Floris-K schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:11:
[...]

Pc versie dan kan ik dat ook, console versie is toch even wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Floris-K schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:11:
[...]

Als je het vergelijkt met de pc zal 700 op de x360 wel iets van 2000 xp op de pc zijn

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

700 met HQ is toch wel iets hoger dan gemiddeld, denk dat het gemiddelde zo rond 400-500 ligt

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Zoals ik eerder heb gezegd in dit topic heb ik m'n pc opnieuw moeten installeren. Helaas moet ik hierdoor ook opnieuw beginnen, vanwege een "corrupt" profiel.

Nu heb ik de laatste drivers gedownload voor mn VGA (8800GT SLI), en nu merk ik online ineens heel veel framedrops. Er gebeurd wat (een granaat ontploft bijvoorbeeld) en m'n framerate gaat terug naar 2 a 3, of rond de 20. Hiervoor heb ik dit niet gehad.

Heeft iemand enig idee of ik een andere (oudere) driver moet hebben voor COD4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:01

BioHazard

*\o/*

Neejoh schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:41:
[...]

Online/offline? Klinkt namelijk als zware lag. Als andere automatic guns dit niet hebben, vrij raar probleem... :S
Online, maar ik heb een exteem lage ping. Ik heb verder ook geen last van de een of andere lag. Ik kan er ook nog steeds niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinZa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-05 21:19

JinZa

Your life is digital..

BioHazard schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:08:
[...]

Online, maar ik heb een exteem lage ping. Ik heb verder ook geen last van de een of andere lag. Ik kan er ook nog steeds niks over vinden.
Gebruik je een draadloze muis? Probeer de ontvanger wat dichterbij te plaatsen?

I don't have a solution but I admire the problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Lekker, ben net opnieuw begonnen dmv prestige mode...

Dus ik lekker knallen, nog 1 leveltje tot ik mn M4 carbine eindelijk unlock. Ik besluit om maar wat challenges gelijk te doen.... Heb ik zoveel punten gehaald in een match dat het spel half flipt en dan skipt hij m'n M4 carbine. :(

Ik ben nu dus level 12 en de M4 (unlocked op lvl 10) is nog steeds locked :(

het is op de ps3 btw

[ Voor 5% gewijzigd door PatrickG op 21-03-2008 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
PatrickG schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:17:

Dus ik lekker knallen, nog 1 leveltje tot ik mn M4 carbine eindelijk unlock. Ik besluit om maar wat challenges gelijk te doen.... Heb ik zoveel punten gehaald in een match dat het spel half flipt en dan skipt hij m'n M4 carbine. :(

het is op de ps3 btw
Je bent gewoon te goed! :+

Hmm, ik geniet opzich best van mijn barret met Acog scope. lekker close range 1shot kill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:01
[...]

Laage ping zegt jamer genoeg niets, speelje met een kabeltje of draadloos? (internet niet muis) :)

[ Voor 3% gewijzigd door rafler op 21-03-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Tomino schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:35:
[...]

Je bent gewoon te goed! :+

Hmm, ik geniet opzich best van mijn barret met Acog scope. lekker close range 1shot kill :D
Ik denk het wel ;)
Maar ik baal er wel van, dat is mn favo wapen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:42
Arg,opeens al mijn favorites weg :( en de ingame browser doet het nogsteeds niet. Stelletje prutsers bij IW.
Trouwns, ik vind de gamebrowser van x-fire nou niet echt goed werk. Ik heb het gevoel dat ik een stuk minder servers zie dan ik zag toen de ingame browser het nog deed(paar patches terug)
Hoe krijg je in x-fire servers met custom maps te zien? Ik krijg nu alleen een lijstje met servers met gewone maps.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Download The All-Seeing Eye.
Daarmee kan je alle servers zien, en ook aan je favorieten toevoegen als je dat wilt.
Ook is er een extra functie dat als die server vol zit, je er gewoon op dubbelklikt en zo wacht tot er iemand leaved. Ideaal vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47

OMD

PatrickG schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:17:

het is op de ps3 btw
Weet niet hoeveel puntje je hebt gehaald maar daar kan het denk ik niet door komen. Max wat ik op PS3 heb gehaald is 6100 XP in 1 match ( 5x wapens op 149 kills laten staan en een leuke HQ game gespeeld ) maar flippen ging die toch echt niet. Op PC kan je makkelijk meer halen doordat je lange potjes kan spelen. Dus ben bang dat er gewoon een glitch is opgetreden in de game en zal je zonder M4 deze prestige moeten doen :o

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ik heb zojuist mijn EVGA 8800GT binnengekregen, maar nou valt me op dat de AA in COD4 niet hoger gaat dan 4x? Klopt dit, en zo niet, hoe kan dit dan? Ik heb de nieuwste drivers en beta drivers al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
rCk schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:14:
Daarmee kan je alle servers zien, en ook aan je favorieten toevoegen als je dat wilt.
Ook is er een extra functie dat als die server vol zit, je er gewoon op dubbelklikt en zo wacht tot er iemand leaved. Ideaal vind ik.
Heb je een linkje daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.download.com/T...3000-2121_4-10197470.html , maar dit had je zelf ook kunnen vinden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
  • Laatst online: 18-07 15:42
Tomino schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:55:
[...]

Heb je een linkje daarvan?
Google.nl is nog steeds een hele goede zoekmachine, zeker weten ook voor jou... *O*
Houd er rekening mee dat dit een url betreft van een 21-daagse trail. ;)

Zie daarnaast voor het laatste nieuws op:de officiële site,
hier wordt men doorverwezen naar Xfire.

Zelf raad ik het programma Xfire aan. d:)b

:: Second Place Is First Place Loser ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Laatst online: 12:26

Arethusa

Niet die server

Vraagje he, worden de x-fire gegevens van de gamers die dit openbaar wil maken nog in de TS geplaatst?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Arethusa schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 20:23:
Vraagje he, worden de x-fire gegevens van de gamers die dit openbaar wil maken nog in de TS geplaatst?
Jazeker ;) ben er momenteel zelfs nog mee bezig :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

BioHazard schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:50:
Ik heb zojuist mijn EVGA 8800GT binnengekregen, maar nou valt me op dat de AA in COD4 niet hoger gaat dan 4x? Klopt dit, en zo niet, hoe kan dit dan? Ik heb de nieuwste drivers en beta drivers al geprobeerd.
Probeer het eens te forceren in je Nvidia drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Miss_Stranger schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 17:43:
[...]

