Ik weet niet of het precies hetzelfde is als op de PS3, maar daar heb ik hem op veteran uitgespeeld (heeft me overigens wel een kapotte controller opgeleverd bij die ferrywheel en bijna bij de vip rescue missieCodeCaster schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:52:
Ik ben bezig de singleplayercampaign op de Xbox aan het uitspelen op z'n moeilijkst, veteran. Het was bij de tv-toren al vrijwel onmogelijk, maar toen ik eenmaal een ander level bij 'Mission Select' had geselecteerd werd het helemaal onspeelbaar. Hij slaat de checkpoints niet meer op, en als ik dus m'n Xbox opnieuw aanzet kan ik het hele level weer overnieuw doen. Leuk
Verder moet ik misschien maar eens een Live abonnementje gaan scoren voor in de vakantie straks
Misschien dat het dan ook met het aantal kogels dat je over hebt zo is (of gewoon of alle tegenstanders dood zijn), hoe het precies zit weet ik niet, maar iig krijg je vanzelf een checkpoint. Dus blijven proberen!
Als je save & quit doet, bewaart ie het laatste checkpoint waardoor je daar weer kan starten.
Ps. Als je net een heel moeilijk stuk hebt gehaald, even save & quit doen ,want als ie daarna vastloopt moet je idd weer aan het begin van de missie beginnen (geloof me, dan wil je bijna de console het raam uitgooien!!!)