gebeurd wel vaker soms bij dell lees ik. dan heb jij de pakket al binnen en dan werkt de ups site pas.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 08:57:
[...]
Aw, met een beetje geluk komt die vandaag van mij ook
Ook al werkt mn UPS track nummer niet
Wel op zelfde dag besteld, en zelfde productie datum etc.
Kan alleen hopen he
ik had mijn xps de 15de gekocht en is sinds gister verzonden ik kan hem nog steeds niet volgen ik hoop dat ik hem morgen of overmorgen krijg.
Verwijderd
Same, ik denk dat ik even een mailtje naar dell doe om te vragen of het nummer wel kloptddvos schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:32:
ik had mijn xps de 15de gekocht en is sinds gister verzonden ik kan hem nog steeds niet volgen ik hoop dat ik hem morgen of overmorgen krijg.
wil toch nog wat gaan doen in mijn laatste dagje vakantie en nie thuis wachte
Edit :
Toch nog maar niet met dell contact opneme
Opmerking: Het kan tot 4 werkdagen duren (terwijl uw bestelling onderweg is naar de vervoerder)voordat de UPS link daadwerkelijk traceerinformatie toont, tot die tijd werkt de link niet of verschijnt als status “facturatie gegevens ontvangen”.
wie weet waar mn eenzame laptopje zich nu begeeft
wel dat er staat verzonden dusja.. maar leuk is dit niet, nu zitk wss hele dagen thuis te wachten
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 09:51 ]
Verwijderd
Krijg net een mailtje binnen.
met een ander tracking nr...
maar het verzendlabel moet nog worden aangemaakt dusja, dat wordt m niet vandaag
of morgen, of overmorgen -_-
maar het verzendlabel moet nog worden aangemaakt dusja, dat wordt m niet vandaag
Verwijderd
duurt denk dag of 3 als hij de dozen vandaag bij ups worden afgegeven.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:31:
Krijg net een mailtje binnen.
Verwijderd
Denk het wel ja, achja weet ik iig waar ik aan toe benVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:32:
[...]
duurt denk dag of 3 als hij de dozen vandaag bij ups worden afgegeven.
staat wel heel vreemd : Etiket aangemaakt op:
24/08/2011
betekent dit nog iets?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 10:36 ]
Op 17-8 de XPS15 besteld bij Dell.
Ik heb die dag meteen Dell Ontvangstbevestiging email gekregen.
Hierin staat een Internet-ontvangstbewijsnummer waar je de status van de bestelling kan vinden.
Alleen op deze link moet je minimaal 2 opties invullen, waaronder een ordernummer bv.. maar deze heb ik nog niet?
Hierin staat een Internet-ontvangstbewijsnummer waar je de status van de bestelling kan vinden.
Alleen op deze link moet je minimaal 2 opties invullen, waaronder een ordernummer bv.. maar deze heb ik nog niet?
Verwijderd
Ik zou graag willen weten of ik thuis ben, maar hoorde niet de deurbel, zal UPS worden gemeld via de telefoon op te pakken?
Verwijderd
Moet je je IR nummer opgevenEvertonPride schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:39:
Op 17-8 de XPS15 besteld bij Dell.
en je mail adres waarmee je hebt besteld
Je IR nr vind je in je ontvangstbewijs
dat is naast je Internet ontvangsbewijs
Verwijderd
ja voor die tijd worden de dozen aan ups aangeleverd.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:34:
[...]
Denk het wel ja, achja weet ik iig waar ik aan toe ben
staat wel heel vreemd : Etiket aangemaakt op:
24/08/2011
betekent dit nog iets?
Ik heb op dit moment alleen een Dell Ontvangstbevestiging gekregen met daarin een Internet ontvangsbewijs, geen IR?Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:46:
[...]
Moet je je IR nummer opgeven
en je mail adres waarmee je hebt besteld
Je IR nr vind je in je ontvangstbewijs
dat is naast je Internet ontvangsbewijs
Verwijderd
Ja dat is je IREvertonPride schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:50:
[...]
Ik heb op dit moment alleen een Dell Ontvangstbevestiging gekregen met daarin een Internet ontvangsbewijs, geen IR?
Ik heb toevallig de orderbevestiging gekregen.
Geschatte leverdatum: 30-8-2011
Transportbedrijf: Niet verzonden
Volgnummer: Niet verzonden
Jammer dat het niet deze week wordt.
Geschatte leverdatum: 30-8-2011
Transportbedrijf: Niet verzonden
Volgnummer: Niet verzonden
Jammer dat het niet deze week wordt.
Verdikke, na een creditcard probleem afgelopen vrijdag opnieuw besteld met iDeal. En ja, dat is echt langzamer. En ondertussen heb ik dus nog steeds geen orderbevestiging. Geld is namelijk nog niet over. Er zitten een bedrijf tussen Dell en iDeal namelijk. Ik krijg wel mailjes van Dell dat er nog iets in mijn winkelmandje staat en dat ik de bestelling af moet maken, maar het geld is wel al sinds vrijdag van mijn rekening af.
Mijn bestelstatus is "Verwerking van bestelling". Volgens de telefonische hulplijn zegt de hierna volgende status "werk in uitvoering" ook niks, gaat pas naar "in productie" als het geld er echt is. Baal, baal...
