Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 44 ... 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alienware M17x

•19/07/2010 - Bestelling via website Dell
•19/07/2010 - Betaald tijdens bestelling met ideal
•21/07/2010 - Orderbevestiging ontvangen, verwachte leverdatum 19/08/2010
•21/07/2010 - Status van bestelling: Werk in uitvoering
•21/07/2010 - Status van bestelling: In productie, verwachte leverdatum 12/08/2010
•23/07/2010 - Status van bestelling: Verzonden

Momenteel ben ik erg tevreden. Ik hoop hem echt maandag te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:42
gaat vlot nu:
(XPS7100 en U2711)

18 juli: bestelling en betaling
21 juli: in productie
22 juli: verzonden :*) slechts 1 dag in productie, da's wel toppie

nu maar hopen dat hij snel komt (bij UPS tracking staat hij nog op: "ontvangen fatuur gegevens")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rycul
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-08 23:57
breagor schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:51:
gaat vlot nu:
(XPS7100 en U2711)

18 juli: bestelling en betaling
21 juli: in productie
22 juli: verzonden :*) slechts 1 dag in productie, da's wel toppie

nu maar hopen dat hij snel komt (bij UPS tracking staat hij nog op: "ontvangen fatuur gegevens")
Nu ben ik wel benieuwd of je een standaard laptop hebt uitgezocht of dat je er nog aanpassingen aan hebt gemaakt.
Ik heb zelf namelijk vorige vrijdag (23 juli '10) een lappie besteld bij Dell (helaas pas na sluitingstijd). Heb vandaag (26 juli '10, 11:41) de orderbevestiging gekregen en de leverdatum staat gepland op 12 augustus '10. Komt me niet heel erg goed uit omdat ik de 3e van augustus een LAN gepland heb staan, daar wil je natuurlijk wel met je mooie nieuwe laptop aan komen zetten :P
Ik heb zelf wat aanpassingen aan de laptop gemaakt dus ik hoop dat die van mij ook maar één dag in productie is! Op het moment staat de status nog op "Werk in uitvoering", oftewel: "De computer wordt voorbereid voor productie." (Gebeurd alleen als er iets aan aangepast is blijkbaar)

Btw hier de specs van de laptop voor de mensen die geïnteresseerd zijn:

Dell Studio 15 (N0755806)
Display: 15,6" WLED Backlight FULL HD (1920 x 1080) Widescreen with TrueLife
Back cover: Midnight Blue with microsatin finish
Memory : 6144MB (1x4096 + 1x2048) 1333MHz DDR3 Dual Channel
Hard Drive : 500GB Serial ATA (7200RPM)
Optical Drive : 8X DVD+/-RW Drive including Roxio Burn software
Power Supply : Inspiron 90W AC Adapter (Dit viel me trouwens op: Een inspiron type adapter voor een studio-model... :/ Maarja, zal wel passen)
Battery : Primary 9-cell 85W/HR LI-ION
Graphics : 1 GB ATI Mobility Radeon HD 5470
Wireless : Europe Dell Bluetooth 365 Card
Wireless : European Intel Wireless LAN 6200 2x2 (802.11a/b/g/n) Card
Operating System : Dutch Genuine Windows 7 Home Premium (64 BIT)

[ Voor 4% gewijzigd door Rycul op 26-07-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:42
zoals je kunt zien is het bij mij geen laptop maar een xps7100 (desktop) met een monitor (U2711). Is bijna standaard alleen met raid en draadloze netwerk kaart.

ik verwacht hem morgen (volgens de UPS site), ben dan alleen helaas op mijn werk :-(

Het vervolg bij UPS ziet er als volgt uit:

FRANKFURT, DE 26/07/2010 19:46 VERTREKSCAN
FRANKFURT, DE 26/07/2010 13:57 AANKOMSTSCAN
LOD, PL 25/07/2010 23:00 VERTREKSCAN
LOD, PL 23/07/2010 0:25 HERKOMSTSCAN
PL 23/07/2010 2:33 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

dus 18/07 besteld waarschijnlijk 27/07 in huis, redelijk netjes...snap alleen niet waarom hij van vrijdag t/m zondag in polen heeft moeten wachten, anders had ik hem vandaag waarschijnlijk gehad (wat beter zou zijn geweest want vandaag was ik vrij :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rycul
Het is wat met bezorgers en thuis zijn, hé...

Ben je niet thuis, komen ze iets bezorgen.
Ben je wel thuis, komen ze dus niet.

Ik heb nog een ander 'probleem' (wat waarschijnlijk geen probleem zal blijken te zijn hoor). Volgens de site van Dell moet er namelijk een volwassene aan de deur komen om de bezorging in ontvangst te nemen als het een duur object zoals een computer betreft.
Het nadeel is nu dat ikzelf nog nét geen 18 ben en m'n ouders op vakantie zijn >.> Strikt genomen zou de UPS bezorger mij dus niet mijn laptop mogen overhandigen. (Maar ik kraak z'n noten gewoon even als ie dat niet wil doen, natuurlijk ;) )

UPDATE: Na 1 dag als status "Werk in uitvoering" bij mijn bestelling te hebben zien staan, is de status al veranderd in "In productie". Lekker snel, Dell.

Nu maar hopen dat de productie en de verzending niet te lang duren :p

[ Voor 15% gewijzigd door Rycul op 27-07-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, kennelijk had ik eerst hier moeten kijken voordat ik een laptop bestelde bij Dell met de verwachting dat ik 'm binnen 24 uur binnen zou hebben, zoals overal op hun site staat. Maar dat dacht ik dus.
En aangezien mijn laptop kapot is, en ik met mijn scriptie bezig ben wilde ik zo snel mogelijk vervanging. Dus dacht ik: snel, betrouwbaar, prima basisapparatuur, Dell is vast een goede keus.
Toen ging het als volgt:
15-07 Dell inspiron 15...(standaardmodel met Windows 7) besteld en betaald via iDeal, direct orderbevestiging
20-07 nog steeds geen ontvangstbevestiging van betaling, mailtje via Dell-site naar klantenservice wat er aan de hand is?
21-07 automatisch gegenereerd mailtje van Dell dat m'n bestelling door 'een technisch probleem' geannuleerd is, en of ik 'm opnieuw wil doen. Mailtje naar klantenservice gestuurd dat ik dit een rare gang van zaken vind, en een onpersoonlijk mailtje zonder enige excuses niet erg klantvriendelijk. Maar vooruit dan maar denk ik. Dus:
21-07 opnieuw bestelling + direct betaald via iDeal, direct orderbevestiging
22-07 Bevestiging van betaling, leverdatum 02-08, aangezien ik uitging van 24 uur na ontvangsbevestiging van betaling (wat nu blijkt kennelijk naief dan wel dom is) vind ik dit te lang duren, en annuleer mijn bestelling (status 'in productie' als ik het wel heb) via een mailtje naar klantenservice via Dell-site, zoals zij propageren te doen.
23-07 Gebeld met Dell dat ik geld van (sowieso eerste) bestelling terugwil, zeggen dat ik moet mailen naar NL_CC_HSB_DHS_POST@dell.com met printscreens van betaling. Gedaan. Ook weer naar klantenservice gemaild.
26-07 Weer naar klantenservice gemaild; automatisch gegenereerd bericht dat mijn bestelde laptop morgen bezorgd gaat worden (staat los van elkaar).
27-07 laptop bezorgd, mailtje gestuurd dat ik hem wil retourneren.
In totaal iets van zes mailtjes via Dell-site naar klantenservice verstuurd, met vermelding van mijn e-mailadres en telefoonnummer - iedere keer volgens de site 'succesvol verzonden' - en geen enkele reactie gekregen, gebeld en naar e-mail verwezen, en naar specifiek door telefoniste doorgegeven e-mailadres gemaild en ook geen enkele reactie. Ik verwacht niet binnen een half uur teruggebeld te worden, maar binnen meerdere dagen geen enkele reactie, en het annuleren van mijn bestelling zonder mijn betaling terug te storten vind ik toch een uitermate rare gang van zaken.
Zou iemand me kunnen vertellen wat de beste manier is om Dell te contacteren, en als ik moet bellen, naar welk nummer, want wat ik tot nu toe heb geprobeerd lijkt voor geen meter te werken, en de 856 euro die ik Dell heb betaald kan ik heel goed voor andere doeleinden gebruiken.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via mail is het beste, succes met het terugkrijgen . Ik stuurde mijn screenshot van transactie 4 weken geleden en heb nog steeds niks ontvangen. Hoef ook nooit meer wat met Dell te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rycul
@ Hvdm:

Die "24 uur" waar ze mee te koop lopen op hun website heeft nog kleine lettertjes, om het zo maar te zeggen. Als je wat verder rondneust op hun site kun je lezen dat de daadwerkelijke levertijd langer kan zijn dan 24 uur, afhankelijk van factoren zoals beschikbaarheid van onderdelen, snelheid van UPS etc.

