Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 53 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:52
Nefiorim schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:04:
[...]

Wat als je de klantenservice belt en zegt: jongens, jullie gaan zo over de uiterste levertijd heen en dat is gewoon niet cool, doe maar een 555 als goedmakertje :)
En wat als de 555 ook niet in voorraad is. Wat momenteel het geval blijkt te zijn...
Volgens mij kan Nvidia het even niet aan :-(

Heb zelf bestelling met GT555M en zit al tijdje op "werk in uitvoering". Bij navraag bleek toen de 555M niet op voorraad te zijn, alhoewel ik deze informatie van Dell altijd met een korrel zout neem.

[ Voor 19% gewijzigd door c-mattic op 15-04-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c-mattic schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:12:
[...]

En wat als de 555 ook niet in voorraad is. Wat momenteel het geval blijkt te zijn...
Volgens mij kan Nvidia het even niet aan :-(

Heb zelf bestelling met GT555M en zit al tijdje op "werk in uitvoering". Bij navraag bleek toen de 555M niet op voorraad te zijn, alhoewel ik deze informatie van Dell altijd met een korrel zout neem.
Het is dat de config van Dell vergeleken met andere laptops (Asus, HP) 1) beter is en 2) veel goedkoper, anders had ik de bestelling al lang geannuleerd... ;(

Vervelend is wel dat je van Dell zelf tegenstrijdige berichten krijgt. Ik heb drie mensen gesproken en alledrie vertelden ze weer wat anders. Nee, meneer, komt zeer binnenkort. Ja, fijn, maar wat is zeer binnenkort. Geen reactie... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoooper
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
mijn bestelling van 7-4-2011 is juist verzonden. Hier zit ook een 555 in dus wel gek dat die van jou niet op voorraad zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 17:11
Mijn bestelling is vandaag naar 'In productie' gegaan. Houdt dit in dat alle onderdelen beschikbaar zijn? Er waren namelijk leveringsproblemen voor de Intel 6230 wifi kaart.

Edit
Bestelling is vandaag naar verzonden gegaan, dus dan ga ik er maar vanuit dat alles weer op voorraad is..
i7-2630QM
Win7 Home Premium 64 BIT – Engels
FHD Scherm
4GB ram
500 GB
GT540M
9-cel
Backlit Keyboard
Intel 6230 (wifi/bluetooth)
Dell 5540 (broadband)

[ Voor 46% gewijzigd door job_h op 16-04-2011 11:22 . Reden: bestelling verzonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
zoooper schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:22:
mijn bestelling van 7-4-2011 is juist verzonden. Hier zit ook een 555 in dus wel gek dat die van jou niet op voorraad zou zijn.
Misschien heb jullie verschillende configuraties, ik heb namelijk de indruk dat de xps15 minder leverings problemen kent dan de xps17. Wellicht houden ze verschillende voorraden aan per model, Kan dus zijn dat dat het verschil verklaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Guardian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 08:16

The Guardian

I'll keep an I on you

-

[ Voor 100% gewijzigd door The Guardian op 15-04-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Guardian

The Guardian

I'll keep an I on you

The Guardian schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:13:
XPS17
i5 2520
GT555
Backlit
Intel N-6230
9-cell battery

besteld: 27-03
werk in uitvoering: 28-03
in productie: 29-03

Aangegeven uiterlijke leverdatum: 27-04
Nu is het wachten op 'verzending'. Zal mij benieuwen hoe snel hij er is.
Nog geen status wijziging. Via de mail maar eens gevraagd hoe en wat maar kreeg niet meer terug dan dat er een aantal onderdelen vna mijn bestelling niet meer op voorraad zijn en ze niet kan aangeven of me uiterste levertijd nageleefd kan worden. Ben ik lekker mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Nefiorim schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:56:

11/04: Bestelling geplaatst. Fout op website maar betaling (iDeal) kwam blijkbaar goed door want:
12/04: Orderbevestiging binnen
13/04: In productie
14/04: Verzonden!

(XPS 15, FHD scherm, i5-2540m, 6gb ram, 640gb hdd, GT 540M, rest standaard)
Laatste keer dat ik hier in dit topic zal spammen dan :)

Mijn laptop is de 15e dus in Köln aangekomen en gezien het weekend wordt hij has maandag afgeleverd.
Al met al is mijn ervaring dan ook dat vanaf moment van verzending in China een pakket in 3 dagen bij je thuis afgeleverd kan worden :) (er vanuit gaande dat alles nu goed gaat uiteraard).

Al met al een volle week van bestelling tot aankomst.

(Overigens is Warschau naar Köln blijkbaar anderhalf uur ongeveer. Dat gedeelte zal wel per vliegtuig zijn gedaan. Had zelf gedacht dat ze dat stuk per vrachtwagen zouden afleggen :))

[ Voor 10% gewijzigd door Nefiorim op 16-04-2011 00:35 ]

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:48
Op 1 april (geen grap ;) ) heb ik een XPS17 besteld, en het ding staat nog steeds op 'werk in uitvoering'.

Belangrijkste specs:
Base
2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2,00 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,90 GHz
Geheugen
8.192 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 4.096]
Toetsenbord
Intern toetsenbord - US/Internationaal (qwerty)
Grafische kaart
3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Graphics Card
LCD
17.3" HD+ WLED True-Life (1600x900) with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
Geschatte leverdatum 26/04 en dat lijkt me te optimistisch, of kan het nog? :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:21

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Kapoen schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 08:52:
Op 1 april (geen grap ;) ) heb ik een XPS17 besteld, en het ding staat nog steeds op 'werk in uitvoering'.

Belangrijkste specs:

[...]

Ik denk dat de videokaart voor de vertraging zorgt. Die heeft wat levertijd problemen had ik vernomen. Maar als de status in productie is, dan gaat het vrij snel. Werk in uitvoering worden de onderdelen verzameld (simpel gezegd). Zou dus nog steeds kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Vae Victis schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:29:
[...]

Staat nog in productie.
Accountmanager bij Dell heeft zaak geescaleerd en ze gaan uitzoeken waar mijn laptop gebleven is. (of waarom het zo lang duurt)
Probleem was de wireless/bluetooth kaart, deze was/is niet op voorraad. (Erg vaag omdat orders geplaatst na die van mij, wel deze kaart hebben en zijn afgeleverd?)

