Toon posts:

Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 77 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:00
Olympia schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:40:
Ik mag hopen van wel, maar aan de telefoon kon mij geen informatie gegeven worden.. Het is zo'n aparte zaak. Een mevrouw van Dell vroeg mij telefonisch om mijn gegevens en alles was correct ingevoerd. De bezorger heeft heel raar gehandeld.

Belachelijk dat er bij die trackcode niet eens een adres is vermeld.
Inderdaad, dat UPS is ook niet zo veilig hoor. Bij mij ging alles goed hoor, daar niet van, maar bij het ontvangen van mijn pakketje hoefde ik mijzelf niet eens te legitimeren. Vind ik erg vreemd bij zo'n pakketje van een 1015 euro (met kortingen, normaal gesproken 1250,- euro....)

Slechte handeling van UPS, had iedereen wel voor mijn huis kunnen gaan zitten om het pakketje te ontvangen.
Dat ze het afleveren bij zo'n servicepunt vind ik niet vreemd als ze al 3x langs zijn geweest, maar na 1x al vind ik wel erg vreemd. En dat ze niet vermelden welk servicepunt dat is is wel erg slechte service.
Belachelijk van UPS hoor, ik heb geen goed woordje meer over voor dat bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:11
In België is het niet eens UPS maar een lokale koerier. Ook een totaal gebrek aan legitimatie.
Betaling via overschrijving.
Datum van bestelling: 25/06/2012
Verzonden op: 2/07/2012
Ontvangen op 04/07/2012

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olympia
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-06 01:52
DGonlag2 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:22:
[...]

Inderdaad, dat UPS is ook niet zo veilig hoor. Bij mij ging alles goed hoor, daar niet van, maar bij het ontvangen van mijn pakketje hoefde ik mijzelf niet eens te legitimeren. Vind ik erg vreemd bij zo'n pakketje van een 1015 euro (met kortingen, normaal gesproken 1250,- euro....)

Slechte handeling van UPS, had iedereen wel voor mijn huis kunnen gaan zitten om het pakketje te ontvangen.
Dat ze het afleveren bij zo'n servicepunt vind ik niet vreemd als ze al 3x langs zijn geweest, maar na 1x al vind ik wel erg vreemd. En dat ze niet vermelden welk servicepunt dat is is wel erg slechte service.
Belachelijk van UPS hoor, ik heb geen goed woordje meer over voor dat bedrijf.
Ik zal je iets vertellen: hij is niet eens langsgeweest! De hele dag was ik thuis en werkte ik in de woonkamer, niemand heeft aangebeld.

Dell gaat nu als het goed is een onderzoek starten en ik vraag me af hoe lang dit zal duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Dell kan er natuurlijk ook niets aan doen, wel goed van ze dat ze er gelijk werk van maken.
Onbekwame koerier dan van UPS, kunnen ze ook gelijk op training sturen.

Dell laptop komt ook in de laptopdoos zonder een normale kartonnen doos eromheen, dat vind ik wel minder van Dell.
Het kan goed zijn dat die koerier een nieuwe laptop wilde, het is namelijk erg vreemd dat hij zonder langskomen op een servicepunt afgeleverd is (servicepunt is het huis van die koerier misschien?). Ik heb geen idee of dat zo is natuurlijk, maar iets doet die koerier toch goed fout.

Het vervelendste is inderdaad dat je geen idee hebt hoelang het gaat duren voordat ze die laptop getraceerd hebben...
Zeker als je er snel een nodig hebt (school/werk en dergelijke). Dan zit je hier niet op te wachten.

[ Voor 39% gewijzigd door Goudstalen op 04-07-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe zit met de levertijd van de Alienware m17x R4, ik hoor vaak dat ze uitgesteld worden laatste maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist heb ik een mailtje ontvangen dat de laptop a.s. vrijdag tussen 09:00 en 17:00 wordt geleverd.
Benieuwd hoe dat gaat verlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:05:
Zojuist heb ik een mailtje ontvangen dat de laptop a.s. vrijdag tussen 09:00 en 17:00 wordt geleverd.
Benieuwd hoe dat gaat verlopen
Van wie kreeg je die email? Van UPS? Ik heb namelijk nooit zo'n email gehad. Vind ik een beetje vreemd, nog zo'n goede service van UPS. Nu had ik op de tracking website toch al gezien dat hij maandag zou komen, en was ik de hele dag thuis, dus heb ik hem toch kunnen ontvangen. Maar toch vreemd van ze.

Als ik dat allemaal zo bij elkaar optel dan lijkt het erop dat ze bij UPS maar wat aanklungelen, het is een wonder dat mijn laptop zonder problemen is aangekomen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olympia
DGonlag2 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:53:
Dell laptop komt ook in de laptopdoos zonder een normale kartonnen doos eromheen, dat vind ik wel minder van Dell.
Het kan goed zijn dat die koerier een nieuwe laptop wilde, het is namelijk erg vreemd dat hij zonder langskomen op een servicepunt afgeleverd is (servicepunt is het huis van die koerier misschien?). Ik heb geen idee of dat zo is natuurlijk, maar iets doet die koerier toch goed fout.

Het vervelendste is inderdaad dat je geen idee hebt hoelang het gaat duren voordat ze die laptop getraceerd hebben...
Zeker als je er snel een nodig hebt (school/werk en dergelijke). Dan zit je hier niet op te wachten.
Daar zat ik ook al gelijk aan te denken. Dit zijn namelijk wel hele verdachte omstandigheden. Ik neem aan dat UPS kan traceren wie welk pakketje aflevert. Althans, dat mag ik hopen.