Mijn bestelstatus is "Verwerking van bestelling". Volgens de telefonische hulplijn zegt de hierna volgende status "werk in uitvoering" ook niks, gaat pas naar "in productie" als het geld er echt is. Baal, baal...
[ Voor 22% gewijzigd door TheDebonair op 22-08-2011 11:42 ]
Hear me now and don't forget - I'm not the man my actions would suggest
Verwijderd
klopt werk in uitvoering zijn alle staten inc betaling voordat hij naar productie gaat.TheDebonair schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:38:
Verdikke, na een creditcard probleem afgelopen vrijdag opnieuw besteld met iDeal. En ja, dat is echt langzamer. En ondertussen heb ik dus nog steeds geen orderbevestiging. Geld is namelijk nog niet over. Er zitten een bedrijf tussen Dell en iDeal namelijk. Volgens de telefonische hulplijn zegt de status "werk in uitvoering" ook niks, gaat pas naar "in productie" als het geld er echt is. Baal, baal...
edit:
Boom en mijn bestelling is net geleverd.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2011 12:00 ]
11 Augustus liep ik tegen advertentie Dell XPS 17 op. Ze adverteren nu ook flink met die laptops. Na even twijfelen knoop doorgehakt en er 1 besteld.
Reden voor mij was:
- Ik werk nu met 4 jaar oude laptop (zzp)
- Wilde graag groter scherm met meer pixels en grotere helderheid
- Wou graag dubbele HD bay zodat ik zowel SSD erin kan stoppen als ook redelijke grote harde schijf
- Aktie prijs met korting en alles erbij was erg aantrekkelijk. Stuk goedkoper dan voorheen. Betaalde nu totaal 1150 in BTW met volledige 3 jaar volgende dag garantie (incl acc damage), 750HB, 6GB, 2630 proc en FHD scherm.
Vrijdag 12 Augustus besteld met Ideal, dit bleek niet super snel te gaan. Kreeg mail met bevestiging bestelling maar toen helemaal niets. Pas dinsdag 16 augustus laat in middag mail met order bevestiging (ten teken dat betaling verwerkt was volgens mij). Vanaf toen kon ik ook status tracken. Deze stond op in produktie tot/met donderdag. Vrijdag kwam track en trace UPS. Eerst dat hij aangemeld was en paperassen in orde gemaakt en toen ook dat hij in Shanghai was. Zondag ochtend is hij uit China vertrokken. later in ochtend in Dubai. 2 uur later weer op vliegtuig en 's-avonds stond hij in Keulen. Vanmorgen vroeg om 2 uur is hij naar Utrecht vertrokken en om 6:30 is hij in UPS bestelbus gestopt. Net na de middag zijn ze hem komen afleveren. Alles ziet er goed uit! Nu nog Crucial M4 erin en kan toch zeker weer 3 jaar voorruit :-).
Uiteindelijk is het allemaal nog heel snel gegaan!
Reden voor mij was:
- Ik werk nu met 4 jaar oude laptop (zzp)
- Wilde graag groter scherm met meer pixels en grotere helderheid
- Wou graag dubbele HD bay zodat ik zowel SSD erin kan stoppen als ook redelijke grote harde schijf
- Aktie prijs met korting en alles erbij was erg aantrekkelijk. Stuk goedkoper dan voorheen. Betaalde nu totaal 1150 in BTW met volledige 3 jaar volgende dag garantie (incl acc damage), 750HB, 6GB, 2630 proc en FHD scherm.
Vrijdag 12 Augustus besteld met Ideal, dit bleek niet super snel te gaan. Kreeg mail met bevestiging bestelling maar toen helemaal niets. Pas dinsdag 16 augustus laat in middag mail met order bevestiging (ten teken dat betaling verwerkt was volgens mij). Vanaf toen kon ik ook status tracken. Deze stond op in produktie tot/met donderdag. Vrijdag kwam track en trace UPS. Eerst dat hij aangemeld was en paperassen in orde gemaakt en toen ook dat hij in Shanghai was. Zondag ochtend is hij uit China vertrokken. later in ochtend in Dubai. 2 uur later weer op vliegtuig en 's-avonds stond hij in Keulen. Vanmorgen vroeg om 2 uur is hij naar Utrecht vertrokken en om 6:30 is hij in UPS bestelbus gestopt. Net na de middag zijn ze hem komen afleveren. Alles ziet er goed uit! Nu nog Crucial M4 erin en kan toch zeker weer 3 jaar voorruit :-).
Uiteindelijk is het allemaal nog heel snel gegaan!
Verwijderd
Hey, heb jij nu al je werkende UPS code??ddvos schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:32:
en geeft hij iets bij jou aan?
ja hij doet!! het er staat :
Shanghai, China 22/08/2011 23:49 Hubscan
En ik kreeg zo juist een mail dat de verwachte lever datum is veranderd van 26 naar 24 augustus ik krijg hem dus waarschijnlijk woensdag !!
Kan jij die van jouw al volgen ?
En ik kreeg zo juist een mail dat de verwachte lever datum is veranderd van 26 naar 24 augustus ik krijg hem dus waarschijnlijk woensdag !!
Hij is super snel overgevlogen hij is nu in Duitsland !