De order kon niet meer aangepast worden met een andere kaart, zodat de laptop verstuurd kon worden.
Mij werd geadviseerd om de order te annuleren en een nieuwe te plaatsen met dezelfde specs maar met andere wireless kaart. Accountmanager zou dan regelen dat de prijs niet omhoog zou gaan (imho zou die zelfs omlaag moeten).
Heb hem gevraagd om daar een quote voor te maken zodat ik kon zien of dat ook kon. Dat kon, maar de prijs was wel bijna 8% hoger. Onder het mom van dat dit het snelste manier was om het administratief te regelen.... En het was niet mogelijk om de oude prijs te hanteren.
Wel wou hij nog navragen of ik niet een tegoed op volgende order kon krijgen... |:(
Heb maar even vriendelijke gezegd dat ik het daar niet bepaald mee eens was. En dat ik deze gang van zaken wat vreemd vond.

Intussen is mijn originele order, geannuleerd. Ongevraagd! want ik wou eerst weten of de prijs van nieuwe order naar mijn zin was en of de levertijd redelijk was.

Nu eerst maar eens kijken wat ik ga doen. Ben niet bepaald happy met hoe ze zaken afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik denk dat de videokaart voor de vertraging zorgt. Die heeft wat levertijd problemen had ik vernomen. Maar als de status in productie is, dan gaat het vrij snel. Werk in uitvoering worden de onderdelen verzameld (simpel gezegd). Zou dus nog steeds kunnen.
Jammer. Deze videokaart was trouwens de enige keuze die ik had, de andere modellen kon ik niet kiezen.
Ik had de website van Dell al enkele dagen 'gescout' en via de verschillende besteltrajekten wat gepuzzeld om uiteindelijk aan de goedkoopste combo te geraken. Op 1 april gaf Dell een relatief grote korting (toch op de Belgische winkel, weet niet of die acties gelijk lopen met Nederland) en waren de mogelijke opties beperkt.

Zo ook:
Probleem was de wireless/bluetooth kaart, deze was/is niet op voorraad. (Erg vaag omdat orders geplaatst na die van mij, wel deze kaart hebben en zijn afgeleverd?)
Ik kon alleen kiezen voor de standaard wifi chipset zonder bluetooth (op 1 april).

Wat mij ook een beetje verbaasde was het feit dat Dell sowieso een qwerty toetsenbord aan je bestelling koppelt zodra je kiest voor een Engelstalige windows. Niet dat het zoveel uitmaakt voor mij, ik kan overweg met azerty en qwerty toetsenborden, maar mijn thuis desktop heeft ook een Engelstalige windows 7 installatie en kan prima overweg met mijn azerty toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
Vanmiddag de XPS 17 besteld met grotendeels standaard specs behalve het volgende
6GB ram
backlit keyboard
1030 wirless combo card

hope dat het een beetje snel gaat na de mei vakantie heb ik uhm toch wel nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Kapoen schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 08:52:

Belangrijkste specs:

[...]

XPS 17 op 12/4 besteld zonder rare extra specs, 6gb en 555, levertijd op de site 24/4.
Let niet op de dell levertijden, opeens gaat het erg snel en als hij op klaar staat dan belt opeens de ups aan.

(edit lekkere zinsopbouw)

[ Voor 8% gewijzigd door Bad Brains op 17-04-2011 14:26 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databit
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-08 18:15
Koeln, Germany 17/04/2011 17:21 Aankomstscan
17/04/2011 15:37 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Dubai, United Arab Emirates 17/04/2011 12:31 Vertrekscan
17/04/2011 10:53 Aankomstscan
Shanghai, China 17/04/2011 5:31 Vertrekscan
Shanghai, China 16/04/2011 23:40 Exportscan
16/04/2011 23:35 Herkomstscan
Koeln, Germany 16/04/2011 17:14 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
China 16/04/2011 9:05 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Na 19 dagen wachten is mijn xps15 mét 6230 kaart dan gisteren toch eindelijk ook verzonden. Momenteel zwerft m'n laptop rond in Köln. Verwachte leverdatum is morgen, ik heb goede hoop :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Guardian

The Guardian

I'll keep an I on you

The Guardian schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:13:
XPS17
i5 2520
GT555
Backlit
Intel N-6230
9-cell battery

besteld: 27-03
werk in uitvoering: 28-03
in productie: 29-03

Aangegeven uiterlijke leverdatum: 27-04
Nu is het wachten op 'verzending'. Zal mij benieuwen hoe snel hij er is.
Sinds vandaag is de status gewijzigd naar verzonden! Nou dan zal hij toch binnen de opgegeven levertijd komen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
Dell Latitude E5420 CTO (1600x900 scherm)

Besteld 12/04
Verzonden 17/04
Ontvangen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databit
Nog meer mensen in omgeving eindhoven die hem vandaag verwachten? En zo ja, is het al afgeleverd en waar woon je. Dan kan ik enigszins een schatting maken hoe laat ik UPS hier aan de deur kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:50
Mijn bestelling van 1 april is gisteren dan eindelijk verzonden! Jammer genoeg werkt de traceercode nog niet.
Ben benieuwd wanneer ik 'm krijg. Ben de rest van de week niet thuis...

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polpol
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 14:39
polpol schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:47:
[...]

12-04-2011 nog steeds werk in uitvoering... helaas...
En nog steeds werk in uitvoering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
polpol schreef op maandag 18 april 2011 @ 14:39:
En nog steeds werk in uitvoering...
Mijn bestelling heeft ook 2 weken op 'werk in uitvoering' gestaan en 2 dagen later was het verzonden...
Het zou vandaag aan moeten komen als t goed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walliewop
  • Laatst online: 20:53
12-april: besteld via bankgiro ('s avonds)
13-april: in verwerking
14-april: in productie
18-april: (vandaag) Klaar voor verzenden in China.. vrij vlot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Ik heb vandaag nog steeds geen order bevestiging van dell onvangen laptop is zaterdag besteld. duurt dit altijd zo lang? ik kan begrijpen dat ze in het weekend niet werken ma ik had vandag wel een orderbevestiging verwacht. De laptop is met Ideal meteen afbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Kumar Wolters schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:21:
Ik heb vandaag nog steeds geen order bevestiging van dell onvangen laptop is zaterdag besteld. duurt dit altijd zo lang? ik kan begrijpen dat ze in het weekend niet werken ma ik had vandag wel een orderbevestiging verwacht. De laptop is met Ideal meteen afbetaald.
Dit kan inderdaad een dag of 4 duren. Als je woensdag nog geen bevestiging hebt, dan is het aan te raden om even te bellen / mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
walliewop schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:27:
12-april: besteld via bankgiro ('s avonds)
13-april: in verwerking
14-april: in productie
18-april: (vandaag) Klaar voor verzenden in China.. vrij vlot :)
welke laptop heb je besteld? en heb je er aanpassingen aangedaan of gewoon standaard model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walliewop
Kumar Wolters schreef op maandag 18 april 2011 @ 21:13:
[...]

welke laptop heb je besteld? en heb je er aanpassingen aangedaan of gewoon standaard model?
XPS 15, alles standaard alleen een GT540m..

dus opzich wel logisch dat ze daar niet zoveel tijd voor nodig hebben..

hij is btw al in Keulen gesignaleerd :) overmorgen is hier er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
gaaf Ik hoop echt dat ik de mijne na de mei vakantie heb, anders heb ik een klein probleem met school. (voor school is laptop verplicht doe ict dus ergens wel kleine logica) ma men oude laptop heeft het zeer onverwachts begeven. |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
Net even gekeken of er iets aan de hand was (laptop zou vandaag aankomen). En ja.

