[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 53.384 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tip voor de Martyrdom haters (waar ik zelf ook toe behoor): ga spelen op servers met teamdamage aan. Leren ze het snel genoeg af, na een paar ronde's in de - (min) te zijn geeindigd :D

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

JuliettPapa schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:40:
[...]

Ik heb wel een SATA DVD, de game zowel onder Vista als XP (al wel 8x geinstalleerd) en nog geen 1x mee gemaakt wat jij had... :)
Same here, trouwens deismyna sowieso handiger te vragen in spielerij - vragen en problemen subforum dan hier :).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:44
Deismyna schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:33:
[mbr]Technische problemen en vragen mogen in Spielerij - Problemen & Vragen, maar die rants mag je sowieso wel voor je houden.[/mbr]
Fijn dat ik me post nog over mag kopiëren naar dat topic dan, much appreciated :N

Ik had het hier geplaatst omdat:
- Er hier al een CoD4 topic is waar wel vaker problemen voorbij komen.
- Problemen en Vragen vrij dood leek, hier zien veel meer mensen het lijkt mij.
- Een heel nieuw topic aanmaken vond ik ook zo onnodig.

Maarja, helaas heerst er hier op GoT een cultuur van, eenmaal illegaal, altijd illegaal, jammer voor je en stik er maar in, ook al heb je wel het orgineel. :w
Ik los het wel weer op me eigen manier op.

Edit: @ TheZeroorez: Voor een eigen topic had ik het natuurlijk ook wel aangepast en er wat andere informatie ingezet. Maarja, het is al opgelost, boeiend. En wat jij als rant ziet, zie ik misschien als de keiharde waarheid (teleurstelling?) als ik een game in de winkel koop, maar dat terzijde.

[ Voor 18% gewijzigd door Deismyna op 08-04-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Je had het wel kunnen kopiëren, maar dan was het topic op slot gegaan omdat: Het 80% offtopic rant is, en 20% vraag zonder inzet/duidelijke omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:04
Zelf begin ik ook een hekel te krijgen aan Martyrdom. Uiteraard heb ik het zelf op een aantal classes ingesteld staan en dan gebruik ik het alleen voor mappen waar het ook echt nut heeft om toch nog een kill te pakken als je dood bent gegaan. Soms vind ik het zo onwaarschijnlijk als ik iemand dood schiet, 10 meter verder ren en dan toch nog dood ga door die granaat :S. Maarja IW is inderdaad niet zo makkelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 11:01

Arethusa

Niet die server

obsidian schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:36:
Jammer dat er maar zo weinig mensen interesse tonen in de GoT clan. Op dit moment hebben we maar 3 leden :+
Ik heb me gisteravond ingeschreven op die website. Alleen heb ik nog steeds geen activatie e-mail gekregen. Duurt dat verzenden altijd zo lang? Of kan ik me beter opnieuw aanmelden.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arethusa schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:09:
[...]

Ik heb me gisteravond ingeschreven op die website. Alleen heb ik nog steeds geen activatie e-mail gekregen. Duurt dat verzenden altijd zo lang? Of kan ik me beter opnieuw aanmelden.
Ik moet je toelaten.
En aangezien ik nog geen e-mail meer heb gekregen, dan duurde dat dus even.
Ik zal een paar andere leden Founder rechten geven, dan kunnen die je ook activeren denk ik...

:)

nvm...niet goed gelezen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Ok, duidelijk, dan wachten we nog even af. Mocht je vanavond nog geen mail gekregen hebben dm me dan even om te voorkomen dat we offtopic gaan.
Edit: ik zie je edit staan, wat betekend dat nu? :)

[ Voor 14% gewijzigd door Arethusa op 09-04-2008 09:32 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arethusa schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:31:
Ok, duidelijk, dan wachten we nog even af. Mocht je vanavond nog geen mail gekregen hebben dm me dan even om te voorkomen dat we offtopic gaan.
Edit: ik zie je edit staan, wat betekend dat nu? :)
Ik dacht dat je het had over het toelaten in de [GoT] clan op gametracker.com
Maar dit gaat dus gewoon over het aanmelden op de website zelf?
Gewoon even opnieuw registreren denk ik...ik had direct een mail terug van mij registratie, dus lang hoeft het niet te duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

ik dacht dat de 4 nieuwe maps vanaf maandag tussen de normale roulatie zouden voorkomen. Maandag- en dinsdagavond ben ik echter alleen maar de oude maps tegengekomen. Iedereen in mijn party had de nieuwe maps ook.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:35:
[...]

Ik dacht dat je het had over het toelaten in de [GoT] clan op gametracker.com
Maar dit gaat dus gewoon over het aanmelden op de website zelf?
Gewoon even opnieuw registreren denk ik...ik had direct een mail terug van mij registratie, dus lang hoeft het niet te duren.
Mijn account was geactiveerd zonder dat ik ooit een code ontvangen heb :? Ik heb een verzoek tot het joinen tot de clan verstuurd als ingame name heb ik [GoT]Arethusa genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyazzin schreef op woensdag 09 april 2008 @ 08:52:
Zelf begin ik ook een hekel te krijgen aan Martyrdom. Uiteraard heb ik het zelf op een aantal classes ingesteld staan en dan gebruik ik het alleen voor mappen waar het ook echt nut heeft om toch nog een kill te pakken als je dood bent gegaan. Soms vind ik het zo onwaarschijnlijk als ik iemand dood schiet, 10 meter verder ren en dan toch nog dood ga door die granaat :S. Maarja IW is inderdaad niet zo makkelijk..
Ik volg je redenatie niet.
a) je heb een hekel aan de perk
b) maar als je makkelijk kills kunt pakken op mappen, dan stel je hem wel zelf in?

Waar ik me overigens meer aan stoor is het feit, en dat kom ik steeds meer tegen, dat er puur gespeeld wordt voor de punten.

Een voorbeeld, je spawned, pakt bij s&d de bom, en je wordt neergeschoten. De teamkiller krijgt -50, en weer +100 bij het plaatsen van de bom. Het loont dus om je teammates neer te schieten, ... als het je verder ontbreekt aan enig fatsoenlijk gedrag. Het verpest echt voor een ieder het spelletje.

Het is ook niet iets wat met de nieuwe update opgelost zal worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:32:
[...]

