Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe maps. Nog 1 dagjeDuuvel schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:36:
Ik ga CoD 4 morgen weer eens uit de kast trekken, kijken of die nieuwe maps wat zijn
Heb het spel al een week niet meer gedaan, ben veel bezig geweest met Burnout Paradise, Forza Motorsport 2 en Gears Of War
Ja fijn, en ik zit tot volgende week zonder internet.. Kom ik straks dus weer binnenvallen terwijl iedereen de map uit 't hoofd kent. Worden leuke eerste paar potjes!
Gewoon zelf effe de map verkennen in een local-multiplayer game
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Gisteren eindelijk een keer een custom map server MET snelle redirect gevonden (800 KB/sec). Zaten maar goede maps bij en een redelijk aantal zeer slechte zoals de remake van carentan en pavlov.
Was wel een zeer geslaagde avond, en zelfs voor de 1ste keer hardcore gespeelt, wat een verschil zeg met default 1 kogel van RPD is genoeg dus heb een deel lekker zitten "wall bangen" en zo krijg je toch een hoop kills :-).
MP_Burg_b1 is imo een zeer geslaagde map, niet eentonig en zeer goed gemaakt, die moet ik vaker spelen. Daar naast was er een map waar je je op een olieboorplatform bevint in de nacht in de regen, mp_plav ofzo, ook een zeer leuke map om een keer te doen.
Zoeken van custommapservers is toch nog steeds een pain door de trage redirects met mappen van 30ish MB.
Was wel een zeer geslaagde avond, en zelfs voor de 1ste keer hardcore gespeelt, wat een verschil zeg met default 1 kogel van RPD is genoeg dus heb een deel lekker zitten "wall bangen" en zo krijg je toch een hoop kills :-).
MP_Burg_b1 is imo een zeer geslaagde map, niet eentonig en zeer goed gemaakt, die moet ik vaker spelen. Daar naast was er een map waar je je op een olieboorplatform bevint in de nacht in de regen, mp_plav ofzo, ook een zeer leuke map om een keer te doen.
Zoeken van custommapservers is toch nog steeds een pain door de trage redirects met mappen van 30ish MB.
Verwijderd
De uitdaging met hardcore is niet zozeer om veel kills te krijgen, maar om een hoge ratio te krijgen. 
Eigenlijk zou de score ook moeten worden gebaseerd op ratio en niet op kills. Dan krijg je al een heel andere spelbeleving.
Eigenlijk zou de score ook moeten worden gebaseerd op ratio en niet op kills. Dan krijg je al een heel andere spelbeleving.
Krijg je wel dat mensen de hele tijd aan het campen zijn, alhoewel dat ook maar tot op zekere hoogte succesvol is.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:28:
Leuk! Wellicht idee voor een mod of is dat niet aanpasbaar?Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:28:
De uitdaging met hardcore is niet zozeer om veel kills te krijgen, maar om een hoge ratio te krijgen.
Het schijnt een week vertraagd te zijnPWM schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:18:
[...]
Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe maps. Nog 1 dagje
Bron: xboxonly.nlNieuws | 2 april 2008 - De langverwachte nieuwe multiplayermaps van Call of Duty 4: Modern Warfare zijn vertraagd en wel met één week, waardoor de uiteindelijke releasedatum op 10 april zal zijn. Er gingen geruchten dat de maps al op 3 april beschikbaar zouden zijn, maar Activision zegt zelf dit nooit bevestigd te hebben, waardoor er eigenlijk geen sprake is van een vertraging. De mappack zal in totaal uit 4 maps bestaan: Creek, Killhouse, Broadcast en Chinatown, de als laatst genoemde zal zich afspelen in een totaal nieuwe Aziatische omgeving. De Call of Duty fans zullen dus nog iets meer dan een weekje op hun tanden moeten bijten voordat ze aan de slag kunnen met de nieuwe content.
Elect a clown, expect a circus.
Als je 1-0 hebt heb je een betere ratio als 100-1 toch is de laatste een stuk beter. Dus als je net 1 minuut voor het einde erin komt een kill maakt en niet dood gaat sta je zoiezo in de top als je met ratio gaat werken want je ration is gewoon 1 op oneindighuibert_d schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:23:
[...]
