Toon posts:

Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 88 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• reneover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:30
Dema323 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:15:
He allemaal

ik heb op 09 febr een XPS 13 besteld, waar de leverdatum op de website stond op 15 febr.
Na betaling kwam er bij mij bestelling de 'voorziene' leverdatum van 23 febr te staan, terwijl er nog steeds een vroegere datum staat bij hun catalogus.
Hierover gebeld, blijkbaar geven ze een 'safe date', maar zou de verzending vroeger voorzien zijn...
Op 10 febr is de laptop in productie gegaan, dus afwachten maar...
Bij mij precies hetzelfde. 2 dagen geleden besteld, en toen stond er levertijd 16 februari. En nu opeens 3 maart. Maar het kan dus zomaar nog eerder binnenkomen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUICKSORT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-01-2024
Heb zelvde probleem als Pim DSLR
Bij de UPS tracking info is enkel "Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil" als info beschikbaar, voor de rest geen enkele informatie over de pakket, kg, verwachte levertijd, etc.

Iemand die hiermee ervaring heeft of mezr hierover weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:59
Duurt ongeveer 6 dagen.De reis vanuit China naar Nederland is niet zichtbaar in de status. Op een gegeven moment is het pakketje in Nederland en dat zal de volgende update zijn. Volgende dag komt UPS langs voor bezorging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:34

Speedmaster

Make my day...

Wouter185 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 08:14:
Even een licht blond getinte vraag: hoe kan ik via iDeal betalen? Als ik via dell.nl/VIP binnenkom op de site en mijn bestelling invoer, zie ik 4 betalingsmogelijkheden:
- Bankoverschrijving
- CC
- Bij aflevering
- PP

Bankoverschrijving komt weliswaar in de buurt, maar ik zie werkelijk nergens enige referentie aan iDeal. Kan iemand mij wat duidelijkheid bieden?
Gewoon via de knop veilig betalen, daar krijg je toch echt onderaan de bladzijde iDeal als betaalmogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel1891
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-03-2022
Speedmaster schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:46:
[...]

Gewoon via de knop veilig betalen, daar krijg je toch echt onderaan de bladzijde iDeal als betaalmogelijkheid.
Volgens mij is via de viproute ideal betaling betaling gewoon niet mogelijk en zal die knop er ook niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Marcel1891 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:20:
[...]

Volgens mij is via de viproute ideal betaling betaling gewoon niet mogelijk en zal die knop er ook niet staan.
Dit.

Inmiddels besteld en geleverd met een normale bankoverschrijving en ook hiermee was de betaling de volgende werkdag verwerkt. Eind goed al goed dus.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoonZ_
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-07 14:34
Hallo allen, ben sinds een aantal dagen in dit sub-forum aan het lezen en wil graag zelf de Dell 13, 7000 2-1 bestellen voor € 799,- maar zag in het begin topic van de waardebonnen subforum dat het eventueel mogelijk is om jezelf als Student in te schrijven voor de 10% korting.. nu twijfel ik eigenlijk, kan ik dit gewoon doen of gaat dit problemen opleveren? Iemand ervaring hiermee? Alvast bedankt, gr Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoonZ_ schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:50:
Hallo allen, ben sinds een aantal dagen in dit sub-forum aan het lezen en wil graag zelf de Dell 13, 7000 2-1 bestellen voor € 799,- maar zag in het begin topic van de waardebonnen subforum dat het eventueel mogelijk is om jezelf als Student in te schrijven voor de 10% korting.. nu twijfel ik eigenlijk, kan ik dit gewoon doen of gaat dit problemen opleveren? Iemand ervaring hiermee? Alvast bedankt, gr Erik
Ik zelf heb ook de Inspiron 13 7000 i7 2 in 1 pas geleden besteld met de 10% studenten VIP korting en de 7% Valentijnskorting. Mijn bestelling wordt momenteel verstuurd vanuit China. Dus ik ga van uit dat alles goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoonZ_
Mag ik vragen hoelang het duurde dat je antwoord kreeg op het als Student zijnde aanmelden? Vanmiddag gedaan namelijk (en misschien ben ik te ongeduldig) maar heb nog geen mail terug.. tof dat het wel werkt! bedankt voor je antwoord
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:42:
[...]

Ik zelf heb ook de Inspiron 13 7000 i7 2 in 1 pas geleden besteld met de 10% studenten VIP korting en de 7% Valentijnskorting. Mijn bestelling wordt momenteel verstuurd vanuit China. Dus ik ga van uit dat alles goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoonZ_ schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:30:
Mag ik vragen hoelang het duurde dat je antwoord kreeg op het als Student zijnde aanmelden? Vanmiddag gedaan namelijk (en misschien ben ik te ongeduldig) maar heb nog geen mail terug.. tof dat het wel werkt! bedankt voor je antwoord
[...]
Nadat ik me heb aangemeld bij dell.nl/vip meteen de kortingscodes gekregen. Misschien moet je even in je spambox kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoonZ_
Gedaan maar niets helaas, ook op mijn vriendin haar naam geprobeerd.. helaas ook nog geen mail terug. Zou ik iets fout doen?, aanmelden bij dell.nl/vip en dan student --> gegevens invullen en datum aangeven voor halen diploma en done..
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:16:
[...]

