Toon posts:

Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 80 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manticore88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik heb op 10-12-2012 een Inspiron 17R SE laptop besteld na het lezen van de verhalen o.a. hier op tweakers. Hierbij stond het Dell express logo van 2 dagen levertijd. In de daaropvolgende orderbevestiging geeft Dell Delivery mij een geschatte leveringsdatum van op of voor 20-12-2012. Van die 2 dagen blijkt dus niets waar te zijn! Ik ben best teleurgesteld.

Uiteindelijk heb ik het toch maar geaccepteerd want mn oude laptop hield het nog wel een weekje extra uit.

De betaling was binnen een paar uur verwerkt en vanaf 12 december was de laptop al productie. Ik dacht misschien valt het toch wel mee met de levertijd.

Niet dus! Tot op heden niks ontvangen. Heb vandaag maar eens opgebeld naar de Dell Klantenservice, omdat de laptop morgen geleverd zou moeten worden en nog steeds in productie staat (6 werkdagen dus).
Ik kreeg een vrij onvriendelijke vrouw aan de lijn die niks voor me kon doen en me ook niks kon vertellen over de specifieke oorzaak.
Volgens haar is het ongelofelijk druk bij Dell en moet ik er niet op rekenen de laptop nog voor de kerst binnen te krijgen. Dit terwijl ze op de website adverteren dat je uiterlijk op de 19e nog kan bestellen en je laptop voor de kerst geleverd kan krijgen. Ze adviseerde me om een klacht in te dienen als ik ontevreden was. Het kon haar verder niet zoveel schelen.

Meer dan twee weken wachten op een express delivery van Dell! Ik voel me best bedrogen doordat ze zo expliciet adverteren met snelle levertijden en dan valt dit toch buiten de proporties.

Ik had zo'n slechte ervaring niet verwacht na het lezen over de service van Dell....

Wordt vervolgd!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Manticore88 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:31:
Ik heb op 10-12-2012 een Inspiron 17R SE laptop besteld na het lezen van de verhalen o.a. hier op tweakers. Hierbij stond het Dell express logo van 2 dagen levertijd. In de daaropvolgende orderbevestiging geeft Dell Delivery mij een geschatte leveringsdatum van op of voor 20-12-2012. Van die 2 dagen blijkt dus niets waar te zijn! Ik ben best teleurgesteld.

Uiteindelijk heb ik het toch maar geaccepteerd want mn oude laptop hield het nog wel een weekje extra uit.

De betaling was binnen een paar uur verwerkt en vanaf 12 december was de laptop al productie. Ik dacht misschien valt het toch wel mee met de levertijd.

Niet dus! Tot op heden niks ontvangen. Heb vandaag maar eens opgebeld naar de Dell Klantenservice, omdat de laptop morgen geleverd zou moeten worden en nog steeds in productie staat (6 werkdagen dus).
Ik kreeg een vrij onvriendelijke vrouw aan de lijn die niks voor me kon doen en me ook niks kon vertellen over de specifieke oorzaak.
Volgens haar is het ongelofelijk druk bij Dell en moet ik er niet op rekenen de laptop nog voor de kerst binnen te krijgen. Dit terwijl ze op de website adverteren dat je uiterlijk op de 19e nog kan bestellen en je laptop voor de kerst geleverd kan krijgen. Ze adviseerde me om een klacht in te dienen als ik ontevreden was. Het kon haar verder niet zoveel schelen.

Meer dan twee weken wachten op een express delivery van Dell! Ik voel me best bedrogen doordat ze zo expliciet adverteren met snelle levertijden en dan valt dit toch buiten de proporties.

Ik had zo'n slechte ervaring niet verwacht na het lezen over de service van Dell....

Wordt vervolgd!
Heb hetzelfde meegemaakt, maar het komt waarschijnlijk wel goed, die klantenservice weet weinig zinnigs te vertellen over de levertijd van jou laptop. De status op de website is volgens mij meer een worse-case scenario.

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 13:00

oZy

manticore88: Welk type heb je besteld dan? Ik de N1117S53 (€ 1039,-) staat op de order bevestiging

12e 's avonds besteld, betaald met bankoverschrijving ,
14e kreeg ik de order bevestiging (betaling binnen), status werk in uitvoering
15e status in productie
18e 's avonds laat stond hij op 'verzonden' en stond er een UPS tracking code

Ik hoop dat hij vandaag geleverd wordt, ondanks dat de track & trace code nog niet werkt op de UPS site.

Verwijderd

20/12 VERZONDEN

• Manticore88
oZy schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:08:
manticore88: Welk type heb je besteld dan? Ik de N1117S53 (€ 1039,-) staat op de order bevestiging

15e status in productie

Ik hoop dat hij vandaag geleverd wordt, ondanks dat de track & trace code nog niet werkt op de UPS site.
Vreemd. Ik heb dezelfde N1117S53 besteld van 1039 (prijs voor korting) en bovendien 2 dagen eerder, als je telt vanaf de orderbevestiging zelfs 3 dagen verschil. Nog niks geleverd....

[ Voor 6% gewijzigd door Manticore88 op 20-12-2012 18:02 ]

• oZy

oZy

En staat jouw status nog op "in productie"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manticore88
Even een update: status is gisteravond of vanochtend veranderd naar Verzonden. Staat wel een UPS tracking code bij, maar die werkt niet. Geen idee dus wanneer ik de laptop kan verwachten. Nog steeds vind ik het een raar verhaal en die extra drie dagen productie zijn onverklaarbaar. Bovendien heb ik geen bericht gehad van Dell dat mijn uiterste leverdatum niet gehaald is en of wat de nieuwe leverdatum is. Ze informeren mij dus helemaal niet over de vertraging en al het initiatief moet van mij (de klant) komen.

Een hele slechte berichtgeving terwijl ze je de illusie geven dat je het ' live ' kan volgen via de website... Ook slecht van UPS trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door Manticore88 op 21-12-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy

oZy

Heb je toevallig ook die gratis 500gb externe hdd erbij? Ik weet dat daar leveringsproblemen mee zijn geweest. Wellicht dat dat ermee te maken heeft.