Via m'n tracking code op UPS:
Uitzondering: actie vereist
Als u de verzender bent, dient u het correcte verzendadres te bezorgen aan UPS.
Als u de ontvanger bent, dient u het correcte verzendadres te bezorgen aan de verzender.

Ik heb voordat ik de offerte accepteerde aangegeven dat mijn adres niet klopte (postcode klopte niet met het adres) en dat was geen probleem en zou geregeld worden. Ik heb een dag voordat mijn bestelling naar 'verzonden' ging zelfs nog een mail gestuurd om ze eraan te herinneren.
Ik heb nu net een boze mail gestuurd en als ik voor half 10 morgen geen reactie heb ga ik lekker chagrijnig aan de telefoon hangen.
Belachelijk dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:11
Prolution schreef op woensdag 13 april 2011 @ 21:03:
Bestelling van een Dell XPS 17 (L702x) met Core i5 2410M en GeForce GT 550M (alles standaard)

12/4: Online bestelling geplaatst
12/4: Betaald via overboeking
13/4: Orderbevestiging ontvangen & Status: Werk in uitvoering

Geschatte leverdatum: 17-5-2011

Ben benieuwd hoe snel de laptop klaar is, de problemen met de voorraad van de GeForce GT 550M voorspellen niet veel goeds. :/
Vandaag nog even gecheckt en tot mijn verassing een status verandering :D

18/4: In productie

Hopelijk zijn de problemen rond de GT 550M opgelost en kan de laptop nog deze week verstuurd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Ik hoop ook dat de lever problemen rondom de gt 550/555 kaarten is opgelost. Gisteren via de telefoon gehoord dat de leverings problemen rondom de video hardware zijn opgelost behalve bij de 3D modellen. Gelukkig heb ik het non 3D model besteld maar nog steeds geen orderbevestiging ontvangen terwijl ik 16/.4 men bestelling heb geplaatst en direct betaald via Ideal |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Vandaag weer gebeld waarom het nog niet in productie(XPS 17 standaard) is(besteld 5-4-20011), ze gaan het uit zoeken en hebben een rapport opgemaakt, heb een call-nummer gekregen over het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Hier mijn verhaal:

Op 21/03 via de chat in contact gekomen met S. van Dell om een configuratie samen te stellen voor een XPS 17.
De ganse dag een heen en weer gemail met telkens een nieuwe offerte, uiteindelijk is dan tegen de avond (was al 22h00 voorbij) de offerte zoals ik ze wou hebben.

Het kwam der op neer dat ik GEEN anti-virus programm en GEEN MS office erop wou hebben, 4 GB ram modules MET 4 sloten en de rest van de samenstelling zie je beneden aan dit bericht.

Dus:

1) 21/03 Offerte
2) 22/03 Order bevestiging en in productie; geschatte levertijd was toen 26/04.
3) 05/04 Mail van Dell van geschatte levertijd op 12/04, item was verzonden via UPS.
4) 08/04 Laptop afgeleverd aan huis (ik was toen nog in het buitenland, vader heeft getekend voor ontvangst)
5) 14/04 Eindelijk kan ik kijken of alles OK was, pracht van een ding! Ondertussen ook de SSD drive aangekomen
6) 15/04 SSD drive (crusial C300 256GB) geplaatst maar merk dan dat er 4x2 GB memory modules geleverd zijn ipv de gevraagde 2 x 4 GB. Mail naar Dell en vandaag bevestiging gekregen dat ze die 2 x 4 GB modules gaan opsturen (GRATIS), orderbevestiging al aangekregen.

Nu, die SSD drive heeft bij mij GEEN problemen gegeven. SSD op bay 1 en de HD naar bay 2, ne clean install gedaan en alle drivers derop gezet. Geen rare geluiden.

Opstarttijd, na al mijn software geinstalleerd te hebben, is maar 17 sec!!!!

Ondertussen ook de 3D uitgeprobeerd met ne 3D movie, gewoon prachtig!!

Heb er gene spijt van dat ik den deze besteld heb, had voor den deze trouwens ook ne Dell, een lattitude C840 van 10 jaar oud die vorige maand de geest heeft gegeven. Mag dus niet klagen over Dell, als een laptop 10 jaar meegaat waarop zelfs Windows 7 op draaide. Daarom terug naar Dell.

Hieronder hetgeen ik besteld heb en geleverd heb gekregen (behalve dan de ram modules maar dat komt in orde) --> opgekuiste lijst:

1 XPS L702x : 2nd generation Intel Core i7-2720QM processor 2.20 GHz with Turbo Boost 2.0 up to 3.30 GHz
1 Display : 17.3in FHD 3D WLED TL (1920X1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
1 Resource DVD : XPS L702x
1 Memory : 8192MB (2x4096) 1333MHz DDR3 Dual Channel
1 Hard Drive : 640GB Serial ATA (7200RPM)
1 Optical Drive : Tray Load Blu-ray Disc BD-Combo (Reads BD and Writes to DVD/CD)
1 Power Supply : XPS 150W AC Adapter
1 Battery : Primary 9-cell 90W/HR LI-ION
1 Graphics : 3GB NVIDIA GeForce GT 555M Graphics Card - 3D Capable
1 TV Tuner : Internal DVB-T TvTuner
1 Wireless : Europe Intel Centrino Advanced-N 6230 (2x2 b/g/n+ Bluetooth Combo Card
1 Keyboard : Internal Belgian Azerty Keyboard
1 Operating System : Dutch Genuine Windows 7 Ultimate (64 BIT)
1 OS Media : MUI Windows 7 Ultimate (64 BIT) Resource DVD
1 Software : No Software Applications
1 3D Glasses : NVIDIA 3D Vision Active Shutter Glasses 545-10011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Zo hier een update van mijn bestelling:

16/04 besteld + betaald via Ideal
19/04 werk in uitvoering

Nu maar afwachten. geschatte leverdatum is vast gesteld op 12.05-2011 khoop dat het 1 week eerder wordt anders zit ik met school te neuzen. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walliewop
walliewop schreef op maandag 18 april 2011 @ 21:19:
[...]

