[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 53.360 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-07 16:49

mvds

Totally awesome!

Ik heb ook een servertje draaien, voornamelijk hardcore FFA maar vote staat aan, dus het speltype kan veranderd worden :)

Ik heb meestal een redelijk hoge ping (+/- 80, dank je wel Orange) maar ik heb er nog geen problemen mee gehad... Zeer goed speelbaar...

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/85.146.72.14:28960/b_560x95.png

[ Voor 9% gewijzigd door mvds op 11-03-2008 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:24

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ok mooi zal eens komen kijken vanavond !

Ik ben gisteren op de AK TDM/DOM server geweest rond 8 en 9 uur, maar wederom niemand.
Ik denk dat ik ook maar wat meer hardcore ga spelen, want bijv. met een uzi, kun je echt niks op een gewone server. Schiet je een heel magazijn leeg op 1 iemand zijn hoofd.. 3 kills en je wapen is dus leeg? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05:09

Arethusa

Niet die server

Ik zat op de UBF server rond die tijd. Ik heb de ak server wel in mijn xfire lijst staan maar niet in mijn cod4 fav lijst. Worden die favorieten niet gesynchroniseerd?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Floris-K schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:30:

Ik ben gisteren op de AK TDM/DOM server geweest rond 8 en 9 uur, maar wederom niemand.
Ik denk dat ik ook maar wat meer hardcore ga spelen, want bijv. met een uzi, kun je echt niks op een gewone server. Schiet je een heel magazijn leeg op 1 iemand zijn hoofd.. 3 kills en je wapen is dus leeg? :/
HC vind ik geweldig om te spelen met een G3 + Red Dot + verhoogde dmg. Bijna altijd 1 shot = 1 kill.
SC vind ik eigenlijk alzo niet zo leuk. Veel te makkelijk om je tegenstanders te vinden, en je moet eigenlijk altijd een high dmg wapen meenemen want anders maak je geen kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb niet het idee dat het Spawn probleem is opgelost na de update. Gisteren voor het eerst ooit mijn 360 tijdens een spel uitgezet.

Ik speelde op Bog, en Speler X van de tegnpartij was op weg naar Vlag C. Ik kwam hem tegen, en helaas schoot hij mij. Ik spawn: *bam*, daar liep hij weer. Ik Spawn verderop *bam* daar was X weer, en de derde keer spawnde ik bij de vlag zelf *bam* Speler X was inmiddels bij de vlag beland.

3x spawnen op iemands pad, waarvan ik 1x zelfs dood was voordat ik beeld had.

IW is in ieder geval consistent in het niet oplossen van problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Floris-K schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:30:

Sorry Floris, maar zoals gezegd spelen we om en om en gister zaten we op de CNB-server (77.60.191.3:28960 CNB Clan-server 1 CoD4). Die hebben nu ook een tweede server draaien in hardcore mode 62.132.44.196:28960 CNB Clan-server 2 Hardcore CoD4).

Vanavond zitten we op de AK-server. Ik zie je vanzelf wel een keer verschijnen (friendly fire is trouwens off bij ons ;) )

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

ok zal er vanavond zijn om m'n skills op de proef te stellen :P

Al vind ik TDM en DOm niet echt geweldig, maar leuk om eens met jullie te spelen.
Misschien idee op de andere clanserver ook in de TS te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap sommige perks niet helemaal ,
- Sonic Boom , higher explosive weapon damage ? Wat bedoelen ze nu eigenlijk
- Stopping power . increased bullet damage , snap ik ook niet. je kogels zijn sterker?
- Deep impact . deeper bullet penatration . klinkt mij als je kogels hebben meer effect?
- Eaves drop - hear voice chat of near by enemies - dus als de vijand via de standaard voice chat met elkaar communiceert dan kan je dat horen , ok als dat zo is dan is deze perk meestal onbruikbaar want als men met elkaar chat dan gaat dat meestal via TS of ventrilo toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:04:
Snap sommige perks niet helemaal ,
- Sonic Boom , higher explosive weapon damage ? Wat bedoelen ze nu eigenlijk
BOEM in plaats van boem
- Stopping power . increased bullet damage , snap ik ook niet. je kogels zijn sterker?
Kogels hebben meer damage tegen personen.
- Deep impact . deeper bullet penatration . klinkt mij als je kogels hebben meer effect?
Kogels gaan makkelijker door muren heen (hier dus geen effect op personen)
- Eaves drop - hear voice chat of near by enemies - dus als de vijand via de standaard voice chat met elkaar communiceert dan kan je dat horen , ok als dat zo is dan is deze perk meestal onbruikbaar want als men met elkaar chat dan gaat dat meestal via TS of ventrilo toch ?
Deze is vooral nuttig op consoles. Daar praat namelijk iedereen wel via hetzelfde systeem. Overigens nog nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de reponse maar ...
Sonic boom is dus Boem , dus boem is je kogels boem of granaten BOEMen harder ? srry hoor misschien kom ik dom over maar snap het nog niet helemaal .
Stopping power begrijp ik nu wel maar double penatration is mij even te beter , vooral in niet Hardcore servers . Niet een echt bruikbare perk mijn bevinding!

