[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 53.323 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Het ergste vind ik nog de bug users zoals in de map Pipelines (dacht ik, ik onthoud nooit namen, maakt niet uit van wat :P) waar ze on de ondergrondse achter de pijpleiding gaan buggen, je ziet ze bijna niet en rent er dus langs, kabom! shotty in je face.... kheb ook al 2 aimbotters tegen me gehad, en heb eht kunnen zien door de killcam :P zielig gewoon.

Verder vind ik het gewoon zalig om als allied S.A.S sniper in het gras te gaan liggen en dan iedereen neer schieten, en hun maar zaniken dat ik cheat want ze zien me niet _/-\o_

Verder zeuren ze echt iedereen de oren af door het martydrom perk, er zijn servers waar je ze bannen als je het gebruikt (ervaring) het is toch echt een legaal onderdeel van het spel hoor....

[ Voor 15% gewijzigd door Taurnil op 24-04-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 20:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Taurnil schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:08:
Verder zeuren ze echt iedereen de oren af door het martydrom perk, er zijn servers waar je ze bannen als je het gebruikt (ervaring) het is toch echt een legaal onderdeel van het spel hoor....
Ach, op het moment dat je zelf een server aanmaakt, beslis jij wat de regels van het spel zijn. Ik speel regelmatig op servers met FF aan. Daar wordt martyrdom regelmatig gebanned, omdat het meer vrienden dan vijanden omlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-06 07:13
Edmin schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:35:
[...]

Ach, op het moment dat je zelf een server aanmaakt, beslis jij wat de regels van het spel zijn. Ik speel regelmatig op servers met FF aan. Daar wordt martyrdom regelmatig gebanned, omdat het meer vrienden dan vijanden omlegt.
dat snap ik ook wel. als admin bepaal je dat zelf en stel je je eigen regels op. Maar tegenwooridg zeuren ze om steeds meer, het begint met martydome. Maar dan mag je opeens ook geen claymore en c4 gebruiken. Deze worden meestal gelijk gevolg door de grenade launcher en daarna zeggen ze dat uav jammer en dead silence een vorm van cheaten is. ik bedoel maar te zeggen, dat als je dit allemaal niet leuk vind en niet in je server wil zien, dan moet je er serieus over gaan nadenken om misschien dan een ander spel te gaan spelen. want of je ze nu leuk vind of niet al de voorgaande dingen horen bij het spel.
Ik vind martydome ook niet leuk, en raak ook geirriteerd als ik 4x achter elkaar door dezelfde gast word getubed, maar dan zul je je tactiek moeten wijzigen. Na een paar keer opgeblazen te zijn door martydome, wacht ik in het vervolg wel met het lopen naar een net neergeschoten persoon.

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Marrtydom is mij persoonlijk ook niet echt leuk om te gebruiken -een perk die alleen maar afgaat als je al af bent is niet echt een actieve perk), ook niet om te ondervinden-kan er gewoon weinig leuks aan vinden) , maar ja zoals ik al zei sommige perks zijn niet geliefd alleen jammer dat een server het gewoon niet uit kan zetten als ze dat willen , maar begrijp ook dat als elke server een gevarieerd perks in kan stellen dat het te complex/warrig wordt.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 24-04-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-06 18:24
Tsja, ik gebruik gewoon alles wat mij voorhanden is, of het nou een grenade launcher is of dead silence, het maakt mij echt niet uit. het zit in het spel, dus gebruik ervan is imo geoorloofd, als mensen daar niet tegen kunnen dan moeten ze maar een ander spel gaan spelen :)

Ik heb er ook niks op tegen om gedood te worden door Martyrdom of een grenade launcher, maar dat gezeur op servers wordt je idd niet echt vrolijk van. als je er niet tegen kunt -> daar is de deur imo :)

Btw, weet iemand of bij de 1.6 patch (pc) de mogelijkheid toegevoegd gaat worden om wat beter het ingame geluid te regelen (announcer , muziek?), ook een kwalijke zaak vind ik af en toe de absurd slechte spawnplekken, hoop dat ze daar ook eens wat mee doen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Visgek82 op 25-04-2008 17:16 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:51
Niemand snapt volgens mij hoe Domination werkt. Als ik een vlag ga veroveren staat iedereen toe te kijken hoe ik dat doe :{ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 23:58
Welke mensen hier hebben ook een Amerikaanse PS3 versie van CoD4? Ik heb die en ik wil de mappack kopen maar sommige mensen zeggen dat ik dat dan niet kan doen in de NL store... De US store accepteert alleen US creditcards toch?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MarcoC schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:04:
Niemand snapt volgens mij hoe Domination werkt. Als ik een vlag ga veroveren staat iedereen toe te kijken hoe ik dat doe :{ .
Heb domination nooit leuk heb gevonden , begon met UO op pc , ik heb het wel eens geprobeerd met dit deeltje 4 maar met de meestal teveel spelers
en wordt het te druk dus ik doel op de niet echt lekker spelnde gameplay van domination in cod4 m.i. en ben ermee gestopt om dit leuk te gan vinden , helaas zit er geen CTF in , misschien iemand die een goede mod kan aanraden voor een lekkere CTF gameplay ?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 25-04-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zelfde idee met Headquarters :X
Mensen snappen het idee niet dat je sneller captured en destroyed als er meerdere mensen in de zone zitten, of zijn gewoon te lui om het te doen. Laatste optie is dat ze liever hun kill/death ratio niet zien dalen en lekker buiten gaan liggen campen. Gelukkig kunnen we met twee man het vaak ook wel redden, maar toch.

En ik heb absoluut geen problemen met martyrdom, je wéét dat het komt, deal ! :+
Bij sommige stukken is het wat irritant, maar het hoort er bij mij gewoon bij hoor.
Liever iemand met martyrdom dan dat gare last stand. Ga gewoon dood man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Zijn er eigenlijk ook online stats voor de PS3 gebruikers? Ik weet dat je dit gewoon ingame bij baracks kunt zien, maar is er geen site die alles tracked?

En heeft GoT ook een server? :) Wel voor de PS3 dan he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

last stand is idd irritanter dan martyrdom, dan kan er altijd iemand je kill komen jatten :p

wat ik overigens wel leuk vind is na iemand in last stand te schieten een hoekje om rennen en even terug in beeld en weer weg te gaan. Dan ren ik gewoon verder weg, maar dan merk je gewoon dat ze als een havik dat hoekje in de gaten gaan houden omdat ze denken dat ik terug wil komen om het zaakje af te maken :p Resultaat, ik loop geen risico, dood gaan ze toch wel, en zij zitten 10 seconden lang naar een lege hoek te staren. Kleine dingetjes als dat beleef ik toch wel stiekem plezier aan :p

Overigens volg ik niet echt waarom je C4 zou willen bannen? Ik zie echt bijna NOOIT C4 kills langs komen, en zelf op mijn class die het heeft lukt het me ook bijna nooit. Dus hoe iemand die overpowered vind? :S

verder idd eensch, als je de perks niet kan hebben prima, ga dan lekker een mod spelen zonder perks, maar ga niet alleen JOUW favo perks toestaan en de rest verbieden. Dat noem ik pas cheaten, al zij het een hele lichte vorm. Tis gewoon een kwestie van het spel voor iedereen zo aanpassen dat ze alleen maar zo kunnen spelen dat ze tegen jou in het nadeel zijn of gelijk staan, maar iig niet in het voordeel. Terwijl de rock-paper-scissors werking van die perks het juist leuk maakt.