Krijg je wel dat mensen de hele tijd aan het campen zijn, alhoewel dat ook maar tot op zekere hoogte succesvol is.
Zou er een formule in moeten komen die een combinatie maakt tussen de efficiency en kills op zich, maar dat zal een hele lastige worden. Als ze het toch bereikt hebben, dan kunnen ze meteen even de tijd op server meepakken
Verwijderd
is dit nieuws echt?Slasher schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:29:
[...]
Het schijnt een week vertraagd te zijn
[...]
Bron: xboxonly.nl
ik hoop echt dat de maps morgen komen
ik bid op morgen
Bericht van IAMfourzerotwo op 25 maart:
Hij is de Director of Communications / Community Manager bij Infinity Ward. Redelijk betrouwbaar dusquote: http://iamfourzerotwo.comThe new Variety Map Pack for Call of Duty 4: Modern Warfare, which is scheduled to be released on Xbox Live in the first week of April (3rd or 4th), was sent off to certification at Microsoft today.
Verwijderd
Problemen kun je in een uitgebreid topic in Spielerij - Problemen & Vragen beschrijven.
[ Voor 93% gewijzigd door TheZeroorez op 02-04-2008 18:07 ]
Niet helemaal mee eens, ligt namelijk totaal aan de factoren erom heen. Zoals gametype, skills tegenstanders, speelstijl etc het kan zowel goed als slecht zijn.Tomino schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:15:
[...]
Ja klopt, ik heb het ook meer op K/d ratio.. maar zon chaotisch potje S&D, dan maakt het voor mij even niet meer uit..
..knipplaatje..
persoonlijk heb ik ook een hekel aan die mannetjes die altijd maar rushen, maar soms is het wel heel even leuk.
18-3 heeft meer skills dan 45-38 imho
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
xboxonly geeft als bron gamesradarSlasher schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:29:
Het schijnt een week vertraagd te zijn
Bron: xboxonly.nl
Hierin wordt onder andere het volgende gezegd:
Terwijl op charlieoscardelta duidelijk staat:Some, like Broadcast are based on single-player locations, where as Chinatown (unless we've missed something great) is a totally new Asian environment for getting your frag on.
Alle behalve totaal nieuw dus...Chinatown
A modern revision of the classic Call of Duty "Carentan" map
Tot slot de datum onder het bericht op gamesradar
Apr 1, 2008

Ben ik nu de einige die het bericht niet helemaal serieus meer neemt?
Verwijderd
Die SP is toch echt de moeite waard , normaal sloeg ik die laatste tijdt over van meeste spellen maar dit is toch wel een goede film waarin je speelt , dat Rambo gehalte is wel weer aanwezig maar telkens ben je in een andere setting en het verhaal is spannend , al met al ben niets voor niets aan deze game verslaafd
Over patch 1.6: http://forum.gamert.nl/showthread.php?t=65401
Need I say more
(zoja: hier
Oja, voor de sniper custommaps only deze tip; zoek met mods Y naar TCA-SniperWarfare
Need I say more
Oja, voor de sniper custommaps only deze tip; zoek met mods Y naar TCA-SniperWarfare
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Verwijderd
Heb de patch 1.6 gedownload en ben blij dat ze deze mappen eerder vrijgegevenen hebben dan de XBOX en PS3 , en gelukkig gratis
Is het forum van IW down
http://www.infinityward.com/community/forum/ 
De nieuwe patch zal ik in de SP zetten
!
De nieuwe patch zal ik in de SP zetten

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchie! op 03-04-2008 00:55 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Tegen campers hebben ze in COD4 het mes uitstekend in het spel verwerkt. Aanloopje nemen, mesje eruit, mooi ssssssshjjjt geuid en op naar de volgende camperhuibert_d schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:23:
[...]
Krijg je wel dat mensen de hele tijd aan het campen zijn, alhoewel dat ook maar tot op zekere hoogte succesvol is.