Google.nl is nog steeds een hele goede zoekmachine, zeker weten ook voor jou... *O*

[...]

Houd er rekening mee dat dit een url betreft van een 21-daagse trail. ;)

Zie daarnaast voor het laatste nieuws op:de officiële site,
hier wordt men doorverwezen naar Xfire.

Zelf raad ik het programma Xfire aan. d:)b
Ik kwam idd steeds op xfire uit, maar dat heb ik al en dacht dat dit iets heeeel anders was :)
Sorry for that, ik hou het lekker op xfire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
OMD schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 10:47:
[...]

Weet niet hoeveel puntje je hebt gehaald maar daar kan het denk ik niet door komen. Max wat ik op PS3 heb gehaald is 6100 XP in 1 match ( 5x wapens op 149 kills laten staan en een leuke HQ game gespeeld ) maar flippen ging die toch echt niet. Op PC kan je makkelijk meer halen doordat je lange potjes kan spelen. Dus ben bang dat er gewoon een glitch is opgetreden in de game en zal je zonder M4 deze prestige moeten doen :o
Nou ik denk dat het gewoon komt doordat ik van alles in die match hebt gehaald en dat er toen inderdaad toevallig een glitch op is getreden. Na je match zie je toch de status en wat je hebt behaald in een popup. Dat balkje van de xp points verdween ook helemaal uit beeld zeg maar.

Ach, gelukkig is er de G36c nog. En de AK is ook niet mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

rCk schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 21:59:
[...]

Probeer het eens te forceren in je Nvidia drivers?
Ja klopt, ik was er ook al achter. Toch bedankt _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
Tomino schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:11:
[...]

Ik kwam idd steeds op xfire uit, maar dat heb ik al en dacht dat dit iets heeeel anders was :)
Sorry for that, ik hou het lekker op xfire!
Yup. Xfire owns. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik gebruik het al sinds 2004, en moet zeggen heb er soms problemen mee gehad, maar nooit echt van 'wow dat is crap!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Om mezelf maar even te quoten uit mijn eigen probleem topic waar niemand kijkt:
Denzo schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:13:
Met de CoD4 multiplayer heb ik maar 15 FPS, terwijl dit in de singleplayer 60 fps + is met dezelfde settings. Ik heb opgemerkt dat system 50% ( 1 core ) CPU gaat gebruiken in de multiplayer, terwijl dit niet in de singleplayer gebeurt. Ik heb al wat FPS tweaks gedaan hier en daar, maar het helpt helemaal niks. Ook als ik al mijn settings op low zet is de FPS nog bagger.

Hier mijn specs:

Core 2 Duo E6400 @ Stock
2GB DDR2-667 Ram
EVGA 8800GTS 320MB SuperClocked met de 169.01 Drivers

Ik zou graag de multiplayer fatsoenlijk willen kunnen spelen, want dat is nou juist het leukste van het spel :(

Als iemand me kan helpen, alvast heel erg bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Goed. De Xfire tabel staat erin, iedereen die mij ooit in een DM, z'n Xfire geeft verstuurd staat erin. Overgens geen leuk werk, alle DM's aflopen ;)

Wie er dus bijwilt: stuur een DM naar mij met je xfire accountnaam en dan komt het dik in orde. Ik ga dus niet het topic langsspeuren opzoek naar xfire accounts, omdat het altijd rete veel tijd kost, als je voor elk ditje en datje de boel moet gaan updaten. Daarom graag een DM, dan heb ik alles bij elkaar en verwerk ik er altijd een aantal tegelijk, Thnx :)

De rest hoop ik deze week ook te fixen zodat alles weer up-to-date is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47

OMD

PatrickG schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:42:
[...]

Nou ik denk dat het gewoon komt doordat ik van alles in die match hebt gehaald en dat er toen inderdaad toevallig een glitch op is getreden. Na je match zie je toch de status en wat je hebt behaald in een popup. Dat balkje van de xp points verdween ook helemaal uit beeld zeg maar.

Ach, gelukkig is er de G36c nog. En de AK is ook niet mis :)
ooo, dat, dat heb ik idd ook 2 keer gehad maar allebei met lage XP points in een match, is een foutje in het spel. Was echter alleen niets kwijt o.i.d.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApplePie
  • Laatst online: 11-01 16:15
Jaja!

Ik heb hem ook eindelijk voor de PS3 :D

Alleen weet iemand of er nog Rumble support uitkomt voor de DS3?
Zo ja, weet je dan ook wanneeer?
Of komt er helemaal geen support hiervoor?

Game On!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Algemene vraag,

Er zijn al best wat CoD 4 Servers voor de GoTters... en sommige zijn alweer offline. Aangezien dit niet bij mij gemeld word (SP) is het vrij lastig om nu te bepalen of een server even down is, of gewoon weg is, of wat dan ook. Ook zitten er servers bij, waar mensen van GoT gekickt worden, of juist alleen maar andere mensen opspelen en geen GoTters (maar vrienden van...)

De lijst met servers word aardig lang en bijna niemand speelt erop. Ik stel daarom dan ook voor, om er maar 3 of 4 erin te zetten, en deze dan echt te gebruiken als GoTserver. Het is natuurlijk leuk als GoTter X thuis een server draait en in de SP staat, maar als er niemand op komt.. ja wat is het nut er dan van? of je moet een leuke toevoeging hebben op je server, of mods draaien etc.

Ik wil gaan voorkomen dat er 10+ servers instaan, niemand weet op welke server we nu eigenlijk gamen en wanneer omdat alles toch leeg is. Misschien moeten we gewoon terug gaan naar 1 of 2 echte GoTservers. Dat zou ik persoonlijk het gaafste vinden ;) maar ik weet niet wat jullie ervan vinden.

Gooi je ideeen er maar uit en dan komen we met z'n allen aan een mooie oplossing :) en hopelijk komt iedereen dan eens wat meer GoTters tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Denzo schreef op zondag 23 maart 2008 @ 15:19:
Om mezelf maar even te quoten uit mijn eigen probleem topic waar niemand kijkt:

[...]
Zou je eens kunnen proberen om het spel opnieuw te installeren? En dan patchen naar de laatste versie. Wellicht gaat dat je helpen, misschien heb je met die FPS tweaks iets uitgevroten waarmee de code om zeep is geholpen?

