Dat is raar. Er zijn al meer mensen (kijk maar eens in het alienware ervaringen topic) die een m17x redelijk standaard hebben besteld, die hem al in productie hebben. Ik denk dat je nogal pech hebt.Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:18:
Nee ik heb mijn m17x gewoon standard gehoudenen betaalt met ideal dus betaling was best snel geregeld dinsdag al ofzo
Verwijderd
Ja dat kan natuurlijk, maar ja als je een standaard laptops verkoopt ga ik vanuit dat je zoiezo standaard onderdelen flink op voorraad heb
, enige wat min of meer bijzonder is is het feit dat ik de m17x Nebula Red heb bestelt maar ik ga vanuit dat dat geen probleem zou moeten zijn 
Moet ma geduld hebben volgende week moet er wel vooruitgang komen xD
Moet ma geduld hebben volgende week moet er wel vooruitgang komen xD
Het zou best kunnen zijn dat het om de Nebula Red (=cover?) gaat. Dat zijn nogal specifieke dingen. Neem aan dat je niet hoeft te wachten op cpu, ram oid. Neem aan dat ze die altijd op voorraad hebben. Wat ik wel lees is dat ze soms te kort schermen hebben. Dus dat zou het ook nog kunnen zijn, maar het blijft koffiedik kijken. (En geduld hebben
)
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Verwijderd
Ja Nebula Red is idd de cover, dus ja das het enige wat ik kan verzinnen wat er niet zo heel standaard is.Erkel schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:45:
Het zou best kunnen zijn dat het om de Nebula Red (=cover?) gaat. Dat zijn nogal specifieke dingen. Neem aan dat je niet hoeft te wachten op cpu, ram oid. Neem aan dat ze die altijd op voorraad hebben. Wat ik wel lees is dat ze soms te kort schermen hebben. Dus dat zou het ook nog kunnen zijn, maar het blijft koffiedik kijken. (En geduld hebben)
En ik probeer geduld te hebben, maar als het al een week staat werk in uitvoering word ik toch zenuwachtig van vooral omdat het nog in productie moet gaan, lever datum staat op 23ste maar als bedenkt ups levert alleen doordeweeks tussen 09:00 en 17:00 duurt ongeveer 3 dagen en productie kan ook iets van 3 dagen duren.
23ste ga ik ook nog eens op vakantie dus moet ik iemand betrouwbaar vinden die hem in ontvangst kan nemen xD
Maar ik heb nog hoop dat ie volgende week komt
Ondertussen vind ik het best grappig om hier rond te lezen, vooral als je leest dat 2 mensen hun apparaatje waarschijnlijk in dezelfde vlucht zitten xD
Verwijderd
Ik heb op 1 juli de nieuwe mx17 r4 besteld van Alienware. Mijn betaling via bankoverschrijving was vrij snel geregeld (binnen 3 werkdagen). Echter nu staat mijn status al meer dan 7 dagen op "werk in uitvoering". Ik heb gewoon de standaard configuratie besteld geen fratsen of iets.
De uiterste leverdatum zou 24 juli zijn maar ik begin hem nu toch wel een beetje te knijpen om dat als "Werk in uitvoering" al zo lang duurt hoe lang gaat de productie dan wel niet duren?
Ik heb de laptop echt nodig voor de 24ste (liefst eerder) omdat ik hem tevens voor werk ga gebruiken. Heeft iemand anders ervaring met het zo lang op "werk in uitvoering" blijven staan bij deze laptop?
De uiterste leverdatum zou 24 juli zijn maar ik begin hem nu toch wel een beetje te knijpen om dat als "Werk in uitvoering" al zo lang duurt hoe lang gaat de productie dan wel niet duren?
Ik heb de laptop echt nodig voor de 24ste (liefst eerder) omdat ik hem tevens voor werk ga gebruiken. Heeft iemand anders ervaring met het zo lang op "werk in uitvoering" blijven staan bij deze laptop?
Zelf geen ervaring mee, maar ze hebben in ieder geval je betaling ontvangen, en denk dat ze op onderdelen wachten, of dat ze gewoon heel veel laptops te maken hebben.
Volgens mij worden de alienware's nog steeds in Florida gemaakt, en niet in China of India waar ze gewoon een nieuw blikje mensen open trekken als het druk is...
Volgens mij worden de alienware's nog steeds in Florida gemaakt, en niet in China of India waar ze gewoon een nieuw blikje mensen open trekken als het druk is...
Poeh poeh, Dat wachten is echt killing, 3-7 besteld nog steeds werk in uitvoering... Terwijl ik zelf niet echt speciale dingen erin heb zitten i7 3610qm Gtx 680m 6gb ram 1080hd scherm Killer netwerkCard, en verder niks eigenlijk. Snap het niet helemaal waarom zo er zo lang over doen.
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
De mijne stond meer dan een week op werk in uitvoering en opeens was hij verzonden en 3 dagen later had ik hem, dus het zegt niks die datum, de mijne was 7 dagen te vroegVerwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:50:
[...]
Ja Nebula Red is idd de cover, dus ja das het enige wat ik kan verzinnen wat er niet zo heel standaard is.
En ik probeer geduld te hebben, maar als het al een week staat werk in uitvoering word ik toch zenuwachtig van vooral omdat het nog in productie moet gaan, lever datum staat op 23ste maar als bedenkt ups levert alleen doordeweeks tussen 09:00 en 17:00 duurt ongeveer 3 dagen en productie kan ook iets van 3 dagen duren.
23ste ga ik ook nog eens op vakantie dus moet ik iemand betrouwbaar vinden die hem in ontvangst kan nemen xD
Maar ik heb nog hoop dat ie volgende week komt![]()
Ondertussen vind ik het best grappig om hier rond te lezen, vooral als je leest dat 2 mensen hun apparaatje waarschijnlijk in dezelfde vlucht zitten xD
Verwijderd
Hoi en ja ik heb hetzelfde probleem alleen de mijne is uitgerekend op de 23steVerwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:53:
Ik heb op 1 juli de nieuwe mx17 r4 besteld van Alienware. Mijn betaling via bankoverschrijving was vrij snel geregeld (binnen 3 werkdagen). Echter nu staat mijn status al meer dan 7 dagen op "werk in uitvoering". Ik heb gewoon de standaard configuratie besteld geen fratsen of iets.
Ja naja moet maar wachten dan he xD ik zal het morgen wel zien of ie miss overspringt ik hoop namelijk van welDVR123 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:32:
[...]
