[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 53.383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 12:10:
Detonated, net of hardcore realistisch is :) Schiet op zn teen en hij is dood.
Nu moet je tenminste toch wel enigzins aimen om iemand te killen, want bij hardcore kan iemand met en ak achter iemand aan sproeien en 1 lucky shot is en kill. Dus dat is voor mij meer een noobymode :p.
Maar ja voor ieder wat wils he ;)
In reallife als ik iemand zijn groote teen raak met een 7.62x51 patroon uit een M60, M14 of G3 schiet ik zijn hele voet er af en met de .50 misschien zelfs wel zijn onderbeen, dan ga je echt wel liggen. Hardcore mode is iets realistiser dan jij denkt.

Zelf vind ik de niet-HC mode maar erg n00b achtig. Iedereen rent rond met een SAW, RPD of M60 en schiet maar een beetje in het rond, onder het motto "Spray and Pray".

Durf je zelf tactisch voort te bewegen en zonder gezien te worden met 1 tot 3 treffers de vijand uit te schakelen >:) . Is beter en leuker als 30 n00bs die bunnyhoppend met de n00btube lucky nade kills proberen te maken :N .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Tomino schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 20:48:
`Hmm, ik heb /record gedaan en er is opgenomen in game.. hij staat ook bij de mods - demos op mijn computer.. echter hoe speel ik het af?

Ah, ik heb het.. ~ /demo en dan de naam :)
Bij mij werkte dat helaad niet ... nu via seismo en cybopat ben ik nu langzaam verder aan het komen . Alleen nou moet ik een goed programma vinden ofsow waarmee je .dm kan editen knippen en plakken etc etc .. iemand suggesties ... word men eerste filmpje

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Neejoh schreef op zondag 16 maart 2008 @ 00:59:
Variety Map Pack: Check dit filmpje met Robert Bowling (IAMfourzerotwo)

http://www.gametrailers.c...layer.php?ep=11&ch=4&sd=0

[edit]
Oh wow, this is gonna rock! Chinatown is een reskinned Carantan uit CoD2! Dit was met * de beste map uit CoD2, goede keuze van IW moet ik zeggen.

[...]
Als ik het goed begrijp niet voor PC? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
rhermans schreef op zondag 16 maart 2008 @ 04:12:
[...]

Bij mij werkte dat helaad niet ... nu via seismo en cybopat ben ik nu langzaam verder aan het komen . Alleen nou moet ik een goed programma vinden ofsow waarmee je .dm kan editen knippen en plakken etc etc .. iemand suggesties ... word men eerste filmpje
Je moet het afspelen ingame en dan opnemen met fraps oid. Als hij het met de ingame captured merk je geen performance drops, dus als je het daarna afspeelt kan je het netjes opnemen met fraps. Dan wordt het een avi ofzo en kan je wél bewerken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Tomino schreef op zondag 16 maart 2008 @ 13:19:
[...]

Je moet het afspelen ingame en dan opnemen met fraps oid. Als hij het met de ingame captured merk je geen performance drops, dus als je het daarna afspeelt kan je het netjes opnemen met fraps. Dan wordt het een avi ofzo en kan je wél bewerken! :)
Toppie ...ik heb lopen zoeken en kwam eigenlijk alleen maar cl_avidemo 30 tegen enzo .
Niet echt mijn ding zo ... dit is zeker een oplossing en hoop dat het werkt ..
ik ga het nu proberen

Edit werkt als een trein .
Nu een programma om ze aan elkaar te plakken en te resizen ..(dat lukt me nog wel :P )
Wat is nou een beetje goeie size voor een filmpje ?

[ Voor 12% gewijzigd door MaFFia op 16-03-2008 14:00 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Er komen dus 3 full-blown maps. De 4de map word meer gezien als een bonusmap, en is een 1 op 1 kopie van het trainingslevel van de SP.
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 03:02:
[...]In reallife als ik iemand zijn groote teen raak met een 7.62x51 patroon uit een M60, M14 of G3 schiet ik zijn hele voet er af en met de .50 misschien zelfs wel zijn onderbeen, dan ga je echt wel liggen. Hardcore mode is iets realistiser dan jij denkt.
Als ik een .50 in mijn teen krijg, gaat echt alleen mijn teen er af. Het is geen US actie film ;)

Pas als de .50 echt vat op mijn lichaam krijgt, gaan er gekke dingen gebeuren. Zo kan het ding inderdaad een been amputeren, of al je ingewanden in 1 keer er uit halen. Dan moet de kogel echter wel even de kans krijgen om die reactie te veroorzaken. Alleen je teen gaat dat niet veroorzaken. (behalve natuurlijk als je hem precies aan de voorkant raakt).

[ Voor 108% gewijzigd door PWM op 16-03-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:11
Net een 64 player-hc-custom maps only- server gevonden, wel leuk. Het is helaas wel teamdeathmatch, niet echt mijn speltype. Kent iemand een HQ server met custom-maps? Kan er zelf geen vinden.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:45
[...]
Zelf vind ik de niet-HC mode maar erg n00b achtig. Iedereen rent rond met een SAW, RPD of M60 en schiet maar een beetje in het rond, onder het motto "Spray and Pray".

Durf je zelf tactisch voort te bewegen en zonder gezien te worden met 1 tot 3 treffers de vijand uit te schakelen >:) . Is beter en leuker als 30 n00bs die bunnyhoppend met de n00btube lucky nade kills proberen te maken :N .
Daar geef ik je groot gelijk in! Het is gewoon weinig meer aan als iedereen maar ergens ligt te campen met een spray wapen :/ Durf jezelf voort te bewegen ja! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit forum is niet bedoeld voor spam. Als je wil adverteren kun je bannerruimte huren ;)

[ Voor 78% gewijzigd door TheZeroorez op 16-03-2008 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

In reallife als ik iemand zijn groote teen raak met een 7.62x51 patroon uit een M60, M14 of G3 schiet ik zijn hele voet er af en met de .50 misschien zelfs wel zijn onderbeen, dan ga je echt wel liggen. Hardcore mode is iets realistiser dan jij denkt.

op hc ga je nog sneller dood aan GL en sprayers dus waarom dat beter zou zijn? ik begrijp het niet..

en rondrennende mensen met LMG's zijn eazy targets

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
pingkiller schreef op zondag 16 maart 2008 @ 14:02:
Net een 64 player-hc-custom maps only- server gevonden, wel leuk. Het is helaas wel teamdeathmatch, niet echt mijn speltype. Kent iemand een HQ server met custom-maps? Kan er zelf geen vinden.
Zet in je server filter de optie voor custom maps (weet ff niet hoe het precies heet) aan, refresh dan en sorteer op mapname. Alle custom maps beginnen met mp_.... . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben nu voor de vierde keer level 55, en heb maar eens besloten geen prestige modus te doen :)

Ik ga nu eens alle challenges halen :) Het schiet al heel erg op, alleen die headshot challenges zijn echt niet te doen. Dat zal nog wel even wat tijd kosten.

