[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 53.267 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
CodeCaster schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:52:
Ik ben bezig de singleplayercampaign op de Xbox aan het uitspelen op z'n moeilijkst, veteran. Het was bij de tv-toren al vrijwel onmogelijk, maar toen ik eenmaal een ander level bij 'Mission Select' had geselecteerd werd het helemaal onspeelbaar. Hij slaat de checkpoints niet meer op, en als ik dus m'n Xbox opnieuw aanzet kan ik het hele level weer overnieuw doen. Leuk :(

Verder moet ik misschien maar eens een Live abonnementje gaan scoren voor in de vakantie straks O-)
Ik weet niet of het precies hetzelfde is als op de PS3, maar daar heb ik hem op veteran uitgespeeld (heeft me overigens wel een kapotte controller opgeleverd bij die ferrywheel en bijna bij de vip rescue missie :P). Het viel mij op dat er inderdaad niet altijd checkpoints komen op de plekken waar het zou moeten, maar dit heeft volgens mij te maken met hoe je er voor staat. Als het bijvoorbeeld op tijd gaat, dan moet je wel zo veel tijd overhebben dat het nog te halen is, anders geen checkpoint.
Misschien dat het dan ook met het aantal kogels dat je over hebt zo is (of gewoon of alle tegenstanders dood zijn), hoe het precies zit weet ik niet, maar iig krijg je vanzelf een checkpoint. Dus blijven proberen!

Als je save & quit doet, bewaart ie het laatste checkpoint waardoor je daar weer kan starten.

Ps. Als je net een heel moeilijk stuk hebt gehaald, even save & quit doen ,want als ie daarna vastloopt moet je idd weer aan het begin van de missie beginnen (geloof me, dan wil je bijna de console het raam uitgooien!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:15
Anoniem: 14124 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:41:
[...]

(edit, ... ik bedoelde dus wet works :P )
Ik dacht al met shipment heb ik echt geen tijd om claymores te leggen dan ben ik al X keer dood gegaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259023

scheveningen25 >:)
hallo ik wil graag ook in een clan maar weet niet precies hoe het allemaal werkt kunnnen jullie mij even helpen voor de ps3 mijn naam daarvoor is scheveningen25 .ik hoor van jullie tweakers;) clan . kan aardig knallen ;)

willen jullie mij even toevoegen alvast bedankt en ik zie jullie in cal of duty 4 ps3
gr ries ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-05 12:04

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Shipment is leuk voor 5 minuten :P Afgelopen weekend nog met 24 man tegelijk TDM gespeeld, was alleen maar granaten gooien, noobtuben of sproeien met de RPD/M60. Ronde was wel vlot voorbij, als je eenmaal een airstrike of chopper hebt dan loopt de score erg snel op ;) Met tactiek heeft het vrij weinig meer te maken, maar je kan je wel heerlijk afreageren op die manier :D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Coolsnarf schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:23:
Als je save & quit doet, bewaart ie het laatste checkpoint waardoor je daar weer kan starten.
Na Mission Select doet 'ie dat dus niet. Ik heb vijf checkpoints gehad, doe 'Save & Quit' en zet m'n Xbox uit. Als ik dan de volgende keer 'Resume' indruk, begint de missie overnieuw!

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Laatst online: 07-02-2024
CodeCaster schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:41:
[...]

Na Mission Select doet 'ie dat dus niet. Ik heb vijf checkpoints gehad, doe 'Save & Quit' en zet m'n Xbox uit. Als ik dan de volgende keer 'Resume' indruk, begint de missie overnieuw!
mmm, verbazend. Dat zal dan wel een 'foutje' van de Xbox versie zijn. Ik heb namelijk de game eerst op regular uitgespeeld en daarna ook via missie select op veteran (kon nl bij de tweede missie beginnen, want de eerste had ik al gehaald op veteran). Ach.....heb je wel een excuus om de hele nacht door te gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164668

Weet iemand misschien wat het command is om als Admin iemand te spectaten?
Heb nu al een tijdje een server draaien, en zo nu en dan krijg ik te maken met cheaters/hackers.
Heb de volgende sites dus gevonden met commands, maar niet dat command die ik nodig heb...

http://daevius.com/games/...articles/general/commands

http://www.vetwebhosting....iewarticle&kbarticleid=58

Er moet toch een manier voor zijn? :?
Ik wil dus niet dat iedereen dat kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:35

Clush

Do as I say...

ik denk niet dat dat bestaat. dat zou namelijk gruwelijk misbruikt kunnen worden in wars.

simpele oplossing: 'team' spectators joinen.

maar als je iemand echt wil pakken heb je aan bv. een demo niet zoveel. dat is heel lastig te bewijzen, namelijk, en bij gameviolations of punksbusted hechten ze veel meer waarde aan pb_screenshots.

met een pb_screenshot wordt iemand in de lijst met hackers opgenomen, en kan die persoon vervolgens geen servers meer joinen die naar 1 van die sites streamen.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
-offtopic verwijderd-

Als admin spectaten lijkt me niet mogenlijk. Ik denk dat het de oude manier moet met behulp van de, hierboven genomende, specatator mode. Makelijker is om even PB_screen te maken.

[ Voor 81% gewijzigd door Napo op 17-04-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164668

Clush schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:36:
ik denk niet dat dat bestaat. dat zou namelijk gruwelijk misbruikt kunnen worden in wars.

simpele oplossing: 'team' spectators joinen.

maar als je iemand echt wil pakken heb je aan bv. een demo niet zoveel. dat is heel lastig te bewijzen, namelijk, en bij gameviolations of punksbusted hechten ze veel meer waarde aan pb_screenshots.

met een pb_screenshot wordt iemand in de lijst met hackers opgenomen, en kan die persoon vervolgens geen servers meer joinen die naar 1 van die sites streamen.
Punkbuster snap ik....
Maar ik wil dat er niet op hebben ivbm dingen die hier niet besproken mogen worden.
En als ik team spectators join, dan heb ik een vast punt in de map, en van daaruit kan ik niet bewegen.
Als ik dit wel wil, dan moet ik free spectators toelaten, of enemy spectate.
En aangezien hier dan misbruik van gemaakt wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Misschien was het al bekend... maar er is nu duidelijkheid voor de mappack van de PS3!
To celebrate the release of both map packs we will be hosting a Double XP weekend for North America from 12:01 AM PDT on Friday, April 25 to 11:59 PM PDT on Sunday, April 27. North American players will be able to play the new maps against members of the Infinity Ward team on Friday, April 25 from 5 PM to 8 PM PDT.