Waar ik me overigens meer aan stoor is het feit, en dat kom ik steeds meer tegen, dat er puur gespeeld wordt voor de punten.
Inderdaad.
En daarom vraag ik me wel eens af of je in "objective" type spelmodi wel punten zou moeten geven.
Je kan bijvoorbeeld enkel een globale score bij houden per team. Het team met de winnende score krijgt ook daadwerkelijke punten (naar rato van inbreng per speler)

De manier en waarop je punten kan verdienen heeft gewoon enorme invloed op het spelverloop.
Je bedenkt een concept (domination bijv.) en vervolgens verpest je dat weer door punten verdienen voor veel mensen belangrijker te laten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB

AlbertTCB

swing it baby

Ik denk dat het spel volledig anders zou worden wanneer je minpunten krijgt voor elke keer dat je doodgaat. Niet teveel natuurlijk, maar -2 punten zou al prettig zijn. Het zal waarschijnlijk het tempo wel iets omlaag halen.... maar misschien leuk om een speciale modus hiervoor te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr. TCB schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:13:
Ik denk dat het spel volledig anders zou worden wanneer je minpunten krijgt voor elke keer dat je doodgaat. Niet teveel natuurlijk, maar -2 punten zou al prettig zijn. Het zal waarschijnlijk het tempo wel iets omlaag halen.... maar misschien leuk om een speciale modus hiervoor te hebben
Nou das wel heel zuur. :D
Maar als het DOEL (wel punten) 100% het "objective" is (bijv. innemen van vlaggen in domination) en een KILL 100% een middel (geen punten), dan krijg je wel een heel ander spel.
Naar mijn smaak een spel wat meer gespeeld zal worden zoals het ook bedoeld is.

Je kan bijvoorbeeld wel een offensive kill (een kill binnen een X radius van een vijandelijk objective) of een defensive kill (een kill binnen een X radius van de door jouw eventueel te verdedigen objective) belonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 14:43

jelly

Arch Linux

Ik vind vooral de challenges wel grappig. leuke namen en hoef er niet zoveel meer. Voor de multirpg challenge ben ik wel even bezig geweest, als een gek rondrennen met de rpg >:)

Ik moet toch echt zeggen dat ik bijna geen last meer heb van martydown mijn automatische reactie daartegen is zo snel mogelijk door rennen of terug. Voor last stand heb je toch echt wel skill nodig, heb het zelf ook geprobeerd de betere spelers hebben het wel door. Last stand heeft ook zijn nadelen achter een muur liggen omdat iemand deep penetration heeft of bij martydown een teamkill maken.

S & D is toch wel erg leuk, speel het meestal met een vriend met xfire. Dan kun je goed samenwerken, ok jij plant de bom ik dek wel ..... ooh ik ben al dood :P

Bij FFA wordt soms voorkomt op de server waar ik speel zit ik ook de spawnkillen ja het is zielig :/ maar ik wil een gouden ak, uzi en shotgun O-)

Vooral de shotgun is wel leuk omdat bijna niemand die gebruikt, gewoon extreme condition & sleight of hand en rushen die handel (vooral campers bij crossfire zijn makkelijk te killen :P

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige challenges zijn echt wel heeeeeeeel ver gezocht. Vooral die onder elite, tegen de tijd dat ik die allemaal heb ben ik wel een jaartje verder. Ook van die hele vage combinaties, die je echt bij toeval moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:54:
Sommige challenges zijn echt wel heeeeeeeel ver gezocht. Vooral die onder elite, tegen de tijd dat ik die allemaal heb ben ik wel een jaartje verder. Ook van die hele vage combinaties, die je echt bij toeval moet krijgen.
Of door met en maat samen in een server te gaan zitten, of twee (als bij Multi C4, Clay-more, Multi RPG) enzo. Want in een server blijf je maar fcked up spelen wil je die halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik wil nog altijd een keer een match winnend eindigen met suicide.

Moet die challenge nog waarbij je met een cooked granade jezelf en één tegenstander moet vermoorden, zonder de granade te gooien. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Pak voor die perk deadly silence in 3 en de uav jammer op een bijna lege server. Gooi links in de map je stun grenade en ga je rechtsom naar de achterkant. Dit werkt bij mij iig altijd wel en is toch de mooiste manier om iemand uit te schakelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:04:
`hebben de gotters hier een vaste servers Ace heeft net spel aangeschaft dus heeft wel zin om paar afteknallen zeg maar O-)
Ik speel vaak op de server van TiT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:32:
[...]

Ik volg je redenatie niet.
a) je heb een hekel aan de perk
b) maar als je makkelijk kills kunt pakken op mappen, dan stel je hem wel zelf in?
Mja ik begin er een hekel aan te krijgen. Ik ben nog geen lvl 55 (profiel een keer verwijderd ;( ) Dus om weer snel te lvlen is elke puntje op dit moment even meegenomen. Lame i know zodra ik alles weer heb gaat hij er bij mijn assault classe eruit. Bv bij sniper heb ik hem weer niet omdat Iron lungs veel nuttiger is dan een granaatje droppen...

[ Voor 9% gewijzigd door Nyazzin op 10-04-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb eerlijk gezegd weinig last van de perks martyrdom en last stand op servers.
Schiet ze meestal door het hoofd(last stand) heen en als ik iemand neer heb geschoten close range, dan ren ik automatisch terug(martyrdom)

maar goed.. ze blijven k*t :D vooral op servers met friendly fire en martyrdom in je team

[ Voor 17% gewijzigd door AndereKoekoek op 10-04-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 11-09 21:48
mr. TCB schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:13:
Ik denk dat -2 punten voor een keer dood dan eigenlijk te weinig is, je krijgt 10 punten voor een kill, dus dan zou je met een KD ratio van 1:4 nog uitkomen.

Volgens mij moet je gewoon je best doen om zo'n KD ratio te halen. Nee gewoon -10 wanneer je dood gaat, en plus 10 wanneer je iemand kilt :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyazzin schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:08:
[...]

Mja ik begin er een hekel aan te krijgen. Ik ben nog geen lvl 55 (profiel een keer verwijderd ;( ) Dus om weer snel te lvlen is elke puntje op dit moment even meegenomen. Lame i know zodra ik alles weer heb gaat hij er bij mijn assault classe eruit. Bv bij sniper heb ik hem weer niet omdat Iron lungs veel nuttiger is dan een granaatje droppen...
Waarom wil je zo snel levelen dan? Dat is nou net de issue die ik heb met bepaalde spelers. "Ik moet snel lvlén, dus by all means, dan teamkill ik de persoon met de bomb, ik gebruik de martyrdom perk, en als het even kan teamkill ik de bomb defuser zodat ik snel zelf die 100 punten kan inpikken".

Speel je niet voor je plezier dan? Of speel je alleen voor "Look me, I am level 55 ...... like those other 100.000 players". Ik vind het overigens altijd extreem humor om te zien als een beginnende level 10 een lvl55 prestige 10 klasse helemaal de tering schiet. En dit komt nog relatief vaak voor ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dat is het probleem met het levellen in CoD4. Anders dan bij bijvoorbeeld Halo, zegt het helemaal niets over skills.

Bij Halo heb je level 1-50, en 50 word je alleen als het echt bij de beste 2% hoort. 49 als je bij de beste 4% hoort, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

Ik had dus gister 2 challenges gehaald dominos degene waarbij je iemand killt door een schokgolf van explosie's en gelijk ook return the sender (Met iemand's c4 een tegenstander killen) :P

Ik vraag me nog steeds af of sonic boom nou ook effect heeft op een shotgun. Granaten en rpg is logisch maar werkt het ook voor claymore?