Ik begin maar eens met de Sniper rifles, die zijn het makkelijkst met headshots :)

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 16-03-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Ik vind de assault toch makkelijker qua headshots ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de G3 trouwens een waardeloos wapen. In de specs staat, veel power, maar ik moet zelfs met stopping power als perk, iemand die stil staat upclose meerdere malen raken. Is maar meteen uit de slots gegaan. Speel nu veel met de M60 en red dot, perfect accuraat, een of twee shots "pop pop" en byebye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 22:20:
Wat is de G3 trouwens een waardeloos wapen. In de specs staat, veel power, maar ik moet zelfs met stopping power als perk, iemand die stil staat upclose meerdere malen raken. Is maar meteen uit de slots gegaan. Speel nu veel met de M60 en red dot, perfect accuraat, een of twee shots "pop pop" en byebye.
G3 is 2x schieten op de borst en dood en hoofd natuurlijk 1x.
Voor op een afstandje is het best een goed wapen, beter dan M14 vind ik.
Maar als ik mag kiezen neem ik gewoon de M16, 1 salvo op de borst en ze gaan plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
PWM schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:00:
Ben nu voor de vierde keer level 55, en heb maar eens besloten geen prestige modus te doen :)

Ik ga nu eens alle challenges halen :) Het schiet al heel erg op, alleen die headshot challenges zijn echt niet te doen. Dat zal nog wel even wat tijd kosten.

Ik begin maar eens met de Sniper rifles, die zijn het makkelijkst met headshots :)
Ik heb tijdens mijn eerste run ook het idee gehad om alle challenges te halen en de headshot challenges hebben me uiteindelijk hiervan weerhouden. Wat mij wel opviel is dat ik met een AgocScope meer headshots verzamelde dan met een Reddot Sight. Nadeel van de scope is weer dat je minder van je omgeving ziet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
eendje schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:48:
[...]

op hc ga je nog sneller dood aan GL en sprayers dus waarom dat beter zou zijn? ik begrijp het niet..

en rondrennende mensen met LMG's zijn eazy targets
Op een MORK HC server lopen continue gasten rond met de perk "overkill" mét GL... Weinig cheats op MORK, maar dit is m.i. wel een exploit (nog wel een "clan", UTS ofzo).

Eendje, niet vaker gesignaleerd met andere ducks, bv. zittend eendje? :)

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Overkill icm GL doet ziw niks hoor :) GL is splash/explosive dmg en geen impact zoals een kogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

m4yall schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:17:
[...]

Ik heb tijdens mijn eerste run ook het idee gehad om alle challenges te halen en de headshot challenges hebben me uiteindelijk hiervan weerhouden. Wat mij wel opviel is dat ik met een AgocScope meer headshots verzamelde dan met een Reddot Sight. Nadeel van de scope is weer dat je minder van je omgeving ziet..
Nog een nadeel van de scope is dat je geen steady meer hebt :) Met de red dot kan je een G3/M4/M16 bijv helemaal stil houden, en met een scope zwabber je altijd nog een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
obsidian schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:51:
Overkill icm GL doet ziw niks hoor :) GL is splash/explosive dmg en geen impact zoals een kogel.
Wat bedoel je precies? Ik bedoelde maar te zeggen dat met 4 shots noobtube/ respawn je het hele spel kan bederven. Wel volgens de regels, niet erg tof :/

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

DrDDay schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:24:
[...]
Op een MORK HC server lopen continue gasten rond met de perk "overkill" mét GL... Weinig cheats op MORK, maar dit is m.i. wel een exploit (nog wel een "clan", UTS ofzo).

Eendje, niet vaker gesignaleerd met andere ducks, bv. zittend eendje? :)
Die heb ik te pakken gehad met een van mijn grenade launchers. Gisteren heerlijk stukje eendenborstfilet gegeten.. vers geschoten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel moet er even af maar wil ook zeker weten dat ik me profile goed bewaar , wat moet ik dan doen , srr voor noob question maar niet graag opnieuw beginnen .

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

DrDDay schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:33:
[...]

Wat bedoel je precies? Ik bedoelde maar te zeggen dat met 4 shots noobtube/ respawn je het hele spel kan bederven. Wel volgens de regels, niet erg tof :/
Waarom noemde je dan overkill? Ach ja, maakt ook niet uit :) Maar ach, het is overal zo dat nades random gegooid worden en geoefende spelers precies weten waar ze de GL moeten houden om de spawn te kunnen beschieten. Daarom is het zo jammer dat de mappen zo klein zijn. Je zou van de ene spawn de andere niet moeten kunnen raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
obsidian schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:43:
[...]

Waarom noemde je dan overkill? Ach ja, maakt ook niet uit :) Maar ach, het is overal zo dat nades random gegooid worden en geoefende spelers precies weten waar ze de GL moeten houden om de spawn te kunnen beschieten. Daarom is het zo jammer dat de mappen zo klein zijn. Je zou van de ene spawn de andere niet moeten kunnen raken...
Met overkill bedoelde ik dat je twee assault wapens uit kan rusten met een GL = 4 shots = ongeveer gelijk aan het bestrijken van een gebied als bij airstrike :p, zeker als je 'm combineert met extra "boem" :D Daarmee gebruik je de mogelijkheden tot het uiterste...

En volledig eens met je laatste opmerking: GL+ervaring+kleine mappen=einde tactiek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:34:
Het spel moet er even af maar wil ook zeker weten dat ik me profile goed bewaar , wat moet ik dan doen , srr voor noob question maar niet graag opnieuw beginnen .
+ dat ik wil weten of ik mijn spel incl serial key kan uitlenen aan een persoon die ik vertrouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:16:
[...]