[ Voor 69% gewijzigd door Jejking op 24-03-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cracked servers zijn verboden, ook hier op GoT. Je zou hier in principe een OW warez voor kunnen krijgen he ;)

[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 24-03-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus
  • Laatst online: 29-07 07:21

dalus

Firing Sparks

Ik heb al eens voorgesteld om een lijst met datums op te zetten wanneer we op welke server spelen maar niemand reageerde daarop. Opzicht spelen er toch nog wel wat mensen van GoT maar alleen verdeeld. Als er nu die x-fire lijst komt is dit ook redelijk snel opgelost. Dan joined iedereen automatisch.

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

[...]

Nou ik had het dus over een muisprobleem, dat de fire knop niet mee wilde werken. Nu ging het in Windows allemaal nog goed, omdat ik hem daar amper in hield gedrukt. Nou is blijkbaar de muisknop gewoon kapot :( 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb twee berichten afgesplitst naar [CoD4] 'Awaiting key code authorization'.

[ Voor 43% gewijzigd door TheZeroorez op 24-03-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

BioHazard schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:01:
[...]

Nou ik had het dus over een muisprobleem, dat de fire knop niet mee wilde werken. Nu ging het in Windows allemaal nog goed, omdat ik hem daar amper in hield gedrukt. Nou is blijkbaar de muisknop gewoon kapot :( 8)7 .
Problem Solved :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Jejking schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:47:
[...]

Zou je eens kunnen proberen om het spel opnieuw te installeren? En dan patchen naar de laatste versie. Wellicht gaat dat je helpen, misschien heb je met die FPS tweaks iets uitgevroten waarmee de code om zeep is geholpen?
Wat ik begrijp met FPS tweaks zijn gewoon een paar commands die je niet in je gewone graphics opties terug vind. Dus misschien is het toch niet dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

JuliettPapa schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:41:
Algemene vraag,

Er zijn al best wat CoD 4 Servers voor de GoTters... en sommige zijn alweer offline. Aangezien dit niet bij mij gemeld word (SP) is het vrij lastig om nu te bepalen of een server even down is, of gewoon weg is, of wat dan ook. Ook zitten er servers bij, waar mensen van GoT gekickt worden, of juist alleen maar andere mensen opspelen en geen GoTters (maar vrienden van...)

De lijst met servers word aardig lang en bijna niemand speelt erop. Ik stel daarom dan ook voor, om er maar 3 of 4 erin te zetten, en deze dan echt te gebruiken als GoTserver. Het is natuurlijk leuk als GoTter X thuis een server draait en in de SP staat, maar als er niemand op komt.. ja wat is het nut er dan van? of je moet een leuke toevoeging hebben op je server, of mods draaien etc.

Ik wil gaan voorkomen dat er 10+ servers instaan, niemand weet op welke server we nu eigenlijk gamen en wanneer omdat alles toch leeg is. Misschien moeten we gewoon terug gaan naar 1 of 2 echte GoTservers. Dat zou ik persoonlijk het gaafste vinden ;) maar ik weet niet wat jullie ervan vinden.

Gooi je ideeen er maar uit en dan komen we met z'n allen aan een mooie oplossing :) en hopelijk komt iedereen dan eens wat meer GoTters tegen ;)
Ik denk dat ik mijn server (die nog niet in de SP staat, maat wel een DM voor gestuurd is ;)) binnenkort omzet naar unranked, maar dan met custom maps. Er zijn een paar erg gave custom maps te vinden, en die wil ik eens een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_Stranger
Algemene vraag,

Om op je algemene vraag antwoord te geven...

Sinds enige tijd geleden zijn op Xfire zogenaamde : Clans in het leven geroepen.
Loopt behoorlijk storm ook nog. :Y)

En aangezien ik onlangs in dit topic vrijveel Xfire gebruikers tegen ben gekomen,
kun je hier vast wel wat mee doen, denk ik. :)

In ieder geval, is het mogelijk, wanneer je een Clan hebt aangemaakt leden uitnodigen, nieuws posten,kalender aanmaken, forum aan maken etc... kortom naar mijn mening net genoeg opties wat je nodig zult hebben. Misschien dat je hier ook kunt de actieve servers kunt bijhouden. Ik weet echter niet over er een limiet voor het aantal leden wat je in totaal mag hebben aan vast zit.

Om je een indruk te kunnengeven : zie hier GamesFM *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb af en toe het gevoel alsof je hier op bepaalde momenten flink wat last hebt van synchronisatie. Ik had gisteren ook weer zo'n momentje; ik richt mijn wapen op een hoek, en op het moment dat de persoon de hoek om lijkt te komen pomp ik hem al vol lood. Vervolgens verlies ik de strijd, en kijk je terug op de killcam en zie je gewoon dat ik 'niets' doe op het moment dat hij de hoek om kwam.

Je merkt het ook bij snipen, ik weet gewoon van drie momenten dat ik de vijand volledig voor zijn flikker schoot, maar alle schoten kwamen niet aan. En op andere momenten weet ik gewoon dat het schot finaal mis was maar krijg ik toch in beeld "You killed....".

Verder nog even ranten op air support, verkracht het spel totaal. Airstrikes worden gebruikt voor spawn rapen, en helicopter support zorgt ervoor dat het hele spel stil komt te liggen en iedereen zichzelf in een hoekje drukt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 09:22
rCk schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:14:
Zeker een ideaal programma, zo ideaal dat ik hem jaren terug heb aangeschaft.
Helaas trekt Yahoo, die na de overname niets meer er aan gedaan heeft, de stekker eruit.
quote: YahooMail
Dear All-Seeing Eye subscriber:

We hope you're enjoying the great gaming experience at Yahoo! Games.
We wanted to let you know that one of our features, the All-Seeing
Eye, will be discontinued in approximately 45 days.