Een tip: Niet zomaar iets aannemen als het op een website van een multinational staat :p

Verder is emailen het beste ja, zoals J0FF4 al zei. Veel succes verder nog met het terugkrijgen van je geld. Van wat ik over Dell heb gelezen gaat je bestelling óf ontzettend verkeerd, óf helemaal gesmeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chestertjuh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 20:14
Ik heb mijn laptop ook te laat binnen gekregen en er wordt geneens een kleine excuses aangeboden. Al was het een waardeloze tegoedbon van €50 of iets wat ze erbij zouden doen voor de excuses. Of al een klein mailtje die persoonlijk is dan die standaard rotzooi met motivatie waarom het te laat is. Al deden ze een waardeloze 2gb usb stick erbij zou het anders overkomen.

Nee, ik ben blij met mijn Dell maar heb al een probleem dat hij gecrasht is en ik de recovery partitie niet meer kan benaderen. Dus dit is ook zeker de laatste Dell. Als het werkt is de kwaliteit goed maar je moet ook geen problemen krijgen.

De klantenservice zou mijn mail binnen 24u beantwoorden. Het is nu ondertussen Dinsdag en de mail had ik vrijdag morgen verstuurd. Deze heb ik dus ook nog niet ontvangen met het verzoek om recovery schijfjes te ontvangen.

Als je het mij vraagt zou ik dell nooit bij iemand aanbevelen. Alleen al vanwege de lange levertijden, laat staan de brakke "service" ( vind het woordt service tussen haakjes nog te goed ). Maarja zo naif als dat ik was heb ik nergens over Dell informatie gezocht voordat ik bestelde enkel over de notebook zelf heb ik informatie opgezocht.

Wat betreft het probleem van HVDM.

Altijd bij problemen per email contact opnemen. Dan heb je altijd bewijs en toezeggingen heb je zwart op wit. beter bewijs kun je niet hebben. Ik weet wel dat het gerust een maand kan duren voordat je geld terug krijgt.

Nu kon ik je van te voren zeggen dat het 24 uur's leugentje nooit waar kon zijn.

De tijd tot dell de betaling heeft verwerkt duurt al langer dan. Laat staan de tijd dat je notebook onderweg is.Dan hebben we het nog geneens over de productietijd. Zoals hierboven werd genoemd zijn de kleine lettertjes bij dell wel heel erg klein en komen ze overal onderuit.

Ik wens je veel succes.
* Tip : Neem alvast contact op met programma's zoals Kassa. Deze zijn dol op deze onderwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDirk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-04-2017
Hier gaat het allemaal een beetje rommelig geloof ik.
Zondag 21 juli de bestelling geplaatst voor een studio 15/1558 met als extratje een neopreen hoes. De eerste datum die genoemd werd was 11 augustus voor de levering, en dat werd later aangepast naar 28 juli.
Vandaag heb ik de laptop binnen gekregen, maar de site van UPS was wat onduidelijk over de hoes die als los pakket werd geleverd, op de site werd gesproken over "vasthouden tot het andere pakket ook is gearriveerd".
De bezorger van UPS had het erover dat de hoes morgen misschien geleverd wordt.
Volgende keer maar vragen of ze bij dell de boel maar in één grotere doos verpakken om dit soort dingen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinito
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-09 12:07
chestertjuh schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:14:
Ik heb mijn laptop ook te laat binnen gekregen en er wordt geneens een kleine excuses aangeboden. Al was het een waardeloze tegoedbon van €50 of iets wat ze erbij zouden doen voor de excuses. Of al een klein mailtje die persoonlijk is dan die standaard rotzooi met motivatie waarom het te laat is. Al deden ze een waardeloze 2gb usb stick erbij zou het anders overkomen.

Nee, ik ben blij met mijn Dell maar heb al een probleem dat hij gecrasht is en ik de recovery partitie niet meer kan benaderen. Dus dit is ook zeker de laatste Dell. Als het werkt is de kwaliteit goed maar je moet ook geen problemen krijgen.

De klantenservice zou mijn mail binnen 24u beantwoorden. Het is nu ondertussen Dinsdag en de mail had ik vrijdag morgen verstuurd. Deze heb ik dus ook nog niet ontvangen met het verzoek om recovery schijfjes te ontvangen.

Als je het mij vraagt zou ik dell nooit bij iemand aanbevelen. Alleen al vanwege de lange levertijden, laat staan de brakke "service" ( vind het woordt service tussen haakjes nog te goed ). Maarja zo naif als dat ik was heb ik nergens over Dell informatie gezocht voordat ik bestelde enkel over de notebook zelf heb ik informatie opgezocht.

Wat betreft het probleem van HVDM.

Altijd bij problemen per email contact opnemen. Dan heb je altijd bewijs en toezeggingen heb je zwart op wit. beter bewijs kun je niet hebben. Ik weet wel dat het gerust een maand kan duren voordat je geld terug krijgt.

Nu kon ik je van te voren zeggen dat het 24 uur's leugentje nooit waar kon zijn.

De tijd tot dell de betaling heeft verwerkt duurt al langer dan. Laat staan de tijd dat je notebook onderweg is.Dan hebben we het nog geneens over de productietijd. Zoals hierboven werd genoemd zijn de kleine lettertjes bij dell wel heel erg klein en komen ze overal onderuit.

Ik wens je veel succes.
* Tip : Neem alvast contact op met programma's zoals Kassa. Deze zijn dol op deze onderwerpen.
Niet erg netjes inderdaad, een excuses lijkt mij wel op zijn plaats bij een sterk vertraagde levertijd.

Ook bij mij loopt niet alles vlekkeloos met het terugsturen voor garantie.
Ik heb op 21 juli gebeld, vervolgens zou er een retourdoos opgestuurd worden. Dat heb ik een poosje aangekeken en vervolgens 27 juli maar eens gebeld waar die retourdoos bleef.
Toen bleek dat er iets fout was gegaan (de afhandeling was geannuleerd om onbekende reden).
Dit is vervolgens aangepast en inmiddels is de laptop vanochtend opgehaald en nu dus onderweg naar het reparatiecentrum in Duitsland.
Ik ben benieuwd wanneer ik mijn laptop weer werkend terugheb, maar heb er nu wel weer vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rycul
Even een update van de levering van mijn bestelling voor de geïnteresseerden:

KOELN (COLOGNE), DE 30/07/2010 0:36 IMPORTSCAN
30/07/2010 0:32 IMPORTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 29/07/2010 22:50 AANKOMSTSCAN
WARSAW, PL 29/07/2010 21:06 VERTREKSCAN
29/07/2010 18:13 AANKOMSTSCAN
INCHEON, KR 29/07/2010 11:35 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 29/07/2010 2:02 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
SHANGHAI, CN 29/07/2010 6:45 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 29/07/2010 0:11 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI, CN 29/07/2010 3:12 VERTREKSCAN
SHANGHAI, CN 28/07/2010 23:11 EXPORTSCAN
28/07/2010 23:05 HERKOMSTSCAN
CN 28/07/2010 8:25 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Nu hopen dat de reis van Warschau Keulen naar mijn woonplaats niet lang duurt ;) (Zal wel niet aangezien ik in Limburg woon, dik uurtje rijden als de chauffeur rechtstreeks naar mij toe rijdt, maar dat zal wel niet)

Btw: Ik meen ergens gelezen te hebben dat Dell bestellingen zo dicht mogelijk bij de klant bouwt. In mijn geval zou dat dus de fabriek in Polen moeten zijn, maar dat zou betekenen dat mijn lappie in Polen is gebouwd, toen naar China is gevlogen, toen naar Zuid-Korea en nu weer terug naar Polen...
Ik neem dus aan dat hij gewoon in China is gebouwd en dat Dell niet echt kijkt naar de locatie van de klant.