Deeper bullet penatration , ok dat is meer een perk als je daarop gaat gokken , misschien in de free for all met veel spelers in de server een handige maar meer toch niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:27:
Dank voor de reponse maar ...
Sonic boom is dus Boem , dus boem is je kogels boem of granaten BOEMen harder ? srry hoor misschien kom ik dom over maar snap het nog niet helemaal .
Stopping power begrijp ik nu wel maar double penatration is mij even te beter , vooral in niet Hardcore servers . Niet een echt bruikbare perk mijn bevinding!

Deeper bullet penatration , ok dat is meer een perk als je daarop gaat gokken , misschien in de free for all met veel spelers in de server een handige maar meer toch niet ?
Ik snap jouw post niet helemaal, vooral je laatste stuk dan.
Sonic boom snap ik zelf ook niet, zal zo ff Google-en over wat dat precies doet.
Maar deep impact, vind je dat nu wel of niet goed?
Stopping power is gewoon meer damage met je gun (kogels), en Deep Impact is door muren heen meer damage kunnen doen (kogels) dan zonder die perk. Ze gaan er zeg maar beter doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Nou wat ik zo tijdens het spelen heb gemerkt, is dat Sonic boom de explosie krachtiger maakt. De mensen die verder weg staan gaan dus ook dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Sonic Boom is voor explosieven (granaten, C4 en claymores) dus wat Stopping Power is voor wapens :) Je doet dus meer schade.

Deeper Bullet Penetration is zeker wel handig, stel, je ziet iemand achter een raam, hij ziet jou ook en duikt weg. Met DBP schiet je hem dus gewoon door de muur heen overhoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:27:
...
Stopping power begrijp ik nu wel maar double penatration is mij even te beter , vooral in niet Hardcore servers . Niet een echt bruikbare perk mijn bevinding!...
hmm, je kijkt te veel films ......:p

ik neem aan dat je double tap bedoelt?

Met sonic boom heeft de granaat effect op een groter gebied.

[ Voor 8% gewijzigd door PearlPumpkin op 11-03-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Denk dat hij het over 'Call of Nudity' heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

}:O lol , lacheuh deze reacties , maar nu snap weet ik wat Sonic Boom doet , maar nieuwe vraag , probeer wel eens een granaat naar een laag hangende helicopter te gooien , gekookt(even vasthouden), maar volgens mij hebben die geen effect kwa schade ? of wel?

Double penatration , ROFFLLLL 8)7 }:O

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-07 10:37
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:27:
lol , lacheuh deze reacties , maar nu snap weet ik wat Sonic Boom doet , maar nieuwe vraag , probeer wel eens een granaat naar een laag hangende helicopter te gooien , gekookt(even vasthouden), maar volgens mij hebben die geen effect kwa schade ? of wel?
Als je raakt uiteraard wel, maar die kans is heel klein. Je kunt beter een RPG gebruiken, of gewoon schieten.

In Overgrown kun je dus een MG pakken op dat gebouw, en binnen 5 sec. de heli uit de lucht halen. Maar lijkt online niet echt begrepen te worden... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:40

d_star

Maharadja of the Year :-/

Volgens mij kan je die granaten nooit hoog genoeg gooien. Daarbij komt dat ik me voor kan stellen dat een enkele gegooide granaat misschien net niet genoeg damage doet om een heli neer te halen.

Heli's neerhalen gaat het beste met een of meerdere volle magazijnen van light machine guns (dus de SAW, RPD of de M60), of met een RPG (die krijg je dmv een perk in de eerste categorie).

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Acid__Burn schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:29:
[...]

Als je raakt uiteraard wel, maar die kans is heel klein. Je kunt beter een RPG gebruiken, of gewoon schieten.

In Overgrown kun je dus een MG pakken op dat gebouw, en binnen 5 sec. de heli uit de lucht halen. Maar lijkt online niet echt begrepen te worden... :X
Komt omdat die wapens maar een kleine bewegingsvrijheid hebben en de heli dus nooit op de juiste plaats stilhangt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
obsidian schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:44:
[...]

Komt omdat die wapens maar een kleine bewegingsvrijheid hebben en de heli dus nooit op de juiste plaats stilhangt :)
Ik ben de enige (of 1 van de weinige) die het online doet in Overgrown. Daar kan het namelijk wel, omdat hij in het midden van het speelveld blijft hangen. Is (helaas) een vast patroon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik speel op de 360 maar wat is precies dat prestige mode? ik ben nu gewoon aan het spelen en bijna lvl 40, wat gebeurt er precies met dat prestige mode en vanaf wanneer kan je dat gaan gebruiken? En nog belangrijker, waarom zou ik dat willen?

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

wat ik via google heb gevonden is dat je alle wapens en perks kwijt raakt en je weer overnieuw moet beginnen. Je krijgt dan alleen wel een ander icoontje dat je in een prestige mode zit. Volgens mij zijn er ook 10 prestige modes if de prestige mode loopt van rank 55 t/m65, maar volgens mij is het t eerste.

