[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 53.386 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een korte review/omschrijving van de maps?
wou morgen ff zon points kaartje gaan halen (kan de rest voor GTA IV gebruiken hoop ik)
maar zijn ze de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of er belangstelling is...
Maar heb even wat inelkaar gezet op gametracker.com

http://www.gametracker.com/clan/got/

Een [GoT] clan dus :P
Vrij eenvoudig te joinen...even een account maken, em je kan joinen.
Je stats worden ook bijgehouden op de site zelf...erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:22:
iemand een korte review/omschrijving van de maps?
wou morgen ff zon points kaartje gaan halen (kan de rest voor GTA IV gebruiken hoop ik)
maar zijn ze de moeite waard?
Je kan ook via marketplace en een creditcard al online punten te kopen. Dan hoef je er ook niet gelijk 2100 aan te schaffen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op zondag 06 april 2008 @ 10:50:
Nou heb ik gelezen dat we zouden krijgen: Creek, Killhouse, Broadcast en Chinatown. nu kan het aan mij liggen, maar volgens mij heb ik killhouse helemaal niet gezien. is deze alleen free for all ofzo?
doe ff costum match en kijk of hij ertussen staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Royz schreef op zondag 06 april 2008 @ 10:50:
Nou heb ik gelezen dat we zouden krijgen: Creek, Killhouse, Broadcast en Chinatown. nu kan het aan mij liggen, maar volgens mij heb ik killhouse helemaal niet gezien. is deze alleen free for all ofzo?
Killhouse wordt alleen gespeeld in game modes team tactical en Cage matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

NeSs schreef op zondag 06 april 2008 @ 17:32:
[...]

Killhouse wordt alleen gespeeld in game modes team tactical en Cage matches
Search and destroy valt toch ook onder team tactital? (sabotage, domination en search & destroy?)

anyway ik speel alleen hardcore variety mappack en ben hem nog nooit tegengekomen

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Iemand ervaring met beide COD4 en CSS ? Ik zou graag beiden spelen. Ik speel al een tijd css en dacht COD4 lijkt me leuk. Kan iemand me uitleggen hoe wars verlopen ? Is het leuk ? Heeft de game een feeling zoals css ? Ik ben aan het twijfelen of het de aankoop waard is aangezien ik hem op steam wil kopen.

Enlighten me ! :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:26

Arethusa

Niet die server

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Niet echt goed vergelijkingsmateriaal, want alleen al pub is niet te vergelijken met wars laat staan SP :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Laatst online: 12:26

Arethusa

Niet die server

Is wel waar, maar qua grafisch geweld en speel feeling komt dit hoe dan ook het dichts in de buurt. Een multiplayer demo is er geloof ik niet. Maar goed, not2secure4u moet het spel gewoon komen en spelen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Arethusa op 06-04-2008 21:07 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraagje. af en toe zie ik op de xbox 360: host ended game (meestal als hij aan het verliezen is) maar hoe word je host? ik ben nog nooit host geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Omdat je het me zo stelt Arethusa heb ik het net gekocht ;) download atm...

EDIT: Toch prachtig wij Belgen met downloadlimits :D Net gezien dat de download 9.5 GB is en ik heb er op een maand 12 :D Gonna be fun

[ Voor 47% gewijzigd door not2secure4u op 06-04-2008 22:24 ]

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:09:
ff vraagje. af en toe zie ik op de xbox 360: host ended game (meestal als hij aan het verliezen is) maar hoe word je host? ik ben nog nooit host geweest
Dat ben je waarschijnlijk wel ;) Je hebt er namelijk geen invloed op. Het systeem zorgt er voor dat degene met de beste connectie host is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk alleen dat ik in sommige posities een trillend scherm heb, en dat is echt vervelend als je juist pixelveranderingen in de gaten wilt houden. Het beeld trilt dan 2x per seconde een enkele pixel.

Ik speel op een 1080p scherm (PS3 icm Sony Bravia 40W3000), en ik zie dat de game terug wordt gezet van 1080p naar 720p bij het opstarten. Is het nog raadzaam om instellingen te veranderen? Ik zag ook nog iets staan van upscaling in het system settings menu van de PS3, en nog iets van een soort smoothing?

Of zit het gewoon in de engine van de game, een bugje dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel op de PC maar zie laatste tijd eigenlijk alleen maar servers waar Of teveel spelers op zitten - 20 spelers of meer) enn of servers die minder aankunnen , maar beide hebben altijd veel lagg door wat weet ik niet maar er ziiten ook vaak pingers op die boven de 250 komen , dan wordt het spelletje toch niet echt leuk meer m.i. , dit is wel pas vanaf de laatste week ofzo , hebben jullie dat ook gemerkt , speel wel de laatste week alle DM (free for all).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de PS3 over het algemeen top pings, heel af en toe een trage speler ertussen. Wel heel erg veel "connection interrupted" en "host ended game".

En dat is echter super irritant als je connect met S&D, en je komt binnen bij een 3-1 stand, en de volgende game klap je eruit. Zonde van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op PC heb je over het algemeen veel servers die de ping op een maximum stellen , gewoon niet hoger dan 150 of 200 , maar heb nu de laatste tijd niet anders dan servers die hoge pingers toelaten tot soms wel 500 , ja dan kap ik ermee , 200 gaat nog net .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontwikkelaar Infinity Ward heeft aangegeven dat de nieuwe patch voor de PC, patch 1.6 zo goed als klaar is. De patch zit nu in de laatste test fase en is bijna klaar om vrijgegeven te worden.

De inhoud van de nieuwe patch voor de PC zal ongeveer gelijk zijn aan die van de onlangs vrijgegeven console patches. De nieuwe patch bevat waarschijnlijk o.a nieuwe kill cams, een verbeterde sniper nauwkeurigheid, een verbeterde ACOG scope nauwkeurigheid, een geupgrade spectator cam, een snelle mute functie, verbeterde prestaties van het netwerk voor grotere games, geoptimaliseerde server selectie voor de eerste map, en aanvullende start spawn locaties op alle mappen.
Bron: callofduty4.nl
Ben benieuwd hoe de nieuwe spawns gaan werken. Ik word er wel es moe van dat je iemand doormiddenknalt waarna hij vrolijk 8er je spawnt en op je losgaat.
Verder moeten de namen langer en kleuren zichtbaar worden in de namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het rare spawn gedrag zal niet veranderen. Ik heb het zelf ook met team deathmatch, je spawned, en nog geen twee meter verderop spawned opeens ook je tegenstander.