De mijne stond meer dan een week op werk in uitvoering en opeens was hij verzonden en 3 dagen later had ik hem, dus het zegt niks die datum, de mijne was 7 dagen te vroeg
Wordt afgeleverd! And now we wait:)
jep voor mij hetzelfde ^^
Nu nog fijn wachten totdat ie in midden/zuid limburg is *zucht*
Nu nog fijn wachten totdat ie in midden/zuid limburg is *zucht*
Hij is hier binnen
Straks ff SSD scoren, en dan vanavond benchmarks draaien
Verwijderd
@darktimes, misschien hebben ze dan toch wat vertraging met sommige onderdelen.
Ik heb wel de GTX 675 als videokaart erbij, wellicht geeft dit de vertraging.
De standaard uitvoering staat nu namelijk weer met de 660 op de site.
Dit zal wel te maken hebben met de aanbieding die tot 7 juli liep.
Ik heb trouwens wel nog even gebeld met de klantenservice van Dell en ik kreeg een mevrouw aan de lijn die het ook maar vreemd vond maar er verder niks over kon vertellen. Met andere woorden "goed verhaal lekker kort..."en ik ben er nog niks mee opgeschoten.
Ik heb wel de GTX 675 als videokaart erbij, wellicht geeft dit de vertraging.
De standaard uitvoering staat nu namelijk weer met de 660 op de site.
Dit zal wel te maken hebben met de aanbieding die tot 7 juli liep.
Ik heb trouwens wel nog even gebeld met de klantenservice van Dell en ik kreeg een mevrouw aan de lijn die het ook maar vreemd vond maar er verder niks over kon vertellen. Met andere woorden "goed verhaal lekker kort..."en ik ben er nog niks mee opgeschoten.
Boh, in tegenstelling tot Erkel heb ik nog steeds mijn laptop niet. UPS is dus hier duidelijk pas later op de dag. Tot hoelaat levert UPS?
EDIT: Heb em al
[ Voor 7% gewijzigd door Robbiedobbie op 13-07-2012 15:58 ]
Ja ze kunnen de hele dag komen, het is maar geluk hebben. 1 uur stuurt mijn vader een sms of ik de laptop al heb, ik terug smsen dat dat niet zo is. Nog letterlijk geen 10 seconde later bellen ze aan.Robbiedobbie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:32:
Boh, in tegenstelling tot Erkel heb ik nog steeds mijn laptop niet. UPS is dus hier duidelijk pas later op de dag. Tot hoelaat levert UPS?
Verwijderd
Bij mij ookVerwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:28:
Bij mij vanochtend eindelijk op "in productie gegaan!!"
Verwijderd
Zal wel niet denk ik, aangezien "werk in uitvoering" ook meer dan 9 dagen duurde zal "in productie" ook wel een tijdje gaan duren.
Ik hoop nu maar gewoon dat hij voor de uiterlijke lever datum binnenkomt, 24 juli.
Ik hoop nu maar gewoon dat hij voor de uiterlijke lever datum binnenkomt, 24 juli.
Verwijderd
Toch even mijn tevredenheid uitdrukken, weekend van 7 juli de Dell Inspiron 15R SE besteld, meteen de verwachte datum van 18 juli maar kon uiteraard het verwerkproces van Dell en UPS volgen. Op twee dagen van China naar Brussel en drie dagen na start van het proces stond UPS aan de deur, 's morgens.
top !
top !
Verwijderd
Me m17x is nog steeds in productie me hoop dat ie voor het weekend binnen begint nogal ernstig zwak te worden xD
naja 23ste zal die binnen moeten komen dan XD
naja 23ste zal die binnen moeten komen dan XD
Verwijderd
Wauw hijs onderweg 
Shanghai, China 18/07/2012 21:41 Exportscan
Jarfalla, Sweden 16/03/2011 13:29 Afgeleverd <== Wtf XD???
China 18/07/2012 8:13 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
even snel tussendoor jaar terug afgeleverd in sweden
schijnbaar kunnen we tijdreizen? XD
Jarfalla, Sweden 16/03/2011 13:29 Afgeleverd <== Wtf XD???
China 18/07/2012 8:13 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
even snel tussendoor jaar terug afgeleverd in sweden
Dit bied nog hoop, ik had Maandag al een melding staan op de UPS site dat hij vandaag verzonden wordt, maar nog geen status wijziging gehad.Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:31:
Verwijderd
indien enkel weekdagen en alles loopt volgens plan, heb je hem maandagmellowpimp schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:52:
[...]
Dit bied nog hoop, ik had Maandag al een melding staan op de UPS site dat hij vandaag verzonden wordt, maar nog geen status wijziging gehad.
tot mijn verbazing zag ik vanochtend dat hij in nederland was en vandaag was ook de eerste afleverpoging gedaan. (was niet thuis), heb afleveradres veranderd, zou hem nu morgen moeten krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:01:
[...]
indien enkel weekdagen en alles loopt volgens plan, heb je hem maandag
Had dus niks van shanghai ofzo in mijn shipping information staan.
Datum van bestelling: 5-7-2012
Status: werk in uitvoering
En mensen zitten hier te klagen dat hij een week op werk in uitvoering staat. Staat ie bij mij al 2 weken!
En mensen zitten hier te klagen dat hij een week op werk in uitvoering staat. Staat ie bij mij al 2 weken!
En de verwachte datum? Gaat die gehaald worden? Ik heb vorige week donderdag besteld en verwachte datum is 8-8overdoseh schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 13:55:
Datum van bestelling: 5-7-2012
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Vandaag de nieuwe XPS15 en een XPS14 ultrabook besteld, leverdatum staat op 7 augustus.
Zo lang kan ik écht niet wachten... maja
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
Ik heb de xps15 een week eerder besteld en de verwachte afleverdatum is 1 dag later.. De shopkorting staat al op het account maar nog geen akkoord van Dell..HammieDuDe schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:14:
Vandaag de nieuwe XPS15 en een XPS14 ultrabook besteld, leverdatum staat op 7 augustus.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Orderdatum: 23-7-2012
De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 10-8-2012
Hij staat sinds vandaag op "werk in uitvoering"
Eens zien hoe lang ze ervoor benodigen
De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 10-8-2012
Hij staat sinds vandaag op "werk in uitvoering"
Eens zien hoe lang ze ervoor benodigen
Die van mij is sinds vanochtend in productie dus met een beetje geluk komt ie binnen een weekje
Status: In productie
Geschatte leveringsdatum: 8-7-2012
Datum van bestelling: 25-7-2012
Hij was meteen de 25e ook al in productie... maar goed, stiekem elke dag een paar keer de status checken om toch te hopen dat de aflevering vervroegd wordt,.. maar dat zal bij jullie niet veel anders zijn
Geschatte leveringsdatum: 8-7-2012
Datum van bestelling: 25-7-2012
Hij was meteen de 25e ook al in productie... maar goed, stiekem elke dag een paar keer de status checken om toch te hopen dat de aflevering vervroegd wordt,.. maar dat zal bij jullie niet veel anders zijn
edit:
Ik zie net dat ze de datumnotatie ook goed voor mekaar hebben :-) anders had ik de laptop al gehad voordat ik hem besteld had, haha
Ik zie net dat ze de datumnotatie ook goed voor mekaar hebben :-) anders had ik de laptop al gehad voordat ik hem besteld had, haha
[ Voor 19% gewijzigd door HammieDuDe op 27-07-2012 09:55 ]
HammieDuDe, had je unieke configuraties besteld?