If you are a current subscriber, you will receive a refund for the
current subscription term of $15 (via the same method you signed up
with), and you may continue to use the service for free until it is
shut down.
Ben dus benieuwd of ASE nog zal werken volgende maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:16:
Ik heb af en toe het gevoel alsof je hier op bepaalde momenten flink wat last hebt van synchronisatie. Ik had gisteren ook weer zo'n momentje; ik richt mijn wapen op een hoek, en op het moment dat de persoon de hoek om lijkt te komen pomp ik hem al vol lood. Vervolgens verlies ik de strijd, en kijk je terug op de killcam en zie je gewoon dat ik 'niets' doe op het moment dat hij de hoek om kwam.

Je merkt het ook bij snipen, ik weet gewoon van drie momenten dat ik de vijand volledig voor zijn flikker schoot, maar alle schoten kwamen niet aan. En op andere momenten weet ik gewoon dat het schot finaal mis was maar krijg ik toch in beeld "You killed....".

Verder nog even ranten op air support, verkracht het spel totaal. Airstrikes worden gebruikt voor spawn rapen, en helicopter support zorgt ervoor dat het hele spel stil komt te liggen en iedereen zichzelf in een hoekje drukt.
Het omgekeerde heb ik juist heel vaak. Dat jij voor jouw idee volledig beschut achter een muur staat/zit, maar in de killcam zie je jezelf dus naast de muur staan/zitten. En dan ben je dus een sitting duck!

En de heli is door veel mensen gewoon onbegrepen. Ik heb echt heel vaak dat mensen gewoon die heli negeren ipv heb uit de lucht proberen te knallen. Als ik een keer ben doodgegaan door die heli dan zal ik de volgende keer respawnen met een M60 en dan haal ik hem neer. Maar veel mensne vinden dit niet de moeite waard en schuilen idd. Maar dat komt ook omdat je geen punten krijgt voor het neerhalen van de heli...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Ik speel meestal met m16 en de mp5 :D speelt heerlijk.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Misschien leuke voor de intropagina: http://www.codutility.com...?file=Page&name=CoD4_Maps bevat nu 174 custom maps; leuke is dat er veel oude MOH en COD2 mapjes zijn geupt. Ga deze binnenkort voor lanparty zeker ff testen, altijd leuk als onbekende mappen gebruikt worden voor mensen die de multikill plekjes van CoD4 nog niet weten ;)

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

tweaktubbie schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:42:
Misschien leuke voor de intropagina: http://www.codutility.com...?file=Page&name=CoD4_Maps bevat nu 174 custom maps; leuke is dat er veel oude MOH en COD2 mapjes zijn geupt. Ga deze binnenkort voor lanparty zeker ff testen, altijd leuk als onbekende mappen gebruikt worden voor mensen die de multikill plekjes van CoD4 nog niet weten ;)
Hmmm, ik heb eigenlijk nog geen een custom map gespeeld, toch maar eens testen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat iedereen gaat schuilen voor de heli maakt het juist een leuke toevoeging. Je meot dan ineens tactisch anders gaan spelen. Ik vind het een originele twist in het spel zo nu en dan. Tuurlijk is het een irritant ding om tegen je te hebben, maar dan moet je hem dus uit de lucht knallen en niet je er alleen maar aan ergeren. Het kost je wel een death waarschijnlijk, omdat je op de radar te zien bent tijdens het schieten in de lucht, maar dat is nou juist het voordeel van een helicopter kunnen oproepen dit soort dingen.

Ik erger me soms aan zowel airstrikes als aan heli's, maar al met al vind ik het toch een leuke bijkomstigheid met CoD4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Algemene vraag,

Goed idee JuliettPapa!

Onze server is mij ook niet vol genoeg. Soms is hij opeens compleet vol, maar dat kan zo weer afgelopen zijn na een paar potjes. Oorzaak? Schiet mij maar lek (met een P90... :+ )
Gelukkig weten sinds kort een aantal GoTers de server wel te vinden en zijn wij samen met een aantal leden van de CNB-clan meestal rond 19.00/19.30 uur door de week (bijna) altijd wel online. Het kicken van GoTers op server die in de TS staan? Ik kan me niet eens voorstellen wat iemand hier voor lol aan heeft.

Als er behoefte aan is willen wij de server best wel op bv. bepaalde avonden voorzien van de AWE4 mod met een stuk of wat custom maps (zitten een aantal erg mooie tussen: persoonlijk favoriet van mij is de mooi gedetailleerde map Ava Assault). Tot nog toe komen er ook nog altijd mensen die nog geen LV55 zijn en dus de XP's nodig hebben dus daar moet de server dan wel weer ranked voor zijn i.p.v. unranked/custom modded. Ook blijft er natuurlijk altijd het probleem van het gametype, de een is voor FFA, de ander wil TDM of HQ. Ik heb al wel door dat een server met mixed gametypes niet veel mensen trekt. Ik heb dus samen met mijn mede-admin nu besloten er voor de komende tijd (ongeveer een maand) eerst eens een FFA-server van te maken. Daarna kijken we wel verder of dit mensen trekt (persoonlijk heb ik het gevoel dat hier toch nog in vrij korte tijd mensen op af komen, meer als TDM of HQ omdat je FFA ook met een paar man kunt spelen). Indien niet, dan switchen we wel van gametype.

Zoals gezegd: onze server is public, hoewel dan van ons als [AK]clan, maar wij zijn geen fanatieke clan o.i.d. en spelen puur voor de fun. Iedereen is welkom en als het door een toestroom van GoTers een GoT-server wordt: fine with me!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:41:
Dat iedereen gaat schuilen voor de heli maakt het juist een leuke toevoeging. Je meot dan ineens tactisch anders gaan spelen. Ik vind het een originele twist in het spel zo nu en dan. Tuurlijk is het een irritant ding om tegen je te hebben, maar dan moet je hem dus uit de lucht knallen en niet je er alleen maar aan ergeren. Het kost je wel een death waarschijnlijk, omdat je op de radar te zien bent tijdens het schieten in de lucht, maar dat is nou juist het voordeel van een helicopter kunnen oproepen dit soort dingen.