Nadat ik me heb aangemeld bij dell.nl/vip meteen de kortingscodes gekregen. Misschien moet je even in je spambox kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb de XPS13 FHD i5 256SSD besteld, wel een domme fout gemaakt met het niet toepassen van de VIP Voucher (netto kost me deze fout 120€). Via de FAQ gezien dat je kan annuleren voordat het de productielijn in gaat. Moet zeggen dat het annuleringsproces verre van gestroomlijnd is, veel pages not found en geen duidelijke uitleg. Uiendelijk via een contactformulier de order geannuleerd gisteravond. Ben bang gezien de mail van vandaag dat dit niet tijdig is geweest omdat de XPS13 inmiddels in productie is. Kan uiteraard nog retourneren bij ontvangst maar het is wel echt mijn eigen schuld.

Update: Annulering is gelukt 8) Nu alsnog besteld met de VIP voucher, afgelopen vrijdag was de ETA nog de 19-3 nu na het weekend 30-3.

[ Voor 10% gewijzigd door artharpe op 09-03-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Iemand die weet hoe je in contact komt met Dell als je bestelling (betaald via Paypal) niet bevestigd wordt?
Heb nu in bestelling alleen maar een internet bevestigingsnummer, maar ik kan zowel via de telefoon als het mail formulier niks doen zonder order/bestelnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 18:50
Betaal bevestigingen iDeal / Paypal kunnen 3 dagen duren (zelf gehoord van 5). De enige die direct bevestigd word is creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ben er nu achter dat m'n paypal betaling mislukt is. Nu is de betaalwijze gewijzigd naar vooruitbetaling.
Iemand die weet hoe je dit moet overmaken? Naar welke naam/rekeningnummer en onder vermelding van?

Ik lees ergens ordernummer, maar ik heb alleen nog maar een ontvangstbevestiging met een dossiernummer.
Contact via de mail gaat niet omdat je overal een bestelnummer moet opgeven voor je uberhaubt iets kunt mailen en die heb ik dus nog niet.
Via de telefoon lukt ook niet, daar wordt na een tijd in de wacht de verbinding verbroken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:53

StrongArmLance

Endless flow

Onder vermelding van je referentie nummer, dat begint met NL(XXXXX)

overmaken naar:
Bedrijfsnaam: Dell B.V.
Bankrekeningnummer: 26.60.65.694 AMSTERDAM CITIBANK N.A (wanneer u betaalt van een bankrekening)
Exocet schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:24:
Ben er nu achter dat m'n paypal betaling mislukt is. Nu is de betaalwijze gewijzigd naar vooruitbetaling.
Iemand die weet hoe je dit moet overmaken? Naar welke naam/rekeningnummer en onder vermelding van?

Ik lees ergens ordernummer, maar ik heb alleen nog maar een ontvangstbevestiging met een dossiernummer.
Contact via de mail gaat niet omdat je overal een bestelnummer moet opgeven voor je uberhaubt iets kunt mailen en die heb ik dus nog niet.
Via de telefoon lukt ook niet, daar wordt na een tijd in de wacht de verbinding verbroken...
Zie boven

[ Voor 61% gewijzigd door StrongArmLance op 01-04-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
StrongArmLance schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:07:
Onder vermelding van je referentie nummer, dat begint met NL(XXXXX)

overmaken naar:
Bedrijfsnaam: Dell B.V.
Bankrekeningnummer: 26.60.65.694 AMSTERDAM CITIBANK N.A (wanneer u betaalt van een bankrekening)

[...]

Zie boven
Dank! Ik had ondertussen ook al heel snel een email terug , had dit mail adres gevonden:
NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com
En binnen 20 minuten reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:14
Gisteren een xps13 besteld.
31-3-15 verwachte leverdatum 5-5-15 persoonlijk zeg ik een hele lange levertijd op een standaard configuratie model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:25
Op de 26ste een XPS 15 besteld (zakelijk) via creditcard. Pas op de 29ste een e-mail gehad dat mijn bestelling verzonden zou zijn. Niets is minder waar want op de 29ste staat deze order in de bestelgegevens bij UPS in China.

Zijn er meer mensen die dit hadden en hoe lang duurde het ongeveer voordat het pakket in huis was?
Ik denk dat ik gewoon een zeer ongeduldig persoon ben :X

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:53

StrongArmLance

Endless flow

RenaldoN schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:26:
Gisteren een xps13 besteld.
31-3-15 verwachte leverdatum 5-5-15 persoonlijk zeg ik een hele lange levertijd op een standaard configuratie model.
Geen zorgen, is een uiterst ruime schatting half/ 2/3e april zou je hem mogen verwachten.
iRicardo schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:10:
Op de 26ste een XPS 15 besteld (zakelijk) via creditcard. Pas op de 29ste een e-mail gehad dat mijn bestelling verzonden zou zijn. Niets is minder waar want op de 29ste staat deze order in de bestelgegevens bij UPS in China.

Zijn er meer mensen die dit hadden en hoe lang duurde het ongeveer voordat het pakket in huis was?
Ik denk dat ik gewoon een zeer ongeduldig persoon ben :X
Vanuit China was hij bij mij binnen 3 dagen, ligt natuurlijk net aan hoeveel geluk je hebt, maar minder dan een week wel.
Exocet schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:13:
[...]