Gedaan om toch een beetje uitdaging erin te houden voor wat mensen mbt unlocken en extra XP punten etc etc. Nadeel als je clanwars speelt, is dat je ook dan alles weer gelocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-07 16:53
Als je lvl 55 bent kan je er voor kiezen om lvl1 prestige mode te beginnen, je begint dan volledig terug op lvl 1 met alle wapens, challenges, perks, ... terug op 0 alleen heb je dan een leuk icoontje langs je naam staan en daarmee kun je dan opscheppen dat jij in prestige mode zit :D.
Je kan tot 10 keer in prestige mode gaan en elke keer krijg je een ander symbooltje bij je naam.
EDIT: @ hierboven, ik weet niet hoe jij clanwars speelt maar ik speel het toch zo goed als altijd op een PAM server waarbij iedereen rank 1 is en iedereen alle wapens heeft....

[ Voor 18% gewijzigd door Pap3rclip op 11-03-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-07 22:46
yesyes! cod 4 nu op een hdready 107 cm plasma, gvd het lijkt wel een heel anders spel dan op mijn vorige CRT schermpje 82 cm! niet normaal wat vet!!
welke gamemodes zorgen voor de meest xp ? want zit rond lvl 40 en het schiet niet meer heeeeel erg hard op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-07 18:19
s&d en hq leveren best leuk punten op. zeker meer dan tdm

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-07 09:44
2 dagen geleden maar weer dit spel in me xbox geladen :)

Wat gruwelijk weer :)

Moest ook de mile high club achievement nog, gister ermaar aan begonnen en gehaald :)
Erg frustrerend geweest maar na halen wat een overwinningsgevoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit .

[ Voor 202% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Oke, dus als ik het goed begrijp, zodra ik lvl55 heb gehaald dan kan ik kiezen om te starten met prestige mode 1 maar ik behoud wel alles wat ik had op lvl55? dus ik raak geen wapens c.q. perks kwijt? maar je begin wel weer overnieuw met de challenges e.d.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

ronaldmathies schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:58:
Oke, dus als ik het goed begrijp, zodra ik lvl55 heb gehaald dan kan ik kiezen om te starten met prestige mode 1 maar ik behoud wel alles wat ik had op lvl55? dus ik raak geen wapens c.q. perks kwijt? maar je begin wel weer overnieuw met de challenges e.d.
Heb je uberhaupt het topic wel eens gelezen? Dit is dus al heel vaak langsgekomen en tot in den treure uitgelegd! Zelfs nog op deze bladzijde! Je raakt alles kwijt! ALLES dus! Je bent weer rang 1, met niks nada noppes... (oke, het leuke icoontje naast je naam) En het werkt alleen op de console, niet op de PC.

[ Voor 14% gewijzigd door mvds op 12-03-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-07 16:29
ronaldmathies schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:58:
Als je dit topic een beetje terug leest zie je dat je ALLES kwijtraakt behalve je Clantag.
De rest wordt allemaal gereset en je krijgt een nieuw logo voor je naam (ranklogo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:00:
[...]

Heb je uberhaupt het topic wel eens gelezen? Dit is dus al heel vaak langsgekomen en tot in den treure uitgelegd! Zelfs nog op deze bladzijde! Je raakt alles kwijt! ALLES dus! Je bent weer rang 1, met niks nada noppes... (oke, het leuke icoontje naast je naam) En het werkt alleen op de console, niet op de PC.
Zegt ie ook nog droog 'Dus als ik het goed begrijp.." :D
Vijf posts hoger staat het tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulmp schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:24:
yesyes! cod 4 nu op een hdready 107 cm plasma, gvd het lijkt wel een heel anders spel dan op mijn vorige CRT schermpje 82 cm! niet normaal wat vet!!
welke gamemodes zorgen voor de meest xp ? want zit rond lvl 40 en het schiet niet meer heeeeel erg hard op :)
Heb jij ook dat je ondanks het grotere scherm nog erg dichtbij zit? Ik heb dan een 40" Sony Bravia FullHD aangesloten staan, maar ik zit op een afstand van één meter zodat je het beste die pixels om hoeken van gebouwen ziet bewegen. Er zit zoveel detail in COD4, dat je al snel dingen over het hoofd ziet als je verderaf gaat zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:10

HugoBoss1985

Xenotech

Ik heb krijg dus steeds als in COD4 online doe een melding dat ik mijn punkbuster moet updaten.
Iedere keer doe ik dat dan, en dan werkt het weer.

Maar het lijkt erop dat als mijn computer uit is geweest (misschien ook wel als hij opnieuw opgestart is), dat ik het weer opnieuw moet doen want dan word ik steeds weer na een paar tellen uit een game geknikkerd.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:03:
[...]

Heb jij ook dat je ondanks het grotere scherm nog erg dichtbij zit? Ik heb dan een 40" Sony Bravia FullHD aangesloten staan, maar ik zit op een afstand van één meter zodat je het beste die pixels om hoeken van gebouwen ziet bewegen. Er zit zoveel detail in COD4, dat je al snel dingen over het hoofd ziet als je verderaf gaat zitten. :P
Ik moet er zelf niet aan dneken om op 1 meter van mijn 42" plasma TV te zitten, maar kan me wel vinden in je argumentatie ;). Ik merk vaak dat ik tegenstanders soms te laat zie en dat zou ik kunnen verhelpen door het contrast enorm aan te passen en dichterbij te gaan zitten, maar dat zou ten koste gaan van mijn relaxte houding op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:11:
[...]