Zie de post boven je?Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:40:
Heb de patch 1.6 gedownload en ben blij dat ze deze mappen eerder vrijgegevenen hebben dan de XBOX en PS3 , en gelukkig gratis
Nee die datum is verkeerd, Fourzerotwo zegt zelf:Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 06:39:
http://www.callduty4.nl/
het lijkt erop dat de maps voor de 360 op 10 april pas komen
Over die datum op de officiele site (waar Callofduty4.nl die screenshot van heeft gemaakt):Despite what the internet might tell you (including some “official” sources), the Call of Duty 4: Modern Warfare variety map pack has NOT been delayed until the 10th. As of right now we’re pushing certification for an on-time release for April 3rd or 4th. As of right now though, I’m being told that it’s a good chance it will be released worldwide (except for Japan) tomorrow night / early-Friday morning.
Bron:I see a lot of questions for those of you who have the Game of the Year Editions and visited http://gameoftheyear.callofduty.com/ where all the April 10th delay date rumors spawned from. However, I wanted to let you know that I am currently working to get that changed so that it reflects the correct release date of the maps (April 4th)
http://iamfourzerotwo.com...-variety-map-pack-re-cap/
[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 03-04-2008 09:12 ]
Verwijderd
die community maps van de contest zien er ook wel goed uit. link
(modmapping multiplayer) komt daar ook nog een mappack van uit?
(modmapping multiplayer) komt daar ook nog een mappack van uit?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 10:08 ]
Wel een goeie 1 april grap hoor die 1.6 patch
.
Iedereen trapte erin omdat iedereen die carentan remake wil
rCk schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:22:
Wel een goeie 1 april grap hoor die 1.6 patch.
Ik was stiekum wel blij met een uitstel van een week. Kon ik mooi Rainbow Vegas 2 nog even uitspelen.
Nu ga ik direct online als die maps er zijn. Ik hoop op vanavond, maar het zal wel morgen worden.
Nu ga ik direct online als die maps er zijn. Ik hoop op vanavond, maar het zal wel morgen worden.
Iemand de maps al gespot?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
nee helaas nog nietGunner schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:10:
Iemand de maps al gespot?

Vandaag komen ze online op Xbox Live, die site waar 10 april op stond is ook geupdate:
http://gameoftheyear.callofduty.com/
Edit:
Op de site van developer Fourzerotwo staat het volgende:
Edit:
Op de site van developer Fourzerotwo staat het volgende:
Als ik het goed heb is 6:30 PST bij ons 8 uur later, dus rond half 3 vanmiddagooks like the official release time for the new Variety Map Pack DLC for Call of Duty 4: Modern Warfare is going to be 6:30 AM PST Friday morning.
[ Voor 67% gewijzigd door ijskonijn op 04-04-2008 09:06 ]
Duuvel schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 08:58:
Vandaag komen ze online op Xbox Live, die site waar 10 april op stond is ook geupdate:

Vanavond heerlijk op de nieuwe maps!!!
800 points toch?
[ Voor 3% gewijzigd door Royz op 04-04-2008 09:03 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Yep, 800 points. Stond trouwens nog iets op de site waar ik overheen gekeken heb (stond onder een filmpje van gametrailers):
In addition to the map packs hitting, I hear there may be a little extra XP up for grabs this weekend when playing on the new maps. So I’ll definitely be online this weekend to play the new maps.
Ik vind 't behoorlijk kansloos dat die maps niet beschikbaar lijken te komen voor de PC?
Daar lees ik namelijk nergens iets over?
Kansloos? Nee dat niet, IW weet gewoon niet hoe ze de content voor pc gebruikers beschikbaar moeten stellen ivm met het kraken ervan. Voor de consoles is het makkelijk, via live points via de xbox360.PromWarMachine schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:26:
Ik vind 't behoorlijk kansloos dat die maps niet beschikbaar lijken te komen voor de PC?
En het lijkt me tamelijk unfair als het voor de pc gebruikers gratis is en dat de console bezitters er voor moeten betalen.