+ dat ik wil weten of ik mijn spel incl serial key kan uitlenen aan een persoon die ik vertrouw?
Wat denk je zelf? Als hij jouw spel + key leent is hij illegaal bezig en kan ie net zo goed een willekeurige versie van internet af trekken, daar hoef jij je key niet voor op het spel te zetten...

En over dat profiel gebeuren, dan moet je even op google zoeken, of het topic doorkijken, daar staat het meerdere keren in. Het gaat om de .\profiles\<jouw speel naam> folder die je moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:15:
[...]

Wat denk je zelf? Als hij jouw spel + key leent is hij illegaal bezig en kan ie net zo goed een willekeurige versie van internet af trekken, daar hoef jij je key niet voor op het spel te zetten...

En over dat profiel gebeuren, dan moet je even op google zoeken, of het topic doorkijken, daar staat het meerdere keren in. Het gaat om de .\profiles\<jouw speel naam> folder die je moet hebben.
Luister wat ik zeg , ik ken mijn papheimers wel , dus dit spel wil ik even uitlenen en niet meer zelf spelen deze maand(en) dan wil ik weten of dat kan , , misschien koopt hij het spel daarna ook wel OF niet , dat is voor daarna . Hij heeft al een willekeurige versie , en speelt op Crack servers , heb hem wel eens gejoined op die servers maar ik vind dat je daar te weinig keuzes hebt en weet gewoon dat je het spel moet kopen om de volledigheid van het spel te kunnen genieten dus KOPEN,bij COD2 had ik hem ook al overgehaald oook al is dat niet mijn doel maar als het beter speelt dan wel .Bij mij gaat dit spel er dus even af en ga me profiles even apart houden enzal dit topic dan maar even napluizen hoe dat goed te doen te doen , je antwoord is prima hoor! maar als je daar antwoord op had gegeven dan hoefde ik niet dit na te gaan pluizen te gaan pluizen :

P.s. als ik toch genaaid wordt dan heb ik me vergist in deze persoon , tja jammer het je geld,en meer niet ! + leer

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHt , later zag ik pas wat je bedoelde met .\profiles\<jouw speel naam> folder die je moet hebben.,sr , dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hier staan HD video's van alle nieuwe maps:

http://media.xbox360.ign.com/media/902/902590/vids_2.html

Creek, Chinatown en Broadcast zijn wel echt flinke maps. Vooral Creek is massive en ziet er erg interessant uit.

[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 18-03-2008 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Zijn deze maps alleen voor de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Alsatian schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:17:
Zijn deze maps alleen voor de xbox?
nee ook voor de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Ik zie nu allemaal maps voor XBOX voorbij komen die worden uitgebracht door IW, maar de pc heeft als voordeel dat er custom maps gedraaid kunnen worden.

Zijn er misschien leuke custom maps die veel gespeeld worden? Site's waar je ze kan vinden? Misschien is het leuk om dit ook te posten, zodat de rest ook kan genieten. Ik zelf speel vaak een custom level van een collega. Die heeft ons gebouw nagemaakt. Ik zal binnenkort eens wat screens posten hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Maar de maps zijn dus niet voor de pc? Jammer is dat. Vooral Creek ziet er erg vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Alsatian schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:21:
Maar de maps zijn dus niet voor de pc? Jammer is dat. Vooral Creek ziet er erg vet uit!
Zoals eerder gemeld in dit topic zijn de maps (nog) niet voor de pc, maar juist voor de consoles. Maar zoals ik hiervoor al post: De pc kan custom maps draaien, en de consoles niet... ;)

Maar ik zou het heel erg leuk vinden als we ChinaTown (remake Carentan) kunnen spelen op de PC :X

[ Voor 11% gewijzigd door Acid__Burn op 18-03-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
PWM schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:33:
Hier staan HD video's van alle nieuwe maps:

http://media.xbox360.ign.com/media/902/902590/vids_2.html

Creek, Chinatown en Broadcast zijn wel echt flinke maps. Vooral Creek is massive en ziet er erg interessant uit.
Alleen voor full members?

[edit]
Oh will. 402 heeft ze natuurlijk ook staan, niet in HD though:
http://iamfourzerotwo.com...amespy-chinatown-footage/
PWM schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:00:

Man, dan heb je flink door geknalt! Ik zit nogsteeds @ 55/prestige2. Zit er nu ook aan te denken een paar prestiges hoger te gaan maar ben al zo onwijs ver met m'n challenges dat ik het bijna zonde vind om die allemaal weg te gooien. Aan de andere kant, niemand online ziet hoever je bent met je challenges en wel met je prestige.. Keuzes keuzes keuzes ;)

Sprak laatst een vriend van m'n huisgenoot (kent PWM ook wel :P), zit inmiddels in z'n 22ste dag online ....... Dacht ik dat ik veel had met m'n 5 dagen 8)7

Check ook even dit filmpje, erg gaaf gemaakt:
Call of Duty 4 Gun Sounds @ youtube

En voor de PS3ers:
That’s right… just received word from Sony that they are on the final stages of certifying the PS3 Feature patch and will be definitely be seeing it go live to users this week and I may be getting an update as soon as tonight as to the exact time to expect it.

[ Voor 32% gewijzigd door Neejoh op 18-03-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Neejoh schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:47:
[...]

Alleen voor full members?

[edit]
Oh will. 402 heeft ze natuurlijk ook staan, niet in HD though:
http://iamfourzerotwo.com...amespy-chinatown-footage/

[...]

Man, dan heb je flink door geknalt! Ik zit nogsteeds @ 55/prestige2. Zit er nu ook aan te denken een paar prestiges hoger te gaan maar ben al zo onwijs ver met m'n challenges dat ik het bijna zonde vind om die allemaal weg te gooien. Aan de andere kant, niemand online ziet hoever je bent met je challenges en wel met je prestige.. Keuzes keuzes keuzes ;)

Sprak laatst een vriend van m'n huisgenoot (kent PWM ook wel :P), zit inmiddels in z'n 22ste dag online ....... Dacht ik dat ik veel had met m'n 5 dagen 8)7

En voor de PS3ers:

[...]
Ik zit denk ik nu op 11 dagen online en ben bijna prestige 8 >:)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Valt mee hoor, ik ben gewoon heel goed :+

Ik heb nu ook 5 dagen gespeeld. Het begint al weer een beetje te jeuken, ik denk toch dat ik maar weer eens een stap verder ga :) Dit om het feit dat, het is al eerder door iemand genoemd, de headshot challenges toch teveel zijn op dit moment.