Ik moet er zelf niet aan dneken om op 1 meter van mijn 42" plasma TV te zitten, maar kan me wel vinden in je argumentatie ;). Ik merk vaak dat ik tegenstanders soms te laat zie en dat zou ik kunnen verhelpen door het contrast enorm aan te passen en dichterbij te gaan zitten, maar dat zou ten koste gaan van mijn relaxte houding op de bank
Same here, alleen ik lig op mijn bed voor mijn 42 inch plasma 8)
Je houding waarin je speelt maakt wel veel uit ja, maarja.... het is maar een spelletje he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat moet je nu op je slaapkamer met een 42" plasma?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:28:
[...]

Same here, alleen ik lig op mijn bed voor mijn 42 inch plasma 8)
Je houding waarin je speelt maakt wel veel uit ja, maarja.... het is maar een spelletje he.
En juist daarom moet het in een relaxte houding. Die paar keer dat het me voorkomt dat ik iemand echt niet zie en hij mij eerst nog 10 seconden aan kan kijken van "zie je me nou echt niet of?!" geven mij geen reden om mijn relaxte houding te veranderen. En bed + 42" plasma + PS3 lijkt mij ook wel een relaxte combi :)

Het is toch alweer enkele dagen / weken geleden dat de nieuwe maps aan waren gekondigd. Verder niets meer bekend geworden wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:38

Koppensneller

winterrrrrr

Gunner schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:30:
Wat moet je met een bed in je woonkamer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232786

Ik kan me wel een nachtelijke activiteit voorstellen. "Double Penetration" Perk iemand? O-)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 232786 op 12-03-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Vijdag word er op spike tv in USA meer vertelt over de dlc van COD4 is dan ook later te zien op www.gametrailers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Anoniem: 232786 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:38:
[...]

Ik kan me wel een nachtelijke activiteit voorstellen. "Double Penetration" Perk iemand? O-)
Noem het woord slaapkamer in een CoD4 topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
NeSs schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:39:
Vijdag word er op spike tv in USA meer vertelt over de dlc van COD4 is dan ook later te zien op www.gametrailers.com
heb net even gezocht, maar niet kunnen vinden. Heb je toevallig een link...? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja lang verhaal, maar ik zit gewoon meer op mijn slaapkamer dan in mijn woonkamer.
Ik woon toch alleen, dus ik doe alles wat ik relaxed vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07 18:16

Xelation

Bendable Poseable

Ahh hier zijn we en ik maar wachten op nieuwe reactie's in de oude haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Xelation schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:09:
Ahh hier zijn we en ik maar wachten op nieuwe reactie's in de oude haha
Haha, kan je helaas erg lang op wachten ben ik bang O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07 18:16

Xelation

Bendable Poseable

Tja was suf, ik kijk vaak alleen via MyReact wat er nieuw is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
w00t werd net uitgescholden voor HaXXor, terwijl ik natuurlijk geen hack gebruik ;)

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 25-07 08:24

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik ga gelukkig vaak genoeg dom dood om niet voor hacker uitgemaakt te worden :P ook al heb ik meer dan 2x zoveel kills als nr 2 ;) rushen heeft zo z'n voordelen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-07 16:43
@ detonated

jij ook al 8)7 Ik had het ook op shipment. Dat level is raar. Af en toe heb ik goede potjes daar en hele flinke scores. Maar af en toe dan lukt het gewoon daar niet.

Mjah, ik vind het altijd wel een compliment als je wordt uitgescholden voor haxxor :+ Tenzij je ook nog geband wordt en je niet een screenshot kan maken van je eindscore (ik heb alleen nog screenshot dat ik 140-32 stond) ondertussen was het al wat meer :p

De RDP(?) is mijn favo wapen, en zeker met double tap en deep pen, @ hardcore is hij zwaar overpowerd. Zeker ook nog als je grip erbij hebt. Van dichtbij schiet je erg snel (lekker sprayen 8) ) en van veraf kan je erg goed bursten. Plus dat het wapen door alle muren gaat en ook nog een groot magazijn heeft. Kortom, ultieme TDM wapen :)

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Even een speciaal berichtje voor de console CoD'ers:

Op Gamespot is een speciale preview gepost (klik!) van de nieuwe downloadable content. Deze gaat bestaan uit 4 maps.

In de preview wordt alleen wat concrete informatie (plus screenshots) gegeven over de eerste twee, Broadcast (kwam al terug in onofficiele screenshots) en Creek. Over de andere twee, Chinatown en Killhouse, wordt niet zoveel verteld. Behalve dan dat Killhouse doet denken aan het trainingslevel aan het begin van de singleplayer campaign van COD4.

Als het goed is moeten we vrijdag (morgen dus) op Spike TV meer info kunnen vinden over de DLC, zoals NeSs al zei. Klik hier voor de bron!

Voor de PC gebruikers (mezelf incluis) nog een klein berichtje: IW is er nog niet uit óf en hóe de downloadable content zn weg zou moeten vinden naar de PC gebruikers. Natuurlijk willen ze er geld voor zien.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

d_star schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:22:
Natuurlijk willen ze er geld voor zien.
Ja en terecht, wij console gebruikers moeten er ook voor betalen. Maar zoals gewoonlijk is dat niet te realiseren omdat het binnen no-time illegaal te downloaden is.