Maar goed deze discussie is al een paar keer hier gevoerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Slasher op 04-04-2008 11:48 ]
Denk dat het een kwestie van tijd is totdat iemand voor de PC versie de levels na maakt
Ik had laatst gelezen juist dat de maps wel naar de PC komen, maar dat het volgens fourzerotwo nog niet duidelijk is hoe IW deze maps gaat distribueren.
Voor mij is dit vrij vertaald zoiets als: we willen er eigenlijk geld voor hebben, maar da's lastig omdat piracy op de loer ligt.
Volgens mij brengen ze die maps gewoon een paar maanden later uit op de PC, en dan gratis. Veel andere opties hebben ze niet. Plus, zo houden ze ook de community interest over langere tijd hoog.
Voor mij is dit vrij vertaald zoiets als: we willen er eigenlijk geld voor hebben, maar da's lastig omdat piracy op de loer ligt.
Volgens mij brengen ze die maps gewoon een paar maanden later uit op de PC, en dan gratis. Veel andere opties hebben ze niet. Plus, zo houden ze ook de community interest over langere tijd hoog.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Laat je eens beter informeren zou ik zeggen. Ze komen _wel_, alleen weet IW nog niet _hoe_.PromWarMachine schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:26:
quote: http://www.callofduty4.nlVandaag heeft Infinity Ward aangegeven dat de nieuwe multiplayer content voor de Xbox360 en de Playstation 3 ook naar de PC gaat komen. De extra content zal eerst beschikbaar worden gesteld voor de Xbox360 en 21 dagen later voor de Playstation 3 en daarna pas voor de PC gamers.
Ontwikkelaar Infinity Ward maakte vandaag ook bekend dat de extra content vandaag naar Microsoft is gestuurd voor certificering.
De extra downloadbare content gaat voor normale Xbox360 spelers 800 Microsoft punten kosten en bevat vier nieuwe mappen waaronder: Creek, Broadcast, Killhouse en Chinatown.
De prijs voor de extra content zal voor de Playstation 3 gebruikers hetzelfde zijn als voor de Xbox360 gebruikers, wat de prijs gaat worden van de extra content voor de PC gebruikers is nog onduidelijk.
De extra content moet op 3 April beschikbaar zijn via Xbox live marketplace voor Xbox360 gebruikers.
De Playstation 3 gebruikers kunnen de extra content dan waarschijnlijk op 24 April verwachten op het Playstation network.
Infinity Ward heeft nog niet besloten hoe zij de nieuwe mappen zal verspreiden onder de PC gamers.
Verwijderd
ik heb net een update voor cod4 gehad(360)
en nu is er de mogelijkheid : download maps
maar ik kan ze nog niet downloaden
nog ff geduld dus
nog ff geduld dus
hoe zit het nu met al die mods voor cod4?
tijdje terug kwam ik plots op een server terecht met een mod. ik moest voor elke map ff de boel binnenhalen maar het was wel heel leuk. gewoon weer eens een andere omgeving / maps
daarna nooit meer die server kunnen vinden.
waar zijn al die servers die de mods draaien? ik wil mod servers zien
en ik vind het echt een kut systeem. zit je en een gezellige server wil je die server bewaren.
dat is zo klote geregeld.
anno 2008 ff gamen met pen en papier naast je toetsenbord om een servertje te noteren
tijdje terug kwam ik plots op een server terecht met een mod. ik moest voor elke map ff de boel binnenhalen maar het was wel heel leuk. gewoon weer eens een andere omgeving / maps
en ik vind het echt een kut systeem. zit je en een gezellige server wil je die server bewaren.
anno 2008 ff gamen met pen en papier naast je toetsenbord om een servertje te noteren
hou ons po de hoogte!!!Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:08:
ik heb net een update voor cod4 gehad(360)
nog ff geduld dus
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
kvind het nog steeds kansloos om nieuwe maps aan te bieden tegen betaling.. het waren er bij release al niet zoveel en buiten de domme kerstmap is dit de eerste keer dat er wat fatsoenlijks bijkomt.. dit zou al in de release hebben moeten zitten ipv kansloos mensen aftroggelen voor zoiets
blup
Thanks. Ik had op callofduty.com gekeken. Daar werd alleen gerefereerd en gelinkt naar de XboX versie. Er werd wel over een PS versie gesproken, dat die later zou komen, maar niet over een PC versie.Gunner schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:54:
[...]