Ik bedoel als ik met silencer, UAV Jammer en Dead Silence rond wil lopen ben ik irritant te spotten ja klopt, maar als ik iemand met red dot sight, stopping power en steady aim van voren tegen kom ben ik echt wel dood hoor. Ik heb mijn voordeel alleen door veel tijd en moeite te stoppen in de manier van bewegen over de map, zij hebben hun voordeel altijd. You be the judge :p

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Anoniem: 171349 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:21:
Heb domination nooit leuk heb gevonden , begon met UO op pc , ik heb het wel eens geprobeerd met dit deeltje 4 maar met de meestal teveel spelers
en wordt het te druk dus ik doel op de niet echt lekker spelnde gameplay van domination in cod4 m.i. en ben ermee gestopt om dit leuk te gan vinden , helaas zit er geen CTF in , misschien iemand die een goede mod kan aanraden voor een lekkere CTF gameplay ?
Ik doe het zelf ook niet echt hoor ;) met 2man bij zo'n vlag is "zat". Als er 2 zijn ga ik ook niet tussen springen, tenzij het balkje bijna vol is. Omdat er dan altijd een granaat invliegt en we met z'n allen eraan zijn en dus de vlag niet kunnen innemen.

Liever dan afstandje, granaat komt en killed je maat, weet jij waar het vandaan komt, als het goed is ;) jij schakeld de vijand uit en neemt de vlag in :Y)

Overgens vind ik de multiplayer nu een klein beetje saai worden... ik mis de echte team-play. Ik ben al paar jaar niet van: ik moet de meeste kills hebben, ik speel omdat het leuk is. Alles op high en dus loopt het in cod4 beetje spaak, omdat het eigenlijk wel draaid om via boven aan staat. (athans dat is bij de meeste hun doel ;) ).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ik verbaas me nog steed over het aantal punten dat je kan krijgen bij de verschillende speeltypes. Nu gaat het mij niet om de punten, maar om de fun. Ik speel dan ook meestal FFA. En zonder opscheppen zeg ik dat ik daar vaak in de top 3 sta zoniet als eerste, maar zelfs dan en met een zeer goede kill/death ratio krijg je aan het einde maar iets van 200 of 300 punten ofzo. ( tenzij je tijdens de map challenges compleet natuurlijk )

Nu heb ik vanochtend even S&D gespeeld, voor het eerst sinds cod 2 :p . Na de eerste map weer even inkomen in het speltype, had ik bij de de tweede map 2234 punten en de map daarna had ik 1975 en die daarna 2057 Ik bedoel dat klopt tog niet :S. dat is tog wel heeeeel makkelijk punten verdienen.

Ik ben nu al voor de derde keer bezig om naar de 55 te gaan ( vorige twee keren was ik 55, maar moest reinstall van vista doen , en ben dus tot twee keer toe vergeten profile te saven :+ ). Maar die 2x 55 heb ik toen gehaald met FFA en TDM, Maar nu snap ik hoe snel anderen dat dus doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Skybullet schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:37:
Nu heb ik vanochtend even S&D gespeeld, voor het eerst sinds cod 2 :p . Na de eerste map weer even inkomen in het speltype, had ik bij de de tweede map 2234 punten en de map daarna had ik 1975 en die daarna 2057 Ik bedoel dat klopt tog niet :S. dat is tog wel heeeeel makkelijk punten verdienen.
Goedenmorgen, ik had ook S&D moeten spelen dan! ik heb 95% TDM gedaan om te levelen maar meestal heb je dan maar > 500 punten en soms eentje tot 1500~2000 (moet het gewoon echt, echt goed gaan. Airstrikes, chopper, airstrike etc)...

Maja, ben 55 ;) en vind dat wel zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Zijn er mensen die vanavond zin hebben om potje te knallen?

Voeg me toe op PSN: Coldjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

.KeN. schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 21:43:
[...]

Zelfde idee met Headquarters :X
Mensen snappen het idee niet dat je sneller captured en destroyed als er meerdere mensen in de zone zitten, of zijn gewoon te lui om het te doen. Laatste optie is dat ze liever hun kill/death ratio niet zien dalen en lekker buiten gaan liggen campen. Gelukkig kunnen we met twee man het vaak ook wel redden, maar toch.

En ik heb absoluut geen problemen met martyrdom, je wéét dat het komt, deal ! :+
Bij sommige stukken is het wat irritant, maar het hoort er bij mij gewoon bij hoor.
Liever iemand met martyrdom dan dat gare last stand. Ga gewoon dood man :P
Juist! Alsof ik het zelf heb getyped :D

Ik kan me dood irriteren aan die aso's die in een teamplayer-modus zoals Headquarters alleen maar voor hun eigen score gamen. Niet veroveren, en -nog erger- gewoon blijven zitten op happy-campy plekje wanneer het tijd is om een headquarter te veroveren. Bah!

En alle wapens en perks moet je kunnen gebruiken. Vind het bijhzonder kinderachtig wanneer je items die in het spel zitten niet zou mogen gebruiken. Get a life of een skill. Eén van beide is voor mij goed genoeg ;)

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Laatst online: 16-06 07:43
Ik gebruik meestal alleen Bandolier & Stopping Power, deze ehb je ook in een match, en dan samen met me (goude)AK zonder iets erop, en een DEagle als pistol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ApexAlpha schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:45:
Ik gebruik meestal alleen Bandolier & Stopping Power, deze ehb je ook in een match, en dan samen met me (goude)AK zonder iets erop, en een DEagle als pistol.
ik heb al mijn primary en secondary wapens gesilenced, dan heb ik 1x stun ( imo beter gedesorienteerd dan blind ;) ) Als perks heb ik dan nog claymores, uav jammer en dead silence. Als een spook ga ik door de maps heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

De nieuwe map Creek is toch wel erg leuk hoor. Chinatown vind ik zelf minder, en met mij ook veel andere want hij wordt wel overduidelijk vaak weg gevote.

Eindelijk echt een goede sniper map waarbij de gameplay niet vertraagd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Omdat ik mijn xbox/tv bij vrienden heb staan game ik zonder mijn geluidsetje. Hierbij wil ik iedereen die nog met 2 speakers speelt (tv :')) succes wensen want dat zul je nodig hebben. Niet te doen kan ik je vertellen! Nu pas heb ik door hoe veel ik op geluid speel en hoe veel dead silence eigenlijk werkt (ik heb vaak extreme conditioning). Al het geluid wat je hoort is een mix van schoten en explosies waarbij je geen idee hebt waar het weg komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Neejoh schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 21:16:
Omdat ik mijn xbox/tv bij vrienden heb staan game ik zonder mijn geluidsetje. Hierbij wil ik iedereen die nog met 2 speakers speelt (tv :')) succes wensen want dat zul je nodig hebben. Niet te doen kan ik je vertellen! Nu pas heb ik door hoe veel ik op geluid speel en hoe veel dead silence eigenlijk werkt (ik heb vaak extreme conditioning). Al het geluid wat je hoort is een mix van schoten en explosies waarbij je geen idee hebt waar het weg komt...
klopt helemaal. Ik speel cod4 zelf op de pc en daar word mijn geluid verzorgd door een creative xfi xtreme-gamer geluidskaart met een 5.1 surround set. En als ik het spel dan bij vrienden met 2.1 geluid speel ben ik helemaal verloren :? . Ik hoor vanalles maar kan geen enkel geluid plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Laatst online: 16-06 07:43
Ja heb ik ook, 5.1 is geweldig, maar dan denk je bij 2.1 iemand te horen, terwijl die net zo goed helemaal ergens anders loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 10:01
Ik had enkel nog maar de briljante singleplayer gedaan maar vandaag op een LAN 5uurtjes CoD4 gedaan.
Toch wel errug vet hoor, vooral die dingen die je kunt unlocken houden de fun erin.
Misschien toch maar eens aanschaffen, CoD1 en 2 heb ik altijd enorm kunnen waarderen online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