EDIT: De bovenstaande verzend-geschiedenis is geupdate. Tot nu toe dik tevreden met Dell!

[ Voor 15% gewijzigd door Rycul op 30-07-2010 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaknet
  • Laatst online: 29-06 01:02
Bestelling geplaatst: 26-07-2010 - Verwachte leveringsdatum: 13-08-2010
Bestelling ontvangen: 26-07-2010
Verwerking van bestelling: 27-07-2010
Werk in uitvoering: 28-07-2010
In productie: 29-07-2010

Gaat lekker zo, heb niets te klagen!
Denk dat ze de geschatte leveringsdatum wel halen ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BRUSSELS, BE 30/07/2010 6:23 IMPORTSCAN
Vastgestelde afleveringsdatum:30/07/2010 (Bijgewerkt)
02/08/2010 (Origineel)

Wordt ie vandaag dan ook echt geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaknet
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:15:
BRUSSELS, BE 30/07/2010 6:23 IMPORTSCAN
Vastgestelde afleveringsdatum:30/07/2010 (Bijgewerkt)
02/08/2010 (Origineel)

Wordt ie vandaag dan ook echt geleverd?
Dan mogen ze wel snel rijden om het nog vandaag bij jou aan de deur te leveren.
Denk dat het vandaag (met geluk) of anders Maandag wordt. Weet niet of ze Zaterdag brengen, waarom bel je de vervoersbedrijf niet op voor de grap en vraag je het hun? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweaknet schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:34:
[...]

Dan mogen ze wel snel rijden om het nog vandaag bij jou aan de deur te leveren.
Denk dat het vandaag (met geluk) of anders Maandag wordt. Weet niet of ze Zaterdag brengen, waarom bel je de vervoersbedrijf niet op voor de grap en vraag je het hun? :P
Hoezo snel rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stopt net een busje hier!!!!!! ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is net geleverd!!!!!!!!!!!!! superblij hahahah :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaknet
Dat bedoel ik dus met snel rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Dell studio 17
Enige afwijkende is de kaft. Heb een leuk printje gekozen. De rest is eigenlijk standaard.

29-07 Bestelling ontvangen
29-07 Verwerking van bestelling
30-07 Werk in uitvoering
18-08 Geschatte leverdatum

Hopelijk snel in productie :D

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 17:57
Dell studio 15
Paar dingen anders dan standaard: 9-cell batterij, Intel wireless LAN en een hoes en muis erbij.

Half uurtje geleden besteld, geschatte leverdatum 18-08.

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaknet
26-07-2010 - Bestelling geplaatst

Dell Design 17, i3-350, 4gb, 350 (7200 rpm), zwart, HD5650, dus standaard en zonder toevoegingen.

Verwachte leveringsdatum: 13-08-2010

26-07-2010 - Bestelling ontvangen
27-07-2010 - Verwerking van bestelling
28-07-2010 - Werk in uitvoering
29-07-2010 - In productie

Toen nam UPS de tracking over:

31-07-2010 8:14 (CN) - Factuurgegevens ontvangen

Geschatte leveringsdatum UPS van 13-augustus naar 03-augustus. Bevestiging per mail en op de tracking website.

01-08-2010 1:12 - Herkomstscan
01-08-2010 1:19 - Exportscan
01-08-2010 5:21 - Vertrekscan

Geschatte leveringsdatum UPS van 03-augustus naar 02-augustus. Bevestiging enkelt per mail.

Status op de trackingwebsite; van "Geschatte leveringsdatum 03-08-2010" naar ---> "in transite".

01-08-2010 5:55 (SHANGHAI, CN) Vertrekscan
01-08-2010 10:32 (INCHEON, KR) Vertrekscan
01-08-2010 15:11 (KOELN (COLOGNE), DE) Pakketgegevens verwerkt door in-/uitklaringsinstantie. Wachten op vrijgave.

Status veranderde van "In transite" naar ---> "Uitzondering"
Uitzondering: uw zending is momenteel onderweg binnen het UPS-netwerk; door een onvoorzien voorval is het echter mogelijk dat de afleverdatum moet worden gewijzigd.

01/08/2010 17:01 (KOELN (COLOGNE), DE) Pakketgegevens verwerkt door in-/uitklaringsinstantie. Wachten op vrijgave/vrijgeven door in-/uitklaringsinstantie. Nu in-transit voor aflevering.

(status staat nog steeds op Uitzondering toen ik de laatste track update kreeg, spannend hoor allemaal..!)

01/08/2010 19:10 (KOELN (COLOGNE), DE) Aankomstscan
Status veranderde van "Uitzondering" naar ---> "In transite" :*)

01/08/2010 21:19 KOELN (COLOGNE), DE) Importscan

Status veranderde van "In transite" naar ---> "In transite - Op tijd"
In transite - Op tijd: Uw zending is onderweg binnen het UPS-netwerk en wordt waarschijnlijk op de voorziene datum afgeleverd. Het is mogelijk dat een zending deze status behoudt totdat hij wordt afgeleverd.

01/08/2010 21:22 KOELN (COLOGNE), DE) Importscan

Persoonlijke note, geschreven om 23.48 uur: Ik denk, gebaseerd uit ervaring van andere klanten, dat het pakket vertrekt tussen 03.00 en 04.00 uur vanuit Kölen richting Nederland (en dus circa 6.00 á 07.00 uur in Noord Holland arriveerd. We will see :D

02/08/2010 3:41 (KOELN (COLOGNE), DE) Vertrekscan <-- 8) Zoals ik verwacht had, dit kwam net 5 minuten geleden als update (het is nu 3.48 uur in de nacht in Nederland). Ik neem aan dat ze gewoon 1 vrachtwagen in Keulen klaar hebben staan en rijd iedere nacht tussen 3 en 4 richting Nederland.

02/08/2010 8:20 (AMSTERDAM, NL) AANKOMSTSCAN (deze melding kwam bij mij omstreeks 10.00 uur)
02/08/2010 8:21 (AMSTERDAM, NL) WORDT AFGELEVERD (deze melding kwam bij mij omstreeks 10.00 uur)

Heb UPS gebeld en hun hebben bevestigd dat mijn pakketje vandaag wordt aangeboden!

Nou dat was mijn wereldtour. Hoop dat men hier wat aan hebt. Al met al heeft het totaal 6 dagen geduurd, van bestelling op de website van Dell tot het levering van de laptop.
Nu braaf wachten bij de voordeur :>

[ Voor 64% gewijzigd door Tweaknet op 02-08-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 10:48
Chestertjuh,

nu al gecrasht?! What the hell, je hebt em niet eens 2 weken:S

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chestertjuh
Rainesh schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 01:33:
Chestertjuh,

nu al gecrasht?! What the hell, je hebt em niet eens 2 weken:S
Haha na een paar dagen was hij al vast gelopen. Gelukkig heb ik zelf nog een officiële Windows 7 Ultimate 64 Bits. Want dell stuurt alleen tegen betaling recovery DVD's. Hij wou gewoon niet meer opstarten. En na de optie fabrieksherstel gekozen te hebben crashte deze ook en was ook deze partitie niet meer benaderbaar. Achja nu wel de Windows helemaal naar mijn stijl aangepast. Maarja Dell zal het nooit meer worden hier :9. En hoe is het met de jouwe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaknet
zit er geen recovery voor windows 7 bij dan? Volgens mij had ik gelezen ergens dat je er ook een recovery cd bij krijgt... Ik krijg mijn laptop vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Recovery cd's moet je aanvinken bij het bestellen, kost 5 euro.

Mijne werkt prima, geen problemen. Met mn andere dell laptop 1525 ook geen problemen. Accu gaat aardig lang mee nu, zo rond de 8uurtjes met gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik las hier al verscheidene keren dat iedereen geschatte leverdatum wist, maar waar vind je deze?
ik heb heel ups al afgezocht maar ik zie het nergens staan en ik krijg ook geen mails van hen..