Op hardcore zijn de claymore's wel overdamaged, ik zag een claymore op een trap staan terwijl op 2 m afstand ervan was ging die af en was ik dood 8)7 en bij S & D heb je dan veel pech ;)

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:56:
[...]

Waarom wil je zo snel levelen dan? Dat is nou net de issue die ik heb met bepaalde spelers. "Ik moet snel lvlén, dus by all means, dan teamkill ik de persoon met de bomb, ik gebruik de martyrdom perk, en als het even kan teamkill ik de bomb defuser zodat ik snel zelf die 100 punten kan inpikken".

Speel je niet voor je plezier dan? Of speel je alleen voor "Look me, I am level 55 ...... like those other 100.000 players". Ik vind het overigens altijd extreem humor om te zien als een beginnende level 10 een lvl55 prestige 10 klasse helemaal de tering schiet. En dit komt nog relatief vaak voor ook.
Om toch weer alle wapens en perks etc te krijgen. Lvl 55 boeit me niet zolang ik alles maar heb. Zelf speel ik bijna nooit sabotage, omdat wat je zegt erg veel gebeurt en dat is echt triest om op die manier je punten te scoren. Dan liever met Martyrdom die 10 puntjes pakken dan triest gaan lopen doen op sabotage.

Dat van een lvl 10 player die een lvl 55 helemaal naar zijn gootje schiet is inderdaad erg fun om te zien, kan uiteraard ook een kerel zijn die na zijn 3x lvl 55 profielen maar een 4de aan het maken is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

TS: Kan mijn gamertag uit de SP ? Zou je willen DM'en, maar dat heb je niet aan staan.
Ik heb sinds een tijdje alleen nog maar friends in mijn lijst die ik ook IRL ken en waar ik veel mee speel. Heb een hekel gekregen aan een lijst met mensen waar ik niet of nauwelijks mee speelde. Als ik dan online popte zag ik X mensen online, maar als ik dan keek waren het allemaal mensen waar ik nooit mee speelde. Let down dus. Daarbij is het zo lullig om friendrequests te declinen die waarschijnlijk hiervandaan komen, terwijl ik zelf aangegeven heb dat mijn gamertag in de SP kon. Thanks en NOI uiteraard :)

Wel geinig om laatst Sekeroglan tegen te komen in een random Headquarters game :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ken. op 10-04-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Laatst online: 11-09 22:08
obsidian schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:59:
[...]

Ik speel vaak op de server van TiT
Als in TorrentIt?

Ik heb daar vaak CoD2 bij gespeeld

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

.KeN. schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:34:
TS: Kan mijn gamertag uit de SP ? Zou je willen DM'en, maar dat heb je niet aan staan.
Ik heb sinds een tijdje alleen nog maar friends in mijn lijst die ik ook IRL ken en waar ik veel mee speel. Heb een hekel gekregen aan een lijst met mensen waar ik niet of nauwelijks mee speelde. Als ik dan online popte zag ik X mensen online, maar als ik dan keek waren het allemaal mensen waar ik nooit mee speelde. Let down dus. Daarbij is het zo lullig om friendrequests te declinen die waarschijnlijk hiervandaan komen, terwijl ik zelf aangegeven heb dat mijn gamertag in de SP kon. Thanks en NOI uiteraard :)

Wel geinig om laatst Sekeroglan tegen te komen in een random Headquarters game :)
Had dan wat laten weten :) konden we in een team spelen.. Wat is jouw gamertag Kutzopia?? toch?

Hmm dacht dat ik je in me friendlist had staan :? Maar ik speel het vaak dus als je in een team wil spelen laat het weten. Ben trouwens bijna prestige 10 *O* *O*

[ Voor 8% gewijzigd door sekeroglan op 10-04-2008 16:05 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

sekeroglan schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:02:
[...]

Had dan wat laten weten :) konden we in een team spelen.. Wat is jouw gamertag Kutzopia?? toch?

Hmm dacht dat ik je in me friendlist had staan :? Maar ik speel het vaak dus als je in een team wil spelen laat het weten. Ben trouwens bijna prestige 10 *O* *O*
Volgens mij iets als Kidcassidy ofzo. Hij staat bij mij geen nr 1, maar qua speeltijd / aantal punten wel heel duidelijk de beste van mijn lijst _/-\o_

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:56:
[...]

Ik speel ook voor me plezier, lvl 54 nu ;) en bijna alle punten met TDM gehaald en soms wat FFA op de UBF (dalus) server :) en kan je vertellen, dan gaat je xp zo snel omhoog hoor wat sommige hier beweren. (elke ronde 1500, no way!)
.KeN. schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:34:
:? wel :P iets fout gegaan misschien ?

Iets anders, hoe kan ik CoD4 spelen met echt teamwork? Ik speel bijna alleen TDM (team vs team) maar feitelijk is het gewoon DM. Niemand dekt elkaar, of wat dan ook. Iedereen loopt en knalt een eind in het rond, opzich leuk, maar ik ga het nu wat minder vinden... (ik was Joint Operations speler, (en battlefield ook etc) en dat is toch echt teamplay focus. Ik wil dat beetje terug krijgen met CoD4 maar dat gaat me niet lukken he :p iemand tips ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

JuliettPapa schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 00:39:
[...]
:? wel :P iets fout gegaan misschien ?
Ohh.. my bad, ik had een ander icoon in mijn hoofd voor DM.

@ Royz & sekeroglan: Nee 'kidcassidy' is denk ik iemand anders :)
Ik ben Kuzcotopia en heb er nu 5 dagen op zitten in totaal. Komt ook door het idlen in de lobby van een tijd geleden helaas, maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
@.KeN. is uit de SP ;)

*O* Level 55 :p finally. Nu mijn K/D ratio opkrikken.

Doet er trouwens hier iemand aan mappen voor CoD4? ik zelf een heel klein beetje... ben meer met het oefenen of ik wat kan maken. Ik kan dus niet van die mappen maken zoals in de IW Contest laatst...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

Iets anders, hoe kan ik CoD4 spelen met echt teamwork? Ik speel bijna alleen TDM (team vs team) maar feitelijk is het gewoon DM. Niemand dekt elkaar, of wat dan ook. Iedereen loopt en knalt een eind in het rond, opzich leuk, maar ik ga het nu wat minder vinden... (ik was Joint Operations speler, (en battlefield ook etc) en dat is toch echt teamplay focus. Ik wil dat beetje terug krijgen met CoD4 maar dat gaat me niet lukken he :p iemand tips
De enige manier is eigenlijk, sabotage, S & D spelen, met teamspeak, ventrillo, xfire of teamberichten gebruiken maar dan moeten ze nog luisteren :X . Een potje speelde ik sabotage @ Strike, bijna iedere speler van ons team bleef maar campen en ik & nog iemand bleven juist maar rushen op de bom. Want uiteindelijk ben je als je oppast dood door Sudden Death en al de gastjes die campen blijven over 8)7 .