XPS 15, alles standaard alleen een GT540m..

dus opzich wel logisch dat ze daar niet zoveel tijd voor nodig hebben..

hij is btw al in Keulen gesignaleerd :) overmorgen is hier er
Hmmm.. blijkbaar vondt hij Keulen niet heel geweldig,

Almaty, Kazakhstan 19/04/2011 16:53 Vertrekscan
Koeln, Germany 19/04/2011 10:52 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Almaty, Kazakhstan 19/04/2011 13:37 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 19/04/2011 10:30 Vertrekscan
Shanghai, China 19/04/2011 6:12 Vertrekscan
Koeln, Germany 18/04/2011 16:00 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Shanghai, China 18/04/2011 18:47 Exportscan
China 18/04/2011 7:09 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Maarr.... blijkbaar hebben meerdere er last van dat hij 3x de wereld over gaat.. dus hopelijk morgen binnen :)

[ Voor 3% gewijzigd door walliewop op 19-04-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Mijn laptop zit in hetzelfde vliegtuig. Precies dezelfde route en zo goed als dezelfde tijden.
Levering is denk ik donderdag, alhoewel in de e-mail morgen staat, maar ik weet niet of ze dat redden.

Op Goede Vrijdag leveren ze ook mocht iemand het willen weten.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een xps 17 besteld.
18-4 besteld maar heb nog geen orderbevestiging binnen gekregen.

Ik heb wel met iDeal betaald. Hoe lang duurt dit gemiddeld voordat ze dit doorvoeren want moet me laptop wel voor 10 mei hebben want moet daarna voor een aantal maanden weg.

Is er misschien ook een optie dat ik ze wat meer betaal zodat ze de levertijd sneller kunnen afhandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databit
Inmiddels ook een dagje binnen:
i7-2720
4GB ram -> wordt zelf geüpgraded naar 8GB (iemand suggesties voor een mooi kitje?)
GT540M
FHD upgrade
backlit tobo
500GB 7200 rpm HDD

Besteld: 27/03
Werk in Uitvoering: 28/03
In productie: Nooit in deze fase gekomen vanwege leveringsproblemen 6230 kaart
Verzonden: 16/04 (productie fase is in zijn geheel overgeslagen)
Eerste poging aflevering: 18/04 12:04 - niet thuis
Tweede poging aflevering: 18/04 18:00 - De uiterst vriendelijke UPS medewerker: 'ik was toevallig nog in de buurt en dacht, ach laat ik het nog een keertje proberen' Hulde voor de beste man _/-\o_ !

Meteen een clean install gedaan, later op de dag ineens een hoop problemen met de laptop in het netwerk en op internet krijgen, waar dit voorheen geen problemen opleverde. Heb mijn netwerk zojuist opnieuw ingesteld, nu werkt internet wel naar behoren (er was schijnbaar een conflict omdat de router 192.168.1.1 gebruikte terwijl het modem deze opeiste; gevolg was dat de router niet meer als gateway wilde fungeren).

Nadeel is wel dat ik nu met een hoop niet gebruikte netwerkadapters zit welke ik niet kan verwijderen (microsoft virtual wifi miniadapter). Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?

Verder lijkt optimus moeilijk te doen in o.a. trackmania: als ik een benchmark draai wordt de omgeving totaal niet goed gerendered. Verder haal ik met de dedicated gpu even hoge framerates als met de IGP. Dit lijkt me niet te kloppen. Iemand die weet wat ik fout doe?

Algehele indruk: FHD scherm is een verademing, geluid is slechter dan ik verwacht had. Zelfs na de clean install (waardoor ik dus af was van de waves maxxaudio zut die de bas veel te hoog zet) is de bas nog steeds te sterk aanwezig. Ik vervloek echter digitale EQ's, ik ben dan ook niet van plan dat als oplossing te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Guardian

The Guardian

I'll keep an I on you

walliewop schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 17:44:
[...]

Hmmm.. blijkbaar vondt hij Keulen niet heel geweldig,

Almaty, Kazakhstan 19/04/2011 16:53 Vertrekscan
Koeln, Germany 19/04/2011 10:52 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Almaty, Kazakhstan 19/04/2011 13:37 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 19/04/2011 10:30 Vertrekscan
Shanghai, China 19/04/2011 6:12 Vertrekscan
Koeln, Germany 18/04/2011 16:00 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Shanghai, China 18/04/2011 18:47 Exportscan
China 18/04/2011 7:09 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Maarr.... blijkbaar hebben meerdere er last van dat hij 3x de wereld over gaat.. dus hopelijk morgen binnen :)
Zit ook in dat vliegtuig :)
Hij is nu trouwens weer onderweg vanuit Polen naar ....duitsland neem ik aan?
Als ik andere leverschema's bekijk zal hij toch morgen al aangeboden kunnen worden hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Ja, het lijkt er wel op. Ach ja, laptop kan ik toch pas vrijdag in ontvangst nemen...

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walliewop
The Guardian schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:53:
[...]

Als ik andere leverschema's bekijk zal hij toch morgen al aangeboden kunnen worden hoop ik.
haha jup.. en hij is weer terug in Keulen.. voor de 3e keer :P logisch.. Heb morgen toch geen tijd dus donderdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Mijn laptop is vandaag geleverd, maar ik ben op het werk, dus ik ga maar vanavond even de levering naar vrijdag omzetten.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
Bonsaiboom schreef op maandag 18 april 2011 @ 07:48:
Dell Latitude E5420 CTO (1600x900 scherm)

Besteld 12/04
Verzonden 17/04
Ontvangen ??
Besteld 12/04
Verzonden 17/04
Ontvangen 20/04

Mijn UPS tracking number heeft het alleen nooit gedaan. Ik kreeg elke keer de melding dat t ding nog nooit ergens geweest was, en sowieso een foutmelding via de link die ik vanaf Dell kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Volgens de afleveropties op de UPS InfoNotice is het mogelijk om een laptop op een ander adres af te leveren. Echter, als ik op de site van UPS inlog staat deze optie er niet tussen. Weet iemand of dit kan en ben je verplicht je te legitimeren als de laptop wordt afgeleverd (en dat het misschien daarom mogelijk niet op een adres afgeleverd kan worden)?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polpol
polpol schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:26:
XPS 17
i7-2630QM
4.096 MB
Backlit
500GB
Intel® Centrino® Wireless-N 1000
17.3" HD+ WLED True-Life (1600x900)

datum van bestelling: 05-04-2011
geschatte leverdatum: 29-04-2011
21-04-2011: In Productie

[ Voor 9% gewijzigd door polpol op 21-04-2011 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
nadroJ schreef op woensdag 20 april 2011 @ 18:49:
Volgens de afleveropties op de UPS InfoNotice is het mogelijk om een laptop op een ander adres af te leveren. Echter, als ik op de site van UPS inlog staat deze optie er niet tussen. Weet iemand of dit kan en ben je verplicht je te legitimeren als de laptop wordt afgeleverd (en dat het misschien daarom mogelijk niet op een adres afgeleverd kan worden)?
Als ik me niet vergis kan je dit pas wijzigen na de eerste afleverpoging aan de hand van gegevens die op het briefje staan wat ze achterlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
The Guardian schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:53:
[...]

