The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Verwijderd
Hier is het antwoord:Bad Brains schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 20:41:
Weet iemand of ze het ook afleveren aan de buren?
Vanochtend in Shanghai, morgen geleverd... en ik moet dus werken.
Morgen bellen om het ergens anders te brengen is ook niet mogelijk neem ik aan.
Inkt patronen en andere kleine artikelen vereisen niet dat er iemand op het afleveradres aanwezig is om te tekenen voor ontvangst. Indien het artikel niet door de brievenbus past en er niemand aanwezig is zal de vervoerder de bestelling bij uw buur proberen af te leveren.
Computers, Laptops en overige grote producten vereisen dat er iemand op het afleveradres aanwezig is om te tekenen voor ontvangst en kunnen niet bij uw buur afgeleverd worden.
OPMERKING: Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om het leveringsadres van uw bestelling te wijzigen in het adres van uw buren.
Dankeschön ,
en shit...
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Verwijderd
Yess net status op verzonden maar kan hem nog niet traceren. hopelijk heb ik hem maandag.Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:00:
[...]
nu net in productie gegaanhopelijk komt i eerder dan de verwachte leverdatum die staat namelijk nog steeds op 12-4-2010
Eén keer eerder bij mijn eerste Dell order zoiets gehad, een jaar of 8-9 terug en toen waren ze de order "vergeten" te processen... de laatste paar keer geen enkel probleem, maar vindt 't nu wel weer lang duren, iemand een idee of dit de laatste tijd vaker voorkomt?
Of wordt 't toch maar tijd om eens te bellen...?
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Bij mij staat ie nog steeds in productieVerwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:13:
[...]
Yess net status op verzonden maar kan hem nog niet traceren. hopelijk heb ik hem maandag.
thanks Dell
Is je leveringsdatum ook veranderd?
Het is al geregeld, ik moest verplicht thuiswerken.Niek_ schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:10:
UPS wil na telefonisch contact meestal wel bij buren leveren.
Dat is toch wel een voordeel om voor mensen te werken die ook PC/Gadget geil zijn.
Nu moet die King of Queens nog langskomen.
Verwijderd
HeyEy0liku schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 11:09:
[...]
Bij mij staat ie nog steeds in productie![]()
Is je leveringsdatum ook veranderd?
Neej die is nog niet veranderd die wordt meestal pas verandert na een paar uurtjes.
Wel kon ik zien dat hij nu in shanghai was
Jij had hem 2 dagen na mij besteld toch?? dan zal die wel in het weekend verstuurd worden en heb je hem eind volgende week binnen.
Verwijderd
21maart - betaling gedaan
22maart - bank heeft betaling geverifieerd
24maart - order bevestiging gekegen + werk in uitvoer
25maart - in productie
26maart - verzonden
12april - Eerste leverlingsdatum
-----
Is vandaag verzonden! Leveringsdatum: 30maart! Bijna 2 weken voor de geplande datum - gaat om een dell xps16 - volledig aangepast.
Dell heeft goed gewerkt!
Verwijderd
maar dit is de laatste omschrijving: AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL / UPS INTERNE ACTIVITEIT
iemand een idee wat dit betekent?
thx
Ja, ik heb hem 2 dagen na jou besteld. Het zou wel mooi zijn als die m15x eind volgende week al verschijnt, alles voor 14 april is al goedVerwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:07:
[...]
Hey
Neej die is nog niet veranderd die wordt meestal pas verandert na een paar uurtjes.
Wel kon ik zien dat hij nu in shanghai wasdus ben eens benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.
Jij had hem 2 dagen na mij besteld toch?? dan zal die wel in het weekend verstuurd worden en heb je hem eind volgende week binnen.
24/3 - verzonden (uit China met WWI)jvdgeest schreef op maandag 22 maart 2010 @ 08:07:
16/3 - besteld
18/3 - orderbevestiging / "werk in uitvoering"
22/3 - "in productie"
Verwachte levertijd nog steeds 9/4, maar ik denk dat dit eerder gaat worden
26/3 - aangekomen in Waalwijk
Beetje jammer dat het weekend er tussen zit, wordt dus waarschijnlijk maandag of dinsdag. Wel snelle levering, zeker omdat het een nieuw type notebook is (Vostro 3300).
Mijn laptop was om 10:00 in Eindhoven (25e) om 18:00 in Shanghai en om 19:00 weer in Eindhoven.
's nachts (26e) in Brussel en om 16:00 geleverd in Amsterdam.
Sja..
Verwijderd
En mijn Inspiron werd gisteren geleverd iets na 11u...Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:51:
[...]
Vandaag is de laptop verzonden
Volgens de email van Dell wordt hij nu vrijdag verwacht, een week eerder dus
Dus in 2 weken had ik hem
Ben er zeer tevreden over!!!