Ik heb nu sinds dinsdag status "verzonden" en een UPS trackingscode maar die werkt nog steeds niet.. Nu weet ik niet of UPS net zo slordig omgaat met het bijwerken van de data maar volgens mij kan Dell in zijn distributiecentrum zelf UPS codes genereren en komen deze pas in het systeem van UPS wanneer de pakketten ook daadwerkelijk zijn overgedragen aan UPS, dus ik vraag me af of dat überhaupt al is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manticore88
Ik heb inderdaad de 500gb externe HDD erbij. Niet dat ik daarvoor gekozen heb, want ik had liever die 60 euro aan korting op het totaalbedrag ontvangen. Er was geen mogelijkheid om deze laptop te bestellen op de 10e zonder de HDD voor zover ik weet. Het zou kunnen dat dat het probleem was, maar dat is niet het verhaal wat ik te horen kreeg van de klantenservice.

Sowieso was die van jou verzonden op de 18e en jij hebt ook de hdd? Dan lijkt mij de hdd niet het probleem.

Ik heb in ieder geval nu een klacht ingediend via de website van Dell. Ik ben benieuwd hoe snel ze reageren en of ze het goed gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij gisteren op verzonden maar tracking code werkt nog altijd niet. Iemand ervaring met wat ongeveer de levertermijn is tussen verzonden en eigenlijk leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy

oZy

Het ligt er helemaal aan wat er staat op de UPS site.

Bij mij staat nog altijd:
UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.
Dit betekend dat het pakket nog bij Dell is en nog aangeboden moet worden bij UPS :-(

Pas als dit op de UPS tracking site staat:
Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast.
Is het pakket bij UPS afgeleverd en kun je het binnen 2 werkdagen verwachten.

Klagen bij Dell heeft geen zin want op hun site staat het volgende:
Opmerking: Het kan tot 4 werkdagen duren (terwijl uw bestelling onderweg is naar de vervoerder)voordat de UPS link daadwerkelijk traceerinformatie toont, tot die tijd werkt de link niet of verschijnt als status “facturatie gegevens ontvangen”.
Wel heel jammer, schijnbaar staat mijn laptop al sinds dinsdag klaar voor UPS :'(

PS. Manticore88: ja ik heb ook de externe hdd, maar het kan natuurlijk zijn dat jouw bestelling 'on hold' stond in afwachting van die hdd en dat mijn bestelling qua timing precies goed uitkwam met de nalevering van die hdd's. Het is gissen natuurlijk maar zo'n logistiek proces blijft een raadsel. Hopelijk zijn we het alle 3 voor de kerst alweer vergeten :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door oZy op 21-12-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
21-12-2012 17R SE van €949,- besteld d.m.v. overboeking

Zal wel even duren voordat de orderbevestiging komt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manticore88
oZy schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:42:
PS. Manticore88: ja ik heb ook de externe hdd, maar het kan natuurlijk zijn dat jouw bestelling 'on hold' stond in afwachting van die hdd en dat mijn bestelling qua timing precies goed uitkwam met de nalevering van die hdd's. Het is gissen natuurlijk maar zo'n logistiek proces blijft een raadsel. Hopelijk zijn we het alle 3 voor de kerst alweer vergeten :Y)
Laten we het hopen... Aan de logistiek en berichtgeving van Dell valt in ieder geval nog een hoop te verbeteren.

Update: Na een dag doelloos rondzweven in het universum is de laptop in weer terecht en bij UPS aangekomen. Ja het ongelofelijke is gebeurd, er is een verzendlabel aangemaakt. Ben benieuwd of dat betekent dat ik de laptop dan nog voor de kerst binnen krijg. Wel lullig want ik heb vanavond een ' End of the world ' feestje.

Beste mensen van Dell, ik had mijn bestelling graag ontvangen vóór het einde van de wereld, zoals afgesproken! 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Manticore88 op 21-12-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy

oZy

Jahoor, mijn pakket is eindelijk door UPS opgepikt uit de Dell loods -O- "verzendlabel is aangemaakt". Hopelijk maandag dan in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-09 17:05
Nou nou nou.... Eindelijk m'n laptop in productie:

15 november - Order geplaatst
16 november - Order bevestiging, wachten op onderdelen
22 december - In productie

Gaat om een Dell XPS 12, werd wel tijd... Ik weet trouwens niet echt waar ik met m'n klacht heen moet, ik heb het e-mail adres van de manager van mijn manager gekregen, maar zij leest m'n e-mails wel, maar reageert gewoon niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy

oZy

Hij is binnen! \o/

Voor de volledigheid:

15e status in productie
21e pakket opgehaald door UPS (tracking code bekend op UPS site)
24e afgeleverd.

De express delivery van 2 werkdagen en de gegarandeerde aflevering op of vóór 21 december (voor kerst) hebben dus geen enkele waarde bij Dell. Maar ja, de laptop is mooi en snel dus who cares :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 26-11-2012 een Dell XPS 12 besteld met 256 GB SSD en 8GB memory. De verwachte afleveringsdatum is nog steeds 28-12-2012, vandaag nog ! De machine vandaag in status " in productie" gekomen. Als ik de verhalen van Boyd zo lees kan het nog wel een weekje duren. Laat ons even weten wnneer hij er is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 08:50
De 19de een dell XPS17 besteld, verwachte levertijd 21/12. Kreeg op 20/12 een ups trackingcode met de melding dat het pakket 21/12 zou geleverd worden. Er is op de 21ste niks geleverd en bij de trackingcode stond er ook niet vermeld dat het pakket al was opgehaald.
op de 26ste naar ups gebeld en zij verwijzen me door naar Dell. Op 27/12 met Dell gebeld en de vriendelijke dame wist me te vertellen dat er een probleem was met de leveringen wegens slecht weer in china? Ze ging me deze namiddag terugbellen. Blijkt dat UPS zonder het te laten weten vandaag is langsgeweest om de laptop te leveren. Natuurlijk niemand thuis en ze zouden maandag terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:08:
Op 26-11-2012 een Dell XPS 12 besteld met 256 GB SSD en 8GB memory. De verwachte afleveringsdatum is nog steeds 28-12-2012, vandaag nog ! De machine vandaag in status " in productie" gekomen. Als ik de verhalen van Boyd zo lees kan het nog wel een weekje duren. Laat ons even weten wnneer hij er is !
Ik zit momenteel in het buitenland en via de website van UPS gezien dat hij vandaag is aangeboden. Door kerst een paar dagen later dan gepland, maar dat is logisch.

Hoe dan ook: Ik zit al in het buitenland voor nog een paar weken en had een laptop nodig hier. Ik heb 15 november besteld, met een levertijd van 10 tot 15 werkdagen, wat voor mij ruim op tijd zou zijn (20 december ben ik vertrokken). Hij is vandaag aangeboden, flink later dus.