Koeln, Germany 22/08/2011 20:48 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Hij zal denk ik morgen woorden afgeleverd. Of duurt het nog een extra dag ?
Koeln, Germany 22/08/2011 20:48 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Hij zal denk ik morgen woorden afgeleverd. Of duurt het nog een extra dag ?
Zoals eerder te lezen in het topic is dat puur administratief. betekent niet dattie daadwerkelijk in Duitsland is, helaas. Je kan trouwens ook je bericht editen he
Naast mijn eigen custom XPS'je (die nog steeds op "verwerking" staat helaas) vanmiddag ook nog een standaard Insprion 15R besteld voor familie. En deze avond al een mailtje dat hij verzonden is. Tja, zo kan het dus ook!

Verwijderd
Lucky lucky =D mijn wordt waarschijnlijk in 2 delen geleverd want ik had ook de nvidia shutter glasses besteld, deze zoude mis vdaag worde afgeleverd want staat al in rdam (kwam van brussel)t Andere pakje is nog niet eens bij ups dus dat is nog maar afwachte...ddvos schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:46:
ja hij doet!! het er staat :
Edit :
Als ik op de dell site kijk, bij het volgnummer, dan is het het nummer dat er staat bij de UPS site die vandaag geleverd gaat worden, moet ik er dus van uitgaan dat dit de laptop is, of zou dit de shutter glasses zijn?
Rotterdam, Netherlands 23/08/2011 5:30 Wordt afgeleverd
vrij vreemde logica...
Verzonden Geplande AF Service Gewicht
intransit 24/08/2011 23/08/2011 UPS Standard®2.50 KGS
verwerkt: klaar voor UPS 24/08/2011 UPS Standard®2.50 KGS
Neem aan dat ie vandaag binnen komt ( iig een van de 2...) ?
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 09:20 ]
Historie: afgelopen vrijdag besteld met iDeal, nog steeds geen odernr, sindsdien regelmatig de klantenservice gebeld
Update: weer gebeld en screenshots van mijn afschriften gemaild. Na handmatig ingrijpen is mijn bestelling nu een order geworden en heb ik een orderbevestiging in de mail. Helaas staat de status nog gewoon op "verwerking order". Dat schiet niet op zo...
Update: weer gebeld en screenshots van mijn afschriften gemaild. Na handmatig ingrijpen is mijn bestelling nu een order geworden en heb ik een orderbevestiging in de mail. Helaas staat de status nog gewoon op "verwerking order". Dat schiet niet op zo...
Verwijderd
Euhm wat betekend dit:
Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast.
Etiket aangemaakt op:
23/08/2011
Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast.
Etiket aangemaakt op:
23/08/2011
Verwijderd
Yea mn laptop is binnen, alleen nog wachten op mn 3D brilleke
nadeel, mn dvd drive is wss kapot
hij ziet bijna nooit de dvd
nadeel, mn dvd drive is wss kapot
Luky je zelf zal je bedoelen mijne zit nog een steeds in polen en ik had de mijne nog wel een dag eerder besteld dan die van jouw. Hij zal denk ik morgen binnen komen alleen nog even een goede tas voor me laptop uitzoeken.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:18:
Yea mn laptop is binnen, alleen nog wachten op mn 3D brilleke
nadeel, mn dvd drive is wss kapothij ziet bijna nooit de dvd die ik r in stop
Verwijderd
Ja maar mijn dvd drive is kapot Dus, dell bellen/mailen, en replacement regelen etc etc etc, had liever 2 dage later en wel werkend namelijkddvos schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:16:
[...]
Luky je zelf zal je bedoelen mijne zit nog een steeds in polen en ik had de mijne nog wel een dag eerder besteld dan die van jouw. Hij zal denk ik morgen binnen komen alleen nog even een goede tas voor me laptop uitzoeken.
bovendien moet mn 3d bril nog binne kome dusja, 3D is nog nie echt zichtbaar ><
eindelijk na anderhalve week mijn dell xps 15 ontvangen !! heb hem net opnieuw geïnstalleerd is wel ff wennen zo'n toetsenbord
Verwijderd
vandaag mijn dell xps 15z besteld als student:)
betaald met creditcard en ook vandaag al mijn orderbevestiging gehad!
verwachte leverdatum 09-09-11
kan dit ook nog sneller gaan?
en weet iemand de exacte route die de laptop met verzending doet aangezien ik bij iedereen een andere route zie?
ik heb de xps helemaal standaard dus ik vind van 25-08 tot 09-09 best lang?
moet hij nog helemaal gebouwd worden en hebben ze bij dell gewoon geen magazijn??
misschien een aanrader voor zon groot bedrijf om gewoon de standards op vooraad te hebben?
maikel
betaald met creditcard en ook vandaag al mijn orderbevestiging gehad!
verwachte leverdatum 09-09-11
kan dit ook nog sneller gaan?
en weet iemand de exacte route die de laptop met verzending doet aangezien ik bij iedereen een andere route zie?
ik heb de xps helemaal standaard dus ik vind van 25-08 tot 09-09 best lang?
moet hij nog helemaal gebouwd worden en hebben ze bij dell gewoon geen magazijn??
misschien een aanrader voor zon groot bedrijf om gewoon de standards op vooraad te hebben?