In principe is het ongeveer 1 dag per 55 levels op de consoles.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 18-03-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

PWM schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:32:
[...]
In principe is het ongeveer 1 dag per 55 levels op de consoles.
Ja zoiets klopt wel, ik speel op pc en me nieuwe 'record' is 18h en 10m. En daar zat nog een uur of 3 sd tussen. Maarja dan werken potjes als 25-5 wel mee :p 25x50 is toch aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik beloof jullie dat het de laatste keer is, maar ik wil het nog 1x van me afschrijven:

Welke infantiel bij IW heeft het Spawnscript geschreven? Ik heb vanavond weer een paar potjes gespeeld, en het is weer zo vaak raak. Ik speel op grote velden 5v5, en nog lukt het het spel om een rits spawn kills voor elkaar te krijgen. Onbegrijpelijk.

Ook word ik rustig gespawned midden in een airstrike, terwijl die airstrike al word ingegeven voordat ik dood ga.

Ik geniet van CoD4, en doe dat ook online. Wat mij betreft echter 1 volle punt minder per review door deze dommigheid. Ook het feit dat ze het na 5 maanden niet hebben kunnen oplossen spreekt niet voor ze.

IW staat, op console gebied iig, zeer slecht bekend om hun opvolging. Ze maken dat weer echt 100% waar met deze game. Jammer

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 18-03-2008 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
[...]

Haha, echt gaaf ! :) Dit moet ik ook een keer maken :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ze zeggen erg goed te luisteren naar de community, klant is koning. Vraag me ook wel eens af of dit niet een groot stierendrol verhaal is. De dingen in de patch spraken wat mij betreft voorzich, had hun eigen Q&A ook op kunnen lossen. Daarnaast was de changelog al 2maand voor de release van de patch online, waar moesten we zo lang op wachten?

@PWM: Inderdaad, dat airstrike probleem liep ik ook keer op keer tegen aan. Nu heb ik geleerd te wachten met spawnen voor de airstrike voorbij is. Dit geintje heeft me een keer 2 suicides gekost @ shipment :N

Kwam op www.xanga.com nog wat leuks tegen, wellicht handig voor startpost?
Information taken directly from the game files of the PC version.
Mostly the iw_11.iwd archive in the /main folder.
There are no errors. The IWD is a "zip" file and the weapons are a "txt" file, look for yourself.
These numbers also apply to both 360 and PS3 versions.
*clique*
Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/2zq7ng8.png

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/4hweo.png

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/2h55iqr.png

Verder wisten ze nog te melden dat in hardcore je health teruggebracht is naar 30% (van 100%, d'oh), de wapens doen dus geen meer damage. Als je dan dus kijkt naar het schema hierboven is vrij snel duidelijk hoe een stom systeem het eigenlijk is. Een .50 cal sniper doet dus evenveel damage als een M9 :') Opzich logisch, ook in het echt overleef je een schot van een M9 niet, maar dit doet wel underpowered de rest van de wapens nogal.
And I quote:
Despite the intended effect, Hardcore has resulted in the opposite = more Spray&Pray, Run&Gun and 3XFrag spam than Stock.
Hardcore should be called "Instagib", that's all it is. Or "Easy Mode".
Heb tot nu to best plezier beleefd aan hardcore, maar ga denk dat ik het voorlopig toch maar even niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

hmm en ik dacht nog wel dat ik het goed deed :'(

Heb dit spel nu 2 weken en 1d10h speeltijd en bijna rank55

Heb een kleine 3000kills waarvan 400 headshots B)
Ben sinds kort ook echt gericht servers aan het opzoeken en profieltjes samenstellen om alle challenges te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

PWM schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:42:
Welke infantiel bij IW heeft het Spawnscript geschreven?
Geloof me, dat gaan ze niet fixen. Bij v/CoD was het al wanhopig slecht en bij CoD2 zo mogelijk nog slechter. Als je ooit wel eens tijdens een potje DM op Carentan vast hebt gezeten in de axis spawn terwijl de tegenstander maar lekker spawnkilled, weet je wat ik bedoel. CoD4 mag dan met een andere engine gemaakt zijn dan CoD2, er zitten exact dezelfde problemen in. Die enorme clipping fouten bijvoorbeeld.....*rillllll*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Edmin schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 00:32:
[...]

Geloof me, dat gaan ze niet fixen. Bij v/CoD was het al wanhopig slecht en bij CoD2 zo mogelijk nog slechter. Als je ooit wel eens tijdens een potje DM op Carentan vast hebt gezeten in de axis spawn terwijl de tegenstander maar lekker spawnkilled, weet je wat ik bedoel. CoD4 mag dan met een andere engine gemaakt zijn dan CoD2, er zitten exact dezelfde problemen in. Die enorme clipping fouten bijvoorbeeld.....*rillllll*
Over clipping fouten gesproken haha, ik zat laatst (weet niet meer welke map) vast ergens in een hoek, stond een tafeltje waar ik achter was gekomen maar kwam er met geen mogelijkheid meer achteruit, ik zat muurvast. De enige keer dat ik blij was dat ik doodgeschoten werd :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Duuvel schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 08:41:
[...]

Over clipping fouten gesproken haha, ik zat laatst (weet niet meer welke map) vast ergens in een hoek, stond een tafeltje waar ik achter was gekomen maar kwam er met geen mogelijkheid meer achteruit, ik zat muurvast. De enige keer dat ik blij was dat ik doodgeschoten werd :+
Als je nog een granaat had, had je het zelf kunnen oplossen :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Floris-K schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 00:21:
hmm en ik dacht nog wel dat ik het goed deed :'(

Heb dit spel nu 2 weken en 1d10h speeltijd en bijna rank55
Het hangt er ook vanaf wat je speelt ;)

Ik speel voornamelijk TD en Domination. De laatste tijd ook wat meer Sabotage. Dat zijn de games die je relatief minder punten opleveren.

Als je bijvoorbeeld HQ speelt vliegen de punten naar binnen. Zou je het puur om de punten doen, dan speel je dus dat soort games.