hmmm, misschien ook maar eens een 5.1 setje aanschaffen. probleem is dat ik op een heel ander plek zit als ik films kijk als wanneer ik game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 243552 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 23:24:
hmmm, misschien ook maar eens een 5.1 setje aanschaffen. probleem is dat ik op een heel ander plek zit als ik films kijk als wanneer ik game
Er zijn ook 5-weg of 6-weg headsets, en aangezien zowel 5.1 als headsets beter zijn bij FPS-games, lijkt een combinatie me helemaal cool.
Ik moet eigenlijk ook eens gaan kijken voor zo'n headset :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196696

TheZeroorez schreef op zondag 27 april 2008 @ 10:18:
[...]

Er zijn ook 5-weg of 6-weg headsets, en aangezien zowel 5.1 als headsets beter zijn bij FPS-games, lijkt een combinatie me helemaal cool.
zouden die dingen dan echt zo goed werkenden dat je iemand van achter hoort aankomen?
Ik merk het verschil met dead silence soms als ik er mee aan het experimenten ben.
Vooral in deathmatch. Ik hoor echter nooit iemand lopen en krijg dan altijd een knife in mijn rug.... (gewone tv)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 196696 op 27-04-2008 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:35

Clush

Do as I say...

[...]

met mijn gewone koptelefoon kan ik mensen uit alle richtingen horen aankomen. heb ooit wel een 5.1 koptelefoon gehad, maar dat voegt heel weinig (lees niks) toe.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
[klaagmomentje]
Arrgh, ik hoor het verschil tussen "Enemy is taking B" en "Enemy is taking C". Waarom niet gewoon altijd "bravo" en "charlie" :')
[/klaagmomentje]

(Ja, doe bijna alleen Domination...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

[...]

ik denk dat ik al de oplossing heb, 20" scherm voor me pc aanschaffen en dan me tv aan het voeteind hangen. boxen rondom me bed plaatsen en subwoofer eronder. dan kan ik relaxt op me bed zitten tijdens het gamen en film kijken en toch altijd prima geluidskwaliteit hebben.

vandaag ging het weer wisselend. speel je tema hardcore, word je echt gewoon tig keer van achter neergschoten in chinatown, leuk joh, als je een match lang de pech heb dat ze achter je staan :D

daarna maar good old GW gedaan en gelijk goed gemaakt, heb een 11-0 score gehaald, host was aan het verliezen en stopte :( en daarna nog iets van 23-7 in broadcast, die map is zooo masterlijk, en ik heb er bijna een studie van gemaakt hoe de tegenstanders in het begin door de map bewegen, vrijwel altijd binnen 30 sec uav >:)

edit: ik heb zojuist iedereen toegevoegd op xbox live. mijn naam is Wagori 91, dat jullie het weten

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 28-04-2008 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 22:26
Ik heb de variety map pack gedownload van de PS Store, maar kan in Call of Duty niet op de servers voor de nieuwe maps... Hij zegt dat ze niet geinstalleerd zijn, terwijl ik die mappack toch ook echt geinstalleerd heb...

Iemand dit probleem ook op zijn ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat mijn lijst van servers niet wilt laden
Kan op refresh klikken wat ik wil.. maar NIKS.

begint beetje irritant te worden :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247601

Floris-K schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:54:
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat mijn lijst van servers niet wilt laden
Kan op refresh klikken wat ik wil.. maar NIKS.

begint beetje irritant te worden :@
Heb dat probleem ook soms. Wat dan altijd helpt is om je router even te ressetten of uit/aan zetten. Daarna zoekt ie gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Anoniem: 243552 schreef op maandag 28 april 2008 @ 00:15:
[...]

vandaag ging het weer wisselend. speel je tema hardcore, word je echt gewoon tig keer van achter neergschoten in chinatown, leuk joh, als je een match lang de pech heb dat ze achter je staan :D
Ik kan mezelf hier zo kwaat om maken, zit soms echt met open mond en vol verbazing te kijken hoe ik con-stant de pech heb. Als het een tweede potje weer gebeurd stop ik er ook direct mee. Even een kwartiertje wat anders doen en dan weer vol aan de bak ;) Werkt over het algemeen goed.
daarna maar good old GW gedaan en gelijk goed gemaakt, heb een 11-0 score gehaald, host was aan het verliezen en stopte :( en daarna nog iets van 23-7 in broadcast, die map is zooo masterlijk, en ik heb er bijna een studie van gemaakt hoe de tegenstanders in het begin door de map bewegen, vrijwel altijd binnen 30 sec uav >:)
Het hangt af van het speltype, maar soms wordt je in maps als "The Bog" direct al ge n00bt00bt in de eerst 5 seconden. Dit is voor mij een instant retreat. Gelukkig is een nieuwe lobby binnen enkele seconden gevonden zodat dit ook kan.
edit: ik heb zojuist iedereen toegevoegd op xbox live. mijn naam is Wagori 91, dat jullie het weten
Zag je voorbij komen, vroeg me al af waar ik je van zou moeten kennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
Nou deze noob heeft zich ook een gewaagd aan Cod op Xbox 360 .

1 . Valt me op dat je letterlijk dood geggooid word met martydom .
2 . Aangezien ik nu voor het eerst speelt , ben ik pas 1 speler tegen gekomen waarvan ik zei woow .
Of mijn xbox skills heb ik snel te pakken of ik heb alleen maar midrange peeps ontmoet ???
Nivo LIJKT hoger op PC , maar kan bedrog wezen na 1 avond spelen .
3 . Xbox voelt technisch aan , meer als pc , mede denk ik door het feit dat Airstikes and Helis niet zoveel aanwezig zijn als op pc .
4 . Men lijkt ook meer de close Combat op te zoeken ...

Heb ik het bij het juiste eind of moet ik nog even wat langer door spelen ...
Rede van vragen ik heb nu nml de game geleend van een collega ... en wou kijken of het wat was .
Hoe zit dat trouwens met hardcore enzo ... zag pas 1 hardcore type bij s & D en daar moet je lvl 25 ofsow voor wezen ???