Het is al een aantal keer gezegd dat in Köln administratieve handelingen worden verricht. Zodra de laptop fysiek daar is krijg je een aankomstscan, importscan en bij weggaan naar NL een vertrekscan. Van daar gaat het naar 1 van de 5 distributiecentra in NL en die sturen een chauffeur langs om het pakketje af te leveren. Dit kan allemaal binnen een dag gebeuren.

Bij mij was er een kleine uitzondering, zaterdagochtend vertrok mijn pakket vanuit Köln naar NL, maar ik kreeg pas maandagochtend een bericht van aankomst in Apeldoorn. Paar uur later stonden ze bij mij voor de deur met mijn nieuwe XPS 15 :D

(En ik besef me net dat ik dit bij bovenstaande post had kunnen voegen... Excuses :))

[ Voor 4% gewijzigd door Nefiorim op 21-04-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Nefiorim schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:34:
[...]

Als ik me niet vergis kan je dit pas wijzigen na de eerste afleverpoging aan de hand van gegevens die op het briefje staan wat ze achterlaten.
Dacht ik ook, maar het is helaas niet zo. Gisteren is namelijk de eerste levering geweest en na het opgeven van het UPS InfoNotice nummer staat de optie er niet tussen, terwijl het wel als optie staat op de afleverbon (het is overigens een ander nummer dan je tracking nummer en staat alleen op het afleverbon die de bezorger achterlaat). Vond het een beetje vreemd aangezien het normaliter dus wel kan. Maar ik heb het naar morgen verplaatst.

[ Voor 4% gewijzigd door nadroJ op 21-04-2011 09:49 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
nadroJ schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:48:
[...]

Dacht ik ook, maar het is helaas niet zo. Gisteren is namelijk de eerste levering geweest en na het opgeven van het UPS InfoNotice nummer staat de optie er niet tussen, terwijl het wel als optie staat op de afleverbon (het is overigens een ander nummer dan je tracking nummer en staat alleen op het afleverbon die de bezorger achterlaat). Vond het een beetje vreemd aangezien het normaliter dus wel kan. Maar ik heb het naar morgen verplaatst.
De ervaring met UPS leert dat je via telefonisch contact ook nog wel veel gedaan kan krijgen. Zij rijden immers ook liever niet voor niets overal heen :). Als alle klanten zo mee zouden denken zou ze dat gigantisch veel kosten besparen, dus ze willen zich best voor je inzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Mijn laptop staat sinds dindag nog steeds op werk in uitvoering.. Iemand eenig idee wat de vertraging opleverd? ik heb de volgende aangepaste onderdelen

i7 2630QM
6GB ram
backlit keyboard
GT555
1030 Wirless /bluetooth combo card
de rest standaard

waar zou het probleem zich kunnen bevinden?

UPDATE:

Zo juist dell support aan de lijn gehad. Er is een storing in het systeem dat jou inzicht geeft in de verloop van je bestelling. Hierdoor steekt mijn laptop dus bij werk in uitvoering maar hij is al in productie inmiddels. Ik heb verder vernomen dat de leverings problematiek met de xps 17 serie volledig verholpen is zolang er via de internet opties geconfigureerd wordt, wanneer er telefonisch besteld wordt en er dingen inkomen die niet via de internet configuratie mogelijk zijn kan de productie flinke vertraging opleveren. 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door DeadDevil6210 op 21-04-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Ik heb een XPS 15 besteld met een i5 2410, FullHD schermp, 6GB geheugen, 640GB disk, verder alle default shit.

Zondagavond de 17e besteld
Maandagavond de 18e orderbevestiging
Dinsdag de 19e in productie
Donderdag de 21e verzonden

Ik denk dat ik hem maandag of dinsdag kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
eamelink schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:00:
Ik heb een XPS 15 besteld met een i5 2410, FullHD schermp, 6GB geheugen, 640GB disk, verder alle default shit.

Zondagavond de 17e besteld
Maandagavond de 18e orderbevestiging
Dinsdag de 19e in productie
Donderdag de 21e verzonden

Ik denk dat ik hem maandag of dinsdag kan verwachten?
Ik zou inzetten op dinsdag. Maandag is in principe wel te doen, maar dat is ook 2e paasdag. Weet niet of UPS dan rondrijdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kumar Wolters schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:03:
Mijn laptop staat sinds dindag nog steeds op werk in uitvoering.. Iemand eenig idee wat de vertraging opleverd? ik heb de volgende aangepaste onderdelen

i7 2630QM
6GB ram
backlit keyboard
GT555
1030 Wirless /bluetooth combo card
de rest standaard

waar zou het probleem zich kunnen bevinden?

UPDATE:

Zo juist dell support aan de lijn gehad. Er is een storing in het systeem dat jou inzicht geeft in de verloop van je bestelling. Hierdoor steekt mijn laptop dus bij werk in uitvoering maar hij is al in productie inmiddels. Ik heb verder vernomen dat de leverings problematiek met de xps 17 serie volledig verholpen is zolang er via de internet opties geconfigureerd wordt, wanneer er telefonisch besteld wordt en er dingen inkomen die niet via de internet configuratie mogelijk zijn kan de productie flinke vertraging opleveren. 8)7
Misschien is die van mij er dan ook wel eerder :D
Ik heb alleen 1x4GB ipv 2x2GB omdat ik er nog 2bankjes bijdoe. Scheelde nogal wat geld.
Verder wel de 3D uitvoering met BT combo-kaart en TB-verlichting

besteld op 18-4-2011
leverdag op 18-5-2011 tot zover

Morgen nog maar eens even bellen dan, of bij mij het verloop ook iets verder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kumar Wolters schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:03:
UPDATE:

Mijn bestelling van 1 april maakt inderdaad rare sprongen.
Sinds gisteren staat ie eindelijk in productie, maar is de leverdatum ineens versprongen van 26/04 naar 27/05? 8)7

Dus ondanks dat hij op de site 'in productie' staat moet ik nog meer dan een maand wachten, of is het systeem gewoon fubar? Als het echt nog zo lang duurt mogen ze 'm wat mij betreft ook houden.
*edit* niet dat ik kwaad ben op Dell of ongeduldig, maar ik heb wel tussen nu en 27 mei een laptop nodig zowel voor prive als werk doeleinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 22-04-2011 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling is ook van 1 april... Kreeg vanmorgen dit bericht:

Geachte Klant,

Bedant voor uw recente bestelling bij Dell.