Het maakt ook niet zo heel veel uit. Level 55 levert je alleen 1 gouden wapen op, level 52 volgens mij de MP44. Allebei leuk, maar niet nodig. Je hebt halverwege in principe al alles wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

megatronics schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 08:45:
[...]

Als je nog een granaat had, had je het zelf kunnen oplossen :+
Die had ik dus niet meer :+
PWM schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:58:
[...]

Het hangt er ook vanaf wat je speelt ;)

Ik speel voornamelijk TD en Domination. De laatste tijd ook wat meer Sabotage. Dat zijn de games die je relatief minder punten opleveren.

Als je bijvoorbeeld HQ speelt vliegen de punten naar binnen. Zou je het puur om de punten doen, dan speel je dus dat soort games.

Het maakt ook niet zo heel veel uit. Level 55 levert je alleen 1 gouden wapen op, level 52 volgens mij de MP44. Allebei leuk, maar niet nodig. Je hebt halverwege in principe al alles wat je nodig hebt.
Klopt inderdaad, ik speel ook voornamelijk Team Deathmatch, af en toe eens HQ of Domination, en heel soms FFA. Als je veel HQ speelt dan gaat het een heel stuk sneller met de punten. Een vriend van me speelt ook alleen maar HQ, en dan maar braggen over z'n prestigeniveau. Ik ben nog niet eens de eerste keer bij level 55 :+
Denk ook niet dat ik prestige in ga, alles weer kwijt :o

[ Voor 70% gewijzigd door ijskonijn op 19-03-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30+ player Shipment+3 Nades+LMG = Rank 55 in een dag. ^^

Daarna op je gemak even challenges gaan halen. Shipment is ook ideaal voor de headshot challenges imo. Niet dat het daar simpeler is om een headshot te halen, je killt er gewoon meer mensen per uur. Spawnkills zijn wel jammer in Shipment, maar ja. Ik vind het ook een ideale shotgun map.

Nog maar zon 100 headshots in totaal voor de golden LMG challenges te gaan. :9~

En daarna schrap ik shipment van de maps die ik speel, want eigenlijk is dat de meest baggere map in het hele spel. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:27:
30+ player Shipment+3 Nades+LMG = Rank 55 in een dag. ^^

Daarna op je gemak even challenges gaan halen. Shipment is ook ideaal voor de headshot challenges imo. Niet dat het daar simpeler is om een headshot te halen, je killt er gewoon meer mensen per uur. Spawnkills zijn wel jammer in Shipment, maar ja. Ik vind het ook een ideale shotgun map.

Nog maar zon 100 headshots in totaal voor de golden LMG challenges te gaan. :9~

En daarna schrap ik shipment van de maps die ik speel, want eigenlijk is dat de meest baggere map in het hele spel. O-)
Op een pc wel ja. Op de Xbox of PS3 kun je niet op map zoeken en is het altijd maar afwachten welke er komt. Ik heb eigenlijk in de 4 maanden dat ik CoD4 speel nog maar 1 keer shipment gehad. Is die op de consoles uit de maplist gehaald ofzo? Ben er in ieder geval erg blij mee, die map slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
30+ player Shipment? WANT! :D

(max op xbox is denk ik 12 op die map)

[ Voor 49% gewijzigd door Neejoh op 19-03-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Pfff dat wil je echt niet.. Ik heb het paar keer 25 vs 25 gespeeld.
De mensen die het overleven zitten achter de spawnpoints te spammen.
Die hebben vervolgens ook airstrike en heli-support. Gebeurd zelden dat je snel om bent gedraaid dan zij je dood hebben geschoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik ben idd een PC gamert. Ik zou hooguit een console nemen voor de Zelda games, die lijken me zeer leuk, maar een shooter wil ik gewoon op mijn pc spelen met een vertrouwde muis/keyboard interface. Ik heb Halo een tijdje gespeeld op de Xbox, maar ik vond het een drama om een shooter met een controller te spelen. Maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Jammer dat de console versie blijkbaar zulke limieten stelt aan wat je kan spelen. Zelf geen maps kunnen kiezen lijkt me zeer vervelend en dan ook nog eens met minder spelers? Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:49:
Die hebben vervolgens ook airstrike en heli-support. Gebeurd zelden dat je snel om bent gedraaid dan zij je dood hebben geschoten
En daarom, martyrdom! :p Jij gaat dood, campert gaat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-03-2021
Gisteren op de PS3 nog een mooie HQ match op shipment.

in het begin, 3 keer gespawn-killed. wij nemen HQ in, worden afgeslacht, nieuwe HQ komt, ik gooi 2 van mijn 3 nades. 6 kills. word neergeschoten, respawn. gooi airstrike, 6 dood, ik word weer neergeschoten, weer airstrike. enz

in totaal 8 airstrikes gehad in 1 ronde ^_^ zelfs mijn teammates werden er moe van :P

Uiteindelijk een score van rond de 80 - 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Floris-K schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:49:
En vervolgens sta je in de wachtrij om überhaubt te spawnen :')

Verder kan ik niet wachten op Chinatown/Carentan. In CoD2 waren toen ook al problemen in de spawnareas, maar ik hoop dat het opgevangen wordt met de meerdere gamemodes die nu beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Mamoritai schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:05:
Gisteren op de PS3 nog een mooie HQ match op shipment.

in het begin, 3 keer gespawn-killed. wij nemen HQ in, worden afgeslacht, nieuwe HQ komt, ik gooi 2 van mijn 3 nades. 6 kills. word neergeschoten, respawn. gooi airstrike, 6 dood, ik word weer neergeschoten, weer airstrike. enz

in totaal 8 airstrikes gehad in 1 ronde ^_^ zelfs mijn teammates werden er moe van :P

Uiteindelijk een score van rond de 80 - 15.
Ik bewaar mijn airstrike ook altijd voor na de respawn. Zo kom je op een makkelijkere manier aan meer kills. Soms op grote servers heb je meteen 3-4 kills en heb je er niet veel meer nodig voor heli en/of airstrike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Wat ben ik soms toch blij met GoT en de users die (over het algemeen) volwassen overkomen. Heb het nu een tijdje geprobeerd bij de forums van Infinity Ward zelf, maar wat een ramp. Een paar quotes uit het officiële CoD4 topic:
You're a pathological liar.
No one is good on the PS3.
You suck, learn to shoot.
No it doesn't, it involves incessant whiners such as yourself who can't play a damn video game the right way the first time. So, then you go and have the whole elements changed so YOU can have a chance.