Wat ze hebben gedaan is dat je voor x seconden niet vatbaar bent voor airstrikes, rpg, granaten, of auto's die worden opgeblazen door een van eerder vermelde wapens. Hiermee willen ze dus het gedrag voorkomen dat je spawned en direct een airstrike op je pannetje krijgt.

Overigens, ik was in de veronderstelling dat die patches voor oa snipers al was uitgerold. Nu ik dit zo lees verklaart het mijn frustratie over veel van de sniper shots die ik van het weekeinde op overgrown plaatste, met een fixed crosshair in prone, en zeker 3 of 4 schoten die dan niet aankomen om vervolgens zelf wel geraakt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

l0n3w012ph schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:41:
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, succes!
Het werkt! Eindelijk geen wachttijd meer als we met 4 man op mijn server spelen :D Dat was zo irritant, als je iemand gekilled had dan moest je eigenlijk stil blijven staan tot dat persoon weer spawnde, anders kon ie gewoon meekijken waar je heen ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 08:52:
Het rare spawn gedrag zal niet veranderen. Ik heb het zelf ook met team deathmatch, je spawned, en nog geen twee meter verderop spawned opeens ook je tegenstander.

Wat ze hebben gedaan is dat je voor x seconden niet vatbaar bent voor airstrikes, rpg, granaten, of auto's die worden opgeblazen door een van eerder vermelde wapens. Hiermee willen ze dus het gedrag voorkomen dat je spawned en direct een airstrike op je pannetje krijgt.

Overigens, ik was in de veronderstelling dat die patches voor oa snipers al was uitgerold. Nu ik dit zo lees verklaart het mijn frustratie over veel van de sniper shots die ik van het weekeinde op overgrown plaatste, met een fixed crosshair in prone, en zeker 3 of 4 schoten die dan niet aankomen om vervolgens zelf wel geraakt te worden.
Ik hoop dat het ook snel voor de PC komt die fix. Zo irritant is dat, ik speel vaak op een server waar ze de eerste 10 sec geen GL toelaten, maar wel granaten. Nou is het dus standaard dat ze direct na het spawnen de granaten richting de vijandige spawn gooien en zo kills hopen te krijgen.

Ik vind het lame, maar dat noemen ze dan tactisch. Maar ik zie het verschil niet tussen de spawn met een GL beschieten of er een granaat opgooien. Je hebt er echt 0,0 skills voor nodig om jezelf aan te leren waar je je granaat moet gooien om de spawn te raken. Hopelijk veranderd dat de speelwijze op veel servers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:25
Edmin schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:07:
Had de afgelopen week een vreemde bug...

Tijdens een potje hardcore DM werd ik na een respawn spontaan onsterfelijk! Ik snapte er niks van en de kreten 'cheater' werden me al om de oren geslingerd. Ik baalde daar flink van, want ik speel graag op die server en zat niet te wachten op een ban. Gelukkig liep de map na ongeveer 3 minuten af en na de mapchange kon ik gewoon weer dood.

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt, is het een bekend bugje? Of heb ik de in-game hidden cheatcode ontdenkt? (lol)
Ik denk een bug in het spel wat misschien met de volgende patch wordt verholpen.
Zelf heb ik het ook 1xtje gehad. ik stond wel gelijk bovenaan bij mijn team met meeste kills, niet eerlijk i know het was toch maar op een duitse server :+ uiteindelijk wel die challenge gehaald dat je 1x bovenaan moet eindigen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:45:
Ik weet niet of er belangstelling is...
Maar heb even wat inelkaar gezet op gametracker.com

http://www.gametracker.com/clan/got/

Een [GoT] clan dus :P
Vrij eenvoudig te joinen...even een account maken, em je kan joinen.
Je stats worden ook bijgehouden op de site zelf...erg handig :)
Ik heb zeker wel belangstelling. Zal vanmiddag maar weer eens CoD4 installeren.

Nick: [GoT]PcManiaxx ;)

Is er genoeg animo voor jongens? Of spelen we weer op lege servers? :+

[ Voor 6% gewijzigd door PcManiaxx op 07-04-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Heb zaterdag deze map ingeluid met een kleine COD4 party in mijn huis: met 6 lui allemaal online. Conclusie: erg mooie maps, goede aankoop, maar helaas op Killhouse na érg groot. Aangezien wij vel HQ spelen moet je wel heel veel lopen.

Creek: buitenlevel met veel hoogteverschil en dichte begroeiing. Ideaal voor de snipers, minder voor niet-snipers
Killhouse: niet kunnen spelen omdat we met z'n 6-en waren. Deze map kwam (hopelijk alleen) dit weekend alleen in de 3-vs-3 modi voor
Broadcast: mooi in-house locatie met een paar plekken buiten en op het dak. Mijn favoriet van deze mappack.
Chinatown: ranzig mooie graphics, alsof je echt in een chinatown bent: je kan alle gebouwen in en op. Hierdoor mooi én gevaarlijk voor de snipers. Opnieuw een behoorlijk grote map.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Laatst online: 10-08 10:34
Gisteren nogal veel last gehad van spawnkillers. Gewoon permanent rocketlaunchers, granaten, airstrikes op onze spawnplek.
We respawden op een klein plaatsje, met twee gangen. Je kon dus gewoon van op een afstand recht op dat plaatsje schieten dusja, met het bekende gevolg.
Ook al heb je die spawn protectie, je loopt dan dat steegje door (als dit al mogelijk is door flash-granades) en dan wordt je alsnog afgeknald als je eruit komt.

Die map op dat schip is gewoonweg zalig met een sniper. Iedereen loopt daar te knallen met hun machine geweer en dan loop jij daar tussen met je sniper of je handgun. Niets zo beestig als iemand met een p90 of zo vast, afschieten met een pistoolke. Die beginnen dan volop te bunnyhoppen (waar ik echt een hekel aan heb) en dan nog schiet je ze neer met een stom pistool.
En met je sniper niet op de favo-sniper posities gaan zitten maar gewoon op het benedendek, achter een rek gaan staan en maar knallen met die sniper. Dan nog eens single-shot en dat geeft je tenminste wat voldoening. Met een SAW rond lopen knallen is nu niet bepaald extreem uitdagend.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB

AlbertTCB

swing it baby

spawnkilling komt mij echt totaal onbekend voor. Heb al heel wat uurtjes erop zitten, maar kan mij niet bewust voor de geest halen dat ik spawnkillers ben tegengekomen. Vaak als ik vlak naar re-spawning gekilled word, dan is dat toeval (of door een airstrike, aaargh).