We’ll also be hosting another special Double XP and Play With Devs event for our worldwide / European users specifically. For our European fans, we will have a Double XP weekend beginning at 12:01 AM GMT on Friday, May 2 and concluding at 11:59 PM GMT on Sunday, May 4. You will also get a chance to play the new maps against the IW team on Friday, May 2 from 7 PM GMT to 10 PM GMT. That way you guys aren’t left out due to conflicting time zones!

Thanks for all your support everyone and I look forward to playing with you guys online. If you have any questions, let me know!

(PC Guys: I hope to have PC contest details for you and submission process to be started by the end of the week. Stay tuned.)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Zo gisteren blue tiger cammo gehaald voor de MP5 (heerlijke gun, maar soms heb je wel heel veel hits nodig om iemand te killen, zeker met je silencer erop) en toen bedacht ik me, tsja en nu? Toen ben ik maar voor de tweede keer prestige mode gestart. :P Ben nu dus weer lvl 0. Vanavond maar naar lvl 30 toespelen. Heb deze prestige met alle wapens gespeeld en daar ook alle kill challenges mee gehaald (soms tot grote ergernis ;)). Deze keer speel ik gewoon met mijn favourite wapens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Dat is een grappige camo :) Je pikt de mensen met blue camo rifles er in het gras zo tussenuit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-05 13:00
Net weer even wat CoD4 gespeeld. Had het een lange tijd niet gespeeld, maar als het zoals vandaag zal ik het niet vaak weerspelen. Om de haverklap een host die wegging. Daar kan ik nog mee leven. Maar de potjes waar ik in werd gezet, allemaal slechte verbindingen.. 2 blokjes max. Ik check altijd de blokjes en gooi een granaat. Dan zie je goed of je vertraging hebt. En die was er ieder potje weer. Komende week nog maar eens proberen of het dan beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

m4yall schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:04:
Net weer even wat CoD4 gespeeld. Had het een lange tijd niet gespeeld, maar als het zoals vandaag zal ik het niet vaak weerspelen. Om de haverklap een host die wegging. Daar kan ik nog mee leven. Maar de potjes waar ik in werd gezet, allemaal slechte verbindingen.. 2 blokjes max. Ik check altijd de blokjes en gooi een granaat. Dan zie je goed of je vertraging hebt. En die was er ieder potje weer. Komende week nog maar eens proberen of het dan beter gaat.
Jammer dat we vaak reacties hier lezen die niet duidelijk zijn over welk platform , waarschijnlijk console gezien de 2 blokjes max maar weet niet zeker . Ik als PC speler zag gisteren ook maar weinig servers online , en veel servers met pingers hoger dan 250 ertussen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:44

Edmin

Crew Council

get on my horse!

weinig? Als pc speler had ik gisteren met S&D 13.000 servers in de lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke browser gebruik je?dan , ik de standaard !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

ik ook, bij het gebruik van andere browsers lijkt mijn game na een paar seconden te crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
m4yall schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:04:
Is dan toch echt toevallig want ik heb nu sinds vorige week ongeveer 10uur gespeeld op de 360 en misschien 5keer gehad dat een host weg ging. So? Neemt ie automatisch een nieuwe host en ga je automatisch spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-05 13:00
Kn4kw0r5t schreef op zondag 20 april 2008 @ 00:24:
[...]

Is dan toch echt toevallig want ik heb nu sinds vorige week ongeveer 10uur gespeeld op de 360 en misschien 5keer gehad dat een host weg ging. So? Neemt ie automatisch een nieuwe host en ga je automatisch spelen..
Excuus het gaat om de PS3 versie. Vandaag was het trouwens beter! Dit keer 4 a 5 streepjes. Gewoon goed dus. Vandaag ook een pot gedaan met de AkSu-47. Die schiet ook wel lekker. Morgen eens kijken of er tijd is om er mee door te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

ik heb zo'n scheithekel aan hosts die stoppen omdat ze verliezen zeg!

ik speel op de 360. ik kom in zo'n game met 8 man van een clan. die gaan fijn samen spelen, lekker boeiend. maar dan moeten ze niet gaan zeuren als 8 man die elkaar niet kennen die hele clan met de grond gelijk maakt (domination, ons team had 50 punten ofzo, die clan had er net 15, ik had al dik 12 kills en 2 keer dood ofzo) stopt die host. en dan mij uitmaken voor hacker. moet je maar niet met 3 man achter elkaar lopen, ga dan naast elkaar lopen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Anoniem: 243552 schreef op zondag 20 april 2008 @ 01:03:
ik speel op de 360. ik kom in zo'n game met 8 man van een clan. die gaan fijn samen spelen, lekker boeiend. maar dan moeten ze niet gaan zeuren als 8 man die elkaar niet kennen die hele clan met de grond gelijk maakt (domination, ons team had 50 punten ofzo, die clan had er net 15, ik had al dik 12 kills en 2 keer dood ofzo) stopt die host. en dan mij uitmaken voor hacker. moet je maar niet met 3 man achter elkaar lopen, ga dan naast elkaar lopen ofzo.
Ja, das nadeel van deze game, je kan niet samenwerken en bij elkaar blijven, elkaar dekken omdat je een groter doelwit bent :) In games zoals BF2, JointOps, E.T. werkt het veel beter omdat je dan meer versprijd kan lopen en dan kun je wel goed samen werken ;)

Wel jammer dat mensen dan altijd zo dom en moeilijk gaan doen ;(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Gisteren, na lang er tegenaan gehikt te hebben, toch maar eens een nieuw profile gemaakt. Ik wilde eigenlijk wel graag weer levellen maar vond het toch jammer mijn favo wapens te moeten missen (P90 en G3).