Zojuist opgemerkt dat mijn Inspiron 15r SE met de post onderweg is!
Verzonden op: 27-7-2012
Verzendmethode: Standaardlevering
Datum van bestelling: 24-7-2012
Dat is nog best rap dus! Hopelijk komt ie maandag of dinsdag binnen
Zojuist opgemerkt dat mijn Inspiron 15r SE met de post onderweg is!
Datum van bestelling: 24-7-2012
Dat is nog best rap dus! Hopelijk komt ie maandag of dinsdag binnen
[ Voor 4% gewijzigd door Wrack op 27-07-2012 11:05 ]
Uhh nee dat niet, maar er valt ook niet meer veel te configureren aan de laptops tegenwoordig, best jammer, had graag het e.e.a. nog aan willen passen, bijvoorbeeld een blu-ray combo er in, in Amerika kan het wel, hier niet.. beetje jammer.Wrack schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:17:
HammieDuDe, had je unieke configuraties besteld?
.....
XPS15 geconfigged met de 3612QM en GT640M, 8gb en 750gb+32gb
XPS14 geconfigged met de 3517U, GT630M, 8gb en 500gb+32gb
Ik heb ze wel via de zakelijke ingang besteld, dus win7 pro en NBD Prosupport
Ik hoop dat ik ze volgende week toch al mag verwachten...
Jammer: we hebben nieuwe laptopjes nodig op het werk, maar de Precision M6700 is pas half augustus leverbaar met de betaalbare NVidia Quadro (K3000M) videokaart..
Om iets zinnigs bij te voegen:
XPS 14z (leuk ding trouwens) standaardconfiguratie, besteld do 12/7, bevestiging 16/7, geleverd 23/7.
Om iets zinnigs bij te voegen:
XPS 14z (leuk ding trouwens) standaardconfiguratie, besteld do 12/7, bevestiging 16/7, geleverd 23/7.
[ Voor 32% gewijzigd door Tarin op 27-07-2012 11:38 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Dell Inspiron 15r SE met backlit keyboard:
Datum van bestelling: 23-7-2012 (in de ochtend)
Verwachte leverdatum: 8-8-2012
Betaling ontvangen op: 24-7-2012 (bankoverschrijving, iDeal was nergens te vinden, zelfs de chat snapte het niet)
Datum van bestelling: 23-7-2012 (in de ochtend)
Verwachte leverdatum: 8-8-2012
Betaling ontvangen op: 24-7-2012 (bankoverschrijving, iDeal was nergens te vinden, zelfs de chat snapte het niet)
[ Voor 5% gewijzigd door Tracking Cookie op 27-07-2012 12:15 ]
Zojuist afleverbevestiging gehad van Dell. Morgen komen ze binnen.
25e besteld,
27e verzonden,
30e binnen,
Lijkt me goed
25e besteld,
27e verzonden,
30e binnen,
Lijkt me goed
Daar snap ik nou geen hol van he.. Die van mij is ook verzonden op de 27e maar daar blijft het bij.HammieDuDe schreef op zondag 29 juli 2012 @ 21:34:
Zojuist afleverbevestiging gehad van Dell. Morgen komen ze binnen.
25e besteld,
27e verzonden,
30e binnen,
Lijkt me goed
Ja ik moet hem ook nog binnen krijgen hoor, maar krijg nu deze melding op de site van UPS:cbr600f4i schreef op maandag 30 juli 2012 @ 08:39:
[...]
Daar snap ik nou geen hol van he.. Die van mij is ook verzonden op de 27e maar daar blijft het bij.
Apeldoorn, Netherlands 30/07/2012 5:11 Wordt afgeleverd
Dus moet goed komen
edit: Ze zijn binnen!
[ Voor 3% gewijzigd door HammieDuDe op 30-07-2012 10:51 ]
Mijn Dell Insipiron 15R SE is dus ook verzonden op de 27ste, gisteren was de verwachte leverdatum 31-07-2012. Als ik nu op de UPS website kijk is de laptop in Duitsland, in een transit o.i.d. Ik zie nu geen verwachte leverdatum meer staan vreemd genoeg, maar even afwachten.cbr600f4i schreef op maandag 30 juli 2012 @ 08:39:
[...]
Daar snap ik nou geen hol van he.. Die van mij is ook verzonden op de 27e maar daar blijft het bij.
Heb je verder ook geen statusupdates (UPS website) na de 27ste?
Toevallig... diezelfde status heb ik ook.
Vanmorgen zag ik zelfs: Exeption, en alles in het rood. Schrok er wel even van, want als je de verhalen op internet leest betekend het niet veel goeds. Gelukkig was alles een uur later weer groen, maar de verwachte aflever datum is inderdaad verdwenen.
Waarschijnlijk komt het morgen gewoon binnen, aangezien het nu Duitsland al verlaten heeft.
Vanmorgen zag ik zelfs: Exeption, en alles in het rood. Schrok er wel even van, want als je de verhalen op internet leest betekend het niet veel goeds. Gelukkig was alles een uur later weer groen, maar de verwachte aflever datum is inderdaad verdwenen.
Waarschijnlijk komt het morgen gewoon binnen, aangezien het nu Duitsland al verlaten heeft.
Zat verkeerd te kijken, er staat op de Dell site binnen zoveel uur verschijnt een link.. Ik maar wachten maar ik denk net ik zal eens op de UPS site kijken.. Dus ik tracking nummer aanklikken..
Komt dus vandaag binnen via Drachten
Iemand toevallig een express systeem besteld via dell? Ben benieuwd waar die vandaan moeten komen, ook uit china? Er staat bij bij nu verzonden, maar de tracking code van ups werkt nog niet helaas.
