Ik wil een laptop bestellen bij Dell, maar ik zit met het volgende probleem.
Ik wil hem af laten leveren op mijn werk (aangezien UPS alleen op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 bezorgt) EN ik wil hem betalen met mijn creditcard (vanwege de haalmeeruitjecard.nl cashback). Maar dell zegt dat het afleveradres bekend moet zijn bij mijn creditcard maatschappij.
er staat letterlijk op de Dell site:
Ik wil hem af laten leveren op mijn werk (aangezien UPS alleen op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 bezorgt) EN ik wil hem betalen met mijn creditcard (vanwege de haalmeeruitjecard.nl cashback). Maar dell zegt dat het afleveradres bekend moet zijn bij mijn creditcard maatschappij.
er staat letterlijk op de Dell site:
Ik dus de helpdesk gebeld, maar hier blijven ze (zelfs na herhaaldelijk aandringen) volhouden dat dit niet kan (ING, MasterCard). Iemand een heldere ingeving hoe ik dit kan oplossen?Let op : indien u betaalt met credit card en kiest voor een afwijkend leveringsadres, dan dient dit adres geregistreerd te zijn bij uw creditcardmaatschappij.
Bel gewoon het nummer op de achterzijde van uw creditcard, en laat hen weten dat u een bestelling via internet plaatst en een afwijkend leveringsadres wilt registreren.
... MMORPG Addict.