[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 53.387 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Gunner schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:54:
[...]
Ik heb er absoluut geen moeite mee. Het verlengd de levensduur van het spel enorm, en dat is me dat tientje dubbel en dwars waard.
Dus omdat 't jou wel waard is, moeten PC gebruikers ook dokken? Vreemde redenatie.
Slasher schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:55:
[...]
Dat moeten de console-spelers ook, die betalen ook voor het spel, terwijl het gros van de pc gebruikers het spel kraken, is dat eerlijk?
Het is je eigen keuze of je het spel voor PC of console koopt. Wat heeft dat met eerlijk te maken?
Dan kan je ook wel zeggen dat het niet eerlijk is dat de console versie duurder is.
Kraken van het spel heeft hier wat mij betreft niets mee te maken, die gasten verdienen het hele spel niet en kraken de maps ook wel als je er voor moet betalen.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kraak wat je wilt, ik snap de huilies niet van mensen die wel veel geld over hebben om een pc te kopen/upgraden maar niet een paar tientjes te betalen om een spel te kopen.

Maar goed, de pc gebruikers zullen het op termijn zelf wel merken als uitgevers besluiten de pc scene vaarwel te zeggen. Het gekraak zal op termijn de doodsteek worden

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Exar schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:59:
Dus omdat 't jou wel waard is, moeten PC gebruikers ook dokken? Vreemde redenatie.
Helemaal geen vreemde redenatie. Waarom gaat er misschien onderscheid gemaakt worden tussen console- en pcgebruikers? Omdat de pc-community net zo hard gaat janken als ik hier al mensen zie doen. Iedereen die moeite heeft met mijn mening kan niet anders dan een pc-gamer zijn :D
Kraken van het spel heeft hier wat mij betreft niets mee te maken, die gasten verdienen het hele spel niet en kraken de maps ook wel als je er voor moet betalen.
Het heeft er IMHO alles mee te maken! Er is maar één hacker nodig die het zootje online zet en geen hond die er daarna nog voor gaat betalen. De pc-community staat nu niet echt zodanig bekend om het feit dat ze overal netjes voor betalen, waar console-gamers eigenlijk wel toe verplicht zijn.

Zie bv ook PWM in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..."

* Gunner schaft gelijk extra Microsoft-points aan *O*

[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 27-03-2008 12:09 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Geen hond die er nog voor gaat betalen? Die cracked servers, als pb die afschaft. Dus dat er géén server zonder pb kan draaien. Dan is het hele verhaal over, systemen als Steam. Daar zit de winst in voor de PC (zulke soort, niet steam zelf). Daarmee kunnen de makers het volhouden. Ikzelf heb ook een maand 'gekraakt' gespeeld. Maar er zit meer in dan enkel k u t servers opzoeken , dus k heb hem gekocht. En kan je gewoon overal joinen. Cracked is imo meer voor kinders die niet eens krantjes mogen lopen. Als je een beetje verdient ga je hem echt wel halen. Maar dit is mijn mening. En betalen voor maps, nou ze hebben ze al in de SP, beetje veranderen en klaar. Dan hoef je er imo niet voor te betalen. En als het zou moeten, wilde ik het nog best doen.

Maar het gaat hier over het spel en niet de fanboy discussie pc, console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

rCk schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:09:
Maar het gaat hier over het spel en niet de fanboy discussie pc, console.
Dit heeft niets met een fanboy discussie te maken. Ik heb jaren Call of Duty gespeeld op de pc, maar de dag dat ik een Xbox kocht ging er een wereld voor me open. Geen cheaters, hacks, punkbuster geneuzel.

Dit hele topic staat vol over mensen die klagen over de kwaliteit van de pc-versie en de online spelers. Er zijn inmiddels al vijf patches geweest. Vast niet omdat het zo geweldig in elkaar zat. 8)7

Voor de xbox en ps3 is er nog maar één patch geweest, die over het algemeen alleen nieuwe features bracht zoals extra killcams enzo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf het spel gekocht en speel het spel vooral in Clanwars.
Het is leuk als ze nieuwe maps uitbrengen, maar het spelen van leagues op deze nieuwe misschien wel hele strakke warmaps wordt onmogelijk. Omdat je als league niet kan eisen dat elke speler deze maps even erbij koopt... Zo is het voor mij. Ik ben het er ook nei tmee eens dat er zoveel games gekraakt worden, maar het kraken van een mappack lok je op deze mannier wel uit als je het mij vraagt.

Ik zal die map pack ook niet kopen. Zolang er geen leagues in worden gespeeld heeft het voor mij geen meerwaarde. Sowiso het kopen van zn kleine add-on krijg je er bij mij niet in. Zo was het ook al toen ik nog BF2 speelde. Kwamen er ook 2 van die kleine updates (Euroforce en tank battle, ben naam kwijt) hier moest je ook 10 euro per game voor dokken. Relatief klein bedrag, maar als je later ziet wat je er aan hebt... Je kan het nie tmet je vaste groep spelen omdat niet iedereen het geld er voor over heeft. Maar voor alle gamers die alleen spelen of met alleen maar mensen die met het geld geen probleem hebben... Veel plezier ermee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:29

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik snap niet waarom mensen zeuren over de prijs van de games.
Ik heb het spel nu 3 weken en inmiddels 35uur gespeld ongeveer.
De prijs was rond de 50 euro, dus betekent dat ik voor 1,40 per uur heb zitten gamen en de prijs zal nog veel verder zakken. ik vind het dan ook niet echt een slechte deal, gezien je voor andere producten/diensten veel meer geld moet dokken ;)
I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel gekocht maar speel toch nog wel op een cracked server omdat het een gezellig clubje is. Sinds de nieuwe pb update kan je daar enkel nog zonder pb spelen waardoor cheaters/hackers de boel komen verkloten. Ik hoop dat ze de cracked servers doodmaken en gewoon hun geld binnenhalen middels verkoop.
De nieuwe maps wil ik gewoon en ik ga ze zeker kopen als het moet.
Dit spel is gewoon zwaar de bom. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Floris-K schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:18:
De prijs was rond de 50 euro, dus betekent dat ik voor 1,40 per uur heb zitten gamen en de prijs zal nog veel verder zakken. ik vind het dan ook niet echt een slechte deal, gezien je voor andere producten/diensten veel meer geld moet dokken ;)
Precies, maar voor sommige mensen is 1,40 euro blijkbaar teveel, maar soms wel 1000 euro + uitgeven aan een pc, kan die 50 euro er dan niet meer vanaf?

En hell, wat is er veel aan ongeveer 10 euro voor een paar nieuwe maps, ja ze zouden het gratis moeten doen, maar je verlengd de levensduur er heel erg mee, dat is het toch waard?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Floris-K schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:18:
I
Precies. Zo bekijk ik het dus ook :Y

Nou die paar cent erbij voor die extra levels, nee , daar hoef ik niet lang over na te denken of ik dat doe of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47

OMD

wat ik me dan afvraag en misschien is dat wel heel erg stom maar hoe zit het met de mensen die de map pack (PS3) kopen en ''vrienden'' niet? Stel dat je in dezelfde Party zit wordt er dan geen nieuwe map geselecteerd oid? of wordt je buddy gewoon uit de lobby geknald oid?

ikke niet helemaal begrijp zeg maar...