Verwijderd
bij mij hetzelfde probleem, sinds vrijdagochtend het bericht UPS INTERNE ACTIVITEIT, en nog steeds geen verandering in gekomenVerwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:41:
Najaaaa, ik heb denk ik te hard gejuicht dat het allemaal zo snel ging
Ik sta nog stééds op
SHANGHAI, CN 19/03/2010 17:51 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL / UPS INTERNE ACTIVITEIT
En dat terwijl er bij anderen dus blijkbaar wel steeds meldingen bij komen. Geplande levering was/is morgen en heb niets gehoord dat het veranderd zou zijn. Morgen maar even kijken of er een melding is bij gekomen, zo niet, dan bel ik UPS even. Als ie wat later zou zijn, is dat niet zo heel erg (wel jammer natuurlijk), maar ik ga niet voor niks de hele dag thuis blijven omdat ie misschien wel geleverd zou kunnen worden, terwijl dat uiteindelijk dan niet zo is!
En geplande leveringsdatum is morgen (dinsdag). Tzal dus net als bij u waarschijnliujk voor woensdag zijn.
Verwijderd
hey vetjes komt i toch nog eerder dan dat je had gedacht de mijne komt morgen. dus ben eens benieuwd.Ey0liku schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:02:
[...]
Hij is verzonden! geplande leverdatum 02-04-2010
Verwijderd
ter vervanging van mijn brakke XPS M1730
Alienware M17x-gamelaptop
weet van de week meer:)
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2010 13:10 ]
Verwijderd
Vestiging Datum Lokale Tijd OmschrijvingWat is dit?
SHANGHAI, CN 29/03/2010 15:55 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL / UPS INTERNE ACTIVITEIT
29/03/2010 15:49 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
DE 01/04/2010 7:23 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Geplande levering is 02/04/2010, maar kan dit ook vroeger worden?
Verwijderd
Neen, het is nooit voor de datum die UPS plant, de dell geschatte leveringsdatum zit er wel altijd naast.Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:03:
De 24ste heb ik besteld en ik heb nu een link gekregen van UPS waar staat:
Vestiging Datum Lokale Tijd OmschrijvingWat is dit?
SHANGHAI, CN 29/03/2010 15:55 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL / UPS INTERNE ACTIVITEIT
29/03/2010 15:49 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
DE 01/04/2010 7:23 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Geplande levering is 02/04/2010, maar kan dit ook vroeger worden?
Verwijderd
dacht ik net dat het snel zou gaan.
Ik moest morgen ff terug bellen dan wisten ze meer
Datum van bestelling: 16-3-2010
Status van bestelling: Werk in uitvoering
Geschatte leverdatum: 9-4-2010
Hij staat nu al bijna 2 weken op Werk in uitvoering. Moet ik me zorgen gaan maken, of kan dit nog prima kloppen gezien de geschatte leverdatum?
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Een zin is even onderstreept. Ik las hier dat iemand het vreemd vond dat de status van "Werk in uitvoering" naar "Verzonden" sprong, dat is dus waarschijnlijk de reden.14:13:08 Customer Jacob Ras
I've ordered a Dell Studio 15 (5 days ago), but the status still says "Work in progress". Could it be that a particular part is no longer in stock?
14:14:20 Agent Jaya_Sudha
Kindly help me with the order number
[En toen viel internet weg. Gelukkig bleef de chat openstaan, en kon ik weer verder kletsen
------
14:17:30 Agent Jaya_Sudha
Order number : xxx, Customer Reference number : NLxxx, Status : In production.
14:17:57 Customer Jacob Ras
That's weird, when I check it online it says "Work in progress"
14:18:33 Agent Jaya_Sudha
Work In Progress is nothing but the same as In production.
14:20:13 Customer Jacob Ras
Ok, so I think I could expect it to arrive soon?
14:20:36 Agent Jaya_Sudha
Yes. You will get the update before the system is ready to ship.
In de online status staat nog wel "Werk in uitvoering", hoop dat het snel veranderd naar "Verzonden"
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Ah dat is wel balen. Straks heeft een werknemer gewoon je doos meegenomen wetend dat er een m15x in zatVerwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:59:
Bah net ups aan de telefoon mijn pakketje zou vandaag geleverd worden maar nu zijn ze ut kwijt
dacht ik net dat het snel zou gaan.
Ik moest morgen ff terug bellen dan wisten ze meer
Status; In transit (verder staat er niks bij)
Verzonden of gefactureerd op:01/04/2010
En andere meuk, gegevens, stad etc.
Waarom staat er 01/04/2010 als het nog geen 01/04/2010 is(bij pakketstatus staat: Factuur ontvangen, vestiging DE ook op 1 April)? Verder staat er nog bij 30/03/2010 AGENT AFHALEN in Shanghai, maar nergens staat er afleveringsdatum of iets dergelijks.
Wel heb ik van Dell een mail ontvangen met 06/04/2010, maar er staat bij dat ik voor een actuele update naar de traceergegevens van UPS moet.
E:
Die van mij stond maar 6 dagen op werk in uitvoering.. Nu maar hopen dat ik geen M11x heb die gewoon teruggezonden is door een ontevreden klant.voxxel schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:39:
Huidige status van mijn order voor de m11x
Geschatte leverdatum: 9-4-2010
Hij staat nu al bijna 2 weken op Werk in uitvoering. Moet ik me zorgen gaan maken, of kan dit nog prima kloppen gezien de geschatte leverdatum?