Meest irritante vind ik nog steeds lui die altijd wel iets te klagen hebben over wapens of manier van spelen. Hoewel ik gruwelijk baal van snipers, vind ik het geen ramp: ook snipen is een skill. En elke perk die je kiest heeft voor- en nadelen. Kies je voor jugernaut, dan mis je bijv. stoppingpower. Kies je voor een GL, dan heb je geen 3x frags, enz.

Enige waar ik echt simpel van word zijn die springende debielen. Het is zooo onrealistisch en kinderachtig. Kan me niet voorstellen dat dit de intentie is geweest van de makers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet, ook niet op bijvoorbeeld bog, of crash? Krijg je dan niet direct de M203 granaten op je dak? Lijkt me erg sterk namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:51

d_star

Maharadja of the Year :-/

mr. TCB schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:39:
spawnkilling komt mij echt totaal onbekend voor. Heb al heel wat uurtjes erop zitten, maar kan mij niet bewust voor de geest halen dat ik spawnkillers ben tegengekomen. Vaak als ik vlak naar re-spawning gekilled word, dan is dat toeval (of door een airstrike, aaargh).

Meest irritante vind ik nog steeds lui die altijd wel iets te klagen hebben over wapens of manier van spelen. Hoewel ik gruwelijk baal van snipers, vind ik het geen ramp: ook snipen is een skill. En elke perk die je kiest heeft voor- en nadelen. Kies je voor jugernaut, dan mis je bijv. stoppingpower. Kies je voor een GL, dan heb je geen 3x frags, enz.

Enige waar ik echt simpel van word zijn die springende debielen. Het is zooo onrealistisch en kinderachtig. Kan me niet voorstellen dat dit de intentie is geweest van de makers.
Bunnyhoppen is ook een skill :>

Spawnkillen heb ik nog wel eens meegemaakt. Ik speel redelijk vaak FFA, en het is daar een standaard gegeven dat als het aantal mensen op je server groter wordt dan 30 man, spawnkilling ook een groter probleem wordt. Gisteren nog meegemaakt dat ik nadat ik spawnde direct iemand met een LMG de spawnplek van een afstandje onder vuur nam - en dat BLEEF doen!

Die kon nadat ik van een veilige plek spawnde een mes in zn rug verwachten >:) Spawnkillen doe je gewoon niet. Hou het ook leuk voor de anderen denk ik dan.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Op zich vind ik spawnkillen nog niet zo erg als het eens voorvalt. Maar als je spawnplek voor 10-15 min. permanent met zwaar geschut en airstrikes onder vuur genomen wordt heb je wel zo iets van wtf. (we konden daar niet weg vanwege die 2 steegjes die waarvan de uitgangen alletwee onder vuur lagen.) Dan heb je wel zoiets van wat doe ik hier in godsnaam, je kan daar gewoonweg niet weg. Als je dan al eens uitbreekt ben je de enige en de rest gaat dood en respawnt terug op die plaats, waardoor jij daar ook weer respawnt als je gekilled wordt.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:49:
[...]

Ik heb zeker wel belangstelling. Zal vanmiddag maar weer eens CoD4 installeren.

Nick: [GoT]PcManiaxx ;)

Is er genoeg animo voor jongens? Of spelen we weer op lege servers? :+
We hebben inmiddels 3 aanmeldingen incl. mezelf.
Gister samen met Tweaktubbie gespeeld :) was lache.

Dus lekker aan blijven melden op http://www.gametracker.com/clan/got/

Edit: link fixed :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link werkt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d_star schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:00:
[...]

Bunnyhoppen is ook een skill :>

Spawnkillen heb ik nog wel eens meegemaakt. Ik speel redelijk vaak FFA, en het is daar een standaard gegeven dat als het aantal mensen op je server groter wordt dan 30 man, spawnkilling ook een groter probleem wordt. Gisteren nog meegemaakt dat ik nadat ik spawnde direct iemand met een LMG de spawnplek van een afstandje onder vuur nam - en dat BLEEF doen!

Die kon nadat ik van een veilige plek spawnde een mes in zn rug verwachten >:) Spawnkillen doe je gewoon niet. Hou het ook leuk voor de anderen denk ik dan.
Moet zeggen dat ik ook nauwelijks spawnkilling meemaak.
Ik speel nog niet zo lang, maar de spawnpoints zijn vrij divers en dynamisch.
Alleen bij domination met nog 1 punt over als partij wil het nog wel eens dusdanig druk zijn bij zo'n punt dat je soms met de rug tegen de muur naar binnen zit te spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Dat mappack , is die al uit voor pc ? En indien ja, is die betalend ? Ik ben hem ATM nog aan het downen via steam.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

not2secure4u schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:08:
Dat mappack , is die al uit voor pc ? En indien ja, is die betalend ? Ik ben hem ATM nog aan het downen via steam.
Is nog niet bekend gemaakt of tie wel komt toch voor pc? Of heb ik niet goed opgelet laatste tijd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb gister nog wel even zitten spelen, en vind die maps toch wel echt een aanwinst.

Creek: Lekker groot, veel verschillende delen gescheiden door bergen. Top map
Broadcast: Close combat in een groot gebouw, en ook nog een flink stuk buiten
Chinatown: Tsja, prima map. Van mij had hij alleen niet de makeover hoeven hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:08:
[...]

Is nog niet bekend gemaakt of tie wel komt toch voor pc? Of heb ik niet goed opgelet laatste tijd ^^
Zou ik ook wel willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:15:
[...]

Zou ik ook wel willen weten.
Het is nog niet bekend wanneer/of/hoe het naar de PC komt.

IW wil in ieder geval een betaald systeem hebben, iets wat wat lastiger is op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Ik heb dit weekend wel gespeeld in een omgebouwde Carentan. Het zag er nogal rap rap gemaakt uit, maar we hebben daar toch weeral een zalige battle gedaan. (was ook de eerste keer dat ik bovenaan de ranking stond). Ik had juist m'n red-dot gehaald en die geïnstalleerd en vervolgens direct gaan knallen in Carentan, fantastisch gewoonweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Mss brengen ze het uit a la addons voor BF ? Op cd, mini expansion packs ...

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PWM schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:13:
Creek: Lekker groot, veel verschillende delen gescheiden door bergen. Top map
Jammer dat 90% sniper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gunner schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:35:
[...]