Laat je eens beter informeren zou ik zeggen. Ze komen _wel_, alleen weet IW nog niet _hoe_.
[...]
Anyway, dat zal dan nog wel minstens een maand duren. Ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen. Enerzijds vind ik het wel wat om de maps gratis te krijgen, omdat we 4 weken langer moeten wachten! Anderzijds vind ik het ook prima om er €10 voor te betalen, maar dan moeten ze het weer via winkels distribueren en dat kost misschien bijna net zoveel geld als het oplevert?
In de serverlijst even orden op map name. Dan naar beneden scrollen en zoeken naar maps die beginnen met mp_.murky123 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 12:44:
hoe zit het nu met al die mods voor cod4?
Voor de PC wordt het erg lastig om geld ervoor te vragen, je kunt ze tenslotte gewoon kopiëren. Ik denk dus dat ze voor de PC gewoon gratis zullen zijn.PromWarMachine schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:51:
[...]
Thanks. Ik had op callofduty.com gekeken. Daar werd alleen gerefereerd en gelinkt naar de XboX versie. Er werd wel over een PS versie gesproken, dat die later zou komen, maar niet over een PC versie.
Anyway, dat zal dan nog wel minstens een maand duren. Ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen. Enerzijds vind ik het wel wat om de maps gratis te krijgen, omdat we 4 weken langer moeten wachten! Anderzijds vind ik het ook prima om er €10 voor te betalen, maar dan moeten ze het weer via winkels distribueren en dat kost misschien bijna net zoveel geld als het oplevert?
Verwijderd
meh, denk dat ik mijn broer ff naar stad schop voor wat punten. ander moet ik het morgen zelf halen en kan ik die mp3 speler (samsung p2) deze maand wel vergeten
Dat zou ik dan echt een geweldige naaistreek vinden. Doe het dan voor de consolebezitters ook gratis.Duuvel schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 14:00:
[...]
Voor de PC wordt het erg lastig om geld ervoor te vragen, je kunt ze tenslotte gewoon kopiëren. Ik denk dus dat ze voor de PC gewoon gratis zullen zijn.
In Amerika is de dag net begonnen he
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
hoeft niet perse de stad inVerwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 14:13:
meh, denk dat ik mijn broer ff naar stad schop voor wat punten. ander moet ik het morgen zelf halen en kan ik die mp3 speler (samsung p2) deze maand wel vergeten
http://www.gamecard.nu
meh als je naar multiplayer gaat staat er nu wel een optie download maps en dan kan je ze niet downloaden!
Nu wel!
Nu wel!
[ Voor 4% gewijzigd door NeSs op 04-04-2008 15:54 ]
WANT!
(Tijdelijk op draadloos van de buren, dat wordt dus niet gamen voor * Neejoh *)
(Tijdelijk op draadloos van de buren, dat wordt dus niet gamen voor * Neejoh *)
Kan ook 15:30 zijn, wij zijn laatst overgegaan op zomertijd valt me net in...
jah wat is dat nou weer voor een onzin doe gewoon in het engels alles op Live is in het engelsVerwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:33:
ik ben ze nu aan het downloaden
444,46 mb
het is alleen in het frans
Verwijderd
ik ben ze gewoon aan het downloadenNeSs schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:37:
[...]
jah wat is dat nou weer voor een onzin doe gewoon in het engels alles op Live is in het engels
28% nu
this better be good
jup ik ook echt snel gaat het alleen niet zit nu op 34%Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:44:
[...]
ik ben ze gewoon aan het downloaden
28% nu
this better be good
Mensen zijn nu natuurlijk massaal die maps aant downloaden dus zal inderdaad niet snel gaanNeSs schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:48:
[...]
jup ik ook echt snel gaat het alleen niet zit nu op 34%
Misschien niet echt boeiend om te horen hoe ver je bentVerwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:06:
ik zit op 77% nu
[ Voor 19% gewijzigd door Arethusa op 04-04-2008 16:36 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Verwijderd
morgen zodra ik thuis kom ff die code invullen en downloaden 
)
mwa, moet ook een nieuw vest halen en ga nog kijken of ik een alternatief kan vinden voor de mp3 speler waar ik verliefd op ben (samsung p2Nyazzin schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:11:
[...]
hoeft niet perse de stad in![]()
http://www.gamecard.nu
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2008 16:24 ]
Verwijderd
creek is de bomb, lekker verstoppen in de waterval en als rambo eruit komen met je knife.
echte dope.
echte dope.