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chestertjuh
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:32:
hallo, ik las hier al verscheidene keren dat iedereen geschatte leverdatum wist, maar waar vind je deze?
ik heb heel ups al afgezocht maar ik zie het nergens staan en ik krijg ook geen mails van hen..

mvg
De geschatte levertijd is van Dell, deze ontvang je na de bestelling als de betaling is verwerkt.
De geschatte afleverdatum is van UPS maar hier krijg je bericht van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chestertjuh
Rainesh schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:59:
Recovery cd's moet je aanvinken bij het bestellen, kost 5 euro.

Mijne werkt prima, geen problemen. Met mn andere dell laptop 1525 ook geen problemen. Accu gaat aardig lang mee nu, zo rond de 8uurtjes met gemak.
Heb jij ook die Nvidia kaart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chestertjuh schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:11:
[...]

De geschatte levertijd is van Dell, deze ontvang je na de bestelling als de betaling is verwerkt.
De geschatte afleverdatum is van UPS maar hier krijg je bericht van.
ah oke, bedankt!
ik denk wel dat het vrij vlot verloopt:
Bestelling geplaatst: 27-07-2010 - Verwachte leveringsdatum: 13-08-2010
Bestelling ontvangen: 27-07-2010
Verwerking van bestelling: 27-07-2010
Werk in uitvoering: 28-07-2010
In productie: 29-07-2010
Verzonden: 30-07-2010

BRUSSELS, BE 02/08/2010 4:25 AANKOMSTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 02/08/2010 1:46 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 01/08/2010 22:43 IMPORTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 01/08/2010 21:33 IMPORTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 01/08/2010 19:10 AANKOMSTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 01/08/2010 17:23 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
KOELN (COLOGNE), DE 01/08/2010 15:11 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
INCHEON, KR 01/08/2010 10:32 VERTREKSCAN
SHANGHAI, CN 01/08/2010 5:55 VERTREKSCAN
SHANGHAI, CN 01/08/2010 5:21 VERTREKSCAN
SHANGHAI, CN 01/08/2010 2:40 EXPORTSCAN
SHANGHAI, CN 01/08/2010 2:35 HERKOMSTSCAN
SHANGHAI, CN 31/07/2010 8:15 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

dus zal zeker voor morgen of overmorgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongeloofelijk! hij is net toegekomen!
dat op amper 7 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Nope intel 4500HD ding ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn Alienware Aurora besteld om 12:03 maar nu (21:17) nog steeds geen e-mail ontvangen, moet ik mij zorgen beginnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:37:
Ongeloofelijk! hij is net toegekomen!
dat op amper 7 dagen!
Dat is zeker snel! Bij mij staat er nog steeds werk in uitvoering. Maar ik wacht nog niet zo lang :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:17:
Ik heb vandaag mijn Alienware Aurora besteld om 12:03 maar nu (21:17) nog steeds geen e-mail ontvangen, moet ik mij zorgen beginnen maken?
Ja. Effe bellen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar ik heb nu een vraag, ik heb dus een dell studio 15, 9-cell batterij, maar heb hem nu 12 uur opgeladen (zoals ze zeiden van dell) maar hij gaat maar 4uur mee..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wat doe je er mee? Standby tijd, Game tijd of wat?

Laptop staat nu in productie :)

30-07 Werk in uitvoering
03-08 In productie

[ Voor 44% gewijzigd door Swanfield op 03-08-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwn wat op facebook en wat internetten, niets speciaal..

hopelijk duurt dat maar een dag, en vanaf dan gaat het snel ;)
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chestertjuh
Dat is toch een groot verschil dan. Ik heb de nvidia en mijne gaat op accu zo'n 5:30 uur mee. Vreet dan toch meer stroom. Moet zeggen dat de laptop echt super is. Alleen in de toekomst eens kijken voor een zwaardere SU processor. Ik merk toch dat hij soms aan zijn max van de CPU zit.

* Dell had overigens gebeld of ik hem had ontvangen, alleen iets van compensatie of iets dergelijks vind ik toch wel een slechte zaak. Als was het een usb stickje van paar GB of iets dergelijks.

[ Voor 18% gewijzigd door chestertjuh op 04-08-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chestertjuh
Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 00:44:
gwn wat op facebook en wat internetten, niets speciaal..

hopelijk duurt dat maar een dag, en vanaf dan gaat het snel ;)
succes
He Diwanji, de tijden die worden aangegeven in reviews of bij dell zijn tijden die behaald worden zonder wireless kaartje aan lage resolutie enzovoort. Wanneer jij meer geheugen dan het standaard model hebt of een snellere gfx kaart dan standaard zal deze tijd ook al minder worden.

Heb je al eens gekeken wat het oplevert als je speelt met energieschema's en scherm helderheid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een paar keer deze melding gehad + zwart scherm:
beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld

Ik vind geen concrete oplossing op internet, iemand hier die weet wat ik moet doen. Anders bel ik wel even naar dell, heb mijn laptop nog geen week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
30-07 Werk in uitvoering
03-08 In productie
04-08 Verzonden

Ben benieuwd hoelang het dan nog duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:28:
Hmm, kennelijk had ik eerst hier moeten kijken voordat ik een laptop bestelde bij Dell met de verwachting dat ik 'm binnen 24 uur binnen zou hebben, zoals overal op hun site staat. Maar dat dacht ik dus.
En aangezien mijn laptop kapot is, en ik met mijn scriptie bezig ben wilde ik zo snel mogelijk vervanging. Dus dacht ik: snel, betrouwbaar, prima basisapparatuur, Dell is vast een goede keus.
Toen ging het als volgt:
15-07 Dell inspiron 15...(standaardmodel met Windows 7) besteld en betaald via iDeal, direct orderbevestiging
20-07 nog steeds geen ontvangstbevestiging van betaling, mailtje via Dell-site naar klantenservice wat er aan de hand is?
21-07 automatisch gegenereerd mailtje van Dell dat m'n bestelling door 'een technisch probleem' geannuleerd is, en of ik 'm opnieuw wil doen. Mailtje naar klantenservice gestuurd dat ik dit een rare gang van zaken vind, en een onpersoonlijk mailtje zonder enige excuses niet erg klantvriendelijk. Maar vooruit dan maar denk ik. Dus:
21-07 opnieuw bestelling + direct betaald via iDeal, direct orderbevestiging
22-07 Bevestiging van betaling, leverdatum 02-08, aangezien ik uitging van 24 uur na ontvangsbevestiging van betaling (wat nu blijkt kennelijk naief dan wel dom is) vind ik dit te lang duren, en annuleer mijn bestelling (status 'in productie' als ik het wel heb) via een mailtje naar klantenservice via Dell-site, zoals zij propageren te doen.
23-07 Gebeld met Dell dat ik geld van (sowieso eerste) bestelling terugwil, zeggen dat ik moet mailen naar NL_CC_HSB_DHS_POST@dell.com met printscreens van betaling. Gedaan. Ook weer naar klantenservice gemaild.
26-07 Weer naar klantenservice gemaild; automatisch gegenereerd bericht dat mijn bestelde laptop morgen bezorgd gaat worden (staat los van elkaar).
27-07 laptop bezorgd, mailtje gestuurd dat ik hem wil retourneren.
In totaal iets van zes mailtjes via Dell-site naar klantenservice verstuurd, met vermelding van mijn e-mailadres en telefoonnummer - iedere keer volgens de site 'succesvol verzonden' - en geen enkele reactie gekregen, gebeld en naar e-mail verwezen, en naar specifiek door telefoniste doorgegeven e-mailadres gemaild en ook geen enkele reactie. Ik verwacht niet binnen een half uur teruggebeld te worden, maar binnen meerdere dagen geen enkele reactie, en het annuleren van mijn bestelling zonder mijn betaling terug te storten vind ik toch een uitermate rare gang van zaken.
Zou iemand me kunnen vertellen wat de beste manier is om Dell te contacteren, en als ik moet bellen, naar welk nummer, want wat ik tot nu toe heb geprobeerd lijkt voor geen meter te werken, en de 856 euro die ik Dell heb betaald kan ik heel goed voor andere doeleinden gebruiken.

Bedankt.
In hetzelfde schuitje:

15 juli besteld en betaald via Ideal
19 juli nog niets gehoord en gemaild naar Dell
22 juli antwoord via mail: Uw bestelling is geannuleerd vanwege problemen met de betaling (fijn dat ik daar dan ook even over wordt geïnformeerd :( )
22 juli: refund aangevraagd via email
4 augustus: inmiddels al 5 keer refund aangevraagd via email, daarop geen respons gehad, en 4 keer aan de lijn gehangen met Dell (waaruit ook nog niets is voortgekomen).