Echt balen dat dit precies mij weer moet overkomen.. Volgende week ga ik op vakantie dus kan ik niet achter de 'verloren' laptop aan gaan. Is het trouwens raar (mocht de laptop niet gevonden worden en er een nieuwe gemaakt moet worden) dat ik vraag om een soort voorrang?

[ Voor 0% gewijzigd door Olympia op 04-07-2012 18:10 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Olympia schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:09:
[...]

Daar zat ik ook al gelijk aan te denken. Dit zijn namelijk wel hele verdachte omstandigheden. Ik neem aan dat UPS kan traceren wie welk pakketje aflevert. Althans, dat mag ik hopen.

Echt balen dat dit precies mij weer moet overkomen.. Volgende week ga ik op vakantie dus kan ik niet achter de 'verloren' laptop aan gaan. Is het trouwens raar (mocht de laptop niet gevonden worden en er een nieuwe gemaakt moet worden) dat ik vraag om een soort voorrang?
Ik zou in dat geval in ieder geval voorrang proberen te vragen. Ik hoop voor je dat hij gewoon op een servicepunt ligt, maar dan moet je wel weten waar dat is. Bij mij zou dat niet zo'n probleem zijn, rond mijn woonplaats misschien 1 servicepunt ofzo. Maarja, als je in een grote stad woont is het een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olympia
Waar kan ik de servicepunten van UPS dan vinden? Ik dacht alleen de Texaco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mailtje is ontvangen via UPS.
Toen ik zag dat mijn pakketje verzonden was, bij bestelstatus op de site van Dell ben ik gaan kijken bij de trackingggevens van UPS.
Bij updates omtrent je verzending kun je er voor kiezen een mail te ontvangen:
Niets verdachts aan dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:44

ChillPascal

In the end...

Waar worden de Dell's voor ons eigenlijk geassembleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Olympia schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:19:
Waar kan ik de servicepunten van UPS dan vinden? Ik dacht alleen de Texaco?
Geen idee, zou goed kunnen, staat ook niet echt heel duidelijk op de UPS website, ook google geeft mij geen antwoord. Zul je denk ik contact met UPS voor moeten opnemen.
ChillPascal schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:54:
Waar worden de Dell's voor ons eigenlijk geassembleerd?
Ik weet het niet zeker, maar de eerste trackinggegevens van UPS kwamen uit China, waarna het pakketje richting Sjanghai,China ging. Ik neem aan dat het in een fabriek in China wordt geproduceerd.
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:30:
Mailtje is ontvangen via UPS.
Toen ik zag dat mijn pakketje verzonden was, bij bestelstatus op de site van Dell ben ik gaan kijken bij de trackingggevens van UPS.
Bij updates omtrent je verzending kun je er voor kiezen een mail te ontvangen:
Niets verdachts aan dus
Oh ok, dat is dan inderdaad niet vreemd. Maar toch blijft het vreemd dat een pakketje zomaar 'verdwijnt' en dat ze om geen enkele manier van legitimatie vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad vreemd. Kan je maar 1 advies geven, laat je niet met een kluitje in het riet sturen.
Er is een fout gemaakt, die moet worden opgelost.
Dat ligt bij UPS. Als consument heb je behoorlijk wat rechten. Kijk maar eens op consuwijzer.nl
Geef ze wel even de tijd een oplossing te zoeken, indien nodig is een afspraak op het poliiebureau zo gemaakt wanneer er wat ergs aan de hand blijkt te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Gelukkig ging bij mij alles goed, maar t zou je maar overkomen. Lange wachten lijkt me nog het vervelendste. Eerst moet Dell alles onderzoeken, en eventueel UPS ook, dan moet je die laptop nog binnenkrijgen of ze moeten een nieuwe voor je maken... Zal wel even duren...

Ik heb nu de 17R SE, en als ik op het batterij icoontje klik dan geeft hij aan voor hoeveel procent de accu nog vol zit. Kan ik ook instellen dat hij ook de resterende tijd weergeeft? Mijn huidige laptop deed dat standaard al. Of moet ik hier een apart programma voor downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olympia
Morgen word ik als het goed is opgebeld door een medewerker van Dell over deze zaak. Zo niet, dan zal ik via de e-mail alles nog een keer uitleggen.

Poeh, wat baal ik hiervan... |:(

Edit: Blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem:

1
2

[ Voor 42% gewijzigd door Olympia op 04-07-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Olympia schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:54:
Morgen word ik als het goed is opgebeld door een medewerker van Dell over deze zaak. Zo niet, dan zal ik via de e-mail alles nog een keer uitleggen.

Poeh, wat baal ik hiervan... |:(

Edit: Blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem:

1
2
Gast...je moet dit niet rustig accepteren! UPS/Dell heeft er een zooitje van gemaakt. Direct full-pull naar een rechtswinkel en kijken wat de opties zijn, eventueel rechtsbijstand inschakelen en enorme druk gaan zetten op UPS/Dell want ik verwacht niet dat je nog iets van die laptop gaat vernemen.