Nou ja, ik troost me met het feit dat er op de console geen cheaters en meer van dat lame volk zit, en het spel een stuk minder buggy is d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-07 18:02

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Gunner schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:29:
[...]

Ja en terecht, wij console gebruikers moeten er ook voor betalen. Maar zoals gewoonlijk is dat niet te realiseren omdat het binnen no-time illegaal te downloaden is.

Nou ja, ik troost me met het feit dat er op de console geen cheaters en meer van dat lame volk zit, en het spel een stuk minder buggy is d:)b
Ben ik met je eens :>

Morge :w

is al weer een tijdje geleden dat we samen met de UDC hebben gespeeld

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

sekeroglan schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:32:
is al weer een tijdje geleden dat we samen met de UDC hebben gespeeld
Klopt. Ik ben bezig met een review van Army of Two, en ik heb sinds kort ook een PS3 O-)
Maar ik ben UDC niet vergeten hoor :D

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 13-03-2008 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Gunner schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:34:
[...]

Klopt. Ik ben bezig met een review van Army of Two, en ik heb sinds kort ook een PS3 O-)
Maar ik ben UDC niet vergeten hoor :D
Ben nu bezig met Army of Two, maar dan op de x360 >:)

Een korte review voor je:

- Prachtige fimpjes tussen door, vooral het water als je op de Aircraft missie bent _/-\o_

- Aimen is kut, vooral als je LT drukt.Dan mag je echt blij zijn als je iets raakt vooral in close combat.

- Heel kort en heel makkelijk als je het co-op doet.

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Haha ik denk niet dat mijn opdrachtgever dat leuk zal vinden als ik het zo kort houd :P

Maar in vergelijking met Cod4 is het wel 'minder' ja in diverse opzichten :P

Ik heb hem trouwens ook op de X360

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 13-03-2008 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Goed nieuws voor degene die van indoor maps houd (zoals ik ;) ). 1 van de nieuwe maps is Broadcast:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2008/071/reviews/939212_20080312_embed001.jpg

Speelt zich af in het TV-Station.

Ook komt er een giga map, met overal huisjes genaamd Creek:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2008/071/reviews/939212_20080312_embed002.jpg

De overige 2 maps (Chinatown en Killhouse) zien we morgen.

Overigens komen deze maps voor zover het er nu naar uitziet alleen op de consoles uit.

[ Voor 27% gewijzigd door PWM op 13-03-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik hoop op een snelle release. Nieuwe maps is echt iets wat deze game op dit moment nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PWM schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:55:
Goed nieuws voor degene die van indoor maps houd (zoals ik ;) ). 1 van de nieuwe maps is Broadcast:

[afbeelding]

Speelt zich af in het TV-Station.

Ook komt er een giga map, met overal huisjes:

[afbeelding]

De overige 2 maps zien we morgen.
Ziet er goed uit!!!

Ik ben ook voor meer indoor maps, veel close combats en weinig campers. Grote mappen hoeft voor mij niet al die sniper campers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sekeroglan schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:58:
[...]

Ziet er goed uit!!!

Ik ben ook voor meer indoor maps, veel close combats en weinig campers. Grote mappen hoeft voor mij niet al die sniper campers :/
Killhouse word sowieso een erg kleine map. Chinatown klinkt ook redelijk close combat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:03:
[...]

Killhouse word sowieso een erg kleine map. Chinatown klinkt ook redelijk close combat :)
...Of juist van die streets/avenues op een heuvel met veel rotzooi ertussen ;)

Jammer dat ze waarschijnlijk voorlopig alleen op de consoles komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

TheZeroorez schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:28:
Jammer dat ze waarschijnlijk voorlopig alleen op de consoles komen :/
Dat heeft de pc-scene aanzichzelf te danken denk ik vanwege de hoge warez-factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Gunner schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:30:
[...]

Dat heeft de pc-scene aanzichzelf te danken denk ik vanwege de hoge warez-factor.
Het voordeel voor de pc is dat je zelf maps kunt maken en draaien. Maar vind het wel jammer dat IW dan alsnog beslist om de pc te laten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-07 16:58

Royz

Kleurenblind!!

sekeroglan schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:58:
[...]

Ziet er goed uit!!!

* Royz met zijn shotgun in actie!!!! :+

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:29:
[...]

Wat praat je nou? Vroegah toen ze succes vol game maakte gaven ze gratis content weg. jullie worden helemaal uitgesmeerd met kopen. Altijd zeggen dat XBOX360 goedkoper uit zijn maar als ik altijd zo hoor moet er telkens voor 5/10/15 voor DLC worden betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
[...]

Lijkt me sterk dat ze het daar voor doen... Er hoeft maar één gek te zijn die wat hacked of nabouwt, en na een dag heb je die vier maps ook op de PC..

Verder vraag ik me eigenlijk ook af waarom ze bij Activision niets van het verleden geleerd hebben, en CoD al sinds versie 1 echt *enorm* simpel gecracked in multiplayer te spelen is.