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
1. I know :'(
2. Mij nog niet tegen gekomen *kuch*
3. Meeste speltypes zijn beperkt tot 12 spelers, 6/6. Hierdoor wordt er minder gecamped (heb ik het idee) en zullen mensen vaker doodgaan.
4. Heerlijk he :)

Kan het niet voor je nakijken maar volgens mij kunnen de hardcore types direct gespeeld worden? Lvl 25 ben je trouwens echt in een kuch en een lach.
Als ik me het goed voor de geest haal zijn er twee types Hardcore, TD en S&D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Ik wordt een beetje simpel van "Host ended game" of "Server connection interrupted". Gisteravond welgeteld 9x achter elkaar gehad, nou dan wordt je toch wel frusti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-06 20:38

jelly

Arch Linux

Je kan hardcore spelen in S&D, TDM , free for all (chaos op een 48 man server en veel happy camping) & domination + HQ.

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sniper servers zijn m.i. niet echt gelukt voor de PC , meestal geen martydom of pistols , maar wat wel toegestaan is zijn de snipers zoals de niet single-shot snipers ,jammer want dat maakt het te makkelijk . En er wordt continu gekick - voted .

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 29-04-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254649

Vroeg me af welke perks jullie prefereren bij een assault weapon?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 254649 op 30-04-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ligt helemaal aan de gametype, maar vaak komt het neer op red dot, 3xfrag, de penetratie-perk (don't even go there) en een derde. Dead silence is ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Zijn er ook nog teams/servers of anderszins locaties, waar men een beetje met teamwork speelt in TDM? Ik erger me een beetje aan het totale gebrek aan teamwork op servers. Ik was altijd ook fan van meer het realistische werk, ook al vind ik dit arcadegeknep ook vet(wet work met 50 man FTW :)), maar ik zou graag eens in een team/server willen spelen waar er echt goed gespeeld wordt, en tactisch valide een map leeggemaakt wordt. Met een vriend maak ik wel es grapjes en zeg ik vragend: Doen ze dat ook in het echt? Rennen springen, rennen bukken liggen, en rondjes om elkaar rennen tot de ander dood is. Nee dat doen ze niet.

Een paar snipers op strategische plekken voor deking. Juggernauts met close range in de voorhoede. Ik kom het eigenlijk nooit tegen, men rent altijd maar als kippen zonder kop richting de spawnpunten van de ander.

Ik heb ALTIJD een 3x frag bij me. In MOHAA was dit al de bom in multi, en sinds ik hem beschikbaar heb gaat hij altijd mee. Onmisbaar.

Als het druk is en krap dan pak ik ook martyrdom, op een drukke shipment gewoon op de vijand afrennen en altijd prijs. Sonic boom pak ik er ook wel es bij voor meer effect.

En ik heb ook een silence P90 profiel met UAV Jammer en Dead silence.
En ook eentje met die semi auto shotgun met sleigh of hand
En voor de variatie kun je ook van alles in elkaar zetten. Probeer gewoon uit en kijk wat je ligt.

[ Voor 24% gewijzigd door REDFISH op 30-04-2008 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254649 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 17:06:
Vroeg me af welke perks jullie prefereren bij een assault weapon?
3x Frag , Stopping Power en Dead Silence met Silencer of Red Dot Sight
of
Claymore , Sonic Boom en Extreme Conditioning met Silencer of Red Dot Sight
Vaak de AK47 en soms de M4.
REDFISH schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:05:
Zijn er ook nog teams/servers of anderszins locaties, waar men een beetje met teamwork speelt in TDM? Ik erger me een beetje aan het totale gebrek aan teamwork op servers. Ik was altijd ook fan van meer het realistische werk, ook al vind ik dit arcadegeknep ook vet(wet work met 50 man FTW :)), maar ik zou graag eens in een team/server willen spelen waar er echt goed gespeeld wordt, en tactisch valide een map leeggemaakt wordt. Met een vriend maak ik wel es grapjes en zeg ik vragend: Doen ze dat ook in het echt? Rennen springen, rennen bukken liggen, en rondjes om elkaar rennen tot de ander dood is. Nee dat doen ze niet.

Een paar snipers op strategische plekken voor deking. Juggernauts met close range in de voorhoede. Ik kom het eigenlijk nooit tegen, men rent altijd maar als kippen zonder kop richting de spawnpunten van de ander.
Speel vaak S&D.
Merk het zelf ook dat men vaak meer voor de kills gaat dan voor de bom planten, verdedigen of defusen. Is erg jammer. Wat meer teamplay is altijd leuker. Als je dan ook nog wordt uitgemaakt voor campingnoob omdat je niet als een gek naar voren rent om kills te maken dan wordt het voor mij altijd tijd om een andere server op te zoeken.

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 247601 op 30-04-2008 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Kreeg na maanden nauwelijks issues gehad te hebben vanmiddag op alle servers wel 'n punkbuster gerelateerde melding.

Dus: via punkbuster.com zowel de losse files handmatig geupdate, als met 't setuptooltje.
Hielp niet, kreeg daarna juist de "Key code in use" en heb die nog steeds :(

Voor de zekerheid de mod-directories weggemikt, maar nu is dus het profiel corrupt geraakt, terwijl die een directory lager staat :(

Wat een vreselijk zuigende samenraapsel is het aan programmeerkant. Wereldspel als het werkt, maar dit key en score-geneuzel zijn echt ***** *** *** ***.

Googlen levert op dat je connectie met PB zou zijn verbroken ipv connectie met gameserver, maar ook niet-PB-servers kan ik niet naar connecten ivm key-in-use. Score boeit me weinig, maar wel alle challenges en vrijgespeelde wapenkleurtjes en uitrustingen. Je *moet* haast wel die rank55-patch gebruiken ;( En oja, zelfs die krijg ik er op Vista niet doorheen. 8)7

Oja, Xfire gaat ook niet vrijuit; na stoppen daarvan kan ik wel connecten en met gebackupte profile-map van maand terug opnieuw verder gaan. Zuigt ook, die moet je onder Admin laten draaien omdat BF2 dat wil :?

[ Voor 10% gewijzigd door tweaktubbie op 01-05-2008 14:42 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
REDFISH schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:05:
Met een vriend maak ik wel es grapjes en zeg ik vragend: Doen ze dat ook in het echt? Rennen springen, rennen bukken liggen, en rondjes om elkaar rennen tot de ander dood is. Nee dat doen ze niet.

Ik het echt, kun je ook niet rennen + iemand door de kop schieten, of rennen, snel bukken liggen + iemand door de kop schieten ;)

In de meeste games is bewegen + schieten = kill maar in het echt is het juist, stil staan/zitten/liggen, aimen en vuren = kill. En niet rennen :p

In Arma kun je dus ook niet rennen + gericht schieten :p maar dat spel heef dan weer andere minpunten. Wie weet wordt Operation Flashpoint 2 de bom :D waarschijnlijk pas in 2009 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

tweaktubbie schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:36:
Oja, Xfire gaat ook niet vrijuit; na stoppen daarvan kan ik wel connecten en met gebackupte profile-map van maand terug opnieuw verder gaan. Zuigt ook, die moet je onder Admin laten draaien omdat BF2 dat wil :?
Vreemd genoeg heb ik constant vastlopers als ik xfire draai onder het gamen. Wat dat betreft is dit imho idd de minst stabiele cod tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Ik ondervond eerst ook problemen als ik Xfire draaide, maar het uitschakelen van ATI Tool was de oplossing bij mij.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 16:19

Yor

Yor1313#2571

Edmin schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:56:
[...]