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:48:
wat ik me dan afvraag en misschien is dat wel heel erg stom maar hoe zit het met de mensen die de map pack (PS3) kopen en ''vrienden'' niet? Stel dat je in dezelfde Party zit wordt er dan geen nieuwe map geselecteerd oid? of wordt je buddy gewoon uit de lobby geknald oid?

ikke niet helemaal begrijp zeg maar...
idd je wordt gekicked omdat je de map niet hebt!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zal waarschijnlijk gekicked worden met de melding dat je die map nie thebt. Click X om te kopen... zoiets denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Net even een paar potjes voor het eerst online gespeeld, poeh, moeilijk! Wel leuk, jammer dat bij een paar maps je constant van die mensen hebben die helemaal van de andere kant een granaat weten te gooien die precies onder je voeten komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

SCIxX schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:06:
Net even een paar potjes voor het eerst online gespeeld, poeh, moeilijk! Wel leuk, jammer dat bij een paar maps je constant van die mensen hebben die helemaal van de andere kant een granaat weten te gooien die precies onder je voeten komt.
Die gooien op goed geluk de granaat richting een oranje puntje op de radar.
Ik maak me er zelf ook wel eens schuldig aan als ik zie dat de vijand op werpafstand of in een bepaalde ruimte is, een ganaat naar binnen mikken en hoppa :9

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Duuvel schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:12:
[...]

Die gooien op goed geluk de granaat richting een oranje puntje op de radar.
Ik maak me er zelf ook wel eens schuldig aan als ik zie dat de vijand op werpafstand of in een bepaalde ruimte is, een ganaat naar binnen mikken en hoppa :9
Nou, vaak is het zo dat ze gewoon mikken op de vaste spawnplaatsen op de map. Vooral met de GL is dat zo. Sommige mappen hebben ook auto's staan vlakbij een spawn, die zijn ook een favo doelwit voor granaten en GL's. Maar ja, dat noemen ze "taktische granaten", maar ik noem het gewoon lame om de spawn als doelwit te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

SCIxX schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:06:
Wacht maar totdat je de vele campers en snipers tegenkomt. Dat is veel irritanter dan lui die af en toe een granaatje gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:17:
[...]

Wacht maar totdat je de vele campers en snipers tegenkomt. Dat is veel irritanter dan lui die af en toe een granaatje gooien.
Ligt totaal aan het spel , in free for all heb ik meer respect voor snipers dan in S&d , snipren is lang niet zo makkelijk meer als vroeger , alleen nu heb je snipers zoals Draganov die ook kunnen knallen achetr elkaar en is dus niet meer zoals 1 shot zoals de voorgangers in WO2 visie.
Op sniper servers zijn ook de sniperrifles zoals dragonuv niet gewenst ,.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:17:
[...]

zelf ben ik ook een sniper en zodra ik een goede plek gevonden heb kom ik er ook niet snel meer vandaan. de mensend ie gaan zeuren over snipers pakken het imo gewoon niet goed aan. als ik een keer gekilled word door een sniper baal ik, als het twee keer is vanaf dezelfde plek gaat hij dood :+

veel mensen ergeren zich dood aan snipers/campers maar vinden het wel te veel moeite om even om te lopen en hem van achter neer te knallen.

daar komt bij dat snipers redelijk goed zichtbaar zijn. in de lvl's zijn bepaalde plekken echt gemaakt voor snipers (heuveltje met wat gras erop bijv). tip: speel een weekend als sniper en zoek de goede spots op. dan weet jij in het vervolg de snipers ook te vinden.

voor die extra map's die zullen op de console ook wel gratis worden zoals halo dat doet. duurt gewoon een tijdje. aangezien ik CoD4 veel speel zal ik ze wel kopen. (moet ik wel ff mijn xbox live acc overzetten naar 360 van me broer zodat ik gewoon opnieuw kan downloaden daar)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:26:
zelf ben ik ook een sniper en zodra ik een goede plek gevonden heb kom ik er ook niet snel meer vandaan. de mensend ie gaan zeuren over snipers pakken het imo gewoon niet goed aan. als ik een keer gekilled word door een sniper baal ik, als het twee keer is vanaf dezelfde plek gaat hij dood :+

veel mensen ergeren zich dood aan snipers/campers maar vinden het wel te veel moeite om even om te lopen en hem van achter neer te knallen.
Ik zoek die campers / snipers ook gewoon op hoor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig is een groot deel van de snipers zo erg gefocust op wat voor hen gebeurt dat ze vergeten in het rond te kijken dus heb je ze idd ook zo dood :p

ik hou het meeste van hoekjes zodat ik gewoon van zo veel mogelijk plekken (in een hoekje kunnen ze niet van al te veel plekken komen) waar de tegenstander vandaan kan komen een goed overzicht heb. dan is het alleen maar ff draaien, zoomen, boom, headshot xD

zelf gebruik ik die eerste sniper+stopping power, ieder schot op lijf/hoofd is gelijk dood tenzij ze juggernaut perk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ondertussen helemaal gek op grotere maps. Dan pak ik de UAV cloak en een silencer en 'infiltreer' ik de vijandelijke linies (wel op servers zonder killcam). Ergens in een hoekje gaan zitten en slachten maar. Geweldig. Vooral al die snipers van de tegenstander die er niets van snappen. Maar ook leuk om te proberen ongezien voorbij de frontlinie te komen, dat is zowat een spel op zich. En dan heerlijk misbruik maken van het feit dat de tegenstander blindelings vertrouwd op de UAV.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik zelf eigenlijk alleenmaar de R700. De eerste class in mijn lijstje, R700 primary, G36c secondary, Claymore perk, Overkill perk, Deep Impact perk. :)

Ik ben meer van het one shot, one kill principe. Geen M21, of Dragunov voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:16

Arethusa

Niet die server

One shot, one kill werkt prima in combinatie met de M21 als je hardcore speelt :) Maar op de normale modus kun je beter gaan voor de wapens die je noemt :)

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

d_star

Maharadja of the Year :-/

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:57:
Ik ben ondertussen helemaal gek op grotere maps. Dan pak ik de UAV cloak en een silencer en 'infiltreer' ik de vijandelijke linies (wel op servers zonder killcam). Ergens in een hoekje gaan zitten en slachten maar. Geweldig. Vooral al die snipers van de tegenstander die er niets van snappen. Maar ook leuk om te proberen ongezien voorbij de frontlinie te komen, dat is zowat een spel op zich. En dan heerlijk misbruik maken van het feit dat de tegenstander blindelings vertrouwd op de UAV.
Inderdaad, dat 'spel' heb ik ook vaak gespeeld. Op een zeker moment kwam ik tot inzicht dat ik eigenlijk die UAV cloack helemaal niet nodig heb. Zeg nou zelf, hoeveel keer wordt er nou een UAV opgeroepen per game, 4 of 5 keer? En dat maal 30 seconden. Ben je hoogstens 2,5 minuten niet optimaal beschermd. Plus, als je toch nog een silencer monteert op je gun dan ben je alleen zichtbaar op de UAV als de 'radar' over je positie heen scant.

Dan heb ik liever een perk als stopping power ofzo, als ze me dan toch komen opzoeken tijdens die 2,5 minuten dan ben ik er klaar voor 8)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:00:
Gebruik zelf eigenlijk alleenmaar de R700. De eerste class in mijn lijstje, R700 primary, G36c secondary, Claymore perk, Overkill perk, Deep Impact perk. :)

Ik ben meer van het one shot, one kill principe. Geen M21, of Dragunov voor mij.
Nou ik denk dat je je eigen verrast hoeveel er niet in 1x doodgaan, ik speel wel eens met de r700 met stopping power en gaan ze soms al niet dood in hun borst. Vaak wel maar soms. Maar mijn sniper is toch wel de m40. M40 met stopping power is echt heilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Gunner schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:28:
[...]