Gaan ze trouwens in de volgende patch ook iets aan die spawns doen? Soms word ik er bijna agressief van om 8x met m'n rug naar een enemy of granaat te spawnen, terwijl je met 14 man op overgrown speelt. Kan me goed voorstellen dat dat nog in de verkopen merkbaar gaat zijn ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:48:
[...]

Wat praat je nou? Vroegah toen ze succes vol game maakte gaven ze gratis content weg. jullie worden helemaal uitgesmeerd met kopen. Altijd zeggen dat XBOX360 goedkoper uit zijn maar als ik altijd zo hoor moet er telkens voor 5/10/15 voor DLC worden betaald.
Who cares? Ondertussen krijgen de console spelers wel DLC en jij niet.

Activsion is gewoon een succesvolle franchise aan het uitmelken. Aan de consolespelers kunnen ze nog wat verdienen, aan de pc-spelers niet want die pikken het niet om te betalen voor DLC.

[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 13-03-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
pfoeh gisteren liep mijn pc vast, geen beweging meer in te krijgen.Windows opnieuw erop gegooid (D:, dual boot dus) Dacht ik dat mijn savegames van cod4 op my documents stonden...NOT. Kwam ik achter nadat ik klaar was met alles instellen of staan deze toch ergens op C verstopt?. Gelukkig nog via recovery cd mijn profile terug kunnen halen. lvl 55 is toch leuker dan lvl 1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja , kan beter mijn profile ook een keer op een cd'tje knallen , lijkt me erg vervelend om opnieuw te beginnen . Heeft iemand misschien voor de pc een tip om te kunnen zien in 1 of ander programma om alleen HC servers te vinden .?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TheZeroorez schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:55:
[...]

Lijkt me sterk dat ze het daar voor doen... Er hoeft maar één gek te zijn die wat hacked of nabouwt, en na een dag heb je die vier maps ook op de PC..
Als het niet op de PC komt, word het ook niet gehacked ;) Voordat we zover zijn dat we de maps van de 360/PS3 af kunnen jatten, zijn we wel even verder.

En het is precies de reden waarom ze het doen. IW/Activision hebben aangegeven het voorlopig niet op de PC uit te brengen, omdat ze geen goed distributie model hebben voor het uitbrengen van Mappacks tegen een geringe vergoeding. En inderdaad, als je het gewoon via de site denkt te verkopen, dan koopt 1 iemand hem, flikkert het op internet, en vervolgens betaald niemand meer.

Dit staat helemaal los van de discussie of betaalde DLC goed of slecht is. Er is in dit geval voor gekozen om het wel te doen, en dat levert bovenstaande problematiek op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja nieuwe mappen , eerlijk gezegd vind ik het onzin om daar moeilijk over te doen kwa geld , ze brengen een spel uit en Ja weer een succes , beetje commerciel zoals vroeger en dan gewoon wat extra,s voor de bezitters van een origineel kopie lekker als toegift , kom op Activision , just like the old days , gratis hoort erbij .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Wanneer komen deze maps uit? aangezien er net een update is geweest van CoD op de consoles (360 iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

gise schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:49:
Wanneer komen deze maps uit? aangezien er net een update is geweest van CoD op de consoles (360 iig)
Ergens na 21 maart. Aangezien ze morgen ook echt in actie te zien zullen zijn, zal het niet al te lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel alleen op PC ,maar vind HC servers makkelijker spelen dan niet HC , speelt gewoon sneller en met 1 shot = kill! Met de niet HC servers moet je veel beter vast houden kwa richten .

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
de Non-HC zijn gewoon bullshit, het is totaal niet relalistish. vergeleken bij HC mode.
maar voor ieder wat wils natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 26-07 17:34

4th

hey allemaal, is weer tijdje geleden dat ik gepost heb, ben paar dagen terug lid geworden van een clan, relaxte groep, BEC. www.blackeagle.nl voor meer info

Ga nu schuil onder de naam {BER}4th en dit zijn atm de servers waar ik het meest op speel:

84.244.162.35:29960
91.192.36.221:28930
91.192.36.221:29960
91.192.36.221:27980

veel NL/BE/DE spelers, kom maar eens langs :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 25-07 15:48

rCk

Detonated, net of hardcore realistisch is :) Schiet op zn teen en hij is dood.
Nu moet je tenminste toch wel enigzins aimen om iemand te killen, want bij hardcore kan iemand met en ak achter iemand aan sproeien en 1 lucky shot is en kill. Dus dat is voor mij meer een noobymode :p.
Maar ja voor ieder wat wils he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

activision heeft het hele pc warez verhaal aan zichzelf te danken. BF2 en BF2142 zijn beide een stuk minder gewarezed omdat onderanderen het profiel online staat en niet lokaal. Wil je dingen unlocken? dan moet je een geldige serial hebben.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

eendje schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 12:12:
activision heeft het hele pc warez verhaal aan zichzelf te danken. BF2 en BF2142 zijn beide een stuk minder gewarezed omdat onderanderen het profiel online staat en niet lokaal. Wil je dingen unlocken? dan moet je een geldige serial hebben.
Hier ben ik het volmondig mee eens. Ik snap de beslissing van Activision/IW best dat ze de overhead van een online account willen omzeilen door profielen lokaal op te slaan, maar dan wordt gepiel met die offline profielen wel makkelijker.