maikel
Verwijderd
3dbril niet besteld via dell??ddvos schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:35:
eindelijk na anderhalve week mijn dell xps 15 ontvangen !! heb hem net opnieuw geïnstalleerd is wel ff wennen zo'n toetsenbord
Email staat verwachte leveringsdatum 26/8.. maar ik heb vermoeden dan het toch begin volgende week wordt he?Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
Almaty, Kazakhstan 25/08/2011 16:44 Vertrekscan
25/08/2011 13:42 Aankomstscan
Koeln, Germany 25/08/2011 9:33 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Incheon, Korea, Republic of 25/08/2011 10:51 Vertrekscan
25/08/2011 8:55 Aankomstscan
Shanghai, China 25/08/2011 6:14 Vertrekscan
Koeln, Germany 24/08/2011 18:27 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Shanghai, China 24/08/2011 23:33 Exportscan
24/08/2011 23:27 Herkomstscan
China 24/08/2011 10:16 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Verwijderd
Jawel
werd in 2 zendingen verstuurd, wel vanaf de zelfde plek verzonden, maarja...
laptop kwam na week na koop al binnen en is geweldig, DVD probleem is ook opgelost en t geluid van de XPS 17 is geweldig, en de 3D is awesome
brilleke kwam 2 dagen later
Eindhoven, Netherlands 26/08/2011 5:10 Wordt afgeleverd
26/08/2011 5:00 Aankomstscan
Ik hoop echt dat ik het vandaag ontvang.. dan kan ik dit weekend de laptop gereed maken voor maandag, want dan heb ik het eigenlijk al nodig!
Fingers crossed!
26/08/2011 5:00 Aankomstscan
Ik hoop echt dat ik het vandaag ontvang.. dan kan ik dit weekend de laptop gereed maken voor maandag, want dan heb ik het eigenlijk al nodig!
Fingers crossed!
Samenvatting van de bestelling van een Dell XPS laptop, 17 inch (standaard model):
21-08-2011: Bestellig geplaatst en betaald met creditcard (op zondagavond)
22-08-2011: Werk in uitvoering
23-08-2011: In productie
24-08-2011: Verzonden
26-08-2011: Bezorgd (aan het eind van de middag)
Al met al heeft het dus welgeteld 5 werkdagen geduurd van het plaatsen van de bestelling tot ik de laptop in huis had. Zeer netjes van Dell!
21-08-2011: Bestellig geplaatst en betaald met creditcard (op zondagavond)
22-08-2011: Werk in uitvoering
23-08-2011: In productie
24-08-2011: Verzonden
26-08-2011: Bezorgd (aan het eind van de middag)
Al met al heeft het dus welgeteld 5 werkdagen geduurd van het plaatsen van de bestelling tot ik de laptop in huis had. Zeer netjes van Dell!
Verwijderd
vandaag overgesprongen naar verzonden hoelang duurt het dan nog????
edit:
zojuist ook nog in de chatbox geweest met een medewerker, hij zag de bestelling nog steeds in productie!
de codes die bij verzonden staat werken nog niet maar na te hebben gebeld met de klantenservice kreeg ik te horen dat hij momenteel bij UPS point shanghai staat:D
betekend dus dat hij al weg is en onderweg naar mij:P
groet maikel
edit:
zojuist ook nog in de chatbox geweest met een medewerker, hij zag de bestelling nog steeds in productie!
de codes die bij verzonden staat werken nog niet maar na te hebben gebeld met de klantenservice kreeg ik te horen dat hij momenteel bij UPS point shanghai staat:D
betekend dus dat hij al weg is en onderweg naar mij:P
groet maikel
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 11:18 ]
Verwijderd
Ik heb net mijn Dell XPS 15 besteld,
hoe lang duurt het ongeveer wanneer ik heb binnen heb?
ervaringen?
ervaringen?
jep... een heel topic vol: dell levertijden topic...Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:02:
Ik heb net mijn Dell XPS 15 besteld,
ervaringen?
[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]
Verwijderd
Ik heb vandaag besteld,
wanneer kan ik hem verwachten?
Hoelang duurde het bij jullie tot die binnen was?
wanneer kan ik hem verwachten?
Hoelang duurde het bij jullie tot die binnen was?
Verwijderd
Dell xps 15 met i7, 4gb, gt 540m, 500gb en backlit keyboard.
Hopelijk komt die een beetje snel binnen.
Hopelijk komt die een beetje snel binnen.
Again, voor levertijden: Dell levertijden topic
Kan je ook zat ervaringen in vinden (o.a. ik heb ook mijn hele besteltraject daar staan).
Daar zitten we in, DOH.
Kan je ook zat ervaringen in vinden (o.a. ik heb ook mijn hele besteltraject daar staan).
Daar zitten we in, DOH.

[ Voor 10% gewijzigd door S_Chief op 03-10-2011 17:11 ]
Verwijderd
dit is het levertijden topic tochSChief schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:39:
Again, voor levertijden: Dell levertijden topic
=P?
op de 22ste van augustus de bestelling (XPS 17'' en XPS 15'') geplaatst en gisteren was de eerste aflever poging. Helaas was ik er niet omdat de verwachtte leverdatum 2-9-2011 was had ik ook niet meer gekeken... Vandaag op de herkansing dus.
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Verwijderd
Ik heb gister besteld,
wel een betalingsbevestiging gekregen.