[ Voor 31% gewijzigd door Thomas op 30-03-2010 17:14 ]
Verwijderd
21maart - betaling gedaan
22maart - bank heeft betaling geverifieerd
24maart - order bevestiging gekegen + werk in uitvoer
25maart - in productie
26maart - verzonden
12april - Eerste leverlingsdatum
Leveringsdatum: 30maart!
30maart - geleverd
23maart - Order geplaatst + betaald.
Leverdatum stond op 28 april
28 maart - verzonden.
30 - maart 1e geschatte leverdatum UPS, niet gehaald (ups bleef hangen op AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL).
waarschijnlijk morgen binnen.
UPS:
FRANKFURT, DE 30/03/2010 19:52 VERTREKSCAN
30/03/2010 17:31 HERKOMSTSCAN
SHANGHAI, CN 29/03/2010 18:53 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
29/03/2010 18:44 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
DE 29/03/2010 7:35 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
[ Voor 4% gewijzigd door donny007 op 30-03-2010 21:01 ]
/dev/null
Da's lekker snel!Dell studio 15, Core i5.
23maart - Order geplaatst + betaald.
Leverdatum stond op 28 april
28 maart - verzonden.
Wat waren de tussenliggende statusmeldingen? Ging de laptop van "Werk in uitvoering" naar "In productie" enz. , of opeens naar "Verzonden"?
Hij ging van "Werk in uitvoering" (na 1 dag) naar "In productie" (na 3 dagen) naar "Verzonden" (na 5 dagen)jacobras schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:39:
[...]
Da's lekker snel!
Wat waren de tussenliggende statusmeldingen? Ging de laptop van "Werk in uitvoering" naar "In productie" enz. , of opeens naar "Verzonden"?
Ik heb hem besteld met 1080p scherm, andere Wifi kaart en Windows 7 Engels, toch snel in elkaar gezet
[ Voor 12% gewijzigd door donny007 op 30-03-2010 21:46 ]
/dev/null
Inderdaad, ze kunnen het ook welIk heb hem besteld met 1080p scherm, andere Wifi kaart en Windows 7 Engels, toch snel in elkaar gezet.
Edit: heb je het trouwens over normale dagen of werkdagen?
[ Voor 8% gewijzigd door jacobras op 30-03-2010 22:18 ]
anyway, ben benieuwd of het kan. Ik ben ook benieuwd of de levertijd een beetje vlot is ik betaal via de bank namelijk.
[ Voor 13% gewijzigd door justice strike op 31-03-2010 00:27 ]
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Verwijderd
Nou ze hebben hem gevonden en hij wordt vandaag geleverd dus ben eens benieuwd:)Ey0liku schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:00:
[...]
Ah dat is wel balen. Straks heeft een werknemer gewoon je doos meegenomen wetend dat er een m15x in zatnee maar hopelijk vinden ze hem gauw terug. Ik zou er ook niet vrolijk van worden als het straks bij mij gebeurt.
Verwijderd
Bofkont, heb de 24e een Studio 15, i520, 1080p en Win 7 Pro NL besteld (Midnight Blue), maar die van mij staat nog steeds op werk in uitvoering....donny007 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:43:
[...]
Hij ging van "Werk in uitvoering" (na 1 dag) naar "In productie" (na 3 dagen) naar "Verzonden" (na 5 dagen)
Ik heb hem besteld met 1080p scherm, andere Wifi kaart en Windows 7 Engels, toch snel in elkaar gezet.
Let er wel op dat sommige accu's vanwege de grootte aan de achterkant uitsteken, daarom heb ik bij mijn laptop geen 9-cel besteld, maar gewoon de 6-cel gehouden.Ik heb net een vostro 3300 besteld. Duurste versie (maar de prijs wordt voornamelijk opgedreven door de support) Ik wil eigenlijk nog een aanpassing maken aan de order, waarbij ik een 8 cell accu heb ipv 4 cell (maar ik kan die niet kiezen online)
Verwijderd
mijn paar maanden oude xps m1730 met dual core 2.4 ghz 4 gb ram, sli 8700m gt en 320 gb raid 0 was compleet defect / niet meer te repareren.
krijg nu een nieuwe alienware m17x terug!
word op dit moment besteld cq doorgevoerd bij dell:
Alienware M17x-gamelaptop - Lunar Silver
Intel® Core™ i5 Processor 520M (2,40 GHz, 3 MB cache)
Genuine Windows® 7 Home Premium, 64bit, English
1 jaar premium garantie
17-inch WXGA Dual CCFL-breedbeeldscherm (1.440 x 900) – meer dan HD (900p)
4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
320 GB (7.200 rpm) harde schijf met Free Fall-sensor, Raid 0 "Mirror" - twee harde schijven (2 x 160 GB)
8X DVD+/- RW Optical Drive (DVD & CD read and write)
Dual 1 GB ATI® RADEON™ HD 4870 grafische kaart
9-cel lithium-ion batterij (85 Wh)
English Documentation
Internal US/International Qwerty Keyboard
Dell Wireless 370 Bluetooth-module - Europa
Dell Wireless 1520 halve minikaart (802.11n) - Europees
levertijd +- week omdat ik prio krijg hierop. kan op dit moment mijn xps niet gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2010 16:10 ]
Ik type nu vanaf mijn studio 15
Heerlijke laptop, alleen moet je er 15 programma's meuk afgooien, dell backup, office demos, etc.