Ik erger me soms aan zowel airstrikes als aan heli's, maar al met al vind ik het toch een leuke bijkomstigheid met CoD4.
Choppers en Airstrikes tot daar aan toe. Waar ik me aan erger zijn de grenades die je om de oren vliegen. Ik zie extreem vaak dat mensen spawnen, op de radar kijken, 3 grenades tossen riching vijand, en dan eens gaan beginnen met ECHT te vechten. Ook zijn er soms gewoon chokepoints waar niets gebeurt behalve dat mensen nades naar elkaar gooien, dan proberen er door te rennen, doodgaan en daarna het hele proces opnieuw beginnen. Ik zou willen dat ze de 3x nade perk uit het spel zouden slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Het zou al helpen als ze het spawnscript fixen, en de maps groot genoeg worden zodat je van de ene spawn niet de andere kan raken, zowel met GL als met nades niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:23:
Ik zou willen dat ze de 3x nade perk uit het spel zouden slopen.
Nee man. Leukste perk in het spel. Niet dat ik het misbruik, maar ik snap niet dat je je daar aan kan ergeren. Het is toch gewoon onderdeel van het spel?

Misschien dat ze beter een feature in kunnen bouwen dat je niet langer dan een x aantal seconden kan blijven zitten ergens, want campers zijn veel irritanter.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij betreft inderdaad die perk weg, heli weg, airstrike weg. Daarna meer varianten voor hardcore servers toevoegen, penalty voor teamkills verhogen naar -150, en timeout introduceren voor spawn zodat je niet direct hand en m4 granaten op je dak krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ze zijn wel bezig met een aantal mooie/goede custom maps. deze zit goed uit voor een custom IMO, nu nog wachten op de release en hopen dat hij beetje balanced is.

mp_burg

Tijd zal het vertellen

[ Voor 7% gewijzigd door Napo op 25-03-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:45:
Wat mij betreft inderdaad die perk weg, heli weg, airstrike weg. Daarna meer varianten voor hardcore servers toevoegen, penalty voor teamkills verhogen naar -150, en timeout introduceren voor spawn zodat je niet direct hand en m4 granaten op je dak krijgt.
Volgens mij moet jij een anders spel gaan spelen :+
Neem gewoon zoals het is, dat IS namelijk het spel. Dus met die perks en met die airstrikes en heli's.
Je moet je (tactische) spel er op aanpassen, je kunt niet de game laten aanpassen aan hoe jij het wenst te spelen.

Neemt niet weg dat ik me ook soms erger, maar daarom speel ik soms veel voorzichtiger. Had na ong 4 weken spelen nog een kill/death ratio van 0.45 ofzo, is dat nu 1.02 (bij 6350 kills/6200 deaths ong.)
Ik ben naast wat beter gaan mikken e.d. en wennen aan controls ook gewoon voorzichtiger gaan spelen. Haal nu bijna altijd een positief resultaat bij elk potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Laatst online: 03-09 21:55

JohnD

Bernd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:45:
en zo ergert zich altijd wel iemand aan iets.

ik werd laatst aangesproken omdat ik de m16 met acog-scope gebruikte.... Ik moest eens ophouden met scopen.

juist ja... volgende server.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:10:
[...]

spelen. Haal nu bijna altijd een positief resultaat bij elk potje.
Positief resultaat interesseert mij geen ruk :P Als ik met 85 kills en 92 deaths bovenaan sta heb ik toch weer een goed gevoel, ondanks dat de K/D ratio <1 is.

Lekker rushen en proberen campers af te schieten ook al moet ik daarvoor drie keer dood gaan, eraan gaat ie!! >:)

[ Voor 25% gewijzigd door l0n3w012ph op 25-03-2008 14:29 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou gewoon wat meer van het sneak gedeelte dan het rambo first blood aspect wat sommige spelers er op na houden. Pak dan het free for all speltype, of the groundwar variant. :)

Afbeeldingslocatie: http://artfiles.art.com/images/-/Sylvester-Stallone---Rambo-Photograph-C10102449.jpeg

Wat mij betreft mag er ook best een knives only variant komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:30:
Ik hou gewoon wat meer van het sneak gedeelte dan het rambo first blood aspect wat sommige spelers er op na houden. Pak dan het free for all speltype, of the groundwar variant. :)

[afbeelding]

Wat mij betreft mag er ook best een knives only variant komen :P
Ik weet niet meer welk spel dat was, maar ik heb ooit zo'n FPS gedaan waarmee je de spelers allemaal dezelfde wapens kon geven en verder niks, hilariteit alom :D
Volgens mij was dat Goldeneye 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan bij best veel spellen. Counterstrike, battlefield, etc.

Een invulnurable periode aan de start van een spelronde van ca. 3-10 seconden (afhankelijk van map) zou niet mis zijn denk ik inderdaad. Dan heeft iedereen tijd genoeg om te scatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Duuvel schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:32:
[...]

Ik weet niet meer welk spel dat was, maar ik heb ooit zo'n FPS gedaan waarmee je de spelers allemaal dezelfde wapens kon geven en verder niks, hilariteit alom :D
Volgens mij was dat Goldeneye 64
Dat kan in CoD4 ook, met Old-school mode :) Allemaal dezelfde wapens...
SunStorms_sletje schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:26:
en zo ergert zich altijd wel iemand aan iets.
Ja, ik erger me er juist aan als mensen terugschieten, of niet stilstaan als ik op ze schiet.... Zoooooo irritant is dat he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

obsidian schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:03:
[...]

Dat kan in CoD4 ook, met Old-school mode :) Allemaal dezelfde wapens...

[...]

Ja, ik erger me er juist aan als mensen terugschieten, of niet stilstaan als ik op ze schiet.... Zoooooo irritant is dat he :P
Ik was een beetje onduidelijk, ik bedoelde: iedereen hetzelfde wapen geven wat niet meer veranderd kan worden, je kunt ook geen nieuwe wapens meer oppakken enzo. Je had van die throwing knives die eigenlijk helemaal niet nauwkeurig waren hahaha, duurde eeuwen zo'n potje. Je kon ook "Slappers Only" kiezen, das nog leuker 8)

Enige waar ik me aan erger in COD 4 is die klote choppers, om specifieker te zijn: de nauwkeurigheid waarmee die gevallen schieten

[ Voor 9% gewijzigd door ijskonijn op 25-03-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES, ik heb CoD4 compleet gehaald op veteran. lekker sky high achievement erbij (hij is maar 20 GP, had wat meer verwacht voor die moeite).