S&D en Sabotage Class
AK-47 silenced
Claymore
UAV-Jammer
Deep Penetration

Nog een leuke rush class for vacant of shipment, wet works
2de Shotgun
Grip
Sleight of Hand
Extreme Conditiong

Dan is het leuk om op mensen af te rennen en pwn'en

Maarja sommige mensen weten gewoon niet wat skill is bij cod 4. Het is ook grappig om mensen te zien klagen van " your team is all lvl 55 , and my team is between lvl 20 - 55" Waarop ik vrolijk antwoord " lvl = not skill" .

[ Voor 75% gewijzigd door jelly op 11-04-2008 08:29 ]

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

..knip..

Iets anders, hoe kan ik CoD4 spelen met echt teamwork? Ik speel bijna alleen TDM (team vs team) maar feitelijk is het gewoon DM. Niemand dekt elkaar, of wat dan ook. Iedereen loopt en knalt een eind in het rond, opzich leuk, maar ik ga het nu wat minder vinden... (ik was Joint Operations speler, (en battlefield ook etc) en dat is toch echt teamplay focus. Ik wil dat beetje terug krijgen met CoD4 maar dat gaat me niet lukken he :p iemand tips ?
Enige echte manier is war spelen niks meer niks minder. Zelf zou ik ook anders zien want anders zou ik nu nog wel spelen alleen ik heb nu niet zoveel tijd meer voor een clan en vrienden van mij waarmee ik veel geCoD hebt hebben nog minder tijd. Een ander mogelijkheid is toch zoals jelly al zei SD spelen.
Al heb ik daar in de tijd dat ik CoD4 speelde niet zoveel teamwork gezien als in CoD2 of CoD. Dat waren nog eens tijden, constant rooster vakken nog zo makkelijk dat zonder enig huiswerk maken alles te halen viel en je dus zonder enig probleem xx aantal uur in de week kon maken :P

-Edit-

Ook ik heb met CoD2 geprobeerd te mappen dit ging me aardig af, alleen speelde ik liever dan dat ik aan de map werkte ( heb ik altijd met mappen vind het heel leuk om te doen maar aan de andere kant wil ik liever spelen :P), alleen wist ik de verhoudingen van de poppetjes etc niet dus toen ik redelijk ver was had ik me map ff compiled etc en bleek de deuren etc tot 2/3 van mij te komen :P

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 11-04-2008 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

.KeN. schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 02:35:
[...]

Ohh.. my bad, ik had een ander icoon in mijn hoofd voor DM.

@ Royz & sekeroglan: Nee 'kidcassidy' is denk ik iemand anders :)
Ik ben Kuzcotopia en heb er nu 5 dagen op zitten in totaal. Komt ook door het idlen in de lobby van een tijd geleden helaas, maar goed ;)
Ik zie het ja, Spacey23. Die heb ik heir nog nooit zien posten trouwens :p

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
Ook aangemeld op gametracker en mijn server flippy (HC/TDM) toegevoegd

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Hoe zit het nou met een import van COD4 PS3 komm ik daarmee op andere servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
Op mijn server heb ik hier weinig last van, zitten vaak dezelfde mensen en zijn best goede teamplayers. Mensen die niet aan teamwork doen eindigen meestal met een lage score. Het ligt ook een beetje aan de maps, sommige moedigen teamwork aan, andere niet echt.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel alweer een tijdje CoD4 en dan vaak S&D. Leuk wapen is dan zeker de Claymore.
Kwam toevallig een goede tutorial tegen met tips over het gebruik van Claymore's.

Claymore Tutorial

Hoop alleen niet dat ik nu ook wat vaker tegen die dingen aanloop. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
20MB pdf, ben benieuwd :)

Zelf ben ik vervent claymore gebruiker :9 2 Free kills wanneer ze je proberen te halen uit je sniper plekje :9

[ Voor 69% gewijzigd door ZpAz op 12-04-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007

DjVe

Hatsaflats!

heb de game dit weekend ook maar eens gekocht...(had de singleplayer al wel gedaan)....maar wat is dit vet als je multiplayer speelt!

Er is niks zo lekker als op een groep tegenstanders inraggen met een LMG.....exlosies overal om je heen....*kwjl*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

Ja zeker een lmg & deep impact _/-\o_ leuks als je hem hebt maar ik speel liever heel silend is leuk zo campers te grazen te nemen :P

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft in godsnaam die map-pack voor de PC-versie? Ook onzin dat je er voor moet betalen trouwens....(ps3 en 360 versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als ie uit komt...komt dat dan mee met een 1.6 patch ofzo?
Zoja..dan blijf ik gewoon 1.5 spelen en hosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

jelly schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:23:
Nog een leuke rush class for vacant of shipment, wet works
2de Shotgun
Grip
Sleight of Hand
Extreme Conditiong

Dan is het leuk om op mensen af te rennen en pwn'en
Die gebruik ik bij Vacant inderdaad, daar is hij fantastisch. Ook bij Pipeline gebruik ik deze class regelmatig. Overigens heb ik de golden shotgun. Schiet erg lekker. Bij Shipment werkt 'ie niet. Daar is 't reloaden te traag, zelfs met Sleight of Hand. Ook ben je te snel klaar met je kogels.

Bij Shipment heb ik nu:
RDP
Grip
Stopping power
Marty

Bij Wet Work weet ik niet precies wat ik gebruik.. ofwel de RDP van hierboven of mijn favoriet:

M4 Carbine + red dot sight
Bandolier
Stopping Power
Deep inpact

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

PromWarMachine schreef op maandag 14 april 2008 @ 02:12:
[...]

Bij Wet Work weet ik niet precies wat ik gebruik.. ofwel de RDP van hierboven of mijn favoriet:

M4 Carbine + red dot sight
Bandolier
Stopping Power
Deep inpact
Ik gebruik hetzelfde! maar wil nog wel eens wisselen tussen bandolier en 2 RPG's. Werkt uitzonderlijk goed...om het hoekje rpg's in je snuffert krijgen :+ Bovendien geeft het lekker veel rook, waardoor je snel naar voren kan sprinten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Perks die ik gebruik zijn meestal

Bandolier
Stopping Power
Deep impact - extreme condition - iron lungs

Bandolier is een must omdat je anders te snel zonder ammo zit, en de rest van de 1ste groep perks vind ik niet echt je van het. Hetzelfde geld voor de tweede groep, liever wat extra damage dan meer health. De derde scheelt maar laatste tijd vaker de extreme condition dan de deep impact en momenteel alleen iron lungs omdat ik nog 1 sniper moet voor de gouden sniper (barrett 75HS'en).

Dat wordt dan mijn 2de gouden wapen, hierna ga ik voor de shotgun, moet niet te lang duren en dan zien we wel weer wat ik doe, of de SMG of de LMG maar dat duurt nog wel ff :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Voor open maps (Overgrown en Crossfire o.a.) de G3 met Bandolier en voor kleinere maps (Vacant en Showdown o.a.) de P90 Silenced ook met Bandolier, en natuurlijk in alle gevallen...