Krijg ik na de eerste mail nog een mail?
Want ik wil graag bekijken wanneer hij aan komt.
Op 30-8 (gisteren) besteld en betaald met iDEAL, verwachte leverdatum is 12-9. Ik hou jullie op de hoogte.
Dat zal nog wel komen. Heb geduld.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:02:
Ik heb gister besteld,
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
IK heb gistermiddag besteld en betaald maar nog atijd geen orderbevestging gekregen?
Duurt dat altijd zo lang
Duurt dat altijd zo lang
Verwijderd
Ik heb eergister besteld, nu de 2e mail ontvangen 
hij staat nu op: werk in uitvoering,
verwachte lever datum is volgende week vrijdag.
hij staat nu op: werk in uitvoering,
verwachte lever datum is volgende week vrijdag.
XPS 17
31-8 : besteld omstreeks 21.50 uur. Kredietkaartbetaling . mail met ontvangstbevestiging
1-9 : mail met orderbevestiging. Status van bestelling in productie.
Verwachte levertijd 12-9.
3-9 update ontvangen, via mail. bezorg datum 5-9. Bij UPS spreekt men van 6-9.
UPS gegevens:
Dubai, United Arab Emirates 04/09/2011 12:21 Vertrekscan
04/09/2011 9:18 Aankomstscan
Shanghai, China 04/09/2011 5:11 Vertrekscan
04/09/2011 0:29 Exportscan
04/09/2011 0:24 Hubscan
China 03/09/2011 11:05 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
31-8 : besteld omstreeks 21.50 uur. Kredietkaartbetaling . mail met ontvangstbevestiging
UPS gegevens:
[ Voor 54% gewijzigd door Embryo1 op 04-09-2011 12:58 ]
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Verwijderd
Ik heb maandag mijn Dell XPS 15 besteld, en vanmorgen is de status over gegaan in verzonden,
wanneer kan ik hem verwachten? vandaag nog of morgen of maandag?
Alvast bedankt
wanneer kan ik hem verwachten? vandaag nog of morgen of maandag?
Alvast bedankt
Iemand ervaring met de levertijd van de Vostro V131?
Net een Vostro 3550 besteld, iemand een idee hoelang het duurt vanaf dat het geld aankomt
?
Wij zitten op hetzelfde vliegtuig zo te zien.Embryo1 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:58:
XPS 17
UPS gegevens:
code:
1
2
3
4
| Dubai, United Arab Emirates 04/09/2011 12:21 Departure Scan 04/09/2011 9:18 Arrival Scan Shanghai, China 04/09/2011 5:11 Departure Scan 04/09/2011 0:28 Hub Scan |
Ik heb ook exact hetzelfde wat betreft de afleverdatum. Het was in eerste instantie de 5e, UPS zegt zelf nu echter de 6e aan het einde van de dag.
Verwijderd
Ik zit ook in hetzelfde vliegtuig volgensmij,
maar die van mij zegt dat die morgen geleverd wordt!
Dubai, United Arab Emirates 09/04/2011 12:21 P.M. Departure Scan
09/04/2011 9:18 A.M. Arrival Scan
Shanghai, China 09/04/2011 5:11 A.M. Departure Scan
Koeln, Germany 09/03/2011 1:20 A.M. Package data processed by brokerage. Waiting for clearance. / Released by Clearing Agency. Now in-transit for delivery.
Koeln, Germany 09/02/2011 6:59 P.M. Package data processed by brokerage. Waiting for clearance.
Shanghai, China 09/02/2011 11:39 P.M. Export Scan
09/02/2011 11:34 P.M. Origin Scan
China 09/03/2011 9:04 A.M. Order Processed: Ready for UPS
maar die van mij zegt dat die morgen geleverd wordt!
Dubai, United Arab Emirates 09/04/2011 12:21 P.M. Departure Scan
09/04/2011 9:18 A.M. Arrival Scan
Shanghai, China 09/04/2011 5:11 A.M. Departure Scan
Koeln, Germany 09/03/2011 1:20 A.M. Package data processed by brokerage. Waiting for clearance. / Released by Clearing Agency. Now in-transit for delivery.
Koeln, Germany 09/02/2011 6:59 P.M. Package data processed by brokerage. Waiting for clearance.
Shanghai, China 09/02/2011 11:39 P.M. Export Scan
09/02/2011 11:34 P.M. Origin Scan
China 09/03/2011 9:04 A.M. Order Processed: Ready for UPS
De mijne zit ook op dat vliegtuig, ik hoop stiekem dat ie morgen al aankomt. Gaat toch vrij snel allemaal!
Verwijderd
Mijn verwachte leverdatum was 5 september, dus hoop dat die morgen aan komt,
heb er wel vertrouwen in.
heb er wel vertrouwen in.
Zojuist ingeklaard in Duitsland.
Even voor de duidelijkheid een overzichtje van mijn bestelling:
code:
1
| Koeln, Germany 04/09/2011 16:06 Package data processed by brokerage Waiting for clearance / Released by clearing agency Now in-transit for delivery |
Even voor de duidelijkheid een overzichtje van mijn bestelling:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| 30-08 - Bestelling gedaan en betaald via iDEAL 01-09 - Orderbevestiging gekregen 03-09 - Order verzonden via UPS 04-09 - Aangekomen in Koln 06-09 - Verwachte afleverdatum 12-09 - Originele afleverdatum van Dell |
[ Voor 4% gewijzigd door Derek S. op 04-09-2011 17:07 ]
Verwachte leverdatum morgen, aan het einde van de dag!