1080p op 15 inch is ook wel nice
/dev/null
Cool! Mijne is net van "Werk in uitvoering" naar "In productie" gegaanHij is vandaag afgeleverd
Ik type nu vanaf mijn studio 15
Heerlijke laptop, alleen moet je er 15 programma's meuk afgooien, dell backup, office demos, etc.
1080p op 15 inch is ook wel nice
1080p heb ik niet genomen, wordt het wat te klein. Ontwerp voor m'n werk websites, ik denk dat ik bij zo'n hoge resolutie nogal de neiging krijg dingen te groot te maken
Wauw, je krijgt gelijk ook nog eens een vrij goede, niet het standaardmodel.Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:10:
weer een dikke pluim voor dell support van mijn kant.
mijn paar maanden oude xps m1730 met dual core 2.4 ghz 4 gb ram, sli 8700m gt en 320 gb raid 0 was compleet defect / niet meer te repareren.
1 jaar premium garantie
4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM \[2 x 2.048]
320 GB (7.200 rpm) harde schijf met Free Fall-sensor, Raid 0 "Mirror" - twee harde schijven (2 x 160 GB)
English Documentation
levertijd +- week omdat ik prio krijg hierop. kan op dit moment mijn xps niet gebruiken.
Verwijderd
dell support rules, mits je de goede personen aan de lijn krijgt:)Thomasthomas schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:07:
[...]
Wauw, je krijgt gelijk ook nog eens een vrij goede, niet het standaardmodel.
Na het lezen van recente bestellingen van de Inspiron 15 Core-i in dit topic, kreeg ik hoop dat de door Dell aangegeven leverdatum van 23 april (bijna 5 weken) waarschijnlijk overdreven is en dat 2 weken meestal wel lukt
Ik heb vrijdag 19 maart 3 pc's besteld:
2x Laptop Inspiron 15 met Core-i 330M (1564), standaard configuratie
1x Desktop Inspiron 570 MT standaard configuratie met X4 630 en 21,5" inch scherm
Laptop Inspiron 15 Core-i:
Verwachte leverdatum: 23 april
- 23 Maart 2010 - Betaling ontvangen
- 23 Maart 2010 - 3. Werk in uitvoering
- 30 Maart 2010 - 4. In Productie
- 31 Maart 2010 - 5. Verzonden
Verwachte leverdatum volgens UPS: onbekend
UPS status: In Transit
SHANGHAI, CN 31/03/2010 17:51 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL / UPS INTERNE ACTIVITEIT
Desktop Inspiron 570 MT
Verwachte leverdatum: 12 april
- 23 Maart - Betaling ontvangen
- 23 Maart - 3. Werk in uitvoering
- 24 Maart - 4. In productie
- 1 April - 5. Verzonden
Verwachte leverdatum volgens UPS: 7 april
UPS status: In transit - planning gewijzigd
De bestelling bestaat uit twee dozen (kast en beeldscherm denk ik), die beide uit Polen komen maar niet nu meer samen zijn:
Pakket 1: LOD, PL 01/04/2010 1:59 VERTREKSCAN
Pakket 2: EINDHOVEN, BEST, NL 01/04/2010 11:00 VERTREKSCAN
Waarbij alleen bij Pakket 1 staat dat de leverdatum 7 april is, bij de ander staat niks.
---
Ben heel benieuwd wanneer ik nu wat krijg. Ik hoop eigenlijk voor Pasen, maar denk van niet.
[ Voor 7% gewijzigd door floduR op 01-04-2010 12:42 ]
Precies een week nadat ik 'm besteld heb dus.Even overzichtelijk:
Datum van bestelling: 25-3-2010
Geschatte leverdatum I: 23-4-2010
25-3-2010 Werk in uitvoering
31-3-2010 In productie
1-4-2010 Verzonden
Mijn geschatte leverdatum staat nu op "Bestelling is verzonden"
Update: geschatte leverdatum is nu 07/04/2010. Hoop toch echt wat eerder, 7/4 ben ik auto theorie examen aan het maken
[ Voor 20% gewijzigd door jacobras op 01-04-2010 17:51 ]
Verwijderd
- Intel i5-520m
- ATI HD5470 1gb
- 4gb RAM (2x2gb)
- 1080p HD scherm
- Intel Wireless netwerk kaartje
- 500gb HDD
- 29/03/2010 - Bestelling geplaatst op Dell.be
- 29/03/2010 - Internetbestelling geconfirmeerd + verwerken bestelling
- 30/03/2010 - Betaling uitgevoerd via overschrijving
- 01/04/2010 - Order bevestiging ontvangen + werk in uitvoering
En nu maar hopen dat ze een stuk sneller zijn. Anderhalve maand vind ik toch op het randje af...
[ Voor 22% gewijzigd door jacobras op 02-04-2010 12:09 ]
Verwijderd
Mijn m15x moest hem wel zelf gaan halen na 3 dagen hadden ze hem nog niet goed bezorgt.
eerst een ritje naar eindhoven en daar krijgen we na anderhalf uur te horen dat hij een dorpje verder ligt en hoe die daar terecht is gekomen weten ze niet.]
maarja boeie ik heb euhm en hij werkt super nu snel een game installeren en kijken hoe die het doet.