De vraag naar het product dat u heeft besteld, is groter dan door ons verwacht.

We zijn hierdoor genoodzaakt de geschatte leverdatum, die u van ons ontvangen heeft toen u de bestelling plaatste, te herzien.

Hieronder vindt u de herziene geschatte leverdatum van uw bestelling bij Dell :

En dat wordt dus 6 mei 2011 i.p.v. 26 april 2011.

Zucht..... |:( |:( |:(

UPDATE: Krijg net mail van Dell dat de bestelling is verzonden! Verwachte leverdatum: 26 april 2011!!
Gooi 't maar in m'n pet, ik snap er niks meer van... :?
Kapoen schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:04:
[...]

Mijn bestelling van 1 april maakt inderdaad rare sprongen.
Sinds gisteren staat ie eindelijk in productie, maar is de leverdatum ineens versprongen van 26/04 naar 27/05? 8)7

Dus ondanks dat hij op de site 'in productie' staat moet ik nog meer dan een maand wachten, of is het systeem gewoon fubar? Als het echt nog zo lang duurt mogen ze 'm wat mij betreft ook houden.
*edit* niet dat ik kwaad ben op Dell of ongeduldig, maar ik heb wel tussen nu en 27 mei een laptop nodig zowel voor prive als werk doeleinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik heb dezelfde mail gehad. Bij jou valt de verschuiving nog mee, het zijn 'maar' 10 dagen.
Het betreft hier nochtans een bestelling via hun website en geen speciale modificaties.

[ Voor 32% gewijzigd door Kapoen op 22-04-2011 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Zo juist UPS aan men deur totaal buiten verwachting 0_o een dell doos in men handen gedouwd ik helemaal happy :) maak ik de doos op en zit er een dell inspiron 15R in 8)7 |:( (voor men moeder) besteld op 1 maart 2011 ik dacht dat die er al lang was niet dus. Zo zie je maar weer dat dell ook met niet gemodificeerde producten lange levertijden kan opbouwen, zouden ze er een wedstrijd van maken? Mijn laptop status is nog steeds werk in uitvoering, en de medewerker van de service desk zij datie in pre-productie was (nu weet ik niet zeker of dit het zelfde is) maar het gaat lekker bij dell. In het iedergeval vanochtend men moeder reuze blij gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net contact gehad, na 15 minuten in de wacht.
Het blijkt dat de accu's niet in voorraad zijn voor mijn XPS 17 3D
De rest is er wel. Dit levert een vertraging op van 5 werkdagen aldus Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lain
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-08 19:21
Dell xps 17
i7-2630QM
4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 [2 x 2.048]
TBacklit US/Internationaal Qwerty toetsenbord
3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Graphics Card
500 GB, dubbele harde schijf, SATA (2 x 250 GB - 7.200 rpm)
Kwam er pas later achter dat er geen raid ondersteuning is.
Intel® Centrino® Wireless-N 1030
9-cel lithium-ion hoofdbatterij (90 Wh)
17.3" HD+ WLED True-Life (1600x900) with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera

13 april besteld
14 april Werk in uitvoering
23 april In productie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:11
Bestelling van een Dell XPS 17 (L702x) met Core i5 2410M en GeForce GT 550M (alles standaard)

12/4: Online bestelling geplaatst
12/4: Betaald via overboeking
13/4: Orderbevestiging ontvangen & Status: Werk in uitvoering
18/4: In productie
22/4: Verzonden

Geschatte leverdatum: 17-5-2011

UPS Trace:
Koeln, Germany 22/04/2011 22:10 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
22/04/2011 18:36 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Shanghai, China 22/04/2011 21:35 Exportscan
22/04/2011 21:29 Hubscan
China 23/04/2011 10:00 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Hopelijke komende week binnen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Prolution op 23-04-2011 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Iemand enig idee hoe lang de levertijd ONGEVEER is van de XPS 17 (met 3D)? Ik lees hier berichten van anderhalve week tot wel vijf weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Nu online
Squatjj schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 20:53:
Ik lees hier berichten van anderhalve week tot wel vijf weken...
Een week tot vijf weken (en langer)

Zie net dat de mijne op verzonden is gegaan, dat is dus 12 dagen na betaling.
Besteld/betaald op 12-04 en in productie op de 18e of zo. Ik heb als enige extra optie 2 extra gig, model is de i7 2630? met 555.

[ Voor 33% gewijzigd door Bad Brains op 24-04-2011 11:12 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Specs
Processor:i7-2630QM Processor 2, GHz
Scherm: 15.6 FHD B+RGLED TL (1920x1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
Ram:6.144 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 4.096]
HDD:500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Videokaart:1GB NVIDIA® GeForce® GT 525M Graphics Card

Vind het tot nu toe nog best snel gaan ;)
Besteld: 21-04-2011
Werk in uitvoering: 22-04-2011
Productie: 24-04-2011

[ Voor 3% gewijzigd door Martijn Meijer op 24-04-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
Heb zo het gevoel dat de bestellingen voor de XPS 15 niet te lang moeten wachten.
Als ik alles samenvat wat ik op andere fora lees (GT 550M en 555M niet in stock, 640GB HDD niet in stock,...), hebben ze waarschijnlijk niet genoeg moederborden voor de XPS 17 (leveranciers kunnen niet aan vraag voldoen of er is productieprobleem). Andere onderdelen zijn niet direct modelspecifiek (behalve de barebone assembly zelf).

Mijn order staat al paar dagen in productie. Nogal onlogisch aangezien dit volgens Dell een assemblage fase is. Zou niet zo lang mogen duren, behalve als er tekort is aan onderdelen. Maar dan hou je het toch nog in de "werk in uitvoering" fase, of wat gebeurt er daar dan mss? Zal Dell zijn logica maar niet proberen te snappen 8)7 Zal mijn best doen geduldig te blijven :P

6 april: order besteld
12 april: Werk in uitvoering
20 april: in productie

Geschatte leverdatum: 5/05/2011

Update:
Zo te zien wordt de order status meerdere keren per dag ververst, want..
24/04/2011: Laptop zonet verzonden

:*) :*) :*)

[ Voor 8% gewijzigd door c-mattic op 24-04-2011 21:51 . Reden: Tweede check van orderstatus vandaag en kijk.. het is verzonden! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polpol
polpol schreef op donderdag 21 april 2011 @ 08:33:
[...]
datum van bestelling: 05-04-2011
geschatte leverdatum: 29-04-2011
21-04-2011: In Productie
24-04-2012 Verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Datum van bestelling: 5-4-2011
In Productie: 21-4-2011
Status van bestelling: Verzonden 24-4-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nefiorim schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:13:
[...]