Ik zoek die campers / snipers ook gewoon op hoor :*)
Ik ook, zal ze ook duidelijk laten weten dat ik weet waar hun plekjes zijn ook. Als ik ook maar enigszins in de buurt ben van een camp/sniper hoekje kom ik standaard met m'n mes naar voren 't hoekje om chargen :P
Als iemand er na 2 rondes nog zit ga ik vaak met een getrokken granaat btw, prachtige suicide als je camper/sniper meeneemt :D

[ Voor 14% gewijzigd door Neejoh op 28-03-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:40:
[...]

Nou ik denk dat je je eigen verrast hoeveel er niet in 1x doodgaan, ik speel wel eens met de r700 met stopping power en gaan ze soms al niet dood in hun borst. Vaak wel maar soms. Maar mijn sniper is toch wel de m40. M40 met stopping power is echt heilig.
De resultaten zijn gewoon wazig. De ene keer raak ik iemand in zijn voet (want de rest kan ik dan niet zien) en is die in ene klap dood. De andere keer raak ik de romp en heeft die nog last stand en moet ik hem nog een keer afschieten.

Meestal gaan ze in één keer neer, behalve op sommige wazige momenten dat een houten triplex plankje op een balustrade de kogel tegenhoudt, of dat ik 3x mis schiet terwijl hij echt nog net niet in zijn aars zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d_star schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:10:
[...]

Inderdaad, dat 'spel' heb ik ook vaak gespeeld. Op een zeker moment kwam ik tot inzicht dat ik eigenlijk die UAV cloack helemaal niet nodig heb. Zeg nou zelf, hoeveel keer wordt er nou een UAV opgeroepen per game, 4 of 5 keer? En dat maal 30 seconden. Ben je hoogstens 2,5 minuten niet optimaal beschermd. Plus, als je toch nog een silencer monteert op je gun dan ben je alleen zichtbaar op de UAV als de 'radar' over je positie heen scant.

Dan heb ik liever een perk als stopping power ofzo, als ze me dan toch komen opzoeken tijdens die 2,5 minuten dan ben ik er klaar voor 8)
Ik speel het liefste op maps met 40+ spelers, dus eigenlijk is er non-stop een UAV in de lucht.Omdat deze maps zo druk zijn moet ik ook een plek vinden waar ik kan blijven (hoe meer je beweegt hoe groter de kans dat iemand je spot), niet constant grenades langsvliegen en mensen niet zo op letten. Dat zijn er niet veel. Omdat er zo veel uav's zijn, gaan mensen er ook meer op vertrouwen, wat ik tegen ze gebruik.

Op servers met minder spelers of kleinere maps doe ik geen moeite nemen quar stealth skills of een silencer. Dan pak ik een noobtube met fast reload en ren ik van spot naar spot om te slachten en geslacht te worden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:36:
[...]

Ik speel het liefste op maps met 40+ spelers, dus eigenlijk is er non-stop een UAV in de lucht.Omdat deze maps zo druk zijn moet ik ook een plek vinden waar ik kan blijven (hoe meer je beweegt hoe groter de kans dat iemand je spot), niet constant grenades langsvliegen en mensen niet zo op letten. Dat zijn er niet veel. Omdat er zo veel uav's zijn, gaan mensen er ook meer op vertrouwen, wat ik tegen ze gebruik.

Op servers met minder spelers of kleinere maps doe ik geen moeite nemen quar stealth skills of een silencer. Dan pak ik een noobtube met fast reload en ren ik van spot naar spot om te slachten en geslacht te worden. >:)
Huh? 40+ spelers? dat is alleen maar knallen, reloaden, knallen :p

Ik speel tot max 20 spelers op een server, omdat het dan soms al te chaos is, met nades, heli's en airstrikes. Met 40+ is het volgens mij echt niet te spelen, en hou je het nog geen minuut vol om te overleven :p of zie ik het compleet mis?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:36:
Dan pak ik een noobtube met fast reload en ren ik van spot naar spot om te slachten en geslacht te worden. >:)
Bij gebrek aan skills maar een noobtube gebruiken? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skills maken weinig uit op een kleine map (zeg Shipment of die boot) en 30+ spelers, want je sterft hoe dan ook binnen 20 seconden aan een random nade. Het is dus zaak om op deze rotmaps zelf de beste nades te hebben. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JuliettPapa schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:14:
[...]

Ik speel tot max 20 spelers op een server, omdat het dan soms al te chaos is, met nades, heli's en airstrikes. Met 40+ is het volgens mij echt niet te spelen, en hou je het nog geen minuut vol om te overleven :p of zie ik het compleet mis?
Ligt heel erg aan de map. de kleine mpas zijn by default een nadefest. onspeelbaar. De grote maps zijn daarentegen wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Na even wat online spelen moet ik eggen dat dit spel wel erg cool is. :D Wel moeilijk, soms ben je een paar rondes meteen dood, en dan heb je opeens weer 5kills in 1 ronde. Elke kill blijft toch wel echt een goed gevoel geven, helemaal als je bij zo'n gestationeerde gun staat en gewoon wild in het rond door muren racht en een mooie +10 ziet verschijnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei, ik had vandaag triple kill...... met een schot :D

kans was al groot dat ik er twee had (eentje zat stil en ik wachte totdat iemand voorbij kwam :p) en de tegenstanders zaten met zijn alle in twee loodsen bij countdown. todat ik airstrike erop gooide (na mijn triple kill) en ze losjes over de map respawnde :p

eindstand 15 kills voor mij, 2 keer dood :)

wel jammer dat er geen replay in zit zoals met halo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JuliettPapa schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:14:
[...]

Nee je zit er zeker niet naast knallen knallen en knallen maar wil je snel in rank omhoog dan is dit een goede keuze....... ik ben net begonnen [weer op rank 1] en 3 uurtjes fraggen later op 30 dus nog ff geduld en ik zit weer op Rank 55 [zoals 5 dagen geleden] het terug plaatsen van mijn backup Profiel werkte niet onder Vista X64 jammer genoeg ...... 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 20:50:

kans was al groot dat ik er twee had (eentje zat stil en ik wachte totdat iemand voorbij kwam :p) en de tegenstanders zaten met zijn alle in twee loodsen bij countdown. todat ik airstrike erop gooide (na mijn triple kill) en ze losjes over de map respawnde :p

eindstand 15 kills voor mij, 2 keer dood :)

wel jammer dat er geen replay in zit zoals met halo
Het is natuurlijk mogelijk om doormiddel van Fraps filmpjes te maken van je matches :)

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej, met de xbox gaat dat nogal lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:20:
[...]

Nee je zit er zeker niet naast knallen knallen en knallen maar wil je snel in rank omhoog dan is dit een goede keuze....... ik ben net begonnen [weer op rank 1] en 3 uurtjes fraggen later op 30 dus nog ff geduld en ik zit weer op Rank 55 [zoals 5 dagen geleden] het terug plaatsen van mijn backup Profiel werkte niet onder Vista X64 jammer genoeg ...... 8)7 8)7
dat slaat nergens op. ben onlangs ook overgestapt naar vista 64 bit en het overzetten werkt gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Dat het nergens op slaat is misschien wat overdreven ;) Blijken vaak mensen last van te hebben. Iets waar consoles gelukkig geen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 20:50:
Grats :p nog nooit gehad ik :)
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:20:
[...]
Ik ben van Vista 64bit over gegaan naar XP 32bit zonder problemen met mijn profiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Weten jullie btw wat die matchbonus is en vooral hoe het berekend wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Net weer na een klein maandje ofzo niet gespeeld te hebben, cod 4 weer eens in men 360 gegooid...