Vreemd genoeg heb ik constant vastlopers als ik xfire draai onder het gamen. Wat dat betreft is dit imho idd de minst stabiele cod tot dusver.
Hier ook last van....en niet alleen bij cod4 maar ook bij C&C TW Kane's Wrath etc.

Denk dat het een bug is mbt de ingame voip optie en de voip optie van xfire.

Voor mij geen xfire meer nu.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-06 12:57

Snappie88

Mr. Hollywood

tweaktubbie schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:36:
Kreeg na maanden nauwelijks issues gehad te hebben vanmiddag op alle servers wel 'n punkbuster gerelateerde melding.

Dus: via punkbuster.com zowel de losse files handmatig geupdate, als met 't setuptooltje.
Hielp niet, kreeg daarna juist de "Key code in use" en heb die nog steeds :(

Voor de zekerheid de mod-directories weggemikt, maar nu is dus het profiel corrupt geraakt, terwijl die een directory lager staat :(

Wat een vreselijk zuigende samenraapsel is het aan programmeerkant. Wereldspel als het werkt, maar dit key en score-geneuzel zijn echt ***** *** *** ***.

Googlen levert op dat je connectie met PB zou zijn verbroken ipv connectie met gameserver, maar ook niet-PB-servers kan ik niet naar connecten ivm key-in-use. Score boeit me weinig, maar wel alle challenges en vrijgespeelde wapenkleurtjes en uitrustingen. Je *moet* haast wel die rank55-patch gebruiken ;( En oja, zelfs die krijg ik er op Vista niet doorheen. 8)7

Iemand hier toevallig een antwoord op? Ik heb namelijk exact hetzelfde :S

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Heb na wat googlewerk een mpdata-file gevonden met beschrijving die een andere regcode vraagt; optie is dan registry aanpassen, in je profiel map al de files weggooien en mpdata neerzetten. Dan cod4 opstarten; je eigen key inzetten, game joinen en even spelen. Dan heb je alle unlocks/rank55.

Onder Vista kreeg ik de bekende rank55.exe niet aan de praat (kennelijk voor XP, zelfs onder Admin werkt het niet); het blijkt dat de mpdata in LocalStore en in c:/program files/activision/call of duty 4 enzovoorts staat, maar alleen die eerste aanpassen werkt.

Ik kreeg weer die key in use ellende; de pbuster-processen a en b gestopt voor de zekerheid. Let op: zekerheidshalve xfire stoppen/killen. Toen had ik die melding niet meer. Jammer dat je dit soort kunstgrepen moet doen om je profiel een beetje terug te krijgen. Challenges moet je vanaf scratch weer doen (op zich wel weer uitdaging) en alle camo's heb je gelijk.

Probleem (b)lijkt dat Xfire bij mij ook onder UAC gaat piepen; volgens FAQ/google omdat BF2 kennelijk adminrechten vereist om met xfire te kunnen draaien. Overigens piepte ie nog steeds als ik BF2 uit Xfire verwijderde. Over Xfire gesproken: screendumps die achter elkaar maak blijken geregeld 1 en zelfde shot te zijn, of sommige ontbreken na verlaten CoD4.

Zal je zien; maakte voorheen elke week backupje van configfiles (120 uur gespeeld, laatste backup van 100 uur, had toen 5700 kills/6300 deaths) omdat ik statjes wel leuk vind om terug te zien. Kennelijk kunnen ze wel een keycheck uitvoeren, maar niet ergens centraal een paar configfiles van enkele KB eraan vast plakken :|

Overigens zag ik mpdata.corrupt ook staan; andere fora beweren dat je die terug kunt zetten (nee, dat werkt niet kan ik proefondervindelijk melden).

[ Voor 5% gewijzigd door tweaktubbie op 02-05-2008 11:54 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Anoniem: 247601 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:10:

Speel vaak S&D.
Merk het zelf ook dat men vaak meer voor de kills gaat dan voor de bom planten, verdedigen of defusen. Is erg jammer. Wat meer teamplay is altijd leuker. Als je dan ook nog wordt uitgemaakt voor campingnoob omdat je niet als een gek naar voren rent om kills te maken dan wordt het voor mij altijd tijd om een andere server op te zoeken.
Kom dan maar weer gezellig bij ons McLear :D Want ik heb je de laatste tijd weinig gezien... :X Tis de laatste dagen overigens erg druk en ECHTE campers gooien we er ook wel af maar ik weet dat jij niet van dat soort bent.

[AK]AlphaW0lf

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

l0n3w012ph schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:39:
[...]

Kom dan maar weer gezellig bij ons McLear :D Want ik heb je de laatste tijd weinig gezien... :X Tis de laatste dagen overigens erg druk en ECHTE campers gooien we er ook wel af maar ik weet dat jij niet van dat soort bent.

[AK]AlphaW0lf
Ben de laatste tijd veel op onze clan server te vinden om die ook een beetje vol te krijgen. Hebben er nu een aantal mooie custom mappen op staan en het begint te komen.
Zag inderdaad dat het bij jullie de laatste tijd ook wat drukker is. _/-\o_
Was gisteravond (eigenlijk vanmorgen) nog gezellig toen ik nog even langs kwam bij jullie. Als ik tijd heb zie je me wel verschijnen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193875

Zeg hoe zit het nou met die chopper ? Ik dacht dat ie de nummer 1 speler opzocht maar iemand anders beweerde laatst dat ie op de top 3 afgaat.
Ik heb zelf het idee dat ie sowieso altijd mij moet hebben en ik word er niet goed van !!!! :'(
En natuurlijk geen hond die even op de kopter schiet. Het hele team moet dat gewoon doen (mits het kan) , dat zou zoveel frustratie schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 23:58
Net de mappack gedownload uit de Playstation Store. Werkt niet :( Ik heb de US versie, denk dat het dan niet werkt...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:28
Anoniem: 193875 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:03:
Zeg hoe zit het nou met die chopper ? Ik dacht dat ie de nummer 1 speler opzocht maar iemand anders beweerde laatst dat ie op de top 3 afgaat.
Ik heb zelf het idee dat ie sowieso altijd mij moet hebben en ik word er niet goed van !!!! :'(
En natuurlijk geen hond die even op de kopter schiet. Het hele team moet dat gewoon doen (mits het kan) , dat zou zoveel frustratie schelen.
Niets is zo frustrerend als die lui die je heli uit de lucht schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:31
hesr schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:09:
Net de mappack gedownload uit de Playstation Store. Werkt niet :( Ik heb de US versie, denk dat het dan niet werkt...
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat je de pack moest downloaden uit de regio waar je de game hebt gekocht. Best kl*te. 10 euro voor niets de deur uit. Ik ben nog aan het twijfelen of ik de pack aanschaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De nr. 1 pakt ie altijd waar die ook zit en de rest wat minder. Veel bewegen en op de heli knallen zijn ook dingen die de aandacht van dat ding trekken.

Maar inderdaad als je hele team een magazijn erop leeg schiet dan moet je er toch zo van af zijn.
Wat ik vaak doe is als ik door de heli ben geraakt is gelijk een LMG pakken en leeg knallen op de heli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 19:45
Het wordt tijd dat je punten kan krijgen voor het neerhalen van de heli. Bijna niemand neemt de moeite terwijl ze wel met een RPG rond huppelen... :?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 247601 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:30:
[...]