Ik zou inzetten op dinsdag. Maandag is in principe wel te doen, maar dat is ook 2e paasdag. Weet niet of UPS dan rondrijdt :)
UPS doet niets deze maandag nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

XPS15

Besteld: 15-04-2011
Werk in uitvoering: 18-04-2011
In Productie: 24-04-2011

Geschatte leverdatum: 12-05-2011

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oostburg
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 11:25
Hallo allemaal,

Vrijdag 22 april 20:00 heb ik een Dell xps 15, i7 2630qm, 6gb, 500gb HDD, 525m, en nog wat standaard toebehoren bestelt. Als ik naar de link www.dell.nl/status ga kan je daar wat info invullen om de status van je bestelling te bekijken. Bij de hulp staat er een screenshot van waar je die info kunt vinden. De info die je er voor nodig hebt staat dus allemaal in een mailtje, maar deze mail heb ik helemaal (nog) niet binnen gekregen. Iemand meer ervaring met dit gehad? Heb trouwens betaald met iDeal, rabobank. Misschien dat dit voor enige vertraging zorgt?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Nu online
Oostburg schreef op zondag 24 april 2011 @ 21:55:
Heb trouwens betaald met iDeal, rabobank. Misschien dat dit voor enige vertraging zorgt?

Alvast bedankt,
Kan zo maar 2-3 dagen tussen zitten, pasen.. bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oostburg
Bad Brains schreef op zondag 24 april 2011 @ 23:00:
[...]

Kan zo maar 2-3 dagen tussen zitten, pasen.. bellen?
Zal nog even wachten tot einde van komende week, als er dan nog niks binnen gekomen is zal ik maar eens bellen. 800 euro is redelijk veel voor een 15 jarige scholier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Oostburg schreef op zondag 24 april 2011 @ 23:04:
[...]

Zal nog even wachten tot einde van komende week, als er dan nog niks binnen gekomen is zal ik maar eens bellen. 800 euro is redelijk veel voor een 15 jarige scholier. :P
Pasen zal inderdaad wel voor wat vertraging zorgen. Veelal een geautomatiseerd systeem en vanaf vrijdag liggen er veel bankzaken 'stil' (goede vrijdag). Standaard overschrijvingen (ideal) worden wel verwerkt, maar zijn nog niet definitief. Dit zal vanaf morgen plaatsvinden.

Woensdag zal je wel een bevestiging moeten hebben/krijgen. Ik zou donderdag even een mail sturen of even bellen.

€ 800,- is trouwens ook voor mij een boel geld hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Dell heeft blijkbaar mijn post van verleden week op dit forum gelezen, de laptop is inmiddels verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oostburg
Atratus schreef op maandag 25 april 2011 @ 07:31:
[...]

Pasen zal inderdaad wel voor wat vertraging zorgen. Veelal een geautomatiseerd systeem en vanaf vrijdag liggen er veel bankzaken 'stil' (goede vrijdag). Standaard overschrijvingen (ideal) worden wel verwerkt, maar zijn nog niet definitief. Dit zal vanaf morgen plaatsvinden.

Woensdag zal je wel een bevestiging moeten hebben/krijgen. Ik zou donderdag even een mail sturen of even bellen.

€ 800,- is trouwens ook voor mij een boel geld hoor ;)
Bedankt voor je reactie, dit stelt me toch wel weer een beetje gerust. Afwachten voor de volgende dagen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lain
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-08 19:21
La1n schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 12:07:
Dell xps 17
14 april Werk in uitvoering
23 april In productie
25 april verstuurd
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Nu online
Ik denk dat UPS geen hol doet deze dagen want mijn tracker werkt na 2 volle dagen nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen 25 en 30 april doen ze niets dus op zich valt het mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanPG
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08 07:51
Als ik hem morgen bestel, tellen dan de kortingen die tot 27 of 28 april duren nog wel (omdat hij dan nog gemaakt en verzonden moet worden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polpol
JohanPG schreef op maandag 25 april 2011 @ 23:19:
Als ik hem morgen bestel, tellen dan de kortingen die tot 27 of 28 april duren nog wel (omdat hij dan nog gemaakt en verzonden moet worden)?
Uiteraard. Zowel een offerte als een (betaalde) order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
Bad Brains schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:57:
Ik denk dat UPS geen hol doet deze dagen want mijn tracker werkt na 2 volle dagen nog steeds niet.
Had eerst ook problemen. Orderstatuspagina van Dell deugt niet.
Gebruik niet de link "bestelling is verzonden" of de link van je volgnummer. Ik krijg dan altijd een foutmelding van UPS dat pakketgegevens niet beschikbaar zijn. |:(

Je doet best het volgende onder het motto "wat je zelf doet, doe je beter" 8)
  1. Kopieer je volgnummer (van de vorm 1Z9999999999999999) van de Orderstatuspagina van Dell.
  2. Ga naar http://www.ups.com/WebTra...?loc=nl_BE&WT.svl=PNRO_L1
  3. Vul dit volgnummer in het kader Traceren volgens nummer aan de linkerkant en klik op traceren.
  4. Als alles goed verloopt, krijg je de status van je zending te zien! :D
Als je via deze manuele methode geen resultaat krijgt, contacteer je best morgen eens Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Nu online
c-mattic schreef op maandag 25 april 2011 @ 23:30:
[...]

Als je via deze manuele methode geen resultaat krijgt, contacteer je best morgen eens Dell.
Had ik ook al geprobeerd, maar ook dat geeft geen soelaas.
Mss veranderd het morgenochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c-mattic schreef op maandag 25 april 2011 @ 23:30:
[...]