Maar wat was het fun! Inloggen op een Duitse FFA-server en in 1 map (wet work) van LV1 naar LV4 te stijgen en met een standaard MP5-je als 2e eindigen tussen alle LV55-ers _O- Wat mij betreft blijf ik gewoon LV1, die wapens en perks maken echt niet zo heel veel uit merk ik nu wel als je dit spel al lang gespeeld hebt., hoewel een lange afstands-wapen als de G3 in Overgrown natuurlijk wel fijn is in niet-hardcore servers.

Maar de fun van het levellen is weer terug. Is voor mij toch iedere keer weer een uitdaging. Het gaat trouwens ook wel erg snel inderdaad. Lees net een post van iemand die zei dat hij vanavond van 0 naar 30 wilde spelen en ik geloof ook wel dat dat inderdaad gaat. IN 2 uurtjes ben ik nu alweer van LV1 naar LV11, gaat me eigenlijk te snel nu. Ze hadden wat mij betreft die level-periode wel wat langer mogen maken.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193875

Ik las gister op een cod4 site dat patch 1.6 binnen 2 week uitgebracht gaat worden. Binnen 2 week ?! De consoles hebben die killcams allang en inmiddels heeft de ps3 ook bijna het mappack.
Volgens mij is die patch allang klaar en krijgen we gewoon de nieuwe maps erbij (pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De PC heeft killcams ook allang?

Zolang ze iets doen aan het spawnen en wat wapens/nade launchers bijschroeven is * TheZeroorez al heel erg blij... Die maps boeien ook niet zoveel want er zijn al veel customs (waaronder ook Chinatown.. Misschien grafisch iets minder dan de originele, maar ach..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 21:07

DonMetal

Doet Iets Met Media

sigh... Ik wordt zo moe van die whiners die lopen te zeuren dat je een wallhack hebt...

Gisteravond ook weer een CB wartje gespeeld en een paar leuke wallbang-shots gemaakt in Vacant en Backlot (Vacant: hangar, Backlot: deur onderin mid-huis) en gelijk weer whinen om demo's, ik wordt hier zo moe van...

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Sinds kort draai ik een CoD4 linux server (v1.5) met punkbuster. Op zich werkt hij prima maar hij moet steeds handmatig gestart worden.

Uit de manual:
- Now, run the server:
cd /where/i/copied/callofduty4
./cod4_lnxded

- When you see "--- Common Initialization Complete ---", the game
server has started, but you need to start a map before the server will
accept connections. At this point, type:

map mp_crash

("mp_crash" being a given map's name).
Het is vrij vervelend om m'n console/putty scherm open te houden en daarin "map mp_crash" te typen.

Zelf heb ik geprobeert om het met "./cod4_lnxded +map mp_crash" te starten maar dat zorgt er niet voor dat de server bij start verbindingen begint te accepteren.

Combinaties met config files bieden helaas ook geen hulp (waarbij ik de mappen specificeer). Hij blijft dan gewoon in de common initialization complete state totdat ik map mp_crash doe. Zodra ik die heb getypt gaat hij wel de juiste mappen die ik heb aangegeven langs.

Iemand een idee in welke richting ik zou moeten zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-03 20:05
kijk even op flippy.linkfiesta.com onder cod4 files, daar staat mijn config (minus passwords :P) en die werkt perfect ;)

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheZeroorez schreef op zondag 20 april 2008 @ 10:42:
Ik bedoel de nieuwe cams: nadecam,tubecam, aistrike cam enz. Ik zag ze laatst bij een vriend op de xbox360. Wellicht zijn die eral voor de pc idd. Ik zie ze nooit want mijn vaste server draait geen killcam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247601

Zolang ze iets doen aan het spawnen en wat wapens/nade launchers bijschroeven is * TheZeroorez al heel erg blij... Die maps boeien ook niet zoveel want er zijn al veel customs (waaronder ook Chinatown.. Misschien grafisch iets minder dan de originele, maar ach..)
Anoniem: 193875 schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:12:
Ik bedoel de nieuwe cams: nadecam,tubecam, aistrike cam enz. Ik zag ze laatst bij een vriend op de xbox360. Wellicht zijn die eral voor de pc idd. Ik zie ze nooit want mijn vaste server draait geen killcam. :)
Deze dus -> http://www.youtube.com/watch?v=1Tt9Q9t8Wu8 <-

Idd er zijn al andere leuke en goede custom mappen dus echt nodig zijn ze niet die nieuwe mappen. Alleen voor clan-wars zou een uitbreiding van officiele mappen wel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die killcams heb ik nog nooit gezien , hoe kan je die krijgen op PC , of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349 schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:16:
Die killcams heb ik nog nooit gezien , hoe kan je die krijgen op PC , of kan dat niet?
Nou ik denk dat ze in patch 1.6 zitten. Maar zoals ik al meldde, zou het kunnen zijn dat ze er al zijn buiten mijn weten om omdat ik de killcams toch nooit gebruik.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 193875 op 20-04-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107327

Anoniem: 171349 schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:16:
Die komen dus met de 1.6 patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi nieuws , de killcam vind ik sinds het bestaan een leuke extra , je leert ervan + je weet waar iemand zit - dus ze kunnen een beetje minder campen . En het is een gewoon fun .

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 20-04-2008 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Die granaat en noobtube killcams zijn cool! :D De C4, claymore en airstrike cams zijn imho een beetje nutteloos.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Probleem met custom maps is dat de server dan niet meer ranked is. Kun je me trouwens een linkje geven naar die custom Chinatown map?