Ik ga er toch vanuit dat Dell die laptops verzekerd verstuurd...maar als ik hoor dat ze die dingen gewoon in de laptop doos versturen, begin ik daaraan te twijfelen...erg incompetent van Dell. Als Dell die dingen niet verzekerd verstuurd dan wordt het helemaal een mooi verhaal. Ik heb al een beetje een probleem met het imago van Dell, maar ik zat toch de aanschaf van een Dell laptop te overwegen. Nu na dit verhaal en het feit dat Dell blundert met het versturen van de laptop, is dat een extra reden om geen Dell aan te schaffen :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olympia
Hmm, vijf minuten geleden ben ik gebeld door een medewerkster van UPS. De bezorger gaat straks het pakketje bij het afgeleverde adres ophalen en alsnog bij mij thuisbrengen. Ik ben licht verheugd, maar ik juich niet te snel.. Je weet het maar nooit met UPS..

@Cubic X

Ik stond op het punt dat te doen, maar ik dacht: ik geef Dell tot woensdag de tijd op dit op te lossen. Slecht dat Dell de laptops in de originele laptopdoos verstuurt, maar ze zijn wel verzekerd (godzijdank).

Ik denk dat je de schuld vooral neer kunt leggen bij UPS, want zijn bezorger is incapabel geweest. Dell heeft direct contact opgenomen met UPS en dit voor mij geregeld dus ik denk dat je Dell nu heel weinig kunt verwijten.

Eind goed, al goed? Althans, nog even afwachten waar mijn pakketje nu belandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Olympia schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:44:
Hmm, vijf minuten geleden ben ik gebeld door een medewerkster van UPS. De bezorger gaat straks het pakketje bij het afgeleverde adres ophalen en alsnog bij mij thuisbrengen. Ik ben licht verheugd, maar ik juich niet te snel.. Je weet het maar nooit met UPS..

@Cubic X

Ik stond op het punt dat te doen, maar ik dacht: ik geef Dell tot woensdag de tijd op dit op te lossen. Slecht dat Dell de laptops in de originele laptopdoos verstuurt, maar ze zijn wel verzekerd (godzijdank).

Ik denk dat je de schuld vooral neer kunt leggen bij UPS, want zijn bezorger is incapabel geweest. Dell heeft direct contact opgenomen met UPS en dit voor mij geregeld dus ik denk dat je Dell nu heel weinig kunt verwijten.

Eind goed, al goed? Althans, nog even afwachten waar mijn pakketje nu belandt.
Dan heb je echt heel veel geluk als UPC dit oplost...ik hoop het voor je :) . Ik vind dat je Dell ook genoeg kan verwijten, welk normaal bedrijf verstuurd iets van deze waarde nou in de oorspronkelijke doos?? Dan is het voor de bezorger wel heel verleidelijk om het pakket niet te bezorgen, uiteraard is dat niet correct maar je hebt er altijd rotte appels bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 22:43
Hoi,

Ik zit ook te kijken naar dell (de inspiron 17r se), alleen als ik bij de shop reviews kijk heeft dell 1 ster, das wel heel weinig.. Hebben mensen daar eerder gekocht, en waren daar problemen bij? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is hij ook verzonden! Moet zeggen dat het toch allemaal rap gaat, maandag in uitvoering, dinsdag/woensdag in productie en nu al verzonden.

Alleen weet niet waar ik mijn trackingnumber staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olympia
Ja hoor, m'n Inspiron 15 SE is binnen! Wat een mooi ding trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 22:22
Olympia, zet je je eerste bevindingen in het topic aub? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
M4gick schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:39:
Hoi,

Ik zit ook te kijken naar dell (de inspiron 17r se), alleen als ik bij de shop reviews kijk heeft dell 1 ster, das wel heel weinig.. Hebben mensen daar eerder gekocht, en waren daar problemen bij? Alvast bedankt :)
Ik heb zelf de Inspiron 17R SE net in huis, echt een pracht apparaat. Ik heb er zelf een SSD ingezet en de HDD naar de 2e slot geplaatst. Werkt als een speer. Pracht laptop, goede kwaliteit, mooi scherm, erg krachtig. Levering ging ook erg snel. Ik had hem binnen 7 dagen na bestelling.

Die 1 ster snap ik niet, alles ging top. Maar het is een persoonlijke ervaring, zoiets als Olympia heeft kan je altijd overkomen... Maar bij mij ging alles goed. Dell staat overigens bekend om goede service.
Ik heb er dan ook 3 jaar Next Buisiness Day en 3 jaar Accidental Damage erbij gekocht. Kost in totaal 120,- euro, ben je overal voor beschermt en hoogstens een dag/paar dagen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zulke berichten geven me hoop dat ik hem morgen ook heb! Hopelijk wel wat eerder op de dag:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postieve berichten hier!
Leverdatum voor mijn inspiron staat nog steeds op morgen, 6 juli.
Zending vanuit Sjanghai, naar Incheon, naar Keulen en vanmiddag in Almaty.
Is daar alweer vertrokken, benieuwd wat de volgende halte is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M4gick schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:39:
Hoi,

http://tweakers.net/shopreview/8023/dell-%28consumer%29.html

Dell.nl heeft 2 reviews die mee tellen. Als je hier even komt zijn de dell systemen redelijk populair op tweakers, dr is gewoon geen hond die shopreviews voor dell gaat maken, je koopt er immers niet via de pricewatch (nauwelijks, dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olympia
Tja en mensen met negatieve ervaringen zijn eerder geneigd om dit op internet te zetten (in de vorm van een shopreview) dan mensen met positieve.