Jammer dat 90% sniper is.
Snipers kun je erg goed counteren met een silenced m4 :P of vul maar een andere assaultrifle in :)

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-04-2008 15:11 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach en martyrdom en last stand kan ik ook niet echt vrolijk van worden.
Redelijk wat servers laten dat dan ook niet toe.
Vooral martyrdom is enorm irritant en oneerlijk soms... situatie te kleine kamer met 1 deur en je schiet de persoon met deze geweldige perk als ie door de deur komt... kamer te klein dus altijd prijs en de kamer uitrennen lukt niet meer op tijd. |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Sowieso die perks zijn allemaal voor niets gemaakt. Maak dan gewoon een ranking met enkel die wapens unlock, en geen domme perks. Dit haalt het hele competatieve deel uit het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:43:
Sowieso die perks zijn allemaal voor niets gemaakt. Maak dan gewoon een ranking met enkel die wapens unlock, en geen domme perks. Dit haalt het hele competatieve deel uit het spel.
Daar heb je dan hardcore voor.
Ach, op zich komen de echt oneerlijke perks snel genoeg bovendrijven. (die 2 laatsgenoemde).
Dat kan in een update om zeep worden geholpen. Maar vaak doet de ontwikkelaar dat (jammergenoeg) niet. Daarbij kan je perks maar beperkt gebruiken... en das wel weer eerlijk... het is bijvoorbeeld OF red-dot, OF silencer OF grenade launcher. Dat is wel weer goed.

Ik vind die perks eigenlijk wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 21:55

JohnD

Bernd

Ik word regelmatig voor aimbotter uitgescholden. Komt vaak voor dan zie ik ergens een schaduw bewegen dus vuur ik er een paar kogels op af... en dan raak ik die speler. Gasten kijken naar de killcam en concluderen dat ik een cheater ben 8)7

Elke keer als ik speel krijg ik eigenlijk altijd wel 1 potje een hoop gezeur over me heen. Speel de laatste tijd ook minder hierdoor.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SunStorms_sletje schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:55:
[...]

Ik word regelmatig voor aimbotter uitgescholden. Komt vaak voor dan zie ik ergens een schaduw bewegen dus vuur ik er een paar kogels op af... en dan raak ik die speler. Gasten kijken naar de killcam en concluderen dat ik een cheater ben 8)7

Elke keer als ik speel krijg ik eigenlijk altijd wel 1 potje een hoop gezeur over me heen. Speel de laatste tijd ook minder hierdoor.
Soms schiet je ook door muren heen, en door het meeste crappy materiaal. (hout, golfplaten)
Daarbij kan je op de radar middels UAV gewoon mensen achter objecten "zien" zitten.
Met een LMG kijk ik niet zo op een paar "rounds" meer of minder dus dan sproei ik ook wat
richting houten container. En dan raak je wel eens wat.
Ook cheaten. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:01
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:07:
[...]

Soms schiet je ook door muren heen, en door het meeste crappy materiaal. (hout, golfplaten)
Daarbij kan je op de radar middels UAV gewoon mensen achter objecten "zien" zitten.
Met een LMG kijk ik niet zo op een paar "rounds" meer of minder dus dan sproei ik ook wat
richting houten container. En dan raak je wel eens wat.
Ook cheaten. :z
Sowieso laat je crosshair al zien dat je iets raakt achter een object. Stja, dan is het kinderlijk eenvoudig om te weten dat je iets geraakt hebt en nog maar wat rouds achteraan te schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft een meesterlijk spelletje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je kunt het zien als een compliment als je van jezelf weet dat je geen cheater bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:17

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ach als je een loop in een deurpost zit en je knalt door de muur heen, dan roepen ze al wallhack.
Wat dat betreft merk je heel goed dat het Cod4 publiek bij lange na niet 16+ is.
Zelfde als het flamen met fel gekleurde fonts :/

Beetje jammer.. maar goed.. ben ff een leuke favorites lijst aan het samenstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer echt 90% martyrdom heeft, word ik wel pislink soms hoor.
En gekilled worden door een last stand menneke....tja dat is wel heeeeeeel erg.
Verder is het een megaverslavend moddervet spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

last stand is af en toe wel klote ja. gelukkig word hij niet veel gebruikt maar af en toe schiet ik iemand neer en valt hij achter een muurtje ofzo. moet je der eerst heen lopen of wachten en hopen dat niemand anders hem afmaakt.

martydom is ook vervelend. vooral als je iemand neerschiet en gelijk doorrent. dan is het boven op zijn lijk: shit, granaat, wegwezen.

dan klopt die quote: "the blast radius of a grenade is always one foot greater than your jumping range" helemaal xD

doodsoorzaak nr 1 online: granaten
2: gewoon neergeschoten
3: heli. meestal komt die alsik net met een kill streak bezig ben -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Vandaag de gekste bug ooit gehad... Was lekker aan het knallen toen ik een heli kreeg, direct daarna ging ik dood.
Vanaf dat moment was iedere kill die mijn heli maakte een UAV? Ik bleef hem gewoon klikken omdat ik dacht dat het een client-side probleem was, tot mijn teamgenoten vroegen hoe ik aan zoveel UAV's kwam :P
Was daarna aardig opweg m'n killstreak te verbeteren (was op 19 kills == 19x UAV :D), niet zo raar dat ze er gek van werden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rofl. bij iedere kill uav is wel nice ja. als dat bij mij zou gebeuren (dat de tegenstander dat heeft) gelijk mijn S&D class pakken met uav jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"An UAV is Airborne"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:35:
Wanneer echt 90% martyrdom heeft, word ik wel pislink soms hoor.
En gekilled worden door een last stand menneke....tja dat is wel heeeeeeel erg.
Verder is het een megaverslavend moddervet spel.
Bij mij is het redelijk simpel op de 360:

Martyrdome = Negative feedback

Dat doe ik rustig in de lobby na de game, dus het kost me geen tijd. Ik geef als feedback: Lacking Skill. Dat is een rating die de tegenspeler niet ziet, en ook geen effect heeft op zijn reputatie. en nog waar is ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PWM schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:33:
[...]

Dat doe ik rustig in de lobby na de game, dus het kost me geen tijd. Ik geef als feedback: Lacking Skill. Dat is een rating die de tegenspeler niet ziet, en ook geen effect heeft op zijn reputatie. en nog waar is ook :+
Flauw. Waarom zou je niet gebruik mogen maken van de mogelijkheden van het spel? Je zou de maker van het spel negatieve feedback moeten geven i.p.v de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gunner schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:50:
[...]

Flauw. Waarom zou je niet gebruik mogen maken van de mogelijkheden van het spel? Je zou de maker van het spel negatieve feedback moeten geven i.p.v de speler.
Dat heb ik al gedaan, maar dat helpt niet :+

Niemand heeft er last van. Het enige doel is er voor te zorgen dat ik die spelers niet meer tegenkom, en dat werkt prima.

Het is de enige perk (van de 30) die gewoon niets toevoegd aan je game ervaring. De andere perks zorgen er voor dat je beter kan spelen doordat je een voordeel hebt, dit is een perk die er alleen voor zorgt dat mensen die niet veel kunnen toch nog wat kills halen.