Verstoppen in de waterval?
VET!
Ik ga zo naar huis, dan thuis meteen downloaden
Ik ga zo naar huis, dan thuis meteen downloaden
[ Voor 44% gewijzigd door ijskonijn op 04-04-2008 16:55 ]
Dan koop je hem niet. Simpel toch?SCIxX schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:00:
Vind het maar onzin weer te moeten betalen voor zo'n mappack...
Ik snap zo'n opmerking niet zo. Niemand die een Desert Eagle point five-oh tegen je schedel drukt en je dwingt de maps aan te schaffen
Nee zo simpel is het niet, als je fatsoenlijk wil spelen heb je de mappack wel nodig, gezien je anders constant van de server af geschopt zal worden als de map veranderd naar een die je niet hebt.Gunner schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 17:54:
[...]
Dan koop je hem niet. Simpel toch?
Ik snap zo'n opmerking niet zo. Niemand die een Desert Eagle point five-oh tegen je schedel drukt en je dwingt de maps aan te schaffen
Heb je dat al vastgesteld, of is dat op basis van je vermoedens? MIsschien kom je wel alleen een 'original maps only'-party.SCIxX schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 17:58:
[...]
Nee zo simpel is het niet, als je fatsoenlijk wil spelen heb je de mappack wel nodig, gezien je anders constant van de server af geschopt zal worden als de map veranderd naar een die je niet hebt.
HoiGunner schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:00:
[...]
Heb je dat al vastgesteld, of is dat op basis van je vermoedens? MIsschien kom je wel alleen een 'original maps only'-party.

Gaan jullie hem ook halen? En hoeveel punten moet je ervoor betalen?
Anders maar ff vanavond ook downloaden en knallen
Owja, ben trouwens samen met Dareal al bijna PRESTIGE 10!
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik heb ze al gedownload ja, voor 800 punten. Ben ze nog niet in de rotation tegengekomensekeroglan schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:31:
[...]
Hoi![]()
Gaan jullie hem ook halen? En hoeveel punten moet je ervoor betalen?
Anders maar ff vanavond ook downloaden en knallen![]()
Owja, ben trouwens samen met Dareal al bijna PRESTIGE 10!
Sweeeeet! Heb via WiFi van de overburen (niet al te sterk, 24mbit) mijn laptop ingesteld om het internet te delen. Switch er aan en de X360 er op aangesloten
Niet al te stabiel, pings zijn niet al te best maar het werkt wel!
800MP (~ €9) heeftie gekost en de download ging vrij rap vond ik.
Onderin de servermessages staat ook dat je dubbel XP krijgt in deze modes 
Was zo lekker aan het knallen dat ik helemaal vergeten ben te koken
Dat moet nu dus maar even.
800MP (~ €9) heeftie gekost en de download ging vrij rap vond ik.
Er zijn bij X360 2 game modes bijgekomen;SCIxX schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 17:58:
Nee zo simpel is het niet, als je fatsoenlijk wil spelen heb je de mappack wel nodig, gezien je anders constant van de server af geschopt zal worden als de map veranderd naar een die je niet hebt.
- Variety Team Objective
- Variety Team Deathmatch
Was zo lekker aan het knallen dat ik helemaal vergeten ben te koken
Maak daar maar tien euro van. 1000 gamerpoints kostten me deze week 12 euro.Neejoh schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:01:
800MP (~ €5) heeftie gekost en de download ging vrij rap vond ik.
Was ondertussen al aan het zoeken, wist het niet meer uit m'n hoofd (hooray for credit cards!)
