Inmiddels ook een dagje binnen:
i7-2720
4GB ram -> wordt zelf geüpgraded naar 8GB (iemand suggesties voor een mooi kitje?)
GT540M
FHD upgrade
backlit tobo
500GB 7200 rpm HDD
Besteld: 27/03
Werk in Uitvoering: 28/03
In productie: Nooit in deze fase gekomen vanwege leveringsproblemen 6230 kaart
Verzonden: 16/04 (productie fase is in zijn geheel overgeslagen)
Eerste poging aflevering: 18/04 12:04 - niet thuis
Tweede poging aflevering: 18/04 18:00 - De uiterst vriendelijke UPS medewerker: 'ik was toevallig nog in de buurt en dacht, ach laat ik het nog een keertje proberen' Hulde voor de beste man

!
Meteen een clean install gedaan, later op de dag ineens een hoop problemen met de laptop in het netwerk en op internet krijgen, waar dit voorheen geen problemen opleverde. Heb mijn netwerk zojuist opnieuw ingesteld, nu werkt internet wel naar behoren (er was schijnbaar een conflict omdat de router 192.168.1.1 gebruikte terwijl het modem deze opeiste; gevolg was dat de router niet meer als gateway wilde fungeren).
Nadeel is wel dat ik nu met een hoop niet gebruikte netwerkadapters zit welke ik niet kan verwijderen (microsoft virtual wifi miniadapter). Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?
Verder lijkt optimus moeilijk te doen in o.a. trackmania: als ik een benchmark draai wordt de omgeving totaal niet goed gerendered. Verder haal ik met de dedicated gpu even hoge framerates als met de IGP. Dit lijkt me niet te kloppen. Iemand die weet wat ik fout doe?
Algehele indruk: FHD scherm is een verademing, geluid is slechter dan ik verwacht had. Zelfs na de clean install (waardoor ik dus af was van de waves maxxaudio zut die de bas veel te hoog zet) is de bas nog steeds te sterk aanwezig. Ik vervloek echter digitale EQ's, ik ben dan ook niet van plan dat als oplossing te gaan gebruiken.