Hierboven is mijn mening, en dus niet de enige waarheid. Gelukkig bied Live een systeem wat er voor kan zorgen dat ik kan kiezen met wie ik wil spelen :)

Er zijn zelfs mensen die het in Hardcore gebruiken. Erg leuk als je naast zo'n iemand ligt die word geschoten.

[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 07-04-2008 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
Blijft leuk, maar ik wacht nog steeds op een Airstrike/Helicopter aan/uit optie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik ben het wel met je eens. Het is behoorlijk storend wanneer je net een gebouw cleared met vier kills en je sterft vanwege een deathnade. Het voegt niets toe. Op drukke FFA maps is het helemaal irritant. Als je spawnt in de nade van je voorganger...grrr.

edit: met stom^^
UIT die heli's en AS

[ Voor 7% gewijzigd door Edmin op 07-04-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
Voor in de TS:
GoT-Tag | CoD4-Tag | Xfire-Account
JanW | JantjeW | JantjeW

Vandaag mijn eerste potjes online gespeelt, en met een CS1.6 achtergrond valt het best mee. 1ste potje stond ik meteen bovenaan bij mijn team 8)7, potje daarna ging ook lekker. Potje 3 had ik maar afgesloten, toen had ik niet zo'n zin meer.

[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 07-04-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
PWM schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:58:
[...]

Dat heb ik al gedaan, maar dat helpt niet :+

Niemand heeft er last van. Het enige doel is er voor te zorgen dat ik die spelers niet meer tegenkom, en dat werkt prima.

Het is de enige perk (van de 30) die gewoon niets toevoegd aan je game ervaring. De andere perks zorgen er voor dat je beter kan spelen doordat je een voordeel hebt, dit is een perk die er alleen voor zorgt dat mensen die niet veel kunnen toch nog wat kills halen.

Hierboven is mijn mening, en dus niet de enige waarheid. Gelukkig bied Live een systeem wat er voor kan zorgen dat ik kan kiezen met wie ik wil spelen :)

Er zijn zelfs mensen die het in Hardcore gebruiken. Erg leuk als je naast zo'n iemand ligt die word geschoten.
Bij hardcore kan ik het goed begrijpen (friendly fire aan), bij gewone matches niet echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Ik las hier wat over de map creek, dus ik heb even gezocht en kwam hieruit: http://www.gametrailers.c...32522.html?e3i=1&type=mov

Dit lijkt me een erg vette map, maar ik ben deze nog nooit tegenkomen op een server? Is deze alleen op speciale servers oid? (Speel @ PC)

edit: WTF ik lees nu in dit topic dat deze alleen voor consoles is waar slaat dit weer op, samen met 4 andere maps :(

[ Voor 18% gewijzigd door ZpAz op 07-04-2008 22:49 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

het zit in het spel, leer er mee leven

er zullen zat mensen zijn die martydome WEL als skill zien. dit zijn de mensen voor close combat, als jij een sniper bent of mid range speelt dan is het skil loos en geluk als je een kill maakt. close combat is het onderdeel van je strategie

anders kun je de claymores er ook wel uithalen. gewoon om een hoekje zetten en wachten, skil loos!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik ben ook niet zo'n fan van Martyrdom. Maar het is een onderdeel van het spel.

Ik heb die challenge Martyrdom veteran net wel even in één potje gehaald. 50 man Free for All op shipment. Puur gekkenwerk....

Normaal kom ik dus ook nooit op zo'n drukke server, en FFA is ook niet mijn type spel. Maar die martyrdom perk hoef ik dus niet meer voor de challenge te gebruiken :)

[ Voor 13% gewijzigd door PearlPumpkin op 07-04-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:01

BioHazard

*\o/*

Kijk, Last Stand enz vind ik nog wel kunnen. Maar martyrdom vraag ik mezelf ook ooit af, waarom die? Echt realistisch is het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Had het er vandaag nog over met een paar gasten in het spel. Martydom verpest het spel door de meest onrealistische perk te zijn. Het heeft niets te maken met skill en het veranderd de manier van spelen gewoon. Vooral bij headquarters en domination springt iedereen er gewoon op in de hoop dat je 3 of 4 kills maakt.

Van mij mogen ze hem óf helemaal afschaffen óf aanpassen. Het is toch belachelijk dat iemand in de volle sprint neergeschoten wordt en in die splitsecond van doodgaan ook nog even een granaat weet te droppen?

Mij lijkt het veel beter om bij martydom een aantal % kans te geven om een live granaat te laten vallen, 1 op de 5 oid. Maar ook niet bij een headshot, zoals bij last stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

Neejoh schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 01:30:
Had het er vandaag nog over met een paar gasten in het spel. Martydom verpest het spel door de meest onrealistische perk te zijn. Het heeft niets te maken met skill en het veranderd de manier van spelen gewoon. Vooral bij headquarters en domination springt iedereen er gewoon op in de hoop dat je 3 of 4 kills maakt.

Van mij mogen ze hem óf helemaal afschaffen óf aanpassen. Het is toch belachelijk dat iemand in de volle sprint neergeschoten wordt en in die splitsecond van doodgaan ook nog even een granaat weet te droppen?

Mij lijkt het veel beter om bij martydom een aantal % kans te geven om een live granaat te laten vallen, 1 op de 5 oid. Maar ook niet bij een headshot, zoals bij last stand.
Of je leert er mee om gaan?

De enige map waar ik er last van heb (omdat iedere fatsoenlijke speler het daar doet) is Shipment. Voor de rest kan ik ze bijna altijd ontwijken, omdat ik ze gewoon verwacht. Het is dan ook meer regelmaat dan uitzondering dat je tegen iemand aanloopt met Marty, op welke map dan ook.

Overigens heb ik maar 1 profile waar Marty in zit. Dat is uiteraard het Shipmentprofile. Vroeger had ik hem wel vaker.. toen dacht ik dat 'ie pro was. :+

Viel dik tegen toen ik wat betere perks kreeg. _o_

Mijn verbeteringen, als ze dan toch genoemd worden, zitten meer in stats. Ik zou graag willen weten wat m'n kills per map zijn en m'n /played per map (in uren). Maar bijvoorbeeld ook: met welk wapen maak ik de meeste headshots? Welke perks geven me statistisch gezien de beste Kill/Death ratio, dat soort gein. Dat mis ik wel.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ZpAz schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:47:
edit: WTF ik lees nu in dit topic dat deze alleen voor consoles is waar slaat dit weer op, samen met 4 andere maps :(
Het niet alleen voor consoles. IW heeft bevestigd dat ze ook naar de pc komen. Alleen ze zijn nog niet eens over de manier waarop ze het gaan verspreiden.