UAV Jammer en
Dead Silence

Heerlijk in al die kleine maps onzichtbaar op de UAV rushen en door de Dead silence perk (die volgens mij ervoor zorgt dat je ook wat langer kunt rennen dan normaal, dus geen extreme conditioning nodig) regelmatig een lekkere knife-kill. Meestal loop ik al 10 sec. of zo achter hun aan te rennen zonder dat ze ook maar iets door hebben :P

In open mappen door de UAV jammer zelden of nooit last van Airstrikes. Choppers zijn eigenlijk ook geen probleem meer, ff een gebouw in vluchten voor een minuutje (dan maar ff een minuut campen) of 2,5 tot 3 magazijnen van de P90 in zijn buik en hij gaat ook neer.

Ik speel toch altijd Hardcore dus geen behoefte aan stopping power of deep penetration :*)

Wel regelmatig uitgmaakt voor speler met een n00bgun als ik de P90 gebruik, maar dat heeft denk ik meer met irritatie te maken als ik weer eens vanuit het niets opduik en een lading 5,7 x 28mm patronen in hun donder schiet _O-

Andere classes zijn voor mij eigenlijk al overbodig en gebruik ik eigenlijk alleen maar als ik eens 'exotisch' wil spelen met een shotgun of zo. Soms wel eens leuk om op onze server af te spreken een potje shotgun-only te spelen in Shipment. Gegarandeerd FUN!

Zit wel met smart te wachten op die vier nieuwe mappen voor de PC maar beleeft tot nog toe altijd weer plezier aan iedere standaard map.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar een nieuw profiel gemaakt. Ik vind dat als je 55 bent er weinig meer aan is. Ik bedoel. Ze hadden het niet moeten doen zoals op de PS3 met die prestige modus. Want je kunt wel leuk goeie scores halen, maar dat gaat ook vervelen. Nu maar weer als Assault beginnen met niks. En dan maar eens zien hoe snel ik weer 55 ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ja, ben ik wel een beetje met je eens, maar ik vroeg me eigenlijk af: je creëert een profiel en wordt daarmee snel LV55, ok. So far so good...
Maar als ik nu een nieuw profiel aanmaak, blijft die oude dan staan en kan ik dan switchen van LV55 naar het profiel waar ik weer met LV1 begin of overschrijft die het oude LV55 -profiel?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:11:
Ja, ben ik wel een beetje met je eens, maar ik vroeg me eigenlijk af: je creëert een profiel en wordt daarmee snel LV55, ok. So far so good...
Maar als ik nu een nieuw profiel aanmaak, blijft die oude dan staan en kan ik dan switchen van LV55 naar het profiel waar ik weer met LV1 begin of overschrijft die het oude LV55 -profiel?
Ik heb gewoon weer kunnen schieten met me oude 55 :)

Gewoon ff een andere naam bedenken, dan weet je zeker dat die het niet overschrijft.
Ik voel me wel meteen weer n00b, haha.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ha mooi! Bedankt Hoelahoppa, ga ik deze week ook eens even doen en als het nodig is op elk moment terug kunnen grijpen op die LV55 wapens.

Ben wel benieuwd hoe dat zal gaan weer met zo'n standaard M16 :+ Maar inderdaad: de uitdaging in dit spel zit voor mij in het levellen en challenges halen en werkt gewoon verslavend.

[ Voor 22% gewijzigd door l0n3w012ph op 14-04-2008 13:25 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
@l0n3w012ph

Dead silence, UAV jammer en silenced P90.
Ikzelf vind dat toch zo een klote kit, heb er zo een hekel aan. Mensen die in een hoekje wachten met UAV jammer en dan achter je aan rennen met hun silenced P90 (niet te vergeten dat er te veel mensen zijn met P90 die met 1 magazijn nog steeds niemand neer krijgen) met dead silence. Op onze server is het 2x warning en dan kick maar dat hebben we ook voor overmatig gebruik van 3x nade perk, grenade launcher en martynade.

Dan heb je natuurlijk nog de spelers die slim denken te zijn met "dan disable je hem toch" maar dan is de server niet meer ranked en dat willen we toch zo houden.

Je sprint langer omdat je spec op class bent, die sprint het langste. en de LMG het kortste dacht ik.

Perks die ik wel redelijk OK vind zijn dan toch:

Set 1:
Bomb squad
Bandolier

Set 2:
Sleigh of hand
Stopping power
Sonic Boom
Dubble tap
Overkill (mits geen 2x grenade launcher)
Juggernaut is echt op het randje

Set 3:
Extreme condition
Steady aim
Deep impact
Iron Lungs
Eaves drop

De rest van de perks heb ik gewoon zo een hekel aan en voegen imo ook niets toe, maken het alleen makelijker, als je geen knifekill zonder dead silence kan krijgen, ach ja.
Natuurlijk zijn er wapens waar ik een hekel aan heb maar dat is eigenlijk alleen de P90, te veel ammo in een magazijn, de rest van de wapens zit ik niet mee, de sniper rifles als de dragnov vind ik zo slecht dat ik niet waker lig als iemand hem gebruikt :-)

Maar volgens mij wordt dit weer een herhaling van een discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Napo schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:27:
Dan heb je natuurlijk nog de spelers die slim denken te zijn met "dan disable je hem toch" maar dan is de server niet meer ranked en dat willen we toch zo houden.
Tegenstrijdig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
nee.
Er zijn spelers (random spelers die joinen) die zeggen dat je die dingen dan maar uit moet zetten als we niet willen dat ze die onderdelen misbruiken.
Dat willen wij (serveradmins) niet omdat de server dan niet meer ranked is.
(misschien een beetje verkeerd getyped)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

@l0n3w012ph

Ikzelf vind dat toch zo een klote kit, heb er zo een hekel aan. Mensen die in een hoekje wachten met UAV jammer en dan achter je aan rennen met hun silenced P90 (niet te vergeten dat er te veel mensen zijn met P90 die met 1 magazijn nog steeds niemand neer krijgen) met dead silence.
Jeetje Napo :) Het is en blijft een spelletje joh! Maar wel een waarbij ik soms wil winnen en die wapens en perks zitten er niet voor niks in. Ik heb ook wel eens met die P90 gespeeld tegen lui met een M14 en dan won ik het niet hoor. Het ligt gewoon aan de skills van je tegenstander en als die beter is als ik, so be it (ik slaap er niet minder om hoor _O- ). Tja, en als ik dan achter iemand aanren om hem lekker te knifen van achter, dan moet ie maar een keer over zijn schouder kijken hahaha.

Trouwens, je hebt mijn post ook niet goed gelezen: ik ben een rusher en ik kan niet eens campen en stil in een hoekje zitten. Door Vacant cross ik rond als een bezetene en mijn K/D ratio is dan 1,5/1 ongeveer. Niet iedereen is er gek op om bv. alleen zoals in COD UO en COD2 met bolt action rifles te schieten. COD4 is toch wat meer chaos.