Wat ik vaak doe is als ik door de heli ben geraakt is gelijk een LMG pakken en leeg knallen op de heli.
Pak de volgende keer gewoon een class met een RPG. Een stuk effectiever ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Ken. op 06-05-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232786

Ik vind de RPG aardig meuk op de lange afstand. Mist veel te vaak. Daarom heb ik ook maar 1 class slot met een RPG, mijn sniper (heeft niet veel aan extra nades en de claymores zijn zelden nuttig als je achter het 'front' gaat snipen. Nee, liever pak ik mijn gouden M60 en schiet ik dat kreng bling bling style neer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.KeN. schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:33:
[...]

Pak de volgende keer gewoon een class met een RPG. Een stuk effectiever ;)
Anoniem: 232786 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:11:
Ik vind de RPG aardig meuk op de lange afstand. Mist veel te vaak. Nee, liever pak ik mijn gouden M60 en schiet ik dat kreng bling bling style neer. ;)
Die RPG kan ik maar weinig mee want
1. idd op lange afstand 10x niks (zal wel aan mij liggen dan :+ )
2. Op onze server met mod en custom mappen staat ie uit :+

Maar als je er eentje raak schiet dan doet die wel voldoende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

JanW schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:16:
[...]

Niets is zo frustrerend als die lui die je heli uit de lucht schieten :+
Niets zo frustrerend als je maar op 6 zit te rammen en je airstrike of heli niet wil komen omdat iemand anders al gedrukt heeft.

Of:

Niet zo frustrerend als lui de heli van de tegenstander niet uit de lucht schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ik laat hem altijd lekker rondvliegen. Ik kan op mijn hand tellen de keren dat ik ben gedood door een chopper de laatste tijd ( en ik sta vaak top 3 , zoniet 1ste " speel haast alleen FFA" ). Je moet gewoon weten wanneer je veilig kan rondlopen. Je kan makkelijk horen of die heli boven je hangt of aan de andere kant van de map is, eigen schuld als je door je eigen idiote actie neergegund word }:O

Oh en niets is zo leuk als wanneer je zelf een chopper hebt, om dan lekker rond te sprinten door heel de map, want haast iedereen heeft de bekende schuilplekken/huizen met dak opgezocht, en de rest is naar boven aan het kijken/schieten .

Ik gebruik chopper ook altijd enkel om mensen af te leiden zodat ik ze zelf kan afmaken vanaf de grond :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skybullet schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:40:
[...]

ik laat hem altijd lekker rondvliegen. Ik kan op mijn hand tellen de keren dat ik ben gedood door een chopper de laatste tijd ( en ik sta vaak top 3 , zoniet 1ste " speel haast alleen FFA" ). Je moet gewoon weten wanneer je veilig kan rondlopen. Je kan makkelijk horen of die heli boven je hangt of aan de andere kant van de map is, eigen schuld als je door je eigen idiote actie neergegund word }:O
Dat ding volgt me en dwingt me om ergens binnen te zitten. Het kost tijd tot ie weggaat. In die tijd had ik kills kunnen maken.

Oh en nog iets : Wat hebben die shotgun lui op hun rug ? Raketten of zo ? Iig iets heel zwaars en toch staat de mobility maximaal bij de shotgunclass. Die bivakmutsen zijn dan wel weer cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:59

mvds

Totally awesome!

RPG (Rocket Propelled Grenade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

obsidian schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:17:
Waarom vertel je wat rpg betekent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Anoniem: 193875 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:52:
Oh en nog iets : Wat hebben die shotgun lui op hun rug ? Raketten of zo ? Iig iets heel zwaars en toch staat de mobility maximaal bij de shotgunclass. Die bivakmutsen zijn dan wel weer cool.
obsidian schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:17:
Dat is gewoon een Perk, die kan een sniper ook op z'n rug hebben...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232786

Anoniem: 193875 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 09:54:
[...]

Waarom vertel je wat rpg betekent ?
Omdat de poster voor hem vroeg wat mensen op hun rug hebben en hij een volledig antwoord wenst te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee de shotgunclass heeft dat sowieso (alleen sas en marines hebben een soort radio met antenne of zo) dacht ik.
Met perk erbij worden dat 4 stuks.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 193875 op 08-05-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Laatst online: 16-06 20:38

jelly

Arch Linux

Nee de shotgunclass heeft dat sowieso (alleen sas heeft een soort radio met antenne of zo) dacht ik.
Met perk erbij worden dat 4 stuks.
Ja het is zo dat iedereen met een shotgun een rpg op ze rug heeft, echt heel scheef is dat. Vooral met de tweede shotgun is het wel leuk spelen met : grip, sleight of hand, extreme conditiong.

En soms is het wel leuk om met de rpg te spelen, vooral om door ramen en huizen te vuren net als met gl's. Dan ben je zo van je campers af >:)

[ Voor 17% gewijzigd door jelly op 07-05-2008 14:33 ]

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261163

jelly schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:56:
En soms is het wel leuk om met de rpg te spelen, vooral om door ramen en huizen te vuren net als met gl's. Dan ben je zo van je campers af >:)
Verder heb je er eigenlijk niet zo veel aan, het is toch zo goed als onmogelijk om een helikopter met een RPG te raken als je verwikkeld bent in de strijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242991

net gehaald voor de PS3 - ben benieuwd of ik er online wat van bak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 19-06 15:33

d_star

Maharadja of the Year :-/

Anoniem: 261163 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:54:
[...]

Verder heb je er eigenlijk niet zo veel aan, het is toch zo goed als onmogelijk om een helikopter met een RPG te raken als je verwikkeld bent in de strijd :+
Meh, dat ligt ook een beetje aan je team denk ik. Als je team in staat is om een soort degelijke linie op te bouwen waar je even achter kan schuilen zodat je je tijd kan nemen, op '6' kan drukken en dat ding op die heli kan afvuren, dan heb je er wel wat aan.

Maar vaak genoeg gebeurt het dat je team als een kip zonder kop zonder enige manier van samenwerken functioneert. Terwijl je een map zo kan roeleren als je team zich wel als een eenheid kan gedragen.

Vaak genoeg heb ik samen met vrienden team death match gespeeld, en als je allemaal in hetzelfde team zit, elkaar dekking kan geven, elkaar kan helpen (et cetera), dan brengt het ten eerste een extra dimensie mee in het spel. Ten tweede kun je acties met elkaar afstemmen, waardoor het team dat eigenlijk bestaat uit individuen, geen kans kan hebben.

Just my two cents.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254480

hesr schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:09:
En als je de mappack uit de US Playstation Store download. of kan dat niet? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 254480 op 09-05-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Laatst online: 07-02-2024
Anoniem: 254480 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:35:
[...]