Verwijderd
ik heb vorige week dinsdag een laptop besteld en direct betaald en nu kreeg ik gister deze mail binnen
Subject – Payment Reminder For Your Dell Order
Dear Customer,
Our systems have indicated that the payment for your Dell Order is
pending and hence your order is on temporary hold. Your order would be confirmed once we
receive the payment.
Next Steps:
You can make the payment now by using banking details provided below. Your order would
be released upon receipt of your payment.
Failure to make the payment within the next 5 days would result in cancellation of your Dell
order.
Please ignore this email in case you have already made a payment for your order.
Bank Details:
Beneficiary: Dell
Bank account: 26.60.65.694 (when paying from a bank account)
Postbank account: 50.33.667 (if paid from a Postbank account)
Thank You again for choosing Dell!
This email is auto generated. Responses to this email are not monitored.
Subject – Payment Reminder For Your Dell Order
Dear Customer,
Our systems have indicated that the payment for your Dell Order is
pending and hence your order is on temporary hold. Your order would be confirmed once we
receive the payment.
Next Steps:
You can make the payment now by using banking details provided below. Your order would
be released upon receipt of your payment.
Failure to make the payment within the next 5 days would result in cancellation of your Dell
order.
Please ignore this email in case you have already made a payment for your order.
Bank Details:
Beneficiary: Dell
Bank account: 26.60.65.694 (when paying from a bank account)
Postbank account: 50.33.667 (if paid from a Postbank account)
Thank You again for choosing Dell!
This email is auto generated. Responses to this email are not monitored.
Je kan vrij eenvoudig contact opnemen via de Chat op de Dell website. Misschien is er wat mis gegaan met de betaling?
De eerste keer dat ik geld overmaakte kreeg ik ook een bericht van Dell dat er iets mis was. Echter vroegen ze mij niet om gelijk geld over te maken naar een rekening, maar om eerst contact op te nemen via email, chat of telefoon.
Is het echt een mailtje van Dell zelf? Lijkt haast wel een scam-mail
---
Als het goed is komt mijn 15R SE vandaag binnen!
De eerste keer dat ik geld overmaakte kreeg ik ook een bericht van Dell dat er iets mis was. Echter vroegen ze mij niet om gelijk geld over te maken naar een rekening, maar om eerst contact op te nemen via email, chat of telefoon.
Is het echt een mailtje van Dell zelf? Lijkt haast wel een scam-mail

---
Als het goed is komt mijn 15R SE vandaag binnen!
mssn niet het bestelnummer ingevuld bij je overschrijving? Tracking code werkt nog steeds niet hier, maar volgens de site was het een express product en zou die binnen 2 werkdagen vanaf orderbestelling verzonden moeten worden.
Verwijderd
ik heb gechat en de bewijs van betaling hebben ze verzonden naar de financiële afdeling weet iemand hoelang dat kan gaan duren ?
En mijn Dell Inspiron 15r SE is binnen! Exact 8 dagen na bestelling.
Warsaw, Poland 31/07/2012 18:19 Aankomstscan
Koeln, Germany 31/07/2012 14:05 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in- uitkl inst. Nu in transit voor aflev
31/07/2012 6:39 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Incheon, Korea 31/07/2012 11:06 Vertrekscan
31/07/2012 9:02 Aankomstscan
Shanghai, China 31/07/2012 6:32 Vertrekscan
Chengdu, China 31/07/2012 1:19 Vertrekscan
Chengdu, China 30/07/2012 20:46 Herkomstscan
China 30/07/2012 5:55 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Van Shanghai naar Korea, en van Köln naar Polen...Maakt mij niet uit, maar ik zit morgen pas vanaf 16 uur thuis.
Heb UPS wel al gebeld, maar ze zeiden me, dat ik pas nadat er een erste afleverpoging gewest is, kan zeggen wanneer ik thuis ben...
Koeln, Germany 31/07/2012 14:05 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in- uitkl inst. Nu in transit voor aflev
31/07/2012 6:39 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Incheon, Korea 31/07/2012 11:06 Vertrekscan
31/07/2012 9:02 Aankomstscan
Shanghai, China 31/07/2012 6:32 Vertrekscan
Chengdu, China 31/07/2012 1:19 Vertrekscan
Chengdu, China 30/07/2012 20:46 Herkomstscan
China 30/07/2012 5:55 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Van Shanghai naar Korea, en van Köln naar Polen...Maakt mij niet uit, maar ik zit morgen pas vanaf 16 uur thuis.
Heb UPS wel al gebeld, maar ze zeiden me, dat ik pas nadat er een erste afleverpoging gewest is, kan zeggen wanneer ik thuis ben...
Alienware M17x besteld op : 25-7-2012
Volgens DELL levertijd op : 16-8-2012
paar dagen later:
Geplande aflevering:
Donderdag, 02/08/2012, Voor het einde van de dag
Laatste locatie:
Shanghai, China, Woensdag, 01/08/2012
wow...dat is een stuk rapper gegaan dan gedacht :O!
Volgens DELL levertijd op : 16-8-2012
paar dagen later:
Geplande aflevering:
Donderdag, 02/08/2012, Voor het einde van de dag
Laatste locatie:
Shanghai, China, Woensdag, 01/08/2012
wow...dat is een stuk rapper gegaan dan gedacht :O!
3D Artist/Founder: Yellowcake Games
Ik heb de 24-07 een dell inspirion 15r se met sleeve en muis + toetsenbord besteld. Gisteren is hij verzonden, alleen op de ups site staat dat er een label is aangemaakt op 3-08-2012... Leven ze daar in de toekomst ofzo of hoe zit dat?
edit hij wordt verwacht op 6 augustus
edit hij wordt verwacht op 6 augustus
[ Voor 8% gewijzigd door Sjenker op 01-08-2012 11:55 ]
Verwijderd
Onlangs de XPS 17 besteld. Aangezien ik in mijn verwachting van de laptop veel gebruik gemaakt heb van de berichten op GoT hieronder mijn ervaring.
Datum van bestelling: 30-7-2012
Verzonden op: 3-8-2012
Verwachte datum: 17-8-2012
Ontvangen op: 6-8-2012
Ik denk dat de zomermaanden bij Dell ook rustig zijn.
Datum van bestelling: 30-7-2012
Verzonden op: 3-8-2012
Verwachte datum: 17-8-2012
Ontvangen op: 6-8-2012
Ik denk dat de zomermaanden bij Dell ook rustig zijn.