Conclusie: als Dell je order besluit te annuleren, mag je zelf achter je geld aangaan en maar hopen dat je het ooit nog terug ziet. Toen ik via de telefoon vroeg of mijn geld niet aan een nieuwe order te koppelen was, bleek dit niet mogelijk. Na bijna een maand dus geen laptop en geen geld.

Bij deze dus hetzelfde verzoek als in de quote hierboven: mocht iemand betere telefoonnummers of email adressen hebben dan de algemene nummers, laat het ons weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor goede verhalen over de XPS service, wellicht dat je die kan proberen?
is ook een telefoonnummer ergens op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wat problemen gehad met terugbetaling enzo (wacht nu nog steeds op een goede 300 euro...), maar mijn vorige 1000 euro heb ik wel snel teruggestort gekregen. Ik heb dan ook aan de telefoon gevraagd of ze mij konden doorverbinden naar de persoon die mij toen heeft geholpen (naam in e-mailadres), en toen is het vrij snel opgelost geraakt. Voor die 300 euro zal ik waarschijnlijk ook nog een keer moeten bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 17:57
Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 13:34:
[...]

In hetzelfde schuitje:

15 juli besteld en betaald via Ideal
19 juli nog niets gehoord en gemaild naar Dell
22 juli antwoord via mail: Uw bestelling is geannuleerd vanwege problemen met de betaling (fijn dat ik daar dan ook even over wordt geïnformeerd :( )
22 juli: refund aangevraagd via email
4 augustus: inmiddels al 5 keer refund aangevraagd via email, daarop geen respons gehad, en 4 keer aan de lijn gehangen met Dell (waaruit ook nog niets is voortgekomen).

Conclusie: als Dell je order besluit te annuleren, mag je zelf achter je geld aangaan en maar hopen dat je het ooit nog terug ziet. Toen ik via de telefoon vroeg of mijn geld niet aan een nieuwe order te koppelen was, bleek dit niet mogelijk. Na bijna een maand dus geen laptop en geen geld.

Bij deze dus hetzelfde verzoek als in de quote hierboven: mocht iemand betere telefoonnummers of email adressen hebben dan de algemene nummers, laat het ons weten!
Ik had vandaag ook een mailtje gekregen waarin ik werd gevraagd of ik nog wilde betalen. Omdat ik dat nogal vreemd vond, ik had mijn laptop eind vorige week al betaald met iDeal, had ik voor de zekerheid nog gecontroleerd of het geld wel afgeschreven was. Nadat ik erachter kwam dat het volledige bedrag gewoon afgeschreven was had ik even gebeld, de betaling was niet aan de bestelling gekoppeld :S. Als het goed is is dat nu opgelost.

(Status staat nu nog steeds op verwerking bestelling, maar dat zal vast wel goedkomen)

Vind het toch een vreemde gang van zaken op zo'n bedrijf, al kan het natuurlijk altijd wel voorkomen. Nu is het maar gewoon afwachten..

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hmm geen idee altijd wat UPS bedoeld :)

SHANGHAI, CN 04/08/2010 16:07 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
04/08/2010 16:04 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
NL 09/08/2010 6:34 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Maar gezien de andere verzend statistieken op deze site zou het pakketje toch al in Duitsland Kholn aanwezig moeten zijn?

Ik kan ook nergens geschatte leverdatum zien

[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 05-08-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chestertjuh
Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:10:
Ik heb nu al een paar keer deze melding gehad + zwart scherm:
beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld

Ik vind geen concrete oplossing op internet, iemand hier die weet wat ik moet doen. Anders bel ik wel even naar dell, heb mijn laptop nog geen week!
Zoals jezelf uit deze melding kan opmerken komt deze vanuit je stuur programma van je grafische kaart. Wanneer je een Nvidia of een Ati hebt raad ik je aan om deze via de site van Nvidia of Ati de driver te downloaden en niet via de site van dell ( Wel even de vorige verwijdernen via de apparaat lijst ) Is het een Intel kaartje dan kan je deze ook verwijderen en opnieuw downloaden via de Dell site. Werkt dit nog niet ook eens zoeken naar een alternatief bij de site van Intel. Dan zou het probleem opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zit nog te wachten maar volgens mij gaat het de verkeerde kant op :p

BRUSSELS, BE 10/08/2010 0:10 VERTREKSCAN
BRUSSELS, BE 09/08/2010 21:09 AANKOMSTSCAN
EINDHOVEN, BEST, NL 09/08/2010 19:00 VERTREKSCAN
09/08/2010 8:04 HERKOMSTSCAN
SHANGHAI, CN 04/08/2010 16:07 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
04/08/2010 16:04 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
NL 09/08/2010 6:34 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaat het blijkbaar heel snel! Inspirion 580 Desktop besteld:

9/08/10 - Verwerking van Bestelling (geschatte leveringsdatum 20/08)
9/08/10 - Werk in Uitvoering
9/08/10 - In Productie
10/08/10 - Verzonden! (ONGELOOFELIJK! op 2 dagen!)

Ik denk dat ze met die geschatte leverdatum wel flink overdereven hebben?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
  • Laatst online: 19-11-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:00:
Bij mij gaat het blijkbaar heel snel! Inspirion 580 Desktop besteld:

9/08/10 - Verwerking van Bestelling (geschatte leveringsdatum 20/08)
9/08/10 - Werk in Uitvoering
9/08/10 - In Productie
10/08/10 - Verzonden! (ONGELOOFELIJK! op 2 dagen!)

Ik denk dat ze met die geschatte leverdatum wel flink overdereven hebben?
Die geschatte levertijd moet je vaak met een korreltje berg zout nemen. Er zit altijd een marge in, zodat klanten niet gaan zeuren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themole schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:53:
[...]

Die geschatte levertijd moet je vaak met een korreltje berg zout nemen. Er zit altijd een marge in, zodat klanten niet gaan zeuren. :P
Ja dat heb ik ook al eventjes door :D Hoelang duurt het voordat je het pakket kan volgen? Als ik nu via UPS volg krijg ik devolgende melding:

>>> UPS kan de informatie over de zending voor uw aanvraag niet vinden. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw.

Verwachte levertijd is 13/08/2010 !

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnnieb
  • Laatst online: 30-07 20:16
Vrijdag een studio 15 besteld.
Maandag is die verzonden

KOELN (COLOGNE), DE 11/08/2010 0:13 IMPORTSCAN
11/08/2010 0:08 IMPORTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 10/08/2010 22:44 AANKOMSTSCAN
WARSAW, PL 10/08/2010 21:01 VERTREKSCAN
10/08/2010 18:11 AANKOMSTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 10/08/2010 4:40 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
INCHEON, KR 10/08/2010 11:36 VERTREKSCAN
10/08/2010 8:42 AANKOMSTSCAN
SHANGHAI, CN 10/08/2010 6:17 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 09/08/2010 23:41 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI, CN 10/08/2010 3:07 VERTREKSCAN
SHANGHAI, CN 09/08/2010 23:09 EXPORTSCAN
09/08/2010 22:18 HERKOMSTSCAN
CN 09/08/2010 9:27 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Vastgestelde afleveringsdatum is vandaag staat bij UPC, hoop dat ie het gaat halen maar volgens mij ligt die nog köln :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnieb schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:16:
Maandag is die verzonden

KOELN (COLOGNE), DE 11/08/2010 0:13 IMPORTSCAN
11/08/2010 0:08 IMPORTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 10/08/2010 22:44 AANKOMSTSCAN
WARSAW, PL 10/08/2010 21:01 VERTREKSCAN
10/08/2010 18:11 AANKOMSTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 10/08/2010 4:40 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
INCHEON, KR 10/08/2010 11:36 VERTREKSCAN
10/08/2010 8:42 AANKOMSTSCAN
SHANGHAI, CN 10/08/2010 6:17 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 09/08/2010 23:41 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI, CN 10/08/2010 3:07 VERTREKSCAN
SHANGHAI, CN 09/08/2010 23:09 EXPORTSCAN
09/08/2010 22:18 HERKOMSTSCAN
CN 09/08/2010 9:27 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Vastgestelde afleveringsdatum is vandaag staat bij UPC, hoop dat ie het gaat halen maar volgens mij ligt die nog köln :?
Vreemd, maar bij mij start die in Polen?
FRANKFURT, DE 11/08/2010 21:35 VERTREKSCAN
FRANKFURT, DE 11/08/2010 12:57 AANKOMSTSCAN
LOD, PL 11/08/2010 1:59 VERTREKSCAN
LOD, PL 10/08/2010 20:14 HERKOMSTSCAN
PL 10/08/2010 2:35 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

EDIT: Even een vraag: klopt de geplande levertijd van UPS? Of zitten die soms ook er een dag na? (mijn is in polen, en belgie ligt toch niet zo ver op pas vrijdag aan te komen?)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themole
  • Laatst online: 19-11-2023
johnnieb schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:16:
Maandag is die verzonden
{....}

Dat had ik ook met mijn studio 15, lag hij nog in Koln stond hij toch die dag voor de deur. :P Daar zit nogal wat vertraging in.