Nu weet ik eigenlijk wel weer waarom ik het niet heb gemist. 40% van het aantal deaths werd veroorzaakt door grenades, en 25% door helis en airstrikes....

Had eigenlijk gehoopt dat het minder zou zijn geworden, maar het is alleen maar toegenomen lijkt wel.. Deze game verdwijnt iig weer onderop de stapel... Long live GoW. ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ligt wel een beetje aanjezelf, als je het risico wil lopen lekker rond te huppelen met een heli boven je hoofd heb je inderdaad te kans dood te gaan. Ik vind zelf de MP van COD4 stukken beter dan GoW. (beiden in bezit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

SCIxX schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:25:
Ligt wel een beetje aanjezelf, als je het risico wil lopen lekker rond te huppelen met een heli boven je hoofd heb je inderdaad te kans dood te gaan. Ik vind zelf de MP van COD4 stukken beter dan GoW. (beiden in bezit)
Ik heb Cod4 met veel plezier gespeeld de eerste paar weken/maanden, don't get me wrong. Maar je gaat het snel beu worden als je het volgende meemaakt wat ik toen straks meemaakte met sabotage.. Ik wordt gekilled door een grenade, die gecooked was door een of andere malloot die hem gewoon op blind faith gooide.... Ik respawn na een korte periode IN een airstrike, waarna ik dus weer moest wachten om te spawnen en waarna ik binnen 5 sec dood op de grond lag door een heli. ;( Hoe goed het spel in principe ook is. Dit zuigt :). En dan komt erbij dat je dus door het bizarre spawningsysteem zeker niet altijd de keus om lekker een veilig dakje boven je hoofd te hebben.

Maar het is dus de manier waarop je wordt gekilled wat in dit spel de balans ver omlaag haalt, ondanks dat ik in het verleden anders heb beweerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

uchiha tijntje schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:48:
[...]

Ik heb Cod4 met veel plezier gespeeld de eerste paar weken/maanden, don't get me wrong. Maar je gaat het snel beu worden als je het volgende meemaakt wat ik toen straks meemaakte met sabotage.. Ik wordt gekilled door een grenade, die gecooked was door een of andere malloot die hem gewoon op blind faith gooide.... Ik respawn na een korte periode IN een airstrike, waarna ik dus weer moest wachten om te spawnen en waarna ik binnen 5 sec dood op de grond lag door een heli. ;( Hoe goed het spel in principe ook is. Dit zuigt :). En dan komt erbij dat je dus door het bizarre spawningsysteem zeker niet altijd de keus om lekker een veilig dakje boven je hoofd te hebben.

Maar het is dus de manier waarop je wordt gekilled wat in dit spel de balans ver omlaag haalt, ondanks dat ik in het verleden anders heb beweerd. :P
Op wat voor servers speel je dan toch in ****naam? Ik zag net dat ik al 8 dagen, 21 uur en 48 minuten had gespeeld en in al die tijd is mij datgene wat jij nu net opnoemde nog maar zelden overkomen...

Blind granaten gooien naar een spawnplek zou nog kunnen dat dat de oorzaak is van je deaths en spawnen in een airstrike is me zo vaak overkomen dat ik dat op de vingers van een hand kan tellen.

Trouwens, als er lui zijn die niks anders doen dan granaten e.d. afvuren op spawn plekken worden ze bij ons snel van onze server gekicked want dit is niet echt fair te noemen en zegt al helemaal niks over je skills.

Dat wachten is inderdaad irritant ja, daarom heb ik bij ons de respawntijd op 0 gezet (met enige aanpassingen in de server.cfg is dit ook in hardcore mode te realiseren :P i.t.t. wat op sommige forums beweerd wordt ). Zo blijft het tenminste een snel spel/snelle server. Ik heb wel eens op hardcore servers gespeeld met een respawntijd van 10sec... Man man man, dat levert geen leuke gameplay op (vind ik tenminste). Iedereen is doodsbenauwd afgeschoten te worden en zit dus stil in een hoekje te wachten tot er iemand voorbij komt. |:( Ik vind dat maar niks...

[ Voor 15% gewijzigd door l0n3w012ph op 29-03-2008 17:51 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

l0n3w012ph schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:47:
[...]

Op wat voor servers speel je dan toch in ****naam? Ik zag net dat ik al 8 dagen, 21 uur en 48 minuten had gespeeld en in al die tijd is mij datgene wat jij nu net opnoemde nog maar zelden overkomen...

Blind granaten gooien naar een spawnplek zou nog kunnen dat dat de oorzaak is van je deaths en spawnen in een airstrike is me zo vaak overkomen dat ik dat op de vingers van een hand kan tellen.

Trouwens, als er lui zijn die niks anders doen dan granaten e.d. afvuren op spawn plekken worden ze bij ons snel van onze server gekicked want dit is niet echt fair te noemen en zegt al helemaal niks over je skills.

Dat wachten is inderdaad irritant ja, daarom heb ik bij ons de respawntijd op 0 gezet (met enige aanpassingen in de server.cfg is dit ook in hardcore mode te realiseren :P i.t.t. wat op sommige forums beweerd wordt ). Zo blijft het tenminste een snel spel/snelle server. Ik heb wel eens op hardcore servers gespeeld met een respawntijd van 10sec... Man man man, dat levert geen leuke gameplay op (vind ik tenminste). Iedereen is doodsbenauwd afgeschoten te worden en zit dus stil in een hoekje te wachten tot er iemand voorbij komt. |:( Ik vind dat maar niks...
Xbox 360 :+, maarjah speel de laatste tijd toch sowieso wat minder, dus vind het ook niet zo erg. Wacht weer op een paar erg leuke coop games. :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-03-2008 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

uchiha tijntje schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:48:
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook steeds minder opstart.
Ik speelde vroeger v/CoD - UO - CoD2 helemaal kapot. Ook in clanverband veel matches gespeeld. Maar dit deel lijk meer 'arcade' te zijn dan de vorige delen. Ik was altijd fan van de 'realism-mods', dus ik was aardig blij met de hardcore mode. Helaas vergallen de airstrike, heli, grenade launchers (spam) en de spawnengine het plezier behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Iemand enig idee of er binnenkort een Game Of The Year-editie van CoD4 uitkomt ofzo? Lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk aangezien het spel door diverse bladen/websites tot GotY is uitgeroepen en ik zou er erg van balen als ik 'm nu aanschaf en er over een week een 'speciale' versie uitkomt.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Ik ben nu op hardened bezig met de lastigste missie's, degene direct na je snipermissie. Ik heb nu het allerlaatste checkpoint gehaald, maar nu breekt de hel los en weet ik echt niet hoe ik dit moet overleven. Ik speel het op de xbox360, maar er zijn simpelweg gewoon teveel en schuilen in die hokjes levert enkel vroeg of laat een grenade death op :(. Heb het net 2 uur achter elkaar geprobeert zonder een stap verder te komen (mijn helicopter is enkele keren geland, maar alsnog ging ik dood omdat die manschappen geen klap uitvoeren. Heeft er iemand nog tips.