Thanks anyway

[ Voor 13% gewijzigd door Neejoh op 04-04-2008 19:06 ]
Wat houden die game modes in?Neejoh schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:01:
Er zijn bij X360 2 game modes bijgekomen;
- Variety Team Tactical
- Variety Team Deathmatch
Objective zijn modes als search/destroy, headquarters en domination.
Deathmatch is free for all en team deathmatch
Dus eigenlijk geen nieuwe gamemodes. Het zijn dus oude gamemodes die alleen de maps van de variety mappack rouleren.
Deathmatch is free for all en team deathmatch
Dus eigenlijk geen nieuwe gamemodes. Het zijn dus oude gamemodes die alleen de maps van de variety mappack rouleren.
edit:
Net even gekeken, het is objective en geen tactical natuurlijk
My bad.
Net even gekeken, het is objective en geen tactical natuurlijk
[ Voor 50% gewijzigd door Neejoh op 04-04-2008 20:16 ]
Ik heb ze al gedownload, maar ben nog niet aan gamen toegekomen. Mijn nichtjes zijn op bezoek (6 maanden en 2 1/2 jaar). De hele dag al op sleeptouw, en nu zit mijn vriendin achter de tv 
Schiet lekker op
Schiet lekker op
Splitscreen multiplayer met je nichtjes?
[ Voor 50% gewijzigd door JanW op 04-04-2008 22:28 ]
ik vind het wel erg jammer dat ik de maps niet kan spelen met bijv hardcore 
dat soort dingen moeten, vind ik, van te voren bekend worden gemaakt eigenlijk...
dat soort dingen moeten, vind ik, van te voren bekend worden gemaakt eigenlijk...
op de trailers te zien is het wel mogelijk om hardcore mode te spelen
Denk dat het eerste weekend van de maps een beetje aangepast is. Ik heb goede hoop dat na het weekend de maps weer gewoon tussen domination/hardcore/whatever komen te staan. Levelen gaat wel rete snel nu zeg
Nieuwe maps zijn groot, en zien er mooi uit. Dat dubbele XP zal na een tijdje wel weggaan, wel tof dat je nu alleen met de nieuwe maps kunt spelen als je dat wilt. De maps zijn wel duur
Yo.
is het er ook al voor de PS3?
zie daar niemand over eigenlijk ( of ik ben scheel
)
zie daar niemand over eigenlijk ( of ik ben scheel

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
hmm ik kan ze dus niet downloaden, krijg alleen maar foutmeldingen die ik nog nooit gezien heb
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
lekkerrrrrr kopje variety mappack Hardcore is erbij gekomen vandaag
Had de afgelopen week een vreemde bug...
Tijdens een potje hardcore DM werd ik na een respawn spontaan onsterfelijk! Ik snapte er niks van en de kreten 'cheater' werden me al om de oren geslingerd. Ik baalde daar flink van, want ik speel graag op die server en zat niet te wachten op een ban. Gelukkig liep de map na ongeveer 3 minuten af en na de mapchange kon ik gewoon weer dood.
Hebben jullie dit wel eens meegemaakt, is het een bekend bugje? Of heb ik de in-game hidden cheatcode ontdenkt? (lol)
Tijdens een potje hardcore DM werd ik na een respawn spontaan onsterfelijk! Ik snapte er niks van en de kreten 'cheater' werden me al om de oren geslingerd. Ik baalde daar flink van, want ik speel graag op die server en zat niet te wachten op een ban. Gelukkig liep de map na ongeveer 3 minuten af en na de mapchange kon ik gewoon weer dood.