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-05 10:25
Zo ben ook maar weer eens lekker bezig op mijn PS3 met call of duty, had even een tijdje medal of honor airborne gespeeld (even snel uitgespeeld) en nu dus weer COD4. Ben nu in prestige mode level 23.
Ben nu met de G36 bezig om de 150 headshots te krijgen, daarna ga ik dat eens met de mp44 doen

Waar ik me zo aan blijf storen is de granaat bij overlijden. 1 is het gewoon nep, even terwijl je doodgaat een granaat neerleggen en 2, O zo irritant! Echt een minpuntje vind ik dat, als ze die martyrdom uit het spel hadden gelaten was het een stuk leuker geweest, elk spel heeft zn nadelen. Call of duty blijft gewoon echt leuk en verslavend om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gaan we weer die martyrdom discussie voeren?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-05 10:25
Ik was het in ieder geval niet van plan, jij?
Zeg alleen wat ik ervan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:17
johan12 schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:10:
Waar ik me zo aan blijf storen is de granaat bij overlijden. 1 is het gewoon nep, even terwijl je doodgaat een granaat neerleggen en 2, O zo irritant! Echt een minpuntje vind ik dat, als ze die martyrdom uit het spel hadden gelaten was het een stuk leuker geweest, elk spel heeft zn nadelen. Call of duty blijft gewoon echt leuk en verslavend om te doen.
Tja, de Last Stand is net zo irritant...
Verder erger ik me de laatste tijd meer aan al die blind nade spams. :|

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En zo irriteer ik me het meest aan Juggernaut, maar ieder z'n ding he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-05 11:05
Anoniem: 171349 schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:40:
Mooi nieuws , de killcam vind ik sinds het bestaan een leuke extra , je leert ervan + je weet waar iemand zit - dus ze kunnen een beetje minder campen . En het is een gewoon fun .
Zelf zit ik alleen maar op servers zonder killcam, als sniper ben je meteen je voordeel kwijt doordat ze meteen weten waar je zit. (Das in het echt toch ook niet zo ;) )
johnnyv.nl schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:58:
Nooit last van op de hardcore servers :)

[ Voor 19% gewijzigd door ZpAz op 20-04-2008 17:11 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:58:
das idd irri als je aan et snipen bent en ze komen voorbij rennen, kun je neit ff op zen hoofd richten maar moet je op lichaam richten

boom boom

meh, twee schoten lossen is dom, one shot one kill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je zo een tijd hebt gespeeld met COD4 merk je toch wel veel dingen die echt missen. Eigenlijk is COD4 niet echt vernieuwend, het speelt lekker weg maar gebruikt te weinig van wat er nu mogelijk is. Veel van de materialen op straat gebeurt niets mee. Gooi een granaat naast een berg bakstenen en er gebeurt niets. Probeer je zelf tussen twee vaten te wringen, maar nee, de vaten zitten vastgelijmd aan de grond, verschuiven niet of laat staan dat ze omvallen of bewegen als ze worden geraakt door kogels.

Bomen, struiken, ... bladeren kun je er niet vanaf schieten, bomen kun je niet doormidden schieten.

Gooi je in ambush een granaat in een kamertje, dan leeft al het meubilair nog en de schilderen hangen nog fier aan de wand. Gooi je een granaat in een kamer zonder dak, dan blijven alle muren netjes intact.

Gooi je een granaat achter een metalen plaat, ook deze blijft netjes staan.

Toch zonde, want oa de PS3 heeft er meer als voldoende kracht voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dude, het is een handgranaat, geen 500lbs vliegtuigbom. Daar blaas je geen muren mee omver, of hopen steen mee kapot.

Wel mee eens dat het qua mogelijkheden niet ver van CoD1 vandaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Tja het is nou eenmaal CoD en dat is toch beetje arcadeachtig geen graphicshoogstandje zoals Crysis.
In de tijd dat ik niet meer gespeeld heb, dat is behoorlijk lang al sinds december niet meer, ben ik voor mezelf toch tot de conclusie gekomen dat CoD1 nog altijd het beste is. CoD4 is wel leuk alleen ik mis toch een bepaalde feel waardoor ik niet die beperkte uurtjes eraan wil besteden. Sowieso weet ik van mezelf dat ik de pubs niks aan vind omdat het niet vaak op niveau is maar kan me er dus niet toe zetten wars te doen. Daar is CB dit keer echt doorgeslagen en dat vind ik wel jammer!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edmin schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:44:
Dude, het is een handgranaat, geen 500lbs vliegtuigbom. Daar blaas je geen muren mee omver, of hopen steen mee kapot.

Wel mee eens dat het qua mogelijkheden niet ver van CoD1 vandaan is.
Je vergist je denk ik in de kracht van een handgranaat. Gooi hem tussen bakstenen, en ik kan je verzekeren dat ze in de lucht vliegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ach, ik heb ze vaak genoeg gegooid irl om er een inschatting van te kunnen maken. Tussen stenen? Ja. Naast stenen? Nee. Iets met druk en de weg van de minste weerstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-05 15:36

jelly

Arch Linux

Je hebt spellen waar je alles kan slopen ben even de naam kwijt, het was laatst op gamekings.tv, maar dan is de tactiek ook heel verschillend. "oh er zit iemand in dat gebouwtje waarom zou ik rushen als ik met mijn rpg het gebouw kan opblazen :P ,

nu kan dat ook ongeveer de rpg blijft enorm krachtig daarom blijft het leuk om soms met de demolition class te spelen ook al ben ik lvl 55 :9

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116120

in "Battlefield - Bad Company" kan je alles opblazen....
die koop ik juni gelijk als die dan uitkomt...