Hij is onderweg de XPS 17, 31-8 's avonds besteld. Prima Dell.
Eindhoven, Netherlands 05/09/2011 5:36 Wordt afgeleverd
05/09/2011 5:35 Aankomstscan
Koeln, Germany 05/09/2011 1:54 Vertrekscan
Koeln, Germany 04/09/2011 20:33 Importscan
04/09/2011 17:01 Aankomstscan
04/09/2011 16:06 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
04/09/2011 16:04 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Eindhoven, Netherlands 05/09/2011 5:36 Wordt afgeleverd
05/09/2011 5:35 Aankomstscan
Koeln, Germany 05/09/2011 1:54 Vertrekscan
Koeln, Germany 04/09/2011 20:33 Importscan
04/09/2011 17:01 Aankomstscan
04/09/2011 16:06 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
04/09/2011 16:04 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Rotterdam, Netherlands 05/09/2011 6:48 Wordt afgeleverd 05/09/2011 6:00 Aankomstscan Koeln, Germany 05/09/2011 1:59 Vertrekscan Koeln, Germany 04/09/2011 20:20 Importscan 04/09/2011 17:01 Aankomstscan 04/09/2011 16:10 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave Dubai, United Arab Emirates 04/09/2011 12:21 Vertrekscan 04/09/2011 9:18 Aankomstscan Shanghai, China 04/09/2011 5:11 Vertrekscan 04/09/2011 0:48 Exportscan 04/09/2011 0:42 Herkomstscan China 03/09/2011 11:05 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS |
En hij is afgeleverd!
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de betaalbevestiging binnen is? Ik heb een Vostro V131 besteld, met iDeal betaald, maar nog geen betaalbevestiging gekregen (wel een ontvangstbevestiging)
Welke dag en tijd heb je besteld?Knul schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:24:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de betaalbevestiging binnen is? Ik heb een Vostro V131 besteld, met iDeal betaald, maar nog geen betaalbevestiging gekregen (wel een ontvangstbevestiging)
Ik op: Sat, Sep 3, 2011 at 5:39 AM
Betaald via iDeal, ook een V131
Lol, mooie tijd. Hoe lang duurde het bij jou voor je de betaalbevestiging binnen had?Outlandos schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:31:
[...]
Welke dag en tijd heb je besteld?
Ik op: Sat, Sep 3, 2011 at 5:39 AM
Betaald via iDeal, ook een V131
Haha ja, net terug van uitgaan, beste momenten voor zulk soort aankopenKnul schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:38:
[...]
Lol, mooie tijd. Hoe lang duurde het bij jou voor je de betaalbevestiging binnen had?
Maar ik heb de betaalbevestiging dus nog niet binnen, vandaar mijn vraag aan jou.
Oh, sorry, verkeerd gelezen. Ik heb hem vanmiddag om 14:20 besteld. Heb jij ook de i5 met backlit tobo en 3 jaar garantie?Outlandos schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:42:
[...]
Haha ja, net terug van uitgaan, beste momenten voor zulk soort aankopen
Maar ik heb de betaalbevestiging dus nog niet binnen, vandaar mijn vraag aan jou.
Nee ik had t 'fout' gedaan, dus heb maar 1 jaar garantie, maar verder hebben we alles hetzelfde.Knul schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:46:
[...]
Oh, sorry, verkeerd gelezen. Ik heb hem vanmiddag om 14:20 besteld. Heb jij ook de i5 met backlit tobo en 3 jaar garantie?
Kun je die niet alsnog annuleren? Ik moet zeggen dat ik de betaalbevestiging erg lang vind duren, bij de meeste andere webshops is dat instant geregeld.Outlandos schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:52:
[...]
Nee ik had t 'fout' gedaan, dus heb maar 1 jaar garantie, maar verder hebben we alles hetzelfde.
Naah ik vind Win 7 Pro sowieso fijner dan Home en ik heb hier 1 reep met 4GB klaar liggen, die prik ik er bij en dan heb ik dus 8GB, enige verschil is dat ik geen 3 jaar garantie heb, laten we hopen dat ik het niet nodig heb haha.Knul schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:56:
[...]
Kun je die niet alsnog annuleren? Ik moet zeggen dat ik de betaalbevestiging erg lang vind duren, bij de meeste andere webshops is dat instant geregeld.
Oh, je bent dus voor 4gb gegaan? Ik heb gewoon het 2gb model, prik er zelf wel 8gb bijOutlandos schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:58:
[...]
Naah ik vind Win 7 Pro sowieso fijner dan Home en ik heb hier 1 reep met 4GB klaar liggen, die prik ik er bij en dan heb ik dus 8GB, enige verschil is dat ik geen 3 jaar garantie heb, laten we hopen dat ik het niet nodig heb haha.
Ik ben voor het iets duurdere model gegaan waar er standaard 4GB inzit. Maar ik heb het net even gevraagd via hun chat support, het duurt gemiddeld 3 werkdagen voor je die mail krijgt...Knul schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:07:
[...]