over MP, die heli's zijn easy, ik knal er vrijwel altijd op, altijd gewoon op de bestuurder richten (zit er niet in maar is wel effectiefste). als ik 3 sniper kogels er vol op schiet rookt hij al. ik denk dat als je er XP voor zou krijgen er heel wat meer mensen op schieten maar het nadeel daarvan is dat zodra je die heli hebt dat iedereen erop schiet en hij dus snel neergehaald is.

tijd terug had ik iets grappigs, heli komt zo over, me broer, maat en ik zaten omstebeurt online te gamen. ik pak me sidearm, DIE YOU STUPID HELICOPTER, ik schiet me hele pistol leeg en toen storte hij bij me laatste kogel neer. net uit zo'n film was dat. dat ding was al ver kapot maar we hebben toch wel een tijd in een deuk gelegen :p 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn personal best gehaald:

Meeste gasten onder mij zijn net gejoined.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoiets is alleen op de pc te halen, gewoon lange speelduur en veel spelers en lekker snipen

toch een nette prestatie

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:03:
zoiets is alleen op de pc te halen, gewoon lange speelduur en veel spelers en lekker snipen

toch een nette prestatie
Ja inderdaad, met zulke score's zit je binnen een dag al op lvl 55 :>

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, ik dacht al: hoe kunnen die pc gamers zo snel lvl 55 zijn xD

console FTW :p

daar merk ik gewoon dat de verschillen veel minder groot zijn, de nr 1 heeft vak wel redelijk wat kills maar er zijn tientalle andere die helemaal niet zo'n uber K/D ratio hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was inderdaad de hele tijd aan het campen met de sniper en ja, op de pc gaat het allemaal wat gemakkelijker dan op de console ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ja ik heb ook vaak scores en dan zit jij op de 920 punten van de 1750 in totaal van je team in een tien minuten... Enkel spelend met de ak-47. Een kill of 90 en dan 15 deaths. En dan zit je team daar met allemaal zo rond de 20-30 kills.. Dan voel je je echt ineens een god ofzo omdat jij ruim 3x zo snel killed als hun doen... Wel leuk hoor :p

Wathever, hoi pim :p Of niet? :) Ik weet wel dat je fanboy bent. Maar goed, consoles zijn wel lachen zeker omdat je gewoon vaak op 40" schermen zit te gamen, terwijl je op je PC al bijna te veel hebt aan 24" schermpie ( scheelt in portomonnee though). Maar als casual zou ik toch de consoles aanraden, omdat er simpelweg niet zulke verschillen zitten qua skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:11:

daar merk ik gewoon dat de verschillen veel minder groot zijn, de nr 1 heeft vak wel redelijk wat kills maar er zijn tientalle andere die helemaal niet zo'n uber K/D ratio hebben.
Kom op , wat console :+ , geen enkele haar op mijn hoofd , maar dat is geen discussie hoor ,mijn muis en toetsbordje kan geen gamepad vervangen in geen enkele shooter , dat gelevel kan ik inderdaad niet vergelijken maar dat kan me ook niet sche ;( en, als je liever lekker op de bank met console met mega HD beeldschermen zit, waar ik toch oook wel een beetje op jaloers ben kan ik me nog niet voortstellen om overstag te gaan naar PS3 of XBOX, maar al dat persoonlijke gelul wat je wel liever hebt is eigenlijk persoonlijk . Wat ik soms wel vaak mis is dat sommige reacties bedoelld zijn voor een bepaald platform en dat je dat niet uit die reactie kan halen behalve dat je het begrijpt als je dat platform ook hebt . Ik zie dan ook graag als men reageert hier dat het met de PC(ftw :r )of XBOX of PS3 enzo wordt aangeduid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de PS3 haal je die scores inderdaad niet, maar als PS3 bezitter durf ik er ook best voor uit te komen dat aimen met een controller het bijlange na niet haalt bij een keyboard en muis, en ik ben toch redelijk snel met de controller, maar er blijft niets frustrerenders dan iemand in het gras zien liggen en op de een of andere manier met je controller er net een paar mm naast zitten, om vervolgens tot kebab te worden geschoten...... door diezelfde persoon die zijn crosshair wel direct goed krijgt. Nou .... dat is dan het moment dat ik vervolgens achter mij iemand cynisch hoor roepen "lukt het schat? .... :> "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Laatst online: 10-09 13:53
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:11:

Consols zijn gruwelijk brak. (met cod4)

Ik speel al mijn gehele leven @ PC. En ik kan ondertussen gewoon redelijk goed aimen. Ik zat laast bij een vriend Cod4 te spelen @ 360 en ik kon er echt geen zak van. Mijn duim kan ik niet (na mijn wens) niet precies genoeg bewegen. Wat ook bagger is dat je niet kan leanen. Een sniper komt wel beter uit de voeten met een 360. Op de pc kan je met veel wapens erg accuraat schieten. Op de 360 spray je maar een beetje. :P

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Bladeslayer schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 01:17:
[...]

Consols zijn gruwelijk brak. (met cod4)

Ik speel al mijn gehele leven @ PC. En ik kan ondertussen gewoon redelijk goed aimen. Ik zat laast bij een vriend Cod4 te spelen @ 360 en ik kon er echt geen zak van. Mijn duim kan ik niet (na mijn wens) niet precies genoeg bewegen. Wat ook bagger is dat je niet kan leanen. Een sniper komt wel beter uit de voeten met een 360. Op de pc kan je met veel wapens erg accuraat schieten. Op de 360 spray je maar een beetje. :P
Had ik ook in het begin, het vergt wel enige oefening als je TB+Muis gewend bent, maar nu weet ik niet beter. Sprayers zie je veel, maar een geoefend speler maait zo'n figuur met een M16-burst makkelijk neer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een geoefende 360 of ps3 speler zal het altijd afleggen tegen een geoefende pc speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:43:
Een geoefende 360 of ps3 speler zal het altijd afleggen tegen een geoefende pc speler :)
Dat sowieso :)

[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 26-03-2008 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:24:
Op de PS3 haal je die scores inderdaad niet, maar als PS3 bezitter durf ik er ook best voor uit te komen dat aimen met een controller het bijlange na niet haalt bij een keyboard en muis, en ik ben toch redelijk snel met de controller, maar er blijft niets frustrerenders dan iemand in het gras zien liggen en op de een of andere manier met je controller er net een paar mm naast zitten, om vervolgens tot kebab te worden geschoten...... door diezelfde persoon die zijn crosshair wel direct goed krijgt. Nou .... dat is dan het moment dat ik vervolgens achter mij iemand cynisch hoor roepen "lukt het schat? .... :> "
Geloof mij maar, het is grotendeels gewenning. Ik heb ook mijn hele leven op de PC gespeeld (heel veel CS vooral) en uiteindelijk toch maar een Xbox360 gehaald. Mijn laatste console was een Super Nintendo, dus een controller was weer even wennen. Vooral met CoD4 duurde het eventjes, maar uiteindelijk gaat het gewoon heel goed. Natuurlijk is het met een muis sneller draaien en aimen, maar op een console heeft iedereen dezelfde controller, dus het echte nadeel is hiermee weg. En op een of andere manier leer je er mee om te gaan en is de ervaring gewoon heel gaaf.