Dell super UPSsuper maar dochter onderneming sbr slecht service jongens.
•Intel i3-330m
•ATI HD4570 512mb
•4gb RAM (2x2gb)
•320gb HDD
Tijdsverloop van de bestelling
•27/03/2010 - Bestelling geplaatst op Dell.nl
•27/03/2010 - Betaling uitgevoerd via IDEAL
•27/03/2010 - Internetbestelling geconfirmeerd + verwerken bestelling
•29/03/2010 - Order bevestiging ontvangen + werk in uitvoering >> Geschatte leverdatum 15/04/2010.
•31/03/2010 - Status in productie
•02/04/2010 - Status verzonden
SHANGHAI, CN 02/04/2010 16:41 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL / UPS INTERNE ACTIVITEIT
02/04/2010 16:22 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
DE 06/04/2010 2:33 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Verwachte leverdatum UPS: 07-04-2010
Ben benieuwd of hij nog eerder komt..
•Intel i3-330m
Tijdsverloop van de bestelling:
•23/03/2010 - Bestelling geplaatst op Dell.nl
•23/03/2010 - Betaling uitgevoerd via CC
•30/03/2010 - Via mail geinformeerd naar status
•31/03/2010 - Order bevestiging ontvangen + werk in uitvoering >> geschatte leverdatum 26/04/2010
Random generated nameplate?... en wat ze hebben bedacht om op de random generated nameplate te zetten.
Ik heb hem ook ontvangen! vanavond pas uitpakken nu even geen tijdVerwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:34:
Eindelijk heb ik hem dan hoor.
Mijn m15x moest hem wel zelf gaan halen na 3 dagen hadden ze hem nog niet goed bezorgt.
eerst een ritje naar eindhoven en daar krijgen we na anderhalf uur te horen dat hij een dorpje verder ligt en hoe die daar terecht is gekomen weten ze niet.]
maarja boeie ik heb euhm en hij werkt super nu snel een game installeren en kijken hoe die het doet.
Dell super UPSsuper maar dochter onderneming sbr slecht service jongens.
pakketje is niet zo groot en vrij licht. Nu maar hopen dat het goede product er wel inzit
[ Voor 47% gewijzigd door Ey0liku op 02-04-2010 18:30 ]
FRANKFURT, DE 01/04/2010 20:05 VERTREKSCAN
01/04/2010 18:49 HERKOMSTSCAN
SHANGHAI, CN 30/03/2010 16:20 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
30/03/2010 16:15 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
DE 01/04/2010 2:53 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Verwachte leveringsdatum is 6 April, maar ik mag hopen dat het wat sneller gaat, want Herne - Boernig ligt ongeveer 200 km van mijn woonplaats af.
23 Maart besteld overigens.
"Hidden NamePlate Engraving - Graveren van generieke naamplaatje"
http://www.notebookcheck.net/typo3temp/pics/e24e48c3e1.jpg
ik heb een studio 15 besteld. en die is zaterdag vanuit Limerick (ierland) verzonden met UPS.
nou zou ik binnen 24 uur een link krijgen, maar die heb ik nog niet gehad.
weet iemand trouwens wanneer ik hem binnen krijg, vanwege het paasweekend???
alvast bedankt,
[ Voor 5% gewijzigd door Roylee op 04-04-2010 14:52 ]
Het kan 4 dagen duren voordat de je de link krijgt (volgens Dell), en er wordt denk ik niet bezorgd in het paasweekend, ik heb het hele weekend al geen update gehad over mijn Alienware M11x, maar op 1 April was ie in Herne-Boernig in Duitsland, ongeveer 200km van Utrecht vandaan. Ik neem aan dat hij hier al zou zijn als het geen Paasweekend was.Roylee schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:49:
hallo,
ik heb een studio 15 besteld. en die is zaterdag vanuit Limerick (ierland) verzonden met UPS.
nou zou ik binnen 24 uur een link krijgen, maar die heb ik nog niet gehad.
weet iemand trouwens wanneer ik hem binnen krijg, vanwege het paasweekend???
alvast bedankt,
Wel een fenomenale snelheid eigenlijk, op 30 Maart verzonden uit Shanghai, en op 1 April al vlak bij de Nederlandse grens, en dat gewoon met "standaard" verzending (ik heb dus niet extra betaald voor Next Business Day of Prioity Package).
Ik zou hem gewoon 6 of 7 April verwachten, ligt eraan of hij per boot/vliegtuig gaat etc.