Heeft de pc-community aan zichzelf te danken met hun warez geleuter al die jaren.
PromWarMachine schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 02:05:
Of je leert er mee om gaan?

De enige map waar ik er last van heb (omdat iedere fatsoenlijke speler het daar doet) is Shipment. Voor de rest kan ik ze bijna altijd ontwijken, omdat ik ze gewoon verwacht. Het is dan ook meer regelmaat dan uitzondering dat je tegen iemand aanloopt met Marty, op welke map dan ook.
Precies mijn gedachte. Kan je wel negatieve feedback geven met 'lacking skill' als reden, maar imho mis je zelf dan skills als je ze niet kan ontwijken :D

Het is niet zo dat het niet duidelijk wordt aangegeven d.m.v de grenade indicator.

[ Voor 78% gewijzigd door Gunner op 08-04-2008 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Laatst online: 12:25
[...]

Doe ik zelf ook. Lekker boeiend dat die jochies van 12 me uitschelden , geniet ik er alleen maar meer van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Neejoh schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 01:30:

Ach je leert ermee leven, het lijkt wel alsof martyrdom granaten sterker zijn en meer range hebben dan gewone granaten, klopt dit of verbeeld ik het me maar? Ik heb heel af en toe in kleine maps ook deze perk (Shipment >:)), maar mijn 3e perk is meestal Steady Aim.

Negative feedback geven omdat iemand deze perk gebruikt vind ik trouwens een beetje overtrokken, het zit gewoon in het spel dus dan moet je er ook niet raar van opkijken dat mensen het gebruiken.

Ik vind Last Stand echt een kut-perk, niet zozeer omdat degene nog blijft leven erna, maar als iemand anders diegene tijdens de last stand doodt, krijgt diegene de punten terwijl ik 'm kapot heb geschoten :( Geef dan mij een volle kil en die ander een assist

[ Voor 17% gewijzigd door ijskonijn op 08-04-2008 09:05 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Gunner schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 07:53:
[...]

Het niet alleen voor consoles. IW heeft bevestigd dat ze ook naar de pc komen. Alleen ze zijn nog niet eens over de manier waarop ze het gaan verspreiden.

Heeft de pc-community aan zichzelf te danken met hun warez geleuter al die jaren.
Ach, waarom betalen voor maps terwijl het op de PC al jaren gratis kan :? Goed, ik zal het misschien wel niet snappen, maar waarom zou je dus ineens moeten betalen voor maps die al jaren gratis uitgebracht kunnen worden door de ontwikkelaars. Neem Unreal Tournament. Daar komen al jaren lang gratis mappacks uit van de ontwikkelaar, ook nu is er recentelijk weer een map pack uitgekomen voor UT3, geheel gratis. Misschien zijn PC gamers wel verstandig om gewoon niet 10 euro te betalen voor maar 3 maps.

Dit heeft in mijn ogen ook niets meer te maken met je community levend houden maar is gewoon een test om te zien hoeveel geld je uit je fans kan kloppen. Het is ook nog eens nergens voor nodig, want zoals eerder gezegd zijn het slechts maar 3 maps, waarvan 1 ook nog eens een remake is ook. Ze hebben volgens mij al genoeg winst gemaakt op die game. Als je ziet dat die op 3 platformen de best verkochte game is dan kan je mij niet wijs maken dat je voor 3 maps nog eens ff 10 euro moet gaan lopen los trekken bij je community. Ik kan me niet voorstellen dat er hier veel mensen zijn die dit dus wel normaal vinden, laat staan het gaan verdedigen.

De reden ontwikkelaars steeds meer richting de consoles gaan heeft niets te maken met het warez gebeuren op de PC. Het zal een kleine factor zijn, maar de grootste reden is toch wel dat (en dat blijkt ook maar weer hier) ze veel meer geld kunnen verdienen op 1 game op de consoles dan op de PC. Mede door dit soort onzin.

Het gaat me trouwens niet om het feit dat ik het niet kan betalen, dat is het punt niet. Het is puur het principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik vind het prima als het gratis wordt uitgebracht, maar doe het dan voor cosolegebruikers ook voor niets. Wees dan wel consequent, maar consolegamers zijn uit te melken via DLC, dus ja, waarom de kip met de gouden eieren slachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voordat de mensen hier de Lacking Skill feedback verkeerd uitleggen:

Lacking Skill (of Player to Good) zijn 2 opties die 0,0 effect hebben op die speler, noch te zien zijn voor diegene. Die 2 opties zijn alleen voor jouw eigen profile. Het creeert een lijst met spelers met wie je liever niet meer wilt spelen. Niets meer, niets minder.

Martyrdome is niet eens vervelend voor degene die ik neerschiet. Het irriteert mij alleen mateloos, juist in Close Combat maps, dat ik net om de hoek loop als er iemand is neergeschoten. Dan helpt zo'n Grenade teken ook niet meer, je bent dan al dood.

Verder zegt zet het imho genoeg dat op een map als Shipment de helft van de kills met Martyrdome te behalen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:17

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Weet je wat helemaal irritant is? Martyrdom op een server waar teamkill aanstaat :/

Spawn je met 3 en loop je richting de vijand en schieten ze die persoon als 1e neer.
Heb je 2 opties.. de vuurlinie van de vijand inlopen of jezelf op laten blazen voor een teammate.

Ik vind sowieso dat ze de bedenker van Martyrdom en de grenade launcher een baan als papierversnipperaar aan mogen bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

PWM schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:05:
Voordat de mensen hier de Lacking Skill feedback verkeerd uitleggen:

Lacking Skill (of Player to Good) zijn 2 opties die 0,0 effect hebben op die speler, noch te zien zijn voor diegene. Die 2 opties zijn alleen voor jouw eigen profile. Het creeert een lijst met spelers met wie je liever niet meer wilt spelen. Niets meer, niets minder.
Dat wist ik niet eens 8)7
Wel een handige optie inderdaad, heb me daar nooit zo in verdiept eigenlijk, ik ben niet zo iemand die snel anderen negatief commentaar geeft, ook al zijn ze slecht/irritant (heeft vooral met mijn luiheid te maken) Maar als die anderen dit toch niet zien, verandert dit de zaak, dus ideaal als je diezelfde speler niet meer tegen wil komen. 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Jammer dat er maar zo weinig mensen interesse tonen in de GoT clan. Op dit moment hebben we maar 3 leden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
obsidian schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:36:
Jammer dat er maar zo weinig mensen interesse tonen in de GoT clan. Op dit moment hebben we maar 3 leden :+
Heb gisteravond nog even gespeeld... Werd gelijk aangesproken op mijn [XXX] voorvoegsel :P

Maar was wel een grappig potje. Was TDM met 4 man. Maar moest helaas na 1 potje al weer weg... :X

Misschien vanavond nog even spelen als ik tijd heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

JanW schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:11:
[...]