Dank! Ik had ondertussen ook al heel snel een email terug , had dit mail adres gevonden:
NL_CC_HSB_DHS_PRE@dell.com
En binnen 20 minuten reactie!
Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:37
jomas schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 11:14:
Hier ook geannuleerd. (Dell Inspiron 15 3531)

Was besteld zonder "truck" op 22 jan. , gisteren geannuleerd. (Via bankoverschrijving betaald).

Wat een ballentent:
1. Ze verkopen laptops die ze niet hebben.
2. Je kan niet met Ideaal betalen.
3. Bankrekeningnummer waarop je moet betalen klopt niet. (Oude postbanknummers, geen IBAN)

Dit was mijn eerste ervaring met Dell (en gelijk de laatste)
4. Geld zou binnen 2 dagen teruggestort worden. Nu na ruim 2 maanden na diverse e-mails geld pas terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:25
StrongArmLance schreef:
Vanuit China was hij bij mij binnen 3 dagen, ligt natuurlijk net aan hoeveel geluk je hebt, maar minder dan een week wel.
Inmiddels is het 8 dagen en is het pakket nog steeds in China. De klantenservice kan ook niets vertellen. Ik weet dat ik geduld moet hebben maar wij bestellen als zakelijke klant nooit meer iets bij Dell.

Wij wilde ook servers gaan bestellen maar dat doen we maar niet, we zullen maar net in crisis zitten en meer servers nodig hebben, dan zijn we de sigaar. |:(

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:30

Snippertje

Light up your life

Ik wil graag een XPS13 bestellen, alleen de leverdatum staat volgens de klantenservice op 12 mei! Kan iemand mij vertellen of het dan inderdaad zo lang gaat duren, is mij te lang namelijk heb hem eigenlijk volgende week al nodig.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 09:49
Ik heb op 2 april een Dell Inspiron 3000 besteld en heb een ontvangstbevestiging gehad, alleen nog geen orderbevestiging of dat de betaling goedgekeurd is. Het is inmiddels 8 april, zou dit nog lang duren?

Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
  • Laatst online: 11-09 19:33
Sier schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:53:
Ik heb op 2 april een Dell Inspiron 3000 besteld en heb een ontvangstbevestiging gehad, alleen nog geen orderbevestiging of dat de betaling goedgekeurd is. Het is inmiddels 8 april, zou dit nog lang duren?
Twee jaar geleden werd mij verteld dat het verifiëren van de betaling gemiddeld 4 werkdagen in beslag neemt, daarnaast meen ik gelezen te hebben dat als je binnen vijf werkdagen geen orderontvangst bevestiging ontvangt je contact op kunt nemen met Dell.

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 09:49
Rubén89 schreef op maandag 13 april 2015 @ 19:16:
[...]

Twee jaar geleden werd mij verteld dat het verifiëren van de betaling gemiddeld 4 werkdagen in beslag neemt, daarnaast meen ik gelezen te hebben dat als je binnen vijf werkdagen geen orderontvangst bevestiging ontvangt je contact op kunt nemen met Dell.
Bedankt voor je reactie! De desktop is inmiddels binnen en geïnstalleerd ;-)

Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
  • Laatst online: 11-09 19:33
Zo, ik heb inmiddels mijn nieuwe Dell-laptop binnen hieronder het verloop van bestelling tot bezorging:
  • 12-04-15: Bestelling geplaatst betaald d.m.v. bankoverschrijving; internet-ontvangstbevestiging van Dell Ontvangen
  • 15-04-15: Werk in uitvoering: betaling geverifieerd en orderontvansgtbevesting ontvangen van Dell
  • 16-04-15: In productie
  • 17-04-15: Bestelling Verzonden naar UPS
  • 22-04-15: Afgeleverd
UPS status:
Apeldoorn, Netherlands 22/04/2015 13:46 Afgeleverd
22/04/2015 3:30 Wordt afgeleverd
22/04/2015 3:00 Aankomstscan
Tilburg, Netherlands 22/04/2015 1:15 Vertrekscan
Tilburg, Netherlands 21/04/2015 21:04 Aankomstscan
Waalwijk, Netherlands 21/04/2015 21:00 Vertrekscan
21/04/2015 15:02 Herkomstscan
Netherlands 21/04/2015 13:34 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
China 17/04/2015 13:06 Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit.

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryertim
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik heb zaterdag 16 mei een alienware 15 besteld. Alles liep erg voorspoedig, en is sinds woensdag 20 mei verzonden.
Nu 5 dagen later is mijn status nog steeds hetzelfde, en zegt ups dat mijn pakketje zich nog in China bevind.
Is het normaal dat het zolang duurt of moet ik gewoon wat meer geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:06
Gisterenavond voor mijn moeder de Dell Inspiron 17 5000 besteld. Deze was met i7 cpu in de aanbieding voor 649. Ga er zelf nog een SSD in zetten.
De verwachtte leverdatum staat op 8 juni. Ben benieuwd. Dan zal ondertussen de SSD ook binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
iRicardo schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:06:
[...]

Inmiddels is het 8 dagen en is het pakket nog steeds in China. De klantenservice kan ook niets vertellen. Ik weet dat ik geduld moet hebben maar wij bestellen als zakelijke klant nooit meer iets bij Dell.