Werk in uitvoering sinds: 18-3-2010
In productie sinds: 31-3-2010
Verzonden sinds: 3-4-2010
Verwachte leveringsdatum: 9-4-2010
Ik heb wel een volgcode van UPS via de info site van Dell, maar als ik daar op klik dan herkennen ze die niet. Zal wel door pasen komen en dat ik vanaf morgen ofzo meer info krijg. (hoop ik)
Dat heb ik nu nog steeds, maar als ik de code handmatig invoer bij UPS krijg ik gewoon alle traceerinformatie te zien.Ik heb wel een volgcode van UPS via de info site van Dell, maar als ik daar op klik dan herkennen ze die niet. Zal wel door pasen komen en dat ik vanaf morgen ofzo meer info krijg. (hoop ik)
Staat trouwens nog steeds, sinds 2 april op:
Overigens staat de eerste melding:AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL / UPS INTERNE ACTIVITEIT
Al de hele tijd op datum 06/04/2010. Waarom is dat? Ik dacht dat ik het ergens in dit topic zag staan, maar kan het niet terugvinden. Mijn verwachte leverdatum volgens Dell was trouwens 7/4/2010.FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
In mijn geval is het precies zo! Ik heb nu geen idee wanneer ik moet zorgen dat ik thuis ben, op 6-4 of 7-4jacobras schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:25:
Al de hele tijd op datum 06/04/2010. Waarom is dat? Ik dacht dat ik het ergens in dit topic zag staan, maar kan het niet terugvinden. Mijn verwachte leverdatum volgens Dell was trouwens 7/4/2010.
En ik heb mijne 2 dagen eerder dan jou besteldIn mijn geval is het precies zo! Ik heb nu geen idee wanneer ik moet zorgen dat ik thuis ben, op 6-4 of 7-4
@ Jacobras, het staat er waarschijnlijk sinds 2 April omdat het nu Pasen is dus ze doen er niks aan.
Klopt, maar die datum staat juist op 6 april."Factureringsgegevens ontvangen" betekent dat je pakket bij de UPS ontvangen is.
Verwijderd
orderstatus:Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:10:
weer een dikke pluim voor dell support van mijn kant.
1 jaar premium garantie
4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM \[2 x 2.048]
English Documentation
gaat niet vlot maar heeft pasen tussen gezeten, vewacht vandaag wel update:)
Datum van bestelling: 1-4-2010
Geschatte leverdatum: 7-5-2010
mag hopen dat ik hem deze maand nog krijg:)
Verwijderd
Wel een beetje aangepast, maar niet wereldschokkend volgens mij...
1) i5 520
2) Midnight Blue
3) Full HD scherm
4) Windows 7 Pro NL 64 Bit
5) Intel 6200 Wifi kaart
Andere mensen met een gelijkwaardige config hebben hem al binnen....
SHANGHAI, CN 06/04/2010 18:26 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL / UPS INTERNE ACTIVITEIT
06/04/2010 17:58 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
NL 06/04/2010 2:48 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Hopelijk komt mijn m11x morgen dan echt!
Verwijderd
Zelfde configuratie hier maar dan met standaard behuizing. Besteld de 29ste maart en nog steeds werk in uitvoering.Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:45:
De 24e een Dell Studio 15 laptop besteld, de 25e een ontvangstbevestiging gekregen en sindsdien 'Werk in uitvoering'....
1) i5 520
2) Midnight Blue
3) Full HD scherm
5) Intel 6200 Wifi kaart
Dezelfde config besteld, maar dan zonder de Wireless N kaart. Besteld zaterdag 3 april, toen een mailtje met 'ontvangstbevestiging' en het ir nummer. Orderbevestiging nog niet ontvangen en met de IR code kan de Dell Orderstatus online nog geen gegevens vinden voor mijn laptop. Komt zeker omdat ik het geld heb overgeschreven via internet ipv Ideal?Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:45:
De 24e een Dell Studio 15 laptop besteld, de 25e een ontvangstbevestiging gekregen en sindsdien 'Werk in uitvoering'....
1) i5 520
2) Midnight Blue
3) Full HD scherm
5) Intel 6200 Wifi kaart
Heb je inmiddels al een status update van UPS ontvangen? Ik helaas nog nietIn mijn geval is het precies zo! Ik heb nu geen idee wanneer ik moet zorgen dat ik thuis ben, op 6-4 of 7-4
Neejacobras schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:06:
[...]
Heb je inmiddels al een status update van UPS ontvangen? Ik helaas nog niet.
Wel werkt sinds vanmorgen de link op de Dell site om onderstaande te controleren. Maarja daar win ik niks mee
SHANGHAI, CN 02/04/2010 16:41 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL / UPS INTERNE ACTIVITEIT
02/04/2010 16:22 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
DE 06/04/2010 2:33 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Haha, bij mij werkt de link nu ookNeeIs nog steeds hetzelfde, maar houd rekening mee dat hij morgen komt..
Wel werkt sinds vanmorgen de link op de Dell site om onderstaande te controleren. Maarja daar win ik niks mee
Zou die UPS status met een korrel zout nemen.
Mijn laptop was om 10:00 in Eindhoven (25e) om 18:00 in Shanghai en om 19:00 weer in Eindhoven.
's nachts (26e) in Brussel en om 16:00 geleverd in Amsterdam.
Sja..
[ Voor 37% gewijzigd door jacobras op 06-04-2010 17:19 ]
Verwijderd
•01/04/2010 - Bestelling geplaatst op Dell.nl
•01/04/2010 - Betaling uitgevoerd via IDEAL
•02/04/2010 - Internetbestelling geconfirmeerd + verwerken bestelling
•02/04/2010 - Order bevestiging ontvangen + werk in uitvoering >> Geschatte leverdatum 02/05/2010.