Gisteren Dell Inspiron 15 R SE (7520 base) besteld en met CC betaald. Vandaag al verzonden
Datum van bestelling: 07-08-2012
Verzonden op: 08-08-2012
Verwachte datum: 13-08-2012
Ontvangst zal wel morgen (09 aug.) of overmorgen (10 aug.) zijn.
Idd rustig bij Dell deze zomer
Datum van bestelling: 07-08-2012
Verzonden op: 08-08-2012
Verwachte datum: 13-08-2012
Ontvangst zal wel morgen (09 aug.) of overmorgen (10 aug.) zijn.
Idd rustig bij Dell deze zomer
Gisteren ook een Dell Inspiron 15 R SE met mSata-ssd en backlite keyboard besteld. Volgens de bevestiging moet hij uiterlijk 20 aug. 2012 worden afgeleverd. Ik ben benieuwd.
Panasonic TV, Soundbar en BlueRay speler en Ziggo Alles in 1 Complete
Op 12 augustus een XPS 15 (l521x) besteld.
Geplande aflevering: Donderdag, 16/08/2012, Voor het einde van de dag
Ik zie dat die wel reeds in Brussel toegekomen is maar sinds gisterenmorgen geen update meer
Hoop dat die alsnog vandaag geleverd wordt! Ben zelf van België.
Brussels, Belgium 15/08/2012 4:55 Aankomstscan
Koeln, Germany 15/08/2012 2:16 Vertrekscan
15/08/2012 0:12 Importscan
Koeln, Germany 14/08/2012 22:49 Aankomstscan
Warsaw, Poland 14/08/2012 21:06 Vertrekscan
14/08/2012 18:36 Aankomstscan
Almaty, Kazakhstan 14/08/2012 17:11 Vertrekscan
14/08/2012 15:31 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 14/08/2012 12:17 Vertrekscan
14/08/2012 7:39 Aankomstscan
Shanghai, China 14/08/2012 4:46 Vertrekscan
Shanghai, China 13/08/2012 21:27 Exportscan
China 13/08/2012 9:01 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Geplande aflevering: Donderdag, 16/08/2012, Voor het einde van de dag
Ik zie dat die wel reeds in Brussel toegekomen is maar sinds gisterenmorgen geen update meer
Brussels, Belgium 15/08/2012 4:55 Aankomstscan
Koeln, Germany 15/08/2012 2:16 Vertrekscan
15/08/2012 0:12 Importscan
Koeln, Germany 14/08/2012 22:49 Aankomstscan
Warsaw, Poland 14/08/2012 21:06 Vertrekscan
14/08/2012 18:36 Aankomstscan
Almaty, Kazakhstan 14/08/2012 17:11 Vertrekscan
14/08/2012 15:31 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 14/08/2012 12:17 Vertrekscan
14/08/2012 7:39 Aankomstscan
Shanghai, China 14/08/2012 4:46 Vertrekscan
Shanghai, China 13/08/2012 21:27 Exportscan
China 13/08/2012 9:01 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Anoniem: 470171
Als ik de reacties lees denk ik echt: huh?
Ik heb vandaag de Dell XPS 27 one gekocht met cc. Meteen een mailtje en de status was in productie. Zojuist (half 2) is het pakketje al verzonden! Heb ik geluk?
Ik heb vandaag de Dell XPS 27 one gekocht met cc. Meteen een mailtje en de status was in productie. Zojuist (half 2) is het pakketje al verzonden! Heb ik geluk?
meh
[ Voor 99% gewijzigd door C00KW4US op 27-08-2012 15:36 ]
Laptop:
Inspiron 17R SE van €999,- met backlit toetsenbord (€40) en gratis verzending (normaal €29).
Bestelling:
Geplaatst op: 22-08-2012
Geschatte leveringsdatum: 11-09-2012
Status
In productie.
Ik verwacht 'em eerder dan 11 September, maar je weet het nooit.
Inspiron 17R SE van €999,- met backlit toetsenbord (€40) en gratis verzending (normaal €29).
Bestelling:
Status
In productie.
Forums are like a herd of performing elephants with diarrhoea -- massive, difficult to redirect, awe-inspiring, entertaining, and a source of mind-boggling amounts of excrement when you least expect it.
heb je geen Dell vouchers gebruikt, en geen EPP? Als je de shopkorting meerekent heb je hem voor 760 ongeveerNixy schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:12:
Laptop:
Bestelling:
Status
In productie.
Oh ik heb 10% korting, 5% epp en 19% BTW korting. Vond het niet waard om het hierbij te plaatsen, aangezien dat niet echt over de levertijden gaat
Forums are like a herd of performing elephants with diarrhoea -- massive, difficult to redirect, awe-inspiring, entertaining, and a source of mind-boggling amounts of excrement when you least expect it.
Ik heb de Inspiron 17R SE besteld met 10% + epp + shopkorting.
Besteld op: 21 augustus
Verwachte leverdatum: 10 september
verzonden op: 25 augustus
De verwachte leverdatum is veranderd naar 27 augustus dus ik ben tevreden
Besteld op: 21 augustus
Verwachte leverdatum: 10 september
verzonden op: 25 augustus
De verwachte leverdatum is veranderd naar 27 augustus dus ik ben tevreden
Mijn 17R SE heeft nog geen andere status gekregen. Ik hoop dat ik morgen of dinsdag ook beter nieuws krijg 
Edit:
Status:
Verzonden: 27-08-2012
Geschatte leveringsdatum: 29-08-2012
Edit:
Status:
Verzonden: 27-08-2012
Geschatte leveringsdatum: 29-08-2012
[ Voor 35% gewijzigd door Nixy op 27-08-2012 17:11 ]
ik heb de 17R vorige week 24e besteld, vandaag binnen, echt top!
Zojuist de Crucial M4 besteld, die komt morgen binnen.
Wat me opvalt, heb bij Dell met creditcard besteld (ING card) normaal gesproken zie ik bestellingen via creditcard gelijk in het creditcard overzicht staan via mijning, maar deze is nog steeds niet verschenen. Iemand ervaringen hiermee?
Thanks
Zojuist de Crucial M4 besteld, die komt morgen binnen.
Wat me opvalt, heb bij Dell met creditcard besteld (ING card) normaal gesproken zie ik bestellingen via creditcard gelijk in het creditcard overzicht staan via mijning, maar deze is nog steeds niet verschenen. Iemand ervaringen hiermee?
Thanks
Slechte weersomstandigheden in Korea. Pakketje ligt daar nu al meer dan 12 uur te niksen 
Edit: Na een vertraging van 26 uur is de laptop weer onderweg. Het is inmiddels geland in Kazachstan.