maar ik denk ook wel dat het zijn voor en nadelen heeft,
dat je alles kan opblazen....
dan zit je helemaal nergens meer veilig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
jelly schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:44:
Je hebt spellen waar je alles kan slopen ben even de naam
Black? in dat spel kon je een heel huis voorzien van extra ventilatiegaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edmin schreef op zondag 20 april 2008 @ 23:48:
Ach, ik heb ze vaak genoeg gegooid irl om er een inschatting van te kunnen maken. Tussen stenen? Ja. Naast stenen? Nee. Iets met druk en de weg van de minste weerstand.
Precies, als je ze in een berg stenen gooit wil je ze ook zien vliegen, of in ieder geval over de grond zien wegschieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb wel eens een blikje het halve level doorgeschoten, maar volgens mij is dat iets wat je alleen lokaal ziet (een andere speler op de server ziet mijn blikje denk ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Vind dat je in Call of Duty al snel genoeg doorgaat, zeker als iemand STOPPING POWER + DEEP IMPACT heeft, dan schiet hij of zij door de muren etc. Zeker als ze een Light Machine Gun hebben, zoals ik vaak speel. 100 Kogels lukraak op de bekende plekken, en je hebt altijd wel een paar kills. Als perk 1 gewoon 3 FRAGS erbij en je kunt nog een bombardement uitvoeren ook. Enige nadeel is wel de lange reloadtijd maar dat ie kwestie van even verstoppen en incalculeren.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 21:52
Quantor schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:52:
Ik heb wel eens een blikje het halve level doorgeschoten, maar volgens mij is dat iets wat je alleen lokaal ziet (een andere speler op de server ziet mijn blikje denk ik niet).
Klopt, alle losse dingen die in het level liggen zien de andere niet. Dus als jij een blikje of krat wegschiet denkt de rest dat je gek bent :+ Hij schiet op nikss!!!! :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Laatst online: 13-05 08:27
Zonet de originele versie binnengekregen dus binnenkort kan ik mee kassen met de GoT-ters

GoT-tag: Jegapia
CoD4-tag: Shifty (voor degenen die Band of Brothers kennen ;) )

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196696

NeoMe schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:16:
Vind dat je in Call of Duty al snel genoeg doorgaat, zeker als iemand STOPPING POWER + DEEP IMPACT heeft, dan schiet hij of zij door de muren etc. Zeker als ze een Light Machine Gun hebben, zoals ik vaak speel. 100 Kogels lukraak op de bekende plekken, en je hebt altijd wel een paar kills. Als perk 1 gewoon 3 FRAGS erbij en je kunt nog een bombardement uitvoeren ook. Enige nadeel is wel de lange reloadtijd maar dat ie kwestie van even verstoppen en incalculeren.
god dat vind ik soms zo laf die gasten.
Zag er laatst ook weer een paar, die lopen de hele tijd te wallbangen.
Ik doen het ook hoor als er iemand op de uav aan de andere kant van de muur staat te campen (downpour die houten muur) met mijn m4 maar om door de muur gewoon random op een deuropening of een slag te schieten in de hoop iets te raken is erg sneu. (die loods bij vacant bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Jegapia schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:07:
Zonet de originele versie binnengekregen dus binnenkort kan ik mee kassen met de GoT-ters

GoT-tag: Jegapia
CoD4-tag: Shifty (voor degenen die Band of Brothers kennen ;) )
Shifty _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tomino schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:24:
[...]

Klopt, alle losse dingen die in het level liggen zien de andere niet. Dus als jij een blikje of krat wegschiet denkt de rest dat je gek bent :+ Hij schiet op nikss!!!! :X :P
dat verklaart dus waarom ik maar niet kon schuilen achter een gasfles. als ik schoot schoot ik eerste de gasfles weg maar dan had ik allang een headshot te pakken van de ander die dus niet eerst dat ding hoefde weg te schieten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

iemand een oplossing voor het volgende probleem:

als ik naar bepaalde servers connect krijg ik nadat ik ongeveer 30sec tot een minuut aan het spelen ben enorme last van lag, het spel slaat bijna helemaal vast, en de muis schokt enorm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05 13:35

Arethusa

Niet die server

Anoniem: 77857 schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:17:

als ik naar bepaalde servers connect krijg ik nadat ik ongeveer 30sec tot een minuut aan het spelen ben enorme last van lag, het spel slaat bijna helemaal vast, en de muis schokt enorm?
Ik heb hetzelfde als ik met mijn legale versie op een bepaalde (lees gekraakte) server speel. Punkbuster uitschakelen in het menu en dan opnieuw connecten lost bij mij de klachten op.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Laatst online: 07-04-2021
Tassadar32 schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:34:
kijk even op flippy.linkfiesta.com onder cod4 files, daar staat mijn config (minus passwords :P) en die werkt perfect ;)
bedankt, 't werkt nu prima d:)b .
Ik gebruikte de verkeerde commandline switches on de server op te starten.

overigens nog een vraag, -> newrcon.php heb jij dat script zelf gemaakt of is ie ergens te downloaden :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97470

Anoniem: 77857 schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:17:

Daar is een fix voor. Kijk hier maar: http://killing4fun.nl/portal/html/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

http://www.charlieoscarde...15&b_id=MTI1MQ==&req=view

dlc for ps3 24 april

moet je hiervoor betalen?

ik heb geen cc en de pointscards zijn er nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Ja, hier moet je voor betalen. Net als bij de X360 zal de mappack ~ €10 kosten.

PC:
As for the 1.6 patch which was going through test, we found a critical bug during QA which broke kill cams when playing with mods among other things which put a hold on it and put it back in development. We’re continuing to evaluate it and looking into releasing it when the map pack potentially hits PC. I’ll keep you updated as it progresses, but right now it won’t be coming out anytime soon while we track down this bug.
Nu hoop ik maar dat LIVE weer helemaal goed werkt want ik ben nu (nou ja, over 2min) onderweg om wat britten af te schieten :)
Ik weet niet hoe dit bij jullie is, maar sinds de patch @ X360 speel ik veel meer met britten dan amies. Beter voor de ping, maar ik vind die gasten zo lastig te verstaan. Daarnaast zijn de Britten altijd degene die beginnen te janken als er Amies in de lobby zitten :|

[ Voor 102% gewijzigd door Neejoh op 22-04-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik weet nooit waar ik tegen speel, ik hoor altijd alleen maar shitmotherfucker etc etc

ik heb echt zo'n hekel aan van die wiggers die constant zeggen. yow bro, wassup bro etc etc

nog erger als martydome of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Neejoh schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:49:

Nu hoop ik maar dat LIVE weer helemaal goed werkt want ik ben nu (nou ja, over 2min) onderweg om wat britten af te schieten :)
Ik weet niet hoe dit bij jullie is, maar sinds de patch @ X360 speel ik veel meer met britten dan amies. Beter voor de ping, maar ik vind die gasten zo lastig te verstaan. Daarnaast zijn de Britten altijd degene die beginnen te janken als er Amies in de lobby zitten :|
Bedoel je met Amies nu Amerikanen of Amish?
Ik denk de eerste, want Amish zullen niet zo gauw een computer aanraken laat staan CoD4....