•03/04/2010 - Status in productie
•06/04/2010 - Status verzonden
FRANKFURT, DE 06/04/2010 17:07 HERKOMSTSCAN
Dell was ook in ongeveer een week klaar met de productie dus dat vind ik ook een goede prestatie.
Geen slecht woord over Dell deze keer, de laptop is, op 1 krasje en viezigheidje na, in perfecte staat.
FRANKFURT, DE 06/04/2010 19:49 VERTREKSCAN
Verwijderd
Dag na de bestelling werd 20 april opgegeven als leverdatum.
nu kreeg ik vandaag dit
SHANGHAI, CN 06/04/2010 18:27 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL / UPS INTERNE ACTIVITEIT
06/04/2010 18:05 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
DE 06/04/2010 2:47 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Gaat snel dus, verwachte leverdatum is morgen.
Toch mooi, net na pasen..
Jaaa!!jacobras schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:16:
@-Sander-: check snel je status, mijn laptop komt al dichterbij:
[...]
Maar nog geen vertrekscan..FRANKFURT, DE 06/04/2010 20:37 HERKOMSTSCAN
Edit;
M'n F5 knop is wel versleten nu maar ik ook mijn pakket is weer onderweg
FRANKFURT, DE 06/04/2010 22:05 VERTREKSCAN
[ Voor 20% gewijzigd door -Sander- op 06-04-2010 22:11 ]
Verwijderd
Standaard cofig van een studio 15.Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:41:
Wat voor configuratie had je Studio Ataky?
CPU: i3-330M
GPU: Ati 4570
mem :4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM
hdd: 320 gb 5400rpm
Haha, F5-knop en UPS site draaien hier ook overurenM'n F5 knop is wel versleten nu maar ik ook mijn pakket is weer onderweg
Update: hm, had niet verwacht nu nog een update te krijgen:
HERNE-BOERNIG, DE 06/04/2010 22:45 AANKOMSTSCAN
[ Voor 31% gewijzigd door jacobras op 06-04-2010 23:18 ]
Ik heb nu wel weer een update;jacobras schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:25:
[...]
Haha, F5-knop en UPS site draaien hier ook overuren
Update: hm, had niet verwacht nu nog een update te krijgen:
[...]
HERNE-BOERNIG, DE 07/04/2010 3:39 VERTREKSCAN
07/04/2010 1:04 AANKOMSTSCAN
Verwijderd
netjes op snelheid:)Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:32:
Ik heb een Inspiron 13Z laptop besteld. Iets aangepast met 4 gig intern en een Geforce G105M
•01/04/2010 - Bestelling geplaatst op Dell.nl
•01/04/2010 - Betaling uitgevoerd via IDEAL
•02/04/2010 - Internetbestelling geconfirmeerd + verwerken bestelling
•02/04/2010 - Order bevestiging ontvangen + werk in uitvoering >> Geschatte leverdatum 02/05/2010.
•03/04/2010 - Status in productie
•06/04/2010 - Status verzonden
die van mij staat sinds 1 april al op:
Datum van bestelling: 1-4-2010
videokaartjes hebben 9 dagen levertijd op alienware M17x dual ati HD4870.
heb wel dubbele prio gekregen dus als goed is gaat het sneller dan 9 dagen en heeft iemand voor mij in de rij langere wachttijd dan mij;)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 08:46 ]
Ik heb de vertrekscan ook om 3:39 gehad:Ik heb nu wel weer een update;
Edit: en de halve wereldreis van mijn Studio is bijna voorbij:HERNE-BOERNIG, DE 07/04/2010 3:39 VERTREKSCAN
DRACHTEN, NL 07/04/2010 7:45 WORDT AFGELEVERD
07/04/2010 7:00 AANKOMSTSCAN
[ Voor 35% gewijzigd door jacobras op 07-04-2010 10:04 ]
Euh, woon jij vlakbij ?jacobras schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:49:
[...]
Ik heb de vertrekscan ook om 3:39 gehad:
[...]
Edit: en de halve wereldreis van mijn Studio is bijna voorbij:
[...]
DRACHTEN, NL 07/04/2010 7:45 WORDT AFGELEVERD
07/04/2010 7:00 AANKOMSTSCAN
Code? Ik woon op (volgens Google maps) 48 minuten rijden van Drachten.Euh, woon jij vlakbij ?![]()
Of kijken wij op dezelfde code
Ik zie trouwens in je profiel dat je Technische Informatica studeert, ik studeer Informatica @ Windesheim
UTRECHT, NL 07/04/2010 8:00 IMPORTSCAN
07/04/2010 7:31 IMPORTSCAN
07/04/2010 7:15 WORDT AFGELEVERD
07/04/2010 6:30 AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG, DE 07/04/2010 4:00 VERTREKSCAN
SHANGHAI, CN 06/04/2010 18:24 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
06/04/2010 18:03 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
DE 06/04/2010 2:47 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
nou maar op de deurmat wachten:-)
Gewoon even mailen naar Dell, of vragen via de on-line chat. Krijg je zo je klantnummer en ordernummer mocht je die nog niet hebben...bear87 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:40:
[...]