Had eerst ook problemen. Orderstatuspagina van Dell deugt niet.
Gebruik niet de link "bestelling is verzonden" of de link van je volgnummer. Ik krijg dan altijd een foutmelding van UPS dat pakketgegevens niet beschikbaar zijn. |:(

Je doet best het volgende onder het motto "wat je zelf doet, doe je beter" 8)
  1. Kopieer je volgnummer (van de vorm 1Z9999999999999999) van de Orderstatuspagina van Dell.
  2. Ga naar http://www.ups.com/WebTra...?loc=nl_BE&WT.svl=PNRO_L1
  3. Vul dit volgnummer in het kader Traceren volgens nummer aan de linkerkant en klik op traceren.
  4. Als alles goed verloopt, krijg je de status van je zending te zien! :D
Die UPS tracking code kan je ook gewoon googlen, dan word je doorverwezen naar de juiste pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vestiging Datum Lokale Tijd ActiviteitWat is dit?
Koeln, Germany 25/04/2011 21:16 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit voor aflev
Shanghai, China 26/04/2011 0:04 Exportscan
Shanghai, China 25/04/2011 23:57 Herkomstscan
Koeln, Germany 25/04/2011 17:10 Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
China 25/04/2011 7:45 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Laatste locatie:
Koeln, Germany, Maandag, 25/04/2011

Lijkt me zeer sterk dat hij na nog geen halve dag (ik kreeg de trace gegevens / verzendbevestiging pas vanmiddag, laat) al in duitsland is, iemand die hier meer verstand van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is nog niet in Duitsland nee, daar komt ie uiteindelijk wel maar dan staat er bij dat ie langs de aankomstscan is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 23:56:
Die is nog niet in Duitsland nee, daar komt ie uiteindelijk wel maar dan staat er bij dat ie langs de aankomstscan is geweest.
Dat vermoede had ik al ja, ik gok dat hij dan woensdag binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 23:46:
[...]

Die UPS tracking code kan je ook gewoon googlen, dan word je doorverwezen naar de juiste pagina.
Inderdaad _/-\o_
Maar je moet het wel weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Dawn schreef op zondag 24 april 2011 @ 21:16:
XPS15

Besteld: 15-04-2011
Werk in uitvoering: 18-04-2011
In Productie: 24-04-2011

Geschatte leverdatum: 12-05-2011
Verzonden: 26-04-2011

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woensdag 20 april een xps 15 besteld met 1080p en 8Gb en deze wordt vandaag afgeleverd ..... netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Mijn xps 17 is sinds gistere op in productie gegaan. Ik hoop dat ie er eind deze week is iemand eenig idee of dit zou kunnen gaan lukken?

aanpassingen
6gb ram 2x250GB hdd backlit keyboard 1030 wifi + BT combo card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-mattic
Kumar Wolters schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:47:
Mijn xps 17 is sinds gistere op in productie gegaan. Ik hoop dat ie er eind deze week is iemand eenig idee of dit zou kunnen gaan lukken?

aanpassingen
6gb ram 2x250GB hdd backlit keyboard 1030 wifi + BT combo card
Moeilijk te zeggen... volgens mij lukt het deze week met veel geluk.
Reken op 2-3 werkdagen voor de verzending alleen al. Dus dan moet hij al morgen verzonden worden wil je hem nog deze week hebben, aangezien UPS, bij mijn weten, niet levert op zaterdag (als pakketje van Dell komt in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Specs
Processor:i7-2630QM Processor 2, GHz
Scherm: 15.6 FHD B+RGLED TL (1920x1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
Ram:6.144 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 4.096]
Videokaart:1GB NVIDIA® GeForce® GT 525M Graphics Card

Vind het tot nu toe nog best snel gaan ;)
Werk in uitvoering: 22-04-2011
Productie: 24-04-2011
Verzonden: 26-04-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Specs
Processor:i7-2630QM Processor
Scherm:17.3 FHD 3D WLED TL (1920x1080) 1080p with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
Ram:6.144 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM \[1 x 2.048 + 1 x 4.096]
Videokaart:3072MB NVIDIA GT555M GeForce®
Optisch station:8x DVD+/- RW & Blu-ray Disc™ combo drive
Batterij:9-cel lithium-ion hoofdbatterij (90 Wh)

Verwachte leverdatum is 18 mei, maar stiekem hoop ik begin mei al, als ik de berichten hier zo lees.

Verwerking van bestelling: 26-04-2011

Edit:
Werk in uitvoering: 26-04-2011

Zojuist geswitched! Als Pasen er niet tussen zat was dit misschien eerder gebeurd, maar dit vind ik prima. Nu gaat het best wel vlot :P

[ Voor 9% gewijzigd door Uniciteit op 26-04-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:23:
woensdag 20 april een xps 15 besteld met 1080p en 8Gb en deze wordt vandaag afgeleverd ..... netjes.
En hij is binnen .... straks thuis even helemaal bekijken en er mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Top! Laat ons weten wat je er van vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
het valt me erg op dat mensen die 1 dag eerder hebben besteld veel vlotter hun laptop hebben als ik terwijl er maar 24 uur tussen zit. Zou del een bepaalde logica aanhouden? misschien iets met land en regio ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ben ik trouwens de enige die géén backlit toetsenbord heeft gekozen? Ik typ zoiezo blind, en daarnaast vind ik een verlicht toetsenbord dan zoiezo niet erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squatjj schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:56:
Ben ik trouwens de enige die géén backlit toetsenbord heeft gekozen? Ik typ zoiezo blind, en daarnaast vind ik een verlicht toetsenbord dan zoiezo niet erg fijn.
ik heb ook geen backlit toetsenbord omdat ik de bestelling had doorgegeven en geen zin had om hem terug te nemen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oostburg
Jahoor, zoals verwacht, vandaag de bevestiging mail gekregen met codes om mijn laptop te volgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Ik heb vandaag ook via de dell status een wijziging gehad

16/04 besteld
19/4 werk in uitvoering
24/4 in productie
27/4 verzonden

Al met al 11 dagen dus nog zeer snel en ruim binnen de geschatte levertijd van 12/5 ik mag hem 02/5 verwachten dus volgende week maandag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanPG
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08 07:51
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:59:
[...]

ik heb ook geen backlit toetsenbord omdat ik de bestelling had doorgegeven en geen zin had om hem terug te nemen ;-)
La1n in "Dell levertijden topic"

Ik heb gisteren een XPS 17 besteld, wou eerst wel backlit keyboard nemen, maar uiteindelijk toch niet gedaan. Zo vaak zal ik toch niet in het donker typen (meestal heb ik gewoon licht aan :9 ).
Nog wel snel gekozen voor een 9 cell battery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Nu online
Mijn XPS staat al sinds de 24ste op verzonden en nu al weer 2 dagen op het volgende bij UPS.
A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery date--will be updated.
Nu na 74 uur nog steeds geen status, kan alleen maar zeggen dat ik dat ronduit slecht vindt.
Na 3 dagen moet een pakket toch wel 2x over de wereld zijn geweest.

Pagina: 1 ... 53 ... 105 Laatste