Het zou ook problemen met het resetten van profielen (die gelukkig grotendeels de kop zijn ingedrukt, maar soms nog wel voorkomen) wat kunnen verhelpen, aangezien profielen dan niet zo gemakkelijk meer corrupt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
@rck, ik denk dat als iemand in 'Real Life' een kogel in zn teen krijgt echt wel gaat liggen.
dat hij dan gelijk dood is, is inderdaad niet realistish maar om in non-HC mode na 26 kogels te hebben geincasseerd en nogsteeds vorlijk rond te lopen klopt ook niet helemaal:P

maarja het is natuurlijk wat je zelf leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-07 07:48
[...]

Dat heeft ze voor UT2004 nooit tegengehouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

d_star schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 12:18:
[...]

Hier ben ik het volmondig mee eens. Ik snap de beslissing van Activision/IW best dat ze de overhead van een online account willen omzeilen door profielen lokaal op te slaan, maar dan wordt gepiel met die offline profielen wel makkelijker.

Het zou ook problemen met het resetten van profielen (die gelukkig grotendeels de kop zijn ingedrukt, maar soms nog wel voorkomen) wat kunnen verhelpen, aangezien profielen dan niet zo gemakkelijk meer corrupt kunnen worden.
Ik vind het schokkend dat een bedrijf wat een game maakt, nu ook nog de schuld van warez krijgt.

Kijk eens bij een nieuwsbericht over DRM of kopieer beveiliging. Tientallen reacties over hoe dom dat wel niet is, dat het toch gekraakt word en, de echt brutalen, zeggen dan: Pff, juist daardoor koop ik mijn spullen niet.

Dan heeft IW een beperkte restrictie, en krijgen ze nu weer de wind van voren dat het veel te makkelijk is.

Er is er maar 1 die er schuld aan heeft, en dat is degene die de spullen download en niet betaald. Ergens hoop ik ook dat de maps niet naar de PC komen, als een signaal naar de leechers. Aan de andere kant zou dat extreem lullig zijn voor de goedwillende mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
PWM schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:12:
[...]
Ergens hoop ik ook dat de maps niet naar de PC komen, als een signaal naar de leechers. Aan de andere kant zou dat extreem lullig zijn voor de goedwillende mensen.
Dat ben ik deels met je eens. Mappen niet naar de PC overzetten is op zich een keuze die ze moeten maken, maar dan zit je dus met de mensen die de game hebben gekocht. Die zullen dan ook gaan klagen bij IW.

Dus ik denk dat in dit soort opzichten niet echt een goede keus te maken is. Je doet het altijd fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Duuvel schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 08:36:
[...]

Ik vind prestige ook niks toevoegen eigenlijk, behalve dan z'n ander plaatje voor je naam...heb echt geen zin om opnieuw te beginnen als ik eindelijk alles geunlocked heb
Idee is leuk. Maar door al die verschillende icoontjes voor de naam heb ik dus echt géén idee hoever iemand anders is. Heeft dus ook totaal geen waarde, het kan zijn dat hij 10x overnieuw is of misschien maar 4. Een cijfer had ik een stuk duidelijker gevonden dan deze icoontjes...

Verder kan ik me voorstellen dat het voor PC gamers vrij frusterend is en daarom wat pissed reageren op de (in mijn ogen correcte) handelwijze van IW.

Vergeet niet dat patches gratis zijn bij de consoles, maar voor maps waar door teams van IW aan gewerkt wordt/werd na de launch van het spel kunnen ze van mij geld voor vragen.

Verder hoorde ik dat custom maps op een USB stick gezet konden worden en op de PS3 ook playable zijn? Confirmation pls?? :P

Even wat anders. Hoe veel actieve gamers op de X360 hebben we hier? Ik wil wat vaker met een groepje gaan gamen, al vind ik een clan net te ver gaan. Soms wordt ik echt gek van willekeurige 12jarige teammates die niet normaal mee kunnen spelen met de rest :'(

[ Voor 69% gewijzigd door Neejoh op 14-03-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik deze game 2e hands koop, kan ik er dan mee op Xbox Live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Sure, Xbox kent geen losse licenties. Als je een Xbox-live GOLD account hebt kun je online.

[ Voor 16% gewijzigd door Neejoh op 14-03-2008 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-07 10:36

DonMetal

Doet Iets Met Media

Als jullie nu gewoon eens "pro perks" gebruiken, dus warmode met alleen Stopping Power en Bandolier, is het allemaal al beter. Met stopping power aan is het gewoon 2 hits in bovenlichaam + 1 in de arm neer. Lijkt mij vrij realistisch, ik zie iig geen betere oplossing.

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:03:
[...]

haha ja klopt , meestal pak ik de meest relaxte hangstoel en die zet ik 2 meter van mn tv vandaag en dan een sennheiser headphone op, donkere kamer,en knallen maarrrr --- > 1 woord FAN-TAS-TISCH _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:13:
als ik deze game 2e hands koop, kan ik er dan mee op Xbox Live?
bij de ps3 heb je wel een unieke code, net zoals de pc versie. dus ik denk dat dat ook voor de xbox versie opgaat....
ik zou het risico niet nemen, en op inet is een nieuwe versie volgens mij wel goedkoper te vinden dan de winkelprijs. en ik zou het risico voor die paar eurie's iig niet nemen. en geloof mij je krijgt geen spijt van je aankoop >:)

succes!