Als je het over spelplezier vergallen hebt dan is het wel met deze missie. Ik hou best van uitdagend, maar 50 keer iets overnieuw proberen valt bij mij niet onder plezierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

wheee voor het eerst meer dan 1000 xp in een rondje :) 101 kills \o/ overgrown blijft leuk

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NZTnXFTOzSN7WGrSRLBxdPMB/full.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Bezulba op 29-03-2008 19:41 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
DarkShadow schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:31:
Ik ben nu op hardened bezig met de lastigste missie's, degene direct na je snipermissie. Ik heb nu het allerlaatste checkpoint gehaald, maar nu breekt de hel los en weet ik echt niet hoe ik dit moet overleven. Ik speel het op de xbox360, maar er zijn simpelweg gewoon teveel en schuilen in die hokjes levert enkel vroeg of laat een grenade death op :(. Heb het net 2 uur achter elkaar geprobeert zonder een stap verder te komen (mijn helicopter is enkele keren geland, maar alsnog ging ik dood omdat die manschappen geen klap uitvoeren. Heeft er iemand nog tips.

Als je het over spelplezier vergallen hebt dan is het wel met deze missie. Ik hou best van uitdagend, maar 50 keer iets overnieuw proberen valt bij mij niet onder plezierig.
Denk dat ik weet over welk checkpoint je praat. Ben er zelf ook tijden op vast blijven steken, maar heb nu een truc ontdekt dat je er in 2 (maybe 3) keer proberen er door heen bent. Op straat liggen her en der wat auto's verspreid, rechts van je is een bos met daarachter een aantal bussen. Vanaf het punt waar je begint ren je schuin naar rechtsvoor en blijf je tussen de bosjes net voor de bussen op de grond een paar seconden wachten (tot je de manntjes ziet. Hou je stun/flash granades klaar. Sta op, gooi flash, ren als een idioot naar linksvoor richting nieuw checkpoint.

edit:

Ah, waarschijnlijk het stukje hierna? Waar je geambushed wordt bij het reuzenrad? Dat is ook een vrij irritant stukje inderdaad...
Ik ben steeds achter de botsauto's gaan zitten schuilen. Op het moment dat vijandelijke heli's mannetjes willen droppen direct de mannetjes uit de heli's snipen. Als ze de grond niet raken schieten ze ook niet terug ;)
Als je eigen heli komt heb je inderdaad vrij veel geluk nodig, eerst je mannetje ophalen en dan richting heli. Wat je ook doet, gewoon de kortste weg pakken.

[ Voor 16% gewijzigd door Neejoh op 29-03-2008 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:50
Hebben jullie soms ook last van het probleem dat je naar geen enkele server kan connecten? Soms lijkt het er wel op of de master server er uit ligt of iets dergelijks en dan kom ik nergens meer er op.

--edit--
Nm,router had reset nodig.

[ Voor 9% gewijzigd door pingkiller op 30-03-2008 00:02 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

is mij nog niet voorgekomen en gebruik alleen de ingame serverbrowsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:31:

op veteran was deze ook klote. maar je moet je voorbereiden op dit laatste punt.

wat je kan proberen is in het onderste karretje van het reuzenrad gaan liggen. je gaat dan vrijwel alleen dood door verdwaalde granaten (probleem is dat je helf geen grenade indicator ziet en ze niet terug kan gooien :p)

deze methode hieronder is door mijzelf zeer effectief bevonden op veteran.

hier ff overzicht (paint skillzzzz)
Afbeeldingslocatie: http://img180.imageshack.us/img180/1534/snipehemwq5.jpg

ff uitleg hoor.

zodra je aankomt gooi je die mc millan op die sniper plek en plaats je wat claymores bij die hekjes (hier groen aangegeven, niet exacte plekken pakken, gewoon ergens neerzetten zolang ze maar ver genoeg van de C4 afliggen)

nadat je die claymores geplant hebt plaats je de C4 (rood) bij de auto's, niet erop (kans is dat ze te vroeg afgaan dan door verdwaalde sniper kogel of wat dan ook) gewoon op de grond, stukkie er van af, maar wel zo dat als er een tegenstander staat dat die dood gaat.

deze C4 moet zo liggen dat er met een druk op de knop een pad vrijgemaakt word van het hek tot aan mc millan (geel)

de eerste ronde kun je wel gewoon daar onderin het reuzenrad blijven liggen, was voor mij prima te doen op veteran, niet te veel adem inhouden maar gewoon knallen (als je zo dronken gaat schudden lukt het helemaal niet)

op het moment dat de heli's komen (of gelijk in het begin maar dat vind ik niet leuk) ren je weg richting dat lege zwembad (roze lijn) hier ga je de hoek om. daar zie je een gebouw met dubbelen deuren, deze zijn open. hier kun je lekker in het hoekje gaan liggen of in de deuropening als je nog iets te doen wilt hebben. let wel op, denk niet dat er geen tegenstander komt als je daar licht, er komt er altijd minimaal één!

als de heli op 250 m ofzo is ren je terug (pas op bij die hoek, de tegenstanders komen ook tussen die twee andere gebouwen door en die kunnen je nog neerschieten, dit zijn er echter niet zo heel veel)

als je bij het hek bent of even ervoor de C4 laten exploderen (druk twee keer snel herlaad in, gaat net wat sneller) en je pad naar millan is vrij. ren nu naar millan (blijf dekking zoeken, je kan nog dood en word beschoten maar de heli beschermt je deels) dan snel naar de heli toe.

mission completed 8) het enige wat je nu nog moet doen is DIE SUCKERS roepen en als je overige granaten en flashbangs op hun afgooien :z

zo heb ik het gedaan nadat ik de middag ervoor een uurtje vastgezeten had. ik ben een keer doodgegaan bij de eerste wave door een verdwaalde granaat die op het moment dat hij bij me lag explodeerde (veteran)

als je deze al iri vind w8 maar todat je epilogue op veteran wilt halen 8)7

owja, ik heb in de missie hiervoor ALLE mannetjes vermoord op het punt waar je onder de wagens door moet kruipen en er dus super veel zijn xD

ben daar op recruit 3 keer dood gegaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
:D
Hulde! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor welk deel xD

heb nu ook de: Your show sucks achievement gehaald, nu alleen eye's and ears nog en ik heb 1000gp's bij CoD4, staat gewoon leuk xD

en die mannetjes vermoorden is redelijk simpel. gewoon op recruit ga je er eerst tussendoor en schiet je die sniper bovenaan die trappen neer. dan ga jij helemaal naar boven, pak machinegeweren en sniped 3 a 4 mannetjes of je schiet gelijk die heli neer met een stinger die er ook liggen. als je dan naar beneden kijkt zie je echt een hele stroom mannetjes in een rechte lijn lopen om jou te killen. je gaat of daar binnen (moeten ze eerst door raam heen xD) of daarbuiten ergens liggen en schieten maar :p.

ik heb ze trouwens gekilled met me pistol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:37:
[...]

op veteran was deze ook klote. maar je moet je voorbereiden op dit laatste punt.

wat je kan proberen is in het onderste karretje van het reuzenrad gaan liggen. je gaat dan vrijwel alleen dood door verdwaalde granaten (probleem is dat je helf geen grenade indicator ziet en ze niet terug kan gooien :p)

deze methode hieronder is door mijzelf zeer effectief bevonden op veteran.

hier ff overzicht (paint skillzzzz)
[afbeelding]

ff uitleg hoor.