@Stefaan: Ups is meestal redelijk accuraat met de levertijden. :)

[ Voor 7% gewijzigd door themole op 11-08-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themole schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:42:
[...]

Dat had ik ook met mijn studio 15, lag hij nog in Koln stond hij toch die dag voor de deur. :P Daar zit nogal wat vertraging in.

@Stefaan: Ups is meestal redelijk accuraat met de levertijden. :)
Nu is hij in FRANKFURT, DE en de leverdatum is verdwenen... Zou hij dan misschien toch morgen aankomen ipv vrijdag?

Maandagmiddag besteld, donderdag in huis! Nog nooit zo snel mijn dell gekregen!

BRUSSELS, BE 12/08/2010 4:58 WORDT AFGELEVERD
BRUSSELS, BE 12/08/2010 3:32 AANKOMSTSCAN
FRANKFURT, DE 11/08/2010 21:35 VERTREKSCAN
FRANKFURT, DE 11/08/2010 12:57 AANKOMSTSCAN
LOD, PL 11/08/2010 1:59 VERTREKSCAN
LOD, PL 10/08/2010 20:14 HERKOMSTSCAN
PL 10/08/2010 2:35 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2010 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvd
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:13
Mijn pakket bestaat uit 3 losse pakketjes, en een daarvan ligt al in Apeldoorn, maar daar staat weer bij:

DE ZENDING WORDT VASTGEHOUDEN TOTDAT ALLE HIERAAN GEKOPPELDE PAKKETTEN ZIJN AANGEKOMEN / AFLEVERING GEWIJZIGD

.., en dat duurt lijkt het wel nog een weekje, voor de rest in Apeldoorn ligt, zie dit hier onder:
SHANGHAI, CN 12/08/2010 16:02 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL

Is dat normaal dat, dat meer dan een week duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:49
Hier een Inspiron 580 desktop. De desktopdeal met Core i5, geüpgrade naar 6 GB geheugen en de ATI videokaart. Erbij een 23" breedbeeld en Logitech toetsenbord + muis.

Zondagavond de bestelling geplaatst en betaald via iDeal.
Maandagmiddag orderbevestiging gekregen.
Toen ik 's avonds de kans kreeg om even naar de status te kijken, stond 'ie al op "In productie" en daar staat 'ie nog. Mijn eerdere ervaring met Dell (2007 desktop, 2008 laptop) is dat deze fase normaliter juist 't kortst duurt (hoewel ze destijds iets andere definities hanteerden).

De verwachte leverdatum is 31-8. Dell neemt dit altijd vrij ruim, maar doordat ik dat weet heb ik ook totaal geen zin om tot dan te moeten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Laatst online: 14-03-2024
Dell Studio 17 met een i5, 4gb ram, full hd scherm, intel wifi kaart 350gb hdd.
18 aug. besteld.

18-09 verwerking van bestelling
19-09 werk in uitvoering
20-09 in productie

gaat lekker snel zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
UPS is vandaag bij me langs geweest, maar ik was niet thuis:

DE KLANT WAS NIET BESCHIKBAAR BIJ DE 1STE POGING. ER WORDT EEN 2DE POGING GEDAAN

Betekent dit dat hij dezelfde dag nog een poging doet? Of pas maandag weer?

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:53

Stewie!

Keen must die!

Gardocki schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:18:
UPS is vandaag bij me langs geweest, maar ik was niet thuis:

DE KLANT WAS NIET BESCHIKBAAR BIJ DE 1STE POGING. ER WORDT EEN 2DE POGING GEDAAN

Betekent dit dat hij dezelfde dag nog een poging doet? Of pas maandag weer?
VOLGENDE WERKDAG
dan bellen ze tussen 9 en 5 opnieuw aan. Doe je niet open? Dan de dag erna voor de laatste keer + briefje in de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emreupdates
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 10:43
Dell Latitude E5510 (L0855101, i5-520M, 1600x900, 4GB, Express card, Intel Pro Wireless 6300, Bluetooth, 6 cell)
Dell Vostro 3500 (N0835007)

13/08 Bestelling geplaatst & betaald via iDEAL
16/08 Orderbevestiging (geschatte leveringsdatum 03/09)
16/08 Werk in Uitvoering
17/08 In productie
19/08 Verzonden (geschatte leveringsdatum 23/08)

ALMATY, KZ
21/08/2010 10:51 VERTREKSCAN
21/08/2010 9:05 AANKOMSTSCAN
INCHEON, KR
21/08/2010 6:45 VERTREKSCAN
21/08/2010 6:12 VERTREKSCAN
21/08/2010 4:42 DE GEPLANDE VLUCHT WERD GEANNULEERD DOOR OMSTANDIGHEDEN BUITEN CONTROLE VAN UPS / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
INCHEON, KR
20/08/2010 15:57 DE GEPLANDE VLUCHT WERD GEANNULEERD DOOR OMSTANDIGHEDEN BUITEN CONTROLE VAN UPS
20/08/2010 13:14 AANKOMSTSCAN
20/08/2010 13:12 AANKOMSTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE
20/08/2010 4:17 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
SHANGHAI, CN
20/08/2010 9:56 VERTREKSCAN
20/08/2010 9:55 VERTREKSCAN
20/08/2010 3:48 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE), DE
19/08/2010 20:15 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI, CN
20/08/2010 0:32 EXPORTSCAN
20/08/2010 0:27 HERKOMSTSCAN
CN
19/08/2010 9:20 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

[ Voor 22% gewijzigd door emreupdates op 21-08-2010 13:05 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, mijn laptop zou met dezelfde vlucht gaan.

INCHEON, KR 20/08/2010 15:57 DE GEPLANDE VLUCHT WERD GEANNULEERD DOOR OMSTANDIGHEDEN BUITEN CONTROLE VAN UPS
20/08/2010 13:12 AANKOMSTSCAN
SHANGHAI, CN 20/08/2010 9:56 VERTREKSCAN

Ben benieuwd hoe de reis verder gaat.

Cheers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Die vlucht zal wel op mijn laptop het wachten zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het niet veel beter de mannen in Köln liggen in slaap...

KOELN (COLOGNE), DE 20/08/2010 21:37 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI, CN 20/08/2010 22:36 LOCATIESCAN
20/08/2010 22:35 HERKOMSTSCAN
CN 20/08/2010 13:09 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Nog even geduld dus.. allé pak maar volgende week

Betreft een Dell Inspiron N5010 btw.

UPDATE:

KOELN (COLOGNE), DE 21/08/2010 1:57 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
SHANGHAI, CN 21/08/2010 6:15 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 20/08/2010 21:37 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE

Wat een geluk dat we geen steekproef worden, zoals ze in Köln wel eens meer durven doen heb ik vernomen..

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quazier
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 12:35
Meessen schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:43:
Dell Studio 17 met een i5, 4gb ram, full hd scherm, intel wifi kaart 350gb hdd.
18 aug. besteld.

18-09 verwerking van bestelling
19-09 werk in uitvoering
20-09 in productie

gaat lekker snel zo
toch mooi dat ze een maand vooruit plannen ;) wel vervelend als je er op moet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
hoe lang duurt het in productie gedeelte meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Stewie! schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:55:
[...]