[ Voor 6% gewijzigd door PearlPumpkin op 22-04-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

Amish 8) denk ut niet, neem niet aan dat die een xbox 360 hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
En anders zeker ownen die gasten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

)PC'

had foutje gemaakt , had spel opnieuw geinstalleerd en vergeten de patch´s te installeren , allleen maar servers die dit spel ook draaien op standaard zonder patch . Vervelende was dat ik dacht dit spel te spelen op patch 1.5 , die nummers zijn ook niet echt duidelijk rechtsonderin .Gelukkig zijn de servers beter verdeeld als je patch 1.5 neemt , }:O loei zegt de koei , wat een dommert was ik.

p.s. blijf het vreemd vinden dat veel servers nog steeds op standaard spelen .Maar dat was ook bij cod1 , uo , cod2 , dus zal wel .

[ Voor 105% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 23-04-2008 03:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 243552 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:20:
ik weet nooit waar ik tegen speel, ik hoor altijd alleen maar shitmotherfucker etc etc

ik heb echt zo'n hekel aan van die wiggers die constant zeggen. yow bro, wassup bro etc etc

nog erger als martydome of wat dan ook
Man ik was die zooi alweer helemaal vergeten hehe.
De standaard idiot response als ik met wat vrienden aan het praten was: "Oh my god.. FRENCHIES ! Or are you guys German ??" Hoe dóm kun je zijn.

Maar goed, ik ben zó blij dat ik de "friends only" voice filter een tijd geleden aan heb gezet en me daar dus niet meer aan hoef te storen :Y)

Jammer voor het eventuele teamwork dat er had kunnen zijn, maar de voordelen zijn een stuk minder dan de nadelen voor me. En ik game toch altijd met vrienden online, dus dat is altijd al minimaal een half team waar je gewoon mee kunt communiceren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Gisteren voor het eerst een vastloper gehad met COD. Was de game bijna afgelopen 4700 punten ofzo tot de 5000 in TDM map Bog. Ik stond 2de van het team met een aardige score, loopt COD vast net toen ik een airstrike op mijn hoofd kreeg...opnieuw opgestart en geen punten ontvangen van die game :( Iemand wel eens meer last hiervan gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

@Nyazzin
Niet echt last van. Het enige wat je kwijt bent, is je experience van dat potje. Je challenges en kills en deaths zijn wel opgeslagen. Aangezien ik al een tijd lang level 55 bent, mis ik die exp niet zo hard.

Dat je daarna zonder kills en deaths weer het potje in komt, weet ik. Dat is vervelend, maar zo werkt het spel helaas. De kills en deaths die je daarvoor had gemaakt, zijn wel opgeslagen in je profile, maar niet meer in het potje waar je in zat. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
PromWarMachine schreef op woensdag 23 april 2008 @ 08:59:
@Nyazzin
Niet echt last van. Het enige wat je kwijt bent, is je experience van dat potje. Je challenges en kills en deaths zijn wel opgeslagen. Aangezien ik al een tijd lang level 55 bent, mis ik die exp niet zo hard.

Dat je daarna zonder kills en deaths weer het potje in komt, weet ik. Dat is vervelend, maar zo werkt het spel helaas. De kills en deaths die je daarvoor had gemaakt, zijn wel opgeslagen in je profile, maar niet meer in het potje waar je in zat. :)
Tja balen. Ik hoop dat het maar eenmalig is. Het ging best goed gisteren, maarja die exp is zo weer ingehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ook iets waar ik een hekel aan heb is als je een game inkomt en je direct groot in beeld "DEFEAT" ziet... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242991

is het nog leuk om nu in te stappen bij de online-multiplayer, of zit je dan enkel tegen de hardcore te spelen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Anoniem: 242991 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:05:
is het nog leuk om nu in te stappen bij de online-multiplayer, of zit je dan enkel tegen de hardcore te spelen...?
Er spelen zoveel mensen en CoD4 staat nog steeds hoog in de verkoop-charts, dus maak je
geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Neejoh schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:02:
Ook iets waar ik een hekel aan heb is als je een game inkomt en je direct groot in beeld "DEFEAT" ziet... :')
Ach, nog niet zo erg als een server joinen die net van map switch als jij de 1ste nog aan het laden bent. Daarna blijkt het dat er 4+ mensen AFK in de server zitten.
Gelukig laden de maps van cod4 redelijk snel dus hoef je neit gigantisch lang te wachten.

Als je nu nog cod4 koopt kan je denk ik nog wel goed meekomen hoor. Natuurlijk is er al een top maar kom nog veel "minder goede" spelers tegen en ja, oefening baart kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252910

wanneer komen de nieuwe maps voor CoD4 uit op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:39

mvds

Totally awesome!

Anoniem: 252910 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:07:
wanneer komen de nieuwe maps voor CoD4 uit op de PC?
Tja, wat zullen we daar nou eens op antwoorden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Weet iemand nog een tdm server waarbij je een wat langere speeltijd hebt.
Ik speel het liefst op servers met zo'n 20 man, maar vaak is de score limit 1750 ofzo en dan ben je echt zo klaar.

Ik ken nu de server BWS, daar heb je gewoon 15 min speeltijd, kent iemand nog meer van zulke servers?