[ Voor 12% gewijzigd door Olympia op 05-07-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Maar zo te lezen is Dell echt een drama. Sowieso is toch algemeen bekend dat Dell een rukbedrijf is als het op ondersteuning aankomt, staan legio verhalen van op internet (zowel in de Eu als de VS is Dell kloten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je eens naar notebookreview gaan. Hele hordes mensen beweren daar dat ze alleen een dell kopen vanwege de service. http://forum.notebookrevi...idge-447.html#post8656175 kwam ik vorige week nog tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olympia
Ik hoor juist vaak dat mensen tevreden zijn met Dell's service op levertijd na. Op het gebied van reparatieservice is Dell beter dan zijn concurrenten (in-home).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:52
Cubic X schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:22:
Maar zo te lezen is Dell echt een drama. Sowieso is toch algemeen bekend dat Dell een rukbedrijf is als het op ondersteuning aankomt, staan legio verhalen van op internet (zowel in de Eu als de VS is Dell kloten).
:?

Ik koop juist alleen een Dell vanwege de service die ze bieden. 1 keer moeten retourneren met wet-koop-op-afstand, volgende dag kwamen ze hem halen.

Ook een keer een RMA moeten doen, hetzelfde verhaal. Alles is perfect geregeld bij Dell, ben ik nog nergens anders tegengekomen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 22:43
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:31:
[...]

http://tweakers.net/shopreview/8023/dell-%28consumer%29.html

Dell.nl heeft 2 reviews die mee tellen. Als je hier even komt zijn de dell systemen redelijk populair op tweakers, dr is gewoon geen hond die shopreviews voor dell gaat maken, je koopt er immers niet via de pricewatch (nauwelijks, dan).
Yes, daarom vraag ik het hier omdat alleen de negatieve reviews online gaan :)

DGonlag2 Hoe lang duurde het trouwens voor hij echt binnen was? (dus direct nadat je betaalde)

[ Voor 10% gewijzigd door M4gick op 05-07-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
M4gick schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:41:
[...]

Yes, daarom vraag ik het hier omdat alleen de negatieve reviews online gaan :)

DGonlag2 Hoe lang duurde het trouwens voor hij echt binnen was? (dus direct nadat je betaalde)
25-06-2012 betaald (ongeveer 22.00 uur), 02-07-2012 binnen rond 13.00 uur. Heeft dus precies 7 dagen geduurd. Erg netjes hoor, valt niet over te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olympia
De 17R SE wordt overigens een stuk sneller geleverd dan de 15R SE. Ik had hem op 18-6 besteld en ik zou hem 4-7 binnenkrijgen (als alles goed was gegaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg vandaag een mail van Dell met een bedankje voor de aankoop. Erg leuk.

Heb mijn 17R SE nu al een paar dagen in bezit en hij gaat als een banaan. Zonde voor die arme Chinezen die 25 € cent per uur betaald krijgen maar ze hebben mijn laptop prima in elkaar gezet.

Heb een aantal jaren geleden een Dell Vostro 1000 "gratis" bij een telco abo gekregen en had totaal geen verwachtingen bij een gratis laptop en verraste me toch dat deze gewoon goed zijn werk deed. Lekker stevige behuizing, AMD Sempron met 2Gb geheugen en XP erop.

Deze positieve ervaring heeft mij over de streep getrokken om nieuwe Dell te kopen. Bijna voor de BTO gegaan maar toen ik op hardwareinfo zag hoe de slecht de behuizing van het beeldscherm was toch maar even verder gekeken.

Tja wat is er dan nog meer te koop? MSI, HP, Acer etc. etc. Al deze bedrijven zullen wel klanten hebben die een slechte ervaring hebben. Je moet gewoon geluk hebben. En deze keer heb ik dit gehad (klop op hout) met mijn keuze waar ik nog geen seconde spijt van heb.

Mijn vakantie kan niet meer stuk. Bedankt Dell!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:09:
Krijg vandaag een mail van Dell met een bedankje voor de aankoop. Erg leuk.

Heb mijn 17R SE nu al een paar dagen in bezit en hij gaat als een banaan. Zonde voor die arme Chinezen die 25 € cent per uur betaald krijgen maar ze hebben mijn laptop prima in elkaar gezet.

Heb een aantal jaren geleden een Dell Vostro 1000 "gratis" bij een telco abo gekregen en had totaal geen verwachtingen bij een gratis laptop en verraste me toch dat deze gewoon goed zijn werk deed. Lekker stevige behuizing, AMD Sempron met 2Gb geheugen en XP erop.

Deze positieve ervaring heeft mij over de streep getrokken om nieuwe Dell te kopen. Bijna voor de BTO gegaan maar toen ik op hardwareinfo zag hoe de slecht de behuizing van het beeldscherm was toch maar even verder gekeken.

Tja wat is er dan nog meer te koop? MSI, HP, Acer etc. etc. Al deze bedrijven zullen wel klanten hebben die een slechte ervaring hebben. Je moet gewoon geluk hebben. En deze keer heb ik dit gehad (klop op hout) met mijn keuze waar ik nog geen seconde spijt van heb.

Mijn vakantie kan niet meer stuk. Bedankt Dell!!! :)
Ik heb hem ook. Heb jij dat ook dat als je op het batterij icoontje klikt dat je een percentage te zien krijgt? Kun je dat instellen naar resterende tijd? Zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DGonlag2 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:42:
[...]

Ik heb hem ook. Heb jij dat ook dat als je op het batterij icoontje klikt dat je een percentage te zien krijgt? Kun je dat instellen naar resterende tijd? Zo ja, hoe?
Afbeeldingslocatie: http://i187.photobucket.com/albums/x218/commandonl/Dell17RSEpower.jpg

Vreemd, bij mijn 17R geeft het icoon dit aan als ik mijn muis er over hang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Nog maar eens proberen als ik thuis ben dan. (Ben op vakantie nu helaas....)