Hebben jullie dit wel eens meegemaakt, is het een bekend bugje? Of heb ik de in-game hidden cheatcode ontdenkt? (lol)
Een vriend had er ook last van, maar na x aantal keer proberen lukte het hem om te downloaden. Daarna had hij ook problemen om de update binnen te halen. Dat ging ook pas goed na x aantal keer proberen. Ik zelf had er geen problemen mee.Phusebox schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 10:00:
hmm ik kan ze dus niet downloaden, krijg alleen maar foutmeldingen die ik nog nooit gezien heb
Nee, het is X360 exclusive voor de eerste week (of 11 dagen geloof ik?). Knap vervelend voor de PS3ers.... Snap nooit waarom ze dat doenOMD schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 09:57:
is het er ook al voor de PS3?
zie daar niemand over eigenlijk ( of ik ben scheel)
Maar goed, ik ga weer verder knallen
Voor de ps3 komen de maps over 3 weken pas uit
Helaas is het dan al tijd voor GTA IV. Als ze nu uit waren voor de ps3 had ik ze nog wel gekocht.
Als ik COD4 nu via steam wil kopen kost het me $83,24. Ik neem aan dat ik dat zo terug kan rekenen naar Euro's, namelijk €52,88. Iemand die hier ervaring mee heeft of dit toevallig weet?
[ Voor 0% gewijzigd door JanW op 05-04-2008 18:09 . Reden: € ipv $ natuurlijk... ]
Verwijderd
onlnie aankopen kun je gewoon omrekenen naar euro's
alleen verzend/import erbij rekenen maar die heb je niet bij steam
alleen verzend/import erbij rekenen maar die heb je niet bij steam
Dus met de dollarkoers pleuren ze de prijzen van de games in Steam ook flink omhoog? Wel te begrijpen natuurlijk, maar toch.JanW schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:56:
Als ik COD4 nu via steam wil kopen kost het me $83,24. Ik neem aan dat ik dat zo terug kan rekenen naar Euro's, namelijk $52,88. Iemand die hier ervaring mee heeft of dit toevallig weet?
[ Voor 3% gewijzigd door BioHazard op 05-04-2008 17:04 ]
Even in mijn paypal gecheckt voor je:
7 nov 2007 Omrekening van valuta's Voltooid Details -€58,70 EUR
7 nov 2007 Omrekening van valuta's Voltooid ... $83,24 USD
Is dat niet een beetje te duur voor een pc game??mcg_nl schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 17:27:
Even in mijn paypal gecheckt voor je:
Nog geen 60 euro. Dat valt toch mee dan? En steam zelf moet er ook nog wat aan verdienen. Volgens mij is het op veel plekken (bijv. bart smit ofzo ook niet veel minder, of misschien wel ongeveer evenveel. Edit gechecked : Bart smit is tie 60 euro.)sekeroglan schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 22:11:
[...]
Is dat niet een beetje te duur voor een pc game??
[ Voor 5% gewijzigd door rCk op 06-04-2008 00:57 ]
Ik heb het spel in vele (goede web)winkels voor een prijs van 47.50 zien liggen. Anderhalve euro erbij voor het verzenden en alsnog ben je goedkoop uit.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Die dubbele XP op de variety-maps zijn wel lachen, gaat hard zo.
Goh.Bleet schreef op zondag 06 april 2008 @ 01:18:
Ik heb het spel in vele (goede web)winkels voor een prijs van 47.50 zien liggen. Anderhalve euro erbij voor het verzenden en alsnog ben je goedkoop uit.
Maar ik had het erover op de reactie van: 58 euro is dat niet ee nbeetje veel.
Ik zelf heb hem ook voor 36 euro incl verzendkosten gekocht. Dus daarom
Alleen uit jou reactie valt niet op te merken dat je dat zelf ook veel vindt dus de reactie van Bleet is nogal logisch. 60 euro voor een pc game is afgelopen paar jaar al veel want de meeste zijn 50rCk schreef op zondag 06 april 2008 @ 09:07:
[...]
Goh.
Maar ik had het erover op de reactie van: 58 euro is dat niet ee nbeetje veel.
Ik zelf heb hem ook voor 36 euro incl verzendkosten gekocht. Dus daarom
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
damn wat zijn die nieuwe maps slecht zeg, niet echt balanced zeg maar
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nou heb ik gelezen dat we zouden krijgen: Creek, Killhouse, Broadcast en Chinatown. nu kan het aan mij liggen, maar volgens mij heb ik killhouse helemaal niet gezien. is deze alleen free for all ofzo?
Dit topic is gesloten.