Ik heb nu een laptop van een vriend mee naar het buitenland, maar ik baal natuurlijk wel dat ik niet gewoon m'n eigen nieuwe xps 12 mee kon nemen. De service verder van Dell is ronduit belachelijk te noemen. Mijn manager spreekt nauwelijks Nederlands, de manager van mijn manager leest m'n e-mails wel maar reageert niet. Ik ga ze niet bellen vanaf hier, dat is te duur en dat is het me niet waard, maar als ik terug ben in Nederland trek ik ze nog wel even door die telefoon heen. In ieder geval excuses en wat mij betreft verzinnen ze maar wat leuks als coulance, want anders is dit m'n 5e en laatste Dell laptop.

Ik vind het niet erg als het 6 weken duurt voordat een laptop er is, zolang daar maar over gecommuniceerd wordt en niet volgehouden wordt dat het binnen 3 weken lukt. Tot 13 december (de eerste geschatte leverdatum) is volgehouden dat 13 december gehaald zou worden. Op 13 december zelf kreeg ik een mail dat het 18 januari zou worden en nu is hij weer ruim voor die datum aangeboden. Maargoed, laptop komt dan eindelijk in de buurt... Mag hopen dat de kwaliteit verder goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
Boyd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:49:
[...]

Ik zit momenteel in het buitenland en via de website van UPS gezien dat hij vandaag is aangeboden. Door kerst een paar dagen later dan gepland, maar dat is logisch.

Hoe dan ook: Ik zit al in het buitenland voor nog een paar weken en had een laptop nodig hier. Ik heb 15 november besteld, met een levertijd van 10 tot 15 werkdagen, wat voor mij ruim op tijd zou zijn (20 december ben ik vertrokken). Hij is vandaag aangeboden, flink later dus.

Ik heb nu een laptop van een vriend mee naar het buitenland, maar ik baal natuurlijk wel dat ik niet gewoon m'n eigen nieuwe xps 12 mee kon nemen. De service verder van Dell is ronduit belachelijk te noemen. Mijn manager spreekt nauwelijks Nederlands, de manager van mijn manager leest m'n e-mails wel maar reageert niet. Ik ga ze niet bellen vanaf hier, dat is te duur en dat is het me niet waard, maar als ik terug ben in Nederland trek ik ze nog wel even door die telefoon heen. In ieder geval excuses en wat mij betreft verzinnen ze maar wat leuks als coulance, want anders is dit m'n 5e en laatste Dell laptop.

Ik vind het niet erg als het 6 weken duurt voordat een laptop er is, zolang daar maar over gecommuniceerd wordt en niet volgehouden wordt dat het binnen 3 weken lukt. Tot 13 december (de eerste geschatte leverdatum) is volgehouden dat 13 december gehaald zou worden. Op 13 december zelf kreeg ik een mail dat het 18 januari zou worden en nu is hij weer ruim voor die datum aangeboden. Maargoed, laptop komt dan eindelijk in de buurt... Mag hopen dat de kwaliteit verder goed is.
Als je maar binnen twee of drie weken dat ding ophaalt, anders gaat hij terug naar Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Peatsmoke schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 06:04:
[...]

Als je maar binnen twee of drie weken dat ding ophaalt, anders gaat hij terug naar Dell.
Jep ook een mooi detail. Mn manager heeft zelfs tijdens de productie volgehouden dat hij 18 januari geleverd zou worden. Mocht ik nietsvermoedend gewoon op een vakantie zijn, dan kom ik terug en is mijn laptop weer terug bij Dell.

Ups gaat het nu bij mn ouders afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu een dag later, blijkt hij ook verzonden te zijn. Bij UPS is de code nog niet bekend, maar als ik alles zo lees zegt dat niets. Verwacht nu wel dat hij er met een week is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update :

Via track en trace nu zichtbaar bij UPC : verwachte aflevering woensdag. Misschien met een beetje mazzel nog eerder ? Iemand dat meegemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 23:01:
Update :

Via track en trace nu zichtbaar bij UPC : verwachte aflevering woensdag. Misschien met een beetje mazzel nog eerder ? Iemand dat meegemaakt ?
Mijn 17R SE komt uit China, in dit geval is hij echt wel drie dagen nodig. Echter weet ik niet hoe het bij jouw levering zit.

Hieronder een overzicht van mijn huidige bestelling. Verwachte leverdatum is 31-12-2012.

VestigingDatumLokale TijdActiviteit
Koeln, Germany 29/12/2012 4:01Vertrekscan
29/12/2012 0:37Importscan
Koeln, Germany28/12/2012 23:05 Aankomstscan
Warsaw, Poland 28/12/2012 21:05Vertrekscan
28/12/2012 19:09Aankomstscan
Almaty, Kazakhstan 28/12/2012 18:15Vertrekscan
28/12/2012 16:31Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 28/12/2012 13:02Vertrekscan
28/12/2012 7:59Aankomstscan
Shanghai, China 28/12/2012 5:12Vertrekscan
Shanghai, China 27/12/2012 21:43Herkomstscan
China 27/12/2012 7:50 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Verschilt nogal.. Mijne werd op 22 december verstuurd, en op 24 december al aangeboden. 22 en 23 was zelfs weekend.

Mijn pakket kwam ook uit China. Ligt er volgensmij maar net aan welke vlucht er gehaald kan worden en of je er nog bij past of dat ze nog wachten op meer pakketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 17R SE de 26e besteld. Hopen dat hij nog deze week binnen komt, dan kan ik nog even Windows 7 erop zetten voor het werk weer begint. Hij staat sinds de 28e op werk in uitvoering. Ik neem aan dat ze morgen gewoon werken in China, Chinees Nieuwjaar is toch in februari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

TMV

Het is hier ook lachen..

- 10 december een Inspiron 15 besteld met de leveren op of voor 21 december optie.
- 12 december betaling binnen (overschrijving) en bevestiging - status: "werk in uitvoering"
- 30 december, nog steeds niet in productie.. -O-

tot nu toe is de geschatte leverdatum 4 januari 2013.

Leuk detail is dat twee dagen nadat ik de laptop had besteld het opeens een express levering model is geworden. Dus dan zou hij binnen 2(!) dagen geleverd kunnen worden.. En ik zit hier straks met een levertijd van bijna een maand.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manticore88
Nogal een late reactie door drukte met feestdagen. Mijn laptop (17R SE) is uiteindelijk de 24e geleverd. Niet volgens afspraak en 4 dagen na de geplande leverdatum.

