Het ergste vind ik nog de bug users zoals in de map Pipelines (dacht ik, ik onthoud nooit namen, maakt niet uit van wat
) waar ze on de ondergrondse achter de pijpleiding gaan buggen, je ziet ze bijna niet en rent er dus langs, kabom! shotty in je face.... kheb ook al 2 aimbotters tegen me gehad, en heb eht kunnen zien door de killcam
zielig gewoon.
Verder vind ik het gewoon zalig om als allied S.A.S sniper in het gras te gaan liggen en dan iedereen neer schieten, en hun maar zaniken dat ik cheat want ze zien me niet
Verder zeuren ze echt iedereen de oren af door het martydrom perk, er zijn servers waar je ze bannen als je het gebruikt (ervaring) het is toch echt een legaal onderdeel van het spel hoor....
Verder vind ik het gewoon zalig om als allied S.A.S sniper in het gras te gaan liggen en dan iedereen neer schieten, en hun maar zaniken dat ik cheat want ze zien me niet
Verder zeuren ze echt iedereen de oren af door het martydrom perk, er zijn servers waar je ze bannen als je het gebruikt (ervaring) het is toch echt een legaal onderdeel van het spel hoor....
[ Voor 15% gewijzigd door Taurnil op 24-04-2008 18:12 ]