Wij wilde ook servers gaan bestellen maar dat doen we maar niet, we zullen maar net in crisis zitten en meer servers nodig hebben, dan zijn we de sigaar. |:(
Servers (op rekening) krijgen wij meestal van bestelling tot levering <1 week. En dit zijn custom builds.

Afgelopen vrijdag een M3800 besteld, bleek dinsdag de order geannuleerd ivm verkeerd factuur Adres. Dinsdag opnieuw besteld. Geplande leverdatum: 8-6. Ben benieuwd, staat wel op de "priority list"....

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:12
Een Alienware 15 besteld op 25 mei.
Eergisteravond al in productie, levertijd is wel 17 juni... xD.
Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
De m3800 is vannacht van status veranderd na "in productie". Ik gok dat deze machine in Waalwijk staat, en dat deze ergens eind volgende week mag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Mijn alienware ligt nu gezellig in china, yay.
Wordt elke dag ff checken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lindseysew schreef op zondag 31 mei 2015 @ 09:45:
Mijn alienware ligt nu gezellig in china, yay.
Wordt elke dag ff checken xD
Kan je dat ergens zien, mijn Alienware heb ik de 19 mei besteld maar tot op heden geen verandering van status ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
XzeroD schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:03:
[...]

Kan je dat ergens zien, mijn Alienware heb ik de 19 mei besteld maar tot op heden geen verandering van status ;(
Je hebt toch een UPS track code?
Dan kan je via hun controleren hoor.
Kan nog wel ff duren.... althans de verzending :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lindseysew schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:33:
[...]

Je hebt toch een UPS track code?
Dan kan je via hun controleren hoor.
Kan nog wel ff duren.... althans de verzending :')
Dat is dus het probleem, die heb ik nog niet :9 Heb al mail uitstaan naar dell waarom het zo lang duurt.

[ Voor 8% gewijzigd door XzeroD op 01-06-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Wat staat er bij je uiterlijke leverdatum?
Ik heb er 17 juni bijstaan... :C gaat nog wel ff duren voordat mijn beestje opgehaald wordt vanuit China :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-09 14:10
Ook ik heb besteld een Dell (XPS 13) besteld op 26 mei en het pakket/laptop is afgelopen vrijdag verzonden vanuit China werd mij verteld. De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 9-6-2015 staat er vermeld ik ben benieuwd. Ik kan helaas niet via de orderstatus pagina de status opvragen, dit komt waarschijnlijk omdat ik het heb besteld via een offerte wat ik heb gehad vanuit Dell..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Dat moet wel kunnen, ik heb ook via een offerte gedaan en hierbij kan ik wel de status zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
Ik heb meerdere keren gebeld met Dell en zij geven aan dat het aan de website ligt en dat zij het in hun eigen systeem wel gewoon kunnen vinden..
lindseysew schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:49:
Dat moet wel kunnen, ik heb ook via een offerte gedaan en hierbij kan ik wel de status zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lindseysew schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:36:
Wat staat er bij je uiterlijke leverdatum?
Ik heb er 17 juni bijstaan... :C gaat nog wel ff duren voordat mijn beestje opgehaald wordt vanuit China :P
Bij mij staat er uiterlijke leverdatum op 11/6, vandaar dat ik het apart vond dat je een UPS Track code had en ik niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoodIsGreat
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-05 10:49
Heb mijn alienware 15 besteld op 27/05 (belgie) en werd geschat op 10/06, staat nu bij ups op Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil, ik hoop dat dit snel gaat gaan :)

[ Voor 4% gewijzigd door FoodIsGreat op 01-06-2015 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
emregulluoglu schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:43:
Ook ik heb besteld een Dell (XPS 13) besteld op 26 mei en het pakket/laptop is afgelopen vrijdag verzonden vanuit China werd mij verteld. De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 9-6-2015 staat er vermeld ik ben benieuwd. Ik kan helaas niet via de orderstatus pagina de status opvragen, dit komt waarschijnlijk omdat ik het heb besteld via een offerte wat ik heb gehad vanuit Dell..
Hier zelfde. Ordernummer/klant nummer werkt niet. Maar PO nummer en bedrijfsnaam wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
Mopperman schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:16:
[...]

Hier zelfde. Ordernummer/klant nummer werkt niet. Maar PO nummer en bedrijfsnaam wel :-)
Ik heb dit ook geprobeerd en zonder succes helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
Waardes zijn case sensetive. Dell heeft trouwens neiging alles in hoofdletters te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Gemaild naar Dell over mijn bestelling, ik had een tas + laptop besteld. In hun systeem is mijn bestelling opgesplitst naar de tas en laptop. Mijn laptop tas heb ik inmiddels maar mijn laptop staat nog op verwerking, inmiddels reactie op mijn mail:
Ik kan u melden dat uw order nog in verwerking van betaling staat doordat onze financiele afdeling een achterstand heeft opgelopen.
Waarom is mijn tas al wel binnen dan en me laptop moeten ze betaling nog controleren terwijl deze in 1x overgemaakt is :(

Zelfde vraag heb ik terug gemaild, ik wacht nog even antwoord af.

-edit
Antwoord ontvangen, moest een screenshot op sturen van mijn afschrift. Deze heb ik inmiddels opgestuurd en we wachten weer even af.