Is dat de originele windows die er op staat? Ik heb namelijk een SSD erin gestopt en de windows van die extra CD/DVD geinstalleerd (extra optie van 5.95 bij bestellen). Heb ik misschien een driver over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dag van de waarheid. Als hij vandaag binnenkomt heb ik precies 7dagen na bestelling hem binnen gekregen.

Weet iemand waar ik mijn traceringsnummer kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DGonlag2 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:04:
Nog maar eens proberen als ik thuis ben dan. (Ben op vakantie nu helaas....)

Is dat de originele windows die er op staat? Ik heb namelijk een SSD erin gestopt en de windows van die extra CD/DVD geinstalleerd (extra optie van 5.95 bij bestellen). Heb ik misschien een driver over het hoofd gezien?
Schone installatie (met extra meebestelde Dell Windows 7 Dvd) na het plaatsen van mijn Agility 3 SSD. Daarna met de driver cd alles laten installeren en Windows update compleet laten bijwerken.

Wat me wel opviel is dat de resterende tijd alleen vermeld wordt als de stekker van de voeding er niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoQue.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:56
Mijn 15R SE is gisterochtend ook verstuurd. Verwachtte leverdatum: 10-07-2012. Als dit allemaal klopt is de laptop precies een week na bestelling binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:05
Gisteren de bevestiging gekregen dat mijn Inspiron 15R SE in verzonden.
Krijg ik vandaag een mail dat de verwachte leverdatum niet gehaald zal worden omdat de vraag hoger is dan hun verwacht hadden. Vreemd, zeker omdat de mijne al verzonden is. Volgens UPS is het onderweg, even afwachten dus.

[ Voor 5% gewijzigd door HaNS1443 op 06-07-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoQue. schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:24:
Mijn 15R SE is gisterochtend ook verstuurd. Verwachtte leverdatum: 10-07-2012. Als dit allemaal klopt is de laptop precies een week na bestelling binnen.
Dan zou de mijne vandaag binnen moeten komen, wat ik natuurlijk ook hoop. Kan niet wachten!
HaNS1443 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:33:
Gisteren de bevestiging gekregen dat mijn Inspiron 15R SE in verzonden.
Krijg ik vandaag een mail dat de verwachte leverdatum niet gehaald zal worden omdat de vraag hoger is dan hun verwacht hadden. Vreemd, zeker omdat de mijne al verzonden is. Volgens UPS komt mijn pakketje maandag, even afwachten dus.
Ik neem aan dat hij dan maandag gewoon komt, beetje appart :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Laatst online: 25-09 21:27
Vanmorgen een Inspiron 17R SE besteld en betaald, verwachte leverdatum 26-7-2012, dat lijkt een stuk langer te duren dan de andere ervaringen hier. Heeft er iemand een idee of dit realistisch is?

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dat meer om hun zelf in te dekken, bij mij stond er ook iets van 12-7, maar hij was (eer)gister al verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Oh gelukkig. Ik haat wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent niet de enige, als hij vandaag niet binnenkomt moet ik het hele weekend nog wachten, wat een hell word dat dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend om 11:00 stond er een busje van UPS voor de deur met mijn laptop.
In het daarvoor bestemde topic zal ik op termijn mijn bevindingen posten.

Goed en degelijk verpakt, mooi apparaat, voelt zeer solide en stevig aan.
Soort honingraat motief op de klep en de behuizing. Geeft de laptop een wat chique look. Erg netjes en zeker geen kunstogf, neppig geval zoals je ook weleens ziet.
Maakt tot op heden weinig geluid, werkt soepel en is absoluut niet traag.
Kortom mijn eerste bevindingen zijn prima, gelukkig maar aangezien ik weer van Apple terug overgestapt ben op Windows. Ben wel erg blij met mijn extra toetsenbord en muis, het toetsenbord op de laptop zelf vind ik het enige aan de laptop wat nou niet echt stevig aanvoelt. Het deukt als het ware wat in tijdens het typen, geeft het een erg plastic gehalte. Het scherm valt ook alles behalve tegen, kraakhelder, doet niet onder voor de imac die ik gewend was. Natuurlijk moet ik er dan niet met mijn neus bovenop gaan zitten, want dan bemerk ik wel verschil. Na een uurtje wat spelen en aanrommelen is de eerste indruk zeer goed te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wanneer had jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20-06-2012
Ben trouwens een korte eerste indruk review aan het schrijven.
Hoe kon ik ook alweer testen welk scherm er in de laptop zit? Die zou ik graag gebruiken bij de review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:43
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:09:
[...]

[...]
Als je op internet naar problemen gaat zoeken, zul je ze vinden ook. En veel. Maakt ook niet uit wat voor product het is. Auto, hotelkamer, laptop: zoek naar problemen en gij zult ze vinden.

Nu we toch bezig waren Dell veren in de reet te steken:
Ik heb de afgelopen jaren voor een architectenbureau al een kleine 20 laptops en desktops aangeschaft, en heb er bijna nooit problemen mee gehad, hoe intensief ze ook gebruikt worden.
1x een nVidia GPU stuk gehad, net buiten de garantie van 3 jaar, maar kreeg de volgende dag toch een nieuwe per post. Zelfde geld voor een voeding in een nieuwe pc die niet lekker deed: volgende dag een nieuwe bezorgd.