VOLGENDE WERKDAG
dan bellen ze tussen 9 en 5 opnieuw aan. Doe je niet open? Dan de dag erna voor de laatste keer + briefje in de bus.
Als ik Dell goed begrepen had dan valt er toch ook nog wel wat af te spreken met UPS over afleveren danwel afhalen (woon dichtbij een UPS distributiecentrum). Een hele dag thuisblijven zie ik niet zo zitten ;)

@hierboven: bij mij stond hij 2 a 3 dagen in productie

[ Voor 5% gewijzigd door Rukapul op 21-08-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
Meessen schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:58:
hoe lang duurt het in productie gedeelte meestal?
Dat wisselt.
Meestal 1 of 2 dagen, maar mijn bestelling is al vanaf 16-8 in productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij 1 dag, werk in uitvoering, 0,5 in productie en nu al paar dagen op verzonden terwijl het weekend is en hij dus tot maandag in Shangai zit voor export..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat de 1e vlucht in Korea geannuleerd was, verscheen in de tracing van UPS s' nachts toch nog een vertrekscan. Daarna is het 1,5 dag erg stil geweest. Maar jawel: Zojuist de importscan in Keulen. De laptop zou eigenlijk morgen geleverd worden, ben benieuwd of ze dat nog gaan halen

KOELN (COLOGNE), DE 22/08/2010 20:07 IMPORTSCAN
22/08/2010 19:58 IMPORTSCAN
INCHEON, KR 21/08/2010 6:45 VERTREKSCAN
21/08/2010 4:49 DE GEPLANDE VLUCHT WERD GEANNULEERD DOOR OMSTANDIGHEDEN BUITEN CONTROLE VAN UPS / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
INCHEON, KR 20/08/2010 15:57 DE GEPLANDE VLUCHT WERD GEANNULEERD DOOR OMSTANDIGHEDEN BUITEN CONTROLE VAN UPS

Ik vind die logistiek wel fascinerend. Ik drukte vorige week zondag op een knop achter mijn Laptop en ergens in China wordt er een Pakbon uitgedraaid. Systeempje was razend snel gebouwd en vervolgens verzonden met UPS. En de hele reis is vrij gedetailleerd te volgen via internet. Je kan hem nog net niet zien liggen op het karretje naar het vliegtuig :*).

Het is overigens een Studio 17 i5 520m 500gb@7200, 1gb Ati 5650m rest vrij standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
Er zit hier ook weer vooruitgang in.
15-08 Bestelling geplaatst & betaling via iDeal
16-08 Orderbevestiging
16-08 In productie
22-08 Verzonden
31-08 Geschatte leverdatum <-- die is nu verdwenen

Tracking link bestaat, maar krijg nog geen gegevens.
Inspiron 580 desktop, Core i5, 6 GB geheugen, Radeon HD 5450. Erbij een 23" breedbeeld en Logitech toetsenbord en muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook verandering na 1 dag niets meer gehoord te hebben ineens vanavond de importscan in Köln, benieuwd of ze er morgenochtend mee aan de deur zouden staan :)
KOELN (COLOGNE), DE 22/08/2010 22:22 IMPORTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 22/08/2010 21:55 IMPORTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 21/08/2010 1:57 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRedGuy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-11-2024
ROTTERDAM, NL 23/08/2010 9:53 AFGELEVERD
23/08/2010 6:18 WORDT AFGELEVERD
23/08/2010 6:00 AANKOMSTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 23/08/2010 1:42 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 22/08/2010 22:30 IMPORTSCAN
22/08/2010 22:20 IMPORTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 21/08/2010 2:06 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
KOELN (COLOGNE), DE 20/08/2010 21:43 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI, CN 21/08/2010 0:06 LOCATIESCAN
21/08/2010 0:03 HERKOMSTSCAN
CN 20/08/2010 13:10 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Gaat hier om een Studio XPS16.
De laptop is op de 18 augustus besteld, kortom, het ging best snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vanmorgen om 11 u geleverd, en dan geconfigureerd :)

BRUSSELS, BE 23/08/2010 10:43 AFGELEVERD
23/08/2010 4:11 AANKOMSTSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 23/08/2010 1:25 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 22/08/2010 22:22 IMPORTSCAN
22/08/2010 21:55 IMPORTSCAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebbes!

Afgeleverd op: 23/08/2010 11:11

7,5 dagen dus, helemaal goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
18de besteld
Uw pakket is op tijd met een geplande aflever datum van 25/08/2010.

Hoop dat hij inderdaad overmorgen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
VestigingDatumLokale TijdOmschrijving
LOD, PL23/08/201012:17HERKOMSTSCAN
PL23/08/20109:02FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Vastgestelde leverdatum is de 25e. Wij zijn benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Dell Studio 15 op 17-08-2010 besteld

17/08/10 - Bestelling geplaatst bij dell.nl
19/08/10 Verwerking van Bestelling (geschatte leveringsdatum 3/09/10)
19/08/10 - Werk in Uitvoering
19/08/10 - In Productie

En tot op heden is hij hier blijven steken. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, aangezien ik van het weekend deze laptop nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
INCHEON, KR 24/08/2010 16:49 ER IS EEN VERTRAGING VAN DE VLUCHT OPGETREDEN OM TECHNISCHE REDENEN

24/08/2010 11:56 AANKOMSTSCAN
SHANGHAI, CN 24/08/2010 8:48 VERTREKSCAN
24/08/2010 8:48 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 23/08/2010 23:06 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING

SHANGHAI, CN 24/08/2010 2:40 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 23/08/2010 20:01 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI, CN 23/08/2010 23:41 EXPORTSCAN
23/08/2010 23:28 HERKOMSTSCAN
CN 23/08/2010 9:02 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

damm vertraging :S als ie vandaag in Korea zit zal hij morgen waarschijnlijk niet hier zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Tip: BAS distributie gaat Dell computers verkopen, nieuwstip voor FP reeds ingestuurd.

Je zal wel beperkt zijn met je optie's, maar voor de standaard configuratie's een prima zet wat mij betreft.
Veel consumenten willen iets toch zien/ruiken/aanraken voordat ze tot aanschaf van dure producten overgaan.

Voor de duidelijkhied, BAS is een groothandel in ICT artikelen, en eigenaar van de Mycom en Vobis winkelketen, waar deze dus "vanaf deze maand" o.a. verkocht gaan worden. Met deze maand zullen ze wel September bedoelen aangezien het al 24 Aug. is en ik nog niets kan vinden op de website van zowel Mycom als Vobis.

Update:
Hoewel, zie hier Vobis en Mycom.
Bij MyCom per direct zelfs al te bestellen en afhalen dus.

Plaats het hier omdat het aantrekkelijk kan zijn voor toekomstige potentiele kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
De logica van UPS ontgaat me.
Vanmorgen was mijn verwachte leverdatum van 25 in 26 augustus veranderd.
Toen ik later op de dag even wat beter keek, zag ik dat 2 van de 3 pakketten in Eindhoven waren en 1 in Frankfurt. Toen dacht ik "dan zal ik daar wel op moeten wachten"
Nu staat echter bij de twee pakketten die eerder op de dag in Eindhoven waren het volgende:

VestigingDatumLokale TijdOmschrijving
FRANKFURT, DE24/08/201018:16AANKOMSTSCAN
EINDHOVEN, BEST, NL24/08/201011:00VERTREKSCAN
23/08/201012:17HERKOMSTSCAN
PL23/08/20109:02FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Bovendien staat er nu helemaal geen geplande leverdatum meer :/
Moet ik nu wachten omdat UPS het blijkbaar makkelijker vind om 2 pakketten die zich op 60 km afstand van mij bevonden te herenigen met één pakket 300 km verderop en dan pas te bezorgen?