Ze hebben volgens mij al genoeg winst gemaakt op die game.
Denk je dat ze allemaal in Porsches rijden daar? De marges zijn niet zo hoog. IW kan nu mooi even een kleine buffer opbouwen, voor het geval de volgende game een minder succes is. We hebben er ook niets aan als een IW omvalt na 1 mindere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB

AlbertTCB

swing it baby

[...]

Ongelovelijk wat ben jij dan zielig bezig. Zelden zoiets kinderachtig gehoord of gelezen met betrekking tot een spel. Als iemand ervoor kiest om de martydome te gebruiken als perk 3, dan kan hij automatisch niet meer kiezen voor andere erg handige perks.

Als iets in een spel zit, moet je het kunnen gebruiken zonder gezeik van andere gamers. Ga dan maar lekker klagen bij de ontwikkelaar. Het misbruiken van bugs (bijv. zitten op plekken waar het niet zou moeten kunnen) is wat anders.

Jammer genoeg neemt het aantal arrogante lui online steeds meer toe met hun "hail to my skills" houding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
mr. TCB schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:05:
[...]

Ongelovelijk wat ben jij dan zielig bezig. Zelden zoiets kinderachtig gehoord of gelezen met betrekking tot een spel. Als iemand ervoor kiest om de martydome te gebruiken als perk 3, dan kan hij automatisch niet meer kiezen voor andere erg handige perks.

Als iets in een spel zit, moet je het kunnen gebruiken zonder gezeik van andere gamers. Ga dan maar lekker klagen bij de ontwikkelaar. Het misbruiken van bugs (bijv. zitten op plekken waar het niet zou moeten kunnen) is wat anders.

Jammer genoeg neemt het aantal arrogante lui online steeds meer toe met hun "hail to my skills" houding!
Dan kan je ook zeggen dat hij alle opties van het spel gebruikt. Hij zet die andere gebruiker dus in een lijst zodat hij daar niet meer tegen hoeft te spelen. Dat is toch zijn volste recht? Hij maakt op zijn manier gebruik van de opties van het spel. Dat is toch ieder zijn eigen keuze.
Ikzelf ben allesbehalve the-CoD4-master maar ik erger me ook aan die f*cking martyrdom granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
obsidian schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:36:
Binnekort kan ik jullie ook vervoegen. Momenteel speel ik nog met de gekraakte versie maar de originele is bestel (en bijna onderweg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ach, ik stoor me niet zo snel aan wapens of perks binnen het spel. Wel aan de manier van spelen van sommige mensen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
PWM schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:51:
[...]

Denk je dat ze allemaal in Porsches rijden daar? De marges zijn niet zo hoog. IW kan nu mooi even een kleine buffer opbouwen, voor het geval de volgende game een minder succes is. We hebben er ook niets aan als een IW omvalt na 1 mindere game.
Misschien een beetje verkeerd geformuleerd. Ik bedoel niet dat ze geen geld meer mogen verdienen aan de game op zich, maar voor 3 maps 10 euro is wel erg gortig.
Jegapia schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:34:
[...]

Dan kan je ook zeggen dat hij alle opties van het spel gebruikt. Hij zet die andere gebruiker dus in een lijst zodat hij daar niet meer tegen hoeft te spelen. Dat is toch zijn volste recht? Hij maakt op zijn manier gebruik van de opties van het spel. Dat is toch ieder zijn eigen keuze.
Ikzelf ben allesbehalve the-CoD4-master maar ik erger me ook aan die f*cking martyrdom granaten.
Dat was dat dus wat ik gister een paar keer tegen kwam :X Kill je zo'n gast in een huisje, ontploft er opeens een granaat, ik maar denken dat hij op het punt stond er een te gooien |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JanW schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:42:
Misschien een beetje verkeerd geformuleerd. Ik bedoel niet dat ze geen geld meer mogen verdienen aan de game op zich, maar voor 3 maps 10 euro is wel erg gortig.
vier maps. Dat maakt een knaak per map. Ik zie het probleem nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
JanW schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:11:
[...]

Ach, waarom betalen voor maps terwijl het op de PC al jaren gratis kan :? Goed, ik zal het misschien wel niet snappen, maar waarom zou je dus ineens moeten betalen voor maps die al jaren gratis uitgebracht kunnen worden door de ontwikkelaars. Neem Unreal Tournament. Daar komen al jaren lang gratis mappacks uit van de ontwikkelaar, ook nu is er recentelijk weer een map pack uitgekomen voor UT3, geheel gratis. Misschien zijn PC gamers wel verstandig om gewoon niet 10 euro te betalen voor maar 3 maps.

Dit heeft in mijn ogen ook niets meer te maken met je community levend houden maar is gewoon een test om te zien hoeveel geld je uit je fans kan kloppen. Het is ook nog eens nergens voor nodig, want zoals eerder gezegd zijn het slechts maar 3 maps, waarvan 1 ook nog eens een remake is ook. Ze hebben volgens mij al genoeg winst gemaakt op die game. Als je ziet dat die op 3 platformen de best verkochte game is dan kan je mij niet wijs maken dat je voor 3 maps nog eens ff 10 euro moet gaan lopen los trekken bij je community. Ik kan me niet voorstellen dat er hier veel mensen zijn die dit dus wel normaal vinden, laat staan het gaan verdedigen.

De reden ontwikkelaars steeds meer richting de consoles gaan heeft niets te maken met het warez gebeuren op de PC. Het zal een kleine factor zijn, maar de grootste reden is toch wel dat (en dat blijkt ook maar weer hier) ze veel meer geld kunnen verdienen op 1 game op de consoles dan op de PC. Mede door dit soort onzin.

Het gaat me trouwens niet om het feit dat ik het niet kan betalen, dat is het punt niet. Het is puur het principe.
Tsja software ontwikkelaars blijven commerciele bedrijven. Ik geef ze geen ongelijk als ze proberen zoveel mogelijk winst te maken. Waarom zou je voor niks werk gaan leveren als je er ook geld voor kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alabama_man schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:53:
[...]