Edit 2:
Geplande aflevering bijgewerkt naar:
Donderdag, 30/08/2012, Voor het einde van de dag
Edit 3:
Aangekomen op 30/08/2012 om 12:44. Laptop ziet er goed uit, zonder beschadigingen.
Edit: Na een vertraging van 26 uur is de laptop weer onderweg. Het is inmiddels geland in Kazachstan.
Edit 2:
Geplande aflevering bijgewerkt naar:
Donderdag, 30/08/2012, Voor het einde van de dag
Edit 3:
Aangekomen op 30/08/2012 om 12:44. Laptop ziet er goed uit, zonder beschadigingen.
[ Voor 72% gewijzigd door Nixy op 30-08-2012 14:42 ]
Ik heb vandaag de Inspiron R besteld, betaling met overschrijving
Datum van bestelling: 29/08/2012
Verwachte leverdatum: 18/09/2012
maandagavond 27/08/2012 alienware x51 besteld
status vandaag
Brussels, Belgium 31/08/2012 9:39 Importscan
31/08/2012 5:26 Aankomstscan
Frankfurt, Germany 30/08/2012 23:49 Vertrekscan
30/08/2012 12:43 Aankomstscan
Lod, Poland 30/08/2012 1:59 Vertrekscan
Lod, Poland 29/08/2012 15:18 Herkomstscan
Poland 29/08/2012 10:03 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
das zeer vlug
hopelijk heb ik hem binnen vandaag,
status vandaag
Brussels, Belgium 31/08/2012 9:39 Importscan
31/08/2012 5:26 Aankomstscan
Frankfurt, Germany 30/08/2012 23:49 Vertrekscan
30/08/2012 12:43 Aankomstscan
Lod, Poland 30/08/2012 1:59 Vertrekscan
Lod, Poland 29/08/2012 15:18 Herkomstscan
Poland 29/08/2012 10:03 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
das zeer vlug
hopelijk heb ik hem binnen vandaag,
vandaag verzonden met Geplande Leverdatum : 07/09/2012xenne schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:42:
Ik heb vandaag de Inspiron R besteld, betaling met overschrijving
[ Voor 6% gewijzigd door xenne op 04-09-2012 17:42 ]
Op 3/9 een 15R SE besteld en direct via bank betaald, maar hij staat nog steeds op "Verwerking van bestelling" - duurde dit bij jullie ook meer dan ongeveer 36 uur?
Verwachte leveringsdatum staat op 21/9 maar dat zal ook nog wel veranderen.
[Edit] het viel mee, vandaag de bevestiging gekregen.
Verwachte leveringsdatum staat op 21/9 maar dat zal ook nog wel veranderen.
[Edit] het viel mee, vandaag de bevestiging gekregen.
[ Voor 13% gewijzigd door mbitter op 05-09-2012 13:51 ]
vandaag reeds ontvangen, het traject China - Korea- Polen - Duitslandxenne schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:23:
[...]
vandaag verzonden met Geplande Leverdatum : 07/09/2012
Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
Brussels, Belgium 06/09/2012 13:56 Afgeleverd
06/09/2012 9:20 Ontv vroeg vasthouden voor toek aflevdatum aan UPS probeert afl op verzoekdatum / Aflevering gewijzigd.
06/09/2012 3:28 Aankomstscan
Koeln, Germany 06/09/2012 0:48 Vertrekscan
06/09/2012 0:06 Importscan
Warsaw, Poland 05/09/2012 21:14 Vertrekscan
05/09/2012 18:56 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 05/09/2012 15:11 Vertrekscan
05/09/2012 5:20 Aankomstscan
Chengdu, China 05/09/2012 1:19 Vertrekscan
Chengdu, China 04/09/2012 20:36 Herkomstscan
China 04/09/2012 6:37 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Anoniem: 472588
Ik heb woensdag een Inspiron 17r besteld. Gewoon via iDeal betaald en nu staat ie nog steeds op 'verwerking van bestelling'. Is dit normaal?
Ze verwerken die ideal betalingen handmatig, dus dat duurt wel even..Anoniem: 472588 schreef op zondag 09 september 2012 @ 10:45:
Ik heb woensdag een Inspiron 17r besteld. Gewoon via iDeal betaald en nu staat ie nog steeds op 'verwerking van bestelling'. Is dit normaal?
Dan heb ik geluk gehad. Toen ik hem bestelde heb ik ook met iDeal betaald, en diezelfde avond heb ik een bevestiging van betaling ontvangen. Volgende dag in productie en in totaal (na bestelling) in 7 dagen thuis ontvangen.Hanzelmus schreef op zondag 09 september 2012 @ 10:54:
[...]
Ze verwerken die ideal betalingen handmatig, dus dat duurt wel even..
Hoe lang duurt het voordat je met die code van UPS kunt tracen? Ik heb de code gisternavond ontvangen maar op de UPS-site kan ik hem nog steeds niet tracen.
Bij mij duurde dat dagen, en toen ik eindelijkw at zag was dat de melding dat hij vanuit Brussel naar Nederland kwam en de volgende dag was hij er.Anoniem: 472588 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:11:
Hoe lang duurt het voordat je met die code van UPS kunt tracen? Ik heb de code gisternavond ontvangen maar op de UPS-site kan ik hem nog steeds niet tracen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Shanghai, China 13/09/2012 21:47 Herkomstscan
EDIT: China 13/09/2012 13:26 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
da's het enige wat ik kan zien tot nu toe.
EDIT: China 13/09/2012 13:26 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
da's het enige wat ik kan zien tot nu toe.
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 472588 op 13-09-2012 21:54 ]
Shanghai, China 14/09/2012 14:22 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
14/09/2012 14:21 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder
14/09/2012 12:00 Wacht op vrijgave door inklaarder/overheidsinstantie
Frankfurt, Germany 13/09/2012 11:10 Vertrekscan
Koeln, Germany 13/09/2012 4:15 Vertrekscan
13/09/2012 3:19 Importscan
13/09/2012 1:33 Het pakket was vóór aflevering onderworpen aan een röntgeninspectie; het kan daardoor vertraagd zijn / Verlopen - uitz kan niet worden opgelost
13/09/2012 1:08 Ontvanger verzocht tijdelijke adreswijziging / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
13/09/2012 0:33 Importscan
13/09/2012 0:24 Importscan
13/09/2012 0:19 Het pakket was vóór aflevering onderworpen aan een röntgeninspectie; het kan daardoor vertraagd zijn
13/09/2012 0:14 Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Koeln, Germany 12/09/2012 23:26 Ontvanger verzocht tijdelijke adreswijziging
12/09/2012 23:07 Aankomstscan
12/09/2012 23:00 Het pakket was vóór aflevering onderworpen aan een röntgeninspectie; het kan daardoor vertraagd zijn
Warsaw, Poland 12/09/2012 21:22 Vertrekscan
12/09/2012 19:10 Aankomstscan
Almaty, Kazakhstan 12/09/2012 17:29 Vertrekscan
12/09/2012 15:29 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 12/09/2012 12:19 Vertrekscan
12/09/2012 7:25 Aankomstscan
Shanghai, China 12/09/2012 4:46 Vertrekscan
Shanghai, China 11/09/2012 23:53 Exportscan
11/09/2012 23:53 Herkomstscan
China 11/09/2012 7:36 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
hij is gewoon weer teruggestuurd......