[ Voor 11% gewijzigd door XzeroD op 02-06-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Ik kijk elke dag of er wat is veranderd.... maar ik wordt er nu al gek van :P

China 31/05/2015 9:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facility

Duurt wel lang dat ''onderweg'' zijn HIHIIHIHIHIH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoodIsGreat
lindseysew schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:33:
Ik kijk elke dag of er wat is veranderd.... maar ik wordt er nu al gek van :P

China 31/05/2015 9:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facility

Duurt wel lang dat ''onderweg'' zijn HIHIIHIHIHIH
mijn is op dezelfde dag/tijdstip opgehaald, en ik hoop dat hij er snel is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
FoodIsGreat schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:48:
[...]

mijn is op dezelfde dag/tijdstip opgehaald, en ik hoop dat hij er snel is!
Ahhh... ik hoop ook dat hij er snel is...
Ben het niet gewend om voor zo'n bedrag een lange tijd te wachten |:(
Hopelijk wordt mijn geduld beloond ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woody8
  • Laatst online: 18-11-2023
lindseysew schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:54:
[...]

Ahhh... ik hoop ook dat hij er snel is...
Ben het niet gewend om voor zo'n bedrag een lange tijd te wachten |:(
Hopelijk wordt mijn geduld beloond ;P
Bij mij staat hetzelfde (31 mei in transit). En bij Dell staat verwachte aflevering 17 juni. Ik heb ook een alienware besteld.

Zojuist heb ik contact opgenomen met UPS. UPS wist mij te vertellen dat Dell de label er op heeft geplakt, maar dat de opdracht tot afhalen er nog niet is. Pakket staat nog bij Dell.

Nog twee weken wachten is wel een beetje overdreven!

Balen!!!! Ik heb een hekel aan wachten :F

Ik heb ook een mailtje naar Dell gestuurd om te vragen hoe dit nu zit.

[ Voor 11% gewijzigd door Woody8 op 03-06-2015 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Woody8 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:11:
[...]

Bij mij staat hetzelfde (31 mei in transit). En bij Dell staat verwachte aflevering 17 juni. Ik heb ook een alienware besteld.

Zojuist heb ik contact opgenomen met UPS. UPS wist mij te vertellen dat Dell de label er op heeft geplakt, maar dat de opdracht tot afhalen er nog niet is. Pakket staat nog bij Dell.

Wellicht dat Dell op bepaalde dagen bestellingen verzendt. Zal wel goedkoper zijn voor Dell.

Oh god je bent niet de enige...
Ik baal erg van het wachten, ik wil zo graag het beest in handen hebben.... pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoodIsGreat
[...]

Wellicht dat Dell op bepaalde dagen bestellingen verzendt. Zal wel goedkoper zijn voor Dell.

En daarvoor betalen wij die 30 euro verzendingskosten? belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoodIsGreat
[...]

Nog twee weken wachten is wel een beetje overdreven!

Ik heb ook een mailtje naar Dell gestuurd om te vragen hoe dit nu zit.
Staat er bij jullie nu nog steeds een geschatte levering datum? sinds de status is veranderd naar "verzonden", staat er bij mij nu als Geschatte leveringsdatum: Bestelling is verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ben ook nog steeds aan het wachten op de Inspiron 5000.
Volgens de site zouden ze ze gewoon moeten hebben staan, maar om één of andere reden staat hij nog op order is ontvangen.
8 juni zou hij bij mijn ouders binnen moeten komen. Mogen ze wel op gaan schieten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Arunia schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:52:
Ik ben ook nog steeds aan het wachten op de Inspiron 5000.
Volgens de site zouden ze ze gewoon moeten hebben staan, maar om één of andere reden staat hij nog op order is ontvangen.
8 juni zou hij bij mijn ouders binnen moeten komen. Mogen ze wel op gaan schieten. :P
Is je betaling al wel verwerkt? Zo niet even contact op nemen met hun. Zie ook mijn vorige bericht:
Ik kan u melden dat uw order nog in verwerking van betaling staat doordat onze financiele afdeling een achterstand heeft opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Hmm, ik had hem gelezen, maar eigenlijk soort van overheen gelezen.

Zit net in de mail te kijken en zie alleen de ontvangstbevestiging staan.
Dat is gaar. Staat daar ook in dat als je na 5 dagen nog geen orderbevestiging hebt gehad, je contact op moet nemen met ze.
Maar gok dan idd dat hetgeen jij zegt dan op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woody8
Antwoordt van Dell is tegenstrijdig met wat UPS beweert:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Dell BV.

Ik kan u melden dat ik zie dat volgens de verwachting van de fabriek 31 Mei jl. uw systeem de fabriek inmiddels heeft verlaten.

Vervolgens gaat een order dan naar onze koeriersdienst UPS in China en wordt hier klaargemaakt voor transport naar Nederland.

Dan gaat uw order onderweg met het vliegtuig naar Nederland waar alles weer wordt verdeeld over de verschillende depots van UPS in Nederland.

Vervolgens wordt de order verwerkt in het depot van onze koeriersdienst UPS en dan wordt de order bij u aangeboden.

Dit hele proces neemt omstreeks 1 week in beslag.