Als het aan mij ligt blijf ik nog jaren Dell's bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals hier al eerder was gezegd, mensen gaan pas het internet op als ze iets te zeuren hebben. Als iedereen een topic zou aanmaken over hoe goed de service is van een bedrijf, zou je gek worden. Tuurlijk heeft Dell wel fouten gemaakt, en UPS natuurlijk ook. Maar over het algemeen gesproken zijn beidde bedrijven betrouwbaar, en service gericht. (Mijn mening uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:25:
Zoals hier al eerder was gezegd, mensen gaan pas het internet op als ze iets te zeuren hebben. Als iedereen een topic zou aanmaken over hoe goed de service is van een bedrijf, zou je gek worden. Tuurlijk heeft Dell wel fouten gemaakt, en UPS natuurlijk ook. Maar over het algemeen gesproken zijn beidde bedrijven betrouwbaar, en service gericht. (Mijn mening uiteraard)
Iedereen maakt wel eens fouten (en over ups heeft dell weinig controle). Qua service is dell heel best, puntje van aandacht voor dell vind ik het wel verwerken van de betalingen. Welk bedrijf dat online verkoopt doet er nu wel 3 a 4 dagen over om een betaling te verwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met CC betaald dus had daar geen last van, vandaag zijn ze om half 12 aan de deur geweest maar er was niemand thuis, morgen hele dag vrij dus dan gaan we maar wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Ai, dat is jammer :). Vandaag 2 updates gehad,
Verwerken bestelling -> Werk in uitvoering
Werk in uitvoering -> In productie

Ben benieuwd hoe lang ze er over doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ging het vanaf toen rap, Dinsdag stond hij op In Productie en Donderdag was hij naar UPS verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Dan zou ik hem met een beetje geluk voor het weekend nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:05
Op 21-06 mijn Inspiron 15R SE besteld en vandaag op 09-07 om 11:15 binnen, heeft even geduurd maar ben er heel blij mee. Dus het bericht dat de verwachte levertijd niet gehaald zou worden klopt niet

[ Voor 5% gewijzigd door HaNS1443 op 09-07-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een gelukkige eigenaar dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoQue.
Verzonden op: 5-7-2012
Datum van bestelling: 2-7-2012
Verwachtte datum levering: 10-7-2012, morgen dus.

Staat sinds donderdag al bij UPS op de status "Bestelling verwerkt: klaar voor UPS". Er stond wel al vanaf het begin bij UPS status verzonden: 9-7-2012. Waarom versturen ze het niet meteen die donderdag? Anyway, ik geloof niet dat ze hem morgen langs komen brengen, al hoop ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem de 29ste besteld en hij zou dus eigenlijk vandaag de 9de binnen moeten zijn. Heeft dus 8 werkdagen geduurd, dus best rap om een laptop te maken en deze naar de andere kant van de wereld te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
RoQue. schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:59:
Verzonden op: 5-7-2012
Datum van bestelling: 2-7-2012
Verwachtte datum levering: 10-7-2012, morgen dus.

Staat sinds donderdag al bij UPS op de status "Bestelling verwerkt: klaar voor UPS". Er stond wel al vanaf het begin bij UPS status verzonden: 9-7-2012. Waarom versturen ze het niet meteen die donderdag? Anyway, ik geloof niet dat ze hem morgen langs komen brengen, al hoop ik het wel.
Wat heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoQue.
Dell Inspiron 15r SE

edit:
Zie net dat UPS site is geupdate:

Eindhoven, Netherlands 10/07/2012 5:45 Wordt afgeleverd
10/07/2012 5:00 Aankomstscan
Brussels, Belgium 10/07/2012 2:53 Vertrekscan
Brussels, Belgium 09/07/2012 21:03 Aankomstscan
Waalwijk, Netherlands 09/07/2012 19:00 Vertrekscan
09/07/2012 8:18 Herkomstscan
Netherlands 09/07/2012 2:35 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

De details van China naar Nederland staan er niet bij. Waarschijnlijk omdat het pakket uit twee delen bestaat en misschien bij elkaar is gevoegd ofzo? Hij komt in iedergeval vandaag binnen :9

[ Voor 118% gewijzigd door RoQue. op 10-07-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Is die van jou vanuit Nederland verstuurd of is het maar een deel van de lijst? Niet goed gelezen...

Hier nog steeds "In productie", hopen dat ie vandaag de deur uit gaat maar daar heb ik niet veel hoop op.

[ Voor 6% gewijzigd door Erkel op 10-07-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoQue.
Erkel schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:32:
Is die van jou vanuit Nederland verstuurd of is het maar een deel van de lijst?
Ik heb geen idee, al zou je dat op het eerste gezicht wel zeggen. M'n order bestond uit twee delen: Laptop en sleeve. Ook UPS meldde dat het pakket uit twee delen, dozen bestond. Misschien dat het pakket hier in Nederland bij elkaar is gevoegd en toen als een pakket verder is gegaan. Dit verklaart ook die lange tijd (5 dagen) dat er geen status update was van UPS. Van donderdag tot vanmorgen vroeg heeft UPS niets upgedate en nu zag ik in een een keer dat hij de status 'wordt afgeleverd' had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag poging 2, hoop dat hij snel binnenkomt want moet vanmiddag ook nog weg. Come on UPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:41:
Vandaag poging 2, hoop dat hij snel binnenkomt want moet vanmiddag ook nog weg. Come on UPS!
Laten we hopen dat ze de goede helft van de dag kiezen :). Ik heb m op mn werk laten bezorgen, dan weet ik zeker dat ik er ben. Als ik thuis had laten bezorgen moet er iemand anders tekenen (en dat laat ik liever niet aan anderen over ivm eventuele transportschade).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Erkel schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:48:
[...]

