mr. TCB schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:05:
[...]
Ongelovelijk wat ben jij dan zielig bezig. Zelden zoiets kinderachtig gehoord of gelezen met betrekking tot een spel. Als iemand ervoor kiest om de martydome te gebruiken als perk 3, dan kan hij automatisch niet meer kiezen voor andere erg handige perks.
Ik heb persoonlijk een gigantische %#$(* hekel aan Martyrdome. Ik, mijn mening, imho, etc. etc.
Ik heb dan dus de mogelijkheid op
mijn systeem om te kiezen dat ik die spelers graag niet meer zou zien, zonder dat ze zelf iets in de gaten hebben.
Jammer genoeg neemt het aantal arrogante lui online steeds meer toe met hun "hail to my skills" houding!
Wie heeft het over mijn skills? Ik heb het over mijn eigen spelplezier.
Voor het eerst overigens in 10.000 posts dat ik arrogant word genoemd, thanks daarvoor. Dat ook eens gehad.
Overigens heb ik ook geklaagd bij IW zelf. Er is zelfs een Poll geweest op de officiele forums waar bijna 75% (
vijfenzeventig) aangaf Martyrdome het allerslechste onderdeel te vinden van CoD4. Dat klopt ongeveer wel denk ik, Martyrdome komt bij 1 op de 4 ongeveer voor.
Als 75% het aangeeft op het officiele IW forum, en er gebeurd niks mee, dan houdt het gewoon op. Dan heeft Live gelukkig een systeem wat ik kan gebruiken, zonder andere mensen in de weg te zitten.
[
Voor 20% gewijzigd door
PWM op 08-04-2008 19:31
]