Zodra UPS het pakket heeft verwerkt ontvangt u van deze een aparte e-mail van deze met daarin een exacte dag van levering.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Woody8 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:37:
Antwoordt van Dell is tegenstrijdig met wat UPS beweert:

Geachte heer/mevrouw,

Ik kan u melden dat ik zie dat volgens de verwachting van de fabriek 31 Mei jl. uw systeem de fabriek inmiddels heeft verlaten.

Vervolgens gaat een order dan naar onze koeriersdienst UPS in China en wordt hier klaargemaakt voor transport naar Nederland.

Dan gaat uw order onderweg met het vliegtuig naar Nederland waar alles weer wordt verdeeld over de verschillende depots van UPS in Nederland.

Vervolgens wordt de order verwerkt in het depot van onze koeriersdienst UPS en dan wordt de order bij u aangeboden.

Zodra UPS het pakket heeft verwerkt ontvangt u van deze een aparte e-mail van deze met daarin een exacte dag van levering.

Met vriendelijke groet,
Wauw...
Hmmmm, ik baal dat het zolang duurt xD.
Denk dat hij vrijdag pas wordt opgehaald... 1 keer per week :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Bij mij is mijn case ge-escaleerd bij Dell :(
Ik wil me laptop :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Op de 25ste van mei een bestelling gedaan bij Dell. Inmiddels is het 3 juni en de bestelling (een pc) is nog niet binnen. Via de UPS tracker kan ik zien dat -ie in Amsterdam in de opslag ligt. Volgens UPS wordt deze 'on hold' gehouden door Dell.

Ik heb de bestelling betaald met een creditcard (leek mij veiliger en handiger), maar een heus fraude-team van of ingehuurd door Dell doet nog een extra controle door middel van een telefoontje en een mail. Dit omdat je gebruik maakt van een creditcard. Hier ging enkele dagen overheen. Vervolgens van hen een bericht op 28 mei ontvangen dat alles OK was en dat zij de order zouden doorzetten naar UPS. Vandaag navraag gedaan bij UPS, zij weten echter nog van niets en zijn alleen op de hoogte dat zij het pakketje nog niet mogen verzenden. De Nederlandse Dell klantenservice opgebeld, zij verwijzen mij naar de Dell fraude-dienst uit de VS. Vervolgens wordt de lijn verbroken. Deze fraude-dienst, die alleen bereikbaar is op een Amerikaans nummer, is uitermate slecht bereikbaar. Ik heb nu maar een e-mail gestuurd naar de persoon van die afdeling die mij daar het laatst behandeld heeft. Even afwachten maar weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
Erg teleurstellend, mag ik je vragen hoe je het pakket op kan zoeken op de website van UPS? Ik heb zelf ook besteld op 25 mei en ook met mijn creditcard betaald, helaas kan ik op de website van Dell niets terugvinden over de status van mijn order. Ik heb Dell meerdere malen gebeld en zij geven aan dat het een fout is van de website en dat alles volgens planning gaat. Afgelopen vrijdag zou mijn pakket verstuurd zijn vanuit China..

Ik vind het allemaal erg lang duren en heb Dell een mail gestuurd met de vraag naar de status en kreeg er de volgende op terug:

Geachte heer/mevrouw,

Ik kan u melden dat ik zie dat volgens de verwachting van de fabriek vandaag (02 Juni) uw systeem de fabriek inmiddels heeft verlaten.

Met vriendelijke groet,

Ria van Veen
Dell Customer Care Representative

Graag zou ik zelf ook wel eens willen opzoeken op de site van UPS wat de status is..
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:31:
Goedemiddag,

Op de 25ste van mei een bestelling gedaan bij Dell. Inmiddels is het 3 juni en de bestelling (een pc) is nog niet binnen. Via de UPS tracker kan ik zien dat -ie in Amsterdam in de opslag ligt. Volgens UPS wordt deze 'on hold' gehouden door Dell.

Ik heb de bestelling betaald met een creditcard (leek mij veiliger en handiger), maar een heus fraude-team van of ingehuurd door Dell doet nog een extra controle door middel van een telefoontje en een mail. Dit omdat je gebruik maakt van een creditcard. Hier ging enkele dagen overheen. Vervolgens van hen een bericht op 28 mei ontvangen dat alles OK was en dat zij de order zouden doorzetten naar UPS. Vandaag navraag gedaan bij UPS, zij weten echter nog van niets en zijn alleen op de hoogte dat zij het pakketje nog niet mogen verzenden. De Nederlandse Dell klantenservice opgebeld, zij verwijzen mij naar de Dell fraude-dienst uit de VS. Vervolgens wordt de lijn verbroken. Deze fraude-dienst, die alleen bereikbaar is op een Amerikaan nummer, is uitermate slecht bereikbaar. Ik heb nu maar een e-mail gestuurd naar de persoon van die afdeling die mij daar het laatst behandeld heeft. Even afwachten maar weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi emregulluoglu,

Ik heb de dag na mijn bestelling een e-mail ontvangen van UPS, namens Dell, met een UPS Trackingnummer (en een link hoe deze te bekijken). Heb jij die ook gehad? Daar kan je nagaan in welk proces UPS is met jouw pakketje. De afzender was dell.delivery.update@ups.com.

Ook heb ik, twee dagen na mijn bestelling, de officiele factuur ontvangen. Heb je die ook ontvangen?