Laten we hopen dat ze de goede helft van de dag kiezen :). Ik heb m op mn werk laten bezorgen, dan weet ik zeker dat ik er ben. Als ik thuis had laten bezorgen moet er iemand anders tekenen (en dat laat ik liever niet aan anderen over ivm eventuele transportschade).
Tja, maar van die handtekening kun je toch niets zien. Is zo'n slecht touchscreen, enige dat ik erop kon krijgen waren een paar krassen, maar ach. Maar om die reden (transportschade, ontbrekende delen) vind ik het ook vreemd dat je je bij levering helemaal niet hoeft te legitimeren...
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:41:
Bij mij komen ze bijna altijd op het einde van de dag. Deze keer geluk gehad, 1 uur 's middags. Maar ze moeten ergens beginnen, dus er is best kans dat ze vroeg komen bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Ik heb ergens ooit een keer gelezen dat ze het tijdstip wisselen, als je niet thuis bent. Dus 's ochtends niet thuis is volgende dag 's middags en andersom. Misschien dat ze zo meer kans (denken te) hebben om het pakketje toch af te leveren bij mensen die alleen een dagdeel thuis zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Inspirion 17R SE

Besteld op: 9-7-2012
Status: Verwerking van bestelling
Verwachten Leverdatum: 27-7-2012

Edit: hij springt net op Werk in Uitvoering.

[ Voor 17% gewijzigd door mellowpimp op 10-07-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dell zeker problemen met levering van onderdelen?

me alienware m17x staat al sinds 4 juli op werk in uitvoering,zijn er meer mensen die dat hebben?
ik hoop dat ik hem gauw krijg xD
ze hebben nog 13 dagen gogo XD

Datum van bestelling: 1-7-2012

Geschatte leveringsdatum: 23-7-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 07:49
die van mij staat als sinds 4 juli op in productie ^^ Blijkbaar is een 3d scherm erin zetten nogal lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Geen idee of er problemen zijn, die van mij die staat "pas" (vind ik eigenlijk al te veul te lang) 2 dagen op in productie. Dus heb nog wel even te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart want ik heb bij de mijne geen 3d laten zetten ik heb hem namelijk best standaard gehouden,
daarom is het eigenlijk zo apart dat het voorbereidende werk zo lang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Misschien zijn er schermen niet op voorraad? Aangezien het lijkt dat alle 15" laptops wel geleverd worden?

[ Voor 41% gewijzigd door Erkel op 10-07-2012 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou kunnen inderdaad, dat word dan nog maar even wachten xD

Even voor alle duidelijkheid, ik ben niet hier om dell af te kraken of wat dan ook, heb 1 keer een dell laptop gehad en die heeft 2-3 jaar overleefd tot ik van me verzekering een gare HP kreeg die na half jaar intensief gebruik(die dell heb ik ook erg intensief gebruikt) het al begeven heeft.

Vroeg me gewoon af of ik de enige was die het beetje vreemd vond, gezien mijn vriendin maandje terug een m14x gekocht had en die binnen 2 weken al verzonden was:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 20:48:
Zou kunnen inderdaad, dat word dan nog maar even wachten xD

Even voor alle duidelijkheid, ik ben niet hier om dell af te kraken of wat dan ook, heb 1 keer een dell laptop gehad en die heeft 2-3 jaar overleefd tot ik van me verzekering een gare HP kreeg die na half jaar intensief gebruik(die dell heb ik ook erg intensief gebruikt) het al begeven heeft.

Vroeg me gewoon af of ik de enige was die het beetje vreemd vond, gezien mijn vriendin maandje terug een m14x gekocht had en die binnen 2 weken al verzonden was:P.
Met HP heb ik ook niet zo beste ervaringen. Heb er zelf 1 gehad, maar ook mijn pa, en mijn zusje hadden er 1 en die dingen zijn blijkbaar binnen 2 a 3 jaar op. Heb nu een asus, die dit jaar 5 wordt, en die doet het nog (hij wil nog wel eens heet worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Mijn 17x is net verzonden. Ik verwacht hem over 2 a 3 dagen thuis te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Robbiedobbie schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:31:
Hier nog steeds in productie. Man, wat haat ik dat wachten toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Haha ja, maar ik heb er ook langer op moeten wachten al. Jij zal vast ook binnen een paar dagen je laptop verzonden krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Robbiedobbie schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:34:
Haha ja, maar ik heb er ook langer op moeten wachten al. Jij zal vast ook binnen een paar dagen je laptop verzonden krijgen ;)
Ik hoop dat het niet te lang duurt, anders moet ik een nieuwe F5 knop aanschaffen :P

EDIT:

Verzonden! Alleen tracktrace code kan ik nergens vinden... Wel een linkje maar die vult het niet automatisch in?

[ Voor 15% gewijzigd door Erkel op 11-07-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbiedobbie schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:31:
Wanneer had je je bestelling geplaatst dan? XD
Erkel schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:13:
[...]