Voor het overzicht:

10 december besteld
11 december werk in uitvoering
12 december productie
20 december geplande leverdatum
24 december geleverd

Mijn laptop was een zogenaamde express delivery van 2 werkdagen. Ik ben het dus wel eens met de conclusie van oZy.
oZy schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:00:

De express delivery van 2 werkdagen en de gegarandeerde aflevering op of vóór 21 december (voor kerst) hebben dus geen enkele waarde bij Dell. Maar ja, de laptop is mooi en snel dus who cares :Y)
Houd rekening met twee weken levertijd, zelfs bij een express delivery, dan kan het altijd meevallen. Dell zou hier transparanter over moeten zijn en niet de consument voorliegen en daarna terugvallen op kleine lettertjes. Geeft nogal wat imagoschade en nergens voor nodig. Het product is namelijk goed, maar het ontbreekt aan duidelijke communicatie. De klantenservice kan je niets vertellen over je product wanneer er sprake is van een te late levering, dus bellen heeft weinig zin.

Verder ben ik met de laptop erg tevreden, alles doet het naar verwachting. Far Cry 3 gedraaid om even te testen en gaat prima. Het is wel aan te raden om er een SSD in te doen, want de schijf is nogal traag. Staat voor mij gepland in 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Zo dan! Dell XPS 12 is hier binnen: 15 november besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
Heb mijn 17R SE zojuist binnengekregen. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/owFfx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toonr
  • Laatst online: 15-10-2023
Dell xps 12

Die heb ik besteld op 28-11-2012 ,hij is op 28-12-2012 in produtie gegaan en zou op 2-1-2013
Hoogwaarschijnlijk geleverd worden , maar kreeg vanmorgen een mailtje dat het 7-2-2013 zal worden.
Dat kan toch niet waar zijn , dan duurt het zowat 2 maanden . Nou ik hoop toch nog dat die eerder geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lani100
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 15:20
Heb zojuist een Alienware m14x besteld betaald via overschrijving maar hoelang duurt het ongeveer voordat je een betalings bevestinging krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:00
lani100 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:31:
Heb zojuist een Alienware m14x besteld betaald via overschrijving maar hoelang duurt het ongeveer voordat je een betalings bevestinging krijgt ?
Hou er rekening mee dat geld overmaken binnen Nederland 24 uur kan duren, indien je het naar het buitenland overmaakt is dit uiteraard nog langer. Kon je niet kiezen voor iDeal?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lani100
naaitsab schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:37:
[...]

Hou er rekening mee dat geld overmaken binnen Nederland 24 uur kan duren, indien je het naar het buitenland overmaakt is dit uiteraard nog langer. Kon je niet kiezen voor iDeal?
Ik heb via overmaken gedaan maar 10 min later was de site ineens geupdate en kon ik wel via ideal betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij was ideal ook niet beschikbaar helaas. Ik heb savonds de 26e betaald, en ik kreeg pas smiddags op de 28e een bevestiging dat er betaald was. Wellicht dat het door de feestdagen iets langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 17:18
Afgelopen donderdagavond 15R SE besteld rond een uurtje of 8, betaald via overboeken. Oorspronkelijk zou de levering 31 december zijn maar uiteindelijk werd het een uitzondering, pakket was terug gebracht naar een UPS gebouw. Waarschijnlijk iets te maken met het aantal bezorgers want vandaag netjes ontvangen. Zeer tevreden over de snelle levering!

27 december 20:00 besteld
28 december 13:00 status naar verzonden
2 januari 11:30 ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 08:50
Na het bestellen van een Dell xps17 begonnen de problemen.

Dell stuurt op 20/12 door Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
27/12 gebeld met Dell, levering zit vast in China.
28/12 UPS staat zonder iets te laten weten staan ze aan m'n deur. We zijn helaas niet thuis.
28/12 UPS gebeld met de vraag om het adres te wijzigen. Aangepast door UPS.
31/12 UPS levert op het oude adres.
31/12 gebeld met UPS, geven toe dat ze een fout hebben gemaakt en passen het adres nogmaals aan.
31/12 klacht ingediend bij UPS.
2/01 Weer geleverd op oud adres, geven weer toe dat ze een fout gemaakt hebben.
2/01 Passen het adres weer aan en beloven dit op 3/01 te leveren op het goede adres.
2/01 Vorige klacht is verdwenen. Maken een nieuwe klacht aan.
3/01 Foutje in de order, leveren pas op 4/01.

Pfft wordt er gek van!

Update: UPS heeft zelf teruggebeld en ze hebben vandaag nog geleverd. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Ik heb vooral problemen met UPS en hun slechte communicatie.

[ Voor 6% gewijzigd door Maffie500 op 03-01-2013 18:00 . Reden: update en het probleem is opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV

TMV

Volgende hoofdstuk in het verhaal:

4 januari: bestelling geannuleerd(????!!) 8)7 zonder mail o.i.d. van de klantenservice.
Ik heb gebeld om te horen hoe dat nu weer zit. Blijkt dat de laptop zoals besteld niet meer leverbaar was. Dit terwijl het exact zelfde model nog steeds gezellig op de website staat als express delivery model.

Bestelling is nu opnieuw geplaatst.. Ik ben benieuwd of dat ding nu wel komt.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Laatst online: 20:51
lani100 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:31:
Ik heb de m17x besteld en moest er 3 dagen op wachten, ook betaald met overschrijving.

[ Voor 4% gewijzigd door cooper87 op 04-01-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lani100
cooper87 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:07:
[...]

Ik heb de m17x besteld en moest er 3 dagen op wachten, ook betaald met overschrijving.
Zo 3 dagen ! ik heb de mijne woensdag besteld kreeg net pas een bevestiging dat de betaling binnen is,
Ik hoop dat die van mij zo snel gaat :P maar ik denk het niet (wat was jou verwachte levertijd ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
lani100 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:48:
[...]

Zo 3 dagen ! ik heb de mijne woensdag besteld kreeg net pas een bevestiging dat de betaling binnen is,
Ik hoop dat die van mij zo snel gaat :P maar ik denk het niet (wat was jou verwachte levertijd ?)
Sorry, ik bedoelde dat het 3 dagen duurde voordat de betaling bevestigd werd :P Mijn verwachte leverdatum is 25 januari :( Op 1 januari heb ik de bestelling geplaatst.