Orderbevestiging nog niet ontvangen en met de IR code kan de Dell Orderstatus online nog geen gegevens vinden voor mijn laptop.
Zijn ook de wijzigingen die ik heb aangevinkt, maar ik denk dat ze wat problemen hebben met de levering van:Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:45:
2) Midnight Blue
3) Full HD scherm
Full-HD scherm, Windows 7 Pro ( en de blauwe cover?) die twee opties kun je ook niet meer selecteren (als ik even snel check)... De mijne staat dus nog steeds op levering 26-04-2010
Ik krijg net een mailtje;jacobras schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:06:
Hm, net een grote witte bus voor de deur, ik dacht dat 't misschien UPS was (undercover), was het voor de buren. Nu net een 2x zo grote witte bus die de hele straat blokkeert, voor de andere buren
.
Vanavond foto's !
Hoi,
Hij is er hoor, je DELL- laptop!!
gr. mam
Mag ik al naar huis... ?Status: Afgeleverd
[ Voor 8% gewijzigd door -Sander- op 07-04-2010 12:37 ]
dit is nogsteeds het enige dat er staat.
SHANGHAI, CN 06/04/2010 18:26 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL / UPS INTERNE ACTIVITEIT
06/04/2010 17:58 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
NL 06/04/2010 2:48 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Hij geeft nu alleen wel 'in transit' aan bij de status. Heb ik nog kans om hem vandaag te krijgen of moet ik echt nog even wachten?
Verwijderd
Intel i7 820QM(1.73Ghz, 8MB) Mobile CPU
15.6in Wide HD+ (1600 x 900) WLED
8192MB (2x4096) 1067MHz DDR3 Dual Channel
320GB Serial ATA (7200RPM)
Slot Load DVD+/-RW (DVD, CD read and write)
Primary 6-cell 56W/HR LI-ION
Graphics : 1 GB NVIDIA GeForce GTX260M
Wireless : ROW Intel WiFi Link 5300 (a/g/n) Wireless LAN Card
Wireless : Europe Dell Bluetooth 370 Card
Keyboard : Internal Dutch Qwerty Keyboard
Operating System : Dutch Genuine Windows 7 Home Premium (64 BIT)
besteld op: 24-3-2010
systeem klaar voor verzenden : 06-04-2010
nu alleen nog wachten op UPS....... zag op hun site dat het 6 dagen gaat duren voordat hij in NL is
SHANGHAI, CN 07/04/2010 17:03 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL / UPS INTERNE ACTIVITEIT
07/04/2010 17:01 AGENT AFHALEN; ONDERWEG NAAR UPS-FACIL
NL 13/04/2010 6:35 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
kort om alles super jammer dat UPS het weer eens zo gaat vertragen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 13:53 ]
Verwijderd
De Windows 7 Pro kan je al 2 weken niet meer bestellen... Midnight blue kun je nog prima bestellen!Zijn ook de wijzigingen die ik heb aangevinkt, maar ik denk dat ze wat problemen hebben met de levering van:
Full-HD scherm, Windows 7 Pro ( en de blauwe cover?) die twee opties kun je ook niet meer selecteren (als ik even snel check)... De mijne staat dus nog steeds op levering 26-04-2010
Hoop niet dat er leverings problemen zijn met het Full HD scherm, want ga 1,5 week later op vakantie.... Verwachte levering: 27-4
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 21:05 ]
Dat kan best, na 't bestellen ga ik niet kijken of ik nu misschien een nog betere deal had kunnen krijgen, dus houd niet exact bij wat wel en niet meer leverbaar is. 't viel me nu alleen op omdat ik voor een kennis even aan 't kijken was en niet meer die optie kon kiezen.Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:04:
[...]
De Windows 7 Pro kan je al 2 weken niet meer bestellen...
Inderdaad, ik probeerde alleen even aan te geven dat dit de overeenkomstige wijzigingen in "onze" configuraties waren (voor de rest zijn ze gelijk) en dat dit volgens mij het probleem is dat 't zo lang duurt en niet jouw betaling per bank i.p.v. met CC of andere betaalwijze.Midnight blue kun je nog prima bestellen!
Ik denk wel dat dit het geval is... nog maar eens informeren of ze er iets van kunnen zeggen..Hoop niet dat er leverings problemen zijn met het Full HD scherm
Verwijderd
Net gebeld met de (engeltalige) order support.dizzytal schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:25:
[...]
Ik denk wel dat dit het geval is... nog maar eens informeren of ze er iets van kunnen zeggen..
Er zijn geen problemen met mijn bestellen, er zijn ook geen leveringsproblemen voor het Full HD scherm en ik krijg mijn laptop uiterlijk de 27e of eerder.
Nu maar hopen dat deze info klopt!
Verwijderd
lucky you,Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:11:
[...]
Net gebeld met de (engeltalige) order support.
Er zijn geen problemen met mijn bestellen, er zijn ook geen leveringsproblemen voor het Full HD scherm en ik krijg mijn laptop uiterlijk de 27e of eerder.
Nu maar hopen dat deze info klopt!
9 dagen lead time op dual ati 4870 kaarten en 20 dagen op de M17X-R2
1 april besteld. zal ergens in mei komen.