Kleine toevoeging.
Geen hardcore servers.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 62696 op 23-04-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 04-05 10:04
obsidian schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:33:
[...]

Tja, wat zullen we daar nou eens op antwoorden? :P
Mensen worden niet lui geboren .... ze worden lui gemaakt ;)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254649

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat je geen toffe uitbreidingen voor de snipers hebt, je hebt alleen die scope die zelfs de range van je wapen omlaag haalt en verder niks toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Anoniem: 254649 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:51:
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat je geen toffe uitbreidingen voor de snipers hebt, je hebt alleen die scope die zelfs de range van je wapen omlaag haalt en verder niks toevoegt.
Tsja, waar zit je aan te denken?

Vandaag, had echt al LANG niet met mn R700 geschoten, en nu weet ik weer waarom ik er wel een blauwe camo voor had :+ Heerlijk!

[ Voor 16% gewijzigd door Tomino op 23-04-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254649

Tomino schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:51:
[...]

Tsja, waar zit je aan te denken?

Vandaag, had echt al LANG niet met mn R700 geschoten, en nu weet ik weer waarom ik er wel een blauwe camo voor had :+ Heerlijk!
In de missies komt er een keer een sniper met een silencer voorbij, volgens mij de 2de, dat zou op zich wel handig zijn in de niet hardcore servers. In ieder geval iets dat wat toe kan voegen aan een sniper rifle. Of een betere scope die wel wat toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

heb de laatste tijd ook de snipers weer uitgeprobeerd, Vind de M40A3 nog altijd mn favoriet, alleen ik snipe eigenlijk alleen maar op hardcore.

Ik heb op normal servers namelijk maar een killrate van iets van 10%. En dan bedoel ik niet 100% schieten, 10% raak, maar 10% van de kogels die echt RAAK waren (hit crosshair) die echt een kill oplevert. Iemand met juggernaut kan je vol in zn knar schieten, daarna nog eens in zn borstkas en dan is ie nog niet dood :S

Laatst nog helemaal priceless, juggernaut + last stand. Ik kon alleen zn hoofd zien en na 3 keer echt raken (met 'feli, dat was een hit' crosshair) ging ie liggen, de 4e door de muur verloste hem uit zijn lijden :p

Maar ja, wanneer krijg je tegen een beetje tegenstander de kans om 4 keer te schieten :S

op hardcore zijn ze tenminste dood als je ze in hun hoofd of borstkas schiet met een high-powered sniper rifle :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Anoniem: 62696 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:26:
Weet iemand nog een tdm server waarbij je een wat langere speeltijd hebt.
Ik speel het liefst op servers met zo'n 20 man, maar vaak is de score limit 1750 ofzo en dan ben je echt zo klaar.
Onze TDM server van irish e-sports draait gewoon altijd 15 mins per map, scores van 4000 tot 5000 per team komt genoeg voor.
IP = 78.137.160.11:28930.
Is wel 32 players maar speelt IMO zeer lekker weg.

@tomino
Ik zou graag een sniper zonder scope of acog willen en dan lekker schieten van korte afstand met de R700 of die default sniper.

@taurnill hieronder
No comment :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.gamersnet.nl/n...fare_patch_v16_vertraagd/

PC patch 1.6 vertraagd zeggen ze .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is de G3 met RedDot op hardcore server toch heerlijk spelen. Niet meer dat gesproei, gewoon één keer "pop!" en morsdood zijn ze. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Laatst online: 19-12-2024
Over die snipers,

Is inderdaad wel jammer dat het alleen een scopje erop of kleurtje geven alles is wat ermee gedaan kan worden, ben er toch niet ontevreden over.

Kloop altijd rond met een Barrett 50. call
Heb een hele game zonder tijd tot 5k punten gespeeld, waar ik maar 2 keer dood ging en 60 kills heb gemaakt :P heb een screenshot voor de ongelovigen :) Allemaal met die sniper. dat ding is gewoon bruut en het geluid! ben daar wel tevreden mee :) P90 op zak voor die lastige gastjes achter je en dat was ut :) One Shot Kills permited only!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:01
ik speel al cod sinds dag 1 dat cod verscheen, daarna cod 2 en nu cod 4. Ik heb enkel op de pc gespeeld, dus 3 is mij ontgaan :(. Maarja ik merk wel dat het gezeur steeds erger word.

Ik kan het aantal keren dat ik uitgemaakt ben voor; cheater / hacker / wallhacker / lamer / noob .......etc ... Niet meer bijhouden. nu zit ik daar helemaal niet mee, ze mogen zeggen wat ze willen. Maar het votekicken daarintegen :s . Te vaak al ben ik gevotekicked omdat ik een " cheater " ben. Nou ik zal je zeggen ik speel al shooters sinds de eerste DOOM, en ik heb nog nooit in al die tijd ook maar 1 cheat gebruikt.

De spelers van tegenwoordig kunnen het gewoon niet hebben als er iemand beter is als hun. En het ergste vind ik nog als mensen gaan zeuren dat je een noob bent of lamer omdat je iets gebruikt wat heel duidelijk een aspect is van het spel. De makers van CoD 4 hebben er een claymore ingestopt, en C4 en ja ook de noobtube hoort bij het spel. en ja uav jammer is geen cheat.......... ga zo maar door.

en als laatste RANK ZEGT NIKS OVER SKILL !!!!,

( sry voor deze vloedgolf van klagen, maar ik moest het even kwijt ;) hoop jullie snel te zien ingame :) )

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:39

mvds

Totally awesome!

Ach, ik heb eens gekeken hoe je het cheaters zo moeilijk mogelijk kan maken enne, ik daag iedereen uit om op mijn server te cheaten :P (Je riskeerd wel een global ban als je gepakt word :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar blijven de maps voor de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

begin mei

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

mee eens skybullet :)

ik weet niet of we zelf nou volwassener geworden zijn of dat het meer mainstream worden van online spelletjes spelen er inderdaad voor gezorgd heeft dat er veel te veel kleine kindjes spelen, maar je merkt duidelijk verschil.