[ Voor 4% gewijzigd door cooper87 op 04-01-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lani100
Mijn bevestiging duurde 2 dagen mijn verwachte leverdatum is ook de 25e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Die levertijden zijn ook gewoon volstrekt belachelijk.

We hebben op 1e kerstdag een Inspiron gekocht. Het systeems staat al een week of wat op 'Werk in uitvoering' en de geschatte levertijd is...7 februari !. Dat is gewoon een levertijd van ruim 6 weken op een kant-en-klaar systeem waar niets aan geconfigureerd hoeft te worden.
Als ik hetzelfde systeem nu bestel staat er bij de configuratiepagina dat de geschatte verzendatum 14 januari is, ofwel een halve maand eerder dan ons systeem. Wat moeten wij hier nou eigenlijk mee aan?

Order annuleren en nieuwe bestellen? Of huidige bestelling maar afwachten of...
Eerlijk gezegd zie ik de eerste optie niet zitten (het is niet voor mezelf) maar om nog een maand te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De levertijd van de configuratie pagina is volgens mij nergens op gebaseerd. Mijn 17R SE zou op 2 jan geleverd worden, volgens de mail word het 22 jan. Volgens de voortgang zijn ze al 4 dagen aan het bouwen, volgens mij zijn ze de pcb's nog aan het bestucken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 5 december mijn dell xps 12 besteld, toen werd de leverdatum geschat op 15 januari. Vond dat eerst belachelijk lang maar als ik nu deze berichten in dit topic lees hoop ik nu dat het niet later dan 15 januari gaat worden... Blijkbaar hebben ze productieproblemen met de xps 12 ofzo? Of een overweldigende vraag haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toonr
  • Laatst online: 15-10-2023
Dell xps 12

28-11-2012 besteld geplande levering 2-1-2013 kreeg een mailtje dat het dat er veel vraag naar was,
Dus de nieuwe levering was dan 7-2-2013 , maar kreeg vandaag een mailtje dat ie verzonden is , wat een meevaller verwacht het binnen paar dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er ook al iemand ervaringen met de XPS 12? Ben ik ook benieuwd naar maar zie helaas nog geen topic :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak zelf een topic aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:37:
Heeft er ook al iemand ervaringen met de XPS 12? Ben ik ook benieuwd naar maar zie helaas nog geen topic :'(
dm me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV

TMV

Dell blijft verbazen..

Zoals eerder vermeld is de bestelling dus opnieuw geplaatst na annulering door Dell zelf (04-01-2013). Vervolgens een mail gekregen van de klantenservice dat ze, om de gedane betaling weer aan de nieuwe order te koppelen, een screenshot moeten hebben van de transactie. Na contact hierover blijkt dat als ze dit intern moeten natrekken dit ongeveer 2 weken duurt ( :? ) en dit dus de "snelle" manier is...

Dus vandaag (08-01-2013) de screenshot maar opgestuurd. 1 uur later ging de status naar "Werk in uitvoering" en weer een uur later meteen door naar "Verzonden" met trackingnummer van UPS. Als ik klompen had lagen ze nu in stukken.. 8)7

Anyway, met een beetje mazzel voor het eind van de week de laptop in huis. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Piet91 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:55:
Die levertijden zijn ook gewoon volstrekt belachelijk.

We hebben op 1e kerstdag een Inspiron gekocht. Het systeems staat al een week of wat op 'Werk in uitvoering' en de geschatte levertijd is...7 februari !. Dat is gewoon een levertijd van ruim 6 weken op een kant-en-klaar systeem waar niets aan geconfigureerd hoeft te worden.
Als ik hetzelfde systeem nu bestel staat er bij de configuratiepagina dat de geschatte verzendatum 14 januari is, ofwel een halve maand eerder dan ons systeem. Wat moeten wij hier nou eigenlijk mee aan?

Order annuleren en nieuwe bestellen? Of huidige bestelling maar afwachten of...
Eerlijk gezegd zie ik de eerste optie niet zitten (het is niet voor mezelf) maar om nog een maand te wachten...
Goed nieuws.

Gistermiddag gebeld met Dell waarom het zo lang duurt en waarom een nieuw (exact hetzelfde) systeem volgens de site sneller geleverd zouden worden dan ons al bestelde systeem.
Antwoord was dat ze wachten op een onderdeel en dat de datum die nu op de site staat als je nu besteld dus ook wel verzet zou worden. (handig...).

Anywho; gisteravond/nacht controleer ik de site nog eens...staat er verzonden!. UPS code erbij maar die valt (nog?) niet te tracken, maar hopelijk voor komend weekend het systeem in huis! (dat mag ik toch wel verwachten?)
Ben blij; zou 4 weken van de verwachte levertijd halen...

Nu maar eens gaan kijken hoe ik de overstap van XP naar W8 voor hen zo eenvoudig mogelijk kan maken.

EDIT: moet morgen vandaag tussen 9 en 5 bezorgd worden. Ongeduldig hier :9 ...

[ Voor 5% gewijzigd door Piet91 op 09-01-2013 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
Piet91 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:28:
[...]

Goed nieuws.

Gistermiddag gebeld met Dell waarom het zo lang duurt en waarom een nieuw (exact hetzelfde) systeem volgens de site sneller geleverd zouden worden dan ons al bestelde systeem.
Antwoord was dat ze wachten op een onderdeel en dat de datum die nu op de site staat als je nu besteld dus ook wel verzet zou worden. (handig...).

Anywho; gisteravond/nacht controleer ik de site nog eens...staat er verzonden!. UPS code erbij maar die valt (nog?) niet te tracken, maar hopelijk voor komend weekend het systeem in huis! (dat mag ik toch wel verwachten?)
Ben blij; zou 4 weken van de verwachte levertijd halen...

Nu maar eens gaan kijken hoe ik de overstap van XP naar W8 voor hen zo eenvoudig mogelijk kan maken.
De overstap van XP naar W8 zal in het begin even wennen zijn, maar ik raad je aan om gewoon het OS te accepteren zoals het verschijnt. De eerste weken heb ik gewerkt met een startknop en een METRO UI skip. Inmiddels heb ik een schone installatie gedaan en heb ik gewoon een standaard interface. Het went sneller dan ik op het eerste moment dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lani100
woensdag 2-1 een aw m14x besteld
en sinds maandag 7-1 in productie gegaan
dus hoop dat ik m volgende week heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dado88
  • Laatst online: 06-12-2024
Hallo,

ik heb vandaag een Alienware x51 besteld, standaardconfiguratie. Er staat dat de geschatte verzenddatum 16-01-2013 is, dat lijkt me op zich wel schappelijk, 5 dagen bouwtijd.
Heeft er iemand enige ervaringen met het bestellen van de x51? Kan het langer of misschien zelfs korter duren? Ik heb zo snel niet echt verhalen over de levertijden van de x51 kunnen vinden.