Als je een beetje geoefend bent (en dat duurt echt geen maanden hoor) dan voelt het gewoon normaal, zoals jij dat nu met muis en keyboard hebt.
Dus in absolute zin is het op een PC beter qua controls, maar de Xbox ervaring mag er zeker ook wezen en het is vooral even doorbijten tijdens de gewenning. Daarna is het geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb cod4 op de pc en ps3 gekocht (ja beiden!) en op de ps3 speelt het ook lekker hoor.
Niks wennen aan de controls; gewoon meteen knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:39:
Ik heb cod4 op de pc en ps3 gekocht (ja beiden!) en op de ps3 speelt het ook lekker hoor.
Niks wennen aan de controls; gewoon meteen knallen :)
Niks wennen aan controls? Nou dan ben jij zeker superman, maar mijn coördinatie liet wel duidelijk wat te wensen over toen ik voor het eerst weer een controller in mn handen had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Ben met het bovenstaande eens, met een muis zul je altijd (sneller) beter zijn dan met een controller, betekent niet dat het leuker is ofzo. Het maakt niks uit zolang iedereen maar een controller gebruikt.

Vandaag ook COD aangeschaft voor x360, vanavond meteen ff online proberen. :D

[ Voor 12% gewijzigd door SCIxX op 26-03-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me trouwens nog op viel. Als je iemand spectate met een sniper dan lijkt het alsof deze de steady aim perk gebruikt. Het dronken gedrag zonder adem inhouden zie je dan niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:30:
Wat me trouwens nog op viel. Als je iemand spectate met een sniper dan lijkt het alsof deze de steady aim perk gebruikt. Het dronken gedrag zonder adem inhouden zie je dan niet terug.
dude, ooit vam hold breath gehoord aka shift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zeg ik nu in mijn laatste zin? Lees hem nog eens. Dat stuk over adem inhouden.

Wat ik dus zie, is personen die geruime tijd prone zijn, maar nooit last krijgen van ademhalingsbewegingen. Zo lang hold breath is niet mogelijk, je ziet de effecten echter niet bij spectating.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Veel animaties zie je in games niet terug. Bijvoorbeeld het reloaden van wapens, gebeurt vaak vele malen sneller of gewoon niet. Met name de animaties die jij wel ziet als player maar de andere player niet of andersom).

Tegenwoordig word het al steeds beter en beter. Vooral in MMO's zie dat het daar beter geregeld is dan met een FPS game. Ik denk dat, dat Gordijnstok bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juistem, exact wat je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel al hele leven op consoles, sommige noemen me fanboy maar ach. af en toe kan ik de consoles nogal de hemel in prijzen (vooral als ik die dingen ga vergelijken met de pc en dan naar prijs kijk) maar aan het eind van de dag zijn het gewoon de games die tellen, het plezier dat iedereen er mee heeft en niet wat nou beter is. het liefste heb ik ook gewoon een dikke pc maar atm is dat gewoon niet te betalen. dan geef ik liever me geld uit aan een goedkopere console en extra games :).

een van de meest gehoorde kritieken is: je hebt auto-aim dus je kan het gewoon niet. ik moet eerlijk zeggen, als je sniped werkt het niet altijd even fijn (wil je een andere sniper een headshot geven, komt er zo'n eppo voorbij, sjoef, crossair weer ernaast, resultaat, jij bent dood).

wat ik wil zeggen (ben nogal lang van stof) is dat het niet boeit waarop je je games speelt, als je er maar plezier in hebt.

@ rCk
ja, ik ben pim maar heb geen idee wie jij bent (rick?)

anyway, ik gebruik mijn hd ready (me want full) van 24" ook als pc scherm maar ik doe er niet veel meer mee als internetten en films kijken. enige nadeel, op school zijn die schermen zo verdomd klein xD

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:53:
ik speel al hele leven op consoles, sommige noemen me fanboy maar ach. af en toe kan ik de consoles nogal de hemel in prijzen (vooral als ik die dingen ga vergelijken met de pc en dan naar prijs kijk) maar aan het eind van de dag zijn het gewoon de games die tellen, het plezier dat iedereen er mee heeft en niet wat nou beter is. het liefste heb ik ook gewoon een dikke pc maar atm is dat gewoon niet te betalen. dan geef ik liever me geld uit aan een goedkopere console en extra games :).

een van de meest gehoorde kritieken is: je hebt auto-aim dus je kan het gewoon niet. ik moet eerlijk zeggen, als je sniped werkt het niet altijd even fijn (wil je een andere sniper een headshot geven, komt er zo'n eppo voorbij, sjoef, crossair weer ernaast, resultaat, jij bent dood).

wat ik wil zeggen (ben nogal lang van stof) is dat het niet boeit waarop je je games speelt, als je er maar plezier in hebt.

@ rCk
ja, ik ben pim maar heb geen idee wie jij bent (rick?)

anyway, ik gebruik mijn hd ready (me want full) van 24" ook als pc scherm maar ik doe er niet veel meer mee als internetten en films kijken. enige nadeel, op school zijn die schermen zo verdomd klein xD
Hee psst , ik word ook wel tureluurs van dat geupgrade met die PC dingen , snap ook wel waarom mensen afhaken , het is alleen dat ik een spel wil spelen op PC vanwege muis en toetsboard die het mij o zo leuk bestuurbaar maken , liefst had ik een PS3 of XBOX waarbij je die kan aansluiten op je PC met de daarbij controlers zoals die muis en toetsb.,, en tja over 2 maanden ga ik ook weer upgraden of over tot een totaal nieuwe pc , mijn 1900 XT(destijds 450 euro via internet tweaker angeslotenshop, dus goedkoper kon niet ) die ik 2 jaar geleden heb aangeschaft met de AMD 3500+ kan toch nu niet meer brengen wat er mogelijk is . Grote voordeel dus van consoles is dat je altijd het maximale op beeld kan zien , met pc ben je altijd na een jaar of 2 niet meer in de mogelijkheid om het volle eruit te halen , wat ik dus wel wil .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik nog tijd over hield was de PC ook mijn platform, maar ik heb nu zoiets van. Ik wil die game erin stoppen, en direct spelen.