Ach, zo heeft ieder zijn stijl, maar om dan nou dat allemaal te gaan disablen (zoals bv. heli's of airstrikes of wat dan ook), nee dat doen we bij ons niet, want een ander vindt het bv. wel erg leuk en die ontneem je dan het plezier. Ik neem het spel gewoon zoals het is, en wat die classes betreft:

"Nicht aergern, nur wundern" als er iemand achter je opduikt voor een mes tussen je ribben met Dead Silence... _O-

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

@l0n3w012ph

Ikzelf vind dat toch zo een klote kit, heb er zo een hekel aan. Mensen die in een hoekje wachten met UAV jammer en dan achter je aan rennen met hun silenced P90 (niet te vergeten dat er te veel mensen zijn met P90 die met 1 magazijn nog steeds niemand neer krijgen) met dead silence. Op onze server is het 2x warning en dan kick maar dat hebben we ook voor overmatig gebruik van 3x nade perk, grenade launcher en martynade.
Nou ik heb die perks ook vaak, maar dan bijv. de G3
Ik vind het gewoon kicke om buitenom te sluipen als iedereen zich blind staart op de UAV.
Vervolgens van de zijkant een paar neerknallen om de weg vrij te maken en de rest met het mesje vanaf achteren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Laat ik even 1 ding duidelijk maken, plezier staat voorop op onze server, daardoor worden een aantal perks het liefst buiten beeld gehouden.

Knifekills zijn leuk, zeker als je gewoon sneaky rondloopt en dan 3 of 4 man achter elkaar knift en dan weg kan komen, makelijker met UAV jammer en dead silence en zeker cool om een keer te doen maar het geeft mij meer voldoening als ik dat doe zonder die perks.
Wij hebben een verschillende speelstijl en dat is het gewoon :-).

Plezier staat bij mij op de 1ste plaats, wordt ik telkens gekilld door martynade, dan gaat het plezier van mij omlaag, idem met de GL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ja, de GL kun je helaas weinig tegen doen idd, maar martynade is eigenlijk alleen een probleem op Wet Work (als je tenminste speelt op overvolle servers, want anders loop ik gewoon niet door en overkomt het me maar zelden). Heb me gelukkig snel aangepast van COD UO (waar ik altijd maar bleef doorstormen na een kill) naar COD 4 :)

En verschillende speelstijlen: inderdaad ja zolang je er maar fun mee beleeft. :+

Trouwens, ik kan me wel voorstellen dat als je echt in een heel goede clan speelt je toch wel iemand wilt hebben die een nadelauncher erop heeft om bv. een sniper ergens weg te blazen. Ik neem aan dat die toch wat meer naar tactiek kijken in TDM. Dan zou ik er ook geen problemen mee hebben en als dat goed en systematisch gebeurt zou ik er eigenlijk alleen maar bewondering voor hebben als ze zo tactisch spelen. In FFA is het soms wel eens ergerlijk maar aangezien die toch meestal door n00bies gebruikt worden zie ik ze vaak niet eens terug ind e ranking en ook die jongens moeten een paar kills hebben om weer te levellen.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB

AlbertTCB

swing it baby

Heeft deep impact nog andere functies dan de mogelijkheid dóór items (bijv. muren en plafonds) te schieten? Met andere woorden: heeft het effect op het neerschieten van een tegenstander?

Ik gebruik zelf bijna altijd stopping power als 2e perk, maar ben wel benieuwd wat nu precies de meetbare meerwaarde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Stopping power werkt wel, het laat je wapen gewoon 125% hitten. Deep impact werkt echt alleen maar om meer impact door muren en andere objecten te krijgen, dus wanneer het geen sniper rifle, G3 of lief dingetje als Mini Uzi (die niet eens door hout komt :+ ) betreft kun je die beter niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

ik gebruik ze gewoon allebei :P & m14, ik vind het alleen echt onmogelijk om een gouden shotgun te krijgen, ik maak echt bijna nooit headshots :>

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Ik ga zelden voor deep impact. Maja speel ook meestal met een M16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
jelly schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:36:
ik gebruik ze gewoon allebei :P & m14, ik vind het alleen echt onmogelijk om een gouden shotgun te krijgen, ik maak echt bijna nooit headshots :>
dus als je 150 headshots maakt krijg je de goude versie van het desbetreffende wapen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Nyazzin schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:12:
[...]

dus als je 150 headshots maakt krijg je de goude versie van het desbetreffende wapen neem ik aan?
150 Headshots in een klasse, dus 150 headshots met alle assault wapens voor de gouden AK.
Duurt even tot je hem hebt.
Shotguns zijn maar 100 headshots per wapen, dus in totaal 200 headshots met shotgun voor de gouden variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Nyazzin schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:12:
[...]

Nee, je moet van alle wapens uit een klasse (bijv shotgun) alle headshot quests halen, en dan krijg je van één wapen uit die klasse een gouden versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik snap de hele fuzz over de perks niet. Ja het kan inderdaad irritant zijn, maar het hoort nu eenmaal bij de game. Als je puur voor realisme wilt gaan dan moet je geen Cod4 spelen, maar zoiets als Armed Assault. Dit is een arcade shooter en ik vind het juist vet als het wild is en proberen de specifieke situatie van de map en spelers te overwinnen. Dat dan granaten me om de oren vliegen en ik af en toe op een bommetje loop door martyrdom neem ik voor lief. Ik snap dat je wilt winnen en dat je het liefste niet als rondrennend wild afgemaakt wilt worden, maar kom op het is maar een spelletje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik vindt ook dat al die perks gewoon bij COD4 horen. Maar op clanbase halen al die grappenmaker zowat alle perks weg wat heb je er dan aan. Iedereen kan zijn ventjes aanpassen hoe hij wil, dat maakt het juist mooi maar door die domme mods wordt het vrijwel onmogelijk om in clan verband hiervan te genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:55:
Ik vindt ook dat al die perks gewoon bij COD4 horen. Maar op clanbase halen al die grappenmaker zowat alle perks weg wat heb je er dan aan. Iedereen kan zijn ventjes aanpassen hoe hij wil, dat maakt het juist mooi maar door die domme mods wordt het vrijwel onmogelijk om in clan verband hiervan te genieten.
Ligt er aan in welke competitie je als clan meedoet. De clan waar ik in zit, speelt mee op www.eurodomination.net .
Zijn wel wat dingen aangepast. Zoals geen Grenade-launchers, Martyrdom, Dead Silence of Overkill, geen 3 maar 2 nades, 1 ipv 2 Claymore's/C4. Verder is het dus vrij standaard.

Is inderdaad jammer dat ze zoals op ClanBase diverse dingen eruit slopen en aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slowchatten is niet de bedoeling.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:21:
[...]

Ligt er aan in welke competitie je als clan meedoet. De clan waar ik in zit, speelt mee op www.eurodomination.net .
Zijn wel wat dingen aangepast. Zoals geen Grenade-launchers, Martyrdom, Dead Silence of Overkill, geen 3 maar 2 nades, 1 ipv 2 Claymore's/C4. Verder is het dus vrij standaard.