En als je de mappack uit de US Playstation Store download. of kan dat niet? :?
Dat kan wel, maar je schijnt dan een CC uit de US te moeten hebben. Dus dat is dan weer het volgende probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was dit al lang hier bekend dat COD5 officieel is ?
http://www.gamershell.com/news_50200.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar blijft ons mappack ?!! :(
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Een paar weken geleden was een vriend van me aan het experimenteren met een script voor burst fire met semi automatische wapens (g3, m14 etc.). Ik heb het toen ook even geprobeerd, maar vond het vrij nutteloos. Nu was ik gisteren op een server aan het spelen met de Barret .50, en een admin beweerde dat ik een script gebruikte om sneller te schieten. Nu weet ik zeker dat dat niet het geval is, maar het leverde me toch een ban op. Kan het zo zijn dat er iets van dat script is achtergebleven? In mijn \players\profiles\*profielnaam* staan een config_mp.cfg, een config.cfg een een mpdata bestand, maar voor zover ik kan zien is er niets vreemds aan, en dat script stond geloof ik ook in een apart bestand wat ik allang verwijderd heb. Bovendien was er bepaalde parameter nodig om het script te gebruiken, en die heb ik ook verwijderd. Aangezien ik geen zin heb om op meer servers gebanned te worden wil ik er zeker van zijn dat al die shit weg is. Heeft iemand enig idee waar het nog aan kan liggen?

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151481

Hazuki schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:20:
Een paar weken geleden was een vriend van me aan het experimenteren met een script voor burst fire met semi automatische wapens (g3, m14 etc.). Ik heb het toen ook even geprobeerd, maar vond het vrij nutteloos. Nu was ik gisteren op een server aan het spelen met de Barret .50, en een admin beweerde dat ik een script gebruikte om sneller te schieten. Nu weet ik zeker dat dat niet het geval is, maar het leverde me toch een ban op. Kan het zo zijn dat er iets van dat script is achtergebleven? In mijn \players\profiles\*profielnaam* staan een config_mp.cfg, een config.cfg een een mpdata bestand, maar voor zover ik kan zien is er niets vreemds aan, en dat script stond geloof ik ook in een apart bestand wat ik allang verwijderd heb. Bovendien was er bepaalde parameter nodig om het script te gebruiken, en die heb ik ook verwijderd. Aangezien ik geen zin heb om op meer servers gebanned te worden wil ik er zeker van zijn dat al die shit weg is. Heeft iemand enig idee waar het nog aan kan liggen?
Tuurlijk...............
Vat het niet te persoonlijk op maar jou vriend zorgt er voor dat mensen zoals ik die wel skills hebben worden uit gemaakt voor cheaters.
Ik ben namelijk niet afhankelijk van scripts, aimbots en wallhacks.
Maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik gekicked word omdat de admin denkt dat ik een script draai.
Dus ik vind het persoonlijk wel goed dat je een ban hebt gekregen, ik zou het mooi vinden als jij en je vriend een wereldwijde punkbuster ban krijgen.
Dat leert jullie misschien af om scripts te schrijven, laat het spel zoals het is en ga niet me scripts cfgs en tools rotzooien. Dat is namelijk niet de bedoeling anders hadden de makers het er wel ingebouwd.
Dit is de enige manier om cheaten tegen te gaan.

Zie dit alles niet als een flame maar dit is wel mijn mening over hoe ik over cheaters denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:20
Richt voortaan je razernij op kinderachtige leute die niet tegen hun verlies kunnen in plaats van op iemand wiens intentie je helemaal geen weet van hebt.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Het is moeilijk om het niet als een flame op te vatten als je dingen zegt dat je het mooi zou vinden als hij en zijn vriend een punkbuster ban krijgt? Dit is mijn ogen een vrij persoonlijk gerichte opmerking. Hazuki geeft duidelijk aan er niet mee te willen spelen.

Maar, wel ben ik het volledig met je eens als je het hebt over het aanpassen van cfgs ed. Er zijn ook weinig dingen waar ik meer hekel aan heb dan cheats in ONLINE games. Singleplayer mag je doen wat je wilt, maar als je het spelplezier van medespelers wilt verknallen mag je van mij ook aan 't gas :P

Ben ik even blij dat ik alleen X360 doe, geen mogelijkheid tot cheats (behalve de hardwarematige controller mod, gelukkig nog niet tegen gekomen)
*O*

[ Voor 6% gewijzigd door Neejoh op 10-05-2008 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Anoniem: 151481 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:04:
[...]

Tuurlijk...............
Vat het niet te persoonlijk op maar jou vriend zorgt er voor dat mensen zoals ik die wel skills hebben worden uit gemaakt voor cheaters.
Ik ben namelijk niet afhankelijk van scripts, aimbots en wallhacks.
Maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik gekicked word omdat de admin denkt dat ik een script draai.
Dus ik vind het persoonlijk wel goed dat je een ban hebt gekregen, ik zou het mooi vinden als jij en je vriend een wereldwijde punkbuster ban krijgen.
Dat leert jullie misschien af om scripts te schrijven, laat het spel zoals het is en ga niet me scripts cfgs en tools rotzooien. Dat is namelijk niet de bedoeling anders hadden de makers het er wel ingebouwd.
Dit is de enige manier om cheaten tegen te gaan.

Zie dit alles niet als een flame maar dit is wel mijn mening over hoe ik over cheaters denk.
Kalm aan een beetje. Ten eerste hebben we het alleen lokaal gebruikt, dus niet online. Ten tweede deed het niets anders dan wat je ook handmatig kunt doen. Ten derde werkt zoiets alleen maar in je nadeel imo. Ten vierde heb ik die zooi er vrijwel meteen weer afgegooid, en toen ik gebanned werd maakte ik er dus geen gebruik van. Ten vijfde heb ik vast meer skill dan jij, ik spank je hard. Ik heb nog nooit gecheat, en ik zie daar de lol ook niet van in. Ten zesde hebben de makers het weldegelijk ingebouwd op een dusdanige manier dat het door de gebruikers aan te passen is. Ten zevende is het mijn makker zijn goed recht om te experimenteren met de mogelijkheden van het spel. Hij is programmeur, en is momenteel zelfs bezig met een eigen mod. Ten achtste vind ik je verwensingen (pb ban etc.) nogal flamerig en kinderachtig. Niet persoonlijk opvatten? Val me dan niet zo aan! :/ 8)7

Ik heb overigens contact gehad met de hoofd admin van de server, en de ban was gebaseerd op een persoonlijk vermoeden van een admin (heel toevallig ownde ik hem telkens), niet op hard bewijs dat ik een script gebruikte. De ban gaat echter niet opgeheven worden helaas :(

[ Voor 6% gewijzigd door Hazuki op 10-05-2008 19:18 ]

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Modbreak:Ga lekker buiten spelen, het is hartstikke lekker weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203716

Hazuki schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:11:
[...]