Daarnaast ben ik gebeld (Amerikaans nummer) en gemaild door de afdeling 'Financial administration associate' van Dell. Zij doen voor Dell de fraude-check omdat je met een creditcard hebt betaald. Heb je dit ook allemaal gehad?

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
Nogmaals hallo!

Ik zal je vragen proberen te beantwoorden

Ik heb de dag na mijn bestelling een e-mail ontvangen van UPS, namens Dell, met een UPS Trackingnummer (en een link hoe deze te bekijken). Heb jij die ook gehad? Daar kan je nagaan in welk proces UPS is met jouw pakketje. De afzender was dell.delivery.update@ups.com.

Helaas heb ik dit niet ontvangen, ik ben gebeld door Mohammed Haddad. Hij is degene dat mij een offerte heeft opgestuurd met 10% korting, hij vroeg hoe ik wilde betalen en heb de benodigde gegevens gegeven van mijn creditcard. NA ons telefoongesprek heb ik de orderbevestiging en een factuur ontvangen.

Ook heb ik, twee dagen na mijn bestelling, de officiele factuur ontvangen. Heb je die ook ontvangen?

Ja, deze heb ik ook ontvangen.

Daarnaast ben ik gebeld (Amerikaans nummer) en gemaild door de afdeling 'Financial administration associate' van Dell. Zij doen voor Dell de fraude-check omdat je met een creditcard hebt betaald. Heb je dit ook allemaal gehad?

Nee, ik ben niet gebeld door een Amerikaans nummer. Na de telefoongesprek met Mohammed heeft niemand van Dell contact opgezocht met mij.
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:54:
Hoi emregulluoglu,

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou, als ik jou was, het volgende doen: .

A. Klantenservice van Dell bellen (020-6744200), telefoon werkt altijd nog sneller dan e-mail.
B. UPS een statusverzoek doen, via http://www.ups.com/content/nl/nl/contact/ en klik daar op e-mail sturen. Selecteer bij ondersteuningscategorie 'Traceren' met als onderwerp 'Traceergegevens' en aangeven dat je de ontvanger bent. Geef tevens je ordernummer en afleveradres door. Wellicht kunnen ze je helpen en geven ze je ook een traceernummer. Je krijgt binnen 24 uur antwoord, althans ik kreeg dat.
C. Contact opnemen met de verkoper, ik ga er vanuit dat hij van Dell is.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

He he, eindelijk na pushen bij dell heb ik mijn order status binnen gekregen.
Bevestiging van uw recent geplaatste bestelling vindt u in de bijlage.
De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 2015-06-11 (yyyy-mm-dd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
Zojuist gebeld en een tracking nummer gekregen, echter is dat nummer nog niet actief en kan dat 2 - 3 dagen duren. Mijn toekomstige laptop is 29 mei verstuurd vanuit Azië dus China. Ik ben benieuwd..
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:08:
Ik zou, als ik jou was, het volgende doen: .

A. Klantenservice van Dell bellen (020-6744200), telefoon werkt altijd nog sneller dan e-mail.
B. UPS een statusverzoek doen, via http://www.ups.com/content/nl/nl/contact/ en klik daar op e-mail sturen. Selecteer bij ondersteuningscategorie 'Traceren' met als onderwerp 'Traceergegevens' en aangeven dat je de ontvanger bent. Geef tevens je ordernummer en afleveradres door. Wellicht kunnen ze je helpen en geven ze je ook een traceernummer. Je krijgt binnen 24 uur antwoord, althans ik kreeg dat.
C. Contact opnemen met de verkoper, ik ga er vanuit dat hij van Dell is.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, je hebt in ieder geval een tracknummer! Het kan inderdaad even duren voordat je tracknummer actief wordt. Duurde bij mij ook 1-2 dagen. Succes met wachten!
emregulluoglu schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:24:
Zojuist gebeld en een tracking nummer gekregen, echter is dat nummer nog niet actief en kan dat 2 - 3 dagen duren. Mijn toekomstige laptop is 29 mei verstuurd vanuit Azië dus China. Ik ben benieuwd..

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
Bedankt voor het op weg wijzen en je vriendelijke hulp!
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:31:
Mooi, je hebt in ieder geval een tracknummer! Het kan inderdaad even duren voordat je tracknummer actief wordt. Duurde bij mij ook 1-2 dagen. Succes met wachten!

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Khad een mail gestuurd en kreeg dit terug ;

Beste Lindsey

Het pakket kan op elk moment bezorgd worden,

Ik kan helaas geen exacte datum of tijdstip aangeven.