[ Voor 8% gewijzigd door Sjoop1985 op 24-08-2010 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoized
  • Laatst online: 11-02-2022
Ook maar even mijn steentje bijdragen:

24/08/'10: Besteld via de website en betaald met Visa
24/08/'10: Orderbevestiging ontvangen. Status "Verwerking van bestelling"

Het gaat hier om een Vostro 3700 (Als particulier besteld voor privégebruik)

Processor: Intel® Core™ i5-450M Processor (2.40 GHz)
Memory: 4096MB (2x2048) 1333MHz DDR3
Keyboard: Internal Belgian Azerty Backlit Keyboard
Video Card: Nvidia® Geforce™ GT 330M, 1GB Graphics
Hard Drive: 320GB (7,200rpm) Serial ATA Harde Schijf
Microsoft Operating System: Nederlands Legitieme Windows® 7 Professional (64 BIT)
Optical Devices: 8X DVD+/-RW Drive including Software for Win 7 OS Only
Wireless Networking: ROW Dell Wireless 1501 (802.11n) Half Mini Card
Standard Warranty: 1 Year Collect and Return
Enhanced Service Packs: 1 Jaar Basisgarantie - Op De Volgende Werkdag
Bluetooth: ROW Dell Bluetooth® 365 Kaart
Primary Battery: Primary 6-cell 56W/HR LI-ION
Resource DVD : Vostro 3700 Diagnostics and Drivers
Colour Choice: Silver WLAN Met Camera
LCD: 17.3in Widescreen High Definition+ (1600X900) WLED Anti-Glare
Palmrest : Fingerprint Reader Biometric

Heb gekozen voor een Dell, aangezien mijn huidige laptop van Dell (Inspiron 6000) het ondanks zijn schrikwekkende leeftijd van om en bij de 5,5 jaar het nog steeds prima doet en ik er nooit problemen mee heb gehad. (Afgezien van moderne software waarvoor de hardware teveel verouderd is).

EDIT: En natuurlijk de prijs :*) Ik vond geen enkele andere laptop met deze specificaties en materialen (aluminium en magnesium) voor 966 Euro.

[ Voor 4% gewijzigd door Paranoized op 24-08-2010 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Paranoized schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:49:

Het gaat hier om een Vostro 3700 (Als particulier besteld voor privégebruik)
Zeer mooie laptop die vostro, heb ik jammer genoeg niet eerder gezien. Aluminium behuizing is natuurlijk veel mooier dan die plastic van de studio 17. Kan je deze normaal alleen als bedrijf bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
WTF moet mijn laptop in Kazakhstan.

ALMATY, KZ 25/08/2010 14:37 AANKOMSTSCAN
INCHEON, KR 25/08/2010 13:03 VERTREKSCAN

Vind die route van ze toch maar raar: Singapore>korea>kazakhstan> where next?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertje254
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-07-2024
M4500 05-08-2010 besteld, verwachte leverdatum 18-08-2010, nog steeds niks binnen... Nog maar even wachten dus :(

Power Supply And Power Cord : Worldwide 130W AC Adapter with European Power Cord
LCD Back Cover : Silver with White Led
Camera : No Integrated Camera and No Microphone
Palmrest : No Security Included
Keyboard : Internal US/International Qwerty Backlit Keyboard
Processor Clarksfield, Memory runs at 1333MHz : One Intel Core i7-920XM(2.00GHz,8MB,Quad
Core Extreme,45W)
Memory : 8GB(2x4GB)1333MHz DDR3 Dual Channel
Additional Hard Drive : 320GB (7200 Rpm) Serial ATA
Hard Drive : 64GB Solid State Drive Mini Card (ONLY if 2nd HDD is order)
Optical Drive : 8X DVD+/-RW Drive no software
Optical Drive : PowerDVD 8.3 Software
Battery : Primary 9-cell 90W/HR LI-ION
Wireless : EMEA Intel Pro Wireless 6200 (802.11 a/b/g/n 2X2) Mini Card
Labels : Intel Core Label I7 Extreme
Wireless : Dell Wireless 375 Bluetooth
Display : 15.6in Full High Definition (1920X1080) AntiGlare WLED LCD Panel
Graphics : 1 GB NVIDIA Quadro FX 1800M (with 1GB dedicated memory) 45W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoized
Meessen schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:57:
[...]

Zeer mooie laptop die vostro, heb ik jammer genoeg niet eerder gezien. Aluminium behuizing is natuurlijk veel mooier dan die plastic van de studio 17. Kan je deze normaal alleen als bedrijf bestellen?
Hij staat inderdaad bij "Kleine en middelgrote ondernemingen", maar dat sluit particulieren niet uit. Gewoon geen bedrijfsnaam en ondernemersnummer invullen.
Dat is tenminste zo in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de vostro lijn is dan ook bedoeld voor de zaak, al zijn er op school wel mensen met een vosto/latitude

• Meessen
Oo de studio 17 moet vandaag komen kan niet wachten! had alleen liever niet over het bestaan van de vostro gelezen haha

Verwijderd

you get what you pay for, de vostro lijn heeft erg trage grafische kaarten.

• Meessen
Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:06:
you get what you pay for, de vostro lijn heeft erg trage grafische kaarten.
nvidia 330m is niet zo slecht

• Sjoop1985
Sjoop1985 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:07:
Bovendien staat er nu helemaal geen geplande leverdatum meer :/
Moet ik nu wachten omdat UPS het blijkbaar makkelijker vind om 2 pakketten die zich op 60 km afstand van mij bevonden te herenigen met één pakket 300 km verderop en dan pas te bezorgen?
Toch gisteren geleverd! Veel te druk met overzetten van mn zooi en spelen met het ding om 't hier even te melden :P

• Meessen
Heb em binnen :D mooi ding en stevig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag 20-08-10 een standaard inspiron m101z besteld en betaald met visa en deze is vrijdag 27-08-10 geleverd.
Ik heb overigens het idee dat de hele reis van het pakket meer een papieren reis is dan dat het pakketje heen en weer gestuurd wordt. Woensdagavond in Keulen vandaar naar Kazachstan en vervolgens naar Warschau en weer terug naar Keulen.
Vertaging op de UPS site is soms meer dan 4 uur, gaf hij vrijdagochtend om 11:00 aan dat het pakketje vertrok uit Keulen (vertrektijd 01:05 uur), om 11:30u werd aangegeven dat het pakketje "wordt afgeleverd" vanuit Rotterdam (tijd 06:05uur) en om 13:00 had ik hem binnen.
Mijn ervaring is dat, als het pakketje vertrekt uit China, je het binnen 48 uur kan verwachten (vergeet het tijdverschil met China niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Ik heb vorige week vrijdag een bluetooth kaart voor de studio 17 besteld om zelf erin te zetten en 4 dagen later is hij nog steeds in productie, veel werk een kaartje inpakken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoized
Eindelijk een update op mijn bestelling!
Had vrijdag nog gekeken, en hij stond nog steeds in "bestelling verwerken". Vanmorgen zag ik opeens "verzonden". Hoera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 25-08-2010 een Inspiron M101z besteld. Op 26-08-2010 in productie en op 27-08-2010 verzonden. Vandaag, 30-08-2010 om 13:45 geleverd! Ging een stuk sneller dan ik verwacht had. De verwachte leverdatum was 08-09-2010!

Het ging om het high-end model van de M101z zonder zelfgekozen opties (link). Dat kan ook niet eens bij dit model :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrgoede
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-03 12:54
Laat ik ook maar eens maar bestelling neerzetten..

Bestelling : 30 aug 9:00 betaald met Creditcard
Orderbevestiging : 30 aug 16:45 ...

Nu al in status In productie.. Verwachte leverdatum 20 sep maar als alle onderdelen op voorraad zijn kan dat wel eens sneller worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vanmorgen is mijn geschatte leverdatum van 03-09 naar 20-09 gegaan.

Vorige week had ik nog een mailtje gestuurd naar Dell om te vragen waarom het allemaal zo lang duurde, kreeg ik gisteren als antwoord terug dat de levertijd enkele dagen voor of na 03-09 zou zijn.
Had die laptop eigenlijk sinds dit weekend nodig, omdat ik mijn oude laptop moest inleveren bij de baas. Maar goed blijkbaar kan Dell niet eens een laptop leveren op 2 weken tijd.
Weet genoeg voor de volgende keer in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prima werk van dell. studio 17 besteld met paar aanpassingen :) verwachte levertijd was 14-09-2010, maar komt ruim voor verwachte levertijd aan!! of ups moet het verpesten :p

26-08-2010 om 22:00 besteld
27-08-2010 verwerking van bestelling
28-08-2010 in productie (ja op een zaterdag)
31-08-2010 verzonden

dus afwachten :D
Pagina: 1 ... 44 ... 105 Laatste