[ Voor 12% gewijzigd door paulmp op 14-03-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

paulmp schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:24:
[...]

bij de ps3 heb je wel een unieke code, net zoals de pc versie. dus ik denk dat dat ook voor de xbox versie opgaat....
Eh, nee :+ Het werkt gewoon, 100% punt uit. Geen enkele restrictie.

Hetzelfde geldt overigens voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

iemand een idee hoe ik zegmaar alle speech van de tegenstanders kan uitzetten (op ps3)? Ik word hier echt helemaal gek van, ik heb echt alles al meegemaakt, blaffende honden, boze moeders of vriendinnen op de achtergrond, aangesloten mp3 spelers, scheldende, fluitende, schreeuwende irriterende, jankende tegenstanders, en niet te vergeten de constante storing en ruis.

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Neem aan dat je dan Free-for-all aan het spelen bent? Anders zul je de eavedrop alleen uit moeten zetten ;)

Maar er is geen manier om op de consoles alle speech uit te zetten. Sinds de laatste update op X360 (is die ook deployed op PS3?) kun je iedere speler met één druk op de knop muten. Dan zul je ze dus alsnog één voor één langs moeten.

Begin me trouwens te ergeren aan de 5 custom slots die je krijgt. 3 meer zou ideaal zijn IMO!
Iedere keer als ik switch naar hardcore (of terug) moet ik al mijn perks weer gaan aanpassen. Begin er een beetje genoeg van te krijgen.
(Ja, ik switch nogal vaak wapens tijdens games ;))

[ Voor 30% gewijzigd door Neejoh op 15-03-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 25-07 15:48

rCk

Neejoh, ik ook. Dat heb ik al sinds level 10, dat je m16,m4,ak-47, m40, mp5, m249 etc heb :p Die zijn allemaal leuk om mee te spelen, maar dan moet je steeds switchen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Inderdaad... Ik heb alles ingedeeld per range.
Long ranged (acog, geen sniper), medium (M4/M16), medium silenced (M4 :9), close ranged (P90) en dan zit ik al op 5 :'(

Was leuk geweest dat je bij iedere keer opnieuw @ prestige (console..) een nieuw slot er bij zou krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Ik bedoel bij free-for-all ja, helaas dat het niet kan...

De beste feature zou ik vinden, dat je per MAP (en misschien zelfs ook nog per game mode) je prefered guns/perks kan instellen. Hoef je zelfs niet eens te kiezen voor het begin van de ronde, en heb je ook geen lange lijsten, en alles gaat automatisch!

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vind de grootste irritatie van het beperkte aantal slots nog wel dat je bij friendly fire servers dus geen aparte slots hebt.. moet ik dus al m'n slots met martyrdom gaan aanpassen als ik een potje op een FF server wil doen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 23:04
Ik hoop zó dat de nieuwe maps ook voor de pc komen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 19-06 23:31
eendje schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:02:
ik vind de grootste irritatie van het beperkte aantal slots nog wel dat je bij friendly fire servers dus geen aparte slots hebt.. moet ik dus al m'n slots met martyrdom gaan aanpassen als ik een potje op een FF server wil doen
gewoon helemaal geen martyrdom werkt natuurlijk ook :+

maar idd een stuk of 3 extra slots zouden mij ook welkom zijn.
ik heb vaak g3, mp5, g36, dragunov, m4. maar wat zou het handig zijn als ik gewoon uit 3 snipers kon kiezen. en dat ik bijv gewoon een shotgun kit/lmg kit had.
Tomino schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:14:
Ik hoop zó dat de nieuwe maps ook voor de pc komen! :9
lijkt me idd super tof die nieuwe mappen. een binnen map is er nu helemaal _niet_, dus zou echt een welkome afwisseling zijn, evenals die grote map met die hutjes.

[ Voor 21% gewijzigd door harrald op 15-03-2008 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bij het unlocken van bijvoorbeeld level 55, zouden die standaard slots gewoon vrijgegeven moeten worden om ook in te delen.

Ik kom ook steeds plek tekort, en moet steeds wapens wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 23:04
`Hmm, ik heb /record gedaan en er is opgenomen in game.. hij staat ook bij de mods - demos op mijn computer.. echter hoe speel ik het af?

Ah, ik heb het.. ~ /demo en dan de naam :)

[ Voor 15% gewijzigd door Tomino op 15-03-2008 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Variety Map Pack: Check dit filmpje met Robert Bowling (IAMfourzerotwo)

http://www.gametrailers.c...layer.php?ep=11&ch=4&sd=0

[edit]
Oh wow, this is gonna rock! Chinatown is een reskinned Carantan uit CoD2! Dit was met * de beste map uit CoD2, goede keuze van IW moet ik zeggen.
Monday is going to have a load of new visuals and information on ALL FOUR maps in the upcoming DLC pack. With all new gameplay footage on every map and some brand new screenshots as well

[ Voor 60% gewijzigd door Neejoh op 16-03-2008 01:07 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.