You're pathetic, retarded and insolent.
Eén keer door de topics scrollen en je het gelijk weer een stuk of 5 te pakken :') Zeg maar :w tegen Neejoh Infinity Ward!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Neejoh schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:24:
Wat ben ik soms toch blij met GoT en de users die (over het algemeen) volwassen overkomen. Heb het nu een tijdje geprobeerd bij de forums van Infinity Ward zelf, maar wat een ramp. Een paar quotes uit het officiële CoD4 topic:
[...]

[...]

[...]

Eén keer door de topics scrollen en je het gelijk weer een stuk of 5 te pakken :') Zeg maar :w tegen Neejoh Infinity Ward!
daar zitten alleen maar van die strebertjes die zo snel mogelijk op level 55 in de laatste prestige mode willen komen. Laatst was er een gast die had een halfuur ofzo gespeeld en die stond helemaal bovenaan in de rankings, dat het niet kan moge duidelijk zijn, maar op dat forum werd toen moord en brand geschreeuwd, hoe triest kun je zijn...sorry moest dit effe kwijt :)
Heb ook ooit eens wat op dat forum gevraagd maar ben daar ook meteen van genezen

Zag net een mooie beëindiging van een discussie:
- Doe liever maar niet dat onzinplaatje :)

[ Voor 27% gewijzigd door TheZeroorez op 19-03-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Het erge is dat ik precies weet welk thread je bedoeld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Floris-K schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:57:
[...]

Ik bewaar mijn airstrike ook altijd voor na de respawn. Zo kom je op een makkelijkere manier aan meer kills. Soms op grote servers heb je meteen 3-4 kills en heb je er niet veel meer nodig voor heli en/of airstrike
Dat noemen ze gewoon spawnraping, en het is lame omdat het zo makkelijk is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 11:01

Arethusa

Niet die server

Net wederom geband van Frank's server. Dit keer door 2 kinderen van de DTS clan. Misschien moet er toch een password of iets dergelijks op die server komen.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

attentione!!

Ik ging net een potje headquartes spelen en kwam in een game (PS3) waar ze nade launcher als een mitrailleur konden vuren ?!?!?!?! zowel mijn partij als de tegenpartij.
Het ging dus echt met de snelheid van een M4, je zag alleen maar van die wolkjes door de lucht vliegen en ging uiteraard constant dood. Ben na 1 minuut eruit gegaan.

Iemand een idee hoe dit kan???

{EDIT}

Zoals dit dus:

http://www.youtube.com/watch?v=RbwmVzJ_ZqE

op de pc kan ik hem nog vatten maar de PS3???
dat kan toch helemaal niet?

[ Voor 16% gewijzigd door OMD op 19-03-2008 19:47 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:29

BioHazard

*\o/*

Ik heb echt een kloteprobleem nu, ik heb pas COD4 voor de PC maar heb het volgende:
Wanneer ik met bijv een M4 schiet, en ik houdt de muisknop in, blijft deze niet doorvuren, maar blijft die telkens hangen. Als ik dan ff wacht dan schiet ie ineens door. Ik heb een Logitech G5 met de nieuwste Setpoint drivers. Verder heb ik buiten COD4 nergens last van, verder doet die het overal goed. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
OMD schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:43:
attentione!!

Ik ging net een potje headquartes spelen en kwam in een game (PS3) waar ze nade launcher als een mitrailleur konden vuren ?!?!?!?! zowel mijn partij als de tegenpartij.
Het ging dus echt met de snelheid van een M4, je zag alleen maar van die wolkjes door de lucht vliegen en ging uiteraard constant dood. Ben na 1 minuut eruit gegaan.

Iemand een idee hoe dit kan???

{EDIT}

Zoals dit dus:

http://www.youtube.com/watch?v=RbwmVzJ_ZqE

op de pc kan ik hem nog vatten maar de PS3???
dat kan toch helemaal niet?
lol toch maar es al die intel gaan zoeken das best leuk omdat in de single player te doen.
Maar in de mp zou dat niet moeten kunnen en al helemaal niet op een console. Op de pc kan je nog wat gaan rommelen aan de instellingen maar op de een console niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
BioHazard schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:48:
Ik heb echt een kloteprobleem nu, ik heb pas COD4 voor de PC maar heb het volgende:
Wanneer ik met bijv een M4 schiet, en ik houdt de muisknop in, blijft deze niet doorvuren, maar blijft die telkens hangen. Als ik dan ff wacht dan schiet ie ineens door. Ik heb een Logitech G5 met de nieuwste Setpoint drivers. Verder heb ik buiten COD4 nergens last van, verder doet die het overal goed. :'(
Schiet je niet toevallig met een m16? Die heeft burst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:29

BioHazard

*\o/*

Nee ik heb geen M16, een M4 met Red Dot Sight. Zowieso doet die het met een P90 of wat dan ook ook.

Edit: Ik kan er echt ook helemaal NIKS over vinden op internet. :'( :/

[ Voor 27% gewijzigd door BioHazard op 19-03-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De servers zijn wel brak de laatste tijd. Ik krijg echt vooral in avonden relatief vaak achter elkaar "connection interrupted" of "host ended game". Meer spelers hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:18:
De servers zijn wel brak de laatste tijd. Ik krijg echt vooral in avonden relatief vaak achter elkaar "connection interrupted" of "host ended game". Meer spelers hier last van?
berichtje typend vanaf mijn psp :p. ik heb overigens geen last van slechte connecties. de server zal wel een gaare verbinding hebben. probeer eens wat andere servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:18:
Wij hebben ook veel last, vooral connection interrupted komt heel vaak voor x360 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Jullie zijn op dit moment m'n laatste hoop... Ik moest gisteren m'n pc opnieuw installeren, dus inclusief COD4. Heb eerst een backup gemaakt van de profiles-dir.