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
Mijn Alienware m17x is zojuist van in productie naar verzonden gegaan :) 1 januari besteld, originele leverdatum was 25ste. Hij is er natuurlijk nog niet, maar ziet er goed uit.

Update: hij zou er vrijdag moeten zijn. Stuk beter dan de 25ste!

[ Voor 16% gewijzigd door cooper87 op 09-01-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Peatsmoke schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:48:
[...]

De overstap van XP naar W8 zal in het begin even wennen zijn, maar ik raad je aan om gewoon het OS te accepteren zoals het verschijnt. De eerste weken heb ik gewerkt met een startknop en een METRO UI skip. Inmiddels heb ik een schone installatie gedaan en heb ik gewoon een standaard interface. Het went sneller dan ik op het eerste moment dacht.
Ik probeer het voor m'n ouders zo gemakkelijk mogelijk te maken, zo heb ik geprobeerd het start menu terug te krijgen via ninite.com. Maar na een reboot van het systeem is de startknop verdwenen en krijg ik 'm ook niet terug. Ook niet na herinstallatie van dat menu...

Overigens is de All in One vanmorgen om half 12 afgeleverd. Na wat gedoe staat hij nu hier, maar met een flinke domper; scherm zit scheef op de stand. Óf een fabricagefout of tijdens verzenden gebeurd.

Het is een drama om dit gemaakt te krijgen;
- Eerste keer contact met support en daar kwam uiteindelijk uit dat ze onze pc in hun systeem zouden zetten, en indien dat snel genoeg zou gebeuren zou er morgen een reparateur voor de deur staan. Anders vrijdag. Telefoonnummer gekregen welke we morgen moesten bellen zodat we weten welke dag het werd.

Maar toen realiseerde ik me dat we morgen de hele dag weg zijn, ik dat nummer bellen blijkt het het UK-nummer te zijn.

- Nog een keer hardware support gebeld; moest uiteindelijk maar foto's maken van de stand/scherm. Contact hebben we even verbroken en hij zou terugbellen. Heeft niet teruggebeld.
Wel mail van hem ontvangen waar ik maar met de foto's op heb gereageerd.
Morgenvroeg nóg maar weer een bellen en kijken of we wat kunnen regelen.

Pff, rocky start zo :/ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lani100
cooper87 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:04:
Mijn Alienware m17x is zojuist van in productie naar verzonden gegaan :) 1 januari besteld, originele leverdatum was 25ste. Hij is er natuurlijk nog niet, maar ziet er goed uit.

Update: hij zou er vrijdag moeten zijn. Stuk beter dan de 25ste!
heb mijne op 2 januari besteld die van mij is nog in productie hoop dat ik m zaterdag of volgende week heb
Edit die van mij is verzonden

[ Voor 3% gewijzigd door lani100 op 10-01-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 17R SE (949 euro versie) is op 26 dec besteld, en is vanmorgen NL binnen gekomen. Als het mee zit kan ik er vanmiddag mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV

TMV

Mijn Inspiron 15 (non-R non-SE), de €479,- versie met de i5, is gisteren ook eindelijk geleverd.

Eerste indruk: vrij netjes voor het geld.

Het is geen high-end natuurlijk maar de hardware is vlot en de behuizing redelijk. Enige minpuntje is toch het scherm dat niet echt super is. Maargoed, hij was dan ook goedkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 31/12 een Inspiron 17R SE besteld en werd op 08/01 opgestuurd door UPS, vandaag (10/01) om 4u37 aangekomen in Brussel! Hopelijk kan ik er vandaag nog mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
Mijn pakje is nu van Shanghai naar Zuid Korea naar Kazachstan gegaan :P erg leuk om te volgen op deze manier, en best knap dat (als ze het waarmaken) dit morgen bij mij thuis zou moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:12

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Is het normaal dat het UPC trackingsnummer dat Dell mij geeft al enkele dagen niet werkt? Op de 8e heb ik dat nummer gekregen en als ik er op klik opent de UPS site met de mededeling dat het nummer onbekend is.

Ik had een Express levering laptop besteld en vind het dan ook raar dat deze er nog niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigg Balls schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:51:
Is het normaal dat het UPC trackingsnummer dat Dell mij geeft al enkele dagen niet werkt? Op de 8e heb ik dat nummer gekregen en als ik er op klik opent de UPS site met de mededeling dat het nummer onbekend is.

Ik had een Express levering laptop besteld en vind het dan ook raar dat deze er nog niet is.
Bij mij duurde dit ook ongeveer 30 uur.

Had dus 5 december een XPS 12 besteld, die is nu eindelijk onderweg!

Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
Incheon, Korea, Republic of 11/01/2013 13:01 Vertrekscan
11/01/2013 7:37 Aankomstscan
Shanghai, China 11/01/2013 4:53 Vertrekscan
Shanghai, China 10/01/2013 21:54 Exportscan
10/01/2013 21:54 Herkomstscan
China 09/01/2013 7:21 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17R SE 26 dec besteld, leverdatum zou 22 jan zijn. Uiteindelijk is hij 10 jan binnen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Thanks Ragnarok,

Helaas begrijp ik niet waarom het zo lang moet duren bij een express delivery bestelling. Waarom zeggen dat hij verzonden is, en een UPS nummer geven terwijl die niet werkt.

Heb Dell gemaild maar uiteraard niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Vreemd, nog steeds werkt de UPS code niet die ik op 9 januari heb gekregen en nog steeds geen reactie van Dell.

Tot zover de Express service...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anti-Pesto
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-01-2024

Dat komt inderdaad vaker ook. Ik heb ook een laptop met Express Delivery besteld op 8-1. Ik heb gelijk betaald met mijn creditcard. Mijn geplande leverdatum is 11-01.

Als ik inlog op UPS.com, krijg ik nog steeds deze melding te zien: Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast.