Is inderdaad jammer dat ze zoals op ClanBase diverse dingen eruit slopen en aanpassen.
Clanbase is voorala die hard oldschool COD spelers, denk aan 1 + cod 2. Tsja, daar had je geen perks. conclusie die slopen we er dus uit in de clanbase mod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Tomino schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:42:
[...]

Clanbase is voorala die hard oldschool COD spelers, denk aan 1 + cod 2. Tsja, daar had je geen perks. conclusie die slopen we er dus uit in de clanbase mod :)
Neemt niet weg dat een groot deel tegen het wegsnoeien van 90% van de perks belachelijk vond.
Toegegeven zonder perks een hele hoop gezeur en gezeik weg maar doe dan aub echt alles weg want nu is het alleen maar een en al rush. Maar goed dat is mijn mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms heb je echt van die avonden dat niets goed gaat.... zo ook gisteren. Spring je gewoon 10x achter elkaar mis in Crash om op de metalen luchtafvoer te komen. Hoor je achter je "Gaat het schat? :> " .... nou... nee :(

Kwam overigens wat aparts tegen in pipeline. Als je dus vanuit het huisje achter de ramen met je sniper een view hebt op de grasheuvel recht tegenover je, dan zag je dus alleen de tegenstander zitten zonder scope, onbedekt door het gras. Met scope zag je hem niet meer. Vervolgens maar op goed geluk toch raak geschoten, maar was wel vreemd om mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:18:
Stopping power werkt wel, het laat je wapen gewoon 125% hitten. Deep impact werkt echt alleen maar om meer impact door muren en andere objecten te krijgen, dus wanneer het geen sniper rifle, G3 of lief dingetje als Mini Uzi (die niet eens door hout komt :+ ) betreft kun je die beter niet gebruiken.
Ik heb sinds deep impact meer kills op bepaalde maps. Waneer ik iemand zn koppetje zie boven een raampje op backlot is ie gewoon meteen de sjaak want ik knal de hele zooi stuk met mn ak met stopping power en deep impact. Voorheen (zonder deep impact) moest ik wachten tot ie zn koppie weer liet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Stopping power is helaas vaak een must, zeker als sniper. De gasten met juggernaut (en dat zijn er nogal wat) gaan vaak zelfs met sniperrifles niet dood bij een schot op het hoofd. Alleen met de barret lukt dit zonder stopping power. :(

Wat ik trouwens sinds de laatste patch vaak merk is dat ik de host ben van de match (xbox360). Voorheen had ik altijd last van lag (2-3 streepjes) als ik laat op de avond/'s nachts speelde ivm het connecten naar Amerikanen. Tegenwoordig heb ik dus steeds minder vaak lag en worden mijn scores ook direct vele malen beter! :)
Ben me nu eindelijk eigen aan het maken altijd op iemands hoofd te schieten (ja ja ik ben geen pro, game gewoon voor mijn lol), wat steeds beter gaat. Met mijn mp5 heb ik nu bijna blue tiger cammo terwijl ik dit slechts 3 avonden aan het proberen ben. Ik ben dus wel tevreden met mijn vooruitgang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet echt veel lui lopen met de barret, maar behalve de hipheid-factor is het apparaat niet top. Het is zeer zeker niet acuraat, de terugslag is te groot en belemmerd je mogelijkheden bij een gemist schot,. daarnaast is het wapen ook zo zwaar dat je mobiliteit echt triest is. Wil je dus ontsnappen dan kun je een stukje langer dan een paar meter sprinten wel vergeten.

Voor mij de M40 en de R700, met stopping power. Bijna alle schoten is het een direct kill, tenzij de persoon in kwestie last stand gebruikt.

Enige wat ik wel jammer vind aan het sniper gedeelte in het spel, is het overdreven dronken gedrag zonder hold breath. Je moet toch wel behoorlijk wat parkinson hebben als geoefende operator om in het veld zo met je crosshair te zwaaien en zo'n slechte conditie hebben dat je zonder de iron longs perk maar een paar seconden ja adem kan inhouden.

Ik snap dat het anders dan wel te makkelijk zou worden maar toch, nu is het wel heel over the top.

Wat ik ook mis is het ontbreken van accuracy verschil in de verschillende standen. In prone beweegt je crosshair net zo erg als in staande positie. Dat is wel een misser in de implementatie.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Wat mij verbaasd is dat met de snipers, ik maar op het hoofd mik en ze niet dood willen (wel raak natuurlijk en volgens mij dus een headshot). En als je dan afgeschoten wordt dan zie je via de killcam dat ze je op je lichaam raken met een sniper rifle?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten nog relatief veel bugs in synchronisatie en hitbox registratie. Voor de laatste komt een patch beschikbaar, en voor de eerste weet ik het niet. Ik weet wel dat ik echt vaak een situatie heb waar ik gewoon met de sniper rifle gruwelijk mis schiet maar toch een hit pak. Dat duidt op issues in de synchronisatie van speler posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Als je gebanned bent via punkbuster op COD4 en je hebt dan een "guid ban" ben je dan voor altijd gebanned zeg maar, of kun je dan met een nieuwe cd-key wel gewoon weer overal op spelen?

EDIT: Ik had ook gelezen dat de ban hardware matig kan zijn, in dit geval heb je dus een nieuwe pc nodig en helpt een nieuwe cd-key toch niet alleen?

[ Voor 29% gewijzigd door Metalbuster op 15-04-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Metalbuster schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:01:
Als je gebanned bent via punkbuster op COD4 en je hebt dan een "guid ban" ben je dan voor altijd gebanned zeg maar, of kun je dan met een nieuwe cd-key wel gewoon weer overal op spelen?
Je key is gebanned. Als je nu het spel legaal gaat kopen, die key invoert bij de multi-player opties, dan kun je weer overal spelen. Zo heb ik 't ook gedaan. :P

En het is het waard!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:06:
Er zitten nog relatief veel bugs in synchronisatie en hitbox registratie. Voor de laatste komt een patch beschikbaar, en voor de eerste weet ik het niet. Ik weet wel dat ik echt vaak een situatie heb waar ik gewoon met de sniper rifle gruwelijk mis schiet maar toch een hit pak. Dat duidt op issues in de synchronisatie van speler posities.
Of op de hitboxes. Dat die te ver voor / achter van de speler lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

De hitboxs voor Desert eagle is geweldig ben ik out of ammo en ligt er geen wapen bij me kan ik altijd nog mensen killen op een afstand met mijn Desert Eagle :P natuurlijk wel op hardcore. Als ik op een non-hardcore server speel heb ik het gevoel dat ik eeuwig moet blijven knallen op iemand, daarom heb ik ook bijna alle lmg's red. RPD is nog steeds mijn favo met grip + deep impact + meer schade.

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Bij de meeste wapens is de hitbox wel goed. Maar bij een dragunov gebeurt het regelmatig dat ik niks raak terwijl ik wel goed mik. Vooral als tegenstanders vlak bij palen ofzo staan.