Gisteren nog, joinde ik 1 van mijn favoriete hardcore servers waar al 3 man op zaten. Meteen krijg ik van mn teammate een teamkill en de mededeling dat ik weg moet gaan.
Als je mij vraagt 'wil je op een andere server gaan spelen, we willen graag met zn 3en samen spelen en krijgen onze eigen server niet aan de gang' zeg ik prima.
Maar zo? no wai :) Heb op Countdown de andere 2 spelers 17 keer gesniped zonder dat ze me dood kregen (ze hadden de oefening dus idd wel hard nodig), alleen 3 keer een teamkill van die andere knakker als ie me gevonden had.

Maar hoe grappig ik het ook vond om toen ze met zn 3en tegen mij speelde, met 2 kogels 3 complete idioten af te schieten, het illustreert wel hoe verknipt sommige spelers zijn. Niet gewoon netjes vragen of ik weg wou gaan. Niet hun eigen server proberen op te zetten, maar op andermans public server mij vanaf het eerste moment teamkillen en ook meteen uitschelden omdat ik het vertikte van een public getrapt te worden. Continu "leave fuck you", "die!" etc..

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier staat toch echt vandaag.
of klopt dit niet?

http://www.charlieoscarde...15&b_id=MTI1MQ==&req=view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skybullet schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:15:
ik speel al cod sinds dag 1 dat cod verscheen, daarna cod 2 en nu cod 4. Ik heb enkel op de pc gespeeld, dus 3 is mij ontgaan :(. Maarja ik merk wel dat het gezeur steeds erger word.

Ik kan het aantal keren dat ik uitgemaakt ben voor; cheater / hacker / wallhacker / lamer / noob .......etc ... Niet meer bijhouden. nu zit ik daar helemaal niet mee, ze mogen zeggen wat ze willen. Maar het votekicken daarintegen :s . Te vaak al ben ik gevotekicked omdat ik een " cheater " ben. Nou ik zal je zeggen ik speel al shooters sinds de eerste DOOM, en ik heb nog nooit in al die tijd ook maar 1 cheat gebruikt.

De spelers van tegenwoordig kunnen het gewoon niet hebben als er iemand beter is als hun. En het ergste vind ik nog als mensen gaan zeuren dat je een noob bent of lamer omdat je iets gebruikt wat heel duidelijk een aspect is van het spel. De makers van CoD 4 hebben er een claymore ingestopt, en C4 en ja ook de noobtube hoort bij het spel. en ja uav jammer is geen cheat.......... ga zo maar door.

en als laatste RANK ZEGT NIKS OVER SKILL !!!!,

( sry voor deze vloedgolf van klagen, maar ik moest het even kwijt ;) hoop jullie snel te zien ingame :) )
Ja er wordt aardig tekeer gegaan met de cheater / hacker / wallhacker / lamer teksten , ben het met je eens dat er veel perks inzitten plus claymore die door vele gamers niet geaccepteerd worden en dan krijg je vaak de wind van voren te horen . Zelf speel ik de laatste dagen veel met de grenadelauncher die ik daarvoor eigenlijk niet gebruikte , maar uit ervaring gezien had ik wel verwacht dat ik hierdoor wel wat opmerkingen zou krijgen en die dus ook kreeg . wanneer ik op een server zat met weinig gamers Free for all bijv. en men begon te zeuren over de noobtube (wat ik persoonlijk niet vind), dan stopte ik met het gebruiken ervan , dan maar niet . Wel ben ik gestopt met de Deadsilence perk in Free for all , het wordt soms te makkelijk om daarmee te rushen door een level en alleen maar knive-kills te maken. Maar voor mij is iedereen vrij om te gebruiken wat die wil , het is alleen aan jouw om goed te anticiperen op het mogelijke gevaar van de verschillende perks .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de mappack voor de ps3 is er
9,99 kost ie
wat baal ik dat ik geen creditcard heb zeg
zelfs bij de wii is dit beter geregeld
ze lopen zo wel een boel geld mis zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kan ik me dus ook prima in vinden, ik gebruik zelf nooit de noobtube maar vind wel dat ie erin thuis hoort. Als iemand daar voor kiest, dan is het zo. Ik hou er rekening mee en probeer meer te sluipen bijvoorbeeld. Ik kan me voorstellen dat het soms beetje irri is als er veel spelers zo rondlopen en alleen maar tuben, dan heb je vaak veel deaths. Maar dan pak ik gewoon mijn pack met 3 x frags en nade ze de hemel in. Ik heb gewoon verschillende speelstijlen en zo ook verschillende perkpacks en probeer deze altijd zo goed mogelijk toe te passen aan de hand van de tegenstanders en de map.

Goed, tja wat is goed...ik sta liever 10-2 met puur en alleen kogels dan 20-5 met tuben of naden. Maar dat is uiteraard persoonlijk, vaak is het zo dat er public gewoon veel wordt gekut en als die mannen dan ooit een war spelen ( kans is klein ) dan komen ze niet verder dan 5-30.

[ Voor 19% gewijzigd door NeoMe op 24-04-2008 16:33 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Laatst online: 19-12-2024
Het ergste vind ik nog de bug users zoals in de map Pipelines (dacht ik, ik onthoud nooit namen, maakt niet uit van wat :P) waar ze on de ondergrondse achter de pijpleiding gaan buggen, je ziet ze bijna niet en rent er dus langs, kabom! shotty in je face.... kheb ook al 2 aimbotters tegen me gehad, en heb eht kunnen zien door de killcam :P zielig gewoon.

Verder vind ik het gewoon zalig om als allied S.A.S sniper in het gras te gaan liggen en dan iedereen neer schieten, en hun maar zaniken dat ik cheat want ze zien me niet _/-\o_

Verder zeuren ze echt iedereen de oren af door het martydrom perk, er zijn servers waar je ze bannen als je het gebruikt (ervaring) het is toch echt een legaal onderdeel van het spel hoor....

[ Voor 15% gewijzigd door Taurnil op 24-04-2008 18:12 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.