zodra je aankomt gooi je die mc millan op die sniper plek en plaats je wat claymores bij die hekjes (hier groen aangegeven, niet exacte plekken pakken, gewoon ergens neerzetten zolang ze maar ver genoeg van de C4 afliggen)

nadat je die claymores geplant hebt plaats je de C4 (rood) bij de auto's, niet erop (kans is dat ze te vroeg afgaan dan door verdwaalde sniper kogel of wat dan ook) gewoon op de grond, stukkie er van af, maar wel zo dat als er een tegenstander staat dat die dood gaat.

deze C4 moet zo liggen dat er met een druk op de knop een pad vrijgemaakt word van het hek tot aan mc millan (geel)

de eerste ronde kun je wel gewoon daar onderin het reuzenrad blijven liggen, was voor mij prima te doen op veteran, niet te veel adem inhouden maar gewoon knallen (als je zo dronken gaat schudden lukt het helemaal niet)

op het moment dat de heli's komen (of gelijk in het begin maar dat vind ik niet leuk) ren je weg richting dat lege zwembad (roze lijn) hier ga je de hoek om. daar zie je een gebouw met dubbelen deuren, deze zijn open. hier kun je lekker in het hoekje gaan liggen of in de deuropening als je nog iets te doen wilt hebben. let wel op, denk niet dat er geen tegenstander komt als je daar licht, er komt er altijd minimaal één!

als de heli op 250 m ofzo is ren je terug (pas op bij die hoek, de tegenstanders komen ook tussen die twee andere gebouwen door en die kunnen je nog neerschieten, dit zijn er echter niet zo heel veel)

als je bij het hek bent of even ervoor de C4 laten exploderen (druk twee keer snel herlaad in, gaat net wat sneller) en je pad naar millan is vrij. ren nu naar millan (blijf dekking zoeken, je kan nog dood en word beschoten maar de heli beschermt je deels) dan snel naar de heli toe.

mission completed 8) het enige wat je nu nog moet doen is DIE SUCKERS roepen en als je overige granaten en flashbangs op hun afgooien :z

zo heb ik het gedaan nadat ik de middag ervoor een uurtje vastgezeten had. ik ben een keer doodgegaan bij de eerste wave door een verdwaalde granaat die op het moment dat hij bij me lag explodeerde (veteran)

als je deze al iri vind w8 maar todat je epilogue op veteran wilt halen 8)7

owja, ik heb in de missie hiervoor ALLE mannetjes vermoord op het punt waar je onder de wagens door moet kruipen en er dus super veel zijn xD

ben daar op recruit 3 keer dood gegaan 8)7
wow ga ik zeker zo proberen, jammer genoeg heb ik al een checkpoint gekregen op het moment dat de helicopters landen dus ik kan direct naar achteren rennen. Mn claymores/c4 ligt niet helemaal zo, maar wel ongeveer. Ik ben benieuwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het niet lukt moet je de missie opnieuw doen. had ik niet te veel problemen mee, je weet nu waar iedereen vandaan komt. in het begin (als je net geabseild (ofzo) bent) moet je dezelfde richting als mc millan oprennen (als je de missie ervoor ook nog opnieuw doet en een machinegeweer meeneemt ergens heb je die daar ook nog) en dan langs het flatgebouw rennen, niet te veel concentreren op de vijand omdat die nog steeds denkt dat jij bij het gebouw zit en daarheen rennen als ze je niet zien.

rest is wel makkelijk denk

zoals ik al zei, ik ben in die hele missie laatst op veteren welgeteld 1 keer doodgegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het online met die helicopter wilde ik ooit wel eens vragen of iemand wist hoe deze te lezen kwa hoe te bestrijden , maar vanavond zat ik in Free for all en schoot op dat ding vanaf een hele verre afstand + op een plek dat je bijna zou zeggen dat je niet te raken bent vanaf die afstand , de heli is echt onberekenbaar of hebben julllie daar een andere mening over ,_PC speel ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap je vraag niet goed

ik heb vaak met de heli dat hij echt gewoon out of nowere schiet. ik lig bijv te snipen, beschut onder struikjes etc en ineens ga ik grandioos dood. de ene keer kost het 3 schoten de keer erop heb ik tijd zat om weg te rennen.

soms zie ik ook op de killcam dat de heli mij in het vizier heeft en pas schiet p het moment dat ik mijn kleine teen even anders leg (dus als ik beweeg gaat hij schieten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je begrijpt me helemaal! De heli schiet waarschijnlijk meestal op diegeen die alleen schiet erop , je hebt pech als je diegeen bent denki ik , Toch!

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heli werkt in combinatie met de radar. Als je vuurt ga je als een oranje dot oplichten, en ben je de sjaak. Dit kun je voorkomen door de UAV perk, en/of gebruik van een silencer op je wapen. Er zijn geen silenced wapens die echt iets kunnen uitrichten tegen de chopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Nou, dat weet ik niet hoor. Ik gebruik zelf vaak de P90 met silencer, UAV jammer en Dead silence als perks (echt een killer combi :9 ) en als er dan een heli komt en ik pomp 2 a 3 magazijnen van een p90 in zijn buik dan gaat hij echt wel neer hoor

edit: krijg hierdoor de laatste tijd steeds vaker de vraag of ik een wallhack gebruik, maar als je een goede/zeer goede headset hebt en dead silence gebruikt, hoor je je tegenstanders al van verre komen aansjouwen met hun bepakking en weet je gewoon dat ze om de hoek op je afkomen. voor mij geen andere perks meer :*)

[ Voor 39% gewijzigd door l0n3w012ph op 31-03-2008 13:58 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ach, wallhacker wordt je redelijk snel genoemt tegenwoordig.
Gisteren ook een match gespeelt, speel met een iers team mee die ook mee doet aan de open cup (div 2 league 4 group F als ik het goed heb) en gisteren op vacant redelijk wat "wall bangs" gehad. Lekker met een RPD de A target vol sprayen, regelmatig een kill wat ze dan wallhacker noemen terwijl dat, voor ons een default actie is geworden.

Community van CoD4 is soms om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

klopt. was laatst ook een nieuwe server aan het bezoeken en stond na het tweede potje boveaan en werd meteen de huid volgescholden van n00b camper e.d. ... :X ik was eigenlijk eerst gewoon perplex... als er een rusher is, dan ben ik het wel. ik KAN niet eens campen, heb daar het geduld niet voor, maar toen was het voor mij wel duidelijk: snel naar een andere server!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

@Napo, die dingen die jij beschrijft kunnen toch gewoon met de juiste wapens en de juist perks? Dat wordt zelfs explicitet gemeld in sommige info meldingen. Ik zie daar niets wat wallhacking genoemd zou kunnen worden. Maar inderdaad, het gehuil van sommige gebruikers is niet van de lucht.

[AK]AlphaW0lf :w

[ Voor 6% gewijzigd door Arethusa op 31-03-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Arethusa schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:21:
@Napo, die dingen die jij beschrijft kunnen toch gewoon met de juiste wapens en de juist perks? Dat wordt zelfs explicitet gemeld in sommige info meldingen. Ik zie daar niets wat wallhacking genoemd zou kunnen worden. Maar inderdaad, het gehuil van sommige gebruikers is niet van de lucht.