Oh, je bent dus voor 4gb gegaan? Ik heb gewoon het 2gb model, prik er zelf wel 8gb bijWeiger om 90 euro voor 4gb te betalen als je voor 35 euro 8gb kunt kopen. Nou ja, ik hoop dat Dell opschiet met die bevesteging, ik wil 'm asap hebben
.

Say whaaat... Dat duurt idioot lang, weet je ook ongeveer wat de complete levertijd is?Outlandos schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:14:
[...]
Ik ben voor het iets duurdere model gegaan waar er standaard 4GB inzit. Maar ik heb het net even gevraagd via hun chat support, het duurt gemiddeld 3 werkdagen voor je die mail krijgt...
Heb zojuist een bestelling geplaatst voor een XPS 15.
i7-2630QM - 6GB RAM - 1080p - GT 525M - 750 GB - Backlit toetsenbord
€ 872,60
Nu maar wachten op de betaalbevestiging
€ 872,60
huh? hoe doe je dat met een 1080 scherm erbij voor maar 872,60?Enes_81 schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:14:
Heb zojuist een bestelling geplaatst voor een XPS 15.
€ 872,60
heb net zelf de xps 15 besteld met de i7-2630QM 4GB 500 GB en de geforce 525m voor 729,-
@MightyNacho
Ik begon met deze configuratie , hier heb ik het scherm geupgrade, baklit toetsenbord erbij en op de tweede pagina upgrade naar Advanced-N 6230.
Toen kortingscode van 40EU en een 10% kortingscode uit dit topic toegevoegd.
Helaas heb ik alleen een prepaid creditcard dus heb geen gebruik kunnen maken van de cashback actie.
Ik begon met deze configuratie , hier heb ik het scherm geupgrade, baklit toetsenbord erbij en op de tweede pagina upgrade naar Advanced-N 6230.
Toen kortingscode van 40EU en een 10% kortingscode uit dit topic toegevoegd.
Helaas heb ik alleen een prepaid creditcard dus heb geen gebruik kunnen maken van de cashback actie.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| Almaty, Kazakhstan 06/09/2011 16:00 Aankomstscan Incheon,Korea, Republic of 06/09/2011 14:16 Vertrekscan 06/09/2011 12:31 Aankomstscan Shanghai,China 06/09/2011 10:27 Slechte weersomstandigheden 06/09/2011 9:32 Vertrekscan Koeln, Germany 06/09/2011 3:09 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev Koeln, Germany 05/09/2011 18:05 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave Shanghai,China 05/09/2011 23:45 Exportscan 05/09/2011 23:39 Herkomstscan China 05/09/2011 9:38 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS |
Mijn Alienware is ook onderweg. Zou morgen aankomen, maar snap er niet veel van. Van china naar duitsland, weer naar china, naar korea, en nu in kazachstan? Iemand een idee?
Doe maar net of Koeln er niet tussen staat; dat leest makkelijker.
Dat is alleen een centrale administratie of zoiets, waar ook de douane activiteiten plaats vinden.
Morgen ontvang je je nieuwe delletje.
Dat is alleen een centrale administratie of zoiets, waar ook de douane activiteiten plaats vinden.
Morgen ontvang je je nieuwe delletje.
Verwijderd
Ik zit met mijn XPS 15z op dezelfde vlieger denk ik.
Vertrekscan in Almaty omstreeks 19:05.
Laptop besteld op 26/08, betaling via overschrijving (telefonisch wel gevraagd er vaart achter te zetten indien mogelijk). Maandag kreeg ik al bevestiging van koppeling betaling.
Vertrekscan in Almaty omstreeks 19:05.
Laptop besteld op 26/08, betaling via overschrijving (telefonisch wel gevraagd er vaart achter te zetten indien mogelijk). Maandag kreeg ik al bevestiging van koppeling betaling.
Het is maar een indicatie.Djurbus schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 21:07:
[...]
Hoe kan dat? Ik heb 27 augustus al besteld en hier is de afleverdatum 19 september...
Verwijderd
- Maandag 5 september besteld (xps 15 i7 full hd)/ verwachte leveringsdatum 16 september
- Nog geen orderbevestiging (met ideal betaald)
Ik heb een vraagje: ik overweeg met de cashback actie een XPS laptop te kopen, en wel een van de standaardconfiguraties op de DELL website. Nu vertrek ik 16 september voor geruime tijd naar het buitenland, en moet de laptop absoluut voor die tijd binnenhebben. Als ik het 'standaardmodel' vanavond zou bestellen, kan ik er dan zeker van zijn dat de laptop op tijd binnenkomt?
Blijft altijd afwachten, al lijkt het erop dat Dell erg snel is op het moment.tommygun_24 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:38:
Ik heb een vraagje: ik overweeg met de cashback actie een XPS laptop te kopen, en wel een van de standaardconfiguraties op de DELL website. Nu vertrek ik 16 september voor geruime tijd naar het buitenland, en moet de laptop absoluut voor die tijd binnenhebben. Als ik het 'standaardmodel' vanavond zou bestellen, kan ik er dan zeker van zijn dat de laptop op tijd binnenkomt?
Ik heb zondagavond (4 sept) besteld, en krijg m'n laptop morgen geleverd! Schatting was 15 sept.