Met HP heb ik ook niet zo beste ervaringen. Heb er zelf 1 gehad, maar ook mijn pa, en mijn zusje hadden er 1 en die dingen zijn blijkbaar binnen 2 a 3 jaar op. Heb nu een asus, die dit jaar 5 wordt, en die doet het nog (hij wil nog wel eens heet worden)
Met Asus heb ik ook vrij weinig problemen gehad, ik had een desktop van asus die was goed voor zeker jaartje of 4, toen begon ie keuren te vertonen ( random uitvallen en niet meer willen opstarten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Ik had hem op 30-06 besteld. Vanmorgen is hij verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Robbiedobbie schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:48:
Ik had hem op 30-06 besteld. Vanmorgen is hij verzonden.
Werkt track en trace bij jou? Bij mij niet (of ik ben weer te ongeduldig 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Bij mij werkt het ook nog niet. Ik heb wel al een code, maar die is nog niet in systeem ingevoerd. Gewoon geduld hebben. Morgen zal ie wel erin zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah ik heb de mijne op 1-07 bestelt dus denk dat ie morgen ofzo wel in productie zal gaan, Hoop ik xD en idd de track and trace van ups duurt eve voor ie erin zit, dan moet ie eerst een vertrekscan hebbe gehad geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Ah ok. Staat nog niet eens een code bij. Dus zal er in de loop van vandaag / morgen bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoQue.
Inspirion 15R SE

Besteld op: 3-7-2012
bezorgd: 10-7-2012

Eerste indruk: Mooi scherm, erg helder! Samen met SSD snel, ook ingame performance is goed (MW3). Alles op high op 1080p vloeiend. Dvd/bd drive beetje gammel als je hem volledig uittrekt, maar als je er een caddy in stopt is dit probleem natuurlijk opgelost. Toetsenbord typt erg fijn, er zit een klein beetje flex (1mm) in, maar dit merk je niet tijdens het typen, alleen als je hard op het toetsenbord drukt. Luidsprekers zijn naar mijn mening erg goed, duidelijke toonweergave en ook bass wordt goed weergeven, volume kun je flink opendraaien.

Al met al positief verrast. Ik zal binnenkort een review plaatsen in het 15r SE topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Erkel schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:20:
Ah ok. Staat nog niet eens een code bij. Dus zal er in de loop van vandaag / morgen bij komen.
Die van mij is nu ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trabbie_
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:46
UPS heeft zijn afleverschema niet echt op orde. Op internet stond aan het eind van de middag. Ik had dus de middag maar vrij genomen, kom ik echter om 13 uur thuis, zijn ze om 11:11 uur al langs geweest. Lekker eind van de middag is dat.....

Dell Inspiron 15r se trouwens, dinsdag 3 juli besteld. Dus ruime week, zeer netjes.

[ Voor 15% gewijzigd door Trabbie_ op 11-07-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reken mee houden dat ze de hele dag kunnen komen, vaak komen ze de volgende keer dan wel rond de zelfde tijd(zelfde rondje)

Bij mij waren ze dag 1 op 10 over half 12 geweest, de dag erop om 12 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
Shanghai, China 12/07/2012 6:05 Vertrekscan
Shanghai, China 11/07/2012 21:56 Exportscan
11/07/2012 21:56 Herkomstscan
China 11/07/2012 8:55 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Verwachte afleverdatum 13-07-2012

*O* I'm so excited *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn m17x staat nog steeds op werk in uitvoering xD, vraag me echt af wat ze aan het doen zijn >.<

Begin nou wel aardig onduldig te worden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Haha, ik weet het, wachten is moeilijk. Ik heb ook lang moeten wachten. Nu niet lang meer, want hij zit in de lucht. Vanuit china, naar korea, naar kazachstan en nu weer in de lucht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah hij gaat dan naar duitsland en ik geloof dat ie vanuitdaar met vrachtwagen ofzo gaat (had hem getraced toen met de levering van de alienware van mijn vriendin) dan heb je hem morgen middag in huis :D

Maar wat mijn zo zorgen baart is het feit dat werk in uitvoering alleen al bij mij meer dan een week duurt, en als je hoort dat bij sommige productie ook al een week duurt.... word er niet vrolijk van xD

Jij had hem namelijk een dag eerder dan mij bestelt en die van jou is al onderweg de mijne moet nog in elkaar gezet worden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Robbiedobbie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:54:
Haha, ik weet het, wachten is moeilijk. Ik heb ook lang moeten wachten. Nu niet lang meer, want hij zit in de lucht. Vanuit china, naar korea, naar kazachstan en nu weer in de lucht :D
Zit ie in hetzelfde vliegtuig als die van mij waarschijnlijk :)

Almaty, Kazakhstan 12/07/2012 16:31 Vertrekscan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:00:
...
Jij had hem namelijk een dag eerder dan mij bestelt en die van jou is al onderweg de mijne moet nog in elkaar gezet worden xD
Hmm, heb je nog speciale onderdelen? Of heeft het erg lang geduurd voordat je betaling geaccepteerd was?
Erkel schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:09:
[...]

Zit ie in hetzelfde vliegtuig als die van mij waarschijnlijk :)

Almaty, Kazakhstan 12/07/2012 16:31 Vertrekscan
Inderdaad hetzeflde vliegtuig. Nu maar hopen dat die niet neerstort en wachten op de landing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik heb mijn m17x gewoon standard gehouden :P en betaalt met ideal dus betaling was best snel geregeld dinsdag al ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Tja, zitten een hoop verschillende onderdelen in. Dikke kans dat er iets niet op voorraad is...

Pagina: 1 ... 77 ... 105 Laatste