Mijn favo classes:

voor mappen met grotere afstanden.

Goude AK red dot :9~
xtra kogels
xtra schade
deep impact

of
voor het betere sproeiwerk in kleine mappen.

silensed p90
xtra kogels
xtra schade
deep impact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Ja de p90 is wel een leuk wapen maar het is te makkelijk tbh...
Je hebt namelijk teveel kogels en hij is nog accuraat op langere afstand ook.

[ Voor 38% gewijzigd door Kroga op 16-04-2008 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat heb ik ook met een dragunov en een m21. Daar krijg ik dan zo'n "ik wil wel maar kan het niet" gevoel bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

feep schreef op woensdag 16 april 2008 @ 00:53:
Bij de meeste wapens is de hitbox wel goed. Maar bij een dragunov gebeurt het regelmatig dat ik niks raak terwijl ik wel goed mik. Vooral als tegenstanders vlak bij palen ofzo staan.
Hitboxes liggen niet aan wapens. Dus dat klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Welke gouden sniper krijg je als je alle snipe challenges van de headshots hebt gedaan? Daar ben ik nu maar eens mee bezig. Heb nu van twee snipers het al klaar. (Ik veranderde nooit van setje.. dus zat er ook ver over zeg maar )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

De gouden Dragunov

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Weet iemand of het mogelijk is om een normale maprotatie te laten draaien waarbij het gewoon standaard mogelijk is om bij iedere map elk wapen te kiezen (dus alles nog heel normaal), behalve...

dat bij de map Shipment er maar 1 wapen gebruikt kan worden. In dit geval dus de shotgun. Ik heb al wel in de server.cfg en maptypes.cfg zitten kijken maar volgens mij verandert het dan voor alle mappen als ik bijv. de rest van de wapens op 0 zet.

Zou het dus mogelijk zijn om een aparte .cfg te maken voor de map Shipment ZONDER dat ik de server zou moeten herstarten om die server.cfg te laten draaien? Eigenlijk komt dit dus toch nog neer op het aanpassen van de al bestaande server.cfg maar dit lukt mij tot nog toe niet aangezien dit dan over alle mappen heen gaat. Iemand een idee?

[ Voor 5% gewijzigd door l0n3w012ph op 16-04-2008 15:45 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:38

Clush

Do as I say...

in de normale rotatie lijkt me dat vrij lastig.

wat je waarschijnlijk wel kan doen is een aparte pam_mode maken die je dan als shipment komt activeert. hierdoor hoef je slechts de map opnieuw te laden ipv de server restarten.

imho is shipment al die moeite niet waard... 't is nou niet bepaald de beste map in het spel, en ik denk niet dat je veel klachten krijgt als je shipment helemaal uit de rotatie weglaat.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feep schreef op woensdag 16 april 2008 @ 00:53:

Mijn favo classes:

voor mappen met grotere afstanden.

Goude AK red dot :9~
xtra kogels
xtra schade
deep impact

of
voor het betere sproeiwerk in kleine mappen.

silensed p90
xtra kogels
xtra schade
deep impact
deep impact heb alleen wat aan als je door muren ermee schiet.
heb ook standaard bandoleer en die stopping power perk aan.
alleen heb ik dan die hip accuracy zodat je rechter schiet zonder te zoomen.
gouden ak is wel de bomb. moet alleen nog g36c, m14, Mp44 en g3 volschieten met headies dan heb ik die ook in de pocket.
duurt alleen zo lang als bv gemiddeld 5 van de 30 kills die je maakt in een ronde een heady is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Clush schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:52:
in de normale rotatie lijkt me dat vrij lastig.

wat je waarschijnlijk wel kan doen is een aparte pam_mode maken die je dan als shipment komt activeert. hierdoor hoef je slechts de map opnieuw te laden ipv de server restarten.

imho is shipment al die moeite niet waard... 't is nou niet bepaald de beste map in het spel, en ik denk niet dat je veel klachten krijgt als je shipment helemaal uit de rotatie weglaat.
ben ik met je eens Clush, tis een waardeloze map... totdat je het shotgun-only speelt. Dan wordt het echt leuk (vinden wij althans in onze clan, maar das natuurlijk weer heel persoonlijk).

Die pam-mode ken ik nog niet maar als het daarmee mogelijk is, ga ik vanavond eens even kijken wat dat precies inhoudt. Bedankt voor de tip iig! _/-\o_

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:38

Clush

Do as I say...

pam is een mod waarmee je zo'n beetje alles in het spel kan aanpassen. vrijwel alle competities maken gebruik van pam om hun spelregels makkelijk op de server te kunnen laten draaien.

als het goed is is het ook mogelijk zelf een regelset (pam_mode) de fabriceren, waarin je dan alle wapens behalve de shotgun zou kunnen disablen.

check http://www.wormsworld.net/index.php

succes.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:52:
[...]

deep impact heb alleen wat aan als je door muren ermee schiet.
heb ook standaard bandoleer en die stopping power perk aan.
alleen heb ik dan die hip accuracy zodat je rechter schiet zonder te zoomen.
gouden ak is wel de bomb. moet alleen nog g36c, m14, Mp44 en g3 volschieten met headies dan heb ik die ook in de pocket.
duurt alleen zo lang als bv gemiddeld 5 van de 30 kills die je maakt in een ronde een heady is.
Met de assault wapens vond ik het wel lekker gaan @ een 32 TDM server met ongeveer 90 kills per ronde een stuk of 20 headshots gemiddeld, soms wat meer soms wat minder, maar dan moet ik er wel voor gaan, normaal, als ik niet voor headys ga schiet ik gewoon op de chest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Ik ben wel aardig bezig met de M4...als het wat te heet onder de voeten wordt, dan pak ik de rpg en schiet ik me een weg naar buiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:59:

ben ik met je eens Clush, tis een waardeloze map...
Ik vind shipment echt een leuke map, lekker sneaken achter de containers, claymores op strategische plekken, goede mogelijkheden om te kniven en spelers te omsingelen. Hij had van mij alleen nog wel veel donkerder gemogen, zodat er ook een map was geweest waar echt nightvision goed tot zijn recht komt. Nu kan je de map ook nog prima spelen zonder nightvision.

Wat lastiger is zijn de situaties als er een hagel aan granaten op je af komt van spelers die voor deze perk hebben gekozen, maar meestal helpt het om heel even terug te trekken, en zodra het salvo is geweest op te rukken.

(edit, ... ik bedoelde dus wet works :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik ben bezig de singleplayercampaign op de Xbox aan het uitspelen op z'n moeilijkst, veteran. Het was bij de tv-toren al vrijwel onmogelijk, maar toen ik eenmaal een ander level bij 'Mission Select' had geselecteerd werd het helemaal onspeelbaar. Hij slaat de checkpoints niet meer op, en als ik dus m'n Xbox opnieuw aanzet kan ik het hele level weer overnieuw doen. Leuk :(

Verder moet ik misschien maar eens een Live abonnementje gaan scoren voor in de vakantie straks O-)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.