Nu komt het: Vrijdagavond kom ik thuis, ligt er een briefje in de bus van UPS. Maandag komen ze weer. Mooi, dus ik neem maandag vrij. Op het briefje van UPS staat een ander zendingsnummer dan dat ik eerst heb gekregen. Maandag kunnen ze komen tussen 9:00 en 17:00 uur. De hele dag zijn ze niet verschenen. Om 17:00 uur nog een keer inloggen op UPS.com om een ander afleveradres door te geven. Moet dit voor 17:00 uur gebeuren. Dus, vandaag maar bellen met UPS. Mijn werkadres doorgegeven als afleveradres.
5 minuten later bellen ze terug. Er is inderdaad iets fout gegaan bij UPS. Ze mogen de verschillende pakketten van Dell alleen in 1 keer uitleveren. Nu is mijn sleeve dus onderweg zonder laptop. Ze zullen het vandaag afleveren op mijn werkadres. 10 minuten later staat UPS op de stoep met mijn sleeve, helaas dus nog zonder laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21

Hier precies hetzelfde. Heb er al een mail aangewaagd naar Dell, vind dit eigenlijk niet acceptabel. Ik heb juist dit model genomen van een paar tientjes duurder omdat ie dan eerder zou komen. Ik moet hem eigenlijk voor eind van de week hebben, want hij moet mee op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag avond de Inspire 17R SE besteld, maandag al fases 1 t/m 4 doorlopen, vanmorgen vroeg naar fase 5 met die UPS tracking code, die het toen alleen nog niet deed. Uiteraard elk uur even checken, en nu doet hij het!
-----
Bestelling verwerkt: klaar voor UPS

Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast.
-----
Zie nog geen bezorgdatum o.i.d., maar dat zal morgen wel zijn dan. Gaat lekker, maar nog niet juichen tot ik hem beet heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:54:
Zondag avond de Inspire 17R SE besteld, maandag al fases 1 t/m 4 doorlopen, vanmorgen vroeg naar fase 5 met die UPS tracking code, die het toen alleen nog niet deed. Uiteraard elk uur even checken, en nu doet hij het!
Ik heb ook zondagavond een laptop besteld, de 15R SE (één van de 'kale' modellen, dus zonder upgrades), maar die is nog steeds in fase 2. Ik snap niet waarom Dell zegt dat de levertijd 2 werkdagen is als zij dat toch nooit halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag is hij ook werkelijk in bestelling gegaan bij UPS, wordt al het goed is donderdag bezorgd. Wel knap, volgens de tracker was 'ie vanmiddag nog in Shanghai...

update 2:
Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
Rotterdam, Netherlands 17/01/2013 7:22 Wordt afgeleverd
17/01/2013 7:21 Aankomstscan
Koeln, Germany 17/01/2013 2:43 Vertrekscan
17/01/2013 1:07 Importscan
Koeln, Germany 16/01/2013 23:00 Aankomstscan
Warsaw, Poland 16/01/2013 21:16 Vertrekscan
16/01/2013 19:46 Aankomstscan
Almaty, Kazakhstan 16/01/2013 18:30 Vertrekscan
16/01/2013 17:01 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 16/01/2013 12:42 Vertrekscan
16/01/2013 7:26 Aankomstscan
Shanghai, China 16/01/2013 4:43 Vertrekscan
Shanghai, China 15/01/2013 21:41 Exportscan
15/01/2013 21:41 Herkomstscan
China 15/01/2013 7:26 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Donderdag, 17/01/2013, Voor het einde van de dag

BEZORGD!! Blij dat ik in de lunchpauze binnen ben gebleven, had al zo'n voorgevoel :D

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar komen die dingen dan vandaan oorspronkelijk? Ik zie hier mensen over verschillende landen hebben waar onder Korea.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lani100
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:41:
Waar komen die dingen dan vandaan oorspronkelijk? Ik zie hier mensen over verschillende landen hebben waar onder Korea.
De meeste uit korea of china

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is nu ook verzonden. De UPS traceer link werkt echter nog niet. Hopelijk krijg ik hem vrijdag binnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was van plan deze ochtend eindelijk een XPS 12 - i7 te bestellen. Merk ik plots dat enkel nog het basismodel van de XPS 12 te bestellen valt in Belgie en Nederland. In dit topic zie ik wachttijden tot 2 maand. Ik zou meer vergevingsgezind kunnen zijn ware het niet dat een paar jaar geleden ik exact hetzelfde probleem heb gezien bij een Studio 15.

Dell is prima wanneer alles gesmeerd loopt. Maar hun productieproces laat toch de wensen over. Ziet er naar uit dat we zullen moeten wachten tot de Haswell refresh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-08-2024
Mijn laptop staat in productie. Wordt er bij dell ook in het weekend gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lani100
amadeus123 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:42:
Mijn laptop staat in productie. Wordt er bij dell ook in het weekend gewerkt?
meestal niet ik weet niet of je een basismodel hebt maar anders kan je reken ongeveer de verwachte leverijd min 7-10 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
Ik heb het basis model, de goedkoopste 15R SE
15/01 betaling
17/01 al in productie
maar nu dus afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
Vandaag is hij verzonden. Krijg wel nog deze melding: >>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.

Waarschijnlijk is hij dus nog bij dell en nog niet bij UPS. Weet iemand hoe lang dit ongeveer duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:25
Dat ligt er aan: soms krijg je die info al wanneer de laptop nog in China staat, in andere gevallen pas wanneer hij hier op de vrachtwagen gezet wordt.

Meestal krijg je van tevoren een datum van aflevering van (niet de originele verwachtte leveringsdatum die je van Dell kreeg voordat je laptop in productie ging) en die klopt over het algemeen vrij aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
Bedankt!
Wachten op een nieuwe laptop is toch wel lastig :D

Edit: Moet je normaal ook geen mail ontvangen van dell eenmaal de status op verzonden staat? Of is dit pas wanneer ze de leverdatum opnieuw weten te vertellen?

[ Voor 57% gewijzigd door amadeus123 op 21-01-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
guapper schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:16:
Dat ligt er aan: soms krijg je die info al wanneer de laptop nog in China staat, in andere gevallen pas wanneer hij hier op de vrachtwagen gezet wordt.

Meestal krijg je van tevoren een datum van aflevering van (niet de originele verwachtte leveringsdatum die je van Dell kreeg voordat je laptop in productie ging) en die klopt over het algemeen vrij aardig.