14/09/2012 14:21 Zending in afwachting van vrijgave door inklaarder
14/09/2012 12:00 Wacht op vrijgave door inklaarder/overheidsinstantie
Frankfurt, Germany 13/09/2012 11:10 Vertrekscan
Koeln, Germany 13/09/2012 4:15 Vertrekscan
13/09/2012 3:19 Importscan
13/09/2012 1:33 Het pakket was vóór aflevering onderworpen aan een röntgeninspectie; het kan daardoor vertraagd zijn / Verlopen - uitz kan niet worden opgelost
13/09/2012 1:08 Ontvanger verzocht tijdelijke adreswijziging / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
13/09/2012 0:33 Importscan
13/09/2012 0:24 Importscan
13/09/2012 0:19 Het pakket was vóór aflevering onderworpen aan een röntgeninspectie; het kan daardoor vertraagd zijn
13/09/2012 0:14 Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Koeln, Germany 12/09/2012 23:26 Ontvanger verzocht tijdelijke adreswijziging
12/09/2012 23:07 Aankomstscan
12/09/2012 23:00 Het pakket was vóór aflevering onderworpen aan een röntgeninspectie; het kan daardoor vertraagd zijn
Warsaw, Poland 12/09/2012 21:22 Vertrekscan
12/09/2012 19:10 Aankomstscan
Almaty, Kazakhstan 12/09/2012 17:29 Vertrekscan
12/09/2012 15:29 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 12/09/2012 12:19 Vertrekscan
12/09/2012 7:25 Aankomstscan
Shanghai, China 12/09/2012 4:46 Vertrekscan
Shanghai, China 11/09/2012 23:53 Exportscan
11/09/2012 23:53 Herkomstscan
China 11/09/2012 7:36 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
hij is gewoon weer teruggestuurd......
Het ding zit nu in Almaty. Geplande leverdatum is pas maandag omdat ze zaterdag niet leveren..
He da's raar... Van Keulen naar Rotterdam in 12 minuten.
Koeln, Germany 15/09/2012 4:47 Vertrekscan
Rotterdam, Netherlands 15/09/2012 1:55 Aankomstscan
Koeln, Germany 15/09/2012 1:43 Importscan
15/09/2012 0:47 Importscan
Koeln, Germany 14/09/2012 23:01 Aankomstscan
Warsaw, Poland 14/09/2012 21:14 Vertrekscan
14/09/2012 19:13 Aankomstscan
Almaty, Kazakhstan 14/09/2012 17:32 Vertrekscan
14/09/2012 15:04 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 14/09/2012 12:04 Vertrekscan
14/09/2012 7:37 Aankomstscan
Shanghai, China 14/09/2012 4:51 Vertrekscan
China 13/09/2012 13:26 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Koeln, Germany 15/09/2012 4:47 Vertrekscan
Rotterdam, Netherlands 15/09/2012 1:55 Aankomstscan
Koeln, Germany 15/09/2012 1:43 Importscan
15/09/2012 0:47 Importscan
Koeln, Germany 14/09/2012 23:01 Aankomstscan
Warsaw, Poland 14/09/2012 21:14 Vertrekscan
14/09/2012 19:13 Aankomstscan
Almaty, Kazakhstan 14/09/2012 17:32 Vertrekscan
14/09/2012 15:04 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 14/09/2012 12:04 Vertrekscan
14/09/2012 7:37 Aankomstscan
Shanghai, China 14/09/2012 4:51 Vertrekscan
China 13/09/2012 13:26 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Anoniem: 473460
Professioneel besteld
XPS 17 - touchscreen - extra's: Windows 7 Ultimate + McAfee 3jr
besteldatum: 07/08/2012
betaling bij Dell ontvangen op 09/08/2012
geschatte leverdatum: 05/09/2012
op 01/09/2012 mail ontvangen: Vanwege de enorme populariteit van het door u bestelde product is er vertraging opgetreden bij onze leveranciers.
Dit betekent dat u nu een vernieuwde verwachte leveringsdatum heeft.
We begrijpen dat u misschien al langere tijd op uw order aan het wachten bent - en zullen ons best doen voor de vernieuwde verwachte leveringsdatum uw bestelling te leveren.
nieuwe verwachte leverdatum: 24/09/2012
vandaag, 17/09/2012, nog steeds 'in productie'
Ik word er moedeloos van
reeds (beleefde) mail gestuurd dat het onaanvaardbaar is voor professionele klanten (heb laptop meer dan nodig, mijn Inspiron heeft het lastig) - geen reactie...
XPS 17 - touchscreen - extra's: Windows 7 Ultimate + McAfee 3jr
besteldatum: 07/08/2012
betaling bij Dell ontvangen op 09/08/2012
geschatte leverdatum: 05/09/2012
op 01/09/2012 mail ontvangen: Vanwege de enorme populariteit van het door u bestelde product is er vertraging opgetreden bij onze leveranciers.
Dit betekent dat u nu een vernieuwde verwachte leveringsdatum heeft.
We begrijpen dat u misschien al langere tijd op uw order aan het wachten bent - en zullen ons best doen voor de vernieuwde verwachte leveringsdatum uw bestelling te leveren.
nieuwe verwachte leverdatum: 24/09/2012
vandaag, 17/09/2012, nog steeds 'in productie'
Ik word er moedeloos van
reeds (beleefde) mail gestuurd dat het onaanvaardbaar is voor professionele klanten (heb laptop meer dan nodig, mijn Inspiron heeft het lastig) - geen reactie...
Anoniem: 473460
staat toch niet 'in productie', maar nog steeds in 'werk in uitvoering'...
Nog verder van huis dus...
Nog verder van huis dus...