----

:x geduld wordt met de dag minder, het ergste is dat het blijft hangen in China en er geen afleverdatum staat...
Dus het schiet niet op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
Mijn XPS 13 eindelijk kunnen bestellen (duurde even voordat het in het systeem was gezet met "handmatige" 10% korting)... verwachte leverdatum: 22 juni. Nog even geduld dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
Zojuist mail ontvangen van UPS dat ze morgen langs komen om mijn XPS 13 af te geven!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
emregulluoglu schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 00:56:
Zojuist mail ontvangen van UPS dat ze morgen langs komen om mijn XPS 13 af te geven!!
Nice laat het weten wanneer die binnenkomt!!! :-)
Top ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoodIsGreat
zou het trouwens kunnen zijn dat de toestellen zolang nemen omdat ze door de douane moeten? het komt van een China, een niet Europees land, of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Geen idee eigenlijk, kreeg je ineens een mail dat het de volgende dag kwam?
Zie nog niks anders hier:-(

-----

Gevraagd en beantwoord...
Er bestaat een MINI kans dat ik hem zaterdag heb.. anders volgende week maandag/dinsdag :X
Dus wanneer hij verstuurd is zal hij binnen 7 dagen binnenkomen

[ Voor 48% gewijzigd door lindseysew op 04-06-2015 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoodIsGreat
lindseysew schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:11:

-----

Er bestaat een MINI kans dat ik hem zaterdag heb.. anders volgende week maandag/dinsdag :X
Ik dacht da UPS niet leverde op zaterdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Dan wordt het sowieso volgende week... shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woody8
lindseysew schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:11:

-----

Het vreemde is dat UPS vol bleef houden dat het pakketje nog bij Dell ligt. En Dell beantwoorde met het standaard mailtje dat UPS het heeft en binnen 7 dagen geleverd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoodIsGreat
Heb een mail ontvangen, mijn toestel zal de 8ste worden geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Mijne ook!!!
Jammer dat het vandaag niet geleverd wordt... jammer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Die van mijn moeder ook de 8e. Kreeg de melding een uur voor het antwoord op mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Ahhh denk dat ze allemaal tegelijk in 1 ups bus worden gezet en vervoerd :P
Ben echt super benieuwd...
Weet alleen niet hoelaat
Tussen 09.00 en 17.00

[ Voor 19% gewijzigd door lindseysew op 06-06-2015 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woody8
Ik krijg ook mijne op maandag 8/6.
UPS geeft geen tijdsblokken. Dan maar de hele dag vanuit huis werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Shit, mijn moeder is normaal gesproken de gehele dag thuis.
Tussen 2 en 3 dus niet.. het zal toch niet wezen dat ze net tussen dat moment leveren lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

De mijne is nu uitgesteld naar 17/6 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Mijn alienware is binnen!

25 mei besteld
31 mei verzonden
8 juni ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoodIsGreat
De mijne ook! :D al ben ik nu niet thuis, dus dat word nog even wachter :/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Die van mijn moeder staat nog op in de bus en geleverd voor het einde van de dag. :P
Maar, ze is de hele dag thuis zegt ze. Ben benieuwd wat zij er van vind.
Dan mag ze hem weer inleveren zodat ik uiteindelijk de hdd over kan zetten op een kleinere SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Ahww, vast wel !! :-D
Ik ben rond 5 uur pas thuis... maar kijk er nu echt al naar uit om hem te Unboxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hingj0n
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 21:16
Mijn Alienware is vandaag verzonden en er staat nu China 08/06/2015 11:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-faciliteit

Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woody8
Hingj0n schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:42:
Mijn Alienware is vandaag verzonden en er staat nu China 08/06/2015 11:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-faciliteit

Volgende week maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Hingj0n schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:42:

Mijne nu eindelijk ook 8)
Zoals Woody8 aangaf zal dat volgende week maandag worden, meestal duurt shipping een volledige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hingj0n
Ik had hem graag al vrijdag willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Hingj0n schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:35:
Ik had hem graag al vrijdag willen hebben :)
Ik ook ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allen,

UPS heeft inmiddels de PC bezorgd! Afgelopen maandag (1ste poging), maar ik was toen niet thuis, dus gisteren (bij de 2de poging) het pakketje ontvangen.

Bestel op 25 mei, geleverd op 9 juni.

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hingj0n
Goed nieuws ;)

Wanneer doen ze tracking van UPS updaten? Er is nog steeds geen status update, is dit normaal? Ik maak me een beetje zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mijn alienware 17 r2 is zojuist bezorgd, 19 mei had ik hem besteld, wel met een custom configuratie.
Me is happy _/-\o_ :D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hingj0n
XzeroD schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:08:
Mijn alienware 17 r2 is zojuist bezorgd, 19 mei had ik hem besteld, wel met een custom configuratie.
Me is happy _/-\o_ :D *O*
Dat is netjes!

Gaf UPS jou wel updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Hingj0n schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:29:
[...]
Dat is netjes!

Gaf UPS jou wel updates?
Bij mij gaf hij alleen in transit aan, de status in vrachtwagen heeft hij nooit gehad.
De andere updates gaf hij wel prima door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hingj0n
XzeroD schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:04:
[...]

Bij mij gaf hij alleen in transit aan, de status in vrachtwagen heeft hij nooit gehad.
De andere updates gaf hij wel prima door
Bedankt voor je reactie,

Mijn status is nog steeds niet gewijzigd in ieder geval, begin ongeduldig te raken :S

Veel plezier met jouw Alienware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hingj0n schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:06:
[...]

Bedankt voor je reactie,

Mijn status is nog steeds niet gewijzigd in ieder geval, begin ongeduldig te raken :S

Veel plezier met jouw Alienware :)
Ik heb hetzelfde voor met een XPS13:

China 09/06/2015 13:04 Agent afhalen; onderweg naar UPS-facil

Sindsdien geen update meer...
Pagina: 1 ... 88 ... 105 Laatste