[AK]AlphaW0lf :w
Heeft ook niets met wallhacking te maken maar men maakt je, voor die dingen al voor wallhacker uit.
Een RPD en dan de standaard CB perks kan je zeer goed "wall bangen" en maak er dan ook regelmatig gebruik van. Prefiren helpt ook omdat sommige speler verschieten en in het niets gaan schieten en dat vinden sommige spelers raar.
De bedoeling van de post was: "Het is raar dat je iemand raakt door een muur zonder dat je weet/kan weten dat hij daar zit."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Klopt Arethusa, als je met een SAW of M60 en bullet penetration (of hoe heet die perk) flink door muren heen ragt terwijl die ander op de UAV duidelijk zichtbaar is achter die muur, haal je idd wel een aantal kills en dat is ook al wel bekend. Dat sommigen dat niet prettig vinden... tja, dat is hun probleem (moeten ze maar UAV jammer gebruiken _O- )

Arethusa :w (zie je binnenkort wel weer)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:35
eendje schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:39:
wheee voor het eerst meer dan 1000 xp in een rondje :) 101 kills \o/ overgrown blijft leuk

[afbeelding]
Nice! vind persoonlijk overgrown de minste map. Uiteraard erg leuk als je goed overweg kan met een sniper (ik dus niet).

gisteren toch weer wat tijd om te spelen. Je bent zo weer 3 uur verder :+ . Beste rondje was op District 62kills/17deaths

[ Voor 13% gewijzigd door Nyazzin op 31-03-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, de tegenstander zat daar flink te zuigen met een 3500:1700 eindstand.

Ik vind overgrown geweldig. Een van mijn favoriete sneak maps. Heerlijk om te infiltreren en die irritante snipers van het dak af te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:13:
Over het online met die helicopter wilde ik ooit wel eens vragen of iemand wist hoe deze te lezen kwa hoe te bestrijden , maar vanavond zat ik in Free for all en schoot op dat ding vanaf een hele verre afstand + op een plek dat je bijna zou zeggen dat je niet te raken bent vanaf die afstand , de heli is echt onberekenbaar of hebben julllie daar een andere mening over ,_PC speel ik .
Wat ik zeker weet is, dat de heli je sneller afschiet als je veel punten scoort.
Als ik bovenaan sta, dan word ik af en toe uit de meest onmogelijke hoeken afgeknald door die heli.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Zo, vandaag sinds 2 weken weer wars gedaan. Ik ben alleen een speler die enkel goed kan zijn in wars als ik meer wars speel dan pub, en dat lukte de laatste tijd niet. Dus tis nog echt inkomen. Nu 2 wars met 2 mappe gedaan. En hopelijk krijgen we ons team een beetje van de grond af nu. We zoeken nog steeds mensen rond mid-skilled. Lastig om te vinden op publics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
rCk schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:22:
Zo, vandaag sinds 2 weken weer wars gedaan. Ik ben alleen een speler die enkel goed kan zijn in wars als ik meer wars speel dan pub, en dat lukte de laatste tijd niet. Dus tis nog echt inkomen. Nu 2 wars met 2 mappe gedaan. En hopelijk krijgen we ons team een beetje van de grond af nu. We zoeken nog steeds mensen rond mid-skilled. Lastig om te vinden op publics...
Wat is mid-skilled vergeleken met jou skills? (dan weet ik onegeveer wat voor skills ik heb :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:01:
Hmm, de tegenstander zat daar flink te zuigen met een 3500:1700 eindstand.

Ik vind overgrown geweldig. Een van mijn favoriete sneak maps. Heerlijk om te infiltreren en die irritante snipers van het dak af te schieten.
Overgrown is ook mijn favoriete map. Alleen lig ik als sniper zijnde niet op dak, maar in het gras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

JuliettPapa schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:46:
[...]

Wat is mid-skilled vergeleken met jou skills? (dan weet ik onegeveer wat voor skills ik heb :X )
Nou ik dacht altijd aardig mee te draaien op de servers en zeker voor iemand die het spel pas 3 weken heeft. Alleen sinds ik met hem heb gespeeld, voel ik me echt een n00b :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Veel spelers/clans weten hun skill niet, als je op IRC zoekt op #cod4.wars en je ziet hoeveel er vragen om high wars, die wij dus zoeken. Is meer als de helf mid/low. Hier lopen we dus compleet over heen. Heel veel clans zijn ook goed met hun nades op hun eigen map en dan op jou map doen ze niets meer. Gelukkig zijn wij wel redelijk all-round en verliezen niet vaak en als we verliezen is het rond de 17-23 /19-21.
Laatst wel belachelijk hard verloren, 14-6 toch cup finalist (een of andere ierse cup). We deden iets fout op backlot, ze liepen zo door ons heen en toch hadden we het, naar eigen zeggen, redelijk dicht. Die waren een maatje te hoog :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Nou ja andersom zie je het ook wel.. Ik wilde een keer een low-skilled match toen ik en wat vrienden net 1-2 weken de game hadden. Die gasten die toen op de server kwamen, waren wel zeker boven mid. 1e map finaal af gegaan en 2e map op Vacant konden we onze eer nog een klein beetje redden maar moeten nog wel oefenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:43:
[...]

Wat ik zeker weet is, dat de heli je sneller afschiet als je veel punten scoort.
Als ik bovenaan sta, dan word ik af en toe uit de meest onmogelijke hoeken afgeknald door die heli.
Onzin waarschijnlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 06:50
zo leuk he, soms gaat het té té slecht op een dag. Dan de volgende dag denk je, mwa ff spelen om half 10 nog een potje..
Afbeeldingslocatie: http://i12.photobucket.com/albums/a204/tomino/lol.jpg

151-82 potje S&D.. 4900 XP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Tomino schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:54:
zo leuk he, soms gaat het té té slecht op een dag. Dan de volgende dag denk je, mwa ff spelen om half 10 nog een potje..
[afbeelding]

Nice!, maar wat zie ik nu 8 vs 4 is niet eerlijk he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[afbeelding]

Dat de verhoudingen tussen pc en console zo scheef waren wist ik al, maar zo erg? 8)7

4900 xp punten. De lol zou er snel vanaf gaan als ik het op een pc zou spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 01-04-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Nyazzin schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:04:
[...]

Nice!, maar wat zie ik nu 8 vs 4 is niet eerlijk he :+
Einde van de ronde he, dan leaven er erg veel. Ik zat met vrienden van me te spelen, 3 stuks in het andere team, die gingen naar andere map toe ;)

Maarja, wat ik persoonlijk wel leuk zou vinden.. level cap naar 150 toe! hoeven geen wapens bij voor mij, geen extra challanges maar gewoon weer iets om voor te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Tomino schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:12:
[...]

Einde van de ronde he, dan leaven er erg veel. Ik zat met vrienden van me te spelen, 3 stuks in het andere team, die gingen naar andere map toe ;)
I know zat je maar te plagen O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Nyazzin schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:27:
[...]

I know zat je maar te plagen O-) :+
Boehoew.. 1 april! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Tomino schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:12:
Maarja, wat ik persoonlijk wel leuk zou vinden.. level cap naar 150 toe! hoeven geen wapens bij voor mij, geen extra challanges maar gewoon weer iets om voor te spelen!
Ja. Zoiets noemen wij Prestige-mode :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Gunner schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:26:
[...]

Ja. Zoiets noemen wij Prestige-mode :')
Ja, waarom dát niet in de pc (versie) zit... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Tomino schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:30:
[...]

