[CoD4] 'Awaiting key code authorization'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Ik heb een probleem met het connecten met een server.
Ik krijg telkens de melding Awaiting key code authorization.

Als ik het spel de eerste keer speel van de dag kan ik wel connecten.
Sluit ik het spel af om via xfire een andere server te starten krijg ik dus die melding, en ik krijg hem niet weg, heb al geprobeerd om telkens te reconnecten

De volgende stappen heb ik al ondernomen om het te verhelpen, maar zonder resultaat.
- Firewall uitgezet
- port forwarden 28960 en 29960
- Patch 1.5 geinstalleerd
- Connect time op 30 gezet
- Google gezocht, en de eerste 30 website bekeken

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:53:
Heren,

Ik heb een probleem met het connecten met een server.
Ik krijg telkens de melding Awaiting key code authorization.

Als ik het spel de eerste keer speel van de dag kan ik wel connecten.
Sluit ik het spel af om via xfire een andere server te starten krijg ik dus die melding, en ik krijg hem niet weg, heb al geprobeerd om telkens te reconnecten

De volgende stappen heb ik al ondernomen om het te verhelpen, maar zonder resultaat.
- Firewall uitgezet
- port forwarden 28960 en 29960
- Patch 1.5 geinstalleerd
- Connect time op 30 gezet
- Google gezocht, en de eerste 30 website bekeken

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Heb zelf ook problemen met joinen via xfire of een andere gamebrowser (All seeing eye bijvoorbeeld). Bij mij loopt het spel dan na een paar minuten vast. Ik vermoed dat het aan CoD4 zelf ligt, maar zeker weten doe ik het niet.

Heb je dit probleem pas, of al sinds de eerste install?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Edmin schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:03:
[...]

Heb zelf ook problemen met joinen via xfire of een andere gamebrowser (All seeing eye bijvoorbeeld). Bij mij loopt het spel dan na een paar minuten vast. Ik vermoed dat het aan CoD4 zelf ligt, maar zeker weten doe ik het niet.

Ik heb dit sinds 2 dagen na het installeren, opeens gekregen.
Het rare is dat ik wel op cracked servers zo op kan komen.

Ik heb mijn key al gecheked met cod4 en het was een legale, want heb hem ook zo gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Is er geen probleem bekend bij IW met bijvoorbeeld de Master server? Daar gaat het met de meeste games fout namelijk. Die kunnen dan je key niet nakijken via de Master Server, waardoor het fout gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:03:
[...]

als ik via Xfire Cod4 speel dan loopt deze ook bij mij vast na plusminus 5 a 10 min volgens mij ligt het dus aan Xfire gamen zonder gaat uit de kunst.....op mijn systeempje
Amd 4800+DualCore, 3 gig mem , 8800GT, Asus board M2N32 sli , Vista Ulti X64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Is het een probleem als een vriend van me bij mij cod4 komt spelen met zijn code? Kan dat gewoon, of wordt hij dan gebanned? Wil dat even weten anders doen we het niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 18:20:
Is het een probleem als een vriend van me bij mij cod4 komt spelen met zijn code? Kan dat gewoon, of wordt hij dan gebanned? Wil dat even weten anders doen we het niet natuurlijk.
ik zou het niet weten maar probeer het maar niet zou zonder zijn van het spel als je het niet meer kan gebruiken [lijkt mij][ :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

REDFISH schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 18:20:
Ik heb CoD4 zowel op mijn werk als thuis met dezelfde key geinstalleerd (hier op mijn gamebak en op m'n werk op mijn werkstation). Mijn collega doet hetzelfde. Je kunt prima gewoon op die manier spelen, als je maar niet met beide tegelijkertijd online probeert te gaan (dan heb je dus het probleem dat de keycode in use kan zijn). Tenzij je je key aan flink wat anderen gaat geven maakt het niet uit als je key van 2 verschillende IPs online komt.
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 18:08:
[...]

Ik heb dit sinds 2 dagen na het installeren, opeens gekregen.
Het rare is dat ik wel op cracked servers zo op kan komen.
Cracked servers checken niet op key, dus dat is niet echt raar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Advance
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-06-2023
Ik heb gisteren COD4 gekocht en heb een paar minuten kunnen genieten om elke server in te komen daarna kreeg ik ook dit probleem............

Dit is de laatste keer dat ik een COD koop :/
Blijven cracken jongens, je hebt er geen flikker aan om een legale cd-key te hebben :$:$:$:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Lekker nutteloze en kansloze kick :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Advance
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-06-2023
Je doet wat je kan he :)

Op activision FAQ is de error bekend, maar ze doen er nix aan :/ er staat zelfs bij 1 oplossing: Blijven proberen of op ander tijdstip nog een keer proberen.............wtf is dat nouw weer voor antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

TheZeroorez schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 19:45:
Lekker nutteloze en kansloze kick :z
Nou, zijn laatste zin wel, maar hij heeft een punt. Hij heeft hetzelfde probleem als de TS en derhalve lijkt mij het een oprechte kick...
Pagina: 1