Zaterdagmorgen 15-9-2012 een Dell Inspiron 15R SE besteld, "express" model. Betalingsmethode vooruitbetaling omdat ik de pincode van mijn creditcard niet kon vinden
en iDeal niet mogelijk bleek
. Status nu nog "verwerking van bestelling".
In de mail van Dell stond:
Update:
Inmiddel is-ie in naar 'Werk in uitvoering' versprongen.
In de mail van Dell stond:
Ik heb de betaling overgemaakt met als omschrijving "Referentie: NL0133-1234-56789", maar volgens mij bedoelden ze nu ik die mail nog eens doorlees eigenlijk alleen "NL0133-1234-56789"?Onder vermelding van Referentie: NL0133-1234-56789

Update:
Inmiddel is-ie in naar 'Werk in uitvoering' versprongen.
[ Voor 14% gewijzigd door jacobras op 18-09-2012 14:34 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
laptop besteld bij dell, UPS stuur hem van china naar duitsland en vervolgens per ongeluk weer naar China.
UPS gebelt en zij zeggen dat het pakketje ergens in China is en dat het probleem bij Dell ligt.
Dell gebelt en zij zeggen dat ze het ergens in China is maar ze weten niet waar, het probleem ligt bij UPS.
Nice service voor 1500 euro laptop...........
UPS gebelt en zij zeggen dat het pakketje ergens in China is en dat het probleem bij Dell ligt.
Dell gebelt en zij zeggen dat ze het ergens in China is maar ze weten niet waar, het probleem ligt bij UPS.
Nice service voor 1500 euro laptop...........
Zaterdag besteld en normaal komt het donderdag al aan.
Geeft UPS nog een tijdstip van levering op de site?
Hm, zo'n Express bestel gaat best snel 
Update: laptop is binnen.jacobras schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:20:
- 15-9: Dell Inspiron 15R SE besteld, "express" model
- 18-9: Statusupdate: "Werk in uitvoering"
- 18-9: Statusupdate: Verzonden
- 20-9: Binnen.
Mijn laptop is inmiddels bezorgd, UPS geeft nog aan dat ze "op tijd" zijn. Had geen tijdstip van levering, alleen iets als "voor de avond".Li1quid schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:01:
Zaterdag besteld en normaal komt het donderdag al aan.
[ Voor 41% gewijzigd door jacobras op 20-09-2012 11:52 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Gisteravond om half 12 een dell inspiron 15R SE besteld (7520 base), nu staat er al dat het pakketje is verzonden. Ik laat het nog weten als het pakketje binnen is!
Maandagochtend binnengekomen! Wat mij betreft prima service. Donderdag om half 12 bestellen, maandagochtend de laptop in huis!
Maandagochtend binnengekomen! Wat mij betreft prima service. Donderdag om half 12 bestellen, maandagochtend de laptop in huis!
[ Voor 28% gewijzigd door Marrttijn op 29-09-2012 12:07 ]
Anoniem: 474039
2 AlienW laptops besteld bij Dell (Eur3800)
- 16/09 verzonden volgens Dell status site
- 21/09 nog steeds niet te tracen via UPS
Volgens Dell staat deze zending vast bij de Chinese grens (?) en zou vandaag opgelost dienen te zijn...
Tevens, korting via Shopkorting nog niet ontvangen in Shopkorting account. Na communicatie met Shopkorting gaan zij het uitzoeken bij hun "tussenpersoon"... Garanderen echter niets en kunnen niet zeggen wanneer ze hier meer over weten.
Kortom, dit is een kleine nachtmerrie aan het worden
Volgens Dell staat deze zending vast bij de Chinese grens (?) en zou vandaag opgelost dienen te zijn...
Tevens, korting via Shopkorting nog niet ontvangen in Shopkorting account. Na communicatie met Shopkorting gaan zij het uitzoeken bij hun "tussenpersoon"... Garanderen echter niets en kunnen niet zeggen wanneer ze hier meer over weten.
Same here, 16/09 status verzonden, maar trackingnummer werkt nog steeds niet. Kreeg bij shopkorting trouwens ook geen bijschrijving maar bij navraag is dit direct gecorrigeerd.Anoniem: 474039 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:10:
2 AlienW laptops besteld bij Dell (Eur3800)
Yay, tracing is in gang geschoten!
Nog wel geen transitdata, enkel dat UPS de trackingnr. kent. In ieder geval beter dan ergens in een zwart gat tussen Dell en UPS
Nu hopen dat het keihard richting België/Gent gaat, als ze nog hier zijn voor de MoP release dan ben ik superhappy
Nog wel geen transitdata, enkel dat UPS de trackingnr. kent. In ieder geval beter dan ergens in een zwart gat tussen Dell en UPS

Zou mijn 2 Aws vandaag moeten geleverd krijgen, nog net op tijd voor MoP 
Brussels, Belgium 24/09/2012 3:59 Aankomstscan
Koeln, Germany 24/09/2012 1:20 Vertrekscan
Koeln, Germany 23/09/2012 21:08 Importscan
23/09/2012 16:51 Nu in transit voor aflev
23/09/2012 16:45 Wacht op vrijgave
23/09/2012 16:38 Aankomstscan
Dubai, UAE 23/09/2012 12:03 Vertrekscan
23/09/2012 10:16 Aankomstscan
Shanghai, China 23/09/2012 5:29 Vertrekscan
23/09/2012 2:25 Exportscan
23/09/2012 2:25 Herkomstscan
23/09/2012 1:37 Nu in transit voor aflev
23/09/2012 1:36 Zending opgeslagen totdat hij ...
China 21/09/2012 11:01 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Update: Laptops ontvangen rond 17h!
Shopkorting nog niet OK
Brussels, Belgium 24/09/2012 3:59 Aankomstscan
Koeln, Germany 24/09/2012 1:20 Vertrekscan
Koeln, Germany 23/09/2012 21:08 Importscan
23/09/2012 16:51 Nu in transit voor aflev
23/09/2012 16:45 Wacht op vrijgave
23/09/2012 16:38 Aankomstscan
Dubai, UAE 23/09/2012 12:03 Vertrekscan
23/09/2012 10:16 Aankomstscan
Shanghai, China 23/09/2012 5:29 Vertrekscan
23/09/2012 2:25 Exportscan
23/09/2012 2:25 Herkomstscan
23/09/2012 1:37 Nu in transit voor aflev
23/09/2012 1:36 Zending opgeslagen totdat hij ...
China 21/09/2012 11:01 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Update: Laptops ontvangen rond 17h!
Shopkorting nog niet OK