Ja, waarom dát niet in de pc (versie) zit... :?
Heb ik in vorige delen al wel een aantal keer gezegd maar zal het nog wel keer doen (alleen dan zonder quote).
De PC versie mist prestige mode omdat de speler zelf al de mogelijkheid heeft custom maps te maken met CoDRadiant en een nieuw profiel aan kunnen maken. (Als je de quote van FourZeroTwo wilt moet je ff searchen in vorig topic). Imo is dat een beetje lame want tis niet veel meer werk om het iets aan te passen en erin te laten zitten dan heel die functie uit de code eruit slopen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
psychoclown schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:40:
[...]

Heb ik in vorige delen al wel een aantal keer gezegd maar zal het nog wel keer doen (alleen dan zonder quote).
De PC versie mist prestige mode omdat de speler zelf al de mogelijkheid heeft custom maps te maken met CoDRadiant en een nieuw profiel aan kunnen maken. (Als je de quote van FourZeroTwo wilt moet je ff searchen in vorig topic). Imo is dat een beetje lame want tis niet veel meer werk om het iets aan te passen en erin te laten zitten dan heel die functie uit de code eruit slopen.
Dus omdat wij custom maps mogen en kunnen maken zit er niet dat rete gave prestige mode bij ons erin? Ik wil gewoon ingame weer level 10 zijn met een tekentje erbij dat ik al 2x 55 geweest ben. Daarom snap ik dat hele verhaal van tot level 55 gaan niet.. Waarom niet lekker tot 150?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
l0n3w012ph schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:47:
[...]
Dat wachten is inderdaad irritant ja, daarom heb ik bij ons de respawntijd op 0 gezet (met enige aanpassingen in de server.cfg is dit ook in hardcore mode te realiseren :P i.t.t. wat op sommige forums beweerd wordt ).
Hmm, zou je die wijsheid met mij willen delen. 'tis mij nog niet gelukt om de spawntijd op 0 te krijgen, wel op 1 :)

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Tassadar32 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:09:
[...]

Hmm, zou je die wijsheid met mij willen delen. 'tis mij nog niet gelukt om de spawntijd op 0 te krijgen, wel op 1 :)
Ja idd, liefst met de complete config files :) (je mag wel het rcon password weghalen hoor :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2020
Vandaag even een stukje Halo gespeeld voor de afwisseling, man wat loopt dat ineens traag en onrealistisch. Terwijl het een tijd terug juist de shooter was vanwege zijn uitgebalanceerde besturing en realistische physics. Nu was het echter onwijs cartoonesk en viel het vies tegen, snel weer terug naar COD. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Mooi hoor 151-82, 151 zijn een hoop kills, maar eigenlijk is je k/d ratio niet echt goed.
1,84 om precies te zijn, ik speel vaak potjes om een mooi k/d ratio te halen.
Gisteren had ik al een potje 46-7 en vandaag ook 32-3, dan eindig ik vaak geen 1e mee, maar wel 2e of 3e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:12:
[...]

Mooi hoor 151-82, 151 zijn een hoop kills, maar eigenlijk is je k/d ratio niet echt goed.
1,84 om precies te zijn, ik speel vaak potjes om een mooi k/d ratio te halen.
Gisteren had ik al een potje 46-7 en vandaag ook 32-3, dan eindig ik vaak geen 1e mee, maar wel 2e of 3e.
Ja klopt, ik heb het ook meer op K/d ratio.. maar zon chaotisch potje S&D, dan maakt het voor mij even niet meer uit..

Afbeeldingslocatie: http://i12.photobucket.com/albums/a204/tomino/kd.jpg
persoonlijk heb ik ook een hekel aan die mannetjes die altijd maar rushen, maar soms is het wel heel even leuk.
18-3 heeft meer skills dan 45-38 imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tassadar32 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:09:
[...]

en @ obsidian: ben net thuis van mijn werk en zal de server. cfg's z.s.m. hier ff neerzetten. Wat belangrijk is, is dat je de respawntijd in de gametypes.cfg op -9 zet (het zijn er twee) die nu nog een andere variabele hebben in jullie cfg's. Het op 0 zetten heeft geen effect, het moet -9 worden. Maar dan doet hij het nog niet. Dan moet je nog het complete stuk wat betrekking heeft op DAT gametype (bv FFA waar je dus de respawntijd op -9 hebt gezet) ook nog eens in de server.cfg plakken in de /main folder. Pas dan werkt het.

Het zal nog wel een beetje cryptisch klinken >:) , maar ik zal ze vanavond ff posten.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

we spelen FFA en TDM, dus hier de lines in de gametypes.cfg die daar betekking op hebben:

//******************************************************************************
// DEATHMATCH
//******************************************************************************
set scr_dm_scorelimit 450
set scr_dm_timelimit 15
set scr_dm_roundlimit 1
set scr_dm_numlives 0
set scr_dm_playerrespawndelay -9
set scr_dm_waverespawndelay -9

// TEAM DEATHMATCH
set scr_war_scorelimit 1250
set scr_war_timelimit 20
set scr_war_roundlimit 1
set scr_war_numlives 0
set scr_war_playerrespawndelay -9
set scr_war_waverespawndelay -9

en dan het stuk m.b.t. hardcore mode en dezelfde lines in de server.cfg:

//************************************************** ****************************
// Hardcore Element
//************************************************** ****************************
// Set Hardcore mode on or off?
set scr_hardcore "1"
// Friendly Fire
set scr_friendlyfire "0"
//Spectators
set scr_freelook "0"
set scr_killcam "0"
set scr_spectateenemy "0"
// Allow Voting
// It is recommended if you have friendly fire on
// that you also enable voting so that players can kick team-killers.
set scr_allow_vote "0"

//TDM
set scr_war_scorelimit 1250
set scr_war_timelimit 20
set scr_war_roundlimit 1
set scr_war_numlives 0
set scr_war_playerrespawndelay -9
set scr_war_waverespawndelay -9

//FFA
set scr_dm_scorelimit 450
set scr_dm_timelimit 15
set scr_dm_roundlimit 1
set scr_dm_numlives 0
set scr_dm_playerrespawndelay -9
set scr_dm_waverespawndelay -9

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, succes!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Gunner schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:06:
[...]

Dat de verhoudingen tussen pc en console zo scheef waren wist ik al, maar zo erg? 8)7

4900 xp punten. De lol zou er snel vanaf gaan als ik het op een pc zou spelen.
Zie je ook hoe vaak dat hij dood is gegaan? Misschien was het wel een potje van 100 rondes SD (om even wat te noemen). Ja dan kan ik het ook dan heb ik liever een potje TDM waar ik 1500xp in een kwartiertje haal :p (Om even over xp te blijven praten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich mogen de rondjes op de PS3 wat mij betreft ook wel langer duren. De max score limit is namelijk vooral bij hardcore team deathmatch snel bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
rCk schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:09:
[...]

Zie je ook hoe vaak dat hij dood is gegaan? Misschien was het wel een potje van 100 rondes SD (om even wat te noemen). Ja dan kan ik het ook dan heb ik liever een potje TDM waar ik 1500xp in een kwartiertje haal :p (Om even over xp te blijven praten)
Zelf speel ik ook bijna alleen maar TDM om even snel Xp's te scoren.
Gisteren trouwens nog een potje 10vs10 op de map Shipment gespeeld. Man wat een gekkenhuis, granaten vliegen om je oren :P 102kills vs 58deaths ging nog niet echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Ik ga CoD 4 morgen weer eens uit de kast trekken, kijken of die nieuwe maps wat zijn :)
Heb het spel al een week niet meer gedaan, ben veel bezig geweest met Burnout Paradise, Forza Motorsport 2 en Gears Of War

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.