Is overigens niet eens het 'standaardmodel', maar XPS met upgrades.
*edit: overigens wel betaald met creditcard, dus instant betalingsbevestiging.
[ Voor 5% gewijzigd door Emiel_ op 07-09-2011 13:27 ]
Dit maakt een groot verschil; betaal je met iDeal dan kun je sowieso 3 tot 5 werkdagen wachten op enkel de betalingsbevestiging.Emiel_ schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:26:
[...]
Blijft altijd afwachten, al lijkt het erop dat Dell erg snel is op het moment.
Ik heb zondagavond (4 sept) besteld, en krijg m'n laptop morgen geleverd! Schatting was 15 sept.
Is overigens niet eens het 'standaardmodel', maar XPS met upgrades.
*edit: overigens wel betaald met creditcard, dus instant betalingsbevestiging.
Ik was toch van plan te betalen met creditcard vanwege de Cashback-actie. Het zou dus moeten kunnen als ik dit hoor.Outlandos schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:29:
[...]
Dit maakt een groot verschil; betaal je met iDeal dan kun je sowieso 3 tot 5 werkdagen wachten op enkel de betalingsbevestiging.
Zeker, kans dat ie op tijd binnen komt schat ik op 80%tommygun_24 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:40:
[...]
Ik was toch van plan te betalen met creditcard vanwege de Cashback-actie. Het zou dus moeten kunnen als ik dit hoor.
Trouwens, ik heb zojuist eindelijk een betaalbevestigings-email van DELL ontvangen (V131):
Geachte De heer
MARTIN V.. P......
Bevestiging van uw recent geplaatste bestelling vindt u in de bijlage.
De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 2011-09-16.
Er is gewoon geen garantie te krijgen dat je je laptop op tijd hebt, maar die van mij ging dus van bestelling tot levering in 4 dagen. Is wel véél sneller dan ik had verwacht.
Ik nog steeds niet, maandag besteld. Kreeg wel een mailtje of ik mijn mandje wou legen, maar ik heb niets in mijn mandjeOutlandos schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:43:
[...]
Zeker, kans dat ie op tijd binnen komt schat ik op 80%
Trouwens, ik heb zojuist eindelijk een betaalbevestigings-email van DELL ontvangen (V131):
Geachte De heer
MARTIN V.. P......
Bevestiging van uw recent geplaatste bestelling vindt u in de bijlage.
De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 2011-09-16.

Verwijderd
Heb ook maandag besteld en mailtje gestuurd. Antwoord was dat de bevestiging 3 tot 5 dagen kon duren.Knul schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:37:
[...]
Ik nog steeds niet, maandag besteld. Kreeg wel een mailtje of ik mijn mandje wou legen, maar ik heb niets in mijn mandje. Ik heb ze maar een mail gestuurd, vind de hele gang van zaken tot nu toe maar erg slecht en onduidelijk geregeld.
Huh, ik dacht dat je pas de vordering van je bestelling kan zien na het ontvangen van je orderbevestiging.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:00:
- Maandag 5 september besteld (xps 15 i7 full hd)/ verwachte leveringsdatum 16 september
Verwijderd
Nee schijnbaar niet, heb nog geen orderbevestiging maar kan de vordering wel al zien.Enes_81 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:00:
[...]
Huh, ik dacht dat je pas de vordering van je bestelling kan zien na het ontvangen van je orderbevestiging.
Met je IR-nummer en emailadres kun je je zending al volgen voordat je een orderbevestiging hebt.
IR-nummer = Internet-ontvangstbewijsnummer (bijv. NL0123-0123-01234), staat in de mail van Dell
IR-nummer = Internet-ontvangstbewijsnummer (bijv. NL0123-0123-01234), staat in de mail van Dell
5-9 savonds besteld, zojuist betalingsbevestiging.
Dell Vostro V131, geschatte leverdatum, op of voor 20-9...
Dell Vostro V131, geschatte leverdatum, op of voor 20-9...
Had een mail gestuurd om te vragen waarom ik nog geen betaalbevesteging heb ontvangen van bestelling van 5-9
fijn...De order met nummer NL0133-0067-258xx is nog niet doorgezet daar er iets mis lijkt te zijn met de configuratie, ik ga even contact opnemen met mijn collega van de verantwoordelijke afdeling en kom bij u terug zodra ik antwoord heb.

Verwijderd
Vandaag eindelijk mijn betalingsbevestiging gekregen van mijn order van 5-9 (avond)
Het is een standaardmodel XPS 17 met 3D scherm (999 excl. kortingen)
Datum van bestelling: 5-9-2011
Status van bestelling: Werk in uitvoering
Geschatte leverdatum: 16-9-2011
Het is een standaardmodel XPS 17 met 3D scherm (999 excl. kortingen)
Datum van bestelling: 5-9-2011
Status van bestelling: Werk in uitvoering
Geschatte leverdatum: 16-9-2011
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 20:11 ]
Oké zojuist een bevestiging gehad "De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 2011-09-22"Enes_81 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:27:
Had een mail gestuurd om te vragen waarom ik nog geen betaalbevesteging heb ontvangen van bestelling van 5-9
[...]
fijn...
Ik hoop toch echt dat het minder lang gaat duren.