Daarna COD4 geinstalleerd, en gepatched naar 1.5 (zoals m'n eerste install). Daarna wilde ik m'n profiel terugzetten, maar blijkt niet te werken. Zodra ik m'n nieuw aangemaakte profiel (leeg dus) overschrijf met m'n oude profiel, en ik start de game, begint COD4 te zeuren over een corrupt profile, en dat de stats worden gereset naar default |:(

Iemand enig idee wat hieraan te doen is? Ik heb de install nu wel op een andere schijf staan (was eerst E:\, nu D:\). Ik heb gister een minuut of 10 gespeeld, en nu weer lvl 3, maar geen zin om opnieuw te beginnen, aangezien ik lvl 55 was, en een aardig deel challenges gehaald had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 08:29

d_star

Maharadja of the Year :-/

Dit probleem is helaas inderdaad al bij meerdere mensen voorgekomen. Ik heb denk ik mazzel gehad dat mij dit bij een complete herinstallatie bespaard is gebleven.

Voralsnog is er geloof ik geen oplossing voor! Lullig voor je man!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
d_star schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 08:00:
Dit probleem is helaas inderdaad al bij meerdere mensen voorgekomen. Ik heb denk ik mazzel gehad dat mij dit bij een complete herinstallatie bespaard is gebleven.

Voralsnog is er geloof ik geen oplossing voor! Lullig voor je man!
Ja, ik wordt er niet vrolijk van... Maar zit er nu aan te denken om de "hack" te gebruiken. Aangezien ik lvl 55 al gehaald had, is het niet echt oneerlijk. Maar moet er nog even over nadenken. Zoals ik al zei gisteravond nog en potje gedaan met de standaard Spec Ops-class (MP-5), en gewoon beste in mijn team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Neejoh schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:54:
[...]

En vervolgens sta je in de wachtrij om überhaubt te spawnen :')

Verder kan ik niet wachten op Chinatown/Carentan. In CoD2 waren toen ook al problemen in de spawnareas, maar ik hoop dat het opgevangen wordt met de meerdere gamemodes die nu beschikbaar zijn.
Worden Chinatown/Carentan nieuwe maps voor cod4? Carentan was altijd wel een coole map in COD 2 :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

@ Direct boven: Op CoD1 was tie ook erg leuk.
@Acid Burn: Ik had die ook direct gekopieerd, en eerst mijn eigen key ingevuld nogmaals. En daarna erin gezet, want als hij corrupt gaat is dat bijna altijd het geval dat er iets met de key is. En bij mij heeft het al paar keer gewerkt, dit weekend ook nog na een schone windows install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
ZpAz schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:18:
[...]

Worden Chinatown/Carentan nieuwe maps voor cod4? Carentan was altijd wel een coole map in COD 2 :)
Chinatown is een omgetoverd Carentan. IF wist dat Carentan een van de populairste online maps was en hebben em daarom wat opgepoetst wat resulteerd in Chinatown!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
rCk schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:27:
@ Direct boven: Op CoD1 was tie ook erg leuk.
COD1 was niet echt mijn spel :) 2 en 4 zijn daarintegen wel meesterlijk, bij 2 rifle only servers, en bij 4 hardcore servers. :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
rCk schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:27:
@Acid Burn: Ik had die ook direct gekopieerd, en eerst mijn eigen key ingevuld nogmaals. En daarna erin gezet, want als hij corrupt gaat is dat bijna altijd het geval dat er iets met de key is. En bij mij heeft het al paar keer gewerkt, dit weekend ook nog na een schone windows install.
Ik heb volgens mij met gewoon dezelfde key een install gedaan. Staat deze key soms nog ergens in die profile-files? Dan kan ik die daar aanpassen o.i.d.

Las ook op internet dat het uitmaakt op welke schijf je het installeert. Had hem eerst op E staan, en nu op D...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het mappack komt op 3 april uit op de 360 :)

Ik neem aan dat dan ook voor de PS3 geldt. Heb wel zin in wat nieuws. Ze zullen neem ik aan ook met een playlist update komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

PWM schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:05:
Het mappack komt op 3 april uit op de 360 :)

Ik neem aan dat dan ook voor de PS3 geldt. Heb wel zin in wat nieuws. Ze zullen neem ik aan ook met een playlist update komen.
Das mooi nieuws, de pc versie slaan ze over?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 21:52
Acid__Burn schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:57:
[...]

Ik heb volgens mij met gewoon dezelfde key een install gedaan. Staat deze key soms nog ergens in die profile-files? Dan kan ik die daar aanpassen o.i.d.

Las ook op internet dat het uitmaakt op welke schijnf je het installeert. Had hem eerst op E staan, en nu op D...
Je hebt toch altijd maar 1 key :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

heeft iemand toevallig een overzicht van wanneer dat je welke perk vrij speelt?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

NoTimeRemains schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:35:
heeft iemand toevallig een overzicht van wanneer dat je welke perk vrij speelt?
Verwijderd in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..."

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Is er hier iemand trouwens met een leuk clan in de sub-top?
Heb veel ervaring(2000 tot heden) met clan en cupwars op CB en zou graag leuke actieve clan joinen (zonder flamers lol :P)

Zit nu wel in een clan met wat oude UT maatjes, maar die komt niet echt van de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ja mijn clan is net begonnen. We zitten zelf geregeld met school, maar we willen wel wat bereiken. Ik weet niet of je het erg vind dat we per avond 1 à 2 wars, en sommige avonden geen wars doen (werk, school) Maar in ieder geval, mn xfire staat in m'n sig. Dus als je ons wil meehelpen, kunnen we wat doen. Maar je zegt het maar, als je dat goed genoeg vind. We zijn nou eenmaal geen clan die altijd wars speelt. Publics zijn ook leuk, voor soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik heb COD4 gisteravond voor het eerst sinds een paar weken weer gespeeld. Update geinstalleerd, hup online. Kom ik voor het eerst echt een glitch tegen (naast wat vastlopers die ik al eens heb gehad). Mijn 'mannetje' liep op zijn kop. Oftewel de gun was normaal te zien, het level stond op zijn kop. Erg raar manouvreren moet ik zeggen :D

Na de 1e death was het weer normaal. Geinige glitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Nee dat maakt me niet zo uit, vermaak me in een pickup war ook wel goed.
Zijn daar trouwens channels voor op irc of wat dan ook? Of is quakenet meer iets voor UT? lol

Ik zal je vanavond even toevoegen op xfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond kreeg ik de melding van een COD4 update op mijn PS3, en nu eindelijk de optie om spelers te kunnen muten... heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het als je sneller bent als dat de clamaore ontploft door wat lood er doorheen te schieten dat de clay jouw niet killed of had ik net de toevalligheid dat ik er op schoot maar tevens de clay werd ongedaan gemaakt doordat de plaatser ook gekilled werd?