Nu zit ik hier al. Ergens had ik gelezen op het forum dat het dan nog maximum 2 werkdagen duurt, hopelijk is dit zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Staat daar niet een verwachtte leverdatum bij? Die klopt redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
Nee ik zie deze nog nergens staan. Misschien moet die info nog bijgewerkt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
guapper schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:55:
Staat daar niet een verwachtte leverdatum bij? Die klopt redelijk.
Edit: Geplande aflevering: Woensdag, 23/01/2013, Voor het einde van de dag

[ Voor 44% gewijzigd door amadeus123 op 21-01-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Handig toch: kun je je agenda alvast leeg maken.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
Ik zit midden in de examens. De hele dag thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:11:
Was van plan deze ochtend eindelijk een XPS 12 - i7 te bestellen. Merk ik plots dat enkel nog het basismodel van de XPS 12 te bestellen valt in Belgie en Nederland. In dit topic zie ik wachttijden tot 2 maand. Ik zou meer vergevingsgezind kunnen zijn ware het niet dat een paar jaar geleden ik exact hetzelfde probleem heb gezien bij een Studio 15.

Dell is prima wanneer alles gesmeerd loopt. Maar hun productieproces laat toch de wensen over. Ziet er naar uit dat we zullen moeten wachten tot de Haswell refresh.
De i7 versie duurde bij mij 1 maand en 5 dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 17:00
Edit: Te vroeg gezeurd; Zojuist email gehad en status ging gelijk naar Bestelling is verzonden. Traceren lukt nog niet, maar dat komt nog wel.

Maandag laptop besteld. Aangezien ik deze week de laptop binnen wil hebben heb ik expres voor de €50 duurdere versie gekozen vanwege de dellexpres (2 dgn levertijd). Ook heb ik daarvoor de epp korting laten zitten omdat ik ergens gelezen had dat het langer kan duren met bankoverdracht en bij gebruik van epp korting niet gekozen kan worden voor betalen met iDEAL. Normaal gesproken zijn iDEAL betalingen bij mij ook direct.

Tot nu toe heb ik nog geen status update gehad en staat de bestelling nog steeds op status: "Verwerking van bestelling". Wat inhoud dat de betaling nog verwerkt moet worden. Shopkorting.nl heeft al wel bevesting gegeven en moet alleen nog akkoord krijgen.

Op de bestelgegeven site staat trouwens ook; "Verzendmethode: Standaardlevering".

Nu mijn vragen.

Ik heb wel gebruik gemaakt van de 2keer €50 korting (zie waardebonnen). Kan het zijn dat de dellexpres dan komt te vervallen? of had ik soms tijdens de bestelling aan moeten geven dat ik dellexpres wil? of maak ik mij druk om niks en bedoelen ze met "Verzendmethode: Standaardlevering" iets anders en is dit normaal?

Daarnaast is het normaal dat betalingen met iDEAL bij dell langer dan een dag duurt om te verwerken?

Hopelijk krijg ik mijn laptop deze week nog. Moet alleen nog uitzoeken welke HDDcaddy en ssd ik ga bestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door stfn89 op 30-01-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:38
Zondagavond om 9 uur mijn nieuwe Inspiron besteld, inmiddels staat de status op bestelling verzonden.

Track en trace nummer werkt nog niet, maar dat zal nog wel komen!

Hopelijk heb ik hem vrijdag of zaterdag binnen :)

[ Voor 3% gewijzigd door HertogJack op 30-01-2013 14:43 ]

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexonic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-12-2019

dexonic

efficient != nuttig

Afgelopen donderdag 07-02 de Inspiron 17R SE besteld, de geschatte leveringsdatum staat nu op 26-02.
Had na mijn bestelling klantenservice al gebeld met de vraag of die datum klopte, maar kreeg ook te horen dat het vaak wat sneller ging.

Vandaag is de bestelling naar de status "Werk in uitvoering" gegaan, 3 dagen voor het verwerken van een iDeal betaling dus.
Ik ben in ieder geval niet echt gewend aan zulke leveringstijden met bestellingen online, maar we zullen zien wat de week ons brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03:29
Ik heb gisteren avond ook een 17R SE besteld en mijn leverdatum staat op 28-2-2013 en ik heb met iDeal betaald. Ik wilde wel nog graag de EPP korting hebben, maar dan moest je via bankoverschrijving betalen, en omdat ik iDeal toch wat veiliger vind, als in dat ik zeker weet dat het geld goed wordt overgemaakt, heb ik die maar laten zitten.

Toen ik hem ging configureren (tot zover ik hem kon configureren :P ) stond er bij verwachte verzenddatum 19-02. Maar zoals ik hier ook al vaak lees is die verzenddatum meer een ''worst case scenario'' en wordt hij vaak al een stuk eerder uitgeleverd. Ik ben benieuwd iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexonic

dexonic

efficient != nuttig

Ja same here.. Ook met iDeal betaald aangezien dat (meestal) sneller is, hij staat inmiddels wel "In productie". Ik zal wel even laten weten wanneer hij verzonden wordt/ontvangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Oke nice :) Die van mij is vandaag ook naar de volgende status gegaan. Werk in uitvoering als het goed is , tenminste dat stond er vanochtend, maar ik kan nu niet kijken want als ik mijn order status wil kijken, dan word ik doorgestuurd naar de Download pagina van Dell :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexonic

dexonic

efficient != nuttig

Haha ja.. De Dell site heeft het even moeilijk. Wanneer ik de status probeer te checken kreeg ik net mooie errors te zien. De site was al een paar dagen erg traag en login werkte ook niet altijd even goed. Hij serveert nu halve pagina's af en toe. :/

Die van mij ging overigens op dezelfde dag van werk in uitvoering naar in productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Hier staat hij ook mooi op productie! Deze week zal ik hem wel niet meer krijgen, maar ik denk wel begin volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexonic

dexonic

efficient != nuttig

Die van mij sinds vandaag op Verzonden :)

De link naar UPS doet het nog niet, maar dat zal dan hopelijk/waarschijnlijk maandag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 26-02 21:08
Mijn bestelling staat al vanaf 12-02 op verzonden, en heb ook al een UPS Trace code, kan alleen nog steeds niet traceren ermee (zending wordt niet gevonden). Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Het duurt soms een paar dagen voordat de verzending wordt opgehaald. Vaak staat er wel al een geplande afleverdatum bij.
Dikke kans dat het bij UPS verschijnt op de dag dat ie bij je afgeleverd wordt. Dat had ik laatst ook met een 17R SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexonic

dexonic

efficient != nuttig

Vandaag het tracking nummer gekregen en UPS laat sinds net ook wat zien. Dus als het goed is hij maandag hier :)
Pagina: 1 ... 80 ... 105 Laatste