Tsja software ontwikkelaars blijven commerciele bedrijven. Ik geef ze geen ongelijk als ze proberen zoveel mogelijk winst te maken. Waarom zou je voor niks werk gaan leveren als je er ook geld voor kunt krijgen?
Indeed.
Ik ben helemaal niet pro-USA ofzo m.b.t. commercie aldaar (heilig), maar soms vind ik dat de gemiddelde nederlander iets te snel gaat janken m.b.t. dit onderwerp.

add-on packs en uitbreidingen het is allemaal gelijk "uitmelken" en bedrijven als EA die steeds maar weer "commerciëler worden" waarbij de "kwaliteit ver te zoeken is" zijn terugkerende one-liners waar mijn broek echt van afzakt. :S

Het een sluit het ander niet uit, en vergeet niet dat de mensen die deze spellen maken (vaak gamestudio's onder de paraplu van EA) zelf echtwel hart en ziel in hun productie stoppen. Dat de marketing afdeling vervolgens er zoveel mogelijk uit wil persen is logisch.
Maar, serieus: Get over it allready!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

JanW schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:42:

Ach, je bent het natuurlijk niet verplicht om die maps te kopen...... Niemand richt een Desert Eagle op je hoofd om die 10 euro neer te leggen :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien geven ze hem wel gratis weg na een tijdje net als ze bij die halo map pack gedaan hebben.
gaat mss 3 maanden duren though :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Jegapia schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:35:
[...]

Binnekort kan ik jullie ook vervoegen. Momenteel speel ik nog met de gekraakte versie maar de originele is bestel (en bijna onderweg).
Ik draai ook nog steeds cracked versie, maar ga deze z.s.m. kopen. Zeker omdat ik het (tot nu toe) blijf spelen.

Maar de server is cracked. Heb toevallig gister even een potje mee gedaan (zie eerdere post). Geen problemen mee gehad! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB

AlbertTCB

swing it baby

Jegapia schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:34:
[...]

Nee, het filen van complains en het geven van negatieve feedback is geen onderdeel van het spel, maar een onderdeel van xbox live. Het gaat mij er meer om dat hij het gebruik van een martydom gelijk stelt aan het ontbreken van skills.

Ik kan mij ook mateloos irriteren aan campers, snipers, lucky frags, last stand, de juggernaut perk, enz. Maar ik doe er niet moeilijk over, scheld niemand uit, en zal al helemaal niet doen alsof ik meer skills heb omdat ik deze perks niet gebruik.

waar ik wel echt van ga tieren is mensen die een teammodus spelen (dus alle, behalve free for all) en zich als een super egoist gedragen: vaak doodgaan tijdens team deathmatch (dus snel respawnen tijdens een airstrike en daardoor 2x extra doodgaan), tijdens HQ niet helpen de HQ te veroveren of te vernietigen (puur gaan voor eigen kills), of tijdens hardcore niet opletten met martydome en frags. Als je niet als teamplayer wilt spelen, ga dan lekker free-4-all-en :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neejoh schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:11:
Vandaag de gekste bug ooit gehad... Was lekker aan het knallen toen ik een heli kreeg, direct daarna ging ik dood.
Vanaf dat moment was iedere kill die mijn heli maakte een UAV? Ik bleef hem gewoon klikken omdat ik dacht dat het een client-side probleem was, tot mijn teamgenoten vroegen hoe ik aan zoveel UAV's kwam :P
Was daarna aardig opweg m'n killstreak te verbeteren (was op 19 kills == 19x UAV :D), niet zo raar dat ze er gek van werden ;)
Die bug heb ik regelmatig op countdown. Vind hem wel leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid__Burn schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:44:
[...]

Heb gisteravond nog even gespeeld... Werd gelijk aangesproken op mijn [XXX] voorvoegsel :P

Maar was wel een grappig potje. Was TDM met 4 man. Maar moest helaas na 1 potje al weer weg... :X

Misschien vanavond nog even spelen als ik tijd heb!
[VVD] ér :P

[GoT]Tombstone was ik :P

Is geen TDM server btw...maar een headquarters server..
Misschien dat ik hem maar terug zet naar TDM..is wat leuker of Free For Al (FFA)

Idd nog maar 3 leden :P hopelijk wordt het nog meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:40:
[...]

[VVD] ér :P

[GoT]Tombstone was ik :P
Hehehe, jep. Was ik :P.

Was op zich wel grappig met 4 man. Kijken of ik vanavond nog even tijd heb om te spelen. Misschien dat er dan meer mensen bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

mr. TCB schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:05:
[...]

Ik heb persoonlijk een gigantische %#$(* hekel aan Martyrdome. Ik, mijn mening, imho, etc. etc. Ik heb dan dus de mogelijkheid op mijn systeem om te kiezen dat ik die spelers graag niet meer zou zien, zonder dat ze zelf iets in de gaten hebben.
Wie heeft het over mijn skills? Ik heb het over mijn eigen spelplezier.

Voor het eerst overigens in 10.000 posts dat ik arrogant word genoemd, thanks daarvoor. Dat ook eens gehad.

Overigens heb ik ook geklaagd bij IW zelf. Er is zelfs een Poll geweest op de officiele forums waar bijna 75% (vijfenzeventig) aangaf Martyrdome het allerslechste onderdeel te vinden van CoD4. Dat klopt ongeveer wel denk ik, Martyrdome komt bij 1 op de 4 ongeveer voor.

Als 75% het aangeeft op het officiele IW forum, en er gebeurd niks mee, dan houdt het gewoon op. Dan heeft Live gelukkig een systeem wat ik kan gebruiken, zonder andere mensen in de weg te zitten.

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 08-04-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

maak je borst maar nat. IW heeft een erg slechte reputatie als het om luisteren naar de klant gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:24
Technische problemen en vragen mogen in Spielerij - Problemen & Vragen, maar die rants mag je sowieso wel voor je houden.

[ Voor 93% gewijzigd door TheZeroorez op 08-04-2008 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Deismyna schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:33:
Eerst alles verwijderd, toen opnieuw geïnstalleerd. Wil ik single player opstarten: Please insert the correct DVD-ROM....

En bedankt Activision, voor de geweldige kopieerbeveiliging die in 2.3 seconde gekraakt is maar er wel voor zorgt dat je de game niet eens normaal kan spelen als je hem legaal hebt. Echt belachelijk dit.

(Ik heb trouwens SATA DVD drives, dus het zal daar wel weer aan liggen)
Ik heb wel een SATA DVD, de game zowel onder Vista als XP (al wel 8x geinstalleerd) en nog geen 1x mee gemaakt wat jij had... :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

`hebben de gotters hier een vaste servers Ace heeft net spel aangeschaft dus heeft wel zin om paar afteknallen zeg maar O-)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.