Klopt het dat als er iemand in de HC mode een clay plaatst dat deze blijft staan (iets langer dan de niet HC mode) , en als die dus ook gekilled wordt , hoe lang blijft deze clay nog werkzaam , weet uit ervaring dat ik meerdere keren iemand al heb gekilled dat in HC servers de clay nog steeds werkt , in niet HC server is dat niet zo , maar hoe lang moet ik dan nog op me tellen passen om daar niet in te trappen .?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:03:
klopt het als je sneller bent als dat de clamaore ontploft door wat lood er doorheen te schieten dat de clay jouw niet killed of had ik net de toevalligheid dat ik er op schoot maar tevens de clay werd ongedaan gemaakt doordat de plaatser ook gekilled werd?

Klopt het dat als er iemand in de HC mode een clay plaatst dat deze blijft staan (iets langer dan de niet HC mode) , en als die dus ook gekilled wordt , hoe lang blijft deze clay nog werkzaam , weet uit ervaring dat ik meerdere keren iemand al heb gekilled dat in HC servers de clay nog steeds werkt , in niet HC server is dat niet zo , maar hoe lang moet ik dan nog op me tellen passen om daar niet in te trappen .?
In HQ blijft de claymore actief tot de HQ weer verplaatst.

Ben echt blij met de mute optie in de nieuwe patch :) Nieuwe killcams zijn ook wel leuk af en toe, soms weet je echt niet waar de nade vandaan kwam. Snipe accuracy is ook duidelijk verbeterd _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In hardcore modes vind ik dat wel jammer, je hebt daar geen kill cam. Daardoor leer je ook minder snel de trucjes van andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus
  • Laatst online: 29-07 07:21

dalus

Firing Sparks

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:01:
In hardcore modes vind ik dat wel jammer, je hebt daar geen kill cam. Daardoor leer je ook minder snel de trucjes van andere spelers.
Killcam is een server side optie, ook in hardcore. Dus het is aan de SA om hem te gebruiken ofnie.

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ben toch maar weer aan prestige begonnen. Die headshot challenges had ik geen zin in, dan maar weer lekke prestigen. Blijft toch het leukst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 09:50
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:56:
Gisteravond kreeg ik de melding van een COD4 update op mijn PS3, en nu eindelijk de optie om spelers te kunnen muten... heerlijk.
huh hoe doe je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PWM schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:04:
Ik ben toch maar weer aan prestige begonnen. Die headshot challenges had ik geen zin in, dan maar weer lekke prestigen. Blijft toch het leukst
Welk prestige ben je nu? Ik zit ook te twijfelen ben nu prestige 7, maar wil graag de gouden kruis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sekeroglan schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:33:
[...]

Welk prestige ben je nu? Ik zit ook te twijfelen ben nu prestige 7, maar wil graag de gouden kruis >:)
Jij bent ook way verder dan ik :) ik zit nu in Prestige 5. EDIT: het is mijn 4de keer dat ik hem start, dus is dat dan Prestige 4?

Jij hebt 11 dagen gespeeld inmiddels, ik ruim 5 (da's ook 110 uur 8)7 )

Ik ga het nu eens anders doen dan anders, gewoon spelen zonder alle wapens vol te krijgen op 150 shots. Op andere challenges ga ik wel letten natuurlijk.

Mijn eerste potje toen ik weer level 1 was, had ik 1100 punten in 11 minuten in Sabotage :)

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 20-03-2008 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
BioHazard schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:48:
Online/offline? Klinkt namelijk als zware lag. Als andere automatic guns dit niet hebben, vrij raar probleem... :S
Acid__Burn schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 08:35:
[...]

Ja, ik wordt er niet vrolijk van... Maar zit er nu aan te denken om de "hack" te gebruiken. Aangezien ik lvl 55 al gehaald had, is het niet echt oneerlijk. Maar moet er nog even over nadenken. Zoals ik al zei gisteravond nog en potje gedaan met de standaard Spec Ops-class (MP-5), en gewoon beste in mijn team :P
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ook op PC ben je toch in no-time op lv55? Soms wou ik dat mijn stats een keer geblanked werden op Live, dan kon ik overnieuw beginnen. Nu heb ik nog het idee dat ik de oude stats van mijn huisgenoot er uit aan het werken ben :')
ZpAz schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:18:
[...]

Ja, Chinatown (dit is een re-make van Carentan, zelfde layout met chinatown lichtjes ed) is één van de 4 nieuwe maps op consoles, niet op pc.
Waarchijnlijk kun je niet online spelen tot je de update geïnstalleerd hebt. Als je het spel dus voor het eerst opstart zal hij beginnen met updaten (PS3 geen ervaring, zo gaat het iig op de X360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die maps moeten echt wel voor de pc komen anders word ik gek. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PWM schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:36:
[...]

Jij bent ook way verder dan ik :) ik zit nu in Prestige 5. EDIT: het is mijn 4de keer dat ik hem start, dus is dat dan Prestige 4?

Jij hebt 11 dagen gespeeld inmiddels, ik ruim 5 (da's ook 110 uur 8)7 )

Ik ga het nu eens anders doen dan anders, gewoon spelen zonder alle wapens vol te krijgen op 150 shots. Op andere challenges ga ik wel letten natuurlijk.

Mijn eerste potje toen ik weer level 1 was, had ik 1100 punten in 11 minuten in Sabotage :)
Of je ze speelt samen met ons HQ, minimaal 700 XP per game :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sekeroglan schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:48:
[...]

Of je ze speelt samen met ons HQ, minimaal 700 XP per game :>
Ik hoop dat het vanavond nog even lukt. Heb weer een headset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 14:43

jelly

Arch Linux

Die maps moeten echt wel voor de pc komen anders word ik gek. :(
:P

Waarom moeten de pc gebruikers achterblijven :?

De map met de vallei lijkt me wel weer een camp map worden. Maarja het meeste irriteer ik me toch wel aan random nades of tubes :/ . Campers kun je altijd makkelijk killen als ze door het scope aan het kijken zijn, kan ik mooi een headshot maken voor de gouden wapens natuurlijk :P

Keep it simple stupid

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.