Ik heb echt niet de tijd of zin om allerlei installatie, configuratie enzovoorts te doen van PC games. De laatste keer dat ik een illegale game heb gespeeld is ook lang geleden, omdat ik er gewoon geen tijd of zin voor heb om er naar op zoek te gaan, en dan alle bijbehorende tijd erin te steken. Ik heb zoiets van, loop Nedgame binnen, lap mijn 60 euro, en kan daarna direct ervan genieten. :)

Ook met updates, die komen gewoon direct binnen op de PS3, dat is gewoon ideaal. Je krijgt een melding, en het enige wat je hoeft te doen is installeren. Niet op zoek naar de snelste downloadlink voor een patch enzovoorts.

Ja... ik ben lui.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heeft Infinity Ward aangegeven dat de nieuwe multiplayer content voor de Xbox360 en de Playstation 3 ook naar de PC gaat komen. De extra content zal eerst beschikbaar worden gesteld voor de Xbox360 en 21 dagen later voor de Playstation 3 en daarna pas voor de PC gamers. Ontwikkelaar Infinity Ward maakte vandaag ook bekend dat de extra content vandaag naar Microsoft is gestuurd voor certificering.

De extra downloadbare content gaat voor normale Xbox360 spelers 800 Microsoft punten kosten en bevat vier nieuwe mappen waaronder: Creek, Broadcast, Killhouse en Chinatown.
De prijs voor de extra content zal voor de Playstation 3 gebruikers hetzelfde zijn als voor de Xbox360 gebruikers, wat de prijs gaat worden van de extra content voor de PC gebruikers is nog onduidelijk.
De extra content moet op 3 April beschikbaar zijn via Xbox live marketplace voor Xbox360 gebruikers.
De Playstation 3 gebruikers kunnen de extra content dan waarschijnlijk op 24 April verwachten op het Playstation network.

Infinity Ward heeft nog niet besloten hoe zij de nieuwe mappen zal verspreiden onder de PC gamers
Jippie !!!
bron:callofduty4.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik hoop dat Infinity Ward de pc-gebruikers ook laat dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg... Dokken voor extra maps ??? Doe toch normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:52:
Ja want 2,50 per map is echt een aanslag op je budget. 8)7

Ik begrijp heel goed dat ze er geld voor vragen, het ontwikkelen kost waarschijnlijk ook genoeg geld. Dat pc-gebruikers dat niet gewend zijn wil niet zeggen dat het 'niet normaal' is.

Ik heb er absoluut geen moeite mee. Het verlengd de levensduur van het spel enorm, en dat is me dat tientje dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Dat moeten de console-spelers ook, die betalen ook voor het spel, terwijl het gros van de pc gebruikers het spel kraken, is dat eerlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Inderdaad, slaat echt nergens op om te hopen dat PC gebruikers voor extra maps moeten 'dokken'.
Het zou wat mij betreft echt een slechte zet zijn als ze dat echt doen!
COD4 heeft best weinig maps en ik vind 't niet meer dan normaal dat er bij wijze van support wat extra maps worden nageleverd.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Vaak is het zo dat de mappen door de community zijn gemaakt en als ze goed genoeg bevonden worden door de maker van het spel worden ze als add-on map aangeboden. Dus dan is het wel degelijk oneerlijk dat er geld voor betaald moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Gunner schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:43:
Ik hoop dat Infinity Ward de pc-gebruikers ook laat dokken.
Ik snap je opmerking niet helemaal... is die nu cynisch bedoeld of wat?

Ik heb er iig geen problemen mee om voor extra content wat te betalen. Spellen als COD4 (en eigenlijk alle spellen die ik in mijn bezit heb) zijn gewoon legaal. Met dit soort spellen wil ik helemaal niet de ellende hebben van gekopieerde en te downloaden troep. Daarnaast vind ik het ook zonde als door dit soort kopieerpraktijken de markt voor PC-spellen zou opdrogen.

Ik speel het originele spel thuis wel op 2 PC's tegelijk met een sleutel (maar ik vind dit persoonlijk weer geen probleem...) aangezien mijn dochter van 11 er ook veel plezier aan heeft en zo langzamerhand mij er bijna afschiet :D. Tijdens een update van PB die niet lukte las ik op een forum dat poort 28962 in de router opengezet moest worden, maar dat maakte ook geen zak uit. Handmatig updaten lukte gelukkig wel. Daarna kreeg ik echter wel de melding dat PB zag dat er twee duplicate keys in gebruik waren... In eerste instantie dacht ik dat de update van PB hier verantwoordelijk voor was. Het sluiten van poort 28962 zorgde ervoor dat het probleem weer weg was en we weer samen kunnen spelen. PB zal de info over het IP-adres en de key dus wel via deze poort ontvangen...

Ik hoop dat wij als PC-spelers die content ook zullen krijgen en mappen van IW kunnen krijgen. Een add-on DVD in de winkels zou ik ook blindelings kopen want wat is dit spel geweldig!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Exar schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:55:
Inderdaad, slaat echt nergens op om te hopen dat PC gebruikers voor extra maps moeten 'dokken'.
Het zou wat mij betreft echt een slechte zet zijn als ze dat echt doen!
is het eerlijk dat console-gebruikers moeten betalen en pc-gebruikers niet? Zo voel ik me dan wel genept natuurlijk. Maak het _allemaal_ gratis of laat iedereen betalen, wees aub dan wel consequent.
l0n3w012ph schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:56:
Ik snap je opmerking niet helemaal... is die nu cynisch bedoeld of wat?
Lees hierboven. Het is absoluut niet cynisch bedoeld.

[ Voor 20% gewijzigd door Gunner op 27-03-2008 11:57 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.