Kalm aan een beetje. Ten eerste hebben we het alleen lokaal gebruikt, dus niet online. Ten tweede deed het niets anders dan wat je ook handmatig kunt doen. Ten derde werkt zoiets alleen maar in je nadeel imo. Ten vierde heb ik die zooi er vrijwel meteen weer afgegooid, en toen ik gebanned werd maakte ik er dus geen gebruik van. Ten vijfde heb ik vast meer skill dan jij, ik spank je hard. Ik heb nog nooit gecheat, en ik zie daar de lol ook niet van in. Ten zesde hebben de makers het weldegelijk ingebouwd op een dusdanige manier dat het door de gebruikers aan te passen is. Ten zevende is het mijn makker zijn goed recht om te experimenteren met de mogelijkheden van het spel. Hij is programmeur, en is momenteel zelfs bezig met een eigen mod. Ten achtste vind ik je verwensingen (pb ban etc.) nogal flamerig en kinderachtig. Niet persoonlijk opvatten? Val me dan niet zo aan! :/ 8)7
Je redenering liep goed, totdat "ik spank je hard" voorbij kwam ;)

Point taken en ga jullie elkaar nou maar weer lief spelen en elkaar aan gort knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FrapanT dat niemand reageert op het 'nieuws' van de aankondiging van COD5 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Anoniem: 171349 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:06:
FrapanT dat niemand reageert op het 'nieuws' van de aankondiging van COD5 !
Om je dan toch wat credit te geven (:P), het zou imo eerder een uitzondering als er geen CoD5 zou komen :).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt me toch wel dat het leuk om te horen is dat die eraan komt en zker weer op PC , gezien de laatste tijd van mineur om het wat nu speelt omtrent PC vs Console , blijf PC trouw en hoop ook dat ze een keer de illigale download tegen kunnen houden ( utopie?), ook blijf ik me pc maar upgraden en dat word ik ook een beetje zat , maar de economie doet HET dus helaas . Wel denk ik dat veel ooit pc gamers afgehaakt zijn vanwege dat maar nieuwe onderdelen te gaan kopen vanwege de steeds nieuwe eisen . Als een console ooit compatible word met de PC dan stap ik ook over , speel alleen shooters en racespellen {GTR2 , race07 , COD en BF2 voornamelijk ], maar gewoon een aan me pc met besturing van de pc dan ben ik tevree!race spellen speel ik ook met \momo racing stuur en kan mij niet zonder stuur een race spelen

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 11-05-2008 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Anoniem: 171349 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:20:
Lijkt me toch wel dat het leuk om te horen is dat die eraan komt en zker weer op PC , gezien de laatste tijd van mineur om het wat nu speelt omtrent PC vs Console , blijf PC trouw en hoop ook dat ze een keer de illigale download tegen kunnen houden ( utopie?), ook blijf ik me pc maar upgraden en dat word ik ook een beetje zat , maar de economie doet HET dus helaas . Wel denk ik dat veel ooit pc gamers afgehaakt zijn vanwege dat maar nieuwe onderdelen te gaan kopen vanwege de steeds nieuwe eisen . Als een console ooit compatible word met de PC dan stap ik ook over , speel alleen shooters en racespellen {GTR2 , race07 , COD en BF2 voornamelijk ], maar gewoon een aan me pc met besturing van de pc dan ben ik tevree!
Omdat het nog een beetje vroeg is voor CoD5 weten we dus niet voor welk platform het ontwikkeld wordt in de eerste instantie... dus misschient krijgt de PC versie wel een poort van een console. Ik vermoed het echter niet, omdat IW ook modtools e.d. meeleverd maar toen CoD4 in de pers kwam, eerste filmpjes enzo waren deze ook allemaal van de xbox360 versie omdat de PC versie nog niet klaar was.

En volgens mij was tenfourzero (zoiets :p) van IW behoorlijk geschrokken van de illegale CoD4 games online voor de PC...

Maar goed :) . Het zal wel een uitbreiding van de huidige engine worden, nieuwe verhaallijn erin en wij zijn weer blij :D :D (stiekum hoop ik toch weer op WWII :p ).

Wel raar dat CoD5 alzo snel komt... CoD4 zijn ze gelijk na CoD2 mee begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

JuliettPapa schreef op zondag 11 mei 2008 @ 00:18:
[...]Wel raar dat CoD5 alzo snel komt... CoD4 zijn ze gelijk na CoD2 mee begonnen...
IW doet ook helemaal niks met CoD5 :) CoD5 is van de makers van CoD3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
PWM schreef op zondag 11 mei 2008 @ 00:29:
[...]

IW doet ook helemaal niks met CoD5 :) CoD5 is van de makers van CoD3.
Maaarrrrr IW wilde toch dat weer in eigen handen nemen? om zo te waarborgen dat de serie, het echte CoD gevoel zou bewaren? (dus uit de handen nemen van Treyarch?)

Ik had het mis, Bron
CoD5 wordt idd gemaakt door Treyarch dus :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi Treysarch , de makers van COD -uo , misschien was COD3 geen succes (sommige misschien wel, meer negatieve berichten gelezen over) maar ik heb me zoveel meer vermaakt met UO na COD1 op PC dat er weinig mis kan gaan als deze maker een game voor ACtivision gaat maken die ook op PC moet werken, ben niet benieuwd of het ze lukt, wel benieuwd naar de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Zou Treyarch nu ook bezig zijn met hedendaagse oorlogsvoering? of nog met WWII ? Iemand hier al wat over gelezen?

Ps. morgen open ik een nieuw deel, ga nu slapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Weet iemand waar ik een log file ofzo kan vinden van CoD-MW?
Ik word regelmatig gebanned, maar ik zou niet weten waarom?!? (Nee ik cheat niet!!!)
Erg vreemd, soms op een PB server wel, soms weet niet.

Ik krijg de melding:
Punkbuster permanent ban issued for this game server prior ban/kick <playername>....

Na ..... zie ik niks meer, als ik nou een log file had ofzo, dan wist ik iig met welke foutcode ik gebanned word.

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:35

Clush

Do as I say...

gewoon even in de console kijken nadat je bent gekickt.

shift + ~

als het goed is staat daar de hele melding

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Kan je ingame de difficulty can de SP campaign veranderen? Zo ja, hoe?

Heb hier en daar gezocht maar nergens een optie gevonden :/.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 23:22
Tripp schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:17:
Kan je ingame de difficulty can de SP campaign veranderen? Zo ja, hoe?

Heb hier en daar gezocht maar nergens een optie gevonden :/.
Via "Misscion Select" en dan waar je was opnieuw doen op een andere niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:36

MsG

Forumzwerver

Ik ben nu ook redelijk verknocht deze leuke knaller. Maar zijn er ook leuke servers zónder die UAV crap? Ik vind dat niet echt leuker er op maken, je kan elkaar zo gewoon zien. Helikopter vind ik nog wel ok, maar UAV beetje jammer.

Hebben jullie ook dat jullie in SP per ongeluk wel regelmatig eigen mannetjes omver knallen? Ik wel :O, maar maakt dat verder ook uit? En die experience en unlocked weapons, waar wordt dat opgeslagen? En waar gaat dat van uit?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-06 15:55

Arethusa

Niet die server

Je 1e punt, je zou eens een hardcore server kunnen zoeken. Daar krijg je alleen UAV als je die verdent hebt. En je 2e alinea: op sommige servers staat teamkill aan. En volgens mij gaat er wel xp van je ingame score af. Maar niet van je totale xp (ik speel nooit op dat soort servers dus zeker weten doe ik het niet. En je gegevens worden opgeslagen in je profiel je op je hd staat. Ergens in de topic start staat wel waar.

[ Voor 40% gewijzigd door Arethusa op 13-05-2008 22:10 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:36

MsG

Forumzwerver

tweede alinea ging over singeplayer.

Ik zit al op servers waar je na X kills zonder dood te gaan een UAV krijgt. Maar de UAV vind ik gewoon niet cool, maar helaas.

Het staat dus op je HD? Maar dan kan jegewoon een bestandje downloaden ja dat je meteen alle goede wapens kan. Of zie ik dat verkeerd?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Graag hier verder mensen:

*O* *O* *O* [Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 9 *O* *O* *O*

Kan dit deeltje weer opslot :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez